رتبه بندی فرزندان پیتر پارکر در دنیای کمیک

رتبه-بندی-فرزندان-پیتر-پارکر-در-دنیای-کمیک-پسر-دختر-پیتر-پارکر

در این مقاله به معرفی و رتبه بندی فرزندان پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در دنیاهای موازی میپردازیم (مقاله به روز رسانی شد).

مقدمه: پیتر پارکر /مرد عنکبوتی پولسازترین شخصیت دنیای کمیک بوکه. در این مساله به هیچ وجه شک نکنید. بنابراین مارول خیلی حواسش به محبوب ترین ابرقهرمان خودش هست و قوانین خاصی برایش داره و چند سال پیش یک سری خصوصیت ثابت برایش تعریف کرد که همه ملزم هستند از آن استفاده کنند (اینجا). مارول همچنین برایش بسیار مهمه که مرد عنکبوتی زیاد سنش بالا نره چون فکر میکنه اینجوری مخاطبین زیاد نمیتونند باهاش تعامل برقرار کنند (!) در حالی که خالقین این شخصیت یعنی «استن لی» و «استیو دیتکو» در داستان های اولیه پیتر پارکر را کسی نشان داده بودند که مدام در هر حال رشد است. به همین دلیل او از دبیرستان فارغ التحصیل شد و بعد به دانشگاه رفت و سپس استن لی به ذهنش رسید که وقتشه داماد بشه و شاهد ازدواجش با مری جین بودیم (این مقاله را بخوانید). در دهه 90 میلادی آنها قرار بود بچه دار هم شوند و اینجا بود که مارول متوجه خطر بزرگی شد! زیرا صاحب فرزند شدن پیتر برایشان میتونست گران تمام بشه. پس ترتیبی دادند که در پایان داستان منحوس "سرگذشت کلون" ، بچه پیتر و مری جین هنگام تولد توسط نورمن آزبورن ربوده و نابود بشه! (این مقاله را بخوانید). و البته مارول بالاخره کار خودش را کرد و در داستان مزخرف دیگری به نام One More Day  کلا ازدواج پیتر و مری جین را بهم زد (اینجا را بخوانید) زیرا میخواست پیتر دوباره مجرد باشه و فکر میکرد یک پیتر متاهل برای برخی از خواننده ها جذابیت نداره! این وضعیت تا به امروز ادامه داشته اما دلیل نمیشه که پیتر پارکر در دنیاهای موازی مارول دارای فرزند نبوده باشه و ما امروز میخواهیم این فرزندان را به شما معرفی کنیم!

 

 - گابریل اُهارا از دنیای سال 2116

گابریل اهارا

این مورد مربوط به پیتر پارکر نمیشه ولی در هر حال در نوع خودش جالبه چون به مردعنکبوتی سال 2099 مربوط میشه. در این مقاله گفتیم که یکی از معشوقه های اصلی «میگل اهارا» ملقب به مردعنکبوتی 2099، «تمپست» نام دارد و آنها قرار بود صاحب فرزندی بشوند. سپس ما فهمیدیم که در سال 2116 یک مرد عنکبوتی وجود دارد به نام «گابریل اهارا» که همان فرزند آنهاست! (البته او را با گابریل اهارا که برادر میگل اهارا بود اشتباه نگیرید. آنها فقط تشابه اسمی دارند! احتمالش هم هست که میگل اسم برادرش را روی پسرش گذاشته باشد). در هر حال گابریل اهارا لباسی شبیه به پدرش را میپوشد (عکسش اینجاست). ولی قدرت های دیگری هم دارد مثل قدرت کنترل ذهن! او این کار را با استفاده از رُبات هایی کوچک و عنکبوتی شکل به نام «اراکناتس» (Arachnauts) انجام میدهد که در لباسش به کار رفته اند و وقتی وارد بدن دیگران شوند باعث میشوند تا تحت کنترل ذهنی او قرار بگیرند! (این عکس را ببینید).

 

12- میبل پارکر از دنیای شماره 32323

میبل پارکر از دنیای شماره 32323

همانطور كه در كمیك Secret Wars خواندید، دنیاهای مختلف مارول با هم برخورد کردند. قهرمانان دنیای اصلی مارول (دنیای شماره 616) و دنیای التمیت (دنیای شماره 1610) نتوانستند جلوی بروز فاجعه را بگیرند. و سپس تنها چیزی که باقی موند ... «دنیای نبرد» (Battleworld) نام داشت. دنیای نبرد یک سیاره عظیم بود که از تکه ها و بقایای دیگر دنیاهای مارول درست شده بود. دنیای نبرد در ضمن توسط «دووم» آفریده شد و او بر آن حکمرانی میکرد. دنیای نبرد از قلمرو های زیادی تشکیل شده بود. یکی از این قلمروها در حقیقت دنیایی بود که در آن "جنگ داخلی" هنوز تمام نشده بود. به عبارتی دیگر در آنجا نبرد کاپیتان آمریکا و آیرون من بر سر قانون ثبت نام از ابرقهرمانان ادامه داشت. در ضمن، آمریکا بین آنها تقسیم شده بود. یعنی نیمی از کشور به کاپیتان آمریکا رسیده و به آن کشور "آبی" گفته میشد. نیمی دیگر هم توسط آیرون من اداره میشد که به آن "آهن" میگفتند! هر کدام از این سرزمین ها قوانین خاص خودشان را داشتند و .... در این دنیا مری جین و پیتر پارکر از یکدیگر جدا افتاده بودند و مری جین مجبور به زندگی در قلمرو آهن شده بود. او در آنجا با دخترشان به نام «مِیبِل» (Maybelle) زندگی میکرد. در حقیقت میبل سالها بدون پدر زندگی کرده بود ولی در نهایت با فاش شدن حقیقت و متحد شدن دو جناح، به هم رسیدند. این داستان رو میتونید در اینجا به طور کامل با ترجمه فارسی بخوانید.

 

11- رابین بورن از دنیای سال 2211 

رابین بورن از دنیای سال 2211

«رابین بورن» (Robin Borne) دختر مرد عنكبوتی سال 2211 بود (دنیای شماره 9500). تا اینكه روزی پدرش او را به خاطر جرمی که قرار بود در آینده مرتكب شود دستگیر كرد (یعنی به جرم سفرهای زمانی و ایجاد اختلال در دنیاهای مختلف) . او در زندانی واقعیت مجازی زندانی شد. سپس دوست پسرش سعی كرد با وارد كردن یك ویروس به سیستم زندان او را آزاد كند ولی در عوض او دچار جنون و به هاب گابلین سال 2211 تبدیل شد. او سپس به زمان گذشته سفر كرد و با آوردن عمو بن از دنیای دیگر به زندگی پیتر پاركر دنيای اصلي سعی كرد اختلالاتی در زندگی اش ایجاد كند. سرانجام مرد عنكبوتی به همراه مرد عنكبوتی سال 2211 با او جنگیدند. در حین نبرد او یكی از بمب های ویژه اش را به سوی مرد عنكبوتی پرتاب كرد و او هم با تار آن را گرفته و به سوی خودش پرتاب كرد كه موجب مرگش شد.

 

10- تانیا پارکر از دنیای شماره 807128

  تانیا پارکر از دنیای شماره 807128

"پیرمردی به نام لوگان" داستان فوق العاده ای بود که اینجا و اینجا براتون ترجمه شده و در آن شاهد بودیم در آینده اکثر قهرمانان مارول کشته شده اند و کشور آمریکا به دست ابرخبیث ها افتاده است. اسپایدرمن هم یکی از این ابرقهرمانان کشته شده بود. ولی در کمال تعجب متوجه شدیم پیتر پارکر قبل از مرگ خود چندین بچه داشته که یکی از آنها خانمی سیاه پوست به نام «تانیا پارکر» (Tanya Parker) بود (حالا مادرش کی بوده خدا میدونه!). عجیب اینکه تانیا با مردی خیلی مسن تر از خودش یعنی «کلینت بارتون» ملقب به هاکای ازدواج کرده بود! (کمیک "پیرمردی به نام هاکای" رو هم توصیه میکنیم حتما در اینجا بخونید چون واقعا شگفت انگیزه و درباره همین نسخه از هاکای است). در هر حال، تانیا و کلینت صاحب بچه ای به نام اشلی شدند که در مورد شماره 8 درباره اش توضیح خواهیم داد. تانیا یک مکانیک ماهر بود و مدتی پیش از کلینت طلاق گرفته بود و یکی از ربات های خیرخواه الترون به نام Ultron Eight بهش کمک میکرد! در ضمن هیچ وقت مشخص نشده که آیا تانیا قدرت های فوق بشری پدرش را به ارث برده یا نه. 

 

9- ریچی پارکر از دنیای شماره 58163

 ریچی پارکر از دنیای شماره 58163

رویداد "خاندان ام" از رویدادهای برتر ماروله که به طور کامل اینجا ترجمه شده است. در این مقاله هم میتونید اطلاعات خوبی درباره داستان به دست بیارید. به مناسبت این رویداد، کمیک های فرعی متنوعی منتشر شد که یکی از آنها Spider-Man: House of M بود. در این کمیک که در دنیای شماره 58163 مارول جریان داشت شاهد بودیم که دنیا پیتر پارکر/مرد عنکبوتی یک سلبریتی بود که با گوئن استیسی ازدواج کرده بود و مردم دنیا فکر میکردند که یک جهش یافته است. او از مشکلات روحی و ذهنی در رنج بود و بعدا معلوم شد در قالب «گرین گابلین» این دنیا فرو رفته بوده است! در هر حال او در رویداد "دنیای عنکبوتی " کشته شد. اما پسری به نام ریچارد داشت (پیتر اسم او را از نام پدرش یعنی «ریچارد پارکر» الهام گرفته بود). خُب پس از اینکه معلوم شد کل این دنیا فِیک و غیر واقعی بوده پس طبیعتاً ریچی هم موجودیت خود را از دست داد. ولی مولتی ورس چیز غریبی است و هیچ بعید نیست در داستانی از آینده او  را به شکلی غیر منتظره بار دیگر ببینیم!

 

8- اشلی بارتون از دنیای شماره 807128

اشلی بارتون

در مورد قبلی گفته شد که در دنیای شماره 807128 مارول که اولین بار در کمیک بوک "پیرمردی به نام لوگان" آن را دیدیم دختر پیتر پارکر به نام تانیا با کلینت بارتون ازدواج کرده بود که حاصل این ازدواج دختری به نام اشلی بارتون بود که در واقع نوه پیتر پارکر به حساب میاد و قدرت های عنکبوتی داشت و لقب دختر عنکبوتی هم بهش داده شده. کلا یک جور ضدقهرمان به حساب میاد و خیلی شخصیت مثبتی نیست. او گروه خودش را تشکیل داد تا علیه کینگ پین منطقه خودش مبارزه کنه ولی دستگیر شد و قرار بود اعدام بشه که پدرش (کلینت بارتون) نجاتش داد ولی اشلی با بیرحمی کینگ پین را کشت (تا قلمرو او را برای خودش برداره!) و میخواست پدر خودش را نیز بکشه! او همواره با پدرش مشکل داشته و از او به خاطر اینکه در کودکی کنارش نبوده کینه به دل گرفته. او در دنیای عنکبوتی به جمع موجودات عنکبوتی پیوست تا بر علیه وارثان مبارزه کند.

 

7- بنجامین پارکر از دنیای شماره TRN759

  بنجامین پارکر از دنیای شماره TRN759

این پسر مربوط به دنیای کمیک "مرد عنکبوتی" نوشته کارگردان معروف ، جی. جی. آبرامز و پسرش میشه که داستان هایش تو سایت ما در اینجا ترجمه شده. در این دنیا شاهد بودیم که پس از حمله خبیثی مرموز به نام «مرده سان» (Cadaverous) ، اسپایدرمن (پیتر پارکر) وارد معرکه شد تا مردم را نجات بده ولی متاسفانه همسرش (مری جین) به دست این خبیث کشته شد بنابراین پیتر محبور شد خودش پسرشان به نام بنجامین (بِنجی) را بزرگ کنه. سپس به 12 سال بعد میرویم و شاهد هستیم که بنجامین با زن عمو می زندگی میکنه و پیتر هم مدام به سفرهای خارجی میره و برای پسرش وقت نداره. بنجامین هم معمولا در مدرسه درگیر میشه و مشکلات خاص خودش را داره. تا اینکه یک شب کابوس میبینه و بعد متوجه میشه دارای قدرت های فوق بشری عنکبوتی است. سپس زن عمو می ترغیبش میکنه تا یک قهرمان بشه و لباس مرد عنکبوتی رو بپوشه و ...

 

6-  مِی پارکر  از دنیای شماره 9997

می پارکر

دنیای شماره 9997 مارول به نام "دنیای ایکس" (Earth X) شناخته میشود که نام داستان و کمیک معروفی است که چند سال پیش توسط طراح برجسته «الکس راس» برای مارول خلق شد و در آن آینده ای را میبینیم که هر کسی دارای نیروی فوق بشری است (به خاطر یک ویروس)! در این دنیا می پارکر دختر پیتر پارکر است (مادرش، مری جین مرده است). می وقتی نوجوان بود قدرت هایش بروز کرد و از آن استقبال نمود. گفته میشه «مت مورداک» (بی باک) بهش آموزش هایی داده. همچنین درباره می پارکر این را هم باید گفت که با سیمبیوت ونوم پیوند خورد و سعی کرد با استفاده از سیمبیوت به وظایف خودش در مبارزه با جرم و جنایت بپردازه.

  

5- بنجامین پارکر از دنیای شماره 982

پسر پیتر پارکر

همانطور که میدانید در دنیای شماره 982 پیتر پارکر با «مری جین» ازدواج کرد. او بازنشسته شد و با همسر و دو فرزندش یعنی  می دی پارکر (دختر عنکبوتی) و   پسر تازه به دنیا آمده اش به نام «بنجامین پارکر» زندگی میکرد. اگر  شماره 8 مرد عنکبوتی شگفت انگیز  را خوانده باشید پس حتما خبر دارید که در آن «دایموس» از خاندان "وارثان" در رویداد دنیای عنکبوتی این پیتر پارکر و مری جین را کشت ولی می دی به همراه برادرش توانستند نجات پیدا کنند و خودشان را به منطقه امن برسانند. در همین حین معلوم شد که بنجامین یکی از سه مهم ترین عنکبوتی های عالم است که بهش لقب "فرزند عنکبوتی(Scion) داده اند (دو تای دیگر سیلک ملقب به «عروس عنکبوتی» و کین پارکر ملقب به «اون یکی» هستند). پس مشخصه که بنجامین پارکر شخصیت بسیار مهمی است. او در ضمن یکی از معدود عنکبوتی هایی است که از سن بسیار کم قدرت های فوق بشری اش بروز کرد!

 

4- کِلیر پارکر از دنیای شماره 19529

  کِلِر پارکر از دنیای شماره 19529

اخیراً داستانی معرکه در وب سایتمون ترجمه کردیم به نام "داستان زندگی مرد عنکبوتی" که در اینجا میتونید آن را دانلود کنید و بخوانید. خصوصیت اصلی این داستان این است که این ایده جذاب را مطرح میسازد که اگر پیتر پارکر در دنیایی واقعی حضور داشت و مثل همه انسان ها عمر میکرد و پیر میشد، چطور زندگی میکرد و وقایع مهم داستان های او چطور برایش رقم میخورد. او در این داستان با مری جین ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شد. که یکی از آنها دختری به نام کلیر (Claire) بود که قدرت های عنکبوتی خود را از پدرش به ارث برد و در نبرد علیه مورلان نیز شرکت داشت و در نهایت  به قهرمانی مثل پدرش تبدیل شد. او بسیار پخته و با شخصیتی قوی و مستقل به تصویر کشیده شد و از قهرمانان جدیدی مثل مایلز مورالز بود که از جنگ داخلی بین قهرمانان و به قدرت رسیدن دکتر دووم جان سالم به در بردند و نسل جدید ابرقهرمانان مارول را شکل دادند. او از نظر ظاهری بسیار شبیه به دختر عنکبوتی (می دی پارکر) از دنیای 982 است و لباسش نیز شبیه به لباس زن عنکبوتی در دنیای التمیت میباشد.

  

3- بنجامین پارکر از دنیای شماره 19529

  بنجامین پارکر از دنیای شماره 19529

بنجامین "بِنجی" پارکر، برادر کلیر پارکر و فرزند پیتر و مری جین در سری "داستان زندگی مرد عنکبوتی" بود. او بسیار روحیه قهرمانانه ای دارد و وقتی پدرش پس از مرگ بن رایلی به نیویورک برگشت تا تکلیف شرکت خود را روشن کند، از خانواده اش در مقابل مورلان دفاع کرد. در واقع او کسی بود که نقطه ضعف مورلان را کشف کرد و در اقدامی تحسین برانگیز اجازه داد تا مورلان از انرژی درونی اش تغذیه کند تا در این لحظه خواهرش بتواند به مورلان ضربه بزند. اولش فکر کردیم او پس از این عمل شجاعانه کشته شده است ولی معلوم شد نمرده اما جراحات زیادی دیده و مجبور است با عصا راه برود. به نظر میرسد این موضوع اشاره ای باشد به پیتر پارکر در دنیای شماره 982 که به دلیل مبارزه با گرین گابلین، یک پایش را از دست داد و مجبور شد از عصا استفاده کند!

 

 2 –  آنا مِی پارکر  از دنیای شماره 18119 (ملقب به  بچه عنکبوتی )

انا می پارکر

«آنا می پارکر» (Anna May Parker) که بیشتر با نام «آنی» صدا زده میشود، دختر پیتر پارکر و مری جین واتسون است. در واقع او چند سال پیش و در یکی از بهترین داستان های مرد عنکبوتی به نام "تجدید عهد" که در دنیای شماره 18119 مارول جریان داره، خلق شد (برای خواندن این داستان زیبا به اینجا بروید). در این دنیا خبیثی به نام «ریجنت» تونسته بود قهرمانان دارای نیروی فوق بشری را شکست بدهد و قدرت های آنها را به خودش منتقل کند. پیتر پارکر هم سالها خودش را مخفی کرده بود ولی دوباره به عرصه برگشت. آنی قدرت های عنکبوتی خودش را از پدرش به ارث برده و در کنار والدین خودش با اسم مستعار "بچه عنکبوتی" (Spiderling) با دشمنان شهر میجنگه. او در رویداد "قیامت عنکبوتی" که اینجا ترجمه شده نقش مهم و کلیدی داشت چون در کمیک "دختران عنکبوتی" (که اینجا ترجمه شده) دیدیم که حس عنکبوتی بسیار ارتقا یافته ای داره که میتونه درباره آینده بهش هشدار بده! بنابراین او کلید غلبه بر «وارثان» شد و همچنین به خاطر قدرت منحصر به فردش در تعمیر "شبکه تار و پود هستی" بهش لقب «الگو ساز» (Patternmaker) داده شد.

 

1-  مِی دِی پاركر  از دنیای شماره 982 (ملقب به  دختر/ زن عنكبوتی)

دختر عنکبوتی

او در  دنیای شماره 982 که بهش MC2 هم گفته میشود،  دختر واقعی پیتر پاركر است كه پس از بازنشسته شدن پدرش به مبارزه با جرم و جنایت روی آورد. او و برادرش ،  بِنجامین پارکر (که در مورد شماره 5 راجع بهش توضیح داده شد) در رویداد "دنیای عنکبوتی" نقش زیادی داشتند. قبلا مقاله كامل و مفصلی درباره او نوشته ایم كه برای خواندن آن اینجا را كلیك كنید. سری اول کمیک بوک های او بسیار محبوب و خواندنی بودند و هواداران بسیار متعصب و فراوانی هم داشتند. اما در رویداد "دنیای عنکبوتی" و با کشته شدن پدر و مادر این شخصیت (این مقاله را بخوانید) به نظر رسید مارول عمداً کاری کرد که دیگر حضور محسوسی در دنیای کمیک نداشته باشد و لقب «دختر عنکبوتی» را به  آنیا کورازون در دنیای اصلی خود بدهد! ولی برای هواداران فقط یک دختر عنکبوتی وجود داشته و خواهد داشت و اونم می دی پارکر دختر واقعی پیتر پارکر و مری جینه ...!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی زنان و دختران عنکبوتی در کمیک بوک های مارول

"فرزند" دنیای عنکبوتی کیست؟

10 حقیقت مهمی که باید درباره «اسپایدر بوی» (SPIDER-BOY) بدانید

شماره آخر از کمیک "داستان زندگی مرد عنکبوتی" ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی «دختر عنكبوتی» (SPIDER-GIRL) !

10 حقیقت مهمی که باید درباره اسپایدر وومن (زن عنکبوتی) بدانید

شماره آخر از کمیک "نیروی عنکبوتی" (SPIDER-FORCE) ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک اسپایدرمن (SPIDER-MAN) نوشته جی. جی. آبرامز ترجمه شد + لینک دانلود

لینك دانلود تمام كمیك های اسپایدرومن (Spider-Woman)

شماره آخر از کمیک "دختران عنکبوتی" (SPIDER-GIRLS) ترجمه شد + لینک دانلود

لینك دانلود كمیك های SPIDER-GIRL (كامل)

مارول از لباس جدید زن عنكبوتی پرده برداری كرد!

رویداد کمیک بوکی "قیامت عنکبوتی" (کامل) + لینک دانلود

شماره آخر مرد عنکبوتی: تجدید عهد + لینک دانلود مستقیم

5 شخصیت مونث دنیای مرد عنكبوتی كه سونی برای فیلم اختصاصی در نظر دارد

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

اطلاعات جدید درباره "لیدی اسپایدر" (Lady Spider)

7 شخصیت مونث برتر كمیك های مرد عنكبوتی در دنیاهای دیگر!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ultemate amir
#1 Ultemate amir 1399-04-04 19:04
استاد مقالتون مثل همیشه عالی رتبه بندی هم منصفانست .
خیلی دلم میخواد مری جین و پیتر دنیای اصلی هم بچه دار بشن خیلی خوب میشه .(البته اگه گرین گابلین اون بچه رو نکشه :-* )
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1399-04-04 19:05
دوستان و کاربران عزیز مثل همیشه با دقت و وسواس زیادی مقاله رو مورد مطالعه قرار بدن و هر جایی که اشتباه تایپی مشاهده کردید اطلاع بدید تا درست بشه
نقل قول کردن
arian.akn
#3 arian.akn 1399-04-04 19:08
تشکر استاد بابت مقاله
رتبه اول که معلوم بود
جدا از این به نظرم بهترین جانشین برای پیتر حتما نباید از فرزندان پیتر باشه باید کسی باشه که از نظر اخلاقی و اصولی به پیتر شبیه باشه و احساس مسوُلیت پذیریش مثل پیتر باشه و این احساس رو درک کرده باشه
نقل قول کردن
Captain-spidey
#4 Captain-spidey 1399-04-04 19:11
استاد دستتوت درد نکنه مقاله عالی بود
این چنین مقاله هایی خیلی خوبن و اگ از خوندشون اطلاعاتمون خیلی بالا میره راستش من به واسطه کمیک های سایت و مقاله ها چنتا رو میشناختم ولی خوب جمع کردن همشون تو یه مقاله خیلی خوبه
راستش با اینجور مقاله ها میشه فهمید که اسپایدر من عجب دنیای بزرگ و وسیعی داره
پ.ن:میگم یه سوال درست یادم نیست ولی فک کنم زن عنکبوتی هم یه دختر داشت درسته؟؟
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#5 امیر محمد گلکار 1399-04-04 19:12
مقاله خوبی بود ممنون از سایت اسپایدی.
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#6 SPIDERBAT 1399-04-04 19:47
سلام
ببخشید جسارتا در قسمت مقدمه خط دوتا مانده به آخر one more dayاشتباها day one more تایپ شده است :oops:
نقل قول کردن
porya
#7 porya 1399-04-04 22:12
به به چه مقاله جذابی از اونایی بود که ایده خیلی خوبی داشت.
مورد شماره پنج بعدش معلوم شد مری جین زندس و فقط پیتر مرده.بعدش هم با عمو بن یه دنیای دیگه زندگی میکنن.
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1399-04-04 22:36
به نقل از porya:

مورد شماره پنج بعدش معلوم شد مری جین زندس و فقط پیتر مرده.بعدش هم با عمو بن یه دنیای دیگه زندگی میکنن.

فکر کنم تو شماره 5 از قیامت عنکبوتی ، پیتر هم زنده شد
کسی عکسی ازش نداره؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#9 Spider-Fan 1399-04-04 23:48
به نقل از mtm:
به نقل از porya:
مورد شماره پنج بعدش معلوم شد مری جین زندس و فقط پیتر مرده.بعدش هم با عمو بن یه دنیای دیگه زندگی میکنن

فکر کنم تو شماره 5 از قیامت عنکبوتی ، پیتر هم زنده شد
کسی عکسی ازش نداره؟

بله زنده شد و تبدیل شد به میزبان جدید The Other:
نقل قول کردن
Iamjoker
#10 Iamjoker 1399-04-05 02:32
سلام مقاله جالبه بود با تشکر فراوان از نوسنده برام جالب بود بچه های این قهرمان محبوب را بشناسم
نقل قول کردن
Matingh
#11 Matingh 1399-04-05 10:00
چه مقاله ی خوبی دستتون درد نکنه اقای ترابی . من عاشق بنجامین پارکر دنیای ۹۸۲ شدم خیلی گوگوله
نقل قول کردن
SPIDERTOXIN
#12 SPIDERTOXIN 1399-04-05 10:43
مثاله خوبی بود، خسته نباشید. فقط شک دارم ما بچه مرد عنکبوتی "خاندان ام" رو دوباره ببینیم چون این مرد عنکبوتی تو دنیای عنکبوتی اول کشته شد، جسدشو مرد عنکبوتی برتر پیدا کرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45