10 چیزی که احتمالا قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ببینیم!

10 چیزی که احتمالا قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ببینیم!

با خوندن این مقاله شما نیز قطعاً آرزو خواهید کرد که همان بهتر این فیلم کنسل شد!

مقدمه: «اندرو گارفیلد» به عنوان بازیگر مرد عنکبوتی و «مارک وب» به عنوان کارگردان سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز، قرارداد داشتند تا برگردند و قسمت سوم را نیز کار کنند. تاریخ اکران "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" نیز مشخص شده بود: ماه ژوئن 2016. سونی حتی گفته بود میخواهد قسمت چهارم را در ماه می 2018 اکران کند! «الکس کرتزمن»، «روبرتو اُرچی» و «جف پینکر» (که فیلمنامه قسمت دوم را نوشته بودند) نیز قرار بود نویسنده فیلمنامه فیلم سوم باشند (کرتزمن حتی قرار بود فیلم اختصاصی "ونوم" را نیز برای سونی بسازد). از سوی دیگر آقای «درو گودارد» قراردادی امضا کرده بود تا فیلم اختصاصی "شش خبیث" را بسازد و برای اکران در ماه نوامبر سال 2016 آماده اش کند. ولی ناگهان همه چیز بهم ریخت! سونی آنقدر توقعات هواداران را از "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" بالا برده بود که حتی فروش جهانی 709 میلیون دلاری نیز نتوانست آن را نجات دهد زیرا واقعا هواداران را نا امید کرد و نقدهای منفی نیز نصیبش شد و باعث گردید همه برنامه های سونی برای "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" کنسل شود. بعدش هم که میدانید ایمیل های مذاکرات مارول استودیوز و سونی هک شد و لو رفت و در نهایت اسپایدرمن وارد دنیای سینمایی مارول (MCU) شد و ... اما در این مقاله میخواهیم به 10 چیزی که اگر "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ساخته میشد احتمالاً در آن میدیدیم، بپردازیم!

 

1- شش خبیث !

شش خبیث

در اینکه سونی برای ساخت فیلم اختصاصی "شش خبیث" برنامه داشت شکی نیست (حتی اینجا خبرش رو داده بودیم که کارگردانش را نیز انتخاب کرده بود و البته در اینجا هم گفتیم که تیتراژ پایانی فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" صراحتا اشاره میکنه به شش خبیث). خود مارک وب به عنوان سازنده سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز درباره آینده این فیلم ها چنین مصاحبه کرده بود: "آره. ما داشتیم راجع به شش خبیث حرف میزدیم. یعنی قرار بود قبل از اینکه مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 ساخته بشه، شش خبیث اکران بشه".

    

2- نورمن آزبورن/گرین گابلین!

بازگشت نورمن آزبورن!

مارک وب همچنین در ادامه مصاحبه خود با سایت IGN گفته بود: "قرار بود در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 ، «کریس کوپر» برگرده و دوباره نقش نورمن آزبورن را بازی کنه و به گرین گابلین تبدیل بشه. میخواستیم سرش رو فریز کنیم و اینجوری دوباره زنده بشه. و البته اون شخصیت مرموز به نام "جنتلمن" هم بود. ولی نورمن بود که قرار بود رهبری شش خبیث رو بر عهده بگیره. ما در ضمن میخواستیم حتما از والچر در شش خبیث بهره بگیریم. درباره شخصیت جنتلمن یه ایده هایی راجع بهش داشتیم ولی کلی بودند. هنوز دقیقا نمیدونستیم میخواهیم باهاش چیکار کنیم. ولی در کل تجربه fun ای بود . من خاطرات خوب و خوشی از اون دوران دارم"!

لازم به ذکره این شخصیت "جنتلمن" که مارک وب ازش حرف میزد اولین بار در تیتراژ "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 1 " و در سلول «کرتیس کانرز» ظاهر شد:

و بعدش در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 " دیدیمش که در پایان این فیلم به محل نگهداری «هری آزبورن» میرود و به او پیشنهاد تشكیل گروه شش خبیث را میدهد.

نام واقعی او  «آقای فیرز» (Mister Fiers)كه به «جِنتلمن» معروف است، میباشد. او بسیار بسیار شخصیت گمنام و ناشناخته ای در داستان های مرد عنكبوتی  به شمار میرود. او هیچ نیروی فوق بشری ندارد ولی یك تاجر بسیار پرنفوذ و پولدار است كه یك خصومت شخصی با پیتر پاركر دارد (چون والدین پیتر پاركر قبل از مرگ خود برخی از نقشه های او را خراب كرده بودند).

(واقعاً همون بهتر که "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ساخته نشد و ما چیز بیشتری از همچین شخصیت بی خودی ندیدیم!)

در ضمن اگه یادتون باشه ما خیلی خیلی وقت پیش یعنی 22 اسفند سال 1392 که شایعات داغی راجع به "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" منتشر میشد،  تو سایتمون گفته بودیم که قراره سر نورمن آزبورن فریز بشه و حتی عکسش رو هم گذاشتیم. اگه یادتون نمیاد ، اینجا را کلیک کنید).

 

3- زنده شدن مردگان !!!

«دنیس لیری» بازیگر نقش «سروان جورج استیسی» در سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز، پس از آنکه مشخص شد "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" کنسل شده است در مصاحبه ای با سایت IGN مطالبی را درباره داستان این فیلم گفت:

 زنده شدن مردگان !!!

من بخشی از فرنچایز مرد عنکبوتی شگفت انگیز بودم. در قسمت دوم هم در چند صحنه فلش بكی حضور داشتم ولی بیشتر بحث این بود كه در قسمت سوم باشم! یعنی قرار بود اسپایدرمن به فرمولی دست پیدا كنه كه بتونه كسانی كه در زندگیش مرده اند رو دوباره زنده كنه!!! بنابراین سروان استیسی قرار بود در قسمت سوم نقش بزرگی داشته باشه". این بدین معناست كه پیتر پاركر قرار بوده سعی كنه عزیزانش مثل گوئن استیسی رو زنده كنه (البته به نظر میرسه منظور آقای لیری همان داستان کلون ها و ... بوده باشه). در هر حال، همین نشون میده چقدر سونی داشته به بیراهه میرفته چون واقعا چه معنی داره شما گوئن استیسی را در قسمت دوم بكشی و بعد بخوای زنده اش كنی؟ (واقعاً خدا را صد هزار مرتبه شكر كه اسپایدرمن برگشت پیش مارول!)

 

4- گوئن استیسی به صورت کارنیج!

بازگشت گوئن به صورت کارنیج!

چیزی که مشخصه اینه که سونی خودش هم فهمیده بود خیلی زود خانم «اِما اِستون» ( بازیگر نقش گوئن استیسی) را از دست داده و بنابراین دوست داشت هر طوری شده او را برگرداند. یکی از احتمالاتی که میدهیم این بوده که با پیوند زدن او به سیمبیوت این کار را بکنه!!! حتی آن موقع که ایمیل های سونی هک شد، یک سری اطلاعات به بیرون درز کرد که نشان میداد خانم استون ابراز علاقه کرده که اگر سونی شخصیت گوئن استیسی که توسط سیمبیوت کارنیج به تسخیر درآمده را مورد استفاده قرار دهد ، حاضر است بار دیگر این نقش را بازی کند!!! البته حدس ما این است که قرار بوده سیمبیوت به صورت غیر فضایی باشد (یعنی درست مثل کمیک های Ultimate Spider-Man که در آنها سیمبیوت ونوم و کارنیج، منشا غیر فضایی داشتند و توسط دست بشر خلق شده بودند). ضمن اینکه همانطور که در این مقاله گفته بودیم، سابقه داشته که در دنیای کمیک بوک های Ultimate Spider-Man شاهد پیوند خوردن سیمبیوت کارنیج با گوئن استیسی باشیم!

 

5- گوئن به صورت کلون!

 بازگشت گوئن به صورت کلون!

در مورد قبلی گفتم که سونی واقعا دوست داشت خانم اما استون را هر طوری که شده به فرنچایز مرد عنکبوتی شگفت انگیز برگرداند. همان روزهایی که تازه قسمت دوم اکران شده بود خبرهای ضد و نقیضی به گوش میرسید که طبق آن در قسمت سوم قراره کاراکتر گوئن استیسی را شاهد باشیم منتهی به صورت کلون! در واقع برخی منابع گزارش میدادند سونی در قسمت سوم میخواهد از روی داستان معروف "سرگذشت کلون" (Clone Saga) که اینجا ترجمه شده است اقتباس کند (در این داستان شاهد بودیم که گوئن استیسی پس از کشته شدن به دست گرین گابلین برگشت ولی بعدا معلوم شد که او در واقع یک کلونی بوده که به دست خبیثی به نام «پرفسور وارن» ملقب به «شغال» از روی گوئن حقیقی ساخته شده بوده!). در مجموع اقتباس از روی کلون ساگا میتوانست به پیچیده ترین شدن همه چیز در فرنچایز مرد عنکبوتی شگفت انگیز منجر شده و باعث بشه تا انتقادات از سونی بیش از پیش افزایش یابد!

 

6- پیتر پارکر همچنان به دنیال یافتن پاسخ سوالات خود!

بیشتر داستان پیتر پارکر (اندرو گارفیلد) در دو فیلم سری "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" حول و حوش این میگشت که این ابرقهرمان جوان به دنبال تحقیق درباره آزمایشات مرموزی بود که پدرش (ریچارد پارکر) انجام داده بود و اینکه بفهمد کلا خانواده اش چه ارتباطی با شرکت آزکورپ دارد. با این حال مارک وب چندین بار اشاره کرده که پیتر در قسمت سوم نیز قرار بود تکه های پراکنده زندگی خودش را در کنار هم قرار دهد و همچنان به دنبال یافتن جواب برای سوالات لاینحل خودش باشد! همچنین مارک وب اشاره کرده که در ابتدای فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" قرار بوده پیتر را همچنان مشغول عزاداری برای عشق کشته شده اش ، گوئن استیسی، ببینیم.

 

7- مری جین واتسون!

احتمالا می دانید که شخصیت «مری جین» (با بازی شیلین وودلی) قرار بود در " مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 " حضور پیدا کند ولی به دلایلی کارگردان آن را از نسخه نهایی حذف کرد. (این مطلب را بخوانید تا بفهمید دلیلش چی بوده). حتی این صحنه ها فاش شده است که میتوانید اینجا آنها را تماشا کنید. گفته میشود مری جین قطعا قرار بوده در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" حضور داشته باشه ولی خانم وودلی در چندین مصاحبه اشاره کرده که سونی میخواسته بازیگر دیگری را به جای او برای این نقش استفاده کنه!

 

8- جی. جونا جیمسون!

جی جونا جیمسون

همانگونه که در مقاله ایستراگ های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" گفته بودم (در اینجا) در این فیلم چندین بار به روزنامه دیلی بیوگل اشاره میشود و مشخص بوده که سونی میخواسته از رئیس بداخلاق ، خسیس ولی محبوب دیلی بیوگل یعنی آقای «جی جونا جیمسون» در قسمت بعدی استفاده کند. آقای «جی کی سیمونز» که در این نقش حسابی گل کاشته و یکی از بهترین نقش آفرینی های کمیک بوکی را در تاریخ سینما به ثبت رسانده بود. پس میتوان با قطعیت گفت که اگر "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ساخته شده بود بار دیگر ایشان را در این نقش در این فیلم میدیدم.

 

9- گربه سیاه!

9- گربه سیاه!

«فلیسیتی جونز» در نقش «فلیشیا هاردی» یا همان «گربه سیاه» معروف در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" حضور داشت (او در فیلم دستیار هری آزبورن بود و معلوم بود از اسرار شرکت ازكورپ باخبر است). خانم جونز در مصاحبه های خود اعلام کرده که اگر قسمت سوم ساخته میشد حتما به طور کامل در نقش گربه سیاه حضور پیدا میکرد. اما جزئیاتی از نحوه حضور گربه سیاه منتشر نشده و معلوم نیست اگر داستان کلون ساگا مورد اقتباس قرار میگرفت یا شش خبیث در داستان حضور پیدا میکردند و گوئن برمیگشت و مری جین هم در فیلم حضور میداشت، آیا اصلا دیگر جایی برای گربه سیاه هم باقی میوند یا نه!

 

10- خبیث های دیگر!

راستش رو بخواهید اونقدر شایعات درباره خبیث هایی دیگری که ممکن بود در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" حضور پیدا کنند زیاد بود و مسخره که من تصمیم گرفتم در اینجا به صورت کوتاه به آنها اشاره کنم:

دکتر کافکا که در قسمت دوم نقشش را آقای «مارتون سوكاس» بازی میکرد قرار بود برگرده و تبدیل بشه به «دکتر اختاپوس»!!!! (واقعا چه ربطی داره آخه؟!).

دکتر کافکا

«آدریان تومز» قرار بود به عنوان مهندس بخش روباتیکس آزکورپ فعالیت کنه و در قسمت سوم به والچر تبدیل بشه.

ونوم! اگر خاطرتون باشه قبل از اینکه "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" اکران بشه یک کلیپ بی کیفیت و همچنین یک تریلر ازش منتشر شد که اون آقا مرموزه (جنتلمن) را در حال راه رفتن در آزکورپ نشان میداد و ما صراحتاً سیمبیوت ونوم را در یکی از محفظه های کنار او میدیدیم:

البته این صحنه از فیلم حذف شد ولی گفته میشه سونی برنامه داشته در قسمت سوم از سیمبیوت و احتمالا خود ونوم به صورت افتخاری استفاده کنه.

در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" «بی. جی. نوواك» در نقش یكی از دانشمندان ازكورپ به نام «الیستار اسمایت» ظاهر شد. او رفتار بسیار زننده ای با «مكس دیلون» داشت و به همین دلیل شایعه شده بود وی درست مثل دنیای کمیک در قسمت بعدی تبدیل به خبیثی به نام «قاتل عنکبوت» (Spider-Slayer) میشود!

قاتل عنکبوت 

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط با این مقاله:

10 ایستراگ برتر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

پایان واقعي مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2 فاش شد!

نقد و بررسی فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2

اعضای فيلم «شش خبیث» مشخص شدند!

جزئیات جدید از فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" و "شش خبیث"

طرح های بکار گرفته نشده در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

چرا «مری جین» از "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد؟ (خطر فاش شدن داستان)

صحنه های حذف شده از سری فیلم های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" + لینک دانلود مستقیم

10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

صحنه های حذف شده «مری جین» در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" + لينك دانلود

سونی چه بلایی سر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" آورده؟

هویت مرد مرموز "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" فاش شد؟

«گوئن» و «مری جین» سر صحنه فیلم جدید مرد عنكبوتی ! + تصاویر

تصاویری جدید از «مری جین» در "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

عكس های منتشر نشده از پشت صحنه فیلم "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

king_navid
#1 king_navid 1399-01-16 11:39
مقاله جالبی بود ممنون ;-)
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#2 M.ALI.S.S 1399-01-16 11:40
بیایید قبول کنیم که آقای جی کی سیمونز در طول تاریخ شبیه ترین بازیگر به یک کاراکتر هست که از قبل قیافه اش تعیین شده :o :-)
نقل قول کردن
Captain-spidey
#3 Captain-spidey 1399-01-16 11:41
اوه همون بهتر که ساخته نشد. میشد عین آش شله قلم کار
ببخشید قضیه این هک شدن ایمیل های مارول و دیسی چیه
نقل قول کردن
MP Spidey
#4 MP Spidey 1399-01-16 11:55
خیلی از ایده هاشون قشنگ بود ولی همون طور که می دونید سونی در نابود کردن فیلم های کمیک بوکی مهارت بالایی داره. سه گانه سم ریمی رو که اون جوری خراب کردن. مرد عنکبوتی شگفت انگیز هم که کلا یه مشکلات اساسی داشت. ونوم که حتی فیلم اولش هم خوب نبود. پارسال داشتن اسپایدرمن MCU رو هم نابود می کردن که خدا رو شکر این دیگه اتفاق نیفته. (خدا کنه برای Spider-Man 3 دیگه دخالت بی جا نکنن) خدا عاقبت Into the Spider Verse رو به خیر کنه. :sad: :sad:
نقل قول کردن
arian.akn
#5 arian.akn 1399-01-16 12:41
خسته نباشید آقای ترابی

از نظر من هم خیلی خوب شد که ساخته نشد چون این همه ایده توی یه فیلم جا نمیگیرن و فیلم خیلی شلوغ میشد و به همه ی ایده ها به درستی پرداخته نمیشد. نهایتا یک فیلمی میشد مثل قسمت اخر سه گانه سم ریمی که اونم خیلی شلوغ بود

سونی میخواست داستان های مهم مرد عنکبوتی رو بدون برنامه ریزی دقیق به فیلم تبدیل کنه تا سودشو ببره
خیلی خوبه که فعلا اسپایدی جاش امنه اما فعلا... :-*
نقل قول کردن
F_comic fan
#6 F_comic fan 1399-01-16 13:11
بنظرمن اگر تمامی اینا واقعا توی مرد عنکبوتی شگفت انگیز۳ میبود،حتما یک فیلم ۳ساعته میشد!!!

ولی انصافا اونوقت که خبر کنسل شدن فیلم اومد،من اون روز دیوانه شده بودم چرا کنسل کردند!!!!
نقل قول کردن
Aki
#7 Aki 1399-01-16 13:31
عکس اول که اندره گارفیلد رو نشون میده بار دیگه ثابت کرد که واسه پیتر پارکر شدن ساخته شده.لامصب خیلی خوبه حیف حیف که کنسل شد.
بنظرم اگه با سم ریمی کار میکرد،شاید بهتر دیده میشد.چون این دو فیلم نسبت ب سه گانه ریمی ضعیف تر بودن :-?
دیگع گذشت
نقل قول کردن
Aki
#8 Aki 1399-01-16 13:35
اقای ترابی اگه میشه ب این سوالم جواب بدین
این تیزری اگه از مردعنکبوتی شگفت انگیز ۳ تو اینترنته واقعیه؟پس چرا پیتر پارکر اندرو گارفیلد نیست؟؟؟؟؟
فک نکم واقعی باشه :-?
اون ماسک مردعنکبوتیکه تو دستش بود گویای همه چی بود
معلوم بود از بیرون خریده :-|
نقل قول کردن
the Batman
#9 the Batman 1399-01-16 13:48
مرد عنکبوتی شگفت انگیز پتانسیل اینو داشت که یک شاهکار باشه ولی همه مون رو نا امید کرد
این مقاله هم نشون داد که سونی درس نگرفته بوده و مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 قرار بوده سیرک بزرگتری بشه!
همون بهتر که کنسل شد من که اصلا ناراحت نشدم
نقل قول کردن
the Batman
#10 the Batman 1399-01-16 13:50
به نقل از Aki:
اقای ترابی اگه میشه ب این سوالم جواب بدین
این تیزری اگه از مردعنکبوتی شگفت انگیز ۳ تو اینترنته واقعیه؟پس چرا پیتر پارکر اندرو گارفیلد نیست؟؟؟؟؟
فک نکم واقعی باشه :-?
اون ماسک مردعنکبوتیکه تو دستش بود گویای همه چی بود
معلوم بود از بیرون خریده :-|

آقا چرا وقت استاد رو با این سئوالات بی ربط و بچه گانه میگیرید؟ وقتی فیلم کنسل شده چطور تیزرش اومده؟! خب معلومه یا جعلیه یا هواداران ساختنش
نقل قول کردن
the Batman
#11 the Batman 1399-01-16 13:52
به نقل از F_comic fan:
بنظرمن اگر تمامی اینا واقعا توی مرد عنکبوتی شگفت انگیز۳ میبود،حتما یک فیلم ۳ساعته میشد!!!

ولی انصافا اونوقت که خبر کنسل شدن فیلم اومد،من اون روز دیوانه شده بودم چرا کنسل کردند!!!!

اصلا بحث شلوغی فیلم نیست (مگه ما شلوغ تر از اند گیم داریم؟ پس چرا شاهکار شد؟ چون همه چی سر جای خودش بود و شخصیت پردازی ها بی عیب بود) بحث اینه که شخصیت پردازی ها اشتباه بوده تو این سری
ذات پیتر پارکر رو که عوض کردن
هری رو تبدیل کردن به یه قاتل بیرحم
به خبیث هایی مثل الکترو و راینو گند زدن
پس با این سابقه و با این بنیان قطعا گندی میزدن بزرگتر از قبل
مخصوصا با این خطوط داستانی مسخره مثل زنده کردن عزیزان پیتر توسط خودش!
نقل قول کردن
Amir78_King
#12 Amir78_King 1399-01-16 14:56
من که وقتی امازینگ اسپایدرمن ۱ و۲ رو میدیدم یه حس فضا ی دارک بهم دست میداد(یعنی یه جورایی به نظرم دارک بود)
با اینکه کمیک زیاد نخونده بودم بازم میفهمیدم که خیلی ضعیف تر از سه گانه سم ریمی بود
کلا نمیدونم چرا اینقدر باهاش زمان بچگی حال میکردم(اون موقع که قسمت اولش اومد من ۷ سالم بود)
یه فامیل هم داریم که اونم اصلا از امازینگ خوشش نمیومد
و تا قبل اینکه با سایت spidey.ir آشنا بشم بازم تام هالند رو قبول نداشتم و بیشترش به خاطر نوستالژیک بودن سه گانه سم ریمی بود ولی بعد اینکه آشنا شدم و چندتا کمیک و مقاله خوندم اون موقع فهمیدم که تام هالند چه گوهر نابی بوده هست
راستی ممنون واسه مقاله
نقل قول کردن
AVENGERS
#13 AVENGERS 1399-01-16 15:05
ممنون آقای ترابی بابت نوشتن این مقاله

همون بهتر قسمت سوم ساخته نشد.

آخه سه تا عشق پیتر تو یه فیلم :o
اون جنتلمن که به نظرم به درد نخورترین ایده برای فیلم مرد عنکبوتی بود.

دیگه داشتن زیادی همه چیز رو به آزکورپ ربط میدادن(عنکبوتی که پیتر رو نیش زد مال آزکورپ بود،پدر پیتر تو آزکورپ کار میکرد،دکتر کانرز برای آزکورپ کار میکرد،مکس برای آزکورپ کار میکرد همون جا هم به الکترو تبدیل شد ونوم هم که قرار بود تو آزکورپ باشه،گوىن هم که برای آزکورپ کار میکرد،و.....)
باور کن اگه mj هم تو فیلم سوم بود اونم برای آزکورپ کار میکرد. :sigh:

همون بهتر قسمت سوم ساخته نشد و مرد عنکبوتی اومد به MCU 8)
نقل قول کردن
arian.akn
#14 arian.akn 1399-01-16 15:08
به نقل از AVENGERS:
ممنون آقای ترابی بابت نوشتن این مقاله

همون بهتر قسمت سوم ساخته نشد.

آخه سه تا عشق پیتر تو یه فیلم :o
اون جنتلمن که به نظرم به درد نخورترین ایده برای فیلم مرد عنکبوتی بود.

دیگه داشتن زیادی همه چیز رو به آزکورپ ربط میدادن(عنکبوتی که پیتر رو نیش زد مال آزکورپ بود،پدر پیتر تو آزکورپ کار میکرد،دکتر کانرز برای آزکورپ کار میکرد،مکس برای آزکورپ کار میکرد همون جا هم به الکترو تبدیل شد ونوم هم که قرار بود تو آزکورپ باشه،گوىن هم که برای آزکورپ کار میکرد،و.....)
باور کن اگه mj هم تو فیلم سوم بود اونم برای آزکورپ کار میکرد. :sigh:

همون بهتر قسمت سوم ساخته نشد و مرد عنکبوتی اومد به MCU 8)


فیلیشیا رو یادت رفت اونم واسه ازکورپ کار میکرد :lol:
نقل قول کردن
AVENGERS
#15 AVENGERS 1399-01-16 15:21
به نقل از Amir78_King:
من که وقتی امازینگ اسپایدرمن ۱ و۲ رو میدیدم یه حس فضا ی دارک بهم دست میداد(یعنی یه جورایی به نظرم دارک بود)



منم یه همچین حسی رو به قسمت اول داشتم.

تو فیلم جنگ داخلی هم اولش از سر و وضع و بازیگر پیتر خوشم نیومد ولی تو صحنه مبارزه فرودگاه با اون حرف های بامزه ای که میزد کم کم ازش خوشم اومد تو فیلم بازگشت به خانه هم که دیگه عاشقش شدم و به نظرم تام هالند بهترین مرد عنکبوتیه. :lol:
نقل قول کردن
AVENGERS
#16 AVENGERS 1399-01-16 15:24
به نقل از arian.akn:
به نقل از AVENGERS:
ممنون آقای ترابی بابت نوشتن این مقاله

همون بهتر قسمت سوم ساخته نشد.

آخه سه تا عشق پیتر تو یه فیلم :o
اون جنتلمن که به نظرم به درد نخورترین ایده برای فیلم مرد عنکبوتی بود.

دیگه داشتن زیادی همه چیز رو به آزکورپ ربط میدادن(عنکبوتی که پیتر رو نیش زد مال آزکورپ بود،پدر پیتر تو آزکورپ کار میکرد،دکتر کانرز برای آزکورپ کار میکرد،مکس برای آزکورپ کار میکرد همون جا هم به الکترو تبدیل شد ونوم هم که قرار بود تو آزکورپ باشه،گوىن هم که برای آزکورپ کار میکرد،و.....)

باور کن اگه mj هم تو فیلم سوم بود اونم برای آزکورپ کار میکرد. :sigh:

همون بهتر قسمت سوم ساخته نشد و مرد عنکبوتی اومد به MCU 8)


فیلیشیا رو یادت رفت اونم واسه ازکورپ کار میکرد :lol:

چند نفر دیگه هم بودن که دیگه برای اینکه متن خیلی طولانی نشه ننوشتم و فقط ... گذاشتم. :lol:
نقل قول کردن
arian.akn
#17 arian.akn 1399-01-16 15:43
به نقل از AVENGERS:
به نقل از arian.akn:
به نقل از AVENGERS:
ممنون آقای ترابی بابت نوشتن این مقاله

همون بهتر قسمت سوم ساخته نشد.

آخه سه تا عشق پیتر تو یه فیلم :o
اون جنتلمن که به نظرم به درد نخورترین ایده برای فیلم مرد عنکبوتی بود.

دیگه داشتن زیادی همه چیز رو به آزکورپ ربط میدادن(عنکبوتی که پیتر رو نیش زد مال آزکورپ بود،پدر پیتر تو آزکورپ کار میکرد،دکتر کانرز برای آزکورپ کار میکرد،مکس برای آزکورپ کار میکرد همون جا هم به الکترو تبدیل شد ونوم هم که قرار بود تو آزکورپ باشه،گوىن هم که برای آزکورپ کار میکرد،و.....)

باور کن اگه mj هم تو فیلم سوم بود اونم برای آزکورپ کار میکرد. :sigh:

همون بهتر قسمت سوم ساخته نشد و مرد عنکبوتی اومد به MCU 8)


فیلیشیا رو یادت رفت اونم واسه ازکورپ کار میکرد :lol:

چند نفر دیگه هم بودن که دیگه برای اینکه متن خیلی طولانی نشه ننوشتم و فقط ... گذاشتم. :lol:

اره فقط شوخی کردم حرفت راجب مرتبط کردن ازکورپ به همه چیز درسته
سونی یکم زیاده روی کرد
نقل قول کردن
AVENGERS
#18 AVENGERS 1399-01-16 15:51
کلا سونی تو گند زدن به فیلم ها مهارت داره :zzz
نقل قول کردن
Amir78_King
#19 Amir78_King 1399-01-16 16:40
به نقل از AVENGERS:
به نقل از Amir78_King:
من که وقتی امازینگ اسپایدرمن ۱ و۲ رو میدیدم یه حس فضا ی دارک بهم دست میداد(یعنی یه جورایی به نظرم دارک بود)



منم یه همچین حسی رو به قسمت اول داشتم.

تو فیلم جنگ داخلی هم اولش از سر و وضع و بازیگر پیتر خوشم نیومد ولی تو صحنه مبارزه فرودگاه با اون حرف های بامزه ای که میزد کم کم ازش خوشم اومد تو فیلم بازگشت به خانه هم که دیگه عاشقش شدم و به نظرم تام هالند بهترین مرد عنکبوتیه. :lol:

من با دور از خانه عاشقش شدم
و اوج عشقم وقتی بود مقالات سایت رو در مورد تام هالند خوندم
نقل قول کردن
AVENGERS
#20 AVENGERS 1399-01-16 17:36
به نقل از Amir78_King:

من با دور از خانه عاشقش شدم
و اوج عشقم وقتی بود مقالات سایت رو در مورد تام هالند خوندم


فیلم دور از خانه فیلم خیلی خوبی بود.من که عاشق اون جایی ام که میستریو برای پیتر توهم میسازه آخرشم یه قطار میزنه به پیتر
نقل قول کردن
Amir78_King
#21 Amir78_King 1399-01-16 18:12
به نقل از AVENGERS:
به نقل از Amir78_King:

من با دور از خانه عاشقش شدم
و اوج عشقم وقتی بود مقالات سایت رو در مورد تام هالند خوندم


فیلم دور از خانه فیلم خیلی خوبی بود.من که عاشق اون جایی ام که میستریو برای پیتر توهم میسازه آخرشم یه قطار میزنه به پیتر

من بیشتر عاشق اون جنگ آخر و لحظاتی هستم که به عنوان پیتر توی فیلم حضور داره
خوبیه مارول اینه که درست مثله کمیک ها بیشتر روی اون پیتر تمرکز میکنه تا عنکبوتی بودنش
هرچی نباشه بالاخره یه نوجوان هست با دغدغه های ذهنی زیاد که مارول اونارو خیلی خوب به تصویر کشیده
نقل قول کردن
AVENGERS
#22 AVENGERS 1399-01-16 18:39
به نقل از Amir78_King:

من بیشتر عاشق اون جنگ آخر و لحظاتی هستم که به عنوان پیتر توی فیلم حضور داره
خوبیه مارول اینه که درست مثله کمیک ها بیشتر روی اون پیتر تمرکز میکنه تا عنکبوتی بودنش
هرچی نباشه بالاخره یه نوجوان هست با دغدغه های ذهنی زیاد که مارول اونارو خیلی خوب به تصویر کشیده


دقیقا.مارول و کوین فایگی دقیقا پیتر پارکری رو بهمون نشون دادن که میخواستیم ببینیم. ;-)
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#23 ilia_comic_khoon 1399-01-16 20:26
خدا رو شکررررررر که کنسل شد!
یعنی میگفتم اگه این فیلم ساخته بشه موقع دیدنش به کیسه تهوع نیاز خواهیم داشت( :-* :-x )
خیــــــــــلی مقاله خوبی بود استاد ترابی سپاس
یه سولی داشتم دوستان_تو مورد شماره 9 که به گربه سیاه مربوط میشه عکس ها مربوط به چی هست؟هم عکس سمت راستی هم عکس سمت چپی
نقل قول کردن
the Batman
#24 the Batman 1399-01-16 21:07
به نقل از ilia_comic_khoon:
مربوط میشه عکس ها مربوط به چی هست؟هم عکس سمت راستی هم عکس سمت چپی

واقعا نمیدونی؟
سمت راستی که گربه سیاه تو بازی مرد عنکبوتی ps4 و سمت چپی هم خانم فلیسیتی جونز تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2
نقل قول کردن
hassan91
#25 hassan91 1399-01-17 00:04
همون بهتر که ساخته نشد. این آزکورپ شده بود معدن ویلن پخش کن!!! :o این جنتل من هم که خودشون هم میگن مشخص نبوده میخوان چیکار کنن. اصن مگه میشه از پدر و مادر پیتر پارکر گرفته تا همکار و معشوق و دوست و آشنا و همه زیر سر آزکورپ باشن.
بعدشم یه چیزی که تو این کامنت ها خیلی میبینم و متعجب میشم اینه که دوستان تو مقایسه مرد عنکبوتی ها یکی رو میپسندن اون دوتای دیگه رو میندازن سطل آشغال! که البته اکثرا تام هالند و توبی مگوایر با هم دیگه مقایسه میشن. بنظرم هر دوشون اگه از 100 نمره بدیم از هشتاد بالا میشن حالا یکی و دوتا اینور و اونور. ولی معمولا دهه شصتیا و هفتادیا اکثر توبی مگوایر رو میپسندن و جوونترها تام هلند.
خداییش اندرو گارفیلد هم تو نقش پیتر پارکر و مرد عنکبوتی چیزی کم نداشت ولی فیلمنامه و شخصیتش (مخصوصا پیتر پارکرش که بعضی خصوصیاتش تو مخ بود) مشکل داشت.
نقل قول کردن
Dark spidey
#26 Dark spidey 1399-01-17 05:28
ممنون بابت مقاله واقعا نیاز بود
من از همون اول ازش خوشم نیومد وقتی قسمت ۱ رو دیدم اصلا حس نکردم این مردعنکبوتیه(اون موقع بچه بودم و با کمیک اشنایی نداشتم) قسمت دومش اومد برا تفریح نگاه کردم و راستش اشکم در اومد برا صحنه مرگ گوئن ولی بازم دوسش نداشتم
راستش اون موقع نمیدونستم که قراره ۳ بیاد و کنسل شه و البته خوش حالم که کنسل شد(این چه فیلمی بود خدایی)
الانم خوش حالم مارول داره درست میکنه ازش
دوست عزیز 25
من نوجوانم ولی توبی مگوایر رو دوست دارم(البته ربطی به بهتر بودنش نداره ، چون اولین اسپایدی بود دوسش دارم)دهه شصتی و هفتادی هم نیستم
تام هالندم دوست دارم به عنوان اسپایدی واقعا خوبه
یه دوستی درباره یه تیزری حرف زد اونو من دیدم ولی عنوانش spectacular Spider-Man بود منم تعجب کردم چون اون موقع جنگ داخلی هم اومده بود کلا گیج شده بودم :D
سونی تو سینمایی ها خوب عمل نمیکنه انیمیشن هاش خوبن
خدا کنه فقط انیمیشن این شخصیت محبوب رو بسازه و دخالت نکنه تو کارای مارول
اینجور که معلومه سونی اصلا براش مهم نبوده که فیلم چه جوریه فقط میخواسته شخصیت هارو جا کنه تو فیلم :-| و شاید باورتون نشه من اصلا نمی دونستم که شخصیت جنتلمن تو فیلمه فکر میکردم این اضافیه و واقعا هم بود :lol:
نقل قول کردن
AVENGERS
#27 AVENGERS 1399-01-17 06:36
دوست عزیز25# ما هرگز موقع مقایسه نگفتیم که دو تا دیگه بد هستن،اتفاقا یه سری صحنه ها تو فیلم های قبلی هستن که واقعا عالی هستن مثل همون صحنه نگه داشتن قطار توسط پیتر تو سگانه سم ریمی که تو خیلی از آثار بهش اشاراتی هم شده مثل بازی مرد عنکبوتیPS4و....
بحث ما سر داستان و ارتباط برقرار کردن با شخصیت و وفاداری به کمیک بوک ها هست که واقعا مارول تو این زمینه بهتر عمل کرده.
نقل قول کردن
m.y.m.d
#28 m.y.m.d 1399-01-18 01:10
یعنی مردعنکبوتی چجوری می خواست این کارا رو بکنه؟ :o
هم با دکتر اختاپوس بجنگه
هم استیسی رو کلون کنه
هم با کارنیج بجنگه
هم با شش خبیث بجنگه
هم جوابای سوالاشو پیدا کنه
اصلا با کدوم از اینا میشه فیلم جداگونه ساخت :D
در کل مقاله خوبی بود خسته نباشی اقای ترابی
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#29 Pooya-Spidey 1399-01-18 05:38
به به
یکی دیگه از مقالات ناب استاد ترابی!!
با خوندن این مقاله واقعا به این نتیجه رسیدم که باید دست کوین فایگی رو بوسید و خدا رو شکر کرد که اسپایدرمن از زیر دستان سونی بیرون کشیده شد و به خونه خودش برگشت
اگه دیزنی بتونه رایت اسپایدی رو هم پس بگیره دیگه کلا همه چی میوفته رو روال.
TASM3 اگر اکران میشد یک شکست بزرگتر در گیشه و نظرات مردم و منتقدان نسبت به TASM2 رقم میخورد...باتوجه به این حجم به هم ریختگی و سردرگمی موضوعات داستان.
جنتلمن آخه؟
یاد اون آهنگه افتادم :lol: :lol:
بعد دکتر کافکا قرار بود بشه دکتر اختاپوس؟؟؟ :-| :-|
تحویل بگیرید بعد ملت میان به ام جی دور از خانه گیر میدن که اصلا دخلی به اون ام جی نداره(البته بعضیا نه همه ;-) )
اگه این اکران میشد و اون قضیه کافکا فکر کنم همه سکته رو میزدیم :lol:
میدونید چرا چون اون موقع اسمش میشد اقتباس ولی ابتکار :lol: :lol:
سونی میخواد توی یک فیلم همه رو اقتباس کنه :lol:
کاری میکنه که موضوعی واسه فیلم بعد نمونه بعد میخواد مثلا دنیای سینمایی راه بندازه :lol: :lol:
البته در موارد به خصوصی این کار رو نکرده به عنوان مثال : توی قسمت یک و دو سم ریمی توی TASM1 و ونوم ;-)
توی قسمت یک ونوم بیشتر به سرگذشت و اریجن ونوم پرداخت که خیلی جالب نبود.
حالا طبق گفته خودشون میخوان داستانای اصلی رو بذارن برای قسمت دوم.
این تنها درسیه که سونی از MCU و رهبرانش یاد گرفته بعد این آقای راثمن فکر میکنه همه راه رو رفته :lol: :lol:

خلاصه اینکه من خیلی خوشحالم که اکران نشد امیدوارم اسپایدی هم توی MCU بمونه و اولین چهارگانه اش رو توی خونه خودش جشن بگیره.
این کامنت هم صرفا جنبه طنز داشت تو این روزای قرنطینه یکم از سوژه ناب سونی استفاده کنیم بخندیم :lol: :D
نقل قول کردن
sara
#30 sara 1399-01-18 11:44
:o :o :o :o عجب!!!!!
چه آش شله قلمکاری میشد این فیلم!!!!!
قسمت ۲ به اندازه کافی شلوغ و پر از اشکال بود این یکی فکر کنم یه چیزی بدتر از اون میشد!!!!!
یاد ضرب المثل آشپز که دوتا شد آش یا شور یا بی نمک افتادم
:lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
captain_spider
#31 captain_spider 1399-01-18 23:58
سلام و تشکر از آقای ترابی بابت این مقاله
من نمیدونم سونی اون زمان واقعا داشت چیکار میکرد ؟؟؟
واقعا همون بهتر که فیلم سوم کم شد.فقط مونده بود sins past رو هم استفاده کنن تا این افتضاح کامل بشه.
نقل قول کردن
s.p.i
#32 s.p.i 1400-08-23 18:39
سلام
فقط میتونم بگم خوبه که ساخته نشد واقعا با این همه شلوغی فسلم افتضاحی در میومد و البته تماشاچی ها و بیننده هارو راضی نمی‌کرد و خداروشکر که فعلا اسپایدرمن تو mcu هست ولی ببینی در آینده باقی میمونه یا نه
نقل قول کردن
CARNAGE MAXIMUM
#33 CARNAGE MAXIMUM 1401-11-23 14:55
مقاله خوبی بود امیدوارم اگر میخان مردعنکبوتی شگفت انگیز۳ رو بسازن هری ازبورنو وارد داستان نکنن دوبارع و گند بزنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44