ضایع ترین / خجالت آورترین لحظات تاریخ مردعنکبوتی در دنیای کمیک

ضایع-ترین-خجالت-آورترین-لحظات-تاریخ-مردعنکبوتی-در-دنیای-کمیک-خنده-دار-اسپایدرمن-embarrassing-ناجور-بدجور-spiderman

اینم باز یکی دیگر از اون مقالاتیه که ثابت میکنه سایت اسپایدی فقط مقالات تعریف و تمجید درباره مردعنکبوتی نمینویسه!

مقدمه: مردم عاشق شخصیت ملموس و واقعی پیتر پاركر/ مرد عنكبوتی هستند و باهاش همذات پنداری میكنن چون مثل خودشونه. یعنی کسی مثل پیتر چون همیشه آس و پاسه، تو مدرسه یه ستاره نیست و همش دنبال بدبختی های جورواجوره، مثل مریضی «زن عمو می»، پرداختن اجاره خونه، حل و فصل مشكلات رُمانتیك و .... به خاطر همینه که همیشه میگم فرق اصلی اسپایدرمن با بقیه اینه كه شما خیلی وقتا بیشتر دوست داری درباره پیتر پاركر بخونی و بدونی تا اسپایدرمن! یکی دیگر از ویژگی های ذاتی مردعنکبوتی/پیتر پارکر اینه که درست مثل همه ی انسانها جایز الخطاست و اشتباه زیاد میکنه و البته بدشانس هم هست و هم باعث میشه که سوتی زیاد بده و صحنه های ضایع و خجالت آور فراوانی در داستان هاش خلق بشه که با دیدن و خوندن اونا بار دیگر بهمون یادآوری میشه که چرا این شخصیت اینقدر برامون آشنا و دلپذیر و ملموسه. حالا در این مقاله میخواهیم به 10 تا از ضایع ترین moment های اسپایدی در تاریخ داستان هاش در دنیای کمیک بوک اشاره کنیم.

و البته در این راستا مقالات زیر را هم حتما بخونید:

10 دفعه ای که مردعنکبوتی حال دیگر قهرمانان مارول را گرفت!

10 اشتباه بزرگی که مردعنکبوتی تا به حال مرتکب شده است

10 دفعه ای که پیتر پارکر/مرد عنکبوتی مثل یک آدم «عوضی» (JERK) رفتار کرد!

20 شوخی برتر مرد عنکبوتی در دنیای کمیک

10 شوخی برتر مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 کلیشه رایج در داستان های مرد عنکبوتی

 

10- گربه سیاه روی هیکل مردعنکبوتی بالا میاره!

در دنیای کمیک های آلتمیت اسپایدرمن که اینجا دارن ترجمه میشن، فلیشیا هاردی ملقب به گربه سیاه دشمنی شخصی با کینگ پین دارد و او را مقصر مرگ پدرش میداند و بارها با او و مزدورانش مثل الکترا جنگیده است. گربه سیاه همچنین با پیتر پارکر این دنیا که یک نوجوان است اختلاف سنی زیادی دارد. بنابراین وقتی یک بار او را از روی ماسک (!) بوسید و بهش ابراز علاقه داره مرد عنکبوتی پا به فرار گذاشت! اون موقع گربه سیاه فکر کرد که مرد عنکبوتی به این دلیل فرار کرده که یک مرد متاهل است. تا اینکه در شماره 85 باز دوباره گربه سیاه ابراز علاقه کرد و خیلی مشتاق بود بدونه کی زیر ماسک مردعنکبوتیه و این دفعه پیتر خودش ماسکش رو درآورد و صورتش رو هم آورد جلو تا گربه سیاه رو ببوسه اما فلیشیا که ناگهان متوجه سن و سال او شد اونقدر از خودش خجالت کشید که روی ماسک مرد عنکبوتی استفراغ کرد!!گربه سیاه مردعنکبوتی

اسپایدرمن بلک کت

یعنی بیچاره باورش نمیشد که این همه مدت داشته با یک بجه مدرسه ای لاس میزده! بیچاره پیتر هم که همین طوری هاج و واج مونده بود!

 

9- مردعنکبوتی در ملاءعام با لباسی ظاهر میشه که پشتش نوشته شده بود "به من لگد بزنید"!

همانطور که در این مقاله گفته بودیم، دومین لباس با تِم پاکتی (!) به سال 1984 برمیگرده که در سری شماره یک مجموعه مردعنکبوتی شگفت انگیز شماره 258، اسپایدی لباس سیاه رنگ جدیدش را به ساختمان بکستر برد، تا رید ریچاردز (مستر فنتستیک) آنرا مورد بررسی قرار دهد. پس از اینکه متوجه شدند که این لباس، ریشه فضایی دارد، پیتر، مستر فنتستیک و هیومن تورچ لباس را از بدن پیتر جدا کردند و آنرا نزد خودشان نگه داشتند (در همین شماره بود که ضعف سیمبیوت ها نسبت به آتش و صوت به ثبت رسید!) از آنجایی که پیتر باید هویت خودش را مخفی نگه میداشت (به این جهت که بنده خدا دیگه لباس نداشت!) صورت خودش را پوشاند تا اینکه سرانجام مستر فنتستیک و هیومن تورچ برای او لباسی از لباس های چهار شگفت انگیز درست کردند و به او دادند؛ برای پوشاندن صورتش نیز از یک پاکت کاغذی قهوه ای استفاده کردند! (که ایده هیومن تورچ بود طبیعتاً!) نمیشد گفت که اسپایدی از پوشیدن همچین چیزی خوش حال شده بود، حتی میتوان گفت تا حدودی خجالت زده شده بود، اما در آن شرایط چاره ای به جز این نداشت.

لباس بگ من

تا اینكه پیتر میره بیرون و در حالی كه از چیزی خبر نداره متوجه میشه جانی استورم (هیومن تورچ) که از قدیم با هم شوخی دارن (این مقاله را بخوانید) یه تكه كاغذ پشت لباس چسبانده كه رویش نوشته شده: "به من لگد بزنید" (Kick me)!!!

لباس amazing bag man

(لازم به ذكره كه این لباس كه به نام The Amazing Bag Man شناخته میشه، خیلی مشهوره و بارها و بارها به عنوان لباس unlockable در بازی های رایانه ای مرد عنكبوتی به كار رفته).

 

8- میخوره اونجای مردعنکبوتی اونم جلوی چشم میلیون ها بیننده ی اینترنتی!

حتما میدونید که چند سال پیش، «دکتر اختاپوس» به عنوان یکی از دشمنان برتر مردعنکبوتی موفق شد وارد ذهن و جسم پیتر پارکر/مردعنکبوتی بشه و اسم خودشو اسپایدرمن برتر بذاره (میتونید همه ی کمیک بوک های او را در اینجا با ترجمه ی فارسی بخونید). در شماره 6 از سری اول کمیک های Superior Spider-Man شاهد بودیم که مردعنکبوتی برتر با دو دشمن مسخره به نام های «اسکروبال» و «جِستر» (دلقک) مبارزه میکنه. این دو شخصیت عادت دارند که شخصیت های معروف را در اینترنت مسخره کنند و سپس اکانت کسانی که ویدوهاشون رو تماشا میکنند، هک کنند! اسپایدرمن برتر باهاشون روبرو میشه ولی در حالی که دارن ازش فیلم میگیرن و زنده پخشش میکنن، جستر یه توپ پرتابی میزنه یه جای بدجورش!!!

جای بدجور مردعنکبوتی

رنگ هم میپاشه روی صورتش!

مردعنکبوتی خجالت

این اتفاق خجالت آور به شدت مردعنکبوتی برتر را عصبانی میکنه و چون بسیار خشن بود اونقدر وحشیانه جستر رو کتک میزنه که چیزی نمونده بود بکشتش!

 

7- مردعنکبوتی به حومه شهر میره!

شماره 267 از کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" که به دست استاد «پیتر دیوید» نوشته شده است قطعا بامزه ترین داستانی هستش که تا به حال از روی مرد عنکبوتی نوشته شده است (اینجا براتون ترجمه شده). در مقاله بهترین داستان های مرد عنکبوتی درباره این داستان اینچنین میخوانیم:

"داستانی ساده و تك قسمتی كه از منظری منحصر به فرد به زندگی اسپایدرمن می‌نگرد و حاوی لحظات مفرح و شوخی‌های بامزه‌ای است. به طور مثال، از آنجائیكه ساختمان‌های مرتفع در دسترس اسپایدرمن قرار ندارد تا با استفاده از آنها بتواند در سطح شهر تاب بخورد و از نقطه‌ایبه نقطه دیگر برود، مجبور می‌شود سوار اتوبوس شود! این داستان گواهی بر این مدعاست كه ماجراهای اسپایدرمن می‌توانند بسیار مفرح و fun باشند".

این داستان اونقدر لحظات باحال و ضایع داره که آدم نمیدونه باید به کدومشون اشاره کنه! ولی در همون اوایل که مرد عنکبوتی به حومه شهر رفته متوجه حقیقت تلخی میشه و اونم اینه که ساختمون های بلند موجود نیست و نمیتونه مثل نیویورک وسط آسمان خراش ها تار بزنه و تاب خوره. پس میگه: "باید به سبک تارزان عمل کنم"! و میپره روی یه درخت که لباسش لای شاخه ها گیر میکنه  اون درخت هم میشکنه و تالاپی میخوره زمین! این وسط یه بچه هم هست که میگه : "عمو جون میخوای سه چرخه م رو بهت قرض بدم؟!".

  "باید به سبک تارزان عمل کنم"!

 

6- مردعنکبوتی با مشت میزنه تو صورت خودش!

«اسپات» (دکتر جاناتان اُهِن) یک ابرشرور است که شخصیت خبیث انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی 2" هم هست. او میتواند پورتال (دریچه) های میان بعدی کوچک و بزرگ باز کند که با استفاده از آنها قادر است مسافت های طولانی را طی کند و مرتکب جنایت شود. اسپات اغلب برای خبیث های گردن کلفتی مثل «کینگ پین» کار میکند و معمولا کسی او را زیاد جدی نمیگیرد و از دشمنان درجه سه مردعنکبوتی به حساب می آید! اسپات همچنین میتونه با ایجاد پورتال ها در اطراف خودش ضربات حریفانش رو منحرف کنه یا حتی به خودشون برگردونه. در شماره 589 از سری کمیک بوک های "مردعنکبوتی شگفت انگیز" شاهد بازگشت اسپات به داستان های مردعنکبوتی بودیم که اجیر شده بود تا یه سری اعضای مافیای روسی رو به قتل برسونه.

اسپات -مردعنکبوتی

در نبردی که بین آنها درگرفت مردعنکبوتی مصمم بود با یک مشت قوی اسپات رو از پا دربیاره ولی او با ایجاد یک پورتال، مشت مردعنکبوتی رو به خودش برگردوند و باعث شد بخوره به صورت خودش! (شانس آورد دماغش نشکست!).

 

5- «جیمسون» سوتی های مردعنکبوتی رو میبینه!

در شماره 8 از سری دوم کمیک بوک های Web of Spider-Man شاهد هستیم که پیتر پارکر واقعا در وضعیت بدی از نظر اقتصادی قرار داده. او شغلش رو از دست داده و کسی حاضر نیست به عنوان معلم یا عکاس استخدامش کنه. تا اینکه ناگهان فکر عجیبی به سرش میزنه و اونم اینه که یک سری عکس از سوتی های مردعنکبوتی که خودش در طول سالها گرفته رو داخل یک وب سایت جدید به نام spider-fail.com قرار بده تا از این طریق مقداری پول بدست بیاره!

سوتی های مردعنکبوتی

و البته که پیتر از راه اندازی وب سایت و این جور چیزا سررشته ای نداره و از دوست قدیمی ش «بتی برنت» (که خودشم اون موقع یک وب سایت شخصی به راه انداخته بود) کمک میگیره. خلاصه اینکه تو این وب سایت کلی عکس ضایع از مردعنکبوتی مثل لحظات برخورد او با اشیاء مختلف هنگام تاب خوردن در سطح شهر، حمله از سوی یک پیرزن و گربه اش (!)، زیر گرفته شدن توسط ماشین و ... قرار میگیره و کلی هم مورد استقبال واقع میشه به طوری که بتی برنت به پیتر اطلاع میده ظرف چند روز نزدیک به 2 و نیم میلیون بازدید کننده داشته! و ضایع ترین لحظه وقتیه که آقای «جیمسون» هم سایت رو میبینه و میگه "این بهترین وب سایتیه که تو عمرم دیدم"!

 

4- مردعنکبوتی در ملاءعام لُخت و با یک شورت تارعنکبوتی ظاهر میشه!

یک اتفاق خنده دار و ضایع هم به شماره 1 سری مردعنکبوتی شگفت انگیز (وقتی پیتر پارکر پس از مدتها تونست جسم خودش رو از دکتر اختاپوس یا همون مردعنکبوتی برتر پس بگیره) برمیگرده که کمیکش اینجا ترجمه شده و در آن اسپایدرمن در مبارزه با شخصیتی مونث که اصرار داشت بهش بگن «کلاف نخ» یا Skein (که البته یک سری خبیث مسخره ی دیگه هم همراهی اش میکردند) لباسش رو از دست داد (چون قدرت های این خانم میتونست روی الیاف و نخ تاثیر بگذاره)؛ به طوری که فقط یک ماسک برایش باقی موند و مجبور شد برای آنکه آبروش نره با تار عنکبوتی واسه خودش شورت درست کنه!!!

لباس ضایع اسپایدرمن

و شاید از همه جالب تر اونجایی که بود پیرزنه بهش میگه: "خجالت نمیکشی؟ حیا نمیکنی؟ برو لباس بپوش! فکر کردی مایلی سایروس هستی؟!"!!!!

مرد عنکبوتی مایلی سایروس

 

3- مردعنکبوتی خودش هویت خودشو برای ایکس من لو میده!

در شماره ی 44 از کمیک های Ultimate Spider-Man شاهد بودیم که مردعنکبوتی پس از مواجه شدن با نوجوانی که قدرت های فوق بشری داره سر از هواپیمای مردان ایکس در میاره و سپس حادثه ای رخ میده که باعث میشه بیهوش بشه و سر از بیمارستان مدرسه مردان ایکس دربیاره. وقتی بیدار میشه متوجه میشه اعضای مردان ایکس احاطه ش کردن در حالی که ماسک بر صورت نداره. به همین دلیل خیلی شاکی میشه که چرا کسی به هویت مخفی پیتر پارکر احترام نمیذاره و اینجاست که سوتی میده! چون در واقع کسی اونجا تا قبل از اینکه خودش اسم خودش رو بر زبون نیاورده بود نمیدونست کیه!

اکس من اسپایدرمن

در این لحظه پیتر واقعا خجالت میکشه چون این همه هارت و پورت کرده بود که چرا کسی به مخفی نگه داشتن هویتش احترام نمیذاره ولی خودش هویتشو لو داده بود!

 

2- پانیشر در نبرد از مردعنکبوتی به عنوان سپر انسانی استفاده میکنه!

از آنجائیكه پانیشر ابتدا در كمیك های مرد عنكبوتی خلق شد آنها بارها و بارها با هم روبرو شده اند. البته اسپایدرمن همواره با روش های خشن پانیشر در برخورد با خلافكاران مشكل داشته و تا جائیكه بتواند جلوی پانیشر را میگیرد تا یك وقت دست به اعدام دشمنانش نزند! در ضمن نویسندگان گهگاهی آنها را كنار هم قرار میدهند تا خصوصیات شخصیتی مرد عنكبوتی بیش از پیش آشكار شود و خواننده به یاد بیاورد كه او هرگز و تحت هیچ شرایطی اجازه نمیدهد جان كسی گرفته شود، حتی جان یك خلافكار قسی القلب زیرا این قانون است كه باید در خصوص افراد تصمیم بگیرد. ولی در شماره 2 از سری ششم از کمیک های The Punisher نوشته آقای «گارث اِنیس» شاهد چاپ داستانی بودیم که برای اسپایدرمن هم ضایع بود و هم به نوعی توهین آمیز! در این داستان پانیشر منتظر اینه که یکی از دشمنان معروفش به نام «راشِن» از راه برسه تا بکشتش که سر و کله ی مردعنکبوتی پیداش میشه. پانیشر ازش میخواد که صحنه رو ترک کنه ولی طبیعتا مردعنکبوتی قبول نمیکنه. وقتی هم که راشن میاد، مردعنکبوتی چند باری باهاش درگیر میشه و کتک میخوره و دست آخر بی هوش میشه! پانیشر هم از فرصت استفاده میکنه و از جسم بی هوش مردعنکبوتی به عنوان یک سپر انسانی در مقابل ضربات راشن استفاده میکنه!!!

سپر انسانی مردعنکبوتی

اسپایدرمن پانیشر

از همه بدتر اینه که وقتی اسپایدرمن به هوش میاد و ازش میپرسه چه خبر شده، پانیشر میگه: "یه تیم آپ با هم داشتیم و تو کارت عالی بود"!!!

 

1- مردعنکبوتی گند میزنه به ماموریت چهار شگفت انگیز!

کمیک 5 قسمتی "مرد عنکبوتی و هیومن تورچ" از بهترین های تاریخ اسپایدرمنه که اینجا براتون ترجمه شده است. این کمیک و تک تک قسمت های اون به خوبی نشون میدن چرا پیتر پارکر و جانی استورم (عضو آتشین گروه "چهار شگفت انگیز") دارای بهترین رفاقت در دنیای کمیک هستند (این مقاله را بخوانید) و یک عالمه لحظات باحال در اون هست. در شماره 2 از این سری شاهد بودیم که پس از اتفاقاتی، مردعنکبوتی و هیومن تورچ که مثل همیشه با هم کَل کَل دارن تصمیم میگیرن جای خودشون رو با هم عوض کنن. یعنی برای یه روز هیومن یه ماموریت اسپایدرمنی انجام میده و اسپایدرمن هم به جای تورچ در یک ماموریت مهم در خارج از کره ی زمین گروه چهار شگفت انگیز رو همراهی میکنه. هیومن تورچ در نهایت به خوبی از پس ماموریت خودش برمیاد ولی اسپایدرمن در حالی که داخل سفینه ی چهار شگفت انگیز نشسته حسابی گند میزنه چون برای اینکه نشون بده از جانی بهتره، بدون هماهنگی با بقیه با تار عنکبوتی خودش سفینه را عایق بندی میکنه و گند میزنه به همه چی! (مثلا با این کارش اسکنرهای رید ریچاردز رو از کار میندازه و برنامه هاش رو خراب میکنه).

مردعنکبوتی - چهار شگفت انگیز

و واقعا خجالت آورترین لحظه که احتمالا تا ابد در ذهن پیتر باقی میمونه وقتیه که از ماموریت برگشتن و ازشون میپرسه که آیا در آینده هم میتونه دوباره همراهی شون کنه یا نه ولی اونا بدون اینکه حرفی بهش بزنن با دست بهش اشاره میکنن که گمشه بره بیرون!!!

اسپایدرمن - فنتستیک فور

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 دفعه ای که مردعنکبوتی حال دیگر قهرمانان مارول را گرفت!

نگاهی به دفعاتی که مردعنکبوتی برای خودش لباس دم دستی / موقتی ساخت!

خنده دارترین کمیک مرد عنکبوتی" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

متلك هایی كه مرد عنكبوتی به بتمن و سوپرمن انداخته است!

ضایع ترین لحظات زن عمو می در کمیک های مرد عنکبوتی...!

15 نقل قول برتر از "مرد عنکبوتی" در دنیای کمیک بوک

20 دلیل برای دوست داشتن پیتر پاركر/ مرد عنكبوتی

نسخه های عجیب و غریب از گربه سیاه در دنیای کمیک!

10 اشتباه بزرگی که مردعنکبوتی تا به حال مرتکب شده است

10 دفعه ای که پیتر پارکر/مرد عنکبوتی مثل یک آدم «عوضی» (JERK) رفتار کرد!

20 شوخی برتر مرد عنکبوتی در دنیای کمیک

10 کلیشه رایج در داستان های مرد عنکبوتی

10 شوخی برتر مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 اشتباه بزرگی که مردعنکبوتی تا به حال مرتکب شده است

10 کاربردی که شوخ طبعی و جوک گفتن برای مردعنکبوتی دارد!

10 حقه / ترفند بامزه مرد عنکبوتی در کمیک بوک های قدیمی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

omid23
#1 omid23 1402-02-01 00:42
سلام
ممنون بابت مقاله
مقاله جالب و البته فانی بود
فکر کنم این مقاله جز مقاله های ضایعاتی(!) بود که جاش توی سایت خالی بود
از بین این موارد من مورد ۷ و ۴ و ۹ رو خونده بودم و واقعا شماره ۷ خیلی کمیک خنده داری هست(البته ترجمه استاد هم تاثیر بسزایی روش گذاشته)
نقل قول کردن
RMB
#2 RMB 1402-02-01 03:18
با سلام خدمت همه اعضای سایت و تشکر از استاد ترابی برای این مقاله عالی. بنظرم یکی از بزرگترین دلایلی که مردعنکبوتی اینقدر محبوبه این که مثل ما مردم معمولی است یعنی مشغله های روزانه داره،بدشانسی میاره ،مشکل مالی داره ،مشکلات عاطفی داره و... .از بدشانسی های بالا شماره 9 و 7 و5 خیلی خنده دارن ولی شماره 4 وحشتناک ترینشه که برای منم فوبیاست.
با تشکر
نقل قول کردن
abbasi
-1 #3 abbasi 1402-02-01 10:23
سلام به تمامی اعضای سایت من تازه عضو سایت مرجع شما شدم.
استاد ترابی یکی از لحظات که خجالت آور نیست ولی به نظرم بامزه است تو amazing spiderman #18 اتفاق میوفته،
زن عمو می مریض میشه و پیتر مجبوره از مبارزه با سندمن دست برداره و فرار کنه توی سطل آشغال قایم شه. ممنون بابت مقاله.
نقل قول کردن
best of the best
#4 best of the best 1402-02-01 12:28
به نقل از abbasi:

استاد ترابی یکی از لحظات که خجالت آور نیست ولی به نظرم بامزه است تو amazing spiderman #18 اتفاق میوفته،
زن عمو می مریض میشه و پیتر مجبوره از مبارزه با سندمن دست برداره و فرار کنه توی سطل آشغال قایم شه. ممنون بابت مقاله.

توی سطل آشغال؟ توی سطل آشغال؟ :o :eek:
داداش چشات ضعیف شده ها! رفته بود یه گوشه تو خیابون قابم شده بود که کنارش یه سطل اشغال بود. کی رفت "توی" سطل آشغال؟
نقل قول کردن
Midnight son
#5 Midnight son 1402-02-01 19:58
دست مریزاد آقای ترابی
یه مقاله متفاوت توی جامعه کمیک ایران
همین چیزا اسپایدی رو متفاوت میکنه چون علاوه بر مطالبی که توی بقیه سایت هاست مقالاتی داره که فقط مخصوص خودشه و مهر اسپایدی هاشون خورده
بازم خسته نباشید
نقل قول کردن
KKH-013
#6 KKH-013 1402-02-01 22:07
عالی بود
نقل قول کردن
abbasi
-1 #7 abbasi 1402-02-04 21:16
به نقل از best of the best:
به نقل از abbasi:

استاد ترابی یکی از لحظات که خجالت آور نیست ولی به نظرم بامزه است تو amazing spiderman #18 اتفاق میوفته،
زن عمو می مریض میشه و پیتر مجبوره از مبارزه با سندمن دست برداره و فرار کنه توی سطل آشغال قایم شه. ممنون بابت مقاله.

توی سطل آشغال؟ توی سطل آشغال؟ :o :eek:
داداش چشات ضعیف شده ها! رفته بود یه گوشه تو خیابون قابم شده بود که کنارش یه سطل اشغال بود. کی رفت "توی" سطل آشغال؟

:-| کنار سطل آشغال زیر یه جعبه قایم شده بود تا جایی که من یادم میاد.
نقل قول کردن
best of the best
#8 best of the best 1402-02-04 23:58
به نقل از abbasi:
به نقل از best of the best:
به نقل از abbasi:

استاد ترابی یکی از لحظات که خجالت آور نیست ولی به نظرم بامزه است تو amazing spiderman #18 اتفاق میوفته،
زن عمو می مریض میشه و پیتر مجبوره از مبارزه با سندمن دست برداره و فرار کنه توی سطل آشغال قایم شه. ممنون بابت مقاله.

توی سطل آشغال؟ توی سطل آشغال؟ :o :eek:
داداش چشات ضعیف شده ها! رفته بود یه گوشه تو خیابون قابم شده بود که کنارش یه سطل اشغال بود. کی رفت "توی" سطل آشغال؟

:-| کنار سطل آشغال زیر یه جعبه قایم شده بود تا جایی که من یادم میاد.

خب پس چرا گفتی "تو سطل آشغال"؟
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#9 AmirhoseinJafari2005 1402-02-05 03:45
جالب بود... شوخ طبعی داستان های اسپایدرمن به شدت داستان رو جالب تر و جذاب تر می‌کنه. :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید