رتبه بندی اقتباس های «گوئن استیسی» (GWEN STACY) در دنیای سینما، انیمیشن و بازی

رتبه بندی اقتباس های گوئن استیسی (GWEN STACY) در دنیای سینما، انیمیشن و بازی گوین اما استون گیم

گوئن استیسی به دلیل آنکه سالهاست در دنیای اصلی مرده محسوب میشه به ندرت در اقتباس های مرد عنکبوتی حضور پیدا میکرد ولی در سالهای اخیر این حضورها بیشتر شده است!

مقدمه: پیتر پارکر/اسپایدرمن و شخصیت های مکمل داستان های او در طول سالها بارها و بارها در خارج از دنیای کمیک مورد اقتباس قرار گرفته اند. اما برخی شخصیت ها مثل گوئن استیسی به ندرت ظاهر شده بودند. دلیلش هم این بوده که این کاراکتر مهم سالها پیش و در داستان بسیار مهم مرگ گوئن استیسی به دست گرین گابلین کشته شد و تا به امروز نیز این مرگ پابرجا بوده است. اما مارول چند سال پیش و در اقدامی هوشمندانه این شخصیت را در دنیایی موازی به نام دنیای شماره 65 زنده کرد و بهش قدرت های عنکبوتی داد و لقب «گوئن اسپایدر/گوست اسپایدر» بهش داد (این مقاله را بخوانید). همین مساله باعث شد این شخصیت بار دیگر احیا شود و با حضور در داستان های دنیای موازی محور بار دیگر در کانون توجه قرار بگیرد و به همین دلیل پایش به اقتباس های جدیدتر مرد عنکبوتی در دنیای انیمیشن و سینما و گیم باز شده. در این مقاله میخواهیم حضور های مختلف این شخصیت را در خارج از دنیای کمیک رتبه بندی کنیم.

 

10- ماجراهای ابرقهرمانی مارول (2017)

ماجراهای ابرقهرمانی مارول (2017)

"ماجراهای ابرقهرمانی مارول" (Marvel Superhero Adventures)از یک سری انیمیشن های کوتاه و ساده تشکیل و برای مخاطبین خردسال ساخته شده که در سالهای اخیر از شبکهDisney Juniorو سپس شبکهMarvel HQدر یوتیوب پخش شده اند. در این سری مرد عنکبوتی با برخی از قهرمانان در دنیای مارول تیم آپ میکرد که یکی از آنها «گوئن عنکبوتی» با صدای «امیلی تننت» بود. شخصیت پردازی خاصی را از او شاهد نبودیم جز اینکه کمک کرد برخی از دشمنان مرد عنکبوتی مثل راینو و دکتر اختاپوس را شکست دهند.

 

9- دنیای بازی

بازی gwen

اولین حضور موثر گوئن استیسی در دنیای گیم مربوط میشود به بازی "امیزینگ اسپایدرمن" در سال 2012 که از روی فیلمی به همین نام اقتباس شده بود. با این حال خانم اما استون در بازی جای خودش حرف نزد و این وظیفه به «کاری والگرن» (Kari Wahlgren) سپرده شد که از سال 2002 تا به امروز مشغول فعالیت های مربوط به بازیگری و صداپیشگی بوده است. گوئن در بازی Lego Marvel Super Heroes برای اولین بار به عنوان یک شخصیت قابل بازی به کار رفت و این بار هم خانم والگرن صداپیشه اش بود. این اتفاق بار دیگر در قسمت دوم این بازی نیز رخ داد و بازیباز میتوانست او را به هیبت «گوئن- عنکبوتی» نیز تغییر دهد.

گوئن عنکبوتی ضمناً به عنوان یک شخصیت قابل باز شدن (Unlockable) در بازی Marvel Avengers Academy   وMarvel: Contest of Champions نیز حضور داشته.

 

8- مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی (1998-1994)

مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی (1998-1994)

علیرغم اینکه همگان گوئن را اولین عشق حقیقی پیتر پارکر در دنیای کمیک میدانند ولی این شخصیت در سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" در دهه 90 میلادی به عنوان یک علاقه رومانتیک برای پیتر به کار گرفته نشد. دلیلش هم این بود که او همچنان در آن دهه در دنیای کمیک غایب بود و سازندگان سریال هم ترجیح دادند روی فلیشیا هاردی و مری جین تمرکز کنند. با این حال در فصل انتهایی و در اپیزودهای مربوط به داستان Spider-Wars ، گوئن استیسی را در یک دنیای موازی دیدیم! این نسخه که توسط «مری کی برگمن» صداپیشگی شد منحصر به فرد بود زیرا از حادثه مرگ خودش در دنیای کمیک عبور کرده و حتی با پیتر پارکر نامزد کرده بود (این نسخه از پیتر یک زره قدرتمند عنکبوتی ساخته بود سپس به استخدام درآمد تا مولتی ورس را از دست «اسپایدر-کارنیج» نجات دهد)!

 

7- مرد عنکبوتی 3 (2007)

در فیلم "مرد عنکبوتی 3" برای اولین بار بود که شاهد حضور شخصیت مهمی به نام گوئن استیسی بودیم، بنابراین یه سری توقعات و انتظاراتی از این شخصیت داشتیم، اما خب باید عرض کنم که هیچ کدوم از انتظاراتمون به واقعیت تبدیل نشد! نقشش را خانم برایس دالاس هاوارد بازی میکرد و هم کلاسی پیتر در دانشگاه بود که پیتر در قالب مرد عنکبوتی یک بار جانش را نجات میده و او به نشانه تشکر در مقابل دیدگان بهت زده مری جین، اسپایدرمن را بوس میکنه! در واقع او کاربردی در فیلم داشت که به نوعی ابزاری بود. یعنی به عنوان یک ابزار در داستان فیلم ازش استفاده شد تا نوعی حس حسادت را در مری جین ایجاد کنه (در سکانس بامزه برنامه پیتر برای خواستگاری کردن از مری جین در رستوران)، یا نشان بده که پیتر تحت تاثیر سیمبیوت فضایی ازش سوء استفاده میکنه تا از مری جین انتقام بگیره یا اینکه ادی براک وقتی او را با پیتر میبینه دشمنی اش با اسپایدرمن بیشتر بشه و ... بنابراین باز هم نمیشه رابطه این نسخه از گوئن با پیتر را جدی گرفت چون خودش هم وقتی موضوع را پس از اون سکانس رقص فهمید شرمنده شد و گذاشت رفت!

 

6- مرد عنکبوتی نهایی (2017-2012)

https://www.spidey.ir/images/img/content/Gwen-spider/Dove_Cameron_spider-gwen.jpg

اولین حضور شخصیت گوئن عنکبوتی در دنیای انیمیشن برمیگردد به سریال کارتونی "مرد عنکبوتی نهایی" (Ultimate Spider-Man) که خانم «داو کامرون» به جایش صحبت میکرد ( داو کامرون در سری کارتون های کوتاه Marvel Rising که روی شخصیت های قهرمان مونث مارول تمرکز دارد نیز به جای گوئن عنکبوتی حرف زده است). وقتی مایلز مورالز از دنیای خودش غیبش زد، گوئن استیسی در دنیای او به گوئن عنکبوتی تبدیل شد. نکته جالب اینه که او قدرت های فوق بشری نداشت و روی فن آوری تکیه میکرد!

 

5- خیزش مارول (2018)

خیزش مارول (2018)

یک سری جدید از انیمیشن های مارول تحت عنوان Marvel Rising در سال 2018 ساخت آن شروع شد و به مناسبت های خاص روی آنتن میرود و روی شخصیت های جوان مارول و به ویژه قهرمانان مونث تمرکز دارد و در آن «دیزی جانسون» ملقب به Quake تیمی تشکیل داد که به نام «جنگجویان مخفی» (Secret Warriors) شناخته شد و در آن گوئن عنکبوتی نیز حضور داشت که اریجین او مربوط به همان دنیای شماره 65 میشد ولی در این کارتون ها به صورت دنیای اصلی مارول به تصویر کشیده شد. همانطور که در مورد قبلی گفته شد ، خانم کامرون بار دیگر مسئولیت تامین صدای او را برعهده داشت.

 

4- مرد عنکبوتی مارول (2017 تا به امروز)

مرد عنکبوتی مارول (2017 تا به امروز)

در جدیدترین سریال کارتونی مرد عنکبوتی نیز گوئن استیسی حضور دارد و در کنار پیتر پارکر، مایلز مورالز و آنیا کورازون از دانش آموزان باهوش Horizon High است. او در قسمت های مربوط به "جزیره عنکبوتی" (Spider-Island) و پس از برخورد با مواد شیمیایی «شغال» (که عموی اوست)، به قدرت های فوق بشری دست یافت و لقب «گوست اسپایدر» بهش داده اند. خانم «لورا بیلی» جای او صحبت میکند.

انیمیشن لگویی Spider-Man: Vexed by Venom 

لورا بیلی همچنین جای گوئن عنکبوتی در انیمیشن لگویی Spider-Man: Vexed by Venom نیز حرف زده است.

 

3- اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی (2018) / اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی (2023)

قطعا بهترین و مهم ترین حضور گوئن عنکبوتی در خارج از دنیای کمیک برمیگردد به انیمیشن سینمایی تحسین شده "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" که در آن «هیلی استاینفلد» (Hailee Steinfeld) ، جوان با استعداد هالیوود که نقش اصلی فیلم "بامبلبی" رو بازی کرده، جای گوئن عنکبوتی حرف میزد. گوئن عنکبوتی در این انیمیشن یکی از شخصیت های اصلی بود که پس از اون حادثه از دنیای خودش به دنیای مایلز مورالز برده شد (او در همان کالجی که مایلز درس میخواند مشغول به فعالیت شد) و به همراه دیگر عنکبوتی ها نقش عمده ای در تبدیل شدن مایلز مورالز به یک قهرمان ایفا کرد. ضمن اینکه درست مثل دنیای کمیک به نظر میرسید نوعی رابطه رومانتیک هم بین او و مایلز ایجاد شده بود. گفته میشود سونی میخواهد یک سری انیمیشن سینمایی نیز به صورت انشعابی با حضور گوئن عنکبوتی و دیگر قهرمانان زن عنکبوتی بسازد (این خبر را بخوانید)و اما در قسمت دوم این انیمیشن تحت عنوان Across from Spider-verse شاهد بودیم که گوئن عنکبوتی همچنان یکی از شخصیت های اصلی بود.

گوئن اسپایدر در میان دنیای عنکبوتی

ما با دنیای او آشنا شدیم و همچنین با مشکلاتی که با پدرش داشت. او سپس به "انجمن عنکبوتی" به ریاست میگل اهارا پیوست که وظیفه داشت به ناهنجاری های میان بعدی رسیدگی کند و سپس به دنیای مایلز مورالز رفت. در نهایت اتفاقاتی افتاد که فهمیدیم که قراره پدر مایلز کشته بشه و اگر جلوی این اتفاق گرفته بشه ممکنه دنیای مایلز از بین بره و به همین دلیل میگل سعی کرد مایلز را در مقر "انجمن عنکبوتی" زندانی کنه. ولی او موفق به فرار شد و دیدیم که گوئن برای کمک به او گروهی از عنکبوتی های شورشی را تشکیل داده است.

 

2- سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز (2012 و 2014)

در مجموع رابطه و شیمی بین «گوئن استیسی» (اما استون) و «پیتر پارکر» که با استادی تمام توسط اما استون و اندرو گارفیلد ایجاد شده بود، نقطه قوت اصلی سری فیلم های «مارک وب» بود و تماشاچی ها بسیار دلبسته این عشق تماشایی شدند (یکی از دلایل اون اینه که اندرو و اما استون اون موقع واقعا عاشق هم بودن!) .یعنی هر ایرادی که بشه از فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز گرفت اما نمیشه از رابطه بین پیتر و گوئن انتقادی کرد . در این میان خانم استون یك گوئن فوق العاده بود! گوئن استیسی او بسیار به گوئن استیسی سریال كارتونی تحسین شده The Spectacular Spider-Man شباهت داشت زیرا هم باهوش و باشعور بود و هم زیبا و دوست داشتنی ولی هرگز مثل یك مدل لباس به نظر نمی‌رسید و شخصیتی قوی و باورپذیر داشت. او از خیلی جهات به پیتر شبیه بود و طوری تربیت شده بود تا همیشه كاری را كه درست است انجام دهد و به همین دلیل در لحظاتی از فیلم دست به عملی قهرمانانه زد. تمام این عوامل دست به دست هم داد تا وقتی گوئن دلباخته پیتر شد، تماشاچی آن را باور كند. بنابراین صحنه کشته شدن گوئن در قسمت دوم واقعا دل تماشاچیان را به درد آورد و قلبشون رو شکست. مخصوصا با اون بازی حیرت انگیز اندرو گارفیلد که پیکر بی جان گوئن را بغل کرده بود و اسمش رو فریاد میزد. این صحنه واقعا قلب آدم را به درد می آورد. ولی از اون تلخ تر جایی بود که دیدیم پیتر هر روز به سر خاک گوئن میره و فصل ها میان و میرن و او همچنان آنجاست ...

 

1- مرد عنکبوتی خارق العاده (2009-2008)

سریال تحسین شده "مرد عنکبوتی خارق العاده  در سال 2008 و از شبکه متعلق به کمپانی وارنر یعنیWB Kidsروی آنتن رفت و متاسفانه فقط برای دو فصل و ۲۶ قسمت به طول انجامید. این سریال با موفقیت بهترین المان های کلاسیک و مدرن تاریخچه غنی مرد عنکبوتی در دنیای کمیک و حتی سینما را به تصویر کشید و البته که گوئن استیسی در آن حضور داشت. در واقع "مرد عنکبوتی خارق العاده" اولین سریال کارتونی مردعنکبوتیه که در آن گوئن و پدرش (سروان استیسی) به پای ثابت شخصیت های مکمل تبدیل شدند (دلیلش این بود که چون آنها سالها پیش در دنیای کمیک مرده بودند بنابراین سازندگان انیمیشن های اسپایدرمن از آنها استفاده نمیکردند. یا اگر استفاده کرده بودند به صورت حضور افتخاری یا اشاره کوتاه بود). اما سازندگان "مرد عنکبوتی خارق العاده" هیچ ابایی از آن نداشتند و الحق و النصاف گوئن استیسی که در آن حاضر بود بهترین نسخه از او در هر منبعی محسوب میشود. او بسیار شخصیت باهوش و جذابی داشت و عشقش به پیتر کاملا ملموس و دوست داشتنی از آب در آمد (سازندگان سریال گفته بودند که آنقدر عاشق این گوئن استیسی شده بودند که اصلا دوست نداشتند او در ادامه سریال به دست گرین گابلین کشته شود!) همین شخصیت پردازی بود که برای خانم اما استون در سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز نیز به کار رفت و باعث موفقیت آن شد.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

سری جدید کمیک بوک های "گوست اسپایدر" (GHOST-SPIDER) ترجمه شد + لینک دانلود

10 اسپویل بزرگ "مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" (2023)

10 پرسشی که پس از تماشای انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" برایمان پیش می آید!

کمیک "گوئن اسپایدر: دنیای گوئنی" (SPIDER-GWEN: GWENVERSE) ترجمه شد + لینک دانلود

نسخه های عجیب و غریب از «گوئن استیسی» در دنیای کمیک!

نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول"

15 حقیقت مهمی که باید درباره گوئن عنکبوتی (SPIDER-GWEN) بدانید

معرفی 10 دشمن برتر اسپایدر گوئن (SPIDER-GWEN)

10 حقیقتی که باید درباره سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" بدانید

شماره آخر از کمیک "گوئن عنکبوتی: گوست اسپایدر" ترجمه شد + لینک دانلود

هشت لحظه كلیدی در تاریخ گوئن استیسی

مرد عنکبوتی مرموز رویداد "قیامت عنکبوتی" مشخص شد!

15 رویداد برتر مارول (TOP 15 MARVEL EVENTS)

كمیك های دنیای عنكبوتی به زبان فارسی ( كامل + لینك دانلود مستقیم)

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

مارول کمیک نیروی عنکبوتی (SPIDER-FORCE) را منتشر میکند

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل) + لینک دانلود

چرا كارتون مرد عنكبوتی خارق العاده از بتمن مجموعه كارتونی بهتر است

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AmirhoseinJafari2005
#1 AmirhoseinJafari2005 1400-02-02 14:22
واااای عجب مقاله غافلگیر کننده ای :eek: خیلی خوب بود... خسته نباشید ;-) بهترینشون سری فیلمهای مرد عنکبوتی شگفت انگیز و انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی بود :-)
آقای ترابی یه سوالی داشتم... برای گرین گابلین هم در راهه؟ :lol: چون من خیلی مشتاق خوندنشم ;-)
نقل قول کردن
P.B.P
#2 P.B.P 1400-02-02 14:34
سلام سپاس فراوان از استاد ترابی
ممنون بابت مقاله عالیتون
به شخصه از عشق میان پیت و گوئن به شدت خوشم میاد و هیچی عشقی نمی تواند جای این عشق رو بگیرد.
واقعا عاشق این شخصیتم(نه از اون عشق ها :lol: ).
استاد در مورد ۲ طوری صحبت کردین که واقعا گریه ام گرفت دمتان گرم،واقعا خانم اما استون اسطوره بازیگری هستند و عشقی حقیقی رو به ما نشون دادند حیف که ادامه نداشت.
اون سکانسی که گوئن مرده بود و اون گریه هایی که اندرو می کرد اشکم را در آورد و یا اون stay with me های اندرو که فوق العاده بود و گذر فصل ها که عالی بود.
مرگ گوئن مسئولیت پذیری پیتر رو بیشتر کرد و این رویداد باید همیشه باشد(ولی خیلی سخته)من در کمیک هم از مرگ گوئن به شدت ناراحت شدم.
استاد ترابی شما با این نظر من موافقید: خوب مرد عنکبوتی سم ریمی ۱ به جای اینکه از مری جین واتسون استفاده کنند می بایست از گوئن استیسی استفاده می کردند و عشق زیبا بین پیت و گوئن به ما نشان دهند و در پایان فیلم گرین گابلین به جای اینکه مری جین بگیرد باید گوئن رو می گرفت و پلی که گرین گابلین مری جین رو از آن پرتاب کرد چقدر شبیه همان پلی بود که گوئن از آن در کمیک پرتاب شد و دیگه اینکه اگر گوئن بود مرد عنکبوتی بین گوئن و بچه های داخل اتوبوس بین دو راهی گیر می کرد و پیتر می رفت سراغ بچه ها و بچه ها رو می گرفت و بعد می رفت سراغ گوئن و موقعی که گوئن رو می گیرد گردن گوئن می شکند و گوئن می میرد و اون سکانس بعد گرین گابلین هم که دیگه خودش کپی کمیکه و واقعا این فیلم خیلی معرکه میشد و شاید از مرد عنکبوتی ۲ هم بهتر می شد و در قسمت های بعد از مری جین استفاده می کردند.
در کل مقالتون عالی عالی بود.
ممنون.
نقل قول کردن
super alcomic
#3 super alcomic 1400-02-02 15:28
به به! این مقاله من رو آروم کرد از بس خوب بود! خوشحالم که این بار به سراغ گوئن استیسی برای مقاله های اقتباسی رفتید استاد ترابی.
من درباره اونایی که دیدم یه نظر بدم :
9-خوب،من خیلی وقت پیش بازی amazing spider-man رو بازی کردم و خوب بود.درسته که ایراداتی داشت ولی باز هم لذت بخش بود.( مخصوصا جنگ با ربات ها تو آسمون ) یکی از ویژگی های این بازی که خیلی دوستش داشتم وفاداری به کمیک های اسپایدرمن و شخصیت پردازی های خیلی خوب بود.خوشبختانه گوئن استیسی هم مثل خیلی از کاراکترها شخصیت پردازی خوبی داشت و به فیلم و کمیک وفادار بود.کسی که واقعا عاشق پیتر بود و خیلی وقت ها بخاطر کارهاش سرزنشش می کرد اما باز هم دوستش داشت.یه صحنه از این بازی بود که به مرگ گوئن استیسی ادای احترام می کرد.جایی که اسپایدرمن فکر کرد گوئن مرده و به لطف صداپیشگی خوب اسپایدرمن،صحنه تاثیرگذاری شد.از بازی لگو مارول 2 هم نباید شخصیت پردازی انتظار داشت و گوئن استیسی مثل بقیه شخصیت های بازی بامزه و جالب بود.
8-همینطور که تو مقاله گفته شد گوئن چون تو کمیک های اسپایدرمن غایب بود سازندگان بهش رجوع نکردن.با این حال بخاطر اهمیت مهمش تو کمیک های اسپایدرمن،در یکی از اپیزود های دنیای عنکبوتی ( که من خیلی دوستشون دارم ) شاهد یک مرد عنکبوتی جدید بودیم که پولدار بود و با گوئن ازدواج کرده بود!چیز خاصی نمیشه در موردش گفت ولی جالب اینجا بود که در یکی از قسمت های run عالی چیپ زدارسکی شاهد خط زمانی شدیم که دقیقا عین همین اپیزود بود!
7-مشکل اینجا بود که اصلا نیازی نبود که گوئن استفاده بشه.گوئن رو فقط اورده بودن تا یه مثلث عشقی ایجاد بشه ولی اهمیت گوئن بیشتر از این حرف ها است که فقط بیاد رابطه پیتر و ام جی رو بهم بزنه و بعد غیبش بزنه! اگه حتما می خواستن یه مثلث عشقی ایجاد کنن می تونستن یه شخصیت کم اهمیت مثل لیز آلن رو بیارن.( البته مطمئنم مسئول این گندکاری استاد آوی آراد هست :-* ) حالا بماند که گوئن بیشتر شبیه مری جین موطلایی بود تا گوئن و مری جین بیشتر شبیه گوئن بود تا مری جین :-*
6-خوشبختانه به شخصیت پردازی گوئن در این کارتون ضربه وارد نشد اما تغییر خاصی هم نکرد.با این حال گوئن این کارتون مثل کمیک ها اون حالت معصوم و جسارت خاصش رو تقریبا داشت و داو کامرون هم عملکرد خیلی خوبی داشت.
4-بنظرم این مورد رتبه اش کمی بالا بود و شاهد شخصیت پردازی ضعیفی از گوئن در این کارتون بودیم.اصلا به شخصیت پردازی گوئن وفادار نبود و معلومه فقط تو کارتون چپونده شده بود تا محبوبیت گوئن عنکبوتی بیشتر بشه.تعامل های ضعیفی با کاراکترها مثل پیتر داشت.با این حال لورا بیلی مثل داو کامرون عملکرد خوبی داشت.
اون کارتون 20 دقیقه ای رو هم دیدم و کارتون جالب و بامزه ای بود.اگه ببینیدش ضرر نمی کنید.
3-خوشبختانه این انیمیشن از همه لحاظ به کمیک ها وفادار بود و گوئن استیسی هم شخصیت پردازی خیلی خوبی داشت.همون دختر سرکش،شجاع و بامزه که به همه قوت قلب می داد و حضورش تو این انیمیشن واقعا لازم بود و هر بیننده ای لذت می برد.
2-واقعا چی باید بگم؟ بازیگری شاهکار و خارق العاده اما استون و شخصیت پردازی محشرش محبوبیت گوئن رو از اون رو به این رو کرد.یعنی امکان نداره کسی در این فیلم عاشق گوئن نشه و با مرگش اشک نریزه.شیمی بسیار خوب اندرو گارفیلد و اما استون بهترین زوج فیلم های کمیکی رو تحویلمون داد.با اینکه بین تصمیم گیری بین 2 رتبه اول برای من خیلی سخته ولی من گوئن اما استون رو بهترین اقتباس از این شخصیت میدونم.
1-واسه اینکه تو کاری که می خواید بکنید،باید عاشقش باشید و با جون و دل دوستش داشته باشید.مثل گرگ وایرزمن که حاضر بود 30 سال از عمرش رو واسه این کارتون تلف کنه. ( درست مثل فردوسی،شاعر بزرگ فارسی ) اصلا دلیل موفقیت این کارتون همین بود.و گرگ وایرزمن بخاطر عشق و علاقه ای که داشت،بر روی همه شخصیت ها تحقیق کرد تا بهترین اقتباسشون رو به نمایش بذاره.گوئن استیسی یکی از بسیار شخصیت هایی بود که توی این کارتون فوق العاده بود و آدم حاضر بود همه چیش رو بده که اون و پیتر با هم باشن.گوئن استیسی یه شخصیت کلیشه ای نبود بلکه کسی بود که جسور،باهوش،مهرب ان...بود و همه خصلت هایی که لازم بود هر بیننده ای رو به خودش جذب کنه داشت و بنظرم بعد از گوئن اما استون بهترین اقتباس از این شخصیت مهم و پراهمیت بود.
خیلی ممنون آقای ترابی بابت این مقاله شاهکار.باعث شد عصبانیتم از آوی آراد رو فراموش کنم.( :-* البته نه کامل )
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#4 Ehsan Spider 1400-02-02 15:35
سلام

واو استاد wow. استاد واقعا این اسپایدی شاهکاره. اسپایدینی اسدمرن کور اولسون. یاشاسن کل مدیریت. شرمنده یه لحظه جو گیر شدم.

تازه شروع کردم به دیدن مرد عنکبوتی ۲۰۱۷ که گوئن هم توی اون هست. جالبه که عموش شغاله و خودش هم انگار عقل کله و از اسپایدی باهوش تره؟؟! شخصیت پیتر هم محکم نیست ولی هرچی باشه چه بد چه خوب میبینش تا جایی که قراره بره چون مال اسپایدیه. فلیشا چقدر عجیبه!؟ چشم هاش رو شبیه گربه ها میکنه یه جور خطی میشه مردمکش، بعدش بد شانسی ها شروع میشه، از اینم خوشم نیومد به نظر قدرتش واسه شخصیتش زیادیه، ولی انگار رفت چرت گربه ای آخر ایزوپد پنجم یا قسمت چهارم.

استاد عجب تعریف زیبایی از شیمی گوئن پیتر توی فیلم دوم مارک وب به عمل آوردین. واقعا تعریف و توصیفتون شاهکاره. بی خود نیست که برترین مقاله نویس بنده هستید، (بعدی هم جیمسونه!!!! :lol: )


بازم ممنون از زحمات شما
نقل قول کردن
Ariyan.nightmare
#5 Ariyan.nightmare 1400-02-02 15:40
سلام؛
واقعا ممنونم آقای ترابی بابت این مقاله که مشخص میکنه کدوم گوئن استیسی بهتره
و اینکه گوئن بسیار شخصیت مکمل خوبی برای مرد عنکبوتی یا پیتر پارکر است.
نقل قول کردن
P.B.P
#6 P.B.P 1400-02-02 15:56
به نقل از super alcomic:
به به! این مقاله من رو آروم کرد از بس خوب بود! خوشحالم که این بار به سراغ گوئن استیسی برای مقاله های اقتباسی رفتید استاد ترابی.
من درباره اونایی که دیدم یه نظر بدم :
9-خوب،من خیلی وقت پیش بازی amazing spider-man رو بازی کردم و خوب بود.درسته که ایراداتی داشت ولی باز هم لذت بخش بود.( مخصوصا جنگ با ربات ها تو آسمون ) یکی از ویژگی های این بازی که خیلی دوستش داشتم وفاداری به کمیک های اسپایدرمن و شخصیت پردازی های خیلی خوب بود.خوشبختانه گوئن استیسی هم مثل خیلی از کاراکترها شخصیت پردازی خوبی داشت و به فیلم و کمیک وفادار بود.کسی که واقعا عاشق پیتر بود و خیلی وقت ها بخاطر کارهاش سرزنشش می کرد اما باز هم دوستش داشت.یه صحنه از این بازی بود که به مرگ گوئن استیسی ادای احترام می کرد.جایی که اسپایدرمن فکر کرد گوئن مرده و به لطف صداپیشگی خوب اسپایدرمن،صحنه تاثیرگذاری شد.از بازی لگو مارول 2 هم نباید شخصیت پردازی انتظار داشت و گوئن استیسی مثل بقیه شخصیت های بازی بامزه و جالب بود.
8-همینطور که تو مقاله گفته شد گوئن چون تو کمیک های اسپایدرمن غایب بود سازندگان بهش رجوع نکردن.با این حال بخاطر اهمیت مهمش تو کمیک های اسپایدرمن،در یکی از اپیزود های دنیای عنکبوتی ( که من خیلی دوستشون دارم ) شاهد یک مرد عنکبوتی جدید بودیم که پولدار بود و با گوئن ازدواج کرده بود!چیز خاصی نمیشه در موردش گفت ولی جالب اینجا بود که در یکی از قسمت های run عالی چیپ زدارسکی شاهد خط زمانی شدیم که دقیقا عین همین اپیزود بود!
7-مشکل اینجا بود که اصلا نیازی نبود که گوئن استفاده بشه.گوئن رو فقط اورده بودن تا یه مثلث عشقی ایجاد بشه ولی اهمیت گوئن بیشتر از این حرف ها است که فقط بیاد رابطه پیتر و ام جی رو بهم بزنه و بعد غیبش بزنه! اگه حتما می خواستن یه مثلث عشقی ایجاد کنن می تونستن یه شخصیت کم اهمیت مثل لیز آلن رو بیارن.( البته مطمئنم مسئول این گندکاری استاد آوی آراد هست :-* ) حالا بماند که گوئن بیشتر شبیه مری جین موطلایی بود تا گوئن و مری جین بیشتر شبیه گوئن بود تا مری جین :-*
6-خوشبختانه به شخصیت پردازی گوئن در این کارتون ضربه وارد نشد اما تغییر خاصی هم نکرد.با این حال گوئن این کارتون مثل کمیک ها اون حالت معصوم و جسارت خاصش رو تقریبا داشت و داو کامرون هم عملکرد خیلی خوبی داشت.
4-بنظرم این مورد رتبه اش کمی بالا بود و شاهد شخصیت پردازی ضعیفی از گوئن در این کارتون بودیم.اصلا به شخصیت پردازی گوئن وفادار نبود و معلومه فقط تو کارتون چپونده شده بود تا محبوبیت گوئن عنکبوتی بیشتر بشه.تعامل های ضعیفی با کاراکترها مثل پیتر داشت.با این حال لورا بیلی مثل داو کامرون عملکرد خوبی داشت.
اون کارتون 20 دقیقه ای رو هم دیدم و کارتون جالب و بامزه ای بود.اگه ببینیدش ضرر نمی کنید.
3-خوشبختانه این انیمیشن از همه لحاظ به کمیک ها وفادار بود و گوئن استیسی هم شخصیت پردازی خیلی خوبی داشت.همون دختر سرکش،شجاع و بامزه که به همه قوت قلب می داد و حضورش تو این انیمیشن واقعا لازم بود و هر بیننده ای لذت می برد.
2-واقعا چی باید بگم؟ بازیگری شاهکار و خارق العاده اما استون و شخصیت پردازی محشرش محبوبیت گوئن رو از اون رو به این رو کرد.یعنی امکان نداره کسی در این فیلم عاشق گوئن نشه و با مرگش اشک نریزه.شیمی بسیار خوب اندرو گارفیلد و اما استون بهترین زوج فیلم های کمیکی رو تحویلمون داد.با اینکه بین تصمیم گیری بین 2 رتبه اول برای من خیلی سخته ولی من گوئن اما استون رو بهترین اقتباس از این شخصیت میدونم.
1-واسه اینکه تو کاری که می خواید بکنید،باید عاشقش باشید و با جون و دل دوستش داشته باشید.مثل گرگ وایرزمن که حاضر بود 30 سال از عمرش رو واسه این کارتون تلف کنه. ( درست مثل فردوسی،شاعر بزرگ فارسی ) اصلا دلیل موفقیت این کارتون همین بود.و گرگ وایرزمن بخاطر عشق و علاقه ای که داشت،بر روی همه شخصیت ها تحقیق کرد تا بهترین اقتباسشون رو به نمایش بذاره.گوئن استیسی یکی از بسیار شخصیت هایی بود که توی این کارتون فوق العاده بود و آدم حاضر بود همه چیش رو بده که اون و پیتر با هم باشن.گوئن استیسی یه شخصیت کلیشه ای نبود بلکه کسی بود که جسور،باهوش،مهربان...بود و همه خصلت هایی که لازم بود هر بیننده ای رو به خودش جذب کنه داشت و بنظرم بعد از گوئن اما استون بهترین اقتباس از این شخصیت مهم و پراهمیت بود.
خیلی ممنون آقای ترابی بابت این مقاله شاهکار.باعث شد عصبانیتم از آوی آراد رو فراموش کنم.( :-* البته نه کامل )

عجب عالی اقتباس های گوئن رو توصیف کردی خیلی خوب بود ،با همشون موافقم،خسته نباشی.
نقل قول کردن
super alcomic
#7 super alcomic 1400-02-02 16:23
به نقل از P.B.P:
به نقل از super alcomic:
به به! این مقاله من رو آروم کرد از بس خوب بود! خوشحالم که این بار به سراغ گوئن استیسی برای مقاله های اقتباسی رفتید استاد ترابی.
من درباره اونایی که دیدم یه نظر بدم :
9-خوب،من خیلی وقت پیش بازی amazing spider-man رو بازی کردم و خوب بود.درسته که ایراداتی داشت ولی باز هم لذت بخش بود.( مخصوصا جنگ با ربات ها تو آسمون ) یکی از ویژگی های این بازی که خیلی دوستش داشتم وفاداری به کمیک های اسپایدرمن و شخصیت پردازی های خیلی خوب بود.خوشبختانه گوئن استیسی هم مثل خیلی از کاراکترها شخصیت پردازی خوبی داشت و به فیلم و کمیک وفادار بود.کسی که واقعا عاشق پیتر بود و خیلی وقت ها بخاطر کارهاش سرزنشش می کرد اما باز هم دوستش داشت.یه صحنه از این بازی بود که به مرگ گوئن استیسی ادای احترام می کرد.جایی که اسپایدرمن فکر کرد گوئن مرده و به لطف صداپیشگی خوب اسپایدرمن،صحنه تاثیرگذاری شد.از بازی لگو مارول 2 هم نباید شخصیت پردازی انتظار داشت و گوئن استیسی مثل بقیه شخصیت های بازی بامزه و جالب بود.
8-همینطور که تو مقاله گفته شد گوئن چون تو کمیک های اسپایدرمن غایب بود سازندگان بهش رجوع نکردن.با این حال بخاطر اهمیت مهمش تو کمیک های اسپایدرمن،در یکی از اپیزود های دنیای عنکبوتی ( که من خیلی دوستشون دارم ) شاهد یک مرد عنکبوتی جدید بودیم که پولدار بود و با گوئن ازدواج کرده بود!چیز خاصی نمیشه در موردش گفت ولی جالب اینجا بود که در یکی از قسمت های run عالی چیپ زدارسکی شاهد خط زمانی شدیم که دقیقا عین همین اپیزود بود!
7-مشکل اینجا بود که اصلا نیازی نبود که گوئن استفاده بشه.گوئن رو فقط اورده بودن تا یه مثلث عشقی ایجاد بشه ولی اهمیت گوئن بیشتر از این حرف ها است که فقط بیاد رابطه پیتر و ام جی رو بهم بزنه و بعد غیبش بزنه! اگه حتما می خواستن یه مثلث عشقی ایجاد کنن می تونستن یه شخصیت کم اهمیت مثل لیز آلن رو بیارن.( البته مطمئنم مسئول این گندکاری استاد آوی آراد هست :-* ) حالا بماند که گوئن بیشتر شبیه مری جین موطلایی بود تا گوئن و مری جین بیشتر شبیه گوئن بود تا مری جین :-*
6-خوشبختانه به شخصیت پردازی گوئن در این کارتون ضربه وارد نشد اما تغییر خاصی هم نکرد.با این حال گوئن این کارتون مثل کمیک ها اون حالت معصوم و جسارت خاصش رو تقریبا داشت و داو کامرون هم عملکرد خیلی خوبی داشت.
4-بنظرم این مورد رتبه اش کمی بالا بود و شاهد شخصیت پردازی ضعیفی از گوئن در این کارتون بودیم.اصلا به شخصیت پردازی گوئن وفادار نبود و معلومه فقط تو کارتون چپونده شده بود تا محبوبیت گوئن عنکبوتی بیشتر بشه.تعامل های ضعیفی با کاراکترها مثل پیتر داشت.با این حال لورا بیلی مثل داو کامرون عملکرد خوبی داشت.
اون کارتون 20 دقیقه ای رو هم دیدم و کارتون جالب و بامزه ای بود.اگه ببینیدش ضرر نمی کنید.
3-خوشبختانه این انیمیشن از همه لحاظ به کمیک ها وفادار بود و گوئن استیسی هم شخصیت پردازی خیلی خوبی داشت.همون دختر سرکش،شجاع و بامزه که به همه قوت قلب می داد و حضورش تو این انیمیشن واقعا لازم بود و هر بیننده ای لذت می برد.
2-واقعا چی باید بگم؟ بازیگری شاهکار و خارق العاده اما استون و شخصیت پردازی محشرش محبوبیت گوئن رو از اون رو به این رو کرد.یعنی امکان نداره کسی در این فیلم عاشق گوئن نشه و با مرگش اشک نریزه.شیمی بسیار خوب اندرو گارفیلد و اما استون بهترین زوج فیلم های کمیکی رو تحویلمون داد.با اینکه بین تصمیم گیری بین 2 رتبه اول برای من خیلی سخته ولی من گوئن اما استون رو بهترین اقتباس از این شخصیت میدونم.
1-واسه اینکه تو کاری که می خواید بکنید،باید عاشقش باشید و با جون و دل دوستش داشته باشید.مثل گرگ وایرزمن که حاضر بود 30 سال از عمرش رو واسه این کارتون تلف کنه. ( درست مثل فردوسی،شاعر بزرگ فارسی ) اصلا دلیل موفقیت این کارتون همین بود.و گرگ وایرزمن بخاطر عشق و علاقه ای که داشت،بر روی همه شخصیت ها تحقیق کرد تا بهترین اقتباسشون رو به نمایش بذاره.گوئن استیسی یکی از بسیار شخصیت هایی بود که توی این کارتون فوق العاده بود و آدم حاضر بود همه چیش رو بده که اون و پیتر با هم باشن.گوئن استیسی یه شخصیت کلیشه ای نبود بلکه کسی بود که جسور،باهوش،مهربان...بود و همه خصلت هایی که لازم بود هر بیننده ای رو به خودش جذب کنه داشت و بنظرم بعد از گوئن اما استون بهترین اقتباس از این شخصیت مهم و پراهمیت بود.
خیلی ممنون آقای ترابی بابت این مقاله شاهکار.باعث شد عصبانیتم از آوی آراد رو فراموش کنم.( :-* البته نه کامل )

عجب عالی اقتباس های گوئن رو توصیف کردی خیلی خوب بود ،با همشون موافقم،خسته نباشی.

خیلی ممنون.خوشحالم که از نظرم خوشت اومده ;-)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#8 AM SM BM SM 1400-02-02 16:49
سلام
ممنون بابت مقاله.
راستش بعضی وقت ها اقتباس ها یک شخصیت رو نجات میدن و باعث میشن که اون کاراکتر ماندگار بشه. میشه گفت این اتفاق برای گوئن استیسی در سریال مرد عنکبوتی خارق العاده رخ داد و باعث شد همچین شخصیت پردازی قوی در داستان توطئه کلونی برای او به وجود بیاد. تا قبل از اون گوئن استیسی بیشتر یک شخصیتی داشت که انگار فقط میخواست بگه: پیتر چی رو داره از من مخفی میکنه! یعنی شاید شخصیت بدی نبود اما شخصیت خیلی قوی و عالی هم نداشت و شاید هم بیشتر برای اون مرگ زیباش ماندگار شد. اما از زمانی که گوئن استیسی در سریال مرد عنکبوتی خارق العاده به کار رفت همه چیز دیگه فرق کرد. نکته جالب درباره این اقتباس عالی اینه که سازندگان به جای این که شخصیت گوئن استیسی رو عوض کنند، شخصیت پردازی اون رو قوی تر کردند. یعنی اون هنوزم همون دختر باهوش و سر به زیر بود اما دیگه ضعیف و مدام محتاج به کمک نبود و این از گوئن استیسی یک شخصیت قوی ساخت که واقعا ماندگار شد و راه رو برای درخشیدن گوئن چه در دیگر عرصه های سرگرمی و چه در کمیک ها هموار کرد. حتی این حضور باعث در دید رفتن شخصیت سروان استیسی هم شد که در این سریال او هم به نوعی تونست به درخشه و اما خیلی از جاها میدیدیم که انگار او هویت مخفی پیتر پارکر رو میدونه اما تا حالا به زبون نیاورده! درست مثل کمیک ها که پیتر زمان مرگ سروان استیسی متوجه این مسئله شد. همین شخصیت پردازی باعث شد که گوئن استیسی در سریال فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز به کار بره و درست و به جا به کار بره تا رمانسی ماندگار از فیلم های اسپایدی پدید بیاد که میشه گفت پنجاه درصد موفقیت فیلم رو در بر میگرفت. البته به نظرم برای مرگ گوئن استیسی در سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز زود بود و بهتر بود میموند برای فیلم سوم ولی خب در هر حال فرقی نکرد و مرد عنکبوتی برگشت به مارول.
تشکر بابت این مقاله زیبا.
به نقل از P.B.P:

استاد ترابی شما با این نظر من موافقید: خوب مرد عنکبوتی سم ریمی ۱ به جای اینکه از مری جین واتسون استفاده کنند می بایست از گوئن استیسی استفاده می کردند و عشق زیبا بین پیت و گوئن به ما نشان دهند و در پایان فیلم گرین گابلین به جای اینکه مری جین بگیرد باید گوئن رو می گرفت و پلی که گرین گابلین مری جین رو از آن پرتاب کرد چقدر شبیه همان پلی بود که گوئن از آن در کمیک پرتاب شد و دیگه اینکه اگر گوئن بود مرد عنکبوتی بین گوئن و بچه های داخل اتوبوس بین دو راهی گیر می کرد و پیتر می رفت سراغ بچه ها و بچه ها رو می گرفت و بعد می رفت سراغ گوئن و موقعی که گوئن رو می گیرد گردن گوئن می شکند و گوئن می میرد و اون سکانس بعد گرین گابلین هم که دیگه خودش کپی کمیکه و واقعا این فیلم خیلی معرکه میشد و شاید از مرد عنکبوتی ۲ هم بهتر می شد و در قسمت های بعد از مری جین استفاده می کردند.

سلام
یعنی شما میگید که علاوه بر مرگ عمو بن توی فیلم اول مرد عنکبوتی مرگ گوئن استیسی هم رخ میداد؟ نه به نظرم فکر خوبی نیست. فیلم مرد عنکبوتی ۱ به خودی خود شاهکار بود چه دلیلی داشت که گوئن استیسی رو وارد داستان کنند و توی فیلم اول بکشنش! بعد هم به نظرتون در اون صورت فیلم بیش از حد غم انگیز نمیشد؟ یعنی غم همیشه موردی از داستان های اسپایدی بوده اما در این صورت از حد خارج میشده. اصلا یکی از مشکلات مهم من با سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز این بود که چرا اینقدر فضای تقریبا دارک و غم انگیزی داشت! یعنی توی هر دو فیلم حداقل یک مرگ مهم رخ میداد. توی فیلم اول هم دوتا بود اما خب باز هم مرگ سروان استیسی توی اواخر فیلم بود اما اینطور که شما میگید مرگ گوئن توی اواسط فیلم رخ میداد. بعدش هم تا اون موقع هواداران اسپایدی دیگه گوئن رو فراموش کرده بودند و شاید اصلا اگر به کار میرفت شخصیت پردازی غلطی داشت. برای فیلم اول اسپایدی در تاریخ که یک ریسک کامل بود هرگونه آزمون و خطا اشتباه بود و سازندگان حق اشتباه نداشتند. اصلا بهتر بود که از گوئن در فیلم سوم هم استفاده نمیشد اما من فکر میکنم همه اینها و مشکلات عمده مرد عنکبوتی ۳ به حضور سیمبیوت فضایی برمیگرده.
نقل قول کردن
P.B.P
#9 P.B.P 1400-02-02 20:20
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
به نقل از P.B.P:

استاد ترابی شما با این نظر من موافقید: خوب مرد عنکبوتی سم ریمی ۱ به جای اینکه از مری جین واتسون استفاده کنند می بایست از گوئن استیسی استفاده می کردند و عشق زیبا بین پیت و گوئن به ما نشان دهند و در پایان فیلم گرین گابلین به جای اینکه مری جین بگیرد باید گوئن رو می گرفت و پلی که گرین گابلین مری جین رو از آن پرتاب کرد چقدر شبیه همان پلی بود که گوئن از آن در کمیک پرتاب شد و دیگه اینکه اگر گوئن بود مرد عنکبوتی بین گوئن و بچه های داخل اتوبوس بین دو راهی گیر می کرد و پیتر می رفت سراغ بچه ها و بچه ها رو می گرفت و بعد می رفت سراغ گوئن و موقعی که گوئن رو می گیرد گردن گوئن می شکند و گوئن می میرد و اون سکانس بعد گرین گابلین هم که دیگه خودش کپی کمیکه و واقعا این فیلم خیلی معرکه میشد و شاید از مرد عنکبوتی ۲ هم بهتر می شد و در قسمت های بعد از مری جین استفاده می کردند.

سلام
یعنی شما میگید که علاوه بر مرگ عمو بن توی فیلم اول مرد عنکبوتی مرگ گوئن استیسی هم رخ میداد؟ نه به نظرم فکر خوبی نیست. فیلم مرد عنکبوتی ۱ به خودی خود شاهکار بود چه دلیلی داشت که گوئن استیسی رو وارد داستان کنند و توی فیلم اول بکشنش! بعد هم به نظرتون در اون صورت فیلم بیش از حد غم انگیز نمیشد؟ یعنی غم همیشه موردی از داستان های اسپایدی بوده اما در این صورت از حد خارج میشده. اصلا یکی از مشکلات مهم من با سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز این بود که چرا اینقدر فضای تقریبا دارک و غم انگیزی داشت! یعنی توی هر دو فیلم حداقل یک مرگ مهم رخ میداد. توی فیلم اول هم دوتا بود اما خب باز هم مرگ سروان استیسی توی اواخر فیلم بود اما اینطور که شما میگید مرگ گوئن توی اواسط فیلم رخ میداد. بعدش هم تا اون موقع هواداران اسپایدی دیگه گوئن رو فراموش کرده بودند و شاید اصلا اگر به کار میرفت شخصیت پردازی غلطی داشت. برای فیلم اول اسپایدی در تاریخ که یک ریسک کامل بود هرگونه آزمون و خطا اشتباه بود و سازندگان حق اشتباه نداشتند. اصلا بهتر بود که از گوئن در فیلم سوم هم استفاده نمیشد اما من فکر میکنم همه اینها و مشکلات عمده مرد عنکبوتی ۳ به حضور سیمبیوت فضایی برمیگرده.

سلام ممنون بابت نظرت
ولی اصلا با شما موافقم نیستم ولی بالاخره نظرتون مهمه
شما میگید اصلا نباید مرگ گوئن تو فیلم های مرد عنکبوتی بشه یعنی چی واقعا؟
مرگ گوئن اصلا یکی از مهمترین رویداد های اسپایدرمن است
راستی مگه آخر فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز مگه بد بود،من با داستان فیلم مشکل دارم ولی پایانشو دوست دارم ،اصلا اون سکانس گذر فصل ها و گریه های اندرو فوق العاده بود.
و یک چیز کلا آخر مرد عنکبوتی ۲۰۰۰ کاملا شبیه کمیک بود و فقط مری جینو رو با گوئن عوض کردن،می دونم مرگ گوئن زود بود ولی اگه میشد عالی میشد.
مگه مرگ گوئن و عمو بن دارک بود که میگین دارک.
التبه احساسی بود تا دارک.
و تشکر بابت نظرت
نقل قول کردن
a.v.s
#10 a.v.s 1400-02-02 20:30
ممنون از آقای ترابی بابت نوشتن همچین مقاله ای.
راستش برام انگیزه شد که یک مطلبی رو عرض کنم.

قبل از اینکه نظر خودمو بگم، راستش به مناسبت اینکه الان تو سایت به مدت زیادی فعالم میخواستم از خودم میم بزارم که تکامل شخصیتیم از کجا به کجا رسیده :lol: البته بیشتر خنده داره:
uplooder.net/.../...

خب بریم سر اصل مطلب:

مرگ گوئن دنیای کمیکو منفجر کرد. مثل بمب سر و صدا کرد این لحظه کمیک بوکی. درواقع خیلی مرگ بدی داشت. اگر نمیمرد ما تا الان نمیگفتیم وای چه دختر معصومی بود و غیره و دلمون براش نمیسوخت اونطوری. درواقع یه زمانی بود که شخصیت پردازی گوئن فروکش کرد و آه و ناله و گریه زاری میکرد که مرد عنکبوتی باعث مرگ پدرش شده. ولی درواقع یه جوری شد که اصلا دنیای اسپایدرمنو تغییر داد. هیچکس انتظار مرگشو نداشت. یعنی هنوزه که هنوزه خودم یاد مرگ گوئن میوفتم، تمام تن و بدنم مور مور شده. از یه طرف وقتی این شخصیت رو تو هرجا میبینم، اصلا حس عجیبی بهم دست میده. اولین باری که عشق یه ابرقهرمان و کسی که اصلا سنمی با دشمنی ابرقهرمانان و خبیثا نداشته میاد و کشته میشه. یعنی این لحظه شروع جایی بود که پیتر پارکر تبدیل به یک مرد بالغ میشه و زندگی بزرگسالانه خودشو شروع میکنه.


ولی چرا مرگش انقدر دردناک بود. خب بزارید بنده با یه سخن از استاد ترس، آلفرد هیچکاک شروع کنم:

به نقل از آلفرد هیچکاک:
۴ نفر دور یک میز نشسته‌اند و ۵ دقیقه درمورد بیسبال حرف می‌زنند؛ بسیار خسته‌کننده است.
ناگهان یک بمب منفجر می‌شود. تماشاگر چه احساسی خواهد داشت؟ شوک به مدت ۱۰ ثانیه.
همان صحنه را تکرار کنید و این‌بار به بیننده نشان دهید یک بمب زیر میز است؛ این شوک و ترس ۵ دقیقه طول خواهد کشید.

در طول کمیک شماره 121 مرد عنکبوتی شگفت انگیز، شما میبینید که راوی داستان میگوید که ما آماده نیستیم که عنوان داستان رو براتون بگیم. این شوک اول. حالا تا همینجا داشته باشید تا بریم سراغ داستان.

کمیک 121 مرد عنکبوتی شگفت انگیز به شما اولش این آگاهی رو میده که نورمن دوباره داره دیوانه میشه و کاملا از دست پیتر عصبانیه! شما کاملا درجریان هستید که نورمن میخواد از پیتر انتقام خیلی بدی بگیره، چون مردی که کاملا دیوانه شده و پسرشم بستری به دلیل مواد مخدره، ازش همه چی بر میاد. پس شما کاملا در طول داستان، در شوک هستید. شما این ترس رو دارید که نورمن چه بلایی میخواد سر پیتر بیاره. شما استرس بدی دارید.

از یه طرف عزیزان پیتر پارکر رو یک به یک میبینید. مری جین، گوئن استیسی و غیره. این بازهم لحظه ای که به ترس شما می افزاید. چون در سردرگمی کامل هستید که اکنون چه کسی در خطر است؟ مری جین، گوئن، جیمسون، می پارکر، فلش تامپسون، خود هری حتی. کی؟ واقعا کی؟

شما انتظار دارید نورمن بره پیش زن عمو می. زن عمو می که بیشترین حامی برای مرد عنکبوتی بوده. ولی میره پیش گوئن استیسی جوان! شما از این نظر هم شوک میشید که گوئن بسیار جوان است و برای مردن زود است (و مطمئنا اگر زن عمو می رو انتخاب میکرد احساس متفاوتی داشتید). و بعد داستان مکان را توضیح میدهد. پل معروف بروکلین را به شما نشان میدهد و آن مکان را شرح میدهد. شاتی از آن نشان میدهد که بدانید با چه طرف هستید.

سپس مرد عنکبوتی سراغ گرین گابلین میرود که گوئن را گرفته. شما در داستان های دیگر دیدید که قهرمان موفق میشود و مطمئنا همینجا هم همین انتظار را دارید، منتها اینجا همان انتظار را ندارید، چرا؟ چون معمولا در کمیک های قدیمی بدین گونه به تصویر کشیده میشد که خبیث داستان بسیار ساده دختر مورد علاقه قهرمان را گروگان میگرفت و قهرمان نجاتش میداد. ولی اینجا ما با نورمن طرفیم، شخصیتی که از اول داستان براش زمینه چینی شد که ازش بترسیم و بدونیم هرکاری ازش برمیاد، حتی کشتن یک دختر معصوم و جوان.

ما مبارزه ای از مرد عنکبوتی و گرین گابلین میبینیم که سر گوئن دعوا میکنند و گرین گابلین گوئن را پرت میکند. با خودتون میگید که خب معلومه مرد عنکبوتی نجاتش میده و یا میپره بگیرتش یا بهش تار میزنه. ولی چی میشه؟ SNAP! این لحظه SNAP در وهله اول کسی به آن توجه نمیکند. حالا برگردیم به مرد عنکبوتی. پیتر گوئن را گرفته. اولش به آدم امید اینو میده که واو مرد عنکبوتی انصافا گل کاشت و تونست عشقشو نجات بده. ولی آیا واقعا نجاتش داده؟ گوئن جواب نمیده، و فکر میکنیم گوئن بیهوش شده. ولی نه. قضیه از این کارا گذشته، سپس سخنان گرین گابلین میشنویم که میگوید عشق پیتر کشته شده. شاید خیلیاتون فکر کردید که دارد بلوف میزند، ولی بعدش حقیقت تلخ واقعی رو از سمت پیتر میشنویم:

به نقل از پیتر پارکر، شماره 121 مرد عنکبوتی شگفت انگیز:
تو یه موجود چندش آوری که باید تقاص پس بده! من میگیرمت گابلین! من تورو آروم آروم نابود میکنم . . . و وقتی بهم التماس میکنی تا تمومش کنم . . . من یه چیزی رو یادت میندازم . . . تو زنی که عاشقش بودم رو کشتی . . . و به همین خاطر خواهی مرد!

سپس کمیک پس از ذره ذره کردن قلب‌تان ضربه نهایی خود را میزند و راوی بعد از کش دادن گفتن عنوان داستان، عنوان خود را میگوید:

"شبی که گوئن استیسی مرد"

و کسی که کمیک را خوانده، تیر خلاص به سرش شلیک میشود.

و اینچنین شد غمگین ترین و ماندگارترین لحظه کمیک بوکی. جوری که کمیک بر شما تازیانه میزند، هرگز فراموش نخواهید کرد.
نقل قول کردن
spiderman amazing
#11 spiderman amazing 1400-02-02 21:28
سلام و عرض ادب خدمت اقای ترابی عزیز واقعا عالی یود خیلی خوب بود من عاشق شخصیت گوئنم و بنظرم حیف که داستان اینجوری پیش رفت که کشته بشه واقعا جاش خالیه و یه سوال ازتون داشتم امیدوارم جواب منو بدید اونم اینکه مگه گوئن عشق پیتر پارکر نیست پس داستان اینک با مایلز مورالس از هم خوششون اومده چیه؟؟؟ واقعا ناراحت شدم گوئن عشق پیتر و پیتر عشق گوئن پس مایلز چیمیگه این وسط لطفا یه توضیح بدید استاد ترابی
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#12 AM SM BM SM 1400-02-02 21:52
به نقل از P.B.P:
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
به نقل از P.B.P:

استاد ترابی شما با این نظر من موافقید: خوب مرد عنکبوتی سم ریمی ۱ به جای اینکه از مری جین واتسون استفاده کنند می بایست از گوئن استیسی استفاده می کردند و عشق زیبا بین پیت و گوئن به ما نشان دهند و در پایان فیلم گرین گابلین به جای اینکه مری جین بگیرد باید گوئن رو می گرفت و پلی که گرین گابلین مری جین رو از آن پرتاب کرد چقدر شبیه همان پلی بود که گوئن از آن در کمیک پرتاب شد و دیگه اینکه اگر گوئن بود مرد عنکبوتی بین گوئن و بچه های داخل اتوبوس بین دو راهی گیر می کرد و پیتر می رفت سراغ بچه ها و بچه ها رو می گرفت و بعد می رفت سراغ گوئن و موقعی که گوئن رو می گیرد گردن گوئن می شکند و گوئن می میرد و اون سکانس بعد گرین گابلین هم که دیگه خودش کپی کمیکه و واقعا این فیلم خیلی معرکه میشد و شاید از مرد عنکبوتی ۲ هم بهتر می شد و در قسمت های بعد از مری جین استفاده می کردند.

سلام
یعنی شما میگید که علاوه بر مرگ عمو بن توی فیلم اول مرد عنکبوتی مرگ گوئن استیسی هم رخ میداد؟ نه به نظرم فکر خوبی نیست. فیلم مرد عنکبوتی ۱ به خودی خود شاهکار بود چه دلیلی داشت که گوئن استیسی رو وارد داستان کنند و توی فیلم اول بکشنش! بعد هم به نظرتون در اون صورت فیلم بیش از حد غم انگیز نمیشد؟ یعنی غم همیشه موردی از داستان های اسپایدی بوده اما در این صورت از حد خارج میشده. اصلا یکی از مشکلات مهم من با سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز این بود که چرا اینقدر فضای تقریبا دارک و غم انگیزی داشت! یعنی توی هر دو فیلم حداقل یک مرگ مهم رخ میداد. توی فیلم اول هم دوتا بود اما خب باز هم مرگ سروان استیسی توی اواخر فیلم بود اما اینطور که شما میگید مرگ گوئن توی اواسط فیلم رخ میداد. بعدش هم تا اون موقع هواداران اسپایدی دیگه گوئن رو فراموش کرده بودند و شاید اصلا اگر به کار میرفت شخصیت پردازی غلطی داشت. برای فیلم اول اسپایدی در تاریخ که یک ریسک کامل بود هرگونه آزمون و خطا اشتباه بود و سازندگان حق اشتباه نداشتند. اصلا بهتر بود که از گوئن در فیلم سوم هم استفاده نمیشد اما من فکر میکنم همه اینها و مشکلات عمده مرد عنکبوتی ۳ به حضور سیمبیوت فضایی برمیگرده.

سلام ممنون بابت نظرت
ولی اصلا با شما موافقم نیستم ولی بالاخره نظرتون مهمه
شما میگید اصلا نباید مرگ گوئن تو فیلم های مرد عنکبوتی بشه یعنی چی واقعا؟
مرگ گوئن اصلا یکی از مهمترین رویداد های اسپایدرمن است
راستی مگه آخر فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز مگه بد بود،من با داستان فیلم مشکل دارم ولی پایانشو دوست دارم ،اصلا اون سکانس گذر فصل ها و گریه های اندرو فوق العاده بود.
و یک چیز کلا آخر مرد عنکبوتی ۲۰۰۰ کاملا شبیه کمیک بود و فقط مری جینو رو با گوئن عوض کردن،می دونم مرگ گوئن زود بود ولی اگه میشد عالی میشد.
مگه مرگ گوئن و عمو بن دارک بود که میگین دارک.
التبه احساسی بود تا دارک.
و تشکر بابت نظرت

دقیقا کجایی نظرم گفتم مرگ گوئن نباید رخ میداد؟ واقعا تعجب کردم از این حرفتون اصلا مگه من گفتم مرگ گوئن توی فیلم ها یک اشتباهه؟؟؟؟؟!!! !!! من گفتم برای فیلم اول که یک ریسکه دو تا مرگ و یکی در اوایل و دومی در اواسط فیلم زیاد ایده جالبی به نظر نمیاد. بعدش هم من گفتم پایان مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ بد بود؟ نه! گفتم زود بود و بهتر بود مثلا برای فیلم سوم رخ میداد و حداقل یک فیلم بدون صحنه ای توی قبرستان باشه! مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ رو هم مثال زدم که مرگ سروان استیسی در اواخر فیلم بود و اونقدر نشون دادن واکنش هاش کافی بود اما برای گوئن خیلی باید تمرکز بشه و شاید داستان اصلی کلا منحرف میشد. به نظر شما اگر مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ ساخته میشد تبعات مرگ گوئن نشون داده نمیشد؟ من هم گفتم فضای تقریبا ( تکرار میکنم تقریبا ) دارک و غم انگیز نه کاملا.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#13 Mr. Doctor 1400-02-02 21:54
خیلی خوب و کامل بود
خسته نباشید
کاملا با رتبه بندی موافقم
فقط من خیلی با گوین در سریال مردعنکبوتی مارول حال نمیکردم نمیدونم چرا :zzz
راستی یه سوال،این سریال تا الان چند قسمت از اومده؟
من فقط تا شماره 12 از فصل سومش رو اطلاع دارم
ممنون میشم پاسخ بدید
نقل قول کردن
spiderman amazing
#14 spiderman amazing 1400-02-02 22:01
سلام و عرض ادب خدمت های ترابی عزیز راستش من از طرفدارن شدید گوئن استیسی و عشق بین گوئن ک پیتر هستم و مقالتون فوق العاده بود مثل همیشه محشر فقط یه سوال ازتون داشتم اقای ترابی وامیدوارم جواب بدید اونم اینکه مگر گوئن و پیتر عاشق هم نبودند پس چطور شد که در الان اشارع کردید گوئن عنکبوتی و مایلز هم رو دوس دارن؟؟؟؟ واقعا به عنوان یک طرفدار عشق بین پیتر و گوئم از این اتفاق که اسم مایلز رو بردید ناراحت شدم لطفا در این باره یه توضیح بدید چطور شد مگر گوئن و پیتر همو دوس نداشتن پس مایلز چیمیگه این وسط ممنون میشم جواب بدید استاد
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1400-02-02 23:54
به نقل از spiderman amazing:
سلام و عرض ادب خدمت های ترابی عزیز راستش من از طرفدارن شدید گوئن استیسی و عشق بین گوئن ک پیتر هستم و مقالتون فوق العاده بود مثل همیشه محشر فقط یه سوال ازتون داشتم اقای ترابی وامیدوارم جواب بدید اونم اینکه مگر گوئن و پیتر عاشق هم نبودند پس چطور شد که در الان اشارع کردید گوئن عنکبوتی و مایلز هم رو دوس دارن؟؟؟؟ واقعا به عنوان یک طرفدار عشق بین پیتر و گوئم از این اتفاق که اسم مایلز رو بردید ناراحت شدم لطفا در این باره یه توضیح بدید چطور شد مگر گوئن و پیتر همو دوس نداشتن پس مایلز چیمیگه این وسط ممنون میشم جواب بدید استاد

خب اون گوئن عنکبوتیه. گوئن دنیای دنیای اصلی که نیست. قرار نیست که همه گوئن های دنیاهای موازی عاشق پیتر باشن!
ولی به نظرم همونطور که در کمیک miles morales: the end خوندید و بهش اشاره شد، عشق اصلی مایلز، کامالا خان باشه
چون رگ و ریشه شون شبیه هستش و خیلی به هم‌میان
نقل قول کردن
a.v.s
#16 a.v.s 1400-02-02 23:58
درود خدایان عامون بر شما باد عزیزان،
چون خیلی وقته از اون کامنتم که مرگ گوئن استیسی رو هیچکاکی شرح دادم میگذره، لطفا یکی از شما دوستان نظر خودش رو درباره چیزایی که در کامنت #10 گفتم بفرماید :lol:

به نقل از spiderman amazing:
سلام و عرض ادب خدمت های ترابی عزیز راستش من از طرفدارن شدید گوئن استیسی و عشق بین گوئن ک پیتر هستم و مقالتون فوق العاده بود مثل همیشه محشر فقط یه سوال ازتون داشتم اقای ترابی وامیدوارم جواب بدید اونم اینکه مگر گوئن و پیتر عاشق هم نبودند پس چطور شد که در الان اشارع کردید گوئن عنکبوتی و مایلز هم رو دوس دارن؟؟؟؟ واقعا به عنوان یک طرفدار عشق بین پیتر و گوئم از این اتفاق که اسم مایلز رو بردید ناراحت شدم لطفا در این باره یه توضیح بدید چطور شد مگر گوئن و پیتر همو دوس نداشتن پس مایلز چیمیگه این وسط ممنون میشم جواب بدید استاد

خب از اونجایی که تنها استاد در دسترس الان منم، برادر :lol: ، باید بگم که:

گوئن عنکبوتی که خود گوئن اصلی نیست داش.
درضمن گوئن استیسی دنیای 65، زیاد به پارکر دنیای خودش محل نمیداد ولی بهش کمک میکرد. درواقع رابطه شون جدی نبود ولی خب پارکر تبدیل به لیزارد شد و متاسفانه کشته شد. گوئن عنکبوتی هم که خب نمیتونست با پیتر دنیای اصلی ارتباط عاشقانه برقرار کنه چون اصلا بخاطر شرایط هردو و زندگیشون اصلا نمیتونستند با هم باشند. ولی گوئن عنکبوتی میتونه با مایلز جور تر باشه.
نقل قول کردن
a.v.s
#17 a.v.s 1400-02-03 00:02
به نقل از mtm:
به نقل از spiderman amazing:
سلام و عرض ادب خدمت های ترابی عزیز راستش من از طرفدارن شدید گوئن استیسی و عشق بین گوئن ک پیتر هستم و مقالتون فوق العاده بود مثل همیشه محشر فقط یه سوال ازتون داشتم اقای ترابی وامیدوارم جواب بدید اونم اینکه مگر گوئن و پیتر عاشق هم نبودند پس چطور شد که در الان اشارع کردید گوئن عنکبوتی و مایلز هم رو دوس دارن؟؟؟؟ واقعا به عنوان یک طرفدار عشق بین پیتر و گوئم از این اتفاق که اسم مایلز رو بردید ناراحت شدم لطفا در این باره یه توضیح بدید چطور شد مگر گوئن و پیتر همو دوس نداشتن پس مایلز چیمیگه این وسط ممنون میشم جواب بدید استاد

خب اون گوئن عنکبوتیه. گوئن دنیای دنیای اصلی که نیست. قرار نیست که همه گوئن های دنیاهای موازی عاشق پیتر باشن!
ولی به نظرم همونطور که در کمیک miles morales: the end خوندید و بهش اشاره شد، عشق اصلی مایلز، کامالا خان باشه
چون رگ و ریشه شون شبیه هستش و خیلی به هم‌میان

خب مثل اینکه تنها استاد در دسترس، من نبودم :lol:
آقای ترابی هم جواب شمارا دادند
نقل قول کردن
P.B.P
#18 P.B.P 1400-02-03 00:12
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از P.B.P:
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
به نقل از P.B.P:

استاد ترابی شما با این نظر من موافقید: خوب مرد عنکبوتی سم ریمی ۱ به جای اینکه از مری جین واتسون استفاده کنند می بایست از گوئن استیسی استفاده می کردند و عشق زیبا بین پیت و گوئن به ما نشان دهند و در پایان فیلم گرین گابلین به جای اینکه مری جین بگیرد باید گوئن رو می گرفت و پلی که گرین گابلین مری جین رو از آن پرتاب کرد چقدر شبیه همان پلی بود که گوئن از آن در کمیک پرتاب شد و دیگه اینکه اگر گوئن بود مرد عنکبوتی بین گوئن و بچه های داخل اتوبوس بین دو راهی گیر می کرد و پیتر می رفت سراغ بچه ها و بچه ها رو می گرفت و بعد می رفت سراغ گوئن و موقعی که گوئن رو می گیرد گردن گوئن می شکند و گوئن می میرد و اون سکانس بعد گرین گابلین هم که دیگه خودش کپی کمیکه و واقعا این فیلم خیلی معرکه میشد و شاید از مرد عنکبوتی ۲ هم بهتر می شد و در قسمت های بعد از مری جین استفاده می کردند.

سلام
یعنی شما میگید که علاوه بر مرگ عمو بن توی فیلم اول مرد عنکبوتی مرگ گوئن استیسی هم رخ میداد؟ نه به نظرم فکر خوبی نیست. فیلم مرد عنکبوتی ۱ به خودی خود شاهکار بود چه دلیلی داشت که گوئن استیسی رو وارد داستان کنند و توی فیلم اول بکشنش! بعد هم به نظرتون در اون صورت فیلم بیش از حد غم انگیز نمیشد؟ یعنی غم همیشه موردی از داستان های اسپایدی بوده اما در این صورت از حد خارج میشده. اصلا یکی از مشکلات مهم من با سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز این بود که چرا اینقدر فضای تقریبا دارک و غم انگیزی داشت! یعنی توی هر دو فیلم حداقل یک مرگ مهم رخ میداد. توی فیلم اول هم دوتا بود اما خب باز هم مرگ سروان استیسی توی اواخر فیلم بود اما اینطور که شما میگید مرگ گوئن توی اواسط فیلم رخ میداد. بعدش هم تا اون موقع هواداران اسپایدی دیگه گوئن رو فراموش کرده بودند و شاید اصلا اگر به کار میرفت شخصیت پردازی غلطی داشت. برای فیلم اول اسپایدی در تاریخ که یک ریسک کامل بود هرگونه آزمون و خطا اشتباه بود و سازندگان حق اشتباه نداشتند. اصلا بهتر بود که از گوئن در فیلم سوم هم استفاده نمیشد اما من فکر میکنم همه اینها و مشکلات عمده مرد عنکبوتی ۳ به حضور سیمبیوت فضایی برمیگرده.

سلام ممنون بابت نظرت
ولی اصلا با شما موافقم نیستم ولی بالاخره نظرتون مهمه
شما میگید اصلا نباید مرگ گوئن تو فیلم های مرد عنکبوتی بشه یعنی چی واقعا؟
مرگ گوئن اصلا یکی از مهمترین رویداد های اسپایدرمن است
راستی مگه آخر فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز مگه بد بود،من با داستان فیلم مشکل دارم ولی پایانشو دوست دارم ،اصلا اون سکانس گذر فصل ها و گریه های اندرو فوق العاده بود.
و یک چیز کلا آخر مرد عنکبوتی ۲۰۰۰ کاملا شبیه کمیک بود و فقط مری جینو رو با گوئن عوض کردن،می دونم مرگ گوئن زود بود ولی اگه میشد عالی میشد.
مگه مرگ گوئن و عمو بن دارک بود که میگین دارک.
التبه احساسی بود تا دارک.
و تشکر بابت نظرت

دقیقا کجایی نظرم گفتم مرگ گوئن نباید رخ میداد؟ واقعا تعجب کردم از این حرفتون اصلا مگه من گفتم مرگ گوئن توی فیلم ها یک اشتباهه؟؟؟؟؟!!!!!! من گفتم برای فیلم اول که یک ریسکه دو تا مرگ و یکی در اوایل و دومی در اواسط فیلم زیاد ایده جالبی به نظر نمیاد. بعدش هم من گفتم پایان مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ بد بود؟ نه! گفتم زود بود و بهتر بود مثلا برای فیلم سوم رخ میداد و حداقل یک فیلم بدون صحنه ای توی قبرستان باشه! مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ رو هم مثال زدم که مرگ سروان استیسی در اواخر فیلم بود و اونقدر نشون دادن واکنش هاش کافی بود اما برای گوئن خیلی باید تمرکز بشه و شاید داستان اصلی کلا منحرف میشد. به نظر شما اگر مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ ساخته میشد تبعات مرگ گوئن نشون داده نمیشد؟ من هم گفتم فضای تقریبا ( تکرار میکنم تقریبا ) دارک و غم انگیز نه کاملا.

آقا امیر حسین ،من که از نظرت تشکر کردم ،با عصبانیت که نگفتم ،من که اطلاعاتم از شما کمتره و شما با تجربه ترین، فقط بابا، جون هر کی می پرستی این بحث کش نده :lol: ،من فقط حرفم اینه :گوئن به جای مری جین در مرد عنکبوتی ۱ بود عالی میشد وسلام
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1400-02-03 00:25
#18:
نمیشد گوئن باشه
استودیو زیر بار نمیرفت
سالها بود تو دنیای کمیک حاضر نبود
و مری جین سالها بود عشق پیتر بود
خیلی ها گیج میشدن
حتی اسپایدرمن : مجموعه کارتونی هم این کارو نکرد
واسه همینه به نظرم spectacular spiderman بهترین اقتباس تاریخ اسپایدرمنه
همه چیزش تقریبا درسته و سرجاشه.
خدا لعنت کنه کسانی که موجبات کنسل شدنش رو فراهم آوردن
نقل قول کردن
P.B.P
#20 P.B.P 1400-02-03 00:37
به نقل از a.v.s:
ممنون از آقای ترابی بابت نوشتن همچین مقاله ای.
راستش برام انگیزه شد که یک مطلبی رو عرض کنم.

قبل از اینکه نظر خودمو بگم، راستش به مناسبت اینکه الان تو سایت به مدت زیادی فعالم میخواستم از خودم میم بزارم که تکامل شخصیتیم از کجا به کجا رسیده :lol: البته بیشتر خنده داره:
uplooder.net/.../...

خب بریم سر اصل مطلب:

مرگ گوئن دنیای کمیکو منفجر کرد. مثل بمب سر و صدا کرد این لحظه کمیک بوکی. درواقع خیلی مرگ بدی داشت. اگر نمیمرد ما تا الان نمیگفتیم وای چه دختر معصومی بود و غیره و دلمون براش نمیسوخت اونطوری. درواقع یه زمانی بود که شخصیت پردازی گوئن فروکش کرد و آه و ناله و گریه زاری میکرد که مرد عنکبوتی باعث مرگ پدرش شده. ولی درواقع یه جوری شد که اصلا دنیای اسپایدرمنو تغییر داد. هیچکس انتظار مرگشو نداشت. یعنی هنوزه که هنوزه خودم یاد مرگ گوئن میوفتم، تمام تن و بدنم مور مور شده. از یه طرف وقتی این شخصیت رو تو هرجا میبینم، اصلا حس عجیبی بهم دست میده. اولین باری که عشق یه ابرقهرمان و کسی که اصلا سنمی با دشمنی ابرقهرمانان و خبیثا نداشته میاد و کشته میشه. یعنی این لحظه شروع جایی بود که پیتر پارکر تبدیل به یک مرد بالغ میشه و زندگی بزرگسالانه خودشو شروع میکنه.


ولی چرا مرگش انقدر دردناک بود. خب بزارید بنده با یه سخن از استاد ترس، آلفرد هیچکاک شروع کنم:

به نقل از آلفرد هیچکاک:
۴ نفر دور یک میز نشسته‌اند و ۵ دقیقه درمورد بیسبال حرف می‌زنند؛ بسیار خسته‌کننده است.
ناگهان یک بمب منفجر می‌شود. تماشاگر چه احساسی خواهد داشت؟ شوک به مدت ۱۰ ثانیه.
همان صحنه را تکرار کنید و این‌بار به بیننده نشان دهید یک بمب زیر میز است؛ این شوک و ترس ۵ دقیقه طول خواهد کشید.

در طول کمیک شماره 121 مرد عنکبوتی شگفت انگیز، شما میبینید که راوی داستان میگوید که ما آماده نیستیم که عنوان داستان رو براتون بگیم. این شوک اول. حالا تا همینجا داشته باشید تا بریم سراغ داستان.

کمیک 121 مرد عنکبوتی شگفت انگیز به شما اولش این آگاهی رو میده که نورمن دوباره داره دیوانه میشه و کاملا از دست پیتر عصبانیه! شما کاملا درجریان هستید که نورمن میخواد از پیتر انتقام خیلی بدی بگیره، چون مردی که کاملا دیوانه شده و پسرشم بستری به دلیل مواد مخدره، ازش همه چی بر میاد. پس شما کاملا در طول داستان، در شوک هستید. شما این ترس رو دارید که نورمن چه بلایی میخواد سر پیتر بیاره. شما استرس بدی دارید.

از یه طرف عزیزان پیتر پارکر رو یک به یک میبینید. مری جین، گوئن استیسی و غیره. این بازهم لحظه ای که به ترس شما می افزاید. چون در سردرگمی کامل هستید که اکنون چه کسی در خطر است؟ مری جین، گوئن، جیمسون، می پارکر، فلش تامپسون، خود هری حتی. کی؟ واقعا کی؟

شما انتظار دارید نورمن بره پیش زن عمو می. زن عمو می که بیشترین حامی برای مرد عنکبوتی بوده. ولی میره پیش گوئن استیسی جوان! شما از این نظر هم شوک میشید که گوئن بسیار جوان است و برای مردن زود است (و مطمئنا اگر زن عمو می رو انتخاب میکرد احساس متفاوتی داشتید). و بعد داستان مکان را توضیح میدهد. پل معروف بروکلین را به شما نشان میدهد و آن مکان را شرح میدهد. شاتی از آن نشان میدهد که بدانید با چه طرف هستید.

سپس مرد عنکبوتی سراغ گرین گابلین میرود که گوئن را گرفته. شما در داستان های دیگر دیدید که قهرمان موفق میشود و مطمئنا همینجا هم همین انتظار را دارید، منتها اینجا همان انتظار را ندارید، چرا؟ چون معمولا در کمیک های قدیمی بدین گونه به تصویر کشیده میشد که خبیث داستان بسیار ساده دختر مورد علاقه قهرمان را گروگان میگرفت و قهرمان نجاتش میداد. ولی اینجا ما با نورمن طرفیم، شخصیتی که از اول داستان براش زمینه چینی شد که ازش بترسیم و بدونیم هرکاری ازش برمیاد، حتی کشتن یک دختر معصوم و جوان.

ما مبارزه ای از مرد عنکبوتی و گرین گابلین میبینیم که سر گوئن دعوا میکنند و گرین گابلین گوئن را پرت میکند. با خودتون میگید که خب معلومه مرد عنکبوتی نجاتش میده و یا میپره بگیرتش یا بهش تار میزنه. ولی چی میشه؟ SNAP! این لحظه SNAP در وهله اول کسی به آن توجه نمیکند. حالا برگردیم به مرد عنکبوتی. پیتر گوئن را گرفته. اولش به آدم امید اینو میده که واو مرد عنکبوتی انصافا گل کاشت و تونست عشقشو نجات بده. ولی آیا واقعا نجاتش داده؟ گوئن جواب نمیده، و فکر میکنیم گوئن بیهوش شده. ولی نه. قضیه از این کارا گذشته، سپس سخنان گرین گابلین میشنویم که میگوید عشق پیتر کشته شده. شاید خیلیاتون فکر کردید که دارد بلوف میزند، ولی بعدش حقیقت تلخ واقعی رو از سمت پیتر میشنویم:

به نقل از پیتر پارکر، شماره 121 مرد عنکبوتی شگفت انگیز:
تو یه موجود چندش آوری که باید تقاص پس بده! من میگیرمت گابلین! من تورو آروم آروم نابود میکنم . . . و وقتی بهم التماس میکنی تا تمومش کنم . . . من یه چیزی رو یادت میندازم . . . تو زنی که عاشقش بودم رو کشتی . . . و به همین خاطر خواهی مرد!

سپس کمیک پس از ذره ذره کردن قلب‌تان ضربه نهایی خود را میزند و راوی بعد از کش دادن گفتن عنوان داستان، عنوان خود را میگوید:

"شبی که گوئن استیسی مرد"

و کسی که کمیک را خوانده، تیر خلاص به سرش شلیک میشود.

و اینچنین شد غمگین ترین و ماندگارترین لحظه کمیک بوکی. جوری که کمیک بر شما تازیانه میزند، هرگز فراموش نخواهید کرد.

سلام آقای وفایی صفت
اولین باری است که با شما سخن می گوییم
خوب در مورد کامنت ۱۰: اینقدر دقیق و با احساس همراه با جزئیات فراوان توضیح دادید که تک تک صفحات کمیک در مغز آدم ورق می خورد واقعا عالی بود.
ممنون.
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1400-02-03 00:50
به نقل از mtm:
#18:
نمیشد گوئن باشه
استودیو زیر بار نمیرفت
سالها بود تو دنیای کمیک حاضر نبود
و مری جین سالها بود عشق پیتر بود
خیلی ها گیج میشدن
حتی اسپایدرمن : مجموعه کارتونی هم این کارو نکرد
واسه همینه به نظرم spectacular spiderman بهترین اقتباس تاریخ اسپایدرمنه
همه چیزش تقریبا درسته و سرجاشه.
خدا لعنت کنه کسانی که موجبات کنسل شدنش رو فراهم آوردن

و یک نکته مهم تر اینه که سال ۲۰۰۲ مثل الان نبود که موفقیت فیلم های کمیک بوکی تضمین شده باشه و بتونن واسه حداقل یه سه گانه برنامه ریزی کنند.
واقعا ریمی صد در صد اطمینان نداشت قراره قسمت های بعدی ساخته بشه
نقل قول کردن
a.v.s
#22 a.v.s 1400-02-03 00:54
به نقل از mtm:
به نقل از mtm:
#18:
نمیشد گوئن باشه
استودیو زیر بار نمیرفت
سالها بود تو دنیای کمیک حاضر نبود
و مری جین سالها بود عشق پیتر بود
خیلی ها گیج میشدن
حتی اسپایدرمن : مجموعه کارتونی هم این کارو نکرد
واسه همینه به نظرم spectacular spiderman بهترین اقتباس تاریخ اسپایدرمنه
همه چیزش تقریبا درسته و سرجاشه.
خدا لعنت کنه کسانی که موجبات کنسل شدنش رو فراهم آوردن

و یک نکته مهم تر اینه که سال ۲۰۰۲ مثل الان نبود که موفقیت فیلم های کمیک بوکی تضمین شده باشه و بتونن واسه حداقل یه سه گانه برنامه ریزی کنند.
واقعا ریمی صد در صد اطمینان نداشت قراره قسمت های بعدی ساخته بشه

هرچند اگر ریمی و بقیه نبودند، کسی نمیومد برای سه گانه ابرقهرمانی برنامه ریزی کنه. انقدر که پدرشون دور از جون در اومد. پس باید شاید شکرگزار بود :D
نقل قول کردن
a.v.s
#23 a.v.s 1400-02-03 00:56
به نقل از P.B.P:

سلام آقای وفایی صفت
اولین باری است که با شما سخن می گوییم
خوب در مورد کامنت ۱۰: اینقدر دقیق و با احساس همراه با جزئیات فراوان توضیح دادید که تک تک صفحات کمیک در مغز آدم ورق می خورد واقعا عالی بود.
ممنون.

درود بر شما آقای تارنگ
منم اولین باریه که با شما سخن میگوییم :lol: . خوشوقتم.

ممنون از توجه شما ;-) . درکل واقعا به نظرم همین دلایل بود که انقدر مرگ گوئن تاثیرگذار بود وگرنه انقدر سر و صدا به پا نمیکرد.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#24 AM SM BM SM 1400-02-03 00:57
به نقل از P.B.P:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از P.B.P:
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
به نقل از P.B.P:

استاد ترابی شما با این نظر من موافقید: خوب مرد عنکبوتی سم ریمی ۱ به جای اینکه از مری جین واتسون استفاده کنند می بایست از گوئن استیسی استفاده می کردند و عشق زیبا بین پیت و گوئن به ما نشان دهند و در پایان فیلم گرین گابلین به جای اینکه مری جین بگیرد باید گوئن رو می گرفت و پلی که گرین گابلین مری جین رو از آن پرتاب کرد چقدر شبیه همان پلی بود که گوئن از آن در کمیک پرتاب شد و دیگه اینکه اگر گوئن بود مرد عنکبوتی بین گوئن و بچه های داخل اتوبوس بین دو راهی گیر می کرد و پیتر می رفت سراغ بچه ها و بچه ها رو می گرفت و بعد می رفت سراغ گوئن و موقعی که گوئن رو می گیرد گردن گوئن می شکند و گوئن می میرد و اون سکانس بعد گرین گابلین هم که دیگه خودش کپی کمیکه و واقعا این فیلم خیلی معرکه میشد و شاید از مرد عنکبوتی ۲ هم بهتر می شد و در قسمت های بعد از مری جین استفاده می کردند.

سلام
یعنی شما میگید که علاوه بر مرگ عمو بن توی فیلم اول مرد عنکبوتی مرگ گوئن استیسی هم رخ میداد؟ نه به نظرم فکر خوبی نیست. فیلم مرد عنکبوتی ۱ به خودی خود شاهکار بود چه دلیلی داشت که گوئن استیسی رو وارد داستان کنند و توی فیلم اول بکشنش! بعد هم به نظرتون در اون صورت فیلم بیش از حد غم انگیز نمیشد؟ یعنی غم همیشه موردی از داستان های اسپایدی بوده اما در این صورت از حد خارج میشده. اصلا یکی از مشکلات مهم من با سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز این بود که چرا اینقدر فضای تقریبا دارک و غم انگیزی داشت! یعنی توی هر دو فیلم حداقل یک مرگ مهم رخ میداد. توی فیلم اول هم دوتا بود اما خب باز هم مرگ سروان استیسی توی اواخر فیلم بود اما اینطور که شما میگید مرگ گوئن توی اواسط فیلم رخ میداد. بعدش هم تا اون موقع هواداران اسپایدی دیگه گوئن رو فراموش کرده بودند و شاید اصلا اگر به کار میرفت شخصیت پردازی غلطی داشت. برای فیلم اول اسپایدی در تاریخ که یک ریسک کامل بود هرگونه آزمون و خطا اشتباه بود و سازندگان حق اشتباه نداشتند. اصلا بهتر بود که از گوئن در فیلم سوم هم استفاده نمیشد اما من فکر میکنم همه اینها و مشکلات عمده مرد عنکبوتی ۳ به حضور سیمبیوت فضایی برمیگرده.

سلام ممنون بابت نظرت
ولی اصلا با شما موافقم نیستم ولی بالاخره نظرتون مهمه
شما میگید اصلا نباید مرگ گوئن تو فیلم های مرد عنکبوتی بشه یعنی چی واقعا؟
مرگ گوئن اصلا یکی از مهمترین رویداد های اسپایدرمن است
راستی مگه آخر فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز مگه بد بود،من با داستان فیلم مشکل دارم ولی پایانشو دوست دارم ،اصلا اون سکانس گذر فصل ها و گریه های اندرو فوق العاده بود.
و یک چیز کلا آخر مرد عنکبوتی ۲۰۰۰ کاملا شبیه کمیک بود و فقط مری جینو رو با گوئن عوض کردن،می دونم مرگ گوئن زود بود ولی اگه میشد عالی میشد.
مگه مرگ گوئن و عمو بن دارک بود که میگین دارک.
التبه احساسی بود تا دارک.
و تشکر بابت نظرت

دقیقا کجایی نظرم گفتم مرگ گوئن نباید رخ میداد؟ واقعا تعجب کردم از این حرفتون اصلا مگه من گفتم مرگ گوئن توی فیلم ها یک اشتباهه؟؟؟؟؟!!!!!! من گفتم برای فیلم اول که یک ریسکه دو تا مرگ و یکی در اوایل و دومی در اواسط فیلم زیاد ایده جالبی به نظر نمیاد. بعدش هم من گفتم پایان مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ بد بود؟ نه! گفتم زود بود و بهتر بود مثلا برای فیلم سوم رخ میداد و حداقل یک فیلم بدون صحنه ای توی قبرستان باشه! مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ رو هم مثال زدم که مرگ سروان استیسی در اواخر فیلم بود و اونقدر نشون دادن واکنش هاش کافی بود اما برای گوئن خیلی باید تمرکز بشه و شاید داستان اصلی کلا منحرف میشد. به نظر شما اگر مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ ساخته میشد تبعات مرگ گوئن نشون داده نمیشد؟ من هم گفتم فضای تقریبا ( تکرار میکنم تقریبا ) دارک و غم انگیز نه کاملا.

آقا امیر حسین ،من که از نظرت تشکر کردم ،با عصبانیت که نگفتم ،من که اطلاعاتم از شما کمتره و شما با تجربه ترین، فقط بابا، جون هر کی می پرستی این بحث کش نده :lol: ،من فقط حرفم اینه :گوئن به جای مری جین در مرد عنکبوتی ۱ بود عالی میشد وسلام

نه بابا عصبانیت من؟ من؟ نه من؟ من تنها جایی که عصبانی میشم اون موقعیه که انگشت کوچیکه پام میخوره به مبل. :cry: البته اون موقع هم بیشتر ناراحت میشم!تجربه و اطلاعات ام هم فکر کنم از بچه هایی که توی بیمارستان تازه به دنیا اومدن بیشتره! شاید لحنم اونطور به نظر میرسید که عصبانی هستم ولی واقعا من عصبانی نشدم فقط یکم تعجب کردم. بحث هم چشم کش نمیدم.
به نقل از mtm:
#18:
نمیشد گوئن باشه
استودیو زیر بار نمیرفت
سالها بود تو دنیای کمیک حاضر نبود
و مری جین سالها بود عشق پیتر بود
خیلی ها گیج میشدن
حتی اسپایدرمن : مجموعه کارتونی هم این کارو نکرد
واسه همینه به نظرم spectacular spiderman بهترین اقتباس تاریخ اسپایدرمنه
همه چیزش تقریبا درسته و سرجاشه.
خدا لعنت کنه کسانی که موجبات کنسل شدنش رو فراهم آوردن

فقط میشه گفت. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
واقعا عبارت "همه چیزش تقریبا درسته و سرجاشه." برازنده این سریاله. فکر کنم ثانوس عاشق این سریال بشه چون تعادل توش زیاد بود. :lol: اگر هم به من بگن برای نشون دادن عالی بودن سریال مرد عنکبوتی خارق العاده فقط یک کلمه بگو. من میگم: تعادل. کلمات دیگه مثل وفاداری میتونند باشند اما به نظرم بهترین وجه این سریال تعادلش بود. یعنی همه چیز به موقع بود. شوخی، اکشن، تعاملات، لحظات زیبا و ماندگار، رمانس و بقیه موارد.
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1400-02-03 13:32
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...


رتبه ۱ رو حدس بزن!
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#26 Ehsan Spider 1400-02-03 13:38
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!



مرد عنکبوتی 2
احتمالا
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#27 Ehsan Spider 1400-02-03 13:40
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!


فکر کنم 3 تای اول اینجوری باشه.

۱ مرد عنکبوتی 2
۲ مرد عنکبوتی بازگشت به خانه
۳ مرد عنکبوتی ۱

بعدش کلی اقتباس داره به نظرم واقعا شاهکار میشه مقاله
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#28 AM SM BM SM 1400-02-03 13:45
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

آخ جان! رتبه اول به نظرم گوئن استیسی سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز باید بشه! :lol: :lol: واقعا هم این گوئن استیسی خیلی شبیه مری جین بود. اما من فکر میکنم رتبه اول مال مری جین بازی spider-man باشه. تنها چیزی که توش آزارم میداد این بود که پیتر رو رها کرده بود به دلیل اینکه نمیتونست این استرس رو قبول کنه. ( از مری جین بعیده ) اما بقیه چیز هاش درست بود. ام جی دنیای سینمایی مارول هم از نظر شخصیتی به مری جین میخوره اما واقعا فکر نکنم کسی قبول کنه اون رتبه اول باشه. خب میدونید من باهاش مشکلی ندارم اما بالاخره هوادار ها دوست دارند بهترین مری جین واقعا مری جین باشه دیگه. اما اگر از نظر شخصیتی فقط حساب بشه حتی لیاقت اول بودن رو هم داره. مال دنیای ultimate انیمیشن درون دنیای عنکبوتی هم خوب بود با اون سخنرانی زیباش. مری جین سم ریمی کمی با دنیای کمیک فاصله داشت اما نمیشه گفت یک عشق بد برای پیتر بود. نه! اتفاقا بعد از مرد عنکبوتی ۱ بازی خانم دانست بهتر شد و همینطور شخصیت پردازی مری جین. مخصوصا توی مرد عنکبوتی ۲.
نقل قول کردن
Ariyan.nightmare
#29 Ariyan.nightmare 1400-02-03 14:02
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

رتبه ۱:
کریسیتین دانست یا مری جین کارتون دنیای عنکبوتی
نقل قول کردن
Dr Doom
#30 Dr Doom 1400-02-03 14:03
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

سلام استاد به نظرم رتبه یک مربوط به بازی Marvel's Spider-man باشه
نقل قول کردن
Dr Doom
#31 Dr Doom 1400-02-03 14:16
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

آخ جان! رتبه اول به نظرم گوئن استیسی سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز باید بشه! :lol: :lol: واقعا هم این گوئن استیسی خیلی شبیه مری جین بود. اما من فکر میکنم رتبه اول مال مری جین بازی spider-man باشه. تنها چیزی که توش آزارم میداد این بود که پیتر رو رها کرده بود به دلیل اینکه نمیتونست این استرس رو قبول کنه. ( از مری جین بعیده ) اما بقیه چیز هاش درست بود. ام جی دنیای سینمایی مارول هم از نظر شخصیتی به مری جین میخوره اما واقعا فکر نکنم کسی قبول کنه اون رتبه اول باشه. خب میدونید من باهاش مشکلی ندارم اما بالاخره هوادار ها دوست دارند بهترین مری جین واقعا مری جین باشه دیگه. اما اگر از نظر شخصیتی فقط حساب بشه حتی لیاقت اول بودن رو هم داره. مال دنیای ultimate انیمیشن درون دنیای عنکبوتی هم خوب بود با اون سخنرانی زیباش. مری جین سم ریمی کمی با دنیای کمیک فاصله داشت اما نمیشه گفت یک عشق بد برای پیتر بود. نه! اتفاقا بعد از مرد عنکبوتی ۱ بازی خانم دانست بهتر شد و همینطور شخصیت پردازی مری جین. مخصوصا توی مرد عنکبوتی ۲.

شما مثل اینکه اونیکه تو کمیک بود رو میکی
تو خود بازی دلیلش یه چیز دیگه بود سر اینکه پیتر هی به مری جین میگفت این کارو بکن اون کارو نکن یه حالت بیش از حد مواظبتی داشت تو دیالوگای بازی بعد اون مرحله که مری جین یواشکی میره داخل یکی از کمپ های افراد سیلور سیبل این دیالوگ رو میگه (به نظرم واکتروهای بازی رو ببینید چون کمیک یه سری چیزای متفاوت داشت مثلا تو مرحله ای که میره تو جشن هالووین یه دختره کاستوم میستریو پوشیده بود ویعنی قبلا با اسپایدرمن ملاقات کرده بود ولی داخل کمیک میرن پیش یکی اسمش کوئنتین بک هست و این یه تناقضه)
نقل قول کردن
P.B.P
#32 P.B.P 1400-02-03 14:21
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

سلام آخ جون چه عالی
رتبندی از نظر من
۱-کیریستن دانست
۲-سفر به دنیای عنکبوتی
۳-مری جین مرد عنکبوتی فوق العاده
4-ps4
۵-مرد عنکبوتی ۱۹۹۴
۶-زندیا
و.....
نقل قول کردن
THE THOR LOVER
#33 THE THOR LOVER 1400-02-03 15:44
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

سلام استاد
۱. کارتون آلتیمیت اسپایدرمن
۲. سه گانه ریمی (با در نظر گرفتن هر سه فیلم)
۳. کارتون اسپایدرمن که پخشش از سال ۱۹۴۴ شروع شد.
۴ و ۵، ام سی یو و درون دنیای عنکبوتی.
۶. اسپایدرمن پی اس فور
۷. سریال جدید مردعنکبوتی
۸. مرد عنکبوتی خارق العاده
۹. اسپایدرمن من آنلیمیتد
.
.
استاد ببخشید میشه بگید تا چه حد درست حدس زدم؟
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#34 Mr. Doctor 1400-02-03 15:52
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

فکر کنم ینطوری باشه:

1-کریستن دانست
2-مری جین در سریال مردعنکبوتی خارق العاده
3- بازی marvels spiderman
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#35 AmirhoseinJafari2005 1400-02-03 15:54
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

آخ جون!!
احتمالا مرد عنکبوتی سم ریمی
یا مرد عنکبوتی خارق العاده
یا هم مرد عنکبوتی ps4
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1400-02-03 16:01
به نقل از THE THOR LOVER:
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

سلام استاد
۱. کارتون آلتیمیت اسپایدرمن
۲. سه گانه ریمی (با در نظر گرفتن هر سه فیلم)
۳. کارتون اسپایدرمن که پخشش از سال ۱۹۴۴ شروع شد.
۴ و ۵، ام سی یو و درون دنیای عنکبوتی.
۶. اسپایدرمن پی اس فور
۷. سریال جدید مردعنکبوتی
۸. مرد عنکبوتی خارق العاده
۹. اسپایدرمن من آنلیمیتد
.
.
استاد ببخشید میشه بگید تا چه حد درست حدس زدم؟

مقاله که اومد متوجه میشید
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#37 AM SM BM SM 1400-02-03 16:27
به نقل از Dr Doom:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

آخ جان! رتبه اول به نظرم گوئن استیسی سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز باید بشه! :lol: :lol: واقعا هم این گوئن استیسی خیلی شبیه مری جین بود. اما من فکر میکنم رتبه اول مال مری جین بازی spider-man باشه. تنها چیزی که توش آزارم میداد این بود که پیتر رو رها کرده بود به دلیل اینکه نمیتونست این استرس رو قبول کنه. ( از مری جین بعیده ) اما بقیه چیز هاش درست بود. ام جی دنیای سینمایی مارول هم از نظر شخصیتی به مری جین میخوره اما واقعا فکر نکنم کسی قبول کنه اون رتبه اول باشه. خب میدونید من باهاش مشکلی ندارم اما بالاخره هوادار ها دوست دارند بهترین مری جین واقعا مری جین باشه دیگه. اما اگر از نظر شخصیتی فقط حساب بشه حتی لیاقت اول بودن رو هم داره. مال دنیای ultimate انیمیشن درون دنیای عنکبوتی هم خوب بود با اون سخنرانی زیباش. مری جین سم ریمی کمی با دنیای کمیک فاصله داشت اما نمیشه گفت یک عشق بد برای پیتر بود. نه! اتفاقا بعد از مرد عنکبوتی ۱ بازی خانم دانست بهتر شد و همینطور شخصیت پردازی مری جین. مخصوصا توی مرد عنکبوتی ۲.

شما مثل اینکه اونیکه تو کمیک بود رو میکی
تو خود بازی دلیلش یه چیز دیگه بود سر اینکه پیتر هی به مری جین میگفت این کارو بکن اون کارو نکن یه حالت بیش از حد مواظبتی داشت تو دیالوگای بازی بعد اون مرحله که مری جین یواشکی میره داخل یکی از کمپ های افراد سیلور سیبل این دیالوگ رو میگه (به نظرم واکتروهای بازی رو ببینید چون کمیک یه سری چیزای متفاوت داشت مثلا تو مرحله ای که میره تو جشن هالووین یه دختره کاستوم میستریو پوشیده بود ویعنی قبلا با اسپایدرمن ملاقات کرده بود ولی داخل کمیک میرن پیش یکی اسمش کوئنتین بک هست و این یه تناقضه)

درسته اون یک تناقض بود اما خب کمیک ها داستان بازی رو کامل میکردن دیگه. توی همون دنیا جریان داشتند و خب اونی که من گفتم هم به عنوان یکی از دلایل معرفی شد.
.
.
.
.
راستش فکر نمیکنم مری جین مرد عنکبوتی خارق العاده رتبه اش خیلی بالا باشه. البته به نظر من تا اونجایی سریال اونی بود که باید میبود و اگر رو ریال ادامه پیدا میکرد... اصلا ولش کن... میذارم برای وقتی مقاله اومد.
اما در کل پیش بینی من برای بالایی ها اینه. البته من بعضی از اقتباس ها رو کامل ندیدم و نمیتونم نظر بدم.
1-Spider-man ps4
2- مرد عنکبوتی دور از خانه.
3- سه گانه سم ریمی.
3-مرد عنکبوتی خارق العاده
4- مرد عنکبوتی درون دنیای عنکبوتی
نقل قول کردن
BAdeadpool
#38 BAdeadpool 1400-02-03 17:38
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

درود
من کارتون مرد عنکبوتی خارق العاده رو ندیدم و نمی تونم در مورد ام جی اون حرف بزنم اما فکر می کنم میشل باشه با اینکه از نظر ظاهری شبیه ام جی خودمون نیست ولی بنظرم شخصیتش خیلی شبیه هست
نقل قول کردن
super alcomic
#39 super alcomic 1400-02-03 17:50
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

1-بازی marvel's spider-man
2-mcu
3-سگانه سم ریمی
4-مرد عنکبوتی خارق العاده
5-انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی
6-کارتون مرد عنکبوتی نهایی
7-کارتون مرد عنکبوتی 1994
8-کارتون مرد عنکبوتی 2003
9-کارتون marvel's spider-man
10-کارتون مرد عنکبوتی نامحدود
11-کارتون مرد عنکبوتی 1967
12-بازی spider-man web of shadows
درست گفتم ؟
نقل قول کردن
mtm
#40 mtm 1400-02-03 19:12
به نقل از super alcomic:
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

1-بازی marvel's spider-man
2-mcu
3-سگانه سم ریمی
4-مرد عنکبوتی خارق العاده
5-انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی
6-کارتون مرد عنکبوتی نهایی
7-کارتون مرد عنکبوتی 1994
8-کارتون مرد عنکبوتی 2003
9-کارتون marvel's spider-man
10-کارتون مرد عنکبوتی نامحدود
11-کارتون مرد عنکبوتی 1967
12-بازی spider-man web of shadows
درست گفتم ؟

شما خیلی نزدیک شدی
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#41 Ehsan Spider 1400-02-03 19:13
به نقل از mtm:
به نقل از super alcomic:
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

1-بازی marvel's spider-man
2-mcu
3-سگانه سم ریمی
4-مرد عنکبوتی خارق العاده
5-انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی
6-کارتون مرد عنکبوتی نهایی
7-کارتون مرد عنکبوتی 1994
8-کارتون مرد عنکبوتی 2003
9-کارتون marvel's spider-man
10-کارتون مرد عنکبوتی نامحدود
11-کارتون مرد عنکبوتی 1967
12-بازی spider-man web of shadows
درست گفتم ؟

شما خیلی نزدیک شدی


مرد عنکبوتی خارق‌العاده؟!؟
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#42 Ehsan Spider 1400-02-03 19:21
سلام استاد

خیلی خیلی شرمنده بابت اسپم
کلا خیلی شرمنده ام فکر کنم خیلی وقته اسپم نداده بودم و از حالت نوبی اولیه فاصله گرفتم ولی خیلی شرمنده.


استاد شما کدوم سریال مرد عنکبوتی رو پیشنهاد میکنید که با اولویت ببینیم؟ یعنی اول اونو ببینیم؟؟


مثلا
۱ :مرد عنکبوتی خارق‌العاده
۲: مجموعه کارتونی
۳: مرد عنکبوتی ۲۰۱۷
و...


راستش بیشترشونو وقتی بچه بودم دیدم ولی الان هیچی یادم نیست چون اصلا با کمیک ها اشنا نبودم الان وقتی نگاه میکنم انگار 180 درجه زاویه دیدم نسبت به کارتن عوض شده!!!!
نقل قول کردن
a.v.s
#43 a.v.s 1400-02-03 19:25
به نقل از mtm:
به زودی با رتبه بندی اقتباس های مری جین ...
spidey.ir/.../...

رتبه ۱ رو حدس بزن!

uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
mtm
#44 mtm 1400-02-03 20:35
به نقل از Ehsan Spider:
سلام استاد

خیلی خیلی شرمنده بابت اسپم
کلا خیلی شرمنده ام فکر کنم خیلی وقته اسپم نداده بودم و از حالت نوبی اولیه فاصله گرفتم ولی خیلی شرمنده.


استاد شما کدوم سریال مرد عنکبوتی رو پیشنهاد میکنید که با اولویت ببینیم؟ یعنی اول اونو ببینیم؟؟


مثلا
۱ :مرد عنکبوتی خارق‌العاده
۲: مجموعه کارتونی
۳: مرد عنکبوتی ۲۰۱۷
و...


راستش بیشترشونو وقتی بچه بودم دیدم ولی الان هیچی یادم نیست چون اصلا با کمیک ها اشنا نبودم الان وقتی نگاه میکنم انگار 180 درجه زاویه دیدم نسبت به کارتن عوض شده!!!!

من قطعا مرد عنکبوتی خارق العاده رو پیشنهاد میکنم
به نظر من و به دلیل آغشته به نوستالژی بعد از اون "اسپایدرمن و دوستان شگفت انگبز او"
بعدشم مجموعه جدید کارتونی
بقیه رو هم برای من فرقی نمیکنه . تو یه مایه هستن!
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#45 AmirhoseinJafari2005 1400-02-03 20:37
به نقل از Ehsan Spider:

راستش بیشترشونو وقتی بچه بودم دیدم ولی الان هیچی یادم نیست چون اصلا با کمیک ها اشنا نبودم الان وقتی نگاه میکنم انگار 180 درجه زاویه دیدم نسبت به کارتن عوض شده!!!!

منم همین احساس رو دارم :lol:
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#46 Ehsan Spider 1400-02-03 21:36
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
سلام استاد

خیلی خیلی شرمنده بابت اسپم
کلا خیلی شرمنده ام فکر کنم خیلی وقته اسپم نداده بودم و از حالت نوبی اولیه فاصله گرفتم ولی خیلی شرمنده.


استاد شما کدوم سریال مرد عنکبوتی رو پیشنهاد میکنید که با اولویت ببینیم؟ یعنی اول اونو ببینیم؟؟


مثلا
۱ :مرد عنکبوتی خارق‌العاده
۲: مجموعه کارتونی
۳: مرد عنکبوتی ۲۰۱۷
و...


راستش بیشترشونو وقتی بچه بودم دیدم ولی الان هیچی یادم نیست چون اصلا با کمیک ها اشنا نبودم الان وقتی نگاه میکنم انگار 180 درجه زاویه دیدم نسبت به کارتن عوض شده!!!!

من قطعا مرد عنکبوتی خارق العاده رو پیشنهاد میکنم
به نظر من و به دلیل آغشته به نوستالژی بعد از اون "اسپایدرمن و دوستان شگفت انگبز او"
بعدشم مجموعه جدید کارتونی
بقیه رو هم برای من فرقی نمیکنه . تو یه مایه هستن!


خیلی ممنون استاد عزیز
ممنون که جواب بنده رو دادید حتی با اینکه اسپم بود
راستش به دلیل علاقه ای که به مرد عنکبوتی دارم. تمام اقتباس هاشو میبینم و حد المکان سعی میکنم با زیرنویس باشه که واسه زبانم هم مفید باشه انشاالله تا سال بعد جز مترجمین سایت بشم و قطعا کارم با عشق خواهد بود چون با مرد عنکبوتی زبان یاد میگیرم چه کمیک چه سریال.

از امشب شروع میکنم مرد عنکبوتی خارق‌العاده رو.

به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از Ehsan Spider:

راستش بیشترشونو وقتی بچه بودم دیدم ولی الان هیچی یادم نیست چون اصلا با کمیک ها اشنا نبودم الان وقتی نگاه میکنم انگار 180 درجه زاویه دیدم نسبت به کارتن عوض شده!!!!

منم همین احساس رو دارم :lol:


آره بیشتر دلیل این، اینه که دیدمون با آشنایی با سایت و مقالات و کمیک ها یکم حالت حرفه‌ای تر داره، انگار یه دید کلی داری و کاراکتر هارو میشناسی فقط داستان برات جدیده. واسه همین بچگی ها سریع فراموش میشه.

باورت بشه یا نه مرد عنکبوتی 2 رو بچگی چند بار دیده بودم ولی تقریباً سه چهار ماه پیش دوباره دیدمش، انگار اصلا ندیده بودمش در این حد آدم با کمیک ها ارتباط میگیره و آشنا تر میشه.
نقل قول کردن
a.v.s
#47 a.v.s 1400-02-03 22:11
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
سلام استاد

خیلی خیلی شرمنده بابت اسپم
کلا خیلی شرمنده ام فکر کنم خیلی وقته اسپم نداده بودم و از حالت نوبی اولیه فاصله گرفتم ولی خیلی شرمنده.


استاد شما کدوم سریال مرد عنکبوتی رو پیشنهاد میکنید که با اولویت ببینیم؟ یعنی اول اونو ببینیم؟؟


مثلا
۱ :مرد عنکبوتی خارق‌العاده
۲: مجموعه کارتونی
۳: مرد عنکبوتی ۲۰۱۷
و...


راستش بیشترشونو وقتی بچه بودم دیدم ولی الان هیچی یادم نیست چون اصلا با کمیک ها اشنا نبودم الان وقتی نگاه میکنم انگار 180 درجه زاویه دیدم نسبت به کارتن عوض شده!!!!

من قطعا مرد عنکبوتی خارق العاده رو پیشنهاد میکنم
به نظر من و به دلیل آغشته به نوستالژی بعد از اون "اسپایدرمن و دوستان شگفت انگبز او"
بعدشم مجموعه جدید کارتونی
بقیه رو هم برای من فرقی نمیکنه . تو یه مایه هستن!

آخه آقای ترابی ما چطور میتونیم از سریالی که کنسل شده و در عین حال که باهاش بسیار ارتباط برقرار میکنیم برای همین سال ها حسرت اینو پیدا خواهیم کرد که چرا کنسل شده است رو نگاه کنیم؟

اینطوری تا سال ها افسرده نخواهیم بود؟ آیا تمام روز و شب فانتریمون این نمیشه که ای کاش فصلای بعدش ساخته میشد؟ برامون ضرر نداره؟ سوالم جدیه درواقع
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#48 Ehsan Spider 1400-02-03 23:58
به نقل از a.v.s:
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
سلام استاد

خیلی خیلی شرمنده بابت اسپم
کلا خیلی شرمنده ام فکر کنم خیلی وقته اسپم نداده بودم و از حالت نوبی اولیه فاصله گرفتم ولی خیلی شرمنده.


استاد شما کدوم سریال مرد عنکبوتی رو پیشنهاد میکنید که با اولویت ببینیم؟ یعنی اول اونو ببینیم؟؟


مثلا
۱ :مرد عنکبوتی خارق‌العاده
۲: مجموعه کارتونی
۳: مرد عنکبوتی ۲۰۱۷
و...


راستش بیشترشونو وقتی بچه بودم دیدم ولی الان هیچی یادم نیست چون اصلا با کمیک ها اشنا نبودم الان وقتی نگاه میکنم انگار 180 درجه زاویه دیدم نسبت به کارتن عوض شده!!!!

من قطعا مرد عنکبوتی خارق العاده رو پیشنهاد میکنم
به نظر من و به دلیل آغشته به نوستالژی بعد از اون "اسپایدرمن و دوستان شگفت انگبز او"
بعدشم مجموعه جدید کارتونی
بقیه رو هم برای من فرقی نمیکنه . تو یه مایه هستن!

آخه آقای ترابی ما چطور میتونیم از سریالی که کنسل شده و در عین حال که باهاش بسیار ارتباط برقرار میکنیم برای همین سال ها حسرت اینو پیدا خواهیم کرد که چرا کنسل شده است رو نگاه کنیم؟

اینطوری تا سال ها افسرده نخواهیم بود؟ آیا تمام روز و شب فانتریمون این نمیشه که ای کاش فصلای بعدش ساخته میشد؟ برامون ضرر نداره؟ سوالم جدیه درواقع


سلام بر علی بلبل عزیز (شرمنده یکم بی ادبی شد ولی من خیلی زود رفیق میشم از شما هم که خیلی خوشم اومده)

خوبین استاد وفایی صفت؟؟


اینایی که گفتین درسته ولی نظر من اینه:

این خوب نیست وقتی که از یه عشق اسپایدی میپرسن:« بهترین انیمیشن سریالی اسپایدی یا برترین انیمیشن سریالی کمیک بوکی کل تاریخ رو دیدی؟!؟ اونم بگه نه»

این درست نیست که یه اسپایدی فن متعصب و واقعی، حتی یک اقتباس از کاراکتر مورد علاقه‌اش رو ندیده باشه. اونم کدوم یکی از بهترین هاش.


شرمنده استاد وفایی صفت اگه جسارت کردم.

راستی یه چیزی همیشه برام سوال بوده؟؟
شما توی چه مدت انگلیسی فول شدید؟؟ و با چه روشی؟؟
نقل قول کردن
a.v.s
#49 a.v.s 1400-02-04 02:12
#49
درود آقا احسان خوب هستید؟

این چیزی که گفتید جوابم به سوالم نبود ولی خب قابل تأمله. از چه نظر؟ از این نظر راستش شاید حرفتون درست باشه ولی:

من نیازی ندارم کل آثار شخصیت مورد علاقمو ببینم، من نیازی ندارم هرچی اسباب بازی و ظرف و ظروف و لباس و غیره مربوط به شخصیته هست رو بخرم، من نیازی ندارم پوستر شخصیت مورد علاقم رو همه جای دیوارم بزنم، نیازی ندارم کل عکس هاشو تو گوگل سرچ کنم و تو کامپیوتر سیوشون کنم، حتی نیازی ندارم شورتشم بپوشم :lol: ،

همین کافیه که اون شخصیتو به معنای واقعی کلمه درک کرده باشم و جاش تو قلبم باشه و واقعا عاشق شخصیتش باشم. بی قید و شرط. تمام ضعف هاشو پذیرا باشم. آثار خوب و بدشو پذیرا باشم. بدون این، هیچ چیز دیگه ای مهم نیست. مهم اینه که من ذات شخصیت برام مهمه. خود شخصیت برام مهمه. نه هیچ چیز دیگه.


درضمن درباره زبان هم باید گفت که کلاس زبان و فیلم انگلیسی (حالا من با زیرنویس فارسی) و فیلم آموزشی انگلیسی و مبتدی و یه سری مطالب کوتاه انگلیسی و غیره، حالا من همچینم فول نیستم ولی خب تمرین کردم خلاصه :D
نقل قول کردن
Agent bishop
#50 Agent bishop 1400-02-04 05:43
به نقل از a.v.s:
#49

من نیازی ندارم کل آثار شخصیت مورد علاقمو ببینم، من نیازی ندارم هرچی اسباب بازی و ظرف و ظروف و لباس و غیره مربوط به شخصیته هست رو بخرم، من نیازی ندارم پوستر شخصیت مورد علاقم رو همه جای دیوارم بزنم، نیازی ندارم کل عکس هاشو تو گوگل سرچ کنم و تو کامپیوتر سیوشون کنم، حتی نیازی ندارم شورتشم بپوشم :lol: ،

همین کافیه که اون شخصیتو به معنای واقعی کلمه درک کرده باشم و جاش تو قلبم باشه و واقعا عاشق شخصیتش باشم. بی قید و شرط. تمام ضعف هاشو پذیرا باشم. آثار خوب و بدشو پذیرا باشم. بدون این، هیچ چیز دیگه ای مهم نیست. مهم اینه که من ذات شخصیت برام مهمه. خود شخصیت برام مهمه. نه هیچ چیز دیگه. :D


این قشنگ ترین کامنتی هست که تو سایت گفتی .
هیچ چیز مهمتر از دوست داشتن قلبی یک شخصیت نیست و وقتی اینو داشته باشی هیچ وقت ترکش نمیکنی چون با همین شکل تو اینو دوست داری حالا هر چه قدر یه سری بیان مسخره کنند یا سعی کنند برتری به رخ بکشد ما همین که کمیک فنیم نصف دنیا از ما خوشش نمیاد حالا چی میشه اگه نصف کامیک فنا از ما خوششون نیاد ! هیچی نمیشه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#51 Ehsan Spider 1400-02-04 05:51
به نقل از a.v.s:
#49
درود آقا احسان خوب هستید؟

این چیزی که گفتید جوابم به سوالم نبود ولی خب قابل تأمله. از چه نظر؟ از این نظر راستش شاید حرفتون درست باشه ولی:

من نیازی ندارم کل آثار شخصیت مورد علاقمو ببینم، من نیازی ندارم هرچی اسباب بازی و ظرف و ظروف و لباس و غیره مربوط به شخصیته هست رو بخرم، من نیازی ندارم پوستر شخصیت مورد علاقم رو همه جای دیوارم بزنم، نیازی ندارم کل عکس هاشو تو گوگل سرچ کنم و تو کامپیوتر سیوشون کنم، حتی نیازی ندارم شورتشم بپوشم :lol: ،

همین کافیه که اون شخصیتو به معنای واقعی کلمه درک کرده باشم و جاش تو قلبم باشه و واقعا عاشق شخصیتش باشم. بی قید و شرط. تمام ضعف هاشو پذیرا باشم. آثار خوب و بدشو پذیرا باشم. بدون این، هیچ چیز دیگه ای مهم نیست. مهم اینه که من ذات شخصیت برام مهمه. خود شخصیت برام مهمه. نه هیچ چیز دیگه.


درضمن درباره زبان هم باید گفت که کلاس زبان و فیلم انگلیسی (حالا من با زیرنویس فارسی) و فیلم آموزشی انگلیسی و مبتدی و یه سری مطالب کوتاه انگلیسی و غیره، حالا من همچینم فول نیستم ولی خب تمرین کردم خلاصه :D


درود و سلامی مجدد خدمت استاد وفایی صفت

درسته، انگار قضیه رو حسابی پیچیده کردم، راستش اینایی که گفتید من که اصلا اصلا تواناییشو ندارم ( :lol: ). کامل گرفتم شما چی میگید.


پس بزارید یکم اونور تر جواب بدم که نزدیک تر باشه:
به نظر من اینایی که گفتید همشون درسته و من که اصلا قبل از دیدنش هم با عواملی که کنسلش کردن مشکل داشتم. ولی امشب ایزوپد اول از سیزن اولشو دیدم، همین قسمت اولی باعث شد اون مشکلی که داشتم دوبرابر بشه. ولی جدا از این توی همین ایزوپد اولی حسابی به وجد اومدم. کلی ادای احترام و وفاداری به دنیای کمیک و شخصیت پردازی های درست و... مثلا وقتی داشت آزبورن رو نجات میداد یه نیمچه آشاره ای بود به کاور آمیزینگ فانتزی.و.... راستش با دیدن همین ایزو حسابی هایپ شدم واسه بقیه. یعنی تحملش سخته که اینو نبیمی و از لذتش محروم بشی. ارزش چندین بار دیدن رو داره و اگه یکی پیدا بشه و با همون تم ادامشو بسازه چی میشه.
ولی به نظر من اینایی که گفتید هم کاملا درسته و مخصوصاً وقتی قسمت آخرشو ببینی حسابی داغت تازه میشه.

خب باید اعتراف کنم قفل کردم اینقدر خوب و حساب شده جواب دادید، از همینجا که البته نمیدونم اونجا کجاس میگم گه ارادت خاص و ویژه ای برای شما قائلم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44