10 حقیقت مهمی که باید درباره «هایدرومن» (Hydro-Man) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره هایدرومن مردآبی تاریخچه (Hydro-Man)بدانید فکت حقایق هیدرومن fact معرفی شخصیت موریس بنچ

امروز میخواهیم شما را با یکی دیگر از دشمنان معروف اسپایدرمن آشنا کنیم.

 

1- هایدرو من در یک نگاه

هیدرومن - مرد عنکبوتی

نخستین حضور در داستان های اسپایدرمن: شماره 212  مجله The Amazing Spider-Man (ژانویه 1981)
خالقین: «دنیس اونیل» و «جان رومیتا جونیور»
نام واقعی: «موریس بنچ»

«موریس بِنچ» (Morris Bench) یکی از خدمه یک کشتی باری بود که به دریا پرت شد در حالی که همزمان یک ژنراتور قوی و نیرومند هم داشت در همان محل تست میشد. سپس ترکیبی از تشعشعاتی ناشناخته با باکتری های دریایی باعث شد تا قدرت های فوق بشری در کنترل کردن آب پیدا کنه! راستش را بخواهید هایدرومن هیچ وقت یکی از دشمنان درجه یک یا حتی درجه دو اسپایدرمن هم به حساب نیامده ولی قبلا عضو گروه های خبیث بود و بارها با اسپایدرمن روبرو شد. اما مدتیه دیگه خبری ازش نیست! فکر میکردیم اشاره به او در فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" باعث بشه که دوباره به عرصه برگرده ولی اینطور نشد.

 

2- سرگذشت و نحوه تبدیل شدن به یک ابرشرور

موریس بنچ از اعضای خدمه یک کشتی باری به نام U.S.S Bulldog بود که به طور تصادفی به دست اسپایدرمن داخل دریا افتاد (اسپایدرمن به تازگی نبردی با «نیمور» انجام داده بود و روی عرشه این کشتی بود). در واقع اسپایدرمن اومد که جلوی سقوط یک ژانراتور تازه اختراع شده داشت به داخل اقیانوس که کابل آن پاره شده بود رو بگیره که دستش خورد به یک سری جعبه و باعث شد به طور تصادفی اون جعبه ها برخورد کنند به موریس بنچ و بیفته تو اقیانوس:

اریجین هیدرومن

اریجین موریس بنچ

سپس اشعه های ناشناخته ساطع شده از این ژنراتور با باکتری هایی که در عمق آب زندگی میکردند ترکیب و باعث شدند تا به هایدرو من تبدیل شود، مردی که میتواند آب را کنترل کند!

مرد آبی

او اسپایدرمن را مقصر اتفاقی که برایش افتاده دانست (در حالی که اسپایدرمن او را پس از افتادن در اقیانوس بیرون کشید) و شروع کرد به تعقیب او تا ازش انتقام بگیره ولی شکست خورد.

 

3- هایدرو من یک بار با «مرد شنی» ترکیب و به هیولایی گِلی تبدیل شد!

در شماره 271 از مرد عنکبوتی شگفت انگیز که سال 1981 توسط «دنیس اونیل» نوشته شد، شاهد بودیم که هایدرومن با یکی از دشمنان دیگر مرد عنکبوتی به نام مردشنی متحد میشه. اما یک حادثه باعث میشه آنها با هم ترکیب و به هیولایی گِلی به نام Mud-Thing تبدیل شوند.

مرد ابی مرد شنی

هیولای شنی

در نهایت اسپایدرمن به کمک پلیس موفق میشود بر این هیولا پیروز شود و پس از چند ماه مرد شنی و مرد آبی از هم جدا میشوند و راه مستقل خود را در پیش میگیرند.

 

4- هایدرو من از اعضای اولیه گروه "سندیکای شرارات" و "اربابان شرارت" بوده

سندیکای شرارت

هایدرو من اغلب به عنوان یک خلافکار خرده پا و معمولی به تصویر کشیده میشه که به خاطر پول به تیم های ابرقهرمانی دیگر ملحق میشه. اولین این تیم ها "سندیکای شرارت" (Sinister Syndicate) نام داشت که توسط یکی از ابرشرورهای مارول به نام «بیتل» تاسیس شد. "سندیکای شرارت" بر خلاف "شش خبیث" که هدفش گرفتن انتقام از اسپایدرمن بود، در ازای پول دست به کارهای غیر قانونی میزد. او زمانی که در این تیم بود ثابت کرد که حاضره برای پول هر کاری بکنه و حتی وقتی بیتل به اعضای گروه خیانت کرد و به کینگ پین ملحق شد باز هم برایش مهم نبود و ازش کینه ای به دل نگرفت زیرا فقط پول برایش اهمیت داشت. و البته او عضو گروه اربابان شرارت هم بوده:

هایدرو من عضو گروه "اربابان شرارات" بوده

نخستین نسخه از گروه "اربابان شرارت" (Masters of Evil) در دهه 60 میلادی و به رهبری دشمن بزرگ کاپیتان آمریکا در جنگ جهانی دوم یعنی «بارون هاینریش زیمو» تشکیل شد. این گروه بعدها بارها سد راه اونجرز شد و اعضایش هم تغییر کرد. به عبارتی دیگر نسخه های مختلفی از اربابان شرارت بار رهبران متعددی وجود داشته. به طور مثال نسخه هشتم آن توسط خبیثی به نام «راهب ارغوانی» (Crimson Cowl) که اسم واقعیش «جاستینه همر» بود و یکی از دشمنان مرد آهنی به شمار میاد، تشکیل شد (عکسش اینجاست). هایدرو من در کنار یک سری شرور درجه 3 دیگر به این نسخه از اربابان شرارت پیوست که هدفش این بود که مزدوران دارای قدرت های فوق بشری را تحت کنترل خودش دربیاره.

 

5- هایدرومن عضو گروه "چهار مخوف" بوده

چهار مخوف

در شماره 36 از کمیک Fantastic Four به ذهن «استن لی» و «جک کربی» (خالقین چهار شگفت انگیز) رسید تا گروهی را خلق کنند که اعضایش نقطه عکس چهار شگفت انگیز باشند و اسمش رو بذارند «چهار مخوف»! بنابراین چهار مخوف براساس 4 عنصر هوش، زور بازو، کنترل انرژی و تغییر اندازه بدن شکل گرفت تا نوعی انعکاس خبیث از چهار شگفت انگیز باشد. رهبر این گروه «ویزارد» یا «جادوگر» (Wizard) بود که مغز متفکر گروه هم بود و تا به امروز هسته اصلی چهار مخوف محسوب شده. دیگر اعضای اریجینال «چهار مخوف» عبارت بودند از : مرد شنی، «پیست پات پیت» (که در این مقاله گفتم چه اسم مسخره ای داره و بعدا اسمش رو به Trapster تغییر داد)، و «مِدوسا» (از اعضای خاندان سلطنتی «ناانسان ها» که اون موقع حافظه اش رو از دست داده و خبیث شده بود). در نسخه های جدید اعضای دیگری مثل «لایرا» (که اینجا معرفی شده) ، «کلا» (از دشمنان «پلنگ سیاه») و حتی اعضای «گروه تخریب گر» (که از دشمنان ثور هستند و در این مقاله معرفی شده اند) عضو چهار مخوف بوده اند ولی همیشه رهبری آن را ویزارد برعهده داشته. هایدرومن هم در دوره ای به عضویت این گروه درآمد. در واقع ویزارد قدرت های او را تقویت کرد ولی در عین حال یک سری پروتکل های حفاظتی هم در او کار گذاشت که اگر دست از پا خطا کند به حالت مایع درش بیاورد!

 

6- قدرت ها و قابلیت های هایدرومن

قدرت های و قابلیت های هایدرومن

هایدرو من میتونه جسمش رو به حالت مایع آب مانند تبدیل کنه و بدین ترتیب میتونه از منفذهای کوچک مثل شیر آب یا لوله های آب و ... خودش را عبور بده و منتقل کنه. اگر هم بدنش در این حالت پخش بشه دوباره به حالت قبل برمیگرده (البته این کار زمان میبره و اگر قطرات بدنش به فواصل دور پرتاب شده باشند چندین ساعت طول میکشه تا دوباره پیوستگی پیدا کنند). تمامی سلول های هایدرو من وقتی به حالت مایع درمیاد تحت کنترل او هستند. او همچنین میتونه با مقادیر زیادی آب ترکیب بشه و کنترلشون کنه و در نتیجه موج های سهمگین و سونامی پدید بیاره.

او همچنین میتونه بخشی از بدنش رو به حالت مایع دربیاره در حالی که دیگر اعضایش به حالت انسانی هستند. این باعث میشه به راحتی قادر باشه از چنگ حریفش دربره و یا اجازه بده گلوله از بدنش رد بشه. اگر هم زیادی تمرکز فکری کنه میتونه به بخار تبدیل بشه! میتونه بخش های از بدنش رو به حالت اشیا ساخته شده از "آب جامد" دربیاره و اینجوری ازشون به عنوان سلاح استفاده میکنه (مثل کاری که مرد شنی با قدرت هاش میکنه). برای شکست دادنش هم کافیه که مواد دیگری در هنگامی که به حالت مایع قرار داره بهش اضافه کرد تا باهاش ترکیب بشن و باعث بشن بدنش سخت بشه یا اینکه مریض بشه (مثل سیمان، بتن، مواد شیمیایی اطفای حریق یا محلول کلر). وقتی عضو گروه "چهار مخوف" بود ، ویزارد لباس مخصوصی بهش داد تا بتونه به طور دقیق تری قدرت هاش رو کنترل کنه و حتی تونست کل رطوبت بدن یکی از هم تیمی های خودش رو جذب خودش بکنه!

لباس هایدرومن

ضمنا هایدرومن من خودش ادعا میکنه که از زمانی که به قدرت های فوق بشری خود دست یافته پیر نشده! او در ضمن به خاطر تجربه ای که در دعواهای خیابانی داره تونسته در مبارزات تن به تن ماهر بشه. مرد عنکبوتی یک بار گفت که قدرت های فوق بشری هایدرومن بسیار بالا و خطرناک هستند ولی به دلیل هوش پایینش گول میخوره و از آنها به شکلی استفاده میکنه که شکست بخوره!

 

7- همکاری ددپول و اسپایدرمن با برای شکست هایدرومن

  همکاری ددپول و اسپایدرمن با برای شکست هایدرومن

هایدرو من یک بار اهالی شهر نیویورک را تهدید کرد که اگر پولی را که میخواهد بهش ندهند آنها را در کثافت خودشان غرق خواهد کرد! او به کارخانه تصفیه آب فاصلاب شهری رفت تا پسماندهای آبی را جذب خود کند و نقشه اش را به اجرا دربیاورد. اما اسپایدرمن سر رسید و داشت شکستش میداد که ددپول اومد و حواسش رو پرت کرد! بنابراین هایدرومن فرصت پیدا کرد تا نقشه اش رو ادامه بده ولی اسپایدرمن این دفعه ددپول رو انداخت داخل هایدرومن و همزمان ضامن نارنجک هایش را کشید و بدین ترتیب ددپول درون او منفجر و باعث شد تا هایدرو من از هم بپاشه!

ددپول و مرد عنکبوتی

ددپول - اسپایدرمن

طبعیتا گند خورد به سر و هیکل جفتشون!

 

8- یک بار نیمور قدرت های هایدرو من را دزدید

 یک بار نیمور قدرت های هایدرو من را دزدید

در سری جدید کمیک بوک های Invaders شاهد بودیم که هایدرو من تحت اسارت نیمور درآمد و در آتلانتیس زندانی شد. او تونست قدرت های هایدرو من را به خودش منتقل کنه و با اعضای Invaders (کاپیتان آمریکا، هیومن تورچ اریجینال و ...) جنگید.

قدرت نیمور

در نهایت اما هایدرو من به دست کاپیتان آمریکا و سرباز زمستان نجات یافت.

 

9- هایدرومن در دنیای شماره 70237 به دست مرد عنکبوتی کشته شد!

"اسپایدرمن: رِین" (Spider-Man: Reign) یك كمیك 4 قسمتی بود كه مشخص بود نویسنده اش آن را كاملا از روی كمیك تاریخی بتمن یعنی "بازگشت شوالیه تاريكی" (Dark Knight Returns)  تقلید كرده است. یعنی داستان در آینده ای درب و داغان اتفاق می افتاد و در فضایی بسیار بی روح و تاریك و خشن روایت میشد و ما شاهد بودیم كه مرد عنكبوتی به دلایلی عجیب بازنشسته شده ولی دوباره مجبور میشه برای آخرین بار به عرصه برگرده و یک قهرمان بشه و ... قبلا در این مقاله از این داستان به عنوان یکی از بدترین های تاریخ مرد عنکبوتی یاد کرده بودیم. اما در هر حال یک شش خبیث در این داستان بود که بهشون میگفتن "شش گناهکار"! اعضایش عبارت بودند از عقرب، الکترو، میستریو، کریون شکارچی، مردشنی و هایدرو من که به زور توسط شهردار فاشیستی شهر نیویورک با اسپایدرمن جنگیدند. در واقع شهردار به آنها تراشه های وصل کرده بود که اگر از دستوراتش سرپیچی میکردند، منفجر میشدند!!! در نهایت هایدرومن مثل اکثر اعضای شش گناهکار به دست مرد عنکبوتی کشته شد! 

(مرد عنکبوتی کاری کرد او و الکترو با هم برخورد کنند و انفجاری به وجود بیاد و اینجوری هردوشون رو کشت!).

 

10- حضور در دیگر گونه های سرگرمی

اولین و شاید عجیب ترین حضور هایدرومن در خارج از دنیای کمیک بوک مربوط میشه به سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی":

کارتون اسپایدرمن

او به به عنوان دوست پسر سابق مری جین واتسون به تصویر کشیده شد که پس از اخراج از مدرسه پدر و مادرش او را وادار کردند به نیروی دریایی ملحق بشه. اما وقتی در واحد تحقیقات به سر میبرد ، به طور اتفاقی داخل اقیانوس افتاد و بدنش با ماده شیمیایی عجیبی پیوند خورد که ساختار سلولی بدنش را تغییر داد و دیگه میتونست خودش رو به آب تبدیل کنه و روی مایعات هم کنترل داشته باشه. او سپس سعی میکنه دوباره با مری جین رابطه برقرار کنه ولی او دست رد به سینه اش میزنه. بنابراین هایدرومن که به مرد عنکبوتی به عنوان رقیب عشقی اش نگاه میکرد باهاش دشمن شد. او در نهایت مری جین را دزدید ولی اسپایدرمن نجاتش داد. هایدرومن هم تبخیر و نابود شد. در اپیزودی به نام "بازگشت هایدرومن" متوجه شدیم که پروفسور مایلز وارن از روی او کلون ساخته! (این مقاله را بخوانید). همچنین فهمیدیم که از روی ساختار سلولی او، کلونی هم از مری جین ساخته شده که در نهایت اتفاقاتی میفته که هر دو کلون ها در داخل آب از بین میرن و تبخیر میشن.

هایدرومن در دهه 90 میلادی در سریال کارتونی "چهار شگفت انگیز" به عنوان یکی از اعضای "چهار مخوف" استفاده شد. در واقع در آن سالها چون مردشنی قرار بود بود در فیلم اسپایدرمن ساخته «جیمز کامرون» استفاده بشه، سازندگان سریال های انیمیشن مارول اجازه نداشتند از او استفاده کنند و بنابراین به جای مردشنی از هایدرومن به عنوان عضو اصلی چهار مخوف استفاده شد (این مقاله را بخوانید).

کارتون هایدرومن

شخصیت موریس بنچ در یکی از قسمت های پایانی سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" به کار رفت که یک متخصص مواد انفجاری بود که برای نورمن آزبورن کار میکرد. او قرار بود در فصل سوم به هایدرومن تبدیل بشه که به دلیل کنسل شدن این سریال این امکان به وجود نیامد.

موریس بنچ

هایدرومن در سریال کارتونی "مرد عنکبوتی نهایی" هم حضور داشت و به گروه "شش خبیث" دکتر اختاپوس پیوست.

سریال کارتونی "مرد عنکبوتی نهایی"

و اما در فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" یکی از هیولاهای عناصر که توسط میستریو و گروهش خلق شد از روی هایدرومن الهام گرفته بود:

هیولای آب

جان واتس (کارگردان این فیلم) در این باره گفته: "اونقدر اسپایدرمن دشمن خوب و جذاب داره که خواستم از کسانی دیگر که شاید کسی انتظارش رو نداره به طور متفاوتی استفاده کنم. یعنی از شخصیت هایی مثل هایدرو من و «مرد گداخته» که در لیست درجه یک ها نیستند ولی اونا رو به شکلی نوین مورد استفاده قرار دادم". هیولای آبی در فیلم در بخش شهر ونیز ظاهر شد و پس از اینکه میستریو و مرد عنکبوتی او را شکست دادند، فلش تامپسون در اینترنت خواند که او یک ملوانی بوده به نام موریس بنچ که به خاطر یک ژنراتور آزمایشی در اقیانوس افتاده و به این وضعیت درآمده ولی در نهایت فاش شده که همه این اطلاعات جعلی بوده و او توهمی بیش نبوده که توسط میستریو و همکارانش ساخته شده بود!

هایدرومن علیرغم آنکه از قدرت های جالبی برخوردار است اما حضور بسیار اندک و بی اهمیتی در دنیای گیم داشته.  

بازی spiderman unlimited

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2021

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی – قسمت دوم

چیزهای جالبی که درباره مرد عنکبوتی نمیدانستید! قسمت 22

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

15 حقیقت مهمی که باید در مورد شش خبیث (SINISTER SIX) بدانید

حقایق(FACTS) دنیای کمیک بوکی

10 دشمن مرد عنکبوتی که از کمیک ها ناپدید شدند!

10 حقیقت مهمی که باید درباره "مرد شنی" (SANDMAN) بدانید

10 نسخه عجیب و غریب از "شش خبیث" در دنیای کمیک !

آیا آفتاب پرست و هایدرو من در فیلم "مرد عنکبوتی دور از خانه" حضور دارند؟

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی

10 گروه ابرخبیث (SUPERVILLAIN TEAMS) برتر دنیای کمیک

نگاهی به کمیک بوک های «دنیس اونیل» برای مرد عنکبوتی

«هایدرو من» برای فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" تایید شد؟

معرفی گروه "شش خبیث" (SINISTER SIX)

معرفی تمام نسخه‌ های شش خبیث در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

pouya1386
#1 pouya1386 1399-11-15 11:28
بلاخره اومد منتظر این مقاله بودم ممنون استاد ترابی
نقل قول کردن
hmdh
#2 hmdh 1399-11-15 11:34
اقای ترابی خیلی ممنون شما خیلی خوبی
از جدید ترین دشمن ها ( کیندرد ) تا قدیمی ترین ها و ناشناخته ترین ها ( هایدرومن ) براشون مقاله فکت نوشتین
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1399-11-15 11:46
سلام
ممنون بابت مقاله.
قدرت های هایدرو من خیلی جالب هستند و در بیشتر گونه های سرگرمی وجود داره و همیشه برام سوال بود که چرا به دشمن قابلی برای اسپایدرمن تبدیل نشده که خدا رو شکر توی این مقاله جوابم رو گرفتم.
واقعا من فکر نمی کنم 10 تا حقیقت درباره این شخصیت گمنام آسون باشه( تازه همون یک مورد قدرت هاش اندازه یک مقاله ارزش داشت.) واقعا ممنون آقای ترابی.
حضور خاصی هم در دنیای سر گرمی نداشته البته اوریجینش توی سریال مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی جالب بود.
فقط یک سوال داشتم: به خاطر قدرت های هایدرو من و مرد گداخته (که متضاد هم هستند) تا به حال نشده درگیری بین اونا رخ بده؟
واقعا اسپایدرمن: رین خیلی بد بوده. آخه چرا مرد عنکبوتی باید از عمد دو نفر رو بکشه؟ چون دیگه پیر شده یعنی اخلاقیاتش مهم نیست؟

با تشکر
نقل قول کردن
hmdh
#4 hmdh 1399-11-15 11:48
من اولین حضور هایدرومن در دنیای انیمیشن رو اولاش رو روی سیدی دیدم ولی بقیه اش خش داشت ندیدم :P
پ ن : برم خمیر دندون بزنم بهش شاید خش هاش رفت
نقل قول کردن
ilia 1388
#5 ilia 1388 1399-11-15 12:41
اقای ترابی ممنونم بابت این مقاله ی عالی
به نظر من هایدرو من شخصیت پردازی خوبی داره اما نمیدونم چرا نویسندگان از استفاده نمیکنند
به نظر من بهترین اقتباس از روی ایم شخصیت مربوط به مرد عنکبوتی نهایی بود
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#6 Ehsan Spider 1399-11-15 13:00
سلام
خیلی ممنون استاد مقاله عالی بود.

به نظرم اگه هادرومن رو مدرن تر بکنن یا هایدرومن اصلی کشته بشه و هایدرو من نسخه دوم روی کار بیاد میشه ازش یه خبیث درجه ۱ یا ۲ ساخت هم پتانسیل داره هم قدرت .
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#7 Kia Iron Man 1399-11-15 13:46
خسته نباشید مقاله عالی بود.
هایدرومن شخصیت مهمی نیست و جذابیت خاصی هم نداره.
کسی که هیچکدوم از دشمنای اسپایدی رو نمیشناسه با خوندن مقالات سایت میتونه اطلاعات خیلی زیادی به دست بیاره که حاصل تلاش دست اندرکاران سایت به خصوص استاد ترابی است. :-*
ببخشید بابت اسپم ولی استاد میشه ۵ شخصیت محبوبتون در دنیای کمیک به جز اسپایدرمن رو بگید؟
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1399-11-15 13:55
به نقل از Kia Iron Man:

ببخشید بابت اسپم ولی استاد میشه ۵ شخصیت محبوبتون در دنیای کمیک به جز اسپایدرمن رو بگید؟

ولورین
هاکای
ثینگ
دکتر استرنج
کاپیتان آمریکا
(5 قهرمان محبوب من پس از اسپایدرمن در مارول)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#9 AmirhoseinJafari2005 1399-11-15 15:06
عالی بود... این شخصیت رو توی کارتون مرد عنکبوتی دهه ۹۰ دید بودم :lol:
نقل قول کردن
Viera_allen
#10 Viera_allen 1399-11-15 15:23
مقاله خیلی خوبی بود. غالبا انثدر در سایت بحث میشه که ادم خود به خود نیاز مبرمی به شناخت این کارکترها داره و مقاله کاملا به این نیاز پاسخگوئه
آقای ترابی عزیز یه سوال داشتم . اول اینکه نقش گوئن رو تو mcu ممکنه چه کسی بازی کنه؟ دوم اینکه elle fanning برای این نقش مناسبه؟(نقش آفرینی ایشون توی all the bright places منو خیلی یاد گوئن مینداخت)
نقل قول کردن
parsa2020
#11 parsa2020 1399-11-15 16:28
از نظر من باید به بعضی شخصیت های درجه دو و سه بیشتر اهمیت داده بشه چون میشه با استفاده ازشون داستانهای خوبی خلق کرد . از جمله همین هایدرومن
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#12 Mr. Doctor 1399-11-15 17:17
خیلی عالی بود استاد،خسته نباشید
تا قبل از این مقاله من واقعا هیچ اطلاعاتی درمورد این خبیث نداشتم،ولی به لطف شما الان باهاش خیلی کامل اشنا شدم
اتفاقا من اون کمیک همکاری ددپول و اسپایدی برای توقف هایدرومن رو خوندم(خیلی باحال و فان بود :lol: )به نقل از mtm:
به نقل از Kia Iron Man:

ببخشید بابت اسپم ولی استاد میشه ۵ شخصیت محبوبتون در دنیای کمیک به جز اسپایدرمن رو بگید؟

ولورین
هاکای
ثینگ
دکتر استرنج
کاپیتان آمریکا
(5 قهرمان محبوب من پس از اسپایدرمن در مارول)

استاد حالا که بحثش پیش اومد میشه پنج قهرمان موردعلاقه تون رو در کل دنیای کمیک بگید؟
منظورم فقط در مارول و یا فقط در دی سی نیس؛منظورم از کل دنیای وسیع کمیکه(که البته بنظرم خیلی ها در این سایت روی شماره1 اشتراک نظر دارند :-* )
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#13 iron man Amir karimi 1399-11-15 17:31
سلام. ممنون بابت این مقاله . واقعا یکی از شخصیت های خبیث محبوب من بوده .
نقل قول کردن
akv
#14 akv 1399-11-15 17:54
مقاله خوب بود و شماره هفت جالب بود و در كل مقاله به اطلاعاتم اضافه کرد. ولی برام عجیبه که دیگه ازش خیلی استفاده نمی شه و به نظرم شخصیت بدی نیست. کلا سایت طبق اسمش داره به تمام ابعاد اسپایدرمن می پردازه این سری مقاله های در مورد دشمنان اسپایدرمن هم عالی ان. ممنون آقای ترابی!
نقل قول کردن
Erfan nakhaee
#15 Erfan nakhaee 1399-11-15 19:47
ممنون بابت مقاله استاد ترابی
واقعا هایدرومن پتانسیل خوی داره ولی خب ناشناخته هست البته نباید کم هوشی هایدرومن رو فراموش کرد که نمی تونه ویلین قدر مندی ازش بسازه در حالی که جزو قوی ترین دشمنان مرد عنکبوتی هست قابلیت هاش شبیه به کارنیج هست ولی در سطح بالاتری هست.
پ.ن: استاد ترابی ببخشید می شه یه مقاله درباره ای شخصیت های کلاسیک مرد عنکبوتی که هنوز زنده هستن بنویسید؟
چون بعضی وقتا به مشکل بر می خورم که کدوم دشمناب مرد عنکبوتی زنده هستن.
پ.ن:استاد نظرتون درباره مقاله CBR که درباره ای ۱۰ دشمن مرد عنکبوتی که برای بتمن مناسب هستن چیه؟
چون چند تا از شخصیت های تو مقاله چندان منطقی نیستن.
نقل قول کردن
Agent bishop
#16 Agent bishop 1399-11-15 22:00
هایدرومن یک خبیث پر پتانسیل و قدرتمند که داستان هایی که نقش اصلی رو داشته همشون متوسط و رو به پایین هست
بهترین حضر هایدرومن به نظرم کارتون مجموعه کارتونی بود مخصوصا یک مبارزه که او با مردعنکبوتی وسط یه پارکی انجام داده بودن رو خیلی دوست داشتم .
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1399-11-15 22:16
#12:
سخته واقعا 5 تا انتخاب کنم
ولی قطعا سوپرمن و اسپایدرمن و ولورین و دکتر استرنج هستند توی لیست
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1399-11-15 22:17
به نقل از Erfan nakhaee:

پ.ن:استاد نظرتون درباره مقاله CBR که درباره ای ۱۰ دشمن مرد عنکبوتی که برای بتمن مناسب هستن چیه؟
چون چند تا از شخصیت های تو مقاله چندان منطقی نیستن.

والا از کلاسیک ها به نظرم الان فقط کریون شکارچی هستش که مرده که اونم به زودی برمیگرده
اون مقاله رو هم هر وقت ترجمه کردیمش نظر هم میدیم درباره ش
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1399-11-15 22:29
به نقل از Viera_allen:

آقای ترابی عزیز یه سوال داشتم . اول اینکه نقش گوئن رو تو mcu ممکنه چه کسی بازی کنه؟ دوم اینکه elle fanning برای این نقش مناسبه؟(نقش آفرینی ایشون توی all the bright places منو خیلی یاد گوئن مینداخت)

بهش فکرنکردم. به نظرم الان نیازی به گوئن تو mcu نیست
نقل قول کردن
Doctor.who
#20 Doctor.who 1399-11-15 22:57
به نقل از mtm:
به نقل از Viera_allen:

آقای ترابی عزیز یه سوال داشتم . اول اینکه نقش گوئن رو تو mcu ممکنه چه کسی بازی کنه؟ دوم اینکه elle fanning برای این نقش مناسبه؟(نقش آفرینی ایشون توی all the bright places منو خیلی یاد گوئن مینداخت)

بهش فکرنکردم. به نظرم الان نیازی به گوئن تو mcu نیست

درسته ولی من فکر می کنم با روشی که mcu جلو می ره شاید در آینده ما خیلی خیلی از شخصیت ها از جمله گوئن رو ببینیم شاید هم در اسپایدرمن ۳.
نقل قول کردن
spider peter
#21 spider peter 1399-11-16 09:03
مقاله عالیی بود ممنون از استاد ترابی
من هم مثل کاربرhmdh سی دیش رو داشتم بقیش هم منتظرش بودم تازه روی جلدش عکس سری کارتون مرد عنکبوتی خارق العاده بود من به امید اون خریدمش
هایدرومن هم شخصیتی هستش که می تونه برای مرد عنکبوتی دردساز بشه
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#22 Mr. Doctor 1399-11-16 12:09
به نقل از mtm:
#12:
سخته واقعا 5 تا انتخاب کنم
ولی قطعا سوپرمن و اسپایدرمن و ولورین و دکتر استرنج هستند توی لیست

خیلی ممنون استاد ترابی که وقت ارزشمندتون رو گذاشتید و پاسخ دادید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37