10 دشمن برتر ولورین (Wolverine)

10 دشمن برتر ولورین (Wolverine)

به مناسبت اکران فیلم "لوگان" این مقاله را تقدیم شما میکنیم.

مقدمه: ولورین بهترین و محبوب ترین عضو گروه مردان ایکس است که در طول سالیان گذشته شاهد تغییرات و فراز و نشیب های زیادی در شخصیت او بوده ایم. او به خاطر قدرت هایی که دارد، دشمنان منحصر به فرد و قدرتمندی هم داشته. ضمن اینکه چون حدود 200 سال عمر کرده در تمام این مدت دشمنان خاص خودش را داشته که گاهی اوقات ارتباط زیادی هم با گروه مردان ایکس ندارند. در هر حال در این مقاله این افتخار را دارم  به معرفی 10 دشمن معروف، شناخته شده و برتر ولورین بپردازم.

 

10- اوگان (Ogun)

 اوگان (Ogun)

نام واقعی: ؟

خلق شده توسط: کریس کلرمانت، ال میلگرام

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 1  از کمیک Kitty Pryde & Wolverine (نوامبر 1984)

گفته میشه «اوگان» از قرن 17 میلادی تا به حال زنده است و  استاد و مرشد ولورین در رشته هنرهای رزمی ninjutsu بود. همچنین توانایی های تله پاتیک داشت که میتوانست روی ذهن دیگران تاثیر بگذارد. ولورین اولین بار در جنگ جهانی دوم با اوگان ملاقات کرد (اون موقع اوگان در ارتش ژاپن خدمت میکرد). او انسان شریفی بود ولی علاقه اش به جادوی سیاه باعث شد خبیث و  به گروه تبهکاری یاکوزا ملحق بشه. وقتی ولورین تصمیم گرفت همون آموزش ها را به عضو نوجوان گروه ایکس من یعنی «کیتی پراید» بده، اوگان ذهنش رو تسخیر کرد و باعث شد تا رو در روی ولورین قرار بگیره. در نهایت کیتی به سختی و مشقت تونست از دست کنترل ذهنی اوگان خلاص بشه و به کمک ولورین، اوگان نابود شد ولی روحش درون ماسکش باقی ماند و بعدا دوباره برگشت.  اوگان سالهاست که دشمن سرسخت ولورین محسوب میشه و ذهن خیلی از دوستان و ومتحدین او را به کنترل خویش درآورده و حتی مجبورش کرد همسر آن موقعش یعنی «وایپر» را به قصد کشت بزنه (در پایین درباره وایپر توضیح داده شده).

 

9- وایپر (Viper)

 وایپر (Viper)

نام واقعی: اوفلیا سرکیسیان (Ophelia Sarkissian)

خلق شده توسط: استن لی، جیم استرانکو

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 110 از کمیک کاپیتان آمریکا (فوریه 1969)

«وایپر» که  به نام «مادام هایدرا» هم شناخته میشود، به عنوان یک تروریست بین المللی و خطرناک بارها با خیلی از ابرقهرمانان مارول روبرو شده است و از دشمنان کاپیتان آمریکا و نیک فیوری هم محسوب میشه و به گروه New Mutants هم آسیب های جدی زده. او در اروپای شرقی و دوران حکمرانی دولت های کمونیستی به دنیا آمد و بزرگ شد و پس از کشته شدن پدر و مادرش به عضویت گروه های تروریستی درآمد و آرام آرام به یکی از رهبران گروه "هایدرا" بدل گشت. اما یکی از پلید ترین نقشه های او منجر شد که بتونه با ولورین ازدواج کنه و کنترل کشور خلافکاران به نام Madripoor رو به دست بیاره! اما وقتی روحش توسط « اوگان» تسخیر شده بود ، ولورین تونست زخم کاری بهش وارد کنه و ازش طلاق بگیره (البته بعدش وایپر تونست تا مدتی کنترلش روی Madripoor رو حفظ کنه). چند وقت پیش با دیگر رهبران هایدرا متحد شد تا نیک فیوری رو شکست بده و سابقه همدستی با نورمن آزبورن را هم داره . وایپر در فیلم سینمایی ولورین (2013) حضور داشت و نقشش را Svetlana Khodchenkova بازی میکرد. او در این فیلم یک میوتانت شده بود که زبانی مثل خزندگان داشت که نسبت به تمام مواد سمی کره زمین ایمن بود و اگر هم به سمی مبتلا میشد، پوست اندازی میکرد! ولی در دنیای کمیک، جهش یافته نیست و فقط مهارت های خاص داره. ضمن اینکه نسبت به سم ها و زهرهای مختلف مصونه!

 

8- داکن (Daken)

 داکن (Daken)

نام واقعی: آکیهیرو (Akihiro)

خلق شده توسط: دانیل وی، استیو دیلون

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 10 از کمیک Wolverine Origins (مارس 2007)

«داکن» پسر ولورین و ثمره ازدواج کوتاهی است که در دوران جنگ جهانی دوم انجام داد. وقتی مادرش توسط «سرباز زمستان» (باکی بارنز) کشته شد ، فرد مرموزی به نام «راملوس» نجاتش داد و به دست والدین جدیدی سپرد (درباره راملوس در همین مقاله توضیح داده شده). او در دهکده خودش مورد تمسخر قرار میگرفت و بهش لقب "داکن" (به معنای "دو رگه ناخالص") دادند. داکن به طور تصادفی نامادری خودش را کشت و ناپدری اش هم خودکشی کرد. بعدش راملوس جوری برایش نقشه کشید که بتونه پدر واقعی اش (ولورین) را پیدا کنه  و ازش انتقام بگیره. داکن مدتی در گروه "دارک اونجرز" که توسط نورمن آزبورن تشکیل شد نقش ولورین را بازی کرد. بعدش هم نسخه جدید گروه خبیث Brotherhood of Mutants را تشکیل داد. اینجا بود که با گروه جدید ایکس فورس که رهبرش ولورین بود سرشاخ بود. در نهایت ولورین پسرش را غرق کرد و کشت . اما داکن بعدا به عنوان یکی از سوارکاران «آپوکالیپس» برگشت. او علاوه بر قدرت های پدرش ، ذهنی داره که در مقابل تله پاتی مصون هستش. همچنین بدنش  نوعی فرومون هم از خودش پخش میکنه که باعث میشه دیگران بهش میل رومانتیک پیدا کنند!

  

7- امگا رد (Omega Red)

امگا رد (Omega Red)

نام واقعی: آرکادی روسوویچ (Arkady Rossovich)

خلق شده توسط: جیم لی، جان بیرن

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 4  از سری دوم  کمیک های X-Men (ژانویه 1992)

او اهل روسیه است و آدمی بیرحمی بود که در تجاوز به دختران جوان و بیگناه تخصص داشت. بعدش اعدام شد ولی نمرد چون معلوم شد یک میوتانت است. همین باعث شد در شوروی سابق تحت آزمایشات خاصی قرار بگیرد تا یک ابرسرباز روسی شود. در نتیجه پوست صورتش مثل گچ دیوار سفید و بدنش هم سایبورگ شد. بهش لقب «امگای سرخ» (Omega Red) دادند. برای اینکه وضعیت سلول های بدنش پایدار باقی بماند و شبیه به ولورین شود، روس ها بهش فلزی به نام Carbonadium وصل کردند که مشابه فلز آدامانتیوم بود (که البته از آدامانتیوم ضعیف تره)  و به خاطر همینه که مثل «دکتر اختاپوس» یا «ونوم» ازش چیزهایی مثل بازو میاد بیرون. او بارها و بارها با ولورین نبرد کرده و میوتانت بسیار خطرناک و وحشی هستش. ضمن اینکه چیزی به نام Death Spores ازش خارج میشه که میتونه باعث مرگ دیگران بشه. او آنقدر خطرناک بود که خود دولت روسیه سالها در وضعیت منجمد نگه اش داشت تا به کسی آسیب نرسونه.

 

6- سایبر (Cyber)

سایبر (Cyber)

نام واقعی: سیلاس بر (Silas Burr)

خلق شده توسط: پیتر دیوید، سم کیث

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 85 از کمیک Marvel Comics Presents (سپتامبر 1991)

«سیلاس بر» هم مثل ولورین خیلی ساله که زنده است و یک قاتل روانی هم به حساب می آید. حتی خودش گفته که در قتل های فجیع سال 1828 در شهر "وست پورت" اسکاتلند شرکت داشته.  در جنگ جهانی اول از فرماندهان ولورین در کانادا بود   و ولورین را به خاطر مهارتش در مبارزه تحسین میکرد ولی  در نهایت باهاش درگیر شد و معشوقه ولورین را هم کشت. بعدها معلوم شد که خودش هم یک میوتانت است و به خاطر آزمایشاتی که دولت رویش انجام داد کل بدنش به جز سر و گلویش، با فلز محکم و نشکن آدامانتیوم پیوند خورد. اینجا بود که لقب  «سایبر» را بهش دادند. او بارها با ولورین جنگیده و خیلی سعی کرده اسکلت بدنش را به دست بیاورد و کاملا شکست ناپذیر شود. سایبر از قوی ترین دشمنان ولورین هستش چون بدنش به نوعی میشه گفت ضد گلوله و شکست ناپذیر هستش. ضمن اینکه ناخن های سمی هم در انگشتان خودش داره و چندین بار ولورین را تا لب مرگ زخمی کرده. سایبر چندی پیش مرد ولی به صورت روح برگشته و با پسر ولورین یعنی داکن همکاری کرده تا ولورین را بکشه ولی دوباره نابود شد . اخیرا هم در جهنم و در کنار برخی دیگر از دشمنان ولورین دیده شد.


5- سامورایی نقره ای (Silver Samurai)

 سامورایی نقره ای (Silver Samurai)

نام واقعی: کنیوچیو هارادا (Kenjuchio Harada)

خلق شده توسط: استیو گربر، باب براون

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 111 از کمیک Daredevil (جولای 1974)

«سامورایی نقره ای» بچه نامشروع یکی از دشمنان قدیمی ولورین به نام «شینگن یاشیدا» (Shingen Yashida) هستش . او میوتانتی است که میتونه اشیا را شارژ کنه و معمولا به شمشیر خودش (کاتانا) انرژی میده . بنابراین با شمشیرش میتونه هر چیزی رو ببره (هر چیزی به جز فلز آدامانتیوم) یا در اطراف خودش میدان محافظ ساخته شده از انرژی ایجاد کنه. درسته که گاهی اوقات آدم خوبی شده  و احترام و اعتماد ولورین را کسب کرده ولی همیشه آخرش دوباره خبیث میشه و به استخدام گروه تروریستی هایدرا یا  یاکوزا درمیاد. او چند وقت پیش توسط یکی از گروه های فرعی سازمان مخوف Hand کشته شد و به جهنم رفت. آنجا هم شیطان سرش را قطع کرد. بعدش پسر او به عنوان  یک سامورایی نقره ای جدید ، جایش را گرفت و با «میستیک» شروع به همکاری کرد.  

درباره سامورایی نقره ای یک نکته مهم وجود داره و آن هم اینه که  برادر ناتنی «ماریکو یاشیدا» (Mariko Yashida) هستش که برای مدتی با ولورین رابطه رومانتیک داشت. در هر حال سامورایی نقره ای و خواهرش هر دو در فیلم قبلی ولورین (2013) از شخصیت های اصلی داستان بودند.

 

4- گارگن (Gorgon)

 گارگن (Gorgon)

نام واقعی: تومی شیشیدو (Tomi Shishido)

خلق شده توسط: مارک میلار، جان رومیتا جونیور

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 20 از سری سوم کمیک Wolverine (2004)

«گارگن» درسته که نسبتا جدیدا در کمیک های مارول خلق شد (سال 2004) ولی در همون حضور اولش نشون داد که چه شخصیت خبیث درجه یک  و قدرتمندی هستش. اریجین او از این قرار است: «تومی شیشیدو» یک پسر بچه نابغه بود که قبل از اینکه 10 سالش بشه سمفونی ها و آثار هنری بزرگ خلق میکرد. ولی یک نیمه تاریک داشت و چند بار هم دست به خودکشی زد تا اینکه معلوم شد یک میوتانت هستش و میتونه با نگاه کردن به دیگران تبدیل به سنگشون کنه و لقب «گارگن» را گرفت.   بعدش به گروه نینجاهای تروریست Hand ملحق شد و برای اینکه وفاداری خودش رو بهشون ثابت کنه تمام اعضای خانواده خودش رو کشت و بعد هم خودش رو کشت (میدونید که Hand میتونه اعضای خودش رو زنده کنه و بنابراین گارگن را هم زنده کرد) . بعدش به سرعت  در گروه هایدرا رشد کرد و به رهبران درجه اول این گروه بین المللی تروریستی تبدیل شد. اینجا بود که یکی از خبیثانه ترین نقشه های خودش را پیاده کرد: گرفتن ولورین، کشتن او و بعد زنده کردنش در حالی که مغزش شستشو داده شده بود و ماموریت داشت تا تمام ابرقهرمانان مارول رو به قتل برسونه! (برای اطلاعات بیشتر درباره این داستان ، این مقاله را بخوانید) خلاصه ولورین موفق شد به کمک شیلد از شر شستشوی مغزی هایدرا خلاص بشه و گارگن رو نابود کنه. ولی گارگن دوباره برگشت و مدتی را زیر نظر نورمن آزبورن خدمت کرد تا به نسخه دوم جعلی از ولورین تبدیل بشه اما به دست Skaar  (پسر «هالک») شکست خورد .

  

3- راملوس (Romulus)

 راملوس (Romulus)

خلق شده توسط: جف لوب، سایمون بیانچی

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 50  از سری سوم کمیک Wolverine (مارس 2007)

«راملوس» کسی هستش که هواداران ولورین هنوز چیز زیادی ازش نمیدونند و خیلی مرموزه. قدرت هایی داره که عین ولورینه ، یعنی پنجه ها و اسکلت پیوند خورده با آدامانتیوم داره ، زخم هاش به سرعت خوب میشن، حس های فرابشری داره، چابکی، بنیه و عمر فرابشری داره ، ویژگی های حیوانی داره ، مبارز بسیار خوبیه و ضمنا قدرت های تله پاتیک هم داره! او یک استراتژیست قهار هم هست و خیلی خوب از پشت پرده همه چیز رو هدایت میکنه و میگن سالهاست علیه ولورین توطئه میکنه. گفته میشه یک میوتانته ولی از یک نژاد متفاوت. چون قدرت ها و خصوصیات شبیه به ولورین داره احتمال داده میشه که شاید به گذشته ولورین ربط داره و حتی از اعضای خانواده او باشه. تا یادم نرفته بگم که میتونه وارد کابوس و رویاهای دیگران بشه و اونا رو تغییر بده! ولی همونطور که گفتم هنوز انگیزه کامل او برای دشمنی با ولورین به طور کامل فاش نشده و این مساله باعث شده خیلی از خوانندگان کمیک به ستوه بیایند. نیک فیوری یک بار به ولورین گفت که خیلی مراقب راملوس باشه چون سعی میکنه دیگران را علیه اش بکنه. ضمن اینکه خیلی هم دور و بر پسر ولورین یعنی داکن میچرخه ....

 

2- لیدی دث استرایک (Lady Deathstrike)

 لیدی دث استرایک (Lady Deathstrike)

نام واقعی: یوریکو ایاما (Yuriko Oyama)

خلق شده توسط: دنیس اونیل، لری هاما، بیل مانتلو، سل بیوسما

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 197 از کمیک Daredevil (اگوست 1983)

پدر «لیدی دث استرایک» دانشمندی بود که فرآیند ترکیب فلز آدامانتیوم  به اسکلت موجودات زنده را کشف کرد. دث استرایک هم به این دلیل میخواد ولورین رو بکشه و آدامانتیوم رو از وجودش خارج کنه چون ولورین رو مقصر دزدیده شدن این دستاورد علمی میدونه. همچنین میخواد ولورین را که نمونه موفق پیوند فلز ادامانتیوم با اسکلت یک موجود زنده است رو نابود کنه تا به جز پدرش کس دیگه ای موفق به انجام این کار نشده باشه.  او اولش فقط یک جنگجوی ماهر و تعلیم دیده بود ولی بعدش از Spiral (جنگجویی که از دنیایی دیگر آمده بود) خواست تا آدامانتیوم بهش پیوند بزنه تا اپگرید های سایبرنتیک (cybernetic upgrades) مثل چنگال های تیغ مانند که از نوک انگشتانش بیرون میجهند، به دست بیاره. با وجود آنکه دث استرایک اغلب تنها عمل کرده ولی گاهی هم با گروه Reavers همراه میشه . این گروه سایبورگ هایی هستند که دشمن ولورین و مردان ایکس محسب میشوند .

گروه ریورز reavers

لیدی دث استرایک در فیلم تحسین شده "ایکس 2: اتحاد مردان ایکس" حضور داشته. گروه Reavers هم که در فیلم "لوگان" حاضر هستند. در هر حال دث استرایک از اون دشمنان سمج و دیوانه ولورین است که هیچ وقت دست از کشتنش برنمیداره.

 

1- سیبرتوث (Sabretooth)

سیبرتوث

نام واقعی: ویكتور كرید (Victor Creed)

خلق شده توسط: كریس كلرمانت، جان بیرن

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 14  از كمیك Iron Fist (آگوست 1977)

«سیبرتوث» دشمن اصلی ولورین محسوب میشه و خصوصیات مشابه ای هم  با او داره. جالبه كه ابتدا به صورت یك قاتل سریالی به تصویر كشیده شد ولی بعدا معلوم شد كه یك میوتانت است كه نیروهای فوق بشری حیوانات وحشی را دارد. او یك قاتل بیرحم است و بارها و بارها مرتكب قتل های مهمی شده است. میتوان سیبرتوث را نسخه عنان گسیخته، گنده تر، وحشی تر و بی اخلاق ولورین دانست. به عبارتی دیگر،  با وجود اینكه ولورین همیشه سعی دارد خوی درنده و وحشی خودش را كنترل كند ولی سیبرتوث از آن استقبال میكند. میگن اونقدر از ولورین بدش میاد كه هر سال روز تولدش میره تا شكارش كنه!  چندین دلیل و اریجین متفاوت برای دشمنی بین او و ولورین نقل شده است. مثلا یك بار دیدیم كه آنها هر دو از قربانیان برنامه مخفی موسوم به Weapon X بوده اند كه در دوران جنگ سرد سعی داشت از روی میوتانت ها قاتلین مرگبار بسازد. در اینجا بود كه فهمیدیم سیبرتوث به ولورین به چشم یك رقیب نگاه میكند. یا گاهی وقت ها اشاره  شده كه سیبرثوت پدر ولورین است، یا برادر او ولی این مساله هیچ وقت تایید نشده است! در هر حال جذابیت او بیشتر به خاطر همین رمزآلودگی اریجین اش است.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی ولورین

10 كميك بوك برتر ولورین (Wolverine) + لينك دانلود

 كمیك برتر «ولورین» ترجمه شد! + لینك دانلود

 كامیك بوك فارسی: شماره آخر Secret Wars Old Man Logan + لینك دانلود مستقیم

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی: ولورین

10 قهرمان برتر مارول که در مبارزه مهارت دارند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

shayanspideylover
#1 shayanspideylover 1395-12-16 18:26
مرسی واقعا مقاله عالی بود یادمه یه کمیک جالبی بود به نام x-man origins sabertooth که این قضیه تولد ولورین و اومدن سایبرتوث برای شکار ولورین وکشتن زن مورد علاقشو نشون میداد اونم کمیک تک شماره ای ولی با حالی بود هم اکشن بود هم فان به هر حال سایبرتوث واقعا لایق رتبه یکه.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#2 j.jonah jameson 1395-12-16 18:42
بالاخره یه مقاله ای تو سایت پیدا کردم که اکثرا گزینه هاش رو میدونستم .....
نمیدونم شما هم اینطوری هستید یا نه ولی بعضی مواقع دشمن های ابرقهرمانا رو از خود قهرمانا بیشتر دوست دارم .
مثلا بنظرم جوکر خیلی خفن تر بتمنه یا رد اسکال خیلی رو فُرم تر از کاپیتانه ....
ولی چیزی که من رو خیلی به این ابر شرور ها علاقه مند میکنه اینه که هرکدوم از قهرمانا نحوه ی نشون دادن خبیث هاشون متفاوت از بقیه است ... مثلا بتمن خبیث هایی داره که هر کدومشون به نحوی به اون ضربه میزنند ... جوکر از طریق کار هاش به احساسات بتمن ضربه میزنه ، بین به فیزیک و جسم اون ... یا حتی زن گربه ای از نظر من به غرور بتمن ضربه میزنه . حالا مرد عنکبوتی دشمنای متفاوتی داره که هرکدوم هم به همین شیوه کار میکنند . گرین گابلین به عواطف و غرور و حتی فیزیک پیتر آسیب میرسونه ؛ دکتر اختاپوس هوش اسپایدی رو به چالش میکشه و ....
ولی بحث ولورین به نظرم واقعا باید جدا باشه چون اکثر ویلن هایی که ما میشناسیم .... به هر طریقی که شده توسط قهرمان ما شکست میخوره ( حالا با یه گجت مخصوص باشه ، با اراده یا اشعه های لیزری باشه فرقی نمیکنه )
ولی لامصب ولورین از دم همه دشمناش یه سرو گردن ازش بالا تر اند ... اولا ولورین یه کانادایی نسبتا ریز نقشه که اعصاب نداره . ولی دشمناش ازش قد بلند تر ، قوی تر ، پر بینه تر و حتی مجهز تر و با قابلیت تر هستند ...
همین اومگا قرمز چنان مبارزاتی با ولورین داشته که تنها راه برای شکست دادنش این بوده که ولورین خوی درنده ی خودش رو آزاده کنه .
بنظرم ولورین شخصیت قابل احترامیه و باید بیشتر شناخته بشه .
ممنون بابت مقاله جناب ترابی
نقل قول کردن
Nightwatcher
#3 Nightwatcher 1395-12-16 18:56
خیلی ممنون. خسته نباشید.
مثل همیشه عالی
انصافا وولورین هم دشمنان خفنی داره. البته من بیشتر از همه با سیبرتوث حال میکنم. از سامورایی نقره ای و داکن هم خوشم میاد. این رامولوس هم جالبه! همه قدرتها رو داره!

#2
درسته.
البته همون فاکتور شفابخش و پنجه های آدامانتیومی اندازه صدتا قدرت و گجت دیگه کارایی داره.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#4 j.jonah jameson 1395-12-16 19:12
به نقل از Nightwatcher:

درسته.
البته همون فاکتور شفابخش و پنجه های آدامانتیومی اندازه صدتا قدرت و گجت دیگه کارایی داره.

درسته منم انکارش نمیکنم . میگم بیشتر از بقیه از قدرت فیزیکیش استفاده میکنه ... ( البته هالک هم همینطوریه ولی هالک هم جسه و هم هیکل دشمنای خودشه )
ولورین به نسبت بقیه ی دشمناش واقعا در حقش کوتاهی شده چیزی که خیلی دوست داشتنیش کرده همین کتک خوردن و آسیب پذیر بودنه که با توجه به همه ی سختی های ممکنه باز هم نمیکشتش ....
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#5 Cap-Spider Potter 1395-12-16 20:37
خیلی عالی ، بسیار فوق العاده بود
بهترین مقاله ای بود که می شد به این مناسبت نوشت...
ولورین هم دشمنای موثری رو تو لیست خودش جا داده ها
هرچند شخصیت های مارول هر کدومی به نوعی پر بار هستن و طبیعی هست که ویلین ها و قهرمانان تاریخچه ای عظیم داشته باشن...
جالبه... اکثرا دشمنانش مکمل ویژگی ها و خلق و خوی خودش هستن که همین از تک بودن سرفصل دشمنانش هست...

ممنون اقای ترابی
نقل قول کردن
Bad joke
#6 Bad joke 1395-12-16 22:49
واقعا یه نکته هست که ولویرین رو خاص میکنه به دشمناش هستند یه نگاه به دشمناش بکنید همشون از اعضای خانواده ولویرینن
دوستش. بچش.استادش. برادرش .عشقش واقعا ولویرین خاصه
اون ورژن لیدی دد استرایک که عاشق ولویرینه بعدا فکر میکنه ولویرین قاتل پدرشه دشمنش میشه واقعا نسخه عمیق تره

.
.
.
فیلمای هر چی خوب باشن به خوبی ولویرینی که تو کمیک هست نیست وایپر تو کمیکها سیلور سامورایی تو کمیک چیه این چیه


و از همه مهم تر x .24 را کجای دلم بزارم
دوستت داریم ولویرین درد کشیده ترین قهرمان من ای بی اعصاب ترین عاشق عالم
ای کسی که شانس نداری مثل خودمون
نقل قول کردن
Barbod2018
#7 Barbod2018 1397-09-19 23:51
به نقل از Nightwatcher:
خیلی ممنون. خسته نباشید.
مثل همیشه عالی
انصافا وولورین هم دشمنان خفنی داره. البته من بیشتر از همه با سیبرتوث حال میکنم. از سامورایی نقره ای و داکن هم خوشم میاد. این رامولوس هم جالبه! همه قدرتها رو داره!

#2
درسته.
البته همون فاکتور شفابخش و پنجه های آدامانتیومی اندازه صدتا قدرت و گجت دیگه کارایی داره.

ولورین شفا بخشیش به حده ددپول می‌رسید دیگه نمیشد کشتش سرشم میبوریدی که فکنم الان تنها نقطه ضعفشه دو دقیقه دیگه میومد دهن همرو صاف میکرد
نقل قول کردن
spider flash
#8 spider flash 1399-07-17 01:58
مقاله عالی بود من فقط سیبرتوث و داکن رو میدونستم ممنون استاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید