10 خط داستانی که فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برای آینده زمینه چینی میکند

10-خط-داستانی-که-فیلم-مرد-عنکبوتی-راهی-به-خانه-نیست-برای-آینده-زمینه-چینی-میکند

از تهدید برای مولتی ورس گرفته تا آینده پیتر پارکر، "راهی به خانه نیست" چنین آرک داستانی درست میکند که میتواند این سری را تغییر دهد.

 

هشدار: این مطلب حاوی اسپویلر است و داستان فیلم "راهی به خانه نیست" را لو میدهد.

 

مقدمه: پس از آنکه هر سه فاز اولیه درباره "حماسه بی نهایت" (Infinity Saga) بود، حالا فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) وارد بحث های جهان های موازی شده است و دیدیم که پیتر پارکر چطور در "راهی به خانه نیست" با چندین ابرشرور از این جهان ها مواجه شد. حالا که این فیلم بسیار مهم تونسته چنین ایده جاه طلبانه ای را مطرح کنه پس ارزشش را داره که داستانک های احتمالی که میتوانند در آینده به کار گرفته شوند را مورد بررسی قرار داد. برخی از این داستانک ها مربوط به خود اسپایدرمن میشوند و برخی دیگر نیز روی کلیت دنیای سینمایی مارول تاثیر میگذارند.

 

مقالات زیر را هم بخوانید:

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 شخصیتی که باید در سه گانه بعدی سینمایی مرد عنکبوتی باشند

 

برای دانلود فیلم راهی به خانه نیست با زیرنویس فارسی به اینجا و برای خواندن نقد سایت اسپایدی به اینجا بروید.

 

1- عواقب شکاف در مولتی ورس

عواقب شکاف در مولتی ورس

وداع غم انگیز نهایی فیلم یکی از کانگ فاتج بود که طی آن دوستان پیتر فراموش کردند که او کیست. ولی این وسط مشکل بزرگتری هست زیرا مولتی ورس داشت در آسمان شکاف برمیداشت و این میتونه عواقب جدی داشته باشه. همچنین به نظر میرسه خبیث بزرگ فاز چهارم فیلم ها و سریال های مارول، «کانگ فاتج» باشه و البته قسمت دوم "دکتر استرنج" نیز مربوط به دنیاهای موازی میشه. شکاف در واقعیت ها میتونه به داستانی ختم بشه که در آن شخصیت های MCU نیاز پیدا خواهند کرد با عواقب آن که میتونه ورود مهمانی ناخوانده به دنیای خودشان است روبرو شوند (به طور مثال دیدیم چطور نسخه پلید «دکتر استرنج» در اولین تریلر قسمت دوم فیلم با او روبرو شد).

 

2- تلاش های دکتر استرنج برای به دست آوردن جایگاه سابق خود

 تلاش های دکتر استرنج برای به دست آوردن جایگاه سابق خود

دکتر استرنج در "راهی به خانه نیست" از شخصیت های نبود که بشه بهشون لقب دوست داشتنی داد زیرا وظیفه داشت جهان های موازی را ببندد و در رفتارش بسیار جدی بود و با پیتر پارکر هم جر و بحث زیادی داشت. ضمن اینکه مشکلات خاص خودش را نیز داشت و خودش فاش کرد که دیگر لقب "جادوگر اعظم" یا Sorcerer Supreme را یدک نمیکشد زیرا برای 5 سال به خاطر بکشن ثانوس، ناپدید شده بوده. این انگیزه ای میتونه بشه برای او که دوباره لیاقت خودش را ثابت کنه و تبدیل بشه به استاد مسلم هنرهای عرفانی (درست همان کاری که در قسمت اول انجام داد). درسته که وانگ الان جادوگر اعظم محسوب میشه و او به هیچ وجه رقیب استرنج نیست (چون با هم رفاقت قدیمی دارند) ولی استرنج قطعا دوست داره این لقب رو مال خودش کنه و این میتونه داستان جذابی را در آینده رقم بزنه.

 

3- مرد عنکبوتی به یک ابرقهرمان خوب "محله" تبدیل میشود

مرد عنکبوتی به یک ابرقهرمان خوب "محله" تبدیل میشود

تام هالند در "راهی به خانه نیست" بهترین نقش آفرینی را داشت و او الان به نقطه تقریبا صفر رسیده زیرا بزرگترین حامی خود یعنی زن عمو می را از دست داده، از کمک های استارک و هپی هوگان بهره مند نیست و رفقای نزدیکش نیز او را فراموش کرده اند. این در حالیست که قبلا ما او را در ماجراجویی های بین المللی، میان سیاره ای و مولتی ورسی دیده بودیم ولی حالا وقتشه که به ریشه های خودش برگرده و مثل دنیای کمیک بشه یک قهرمان خاکی و زمینی و مردم با اون لقب معروف "دوست خوب محله" (friendly neighborhood) صدایش بزنند. شات نهایی فیلم جایی بود که داستان بعدی برایش زمینه چینی شد زیرا پیتر را دیدیم که خودش از پارچه لباس جدیدی برای خودش دوخت (چونکه دیگر به فن آوری پیشرفته استارک دسترسی نداره) و به یاری مردم نیازمند شهرش شتافت. بنابراین داستان احتمالی بعدی او حول و حوش تلاش هایش برای درست کردن شهرتی خوب در سطح شهر و مواجه شدن با تهدیداتی در مقیاس کوچکتر خواهند چرخید.

 

4- مواجه شدن با اعضای اونجرز (در حالی که دیگر از هویت مخفی او خبر ندارند)

مواجه شدن با اعضای اونجرز (در حالی که دیگر از هویت مخفی او خبر ندارند)

فاز چهارم تا به حال درباره عواقب و نتایج "بشکن ثانوس" بوده و قهرمانان را به نوعی در مواجهه با وقایع عظیم "نجات عالم از دست ثانوس" نشان داده است. اسپایدرمن یکی از بازیگران مهم در این منازعه بود ولی نقش او الان مبهم شده است زیرا اونجرز دیگر نمیدانند که او کیست. بنابراین یکی از داستان هایی که میشه برای او در آینده متصور بود روبرو شدن با شخصیت هایی هستش که قبلا باهاشون روبرو شده در حالی که دیگر از هویت مخفی او خبر ندارند و این میتونه جذابیت خاص خودش را داشته باشه.

  

5- پدیدار شدن نسخه های مختلف شخصیت ها

پدیدار شدن نسخه های مختلف شخصیت ها

این میتونه خط داستانی فوری و مستقیمی که در MCU پس از وقایع فیلم "راهی به خانه نیست" ببینیم و اتفاقا تاییدیه آن را در تریلر "مولتی ورس جنون" و وقتی که نسخه دارک دکتر استرنج پدیدار شد، مشاهده کردیم. یعنی اون یکی دکتر استرنج احتمالا به دلیل همون شکاف بین جهانی به دنیای MCU خواهد آمد. و البته در خود "راهی به خانه نیست" نیز با سه نسخه مختلف از پیتر پارکر مواجه شدیم. پس این میتونه یک خط داستانی غالب در آثار بعدی MCU باشه و نسخه های مختلفی از قهرمانان یا دشمنان آنها را از دنیاهای موازی ببینیم.

 

6- قابلیت های ند لیدز در عرصه جادوگری

قابلیت های ند لیدز در عرصه جادوگری

علیرغم اینکه ند لیدز هیچ تمرینی در زمینه جادوگری نداشت اما به نظر میاد به دلیل اینکه جادو و جنبل در خانواده اش سابقه داشته او تونست از انگشتر پورتال باز کن دکتر استرنج به نام Sling Ring استفاده کنه و خود استرنج در پایان فیلم هم به نوعی قابلیت های او را مورد تایید قرار داد. راستش را بخواهید ند اونقدر شخصیت مهم و دوست داشتنی در فیلم های مارول شده که به سختی میتوان قبول کرد در نتیجه فراموش کردن هویت پیتر پارکر، به دست فراموشی سپرده بشه. پس یکی از داستان های آتی میتونه درباره قابلیت های او در عرصه جادوگری باشه. یا حتی به عنوان یکی از شخصیت های مکمل فیلم های آتی دکتر استرنج مورد استفاده قرار بگیره.

 

7- تلاش های ادامه دار جی. جونا جیمسون برای گیر انداختن اسپایدرمن

 تلاش های ادامه دار جی. جونا جیمسون برای گیر انداختن اسپایدرمن

جی. جی. جی در "راهی به خانه نیست" بسیار شبیه به دنیای کمیک به تصویر کشیده شد: مردی که انگار تنها ماموریت و هدفش در زندگی رو کردن دست مرد عنکبوتی است. به نظر میاد در آینده نیز ما شاهد چنین رویکردی از سوی این شخصیت باشیم. اکنون که پیتر باید یاد بگیره چطور روی پاهای خودش بایستد، احتمال زیادی وجود داره که بره و مثل دنیای کمیک برای جیمسون و روزنامه اش، "دیلی بیوگل" کار کنه و این میتونه تعاملات جذابی را رقم بزنه.

 

8- گسترش سیمبیوت ونوم

گسترش سیمبیوت ونوم

در صحنه پس از تیتراژ نخست "راهی به خانه نیست" دیدیم که چطور «ادی براک» پس از بسته شدن مولتی ورس به دست دکتر استرنج به دنیای خودش بازگشت و تنها ذره ای از سیمبیوت ونوم در MCU باقی موند. از آنجائیکه که تایید شد ادی با نیویورک فاصله زیادی داشت پس سیمبیوت باید سفر طولانی را طی کنه تا به مرد عنکبوتی برسه. پس میتوانیم داستانی داشته باشیم درباره گسترش سیمبیوت ونوم که در طول آن به میزبانان مختلفی متصل میشه و ما میتونیم حتی شاهد پدیدار شدن ونوم و کارنیج مختص MCU باشیم که جان مرد عنکبوتیِ تام هالند میفتند.

 

9- ماجراهای بعدی «مت مورداک»

ماجراهای بعدی «مت مورداک»

تایید شده که «چارلی کاکس» پس از اتمام سریال "بی باک" در نتفلیکس به ایفای نقش مت مورداک ادامه خواهد داد و به نظر میرسه که تایید شده داستان های قبلی اش در MCU رخ داده اند. پس منطقیه که امیدوار باشیم ماجراهای او در قالب مت مورداک وکیل نابینایی که در هیبت بی باک به مبارزه با جرم و جنایت میپردازد ادامه یابد. ما در "راهی به خانه نیست" هم توانایی او در نقش یک وکیل زبده را دیدیم و هم اشاره ای به قدرت های فوق بشری اش. مضافا اینکه کینگ پین با بازی وینسنت دونافریو اخیراً دوباره در سریال "هاکای" برگشت و این یعنی دشمن شماره یک دردویل الان کاملا مهیاست!

 

10- معرفی شخصیت های سنتی داستان های اسپایدرمن

معرفی شخصیت های سنتی داستان های اسپایدرمن

حالا که نقش پیتر پارکر به عنوان یک "دست پرورده" یا protégé به پایان رسیده است میشه توقع داشت که او نقش یک مرشد و راهنما را بازی کند. ضمنا، حالا که ند و ام جی به نوعی از صحنه خارج شده اند میشه امیدوار بود که شخصیت های فرعی سنتی تر کمیک های مرد عنکبوتی مثل گوئن استیسی و هری آزبورن نیز وارد داستان های او شوند. همچنین الان فرصت خوبی مهیا شده برای حضور شخصیت هایی مثل مایلز مورالز و گربه سیاه. میتوان داستان هایی را متصور شد که در آن مثلا پیتر با هری دوست میشه، مایلز رو تحت تعلیم خودش قرار میده و به گربه سیاه علاقمند میشه.

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 شخصیتی که باید در سه گانه بعدی سینمایی مرد عنکبوتی باشند

10 دیالوگ بامزه برتر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

10 دفعه ای که فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" توقعات ما رو برآورده کرد!

10 صحنه احساسی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 غافلگیری برتر در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 تا از کاراکتر های "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر قدرت و زور بازو!

ایستراگ مربوط به "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" در سریال هاکای

رتبه بندی 10 نقش آفرینی برتر در فیلم "اسپایدرمن: نو وی هوم"

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

10 اشتباهی که شخصیت ها در فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" مرتکب شدند

"مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست" ثابت میکند گرین گابلین از جوکر خبیث بهتری است

10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

10 فن تئوری درباره "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که کاملا اشتباه از آب درآمدند!

معرفی 10 داستان برتر مرد عنکبوتی برای کسانی که از فیلم "راهی به خانه نیست" خوششان آمده است!

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد + زیرنویس فارسی!

10 ویژگی برتر آثار ابرقهرمانی در فیلم "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست"

معرفی همه 7 لباس مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های " مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر توانایی مبارزه

اولین واکنش‌ها به فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 چیزی که باید قبل از دیدن فیلم "اسپایدرمن راهی به خانه نیست" بدانید

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mahdi380
#1 mahdi380 1400-11-02 14:16
چه خوب که سایت برگشت :lol:
نقل قول کردن
Spider_bat
#2 Spider_bat 1400-11-02 15:28
وااای خداروشکر که بالاخره سایت برگشت :D اسپایدی هیچ جوره شکست نمی خوره و همیشه بر میگرده 8) مقاله عالی بود آقای ترابی واقعا ممنون :-)
نقل قول کردن
s3000
#3 s3000 1400-11-02 16:28
سلامی دوباره به بهترین سایت کمیک ایران
نقل قول کردن
Ahmadlalami
#4 Ahmadlalami 1400-11-02 16:42
سلام. وای وای چقدر خوشحالم سایت برگشت :D بدون اسپایدی خیلی سخت میگذشت :cry: ان شاء الله دیگه مشکلی پیش نیاد و با قدرت ادامه بدین.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#5 AM SM BM SM 1400-11-02 16:52
سلام
ممنون بابت مقاله.
فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" فیلم بود که هم خودش خوب بود، و هم برای فیلم های بعدی به شکل عالی زمینه چینی کرد. یه چیزی مثل "مرد عنکبوتی ۲" که هم فیلم فوق‌العاده ای بود، هم فرصت های داستانگویی برای فیلم های بعدی به وجود آورد. و شاید بشه گفت برعکس فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲" که خود فیلم خوب نبود، بلکه تمام فکر و ذکرش شده بود زمینه چینی برای آینده که ما دیدیم چه نتیجهٔ بدی رو در پی داشت. اما راهی به خانه نیست از این دام فرار میکنه و به فیلم خوبی تبدیل میشه که در بطنش برای فیلم های بعدی هم زمینه چینی میکنه. توی این مقاله هم میشه موارد جذاب زیادی رو دید مثل مورد ۱۰ که خیلی دوست دارم گربه سیاه سینمایی و هری آزبورن mcu رو ببینم(فقط تو رو خدا الکی اینا رو سیاهپوست یا مورد دار نکنید. چون کلا شخصیت طرف رو تغییر میده). یا گسترش سیمبیوت که نوید ماجراجویی های فوق‌العاده ای رو همراه با پیتر سیمبیوتی میده. شخصیت جی جونا جیمسون رو هم که به شخصه خیلی دوست دارم بیشتر توی mcu ببینم و شاید در فیلم های بعدی بهونه ای برای ساخت ربات های قاتل عنکبوت هم دستش دادند. در کل مقالهٔ جالب و خواندنی بود.
با تشکر.
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1400-11-02 16:55
سایت spidey.ir رفع انسداد شد. این 10 روز کاملا به ناحق مسدود شده بودیم. سازمان ساترا (وابسته به صدا و سیما ) به دلایلی نامعلوم و غیر قابل توجیه سایت اسپایدی را به عنوان "رسانه فراگیر" محسوب کرده و خواستار اخذ مجوز شده بود. دستور انسداد سایت اسپایدی نیز از سوی ساترا صادر شده بود (ساترا همون سازمانی است که الان چند روزیه جلوی انتشار سریال "جیران" در فیلمیو رو گرفته و خواستار ایجاد اصلاحاتی در آن شده است) به قول معروف زیادی گُنده شده بودیم! میخواستن سایت رو ببرن زیر مجموعه خودشون ولی با تلاش های فراوان و مذاکرات فشرده با سازمان مذکور روز 4 شنبه هفته پیش موافقت ساترا را برای رفع انسداد سایت دریافت کردیم ولی متاسفانه به دلیل اینکه آخرین روز هفته بود، بازشدن سایت موکول شد به امروز. و خدا رو شکر که از امروز دوباره در خدمت شما هستیم. از شکیبایی و همراهی همه شما عزیزان کمال قدردانی و تشکر را داریم و قول میدیم با انرژی و پشتکار بیشتر همچون گذشته در خدمت علاقمندان به کمیک بوک در ایران باشیم.
نقل قول کردن
Agent bishop
#7 Agent bishop 1400-11-02 16:59
این اتفاق اخیر باعث شد که احترامم نسبت به این سایت بیشتر بشه ... خوش برگشتی اسپایدی :-)
نقل قول کردن
mjkp
#8 mjkp 1400-11-02 17:02
خداروشکر دوباره سایت باز شد خیلی خوشحالم
واقعا جای اسپایدی خالی بود
هر روز اسمشو سرچ میکردم که شاید باز شده باشه
اسپایدرمن خونم افتاده :lol:
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#9 Ehsan Spider 1400-11-02 17:08
سلام و درود

به به بالاخره زحمات استاد عزیز نتیجه داد و اسپایدی که به نا حق فیلتر شده بود بازگشت و از امروز استارت خورد.
بنده به نوبه خودم به جامعه کمیک بوک ایران، شما و استاد عزیز تبریک میگم. من پشت صحنه دیدم چه فشاری روی بچه های سایت مخصوصاً استاد بود و چه تلاشی رو برای رفع انسداد اسپایدی کردن و چقدر از بابت فیلتر شدن سایت ناراحت بودن.
واقعا بار دیگه از این بزرگمرد کمیک ایران بابت زحماتشون تشکر میکنم.

ایشالا از امروز آتشین تر تیم اسپایدی اومده که بترکونه منم هایپتون (!) کنم منتظر باشید که ایشالا با قدرت و اشتیاق بیشتر از قبل اومدیم گرد و خاک.



خدایی دلم نیومد اینم بگم، چقدر دلم واسه شما مخصوصاً امیر حسین و نظراتش تنگ شده :lol:
نقل قول کردن
Ahmadlalami
#10 Ahmadlalami 1400-11-02 17:14
به نقل از mtm:
سایت spidey.ir رفع انسداد شد. این 10 روز کاملا به ناحق مسدود شده بودیم. سازمان ساترا (وابسته به صدا و سیما ) به دلایلی نامعلوم و غیر قابل توجیه سایت اسپایدی را به عنوان "رسانه فراگیر" محسوب کرده و خواستار اخذ مجوز شده بود. دستور انسداد سایت اسپایدی نیز از سوی ساترا صادر شده بود (ساترا همون سازمانی است که الان چند روزیه جلوی انتشار سریال "جیران" در فیلمیو رو گرفته و خواستار ایجاد اصلاحاتی در آن شده است) به قول معروف زیادی گُنده شده بودیم! میخواستن سایت رو ببرن زیر مجموعه خودشون ولی با تلاش های فراوان و مذاکرات فشرده با سازمان مذکور روز 4 شنبه هفته پیش موافقت ساترا را برای رفع انسداد سایت دریافت کردیم ولی متاسفانه به دلیل اینکه آخرین روز هفته بود، بازشدن سایت موکول شد به امروز. و خدا رو شکر که از امروز دوباره در خدمت شما هستیم. از شکیبایی و همراهی همه شما عزیزان کمال قدردانی و تشکر را داریم و قول میدیم با انرژی و پشتکار بیشتر همچون گذشته در خدمت علاقمندان به کمیک بوک در ایران باشیم.

ما هم خیلی ناراحت شدیم که سایت بسته شد استاد. ولی خانواده اسپایدی پرقدرت تر از همیشه ادامه میده
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#11 THE AMAZING ACH20 1400-11-02 17:15
ای جانم دوباره برگشتیم :lol: 8)
نقل قول کردن
RMB
#12 RMB 1400-11-02 17:21
به نقل از mtm:
سایت spidey.ir رفع انسداد شد. این 10 روز کاملا به ناحق مسدود شده بودیم. سازمان ساترا (وابسته به صدا و سیما ) به دلایلی نامعلوم و غیر قابل توجیه سایت اسپایدی را به عنوان "رسانه فراگیر" محسوب کرده و خواستار اخذ مجوز شده بود. دستور انسداد سایت اسپایدی نیز از سوی ساترا صادر شده بود (ساترا همون سازمانی است که الان چند روزیه جلوی انتشار سریال "جیران" در فیلمیو رو گرفته و خواستار ایجاد اصلاحاتی در آن شده است) به قول معروف زیادی گُنده شده بودیم! میخواستن سایت رو ببرن زیر مجموعه خودشون ولی با تلاش های فراوان و مذاکرات فشرده با سازمان مذکور روز 4 شنبه هفته پیش موافقت ساترا را برای رفع انسداد سایت دریافت کردیم ولی متاسفانه به دلیل اینکه آخرین روز هفته بود، بازشدن سایت موکول شد به امروز. و خدا رو شکر که از امروز دوباره در خدمت شما هستیم. از شکیبایی و همراهی همه شما عزیزان کمال قدردانی و تشکر را داریم و قول میدیم با انرژی و پشتکار بیشتر همچون گذشته در خدمت علاقمندان به کمیک بوک در ایران باشیم.

سلام استاد ،واقعا خوشحالم دوباره سایت شروع بکار کرده و به حالت عادی برگشته. این 10 روز واقعا بدون سایت اسپایدی خیلی سخت بود، چون برای بعضی از ماها این سایت مثل خونه میمونه و بدون اون سردرگم بودیم. انشالله که دیگه هیچ مشکلی برای سایت بوجود نیاد و همیشه رو به جلو حرکت کنه.
نقل قول کردن
BAdeadpool
#13 BAdeadpool 1400-11-02 17:21
با سلام اقا نمی دونی چقدر خوشحالم
اصن خود شیرینیو اینا نمی کنما من هر روز چند ساعتم توی این سایت بودو این چند روز انگار یه بخشی ازم گم شده بود
این چیز ها به کنار یه مقاله داریم
برای همه موارد هیجان دارم بخصوص موارد1 6 7 8و بخصوص10
والا بلا من عاشق ونومم و هنوز منتظر یه نسخه پرفکتم
کارنیجم بسیار دوست دارم و امیدوارم حضور درخوری داشته باشن و توقع های من طرفدار نوعی براورده بشه و در این راه به ام سی یو اعتماد دارم
مخلصم
نقل قول کردن
Spider-Fan
#14 Spider-Fan 1400-11-02 17:39 نقل قول کردن
amin Hajati
#15 amin Hajati 1400-11-02 17:41
سلام خیلی خوشحال شدم سایت برگشت به امید نبود مشکلی در ادامه ی راه
نقل قول کردن
14javad0sh
#16 14javad0sh 1400-11-02 18:38
اقا دمتون گرم که برگشتین ایشالا که دیگه مشکلی براتون پیش نیاد
نقل قول کردن
Kamyar_2099
#17 Kamyar_2099 1400-11-02 18:39
خوشحالم خانواده اسپایدی برگشته دستتون درد نکنه که سایتو برگردوندین
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#18 Amir-Ali-2020 1400-11-02 18:47
به نقل از mtm:
سایت spidey.ir رفع انسداد شد. این 10 روز کاملا به ناحق مسدود شده بودیم. سازمان ساترا (وابسته به صدا و سیما ) به دلایلی نامعلوم و غیر قابل توجیه سایت اسپایدی را به عنوان "رسانه فراگیر" محسوب کرده و خواستار اخذ مجوز شده بود. دستور انسداد سایت اسپایدی نیز از سوی ساترا صادر شده بود (ساترا همون سازمانی است که الان چند روزیه جلوی انتشار سریال "جیران" در فیلمیو رو گرفته و خواستار ایجاد اصلاحاتی در آن شده است) به قول معروف زیادی گُنده شده بودیم! میخواستن سایت رو ببرن زیر مجموعه خودشون ولی با تلاش های فراوان و مذاکرات فشرده با سازمان مذکور روز 4 شنبه هفته پیش موافقت ساترا را برای رفع انسداد سایت دریافت کردیم ولی متاسفانه به دلیل اینکه آخرین روز هفته بود، بازشدن سایت موکول شد به امروز. و خدا رو شکر که از امروز دوباره در خدمت شما هستیم. از شکیبایی و همراهی همه شما عزیزان کمال قدردانی و تشکر را داریم و قول میدیم با انرژی و پشتکار بیشتر همچون گذشته در خدمت علاقمندان به کمیک بوک در ایران باشیم.

مرسی استاد که سایت رو برگردوندید. چقدر دلم واستون تو این 10 روز تنگ شد
الان دیگه مجوز های لازم رو از ساترا گرفتید؟
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1400-11-02 18:50
به نقل از Amir-Ali-2020:
به نقل از mtm:
سایت spidey.ir رفع انسداد شد. این 10 روز کاملا به ناحق مسدود شده بودیم. سازمان ساترا (وابسته به صدا و سیما ) به دلایلی نامعلوم و غیر قابل توجیه سایت اسپایدی را به عنوان "رسانه فراگیر" محسوب کرده و خواستار اخذ مجوز شده بود. دستور انسداد سایت اسپایدی نیز از سوی ساترا صادر شده بود (ساترا همون سازمانی است که الان چند روزیه جلوی انتشار سریال "جیران" در فیلمیو رو گرفته و خواستار ایجاد اصلاحاتی در آن شده است) به قول معروف زیادی گُنده شده بودیم! میخواستن سایت رو ببرن زیر مجموعه خودشون ولی با تلاش های فراوان و مذاکرات فشرده با سازمان مذکور روز 4 شنبه هفته پیش موافقت ساترا را برای رفع انسداد سایت دریافت کردیم ولی متاسفانه به دلیل اینکه آخرین روز هفته بود، بازشدن سایت موکول شد به امروز. و خدا رو شکر که از امروز دوباره در خدمت شما هستیم. از شکیبایی و همراهی همه شما عزیزان کمال قدردانی و تشکر را داریم و قول میدیم با انرژی و پشتکار بیشتر همچون گذشته در خدمت علاقمندان به کمیک بوک در ایران باشیم.

مرسی استاد که سایت رو برگردوندید. چقدر دلم واستون تو این 10 روز تنگ شد
الان دیگه مجوز های لازم رو از ساترا گرفتید؟

بله برای اینکه محکم کاری کرده باشیم مجوز های مربوط به رسانه های فراگیر رو گرفتیم و به همین دلیل سایت اینقدر زود باز شد
نقل قول کردن
Infinity Soldier
#20 Infinity Soldier 1400-11-02 19:01
سلام!
این ده روز واقعا سخت بود. روز کاربرای این سایت بدون اینکه یه مقاله یا یه کمیک از این سایت نخونن یا یک نظر درباره شون ندن روز نمیشد که! مطمئنن برای مدیریت سایت آقای ترابی و دوستانشون روزای سختی بوده که از همشون متشکرم و خسته نباشید میگم. سایت اسپایدی که تازه شروعشه. حالا حالاها هم کسی نمیتونه جلوشو بگیره.
از این ماجرا بگذریم مقاله مثل همیشه عالی بود. بعد از مبارزه بین المللی و مولتی ورسی وقت دیدن دوست خوب محلمونه درحال خدمت به محله. و قطعا راه برای شخصیت های سنتی همواره. امیدوارم به بهترین حالت از شخصیت ها استفاده شه. بازم ممنون
سایت در همین حین:
s4.uupload.ir/.../...
و اینبار اتفاقی برای کمر نمی اوفته :lol:
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#21 AM SM BM SM 1400-11-02 20:07
به نقل از mtm:
سایت spidey.ir رفع انسداد شد. این 10 روز کاملا به ناحق مسدود شده بودیم. سازمان ساترا (وابسته به صدا و سیما ) به دلایلی نامعلوم و غیر قابل توجیه سایت اسپایدی را به عنوان "رسانه فراگیر" محسوب کرده و خواستار اخذ مجوز شده بود. دستور انسداد سایت اسپایدی نیز از سوی ساترا صادر شده بود (ساترا همون سازمانی است که الان چند روزیه جلوی انتشار سریال "جیران" در فیلمیو رو گرفته و خواستار ایجاد اصلاحاتی در آن شده است) به قول معروف زیادی گُنده شده بودیم! میخواستن سایت رو ببرن زیر مجموعه خودشون ولی با تلاش های فراوان و مذاکرات فشرده با سازمان مذکور روز 4 شنبه هفته پیش موافقت ساترا را برای رفع انسداد سایت دریافت کردیم ولی متاسفانه به دلیل اینکه آخرین روز هفته بود، بازشدن سایت موکول شد به امروز. و خدا رو شکر که از امروز دوباره در خدمت شما هستیم. از شکیبایی و همراهی همه شما عزیزان کمال قدردانی و تشکر را داریم و قول میدیم با انرژی و پشتکار بیشتر همچون گذشته در خدمت علاقمندان به کمیک بوک در ایران باشیم.

خیلی بده که بعضی ها برای طمع چه کارهای که نمیکنند... بگذریم، الان مهم بازگشت سایت عالی اسپایدی هست. امیدوارم که کار این سایت با قدرت ادامه داشته باشه.
به نقل از Ehsan Spider:
دایی دلم نیومد اینم بگم، چقدر دلم واسه شما مخصوصاً امیر حسین و نظراتش تنگ شده :lol:

آقا احسان گل خیلی لطف داری.
منم خیلی دلم برای سایت و شما تنگ شد. دروغ نیست که بگم توی این چند روزه که سایت مسدود بود، توی هر ساعت حداقل یک بار به سایت سر میزنم که ببینم باز شده یا نه. وقتی امروز صفحه رو رفرش کردم و بالا اومد خیلی خوشحال شدم.
نقل قول کردن
amirebrahimbay
#22 amirebrahimbay 1400-11-02 21:18
سلام به همه خفنا
خیلی خیلی خوشحالم که سایت باز شد و اینو بگم که خیلی دلم واسه همه بچه های سایت تنگ شده بود.
این چند روزی که سایت به ناحق بسته شده بود و با بچه ها حرف میزدیم نگران و ناراحتی خاصی بچه ها رو اذیت میکرد
اما با درایت استاد سایت باز شد و الان قراره پر قدرت به کارمون ادامه بدیم.
دم همه بچه های اسپایدی گرم :lol:
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#23 THE AMAZING ACH20 1400-11-02 21:28
فیلم رو هنوز ندیدم :lol:
اولش خوش حال بودم دردویل با بازی چارلی کاکس برگشته اما کمی که فکر کردم دیدم مثل اینکه قیمه هارو ریختن تو ماستا

نمی دونم می تونن یه سریال دارک و جنایی و خفن از دردویل تو این دنیایی که انواع ابرقهرمان های رنگارنگ داره بسازن یا نه؟
کاشکی از دردویل یه سریال یا سینمایی مستقل مثل بتمن مت ریوز بسازن.حالا شاید بگین که دردویل شناخته شده نیست و ممکنه تو گیشه شکست بخوره اما رسانه قوی مثل مارول اگه اونو تبلیغ کنه و از تمام پتانسیل دردویل به درستی استفاده کنن چرا که نه

راستی دوبله هم اومده و فقط شروین قطعه ای 8) برگشته

سعید شیخ زاده و رضا آفتابی و کیکاووس یاکیده و منوچهر والی زاده برنگشتن :sad:
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#24 THE AMAZING ACH20 1400-11-02 21:33
راستی با اومدن مایلز مورالز هم تو سینما حال نمی کنم چون اسپایدرمنو از اون حالت یونیک بودن در می آره ولی چه کنیم هالیوود عاشق این طور کار هاست
نقل قول کردن
s.p.i
#25 s.p.i 1400-11-02 22:22
خب سلام خدارو شکر که سایت باز شد هر روز به سایت سر میزدم تا ببینم سایت باز شده یا نه و خدارو شو که باز شد واقعا سایت دیگه نیست که ما بتونیم بریم توش و وکمیک دانلود کنیم و مقالاتش بخونیم
خسته نباشید و ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#26 AM SM BM SM 1400-11-02 23:10
به نقل از THE AMAZING ACH20:
فیلم رو هنوز ندیدم :lol:
اولش خوش حال بودم دردویل با بازی چارلی کاکس برگشته اما کمی که فکر کردم دیدم مثل اینکه قیمه هارو ریختن تو ماستا

نمی دونم می تونن یه سریال دارک و جنایی و خفن از دردویل تو این دنیایی که انواع ابرقهرمان های رنگارنگ داره بسازن یا نه؟
کاشکی از دردویل یه سریال یا سینمایی مستقل مثل بتمن مت ریوز بسازن.حالا شاید بگین که دردویل شناخته شده نیست و ممکنه تو گیشه شکست بخوره اما رسانه قوی مثل مارول اگه اونو تبلیغ کنه و از تمام پتانسیل دردویل به درستی استفاده کنن چرا که نهsad:

چرا که نه؟ و اصلا فکر نکنم دراویش توی گیشه شکست بخوره. وقتی فیلم شانگ چی، براساس قهرمانی که خیلی از کمیک فن ها هم نمیشناختنش اونقدر موفق بود، چرا دردویل اونم با بازی چارلی کاکس موفق نشه؟ ولی باهاتون موافقم که خیلی میترسم که دیزنی نذاره سریال دردویل به اندازه معمول و درست دارای خشونت باشه. اما امیدوارم که اقتباس موفق دیگه ای رو بر اساس دردویل ببینیم.
به نقل از THE AMAZING ACH20:
راستی دوبله هم اومده و فقط شروین قطعه ای 8) برگشته

سعید شیخ زاده و رضا آفتابی و کیکاووس یاکیده و منوچهر والی زاده برنگشتن :sad:

uplooder.net/.../...
:lol:
نقل قول کردن
MR
#27 MR 1400-11-03 00:04
سلام
بازگشت سایت رو تبریک میگم امیدوارم از این نوع مشکلات دیگه پیش نیاد(البته اگه کسی دوباره طمع نکنه!)
یه سوال
نقد فیلم اترنالز رو هم میذارید؟
نقل قول کردن
BAdeadpool
#28 BAdeadpool 1400-11-03 07:47
به نقل از THE AMAZING ACH20:
راستی با اومدن مایلز مورالز هم تو سینما حال نمی کنم چون اسپایدرمنو از اون حالت یونیک بودن در می آره ولی چه کنیم هالیوود عاشق این طور کار هاست

والا منم مثل شما دوست ندارم مایلز بیاد ولی این روزا همه می خوان یه سیاه پوستی چیزی بزور بچپونن تو فیلم(نمونش ام جی(البته بگما واقعا از بازی زندیا شگفتزده میشم و الان انگار نقش ام جی تو ذهنم فقط با چهره اون هست واقعا خوب درخشید حرف من کلی بود))
می خوان بگن برابریه
اگر بیاد بنظرم بره عضو اونجرز(بعد اینکه حرفه ای شد زیر نظر پیتر) و پیتر تو محله بمونه
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#29 THE AMAZING ACH20 1400-11-03 10:55
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از THE AMAZING ACH20:
فیلم رو هنوز ندیدم :lol:
اولش خوش حال بودم دردویل با بازی چارلی کاکس برگشته اما کمی که فکر کردم دیدم مثل اینکه قیمه هارو ریختن تو ماستا

نمی دونم می تونن یه سریال دارک و جنایی و خفن از دردویل تو این دنیایی که انواع ابرقهرمان های رنگارنگ داره بسازن یا نه؟
کاشکی از دردویل یه سریال یا سینمایی مستقل مثل بتمن مت ریوز بسازن.حالا شاید بگین که دردویل شناخته شده نیست و ممکنه تو گیشه شکست بخوره اما رسانه قوی مثل مارول اگه اونو تبلیغ کنه و از تمام پتانسیل دردویل به درستی استفاده کنن چرا که نهsad:

چرا که نه؟ و اصلا فکر نکنم دراویش توی گیشه شکست بخوره. وقتی فیلم شانگ چی، براساس قهرمانی که خیلی از کمیک فن ها هم نمیشناختنش اونقدر موفق بود، چرا دردویل اونم با بازی چارلی کاکس موفق نشه؟ ولی باهاتون موافقم که خیلی میترسم که دیزنی نذاره سریال دردویل به اندازه معمول و درست دارای خشونت باشه. اما امیدوارم که اقتباس موفق دیگه ای رو بر اساس دردویل ببینیم.
به نقل از THE AMAZING ACH20:
راستی دوبله هم اومده و فقط شروین قطعه ای 8) برگشته

سعید شیخ زاده و رضا آفتابی و کیکاووس یاکیده و منوچهر والی زاده برنگشتن :sad:

uplooder.net/.../...
:lol:


:lol:

راستی دقت کردید که تو همه جا میم های توبی پر شده 8)
اینستاگرام
کانال های تلگرام
پک استیکرو ......

سلطان میم الان توبی هست نه دیکاپریو 8)
نقل قول کردن
s.p.i
#30 s.p.i 1400-11-04 01:05
در مورد دیدن بلک کت شک دارم چون سونی برنامه های خودشو واسه شخصیت های اسپایدرمن داره که بعید میدونم بلک کت توی mcu ببینیم
ولی خدا کنه رنگ پوستش الکی تغییر ندن به خصوص که آلان مارول خیلی بیخود و بی جهت جنسیت و رنگ پوست عوض میکنه نمونه اش توی اترنالز و بلک ویدو دیدیم که زیاد جالب و خوب نبود و امیدوارم با اومدن مایلز نخوان پیتر به حاشیه ببرن

ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44