معرفی 10 دشمن برتر اسپایدر گوئن (Spider-Gwen)

معرفی 10 دشمن برتر اسپایدر گوئن (Spider-Gwen)

در ادامه معرفی دنیای شماره 65 مارول که به روایت ماجراهای گوئن عنکبوتی اختصاص دارد، دشمنان مهم و برتر این شخصیت را در این مقاله معرفی میکنیم.

مقدمه: نکته جالب و اصلی درباره دنیای شماره 65 مارول و شخصیت گوئن عنکبوتی این است که بسیاری از قهرمان های دنیای اصلی مارول مثل بی باک (مت مورداک)، سیلک (سیندی مون)، زن عنکبوتی (جسیکا درو) و حتی پانیشر (فرانک کسل) در این دنیا خبیث شده اند!!! از سوی دیگر شخصیتی مثل «نورمن آزبورن» تا به حال در این دنیا بسیار خیرخواه تر و مثبت تر از نسخه های خودش در دیگر دنیاها به تصویر کشیده شده است! همین مساله باعث شده تا شاهد پیچش های جالب داستانی در کمی بوک های گوئن عنکبوتی باشیم.

ضمنا برای خواندن حقایق ضروری درباره شخصیت گوئن عنکبوتی مقاله زیر را بخوانید:

15 حقیقت مهمی که باید درباره گوئن عنکبوتی  بدانید

 

10- جِسی درو (Jesse Drew)

 جسی درو (Jesse Drew)

ما در دنیای اصلی مارول خانم «جسیکا درو» را داریم ملقب به «زن عنکبوتی» ولی در دنیای گوئن عنکبوتی (دنیای شماره 65 مارول)، این شخصیت به یک آقا تبدیل شده به نام «جسی درو»!!! او از اعضای سابق سازمان شیلد بود که وقتی «سیندی مون» خبیث او را شفا داد به سازمان او یعنی "س.ی.ل.ک" (S.I.L.K) ملحق شد. در هر حال سرگذشت او اینطور است که پدر و مادرش عضو شیلد بودند و او نیز در مقر فضایی این سازمان روی کره ماه به دنیا آمد. پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان خودش نیز به شیلد پیوست و به همراه تیمی برای انجام ماموریت فضایی اعزام شد ولی انگل های عنکبوتی فضایی بهشان حمله کردند اما جسی موفق به فرار و بازگشت به زمین شد. نیشی که آن انگل عنکبوتی بهش زده بود باعث شد تا مسوم شود تا اینکه سیندی مون به دادش رسید و در نهایت قدرت های عنکبوتی پیدا کرد. او سپس از شیلد جدا شد و اکنون به عنوان مامور شماره 77 در سازمان تبهکاری "س.ی.ل.ک" به سیندی مون خدمت میکند.

  

9- دکتر اختاپوس (Dr. Octopus)

دکتر اختاپوس (Dr. Octopus)

«اوتو اکتاویوس» ملقب به «دکتر اختاپوس» در این دنیا از یکی از دانشمندان سازمان خبیث "س.ی.ل.ک" (S.I.L.K) است . نکته اصلی و جالب ترین خصوصیت او این است که بر خلاف دکتر اختاپوس دنیای اصلی مارول دارای بازوهای مکانیکی نیست بلکه یک هشت پای واقعی و دست آموز دارد که بهش کمک میکند با دیگران بجنگد!!! درباره گذشته او اطلاعاتی در دست نیست ولی مثل یک خوره علم (science nerd) عمل میکند و دقیقاً مشخص نیست به چه دلیلی به عضویت "س.ی.ل.ک" در آمده است. او سابقه درگیری با  نسخه قهرمان سیلک از دنیای اصلی مارول را دارد.

   

8- هَند (Hand)

 هَند (Hand)

یک سازمان متشکل از نینجاهای خبیث و تبهکار که خود را با گروهی مافیایی به نام «ماژیا» (Maggia) متحد کرده اند. آنها یک وجلنتی نابینا در نیویورک به نام «استیک» که در حال آموزش دادن به «مت مورداک» بود را به قتل رساندند و مورداک را به کشور ژاپن بردند و به روش های خود آموزشش دادند. ضمنا گروه هند رابطه نزدیکی با یکی از روسای تبهکاری شهر نیویورک به نام «سیلور مِین» دارند (سیلور مین کسی بود که پدر مت مورداک را به قتل رساند).

  

7- والچر (Vulture)

 والچر (Vulture)

آدریان تومز یکی از کارمندان سابق شرکت آزکورپ بود که از بالهای مکانیکی استفاده کرد تا به افسران پلیس نیویورک حمله کند. او میخواست برای اینکه برای خودش اسم و رسمی پیدا کند ، زن عنکبوتی را بکشد. او سپس به امپراتوری تبهکاری کینگ پین (مت مورداک) پیوست و به سروان استیسی (پدر گوئن عنکبوتی) حمله کرد تا رابطه اش با زن عنکبوتی را کشف کند. وقتی گوئن عنکبوتی به یک سال حبس محکوم شد فهمید که والچر در زندان مشغول به کار شده. بنابراین والچر به همراه برخی دیگر از خبیث ها سعی کرد گوئن عنکبوتی را در زندان شکنجه دهند.

   

6- کریون شکارچی (Kraven the Hunter)

کریون شکارچی (Kraven the Hunter)

«سرگی کریون اف» ملقب به کریون شکارچی یک شکارچی مشهور بین المللی است که از سوی سروان «فرانک کسل» از اداره پلیس نیویورک استخدام شد تا زن عنکبوتی را شکار کند. او معمولا با یک میمون اورانگوتان به نام Doctorangutan که در نتیجه آزمایشات ژنتیکی قادر شده مثل آدمها حرف بزند ، همکاری میکند (عکسش اینجاست).

 

5- الکسی سیستویچ (Aleksei Sytsevich)

 الکسی سیستویچ (Aleksei Sytsevich)

«الکسی سیستویچ» مزدوری بود که پوست خاکستری و موهای آبی رنگ داشت و از سوی کینگ پین استخدام شد تا سروان استیسی را بکشد. او سپس به نینجاهای Hand ملحق شد و بهش لقب «راینو» دادند و با بی رحمی به سروان استیسی حمله کرد. این موقع گوئن استیسی با سیمبیوت ونوم پیوند خورده و بسیار خشن شده بود. اما قبل از اینکه گوئن عنکبوتی بتونه انتقام خودش را از راینو بگیره او به طور غیر منتظره ای به دست سروان «فرانک کسل» کشته شد.

  

4- فرانک کَسِل (Frank Castle)

فرانک کَسِل (Frank Castle)

«فرانک کسل» یک عضو سابق سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا بود که در واحد اختصاصی مزدوران تونی استارک ملقب به «ماشین جنگی» (War Machine) هم فعالیت داشت و در نهایت به یکی از افسران پلیس شهر نیویورک تبدیل شد و جای سروان جورج استیسی را در بخش نیروی ویژه مبارزه جرم و جنایت گرفت (اون موقعی که سروان استیسی توسط شهردار جیمسون از اداره پلیس کنار گذاشته شده بود). در این دنیا زن و بچه فرانک کسل او را ترک کرده اند زیرا او در اداره پلیس تمام وقت و انرژی خود را صرف شکار گوئن عنکبوتی میکرد. او آدمی پوچ گرا است که در برقراری عدالت بسیار خشن و سرد عمل میکند و برای رسیدن به اهداف خودش از کشتن ابایی ندارد.

  

3- هری آزبورن (Harry Osborn)

هری آزبورن (Harry Osborn)

در دنیای شماره 65 مارول، هری آزبورن نظاره کرد که چطور بهترین دوستش یعنی پیتر پارکر به لیزارد تبدیل   و در نبردی با زن عنکبوتی  کشته شد. او در این قضیه احساس گناه میکرد و همین احساس باعث شد به سازمان "شیلد" ملحق شده و سپس به این سازمان خیانت کند زیرا به شدت دنبال انتقام گرفتن از زن عنکبوتی و کشتن او بود. او سپس با یک لباس مخصوص و یک گلایدر در صدد کشتن کشتن زن عنکبوتی برآمد و حتی فرمول لیزارد را به خودش تزریق کرد و از هویت مخفی زن عنکبوتی هم باخبر شد. در حال حاضر یک فراری محسوب میشود و سازمان شیلد به دنبال دستگیری اوست.

   

2- سیندی مون (Cindy Moon)

 سیندی مون از دنیای شماره 65 مارول

ما در دنیای اصلی مارول (دنیای شماره 616) شخصیت «سیندی مون» را داریم ملقب به «سیلک» (Silk) که یک قهرمان به شمار میاد و از متحدین اسپایدرمن است (تو این مقاله معرفی شده است). ولی در دنیای شماره 65 ،سیندی مون  علیه سازمانی که برایش کار میکند (سازمان شیلد) شورش کرد و سازمان خبیث خودش به نام "س.ی.ل.ک" (S.I.L.K) را تاسیس کرد! گوئن عنکبوتی بعدها فهمید   پشت پرده گزیده شدنش توسط آن عنکبوت جهش یافته ،  سیندی مون  قرار دارد!  یعنی سیندی این عنکبوت را از سیاره ای دیگر پیدا کرده بود و رویش آزمایشات ژنتیکی انجام داده بود و چون ازش مطمئن نبود ابتدا آن را روی گوئن تست کرده بوده! او حتی ساعت مخصوص گوئن عنکبوتی که باهاش به بعد های دیگر سفر میکرده را نیز ازش گرفته است. بسیاری از دشمنان گوئن عنکبوتی مثل جسی درو هم یک ربطی به سازمان "س.ی.ل.ک" دارند و برای سیندی مون کار میکنند!

  

1- مَت مورداک (Matt Murdock)

 دشمن اصلی

بدون شک دشمن اصلی گوئن عنکبوتی مخصوصا در داستان های اولیه او کسی نیست جز «کینگ پین» ، رئیس مافیای تبهکاری شهر . همانطور که میدانید در دنیای اصلی مارول کینگ پین لقب «ویلسون فیسک» است اما جالبه که در دنیای گوئن عنکبوتی، مت مورداک (که در دنیای اصلی مارول، قهرمانی است به نام «بی باک») جای کینگ پین را گرفته! در واقع مت در این دنیا درست مثل دنیای اصلی، یک وکیل نابینا است که به دلیل حادثه ای که برایش پیش آمده به نیروهای فوق بشری دست یافته. او به دست استاد خودش «استیک» تعلیم داده شد ولی نینجاهای خبیث Hand ، استیک را کشتند و مت را با خود به ژاپن بردند و در آنجا آموزشش دادند . وقتی مت به آمریکا برگشت وکیل ویلسون فیسک شد و وقتی فیسک به دست سروان استیسی دستگیر شد، مت جای او را گرفت و رئیس سندیکای تبهکاری شهر شد و با زن عنکبوتی جنگید. او حتی سعی کرده زن عنکبوتی را وسوسه کند تا به امپراتوری خبیثش ملحق شود ولی موفق نبوده.

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 حقیقت مهمی که باید درباره گوئن عنکبوتی (SPIDER-GWEN) بدانید

سری جدید کمیک بوک های "گوست اسپایدر" (GHOST-SPIDER) ترجمه شد + لینک دانلود

نسخه های عجیب و غریب از «گوئن استیسی» در دنیای کمیک!

رتبه بندی اقتباس های «گوئن استیسی» (GWEN STACY) در دنیای سینما، انیمیشن و بازی

شماره آخر از کمیک "گوئن اسپایدر: دنیای گوئنی" (SPIDER-GWEN: GWENVERSE) ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر از کمیک "گوئن عنکبوتی: گوست اسپایدر" ترجمه شد + لینک دانلود

هشت لحظه كلیدی در تاریخ گوئن استیسی

مرد عنکبوتی مرموز رویداد "قیامت عنکبوتی" مشخص شد!

15 رویداد برتر مارول (TOP 15 MARVEL EVENTS)

كمیك های دنیای عنكبوتی به زبان فارسی ( كامل + لینك دانلود مستقیم)

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

مارول کمیک نیروی عنکبوتی (SPIDER-FORCE) را منتشر میکند

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل) + لینک دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

- -
#1 - - 1399-02-21 11:35
سلام و عرض ادب خدمت اساتید و کاربران سایت اسپایدی من عضو جدید سایت هستم و امیدوارم بتونم برای این سایت بزگ و عالی مفید باشم
نقل قول کردن
Matingh
#2 Matingh 1399-02-21 11:40
سلام دستتون درد نکنه به عنوان دشمن شماره یک اسپایدر گوين برام جالب بود که کینگ پین یه جورایی دردوویل باشه به نظرم خلاقیت جالبی به خرج دادن برای شخصیت پردازی همچنین هری آزبورن و واچر هم خیلی خوب بودن چهره ی واچر رو حتی از والچره مرد عنکبوتی هم بیشتر دوست داشتم:-)
نقل قول کردن
B.K.T
#3 B.K.T 1399-02-21 11:40
سلام آقای ترابی مقاله جالبی بود.انتظار نداشتم یه شخصیت فرعی اینقدر پتانسیل بالایی داشته باشه کمیکش هم خیلی جذاب بود و مارو برای باقی قسمت ها مشتاق می کرد .
به خدا کمیک خوندن تو ایران ریاضت کشیدنه. از چی بگم خدا از این همه سایتای بسته از این همه کمیک پولی تمام دنده هام شکسته . :cry:
ولی شما به صورت رایگان کمیک های درجه یک رو در اختیار ما می گزارید و از این ریاضت کم می کنید .

ارادتمند شما بهزاد 8)
نقل قول کردن
Bucky WS
+1 #4 Bucky WS 1399-02-21 12:01
کی همیشه برامون نه تنها با بهترین کیفیت کمیک ترجمه و ادیت میکنه اونم رایگان بعدشم کلی مقاله درباره شخصیت های اون کمیک برامون مینویسه؟ مه‌لقا خانم.... آمممممم. ببخشید ... استاد ترابی :lol:
نقل قول کردن
Spider-Knight 2
#5 Spider-Knight 2 1399-02-21 13:06
سلام خسته نباشید بابت مقاله عالی تون فقط سه تا سوال داشتم
1-سیندی مون تو این دنیا قدرت های عنکبوتی داره؟
2-هری آزبورن با تزریق فرمول لیزارد تغیر شکل داد و تبدیل به لیزارد شد؟(تو عکسا به نظر نمیاد)
3-الکسی تو این دنیا لباس معروفشو نمیپوشید؟
نقل قول کردن
ali spidey 99
#6 ali spidey 99 1399-02-21 13:10
سلام استاد ترابی عالی بود مثل همیشه
فقط می خواستم اگه میشه مقاله برترین دشمنان مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ رو هم بنویسید خیلی ممنون میشم
نقل قول کردن
ali spidey 99
#7 ali spidey 99 1399-02-21 13:16
به نقل از Spider-Knight 2:
سلام خسته نباشید بابت مقاله عالی تون فقط سه تا سوال داشتم
1-سیندی مون تو این دنیا قدرت های عنکبوتی داره؟
2-هری آزبورن با تزریق فرمول لیزارد تغیر شکل داد و تبدیل به لیزارد شد؟(تو عکسا به نظر نمیاد)
3-الکسی تو این دنیا لباس معروفشو نمیپوشید؟

ببخشید استاد ترابی من جواب میدم در مورد سوال ۱ فکر کنم نه
در مورد سوال ۲ هری آزبورن به لیزارد تبدیل نشد پیتر پارکر تبدیل شد حتی تو خود مقاله هم نوشته البته نوشته که بعدا هری هم تبدیل شد(بعد کشته شدن پیتر)
درمورد سوال ۳ نه چون اصلا اوریجین اش با اوریجین اصلی فرق میکنه و اصلا به راینو ربطی نداره درسته خودشه ولی آبیه
نقل قول کردن
Bucky WS
#8 Bucky WS 1399-02-21 13:18
به نقل از ali spidey 99:
سلام استاد ترابی عالی بود مثل همیشه
فقط می خواستم اگه میشه مقاله برترین دشمنان مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ رو هم بنویسید خیلی ممنون میشم

تو این مقاله تقریبا همه شون معرفی شدن:
bit.ly/3fK9CLw
نقل قول کردن
Spider-Knight 2
#9 Spider-Knight 2 1399-02-21 13:28
به نقل از ali spidey 99:
به نقل از Spider-Knight 2:
سلام خسته نباشید بابت مقاله عالی تون فقط سه تا سوال داشتم
1-سیندی مون تو این دنیا قدرت های عنکبوتی داره؟
2-هری آزبورن با تزریق فرمول لیزارد تغیر شکل داد و تبدیل به لیزارد شد؟(تو عکسا به نظر نمیاد)
3-الکسی تو این دنیا لباس معروفشو نمیپوشید؟

ببخشید استاد ترابی من جواب میدم در مورد سوال ۱ فکر کنم نه
در مورد سوال ۲ هری آزبورن به لیزارد تبدیل نشد پیتر پارکر تبدیل شد حتی تو خود مقاله هم نوشته البته نوشته که بعدا هری هم تبدیل شد(بعد کشته شدن پیتر)
درمورد سوال ۳ نه چون اصلا اوریجین اش با اوریجین اصلی فرق میکنه و اصلا به راینو ربطی نداره درسته خودشه ولی آبیه

خیلی ممنون
نقل قول کردن
captain A.R.J
#10 captain A.R.J 1399-02-21 14:27
مقاله عالی بود ولی این دنیاهای موازی کمیک ها کلا اریجین شخصیت رو کامل عوض میکنن که ایده خوب و خلاقانه ای هستش و باعث تنوع میشه چون کلا نسبت دنیای اصلی چیزهای جدید تری ارائه میده من از هری ازبورون این دنیا خوشم اومد چون یه جورایی دیگه خبیث نیست واومده انتقام دوست صمیمیش رو بگیره.
نقل قول کردن
Captain-spidey
#11 Captain-spidey 1399-02-21 15:33
دستتون درد نکنه استاد مقاله خیلی عالی بود گوئن عنکبوتی واقعا شخصیت خیلی جالب خوبی و دشمناش هم عالین من که از مت مورداک و فرانک کسل خیلی خوشم اومد
نقل قول کردن
- -
#12 - - 1399-02-21 15:38
استاد ترابی میتونم اینجا چندتا سوال در مورد خوندن کمیک بپرسم؟
نقل قول کردن
hadi1380
#13 hadi1380 1399-02-21 15:53
سلام
آقای ترابی مثل همیشه گل کاشته و مقاله هاتون عالی هستن استاد.و دشمن های گوئن عنکبوتی هم خیلی باحال هستن.مثلا من با مت مورداک خیلی شوکه شدم.و همینطور سیندی مون.ولی سیندی مون تو دنیای 65 واسه خودش چه کارا که نمیکنه.دستتون درد نکنه استاد خیلی عالی بود.
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1399-02-21 22:23
به نقل از Bucky WS:
کی همیشه برامون نه تنها با بهترین کیفیت کمیک ترجمه و ادیت میکنه اونم رایگان بعدشم کلی مقاله درباره شخصیت های اون کمیک برامون مینویسه؟ مه‌لقا خانم.... آمممممم. ببخشید ... استاد ترابی :lol:

:lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1399-02-21 22:26
به نقل از sina strange:
استاد ترابی میتونم اینجا چندتا سوال در مورد خوندن کمیک بپرسم؟

بپرس ...
نقل قول کردن
- -
#16 - - 1399-02-22 00:24
به نقل از mtm:
به نقل از sina strange:
استاد ترابی میتونم اینجا چندتا سوال در مورد خوندن کمیک بپرسم؟

بپرس ...

من ابرقهرمانا رو دوست داشتم ولی کمیک هاشونو نمیخوندم در حد سینما فقط بود تا اینکه چند ماه پیش با این سایت اشنا شدم و مقاله هاشو خوندم و احساس کردم به کمیک علاقه پیدا کردیم و دوست دارم امتحان کنم امپراطوری مخفی دانلود کردم ولی هیچی سر در نیوردم و گیج شدم چون اطلاعاتی از گذشتشون نداشتم تا هفته پیش که کمیک جوک کشنده و بی قدرت هارو خوندم و خوشم اومد چون نیاز به اطلاعات زیادی نبود میخواستم بپرسم چه کمیک هایی باید بخونم که بتونم هر کمیکی رو بخونم و گیج نشم؟
نقل قول کردن
Amazing boy
#17 Amazing boy 1399-02-22 02:21
سلام
میشه لطفا مقاله ای درباره رتبه بندی قوی ترین ابرقهرمان های کمیک بوکی بنویسد؟ مشترک بین مارول و دی سی
البته من به تازگی عضو سایت شدم و خبر ندارم قبلا یک همچین مقاله ای بوده؟ یانه؟
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1399-02-22 07:27
به نقل از sina strange:
به نقل از mtm:
به نقل از sina strange:
استاد ترابی میتونم اینجا چندتا سوال در مورد خوندن کمیک بپرسم؟

بپرس ...

من ابرقهرمانا رو دوست داشتم ولی کمیک هاشونو نمیخوندم در حد سینما فقط بود تا اینکه چند ماه پیش با این سایت اشنا شدم و مقاله هاشو خوندم و احساس کردم به کمیک علاقه پیدا کردیم و دوست دارم امتحان کنم امپراطوری مخفی دانلود کردم ولی هیچی سر در نیوردم و گیج شدم چون اطلاعاتی از گذشتشون نداشتم تا هفته پیش که کمیک جوک کشنده و بی قدرت هارو خوندم و خوشم اومد چون نیاز به اطلاعات زیادی نبود میخواستم بپرسم چه کمیک هایی باید بخونم که بتونم هر کمیکی رو بخونم و گیج نشم؟

شما از رویدادها شروع نکن
به نظرم برو به صفحات بهترین ها
یعنی مثلا بهترین کمیک های مرد عنکبوتی به زبان فارسی
شروع به خوندن اونا بکن
بعد از مدتی فهمیدن آرک های کمیک بوکی برات راحت تر میشه
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1399-02-22 07:27
به نقل از Amazing boy:
سلام
میشه لطفا مقاله ای درباره رتبه بندی قوی ترین ابرقهرمان های کمیک بوکی بنویسد؟ مشترک بین مارول و دی سی
البته من به تازگی عضو سایت شدم و خبر ندارم قبلا یک همچین مقاله ای بوده؟ یانه؟

هست تو سایت. بگرد پیدا میکنی
نقل قول کردن
- -
#20 - - 1399-02-22 11:08
به نقل از mtm:
به نقل از Amazing boy:
سلام
میشه لطفا مقاله ای درباره رتبه بندی قوی ترین ابرقهرمان های کمیک بوکی بنویسد؟ مشترک بین مارول و دی سی
البته من به تازگی عضو سایت شدم و خبر ندارم قبلا یک همچین مقاله ای بوده؟ یانه؟

هست تو سایت. بگرد پیدا میکنی

مرسی از راهنماییتون استاد ترابی
نقل قول کردن
punkspidey
#21 punkspidey 1399-02-22 17:16
سلام.ممنون بابت مقاله خیلی خوب بود.فقط یه سوال.تونی استارک هم خبیثه تواین دنیا؟
نقل قول کردن
- -
#22 - - 1399-02-22 20:20
به نقل از mtm:
به نقل از sina strange:
به نقل از mtm:
به نقل از sina strange:
استاد ترابی میتونم اینجا چندتا سوال در مورد خوندن کمیک بپرسم؟

بپرس ...

من ابرقهرمانا رو دوست داشتم ولی کمیک هاشونو نمیخوندم در حد سینما فقط بود تا اینکه چند ماه پیش با این سایت اشنا شدم و مقاله هاشو خوندم و احساس کردم به کمیک علاقه پیدا کردیم و دوست دارم امتحان کنم امپراطوری مخفی دانلود کردم ولی هیچی سر در نیوردم و گیج شدم چون اطلاعاتی از گذشتشون نداشتم تا هفته پیش که کمیک جوک کشنده و بی قدرت هارو خوندم و خوشم اومد چون نیاز به اطلاعات زیادی نبود میخواستم بپرسم چه کمیک هایی باید بخونم که بتونم هر کمیکی رو بخونم و گیج نشم؟

شما از رویدادها شروع نکن
به نظرم برو به صفحات بهترین ها
یعنی مثلا بهترین کمیک های مرد عنکبوتی به زبان فارسی
شروع به خوندن اونا بکن
بعد از مدتی فهمیدن آرک های کمیک بوکی برات راحت تر میشه

یعنی برم تو صفحه بهترین های تمام شخصیت ها و تمام اون بهترین هارو بخونم بعد رویداد هارو شروع کنم؟
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#23 Amir-Ali-2020 1399-02-22 20:44
#22:
بله
مثلا:
bit.ly/2SUCzul
نقل قول کردن
- -
#24 - - 1399-02-22 20:58
به نقل از Amir-Ali-2020:
#22:
بله
مثلا:
bit.ly/2SUCzul

پس خیلی کار دارم :D :lol:
مرسی ;-)
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#25 M.ALI.S.S 1399-02-23 18:13
چرا توی دنیای واقعی هر چی ابر قهرمان هست تو اون دنیا با گوئن ضد اند ؟ :o
راستی چرا کردین سوتین تنشه ؟! :-|
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37