رتبه بندی تهدیدآمیز ترین نژادهای بیگانه فضایی در دنیای سینمایی مارول!

رتبه-بندی-تهدیدآمیز-ترین-نژادهای-بیگانه-فضایی-در-دنیای-سینمایی-مارول

کهکشان دنیای سینمایی مارول (MCU) وسیع و ترسناک است. اما بزرگ ترین تهدیدات از جانب کدام نژادهای فضایی هستند؟

دنیای سینمایی مارول همواره با اکران فیلم ها و سریال های جدید در حال رشد و گسترش است و همیشه شخصیت های جدید معرفی میکند . علیرغم اینکه اکثریت فیلم ها و سریال های مارول در کره زمین جریان دارند اما برخی نیز در فضا هستند و بخش کیهانی این عالم پر است از موجودات فرازمینی و جالب! در این مقاله میخواهیم نژادهای بیگانه ی MCU را از نظر سطح تهدیداتی که موجب میشوند برایتان رتبه بندی کنیم.مقالات زیر را هم حتما بخوانید:

دنیای سینمایی مارول: معرفی خطرناک ترین موجودات در کهکشان!

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند در دنیای سینمایی مارول (MCU)

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

رتبه بندی مهم ترین وسایل نقلیه در دنیای سینمایی مارول

 

24- دویانت ها (Deviants)

دویانت ها (Deviants)

دویانت ها برای اولین بار در سال 2021 در فیلم اترنالز دیده شدند، این موجودات مهندسی شده بیولوژیکی زمانی توسط سلستیال ها (خالق اترنالز) به عنوان یک اقدام متقابل در برابر انتخاب طبیعی روی زمین ایجاد شده بودند. با این حال، آنها به جای سرکوب شکارچیان سیاره، شروع به شکار تمام حیات کردند. خودخواهی غیرقابل کنترل آنها، سلستیال ها را مجبور کرد تا اترنالز را به عنوان یک نیروی محافظ برای بشریت و سلستیال متولد نشده در سیاره ایجاد کنند. این خانواده جاودانه (اترنالز) هم قدرت های فوق بشری و عمر بی پایان خود را صرف شکار دویانت ها (یا به اصطلاح کج رو ها) تا مرحله انقراض کردند و آخرین دویانت هم که کرو نام داشت به دست ثینا کشته شد.

 

23- آوت رایدرها (Outriders)

  آوت رایدر (Outrider)

اولین بار در فیلم "جنگ بینهایت" دیدیم که فرقه سیاه وقتی به کشور "واکاندا" حمله میکنه از یک سری موجودات استفاده میکنه به نام «آوت رایدر» یا Outriders . اونا در دنیای کمیک انگل های قاتلی هستند که از نظر ژنتیکی دستکاری شده اند و تنها هدفشون اجرای دستورات ثانوس است. اونا متولد نمیشوند بلکه ساخته میشوند و نام و نشانی ندارند . البته در دنیای کمیک عقل و هوش بالاتری دارند ولی در دنیای سینمایی مارول بیشتر شبیه به درندگانی هستند که هدفشون فقط نابودیه (دیدید که حتی حاضر بودند خودشون رو بکشند ولی از اون سپر محافظتی واکاندا عبور کنند!). آنها موجودات شش پا هستند که دندان های بسیار تیزی دارند و دیدید که تا قبل از رسیدن ثور تونستند از پس بلک پنتر، کاپیتان آمریکا و بروس بنر (در زره هالک باستر) بر بیان!

 

22- تایتان ها (Titans)

https://spidey.ir/images/img/content/avengers4/deleted-scenes/Avengers-Endgame-Infinity-War-Unused-Ideas-Thanos-Cap-Head.jpg

بدون شک برجسته ترین تایتان در دنیای مارول کسی نیست جز تایتان دیوانه یعنی تانوس. در حالی که همتای کمیک تانوس از نظر فنی یک دویانت است، هیچ مدرک محکمی برای تایید اینکه نوع MCU هم یک دویانت باشد وجود ندارد. در عوض، نشان داده شده است که تانوس MCU از سیاره تایتان، دنیایی مرده که در اثر بلایای زیست محیطی و استفاده بیش از حد از منابع محدود سقوط کرده، آمده است. معلوم نیست که آیا تایتان های دیگری از مرگ سیاره جان سالم به در برده اند یا خیر و یا اینکه آیا خود تانوس مانند نسخه کمیک بوکی اش از بچه های بیولوژیکی مراقبت می کند یا نه؟ اما در جنگ بینهایت به طور ضمنی گفته شد که تایتان ها به دلیل غرورشان، از نظر عملکردی منقرض شده اند پس از نظر سطح تهدید در این رتبه از مقاله قرار میگیرند.

 

21- اِلف های تاریک (Dark Elves)

اِلف های تاریک (Dark Elves)

در طول دوره طولانی تسخیر آزگاردی ها، تقریبا همه الف های تاریک ساوارتالفهایم به دست پدر اودین (بور) به طور کامل از بین رفتند. اما این موجودات در دوران اوج خود، با کمک سربازان فوق‌العاده قدرتمند خود یعنی کارسد و دسترسی آن‌ها به سنگ واقعیت، از نظر قدرت و تعداد با آزگاردی ها رقابت می‌کردند. آخرین الف‌های تاریک نیز در جریان رویدادهای ثور: دنیای تاریک از بین رفتند. با این حال، حداقل یکی از آنها در اسارت یکی از مجموعه های کالکتر جان سالم به در برده است.

 

20- لوفوموئید ها (Luphomoids)

لوفوموئید ها (Luphomoids)

اطلاعات کمی در مورد لوفوموئیدها (نژادی بیگانه و عمدتاً آبی و انسان نما که از سیاره لوفوم هستند) در دست است. شناخته شده ترین و به ظاهر تنها نماینده آنها در دنیای سینمایی مارول نبیولا است، که سابقا متحد تانوس بود (به عنوان نوعی دختر خوانده) و آخرین بار داشت با اونجرز کار می کرد تا او را به زیر بکشد. تشخیص چیزهای زیادی در مورد این گونه از طریق نبیولا دشوار است. در حالی که او موجودی خطرناک به حساب می آید، خشونت تزلزل ناپذیر او احتمالاً محصول رفتار ظالمانه تانوس با او است و قدرت و دوام افزایش یافته او را می توان به پیشرفت های بیوتکنولوژیکی اش نسبت داد.

 

19- ارشدهای عالم (The Elders of the Universe)

ارشدهای عالم (The Elders of the Universe)

در MCU دو ارشد شناخته شده عالم (نژاد اولین موجودات هوشیار جهان) وجود دارند: تانیلیر تیوان (کالکتور) و ان دوی گاست (گرندمستر). با وجود اینکه آنها در کمیک ها برادرند اما هرگز این نسبت را در MCU تایید نکرده و به رسمیت نشناخته اند. تنها مهر تاییدی که در رابطه با این ارتباط وجود دارد از مصاحبه های پشت صحنه و مطالب جانبی یافت می شود. معلوم نیست چند نفر از ارشدها در MCU وجود دارند، یا قدرت و توانایی های ذاتی آنها چه است اما با شناختی که از تیوان و گاست داریم، آنها احتمالاً بی ضرر هستند.

 

18- واچرها (The Watchers)

https://spidey.ir/images/img/content/GUARDIANS-of-GALAXY/gotg2-easter-eggs/18.1.jpg

واچر ها برای اولین بار در صحنه پس تیتراژ محافظان کهکشان 2 حاضر شدند. آنها از نژادی باستانی از موجودات بین بعدی هستند که نظم طبیعی جهان های چندگانه (مولتی ورس) را مشاهده می کنند و یک قانون در مورد آنها وجود دارد و آن هم این است که به شدت از هر گونه دخالت در امور کسانی که در حال تماشای آنها هستند منع شده اند. گرچه در سریال وات ایف...؟ که از دیزنی پلاس پخش شد دیدیم که واچر اوتا مستقیماً در برنامه‌های اولتران برای ریشه‌کن کردن مولتی ورس دخالت داشت. اما جدای از آن، می توان با اطمینان گفت که واچر های دیگر همچنان به قانون خود پایبند خواهد بود.

 

17- زهبری ها (Zehoberei)

گامورا

زهبری ها نژادی از موجودات سبز و انسان نما هستند که از سیاره زن-هوبری می آیند. برجسته ترین عضو این گونه در MCUگامورا است که تا زمانی که دختر جوانی بود در زن-هوبری زندگی می کرد.اما در این زمان تانوس به همراه «فرزندان» و ارتشی از سربازان چیتاری خود وارد سیاره او شد و نیمی از جمعیت سیاره را کشت. در آن زمان تانوس گامورا را ربود و به عنوان دخترش بزرگ و او را به یک سلاح برای خود تبدیل کرد. اگرچه گامورا را خطرناک ترین زن کهکشان می نامند، اما مدارک زیادی وجود ندارند که نشان دهند زهبری ها هم به اندازه او سریع،کشنده و فوق بشری باشند.تانوس نیز از زمان قتل عام این سیاره ادعا می کند سیاره گامورا یک سیاره آرمانی بود که از جمعیت زیاد رنج می برد.

 

16- اسکرال ها (Skrulls)

اسکرال ها (Skrulls)

اسکرال ها اولین ارتباط خود با زمین را با دنبال کردن کارول دانورز (کاپیتان مارول) به این سیاره برای بازیابی تسرکت در دهه 1990 برقرار کردند. اگرچه در ابتدا با آنها به عنوان شرور رفتار می شد، اما در نهایت مشخص شد که اسکرال ها موجوداتی صلح آمیز هستند که در جستجوی یک خانه اند. با این حال یک انحراف بزرگ از تصویر آنها در کمیک وجود دارد.چون با اینکه اسکرال ها رابطه نزدیکی با نیک فیوری دارند، اما همچنان ممکن تعداد انگشت شماری از آنها در آینده برای MCU مشکل ایجاد کنند.

 

15- فلورا کولوسی (Flora Colossi)

فلورا کولوسی (Flora Colossi)

این نژاد از موجودات گیاهی و درخت مانند از سیاره ایکس (حداقل در کمیک ها اینطور گفته شده) می آید و توسط گروت و فرزندانش که به آنها نیز گروت می گویند نمایش داده شده اند. این گونه دارای توانایی های ماوراء طبیعی و گیاهی است، از جمله توانایی بازسازی غیرجنسی، رشد مجدد اندام ها، گسترش ریشه و ایجاد نورتابی زیستی. به گفته تانیلیر تیوان، فلورا کولوسی ها هم در MCU و هم در کمیک ها بسیار نادر هستند و به نظر می رسد تقریبا منقرض شده اند.

 

14- زانداری ها (Xandarians)

زانداری ها (Xandarians)

زانداری ها (از سیاره زاندار) اساساً زمینی هایی هستند اما در فضا. فرهنگ آن‌ها به‌طور باورنکردنی متنوع است، به‌طوری که تعیین اینکه چه چیزی باعث می‌شود یک فرد زنداری جدا از زندگی در زاندار باشد، دشوار است. به زانداری ها می توان به عنوان یک تهدید کم توجه کرد، زیرا این سیاره به دلیل نزدیکی آنها به سنگ قدرت تلفات زیادی متحمل شده و پس از اینکه رونان، سپاه نُوا (نیروی نظامی زبده آنها) را تقریباً از بین برد و سیاره آنها را نابود کرد، تانوس نیز از راه رسید و زاندار را با خاک یکسان کرد تا سنگ را برای خود بردارد.

 

13- کرونان ها (Kronans)

کرونان ها (Kronans)

در حالی که ممکن است کراگ شناخته‌شده‌ترین کرونان در MCU باشد، این نژاد صخره‌مانند از موجودات بادرک و فهم از سیاره ریا از زمان ثور: دنیای تاریک در سال 2013 پا به عرصه گذاشته اند و اکثر آنها آسیب ناپذیری و قدرت فوق بشری دارند. این ویژگی‌ها کرونان ها را به دشمنی سخت برای زمین خالی از قهرمانان تبدیل می‌کند. همانطور که گفته شد، هرگز دو کرون با هم روی پرده نمایش داده نشده است اما به احتمال زیاد اکثریت آنها ها زندگی مسالمت آمیزی دارند و با اشکال دیگری از زندگی دست و پنجه نرم می کنند.

 

12- کیلوسیان ها (Kylosians)

کیلوسیلان ها

کیلوسیان ها گونه ای قدرتمند و فرا زمینی هستند که شناخته شده ترین آنها یکی از اعضا نگهبانان کهکشان یعنی درکس است. با توجه مدارک ارائه شده توسط او و حقایقی که در مورد کیلوسیان ها وجود دارد آنها قادر به تجزیه گزاره ها و اصطلاحات بدون توجه به لحن یا زمینه نیستند.گرچه از آنها به عنوان افرادی جنگجو و توانا یاد می شود. با اینکه کیلوسیان ها قربانی فتح تانوس شدند، توانایی‌های ماوراء طبیعی ذاتی شان آنها را خطرناک‌تر از زهبری یا زانداریان می کند و به دلیل پوست و استخوان های متراکم از قدرت و دوام بیشتری برخوردار هستند.

 

11- آزگاردی ها (Asgardians)

ازگاردی ها

ارزیابی آزگاردی ها دشوار است. حتی با وجود اینکه برجسته‌ترین آزگاردی‌ها خدایانی با قدرت و دوامی فراتر از تصور هستند، به نظر نمی‌رسد که هر آزگاردی ای در MCU دارای چنین قابلیت‌هایی باشد.در واقع بیشتر آزگاردی‌ها شبیه انسان‌های معمولی هستند با این حساب که احتمالاً طول عمر بیشتری دارند. آزگاردی ها که پس از حملات پشت سر هم هلا و تانوس تقریباً منقرض شده اند در حال حاضر در نیو آزگارد در سیاره زمین زندگی می کنند.با اینکه که تعداد کمی از آنها باقی مانده،اما ثور به تنهایی نشان دهنده این است که حتی یک خدای آزگاردی هم می تواند یک تهدید بسیار جدی باشد.

 

10- چیتاری

چیتاری

چیتاری ها زمانی جزو ارتش منتخب تانوس بودند که به دستور او به همراه لوکی در جریان نبرد نیویورک در سال 2012 به مبارزه با انتقام جویان پرداختند اما به نظر می رسد پس از شکست آنها در نبرد نیویورک، تانوس استفاده از آنها را متوقف کرده و در عوض آوت رایدر را جایگزین آنها کرده است. هنوز معلوم نیست چه تعداد از چیتاری ها در جهان باقی مانده اند اما مطمئنا تهدیدی جدی برای زمین هستند. با این حال راکت راکون از آنها به عنوان یک ارتش خنده دار و ناتوان یاد می کند.

 

9- فِلِرکِن (Flerken)

فلرکن - گوس

فلرکن ها بیگانه هایی هستند که شبیه به گربه های معمولی خانگی هستند ولی بازوهای اختاپوس مانند دارند که از دهانشان بیرون می آیند که میتوانند به بُعدهای جیبی منتهی شوند که تقریبا هر چیزی در میتوان در آنها ذخیره کردو و جا داد! البته بر خلاف گربه ها، آنها هوش ذهنی دارند و تخمگذار هستند و قابلیت تله پورت کردن را نیز دارند. تنها فلرکنی که هواداران تا به حال در MCU دیده اند تحت عنوان «گوس» (Goose) بوده که به دکتر «وندی لاسن» تعلق داشته که توسط کارول دونورز (کاپیتان مارول) ازش مراقبت شد و سپس نیک فیوری مراقبت از آن را قبول کرد. گوس تونست دو سرباز نژاد کری را که به فیوری حمله کرده بودند را ببلعد. همچنین همانطور که در اینجا گفته شد، او باعث شده تا یک چشم نیک کور شود!

 

8- ساکاران ها (Sakaarans)

ساکاران ها (Sakaarans)

ساکاران ها یکی از معدود نیروهای نظامی فرازمینی در MCU هستند که تقریباً از انقراض جان سالم به در برده اند.آنها برای اولین بار در فیلم نگهبانان کهکشان دیده شدند و گونه ای به شدت مسلح،قدرتمند و دارای توپخانه پیشرفته ای بودند که در هر سطحی از تسلیحات ترن پیشی می گرفتند. اما نباید ساکاران ها را به عنوان یک گونه با شهروندان سیاره موقت ساکار اشتباه گرفت چون آن سیاره محل زندگی گونه های مختلف از سراسر کهکشان است که ظاهراً به طور تصادفی به آنجا ختم شده اند.

 

7- المپین ها (Olympians)

المپین ها mcu

همانطور که در ثور: رعد و عشق خواهد دید، المپین ها نژادی بیگانه اند که بی شباهت به ازگاردی ها نیستند.خدایان آنها دارای قدرت و دوام مافوق بشری، جاودانگی، و قدرت های غیرقابل پیش بینی هستند. آنچه آنها را به یک تهدید بالقوه خطرناک تبدیل می کند، رابطه نامشخص آنها با زمین است.حتی قبل از اینکه آزگاردی‌ها خانه‌شان را از دست بدهند، نیمی از آنها، مجبور شدند به زمین بیایند،با این حال ثور قول داده که از سیاره آنها در برابر بی‌عدالتی دفاع کند علیرغم اینکه چنین وعده‌ ای از سوی زئوس مطرح نشده است.

 

6- غول های یخی (Frost Giants)

غول های یخی (Frost Giants)

دومین شرورهای حاضر در فیلم ثور یعنی فراست جاینتس موجودات عظیمی هستند که از نظر قدرت و دوام با خدایان آزگاردی برابری می کنند و با داشتن نوعی محافظ بیرونی در آب و هوای قطبی چسبناک سیاره خود زنده می مانند. پس از ثور: دنیای تاریک،حداقل یکی از این موجودات در زمین سرگردان شده و ممکن است با مشاهده مرگ آزگارد و جابجایی محل زندگی آنها،این نژاد فاتح و جنگجو بخواهد به خانه جدید دشمنان خود حمله کرده و آنها را یک بار برای همیشه نابود کند.

 

5- اترنالز (Eternals)

اترنالز

قضاوت در مورد سطح قدرت اترنالز در مقایسه با دیگر قهرمانان مارول دشوار است،اما به جرات می توان گفت که آنها حداقل از نظر قدرت و دوام با خدایانی مانند ثور و لوکی برابری می کنند. اترنالز همواره با میزان سختی شان برای مردن تعریف می شوند مگر اینکه توسط یک دویانت کشته شوند.هنوز مشخص نیست که آیا چیزی در MCU می تواند ابدی ها را به طور کامل بکشد یا نه اما با ترکیب رویکرد های جزئی و غیر قابل پیش‌بینی آنها، به راحتی می توان فهمید که حتی اترنالز هم می توانند زمینه ساز یک فاجعه شوند.

 

4- کری (Kree)

https://spidey.ir/images/img/content/captain-marvel-movie/easter-eggs/Captain_Mavel_Easter_Eggs_003.jpg

کری ها نژادی از موجودات بیگانه هستند که می توانند ظاهر و آرایش های بیولوژیکی بسیار متفاوتی به خود بگیرند. آنها خود را حاکمانی عادل می دانند که تا جای ممکن به دنبال گسترش حکومت خود هستند و معمولا به دلیل تشنگی سیری ناپذیرشان برای فتح شهرت دارند اما آنچنان که در فیلم کاپیتان مارول دیدیم آنها از کارول دانورز که مدافع زمین است هراس دارند اما با این حال ممکن است در آینده‌ای نزدیک زمین را به عنوان هدف تهاجم خود انتخاب کنند. از شناخته شده ترین کری ها می توان به رونان و یون راگ اشاره کرد.

 

3- ساورین ها (The Sovereign)

در بین تهدیدات فرازمینی که یکی یکی پدیدار می شوند ساورین گونه ای خطرناک هستند.این گونه نژادی از اشراف پوست طلایی از سیاره‌ای عاری از احساسات اند که ظاهراً نوعی منطق سرد بر آن حاکم است. این فضا اغلب می تواند حال و هوایی دلسرد کننده داشته باشد، اما چیزی که ساورین ها را واقعاً وحشتناک می کند، دسترسی آنها به سلاح ها، فضاپیماها و موجوداتی است که بسیار فراتر از توانایی های ترن ها است.اگر ساورین ها به دنبال تسخیر زمین باشند،حتی بدون در نظر گرفتن ابرسربازشان آدام وارلاک،متوقف کردن آنها کار سختی خواهد بود.

 

2- سیمبیوت ها (Symbiotes)

سیمبیوت ها (Symbiotes)

اولین حضور سیمبیوت ها در MCU به زمانی بر می گردد که در صحنه پس از تیتراژ مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست ادی براک دنیای فیلم های سونی، یکی از سیمبیوت ها را به دنبال طلسم دکتر استرنج به زمین 616 معرفی کرد. سیمبیوت ها گونه هایی بسیار تهاجمی به شکل یک ماده سیاه و چسبناک هستند که اگر بدون کنترل رها شوند، به منظور تولید مثل به دنبال میزبان‌هایی می گردند تا ضمن اینکه آن‌ها را به موجوداتی بسیار قدرتمند و خشن تبدیل کرده، تولید مثل خود را تا جایی ادامه بدهند که کل سیاره را تحت کنترل خود در بیاورند. همچنین این احتمال وجود دارد که حضور آنها بر روی زمین نیز توجه کنال، خدای سیمبیوت را به خود جلب کند.

 

1- سلستیال ها (Celectials)

در فیلم اترنالز، مشخص شد که سیاره زمین به عنوان یک محل عمل آوری برای دانه تیاموت(موجودی به اندازه یک سیاره که به عنوان سلستیال شناخته می شود) خدمت می کرده است . از سلستیال ها اغلب به عنوان معماران با ادراک حیات یاد می شود که مسئول ایجاد اکثر موجودات ساکن در هستی هستند. در حال حاضر،تمرکز سلستیال ها بر روی ابدیان زمین (اترنالز) و انسان‌هایی که توسط آنها محافظت می شوند است که در طی آزمایشی برایشان مشخص شود آیا حیات روی زمین ارزش حفظ کردن دارد یا خیر و اگر اترنالز نتوانند آنها را متقاعد به حفظ کردن سیاره کنند، سلستیال ها نقشه خود را برای نابودی سیاره با تولد تیاموت عملی خواهند کرد. با توجه به اینکه سلستیال ها دارای جسه ای عظیم و قدرت کیهانی هستند، حتی قدرتمندترین قهرمانان زمین نیز از پس آنها بر نمی آیند.

  

امیر حسینی

(E.D.I.T.H)

منبعمقاله CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی مهم ترین وسایل نقلیه در دنیای سینمایی مارول

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند در دنیای سینمایی مارول (MCU)

15 سلاح نیرومند که در دنیای سینمایی مارول مخفی شده اند!

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

15 قابلیت شگفت انگیز لباس پلنگ سیاه

معرفی 20 سلاح قدرتمند انتقام جویان

15 سلاح برتر در کمیک های ثور

20 هیولای برتر مارول

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

رتبه بندی قوی ترین اهالی ازگارد در دنیای کمیک بوک

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه انتقام جویان

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" 

15 سلاح برتر در کمیک های ثور (THOR)

معرفی وسایل و ابزارآلات جادویی دکتر استرنج – قسمت آخر

15 نفری که تا به حال چکش ثور را بر دست گرفته اند!

رتبه بندی قوی ترین فلزات در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

hassan91
#1 hassan91 1401-06-14 13:48
این سیمبیوتی که تو صحنه پس از تیتراژ مرد عنکبوتی دور از خانه بود، فکر کنم فرزند سیمبیوت ونومِ بود. چرا که منطقی نیست سیبیموت هم که از یونیورس دیگه‌اس تو این دنیا بمونه. تو کمیکها هم میکر (رید ریچاردز خبیث) به این پی برد که سیمبیوتها در زمان وقوع یک فاجعه کهکشانی تولید مثل میکنن که نمونه‌اش حادثه مربوط به بشکن ثانوس بود که در اون زمان سیمبیوت کارنیج متولد شده بود. تو فیلم هم یونیورس مارول داشت از هم میپاشیده که این اتفاق افتاده.
نقل قول کردن
AP-omega
#2 AP-omega 1401-06-15 20:52
به نقل از hassan91:
این سیمبیوتی که تو صحنه پس از تیتراژ مرد عنکبوتی دور از خانه بود، فکر کنم فرزند سیمبیوت ونومِ بود. چرا که منطقی نیست سیبیموت هم که از یونیورس دیگه‌اس تو این دنیا بمونه. تو کمیکها هم میکر (رید ریچاردز خبیث) به این پی برد که سیمبیوتها در زمان وقوع یک فاجعه کهکشانی تولید مثل میکنن که نمونه‌اش حادثه مربوط به بشکن ثانوس بود که در اون زمان سیمبیوت کارنیج متولد شده بود. تو فیلم هم یونیورس مارول داشت از هم میپاشیده که این اتفاق افتاده.

اما لباس گوست-اسپایدر سیمبیوتیه که خیلی وقت ها در دنیای 616 ساکنه.
نقل قول کردن
BlueCrown4
#3 BlueCrown4 1401-06-16 19:55
مقاله خیلی خوبی بود آقای حسینی.
ظاهرا مارول خیلی بهتر میتونه از این قومیت ها بهره ببره و نبرد های بین قومیت ها و کشمکش هاشون رو به صورت گستره تری در فیلم های بعدی نشون بده.
نقل قول کردن
123654
#4 123654 1402-02-14 19:47
این سایت واقعا که یک گنجینه به تمام معنا از اطلاعات کمیک بوکی
نقل قول کردن
KKH-013
#5 KKH-013 1402-02-14 23:49
فوق العاده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید