20 نکته جالبی که شاید درباره فیلم های X-men نمیدانستید

20 نکته جالبی که شاید درباره فیلم های ایکس من نمیدانستید

این مقاله به مناسبت انتشار فیلم "دارک فینیکس" در قالب بلوری تقدیم شما میشود ...

 مقدمه: نخستین فیلم زنده از سه‌گانه‌ی نخست "مردان ایکس" در سال 2000  به دلیل آنکه توانست به دنیای پیچیده میوتانت‌های (تغییر یافته‌های ژنتیکی) مشهور مارول وفادار باشد و آنها را درون دنیای قابل‌باوری جای دهد به موفقیت رسید و راه را برای اقتباس‌های كمیك‌بوکی بعدی هموارتر‌ كرد. سپس فیلم "ایکس ۲: اتحاد مردان ایکس" (X2: X-Men United) با بهره‌گیری از افکت‌های ویژه‌ی بهتر، کاراکترهای اصلی و فرعی بیشتر و داستانی گیراتر، چشم‌ها را خیره کرد و باعث شد تا فرنچایز ایکس من کاملا برای تماشاچیان سینما شناخته بشه. تا به حال فراز و نشیب های زیادی در این فرنچایز شاهد بوده ایم و 12 فیلم از این سری ساخته شده است که در این مقاله میخواهیم به برخی از فَکت هایی که شاید درباره نحوه ساخت آنها نمیدانستید بپردازیم.

همچنین برای کسب اطلاعات و تماشای صحنه های حدف شده از فیلم های X-men، این مقاله و این مقاله را بخوانید.

 

20- جاس ویدون روی فیلمنامه فیلم اول "ایکس من" کار کرده!

جاس ویدون روی فیلمنامه فیلم اول "ایکس من" کار کرده!

گفته میشه 4 نویسنده روی فیلمنامه "مردان ایکس 1" (2000) ساخته برایان سینگر کار کردند. یکی از آنها جاس ویدون بود که حتما میدانید بعدا برای مارول فیلم های اونجرز را ساخت! گفته میشه فاکس از لحن شوخ طبعانه ویدون و فیلمنامه او که پُر بود از ارجاعات مختلف به فرهنگ عامه پسند خوشش نیومد و فقط چند تا از دیالوگ های ویدون در نسخه نهایی باقی موند. مثل اون جمله معروفی که استورم به «وزغ» میگه ("میدونی چه بر سر وزغی میاد که رعد و برق بهش میخوره؟")

میدونی چه بر سر وزغی میاد که با رعد و برق برخورد کنه

و همچنین یکی دو تا از دیالوگ های بین ولورین و سایکلاپس. در نهایت «دیوید هیتر» کسی بود که اسمش به عنوان فیلمنامه نویس در تیتراژ فیلم اومد (هیتر به طور محدود بازیگری هم کرده ولی جالبه که صداپیشه شخصیت‌های سالید اسنیک و بیگ باس از سال ۱۹۹۸، در سری بازی‌های ویدئویی متال گیر بود!). ویدون هم بعدا یک کمیک عالی برای مردان ایکس نوشت که اینجا ترجمه شده است.

 

19- پیروی هیو جکمن از تمرینات بدنسازی مایک تایسون!

پیروی هیو جکمن از تمرینات بدنسازی مایک تایسون!

وقتی هیو جکمن برای نقش ولورین انتخاب شد ، خیلی قضیه رو جدی گرفت چون میدونست شخصیت ولورین بسیار محبوبیت داره. لذا ویدئوهایی از مایکل تایسون به عنوان قهرمان بوکس جهان تماشا کرد تا بدنش را آماده کنه. همچنین گفته میشه هیو جکمن صبح زود دوش آب سرد میگرفته تا عصبانی بشه و بتونه بهتره نقش ولورین رو بازی کنه! او همچنین قبل از فیلمبرداری فرآیند دهیدراسیون (Dehydration) انجام میداده تا عضلاتش جوری باشند که رگ های بدنش بزنن بیرون!

 

18- بازیگر نقش سیبرتوث اولش قرار بود فقط بدلکار باشه!

«تایلر مین» که نام واقعی اش «دریل کارولات» (Daryl Karolat) است، اصلیتی کانادایی دارد و در کمپانی WCW فعالیت میکرد و در عرصه بازیگری هم فعالیت داشته. به طور مثال در فیلم "تروی"، "هرکول" یا نسخه بازسازی شده "هالووین" حضور داشته و همچنین در فیلم "عقرب شاه". اما علاقمندان به دنیای کمیک ایشان را حتما به خاطر ایفای نقش دشمن شماره یک «ولورین» یعنی «سیبرتوث» در فیلم "مردان ایکس 1" به یاد می آورند. گفته میشه اولش توسط سازندگان این فیلم استخدام شده بود تا بدلکار باشد ولی برایان سینگر سر صحنه ازش خوشش آمد و بهش پیشنهاد داد تا نقش سیبرتوث را ایفا کنه.

 

17- پاتریک استوارت هیچ اطلاعی از نقش خودش نداشت!

 پاتریک استوارت

آقای پاتریک استوارت شاید تا ابد با نقش پرفسور «چارلز اگزاویر» در سری فیلم های اولیه مردان ایکس و همچنین فیلم "لوگان" شناخته بشه. البته او قبلا سابقه حضور در سریال جدیدی از Star Trek رو داشت و با این جور نقش های تخیلی آشنا بود ولی جالبه بدونید که هیچ اطلاعی از کمیک های ایکس من و نقشی که قرار بود بازی کنه نداشت و هنگام مصاحبه چند بار سوتی داد و X-men رو با سریال X-Files اشتباه گرفت ! نکته جالب دیگر درباره او اینه که بلد نبود چطور شطرنج بازی کنه! در فیلم های ایکس من صحنه ای هست که داره با بازیگر نقش مگنتو (ایان مک کلن) شطرنج بازی میکنه (مک کلن هم بلد نبوده!!!).

شطرنج

بنابراین یک استاد شطرنج استخدام میشه تا به او و مک کلن شطرنج یاد بده!

 

16- گریم بازیگر نقش میستیک 9 ساعت طول میکشیده!

گریم بازیگر نقش میستیک 9 ساعت طول میکشیده!

«میستیک» (Mystique درسته که غالبا در کمیک های مردان ایکس به عنوان شخصیت خبیث به تصویر کشیده شده ولی کاراکتر پیچیده ای داره که واقعا جذاب و خاکستریه که باعث میشه حتی ضد قهرمان هم باشه. ضمن این که به عنوان یک جهش یافته قدرتی داره به نام تغییر شکل (shape shifting) که باعث شده از خطرناک ترین دشمنان مردان ایکس باشه. ظاهرش در فیلم های مردان ایکس از اون دسته هستش که از دنیای کمیک هم فراتر میرن! یعنی واقعا «برایان سینگر» به عنوان سازنده سری نخست مردان ایکس چیزی رو پسندید که با دنیای کمیک شباهتی نداشت ولی فوق العاده خلاقانه و جسورانه بود. در واقع بازیگر نقش میستیک یعنی خانم «ربکا رومین» لخت بود که سر تا پایش را آبی کرده بودند (البته پولک هایی هم روی بدنش بود). برای این کار او باید 9 ساعت گریم میشد! یک بار هم در پایان فیلم اول مشروب خورد (چون میخواست بابت این که دیگه مجبور نیست این همه مدت گریم بشه، جشن بگیره!) ولی الکل داخل بدنش با رنگ آبی گریم ترکیب شد و باعث شد استفراغ کنه (رنگ استفراغش، آبی بود!). اما در فیلم دوم مردان ایکس کارشناسان گریم زبده تر شده بودند و تونستند تعداد ساعات گریم او را به زیر 6 ساعت کاهش دهند.

 

15- برخی از صحنه های سری اول مردان ایکس به صورت فی البداهه خلق شدند!

برخی از صحنه های سری اول مردان ایکس به صورت فی البداهه خلق شدند!

برایان سینگر کارگردانی است که به بازیگران خودش اجازه میده فی البداهه هم کار کنند. یعنی درسته که خیلی از صحنه های فیلم های او از مدتها قبل روشون برنامه ریزی میشه ولی برخی هم همین جوری یهویی خلق شدند! مثل صحنه ای که اون دو تا پسر در فیلم اول سایکلاپس را در ایستگاه قطار میبینند و بهش لبخند میزنند. میگن این صحنه قرار نبوده تو فیلم باشه ولی اون دو تا پسر واقعاً از دیدن شخصیت مورد علاقه خودشون (سایکلاپس) خوششون اومد و بهش لبخند زدن و سینگر هم از صحنه خوشش اومد و تو فیلم ازش استفاده کرد!

 

14- برایان سینگر داخل یک مزرعه نشست تا درباره یک صحنه فکر کنه!

 برایان سینگر داخل یک مزرعه نشست تا درباره یک صحنه فکر کنه!

برایان سینگر خیلی راجع به برخی صحنه ها و لحظات فیلم های ایکس من فکر میکرد و نسبت بهشون وسواس داشت. میگن یه بار وقتی میخواست صحنه مربوط به جین گری و ولورین در فیلم "مردان ایکس 2" رو بگیره ، رفت وسط یک مزرعه و ساعتها نشست و با خودش فکر کرد! این در حالی بود که خورشید داشت غروب میکرد و بازیگران فیلم معطل سینگر بودند! بعد سینگر برگشت و از بازیگران سئوال کرد "به نظرتون این دو شخصیت باید تو این صحنه یکدیگر رو بوس کنند؟"! . سپس همه دستاشون رو به نشانه تایید بلند کردن! (حتی یکی دو تا از اون شیطون ها به سینگر پیشنهاد کردن که اونا نباید فقط به یک بوسه اکتفا کنند!!).

 

13- بازیگر نقش جین گری خبر نداشت که قراره بمیره!

خانم «فامکه یانسن» که نقش جین گری رو  در سری اول فیلم های ایکس من بازی میکرد خبر نداشت که این شخصیت در دنیای کمیک وقتی تبدیل به فونیکس سیاه میشه، میمیره! همچنین او خبر نداشت که جین در قسمت سوم ایکس من قراره کشته بشه (به دست ولورین) ! یعنی بهش نگفته بودن! ظاهرا تنها نسخه از فیلمنامه اصلی که داخلش نوشته بوده جین گری میمیره، دست رئیس فاکس بوده و او به کسی راجع به این موضوع چیزی نگفته بوده!

 

12- فیلم های ددپول موفق ترین در سری ایکس من هستند!

 فیلم های ددپول موفق ترین در سری ایکس من هستند!

علیرغم اینکه سری فیلم های "ددپول" با درجه محدود کننده R عرضه شده اند اما از دیگر فیلم های مردان ایکس در سرتاسر جهان بیشتر فروش کرده اند! در واقع فیلم اول "ددپول" با 783 میلون دلار در سطح جهان پرفروش ترین این سری بوده و فعلا "دارک فونیکس" با چیزی در حدود 210 میلیون دلار کم فروش ترین فیلم این سری به حساب میاد. جالب اینه که "ددپول 1" با داشتن بودجه ای 58 میلیون دلاری کم ترین بودجه را در بین کل فیلم های این سری داشته!

فروش ایکس من 

همانطور که مشاهده کردید سری فیلم های ایکس من در جهان در حدود  6 میلیارد دلار فروخته اند (به طور میانگین هر فیلم در حدود 500 میلیون دلار) .

 

11- کارگردان های دیگری که قرار بود ایکس من را بسازند

کارگردان های دیگری که قرار بود ایکس من را بسازند

سالها قبل از اینکه برایان سینگر فیلمی از روی مردان ایکس بسازه، استن لی به همراه کریس کلرمانت (مغز متفکر کمیک های ایکس من) سراغ جیمز کامرون (سازنده "تایتانیک"، "ترمیناتور 2" و ...) رفتن تا فیلمی از ایکس من بسازه ولی جیمز بیشتر دوست داشت از مرد عنکبوتی فیلم بسازه (این مقاله رو بخونید) . همچنین گفته میشه در اون مقطع کلرمانت دوست داشته «باب هاسکینز» نقش ولورین رو بازی کنه!

باب هاسکیز - ولورین

بعدها اسم «رابرت رودریگز»  هم مطرح شد ولی او خوشبختانه از کارگردانی ایکس من کناره گیری کرد! (گفته بود ساختن فیلم هایی که بودجه بالایی دارند نمیتونه براش fun باشه!). خود برایان سینگر هم اولش دوست نداشته این فیلم رو بسازه ولی استن لی عاشق فیلم او به نام "مظنونین همیشگی" بوده و فکر میکرده سینگر چون تو اون فیلم چند تا شخصیت رو به خوبی در کنار هم  به تصویر کشیده پس از عهده یک فیلم تیمی مثل ایکس من برمیاد. برایان سینگر ظاهرا پس از خوندن کمیک های ایکس من ازش خوشش اومد و نظرش عوض شد و تصمیم گرفت فیلم رو بسازه.

 

10- «راسل کرو» اولین گزینه برای ایفای نقش ولورین بود!

راسل کرو

گفته میشه بازیگر اسکار گرفته و مطرح دنیای سینما یعنی «راسل کرو» گزینه نخست فاکس برای ایفای نقش ولورین در فیلم "مردان ایکس 1" بود ولی او خودش پیشنهاد داد که «هیو جکمن» که آن موقع بازیگر ناشناخته ای بود این نقش را بازی کنه. اما در نهایت فاکس رفت سراغ بازیگری شناخته شده تر به نام «داگری اسکات». منتهی شانس با هیو جکمن یار بود زیرا اسکات سر صحنه فیلمبرداری "ماموریت غیر ممکن 2" آسیب دید و فاکس سرانجام هیو را انتخاب کرد (جکمن در حالی به فیلم "ایکس من 1" اضافه شد که 19 روز از فیلمبرداری گذشته بود!) همین نقش باعث شد تا هیو جکمن در هالیوود به یک ستاره تبدیل بشه.

 

9- ویلچری که داشت دردسرساز می شد!

ویلچری که داشت دردسرساز می شد!

ویلچری که پرفسور اگزاویر در فیلم "مردان ایکس 1" استفاده می کرد یک ویلچر ساده نبود و به طور ویژه ای ساخته شده بود تا بتونه حرکات خاصی رو انجام بده. ولی وقتی فیلمبرداری این فیلم تمام شد یک وکیل اون رو خرید! تا اینکه فیلمبرداری قسمت دوم ایکس من شروع شد و تازه فهمیدند یه ویلچر مشابه نیاز دارند! اما خوشبختانه اون آقا وکیله ویلچر رو به سازندگان فیلم قرض داد!

  

8- "لوگان" صاحب بهترین امتیاز در بین فیلم های ایکس من است

 "لوگان" صاحب بهترین امتیاز در بین فیلم های ایکس من است

تا به حال 12 فیلم سینمایی از روی کمیک های X-men ساخته شده است که فیلم "لوگان" با کسب امتیاز 93 از 100 در سایت راتن تومیتوز تا به حال از نظر منتقدین بهترین فیلم این سری بوده. "دارک فینکس" هم با امتیاز 23 از 100 بدترین بوده است!

 

7- «جَنِت جکسون» قرار بود نقش استورم را بازی کنه!

«جَنِت جکسون» قرار بود نقش استورم را بازی کنه

جنت جکسون (Janet Jackson) خواننده، رقصنده، ترانه‌سرا و هنرپیشه اهل آمریکا است. او خواهر خواننده معروف «مایکل جکسون» می‌باشد. جالبه که بدونید ایشون گزینه نخست فاکس برای ایفای نقش استورم در فیلم "مردان ایکس 1" بود و حتی سر صحنه فیلمبرداری هم حاضر شد ولی چون این فیلم با کنسرت او تداخل داشت تصمیم گرفت از حضور در فیلم انصراف بده!

 

6- مردان ایکس خانم بری را از یک فاجعه نجات داد!

 مردان ایکس خانم بری را از یک فاجعه نجات داد!

پس از انصراف خانم جکسون برای نقش استورم،  این نقش به خانم «هالی بری» رسید. جالبه که بدونید بری اولش قرار بود در فیلم "جیلی" (Gigli) بازی کنه ولی به خاطر مردان ایکس از این فیلم کناره گیری کرد و این اتفاق خیلی هم به نفعش تموم شد چون فیلم "جیلی" یکی از بدترین فیلم های تاریخ سینما از آب دراومد!

 

5- لیو شرایبر برای نقش سیبرتوث 23 کیلو وزن اضافه کرد!

 لیو شرایبر برای نقش سیبرتوث 23 کیلو وزن اضافه کرد!

وقتی «لیو شرایبر» برای ایفای نقش «سیبرتوث» در فیلم "ریشه های مردان ایکس: ولورین" انتخاب شد، اولش قرار شد یک لباسی برایش درست کنند که هیکلی تر نشانش دهد. اما وی خجالت کشید (!) و تصمیم گرفت به جای لباس ، وزنش رو بالا ببره! بنابراین تقریبا 23 کیلو (معادل 50 پوند) به وزنش اضافه کرد و چیزی که در فیلم میبینید همش مال خودشه!

 

4- ماجرای ساخته شدن قسمت سوم توسط «برت رتنر»!

 ماجرای ساخته شدن قسمت سوم توسط «برت رتنر»!

برایان سینگر با ساخت دو قسمت اول مردان ایکس به موفقیت و شهرت زیادی دست یافت. همه منتظر بودند تا او با ساخت قسمت سوم ، سه گانه باشکوه خودش را به پایان ببره ولی وارنر مُخش را زد و برایان را وسوسه کرد تا برایش فیلم "بازگشت سوپرمن" را بسازه! (واقعا هم حیف شد چون سینگر با این تصمیم در واقع هم به ایکس من ضربه زد و هم به سوپرمن چون "بازگشت سوپرمن" هم تا حد زیادی هواداران را نا امید کرد!). در هر حال،  فاکس ناگهان با بحران مواجه شد زیرا باید هر چه سریع تر برای سینگر جانشینی لایق تعیین میکرد. اولش «متیو وان» انتخاب شد تا قسمت سوم رو بسازه. گفته میشه وان بود که «وینی جونز» فوتبالیست سابق انگلیسی را برای نقش «جاگرنات» و همچنین «کلزلی گرامر» را برای نقش «وحشی» (Beast) برگزید. اما آقای وان هم بعد از مدتی پروژه را رها کرد و در نهایت «برت رتنر» جای او را گرفت. رتنر در هالیوود به این مشهوره که میتونه پروژه های نیمه تمام را سر و سامان بده ، منتهی با کیفیتی نه چندان بالا! در هر حال،  آقای رتنر فیلم "مردان ایکس: آخرین ایستادگی" را ساخت که ضعیف ترین در سه گانه نخست X-men به حساب میاد ولی در هر حال مشکل فاکس حل شد و سر موقع فیلم رو اکران کرد!

 

3- «جیمز مک‌آووی» و «نیکلاس هولت» قضیه رو خیلی جدی گرفته بودن!

 جیمز مک‌آووی و نیکلاس هولت قضیه رو خیلی جدی گرفته بودن!

جیمز مک آووی که نقش نسخه جوان تر پرفسور اگزاویر را در فیلم X-men: First Class بازی کرد، قبل از شروع فیلمبرداری سرش را تراشید تا دقیقا شبیه به نقش بشه ولی بعدا فهمید که اشتباه کرده چون قراره مو داشته باشه!!! بنابراین از موی مصنوعی برایش استفاده کردند! گفته میشه «نیکلاس هولت» هم که در این فیلم نقش نسخه جوان تر وحشی (Beast) را بازی کرد، برخی از اپیزودهای سریال Frasier را نگاه کرد تا نقش آفرینی آقای «کلزلی گرامر» را تماشا کنه و لهجه او را بتونه در فیلم تقلید کنه! (کلزلی گرامر قبلا در فیلم "مردان ایکس: آخرین ایستادگی" نقش وحشی را بازی کرده بود).

 

2- «جیمز مارسدن» از «هیو جکمن» و «فامکه یانسن» کوتاهتر بود!

جیمز مارسدن از هیو جکمن و فامکه یانسن کوتاهتر بود!

آقای مارسدن بازیگر نقش سایکلاپس در سری اول فیلم های مردان ایکس آدم قد کوتاهی نیست ولی مساله اینه که هیو جکمن و فامکه یانسن ازش بلند تر بودند و بنابراین در صحنه های مشترک با این دو بازیگر مجبور بود روی جعبه سیب (!) قرار بگیره تا هم قد بشه و بتونه تو صورتشون نگاه کنه!

 

1- مرد عنكبوتی در فیلم "مردان ایكس 1"!

و در پایان مقاله ویدئویی بسيار جالب برایتان داریم از پشت صحنه فیلم "مردان ایكس" (2000) ! در این ویدئو یكی از بدلكاران فیلم لباس مرد عنكبوتی پوشیده و بدون آنكه بازیگران فیلم از آن مطلع باشند از پشت سر به آنها نزدیك میشود و بعد به آنها میگوید: "آخ آخ! ببخشید! مثل اینكه فیلمو اشتباهی آمده ام!"

لینك دانلود و تماشاي ويدئو

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

  مطالب مرتبط:

30 ایستراگ (EASTER EGG) فیلم مردان ایكس: اپوكالیپس

ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم لوگان (LOGAN)

10 لحظه برتر ولورین در عالم سینما

هیوجکمن، ولورین و یک دوره 17 ساله

15 دفعه ای که از ایکس من (X-MEN) تقلید شد!

10 قهرمانی که از ولورین (WOLVERINE) تقلید کرده اند

10 تیم برتر تاریخ مردان ایکس 

تقلید در دنیای کمیک بوک، سینما، تلویزیون و انیمیشن

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

10 چیز مهمی که باید درباره گروه "ایکس فورس" (X-FORCE) بدانید

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

سیری در کمیک بوک های ایکس من 

10 ابر خبیث برتر دنیای کمیک بوک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

old man omid
#1 old man omid 1398-04-02 16:49
خسته نباشید اقای ترابی.
مقاله ی خیلئ خوب و جالبی بود.
نقل قول کردن
marvel is best
#2 marvel is best 1398-04-02 19:36
بسیار مقاله جالبی بود ممنون از اقای ترابی
نقل قول کردن
Arsham
#3 Arsham 1398-04-02 21:57
مقاله عالی بود ممنون.مورد 16یعنی هر روز دوباره گریمش می کردند ؟
نقل قول کردن
me
#4 me 1398-04-02 22:09
عالی ممنون
میخوام راجب هر کدوم یه نظر بنویسم

20:پس این جاس ویدون قبل از اونجرزم تو کار فیلم کمیکی بوده
19:یعنی این خیو جکمن انقدر بیکار بوده
داداش ما همینجوری هم قبولت داریم چرا رفتی خودتو به $@@#دادی خودتو کم اب کردی رگت بزنه برون :o :o
18:این یارو چه شانسی داره مثل این میمونه به امید پیاز بری تو جا میوه ای موز پیدا کنی :lol: :D
17: این سکانس منو یاد این پیرمرد های بازنشسته تهرانی میندازه که میرن تو پارک شطرنج بازی میکنن
16:نه ساعت :oطرف پاش خشک نشده تازشم من تو یه سایت دیده بودم میگفتن ربکا رومن بالا اورده روی جکمن راستی مایع ابی چجوری رفته تو بدنش
15:شانس اوردن اون پسرا بهش نگفتن عمو عینکتو میدی بزنیم :D
14:برایان جان بهتر نبود یجای رفتن به مزرعه میرفتی تو دستشویی فکرت باز تر میشد :D :-) :-) راستی این که بعضیا گفتن نباید به بوسه اکتفا کرد منظورشون چی بوده؟ :o :oops:
13:بابا مثل این میمونه درس بخونی ولی ندونی فردا امتحان داری
12:یعنی ددپول 1بهتر از 2ش بوده ؟
11:حرفی ندارم
نقل قول کردن
M.Mardukh
#5 M.Mardukh 1398-04-02 23:05
با تشکر از آقای ترابی بابت مقاله جالبشون

ای کاش شرکت فاکس قرن بیستم جیمز کامرون رو برای دو تا فیلم آخری مردان ایکس ( قیامت و ققنوس سیاه) انتخاب میکرد و یا حداقل فیلم های بیشتری رو در اختیار برایان سینگر می گذاشت.
ولی حیف.
ای کاش این سری از مردان ایکس توی اوجش از ما خداحافظی میکرد، مثل فیلم لوگان و روزهای سپری شده در آینده.
ولی بازم حیف.

ولی خدا رو شکر رایت این شخصیت ها به خونه خودشون برگشتند

راستی یه شایعه هست که میگه قراره در ریبوت مردان ایکس، از ایک مردان ایکس استفاده نکنند چون نصف اعضای این گروه زن هستند. میخواستم بدونم راسته یا دروغ؟
نقل قول کردن
Frank castle
#6 Frank castle 1398-04-03 08:30
سلام
ممنون از مقالتون
میخواستم بدونم که مقاله ای هم توی برنامتون هست که فیلم های فاکس رو رده بندی کرده باشید؟
نقل قول کردن
hassan91
#7 hassan91 1398-04-09 18:18
بهترین فیلمهای مردان ایکس: مردان ایکس ۱ و ۲ و مردان ایکس: روزهای گذشته‌ی آینده، ولوورین ۲ و لوگان و ددپول ۱.

بدترین فیلمهای مردان ایکس: مردان ایکس آخرین ایستادگی، مردان ایکس اریجین، مردان ایکس عصر اپوکالیپس، مردان ایکس فونیکس سیاه.

مابقی متوسط بودن بنظرم.

تمام کارکترهای مردان ایکس یه طرف. کارکترهای ولوورین و مگنتو یه طرف. بازیهای یان مک کلن و مایکل فسبندر تو نقش مگنتو و هیو جکمن در نقش ولوورین به یاد ماندنی و ماندگار شدن. البته بدی نقش مگنتو این بود که در هیبت یک ویلن بود و امیدوارم که در آینده نقشش و شخصیتش کلیشه ای نشه. به همین خاطر بنظرم خیلی سخت میشه که نقش مگنتو در سینمای آینده خارج از کلیشه های خودش باشه.
نقل قول کردن
Cap Spider Strange
#8 Cap Spider Strange 1398-04-09 19:30
ممنون بابت این مقاله لعالی
نقل قول کردن
msj
#9 msj 1398-04-09 20:09
اون اخری به کل نوزده تای قبلی می ارزید :lol: :lol:
نقل قول کردن
Arsham
#10 Arsham 1398-04-09 21:12
خخخخ بیچاره مک آووی.

الآن یعنی لوگان از ایکس من 2 و روز های گذشته و اینده هم بهتره؟
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#11 Pooya-Spidey 1398-04-09 22:14
از اون دسته مقاله های جالب سایت بود یعنی هم نکته های سینمایی حرفه ای برای فیلمبازا داشت هم نکته های ابر قهرمانی برای کمیک فن ها هم نکته های فان برای کسایی که به مسائل فان سینما علاقه دارند.
به شخصه که خیلی با این مقاله حال کردم مخصوصا مورد اول که واقعا خنده دار بود :lol: :lol:
نقل قول کردن
Son of Osborn
#12 Son of Osborn 1398-06-10 08:03
این مقاله خیلی از خاطرات خوش گذشته رو برام زنده کرد :cry:
نقل قول کردن
sara
#13 sara 1398-06-10 11:23
واقعا جالب بود ولی در رابطه گریم ربکا رومین خدایی بدبخت چرا باید سر تا پای بدنش گریم بشه اونم لخت!!!! :o :o :o
کلا تو سه گانه اول یکی از چیز هایی که خیلی رو مخ بود همین بود
بدبخت مک آوی :lol: :lol: :lol:
حیف اون مو ها که الکی تراشیده شد

تو مورد اول چه بدلکاری خوش ذوقی :lol: :lol:
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#14 AmirhoseinJafari2005 1399-11-19 23:17
خیلی جالب و سرگرم کننده بود :D
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45