10 دفعه ای که مردعنکبوتی حال دیگر قهرمانان مارول را گرفت!

10-دفعه-ای-که-مردعنکبوتی-حال-دیگر-قهرمانان-مارول-را-گرفت-خجالت-داد-زده-کرد-کتک-زد-تحقیر-کرد

اسپایدرمن اگر از کوره در بره میتونه بلاهای غیرقابل تصوری بر سر همنوعان خودش بیاره!

مقدمه: ابرقهرمانان كمیك بوكی دارای یك سری توانایی های فوق بشری ثابت هستند (یا با استفاده از تجهیزات خاص قادر به انجام اعمال فوق بشری میشوند) این قدرت ها معمولا سرعت، قدرت و چابكی فوق انسانی را شامل میشوند. ولی قدرت های مرد عنكبوتی متفاوت از نیروهای كلیشه ای اكثر همنوعان خود است و به همین دلیل كاملا متمایز میشود. به علاوه، نیروهای او واقعا با حال (cool) هستند و كیست كه نخواهد روی در دیوار راه برود یا در میان ساختمان های شهر تاب بخورد؟ مهم تر اینكه، توانایی های او كاملا معقول و متعادل هستند. یعنی او نه زیاد قدرتمند است و نه خیلی ضعیف. به همین خاطر در هنگام مبارزه نه آنقدر ضعیف است كه با یك ضربه نقش بر زمین شود و نه آنقدر قوی كه مخاطب كاملا از پیروزی اش مطمئن باشد. اجازه بدهید جور دیگری بگویم ... نیروهای مرد عنكبوتی در چنان سطح مناسبی است كه هر وقت در مقابل حریف قدرتمندی قرار میگرد دلمان برایش شور میزند و نگرانش میشویم ولی از سوی دیگر نیروهایش آنقدر هست كه وقتی عصبانی یا غیرتی شود دمار از روزگار حريفانش در بیاورد. بنابراین بارها شاهد بوده ایم که به دلایل مختلف او در مقابله با دیگر قهرمانان دست به کارهایی زده که باعث شگفتی طرف مقابل و البته خوانندگان شده است. در حقیقت، او به طور معمول حواسش هست که از قدرت های خودش به نوعی استفاده نکند که به دیگران صدمه وارد کند ولی گاهی پیش آمده که بنا به دلایلی خویشتن داری را کنار گذاشته و در این مقاله میخواهیم به 10 تا از آنها اشاره کنیم.

راستی این مقالات را هم فراموش نکنید چون موضوع تقریبا مشابهی دارند:

ضایع ترین / خجالت آورترین لحظات تاریخ مردعنکبوتی در دنیای کمیک

قوی ترین حریفانی که مرد عنکبوتی تا به حال شکست داده است!

10 شخصیت قوی مارول که هنوز نمی توانند مردعنکبوتی را شکست دهند

10 قهرمان دی سی که مرد عنکبوتی میتونه شکستشون بده

10 دفعه که مردعنکبوتی زور بازویش را در دنیای کمیک نشان داد!

10 شخصیت قدرتمند دنیای کمیک که مرد عنکبوتی شکست‌شان داده است

10 مبارزه برتر دنیای کمیک بوک

بهترین مبارزات مرد عنكبوتی

برترین مبارزات مردعنکبوتی در عالم سینما

 

10- وقتی مردعنکبوتی با سرعت بالای خودش ثور را کلافه کرد!

«ثور» یکی از شخصیت های قدرتمند دنیای کمیک بوک است که گفته میشه قدرت هایش با امثال سوپرمن قابل رقابت است. اما در شماره 448 از کمیک های ثور با اتفاق نادری مواجه شدیم چون دیدیم که مردعنکبوتی دمار از روزگار ثور درآورد! البته ثوری که در این داستان دیدیم، ثور اصلی یا همان «اودین سان» نبود بلکه فردی بود به نام «اریک مسترسون» (Eric Masterson) که در آن دوره جانشین ثور اصلی شده بود. ولی مساله اینه که به قدرت های ثور دسترسی داشت (برای آشنایی با او این مقاله را بخوانید). از همان صفحه ی اول این کمیک دیدم که مردعنکبوتی چطور با یک ضربه غافلگیرش میکنه:

اسپایدرمن - thor

جنگ ثور و مردعنکبوتی

در واقع اسپایدرمن به اشتباه فکر میکرد که این ثور نوعی تبهکاره و شروع کرد باهاش جنگیدن. همون طور که در تصویر پایین مشاهده میکنید اسپایدرمن اونقدر سریع بهش ضربه میزد که امانش نداد و خود ثور اینطور گفت: "من ازش بزرگتر و قوی تر و نیرومندتر هستم ولی نمیتونم ضربه ای بهش وارد کنم و مدام جاخالی میده، انگار که از قبل خبردار میشه کی میخوام ضربه بزنم"!

مبارزه اسپایدرمن - ثور

همانطور که مشاهده کردید ثور در نهایت مجبور شد با استفاده از چکش و احضار صاعقه مردعنکبوتی رو زمین گیر کنه. بعدشم که با هم تیم آپ کردند علیه تبهکاران اصلی یعنی «تایتانیا» و «مرد جذب کننده» متحد بشوند.

 

9- وقتی مردعنکبوتی برتر یه گوشمالی حسابی به ولورین داد!

مردعنکبوتی و ولورین چندین بار در دنیای کمیک با هم مبارزه کرده اند که نمیشه گفت مردعنکبوتی تونسته برتری قابل توجهی نسبت به ولورین داشته باشه و شاید حتی بشه ادعا کرد که کفه ی ترازو در این نبردها تا حدی به نفع ولورین سنگینی کرده (با توجه به سابقه و تجربه ی طولانی تر ولورین در نبرد و جنگیدن و قدرت های منحصر به فرد او). اما در شماره 16 از کمیک Avenging Spider-Man ورق برگشت. آن زمان، «دکتر اختاپوس» موفق شده بود وارد جسم و ذهن پیتر پارکر شود و خودش را مردعنکبوتی برتر لقب دهد که نسبت به پیتر پارکر بسیار خشن و بی رحم تر بود (برای خوندن داستان های مردعنکبوتی برتر بروید اینجا). در این داستان، شاهد وحشی گری های یک عنکبوت عظیم الجثه و هیولا مانند در شهر هستیم که همزمان نظر مردعنکبوتی برتر و گروه ایکس من را به خودش جلب میکنه. مردعنکبوتی برتر یا بهتره بگیم دکتر اختاپوس کلا نظر مثبتی درباره ی جهش یافته ها نداره. ضمن اینکه با دسترسی به حافظه ی پیتر پارکر متوجه میشه که پیتر هم خاطرات خوشی از ولورین نداره. اینها باعث میشه وقتی ولورین میاد سراغش تا ازش درباره رفتار خشنش توضیح بخواد، بهش حمله ور بشه! و عجب ضرباتی هم بهش وارد کرد! خودتون ببینید:

اسپایدرمن - ولورین

مردعنکبوتی - ولورین

اسپایدرمن - wolverine

دیدید؟ انصافا بدجور حال ولورین رو نگرفت؟! دمش گرم!

 

8- شکست خفت بار فالکون و وینتر سولجر از یک نوجوان!

به یاد داشته باشید که «باکی بارنز» ملقب به سرباز زمستان (وینتر سولجر) نه تنها یک ابرسرباز است بلکه یک بازوی سایبرنتیکی هم دارد. ترکیب اینها باعث شد که او رقیب جدی و خطرناکی برای «کاپیتان آمریکا» و «آیرون من» باشد. در صحنه ای که مرد عنکبوتی با باکی و «فالکون» در فیلم "جنگ داخلی"درگیر میشود، باکی با حداکثر توان مشتی به سمت اسپایدرمن پرتاب میکند ولی اسپایدرمن آن را در هوا میگیرد. این ضربه نه تنها به او آسیبی نمیزند بلکه او را ذره ای به عقب هم نمیبرد! او خیلی راحت مشت را میگیرد و حتی حرکتش میدهد و دیزاین آن را نیز تحسین میکند.

گرفتن مشت وینتر سولجر (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)

بعدشم که فالکون از راه رسید و سعی کرد با قدرت پرواز خودش، اسپایدرمن را از وینتر سولجر جدا کنه. ولی در نهایت مردعنکبوتی هر دوی اونا رو شکست میده (با استفاده از چابکی و تارهای عنکبوتی خودش).

جنگ داخلی مردعنکبوتی

واقعا خیلی برای این دو قهرمان پرمدعا اُفت داشت که از یه بچه اینجوری شکست بخورن!

 

7- وقتی مردعنکبوتی به ددپول امان نداد که حتی بتونه یه ضربه بزنه!

در شماره ی 19 از سری چهارم کمیک بوک های Deadpool، مردعنکبوتی چند جسد رو در رستوران پیدا میکنه ولی معلوم نیست چرا ددپول بیچاره رو مقصر میدونه! به همین دلیل میره سراغش و دمار از روزگارش درمیاره! (اصلا همون کاور این کمیک به خوبی نشان میداد که اسپایدی قراره حال ددپول رو بگیره. کاورش اینجاست). البته ددپول چون 40 تا هات داگ (!) خورده بود حالت عادی نداشت و انگار مست شده بود ولی باز هم اسپایدرمن اونقدر با سرعت و شدت کتکش زد که بی سابقه بود!

مردعنکبوتی - ددپول

اسپایدرمن ددپول

مردعنکبوتی - اسپایدرمن - deadpool

همانطور که مشاهده کردید اسپایدی اونقدر عصبانی و سریع بود که خود ددپول هم اعتراف کرد ...

 

6- وقتی اسپایدرمن اونقدر لوک کیج را زد تا مجبور شد به حرفاش گوش بده!

پیتر پارکر در شماره 123 از کمیک های "مردعنکبوتی شگفت انگیز" اصلا حال و روز خوشی نداشت چون دو شماره قبل عشق حقیقی اش یعنی «گوئن استیسی» را از دست داده بود. در شماره ی قبل هم «نورمن آزبورن» (گرین گابلین) که پدر بهترین دوست پیتر بود، درگذشته بود. این وسط آقای «جیمسون» که مردعنکبوتی رو مسئول مرگ آنها میدانست، رفت سراغ یک قهرمان اجاره ای به نام «لوک کیج» که آن موقع تازه در داستان های مارول به لطف پوست ضدگلوله و مشت های سهمگین خودش مشهور شده بود. جیمسون ازش خواست تا در ازای  پول، مردعنکبوتی را برایش دستگیر و تحویل قانون بدهد. پس شاهد نبردی بین لوک کیج و اسپایدرمن بودیم که مردعنکبوتی پیروز شد. ولی لوک کیج بی خیال نشد و بدنبال اسپایدرمن در یک میهمانی یا کنسرت دانشگاهی رفت و در آنجا دوباره با هم جنگیدند (در تمام این مدت مردعنکبوتی سعی داشت به لوک کیج حالی کنه که بی گناهه). این دفعه مردعنکبوتی اونقدر زدتش و آخرش هم تارمالیش کرد که مجبور شد بشینه سر جاش و به حرفاش گوش بده!

اسپایدرمن - لوک کیج

مردعنکبوتی - لوک کیج

دست آخر لوک کیج متقاعد شد که اسپایدرمن گناهی نداره و برگشت سراغ جیمسون و بهش گفت که برای دستگیری اسپایدرمن روش حساب نکنه.

 

5- وقتی اسپایدرمن با مشت ها و حرفاش فالکون رو بیش از پیش خجالت زده کرد!

در مورد شماره 8 گفتیم که چطور مردعنکبوتی حال فالکون رو در دنیای سینمایی مارول گرفت. ولی شاید براتون جالب باشه که بدونید در دنیای کمیک هم این اتفاق افتاده. یعنی در شماره های 137 و 138 از کمیک Captain America که در سال 1971 منتشر شدند برای نخستین بار از زمانی که فالکون به عنوان دستیار کاپیتان آمریکا انتخاب شد شاهد رویارویی این شخصیت با مردعنکبوتی بودیم. این داستان فرمولی را ارائه داد که بعدا بارها و بارها به عنوان یک کلیشه در کمیک بوک های تیم آپی مارول و دی سی بکار رفت: دو قهرمان که به خاطر یک سوءتفاهم با هم درگیر میشوند و سپس متوجه اشتباه خود میشوند و در نهایت علیه یک تهدید مشترک با هم همکاری میکنند و پیروز میشوند. در این داستان هم فالکون که به نوعی سرخورده شده بود و دوست نداشت فقط به عنوان یک دستیار یا نوچه بهش نگاه کنند سعی میکنه تا خودش رو به کاپیتان آمریکا ثابت کنه. سپس میبینه که پلیس در تعقیب مردعنکبوتیه پس با خودش فکر میکنه که اگر بتونه مردعنکبوتی رو دستگیر کنه کلی اعتبار براش به ارمغان میاد. اما هنگام تعقیب مردعنکبوتی گمش میکنه ولی پرنده دست آموزش یعنی «رد وینگ» دنبالش میره. بعدش فالکون هم اتاقی پیتر یعنی «هری آزبورن» را با مردعنکبوتی اشتباه میگیره و با خودش میبره! پیتر هم قضیه رو میبینه و باهاش در هیبت مردعنکبوتی درگیر میشه. سپس شاهد یک نبرد یک طرفه هستیم که در اون مردعنکبوتی بدجوری به فالکون حمله میکنه و حرف های تند نیش داری هم بهش میزنه!

اسپایدرمن علیه فالکن

اسپایدرمن - فالکن

مردعنکبوتی فالکون

مثلا بهش میگه: "داری حوصله م رو سر میبری، فالکون"! یا "برو با بزرگترت بیا"! و ...

آخرش مبارزه هم فالکون رو نقش بر زمین میکنه. البته همانطور که گفته شد در نهایت سه تایی با هم علیه یه سری تبهکار تیم آپ میکنند.

 

4- وقتی مردعنکبوتی با سپر خود کاپیتان آمریکا دهنش رو سرویس کرد!

در شماره 23 از کمیک های جدید "مردعنکبوتی شگفت انگیز" که در سایتمون ترجمه شده (اینجا) شاهد یک اتفاق عجیب و بسیار جالب بودیم. نمیخواهم زیاد درباره ی داستان توضیح بدم چون ممکنه هنوز کمیکش رو نخونده باشید و اسپویل بشید ولی فقط همینقدر بهتون بگم که پیتر به شدت سراسیمه، آشفته و مستاصل شده بود چون باید دوست دخترش، مری جین، را که در بُعدی دیگر گیر افتاده بود را نجات میداد. اصلا هم حال و حوصله نداشت و حتی با دوستان خودش یعنی "چهار شگفت انگیز" به مشکل  برخورده بود چون قبلش انفجاری که در بازگشت پیتر از آن بُعد به وجود آمده بود، سبب شده بود تا مقامات در تعقیب مردعنکبوتی و در صدد دستگیری او باشند. به همین دلیل کاپیتان آمریکا سد راه پیتر شد و ازش توضیح خواست. ولی پیتر اصلا وقت این کارا رو نداشت. پس یهو یه مشت حواله ی صورت کَپ کرد و بعد دستش رو زد به سپرش و با قدرت چسبندگی خودش سپر رو از دستش قاپید و محکم زد تو صورتش! (عجب تکنیکی اجرا کرد!).

مبارزه کاپیتان امریکا و مردعنکبوتی

مبارزه کاپیتان امریکا و اسپایدرمن

بیچاره استیو تا به خودش بیاد پیتر پا به فرار گذاشته بود! (فکر کنم تا آخر عمر این لحظه رو فراموش نکنه!).

 

3- وقتی پیتر پارکر حال ولورین را جا آورد!

حتماً میدونید كه اسپایدرمن پس از ازدواج با مری جین مدتی در خانه زن عمو می (Aunt May) زندگی میكرد (آن موقع زن عمو می میدانست پیتر همان اسپایدرمن است). سپس مبارزه میان اسپایدرمن و یكی از دشمنانش (كه او هم از هویت مخفی اسپایدرمن آگاه بود) منجر به آتش گرفتن و نابودی خانه زن عمو می شد. بعد پیتر به پیشنهاد تونی استارک تصمیم گرفت به طوری موقتی به همراه مری جین و و زن عمویش در برج متعلق به تونی استارك كه همچنین محل اسكان دیگر اعضای گروه Avengers نیز بود، زندگی كند (چون پیتر آن موقع عضو رسمی گروه New Avengers شده بود). سپس پیتر مری جین و زن عمویش را به دیگر اعضای New Avengers معرفی كرد. یعنی به كاپیتان آمریكا، لوك كیج، آیرون من و ولورین (آن موقع ولورین هم عضو New Avengers بود). تا اینکه یك روز خانواده پیتر بابت مزاحمتی كه یك عكاس روزنامه برایشان ایجاد كرده بود خیلی ناراحت بودند و مری جین آن روز مدام گریه میكرد. پیتر از موضوع خبردار شد. و به برج Avengers برگشت. اما یكهو سر و كله ولورین پیدا شد و با پيتر شوخی ناموسی كرد. پيتر به ولورين اخطار كرد كه اصلاً حال و حوصله شوخي نداره. ولي ولورين ادامه داد. پیتر نگاهی به مری جین انداخت و با دیدن ناراحتی او كاسه صبرش لبریز شد. سپس صدای شكسته شدن شیشه به گوش رسید: ! CRASSHH بله پیتر، ولورین را از پنجره برج به پایین پرت كرده بود!!

ولورین اسپایدرمن

اندکی بعد ولورین برگشت بالا، در حالیكه زیر لب با خود میگفت: "بعضی ها اصلا شوخی سرشون نمیشه!".

اسپایدرمن ولورین

 

2- وقتی مردعنکبوتی، مرد آهنی مغرور را غافلگیر کرد!

در رویداد بزرگ و مشهور "جنگ داخلی" (اینجا ترجمه شده)، پیتر پارکر اولش به خاطر حمایت های «تونی استارک» و همچنین به نشانه قدردانی از او به خاطر تجهیزاتی که برای ساخته بود (لباس «آیرون اسپایدر») رفت سمت مرد آهنی. یعنی خودش رو طرفدار قانون ثبت نام از ابرقهرمانان معرفی کرد و حتی به تشویق تونی، هویت مخفی خودش رو مقابل دوربین های تلویزیونی فاش کرد! (این مقاله را بخوانید). اما پس از گذشت مدتی کوتاه و به خصوص وقتی از زندان مخوف موسوم به "زندان 42" خبردار شد، متوجه شد که اشتباه کرد و ملحق شد به سمت مقابل (یعنی به گروه کاپیتان آمریکا). این حرکت به هیچ وجه به مذاق تونی خوش نیامد و شروع به تهدید پیتر کرد. اما پیتر تصمیمش رو گرفته بود و در شماره ی 536 از کمیک "مردعنکبوتی شگفت انگیز" شاهد نبردی بین مردعنکبوتی و مرد آهنی بودیم:

مردعنکبوتی علیه مردآهنی

همانطور که دیدید، پیتر زره آیرون اسپایدر را بر تن داشت و تونی با فعال کردن کد اضطراری زره را غیرفعال کرد تا مردعنکبوتی بر زمین بیفته:

نبرد اسپایدرمن - مردآهنی

اما ناگهان معلوم شد که پیتر از قبل متوجه کار گذاشته شدن کُد شده بوده و اونو از لباس خارج کرده و اینطوری حسابی تونی را غافلگیر کرد و با زدن چند ضربه و تارمالی کردن صورتش، موفق به فرار شد!

اسپایدرمن - تونی استارک

اون موقع یادمه هوادارا خیلی از تونی بابت کارایی که میکرد شاکی بودن و این حرکت مردعنکبوتی باعث شد خیلی کیف کنند!

 

1- وقتی مردعنکبوتی یک بار برای همیشه به پانیشر ثابت کرد که سرورشه!

مردعنکبوتی و «پانیشر» (فرانک کسل) ارتباز و تعاملات زیادی با هم داشته اند و اصلا پانیشر اولین بار در کمیک های مردعنکبوتی خلق شد (این مقاله را بخوانید). و البته به قول معروف آبشان به یک جوی نمی رود و اختلاف نظر شدیدی با هم دارند چون مردعنکبوتی از بیخ و بُن با اینکه فرانک به کشتن خلافکاران مشتاقه، مشکل داره. بارها هم دیده شده که پانیشر در مقابله با مردعنکبوتی تونسته او را شکست بده یا حتی یک بار همانطور که در این مقاله گفتیم بدجوری تحقیرش کرد (مورد مربوط به استفاده از مردعنکبوتی به عنوان سپر انسانی). چند باری هم دیدیم که مثلا کل قهرمان های مارول رو به قتل رسونده یا حتی مردعنکبوتی رو کشته (این کمیک و این کمیک رو بخونید). دلیلش هم اینه که کلا انگار نویسندگان مارول دوست دارند عمدا فرانک کسل را به طور اغراق آمیزی زرنگ و ماهر در مبارزه نشان دهند در حالی که اگر واقع بین باشیم او هیچ شانسی در مقابل امثال اسپایدرمن نداره. در هر حال در شماره ی 1 از کمیک Punisher: War Zone دیدیم که اسپایدرمن دیگه زده به سیم آخر و دیگه طاقت قتل هایی که پانیشر مرتکب میشه رو نداره. پس خیلی خشن و بدون اینکه مثل همیشه موقع نبرد شوخی کنه، با تارهاش یک دست فرانک را به اتوبوس چسبوند و تا میخورد زدتش!

مردعنکبوتی - پانیشر

او حتی اجازه داد تا فرانک به چانه اش مشت بزنه که باعث شد دست خود فرانک درد بگیره!

مردعنکبوتی نبرد پانیشر

و بهش یادآوری میکنه که ازش قوی تر و سریع تره:

اسپایدرمن فرنک کسل

دست آخر فرانک به لطف یک نارنجک تونست از دست اسپایدرمن فرار کنه. و ما این وسط خیلی حال کردیم که جناب پانیشر که نویسنده ها بیش از حد لوس و نُنر بارش آوردن یک بار برای همیشه درس خوبی از مردعنکبوتی گرفت و حالش گرفته شد.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2023

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ضایع ترین / خجالت آورترین لحظات تاریخ مردعنکبوتی در دنیای کمیک

10 شرور دی سی که مرد عنکبوتی میتونه شکستشون بده

قوی ترین حریفانی که مرد عنکبوتی تا به حال شکست داده است!

رتبه بندی 10 نسخه نیرومند از مرد عنکبوتی

10 دفعه که مردعنکبوتی زور بازویش را در دنیای کمیک نشان داد!

10 مبارزه برتر دنیای کمیک بوک

10 شخصیت قوی مارول که هنوز نمی توانند مردعنکبوتی را شکست دهند

10 قهرمان دی سی که مرد عنکبوتی میتونه شکستشون بده

10 شخصیت قدرتمند دنیای کمیک که مرد عنکبوتی شکست‌شان داده است

10 مبارزه برتر دنیای کمیک بوک

رتبه بندی 10 دفعه ای که مرد عنکبوتی از زور بازوی خود در فیلم هایش استفاده کرد

بهترین مبارزات مرد عنكبوتی

برترین مبارزات مردعنکبوتی در عالم سینما

10 دفعه ای که ابرقهرمانان کمیک بوکی دشمنان خود را لت و پار کردند!

10 ابرشروری که باعث شدند مردعنکبوتی از کوره در بره!

لحظات ماندگار در كمیك ‌های مرد عنکبوتی: پیتر پاركر به نیروهای كیهانی دست میابد!

10 شخصیت خبیث مارول که مرد عنکبوتی تا به حال باهاشون نجنگیده!

20 نبرد برتر مرد عنکبوتی و گرین گابلین در دنیای کمیک، انیمیشن، بازی و سینما

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

The amazing spiderman
#1 The amazing spiderman 1402-02-19 11:25
باحال ترین‌مقاله تاریخ سایت بود
منم از ابنکه کسل مدام قهرمانای مارولو میکشه و شکستشون میده بدم میاد
و عجب حالی از ولورین و پانیشر گرفته مردعنکبوتی
نقل قول کردن
Midnight son
#2 Midnight son 1402-02-19 13:57
درود استاد ترابی
به نظرم این مقاله قدرت مردعنکبوتی رو نشون میده
توی دنیای کمیک چندین بار قدرت اراده پیتر بهش اجازه داده کار های بزرگی انجام بده(به نظر من اون صحنه بیرون اومدن از زیر آوار بهترین اش بود )
این اتفاق ها به ما یاد آوری میکنه اگر اقدام به انجام یه کاری کنیم حتما میتونیم انجام اش بدیم
یه نتیجه دیگه هم داره مقاله
همه قهرمان های ذکر شده توانسته اند قهرمان های بزرگ دیگه ای چه از دیسی و چه مارول رو شکست بدن پس یه جورایی اثبات میشه پیتر هم میتونه اون هارو شکست بده
ممنون استاد :lol:
نقل قول کردن
omiDeadpool
#3 omiDeadpool 1402-02-19 14:49
چه جالب. نمیدونستم ددپول ۴۰ تا هات داگ بخوره مست میکنه :lol:
نقل قول کردن
venom
#4 venom 1402-02-19 15:07
من شنیدم که یبارم ونوم بدجور حال سوپرمنو گرفت، درسته؟
نقل قول کردن
venom
#5 venom 1402-02-19 15:08
اینکه اسپایدرمن برتر تونست اونجوری بزنه دهن ولورین رو سرویس کنه پس یعنی پیتر پارکرم میتونه چون مردعنکبوتی برتر هم قدرتای پیترو داشت
نقل قول کردن
Doc Ata
#6 Doc Ata 1402-02-19 22:57
این وسط کلی حال از قهرمان ها گرفته شد و انگار حالشونو دادن به ما خواننده ها :D
به هرحال بین 101 دلیلی که میتونیم از مردعنکبوتی برتر بدمون بیاد، بالاخره یک دلیلی هم پیدا شد که آدمو به وجود بیاره ;-)
و از بین تمام این ابرقهرمان ها، فقط کپ ( و البته کمی هم ددپول :roll: ) گناه داشتن، مخصوصا استیو که حتی وقتی پیتر بهش مشت زد سعی می کرد با خونسردی مهارش کنه و با صحبت کردن قضیه رو حل کنه.
ایده مقاله هم cool و فان بود :-)
نقل قول کردن
omid23
#7 omid23 1402-02-20 06:56
مقاله خیلی باحالی بود و من واقعا حال کردم که اسپایدرمن حال پانیشر رو گرفت(چون اصلا از اینکه هر خلافکاری میبینه میزنه میکشه خوشم نمیاد)
ولورین هم یا شوخی نمیکنه یا خیلی بدموقع شوخی میکنه!خب بابا بزار حال طرف خوب باشه بعد باهاش شوخی کن! بعد تازه میگی بعضیا اصلا شوخی سرشون نمیشه؟!!!
حیف که پیتر برای کپ وقت نداشت و البته دیدیم موقعی که پیتر عصبانی باشه حتی سپر کاپیتان رو هم علیهش استفاده میکنه!
به نقل از venom:
من شنیدم که یبارم ونوم بدجور حال سوپرمنو گرفت، درسته؟

بله درسته توی شماره ۱ کمیک DC/Marvel:All Access.توی قسمت ۱ "چیزهای جالبی که درباره مردعنکبوتی نمیدانستید" استاد توضیح دادن
نقل قول کردن
ultimate.spider.amir
#8 ultimate.spider.amir 1402-02-20 12:14
یکی از ۱۰ مقاله باحال اسپایدی بود
یاد مقالات آنکل مختار افتادم :sad:
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1402-02-20 14:41
تریلر جدید معرکه از اسپایدرمن : در میان دنیای عنکبوتی (با صحنه های جدید)

www.aparat.com/v/hJzlB
نقل قول کردن
comic-verse
#10 comic-verse 1402-02-21 21:15
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام استاد توی تریلر یه لحظه میشد یه موجود سیاه سفید رو دید ، فکر کنم خود اسپات هست که به حد نهایت قدرت خودش داره نزدیک میشه(همون چیزی که احتمالا باعث شده میگل اهارا یه تیم بزرگ عنکبوتی تشکیل بده)، با توجه به تحلیل های شما حدس می زنم مایلز می خواد یه گروه عنکبوتی دیگه تشکیل بده و کاری رو که فکر می کنه درسته رو انجام بده (توی تریلر هم می گه I do my own thing) مثل اتفاقی که در کمیک های spider-geddonافتاد.
بچه ها نظرتون رو راجع به نظرم بگید :-)
نقل قول کردن
RMB
#11 RMB 1402-02-22 15:50
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای سایت و تشکر از استاد ترابی برای این مقاله عالی. مردعنکبوتی شخصیتی هست که خیلی ها از جمله قهرمانا دست کمش میگیرن و خیلی جدی نمیگیرنش. این اتفاقات شاید یه قسمتیش به خاطر شوخی های زیادی که حین مبارزاتش انجام میده باشه که دو دلیل داره که اکثرا نمیدونن اولا این که با این شوخی استرسش رو کم میکنه و سعی میکنه کنترل اوضاع رو به دست بگیره دوما با شوخی هاش اعصاب طرف مقابلش رو بهم میریزه و در نتيجه راحت تر شکستش میده، در نتيجه تو خیلی از مبارزه ها از جمله موارد ذکر شده بالا مردعنکبوتی نشون داده اگه بخواد میتونه دمار از روزگار طرف مقابلش دربیاره مثل شماره های 8،4،2 و 1.
با تشکر
نقل قول کردن
Tony Stark
#12 Tony Stark 1402-02-23 10:10
با این که طرفدار تونیم ولی ازش تو جنگ داخلی بدم میاد
باهاش موافق نیستم و حقش بود اونجوری مردعنکبوتی حالشو بگیره :-)
نقل قول کردن
Spider-Kang
+1 #13 Spider-Kang 1402-04-23 11:11
درمورد شماره ۴ : جالبه که چندین سال پیش ، می دی همچین حرکتی رو روی امریکن دریم(کاپیتان امریکای mc2) زده بود!

نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1402-04-23 16:39
به نقل از Spider-Kang:
درمورد شماره ۴ : جالبه که چندین سال پیش ، می دی همچین حرکتی رو روی امریکن دریم(کاپیتان امریکای mc2) زده بود!


دقیقا همون حرکت نبود ولی نزدیک بود. آفرین. قابل نمایشش کردم
نقل قول کردن
Spider-Kang
#15 Spider-Kang 1402-05-02 12:54
به نقل از mtm:
به نقل از Spider-Kang:
درمورد شماره ۴ : جالبه که چندین سال پیش ، می دی همچین حرکتی رو روی امریکن دریم(کاپیتان امریکای mc2) زده بود!

spidey.ir/.../...

دقیقا همون حرکت نبود ولی نزدیک بود. آفرین. قابل نمایشش کردم

ممنونم ، باعث افتخارمه که اطلاعات کمی که دارم رو با بقیه هم به اشتراک بزارم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید