10 قهرمانی که از مرد عنکبوتی خوششون نمیاد!

10 قهرمانی که از مرد عنکبوتی خوششون نمیاد!

توی این مقاله با ابرقهرمان هایی آشنا میشید که رابطه درست درمونی با مرد عنکبوتی ندارند!

مقدمه: مرد عنکبوتی بدون شک یکی از محبوب ترین ابرقهرمانان تاریخ کمیکه، ولی خب تا دلتون بخواد بدخواه داره و قهرمان هایی هستند که به معنای واقعی کلمه چشم دیدنش رو ندارند! میدونم باورش یکم سخته، آخه شما کی رو میتونید پیدا کنید که از اسپایدی خوش قلب تر و باحال تر باشه؟! کی رو میتونید پیدا کنید که از او مسئولیت پذیرتر و فداکارتر باشه؟! اما با این وجود، ظاهرا شخصیت هایی پیدا میشن که چندان باهاش حال نمی کنند. از طرفی، او هم دل خوشی از یه سری قهرمانان نداره و ترجیح میده زیاد سمتشون نره! حالا یا یه سری دلایل شخصی داره و یا اینکه کلا با شخصیت اون طرف حال نمیکنه! این مسئله باعث شد که تصمیم بگیریم مقاله ای در این باب نوشته و 10 تا از قهرمانانی که رابطه شکرابی با مرد عنکبوتی دارند و بزور همدیگه رو تحمل میکنند رو معرفی کنیم. البته منظورم این نیست که این قهرمانان دوست دارند اتفاقات بدی برای مرد عنکبوتی بیفته و یا مرد عنکبوتی دوست داره زجر کشیدنشون رو ببینه، نه! بلکه که اگر جاش برسه و سر و کله ابرخبیث ها پیدا بشه، حاضرن هوای همدیگه رو هم داشته باشند و باهم همکاری بکنند. ولی خب مطمئن باشید وقتی که نبرد تمام بشه و خطر به طور کامل رفع بشه، اونا دیگه دلیلی نمی بینند که باهم وقت بگذرونند.

 

10- ولورین (Wolverine)

ولورین (Wolverine)

مرد عنکبوتی رابطه پیچیده ای با ولورین داره. درسته که این دو برای هم احترام زیادی قائل هستند، ولی خب این دلیل نمیشه که از هم خوششون بیاد! به عبارتی، نه ولورین از پیتر خوشش میاد و نه پیتر زیاد حوصله ولورین رو داره! هرچند همونطور که احتمالا خودتون میدونید، پیتر پارکر به هیچ وجه کینه ای از ولورین نداره و هیچ نفرتی بینشون نیست، فقط حس میکنه کار گروهی با ولورین خیلی سخته و نمیشه باهاش به راحتی تیم آپ کرد. دلیلش هم سادست، لوگان هیچ نقاط اشتراکی با پیتر نداره! او بد خلقه، زود از کوره در میره و مثل مرد عنکبوتی شوخ طبع نیست. جالبه بدونید این جهش یافته پیر کلا حوصله شوخی های اسپایدی رو نداره و معتقده که او به شدت وراجه! یه نکته دیگه هم که این وسط وجود داره و باعث میشه پیتر زیاد سمت ولورین نره اینه که ظاهرا او خیلی بو میده! پیتر هم بنده خدا حق داره که زیاد دم پرش نشه. اما خب جالبه بدونید که با وجود همه این ها، هر وقت که این دو نفر باهم تیم آپ میکنند، همچنان شاهد همکاری خوب و نتیجه بخشی بینشون هستیم.

 

9- راکت راکون (Rocket Racoon)

راکت راکون (Rocket Racoon)

پیتر پارکر ماجراجویی های فضایی زیادی رو تجربه نکرده و معمولا روی زمین خدا به سر میبره، برای همین هم خیلی کم با راکت راکون بازیگوش و زیرک دیدار داشته. توی این گزینه هم ما کاری به ملاقات این دو نفر نداریم و حتی اون دوره ای رو مد نظر قرار دادیم که راکت راکون و اسپایدی اصلا همدیگه رو ندیده بودند! ولی خب اینکه همدیگه رو ندیدند باعث نمیشه که راکت راکون از پیتر متنفر نباشه! در حقیقت، در سال 2016 شاهد داستانی به نام "نگهبانان کهکشان" بودیم که برایان بندیس و کوین مگوایر سازندگان آن بودند. در این داستان می بینیم که مرد عنکبوتی توسط اسکرال ها دزدیده میشه، چون اونا قصد داشتند مامور ونوم رو به دام بی اندازند و کنترل سیمبیوت او را به دست بگیرند. در این میان، فلش تامپسون که ارادت خاصی نسبت به اسپایدی داره، سریع میره سراغ نگهبانان کهکشان و ازشون درخواست میکنه که مرد عنکبوتی رو نجات بدند! اونا هم بدون اینکه خبر داشته باشند که این ها همش یه تله هست، راهی این ماموریت میشوند. اما این ماموریت کذایی زیاد به مذاق راکت راکون خوش نیومد و باعث شد صداش در بیاد! از اونجایی هم که باعث و بانی به وجود اومدن این ماموریت مرد عنکبوتی بود، راکت راکون از همون موقع ازش متنفر شد. طوری که دفعه بعدی که نگهبانان کهکشان وارد زمین میشن، راکت راکون میگه یکی از دلایلی که از اینجا بدم میاد، خود شخص مرد عنکبوتیه!

 

8- پانیشر (Punisher)

 پانیشر (Punisher)

درست مثل بسیاری از ابرقهرمانان، مرد عنکبوتی هم اصلا با طبیعت خشن و مرگبار گرایش فرانک کسل به اجرای خودسرانه عدالت (Vigilantism) موافق نیست. به پانیشر و امثالهم مامور خودگمارده قانون (Vigilante) گفته میشه، منظور کسانی هستن که قانون رو برای برقراری عدالت ضعیف میدونند و برای همین هم خودشون دست به کار میشن. درسته که مرد عنکبوتی و پانیشر گهگاهی باهم متحد شده و در کنار هم جنگیده اند، اما اسپایدی -مثل خیلی از دیگر قهرمانانی که با پانیشر متحد شده اند- همیشه مجبور بوده در کنار متوقف کردن مجرمین، از جان آن ها دربرابر پانیشر هم محافظت بکنه! چرا که پانیشر به "مجازات سخت" آن ها اعتقاد داره و به چیز دیگه ای هم اهمیت نمیده، در حالی که این خصوصیت دقیقا برخلاف اعتقادات مرد عنکبوتیست. از طرفی، پانیشر هم همیشه پیتر پارکر رو به چشم یه انسان ساده لوح و خام (Naive) میدیده و شیوه کارش رو قبول نداره. ولی خب جالبه بدونید که به خاطر خدمتی که اسپایدی به مردم نیویورک میکنه، پانیشر براش احترام زیادی قائله. این قضیه توی داستان "جنگ داخلی" مشخص شد، جایی که پانیشر، جان مرد عنکبوتی رو نجات میده! بعدش هم مرد عنکبوتی رو -در حالی که به شدت بی جان و زخمی است- به خونه امن کاپیتان آمریکا میبره تا ازش مراقبت و درمان بشه. همونطور که میبینید، این دو نفر -اگر به خاطر اختلاف عقیده ای که بینشون وجود داره نبود- میتونستند دوستان خوبی برای هم شوند.

 

7- هاکای (Hawkeye)

هاکای (Hawkeye)

همونطور که پانیشر تصور میکنه پیتر یه شخص بسیار ساده لوح و خامه، هاکای هم دقیقا چنین نگرشی نسبت به او داره! هرچند در حال حاضر هردوشون عضو انتقام جویان هستند و دارند در کنار هم می جنگدند، اما بهتره بدونید اوضاع همیشه اینطور نبوده و خیلی وقت پیش این دونفر از هم متنفر بودند! حالا چرا؟ ماجرا به سال ها قبل برمیگرده، زمانی که مرد عنکبوتی فرصت این رو پیدا کرد که به قدرتمندترین قهرمانان زمین ملحق بشه، اما خب ظاهرا قسمت نبوده (جالبه بدونید که تا به حال، مرد عنکبوتی بارها میخواسته به انتقام جویان ملحق بشه اما هر بار یه اتفاقی پیش میومده و مانع پیوستن او به تیم می شده!) اون زمان، کاپیتان آمریکا تصمیم گرفته بود ازش تست بگیره و امتحانش بکنه تا اسپایدی به طریقی بتونه شایستگی خودش رو نشون بده. اما در ادامه ماجرا سوءتفاهمی بین اسپایدی و اعضای انتقام جویان به وجود اومد که باعث شد بینشون تا حدی شکراب باشه. در حقیقت، هاکای تصور میکرد که مرد عنکبوتی تا حد زیادی خودخواهه! او معتقد بود مرد عنکبوتی بهشون احترام نمیزاره و انتقام جویان رو ضعیف تلقی میکنه. برای همین ازش نفرت داشت و حتی نزدیک بود باهم درگیر بشن! خلاصه اینکه این اتفاق باعث شد که پیتر کلا فکر پیوستن به این گروه از سرش بیفته، هرچند مدت ها بعد، هاکای متوجه شد که درباره مرد عنکبوتب اشتباه فکر میکرده و اتفاقا حضور او در این تیم میتونه امتیازی برای اونا باشه.

 

6- رِد هالک (Red Hulk)

رِد هالک (Red Hulk)

یکی از ویژگی های شخصیت مرد عنکبوتی پرحرف بودن و حاضر جوابی اونه! طوری که گاهی حتی یک دقیقه هم ساکت نمیشه و یه بند حرف میزنه! برای همین هم یه کسی مثل رد هالک مطمئنا نمیتونه تحملش بکنه و سعی میکنه تا جای ممکن ازش فاصله بگیره. مثلا یه بار که عده زیادی از شخصیت های باستانی و کور زیرزمینی از دل زمین بیرون اومدند و دردسرساز شدند، این دو نفر مجبور شدند که با هم متحد بشن و رو به روی اونا بایستند. اون موقع بود که متوجه شدیم آب این دو نفر اصلا توی یه جوب نمیره! مثلا دیدیم که رد هالک زیاد به مرد عنکبوتی محل نمیزاره و به هیچ وجه حوصله همکاری با مرد عنکبوتی رو نداره! خیلی هم دوست داشت که زودتر ماموریتشون به اتمام برسه تا از شرش خلاص بشه! جای تعجب هم نداره، بالاخره رد هالک همیشه عصبی و جدیه و خب مسلما یه شخصیت شوخ طبع و پرحرفی مثل مرد عنکبوتی به شدت روی اعصابشه!

 

5- اِلکترا (Elektra)

اِلکترا (Elektra)

درسته که هم مرد عنکبوتی و هم الکترا از دوستان صمیمی دردویل هستند و رابطه نزدیکی با او دارند، اما ظاهرا این دو نفر اونقدرا هم از همدیگه خوششون نمیاد! یا بهتره بگیم الکترا چندان حوصله اسپایدی رو نداره! البته منطقی هم هست، چرا که شخصیتشون اصلا به هم نمیخوره. مرد عنکبوتی یه عکاس حرفه ای، یه معلم مهربان و یه ابرقهرمان مسئولیت پذیره که از نیویورک و مردمش محافظت میکنه، این درحالیه که الکترا یه نینجای قاتل و یه جنگجوی از مرگ برگشته گروه Hand می باشد که گاهی وقت ها هم با سازمان شیلد همکاری میکنه. اگر یه نگاهی به شماره ششم از داستان های Savage Wolverine که توسط زب ولز و جو مادوریرا ساخته شده بندازید، متوجه میشید که الکترا کلا چشم دیدن اسپایدی رو نداره! در واقع، توی این داستان مشاهده میکنیم که الکترا قصد داره به برج انتقام جویان بره تا از کمک ولورین برای مقابله با گروه های Hand و Arbiters استفاده بکنه. او بعد از اینکه به برج میرسه، ولورین رو میبینه که درگیر گپ و گفتی با مرد عنکبوتیه. الکترا هم میاد و صحبتشون رو قطع میکنه تا به ولورین بگه که قضیه چیه، بعد هم ولورین میره که آماده بشه و مرد عنکبوتی و الکترا باهم تنها میشن. اوضاع زمانی جالب میشه که مرد عنکبوتی سعی میکنه سر صحبت رو با الکترا باز کنه اما تنها پاسخی که دریافت میکنه، نگاهی از روی بی میلیه. الکترا کلا به حرفاش گوش نمیکنه و تا زمانی که ولورین میاد، حتی یه کلمه هم باهاش حرف نمیزنه!

 

4- مردان ایکس به رهبری استورم (Storm's X-Men)

مردان ایکس به رهبری استورم (Storm's X-Men)

جالبه بدونید زمانی که ولورین مرد، در کمال تعجب مرد عنکبوتی رو به عنوان جانشین خودش توی مدرسه جین گری برای آموزش عالی انتخاب کرده بود! از این رو در مجموعه داستانی مرد عنکبوتی و مردان ایکس که در سال 2015 توسط الیوت کالان نوشته شد، شاهد بودیم که مرد عنکبوتی به عنوان یک معلم در این مدرسه فعالیت میکند. جالب اینجاست زمانی که مرد عنکبوتی به محوطه مدرسه میرسه، با یه برخورد بسیار سرد از طرف استورم -که در اون زمان رهبر مردان ایکس بود- مواجه میشه! طوری که کاملا مشخص بود اونا هیچ دل خوشی از بودن اسپایدی در این مدرسه ندارند و بهش بی اعتمادند. نکته عجیب ماجرا اینه که تا اون موقع، مرد عنکبوتی و مردان ایکس بار ها باهم متحد شده بودند و در کنار هم جنگیده بودند، بنابراین چنین رفتاری از طرف اونا خیلی غیرقابل انتظار بود. عجیب تر اینکه ریچل گری مدام از قدرتش استفاده میکرد و ذهن مرد عنکبوتی رو بدون اینکه خودش قبول بکنه میخوند تا ببینه یه وقت قصد شومی نداشته باشه! آخه چی بگیم به اینا؟! خوشبختانه، مرد عنکبوتی از معلم های دائمی این مدرسه نبود و خیلی زود از این جهنم کده رفت!

 

3- کانن بال و سان اسپات (Cannonball & Sunspot)

کانن بال و سان اسپات (Cannonball & Sunspot)

زمانی که استیو راجرز و مرد آهنی تصمیم گرفتند مرد عنکبوتی رو هم به جمع قدرتمندترین قهرمانان زمین اضافه کنند، خبر نداشتند که در حال حاضر دکتر اختاپوس توی جلد پیتر پارکر رفته! در حقیقت، همونطور که احتمالا جریان هستید، چندین سال پیش دکتر اختاپوس موفق شد ذهن و حافظه خودش رو به جسم پیتر منتقل و نام "مرد عنکبوتی برتر" رو برای خودش انتخاب بکنه. اونا همچنین کانن بال و سان اسپات -دو عضو سابق گروه جهش یافته های جدید- رو هم به تیم دعوت کردند. درست اینجا بود که متوجه شدیم این دو نفر اصلا از مرد عنکبوتی خوششون نمیاد و حسابی اعصاب اتو اکتاویوس رو خط خطی کردند! مثلا می گفتند عجیبه تا حالا متوجه نشده بودیم که مرد عنکبوتی چقدر عوضی و نفهمه! ظاهرا خیلی دلشون از پیتر پر بود! ولی خب از شانس بدی که دارند، این وسط پیتر پارکری در کار نیست و دکتر اختاپوس هم نمیتونه این چیزارو بی جواب بذاره! برای همین هم وقتی کانن بال و سان اسپات داشتند توی برج انتقام جویان ناهار میخوردند، میره و توی غذاشون تف میکنه! ببخشید دیگه، دکتر اختاپوسه و نمیشه کاریش کرد.

 

2- بِلِید (Blade)

بِلِید (Blade)

ارتباط بلید و مرد عنکبوتی شباهت زیادی با ارتباط مرد عنکبوتی و پانیشر داره و به همون دلایل هم این دوتا باهم نمی سازند. تنها فرقش اینه که پانیشر میره سراغ تبهکار ها و مثل آب خوردن اونارو میکشه اما بلید میره سراغ خون آشام ها! از اونجایی هم که مرد عنکبوتی به دادن شانسی دوباره به ابرخبیث ها اعتقاد داره، با شیوه ای که هر دوی این ها در پیش گرفتند مشکل داره و با هیچ کدومشون کنار نمیاد. مثلا بلید تا حالا چندین بار میخواسته "موربیوس خون آشام زنده" رو بکشه و شرش رو از سر پیتر کم بکنه، اما پیتر همیشه معتقد بوده که موربیوس میتونه به شخصیت خوبی تبدیل بشه و فقط باید بهش فرصت داد. بعد هم برای مدتی فکر کشتن موربیوس از سر بلید میفته و فرصتی برای پیتر به وجود میاد تا به موربیوس کمک بکنه که به شخصیت بهتری تبدیل بشه. از این رو، در کمال تعجب به موربیوس -دشمن تشنه به خون خودش- توی صنایع پارکر (Parker Industries)یه کار میده! اینطوری هم برای مدتی سرگرم میشه و هم فرصتی براش به وجود میاد که به شخصیت خوبی تبدیل بشه.

 

1- شمشیر باز (Swordsman)

شمشیر باز (Swordsman)

سال 1998 سال چندان خوبی برای انتقام جویان نبود، چرا که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکردند. در اون زمان، مرد عنکبوتی هم عضوی از انتقام جویان بود ولی خب مثل همیشه مشکلات مخصوص به خودش رو داشت و نمیتونست همزمان به همشون رسیدگی بکنه. برای همین تصمیم گرفت به طور دوستانه از تیم خارج بشه تا بهتر بتونه به مسائل شخصیش بپردازه. اما اوضاع اونطور که انتظار داشت پیش نرفت و اتفاقی افتاد که فکرشم نمیکرد. در حقیقت، تصمیم مرد عنکبوتی برای جدا شدن از انتقام جویان این سوءتفاهم رو برای شمشیر باز ایجاد کرد که مرد عنکبوتی میخواد جا بزنه و توی این شرایط سخت بهشون پشت بکنه، برای همین هم قاطی کرد و تا تونست سر مرد عنکبوتی داد زد! باورتون میشه؟! البته خوشبختانه، کاپیتان آمریکا اونجا بود و تونست اوضاع رو تحت کنترل بگیره، وگرنه مطمئن باشید بزن بزن می شد! در کل، این حرکتی که شمشیر باز انجام داد خیلی عجیب و غیر منتظره بود و باعث شد همگی دهنشون باز بمونه. جالبه بدونید حتی مرد شنی هم (که اون زمان عضوی از انتقام جویان بود) ساکت ننشست و پشت مرد عنکبوتی رو گرفت!

 

محمد امین حیاتی

Cap-Spider Potter

Copyright © 2020 spidey.ir All rights reserved

 (هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

5 دفعه که مردعنکبوتی در شماره نخست کمیک بوک های جدید ابرقهرمانی حضور افتخاری داشت!

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی – قسمت اول

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی – قسمت دوم

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی – قسمت سوم

شماره آخر كمیك ولوورین و مرد عنكبوتی ترجمه و ادیت شد + لینك دانلود

قسمت آخر كمیك مرد عنكبوتی و هالك قرمز ترجمه شد + لینك دانلود

کمیک "مرد عنکبوتی و هاکای" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1399-03-15 22:36
سلام به همه دوستان
متاسفانه با خبر شدیم که آقای محمد امین حیاتی نویسنده خوب سایتمون دچار ببماری شده اند. براشون آرزوی شفای عاجل داریم.
انشاله با دعای خیر شما عزیزان محمد امین عزیز هر چه سریعتر به جمع ما برگردند
نقل قول کردن
Ultemate amir
#2 Ultemate amir 1399-03-16 08:59
به نقل از mtm:
سلام به همه دوستان
متاسفانه با خبر شدیم که آقای محمد امین حیاتی نویسنده خوب سایتمون دچار ببماری شده اند. براشون آرزوی شفای عاجل داریم.
انشاله با دعای خیر شما عزیزان محمد امین عزیز هر چه سریعتر به جمع ما برگردند

انشاالله ها زود خوب میشن :-)
نقل قول کردن
arian.akn
#3 arian.akn 1399-03-16 09:10
آقای حیاتی با آرزوی سلامتی
امیدوارم که حالتون بهتر بشه
تشکر زیاد بابت مقاله( اگه یادم باشه یک مقاله درخواستی بود)
شخصا فکر میکردم رابطه پیتر و لوگان خوبه نمی دونستم که حال و حوصله هم رو ندارن
باز هم امیدوارم بهتر بشید
نقل قول کردن
DAREDEVIL FAN
#4 DAREDEVIL FAN 1399-03-16 10:05
با آرزوی سلامتی خیلی هم عالی بود ممنون بابت مقاله
راستش میدونم ممکنه غلط باشه ولی منم یه لیست میدم از کسایی که بیشتر از پیتر خوششون میاد (حداقل بدشون نمیاد!)
کپ
آیرون من
ثور
دردویل
لوک کیج
جسیکا جونز
هیومن تورچ
ثینگ
سو استورم
رید ریچاردز
نقل قول کردن
DarkCat666
#5 DarkCat666 1399-03-16 10:28
به نقل از DAREDEVIL FAN:
با آرزوی سلامتی خیلی هم عالی بود ممنون بابت مقاله
راستش میدونم ممکنه غلط باشه ولی منم یه لیست میدم از کسایی که بیشتر از پیتر خوششون میاد (حداقل بدشون نمیاد!)
کپ
آیرون من
ثور
دردویل
لوک کیج
جسیکا جونز
هیومن تورچ
ثینگ
سو استورم
رید ریچاردز

Deadpool :-|
نقل قول کردن
Matingh
#6 Matingh 1399-03-16 10:43
به نقل از mtm:
سلام به همه دوستان
متاسفانه با خبر شدیم که آقای محمد امین حیاتی نویسنده خوب سایتمون دچار ببماری شده اند. براشون آرزوی شفای عاجل داریم.
انشاله با دعای خیر شما عزیزان محمد امین عزیز هر چه سریعتر به جمع ما برگردند

سلام.
ناراحت شدم ای بابا :cry: انشالله زود تر حالتون خوب شه .
دستتون درد نکنه خیلی مقاله ی خوبی بود فکر نمی کردم اسپایدی با راکت راکون و بلید مشکل داشته باشه.
نقل قول کردن
DAREDEVIL FAN
#7 DAREDEVIL FAN 1399-03-16 10:59
#5
آره ولی اگه دقت کنی هم اسپایدی از اونا خوششون میاد هم اونا از اسپایدی ولی اسپایدی که از ددپول متنفره!!!(البته تنفر دیگه خیلی زیادیه بیشتر خوشش نمیاد ولی وقتی میره رو مخش واقعا متنفر میشه !!!)
نقل قول کردن
slade wilson
#8 slade wilson 1399-03-16 11:13
خیلی مقاله خوبی بود با آرزوی سلامتی برای آقای محمد امین حیاتی ایشالا زودتر خوب بشن
نقل قول کردن
Ultemate amir
#9 Ultemate amir 1399-03-16 12:27
به نقل از Matingh:
به نقل از mtm:
سلام به همه دوستان
متاسفانه با خبر شدیم که آقای محمد امین حیاتی نویسنده خوب سایتمون دچار ببماری شده اند. براشون آرزوی شفای عاجل داریم.
انشاله با دعای خیر شما عزیزان محمد امین عزیز هر چه سریعتر به جمع ما برگردند

سلام.
ناراحت شدم ای بابا :cry: انشالله زود تر حالتون خوب شه .
دستتون درد نکنه خیلی مقاله ی خوبی بود فکر نمی کردم اسپایدی با راکت راکون و بلید مشکل داشته باشه.

راکت راکون با کی مشکل نداره :D
نقل قول کردن
hadi1380
#10 hadi1380 1399-03-16 12:31
مقاله ی عالی بود واقعا .خسته نباشید آقای حیاتی انشالله خوب میشید و دوباره به ما ملحق میشید.مقاله خیلی عالی بود و با دیدن ابر قهرمان هایی که از مرد عنکبوتی خوششون نمیاد خیلی شوکه شدم.و همشون رو هم خوندم سپاس فراوان دستتون درد نکنه انشلله آقای حیاتی هم هر چه زود تر به جمع ما بپیوندن.
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#11 امیر محمد گلکار 1399-03-16 12:34
ممنون از آقای محمد امین حیاتی برای نوشتن مقاله و امیدوارم زوتر بتونند سلامتی خودشون رو به دست بیارند.
نقل قول کردن
AZIZ
#12 AZIZ 1399-03-16 12:44
مقاله بسیار جذاب و جالبی بود اصلا فکر نمیکردم راکت با مرد عنکبوتی مشکل داشته باشه
نقل قول کردن
Matingh
#13 Matingh 1399-03-16 13:05
به نقل از Ultemate amir:
به نقل از Matingh:
به نقل از mtm:
سلام به همه دوستان
متاسفانه با خبر شدیم که آقای محمد امین حیاتی نویسنده خوب سایتمون دچار ببماری شده اند. براشون آرزوی شفای عاجل داریم.
انشاله با دعای خیر شما عزیزان محمد امین عزیز هر چه سریعتر به جمع ما برگردند

سلام.
ناراحت شدم ای بابا :cry: انشالله زود تر حالتون خوب شه .
دستتون درد نکنه خیلی مقاله ی خوبی بود فکر نمی کردم اسپایدی با راکت راکون و بلید مشکل داشته باشه.

راکت راکون با کی مشکل نداره :D

:D :lol: راست میگی واقعا با کی مشکل نداره؟
نقل قول کردن
VENOMPOOL
#14 VENOMPOOL 1399-03-16 13:25
به نقل از mtm:
سلام به همه دوستان
متاسفانه با خبر شدیم که آقای محمد امین حیاتی نویسنده خوب سایتمون دچار ببماری شده اند. براشون آرزوی شفای عاجل داریم.
انشاله با دعای خیر شما عزیزان محمد امین عزیز هر چه سریعتر به جمع ما برگردند

سلام.امیدوارم که ایشون به یاری خدا خیلی زود سلامتیشان را بدست آورند و به سرعت بهبود یابند. :lol:
بابت این مقاله بسیار زیبا هم از ایشون تشکر ویژه ای میکنم چراکه همیشه عالی عمل میکنند.
نقل قول کردن
ironspider
#15 ironspider 1399-03-16 14:44
درستتون درد نکنه آفای حیاتی مقاله خیلی خوبی بود. امیدوارم هرچه زودتر حالتون خوب بشه.
نقل قول کردن
ironspider
#16 ironspider 1399-03-16 16:59
به نقل از Matingh:
به نقل از Ultemate amir:
به نقل از Matingh:
به نقل از mtm:
سلام به همه دوستان
متاسفانه با خبر شدیم که آقای محمد امین حیاتی نویسنده خوب سایتمون دچار ببماری شده اند. براشون آرزوی شفای عاجل داریم.
انشاله با دعای خیر شما عزیزان محمد امین عزیز هر چه سریعتر به جمع ما برگردند

سلام.
ناراحت شدم ای بابا :cry: انشالله زود تر حالتون خوب شه .
دستتون درد نکنه خیلی مقاله ی خوبی بود فکر نمی کردم اسپایدی با راکت راکون و بلید مشکل داشته باشه.

راکت راکون با کی مشکل نداره :D

:D :lol: راست میگی واقعا با کی مشکل نداره؟

با ثور مشکل نداده :lol:
نقل قول کردن
Captain-spidey
#17 Captain-spidey 1399-03-16 17:43
اقای حیاتی مقالتون عالی بود انشاالله که بزودی خوب‌ میشید
اگه بخوام یه جمع بندی از مقاله بکنم باید بگم دو دلیل برای تنفرپاز مردعنمبوتی وجود داره
اولیش طرز فکر متفاوت اسپایدی با خیلی از شخصیت هاست که اصلی ترینش همین کشتن یا نکشتن شخصیت ها هست
دومیش هم بر اثر سوء تفاهم هایی که به وجود میاد (spidey.ir/.../... این کمیک رو بخونید دو هزاریتون میوفته)
یعنی هیچکس نمیدونه که تو ذهن پیتر چی میگذره و واسه همین این سوء تفاهم پیش میاد که پیتر یه ادم خود خواه که فقط به خودش اهمیت میده
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#18 SPIDERBAT 1399-03-16 19:20
سلام
خیلی مقاله ی خوبی بود آقای حیاتی دلمون براتون تنگ شده امیدوارم زود تر خوب بشوید.
با اینکه مقاله فوق العاده بود اما ناراحتم که همچین شخصیت هایی با اسپایدی کدورت دارند البته بعضی هاش هم انکار ناپذیره اما باید یادمون باشه که همانطور که بعضی از قهرمان های محبوب با اسپایدی مشکل دارند بسیاری از قهرمانا با عقایدش موافقن و خیلی خوشحالن که در کنار اون هستن.
خسته نباشید اقای حیاتی(ایشالا زود خوب شید)
نقل قول کردن
Deathstroke the Terminator
#19 Deathstroke the Terminator 1399-03-16 19:25
با تشکر از آقای حیاتی . امیدوارم هر چه زودتر سلامتی تون رو دوباره بدست بیارید.
این مقاله یه چیزو بیشتر اثبات نمیکنه، اینکه حتی اگر اسپایدرمن هم باشی آدمایی هستن ازت خوششون نیاد :lol:
پس هر کی که هستی بخاطر چند نفر سعی نکن نقش بازی کنی و همیشه خودت باش.
نقل قول کردن
moali
#20 moali 1399-03-16 19:38
نمیدونم بعد از خوندن این مقاله ضروری و زیبا و خواندنی خوش‌حال باشم یا ناراحت!
محمدامین جان امیدوارم حالت هر چه زودتر خوب بشه و دوباره با مقالات جذاب و قلم گیرا و خواستنی‌ات دوباره هممون رو مطنعم کنی.


#۱:
استاد شما هم ایشالا خوش‌خبر باشید :lol: ;-)
نقل قول کردن
Bat_spidey
#21 Bat_spidey 1399-03-16 23:44
انشاالله هر چه سریعتر خوب بشن
نقل قول کردن
Ultemate amir
#22 Ultemate amir 1399-03-17 00:50
به نقل از ironspider:
به نقل از Matingh:
به نقل از Ultemate amir:
به نقل از Matingh:
به نقل از mtm:
سلام به همه دوستان
متاسفانه با خبر شدیم که آقای محمد امین حیاتی نویسنده خوب سایتمون دچار ببماری شده اند. براشون آرزوی شفای عاجل داریم.
انشاله با دعای خیر شما عزیزان محمد امین عزیز هر چه سریعتر به جمع ما برگردند

سلام.
ناراحت شدم ای بابا :cry: انشالله زود تر حالتون خوب شه .
دستتون درد نکنه خیلی مقاله ی خوبی بود فکر نمی کردم اسپایدی با راکت راکون و بلید مشکل داشته باشه.

راکت راکون با کی مشکل نداره :D

:D :lol: راست میگی واقعا با کی مشکل نداره؟

با ثور مشکل نداده :lol:

ولی توی اونجرز اند گیم یک سیلی زد به ثور پس با اونم مشکل داره :D
نقل قول کردن
Deadp00L
#23 Deadp00L 1399-03-17 01:46
آقا میگم قهرمانایی که مردعنکبوتی ازشون بدش میاد هم بزارید مثلا همین ددپول گرام :lol:
نقل قول کردن
Ultemate amir
#24 Ultemate amir 1399-03-17 02:06
به نقل از Deadp00L:
آقا میگم قهرمانایی که مردعنکبوتی ازشون بدش میاد هم بزارید مثلا همین ددپول گرام :lol:

:lol: :D (ولی ددپول ابرقهرمان نیست)
نقل قول کردن
Deadp00L
#25 Deadp00L 1399-03-17 15:20
به نقل از Ultemate amir:
به نقل از Deadp00L:
آقا میگم قهرمانایی که مردعنکبوتی ازشون بدش میاد هم بزارید مثلا همین ددپول گرام :lol:

:lol: :D (ولی ددپول ابرقهرمان نیست)

حالا پانیشرم قهرمان محسوب نمیشه :-*
نقل قول کردن
AMIRKASR
#26 AMIRKASR 1399-03-19 21:05
انشاا... حال آقای حیاتی بهتر می شه
پیتر مشکل نداره
این10تا مشکل دارند :-*
حتی اگه دعوا بشه من پشت پیتر رو میگیرم همه جوره ;-)
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#27 SPIDERBAT 1399-03-21 18:37
به نقل از mtm:
سلام به همه دوستان
متاسفانه با خبر شدیم که آقای محمد امین حیاتی نویسنده خوب سایتمون دچار ببماری شده اند. براشون آرزوی شفای عاجل داریم.
انشاله با دعای خیر شما عزیزان محمد امین عزیز هر چه سریعتر به جمع ما برگردند

استاد از آقای حیاتی چه خبر؟
حالشون بهتر شده؟
خیلی دلمون براشون تنگ شده ایشالا زود سلامتیشون رو بدست بیارن
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#28 Cap-Spider Potter 1399-04-17 03:27
دوستان، تشکر می‌کنم از همتون که انقدر بامعرفت و مهربونید، مطمئنا لطف‌خدا و دعای خیر شماها بود که باعث شد بهبود پیدا کنم (آخه میگن دعای کمیک‌فن‌ها زودتر مستجاب می‌شه! :-* ;-) )

#1
تشکر از استاد ترابی عزیز که همیشه لطف‌تون شامل حال ما بوده...

#20
خیلی مَردی ;-) پرچمت‌همیشه‌بالاست...
نگم برات که چقدر دلم برای خودت و مقالاتت و اون کامنت‌های‌پربار ت تنگ شده بود!

#27
مرسی از شما بزرگوار، که انقدر پیگیر حال ما بودی.
با پاکیِ قلبت حال مارو هم دگرگون کردی...
نقل قول کردن
mtm
#29 mtm 1399-04-17 12:27
به نقل از Cap-Spider Potter:
دوستان، تشکر می‌کنم از همتون که انقدر بامعرفت و مهربونید، مطمئنا لطف‌خدا و دعای خیر شماها بود که باعث شد بهبود پیدا کنم (آخه میگن دعای کمیک‌فن‌ها زودتر مستجاب می‌شه! :-* ;-) )

#1
تشکر از استاد ترابی عزیز که همیشه لطف‌تون شامل حال ما بوده...

#20
خیلی مَردی ;-) پرچمت‌همیشه‌بالاست...
نگم برات که چقدر دلم برای خودت و مقالاتت و اون کامنت‌های‌پربارت تنگ شده بود!

#27
مرسی از شما بزرگوار، که انقدر پیگیر حال ما بودی.
با پاکیِ قلبت حال مارو هم دگرگون کردی...

welcome back
خبر سلامتیت بهترین خبر ممکن بود
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#30 Cap-Spider Potter 1399-04-17 19:25
به نقل از mtm:
به نقل از Cap-Spider Potter:
دوستان، تشکر می‌کنم از همتون که انقدر بامعرفت و مهربونید، مطمئنا لطف‌خدا و دعای خیر شماها بود که باعث شد بهبود پیدا کنم (آخه میگن دعای کمیک‌فن‌ها زودتر مستجاب می‌شه! :-* ;-) )

welcome back
خبر سلامتیت بهترین خبر ممکن بود


ارادتمندم...
محبت دارید شما :-)
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#31 SPIDERBAT 1399-04-18 01:55
به نقل از Cap-Spider Potter:


#27
مرسی از شما بزرگوار، که انقدر پیگیر حال ما بودی.
با پاکیِ قلبت حال مارو هم دگرگون کردی...


لطف دارید...
شما به گردن خود من به شخصه و تمامی اعضای اسپایدی حق دارید و من کلی مدیون شما هستم و این کار من کوچیک ترین عملی بود برای جبران زحمات شما.
وقتی خبر ناراحتی شما رو شنیدم خیلی حالم بد شد ولی الان که فهمیدم شما حالتون خوب شده سر از پا نمی شناسم و به شدت خوشحال شدم.
امیدوارم که همیشه در سلامتی به سر ببرید.
نقل قول کردن
Amir aryavand
#32 Amir aryavand 1399-06-29 22:15
به نقل از Cap-Spider Potter:
دوستان، تشکر می‌کنم از همتون که انقدر بامعرفت و مهربونید، مطمئنا لطف‌خدا و دعای خیر شماها بود که باعث شد بهبود پیدا کنم (آخه میگن دعای کمیک‌فن‌ها زودتر مستجاب می‌شه! :-* ;-) )

#1
تشکر از استاد ترابی عزیز که همیشه لطف‌تون شامل حال ما بوده...

#20
خیلی مَردی ;-) پرچمت‌همیشه‌بالاست...
نگم برات که چقدر دلم برای خودت و مقالاتت و اون کامنت‌های‌پربارت تنگ شده بود!

#27
مرسی از شما بزرگوار، که انقدر پیگیر حال ما بودی.
با پاکیِ قلبت حال مارو هم دگرگون کردی...

خدا رو شکر چقدر خوب امید وارم همه ی اعضای سایت spidy.irتنی سالم و دلی خوش داشته باشند
نقل قول کردن
Amir aryavand
#33 Amir aryavand 1399-06-29 22:17
به نقل از AZIZ:
مقاله بسیار جذاب و جالبی بود اصلا فکر نمیکردم راکت با مرد عنکبوتی مشکل داشته باشه

منم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45