شماره آخر از کمیک "نیروی عنکبوتی" (Spider-Force) ترجمه شد + لینک دانلود

شماره 3 از کمیک "نیروی عنکبوتی" (Spider-Force) ترجمه شد + لینک دانلود

این کمیک از عناوین فرعی مهم و  مرتبط با رویداد بزرگ "قیامت عنکبوتی" محسوب میشه و در این قسمت هیجانی به سرانجام می رسه !

 در این کمیک گروهی از مردان و زنان عنکبوتی به دستور مرد عنکبوتی برتر (دکتر اختاپوس) دور هم جمع شده اند و ماموریت دارند تا به دنیای رادیو اکتیوی که سابقا خاندان خبیث وارثان در آن زندانی بودند بروند تا اجازه ندهند کریستال حاوی عضاره وجودی پدر خانواده وارثان یعنی «سولوس» به دست آنها بیفتد. اعضای این گروه عنکبوتی همگی از کسانی هستند که از کشتن دیگران ترسی ندارند!

 

Spider-Force #1

شماره 1 نیروی عنکبوتی

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه : مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: امیر حسین رجبی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

 لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

Spider-Force #2

شماره 2 نیروی عنکبوتی

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه : مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: احمد فقیه

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

 لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

Spider-Force #3

شماره 3 نیروی عنکبوتی

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه : مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: احمد فقیه

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

 لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

 نظر شما چیه؟

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

کمیک "دختران عنکبوتی" (SPIDER-GIRLS) ترجمه شد + لینک دانلود

رویداد کمیک بوکی "قیامت عنکبوتی" (کامل) + لینک دانلود

مرد عنکبوتی مرموز رویداد "قیامت عنکبوتی" مشخص شد!

15 رویداد برتر مارول (TOP 15 MARVEL EVENTS)

كمیك های دنیای عنكبوتی به زبان فارسی ( كامل + لینك دانلود مستقیم)

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

مارول کمیک نیروی عنکبوتی (SPIDER-FORCE) را منتشر میکند

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل) + لینک دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

omiDeadpool
+1 #1 omiDeadpool 1397-08-20 18:34
خداییش این قیامت عنکبوتی عالیه. همه چیز داره
خیلی حال کردم با این شماره
اسپایدر کید شخصیتش باحاله
ممنون که تمام عناوین این رویداد رو دارید ترجمه میکنید اونم با این سرعت و کیفیت
نقل قول کردن
Spider-Fan
+1 #2 Spider-Fan 1397-08-20 20:11
رویداد «دنیای عنکبوتی» تا اینجا خیلی خوب پیش رفته و مطمئناً یک رویداد به یاد ماندنی و تاثیر‌گذار خواهد شد...
این رویداد نسبت به رویداد «دنیای عنکبوتی» خیلی گسترده‌تر هست. هم از لحاظ عناوین فرعی و هم شخصیت‌ها
در واقع علاوه بر شخصیت‌های Spider-Verse خیلی از شخصیت‌هایی که در اونجا حضور نداشتن، مثل بن رایلی/ «اسکارلت اسپایدر» دنیای اصلی یا مری‌جین و آنی‌می از دنیای Renew Your Vows هم نقش موثری دارن؛ همین‌طور شخصیت‌های جدیدی که در طی شماره‌های فرعی معرفی شدن، مثل همین «اسپایدر‌-کید» و یا نورمن آزبورن عنکبوتی که واقعا شخصیت‌های جذابی هستن.
فکر می‌کنم در نوع خودش این یه رکورد محسوب می‌شه و باز هم ثابت می‌کنه اسپایدرمن و کاراکترهاش داغ‌ترین فرنچایز کمیک‌بوکی ـن!

اما در مورد کاراکتر جدید «اسپایدر‌-کید»؛
اریجین جذابی داره و باز هم مثل دیگر کاراکترهای عنکبوتی از دنیا های موازی، یه پارامتر اصلی و حیاتی زندگی پیتر پارکر رو تغییر داده که این دفعه اون "عمو بن" ـه!
یعنی اکر پیتر پارکر وقتی پدر و مادرش رو از دست داد، توسط یک عمو بن بی‌توجه به معیارهای اخلاقی (یا به قول خودش @#%%!) بزرگ می‌شد، همچین شخصیتی رو می‌دیدیم!
راستی دقت کردین این اسپایدر-کید چقدر شبیه Super-Boy از انتشارات DC هست؟! (خواهشاً بحث تقلید رو راه نندازین! فقط یه شباهت رو گفتم!)

مرسی از آقای ترابی عزیز که ترجمه رو به بهترین نحو ویرایش کردن.
همین‌طور از آقای رجبی بخاطر ادیت بی‌نقص‌شون (البته نی‌تونستین روی لوگو بیشتر مانور بدین؛ برای مثال از فونت Zawia برای لوگو استفاده کنین)

در هر حال بنظر من این رویداد یکی از جذاب‌ترین رویدادهای اخیر مارول هست؛ از همهٔ دوستان منتقد سایت، از جمله آقا مهران و آقا دانیال و دیگر دوستان دعوت می‌کنم که به نقد این رویداد عالی بپردازن!

آخر این هفته هم منتظر نقد من باشید...
نقل قول کردن
mehran spidey
+1 #3 mehran spidey 1397-08-20 23:15
نقد کمیک نیروی عنکبوتی :

توی این چند روز واقعا سرم شلوغ بود و نتونستم به نقد برخی کمیک ها برسم ، اما این کمیک طوری بود که جدا نیاز به نقد داشت ، پس با نقد و بررسی من همراه باشید :

15 دقیقه ، داستان این قسمت از شروع مارو در یک نبرد طاقت فرسا قرار میده ، بعد کم کم اعضای مختلف گروه کین رو میبینیم ، و داستان میره برای نحوه ی ملحق شدن اون ها به کین برای رفتن به اون دنیای رادیواکتیو شده ی لعنتی ! با اینکه این نوع روند داستاتی خیلی دیگه کلیشه ای به نظر میرسه ، اما توی این قسمت کمی بهتر و قابل تحمل تر هست و این رو مدیون شخصیت جالب و بامزه ی " اسپایدرکید" هستیم ! عنکبوتی متفاوت و البته جالب که خیلی زود آدم باهاش تعامل پیدا میکنه ! اسپایدرکید در واقع خیلی خوب میتونه اون روحیه ی درب و داغون یک نوجوان 13 ساله ی اهل کویینز رو نشون بده ! فردی که ظاهرا "بن پارکر " متفاوتی نسبت به سایر عنکبوت ها داره ، درباره این موضوع در بخش شخصیت ها به اندازه ی کافی در موردش توضیح میدم ! در کل روند داستان یک فرمول تکراری رو داره پیش میگیره ! یعنی الان کمیک هایی مثل "مرد عنکبوتی شگفت انگیز " هم همچین روندی رو برای روایت داستانشون استفاده میکنند ، منتها توی این کمیک هم به فلش بک ها نیاز بود و هم نبود ! یعنی میتونست فلش بک ها نباشه و شاهد ادامه ی داستان و تقلای عنکبوتی ها برای خروج از دنیای رادیواکتیوی باشیم ، ولی از اونطرف باعث میشد که به شخصیت پردازی ها لطمه وارد بشه ، چون اوج شخصیت پردازی ها در فلش بک ها خلاصه میشد و اگر نبودن شاید فقط شاهد یک تعقیب و گریز هالیوودی میبودیم ! اما از اون طرف وجود فلش بک ها باعث شده بود که یک فرمول تکراری رو دوباره تحمل کنیم ! البته برای خوانندگان جدید شاید مشکلی نباشه ولی برای کسانی که سایر کمیک های مرد عنکبوتی رو دنبال کردند ، ممکنه این مورد وجود داشته باشه ، در کل اگر نویسنده از پایه و ریشه داستان رو از نظر روایی کمی با سایر کمیک ها تفاوت میداد خیلی بهتر و با طراوت تر میشد !

شخصیت ها اما‌ خیلی خوب و عالی روشون کار شده ، نویسنده با اخلاق و رفتار هر کدوم از عنکبوت ها به خوبی آشنایی داره و جالبه اکثرا عنکبوت های بی اعصاب و کله شق رو برای تشکیل این گروه انتخاب کرده ! همون طور که گفته بودم شخصیت اسپایدرکید ، یک ورودی جدید و تازه هست و از نظرم شخصیت جذابی هم داره ، کلا توی این رویداد با شخصیت های جدید و جالبی روبه رو شدیم که این موضوع ذوق و نبوق نویسندگان رو نشون میده ! عنکبوتی این دنیا ظاهرا توسط عمو بنی بی مسئولیت تربیت شده ، اینجاست که نویسنده به نوعی با ذهن خواننده بازی میکنه ، چون عمو بن همیشه شخصیت خوب و با مسئولیتی بوده حتی دارک ترین عنکبوتی ها مثل اسپایدرمن نوآر هم عمو بنی مهربان و دلسوز داشتن ! راستش این که نویسنده این معیار رو عوض کرده و عمو بن رو شخصی بی مسئولیت نشون داده خیلی ایده ی نوآورانه ای هست ، مثل این میمونه که مثلا پلیس که نماد نظم هست رو با نماد آشوب نشون بدی ! اینطوری بر روی ذهن مردم هم تاثیر جالبی میذاره ! زن عنکبوتی هم خیلی خوب بود تو این کمیک ، از اینکه بالاخره یکی از عنکبوتی های دنیای اصلی بچه دارند و میزان تهدید ها برای اون ها دوچندان برابر شده خیلی خوشم اومد (( چی میشه پیتر دنیای اصلی هم اینطوری بشه ! )) بدین شکل بر تنش داستان های رویداد "قیامت عنکبوتی" هم افزوده میشه ، کین هم مثل همیشه یک شخصیت بی اعصاب به تصویر کشیده شد ،منتها پس از رویداد توطئه ی کلونی کین یکم دچار بلوغ شخصیتی شده و پیشرفت هایی رو در شخصیتش شاهد هستیم ، از نظر شخصیت پردازی این کمیک خوب عمل کرده ....

طراحی ها هم در نوع خودشون جالبند ، دیزاین کارکتر ها به ویژه اسپایدر کید خیلی مناسب هست ، کاملا اون حال و هوای دنیای تیره و عجیبش رو نشون میده ! دقت به جزئیات هم نسبتا بالاست و ترکیب رنگ ها هم در سطح بالایی قرار دارند ، طراحی به نظرم بی نقص بود و به شخصه نقص چندان زیادی در اون مشاهده نکردم .

نمره به داستان : 9 از 10 (( داستان نسبتا خوبه ، فرمول تکراری رو در پیش میگیره اما طوری روایت میشه که شما چندان خسته نمیشید ، همچنین شخصیت پردازی ها و دیالوگ های بامزه و جذاب که کاملا در خور حال و هوای عنکبوتی هاست باعث میشه که این رو یک کمیک کم نقص بدونیم که با اینکه عنوانی فرعی هست ، اما در کیفیتش افت محسوسی دیده نمیشه . ))

نمره به طراحی : 10 از 10 (( طراحی همون طور که گفتم نقص خاصی درش مشاهده نکردم ، و طراحی محیط خیلی خوب بودند ، مخصوصا طراحی دنیای رادیو اکتیوی که کاملا حس یک دنیای پساآخرالزمانی رو به مخاطب القا میکنه ! ))

نمره به ترجمه و ادیت : 10 از 10 (( نمیدونم چی بگم ! دیگه واقعا نمیتونم چیزی بگم ، جز اینکه تشکر و قدردانی کنم از آقایان حیدری ، ترابی و رجبی که این کمیک رو با نهایت کیفیت و سرعت برای ما دوستداران کمیک بوک ارائه کردند ، امیدوارم بتونم روزی زحمات شما رو جبران کنم ;-) ))
نقل قول کردن
brg_1214
+1 #4 brg_1214 1397-08-22 15:13
بسیار عالی،خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
bodyguard
#5 bodyguard 1397-10-06 23:28
سلام ببخشید برای خوندن قیامت عنکبوتی باید از کجا شروع کرد؟
نقل قول کردن
Nima.gharibloo
#6 Nima.gharibloo 1397-10-06 23:46
ببخشید بابت اسپم نمی دونم کجا باید اینو بپرسم؛ مقاله ای راجب اصطلاحاتی مثل باس لاجیک و کاور واریانت و ... وجود داره توی سایت؟
اگه نداره ممنون میشم نوشته بشه
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1397-10-07 08:50
به نقل از bodyguard:
سلام ببخشید برای خوندن قیامت عنکبوتی باید از کجا شروع کرد؟

llink.ir/93c6
نقل قول کردن
brg_1214
#8 brg_1214 1397-10-07 10:26
واقعا عالی بود! دستتون درد نکنه :-)
خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#9 Spider-Fan 1397-10-08 13:49
به نقل از Nima.gharibloo:
ببخشید بابت اسپم نمی دونم کجا باید اینو بپرسم؛ مقاله ای راجب اصطلاحاتی مثل باس لاجیک و کاور واریانت و ... وجود داره توی سایت؟
اگه نداره ممنون میشم نوشته بشه

مقالهٔ اختصاصی که نه؛ ولی توضیح اکثر این اصطلاحات توی مقالات سایت پیدا می‌شه.
«باس‌لاجیک» اسم مستعار یه طراح و گرافیست ـه.
کاور واریانت (variant) به نسخه‌های مختلف کاور یک کمیک می‌گن که برای فروش بیشتر استفاده می‌شن و معمولاً طراح‌های متفاوتی روشون کار می‌کنن. [: llink.ir/9a9o ]
شما اگه سوالی داری، می‌تونی همین‌جا یا مثلاً زیر این صفحه [: llink.ir/9a9n ] بپرسی تا دوستان جواب بدن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37