معرفی شخصیت های مکمل کمیک های هالک

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های هالک

این مقاله به مناسبت انتشار نسخه بلوری فیلم  "انتقام جویان 4" و حضور شخصیت Hulk در این فیلم بار دیگر در صفحه نخست سایت قرار میگیرد.

برای درک بهتر داستان های هالک لازمه با این شخصیت ها آشنا بشوید.

همچنین برای آشنایی با هالک در دنیای کمیک این مقاله، برای اشنایی با بهترین داستان های او این مقاله  را بخوانید.

 همچنین 10 دشمن برتر هالک در این مقاله معرفی شده اند.

  

- برایان بنر (Brian Banner)

برایان بنر (Brian Banner)

«برایان بنر» پدر بروس بنر بود و  خیلی بلا بر سر پسر خود آورده است. او مردی دائم الخمر بود که مدام پسرش (بروس) و همسرش (ربکا بنر) را کتک میزد و با آنها بدرفتاری میکرد (گفته میشود خشمی که در وجود هالک است از کودکی او نشات گرفته. خود بروس بارها گفته اون ژن هیولایی که در وجودش هست را از پدرش به ارث برده!) .

خانواده بروس بنر

برایان گذشته بد و خشنی داشته و بعد از مدتی به تیمارستان رفت. بعد از سالها برگشت و با پسرش بروس رو در رو شد (آن موقع بروس به هالک تبدیل شده بود) اما کشته شد (بروس در مرگ او بی تقصیر نبود). در داستان The Chaos War، برایان بنر توسط Chaos King دوباره زنده شد و میتونست به هیولایی هالک مانند تبدیل بشه! ولی در نهایت هالک او را شکست داد.

 

- ربکا بنر (Rebecca Banner)

ربکا بنر (Rebecca Banner)

«ربکا بنر» همسر برایان بنر و مادر «بروس بنر» بود که از دست بد رفتاری ها و خشونت های همسرش  علیه خود و پسرش به ستوه آمد و قصد داشت که شوهرش را ترک کند ولی شوهرش (برایان) اجازه نداد و بهش حمله کرد و او را مقابل چشمان فرزند شون (بروس) به قتل رساند.

 

- ژنرال راس (General Ross)

 ژنرال راس (General Ross)

«ژنرال راس» ملقب به "تاندربولت" (Thunderbolt) از شخصیت هایی است که نقش بسیار مهم و حیاتی در داستان های هالک ایفا نموده. او رئیس پروژه Gamma Bomb بود که باعث شد بروس بنر در نتیجه آن با اشعه گاما برخورد کنه و به هالک تبدیل بشه. راس یک نظامی است و حاضره هر کاری بکنه تا کشورش در امنیت باشه. منابع نامحدودی هم در اختیارش است که همیشه از اونا استفاده کرده تا هالک را دستگیر و زندانی کنه. ژنرال راس را میتوان پیگیرترین دشمن هالک لقب داد! ضمن اینکه ایشون پدر همسر و معشوقه هالک یعنی «بتی راس» نیز میباشد و هیچ وقت راضی به این نبوده که دخترش با بروس بنر باشه. راس همانطور که گفته شد حاضره هر کاری بکنه تا جلوی هالک رو بگیره و بنابراین با خیلی از دشمنان او متحد شده . او تا آنجا پیش رفت که خودش رو به "هالک قرمز" (Red Hulk) تبدیل کرد!

هالک قرمز

 

- بتی راس (Betty Ross)

- بتی راس (Betty Ross)

«بتی راس» دختر «ژنرال راس» است. او ماندگارترین و مهم ترین عشق و حامی «بروس بنر» به شمار میاد. در واقع بتی در همان شماره 1 از کمیک های هالک خلق شد (سال 1962) و قبل از اون ازمایشی که باعث شد بروس به هالک تبدیل بشه، میشناختش. بتی عاشق شخصیت و ذات خیرخواه بروس بنر شد و همچنین تلاش های او برای اینکه بتونه قدرت مخرب خودش رو تحت کنترل دربیاره. البته رابطه عاشقانه آنها مشکلاتی هم داشته . مثلا اولش بروس سعی داشت هویت خودش رو از بتی پنهان کنه و همین باعث میشد ازش رنجیده خاطر بشه. وقتی هم که هویت هالک فاش شد ، بروس مجبور شد از بتی فاصله بگیره چون پدر بتی (ژنرال راس) همیشه دنبال نابودی هالک بود! بتی و بروس در نهایت با هم ازدواج کردند ولی یکی از دشمنان معروف هالک به نام «ابومینیشن» (که در اینجا معرفی شده است) بتی را مسوم کرد و درگذشت. اما بعدا معلوم شد با روش های سرما زیستانه (Cryogenic) زنده نگه داشته شده و توسط «موداک» (M.O.D.O.K) به «شی هالک قرمز» (Red She-Hulk) تبدیل شد.

شی هالک قرمز

بعدا وقتی بروس بنر به در قالب شخصیت Doc Green فرو رفته بود، به شی هالک قرمز مقداری مایع نانو آغشته به فلز آدامانتیوم تزریق کرد که باعث شد از تبدیل شدنش به شی – هالک قرمز جلوگیری بشه. پس او فعلا به حالت سابق خودش برگشته.

این رو هم بدونید که موداک قبلا هم یک بار با تزریق اشعه گاما به بتی او را به طور مقطعی تبدیل کرده بود به هیولایی به نام «هارپی» (Harpy) تا با هالک بجنگه!

هارپی - بتی راس

 

- ریک جونز (Rick Jones)

- ریک جونز (Rick Jones)

«ریک جونز» نیز دوست و رفیق مهم هالک هستش. او بسیار شخصیت مهمی در دنیای کمیک های هالک محسوب میشود چون دقیقا با سرگذشت و اریجین (Origin) او پیوند خورده. یعنی ریک جونز (که یک نوجوان یتیم و یاغی بود) در محل تست بمب گاما داشت ول میچرخید (!) که بروس بنر اون رو دید و برای نجات جونش وارد عمل شد ولی خودش مورد اصابت اشعه قرار گرفت و تبدیل به هالک شد! پس میبینید که از همون اول حضور مهمی در داستان های هالک داشته. از اون موقع به بعد به محرم راز و و رفیق صمیمی هالک تبدیل شد. و حتی به گروه انتقام جویان هم پیوست و به نوعی دستیار «کاپیتان آمریکا» و «کاپیتان مارول» هم بوده. تا اینکه اخیرا ریک به آرزوی خودش رسید و یک ابرقهرمان شد چون وقتی داشت با «هالک قرمز» مبارزه میکرد ناگهان به موجودی شبیه به «ابومینیشن» تبدیل شد که اسمش رو گذاشتند «ای بمب» (A-Bomb)!

a-bomb عکس

بعدا معلوم شد که «لیدر» و «موداک» به گروه «اینتلجنسیا» (Intelligencia) فرمان داده بودند تا مقداری از خون ابومینیشن را به ریک جونز تزریق کنند تا به سلاحی مرگبار تبدیل بشه ولی ریک تصمیم گرفت در قالب A-Bomb یک ابرقهرمان باشه (اینتلجنسیا نام یک گروه خبیث در دنیای مارول است که توسط دشمن اصلی هالک یعنی «لیدر» تاسیس شده است. گفته میشه باهوش ترین  خبیث های مارول عضو این گروه هستند. میتونید عکس این گروه رو اینجا ببینید). ریک جونز بعدا قدرت های خودش رو از دست داد و یک هکر حرفه ای شد و همانطور که در رویداد «امپراتوری مخفی» هم خواندید، به دست کاپیتان آمریکای هایدرایی اعدام شد و الان در دنیای کمیک مرده میباشد.

 

- «جنیفر والترز» ملقب به «شی- هالك» (She-Hulk)

عکی شی هالک

«شی- هالك» با نام اصلی «جنیفر والترز»  احتمالا آخرین مخلوق مهم استن لی است. او دختر عمه «بروس بنر» (هالك) است و دچار جراحتی شد كه نزدیك بود منجر به مرگش شود بنابراین نیاز به خون بروس بنر پیدا كرد. در نتیجه این انتقال خون، او هم مثل پسر دايي خود تبدیل به موجودی سبز رنگ و قوی هیكل شد و لقب «شی- هالك» پیدا كرد. جنیفر البته در نهایت توانست خودش را كنترل كند. به عبارتی دیگر او توانست وقتی كه به شكل هالك در می آید ، ذهن و هوش خودش را داشته باشد. او  برای مدتی عضو گروه انتقام جویان شد. وقتی هم كه «ثینگ» (Thing) تصمیم گرفت برای مدتی "چهار شگفت انگیز" را ترك كند، جنیفر عضو این گروه شد تا جایش را پر كند (بنابراین شی هالك یكی از معدود شخصیت های دنیای كمیك است كه همزمان عضو دو گروه ابرقهرمانی بوده!) . سپس كمیك های اختصاصی او چاپ شد كه لحن و حال و هوایی طنز و  فكاهی داشتند. در این كمیك جنیفر خیلی وقتها بعد چهارم را میشكست و با خواننده صحبت میكرد! (درست مثل همان كاری كه «ددپول» امروزه در كميك هایش انجام میدهد). این كمیك بسیار موفق از آب درآمد و به مدت 6 سال ادامه یافت. در سالهای اخیر هم نويسنده ای به نام «دن اسلات» سعی كرده در كمیك های اختصاصی شی – هالك از همین حال و هوای طنز استفاده كند . او همچنین سعی كرده روی حرفه جنیفر به عنوان یك وكیل تمركز كند. در واقع بخش عمده جذابیت شی – هالك در این است كه یك وكیل زبده است و بارها برای خیلی از ابرقهرمانان مارول در دادگاه به عنوان وكیل مدافع  حاضر شده . ضمن اینكه تقابل نیروهای او با مشكلات و مسائل روزمره همواره شالوده اصلی جذابیت داستان های او بوده اند.

 

- «اسکار» (Skaar) و «هیرو کالا» (Hiro-Kala)

در داستان معروف و برتر "سیاره هالک" (که در اینجا راجع بهش توضیح داده شده)، هالک به سیاره ای به نام «ساکار» برده میشه و در آنجا مجبور میشه همچون یک گلادیاتور در مسابقاتی وحشیانه حاضر بشه. پادشاه این سیاره «رد کینگ» نام داشت. یکی از فرماندهان او هم اسمش بود «کایرا» (Caiera) که سابقا یک برده بود ولی تونسته بود با تلاش فراوان فرمانده ارتش رد کینگ بشه. کایرا در نهایت به رد کینگ خیانت و با هالک ازدواج کرد (او لقب «شادو کوئین» را گرفت ولی قبلش بهش لقب «الد استرانگ» داده بودند چون به قدرت های مرموز سیاره ساکار دست یافته بود که بهش میگفتند Old Power). کایرا قرار بود دو پسر دوقلو به دنیا بیاره ولی از دنیا رفت (در واقع برای نجات دوقلوها جون خودش رو فدا کرد). این دوقلوها «اسکار» و «هیرو کالا» نام داشتند. اسکار قدرت های پدر و مادرش رو داشت و به سیاره زمین سفر کرد تا از پدرش (هالک) انتقام بگیره (چون فکر میکرد مادرش رو رها کرده و رفته بوده).

- «اسکار» (Skaar) و «هیرو کالا» (Hiro-Kala)

ولی وقتی فهمید پدرش آدم خوبیه باهاش آشتی کرد و به یار هالک تبدیل شد. البته اخیرا بروس بنر که در قالب شخصیت Doc Green فرو رفته بود، قدرت های اسکار رو ازش گرفت.

اما برادر اسکار یعنی «هیرو کالا» سرنوشت به مراتب بدتری داشت.

پسر هالک - هیرو کالا

او بر خلاف برادرش وقتی بچه بود، نحیف بود و ضعیف و به برده گی فروخته شد (کسی از اینکه پدر و مادرش کی بودند خبری نداشت). هیرو کالا به شخصیت خبیثی تبدیل شد و ماجراهای طولانی داشت با امثال «گالاکتوس» و در نهایت به زمین حمله کرد ولی توسط برادرش اسکار و پدرش هالک شکست خورد. هیرو کالا اولش فقط در مبارزه تن به تن و شمشیر بازی استاد بود ولی در دوران بلوغ به قدرت های موسوم به Old Power دسترسی پیدا کرد (مادرش، کایرا، هم این قدرت ها را داشت . کلا Old Power نوعی قدرت کیهانی بسیار بی ثبات بود که توسط کشیش های سیاره ساکار کشف شده بود). با این حال هیرو کالا قدرت های برادر و پدرش رو نداره و بنابراین زخم هایش خوب نمیشوند (به همین خاطره که زخم روی صورتش رو نمیتونه خوب بکنه).

 

- «لایرا»  ملقب به «شی هالک وحشی»(Lyra, the Savage She-Hulk) 

- لایرا (Lyra)

برای آشنایی با این شخصیت ابتدا لازمه مقدمه ای درباره دنیای شماره 8009 خدمتتون بگم. این دنیا در قرن بیست و سوم جریان داره. در این دنیا زنانی قوی و آمازون مانند وجود دارند که مردان را تحت سیطره خود قرار داده اند (بهشون میگن «فمیزون ها» یا Femizons). قوی ترین جنگجوی زن این دنیا «ثاندرا» (Thundra) نام دارد که موهای قرمز رنگ و قدرت فیزیکی بالایی دارد و به دنیای اصلی مارول سفر کرد تا با قوی ترین قهرمان این دنیا مبارزه کنه. به زودی با هالک مبارزه کرد و تونست DNA او را از طریق بزاق دهانش به دست بیاره. بعدش برگشت به دنیای خودش. سپس مهندسین دنیای او تونستند DNA هالک را با DNA ثاندرا پیوند بزنند و در نتیجه دختری را به دنیا آورد به نام «لایرا»! بنابراین لایرا دختر هالک است! او در دنیای خودش مورد بی مهری قرار گرفت و به دنیای اصلی مارول سفر کرد و در آنجا به گروه های "مدافعین" و "آکادمی اونجرز" ملحق شد. مدتی را هم با «جنیفر والترز» (شی هالک) زندگی کرد که در واقع دختر عمه پدرشه! در ضمن از یاد نبریم که به لایرا لقب "شی هالک وحشی" (Savage She-hulk) هم داده شده است.

 

- جارلا (Jarella)

- جارلا (Jarella)

یک بار در دنیای کمیک های موجودی به نام Psyklop اشعه ای را به هالک زد که باعث شد کوچک بشه تا اینکه اونقدر ریز شد که به دنیایی زیر اتمی (sub-atomic) به نام "مایکرو ورس" (Microverse) رفت. هالک در آنجا به شهری به نام K’ai وارد شد به که ساکنین آن پوستی به رنگ سبز داشتند. در آنجا به عنوان یک قهرمان به هالک نگاه میکردند و ملکه آنها به نام «جارلا» تصمیم به ازدواج به هالک را گرفت. جادوگران شهر نیز طلسمی درست کردند که طی آن هوش و عقل بروس بنر کاملا در هالک ظاهر شد. بنابراین بنر عاشق جارلا شد و فکر میکرد قراره همیشه در کنارش بمونه ولی در لحظه ای دردناک Psyklop او را به دنیای واقعی برگرداند و هالک از جارلا جدا شد. البته جارلا بعدا به هالک سر زد و هالک هم بعدش دو بار به شهر K’ai برگشت. سپس هالک داشت با روباتی به نام «کریپتو – من» مبارزه میکرد که حین نبرد دیواری فرو ریخت و جارلا جان خودش رو فدا کرد تا نذاره آوار روی بچه ای بیفته.

 

- گلن تالبوت (Glenn Talbot)

گلن تالبوت (Genn Talbot)

«گلن تالبوت» از شخصیت های قدیمی و مهم کمیک بوک های هالکه ولی اطلاعات زیادی از گذشته اش در دست نیست. فقط میدونیم در جوانی به ارتش آمریکا پیوست و به معاون و دستیار مورد اعتماد «ژنرال راس» تبدیل شد تا بهش کمک کنه هالک را دستگیر کنند. بعدا به عنوان سرهنگ دست یافت. با دختر ژنرال راس یعنی بتی راس هم ازدواج کرد که البته کارشون به طلاق کشید. معمولا حضور عمده ای در فیلم های سینمایی و انیمیشن های هالک داره و به صورت آدمی نظامی به تصویر کشیده میشه که تنها هدفش گرفتن هالکه!

 

- جیم ویلسون (Jim Wilson)

- جیم ویلسون (Jim Wilson)

یکی از دوستان و متحدین هالک که البته هیچ قدرت فوق بشری نداشت . او به دلیل خون آلوده به بیماری ایدز دچار شد و درگذشت. مرگ او در شماره 420 از سری نخست کمیک های The Incredible Hulk رخ داد. پیتر دیوید (نویسنده این کمیک) گفته این داستان را نوشته که به همه بگوید هر کی از ایدز میمیره به خاطر این نیست که حتما همجنس باز بوده. بلکه ایدز از طرق دیگر هم میتونه منتقل بشه. او همچنین گفته ایده اصلی این داستان را از کودکی واقعی به نام «رایان وایت» که به خاطر انتقال خون آلوده دچار ایدز شد، الهام گرفته است.

 

- «آمادئوس چو» ملقب به «هالک کاملا معرکه» (Amadeus Cho, The Totally Awesome Hulk)

امادئوس چو 

گفته میشه «آمادئوس چو» هشتمین آدم باهوش روی کره زمینه! او یک ابر ذهن داره که بهش اجازه میده در تمام مدت تعداد نامحدودی محاسبه در ذهن خودش انجام بده. او ابتدا دستیار «بروس بنر» به حساب می آمد ولی در سال 2016 جانشین هالک شد و لقب The Totally Awesome Hulk را به خودش اختصاص داد. در واقع پس از جنگ های پنهان ، هالک در جزیره Kiber یک مقدار زیادی تشعشعات مرگبار جذب کرد. آمادئوس چو با استفاده از نانو تکنولوژی اونا را جذب کرد و به نسخه جدید هالک تبدیل شد. این هالک یک حالت علی بی غم (!) و تا حدی بی مسئولیت داشت که به کمک خواهرش ، «مدی» با کسانی مثل «فینگ فنگ فوم»، «ساحره» و Lady Hellbender مقابله کرد. او در نهایت به گروه Champions پیوست و تصمیم گرفت قهرمان بهتری باشه.

در هر حال تبدیل شدن او به هالک و نجات دادن جان بنر یک لحظه عاطفی و ناب بود چون ان موقع آیرون من و بلک پنتر راه دیگری به ذهنشون نمیرسید جز اینکه هالک رو به ناحیه منفی negative zone) ) تبعید کنند تا به کسی آسیب نرسانه . ولی آمادئوس جانش رو به خطر انداخت تا تشعشعات مرگبار را از بروس خارج کنه. این فداکاری باعث شد بروس بنر به گریه بیفته ...

هالک چینی 

 

 

- داک سامسون (Doc Samson)

 داک سامسون (Doc Samson)

دکتر «لئونارد سامسون» دوست و متحد هالک است و اغلب در نقش روانپزشک او ظاهر شده است و به هالک کمک کرده تا ریشه خشمی که در وجودش هست را پیدا کنه. او در واقع یک بار ماموریت پیدا کرد با دستگاهی که درست کرده بود جان بتی راس را که در معرض اشعه گاما قرار گرفته بود نجات دهد و موفق هم شد اما تصمیم گرفت از این دستگاه روی خودش هم استفاده کند. یعنی میخواست بدونه اشعه گامای کنترل شده چه تاثیری میتونه روی آدم داشته باشه. در نتیجه خودش رو در معرض چنین اشعه ای قرار داد و به موجودی نیرومند تبدیل شد که مثل هالک نیرومند بود ولی اثری از خشم و کند ذهنی در او دیده نمیشد (موهایش هم خوشگل و خوش حالت و سبز رنگ شد!) سامسون در زمینه بیولوژی هسته ای هم تخصص داره. کلا هوش بالایی داره و در مبارزه هم مهارت هایی داره. البته این رو هم بگم که او یکی از کسانی بود که در قضیه "سیاره هالک" به گروه "ایلومیناتی" کمک کرد تا هالک را از زمین اخراج کنند. وقتی هم که هالک به زمین برگشت تا از کسانی که او را تبعید کرده بودند انتقام بگیره، روبروی او و گروه Warbound اش قرار گرفت (درباره گروه Warbound در انتهای همین مقاله توضیح داده شده).

 

- اسکورپیون (Scorpion)

 - اسکورپیون (Scorpion)

این خانم ربطی به «عقرب» که از دشمنان معروف اسپایدرمنه، نداره! اسمش هست «کارمیلا بلک» (Carmilla Black). او دختر دانشمندی به نام «مونیکا راپاکسینی» است که دانشمندی بود که برای گروه تروریستی A.I.M کار میکرد. بروس بنر وقتی در دانشگاه بود با مونیکا رابطه رومانتیک داشت و چندین بار به طور غیر مستقیم اشاره شده که شاید بروس بنر پدر کارمیلا باشه ولی هنوز به طور قطعی این مساله به اثبات نرسیده. در هر حال کارمیلا بیشتر با لقب اسکورپیون شناخته میشه و هم شخصیت خوبی بوده و هم شخصیت خبیث! الانم معلوم نیست خوبه یا بده ولی در هر حال جاسوس بسیار خوبی است. گفته میشه مادرش از نظر ژنتیکی او را دستکاری کرده و اینجوری به قدرت های خودش دست پیدا کرده که شامل مصونیت در مقابل زهر و سم میشه. یک دم نیمه ارگانیک داره و بازوی چپش هم زهر تولید میکنه. البته بدون دم هم دیده شده (که در این حالت یک ماسک نینجا مانند داره):

دشمن هالک

 

 

- کیت وینزبرو (Kate Waynesboro)

- کیت وینزبرو (Kate Waynesboro)

کیت یکی از دستیاران بروس بنر در آزمایشگاه بود که رابطه رومانتیک هم باهاش داشت ولی بعدش معلوم شد که مامور سازمان "شیلد" است که استخدام شده حواسش به بروس باشه و جاسوسی او را بکنه. البته خودش گفته عشقش به بروس حقیقی بوده. وقتی هالک و گروه Warbound او به زمین آمدند تا انتقام بگیرند، کیت با یکی از اعضای Warbound به نام «هیرویم» دوست شد (در مورد بعدی راجع به هیرویم توضیح داده شده). در نهایت هیرویم قبل از مرگ قدرت های مرموز Old Power را به کیت منتقل کرد و باعث شد تبدیل بشه به یک Shadow Warrior.

جنگجوی سایه ها

 

 

- گروه جنگجویان (Warbound)

گروه جنگجویان (Warbound)

وقتی هالک در داستان "سیاره هالک" به سیاره ساکار رفت و در نهایت تونست امپراتوری پلید «رد کینگ» را ساقط کنه، دوستانی پیدا کرد که در قالب گروه Warbound بهش کمک کردند. اعضای این گروه عبارت بودند از:

- «کایرا» ملقب به «الد استرانگ» (Caiera, the Oldstrong)

- کایرا ملقب به الد استرانگ (Caiera, the oldstrong)

همانطور که در همین مقاله گفته شد او از فرماندهان رد کینگ بود ولی به هالک پیوست و باهاش ازدواج کرد. دو بچه دوقلو برای هالک به دنیا آورد که قبلا معرفی شدند. «کایرا» در انفجاری که باعث نابودی ساکار شد، کشته شد.

- الوی کایفی (Elloe Kaifi)

- الوی کایفی (Elloe Kaifi)

یکی از اهالی ساکار که از نژاد Pinkies هستش (بهشون میگن Pinkies چون رنگ پوست شون صورتیه!). او دختر یکی از مقامات عالی رتبه ساکار بود که رد کینگ به خاطر خیانت محاکمه اش کرد. در مجموع اخلاقیات محکمی نداره و بیش از حد به تصاحب قدرت اهمیت میده!

- «هیرویم» ملقب به «شرمسار» (Hiroim, The Shamed)

هیرویم

یک روحانی مبارز که عضو کشیش های فرقه سایه (Shadow Priest) بود ولی از فرقه خودش اخراجش کردند چون او را مرتد خواندند (به دلیل اینکه باور داشت منجی سیاره ساکار به نام Sakaarson هستش!). او بعد از اینکه تمام اعضای نژادش مردند، قدرت های مرموز کایرا (Old Power) را به ارث برد. او بعدا به زمین اومد تا به هالک کمک کنه انتقامش رو بگیره ولی در زمین مرد (مرگ قهرمانانه ای هم داشت).

- کورگ (Korg)

- کورگ (Korg)

مردی سنگی از نژاد "کرونان" (Kronan) و اهل سیاره Ria که قدرت بازوی زیادی هم داره (کرونان ها از مواد مذاب خلق میشوند). کورگ سابقه جنگیدن با ثور را هم داره (چون در کمیک های اولیه ثور دیده بودیم او و هم نژادانش به زمین حمله کردند و ثور باهاشون مبارزه کرد). کورگ در نهایت سر از ساکار درآورد. او هم به گروه Warbound هالک ملحق شد.

 - «میک» ملقب به «جدا شده از گروه» (Miek, the Unhived)

- میک ملقب به آنهایود (Miek, the unhived)

«میک» موجودی از نژادی حشره مانند است که گفته میشه از اولین بومیان سیاره ساکار بودند. او همچنین یکی از آخرین بازماندگان نژاد خود است. در جریان داستان "سیاره هالک" به هالک و یارانش پیوست و عضو گروه Warbound شد. او دوست هالک بود ولی اجازه داد همسر هالک (کایرا) و خیلی های دیگه در ساکار کشته بشوند. در حال حاضر در دنیایی به نام "منطقه انرژی منفی" (Negative Zone)  زندانی شده است.

 - بی نام (No-Name)

بی نام no-name

تنها بازمانده گروهی جنگجو از نژاد «بورود» (Brood) . برای آشنایی با بورود حتما این مقاله را بخوانید. برخلاف اکثر همنوعان خودش این قابلیت رو داره که عاطفه داشته باشه و به دیگران ترحم کنه.

 - آرک – ای – 5912

- آرک – ای – 5912

Arch-E-5912 نام روباتی است که به هالک در مبارزه با «رد کینگ» کمک کرد. او سپس خلبان سفینه ای شد که هالک را به زمین برگرداند. در آخر هم به خاطر نقص فنی نابود شد.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره شی – هالک (SHE-HULK) بدانید

رتبه بندی اقتباس های هالک در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون

10 کمیک برتر هالک (HULK)

10 دشمن برتر هالک (HULK)

20 هیولای برتر مارول (TOP 20 MARVEL MONSTERS)

75 لحظه ماندگار تاريخ مارول: بروس بنر به هالك تبديل ميشود!

معرفی هالک

10 ابرقهرمان قدرتمند كميك بوكي

قسمت آخر كمیك مرد عنكبوتی و هالك قرمز ترجمه شد + لینك دانلود

چندتا هالک داریم؟

بزرگان تاریخ كمیك : پیتر دیوید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1397-03-10 12:40
گشتم ولی حتی تو سایت های خارجی هم تحت عنوان شخصیت های مکمل هالک به این مفصلی مقاله نبود.
البته من همچین مقالاتی رو برای خیلی شخصیت های دیگه هم نوشته ام در حالی که این سایت اسمش هست "وب سایت تخصصی مرد عنکبوتی"!
در هر حال اون نامردای بی صفت میتونن همچنان حرف مفت بزنن پشت سر این سایت و همچنان خودشون رو بزنن به خنگی و وانمود کنند که نمیدونن این سایت تا به حال چقدر مقاله تخصصی درباره دیگر شخصیت ها و مخصوصا دی سی نوشته و چقدر کمک کرده به شناخته شدن اونا
مهم نیست. به قول مختار "به کفشم" . (البته من ترجیح میدم بگم "به کفش پسرم" چون کفش های خودم حیف هستند رودلشون میکنه) ما چند ساله داریم کارمون رو میکنیم و همچنان هم ادامه خواهیم داد
گفتم که هر کی شاکیه بره از پماد ضد سوختگی استفاده کنه. شاید کمی اروم بشه
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1397-03-10 12:41
داشت یادم میرفت. مثل همیشه مقاله رو با دقت بخونید و هر جایی غلط تایپی بود بگید درست کنم
نقل قول کردن
Alitadi
#3 Alitadi 1397-03-10 12:59
واقعا اینارو نمیدونستم استاد ترابی عزیز...
نگران اون ها که دارن از شدت علاقه مندی و دنبال کردن سایت شما حسودیشون میشه نباشید!
ما همراه شماییم و قدردان زحماتتون!! خسته نباشید به تمام ارکان و پایه گذاران این سایت ;-)
نقل قول کردن
startend1234
#4 startend1234 1397-03-10 13:22
فوق العاده عالی بود دمتون گرم
نقل قول کردن
C.s.r
#5 C.s.r 1397-03-10 13:35
وااو چقد هالک داریم... شی هالک قرمز اخه :o
کاش یه سری فیلم اختصاصی خوب تو سینما واسه هالک بسازن از اول و با حضور همه شخصیت های مکمل خوبش و همینطور ریک جونز البته این دو فیلمی هم که ساخته شده خیلی دوس دارم حتی فیلم اول هالک که با خودم میگفتم عجب چرت و پرتی میگه چرا پدرش باعث هالک شدنش شده البته حالا میبینم همچین چرتم نگفته ...
در مورد شخصیت های کمیکی مکمل هالک بنظرم نسبت به یه سری شخصیت های کمیکی دیگه در سطح پایین تری هستن مثلا به شخصیت های مکمل مردعنکبوتی یا بتمن که فوق العاده جذابن نمیرسه
#1
آقای ترابی شما خودتون و همه کاربرای سایت و همه کمیک فن های ایرانی و همه ی اونایی که به نوعی حرف مفت میزنن میدونن شما و سایتتون معرکه اید و حرف هایی هم که در مورد این سایت زده میشه کوچک ترین اهمیتی واسه هیچ کدوم از طرفداری این سایت نداره به قول شما به کفش پسرتون که نظرشون چیه
و خوشحالم که گفتید همچنان ادامه میدید 8)
نقل قول کردن
امیر رضا
#6 امیر رضا 1397-03-10 13:52
مقاله بسیار جذابی بود ،مخصوصا پسرهای هالک :lol:
یک سوال :اسکورپیون ربطی به مردعنکبوتی داره؟اخه تو ی عکس بود همراه با دشمنان مردعنکبوتی
نقل قول کردن
best of the best
#7 best of the best 1397-03-10 14:13
ممنون استاد ترابی
واقعا حال کردم با مقاله
خیلی هم ممنون که این مقاله رو بازنویسی کردید کاملا:
llink.ir/87x5

قبلا خیلی پرت و پلا داشت
خیلی هم ناقص بود
به حرف دیگران هم اهمیت ندید لطفا. شما به تنهایی اندازه 10 نفر اون اقایون پرمدعا مطلب مینویسید و تولید دارید
حسودی شون میشه. مثل سگ هم پشیمون هستن.
نقل قول کردن
ghasem
#8 ghasem 1397-03-10 14:31
سلام آقای ترابی ممنون از مقاله جذابتون به لطف فیلم های هالک،راگناروک و کمیک های سایت بیشتر این شخصیت ها میشناختم
گلن تالبوت هم از اون شخصیت های نظامی اصل :D که توی سریال ماموران شیلد هم حضور داشته.
نقل قول کردن
nima_solo
#9 nima_solo 1397-03-10 14:44
مقاله فوق العاده ای بود....
راستی چرا مارول نمیتونه از رو شخصیت هالک فیلم اختصاصی بسازه؟!
مگه رایت اسپایدرمنو پس نگرفت؟!
نمیتونه رایت هالکم کامل برگردونه؟!
پ.ن: شاید میتونه و نمیسازه.... نمیدونم اگه میشه جواب بدید
پ.ن ۲: شماره۷۹۹؛ ۸۰۰ کمیک اسپایدر من اومد؟!تاریخ دقیقی واسه ترجمش ندارین!؟
نقل قول کردن
Tara
#10 Tara 1397-03-10 14:52
به نقل از mtm:
گشتم ولی حتی تو سایت های خارجی هم تحت عنوان شخصیت های مکمل هالک به این مفصلی مقاله نبود.
البته من همچین مقالاتی رو برای خیلی شخصیت های دیگه هم نوشته ام در حالی که این سایت اسمش هست "وب سایت تخصصی مرد عنکبوتی"!
در هر حال اون نامردای بی صفت میتونن همچنان حرف مفت بزنن پشت سر این سایت و همچنان خودشون رو بزنن به خنگی و وانمود کنند که نمیدونن این سایت تا به حال چقدر مقاله تخصصی درباره دیگر شخصیت ها و مخصوصا دی سی نوشته و چقدر کمک کرده به شناخته شدن اونا
مهم نیست. به قول مختار "به کفشم" . (البته من ترجیح میدم بگم "به کفش پسرم" چون کفش های خودم حیف هستند رودلشون میکنه) ما چند ساله داریم کارمون رو میکنیم و همچنان هم ادامه خواهیم داد
گفتم که هر کی شاکیه بره از پماد ضد سوختگی استفاده کنه. شاید کمی اروم بشه

اقای ترابی جریان چیه ؟ :lol:

فکر کنم منظورتون همین کانالا هستن ... بنظرم اونا سبک تر از اونین که جواب بگیرن یه مشت بچه ن دیگه
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#11 Remi_GAMBIT 1397-03-10 15:20
اسپویل فصل ۵ ماموران شیلد....
.
.
.
البته دیگه گلن تالبوتی نیست، بعد اتفاقاتی فصل ۵، راستی ی سوال من تو CBR ی سری مقاله درباره فصل ۶ خوندم، اسم بازیگر فیتز رو هک نوشته، ب نظرتون بر میگرده؟ :cry:
بازم ممنون استاد که به سوالم جواب دادید.
نقل قول کردن
D.PARKER
#12 D.PARKER 1397-03-10 17:11
عجب مقاله ای !!! خیلی ممنون. چقدر شخصیت مکمل داره این هالک. هر روز میفهمم قبل از آشنا شدن با سایت واقعا هیچی از دنیای سرگرمی و کمیک نمیدونستم بازم ممنون.


ضمنا این هیترای سایت خیلی کوچیک تر از اینان.
به هر حال بعضی ها ( هر جوری میخواید از این کلمه برداشت کنید ) منطق سرشون نمیشه و فقط حسادت می کنن. اینا جاهای خوبی بزرگ نشدن.

#9

799 که توسط سایت ترجمه شده. 800 هم اومده و ایشالا سایت ترجمه می کنه.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#13 Cap-Spider Potter 1397-03-10 17:42
مقاله حیرت انگیز بود ..! حال و هوای مقاله های قدیمی سایت رو داشت ! :-* (البته نه اینکه مقاله های الآن بد هستن، هرگز ولی قدیم هنوز درباره خیلی موضوعات مقاله نوشته نشده بود و بیشتر اینجور عنوان هایی داشتند!!) خیلی مقاله کاملی بود، هالک هم شخصیت های مکمل جالبی داره ها، اکثرا خیلی خفن بودند...

ممنون برای مقاله
نقل قول کردن
Best comicfan
#14 Best comicfan 1397-03-10 18:06
سلام استاد ...
واقعا حیرت زده شدم ... چه مقاله فوق العاده و مفصلی !!
واقعا درجه یک بود ... هیچ جا مقاله ای به این مفصلی پیدا نمیشه ...

واقعا کلمه ای نیست که بشه به وسیلش از شما تشکر کرد ...
این رو جدی میگم ... هر روز این همه خبر رو توی کانال کار میکنید و کنارش مقاله های جامع و فوق‌العاده ای رو روی سایت قرار میدین که یقینا نظیرش پیدا نمیشه ؛ خدا میدونه وسط کار چند تا کمیک ترجمه یا ویرایش میکنید !
خدا حفظتون کنه ...


مقاله واقعا درجه یک بود ...
اطلاعات جامعی از بعضی شخصیت ها کسب کردم ....

داستان برایان بنر که تحت پیچشی در فیلم Hulk 2003 مطرح شد ... قضیه پدر بروس بنر ، داستان جذابی رو توی دنیای کامیک ارائه داد ...
و البته به تصویر کشیده شدن ربکا بنر و واکنش به خشونت ها و بدرفتاری های برایان بنر در همان Hulk 2003 ، که سعی داشت داستانی مشابه رو به تصویر بکشه ...


ژنرال راس هم همیشه نقش میدانی و حیاتی در کامیک های هالک داره و همونطور که در مقاله ذکر شد " پیگیر ترین دشمن هالکه " ...
ما در دنیای سینمایی مارول ، بعد از 8 سال ژنرال راس رو دوباره در Civil war ملاقات کردیم ( اسپویل : و همینطور حضور کوتاهش در Infinity war ) ...
پس آیا احتمالی هست که با Red Hulk در mcu ملاقات کنیم ؟!
یا حتی دیگر شخصیت های مکمل فیلم " Incredible Hulk " ...
واقعا بخش مربوط به ' بتی راس ' رو فوق‌العاده نوشتید ...
عشق بین بتی راس و بروس بنر وقعا دلنشین و دوست داشتنیه ...
آیا امکانش هست که دوباره خانم " لیو تایلر " رو به عنوان بتی راس در MCU ملاقات کنیم ؟!!


ریک جونز هم که از اون شخصیت های باحاله و دوست صمیمی هالک به شمار میاد ...
یک سری خاطره باهاش توی سریال کارتونی Incredible Hulk 1996 دارم ... مخصوصا اپیزودی که هالک با جانی بلیز / روح سوار رو در رو میشه ... درست یادمه که ریک دستش رو به آتش شعله ور موتور Ghost Rider نزدیک میکنه و به دلیل روح پاک و قصد خیری که داره صدمه ای نمیبینه ...

داک سامون هم مخصوصا در سری کامیک های نخست هالک به طرز جالبی به تصویر کشیده شد ؛ و البته در همون سری Incredible Hulk 1996 حضور جالبی داشت و شکل و ظاهر ، و مخصوصا اون موهای سبزش خیلی مشابه نخسه کمیکیش به تصویر کشید شده بود ...

کیت وینزبرو هم به عنوان یک مامور سازمان S.H.I.E.L.D در دنیای کمیک ( که به Warbound ملحق میشه) ، داستان واقعا جذابی داره ...

و البته دوستان ساکاری هالک از جمله " کایرا " که اقتباسی نسبتا مشابه از اون در انیمیشن Planet Hulk صورت گرفت و حتی در انتها به رابطه رمانتیک هالک و کایرا هم پرداخته شد ...
حتی Elloe kaifi هم حضور به اندازه ای در Planet Hulk داشت ...

و بعد از اونا میرسیم به " کورگ " و " میک " ...
واقعا طنزی که " کورگ " به فیلم فوق‌العاده " Thor : ragnarok " تزریق میکرد ، درجه یک و مفرح بود !!!
اصلا " تایکا وایتیتی "محشره !! فوق‌العاده ست این بشر !!

والبته No-name از نژاد " Brood " ... کلا حضور نژاد brood توی سری داستان های X-men هم در نوع خودش جالبه ؛ و از نظر شکل و شمایل ظاهری شباهت زیادی به "Vrell nexian " ها دارن ( سوسک های معروف به وریل نکسین که در فصل پنجم سریال فوق‌ العاده Agents of S.H.I.E.L.D هم حضور داشتند ) ...



و میرسیم به آخرین شخصیت ...
" ژنرال گلن تالبوت ; افسر بالا مقام عضو نیروی هوایی ارتش آمریکا ...
" یک فرد نظامی اصیل ... "

راستش در بین شخصیت های مکمل کمیک های هالک ، اونقدر شخصیت وجود داره که ایشون در بینشون گمه !
اما من ، به عنوان کسی که در کنار MCU با سریال محشر " Agents of S.H.I.E.L.D " بزرگ شده و این سریال براش بزرگترین سریال کامیک بوکیه ، از حضور " گلن تالبوت " توی این لیست واقعا لذت بردم ... واقعا " ماموران شیلد " برای من همه چیزه و هر اشاره و وفاداری کامیک بوکی مثل این مورد من رو شدیدا خوشحال میکنه ...
ممنون استاد ترابی ...

آقای پاسدار هم به نظر من بهترین گزینه برای ایفای نقش " گلن تالبوت " توی Agents of S.H.I.E.L.D بود و تا جایی که تونست اون ذات کاراکتر رو عالی به تصویر کشید و بیشتر برای هوادارن گسترشش داد ( پدر ایشون اهل ایرانه !!! آقای همایون پاسدار جراح قلب ) ...
واقعا کی فکرش میکرد نابودگر دنیاها ( Destroyer of the worlds ) گلن تالبوت باشه و اینکه به جای " فرانکلین هال " تبدیل بشه به " Graviton " !!!

فصل پنجم سریال Agents of S.H.I.E.L.D ، فصل فوق‌العاده ای بود ... بزرگترین اتفاقاتی که در تاریخ این سریال فوق‌العاده رقم خورد مربوط به این فصل بود ...
و اتفاقاتی که در اپیزود آخر افتاد ، به معنای واقعی دیوانم کرد و اونقدر اشک ریختم که چشمام نمیتونست چیزی از صفحه نمایش رو تشخیص بده ... مرگ ناگهانی لئوپود فیتز که از همه دردناک تر بود و خداحافظی نهایی مامور کولسون عزیز بعد از 10 سال و اون دیالوگ محشر نهایی و در آغوش گرفتن دخترش ؛ " دیزی جانسون" !!!

این صحنه ها برای من از هر چیز دیگه ای ارزشمند ترن ...



تشکر فراوان از استاد ترابی عزیز برای نوشتن این مقاله فوق العاده !!
نقل قول کردن
Best comicfan
#15 Best comicfan 1397-03-10 18:55
به نقل از Remi_GAMBIT:
مرسی استاد.
فقط تو Glen Talbot رو اشتباه بنوشید.
اسپویل فصل ۵ ماموران شیلد....
.
.
.
البته دیگه گلن تالبوتی نیست، بعد اتفاقاتی فصل ۵، راستی ی سوال من تو CBR ی سری مقاله درباره فصل ۶ خوندم، اسم بازیگر فیتز رو هک نوشته، ب نظرتون بر میگرده؟ :cry:
بازم ممنون استاد که به سوالم جواب دادید.


لئوپود فیتز از اعضای اصلی و مهم S.H.I.E.L.D و گروه فیل کلسونه ... درست عین " جما سیمونز " ، " ملندا می " ، " مک مکنزی " و مهم تر از همه " دیزی جانسون / کوئیک " و " مامور کولسون دوست داشتنی " ...

تک تک این اعضا برای هواداران شدیدا عزیز و دوست داشتنین ... تک تکشون ...
من شخصا هنگام مرگ فیتز اشک هام بند نمیومد ... واقعا صحنه دردناکی بود ...
" Iain de caestecker " با اون بازی فوق‌العاده اش و دیالوگ هایی که در انتها میگفت دل آدم رو خون میکرد !
(I think my leg is broken !!!) و دلداری مک مکنزی که شدیدا احساسی بود ... این صحنه واقعا عظیم بود ...

اما به این راحتی مارول نمیذاره کاراکتر Fan-favorite و دوست داشتنی ای ( کارکتری که هوادار شدیدا باهاش ارتباط برقرار میکنه که البته شامل اکثر شخصیت های سریال ماموران شیلد میشه ) مثل فیز یا کولسون کشته بشن و از سریال کنار گذاشته بشن ...

فیل کولسون رو شدیدا امیدوارم که برای فصل 6 برمیگرده ...

اما فیتز خوشبختانه هنوز زندست !! به یاد دارید که فیتز در اپیزود پنجم برای رفتن به آینده از چه راهی استفاده کرد ؟؟
" منجمد شدن !! "
فیتز در واقع نزدیک به 74 سال در فضا منجمد بود تا تونست به اون آینده ای که تیم درش حضور داشتن برسه (سال 2091 ) !!
کولسون و اعضای تیمش هم در اپیزود 10ام به زمان حال برگشتن و در اپیزود پایانی دیدم که زمان ثابت نیست و در واقع اونها حلقه زمانی ای که توش گیر کرده بودن رو شکستن !!
در واقع زمانی که فصل پنجم سریال به پایان رسید ، تنها چند ماه از آغاز انجماد فیتز گذشته بود و الان فیتز یه جاهایی توی فضا منجمده ( به همراه ایناک ) ...
و این نسخه از فیتز که کشته شد ، در واقع نسخه ای بود که توی زمان سفر کرد ( مسن تر ) ، با جما ازدواج کرد و ...
ولی نسخه ای که در فضا منجمده ، نسخه ایه که در انتهای فصل چهارم دیدیم و در واقع توی هیچکدوم از اتفاقات فصل پنجم حضور نداشته ...
برای همین در آخرین صحنه اعضای تیم با کوئین جت ارتقاء یافته (برای سفر های فضایی) رفتند تا دنبال فیتز بگردند !!

( شاید یه مقدار گیج شده باشین )


هر سوالی که از فصل پنجم این سریال فوق‌العاده دارید ، بزودی در مقاله " ایستراگ های فصل پنجم " بهش پاسخ داده میشه ...

زمان قرار گیری مقاله ایستراگ هر سریال معمولا حدود 30 روز بعد از انتشار قسمت پایانیه اون سریاله ...
ولی چون من هم مانند دیگر اعضای سایت شدیدا درگیر امتحانات خردادم و اینکه مقاله به دلیل حجمش به احتمال خیلی زیاد دو قسمتی میشه ، حدود 10 روز بیشتر تاخیر میخوره ...

اون موقع من درخدمتتونم و به هر سوالتون پاسخ داده میشه ...
نقل قول کردن
Doctorwho4
#16 Doctorwho4 1397-03-10 19:36
به نقل از mtm:
گشتم ولی حتی تو سایت های خارجی هم تحت عنوان شخصیت های مکمل هالک به این مفصلی مقاله نبود.
البته من همچین مقالاتی رو برای خیلی شخصیت های دیگه هم نوشته ام در حالی که این سایت اسمش هست "وب سایت تخصصی مرد عنکبوتی"!
در هر حال اون نامردای بی صفت میتونن همچنان حرف مفت بزنن پشت سر این سایت و همچنان خودشون رو بزنن به خنگی و وانمود کنند که نمیدونن این سایت تا به حال چقدر مقاله تخصصی درباره دیگر شخصیت ها و مخصوصا دی سی نوشته و چقدر کمک کرده به شناخته شدن اونا
مهم نیست. به قول مختار "به کفشم" . (البته من ترجیح میدم بگم "به کفش پسرم" چون کفش های خودم حیف هستند رودلشون میکنه) ما چند ساله داریم کارمون رو میکنیم و همچنان هم ادامه خواهیم داد
گفتم که هر کی شاکیه بره از پماد ضد سوختگی استفاده کنه. شاید کمی اروم بشه

آقای ترابی من واقعا متاسف هستم که جامعه ما بجای تشکر کردن برای وقت یا صبری که انسان دیگری میگذاره (و احترام برای عقایدی که یک نفر دیگر داره) یک همچین کاری بکنه
تمام اون علامه دهر ها از دست این سایت لقمه خوردن و فکر کردن که واسه خودشان یک استادی اند.
همچنین از اینکه حسادت میتونه چیکار ها بکنه تعجب کردم ( حتی جوکر هم بخاطر کمک به بتمن - از نظر خودش - دست به خباثت می زند و دزد هم برای زندگی بهتر دزدی می کند ) من واقعا موندم که از این کار ها به چی دست پیدا می کنند
اینها کسانی هستند که عقده های روانی خودشون را دوست دارن روی سر یکی دیگر خالی کنند .
حال اگر کسی دست به مخالفت بزند درست است ولی اینکه رفتاری حیوان صفت داشته باشیم برای اینکه کمیک های یک انتشار بهتر است یا نه واقعا مضحک است
در آخر اینکه هر رفتاری نشانه فرهنگ و ادب آن فرد و چیز هایی است که آن فرد دوست داره و اینجوری نه تنها به علایق خود کمک نکردین بلکه آن را پیش دیگران زده کردین
عجیب ترین قسمت ماجرا این است که حداقل 800 نفر از یک ملتی که هیچ وقت رنج ندیده ( بچه های تازه به دوران رسیده نازک نارنجی که فکر می کنند همه بدبختی ها را چشیده اند ) فقط حرف می زنند و هیچ کاری نمیکنند
آنها حتی بلد نیستنند که یک سایت را برای چند ماه اداره کنند چه برسد برای پنج سال اداره کنند
در آخر عصاب خود را خورد نکنید و به این افراد توجه نکنید
(کسی که سندمن دی سی را بیشتر از اسپایدرمن دوست دارد)
نقل قول کردن
Mdh
#17 Mdh 1397-03-10 20:10
ممنون بابت مقاله...
مقالات این سایت جزو بهترین هاست و مدیران سایت تقریبا بی نظیرند...
به امید موفقیت بیشتر و روز افزون spidey
نقل قول کردن
Ali Agha
#18 Ali Agha 1397-03-10 21:24
ممنون استاد ترابی عالی بود مثل همیشه
استاد جسارتا سه تا موضوع (اصلا قصد امر و نهی و نصیحت نیستا خدای نکرده سو تفاهم نشه شما استاد مایید)
اول با وجود اینکه حدود ۶ سال از فعالیت سایت میگذره و هیچ سایتی حتی به گرد پای اسپایدی هم نرسیده به نظرم وقتش رسیده یکم دامنه فعالیت سایت رو بیشتر کنید مثلاً به دنیای دی سی و ایمیج و ... بیشتر پرداخته بشه و یه چیزی تو مایه های cbr بشه .
دوم هم اینکه چند وقت پیش سایت یه مجموعه کنیم. داشت منتشر می‌کرد ولی به نظر متوقف شد ، در راستای همون گسترش دامنه فعالیت اگه دوباره سایت کنیم اختصاصی خودشو منتشر کنه خیلی حرکت حرفه ای میشه و اینکه واقعا دیره برای منتشر کردن کنیم در ایران آمریکا ۸۰ ساله شروع کرده استاد لطفاً یه فکری برایش بکنید
سوم اینکه چند وقته معرفی شخصیت ها کمرنگ شده تو سایت اگر این سری مقالات برگرده خیلی عالی میشه
با تشکر فراوان از همه دست اندرکاران سایت
پ.ن: دوستان میدونم این چیزایی که گفتم خیلی انرژی و زمان می‌بره و الان هم خیلی زحمت داره برای سایت کشیده میشه و من متشکر همه دست اندرکاران سایت هم هستم ولی همانطور که گفتم فقط یه پیشنهاد و نظربود وگرنه که استاد ترابی و مدیران سایت بهتر میدونم چیکار کنند ، پس لطفاً به بنده نتازید و انگ پررو بودن و اینا نزنید .
نقل قول کردن
hassan91
#19 hassan91 1397-03-10 22:29
مقاله ای بسیار عالی!
داستان جنگ جهانی هالک واقعا نقطه عطفه داستان های هالکه.
#1
آقای ترابی سایتتون خیلی عالیه، دمتون گرم! من تا حالا هیچ سایت ایرانی دیگه ای تو زمینه ندیدم، اصن هم یه ذره تمایل پیدا نکردم بفکر یه سایت دیگه باشم، چون کارتون حرف نداره، اونم با وقت محدود و منابع محدود. سه ساله که تو این سایت حضور دارم از زمان اکران اونجرز عصر الترون، سه سال تو اوج بودن سخته خدا وکیلی که شما این کار رو انجام دادین. صد درصد خیلیا این نظر رو دارن.

#9
شرکت یونیورسال صاحب کاراکتر هالک و نیمور از شرکت ماروله، به همین دلیله که مارول زیاد نمیتونه دست روی هالک بزاره. البته دو فیلم اول هالک هم تو این قضیه کمرنگ نیستن بنظرم! ولی امیدوارم این اتفاق بیفته و یه سه گانه توپ از هالک ببینیم.
نقل قول کردن
omiDeadpool
+1 #20 omiDeadpool 1397-03-10 23:09
#1 استاد بدخواه دارید ادرس بدین بریم خونه خرابشون کنیم
البته دیشب تو کانال گفتید ادرسشون رو بلد نیستین!
ولی استاد من متوجه شدم چرا عمو مختار همیشه کفش هایش را حواله میدهند
چون ایشون با توجه به اینکه جسارت و شجاعت زیادی در مقالاتشون دیده میشه پس حتما خوش کفش بوده و از کفش های بزرگی بهره مند میباشند. لذا عده کثیری میتوانند مورد عنایت کفش های ایشان قرار بگیرند :lol:
نوش جان! گوارای وجودتون :D
نقل قول کردن
Pouriya Ahmadi
#21 Pouriya Ahmadi 1397-03-10 23:49
مثل همیشه عالی.واقعا ممنون.فقط یکی از شخصیت ها مهم رو انگار جا انداختین.اسمشو یادم رفته که خون هالک اتفاقی میریزه رو پیشونیش و سرش بزرگ میشه.
نقل قول کردن
omiDeadpool
#22 omiDeadpool 1397-03-10 23:55
به نقل از Pouriya Ahmadi:
فقط یکی از شخصیت ها مهم رو انگار جا انداختین.اسمشو یادم رفته که خون هالک اتفاقی میریزه رو پیشونیش و سرش بزرگ میشه.یکی از دشمنان هالک هم هست

عزیز اون جزو دشمنان هالکه که قبلا تو یه مقاله دیگه معرفی شده بود!
llink.ir/73b8
نقل قول کردن
Pouriya Ahmadi
#23 Pouriya Ahmadi 1397-03-11 00:31
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از Pouriya Ahmadi:
فقط یکی از شخصیت ها مهم رو انگار جا انداختین.اسمشو یادم رفته که خون هالک اتفاقی میریزه رو پیشونیش و سرش بزرگ میشه.یکی از دشمنان هالک هم هست

عزیز اون جزو دشمنان هالکه که قبلا تو یه مقاله دیگه معرفی شده بود!
llink.ir/73b8

بله درسته.اشتباه از من بود.معذرت میخوام
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1397-03-11 10:37
با تشکر از همگی دوستانی که از این مقاله استقبال کردند و مخصوصا اونایی که غلط های تایپی مقاله را گوشزد کردند
انشاله سعی میکنم همین مقاله را برای ایرون من و کاپیتان امریکا هم بنویسم
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1397-03-11 10:39
به نقل از امیر رضا:

یک سوال :اسکورپیون ربطی به مردعنکبوتی داره؟اخه تو ی عکس بود همراه با دشمنان مردعنکبوتی

قکر کنم تو یکی دو داستان با مرد عنکبوتی جنگیده ولی ربط خاصی بهش نداره
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1397-03-11 10:41
به نقل از nima_solo:


شماره۷۹۹؛ ۸۰۰ کمیک اسپایدر من اومد؟!تاریخ دقیقی واسه ترجمش ندارین!؟

تعداد صفحاتشماره 800، هشتاد صفحه است یعنی 4 برابر کمیک ها ی دیگه!
ترجمه اش شروع شده
قراره دو سه تا ادیتور با هم روش کار کنند تا سریع تر اماده بشه
به زودی انشاله در سایت قرار میگیره
شماره 799 هم که خیلی وقته ترجمه شده:
llink.ir/87yu
نقل قول کردن
spidey force
#27 spidey force 1397-03-11 11:20
به نقل از mtm:
به نقل از nima_solo:


شماره۷۹۹؛ ۸۰۰ کمیک اسپایدر من اومد؟!تاریخ دقیقی واسه ترجمش ندارین!؟

تعداد صفحاتشماره 800، هشتاد صفحه است یعنی 4 برابر کمیک ها ی دیگه!
ترجمه اش شروع شده
قراره دو سه تا ادیتور با هم روش کار کنند تا سریع تر اماده بشه
به زودی انشاله در سایت قرار میگیره
شماره 799 هم که خیلی وقته ترجمه شده:
llink.ir/87yu

اقای ترابی بنده ادیتور خوبی هستم؛بسیار سریع هم کار میکنم.اگه اجازه بدید بنده هم افتخار ادیت و همکاری در این کمیک رو داشته باشم.
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1397-03-11 11:23
به نقل از spidey force:
به نقل از mtm:
به نقل از nima_solo:


شماره۷۹۹؛ ۸۰۰ کمیک اسپایدر من اومد؟!تاریخ دقیقی واسه ترجمش ندارین!؟

تعداد صفحاتشماره 800، هشتاد صفحه است یعنی 4 برابر کمیک ها ی دیگه!
ترجمه اش شروع شده
قراره دو سه تا ادیتور با هم روش کار کنند تا سریع تر اماده بشه
به زودی انشاله در سایت قرار میگیره
شماره 799 هم که خیلی وقته ترجمه شده:
llink.ir/87yu

اقای ترابی بنده ادیتور خوبی هستم؛بسیار سریع هم کار میکنم.اگه اجازه بدید بنده هم افتخار ادیت و همکاری در این کمیک رو داشته باشم.

در حال حاضر ادیتور داریم به قدر کافی
ممنون
نقل قول کردن
spidey force
#29 spidey force 1397-03-11 11:27
به نقل از mtm:
به نقل از spidey force:
به نقل از mtm:
به نقل از nima_solo:


شماره۷۹۹؛ ۸۰۰ کمیک اسپایدر من اومد؟!تاریخ دقیقی واسه ترجمش ندارین!؟

تعداد صفحاتشماره 800، هشتاد صفحه است یعنی 4 برابر کمیک ها ی دیگه!
ترجمه اش شروع شده
قراره دو سه تا ادیتور با هم روش کار کنند تا سریع تر اماده بشه
به زودی انشاله در سایت قرار میگیره
شماره 799 هم که خیلی وقته ترجمه شده:
llink.ir/87yu

اقای ترابی بنده ادیتور خوبی هستم؛بسیار سریع هم کار میکنم.اگه اجازه بدید بنده هم افتخار ادیت و همکاری در این کمیک رو داشته باشم.

در حال حاضر ادیتور داریم به قدر کافی
ممنون

خواهش میکنم اقای ترابی.ولی اقای ترابی بنده شماره اخر کمیک هاکای رو ترجمه و ادیت کردم؛اگه بخواید ایمیل بزنم اگه خوب بود در سایت قرار بدید.
نقل قول کردن
mtm
#30 mtm 1397-03-11 11:38
به نقل از spidey force:
به نقل از mtm:
به نقل از spidey force:
به نقل از mtm:
به نقل از nima_solo:


شماره۷۹۹؛ ۸۰۰ کمیک اسپایدر من اومد؟!تاریخ دقیقی واسه ترجمش ندارین!؟

تعداد صفحاتشماره 800، هشتاد صفحه است یعنی 4 برابر کمیک ها ی دیگه!
ترجمه اش شروع شده
قراره دو سه تا ادیتور با هم روش کار کنند تا سریع تر اماده بشه
به زودی انشاله در سایت قرار میگیره
شماره 799 هم که خیلی وقته ترجمه شده:
llink.ir/87yu

اقای ترابی بنده ادیتور خوبی هستم؛بسیار سریع هم کار میکنم.اگه اجازه بدید بنده هم افتخار ادیت و همکاری در این کمیک رو داشته باشم.

در حال حاضر ادیتور داریم به قدر کافی
ممنون

خواهش میکنم اقای ترابی.ولی اقای ترابی بنده شماره اخر کمیک هاکای رو ترجمه و ادیت کردم؛اگه بخواید ایمیل بزنم اگه خوب بود در سایت قرار بدید.

نه دیگه. لطفا اصرار نکنید
بزارید خودمون کار خودمون رو بکنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید