10 شخصیتی که باید در سه گانه بعدی سینمایی مرد عنکبوتی باشند

10-شخصیتی-که-باید-در-سه-گانه-بعدی-سینمایی-مرد-عنکبوتی-باشند

تریلوژی بعدی مرد عنکبوتی فرصتی را مهیا میکند تا برخی از شخصیت های کلاسیک مکمل را در دنیای سینمایی ببینیم.

 

هشدار: این مطلب حاوی اسپویلر است و داستان فیلم "راهی به خانه نیست" را لو میدهد.

 

مقدمه: تایید شده که مارول و سونی قراره روی ساخت یک سه گانه سینمایی جدید از مرد عنکبوتی در MCU با یکدیگر همکاری کنند (خبرش اینجاست). پایان فیلم "راهی به خانه نیست" هم جوری بود که لای در را باز گذاشت برای حضور یک عالمه شخصیت جدید در MCU که تا به حال در این فرنچایز جاشون خالی بوده. پس در این مقاله به آنها اشاره میکنیم.

مقالات زیر هم موضوع مشابهی دارند:

10 چیزی که باید در مرد عنکبوتی 4، 5 و 6 ببینیم!

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

 

برای دانلود فیلم راهی به خانه نیست با زیرنویس فارسی به اینجا و برای خواندن نقد سایت اسپایدی به اینجا بروید.

 

10- گوئن استیسی و هری آزبورن

گوئن استیسی هری ازبورن

برخی میگویند که چرا شخصیت مهمی همچون گوئن استیسی در سه گانه نخست غایب بود. دلیلش اینه که اولا قرار بود روی رابطه رومانتیک پیتر و ام جی تمرکز کنند و دلیل مهم ترش این بود که در دنیای کمیک هم گوئن در دورانی که پیتر دبیرستان بود حضور نداشت و وقتی که او رفت دانشگاه بود که باهاش آشنا شد. همین مساله برای هری آزبورن هم کاملا صدق میکنه و حالا که پیتر در پایان "راهی به خانه نیست" وارد دانشگاه شد بهتری فرصته تا این دو شخصیت حیاتی را در MCU ببینیم. ضمن اینکه واکنش نورمن آزبورن دنیای فیلم های ریمی در این فیلم هم گنگ و نامشخص بود. او فقط با لحنی خاص اسم پسرش نام برد و معلوم نشد که منظورش اینه که هری در MCU نیست یا اینکه بلایی چیزی سرش اومده!

 

9- فلیشیا هاردی/گربه سیاه

فلیشیا هاردی/گربه سیاه

سه معشوقه اصلی پیتر پارکر در دنیای کمیک، گوئن استیسی، مری جین واتسون و فلیشیا هاردی ملقب به گربه سیاه هستند. درسته که گوئن و مری جین حداقل دو بار در دنیای سینمایی حاضر بوده اند ولی فلیشیا فعلا قسمت نبوده که در فیلم سینمایی حاضر شود (البته قرار بود در "مرد عنکبوتی 4" و "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" باشد ولی با کنسل شدن این فیلم ها او هم دستش از دنیای سینما کوتاه ماند!). اما الان که به نظر میاد دیگر عشقی برای پیتر پارکر وجود ندارد، وقتشه فلیشیا خودی نشون بده!

 

8- هاب گابلین

هاب گابلین

 هاب گابلین یکی از دشمنان برتر اسپایدرمن است که هنوز فرصت نشده در لایو اکشن حضور پیدا کند. با توجه به اینکه ند لیدز یکی از شخصیت های مکمل و تاثیرگذارِ سه گانه نخستین اسپایدرمن در MCU بوده، اکنون او میتواند در فیلم های بعدی به هاب گابلین تبدیل شود. چراکه در دنیای کمیک هم ند سابقه داشته که از هویت هاب گابلین استفاده کند (البته بعدها فاش شد که برای ند پاپوش دوخته شده و او هرگز هاب گابلین نبوده است). با وجود اینکه نسخه سینمایی ند لیدز تفاوت زیادی با همتای کمیک بوکی‌اش دارد، اما تبدیل شدن او به یک شرور میتواند پیچیدگی جذابی را در رابطه او و پیتر ایجاد کند.

 

7- عقرب

 عقرب (Scorpion)

هواداران مرد عنکبوتی به خوبی با «مک گارگن» ملقب به عقرب (Scorpion) آشنا هستند. او در دنیای کمیک توسط جی جونا جیمسون فریب میخوره تا لباس عقرب رو بر تن کنه و بدین ترتیب به یکی از دشمنان مرد عنکبوتی تبدیل میشه. اما بعدا از جی جونا جیمسون هم کینه به دل میگیره. در هر حال، حالا که جیمسون وارد MCU شده میشه این داستان رو مورد اقتباس قرار داد. ضمن اینکه ما مک گارگن رو در فیلم "بازگشت به خانه" هم داشتیم و الان هم در زندانه! او از اسپایدرمن کینه به دل داره و کاملا آماده است تا ازش انتقام بگیره. بنابراین به راحتی جیمسون اگه بره سراغش حاضره لباس عقرب رو به تن کنه و با اسپایدرمن بجنگه. البته حتما لازم نیست جیمسون این کار رو بکنه. مثلا یک آدم مرموز میتونه در شرکتی مثل آزکورپ لباسی عقرب مانند تولید کنه و به او بده تا بره و اسپایدرمن رو شکار کنه (الانم که مرد عنکبوتی هنوز به عنوان قاتل میستریو مطرحه و منع قانونی هم برای این کار وجود نداره!). گزینه دیگر آقای «فینس میسون» ملقب به «مخترع مخوف» است که اتفاقا در فیلم "بازگشت به خانه" هم بود و جیمسون برای ساخت لباس عقرب میتونه به او هم مراجعه کنه.

 

6- کریون شکارچی

کراون شکارچی

سال‌هاست که بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول خواستار حضور شخصیت ابرشرور «کریون شکارچی» در فیلم های مرد عنکبوتی شده‌اند که قدمت آن به فرانچایز توبی مگوایر بازمی‌گردد. این شرور روسی یک شکارچی مشهور است که دوست دارد خود را به عنوان بزرگترین شکارچی جهان ثابت کند. نام اصلی او سرگئی کراوینوف بوده و از دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی است. جالب اینجاست که کریون در مقطعی قرار بود تا قبل از اینکه برنامه‌های مولتی ورس برای "راهی به خانه نیست" شروع شود، نقش شرور سومین قسمت اسپایدی با بازی تام هالند باشد. و البته گفته شده آرون تیلور جانسون در فیلم اختصاصی کریون شکارچی محصول 2023 نقش این شکارچی نمادین را بازی خواهد کرد (خبرش اینجاست). با این اوصاف در حالی که "مرد عنکبوتی 4" احتمالاً حول محور سیمبیوت ونوم بچرخد‌، شاید قسمت پنجم این فرنچایز بتواند کریون با بازی آرون تیلور جانسون را به عنوان آنتاگونیست اصلی نشان دهد.

 

5- کینگ پین

عکس کینگ پین

استودیوی مارول اخیراً شروع به راه‌اندازی داستان هایی با محوریت جنایات خیابانی کرده است تا آینده‌ای بزرگتری در MCU داشته باشند، به همین منظور مارول شاید در "راهی به خانه نیست" بار دیگر قهرمان سریال دردویل یعنی چارلی کاکس را معرفی کرد و البته سریال هاکای نیز بازگشت کینگ‌پین با بازی وینسنت وینسنت دن آفریو را به نمایش گذاشت. با این اوصاف اکنون که تام هالند شروعی کاملاً تازه در زندگی عاری از فناوری پیشرفته استارک دارد، شاید زمان آن رسیده است که کاملا به ریشه‌های مرد عنکبوتی در کمیک بازگردد. با توجه به قرارداد سونی و مارول استودیو، هر فیلم اخیر مرد عنکبوتی یک قهرمان بزرگ دیگر از جمله مرد آهنی، نیک فیوری و دکتر استرنج را به نمایش گذاشته است. با این حال، با رفتن به سه گانه دوم، مت مورداک ممکن است یک نامزد ایده آل برای کمک به پیتر پارکر برای مواجه شدن با یک تهدید در سطح خیابان باشد. اگرچه وکیل نابینا هیچ خاطره‌ای از مرد عنکبوتی بودن پیتر پارکر نخواهد داشت، اما ممکن است این بار به شکلی قهرمانانه دوباره به هم برسند. با توجه به اینکه کینگ پین اخیراً در هاکای دوباره معرفی شده است، این رئیس مافیای نیویورک به دلیل سابقه طولانی خود در دشمنی با Spider-Man و Daredevil در دنیای کمیک می‌تواند تأثیری مستقیم در فیلم‌های بعدی داشته باشد.

 

4- مایلز مورالز

مایلز مورالس

تاکنون چند بار در MCU به مایلز مورالز اشاره شده، مثل حضور عموی او، «آرون دیویس» در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه و اشاره الکترو به او در مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست. طرفداران میخواهند که مایلز در سه گانه بعدی تبدیل به اسپایدرمن شود و زمینه را برای اقتباس اسپایدرورس در MCU مهیا سازد. قدم های بعدی پیتر در فیلم های آینده مشخص نیست اما طرفداران دوست دارند که ملاقات پیتر و مایلز را تماشا کنند. همچنین در فیلم های اسپایدرمن شخصیت هایی نظیر تونی استارک، نقش پدر و مربی پیتر را به عهده داشتند. و الان یکی از چیز هایی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی همراه با رشد و بلوغ شخصیتی پیتر پارکر ببینند، تبدیل شدن خود پیتر به یک مرشد و راهنماست. تکامل پیتر پارکر یکی از عناصر اصلی فیلم های او در MCU بود که بهترین نحو نمایش در آمد و احتمالا در فیلم های بعدی هم وجود خواهد داشت. بنابراین پیتر پارکر میتواند در قسمت های بعدی مرشد شخصیت های دیگر باشد و  راه و رسم قهرمان بودن را به  مایلز مورالز تبدیل یاد بدهد.

 

3- پراولر

پرالر

آرون دیویس عموی مایلز مورالزه که در فیلم "بازگشت به خانه" نقشش را دونالد گلاورِ معروف بازی کرد. او که در این مقاله معرفی شده شاید مهم ترین شخصیت مکمل مرتبط با مایلز مورالز است که میتونه ارتباط خوبی هم با مرد عنکبوتی تام هالند ایجاد کنه و حتی بین اونا نوعی تنش و اصطکاک به وجود بیاره. پس با حضور احتمالی مایلز در سه گانه بعدی میتونیم امیدوار باشیم که این شخصیت مهم هم حضور پیدا کنه.

 

2- کیتی پراید

کیتی پراید مرد عنکبوتی

لابد دارید از خودتون میپرسید "کیتی پراید؟ همونی که عضو مردان ایکسه؟ اون چه ربطی به مرد عنکبوتی داره؟" و من هم میگویم که نفرمایید! کیتی پراید در کمیک های Ultimate (که یکی از منابع اصلی الهام بخش MCU هم بوده از معشوقه های اصلی پیتر بود (این مقاله را بخوانید). حضور او در سه گانه بعدی میتونه باعث تنوع بشه و هم اینکه این سه گانه را به مردان ایکس و جهش یافته های مارول ربط بده و میدونید که مارول و کوین فایگی برای ریبوت X-men در MCU کلی برنامه دارن!

 

1- عمو بن

مرگ زن عمو می یکی از اشک درآور ترین صحنه های "راهی به خانه نیست" میباشد که شباهت زیادی هم به مرگ معروف عمو بن در دنیای کمیک یا فیلم های قبلی اسپایدرمن داشت. مخصوصا با اون جمله مهمی که می قبل از مرگ خود به پیتر گفت حالا میتوان با قاطعیت گفت که او جا پای عمو بن به عنوان مرشد اصلی مرد عنکبوتی گذاشته است زیرا باعث شد او به قهرمان بالغ تری تبدیل شود. ولی حالا این سئوال مطرحه که تکلیف عمو بن چه میشود؟ او در MCU کجاست و چه بر سرش آمده است؟ آیا ممکن است زنده باشد و در سری بعدی برگردد؟ ما که دوست داریم بالاخره این شخصیت را در MCU ببینیم و البته قبلا در اینجا به 10 احتمال درباره سرنوشت او اشاره کرده بودیم که شاید بتواند سرنخ های خوبی بهتان بدهد.

 

سارا عفتی

سارا عفتی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 دیالوگ بامزه برتر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

10 دفعه ای که فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" توقعات ما رو برآورده کرد!

10 صحنه احساسی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 غافلگیری برتر در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 تا از کاراکتر های "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر قدرت و زور بازو!

ایستراگ مربوط به "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" در سریال هاکای

رتبه بندی 10 نقش آفرینی برتر در فیلم "اسپایدرمن: نو وی هوم"

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

10 اشتباهی که شخصیت ها در فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" مرتکب شدند

"مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست" ثابت میکند گرین گابلین از جوکر خبیث بهتری است

10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

10 فن تئوری درباره "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که کاملا اشتباه از آب درآمدند!

معرفی 10 داستان برتر مرد عنکبوتی برای کسانی که از فیلم "راهی به خانه نیست" خوششان آمده است!

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد + زیرنویس فارسی!

10 ویژگی برتر آثار ابرقهرمانی در فیلم "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست"

معرفی همه 7 لباس مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های " مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر توانایی مبارزه

اولین واکنش‌ها به فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 چیزی که باید قبل از دیدن فیلم "اسپایدرمن راهی به خانه نیست" بدانید

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-10-19 01:22
سلام
ممنون بابت مقاله.
تا حالا چند بار دربارهٔ اینکه چه شخصیت هایی میتونند در فیلم بعدی اسپایدرمن باشند، صحبت شده و این موضوع برای هواداران میتونه خیلی جذاب باشه. اینکه بعد از فیلم زیبای راهی به خانه نیست، چه شخصیت هایی در فیلم های بعدی اسپایدرمن هستند که اینجا بعضی از گزینه ها رو میبینیم.
گوئن استیسی و هری آزبورن رو که باید ببینیم تصمیم مارول چیه ولی خب خیلی عالی میشه که این شخصیت ها توی فیلم های بعدی حضور داشته باشند. گربه سیاه هم خیلی دوست دارم طلسم عدم حضورش توی فیلم های اسپایدرمن شکسته بشه و تعاملات اون رو با اسپایدرمن ببینیم. هاب گابلین که اصلا گزینهٔ اول من برای خبیث بعدی اسپایدی هست چون یک خبیث خیلی جذاب برای یک فیلم هست و میتونه رمز و راز خوبی هم داشته باشه. البته به نظرم بهتره که به ند لیدز ربط پیدا نکنه و مستقیم بره سراغ رادریک کینگزلی یا یکی دیگه. عقرب هم یکی دیگه از گزینه های خبیث برای فیلم بعدی اسپایدرمن هست که باید ببینیم چه اقتباسی از روش صورت میگیره. دربارهٔ کریون هم که حضورش روی پردهٔ سینما میتونه عالی باشه(مخصوصا با بازی جمشید هاشم پور، به توصیه عمو مختار :lol: ) اما برای فیلم اختصاصی اوت اشتیاقی ندارم چون میدونم میخواد یه ونوم دیگه بشه(تا وقتی که فیلم های مزخرف سونی اینقدر فروش کنند، معلومه که سونی به این کارهاش ادامه میده. این کاش فیلم موربیوس زیاد نفروشه تا از این غرور لعنتی سونی کم بشه). کینگ پین هم رو به رو شدنش در سطح خیابانی با اسپایدرمن میتونه خیلی جذاب باشه. فکرش رو بکنید...همون تعاملات فوق‌العادهٔ مرد عنکبوتی با توم استون در سریال مرد عنکبوتی خارق العاده، اینجا روی پردهٔ سینما و با کینگ پینِ تحدید آمیز! عجب چیزی بشه! مایلز مورالز هم قبلا گفتم که راستش با اینکه از شخصیت های مورد علاقهٔ من هست، برای حضور در mcu با دیدهٔ تردید نگاه میکنم چون به نظرم هم برای اسپایدیِ تام هالند خیلی زوده که بخواد مرشد و راهنما بشه، هم حضور مایلز باید با ظرافت خوبی به نمایش دربیارد. درباره پراولر هم نظر خاصی ندارم و باید ببینیم مارول چه برنامه ای براش داره. کیتی پراید هم خب...چیزه، یعنی با این همه شخصیت مکمل که میتونند معشوقهٔ پیتر باشن، اون بره سراغ کیتی پراید؟ فکر نمیکنم(حالا اگر "کیتی پژو"یی یا کیتی شاسی بلند" بود یه چیزی و هیچ اشکالی هم نداشت ولی پراید نه، خطر جانی داره! :lol: ). البته شاید حضورش در فیلم اسپایدرمن و تعاملاتشون با هم شاید دور از انتظار نباشه، ولی رابطهٔ رومانتیک رو فکر نمیکنم. عمو بن هم به احتمال زیاد دیگه توی سه گانهٔ دوم ببینیمش. به نظرم که اوریجین پیتر مثل دنیای کمیکه و عمو بن مُرده و مقصر مرگش هم پیتر بوده، البته اگر عمو بن حضور هم نداشته باشه، اونقدرها عصبانی و ناراحت نمیشم.
با تشکر.
نقل قول کردن
masiha_87
#2 masiha_87 1400-10-19 11:03
سلام
ممنون بابت مقاله
تنوع شخصیتی توی فیلمای مارول انصافا برای آسیب نرسیدن به داستان یکسری محدودیت ها داره اما در فیلم نو وی هوم ثابت شد اونقدرا هم این محدودیت ها، پیچیده نیستن. به نظرم حضور پراولر فعلا لزومی نداره چون اگه مایلز تو داستان های آینده ی mcu نباشه، حضور پراولر کم رنگ تر به نظر میرسه.
حضور عمو بن عمرا در سه گانه ی جدید اتفاق نمیفته! البته شاید یکسری اشاراتی بهش بشه ولی تا وقتی سریال انیمیشنی جدید اسپایدی هست (که درمورد گذشته هستش)، مارول نمیاد فلش بک بزنه. یه جورایی بیشتر وقت تلف کنی حساب میشه.

تشکر مجدد بابت نوشتن مقاله!
نقل قول کردن
jalal
#3 jalal 1400-10-19 12:22
سلام خسته نباشید.
ممنون بابت مقاله هاتون
اما بنظرم یچیزی هست اینه که ما شخصیت های بن تن و رکس هم کمیکی هستن میدونم سن ما خیلی از دیدنشون گذشته اما ما خیلی باهاشون خاطره داریم و بعد از اسپایدرمن همه با بن تن خاطره دارن یجورایی میشه گفت بچگی های همموم با بن تن و اسپایدر من گذشته :) اگه راجب جنراتور رکس و بن تن هم مقاله بنویسید خیلی عالی میشه خسته نباشید
نقل قول کردن
mjkp
#4 mjkp 1400-10-19 12:52
دستتون درد نکنه بابت مقاله
با همشون موافقم اما دوست ندارم پیتر عشق جدیر پیدا کنه
چون ام جی الان هست و پیتر عاشقشه و بخاطر اینکه بهش آسیب نرسه ازش فاصله گرفته
اگر قرار باشه دوباره عاشق شه یعنی آسیب رسیدن بهش براش مهم نیست پس چرا داره از ام جی دوری میکنه؟
ند به نظرم توی جادو پیشرفت میکنه چون دکتر استرنج پیتر رو فراموش کرده نه ند و پورتال باز کردنش
و ممکنه وقتی توی جادوگری مهارت پیدا کرد براش پاپوش هاب گابلین درست کنن
عمو بن هم به احتمال زیاد مرده چون اگه زنده بود برای چی زن عمو می به هپی علاقه مند شد
مایلز مورالز در دنیای تام هالند و اندرو گارفیلد فکر نکنم بیاد چون تام هالند به ند گفت عنکبوتی که منو نیش زده مرده مگر اینکه قبلا مایلز نیش خورده باشه
اندرو گارفیلد هم فهمید چون عنکبوت هارو پدرش بر اساس خون خودش ساخته نیش عنکبوت مرد عنکبوتیش کرده و اگر برای بقیه هم اینطوری بود خونشو میداد هری آزبورن و الان گوئن هم زنده بود...
به نظرم توی دنیای توبی مگوایر (اگر ادامش ساخته بشه) میاد چون هم سن و تجربش از بقیه بیشتره و هم عنکبوتی که نیشش زد زندست (عنکبوتِ توی چند دقیقه اولی که بیرون محفظه بود یه نفرو نیش زد ممکنه تا الان خیلی بیشتر نیش زده باشه) و هم فکر کنم ۱۱ تا عنکبوت مثلش وجود داره چون مری جین گفت اینا ۱۲ تان یکیشون نیست (البته مطمئن نیستم عدد رو درست میگم)
نقل قول کردن
mjkp
#5 mjkp 1400-10-19 15:59
دستتون درد نکنه بابت مقاله
با همشون موافقم
حاوی اسپویل
.
.
.
.

ولی فکر نکنم گوئن و گربه سیاه رو توی سه گانه بعدی ببینیم چون پیتر برای اینکه به ام جی آسیب نرسه ازش دوری کرده
ند هم به نظرم توی جادو پیشرفت میکنه و بعد براش پاپوش هاب گابلینی درست میکنن دکتر استرنج هم پیتر رو فراموش کرده ولی ند و پورتال بازکردنش رو یادش هست
مایلز مورالز فکر نکنم در دنیای تام هالند و اندرو گارفیلد باشه چون تام هالند به ند گفت عنکبوتی که منو نیش زده مرده و اندرو گارفیلد هم فهمید که بدلیل اینکه پدرش روی عنکبوت ها آزمایش کرده و فقط به خون خودش میخورن وقتی که نیش خورده مرد عنکبوتی شده
اما توی توبی مگوایر میتونه باشه (البته اگه ساخته بشه) چون هم عنکبوتی که پیتر رو نیش زد زندست (عنکبوته توی چند دقیقه اولی که از محفظه خارج شد یک نفرو نیش زد ممکنه تا الان کسای بیشتری نیش زده باشه) و هم مریجین گفت اینا ۱۱ تان یکیشون نیست پس ۱۲ عنکبوت الان هستن که از طریق نیششون قدرت عنکبوتی میدن
البته مطمئن نیستم عددش رو درست گفته باشم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید