معرفی 20 سلاح قدرتمند انتقام جویان (The Avengers)

معرفی 20 سلاح قدرتمند انتقام جویان (The Avengers) - قسمت دوم

در این مقاله با سلاح های نیرومند انتقام جویان آشنا می شوید.

 

مقدمه : بی دلیل به انتقام جویان لقب قدرتمند ترین قهرمانان زمین ( (Earth's Mightiest Heroesداده نشده. حتی با اینکه از خلق انتقام جویان در سال 1963 تا به امروز، تغییرات زیادی رو در فهرست اعضای آن شاهد بودیم، اما انتقام جویان همیشه گروه نمونه و کم نظیر کمیک محسوب می شود. اونا قدر ترین حریف هایی هستند که ابرخبیث ها تا به حال باهاشون سرشاخ شدند، حالا چه قضیه بانک زدن در میون باشه چه فتح دنیا، انتقام جویان همیشه آماده مبارزه با شرارت هستند، در حقیقت عده کمی وجود دارند که میتونند رو به روی اونا بایستند. برخی از انتقام جو ها، مانند هالک و اسکارلت ویچ همیشه به قدرت های ذاتی خودشون تکیه می کنند تا بتونند در سطح تیم با دشمنان بجنگند. اما بقیه اعضای تیم، حتی اگر قدرت های فوق بشری داشته باشند، اغلب دست به سلاح می شوند. برخی از سلاح های آن ها خصوصا بعد از آثار سینمایی مارول خیلی معروف و محبوب شده اند، مثل تیر و کمان هاکای یا میولنیر ثور. خب مسلما همه چی قدرت درونی یا اصطلاحا قدرت خام ((Raw Power نیست، حتی یه سلاحی که به نظر بی فایده میاد، میتونه دست یه کاربلد به یک ابزار مرگبار تبدیل بشه. از طرفی قدرت خیلی زیاد هم خوب نیست، و یا بدتر از اون میتونه برای مردم بی گناه خطرناک باشه، خصوصا اگر به دست یه شخص کم تجربه بیفته. هر چند شخصیت های کم تجربه به ندرت توی تیم انتقام جویان که از افراد زبده و ماهر تشکیل شده، راه پیدا می کنند. حالا ما توی این مقاله که از سایت cbr گرفته شده، قصد داریم به 20 تا از آن سلاح ها نگاهی بی اندازیم و قدرتمند ترین های آن ها را معرفی می کنیم.

 

20- میله های کوتاه ماکینگ برد (Mockingbird's Battle Staves)

میله های کوتاه ماکینگ برد (Mockingbird's Battle Staves)

ماکینگ برد یکی از ماموران شیلد ((S.H.I.E.L.D می باشد که بعد به یه ابر قهرمان تبدیل شد. وقتی توانایی های او مانند قدرت بدنی و چابکی اش افزایش یافت، تصمیم گرفت به سبک یک مامور خود گمارده (Vigilante) دست به برقراری عدالت بزنه. اون زمان، بیشتر از همه چی به مهارتش توی مبارزه، هوش درخشان و میله های کوتاه نبردش متکی بود. این سلاح ها هم میتونند به طور جداگانه مورد استفاده قرار بگیرند و هم به هم متصل شوند و یک میله بلند ((Bo-Staff را بسازند. هر چند این سلاح اونقدرا هم قدرتمند نیست، بدین ترتیب درسته که ماکینگ برد جز شخصیت های خوب انتقام جویانه، اما سلاح هاش به هیچ وجه خفن نیستند و یقینا ضعیف ترین سلاح میان اعضای این تیم هستند.

 

19- شمشیر "شمشیر باز" (Swordsman's Sword)

شمشیر "شمشیر باز" (Swordsman's Sword)

شمشیر باز (Swordsman) مدت کمی به عنوان یه انتقام جو شناخته می شد، و هیج وقت هم به عنوان یه عضو برجسته توی این تیم دیده نشده، ولی سلاح شسته و رفته خوبی داره. او تصمیم گرفت که از یه شمشیر برای نبرد استفاده کنه، البته اون شمشیره ویژگی منحصر به فردی نداشت اما خود شمشیر باز توی این زمینه مهارت داشت. اما وقتی که او برای مدت مختصری با ماندارین برای پیوستن به گروه انتقام جویان تیم شده شود، ماندارین کلی ویژگی های مفید و جذاب به شمشیر او اضافه کرد. مثل قدرت خرد کردن اجسام و آزاد سازی گاز خطرناک یا ایجاد آتش! اما هیچ کدوم از این ویژگی ها به اندازه کافی خوب نبودند که بتوانند از مرگ شمشیر باز توسط کانگ فاتح در شماره 2 سری Giant-Size Avengersجلوگیری کنند.

 

18- زره استینگری (Stingray's Armor)

زره استینگری (Stingray's Armor)

والتر نیوول یه اقیانوس نگار است، او یکی از اعضای نه چندان فعال در تیم انتقام جویان می باشد و گهگاهی عضو تیم می شود. او بیشتر به خاطر تیم آپ های تقریبا مکررش با نیمور معروف می باشد. اما یه انسان عادی چطور میتونه پا به پای پادشاه آتلانتیس بجنگه و زیر آب همگام او باشه؟ در واقع استینگری این توانایی رو به زره سفید و قرمزش مدیونه، زرهی که بهش توانایی تنفس و حرکت آزادانه در آب رو میده. البته این لباس از نظر جنگی زیاد کاربرد نداره، چرا که هدف اصلی طراحی اون اینه که به کسی که لباس رو پوشیده اجازه بده توی اقیانوس به راحتی کاوش بکنه. اما خب ویژگی هایی نیز برای نبرد داره، مثل شلیک جریان الکتریکی. این زره انقدری پر کاربرد و دقیق می باشد که یه بار استارک اون رو با تجهیزات صنایع خودش اشتباه گرفت!

 

17- لباس هل کت (Hellcat's Suit)

 لباس هل کت (Hellcat's Suit)

پتسی واکر برای اولین بار در شماره 144 سری انتقام جویان در کنار این تیم جنگید. البته اون موقع هنوز یه عضو رسمی به حساب نمی اومد، اما زیاد با اعضای رسمی هم فرقی نداشت و شخصیت موثری برای تیم محسوب می شد. اما هل کت زمانی خوش درخشید و به یک شخصیت توانمند تبدیل شد که لباس مخصوص خودش رو به تن کرد، یه لباس زرد رنگ گربه شکل که توسط خلافکار بزرگی به نام مالکوم دونلبین (Malcolm Donalnain) طراحی شده بود. علی رغم اینکه لباس او چیزی بیش از یه پوشش قهرمانی (Costume) ساده به نظر نمی رسید، با این حال با وجود اینکه او هیچ گونه تجربه ای در مبارزه نداشت، این لباس او را قادر می ساخت که با ابر خبیث های بزرگ نیز بجنگه. درسته که این لباس سلاح خاصی نداره، اما یقینا هر زنی که اون رو بپوشه، به یک سلاح انسانی تبدیل میشه.

 

16- تیر و کمان هاکای (Hawkeye's Bow and Arrow)

تیر و کمان هاکای (Hawkeye's Bow and Arrow)

برخی از آدما اون ابر قهرمان هایی که از تیر و کمان برای مبارزه به جرم و جنایت استفاده می کنند رو دست کم میگیرند و مسخره می کنند. خب البته اونا هم تا حدی حق دارند، یعنی قطعا پرتاب تیر به دشمن خیلی کمتر جلب توجه می کنه وقتی هم تیمی هات میتونند توی فضا نفس بکشند یا از دستاشون انرژی های مخرب شلیک کنند ! اما این یه حقیقت قابل انکاریه که کماندار ها میتونند توی یه تیم در کنار قهرمان های ابرقدرت به نبرد بپردازند. همونطور که کماندار محبوب تیم انتقام جویان، هاکای از یه کمان و طیف وسیعی از انواع تیر های ویژه مختلف برای نبرد استفاده می کنه. همین تنوع تیر های او باعث میشه که این سلاح از دیگر سلاح های این لیست متمایز بشه. در نتیجه وقتی هم تیمی هاش مجبورن برای نبرد با دشمن نزدیکشون بشوند، هاکای عقی می ایسته و با پرتاب تیر دشمناشون رو از پای در میاره !

 

15- لباس واسپ ( Wasp's Suit)

لباس واسپ ( Wasp's Suit)

بیاید برگردیم به زمانی که جانت ون داین، که نخستین شخصیتی است که به واسپ تبدیل شد، در حال آماده شدن برای شروع حرفه ابر قهرمانی خودش بود. در واقع او اولین لباس خودش رو از هنک پیم (نخستین مرد مورچه ای) گرفت. این لباس به جانت اجازه می داد که به راحتی کوچیک بشه و از بال های تخصص یافته لباس نیز استفاده بکنه. این لباس همچنین اسلحه ای الکتریکی در اختیارش میزاشت. این تجهیزات همانند نیش حشره عمل می کردند و علی رغم جثه کوچک او، قدرت نیش های واسپ بسیار زیاد بود. تمام کاری که باید انجام می داد این بود که یه دکمه رو فشار بده و بعد دشمنانش رو با تجهیزات الکتریکی قدرتمندش به فنا می داد! این سلاح ها به اندازه ای قدرتمند و دردناک بودند که بتونند به سادگی جلوی یه غول بیابونی ابر قدرت رو بگیرند!

 

14- سلاح های جور واجور ددپول ((Deadpool's Arsenal

سلاج ددپول

آره ... همانطور که تو این مقاله گفته شده بود ددپول هم سابقه عضویت در گروه اونجرز را داره! و واضحه که ددپول به طرز قابل توجهی عاشق سلاح هاشه! خب چرا نباشه؟ این سلاح ها تا به حال بهش کمک کرده اند که کلی آدم رو بکشه. حقیقت اینه که ددپول مثل اعضای دیگر انتقام جویان به این علاقه نداره که فقط از یه سلاح استفاده کنه. او سلاح های گوناگونی رو با خودش حمل میکنه، از شمشیر های کاتانا گرفته تا کلت های دستی! هر وقت هم از یه سلاح خسته شد یا به کارش نمیومد، به راحتی یه سلاح دیگه رو برمیداره. کلا او عاشق سلاح های انفجاری یا تیز و برنده هست. البته گاهی هم بوده که بره یکی از موتور های هوایی ( (Sky-Cycleاعضای انتقام جویان رو برای اهداف شخصی خودش برداره. جدا از سلاح های ساده او، توانایی ددپول در شفا دادن حتی بدترین جراحت هایش باعث شده تا این حد تبدیل به شخصیت جذابی بشه.

 

13- دستبند های ارتقا یافته بلک ویدو (Black Widow's Bite)

دستبند های ارتقا یافته بلک ویدو (Black Widow's Bite)

بلک ویدو بیشتر به دلیل مهارت اعجاب انگیزش در جاسوسی شهرت داره، ولی برخی اوقات حتی یه جاسوس هم به چیزی بیشتر از مهارت مخفی کاری و دو دستش برای انجام کار خودش نیازه داره. به این دلیل است که دستبند هایش بسیار به کار او می آیند. این دستبند ها، محفظه های جداگانه ای دارن و میتونن چیز هایی مثل گاز بیهوش کننده یا مواد منفجره رو در خود جای دهند. این سلاح مطمئنا مرگبار ترین سلاح جانبی می باشد که تا به حال به کار برده شده، ما اولین بار در شماره 86 سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز شاهد استفاده کردن بلک ویدو از این دستبند ها بودیم. جالبه که قبل از اون، او به کل ظاهر متفاوتی داشت و یه لباس سیاه به همراه نقاب و شنل به تن داشت، حتی رنگ موی مشکی بود! هر چند همون موقع یه به عنوان یه جاسوس قهار در داستان ها حضور پیدا می کرد، اما هرگز تا این حد شخصیت مشهور و پر طرفداری نبود، بدین ترتیب مطمئن باشید که تمام محبوبیت این شخصیت به خاطر اون لباس مشکی نمادین و اسلحه های مچ دستش می باشد، خلاص!

 

12- چنگال های ولورین (Wolverine's Claw)

چنگال های ولورین (Wolverine's Claw) 

ولورین هم در کمیک های New Avengers به گروه اونجرز ملحق شد (کمیکش اینجا ترجمه شده). با وجود اینکه ولورین اغلب با مردان ایکس رفت و آمد میکنه، ولی با این حال او و چنگال های معروف ادمانتیومی اش تاریخچه شیرینی با انتقام جویان نیز دارند. ادمانتیوم در کنار وایبرینیوم سخت ترین فلز روی زمین هستند (شما میتوانید اینجا با ادمانتیوم و دیگر فلز های سخت دنیای کمیک آشنا شوید) بنابراین وقتی این فلز توسط کسی که بیش از یه قرن تجربه در زمینه مبارزه داشته است، مورد استفاده قرار بگیرد؛ یقینا به یه سلاح مرگبار و ماشین کشتار تبدیل می شود. به همین دلیل هست که حتی ابر خبیث ها نیز از مقابله با ولورین ترس دارند! ادمانتیوم از یه فلز سخت الهی ساخته شده، که بهش Adamantine میگویند (در زبان انگلیسی، از این لغت برای چیزی استفاده می شود که "سفت و سخت و معمولا درخشان" باشد) تنها دو چیز هستند که میتونند رو به روی این فلز طاقت بیاورند، یکی وایبرینیوم و دیگری شخصیتی مثل مگنیتو که قدرت های مغناطیسی داشته باشد.

 

11- شمشیر آبنوس (The Ebony Blade)

شمشیر آبنوس (The Ebony Blade)

از زمانی که نخستین شوالیه سیاه با خودش عهد بست که از جان شاه آرتور محافظت بکنه، شمشیر آبنوس بلای جان دشمنان شوالیه سیاه و خلافکار ها بوده است. اما خب این شمشیر پیامد ناخوشایندی هم به دنبال شد و سریعا به یک دردسر تبدیل شد. چرا که تمام خون هایی که توسط شمشیر آبنوس ریخته شده، باعث شدند که شمشیر به یک ابزار شیطانی تبدیل شود. شوالیه سیاه کنونی یعنی دین ویتمن، متوجه شد که این شمشیر داره روحش رو فاسد میکنه. برای همین اون رو در جایی مدفون کرد. اما خب هیچ چیزی توی دنیای کمیک برای همیشه از بین نمیره، این قضیه حتی درباره سلاح ها نیز صدق میکنه. وقتی شوالیه سیاه متوجه شد که دوباره سر و کله این شمشیر پیدا شده، تصمیم گرفت که اون رو از نفرین و پلیدی پاک کنه، بدین ترتیب دوباره تونست ازش به شکلی ایمن استفاده کنه. این برای او یک پوئن مثبت بود، چرا که شمشیر آبنوس بسیار قدرتمند تر از یه شمشیر عادی بود، حتی در برابر حملات جادویی آسیب ناپذیر بود.

 

10- سپر کاپیتان آمریکا (Captain America's  Shield)

سپر کاپیتان امریکا

به عنوان یه سپر، این سلاح مسلما بیشتر برای دفاع استفاده میشه تا حمله. ولی کاپیتان آمریکا انقدر این سلاح رو به دست گرفته که دیگه به تمام شگرد ها و راه های مختلف استفاده از این سپر آشناست، یا به قولا قلقش دستش اومده. کاپیتان همچنین از پرتاب سپرش به عنوان یه راه موثر و ساده برای خلع سلاح یا آسیب زدن به دشمنانش استفاده میکنه، خیلی هم توی این کار مهارت داره (!) البته همونطور که میدونید، او همیشه از این سپر نمادین دایره ای شکل که کابوس دشمنانش می باشد استفاده نمیکرده، در حقیقت اوایلی که خلق شد؛ سپری که ازش برای نبرد استفاده میکرد بیشتر به سپر های نرمال دوران جنگ شباهت داشت. البته خیلی سخت بود که از اون سپر به عنوان یه سلاح برای حمله استفاده بکنی و به همین دلیل، در شماره دوم سری اختصاصی کاپیتان آمریکا با سپر دیگری جایگزین شد. برای آشنایی با سپرهای مختلف Cap، این مقاله را بخوانید.

 

9- زره وار ماشین (War Machine's Armor)

زره وار ماشین

جیمز رودز برای اولین بار از زره ای که توسط تونی استارک ساخته شده، استفاده می کرد تا اگر یه وقت استارک دوباره خوردن الکل رو شروع کرد، حواسش بهش باشه. چند سال بعد از اون، رودی بالاخره تونست یه زره و یه هویت اختصاصی برای خودش دست و پا کنه به نام وار ماشین. البته این زره به اندازه زره های مرد آهنی رنگارنگ و زیبا نبود، اما خب در نوع خودش، حتی از زره مشهور طلایی انتقام جویی استارک هم قدرتمند تره. ولی این زره از خیلی جهات شبیه زره مرد آهنی می باشد، مثلا اشعه هایی که از دستاش یا سینه اش در می آیند، عینا مثل مرد آهنیه. اما چیزی که  زره وارماشین رو منحصر به فرد میکنه، دارا بودن انواع اسلحه ها و سلاح های مختلف و قدرتمندی هست که با استفاده از اون  ها هر ابر خبیثی رو به زانو در میاره!

 

8- زره مرد آهنی (Iron Man's Armor)

زره مرد آهنی

تونی استارک همان کسی است که برای اولین چنین زره هایی رو ساخت. البته او در شرایط وخیمی قرار گرفته بود و مجبور به  این کار شد، چرا که ساخت زره تنها راه فرار او از دست آدمایی بود که او را گروگان گرفته بودند. بنابراین توانایی اصلی زره، زنده نگه داشتن تونی استارکه. اما با گذشت سال ها، او ابتکار بیشتری به خرج داد و از تجهیزات در دسترس خودش بهترین استفاده رو کرد، تا اینکه تونست زره ای که تنها هدفش نجات تونی از مرگ بود رو به یکی از نمادینی ترین بخش های تکنولوژیکی دنیای مارول تبدیل بکنه! از ویژگی های ماندگار و مشهور زره میتوان به شلیک اشعه های مختلف و تخریب کننده و یا حتی کفش های چرخ دار (!) برای حرکت سریع اشاره داشت. تونی استارک همچنین طی این سال ها زره های منحصر به فردی ساخته است، مثل مدل هشتم او که با نام زره "آفتاب پرست" نیز شناخته می شود، قابلیت های بی نظیری چون تشکیل میدان نیرو محافظ و یا شلیک لیزر های قدرتمند را داره، همچنین زره معروفی به نام هالک باستر (Hulk Buster) داره که برای متوقف کردن هالک ساخته شده بود. این زره نقش پررنگی رو در دنیای سینمایی نیز داشته است (اگر میخواهید بیشتر با زره های مرد آهنی آشنا شوید، توصیه میشود این مقاله، این مقاله، این مقاله و این مقاله را مطالعه کنید)

 

7- لباس پلنگ سیاه (Black Panther's Suit)

ساکنان کشور پیشرفته واکاندا، تاریخچه ای طولانی در ساخت فناوری های شگفت انگیز و مختلف از وایبرینیوم دارند. قطعا شگفت انگیز ترین این فناوری ها، لباس پلنگ سیاه می باشد. من خودم همیشه دوست داشتم یکی از این لباس ها داشته باشم! این لباس دارای انواع گوناگونی از ابزار های جنگی بی مانند می باشد، مثل تیغه و چنگال های وایبرینیومی. یعنی همانطور که یه آدم عادی میتونه خیلی راحت یه کاغذ رو پاره کنه، پلنگ سیاه به همون راحتی با استفاده از این سلاح ها میتونه هر چیزی رو در هم بدره! خوبشختانه توی فیلم موفق پلنگ سیاه با چشمه ای از قابلیت های این لباس آشنا شدیم، مثلا دیدیم که میتونه از حملات دشمنان انرژی جذب کنه، و بعد اون رو به شکل یه موج قوی آزادش کنه که میتونه هر چیزی یا هر کسی که سر راهش باشه رو به فنا بده! یا به عبارت دیگه، هر چقدر محکم تر پلنگ سیاه رو بزنی، یه جواب محکم تر ازش میگیری!

 

6- گرز طلایی هرکول (The Golden Mace)

مطمئنا هرکول برای حمله درست و حسابی اصلا نیازی به سلاح نداره! اما خب او هم مثل ثور، گاهی تصمیم میگیره که یه سلاح با خودش برداره و به میدون نبرد بره. بهترین سلاحی که او استفاده میکنه یقینا گرز طلایی اش است، سلاحی که توسط خودش هفائستوس ساخته شده (هفائستوس در اساطیر یونانی، پسر زئوس و آهنگری قهار می باشد) این گرز از یه فلز سخت و درخشان (Adamantine) ساخته شده، فلزی مرموز که نه تنها فوق العاده سفت و مقاومه، بلکه در برابز حملات جادویی و انرژی های قوی آسیب ناپذیره. هرکول از این سلاح در برابر ثور در اولین دیدارشان طی شماره اول داستان Journey into Mystery Annual استفاده کرد، نبردی که به اثر یه سوءتفاهم وحشتناک رخ داد (شما میتوانید درباره نبرد بین این دو شخصیت در این مقاله اطلاعات کامل تری کسب کنید) شاید گرز طلایی هرکول توانایی فراخواندن رعد و برق رو مثل میولنیر ثور نداشته باشه، اما وقتی دست کسی مثل هرکول بیفته، اون وقت میفهمیم که میتونه به اندازه میولنیر خطرناک و مغلوب نشدنی باشه!

 

5- چشم آگاماتو (Eye of Agamotto)

دکتر استرنج معمولا به عنوان جادوگر اعظم (The Sorcerer Supreme) شناخته می شود، توانایی های جادویی او روی کره زمین بسیار شگفت انگیز و بی همتا هستند، اما دشمنان او فقط به سیاره زمین محدود نمی شوند! او مرتبا با تهدیداتی کیهانی مواجه می شود که بسیار قدرتمند تر از هر موجود مرگبار دیگری هستند! توی این شرایط، او معمولا از ابزاری جادویی و مرموز برای مقابله با دشمنانش استفاده میکنه به نام چشم آگاماتو. در حقیقت این چشم به عنوان یه سلاح مثل گرز هرکول یا سپر کاپیتان آمریکا رفتار نمیکنه، مثلا یکی از ویژگی هاش اینه که میتونه حقیقت رو نشون بده. این سلاح میتونه یه نور درخشان بازتاب بکنه که پرده از حقیقت برمیداره و هر چیزی پنهانی رو آشکار میکنه. این نور حتی قابلیت این رو داره که جادوگران بدذات رو تضعیف کنه.

 

4- چکش ثاندر استرایک (Thunderstrike Mace)

اریک مسترسون، حرفه ابرقهرمانی خودش رو به عنوان ثور آغاز کرد. اون موقع میولنیر را در اختیار داشت تا زمانی که ثور اصلی بتونه برگرده و میولنیر رو ازش پس بگیره. اما خب این مسئله باعث نشد که او دیگه یه ابرقهرمان نباشه. او اسم خودش رو به ثاندر استرایک (به معنای ضربه رعد) و یه سلاح جدید رو به دست گرفت که توسط اودین به طور اختصاصی برای او ساخته شده بود: چکشی به نام ثاندر استرایک. مثل میولنیر، این سلاح به کسی که اون رو به دست گرفته اجازه میده که پرواز بکنه، بتونه این سلاح رو حتی از مناطق دور فرا بخوانه و یا ضربات سهمگینی رو به دشمنانش وارد بکنه. اما یه تفاوتی هم داره، از آن جا که ثاندر استرایک خدای رعد و برق نیست، نه خود او و نه چکشش نمیتونند صاعقه رو کنترل کنند. به عبارتی میتونیم این سلاح رو میولنیری با یه اسم کمتر خفن بنامیم!

 

3- میولنیر (Mjolnir)

میولنیر (Mjolnir)

میولنیر احتمالا معروف ترین سلاح میان تمام اعضای انتقام جویان باشه. با استفاده از این سلاح میتوان پرواز کرد یا صاعقه را فرا خواند. همچنین میشه ازش به عنوان یه پتک برای ضربه به دشمن استفاده کرد، مطمئن باشید هر کسی که ضربات سنگین میولنیر رو نوش جان کنه، حالا حالا ها از جایش بلند نمیشه! تنها کسی میتونه این چکش قدرتمند رو به دست بگیره که لایق آن باشه (برای آشنایی با شخصیت هایی که تا به حال توانسته اند میولنیر را بلند کنند، این مقاله را بخوانید) میولنیر سلاح اختصاصی ثور به حساب میاد، حتی با وجود اینکه چندین ثور وجود داره، اما فقط یه میولنیر هست که اونم به ثور اختصاص داره. این سلاح توسط دورف های نداولیر (Nidavellir) ساخته شده، آن ها بزرگترین آهنگران نه قلمرو (Nine Realms) هستند. البته اون افسونی که باعث میشه تنها شخصی که لیاقت آن را داشته باشه، بتونه میولنیر را به دست بگیره توسط اودین به آن اضافه شد.

 

2- سیستم زره ای پاد (POD System Armor)

سیستم زره ای پاد (POD System Armor)

سیستم پاد (POD) که مخفف عبارت Planetary Operational Defense (دفاع کاربردی نجومی) می باشد، یه سیستم زره ای رباتیکی است. این زره با یه دختر نروژی جوانی به نام آیکو جوکینن پیوند خورد و شخصیت پاد به وجود اومد. پاد یه زره بسیار هوشمند می باشد، مثلا زمانی که این زره با تیم New Revengers مبارزه می کرد، برای نجات آیکو به نبرد خاتمه داد و به جای اینکه خودش رو ترمیم بکنه، تصمیم گرفت آیکو رو نجات بده. از طرفی این زره بسیار قدرتمنده، حتی تا به حال به انتقام جویان هم نبرد کرده و اونارو شکست داده! اما او بعد ها راه دیگری رو انتخاب کرد و به تیم متفاوتی از انتقام جویان پیوست: تفکر مکانیکی انتقام جویان (Avengers  Idea Mechanics) این تیم توسط Sunspot رهبری می شد. تجهیزات این زره شامل اسلحه های گوناگون انرژی و یا ذخایر مین های انفجاری می باشد. به علاوه همونطور که پیش از این اشاره کردیم، بسیار زره هوشمندیه، طوری که میتونه مهارت مبارزه دشمنانش رو بررسی کنه و سیستم خودش رو مطابق با ویژگی های اونا تطبیق بده.

 

1- نیزه سه شاخه نپتون  (The Trident of Neptune)

نیزه سه شاخه نپتون  (The Trident of Neptune)

اگر کسی توی کمیک بخواد پادشاه دریا بشه، حتما به یه نیزه سه شاخه نیاز پیدا میکنه تا بتونه قدرت خودش رو به نمایش بزاره، نیمور ساب مارینر این قضیه رو درک کرده و یه دونه خوبش رو داره! او سال های سال هست که نیزه معروف نپتون رو در اختیار داره. کسی که این این نیزه سه شاخه رو داشته باشه، میتونه به روش های مختلفی آب رو کنترل بکنه یا از اون برای آسیب به دشمن استفاده بکنه. این سلاح هم درست مثل گرز طلایی هرکول از adamantine ساخته شده، بنابراین نمیتوان آن را از بین برد. اگر کافی نبود، باید بگم که این نیزه همچنین میتونه اشعه های لیزری مختلفی شلیک بکنه و یا باعث تغییر شکل اشخاص بشه! اگر کسی که از این سلاح استفاده میکنه به اندازه کافی قدرتمند باشه، میتونه با استفاده از اون حتی در مقابل اهریمنان بایسته! نتیجه می گیریم این سلاح به همون اندازه که نامش شهرت داره، قدرتمند و شگفت انگیزه!

 

محمد امین حیاتی (PotterCap-Spider)

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 سلاح نیرومند که در دنیای سینمایی مارول مخفی شده اند!

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

15 قابلیت شگفت انگیز لباس پلنگ سیاه

15 سلاح برتر در کمیک های ثور (THOR)

معرفی وسایل و ابزارآلات جادویی دکتر استرنج – قسمت آخر

15 نفری که تا به حال چکش ثور را بر دست گرفته اند!

رتبه بندی قوی ترین فلزات در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Kia-thor
#1 Kia-thor 1398-01-22 21:51
خسته نباشید و ممنون از این مقاله.
واقعا وقتش بود.
اون شمشیر ابنوس و شوالیه تاریکی خیلی جالب بود و بنظرم شخصیت جالبی باشه. امیدوارم یجوری فیلمشم بسازه مارول.
سلاح های انتقام-جویان هم که جای خود داره. بی صبرانه منتظر قسمت دوم مقالم.
نقل قول کردن
moali
#2 moali 1398-01-22 23:38
خسته نباشید، مقاله خوبی بود ولی قطعا جذابیت اصلیش برای قسمت دومشه که اصل قضیه توی اون لیست قرار داره

ایشالا دومیش...

فکر میکنم از شوالیه سیاه فیلم بسازه مارول چون به نحوی با مون نایت احتمال داره و مون نایت رو طبق گفته فایگی براش برنامه دارن
نقل قول کردن
HOPE
#3 HOPE 1398-01-23 00:48
سلام ببخشید بابت اسپم...استاد ترابی یک تئوری ذهنمو مشغول کرده میخواستم اگر بشه نظرتونو دربارش بدونم...
احتمال اسپویل!...با توجه به اینکه اخیرا یک عکس از اسباب بازی های فیلم پایان بازی لورفته که احتمال وقوع تئوری ساخته شدن دستکش جداگانه توسط تونی و استفاده کردن از اون به همراه سنگ ها برای شکست ثانوس را در این فیلم تقویت میکنه و اینکه اخیرا برادران روسو اعلام کردن مردم برای دیدن فیلم پایان بازی کافیه فیلم های سرباز زمستان ،جنگ داخلی و جنگ بی نهایت را بعنوان پیش نیاز تماشا کنن و(میدونیم یکی از محور های مشترک دو فیلم اول مسئله گذشته تاریک سرباز زمستان و اختلافات بین اعضای گروهه)... بنظرتون احتمالش هست که تونی پس از شکست ثانوس تحت تاثیر قدرتی که بدست میاره بخواد از دستکش برای گرفتن انتقام یا رفتن به گذشته برای جلوگیری از قتل پدر و مادرش با کشتن سرباز زمستان استفاده کنه وبقیه اعضای گروه با او مقابله کنن( وجود دستگاه شبیه سازخاطرات شاید در اینجا کاربرد داشته باشه)... یا اینکه برای شکست ثانوس دستکش توسط هاکای استفاده بشه که با توجه به تاکید زیادی که در تریلر ها روی این شخصیت شده میدونیم روحیه خشن و انتقامجویی در این فیلم پیدا کرده و شاید این قدرت موجب بروز اتفاقات واختلافاتی بین اون و بقیه بشه؟(و حتی زمینه حضورکیت بیشاپ فراهم بشه)...شاید این موضوع همون پایانی باشه که اخیرا برادران روسو گفتن هیچ کسی تا حالا نتونسته پیشبینی کنه
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#4 Fariba Pirna 1398-01-23 01:17
به نقل از HOPE:
سلام ببخشید بابت اسپم...استاد ترابی یک تئوری ذهنمو مشغول کرده میخواستم اگر بشه نظرتونو دربارش بدونم...
احتمال اسپویل!...با توجه به اینکه اخیرا یک عکس از اسباب بازی های فیلم پایان بازی لورفته که احتمال وقوع تئوری ساخته شدن دستکش جداگانه توسط تونی و استفاده کردن از اون به همراه سنگ ها برای شکست ثانوس را در این فیلم تقویت میکنه و اینکه اخیرا برادران روسو اعلام کردن مردم برای دیدن فیلم پایان بازی کافیه فیلم های سرباز زمستان ،جنگ داخلی و جنگ بی نهایت را بعنوان پیش نیاز تماشا کنن و(میدونیم یکی از محور های مشترک دو فیلم اول مسئله گذشته تاریک سرباز زمستان و اختلافات بین اعضای گروهه)... بنظرتون احتمالش هست که تونی پس از شکست ثانوس تحت تاثیر قدرتی که بدست میاره بخواد از دستکش برای گرفتن انتقام یا رفتن به گذشته برای جلوگیری از قتل پدر و مادرش با کشتن سرباز زمستان استفاده کنه وبقیه اعضای گروه با او مقابله کنن( وجود دستگاه شبیه سازخاطرات شاید در اینجا کاربرد داشته باشه)... یا اینکه برای شکست ثانوس دستکش توسط هاکای استفاده بشه که با توجه به تاکید زیادی که در تریلر ها روی این شخصیت شده میدونیم روحیه خشن و انتقامجویی در این فیلم پیدا کرده و شاید این قدرت موجب بروز اتفاقات واختلافاتی بین اون و بقیه بشه؟(و حتی زمینه حضورکیت بیشاپ فراهم بشه)...شاید این موضوع همون پایانی باشه که اخیرا برادران روسو گفتن هیچ کسی تا حالا نتونسته پیشبینی کنه

میدونم که از من سوال نپرسیدین ولی نظرم رو در یه مورد بیان میکنم :
به صحبت اولت کاری ندارم و من در اون مورد اصلا نظری نمیدم ولی در مورد صحبت دومت و استفاده دستکش توسط هاکای باید بگم که خیلی خیلی زیاد غیر منطقی و غیر ممکن به نظر میرسه . به نظر خودم که غیر ممکنه . اخه خداییش هاکای و استفاده از دستکش بینهایت ؟؟؟؟!!!! :o :zzz اصلا مگه هاکای یک انسان معمولی نیست ؟ پس چطوری میخواد قدرت 6 سنگ ابدیت رو تحمل کنه ؟؟؟!!! هاکای همون یک سنگ ابدیت رو هم نمیتونه تحمل کنه چه برسه به 6 تا . :-* :-*
در ضمن در مورد استفاده از دستکش بینهایت یک نکته دیگه اینکه فکر میکنم هر کسی که میخواد ازش استفاده کنه باید یه مهارت و کنترلی هم روی سنگ های بینهایت داشته باشه . یعنی باید استفاده از سنگ های بینهایت رو بلد باشه . حداقل باید بتونه از یک سنگ بینهایت استفاده کنه که با استفاده از اون کنترل نسبی روی سنگ های دیگه داشته باشه دیگه درسته؟؟ حداقل فکر کنم در کمیک که اینطور بود .
نه استارک و نه هاکای چنین ویژگی رو ندارند و هیچ کدومشون (مخصوصا هاکای) هیچ دانشی نسبت به هیچ کدوم از سنگ های بینهایت ندارند. هاکای که دیگه اصلا و فکر اینکه از دستکش بینهایت استفاده کنه بینهایت دور از ذهنه . احتمال این مورد کمتر از 0 درصده !!!.
نقل قول کردن
HOPE
#5 HOPE 1398-01-23 07:58
به نقل از Fariba Pirna:
به نقل از HOPE:
سلام ببخشید بابت اسپم...استاد ترابی یک تئوری ذهنمو مشغول کرده میخواستم اگر بشه نظرتونو دربارش بدونم...
احتمال اسپویل!...با توجه به اینکه اخیرا یک عکس از اسباب بازی های فیلم پایان بازی لورفته که احتمال وقوع تئوری ساخته شدن دستکش جداگانه توسط تونی و استفاده کردن از اون به همراه سنگ ها برای شکست ثانوس را در این فیلم تقویت میکنه و اینکه اخیرا برادران روسو اعلام کردن مردم برای دیدن فیلم پایان بازی کافیه فیلم های سرباز زمستان ،جنگ داخلی و جنگ بی نهایت را بعنوان پیش نیاز تماشا کنن و(میدونیم یکی از محور های مشترک دو فیلم اول مسئله گذشته تاریک سرباز زمستان و اختلافات بین اعضای گروهه)... بنظرتون احتمالش هست که تونی پس از شکست ثانوس تحت تاثیر قدرتی که بدست میاره بخواد از دستکش برای گرفتن انتقام یا رفتن به گذشته برای جلوگیری از قتل پدر و مادرش با کشتن سرباز زمستان استفاده کنه وبقیه اعضای گروه با او مقابله کنن( وجود دستگاه شبیه سازخاطرات شاید در اینجا کاربرد داشته باشه)... یا اینکه برای شکست ثانوس دستکش توسط هاکای استفاده بشه که با توجه به تاکید زیادی که در تریلر ها روی این شخصیت شده میدونیم روحیه خشن و انتقامجویی در این فیلم پیدا کرده و شاید این قدرت موجب بروز اتفاقات واختلافاتی بین اون و بقیه بشه؟(و حتی زمینه حضورکیت بیشاپ فراهم بشه)...شاید این موضوع همون پایانی باشه که اخیرا برادران روسو گفتن هیچ کسی تا حالا نتونسته پیشبینی کنه

میدونم که از من سوال نپرسیدین ولی نظرم رو در یه مورد بیان میکنم :
به صحبت اولت کاری ندارم و من در اون مورد اصلا نظری نمیدم ولی در مورد صحبت دومت و استفاده دستکش توسط هاکای باید بگم که خیلی خیلی زیاد غیر منطقی و غیر ممکن به نظر میرسه . به نظر خودم که غیر ممکنه . اخه خداییش هاکای و استفاده از دستکش بینهایت ؟؟؟؟!!!! :o :zzz اصلا مگه هاکای یک انسان معمولی نیست ؟ پس چطوری میخواد قدرت 6 سنگ ابدیت رو تحمل کنه ؟؟؟!!! هاکای همون یک سنگ ابدیت رو هم نمیتونه تحمل کنه چه برسه به 6 تا . :-* :-*
در ضمن در مورد استفاده از دستکش بینهایت یک نکته دیگه اینکه فکر میکنم هر کسی که میخواد ازش استفاده کنه باید یه مهارت و کنترلی هم روی سنگ های بینهایت داشته باشه . یعنی باید استفاده از سنگ های بینهایت رو بلد باشه . حداقل باید بتونه از یک سنگ بینهایت استفاده کنه که با استفاده از اون کنترل نسبی روی سنگ های دیگه داشته باشه دیگه درسته؟؟ حداقل فکر کنم در کمیک که اینطور بود .
نه استارک و نه هاکای چنین ویژگی رو ندارند و هیچ کدومشون (مخصوصا هاکای) هیچ دانشی نسبت به هیچ کدوم از سنگ های بینهایت ندارند. هاکای که دیگه اصلا و فکر اینکه از دستکش بینهایت استفاده کنه بینهایت دور از ذهنه . احتمال این مورد کمتر از 0 درصده !!!.

درسته منم قبلش خودم به این موضوع فکر کردم که چجوری یک انسان میتونه قدرت سنگا رو تحمل کنه و توانایی استفاده ازشونو داشته باشه ولی چون در دو تا از تئوری هایی که در اینترنت بخاطر منبعشون خیلی شایع بودن که احتمال داره درست باشن (حالا نمیدونم واقعا جطور ممکنه) و اونی که محتمل تر بود گفته شده بود که تونی دستکش میسازه و از اون استفاده میکنه و در دیگری گفته شده بود هاکای از اون دستکش استفاده میکنه بخاطر این ، این سوال برام پیش اومد که بنظرم اگر قرار باشه همچین اتفاقی واقعا بیفته و بنظرم که تونی محتمل تره برای اینکار، آیا ممکنه پای وقایع جنگ داخلی به این فیلم باز بشه یا نه...
خیلی ممنونم از نظرشما که از کمیک ها استدلال کردی مفید بود برام
نقل قول کردن
moali
#6 moali 1398-01-23 09:24
به نقل از HOPE:
به نقل از Fariba Pirna:
به نقل از HOPE:
سلام ببخشید بابت اسپم...استاد ترابی یک تئوری ذهنمو مشغول کرده میخواستم اگر بشه نظرتونو دربارش بدونم...
احتمال اسپویل!...با توجه به اینکه اخیرا یک عکس از اسباب بازی های فیلم پایان بازی لورفته که احتمال وقوع تئوری ساخته شدن دستکش جداگانه توسط تونی و استفاده کردن از اون به همراه سنگ ها برای شکست ثانوس را در این فیلم تقویت میکنه و اینکه اخیرا برادران روسو اعلام کردن مردم برای دیدن فیلم پایان بازی کافیه فیلم های سرباز زمستان ،جنگ داخلی و جنگ بی نهایت را بعنوان پیش نیاز تماشا کنن و(میدونیم یکی از محور های مشترک دو فیلم اول مسئله گذشته تاریک سرباز زمستان و اختلافات بین اعضای گروهه)... بنظرتون احتمالش هست که تونی پس از شکست ثانوس تحت تاثیر قدرتی که بدست میاره بخواد از دستکش برای گرفتن انتقام یا رفتن به گذشته برای جلوگیری از قتل پدر و مادرش با کشتن سرباز زمستان استفاده کنه وبقیه اعضای گروه با او مقابله کنن( وجود دستگاه شبیه سازخاطرات شاید در اینجا کاربرد داشته باشه)... یا اینکه برای شکست ثانوس دستکش توسط هاکای استفاده بشه که با توجه به تاکید زیادی که در تریلر ها روی این شخصیت شده میدونیم روحیه خشن و انتقامجویی در این فیلم پیدا کرده و شاید این قدرت موجب بروز اتفاقات واختلافاتی بین اون و بقیه بشه؟(و حتی زمینه حضورکیت بیشاپ فراهم بشه)...شاید این موضوع همون پایانی باشه که اخیرا برادران روسو گفتن هیچ کسی تا حالا نتونسته پیشبینی کنه

میدونم که از من سوال نپرسیدین ولی نظرم رو در یه مورد بیان میکنم :
به صحبت اولت کاری ندارم و من در اون مورد اصلا نظری نمیدم ولی در مورد صحبت دومت و استفاده دستکش توسط هاکای باید بگم که خیلی خیلی زیاد غیر منطقی و غیر ممکن به نظر میرسه . به نظر خودم که غیر ممکنه . اخه خداییش هاکای و استفاده از دستکش بینهایت ؟؟؟؟!!!! :o :zzz اصلا مگه هاکای یک انسان معمولی نیست ؟ پس چطوری میخواد قدرت 6 سنگ ابدیت رو تحمل کنه ؟؟؟!!! هاکای همون یک سنگ ابدیت رو هم نمیتونه تحمل کنه چه برسه به 6 تا . :-* :-*
در ضمن در مورد استفاده از دستکش بینهایت یک نکته دیگه اینکه فکر میکنم هر کسی که میخواد ازش استفاده کنه باید یه مهارت و کنترلی هم روی سنگ های بینهایت داشته باشه . یعنی باید استفاده از سنگ های بینهایت رو بلد باشه . حداقل باید بتونه از یک سنگ بینهایت استفاده کنه که با استفاده از اون کنترل نسبی روی سنگ های دیگه داشته باشه دیگه درسته؟؟ حداقل فکر کنم در کمیک که اینطور بود .
نه استارک و نه هاکای چنین ویژگی رو ندارند و هیچ کدومشون (مخصوصا هاکای) هیچ دانشی نسبت به هیچ کدوم از سنگ های بینهایت ندارند. هاکای که دیگه اصلا و فکر اینکه از دستکش بینهایت استفاده کنه بینهایت دور از ذهنه . احتمال این مورد کمتر از 0 درصده !!!.

درسته منم قبلش خودم به این موضوع فکر کردم که چجوری یک انسان میتونه قدرت سنگا رو تحمل کنه و توانایی استفاده ازشونو داشته باشه ولی چون در دو تا از تئوری هایی که در اینترنت بخاطر منبعشون خیلی شایع بودن که احتمال داره درست باشن (حالا نمیدونم واقعا جطور ممکنه) و اونی که محتمل تر بود گفته شده بود که تونی دستکش میسازه و از اون استفاده میکنه و در دیگری گفته شده بود هاکای از اون دستکش استفاده میکنه بخاطر این ، این سوال برام پیش اومد که بنظرم اگر قرار باشه همچین اتفاقی واقعا بیفته و بنظرم که تونی محتمل تره برای اینکار، آیا ممکنه پای وقایع جنگ داخلی به این فیلم باز بشه یا نه...
خیلی ممنونم از نظرشما که از کمیک ها استدلال کردی مفید بود برام

حالا یه چیزیم که ذهن منو درگیر کرده اینه که شاید تونی و دست کردن دست‌کش بینهایت منجر به این بشه که ما مثلا در صحنه پس از تیتراژ ایلومیناتی رو شاهد باشیم که در تکاپوی مخفی کردن سنگ‌ها هستند چون اخیرا یک عکس سر صحنه گرفته شده بود که رافالو و داونی جونیور به همراه یک بازیگر شرقی داخل سلفی هستن و بعدش سریع پاک شد یا مثلا یکی از عوامل ساخت دکتر استرنج ۲ عکس نیمور را روی صفحه شخصی خود قرار داد و سریع پاک کرد پس شاید نیمور در صحنه پس از تیتراژ این فیلم در غالب اعضای گروه ایلومیناتی حضور داشته باشه...
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#7 Fariba Pirna 1398-01-23 09:54
#6
با اینکه نمیدونم ایلومیناتی چه کسی (و یا چه کسایی‌اند) ولی فکر کنم احتمال اینهایی که گفتین وجود داره . هرچند که من خیلی دقیق متوجه منظورتون نشدم .
البته خود من فکر میکنم از اون جایی که ارتباط شخصیت نیمور در کمیک بیشتر با بلک پنتر هست تا دکتر استرنج ، بنابراین شخصیت نیمور از فیلم دوم بلک پنتر وارد MCU میشه . این حدس منه . شایدم از فیلم سوم بلک پنتر به بعد معرفی بشه .!!! یا شایدم از فیلم بعدی انتقام جویان . یا شایدم ... .
در هر صورت پیش بینیش واقعا سخته چون خیلی از احتمالات وجود داره ولی حدس من اینکه در فیلم دوم بلک پنتر نیمور وارد داستان MCU میشه .
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#8 Fariba Pirna 1398-01-23 10:20
بابت اسپم متاسفم .
کلا در مورد اینکه شخصیت هایی مثل 4 شکفت انگیز و ایکس من ها و سیلور سرفر و گالاکتوس و ... ، چطور وارد MCU میشن نظریه های خیلی زیادی وجود داره که نظر من اینکه قابل پیش بینی نیست .
احتمالا همه شخصیت های کمیک مارول رو در MCU نبینیم . این چیزیه که از خیلی وقت قبل حدس میزدم . از وقتی که صحبت در شخصیت مرگ(death) در انتقام جویان مطرح بود .
به نظر من احتمالا شخصیت هایی مثل مرگ ، دادگاه زندگی ، بینهایت ، والای همگان ، ابدیت و ... ، رو هرگز در MCU مشاهده نکنیم . فکر کنم که بعضی از قهرمانان نه چندان مهم و حتی نسبتا مهم کمیک هم هرگز در MCU ظاهر نشن .
البته مطمئنا شخصیت های خیلی مهم و بنیادی مثل 4 شگفت انگیز ، حداقل خیلی از x man های مهم ، سیلور سرفر و ... ، دیر یا زود در MCU ظاهر میشن . به نظرم کسانی مثل گالاکتوس و احتمالا انالیوس هم مطمئنا باشن .
خود من خیلی دوست دارم شخصیت های بتاری بیل ( که احتمالا در سری جدید محافظین کهکشن وارد بشه و در آینده عضوی از گروه محافظین کهکشان باشه !!! ) ، سیلور سرفر ، وولورین و چهار شگفت انگیز رو هرچه زودتر در MCU ببینم .
از بین شخصیت های منفی هم خیلی دوست داشتم منگوگ ( دشمن ثور و آزگارد ) رو ببینم که متاسفانه با نابودی آزگارد و مرگ ثور در فیلم انتقام جویان : پایان بازی ، احتمالش 0 درصده .
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1398-01-23 10:23
به نقل از HOPE:
سلام ببخشید بابت اسپم...استاد ترابی یک تئوری ذهنمو مشغول کرده میخواستم اگر بشه نظرتونو دربارش بدونم...
احتمال اسپویل!...با توجه به اینکه اخیرا یک عکس از اسباب بازی های فیلم پایان بازی لورفته که احتمال وقوع تئوری ساخته شدن دستکش جداگانه توسط تونی و استفاده کردن از اون به همراه سنگ ها برای شکست ثانوس را در این فیلم تقویت میکنه و اینکه اخیرا برادران روسو اعلام کردن مردم برای دیدن فیلم پایان بازی کافیه فیلم های سرباز زمستان ،جنگ داخلی و جنگ بی نهایت را بعنوان پیش نیاز تماشا کنن و(میدونیم یکی از محور های مشترک دو فیلم اول مسئله گذشته تاریک سرباز زمستان و اختلافات بین اعضای گروهه)... بنظرتون احتمالش هست که تونی پس از شکست ثانوس تحت تاثیر قدرتی که بدست میاره بخواد از دستکش برای گرفتن انتقام یا رفتن به گذشته برای جلوگیری از قتل پدر و مادرش با کشتن سرباز زمستان استفاده کنه وبقیه اعضای گروه با او مقابله کنن( وجود دستگاه شبیه سازخاطرات شاید در اینجا کاربرد داشته باشه)... یا اینکه برای شکست ثانوس دستکش توسط هاکای استفاده بشه که با توجه به تاکید زیادی که در تریلر ها روی این شخصیت شده میدونیم روحیه خشن و انتقامجویی در این فیلم پیدا کرده و شاید این قدرت موجب بروز اتفاقات واختلافاتی بین اون و بقیه بشه؟(و حتی زمینه حضورکیت بیشاپ فراهم بشه)...شاید این موضوع همون پایانی باشه که اخیرا برادران روسو گفتن هیچ کسی تا حالا نتونسته پیشبینی کنه

بنده اصلا نمیتونم این سوال را پاسخ بدم چون به خاطر پرهیز از اسپویلرهای احتمالی حتی خبرهای موثق این فیلم را هم دنبال نمیکنم چه برسه به فرضیه ها! حتی راستش مقالات اقای فقیه را هم نمیخونم
نقل قول کردن
HOPE
#10 HOPE 1398-01-23 11:38
به نقل از mtm:
به نقل از HOPE:
سلام ببخشید بابت اسپم...استاد ترابی یک تئوری ذهنمو مشغول کرده میخواستم اگر بشه نظرتونو دربارش بدونم...
احتمال اسپویل!...با توجه به اینکه اخیرا یک عکس از اسباب بازی های فیلم پایان بازی لورفته که احتمال وقوع تئوری ساخته شدن دستکش جداگانه توسط تونی و استفاده کردن از اون به همراه سنگ ها برای شکست ثانوس را در این فیلم تقویت میکنه و اینکه اخیرا برادران روسو اعلام کردن مردم برای دیدن فیلم پایان بازی کافیه فیلم های سرباز زمستان ،جنگ داخلی و جنگ بی نهایت را بعنوان پیش نیاز تماشا کنن و(میدونیم یکی از محور های مشترک دو فیلم اول مسئله گذشته تاریک سرباز زمستان و اختلافات بین اعضای گروهه)... بنظرتون احتمالش هست که تونی پس از شکست ثانوس تحت تاثیر قدرتی که بدست میاره بخواد از دستکش برای گرفتن انتقام یا رفتن به گذشته برای جلوگیری از قتل پدر و مادرش با کشتن سرباز زمستان استفاده کنه وبقیه اعضای گروه با او مقابله کنن( وجود دستگاه شبیه سازخاطرات شاید در اینجا کاربرد داشته باشه)... یا اینکه برای شکست ثانوس دستکش توسط هاکای استفاده بشه که با توجه به تاکید زیادی که در تریلر ها روی این شخصیت شده میدونیم روحیه خشن و انتقامجویی در این فیلم پیدا کرده و شاید این قدرت موجب بروز اتفاقات واختلافاتی بین اون و بقیه بشه؟(و حتی زمینه حضورکیت بیشاپ فراهم بشه)...شاید این موضوع همون پایانی باشه که اخیرا برادران روسو گفتن هیچ کسی تا حالا نتونسته پیشبینی کنه

بنده اصلا نمیتونم این سوال را پاسخ بدم چون به خاطر پرهیز از اسپویلرهای احتمالی حتی خبرهای موثق این فیلم را هم دنبال نمیکنم چه برسه به فرضیه ها! حتی راستش مقالات اقای فقیه را هم نمیخونم

درسته حق دارید ممنونم از توجهتون
نقل قول کردن
Barbod2018
#11 Barbod2018 1398-01-23 13:16
به نقل از Fariba Pirna:
بابت اسپم متاسفم .
کلا در مورد اینکه شخصیت هایی مثل 4 شکفت انگیز و ایکس من ها و سیلور سرفر و گالاکتوس و ... ، چطور وارد MCU میشن نظریه های خیلی زیادی وجود داره که نظر من اینکه قابل پیش بینی نیست .
احتمالا همه شخصیت های کمیک مارول رو در MCU نبینیم . این چیزیه که از خیلی وقت قبل حدس میزدم . از وقتی که صحبت در شخصیت مرگ(death) در انتقام جویان مطرح بود .
به نظر من احتمالا شخصیت هایی مثل مرگ ، دادگاه زندگی ، بینهایت ، والای همگان ، ابدیت و ... ، رو هرگز در MCU مشاهده نکنیم . فکر کنم که بعضی از قهرمانان نه چندان مهم و حتی نسبتا مهم کمیک هم هرگز در MCU ظاهر نشن .
البته مطمئنا شخصیت های خیلی مهم و بنیادی مثل 4 شگفت انگیز ، حداقل خیلی از x man های مهم ، سیلور سرفر و ... ، دیر یا زود در MCU ظاهر میشن . به نظرم کسانی مثل گالاکتوس و احتمالا انالیوس هم مطمئنا باشن .
خود من خیلی دوست دارم شخصیت های بتاری بیل ( که احتمالا در سری جدید محافظین کهکشن وارد بشه و در آینده عضوی از گروه محافظین کهکشان باشه !!! ) ، سیلور سرفر ، وولورین و چهار شگفت انگیز رو هرچه زودتر در MCU ببینم .
از بین شخصیت های منفی هم خیلی دوست داشتم منگوگ ( دشمن ثور و آزگارد ) رو ببینم که متاسفانه با نابودی آزگارد و مرگ ثور در فیلم انتقام جویان : پایان بازی ، احتمالش 0 درصده .

وان ابو ال و دادگاه زندگی نمیان به دلیل اینکه هردوشون تو مالتیورس یکی هستن
نقل قول کردن
SAMPIR448
#12 SAMPIR448 1398-01-23 16:18
خب خب خب نظریه های زیادی هست و گفته شد و اصن داغون کرد مغز مارو از بس این فیلم هیجان انگیزه (سکته نکنم شانس اوردم ) چند تا چیز هم من بگم شاید خوب باشه گفتنشون
(سریال ˝فالکون و سرباز زمستان˝ برای پخش از استریم دیزنی پلاس تایید شد یعنی چی با این شرایط و با توجه به ساخته شدن این سریال، تقریباََ کاپیتان آمریکا شدن باکی بارنز و یا سم ویلسون بعد از مردن احتمالی استیو راجرز در فیلم ˝اَونجرز: اند گیم˝ و در دنیای سینمایی مارول ناممکن به نظر میرسد ) خب !
این تا اینجا یکی دیگ
(برادران روسو اعلام کردند زمان ورژن نهایی فیلم اندگیم دو دقیقه از ورژنی که خود آنها ساخته بودند تایم بیشتری دارد
همچنین اضافه کردند فیلمی بسیار حماسی و در عین حال احساسی ساخته اند و سعی کردند تمام داستانک هایی که در آن بکار برده شده، پرداخت خوبی داشته باشند در جای دیگه ایی هم ذکر شده که تمام صحنه هایی که فیلم برداری شده بکار گرفته شده خب این یعنی چی " مارک رافلو " در طی مصاحبه اخیرش با EW اعلام کرد که پنج پایان متفاوت برای انتهای " انتقام جویان : پایان بازی " فیلمبرداری کرده است !!!
او اظهار داشت : < حتی فیلمنامه کامل و نهایی فیلم رو به من ندادند . نمیدونم چرا . فیلمنامه ای که من داشتم چندتا صحنه مصنوعی داخلش داشت (ر یکی از این پایان ها کاپیتان آمریکا ازدواج خواهد کرد!)
خب اگر تمام صحنه ها استفاده شده پس این 5 برداشت هم باید استفاده شده باشه حالا چطور یا کجا معلوم نیست شاید هم شگرد تبلیغاتی باشه !یا شاید هم همش فلش بک باشه بگو خب !
(با توجه به اینکه آیرون من در تریلر منتشر شده فیلم ˝اَونجرز: اِند گیم˝ بر فراز نیویورک پرواز میکند و اگر توی تریلر ها در زمان حال گرفته شده باشد، ساختمان هایی در این عکس وجود دارند که نزدیک به ساختمان مرکز تجارت جهانی قرار دارند که با ساختمان های موجود در فیلم ˝اَونجرز˝ مشابه هستند اما این ساختمان در آن فیلم و در آن سال وجود نداشت
ساختمان مرکز تجارت جهانی اگر در زمان حال وجود داشته باشد، تونی استارک نیز باید در زمان حال حضور داشته باشد تا این ساختمان را در پشت سر او ببینیم(با توجه به اینکه ساختمان های مشابه به ساختمان های فیلم ˝اَونجرز˝ که نزدیک به ساختمان تجارت جهانی قرار دارند در پشت سر او حضور دارند)، پس نتیجه میگیریم او با استفاده از سفر های زمانی به وقایع نبرد نیویورک در سال ۲۰۱۲ برگشته است
خب اینو ک میدونیم یه چیز جدید بگو دقت کنید داخل پرانتز(تئوری:کا پیتان آمریکا در ابتدای فیلم ˝اَونجرز: اِند گیم˝ کشته خواهد شد (خب بالا گفتم که ممکنه زنده بمونه الان میگم میمیره اصن این فیلم کجاش معلومه و قابل پیش بینی ک ب من خورده میگیرید ب من چ خو )
با توجه به این که تمامی تریلر ها و تیزر های منتشر شده از این فیلم مربوط به ۱۵ یا ۲۰ دقیقه ابتدایی فیلم هستند، کاپیتان آمریکا در مکانی نامعلوم که به نظر میرسد سیاره زاندار باشد، در جنگ با تانوس کشته خواهد شد
با مردن یک انتقام جو در ابتدای فیلم، قطعا خط داستانی فیلم جذاب تر خواهد شد و این با عقل جور در می آید که اگر یک انتقام جو بمیرد، بین بقیه اعضای انتقام جویان همبستگی بیشتری خواهد بود و انگیزه بالایی به دست خواهند آورد تا از تانوس انتقام بگیرند
این تئوری زمانی جذاب تر میشود که گفته میشود با سفر های زمانی در این فیلم و بازگشت تونی استارک به نبرد نیویورک، او استیو راجرز ورژن زمان گذشته را متقاعد خواهد کرد که همراه آنها به جنگ با تانوس برود . یه صحنه مشهور داریم که تونی استارک به کپ میگه بهم اعتماد داری؟ و کپ میگه بعله اعتماد دارم خب این میتونه دلیل خیلی خوبی باشه ک کپ هم در واقع میمیره هم برمیگرده :/!!!!
اینم که خدا بده برکت همه عالم و آدم میدونن دیگ نگاهی به اسباب بازی دستکش بینهایت که مربوط به فیلم ˝اَونجرز: اِند گیم˝ است و شباهتی به دستکش بینهایتی که تانوس بر دست خود میکرد ندارد
با توجه به تئوری های این فیلم، این دستکش رو انتقام جویان خواهند ساخت و از آن برای بازگرداندن مردم و سوپرهیرو هایی که پودر شدند استفاده خواهند کرد.
من دیگ مغز درد گرفتم یا حق .
داخل پرانتز(قبلا گفته شده میدونم نظریات آشناس(همش رو دیدید و شنیدید)
نقل قول کردن
moali
#13 moali 1398-01-24 09:32
به نقل از SAMPIR448:
خب خب خب نظریه های زیادی هست و گفته شد و اصن داغون کرد مغز مارو از بس این فیلم هیجان انگیزه (سکته نکنم شانس اوردم ) چند تا چیز هم من بگم شاید خوب باشه گفتنشون
(سریال ˝فالکون و سرباز زمستان˝ برای پخش از استریم دیزنی پلاس تایید شد یعنی چی با این شرایط و با توجه به ساخته شدن این سریال، تقریباََ کاپیتان آمریکا شدن باکی بارنز و یا سم ویلسون بعد از مردن احتمالی استیو راجرز در فیلم ˝اَونجرز: اند گیم˝ و در دنیای سینمایی مارول ناممکن به نظر میرسد ) خب !
این تا اینجا یکی دیگ
(برادران روسو اعلام کردند زمان ورژن نهایی فیلم اندگیم دو دقیقه از ورژنی که خود آنها ساخته بودند تایم بیشتری دارد
همچنین اضافه کردند فیلمی بسیار حماسی و در عین حال احساسی ساخته اند و سعی کردند تمام داستانک هایی که در آن بکار برده شده، پرداخت خوبی داشته باشند در جای دیگه ایی هم ذکر شده که تمام صحنه هایی که فیلم برداری شده بکار گرفته شده خب این یعنی چی " مارک رافلو " در طی مصاحبه اخیرش با EW اعلام کرد که پنج پایان متفاوت برای انتهای " انتقام جویان : پایان بازی " فیلمبرداری کرده است !!!
او اظهار داشت : < حتی فیلمنامه کامل و نهایی فیلم رو به من ندادند . نمیدونم چرا . فیلمنامه ای که من داشتم چندتا صحنه مصنوعی داخلش داشت (ر یکی از این پایان ها کاپیتان آمریکا ازدواج خواهد کرد!)
خب اگر تمام صحنه ها استفاده شده پس این 5 برداشت هم باید استفاده شده باشه حالا چطور یا کجا معلوم نیست شاید هم شگرد تبلیغاتی باشه ! بگو خب !
(با توجه به اینکه آیرون من در تریلر منتشر شده فیلم ˝اَونجرز: اِند گیم˝ بر فراز نیویورک پرواز میکند و اگر توی تریلر ها در زمان حال گرفته شده باشد، ساختمان هایی در این عکس وجود دارند که نزدیک به ساختمان مرکز تجارت جهانی قرار دارند که با ساختمان های موجود در فیلم ˝اَونجرز˝ مشابه هستند اما این ساختمان در آن فیلم و در آن سال وجود نداشت
ساختمان مرکز تجارت جهانی اگر در زمان حال وجود داشته باشد، تونی استارک نیز باید در زمان حال حضور داشته باشد تا این ساختمان را در پشت سر او ببینیم(با توجه به اینکه ساختمان های مشابه به ساختمان های فیلم ˝اَونجرز˝ که نزدیک به ساختمان تجارت جهانی قرار دارند در پشت سر او حضور دارند)، پس نتیجه میگیریم او با استفاده از سفر های زمانی به وقایع نبرد نیویورک در سال ۲۰۱۲ برگشته است
خب اینو ک میدونیم یه چیز جدید بگو دقت کنید داخل پرانتز(تئوری:کاپیتان آمریکا در ابتدای فیلم ˝اَونجرز: اِند گیم˝ کشته خواهد شد (خب بالا گفتم که ممکنه زنده بمونه الان میگم میمیره اصن این فیلم کجاش معلومه و قابل پیش بینی ک ب من خورده میگیرید ب من چ خو )
با توجه به این که تمامی تریلر ها و تیزر های منتشر شده از این فیلم مربوط به ۱۵ یا ۲۰ دقیقه ابتدایی فیلم هستند، کاپیتان آمریکا در مکانی نامعلوم که به نظر میرسد سیاره زاندار باشد، در جنگ با تانوس کشته خواهد شد
با مردن یک انتقام جو در ابتدای فیلم، قطعا خط داستانی فیلم جذاب تر خواهد شد و این با عقل جور در می آید که اگر یک انتقام جو بمیرد، بین بقیه اعضای انتقام جویان همبستگی بیشتری خواهد بود و انگیزه بالایی به دست خواهند آورد تا از تانوس انتقام بگیرند
این تئوری زمانی جذاب تر میشود که گفته میشود با سفر های زمانی در این فیلم و بازگشت تونی استارک به نبرد نیویورک، او استیو راجرز ورژن زمان گذشته را متقاعد خواهد کرد که همراه آنها به جنگ با تانوس برود . یه صحنه مشهور داریم که تونی استارک به کپ میگه بهم اعتماد داری؟ و کپ میگه بعله اعتماد دارم خب این میتونه دلیل خیلی خوبی باشه ک کپ هم در واقع میمیره هم برمیگرده :/!!!!
اینم که خدا بده برکت همه عالم و آدم میدونن دیگ نگاهی به اسباب بازی دستکش بینهایت که مربوط به فیلم ˝اَونجرز: اِند گیم˝ است و شباهتی به دستکش بینهایتی که تانوس بر دست خود میکرد ندارد
با توجه به تئوری های این فیلم، این دستکش رو انتقام جویان خواهند ساخت و از آن برای بازگرداندن مردم و سوپرهیرو هایی که پودر شدند استفاده خواهند کرد.
من دیگ مغز درد گرفتم یا حق .

چه نظریات آشنایی...
نقل قول کردن
moali
#14 moali 1398-01-24 09:36
#7
به هرحال چیزی که مشخصه اینه که در فاز ۴ به بعد دنیای سینمایی شاهد تعدد شخصیت‌ها خواهیم بود و خیلی از شخصیت‌هایی که در کمیک‌ها از محبوبیت خاصی برخوردارند و مدت‌ها انتظار حضورشان میرفت بالاخره حضور خواهند یافت شخصیت‌هایی مثل مون‌نایت و آدام وارلاک و اترنالز و هرکول و شانگ‌چی و بلک‌نایت و ... تازه ایکس‌من و ff هم باید در فازهای بعدی به این خیل بپیوندند... . خلاصه اینکه مارول تو این ۵ سال که فاز ۴ رو ادامه میده سورپرایزهای زیادی واسمون داره...
نقل قول کردن
moali
#15 moali 1398-01-24 09:41
به نقل از Fariba Pirna:
بابت اسپم متاسفم .
کلا در مورد اینکه شخصیت هایی مثل 4 شکفت انگیز و ایکس من ها و سیلور سرفر و گالاکتوس و ... ، چطور وارد MCU میشن نظریه های خیلی زیادی وجود داره که نظر من اینکه قابل پیش بینی نیست .
احتمالا همه شخصیت های کمیک مارول رو در MCU نبینیم . این چیزیه که از خیلی وقت قبل حدس میزدم . از وقتی که صحبت در شخصیت مرگ(death) در انتقام جویان مطرح بود .
به نظر من احتمالا شخصیت هایی مثل مرگ ، دادگاه زندگی ، بینهایت ، والای همگان ، ابدیت و ... ، رو هرگز در MCU مشاهده نکنیم . فکر کنم که بعضی از قهرمانان نه چندان مهم و حتی نسبتا مهم کمیک هم هرگز در MCU ظاهر نشن .
البته مطمئنا شخصیت های خیلی مهم و بنیادی مثل 4 شگفت انگیز ، حداقل خیلی از x man های مهم ، سیلور سرفر و ... ، دیر یا زود در MCU ظاهر میشن . به نظرم کسانی مثل گالاکتوس و احتمالا انالیوس هم مطمئنا باشن .
خود من خیلی دوست دارم شخصیت های بتاری بیل ( که احتمالا در سری جدید محافظین کهکشن وارد بشه و در آینده عضوی از گروه محافظین کهکشان باشه !!! ) ، سیلور سرفر ، وولورین و چهار شگفت انگیز رو هرچه زودتر در MCU ببینم .
از بین شخصیت های منفی هم خیلی دوست داشتم منگوگ ( دشمن ثور و آزگارد ) رو ببینم که متاسفانه با نابودی آزگارد و مرگ ثور در فیلم انتقام جویان : پایان بازی ، احتمالش 0 درصده .

البته که اصلا احتمال بالایی نداره مرگ تور در اندگیم چرا که این شخصیت تازه در mcu به بلوغ رسیده و پتانسیل زیادی در اینده داره و متفاوت با تونی و استیو به لحاظ ظرفیت هستش
نقل قول کردن
Kia-thor
#16 Kia-thor 1398-01-25 16:09
#15
در مورد مرگ تور باهات موافقم. احتمال مرگش صفره.
در ضمن چند تا از عوامل فیلم اعلام کردن یکی از انتقام-جویان اصلی در پایان میمیره. با دیدن تریلر دور از خانه نود درصد میشه گفت تونی باشه. احتمال مرگ استیو هم بالاست.
در مورد مرگ تور. اگه قرار باشه زمین و نجات بدن و یه قهرمانی غیر زمینی جونش و فدا کنه خوب برا قهرمان های باقیمونده خوب نیست. با نظرت ک تور به بلوغ رسیده و کارکتری هست ک جایگزین نداره. مثلا برا ایرون من اون پسره توی ایرون من۳ و برای کپ باکی هست ولی برای مرگ تور برنامه ای ندارن.
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#17 Fariba Pirna 1398-01-25 17:14
15 # و 16 #
کاملا مخالفم . من هنوز هم معتقدم که مرگ شخصیت « ثور » در فیلم انتقام جویان : پایان بازی ، 100 قطعی هست !!!!! . :cry: :cry: :cry: در ضمن خود بازیگر شخصیت ثور هم اخیرا گفته که نمیدونه ثور در پایان فیلم پایان بازی زنده میمونه یا نه !!! . هرچند که ممکنه دروغ گفته باشه !!! .
فقط یک نکته ای این وسط هست . اگه فیلم ثور : رگنوراک رو ببینید ، جایی که ثور و لوکی ، اودین رو ملاقات میکنند ، اودین به ثور و لوکی میگه : پسران من اینجا رو یادتون باشه ... خونه . !!! در ضمن در اواخر فیلم هم جایی که ثور در ذهن خودش اودین رو میبینه ، اودین به ثور میگه : آزگارد مکان نیست . هیچ وقت نبوده . حتی میتونه اینجا باشه . آزگارد جایه که مردممون باشند . در ضمن فکر کنم که هنوز حدودا نصف مردم آزگارد زنده هستند ( البته تا قبل از بشکن تانوس زنده بودند که الان قاعدتا فکر میکنم حدودا نصف از اون نصف هم پودر شده‌اند و باید تقریبا 25 درصدشون !!! زنده باشند که البته با برگشتن افراد پودر شده ، میشه تصور کرد که نصف از اونها زنده باشند !!! . ) که تکلیفشون به خوبی مشخص نیست.
اینها نشانه هایی هست برای زنده موندن ثور و اینکه مثل کمیک ها آزگارد در زمین بنا بشه . یعنی ممکنه که کسی فکر کنه که مارول از قبل برنامه داشته که ثور رو زنده نگه داره ولی من اینطور فکر نمیکنم . اگه بخوام بگم چرا اینطور فکر نمیکنم ، توضیحش خیلی طولانی میشه .
در مورد جانشین باید بگم که واقعا به نظر میاد جانشینی برای ثور وجود نداره . بعضی ها از واکری صحبت میکنند که من به شخصه خیلی بعید میدونم . ;-) فکر این هم که مثلا جین فاستر بیاد و مثل کمیک « ثور » بشه خیلی خیلی دور از ذهنه . :-*
نقل قول کردن
Kia-thor
#18 Kia-thor 1398-01-25 18:35
#17
خوب خودت تقریبا نظریه مرگ تور و رد کردی با حرفات.
اگه بخاطر نابودی ازگارد باشه خوب نابودی ازگارد اجتناب ناپذیر بود. این اتفاق زمینه فیلمهای اینده مارول میشه که دیگه اودین و ازگارد در کار نیست و خیلی از دشمنان از پیله هاشون در میان. خود کریس هم غیر مستقیم گفت توی اندگیم زنده میمونه.مصاحبش داخل کانال هست.
در اخر باید بگم که کاپیتان امریکا. ایرون من. هاکای و... هیچکدومشون شخص نیستن و یه نماد هستن و با مرگشون افسانه شون پایان نمیگیره.
تور واقعا پتانسیل بالایی داره و میشه گفت تازه کارش شروع شده.
اینم بگم اینا در حد نظریه س و باید بشینیم ببینیم روسو ها چه نقشه ای کشیدن واسمون.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#19 Cap-Spider Potter 1398-02-08 11:56
سلام دوستان.
اگر زیر این مطلب خواستید چیزی درباره محتویات فیلم Endgame بگید، لطفا قبلش حتما یه spoiler alert بزنید. ممنون.
نقل قول کردن
loki-thor
#20 loki-thor 1398-02-08 14:30
این لینک دانلود زیرنویس فارسی اندگیم کاملا هماهنگ و کامل با دو فرمتsrt و ass برای دوستانی که منتظر زیرنویس بودن
پ.ن:این زیرنویس توسط تیم ترجمه امگاموویز تهیه شده
trainbit.com/.../...
دوستان این زیرنویس قبل از اومدن اخرین نسخه تهیه شده پس با اخرین نسخه هماهنگ نیست ولی با نسخه قبلی یعنی 1xbet کاملا هماهنگه
اگه زیرنویسی با اخرین نسخه هماهنگ باشه حتما قرار میدم
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#21 Cap-Spider Potter 1398-02-08 21:04
داغ داغ داغ !!!!!!!!!
فروش غول آسا و حیرت انگیز endgame !!!!!!!!
1 میلیارد و 209 میلیون دلار تنها در عرض 3 روز تا به این لحظه!!!!! از خوشحالی دارم بال در میارم!!!!
از تمام پیش بینی ها و انتظارات فراتر رفت!!!!!
یا خدا یعنی میشه رکورد تایتانیک و آواتار شکسته بشه!!!!
هرچند این دو فیلم واقعا شرایط خیلی بهتری نسبت به جنگ بی نهایت و endgame داشتند. آواتار که اولین 3D بود و اکران جهانی اش روی پرده سینما ماه ها طول کشید تا تونست به همچین فروشی برسه، اما اگر endgame با این شرایط بتونه بهشون برسه، واقعا دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه!!!
نقل قول کردن
hassan91
#22 hassan91 1398-02-09 00:33
جدا فکر میکردم پتک تور بهترینه :sad:
به نقل از Cap-Spider Potter:
داغ داغ داغ !!!!!!!!!
فروش غول آسا و حیرت انگیز endgame !!!!!!!!
1 میلیارد و 209 میلیون دلار تنها در عرض 3 روز تا به این لحظه!!!!! از خوشحالی دارم بال در میارم!!!!
از تمام پیش بینی ها و انتظارات فراتر رفت!!!!!
یا خدا یعنی میشه رکورد تایتانیک و آواتار شکسته بشه!!!!
هرچند این دو فیلم واقعا شرایط خیلی بهتری نسبت به جنگ بی نهایت و endgame داشتند. آواتار که اولین 3D بود و اکران جهانی اش روی پرده سینما ماه ها طول کشید تا تونست به همچین فروشی برسه، اما اگر endgame با این شرایط بتونه بهشون برسه، واقعا دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه!!!

جدا فوق العاده اس! مارول حرف نداره ولی ما بازم سیر نمیشیم بازم انتظار داریم که در آینده فیلم های این چنینی ببینیم. البته بحثش هنوز زوده :lol:
نقل قول کردن
Ya-sin
#23 Ya-sin 1402-03-06 22:50
سلام ممنون از مقاله خوبتون ،تنها چیزی که فقط از قلم انداختید ، تار اندازهای مرد عنکبوتیه ، به چند دلیل :
1. وسیله ای خیلی راحت و سریع است که اسپایدی به وسیله آن به هر جایی که می خواهد سریع می رود.
2.اسپایدرمن من به وسیله وب شوترهایش ، می تواند هر چیزی درست کند مثل چتر ، سپر و خیلی چیز های دیگر.
3. هر چند استقامت تارهای وب شوشتر در دنیای کمیک گهگاهی کم و زیاد می شود ، ولی برخی اوقات حداکثر استقامتش به قدری است که ثینگ هم نمی تواند آنها را پاره کند
ولی حداقل استقامتی را می توان در حدی بیان کرد که وقتی اسپایدی تاب می خورد پاره نمی شوند و حتی برخی از ابرشروران و ابرقهرمان هم توان پاره کردن آن را ندارند.
4. وسیله ای بسیار خوب برای دفاع و دفع خطر است ، برای مثال در خیلی از کمیک ها و فیلم ها و انیمیشن های ساخته شده از مرد عنکبوتی دیده اید که مرد عنکبوتی بارها خود را از خطر نجات داده است به عنوان مثال مرد عنکبوتی برای اینکه بتواند با الکترو مقابله کند با استفاده از تارهای خود برای خود دستکش درست می کند و به او حمله ور می شود و شاید حتی فکر کنم تارهای وب شوشتر ضد الکتریسیته و ضد آتش هم هست(البته در این مورد شک دارم , اگر می شود در این باره هم توضیح دهید.)
5. وسیله ای خوب برای حمله است (البته بستگی به کارتریجی است که مرد عنکبوتی در آن قرار می دهد ) به عنوان نمونه می توان به کارتریجی اشاره کرد که مرد عنکبوتی به وسیله آن می تواند جریان برق را از تارهایش عبور دهد ،و یا مرد عنکبوتی با فشار دادن بیشتر دکمه وب شوتر تارهایش را به شکل گلوله به سمت حریفانش بزند ، این مورد را بیشتر در انیمیشن spectacular Spider-Man مشاهده کردم
با توجه به این چیزهایی که گفتم فکر کنم واقعا وسیله خیلی پر کاربردی باشد و واقعا حقشه که توی این لیست باشه ،هر چند مرد عنکبوتی به صورت دائم در گروه اونجرز فعالیت نمی کند
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1402-03-06 22:53
#23:
ولی مردعنکبوتی هرگز از اعضای دائمی یاومهم اونجرز به حساب نیومده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45