تمام شخصیت هایی که برای انیمیشن "مردعنکبوتی: دانش آموز سال اول دبیرستان" تایید شده اند

تمام-شخصیت-هایی-که-برای-انیمیشن-مردعنکبوتی-دانش-آموز-سال-اولی-تایید-شده-اند-اسپایدرمن-سال-نخست-دبیرستان-فرشمن-spiderman-freshman-year-کارتون-اسپین-اف-spinoff-انشعاب-منشعب-کاراکتر

در این مقاله کاراکترهایی که حضورشان در انیمیشن Spider-Man: Freshman Year تایید شده است را به شما معرفی میکنیم.

مقدمه: در جشنواره کمیک کان امسال اطلاعات خوبی درباره انیمیشن پیش روی هواداران مردعنکبوتی یعنی "مردعنکبوتی: دانش آموز سال اولی" منتشر شد. به طور مثال ما قبلاً فکر میکردیم این انیمیشن و داستان آن در دنیای اصلی دنیای سینمایی مارول یعنی دنیای شماره 616 در MCU جریان دارد ولی تایید شد که اشتباه میکردیم! طبیعی هم بود. زیرا مارول و دیزنی پلاس اجازه ندارند این کار را انجام دهند و اگر یادتان باشد مردعنکبوتی که در انیمیشن "وات ایف" حضور داشت نیز مربوط به دنیایی غیر از دنیای اصلی میشد و صداپیشه اش نیز، تام هالند نبود. در Freshman Year نیز قرار نیست تام هالند صداپیشه پیترپارکر/مردعنکبوتی باشه. از سوی دیگر تعداد قابل توجهی از شخصیت هایی که در آن حضور خواهند داشت نیز معرفی شدند که باعث غافلگیری و البته خوشحالی هواداران شد!در مجموع به نظر میرسد تصمیم مارول برای ساخت این سریال کارتونی در دنیایی جدید که از MCU منشعب شده، درست باشد زیرا به سازندگان این امکان را میدهد تا بدون نگرانی و با فراغ بال داستان ها و شخصیت هایی را مورد استفاده قرار دهند که تداخلی با اتفاقات دنیای سینمایی ندارد ولی در عین حال از آن نشات گرفته است. اما بررسی شخصیت ها نشان میدهد که مارول نگاه جدی نیز به بازاریابی و معرفی دیگر شخصیت ها و فرنچایزهای خود دارد و میخواهد آنها را از طریق این سریال مطرح کند. در هر صورت، در این مقاله سعی میشه تمام شخصیت هایی که تا این لحظه حضورشان در این سریال قطعی شده است را برایتان معرفی کنیم.

 

1- دکتر استرنج

دکتر استرنج

مارول استودیوز با زرنگی سعی کرده شخصیت هایی که حضور برجسته و چشمگیری در فیلم های اخیر مردعنکبوتی داشته اند را مورد استفاده قرار دهد. یکی از آنها دکتر استرنج است که نقشی حیاتی در فیلم "راهی به خانه نیست" داشت. این دکتر استرنج ارتباط مستقیمی با نسخه ای که از بندیکت کامبربچ دیده ایم ندارد. کلا ظاهر شخصیت ها قراره از کمیک بوک های کلاسیک و اولیه مردعنکبوتی و به ویژه طراحی های استیو دیتکو الهام بگیرند و دکتر استرنج هم نمونه بارز این مساله است (او سبیل داره ولی ریش پرفسوری نداره. اما لباسش ما رو به یاد MCU میندازه). باید دید رابطه بین او و مردعنکبوتی به چه شکلی خواهد بود.

 

2- الکسی سیستوویچ

الکسی سیستوویچ

در جشنواره کمیک کان 2022، تصاویر مختلفی از شخصیت های این سریال منتشر شد که یکی از آنها مربوط به خبیث ها میشود (عکسش اینجاست) در این عکس به وضوح میشه الکسی سیستوویچ ملقب به راینو را دید که از دشمنان قدیمی مردعنکبوتی است و هواداران به خوبی باهاش آشنایی دارند زیرا در انیمیشن ها و گیم های مردعنکبوتی ظاهر شده و در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" نیز حضور داشت (برای آشنایی با او، این مقاله را بخوانید). طوری که مشخصه او لباس مخصوص راینو را بر تن ندارد و احتمالا بعدا به آن دست یابد. اگه یادتون باشه در کارتون تحسین شده Spectacular Spider-Man نیز برای چند اپیزود او را به شکل عادی دادیم و بعد به راینو تبدیل شد. پس ممکنه در اینجا هم همین طوری بشه. جزئیات خاصی ازش منتشر نشده ولی در تصویر مذکور به نظر میرسد در کنار دیگر خبیث ها برای دکتر اختاپوس کار میکند یا اینکه همگی عضو نوعی مافیا یا سندیکای تبهکاری در شهر هستند.

 

3- عقرب

عقرب

عقرب یا اسکورپیون (Scorpion) هم از دشمنان قدیمی و معروف مردعنکبوتی در دنیای کمیکه که اینجا به طور کامل معرفی شده است. نام اصلی اش «مک گارگن» است و ما قبلا او را با نقش آفرینی آقای «مایکل ماندو» در فیلم "بازگشت به خانه" دیده بودیم ولی هرگز ندیدیم که به عقرب تبدیل شود. یعنی ندیدیم که تجهیزات او را بر تن کند و به ابرشروری تمام عیار تبدیل شود. ولی اینی که در سریال حضور خواهد داشت کاملا در هیبت عقرب دیده میشه و لباس کلاسیک سبزرنگ او را بر تن داره!

 

4- یونیکورن

یونیکورن

یونیکورن (Unicorn) یا تک شاخ از دشمنان بسیار قدیمی مردآهنی است که قدمتش به سال 1964 میرسه. چندین نفر تا به حال در قالب این شخصیت با مردآهنی و برخی دیگر از قهرمانان مارول جنگیده اند ولی اصلی ترین آنها میلوس ماساریک (Milos Masaryk) نام دارد که یک مامور اطلاعاتی از اتحاد جماهیر شوروی سابق بود و لباسی داشت که از کلاهخود آن لیزر شلیک میکرد! (عکسش اینجاست) یونیکورن هرگز از دشمنان مردعنکبوتی به حساب نیامده و من شخصا یادم نمیاد تا به حال با مردعنکبوتی روبرو شده باشه و باید دید به چه شکلی در این سریال به تصویر کشیده خواهد شد.

 

5- رتیل

رتیل

رتیل (Tarantula) از دشمنان قدیمی اسپایدرمنه ولی این رتیلی که در سریال حضور خواهد داشت، رتیل اُریجینال نیست. اسمش «ماریا واسکِز» (Maria Vasquez) می باشد و پنجمین فردی بود که پس در دنیای کمیک با لقب رتیل شناخته شد. همانطور که در این مقاله گفته بودیم، ماریا هنرهای رزمی بلده و اخلاق تندی داره. سابقه همکاری با سازمان "شیلد" رو هم داره و نوعی ضد قهرمان به حساب میاد تا یک ابرشرور تمام عیار. باید ببینیم در سریال چگونه به یک شرور تبدیل شده!

 

6- اسپید دیمون

اسپید دیمون

جیمز سندرز ملقب به اسپید دیمون (Speed Demon) هرگز از خبیث های درجه یک مارول نبوده و معمولا با گروه "اسکادران برتر" ارتباط داشته اما در کمیک های اسپایدرمن هم کم و بیش دیده شده. مثلا در کنار خبیث هایی مثل بومرنگ و بیتل عضو گروه "سندیکای شرارت" بوده یا همانطور که در این مقاله گفته شد، عضو برخی از نسخه های مختلف "شش خبیث" بوده و با اسپایدرمن جنگیده. او سریع است. یعنی میتونه مثل فلش، سریع بدوه (البته نه اونقدر سریع!) و از قدرت خودش برای انجام سرقت و خلافکاری های سطح پایین بهره میگیره. تصویری که ازش منتشر شده او را با پاهای رُباتیک نشان میدهد در حالی که در دنیای کمیک اینطوری نبود.

عقرب و اسپید دیمون

همچنین تصویر دیگری از سریال منتشر شده که او و رتیل را نشان میدهد که انگار مردعنکبوتی را شکست داده اند!

 

7- بوتان

بوتان

ما یک شخصیت منفی در کمیک های مارول داریم با نام بوتان (Butane) که اصلیتی انگلیسی داره و در شماره 64 از کمیک های Excalibur (سال 1993) خلق شد. او شبیه به مردی فلزی به رنگ بنفش بود که شعله های آتش از چشمان و سرش بیرون میزد و میتونست پرواز کنه. بعدشم قدرت های خودش رو از دست داد. ولی ظاهری که از او در این سریال قراره ببینیم کاملا فرق داره! او تجهیزاتی مثل دستکش های شعله پرتاب کن بر دست داره و عجیبه که مارول استودیوز چرا از خبیثی به نام «اسکورچر» که همین قابلیت و ظاهر را داشت و از دشمنان مردعنکبوتی هم به حساب میاد استفاده نکرده!

عکس بوتان

عکس بالا هم نشان میدهد که مبارزه سختی بین او و مردعنکبوتی در راه است!

 

8- دکتر اختاپوس

دکتر اختاپوس

دیگه نیازی به یادآوری نیست که دکتر اختاپوس یکی از سه دشمن برتر تاریخ مردعنکبوتیه که بارها و بارها در اقتباس های مختلف از مردعنکبوتی او را دیده ایم و در دنیای سینما به زیبایی نقشش را آلفرد مولینا بازی کرده است. حضور دکتر اختاپوس در این سریال کاملا ثابت میکند که این سریال در دنیای اصلی MCU جریان ندارد (چون پیتر در "راهی به خانه نیست" قبلا دکتر اختاپوس را ندیده بود در حالی که وقایع این سریال قراره همگی قبل از فیلم های اختصاصی اسپایدرمن در MCU رخ بدهند). گفته میشه دکتر اختاپوس شخصیت منفی اصلی سریاله و ژستی هم که جلوی دیگر خبیث ها گرفته حکایت از همین موضوع داره. باید ببینیم او چه رابطه ای با پیتر پارکر یا شرکت آزکورپ در سریال خواهد داشت. ظاهرش که با دنیای کمیک مطابقت داره ولی بازوهای مکانیکی او را نشان نداده اند.

 

9- کارمیلا بلک

کارمیلا بلک

کارمیلا بلک (Carmilla Black) در کمیک های مردعنکبوتی به عقربی مونث تبدیل شد (مورد شماره 6 این مقاله را بخوانید). او هم شخصیت خوبی بوده و هم شخصیت خبیث (!) و جاسوس بسیار خوبی است. اما آنطور که مشخصه قراره نوعی خانم نظامی در این سریال باشه که البته شاید بعدا تحت آزمایشاتی به قدرت های فوق بشری عقرب مانند دست پیدا میکنه.

 

10- آفتاب پرست

 آفتاب پرست

آفتاب پرست اولین شروری هستش که مرد عنکبوتی در حرفه ابرقهرمانی خودش باهاش روبرو شد چون در شماره 1 از سری اول کمیک بوک های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" (منتشر شده در مارس 1963 ) ظاهر شد. نام واقعی اش « دیمیتری اسمردیاکف» میباشد و ویلن مهمی در داستان های مردعنکبوتیه (میتونید اولین حضورش در دنیای کمیک را در اینجا و بهترین داستانش رو در اینجا به زبان فارسی بخوانید). اما حضور چندان زیادی در خارج از دنیای کمیک نداشته. در دنیای سینما هم به نظر میرسه همانطور که در این مقاله گفتیم، شخصیت دیمیتری به عنوان یکی از دستیاران نیک فیوری حضور داشت ولی مشخص نیست که آیا او همان دیمیتری اسمردیاکف بود یا نه. در هر حال، ظاهر او هم مثل دکتر اختاپوس با دنیای کمیک مطابقت دارد.

 

11- بِنتلی ویتمن

بنتلی ویتمن

یکی از تصاویر منتشر شده از این سریال مربوط به دانشمندی به نام بنتلی ویتمن (Bentley Wittman) میشود. علاقمندان به کمیک های مارول به خوبی میدانند که این شخصیت یکی از دشمنان اصلی گروه "چهار شگفت انگیز" است که بیشتر با نام مستعار «ویزارد» شناخته میشود! (در اینجا راجع به او توضیح داده شده است). در ضمن این شخصیت از معدود کسانی است که مشخص شده صداپیشه اش قراره چه کسی باشه: پل اف. تامپکینز (بازیگر آمریکایی که از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم "خبرچین!" یا The Informant! اشاره کرد).

 

12- زن عمو می

زن عمو می

همانطور که حدس میزدیم زن عمو می در سریال حضور داره. گفته میشه او شخصیت بسیار خوش صحبت و شیرینی داره و سازندگان سریال به دنبال استخدام بازیگر هستند که صدایش به مریسا تومی (بازیگر نقش زن عمو می در MCU ) شبیه باشه.

همانطور که در تصویر بالا ملاحظه کردید قراره زن عمو می، پیتر را با ماشین خودش برسونه (کاری که در MCU زیاد ازش دیده بودیم).

 

13- نورمن آزبورن

 نورمن آزبورن

با شوکه کننده ترین شخصیت مجموعه آشنا شوید: نورمن آزبورن! اولا اینکه همانطور که در تصویر مشاهده میکنید ایشون سیاه پوست تشریف دارن که خودش به اندازه کافی عجیب هستش! (یادم نمیاد در دنیاهای موازی مارول هم نورمن آزبورن سیاه پوست دیده باشم ولی شایدم اشتباه میکنم) ولی از اون عجیب تر اینه که ایشون قراره مرشد و راهنمای پیتر باشه و بهش کمک کنه قهرمان بهتری بشه! (یعنی چیزی مثل نقشی که تونی استارک در دنیای اصلی MCU داشت!). راستش رو بخواهید در دنیای کمیک ما اخیرا دیده ایم که نوعی رفاقت و همکاری بین نورمن و پیتر به وجود اومده و او حتی برای پیتر لباس مخصوص جدیدی ساخته ولی این فقط وقتی به وجود آمد که چندی پیش سین ایتر، پلیدی های وجود نورمن را ازش گرفت و ... در هر حال اینم از اون پیچش هایی است که باید دید چطور پیش میره و هواداران چطور بهش واکنش نشون میدن. ضمنا همانطور که در تصویر پایین میبینید، انگار پیتر داره با نورمن شام میخوره:

نرمن ازبورن

اینجا هم اسپایدرمن با لباس اولیه خودش در مقابل نورمن ظاهر شده است:

لباس اولیه مرد عنکبوتی

در تصویر دیگر هم انگار نورمن اومده به پیتر و زن عمو می سر بزنه:

که اگر دقت کنید خیلی شبیه به صحنه مشابه در فیلم "جنگ داخلی" هستش که تونی استارک در کنار مِی دیده شد (!):

تونی استارک جنگ داخلی

این نشون میده مارول واقعا قصد داره در این دنیا از نورمن به عنوان جانشینی برای تونی استارک استفاده کنه!

 

14- هری آزبورن

هری آزبورن

هری آزبورن در سریال خواهد بود و قراره هیکل درشتی داشته باشه و مثل پدرش سیاه پوست باشه. البته راستش رو بخواهید هنوز دقیقا تایید نشده عکسی که در بالا دیدید مربوط به هری باشه!  اگر اینطور باشه (که فکر میکنیم هست) پس در تصویر زیر هری اونیه که لباس فوتبال آمریکایی بر تن داره:

در هر حال او قراره هم کلاسی پیتر باشه. و حالا که صحبت از هم کلاسی ها و دوستان پیتر شد ...

 

15- آمادئوس چو

آمادئوس چو

در دنیای کمیک گفته میشه آمادئوس چو (Amadeus Cho) هشتمین آدم باهوش روی کره زمینه! او یک ابر ذهن داره که بهش اجازه میده در تمام مدت تعداد نامحدودی محسابه در ذهن خودش انجام بده. او ابتدا دستیار «بروس بنر» به حساب می آمد ولی در سال 2016 جانشین هالک شد و لقب The Totally Awesome Hulk را به خودش اختصاص داد او اصلیتی کره ای داره و از هم کلاسی های پیتر در این سریال خواهد بود.

 

16- نیکو مینورو

نیکو مینورو

نیکو مینورو (Nico Minoru) از اعضای گروه "فراری ها" (Runaways) به حساب میاد که اینجا درباره شون توضیح داده شده است. در دنیای کمیک، او دختر جادوگر تاریکی به نام Minorus است و وقتی خونریزی میکنه قدرت چوب یا عصایش به نام Staff Of One آزاد میشه که از اون برای طلسم کردن استفاده میکند. نیکو به تیپ گوتیک (gothic) علاقه داره و معمولا از دوست شدن یا صمیمی شدن با دیگران خودداری میکنه. اما میگن در سریال بهترین دوست پیتر در دبیرستانه. همچنین عکس زیر نشون میده حضور او باعث پدیدار شدن نوعی هیولا یا شیطان میشه که پای دکتر استرنج رو به داستان باز میکنه:

نیکو مینرو 

 

17، 18 و 19- لانی لینکلن ،پرل پنگان و ژان فوکو

لانی لینکلن ،پرل پنگان و ژان فوکو

اینطور که گفته شده سه شخصیت دیگر به نام های لانی لینکلن (Lonnie Linclon)، پرل پنگان (Pearl Pangan) و ژان فوکو (Jean Foucault) نیز در این سریال حضور دارند. لانی لینکلن که نام یکی از دشمنان اصلی مردعنکبوتی در دنیای کمیک است ملقب به تومستون (Tombstone) ولی باید دید آیا در این سریال به دوست یا همکلاسی پیتر تبدیل شده؟ پرل پنگان هم یک قهرمان اهل فیلیپین است که با نام مستعار Wave شناخته میشه و در اقیانوس فعالیت داره. ژان فوکو هم دختریه ملقب به Finesse که از اعضای نوجوان "آکادمی اونجرز" بود و نوعی دانشمند همه چیز دان است و در ضمن رفلکس های فوتوگرافیک دارد (مثل تسک مستر)!

 

20- بی باک

بی باک - دردویل

پس از دکتر استرنج، بی باک یا همان دردویل (Daredevil) دومین قهرمان ماروله که حضورش در این سریال تایید شده و جالبه که چارلی کاکس (بازیگر این نقش در سریال های نتفلیکس که در فیلم "راهی به خانه نیست" هم حضور داشت) قراره جای او حرف بزنه! معلوم نیست حضور او چقدر بزرگ خواهد بود ولی در هر حال با تایید شدن حضور این شخصیت در سریال های مارول حدس میزنیم شاهد تیم آپی بین او و اسپایدرمن باشیم!

 

21- پیتر پارکر/مردعنکبوتی

پیتر پارکر فرش من

خوب قطعیه که پیتر پارکر/مردعنکبوتی در این سریال خواهد بود! چیز زیادی ازش نمیدونیم ولی احتمالا شخصیت پردازی او شبیه تام هالند در MCU خواهد بود. ما قراره شاهد تلاش های پیتر پارکر برای برقراری نوعی تعادل بین زندگی عادی و وظایف او به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی با حرفه ابرقهرمانی او باشیم. تصاویر منتشره از پیترپارکر/مردعنکبوتی نشان دهنده این است که قراره لباس دست سازی شبیه به آنچه که او در فیلم "بازگشت به خانه" بر تن داشت، داشته باشه:

و البته او لباس های دیگری نیز از دنیای کمیک بر تن میکنه و تصویر زیر نشان میدهد که شاید شاهد اقتباس داستان "بحران هویت" باشیم زیرا این لباس ها را در آن داستان دیده بودیم:

بحران هویت

(برای آشنایی با این داستان، مورد شماره 1 از این مقاله را بخوانید)

 

در کل همانطور که خودتان مشاهده کردید به نظر میرسه مارول خیلی خواسته تنوع نژادی رو در این سریال رعایت کنه. همینطور به نظر میرسه با تنوع شخصیتی زیادی از فرنچایزهای مختلف مارول مواجه خواهیم بود و این نشون میده مارول میخواد با این سریال برای دیگر آثار و شخصیت های خودش هم تبلیغ کنه! (خیلی از این شخصیت ها اولین باره که در دنیای انیمیشن ظاهر میشن!) امیدواریم این آشی که مارول برامون داره میپزه زیادی شور نشه!

 

 نظر شما چیست ...؟ دوست دارید کدامیک از شخصیت های دنیای مارول را در این سریال مشاهده کنید؟

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

[کمیک-کان 2022] : سریال "مردعنکبوتی : سال اول دبیرستان" برای سال 2024 تایید و برای فصل دوم تمدید شد + نخستین تصاویر منتشر شده از سریال !!!

سریال "مرد عنکبوتی: سال اول دبیرستان" : 10 سئوالی که هواداران دارند

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

ایستراگ ها و نکات مخفی قسمت پنجم از سریال "چه میشود اگر ...؟

لینك دانلود كارتون های مرد عنكبوتی

تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

stranger616
#1 stranger616 1401-05-19 11:46
شخصیت های نسبتا ناشناخته و تغییر یافته که توش زیاده ولی دلم به دردویل و دکی خوشه( و البته خود اسپایدی)
به نظرم از بس روی این ماجرای تنوع نژادی و فمینیسم و این دست موضوعات همه جا کلید کردن که یکم لوس شده. نمیگم بده ولی چه ضرورتی داشت که نورمن سیاه پوست میشد؟
به هر حال ما که عادت کردیم. حالا اینا اهمیت چندانی نداره. مهم اینه که اثر خوبی تحویلمون بدن
نقل قول کردن
MS-Spidey
#2 MS-Spidey 1401-05-19 12:06
سلام
میخواستم بدونم چجوری میتونم لینک بذارم؟
نقل قول کردن
blaksummerz
#3 blaksummerz 1401-05-19 16:49
به نظر من سریال موفقی میشه و میشه اون رو با اسپکتاکیوالار اسپایدرمن مقایسه کرد.سبکش بیشتر منو یاد مینی سریال انت من در سال 2017 میندازه.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#4 AM SM BM SM 1401-05-19 18:28
سلام
ممنون بابت مقاله.
من فعلا دربارهٔ.خود سریال چندان نظر خاصی ندارم و باید تریلری ازش بیاد و عواملش هم مشخص بشه تا ببینیم قراره چی بشه(قبلا یه جایی توی کانال تلگرام سایت گفته شده بود که شاید مارول با پیکسار برای ساخت آثار انیمیشنی همکاری کنه. ای کاش این اتفاق برای این سریال میفتاد. درسته که جدیدا پیکسار روی دور بد و ناامیدکننده ای افتاده اما بازهم در بدترین حالت هم آثار قابل تماشایی میسازه). اینکه سعی میکنه شبیه به آثار اولیه استن لی و استیو دیتکو باشه واقعا خوبه اما امیدوارم یک تقلید صرف رو شاهد نباشیم. برخلاف خیلی ها من اتفاقا از این ایده که نورمن آزبورن به نوعی مرشد پیتر پارکر باشه حسابی استقبال میکنم. نه به خاطر اینکه دوست دارم نورمن رو در حال انجام کارهای خوب ببینم(چنین چیزی مثل شکنجه برای منِ طرفدار این شخصیت میمونه) بلکه خیلی احتمال میدم که احتمالا بعد از اینکه اسپایدرمن تونست گلیم خودش رو از آب بیرون بکشه، نورمن یه خیانت حسابی به پیتر میکنه که و اینطوری نورمن آزبورن بودن گرین گابلین (یا حتی خبیث بودنش بدون حضور گرین گابلین) وزن بیشتری پیدا میکنه. گرچه ممکنه ایده "شاگردی در برابر استاد خبیث شده اش" کلیشه ای به نظر بیاد، اما این موضوع اگر به خوبی صورت بگیره میتونه خیلی عالی بشه. مخصوصا به خاطر اینکه شخصیت و جذابیت نورمن آزبورن جون میده برای مدیوم "سریال". البته با سیاه پوست بودنش یه خورده مشکل دارم و ترجیح میدادم که اینطور نباشه. یعنی اگر راینو یا عقرب یا آفتاب پرست (البته این یکی کلا قیافش معلوم نیست!) یا حتی دکتر اختاپوس سیاه پوست بشن برام فرقی نمیکنه اما وقتی این اتفاق برای نورمن بیفته یه خورده شاخک هام تیز میشه چون ممکنه این موضوع تعاملات اون رو با دنیاش تغییر بده. به هر حال باید دید این موضوع چه تاثیری بر سریال میذاره.

با تشکر.
نقل قول کردن
MS-Spidey
#5 MS-Spidey 1401-05-19 20:53
به نقل از stranger616:
شخصیت های نسبتا ناشناخته و تغییر یافته که توش زیاده ولی دلم به دردویل و دکی خوشه( و البته خود اسپایدی)
به نظرم از بس روی این ماجرای تنوع نژادی و فمینیسم و این دست موضوعات همه جا کلید کردن که یکم لوس شده. نمیگم بده ولی چه ضرورتی داشت که نورمن سیاه پوست میشد؟
به هر حال ما که عادت کردیم. حالا اینا اهمیت چندانی نداره. مهم اینه که اثر خوبی تحویلمون بدن


دقیقا مهم اینه که بتونه خوب از آب در بیاد و مثل انیمشین اسپایدرمن نهایی اسیر سیاست های مارول نشه. این انیمیشن فعلی اسپایدرمن که داره پخش میشه هم آنچنان چنگی به دل نمیزنه :-? .
نقل قول کردن
parsa89
#6 parsa89 1401-05-20 12:07
زیاد از نورمن سیاه پوست خوشم نمیاد ولی می تونیم بعد اینکه
پیتر مستقل شد یه گرین گابلین خوب ازش ببینیم
نقل قول کردن
spider_cat
#7 spider_cat 1401-05-20 14:39
سلام و خسته نباشید ، ممنون بابت مقاله

از حضور دکتر اختاپوس خیلی خوشحالم ، محبوب ترین دشمن مرد عنکبوتی برای منه، دوست داشتم مرد شنی هم باشه ازش خوشم میاد البته تعداد ویلن هایی که هستن به نظر کافی میاد همچنین دوست داشتم مری جین یا گوئن تو دبیرستان باشن چون دنیای موازی هست و با دنیای اصلی یکی نیست همینطور حضور فلش تامپسون هم میتونست خوب باشه ، هر چند نمی‌دونم امکانش هست شخصیت های دیگه ای هم تو سریال باشن که هنوز تایید نشدن؟
در مورد نورمن آزبورن هم باید بگم اینکه سیاهپوست هست برام عجیبه و زیاد باهاش موافق نیستم چون ضرورتی نداره وقتی شخصیت‌های رنگین پوست دیگه هم داخل سریال حضور دارن یه شخصیت سفید پوست که بهش عادت داریم رو سیاه پوست کنن ولی خب جدیداً این جور مسائل خیلی رواج پیدا کرده و باید بهش عادت کرد ، در مورد حامی بودنش برای پیتر هم همینطور که دوستان گفتن به شاید به شخصیت خبیث تبدیل بشه و به نظرم احتمالش زیاده ،تو این تصاویرم من یه شرارت خاصی تو صورتش می‌بینم :lol: :lol: در کل امیدوارم سریال خوبی از آب دربیاد

ببخشید استاد من یه سوالی داشتم ، این کارمیلا بلک رو تو اون مقاله مربوط به عقرب نوشتید یه دم نیمه ارگانیک داره ولی بدون دم هم دیده شده منظور از نیمه ارگانیک چیه؟ ینی دمش بصورت طبیعی بهش وصله ولی می‌تونه جدا هم بشه ؟
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1401-05-20 17:10
#7:
اینا فقط کارکترایی هستن که فعلا تایید شدن . پس احتمال اضافه شدن‌کسانی مثل مرشنی هم و گوئن و فلش و ...هست
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1401-05-20 17:14
به نقل از spider_cat:


ببخشید استاد من یه سوالی داشتم ، این کارمیلا بلک رو تو اون مقاله مربوط به عقرب نوشتید یه دم نیمه ارگانیک داره ولی بدون دم هم دیده شده منظور از نیمه ارگانیک چیه؟ ینی دمش بصورت طبیعی بهش وصله ولی می‌تونه جدا هم بشه ؟

منظور غیر ارگانیک یا مصنوعی بوده
نقل قول کردن
spider_cat
#10 spider_cat 1401-05-20 18:05
به نقل از mtm:
به نقل از spider_cat:


ببخشید استاد من یه سوالی داشتم ، این کارمیلا بلک رو تو اون مقاله مربوط به عقرب نوشتید یه دم نیمه ارگانیک داره ولی بدون دم هم دیده شده منظور از نیمه ارگانیک چیه؟ ینی دمش بصورت طبیعی بهش وصله ولی می‌تونه جدا هم بشه ؟

منظور غیر ارگانیک یا مصنوعی بوده



خیلی ممنون ، چون نیمه ارگانیک نوشته بود من فکر کرده بودم شاید ارتباطی با طبیعی بودن داشته باشه ، بازم تشکر بابت پاسخگویی تون


به نقل از mtm:
#7:
اینا فقط کارکترایی هستن که فعلا تایید شدن . پس احتمال اضافه شدن‌کسانی مثل مرشنی هم و گوئن و فلش و ...هست


خیلی خوبه ، ممنونم
نقل قول کردن
ultimate.spider.amir
#11 ultimate.spider.amir 1401-05-21 14:55
راستش من زیاد با ترکیب شخصیتا حال نکردم
شبیه به کارتون التیمت اسپایدرمنه و مارول اهداف تجاری و بازاریابی داره برای شخصیتای درجه دو و س ی خودش
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1401-05-21 15:40
به نقل از spider_cat:
به نقل از mtm:
به نقل از spider_cat:


ببخشید استاد من یه سوالی داشتم ، این کارمیلا بلک رو تو اون مقاله مربوط به عقرب نوشتید یه دم نیمه ارگانیک داره ولی بدون دم هم دیده شده منظور از نیمه ارگانیک چیه؟ ینی دمش بصورت طبیعی بهش وصله ولی می‌تونه جدا هم بشه ؟

منظور غیر ارگانیک یا مصنوعی بوده



خیلی ممنون ، چون نیمه ارگانیک نوشته بود من فکر کرده بودم شاید ارتباطی با طبیعی بودن داشته باشه ، بازم تشکر بابت پاسخگویی تون


[

من الان دوباره چک کردم همون نیمه ارگانیک درسته چون ظاهرا اشاراتی شده مبنی بر اینکه شاید دم او بر خلاف دم مک گارگن که کاملا مصنوعی بود، حالت طبیعی داشته باشه! چون او از قبل از اینکه بدنیا بیاد یه چیزایی روش انجام شده بود و از دمش نوعی ننایت (nanite) تزریق میشه که بدن خودش تولیدشون میکنه
نقل قول کردن
spider_cat
#13 spider_cat 1401-05-21 17:28
به نقل از mtm:
به نقل از spider_cat:
به نقل از mtm:
به نقل از spider_cat:


ببخشید استاد من یه سوالی داشتم ، این کارمیلا بلک رو تو اون مقاله مربوط به عقرب نوشتید یه دم نیمه ارگانیک داره ولی بدون دم هم دیده شده منظور از نیمه ارگانیک چیه؟ ینی دمش بصورت طبیعی بهش وصله ولی می‌تونه جدا هم بشه ؟

منظور غیر ارگانیک یا مصنوعی بوده



خیلی ممنون ، چون نیمه ارگانیک نوشته بود من فکر کرده بودم شاید ارتباطی با طبیعی بودن داشته باشه ، بازم تشکر بابت پاسخگویی تون


[

من الان دوباره چک کردم همون نیمه ارگانیک درسته چون ظاهرا اشاراتی شده مبنی بر اینکه شاید دم او بر خلاف دم مک گارگن که کاملا مصنوعی بود، حالت طبیعی داشته باشه! چون او از قبل از اینکه بدنیا بیاد یه چیزایی روش انجام شده بود و از دمش نوعی ننایت (nanite) تزریق میشه که بدن خودش تولیدشون میکنه


خیلی ممنون برای اینکه وقت گذاشتید و دوباره چک کردید
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1401-05-22 18:17
#13: من خیلی برام مهمه مطالب و محتوای سایت از هر نظر دقیق و درست باشن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید