نسخه های عجیب و غریب از شی - هالک در دنیای کمیک!

نسخه های عجیب و غریب از شی - هالک در دنیای کمیک! she-hulk هالک مونث weird alternate versions

پس از معرفی کامل جنیفر والترز ملقب به She-Hulk در این مقاله حالا با ما باشید تا نسخه های دیگر این شخصیت در دنیاهای موازی مارول را بهتون معرفی کنیم!

 

10- شی هالک دنیای شماره 9939

شی هالک دنیای شماره 9939

جنیفر والترز از آخرین قهرمانان بازمانده در دنیای خودش یعنی دنیای شماره 9939 بود. او با راینو در این دنیا رابطه داشت. ضمن اینکه با دیگر اعضای اونجرز به گذشته سفر زمانی انجام داد و مانع از ظهور شخصیت خبیث قدرتمندی به نام Charnel شد ولی در این راه جانش را فدا کرد.

  

9- شی هالک دنیای شماره 9200

شالک

یکی از دشمنان اصلی هالک در واقع نسخه ای پلید از آینده خودشه به نام «مایسترو» (Maestro) که در دنیای شماره 9200 مارول حکمرانی میکنه (این مقاله را بخوانید تا با بیشتر با مایسترو آشنا بشوید). خود بروس بنر در دنیای اصلی هم با این نسخه از هالک روبرو شده است (در کمیک برتری به نام Future Imperfect). در هر حال در این دنیای درب و داغان در آینده شاهد حضور شخصیت شی هالک هم هستیم. به او شالک (Shulk) لقب داده اند و شریکی داره به نام اِمیل که باهاش متحد شده تا با مایسترو بجنگه ولی مرتباَ ازش شکست خورده اند.

  

8- شی هالک در دنیای التمیت مارول (Ultimate Marvel)

  شی هالک در دنیای التمیت مارول (Ultimate Marvel)

جنیفر والترز در دنیای شماره 1610 که به دنیای نهایی یا آلتمیت (Ultimate) شهرت داره برای سازمان شیلد کار میکنه و در واقع مسئول پروژه ای به نام توسعه و تحقیقات است. تا به حال به طور مستقیم و واضح بیان نشده که آیا او نسبتی با بروس بنر دارد یا نه ولی گفته شده بروس بنر یک دختر عمه به نام جنیفر دارد. در هر حال، او روی سرمی کار میکرد تا افراد را به هالک تبدیل کنه ولی بدون عوارض جانبی. این سرم به دست دختر ژنرال راس یعنی «بتی راس» افتاد و او با تزریق آن به خودش تبدیل به شی هالک شد! بنابراین یادتون باشه که در دنیای التمیت این بتی راس هستش که شی هالکه، نه جنیفر والترز. در هر حال او به دست شیلد افتاد و شیلد شروع کرد به تحقیق درباره اینکه چطور میتونه فرآیند تبدیل شدن او به نسخه مونث هالک را مهندسی معکوس کنه.

 

7-شی هالک در دنیای گوئن عنکبوتی

 شی هالک در دنیای گوئن عنکبوتی

دنیای شماره 65 مارول جایی هستش که تعلق داره به «گوئن عنکبوتی» که در اینجا به طور کامل معرفی شده است. در این دنیا شی هالک یک کشتی کج کار معروف است که برای کمپانی UCWF مسابقه میده و به دبیرستان گوئن عنکبوتی آمد و از مخاطبین دعوت کرد تا باهاش مسابقه دهند (او در واقع چیزی بود معادل با «کراشِر هوگان» در دنیای اصلی مارول که پیتر پارکر وقتی به قدرت های عنکبوتی دست یافت باهاش مسابقه داد). ولی پیشنهاد کرد که اگر ببازه به یک خیریه کمک مالی کنه. گوئن آمادگی داشت باهاش مسابقه بده ولی فرصت نشد. از سوی دیگر شی هالک با دوستان گوئن مسابقه داد و عمدا بهشون اجازه داد تا شکستش بدن تا بتونه به اون خیریه پول بده!

 

6- شی هالک دنیای شماره 10051

  شی هالک دنیای شماره 10051

در دنیای شماره 10051 مارول شاهد یک شی – هالک خبیث و فاسد هستیم! او حاکم این دنیای پرشده از تشعشعات است و بهش لقب «میسترو» (Misstro) داده شده و در واقع نسخه مونث شخصیت مایسترو است که اینجا درباره اش توضیح داده شده. سلاح هایی هم که داره در نوع خود بسیار جالب هستند زیرا سپر کاپیتان آمریکا، بخشی از زره آیرون من، شمشیری بزرگ و چکشی آزگاردی را با خود حمل میکنه!

  

5- شی هالک در دنیای شماره 32323

 شی هالک در دنیای شماره 32323

در این دنیا شی هالک معشوقه مرد آهنی محسوب میشود و در جریان "جنگ داخلی" نیز طرف او بود و خیلی بهش کمک کرد مخصوصا در جریان اسکرال ها. خوشبختانه ما کمیک بوکی را که این نسخه از شی هالک در آن حضور دارد را در اینجا ترجمه کرده ایم که میتونید با خوندنش بیشتر با این شخصیت آشنا شوید.

  

4- شی هالک دنیای شماره 1029

جنیفر والترز در دنیای شماره 1029 مارول، هالک نامیده میشود، نه شی – هالک! پس معلومه که دنیای او بروس بنر نداره. او یکی از اعضای اولیه تیم سلاح ایکس (Weapon X) بود و حالتی ضدقهرمان داشت. بعدشم هم تا سالها فکر میکردند در حال انجام ماموریتی در دنیایی به نام Negative Zone کشته شده. او بعدا برگشت و در گروه Exiles با ددپول خبیث دنیای خودش جنگید!

  

3- شی هالک دنیای شماره 721

 شی هالک دنیای شماره 721

جنیفر والترز در دنیای خودش (شماره 721) یک وکیل بود فاقد قدرت های فوق بشری و زندگی خسته کننده ای داشت و با شوهرش هم اختلاف کم نداشت! خلاصه اینکه میخواست از زندگی ملال آورش راحت بشه و با فن آوری که به دست آورد به دنیای اصلی مارول رفت و برای مدتی قدرت های شی هالک دنیای اصلی را ازش گرفت. او در این دوران با جاگرنات رابطه برقرار کرد و با راینو جنگید. او در نهایت به دنیای خودش برگشت و با شوهرش آشتی کرد.

 

2- شی هالک دنیای شماره 11086

  شی هالک دنیای شماره 11086

گروهی در مارول است به نام "چهار ترسناک" (Fearsome Four) که اعضایش را شی – هالک، نایت هاک، هاوارد اردکه و هیولای فرانکشتاین تشکیل میدادند و گرد هم آمدند تا با من – ثینگ که برای مدت کوتاهی قاط زده بود مقابله کنند. اما در دنیایی موازی به نام 11086 شاهد نسخه هیولایی این گروه هستیم که شی هالک هم در آن ظاهری هیولایی دارد! (عکسشان اینجاست).

  

1- شی هالک زامبی

  شی هالک زامبی

زامبی های مارول! ایده ای درخشان که توسط استاد ژانر زامبی ها یعنی «رابرت کرکمن» در دنیای مارول شروع شد و به دلیل محبوبیت فراوان بارها سری های مختلفی از آن منتشر شده است (در اینجا میتونید داستانش رو با ترجمه فارسی بخونید). شی هالک در دنیای زامبی های مارول به دست اونجرز زامبی شده، به این ویروس مبتلا شد. او سپس از اطلاعات خودش درباره کُدهای مخفی ساختمان بکستر (مقر چهار شگفت انگیز) استفاده کرد تا واردش بشه و بچه های رید ریچاردز را به قتل برسونه. سپس زن نامرئی (سوزان ریچاردز) که با مرگ دلخراش بچه هایش مواجه شد با نیروهای خودش مغز او را متلاشی کرد!

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره شی – هالک (SHE-HULK) بدانید

چندتا هالک داریم؟

100 شخصیت برتر مارول: شی هالک

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های هالک

20 حقیقتی که باید درباره هالک (بروس بنر) بدانید

10 قهرمان مارول که احتمالا نمیدانستید توسط استن لی خلق شده اند!

10 فیلم مارول كه هرگز ساخته نشد

رتبه بندی اقتباس های هالک در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون

15 روبات قهرمان (HEROBOT) برتر دنیای کمیک

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

10 نسخه عجیب و غریب از هالک در دنیای کمیک !

10 اتفاق مهمی که سال 2018 در کمیک های مارول به وقوع پیوست

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

slade wilson
#1 slade wilson 1399-07-06 09:35
دمتون گرم استاد ترابی عزیز خیلی عالی بود من از این مقالات نسخه های مختلف شخصیت ها خیلی خوشم میاد ممنون ;-)
نقل قول کردن
cap
#2 cap 1399-07-06 10:39
عالی بود و بی نقص
نقل قول کردن
Mohamadgg
#3 Mohamadgg 1399-07-06 12:24
مقاله عالی بود دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#4 Mr. Doctor 1399-07-06 12:43
خیلی باحال بود،ممنون استاد ترابی.
من باشماره های5و1 اشنایی داشتم،ولی بقیه رو نمیشناختم.خیلی عجیب بود که در دنیای التیمیت به جای جنیفر،بتی راس تبدیل به شی هالک شده.اقای ترابی،نمیشد شی هالک خاکستری هم باشه؟درسته که شی هالک و شی هالک خاکستری یک نفرند،ولی عجیب بود؛خیلی شبیه به هالک میشد.
نقل قول کردن
sina.masoumkhani
#5 sina.masoumkhani 1399-07-06 13:07
مقاله جالبی بود مخصوصا مورد ۳ فوق مسخره بود ایده اش :o
مورد ۶ هم جالب بود و یه سوال هم داشتم مورد ۶ کمیکی ازش منتشر شده؟
نقل قول کردن
AVENGERS
#6 AVENGERS 1399-07-06 13:20
عالی بود واقعا ممنونم که این مقاله رو نوشتید.عکس شماره یک خیلی جالب بود.
نقل قول کردن
Xtriwer
#7 Xtriwer 1399-07-06 15:25
مثل همیشه عالی
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#8 Kia Iron Man 1399-07-06 17:35
خسته نباشید استاد ترابی(واقعا پیشوند استاد شایسته اسم شماست)بازم یه مقاله خیلی خوب و عالی.من خودم از مورد ۶ واقعا خوشم اومد.فقط موارد ۵ و‌۱ رو قبلا دیده بودم.خیلی ممنون دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
magic sinbad
#9 magic sinbad 1399-07-06 22:57
عالی! ولی چندش ! دم گرمتان مستدام ! .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید