رتبه بندی فیلم های دنیای ایکس من (X-Men Films)

رتبه بندی فیلم های دنیای ایکس من (X-Men Films)

این مقاله به مناسب انتشار نسخه با کیفیت فیلم دارک فونیکس تقدیم شما میشود.

دنیای ایکس من در سینما نخستین بار توسط کارگردان نامداری بنام برایان سینگر در سال 2000 شروع بکار کرد. فیلم های ایکس من باعث ایجاد یک برهه ای شدند که نسل مدرن فیلم های ابرقهرمانی رو بصورت جدی تری دنبال شوند، که همه اینها کاوشی بودند بر نظرات و افکار مخلوقات استن لی و جک کربی.بی انصافی نیست که بگیم ساخت فیلمی همانند سه گانه بتمن نولان مدیون فیلم های اولیه ایکس من هستش.

ایکس من ها بودند که باعث خلق دنیاها و اسپین آف ها و موضوعاتی نظیر تایم لاین ها بودند که بعضی از آنها به حق جایگاه این را دارند که بگوییم با شاهکارهای دنیای کمیک بوکی سر و کار داریم.در این مقاله سعی بر این داریم که از بدترین این اسپین آف به بهترین این سری برویم.

 

12- ریشه های مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine -2009)

 فیلم ولورین

فاکس بعد از افتضاحی که بر سر فیلم "آخرین ایستادگی" در اورد سعی کرد با برخورداری از بهترین و محبوب ترین جهش یافته گروه ایکس من سعی بر جبران فیلم قبلی اش کند اما نتیجه کار، فراز و نشیب هایی شد که که الزامی بر وجودش نبود و به فراموشی سپرده شد که اگر بازیگری خوبی مثل هیو جکمن نبود چه بسا این فضاحت بیشتر نیز نمود پیدا میکرد.با تمام تلاشهای هیو جکمن برای این فیلم، نمی شد از ضعف فیلم نامه چشم پوشی کرد.نحوه داستان سرایی و استفاده از گرافیک رایانه ای به شدت مسخره ،از ضعف های بزرگ این فیلم بودند. شاید با خود بگویید چرا این فیلم را در رده بدترین گذاشته ایم؟ دلیلش اینه که یک عالمه پتانسیل داشت که همه را هدر داد. این فیلم به جای تمركز روی شخصیت ولورین یك عالمه جهش یافته دیگر وارد داستان از هم گسیخته خود كرد. ضمن اینكه حسابی هم گند زد به شخصیت های معروفی مثل «گمبیت» و «ددپول» . و البته داستان و اتفاقات  فیلم كه  واقعا هنوزم برای هواداران ایكس من عجیب است و حتی با فیلم های قبلی و بعدی این سری هم همخوانی ندارد! 

امتیازات (IMDB:6.6/10---Rotten Tomatoes:37%---Metacritic:40%)

 

11- ایکس من آخرین ایستادگی (2006- X-Men: The Last Stand)

ایکس من آخرین ایستادگی (2006- X-Men: The Last Stand) 

هرچه برایان سینگر برای ایکس من و آخرین ایستادگی کاشت پنبه شد در این فیلم (درست مشابه همین بلا بر سر فیلم "مرد عنکبوتی 3" هم آمد. یعنی همه چیز برای یک اثر شاهکار در ایستگاه آخر آماده بود که متاسفانه دخالت های استودیو خرابش کرد).  بعد از خروج برایان سینگر از این فرنچایز "که برای کارگردانی "بازگشت سوپرمن" بود ) کارگردانی این مجموعه به برت راتنر (Bree Ratner) رسید که تلاشی مذبوحانه برای اقتباسی از حماسه فونیکس سیاه است. تمام اون شکوه و جلال کیهانی که در کمیک شاهدش بودیم تبدیل به یک فیلم نا امید کننده شده که بصورت خیلی مسخره و آهسته شخصیت های کلیدی فیلم یا کشته میشدن یا از داستان کنار گذاشته میشدند. ویلن این فیلم هم برای کمیک فن ها درست مثل اینه که بهت پوستر میباخ نشون بدن اما بهت یه پراید بی رمق تحویلت بدن ! خوشبختانه فیلم "روزهای آینده و گذشته" کاری میکنه که این فیلم رو از دنیای فاکس فراموش کنیم اما افسوس که ازذهن تماشاچی پاک نمیشه.

امتیازات (IMD:6.7/10--- Rotten Tmatoes:57%--- Metacritic:58%)

 

10- ایکس من: فونیکس سیاه (X-Men: Dark Phoenix -2019)

فونیکس سیاه (Dark Phoenix) 

نمیشه گفت این فیلم از اقتباس قبلی داستان معروف فونیکس سیاه (آخرین ایستادگی) بدتره یا حتی بهتره. ولی الااقل اکشن بهتری داره! با اینکه یه سری از عناصر حیاتی داستان فونیکس در این فیلم رو دور انداختن ، اما تا حدودی وفادارانه تر از کمیکش نسبت به اقتباس قبلی، برداشت شده. مشکل اصلی این فیلم اینه که با اینکه جلوه های ویژه بدی نداره اما نتونسته کلیشه ها رو بشکنه و چیز جدیدی به طرفداران کمیک ارایه بده.فیلم نامه این فیلم ضعیف هست بخصوص برای شخصیت منفی این فیلم یعنی کاراکتری که جسیکا چستن اون رو بازی میکنه. متاسفانه از این کاراکتر عمق و هدف درستی ازش در فیلم شاهد نیستیم. به نظر میرسه جرح و تعدیل های فراوان هم به فیلم خیلی ضربه زده است.

امتیازات (IMDB:6.1/10---Rotten Tomatoes:23%---Metacritic:43%)

 

9- ایکس من: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse -2016)

ایکس من: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse -2016) 

فیلم X-Men: Apocalypse به عنوان سومین فیلم از دومین سه گانه اکس من، بد ترین فیلم این سه گانه بود. (البته به قول جین گری معمولا همینطوری می‌شه!) البته فیلم نکات مثبتی هم داشت، مثل شخصیت پردازی کوئیک سیلور که به نظر من ستاره‌ی فیلم بود، یا شیمی بین سایکلاپس و جین گری و این که بالآخره بعد از مدت‌ها مدرسه پروفسور اکس رو به صورت فعال دیدیم، ولی نقاط ضعف فیلم هم خیلی زیاد بودند، برای مثال  کلی شخصیت تو فیلم بودن که به اندازه کافی بهشون پرداخته نشد، مثل جوبیلی، سایلاک و آنجل که به معنی واقعی هدر رفت. اما مهم تر از همه حضور ولورین فقط در حد حضور افتخاری بود که اصلا قابل قبول نیست! تو فیلمای جدید اکس من می‌بینیم که تمرکز روی ولورین انقدر کم شده که تو داستانی مثل X-Men: Apocalypse فقط حضور افتخاری داره! درحالی که ولورین بی‌شک بهترین و مهم ترین جهش یافته دنیای ماروله. حضور بیش از حد پر اهمیت میستیک (که تو این فیلم به اوج خودش میرسه)  هم باعث شده که حال و هوای فیلم شبیه فیلمای تینیجری بشه. علاوه بر این مسائل یکی از بزرگترین مشکلات فیلم هم خبیث فیلم یعنی آپوکالیپس بود، که اصلا قابل مقایسه با نسخه کمیک بوکی خودش نبود، و به طور کلی داستان فیلم هم از نسخه کمیک بوکی خودش ضعیف تر بود.

امتیازات (Imd:7/10---Rotten Tomatoes:47%---metacritic:52)

 

8- ددپول 2 (Deadpool II -2018)

 ددپول 2

خب این فیلم هم همانند نسخه قبلیش با بازیگری خوب رایان رینولدز و صد البته با کارگردانی دیوید لیچ (کارگردان جان ویک) تونست یه فیلمی رو تحویل تماشاگرها بده که  راضی کننده بود ولی به گرد پای قسمت اولش نمیرسید. دلیل اصلی این بود که فیلمنامه ضعف داشت و انگیزه ها و شخصیت پردازی ها خیلی سطحی بودند و آدم رو یاد فیلم هندی مینداختند! و دوباره گند زدند به خبیث معرکه ای مثل «جاگرنات»! شوخی ها هم انگار در قسمت قبل بامزه تر بودند. اما برخی شخصیت های جدید مثل کیبل و دومینو باعث شده بود فیلم از نفس نیفته و البته صحنه های اکشن انصافا عالی هم داشت. 

 

7- وُلورین (Wolverine -2013)

وُلورین (Wolverine -2013) 

این فیلم یه پیشرفت خوب نسبت به اسپین آف قبلی است. این فیلم بر اساس داستانهای کریس کلرمنت و فرانک میلر ولورین رو به ژاپن میبرد که این مکان خیلی هم مناسب شخصیتی مثل ولورین است زیرا در دنیای کمیک بسیار در آنجا دیده شده و با سامورایی ها حشر و نشر زیادی هم داشته! این فیلم خودش رو از داستانهای ایکس من خلاص کرده و داستان ها و سبک سامورایی ها رو در پیش میگیره.مثل همیشه بازیگری هیو جکمن عالی است که داستانی سربازی در جنگ جهانی دوم تا زمان حال را به زیبایی روایت میکنه و باعث میشه با شخصیت لوگان همذات پنداری کنیم. متاسفانه نبود یک ویلن قوی و خوب مانع از رسیدن این فیلم به جایگاهی بالاتر شده است. در واقع میشود گفت فیلم در یک سوم نهایی افت میکنه و نبرد پایانی کارتونی داره! اما با تمام اینها این فیلم برای علاقه مندان کمیک تا حدود زیادی لذت بخش است.

امتیازات: (IMDB:6.7/10---Rotten Tomatoes:71%---Metacritic:61%)

 

6- ایکس من: کلاس اول (X-Men: First Class - 2011)

 ایکس من: کلاس اول (X-Men: First Class - 2011) 

پیش از اكران "مردان ایكس: كلاس اول" (X-Men: First Class) آنقدر شایعه و حرف و حدیث پشت سرش بود كه همه خود را آماده یك افتضاح كمیك بوکی دیگر كرده بودند. اما این فیلم بار دیگر ثابت نمود كه هرگز نباید تنها براساس شنیده‌ها یا تیزر و تبلیغات یك اثر سینمایی درباره‌اش قضاوت كرد. فیلم از نقاط مثبت فراوانی مثل كارگردانی فوق‌العاده، نقش آفرینی‌های معركه، فیلمنامه محكم و تفكر برانگیز، كاراكترهای باور‌پذیر، جلوه‌های ویژه‌ای كه در خدمت داستان هستند و ... سود می‌برد ولی بارزترین نكته‌ای كه در تمام لحظات آن به چشم می‌خورد این است كه سازندگانش نه تنها موفق شده‌اند پیش درآمدی باطراوت بر فیلم‌های پیشین "مردان ایكس" بسازند و گذشته كاراكترها را مو به مو برایمان حلاجی كنند بلكه دنیای منحصر به فردی را خلق كرده‌اند كه می‌تواند روی پای خودش بایستد و شبیه هیچ اثر دیگری در این سری  نباشد. بازیگران جدید در نقش های قدیمی فوق العاده بودند. ترکیبی درست از طنز،اجراهای خوب،داستان خوب و موسیقی مناسب این اثر رو به یک اثر موفق در ژانر فیلم های کمیک بوکی تبدیل کرده. با اینکه بازیگران قبلی این مجموعه مثل پاتریک استوارت و ایان مک کالن در فیلم نیستند و تنها یه حضور افتخاری از هیو جکمن در این فیلم شاهد هستیم اما  اینا باعث نشده که با یک فیلم خسته کننده روبرو بشیم زیرا همانطور که گفته شد انتخاب های جدیدی مثل مایکل فسبندر و جیمز مک آووی فوق العاده هستند.

(IMDB:7.7/10---Rotten Tomatoes:86%---Metacritic:65%)

 

5- ایکس من (X-men - 2000)

 ایکس من (X-men - 2000) 

به عنوان اولین فیلم از این مجموعه برایان سینگر تونست اثبات کنه که ابر قهرمانها لیاقت اینو دارن که روی پرده سینما اونها رو به عنوان یک فیلم قابل احترام نگاه کنند و کیفیت این ژانر رو با بقیه ژانر ها مقایسه کنند. خیلی ها از ساختن فیلم مردان ایکس وحشت داشتند. میگفتند اونا تو دنیای کمیک عالی هستند ولی در دنیای سینما جواب نمیدن و ... ولی این فیلم فراتر از تصورات ما نسبت به این ژانر قرار گرفت. این فیلم به خوبی تونست با داستان قوی اش و بازیگری تحسین بر انگیز ما رو با دنیای جهش یافته ها و تم و هسته این فرنچایز آشنا کنه. بازیگری و اجراییات خوبی از بازیگرانی همچون مک کلن، جکمن، آنا پاکیون، فامکه یانسن به همراه داستان هوشمندانه ای شاهد بودیم . شاید بشود گفت تنها ضعف عمده فیلم برمیگرده به تقشه کلیشه ای مگنتو که سعی داشت رهبران دنیا را مثل خودش و همنوعان خودش تبدیل به جهش یافته بکنه! و البته کسی هرگز فراموش نمیکنه که این فیلم بود که از هیوجکمن و شخصیت ولورین یک ابرستاره ساخت. 

امتیازات (IMDB:7.8/10---Rotten Tomatoes:83%---Metacritic:66)

 

4- ددپول (Deadpool -2016)

 

ددپول فیلمی بود که روی کاغذ هرگز نباید اتفاق می افتاد. چون بعد از اون ددپولی که در در فیلم "ریشه های ایکس من" شاهدش بودیم و باعث اعتراض خیلی ها نسبت به این کاراکتر شده بود هیچ کسی فکرشم نمی کرد که همچین فیلمی از این شخصیت ساخته خواهد شد.رایان رینولدز تونست نشون بده که شایسته این نقش هستش. این فیلم نسبت به بقیه فیلم های ایکس من دارای تفاوتهایی بود و تونسته بود به خوبی شوخ طبعی و جوک های داخل فیلم رو با درام و جلوه های ویژه مخلوط کنه که در آخر شاهد یه فیلم پرفروش با درجه سنی R بودیم که بسیاری از علاقمندان رو مجاب کرده بود.  در كل ددپول فیلم fun ای است و دقیقا همون چیزیه كه باید باشه و هواداران ازش انتظار دارند. به ندرت دیده بودیم كه یك شخصیت كمیك بوكی تا این حد دقیق در عالم سینما به تصویر كشیده شده باشد. ولی این فیلم این كار را میكند و حتی به غنای شخصیت ددپول اضافه میكند. این نشون میده كسانی كه این فیلم را ساخته اند خودشان نیز از هواداران پر و پا قرص این شخصیت بوده اند. 

 امتیازات (IMD:8/10---Rotten Tomatoes:84%---Metacritic:65%)

 

3- ایکس من : روزهای گذشته و آینده (X-Men: Days of Future Past - 2014)

ایکس من : روزهای گذشته و آینده (X-Men: Days of Future Past - 2014) 

بعد از گذشت یک دوره سقوط برای فیلم های ایکس من، این فیلم دوباره این فرنچایز رو بالابرد. بعد از اون نیمه ریبوتی که در فیلم "کلاس اول"  شاهدش بودیم، "روزهای گذشته و  آینده" دو تا داستان از زمان گذشته و زمان آینده این مجموعه رو  به زیبایی با هم ترکیب کرد که اثری بسیار جالب و قوی از آب در اومد. این دو برهه زمانی بخوبی با هم ترکیب شده بودن که با بازیگری عالی هیوجکمن نشون داد که چقدر کاراکتر ولورین میتونه سرگرم کننده باشه. از نقاط قوت دیگر این فیلم بازیگری درخشان ایوان پیترز بوده که نقش کوییک سیلور رو بازی میکرد که به زیبایی نقشش با جلوه های ویژه ای که برای این شخصیت در نظر گرفته بودند در آمیخته شده بود. تغییرات نسبتا زیادی نسبت به داستانی کمیک بوکی که این فیلم از رویش اقتباس شده ایجاد شده که تغییرات بسیار خوب و مثبتی هم بوده است. یادتان باشد که عالم فیلم نباید دقیقا مثل عالم کمیک باشد و فقط باید ذات و عصاره آن را اقتباس کند . این فیلم بار دیگر ثابت میکند که همه ما میخواهیم که شخصیت های مورد علاقه مان را بر روی پرده نقره ای ببینیم ، اما اینکه بخواهیم یک شخصیت را کاملا کپی برداری کنیم اصلا کار درستی نیست .

امتیازات (IMDB:8/10---Rotten Tomatoes:90%---Metacritic:75%)

 

2- لوگان (Logan -2017)

یکی از بهترین کارهایی که فاکس برای سری های ایکس من انجام داده اینه که به کارگردانان این سری های جدید این اجازه رو داده که تم های گوناگونی و ژانر های مختلفی رو بکار ببرند.مثلا در "ددپول" ما شاهد تم هایی کمدی در فیلم بودیم اما جیمز منگولد (کارگردان ولورین نیز بوده) تم های مختلفی نظیر ژانر وسترن رو به هم چسبوند که در آخر شاهد یک اثر احساسی-حماسی فوق العاده در  این فیلم بودیم. آوردن ژانر وسترن در این فیلم (جیمز منگولد کارگردان فیلم تحسین شده "3:10 به یوما " نیز بوده است)، به خوبی با این فیلم تطبیق داده شده که روایت داستانی هست که در آینده بیشتر جهش یافته ها منقرض شده اند و در این راه ولورین موظف به نگهداری دختری هست که بسیار به خودش شبیه هست.یکی از مزیت های خوب دیگر این فیلم هم اینه که تا حد ممکن داره داستان خودش رو روایت میکنه و تا حدودی مستقل از سری های قبلی خودش هست اما هنوز رگه هایی از گذشته هم در این فیلم شاهد هسیتم مثلا رابطه لوگان با پروفسور اگزاویر دراین 17 سال از این سری به مرحله تکامل میرسه. لوگان فیلمیه که از چارچوب ژانر ابرقهرمانی فراتر میره ولی نه به قیمت فراموش کردن ریشه های خودش. خیلی ها این این فیلم رو  یکی از بهترین فیلم های سینمایی چند سال اخیر میدونند و قطعا یکی از آثار برتر تاریخ فیلم های کمیک بوکی هستش. و البته خوشحالیم که هیو جکمن کبیر با همچین وداع باشکوهی از نقش ولورین خداحافظی کرد ...

امتیازات (IMDB:8.1/10---Rotten Tomatoes:93%---Metacritic:77%)

 

1- ایکس 2: اتحاد مردان ایکس (X2: X-men United - 2003)

 ایکس 2: اتحاد مردان ایکس (X2: X-men United) 

"لوگان" از نظر سینمایی و منتقدین بهترین فیلم دنیای فیلم های ایکس منه ولی این فیلم از نظر هواداران و المان های کمیک بوکی بهترینه!  برایان سینگر در شروع فیلم کولاک میکند و صحنه ای خلق میکنه که در ذهن تماشاگران جاویدان خواهد ماند (صحنه مبارزه نایت کرالر در کاخ سفید). قسمت دوم ایکس من شامل ترکیبی غنی از یک فیلم تماشایی است که به بهترین نحو ممکن از بهترین های کمیک ایکس من استفاده کرده است.(این فیلم از کمیک ایکس من GOD LOVES,MAN KILLS به قلم کریس کلرمنت الهام گرفته شده است). عمق خباثت استرایکر به خوبی به نمایش گذاشته شده که سعی بر نابودی جهش یافته ها دارد. علاوه بر اینها شاهد از خود گذشتگی ها نیز هستیم که جین گری خودش را برای نجات دوستانش در دریاچه قربانی میکند. مهم نیست که شما از فیلم های ابر قهرمانی خوشتون میاد یا نه، این فیلم برای هر تماشاگری میتونه خیره کننده باشه. در ضمن، هواداران پرشمار ولورین  در این فیلم فرصت می‌یابند بیش از پیش از حضور مؤثر کاراکتر محبوب خود لذت ببرند و در جستجوی او برای پرده‌برداری از گذشته‌ی رمزآلودش همراه شوند. اما یک‌بار دیگر این نگرش فلسفی متفاوت  پروفسور اگزاویر  و  مگنتو  است که داستان فیلم را جلو می‌برد.

امتیازات (IMDB:7.4/10---Rotten Tomatoes:85%---Metacritic:68)

 

حبیب شریفی حسینی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

  مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم لوگان (LOGAN)

20 نکته جالبی که شاید درباره فیلم های X-MEN نمیدانستید

مدیران و نویسندگان SPIDEY.IR فیلم "مردان ایكس: آپوكالیپس" را نقد میكنند

نقد و بررسی فیلم «فونیکس سیاه» (X-MEN DARK PHOENIX)

نقد و بررسی فیلم ددپول (DEADPOOL)

نقد و بررسی فیلم ددپول 2 (DEADPOOL 2)

10 فیلم ناامید كننده ابرقهرمانی (TEN DISAPPOINTING SUPERHERO MOVIES)

30 ایستراگ (EASTER EGG) فیلم مردان ایكس: اپوكالیپس

ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم لوگان (LOGAN)

10 لحظه برتر ولورین در عالم سینما

هیوجکمن، ولورین و یک دوره 17 ساله

15 دفعه ای که از ایکس من (X-MEN) تقلید شد!

10 قهرمانی که از ولورین (WOLVERINE) تقلید کرده اند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

msj
#1 msj 1398-04-10 19:08
مرسی بابت این مقاله خوب فقط به نظر من باید جای ددپول 2 و ولورین عوض می شد و به نظر من ولورین مثل فیلم اول فیلم خیلی پتانسیل داشت که هدر شد و پایان فیلم اصلا درخور دوسوم اول فیلم نیست و در ضمن پیچش فیلم هم خیلی بد بود
نقل قول کردن
Nick Fury
#2 Nick Fury 1398-04-10 19:18
به نظر من ددپول 2 می تونست توی این لیست رتبه بهتری داشته باشه.
نقل قول کردن
kiyan
#3 kiyan 1398-04-10 19:31
#1 و #2:
واقعا نمیفهمم بعضی ها چرا اینقدر ددپول 2 رو جدی میگیرن
چی بود خداییش؟ فیلمنامه ش خیلی ضعیف بپد
همه چی کشککی جلو رفت
شخصیت ها یهویی از این رو به او میشدن. شوخی هاش هم بی نمک بودن
نقل قول کردن
Galactus
#4 Galactus 1398-04-10 19:43
به نظرم باید جای لوگان و xmen2 عوض بشه لوگان نه تنها با قاصله بهترین فیلم xmen هست بلکه یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخه
نقل قول کردن
Spiderx
#5 Spiderx 1398-04-10 19:59
متاسفانه کاملا سلیقه ای بود
نقل قول کردن
omiDeadpool
#6 omiDeadpool 1398-04-10 20:48
به نقل از Galactus:
به نظرم باید جای لوگان و xmen2 عوض بشه لوگان نه تنها با قاصله بهترین فیلم xmen هست بلکه یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخه

نه
لوگان بهترین فیلم ولورینه
بهترین فیلم ایکس من که شخصیت های کمیک های ایکس من توش هستند ایکس 2 میباشد
نقل قول کردن
omiDeadpool
#7 omiDeadpool 1398-04-10 20:49
به نقل از Spiderx:
متاسفانه کاملا سلیقه ای بود

اتفاقا کاملا برعکس
به نظرم بسیار لیست دقیقی بوذ
با خیلی از لیست های سایت های خارجی هم همخوانی داشت
نقل قول کردن
omiDeadpool
#8 omiDeadpool 1398-04-10 20:51
به نقل از msj:
مرسی بابت این مقاله خوب فقط به نظر من باید جای ددپول 2 و ولورین عوض می شد و به نظر من ولورین مثل فیلم اول فیلم خیلی پتانسیل داشت که هدر شد و پایان فیلم اصلا درخور دوسوم اول فیلم نیست و در ضمن پیچش فیلم هم خیلی بد بود

من خودم هوادار ددپولم ولی ددپول 2 رو انصافا یکبار بیشتر نتونستم تماشا کنم
بعد یک بار دیگه واقعا انگیزه ای برای دیدنش وجود نداره
نقل قول کردن
hesam-beigi
#9 hesam-beigi 1398-04-10 20:53
به نظرم deadpool جنبه ی funش زیاده و مقایسه کردنش با فیلمای دیگ ایکس من که جدی تر هستن سخته.
و اینکه logan خیلی خوب بود و با توجه به اینکه شخصیت های اصلی کمتری نسبت به بقیه فیلمای ایکس من توش بودند باعث شد شخصیت پردازی بهتری شکل بگیره و داستان هم قشنگ تر پیش بره و به نظرم لایق رتبه اوله.
نقل قول کردن
Frank castle
#10 Frank castle 1398-04-10 20:54
سلام
ممنون از آقای ترابی که هم لطف داشتن با اینکه بدقولی کردم ولی بازم این مطلب رو از من قبول کردن و امیدوارم توی ترجمه اشتباهی از من سر نزده باشه.واقعا ممنونم بخاطر کمکی که برای تکمیل این موضوع داشتید و شرمنده اگر باب میل شما نبوده باشه.
ممنون از خوانندگانی که وقت میزارن مطالعه میکنن و نظراتشون رو در میون میزارن.امیدوارم مورد پسند بوده باشه.

اما اگر واقعا من می خواستم رتبه بندی کنم بدون هیچ شکی جای رتبه یک و دو _چهار و پنج رو باهم عوض میکردم.
فیلم نامه و داستان ولورین خیلی برای من لذت بخش بود.خیلی................
داستان اینکه با اینکه راه خودتو گم کردی وهمیشه مستی و یه هدفی داری که یجوری از چیزی که هستی، جایی که گیرشی فرار کنی اما هنوزم توی وجودت از خود گذشتگی هست و شاید راه سعادتت اینه که همانند استادت که خودشو وقف شاگردهاش کرد اونم باید راه استادش رو بره که سعادت همینه وقف خود برای دیگران.
داستان اینکه اگر استاد و مرشدی درست نداشته باشی بعید نیست به چه هیولایی تبدیل شی(منظورم کلون ولورین هست که مسلما اگر لوگان استادی مثل اگزاویر نداشت میشد مثل کلونیش)
و صحنه آخر فیلم و حرفهای لوگان که به دخترش میزنه واقعا دل ادمو به درد میاره واقعا نمی تونم این فیلم رو نادیده بگیرم قبول دارم از خیلی جهات ایکس دو بهتر هست و بهتر جفت و جور شده و چندین داستانک رو به خوبی با هم ترکیب کرده اما بنظر من داستان و روایت لوگان یه چیز دیگست.من برای چهار تا فیلم خیلی گریه کردم(آخرین سامورایی-نجات سرباز رایان-مسیر سبز و لوگان)هر چهارتای این فیلم تقریبا یه مضمون و هدف در مرگ شخصیت هاشون دارن.واقعا این فیلم رو من نمیگم شاهکار کمیک بوکیه .این فیلم شاهکار دنیای سینمایی بود. برای من اصلا هم برام مهم نیست الهام گرفته از فلان بازیه یا نه یا حتی فلان مشکل رو داره
در خصوص ددپول خیلی خوش ساخته و نوآور هست.با یه فیلمی سرکار داریم که نمونشو قبلا توی ژانر کمیک بوکی ندیدم ولی برای من داستانش فوق العاده کلیشه ای هست (انتقام)بخاطر همین ایکس من یک رو جاش قرار دادم که حداقل از لحاظ داستانی بیشتر باب میل من بود.
بقیه جایگاه ها بنظر من واقعا برازنده هست و هیچ مشکلی با این موضوع ندارم البته من فونیکس سیاه رو ندیدم.
نقل قول کردن
Frank castle
#11 Frank castle 1398-04-10 21:03
به نقل از Spiderx:
متاسفانه کاملا سلیقه ای بود

خوشحال میشم نظر شما رو بدونم و رتبه بندی شما رو بخونم.
نقل قول کردن
omiDeadpool
#12 omiDeadpool 1398-04-10 21:14
به نقل از Frank castle:
به نقل از Spiderx:
متاسفانه کاملا سلیقه ای بود

خوشحال میشم نظر شما رو بدونم و رتبه بندی شما رو بخونم.

کلا مد شده یه چیزی بگن بدون دلیل و برن (درست مثل کانال های تلگرامی)
نقل قول کردن
mehran spidey
#13 mehran spidey 1398-04-10 21:35
خیلی ممنونم از آقای حسینی بابت این مقاله ، از نظرم رتبه بندی ها منصفانه و خوب بود و تقریبا باهاش موافقم ....

اگه بخوام روی کاغذ حساب کنم برای من X MEN 2 بهترین فیلم این فرنچایز محسوب میشه ، ولی اگه بخوام از روی سلیقه ام بگم بدون شک بهترین فیلم هام Days of Future past و Logan هستند ، یکی از دلایلی که خیلی دوستشون دارم اینه که ایده های جاه طلبانه ای دارند ، اون هم در زمانی که خیلی از فیلم های بلاک باستری سعی می کنند محافظه کارانه عمل کنند و اهل ریسک نیستند . یکی تمی شبیه سفر در زمان داره و دیگری هم دنیایی آخر الزمانی و وسترنی رو به تصویر میکشه ! از هر دوشون نهایت لذت رو بردم ، مخصوصا Logan که به نظرم یکی از برترین آثار ابر قهرمانی تاریخ هست .
نقل قول کردن
msj
#14 msj 1398-04-10 21:36
به نقل از kiyan:
#1 و #2:
واقعا نمیفهمم بعضی ها چرا اینقدر ددپول 2 رو جدی میگیرن
چی بود خداییش؟ فیلمنامه ش خیلی ضعیف بپد
همه چی کشککی جلو رفت
شخصیت ها یهویی از این رو به او میشدن. شوخی هاش هم بی نمک بودن[/qu[quote name="kiyan"]#1 و #2:
واقعا نمیفهمم بعضی ها چرا اینقدر ددپول 2 رو جدی میگیرن
چی بود خداییش؟ فیلمنامه ش خیلی ضعیف بپد
همه چی کشککی جلو رفت
شخصیت ها یهویی از این رو به او میشدن. شوخی هاش هم بی نمک بودن

من ددپول 2 رو در مقایسه با ولورین گفتم ومن خودم هم می دونم ددپل 2 نسبت به قسمت اولش خیلی افت داشته ولی به نظر من از ولورین بهتر بود و براش دلیل هم اوردم و شما هم اگر دلیلی بر بهتر بودن فیلم ولورین نسبت به ددپول2 دارید. در کامنت ها بنویسید . البته می دونم که علایق افراد با هم متفاوت هستند ولی از دلیل شما برای بهتر بودن فیلم ولورین استقبال می کنم.
باتشکر msj
نقل قول کردن
Dixon
#15 Dixon 1398-04-10 21:44
لیست کاملا درست بود و باهاش موافقم جز اینکه زیادی به فونیکس سیاه لطف کردید و رتبه ۱۰ از ۱۲ رو بهش دادید. فیلم قطعا بدترین عنوان مجموعه اس، حتی بدتر از ریشه ها. فونیکس سیاه دقیقا چی داشت؟ داستانش که معلوم نبود چی به چیه، بازیگرا از سر شکم سیری نقش بازی میکردن، فیلمنامه کلا به هم ریخته بود و هیچی سرجاش نبود، شخصیت خبیث مناسبی هم نداشت. ریشه ها باز یه داستانی داشت که منطقی جلو میرفت و مطالب هجو و زاید هم توش نبود، درواقع مشکلش فقط فیلمنامه بود و کمی هم جلوه های ویژه اما حضور هیو جکمن خودش وزنه ای بود که بخشی از مشکلات فیلم رو می پوشوند.
فونیکس سیاه نه تنها بدترین فیلم مجموعه اس بلکه جزو بدترین های ژانر خودش بشمار میره
نقل قول کردن
marvel boy
#16 marvel boy 1398-04-10 22:08
به نقل از Dixon:
لیست کاملا درست بود و باهاش موافقم جز اینکه زیادی به فونیکس سیاه لطف کردید و رتبه ۱۰ از ۱۲ رو بهش دادید. فیلم قطعا بدترین عنوان مجموعه اس، حتی بدتر از ریشه ها. فونیکس سیاه دقیقا چی داشت؟ داستانش که معلوم نبود چی به چیه، بازیگرا از سر شکم سیری نقش بازی میکردن، فیلمنامه کلا به هم ریخته بود و هیچی سرجاش نبود، شخصیت خبیث مناسبی هم نداشت. ریشه ها باز یه داستانی داشت که منطقی جلو میرفت و مطالب هجو و زاید هم توش نبود، درواقع مشکلش فقط فیلمنامه بود و کمی هم جلوه های ویژه اما حضور هیو جکمن خودش وزنه ای بود که بخشی از مشکلات فیلم رو می پوشوند.
فونیکس سیاه نه تنها بدترین فیلم مجموعه اس بلکه جزو بدترین های ژانر خودش بشمار میره

هرکی نظری داره به نظر من همین رتبه براش خوبه.هرچند فیلم موفقی نبود ولی به نظر من از اخرین ایستادگی بهتر بود.هرچند مشکل فیلم فیلمنامش بود ولی درکل به نظرم دهم براش خوبه
نقل قول کردن
marvel boy
#17 marvel boy 1398-04-10 22:14
به نقل از Frank castle:
سلام
ممنون از آقای ترابی که هم لطف داشتن با اینکه بدقولی کردم ولی بازم این مطلب رو از من قبول کردن و امیدوارم توی ترجمه اشتباهی از من سر نزده باشه.واقعا ممنونم بخاطر کمکی که برای تکمیل این موضوع داشتید و شرمنده اگر باب میل شما نبوده باشه.
ممنون از خوانندگانی که وقت میزارن مطالعه میکنن و نظراتشون رو در میون میزارن.امیدوارم مورد پسند بوده باشه.

اما اگر واقعا من می خواستم رتبه بندی کنم بدون هیچ شکی جای رتبه یک و دو _چهار و پنج رو باهم عوض میکردم.
فیلم نامه و داستان ولورین خیلی برای من لذت بخش بود.خیلی................
داستان اینکه با اینکه راه خودتو گم کردی وهمیشه مستی و یه هدفی داری که یجوری از چیزی که هستی، جایی که گیرشی فرار کنی اما هنوزم توی وجودت از خود گذشتگی هست و شاید راه سعادتت اینه که همانند استادت که خودشو وقف شاگردهاش کرد اونم باید راه استادش رو بره که سعادت همینه وقف خود برای دیگران.
داستان اینکه اگر استاد و مرشدی درست نداشته باشی بعید نیست به چه هیولایی تبدیل شی(منظورم کلون ولورین هست که مسلما اگر لوگان استادی مثل اگزاویر نداشت میشد مثل کلونیش)
و صحنه آخر فیلم و حرفهای لوگان که به دخترش میزنه واقعا دل ادمو به درد میاره واقعا نمی تونم این فیلم رو نادیده بگیرم قبول دارم از خیلی جهات ایکس دو بهتر هست و بهتر جفت و جور شده و چندین داستانک رو به خوبی با هم ترکیب کرده اما بنظر من داستان و روایت لوگان یه چیز دیگست.من برای چهار تا فیلم خیلی گریه کردم(آخرین سامورایی-نجات سرباز رایان-مسیر سبز و لوگان)هر چهارتای این فیلم تقریبا یه مضمون و هدف در مرگ شخصیت هاشون دارن.واقعا این فیلم رو من نمیگم شاهکار کمیک بوکیه .این فیلم شاهکار دنیای سینمایی بود. برای من اصلا هم برام مهم نیست الهام گرفته از فلان بازیه یا نه یا حتی فلان مشکل رو داره
در خصوص ددپول خیلی خوش ساخته و نوآور هست.با یه فیلمی سرکار داریم که نمونشو قبلا توی ژانر کمیک بوکی ندیدم ولی برای من داستانش فوق العاده کلیشه ای هست (انتقام)بخاطر همین ایکس من یک رو جاش قرار دادم که حداقل از لحاظ داستانی بیشتر باب میل من بود.
بقیه جایگاه ها بنظر من واقعا برازنده هست و هیچ مشکلی با این موضوع ندارم البته من فونیکس سیاه رو ندیدم.

من که هم دارک فینکسو دیدم هم لست استند هرچند منتقد خوبی نیستم و نقد اصلا بلد نیستم و شاید قدر بقیه ندونم چه معیارایی باید قرار بدم ولی به نظرم بهتر لست استنده هرچند مشکلات بزرگی داره دارک فینکس ولی درکل بیشتر به کمیک وفادار تر بود.ویلینش اصلا خوب نشد ولی بهتر از این بود که همش مگنیتو باشه.نحوه بدست اوردن فینکسم خیلی بهتر بود.ولی مشکل اصلی از نظر من چارلز و ویلین اصلی بود.درکل میخوام بگم رتبه دهم براش خوبه
نقل قول کردن
marvel boy
#18 marvel boy 1398-04-10 22:16
اینم بگم هرچقدرم دارک فینکس بد بود کلا زیاد ناراحت نشین میدونین که پایان ایکس من نیست پایانش تو فاکسه و همونطور که میدونین مارول میسازش و امیدوارم محشر بسازش و احتمال زیاد داستان دارک فینسکو درست میکنن و مشکلات این فیلمو از یاد میبرن.از قدیم گفتن تا سه نشه بازی نشه
نقل قول کردن
Dixon
#19 Dixon 1398-04-10 22:24
به نقل از marvel boy:
به نقل از Dixon:
لیست کاملا درست بود و باهاش موافقم جز اینکه زیادی به فونیکس سیاه لطف کردید و رتبه ۱۰ از ۱۲ رو بهش دادید. فیلم قطعا بدترین عنوان مجموعه اس، حتی بدتر از ریشه ها. فونیکس سیاه دقیقا چی داشت؟ داستانش که معلوم نبود چی به چیه، بازیگرا از سر شکم سیری نقش بازی میکردن، فیلمنامه کلا به هم ریخته بود و هیچی سرجاش نبود، شخصیت خبیث مناسبی هم نداشت. ریشه ها باز یه داستانی داشت که منطقی جلو میرفت و مطالب هجو و زاید هم توش نبود، درواقع مشکلش فقط فیلمنامه بود و کمی هم جلوه های ویژه اما حضور هیو جکمن خودش وزنه ای بود که بخشی از مشکلات فیلم رو می پوشوند.
فونیکس سیاه نه تنها بدترین فیلم مجموعه اس بلکه جزو بدترین های ژانر خودش بشمار میره

هرکی نظری داره به نظر من همین رتبه براش خوبه.هرچند فیلم موفقی نبود ولی به نظر من از اخرین ایستادگی بهتر بود.هرچند مشکل فیلم فیلمنامش بود ولی درکل به نظرم دهم براش خوبه

شما بهتره یه بار دیگه نقد فونیکس سیاه رو توی سایت بخونی. وفاداری به کمیک نمیتونه به تنهایی عامل برتری فونیکس سیاه به آخرین ایستادگی باشه. حالا شما نظر سلیقه ایت اینه که فونیکس سیاه رتبه خوبی داره یه بحث دیگس.
نقل قول کردن
walking dead
#20 walking dead 1398-04-10 23:50
اسپم
ببخشید چرا ایستراگ های کاپیتان مارول تو سایت نیست؟
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#21 Cap-Spider Potter 1398-04-11 00:10
خسته نباشید آقای شریفی حسینی.
Top 5 من هم اینه:

1- Logan
2- X2
3- X-Men 5
4- X-Men 1
5- Days of future past

لوگان که یه " شاهکار" بود و جز بهترین های تاریخ سینمای کمیکه. قسمت اول و دوم هم که استارت موفقیت های آثار این ژانر رو زدند. خیلی هم دوست داشتم Apocalypse موفق بشه اما خب سقوط وحشتناکی کرد...
نقل قول کردن
marvel boy
#22 marvel boy 1398-04-11 08:06
به نقل از Dixon:
به نقل از marvel boy:
به نقل از Dixon:
لیست کاملا درست بود و باهاش موافقم جز اینکه زیادی به فونیکس سیاه لطف کردید و رتبه ۱۰ از ۱۲ رو بهش دادید. فیلم قطعا بدترین عنوان مجموعه اس، حتی بدتر از ریشه ها. فونیکس سیاه دقیقا چی داشت؟ داستانش که معلوم نبود چی به چیه، بازیگرا از سر شکم سیری نقش بازی میکردن، فیلمنامه کلا به هم ریخته بود و هیچی سرجاش نبود، شخصیت خبیث مناسبی هم نداشت. ریشه ها باز یه داستانی داشت که منطقی جلو میرفت و مطالب هجو و زاید هم توش نبود، درواقع مشکلش فقط فیلمنامه بود و کمی هم جلوه های ویژه اما حضور هیو جکمن خودش وزنه ای بود که بخشی از مشکلات فیلم رو می پوشوند.
فونیکس سیاه نه تنها بدترین فیلم مجموعه اس بلکه جزو بدترین های ژانر خودش بشمار میره

هرکی نظری داره به نظر من همین رتبه براش خوبه.هرچند فیلم موفقی نبود ولی به نظر من از اخرین ایستادگی بهتر بود.هرچند مشکل فیلم فیلمنامش بود ولی درکل به نظرم دهم براش خوبه

شما بهتره یه بار دیگه نقد فونیکس سیاه رو توی سایت بخونی. وفاداری به کمیک نمیتونه به تنهایی عامل برتری فونیکس سیاه به آخرین ایستادگی باشه. حالا شما نظر سلیقه ایت اینه که فونیکس سیاه رتبه خوبی داره یه بحث دیگس.

اولا خوندم نقدو دوما میگم هردو رو دیدم مشکلات بزرگی داشت ولی از اخرین ایستادگی به نظرم بهتر بود درضمن منتقد درواقع نظر خودشو درمورد یک فیلم بیان میکنه.من علاوه بر اینجا نقد های بسیاری از این فیلمو دیدم هردوشون از یک مشکل بزرگ پیروی میکنن ولی دارک فینکس از نظر من بهتره تازه این مقاله که نظر نویسندس حالا بیشتر سایت های خارجی رتبه بندیشون شبیه این باشه که خیلی خوبه یعنی نویسنده با اکثریت هم عقیدس درضمن نقد دارک فینکس که مختص به این سایت نیست درکل هرچند نمره دارک فینکس پایین تر اخرین ایستادگیه
ولی درکل به نظرم دارک فینکس بهتره.اندگیم نمرش از بلک پنتر پایین تر بود یعنی فیلمش ضعیف تره؟درضمن این نظر شماست که بدتره و نظر من همین دهمه
نقل قول کردن
captain steve
#23 captain steve 1398-04-11 10:31
کاش هیو جکمن رو به mcu بیارند وقعا کس دیگه ای نمیتونه جای اون رو بگیره واقعا هم مرگ دردناکی بود . کلا فیلمایی که توشون شخصیت اصلی که باهاش ارتباط عاطفی برقرار کردی میمیره فیلم خوبی میشه ولی امیدوارم توی ریبوت x men هیو جکمن رو برگردونند راستی چرا last stand پایین تر از دارک فونیکسه ؟ من تا حالا کمیک x men نخوندم ولی همون بار اول که اتفاقی فیلمو دیدم بدون اینکه بدونم اصلا مردان ایکس چبه عاشق فیلم شدم
نقل قول کردن
hassan91
#24 hassan91 1398-04-11 13:45
با رتبه بندی موافقم.

من هنوز فیلم دارک فونیکس رو ندیدم. ولی فیلم نامه‌ی آخرین مقاومت خودش به تنهایی یه حفره بود. و صد البته اینکه به فیلم قبلی خودش احترام چندانی نذاشت. اصن زنده‌ شدن جین گری و تبدیل شدن به دارک فونیکس و کشته شدن سایکلاپس در جا پس از دیدن جین گری خودش مترادف کلمه چرت بود و همون موقع هم که فیلم رو تماشا میکردم نوجون بودم همین احساس رو داشتم. مرگ جین گری تو قسمت دوم با اون فداکاری که انجام داد خیلی باشکوه بود ولی تو قسمت سوم کل نابودش کردن.

توی ریشه های مردان ایکس هم فقط دلم میخواست که ولوورین رو ببینم.

البته یکی از کمبودهای مردان ایکس این بود که سیبرتوث قدری رو ندیدم و این هم یه فرصته تا مارول ازش یه ویلن تمام عیار بسازه.
نقل قول کردن
persian_spider
#25 persian_spider 1398-04-11 23:36
به نقل از captain steve:
کاش هیو جکمن رو به mcu بیارند وقعا کس دیگه ای نمیتونه جای اون رو بگیره واقعا هم مرگ دردناکی بود . کلا فیلمایی که توشون شخصیت اصلی که باهاش ارتباط عاطفی برقرار کردی میمیره فیلم خوبی میشه ولی امیدوارم توی ریبوت x men هیو جکمن رو برگردونند راستی چرا last stand پایین تر از دارک فونیکسه ؟ من تا حالا کمیک x men نخوندم ولی همون بار اول که اتفاقی فیلمو دیدم بدون اینکه بدونم اصلا مردان ایکس چبه عاشق فیلم شدم


توی فیلم لوگان که مرد در واقع ربطی به لوگان دنبای ایکس من ها نداره و الان هم زنده هست!
به عنوان مثال فکر کنید مرد عنکبوتی توی دانیای ایکس من میومد و تو یه قسمت میمرد ولی دلیل نمیشه مرد عنکبوتی mcu هم بمیره اینم همینطوره.

اینم بگم که با این که لوگان یه فیلم شاهکار بود ولی از یه نظر ددپول مخصوصا قسمت ۲ بهتر بود چرا؟چون من خودم شخصا وقتی لوگان رو میدیدم که دیگه پیر شده قدرتش ضعیف شده دیگه اون لوگان سابق نیست نارحت میشدم آخرش هم که مرد اعصابم خورد شد ولی بازم میگم فیلم خیلی عالی بود
حالا برعکس ددپول کم کسری برای درفدار ها نزاشت از نظر شخصیتی کلی بزن بکش طنز شوخی همه قاطی مثلا بخوام یه صفت برای این دو فیلم بدم لوگان فیلم شاهکار و ددپول ۲ فیلم مشتی :lol:
نقل قول کردن
Aquaman
#26 Aquaman 1398-04-12 08:07
به نقل از persian_spider:


اینم بگم که با این که لوگان یه فیلم شاهکار بود ولی از یه نظر ددپول مخصوصا قسمت ۲ بهتر بود چرا؟چون من خودم شخصا وقتی لوگان رو میدیدم که دیگه پیر شده قدرتش ضعیف شده دیگه اون لوگان سابق نیست نارحت میشدم آخرش هم که مرد اعصابم خورد شد ولی بازم میگم فیلم خیلی عالی بود

عجب! شما باید حتما یه منتقدی چیزی میشدی
اصلا کفم برید از این دلیلی که آوردی :-*
نقل قول کردن
persian_spider
#27 persian_spider 1398-04-12 14:12
به نقل از Aquaman:
به نقل از persian_spider:


اینم بگم که با این که لوگان یه فیلم شاهکار بود ولی از یه نظر ددپول مخصوصا قسمت ۲ بهتر بود چرا؟چون من خودم شخصا وقتی لوگان رو میدیدم که دیگه پیر شده قدرتش ضعیف شده دیگه اون لوگان سابق نیست نارحت میشدم آخرش هم که مرد اعصابم خورد شد ولی بازم میگم فیلم خیلی عالی بود

عجب! شما باید حتما یه منتقدی چیزی میشدی
اصلا کفم برید از این دلیلی که آوردی :-*



خخخخخخ :lol:
شما اوله فیلم ددپول 2 رو ببینی اونجاش که درمورد لوگان حرف میزنه منظورم رو میفهمی.
در واقع یه جورایی میتونیم برداشت کنیم که ددپول برای تقلید از لوگان که مرد و فیلمش هم فروش زیادی کرد میخواست خودش رو بکشه خودش یه جورایی اینو گفت البته دلیل اصلی که این نبود ولی حالا.
نقل قول کردن
Aquaman
#28 Aquaman 1398-04-12 15:44
به نقل از persian_spider:
به نقل از Aquaman:
به نقل از persian_spider:


اینم بگم که با این که لوگان یه فیلم شاهکار بود ولی از یه نظر ددپول مخصوصا قسمت ۲ بهتر بود چرا؟چون من خودم شخصا وقتی لوگان رو میدیدم که دیگه پیر شده قدرتش ضعیف شده دیگه اون لوگان سابق نیست نارحت میشدم آخرش هم که مرد اعصابم خورد شد ولی بازم میگم فیلم خیلی عالی بود

عجب! شما باید حتما یه منتقدی چیزی میشدی
اصلا کفم برید از این دلیلی که آوردی :-*



خخخخخخ :lol:
شما اوله فیلم ددپول 2 رو ببینی اونجاش که درمورد لوگان حرف میزنه منظورم رو میفهمی.
در واقع یه جورایی میتونیم برداشت کنیم که ددپول برای تقلید از لوگان که مرد و فیلمش هم فروش زیادی کرد میخواست خودش رو بکشه خودش یه جورایی اینو گفت البته دلیل اصلی که این نبود ولی حالا.

خخخخخخ . موش بخوره تو رو :lol:
نقل قول کردن
AB.A.M
#29 AB.A.M 1398-06-10 15:10
ممنون از اقای شریفی رتبه بندی موافقم فقط کاش لوگان رو برای رتبه اول در نظر میگرفتید چون اکشن لوگان یه سر وگردن
از ایکس 2 بالاتره و بهترین فیلم ابرقهرمانی با درجه r هستش .
و با دیدن فیلمش هر چیزی که بیننده میخواهد بهش تحویل میده.
و همینطور که نوشتید نمره های بهتری هم در مقابل ایکس من ۲
داره.
واین نشان از این میده که چقدر فیلم از نظر فیلمنامه بی نقص هست وچه داستان عالی به ما تحویل میده و آینده احتمالی رو به ما نشون میده که به بهتری صورت به تصویر کشیده میشه .
سکانس های اکشن فوق العاده هستند .
وهمینطور فیلم ایکس ۲
فیلم عالی هست ولی از نظر من درحد لوگان نیست.

وبا بقیه رتبه بندی موافقم .
تشکری دوباره از اقای شریفی
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#30 Pooyan mirzahosseini 1400-05-14 21:05
سلام خسته نباشید
کاملاً دقیق بود البته بنظرم فیلم اتحاد مردان ایکس فیلم خوبی بود اما واقعاً لوگان بهترین فیلم در دنیای ایکس من هست حالا جای بحث داره اما در نهایت واقعاً لوگان بهتر هست و میتونم برای اثبات این حرف دلایل زیادی بیارم ولی خب فعلاً لازم نیست چون فکر کنم خیلی ها با من هم نظر هستن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44