10 نسخه عجیب و غریب از "شش خبیث" در دنیای کمیک !

10 نسخه عجیب و غریب از "شش خبیث" در دنیای کمیک !

پس از مقاله "حقیقت های مهم Sinister Six" حالا وقتشه نسخه های مختلف این گروه خبیث را در دنیاهای موازی نیز بهتان معرفی کنیم!

 

10- شش خبیث زامبی (Zombie Sinister Six)

شش خبیث زامبی

زامبی های مارول! ایده ای درخشان که توسط استاد ژانر زامبی ها یعنی «رابرت کرکمن» در دنیای مارول شروع شد و به دلیل محبوبیت فراوان بارها سری های مختلفی از آن منتشر شده است. در کمیک Marvel Zombies: Dead Days ما شاهد نسخه زامبی شده از شش خبیث هستیم که دارند به آدم های غیر نظامی بیگناه در هلی کریر شیلد حمله میکنند ولی ولورین و مگنتو باهاشون درگیر میشن. اعضای این گروه عبارت بودند از دکتر اختاپوس، گرین گابلین، والچر، سندمن، الکترو و میستریو.

زامبی های مارول

البته در شماره 1 سری "بازگشت زامبی های مارول" که در اینجا ترجمه شده نیز شاهد بودیم که مرد عنکبوتی زامبی شده به دنیایی رفت که در آنجا شش خبیث را آلوده کرد و آنها نیز دوستان مرد عنکبوتی را خوردند و مرد عنکبوتی زامبی هم تلافی کرد و آنها را کشت!!! (تنها عضو شش خبیث که زامبی نشد، مرد شنی بود که بعدا به کمک او تونستند بر زامبی ها پیروز شوند).

 

9- شش خبیث عصر آپوکالیپس

 شش خبیث عصر آپوکالیپس

 دنیای شماره 295 مارول در دل رویداد معروف و محبوب "عصر آپوکالیپس" (Age of Apocalypse) جریان دارد (برای آشنایی با این داستان به سراغ این مقاله بروید). در شماره 5 از کمیک X-Men: Age of Apocalypse   که سال 2005 منتشر شد، شاهد بودیم که «مستر سینیستر» (از دشمنان مشهور مردان ایکس) گروه خاص خودش از شش خبیث را تشکیل میده که در واقع جهش یافته هستند! اعضای این گروه عبارت بودند از کلوک، داگر، سانیک (Sonique)، سارون (Sauron)، بلاب و جین گری (که شستشوی مغزی داده شده بود). این شش خبیث با مردان ایکس به رهبری مگنتو جنگیدند و در نهایت جین گری از کنترل ذهنی مستر سینیستر رها شد و او را کشت!

 

8- شش مرد واقعا خبیث (Most Sinister Six)

شش مرد واقعا خبیث (Most Sinister Six) 

سال 2000 كمیكی توسط مارول چاپ شد به نام Avataars: Covenant of the Shield كه شخصیت های مختلف مارول را در دنیایی جادویی و فانتزی به تصویر میكشید. گرین گابلین این دنیا لقبش "گابلین شاه" (Goblin King)  بود. او موجود كوچك و چابك بود كه به زبان شعر سخن میگفت و با كمك افرادش به نام "شش مرد واقعا خبیث" از مسافرین به زور پول میگرفت! اعضای این گروه عبارت بودند از "شکارچی" (کریون)، تکان دهنده (الکترو)، عجیب و غریب (میستریو)، توفان شن (سندمن)، پنجه (والچر)، و هشت پا (دکتر اختاپوس). آنها به راحتی از انتقام جویان (که در این دنیا "پهلوانان قلمرو زمین" نامیده میشدند)، شکست خوردند.

 

7- شش خبیث 2099

شش خبیث 2099 

در دهه 90 میلادی مارول کمیک های جالبی چاپ میکرد به نام 2099 که در آینده اتفاق می افتادند. اولین و مهم ترین و ماندگارترین شخصیت های سال 2099 کسی  نیست جز میگل اهارا ملقب به مرد عنکبوتی 2099 (ما  این کمیک های او را اینجا ترجمه کرده ایم). برای آشنایی با دنیای شماره 2099 پیشنهاد میکنیم  این مقاله را بخوانید. اخیراً وقتی میگل اهارا به گذشته سفر کرد و بعد به 2099 برگشت شاهد بود که نسخه ای از شش خبیث تشکیل شده است! اعضایش عبارت بودند از گابلین 2099، ونوم 2099، دکتر اختاپوس 2099، والچر 2099، الکترو (که یک ربات بود، اینجا را بخوانید) و مردشنی (که با شن های خود کابوس درست میکرد!). سپس معلوم شد که گابلین 2099 (پدر جنیفر) داشته به میگل اهارا و برادرش کمک میکرده . بنابراین دکتر اختاپوس 2099، او را به جرم خیانت کشت. سپس خبیثی به نام  Venture  که یک جایزه بگیر در سال 2099 است،  جای گابلین 2099 را در این تیم گرفت.

 

6- شش نوازان خبیث (Sinister Sextet)

  شش نوازان خبیث (Sinister Sextet)

"1602" نام کمیکی معرکه و باحال به قلم نویسنده برجسته دنیای کمیک یعنی «نیل گیمن» است که در انگلستان اوایل قرن 17 میلادی رخ میداد! مرد عنکبوتی این دنیا «پیتر پارکوآ» نام دارد که بهتره برای آشنایی با او این مقاله را بخوانید. در این دنیا گروهی خبیث هست به نام "شش نوازان خبیث" (Sinister Sextet) که توسط «کارنیج» خلق شده و اعضایش عبارت از :  هاب گابلین، کریون، میستریو، لیزارد ،  الکترو  و البته خود کارنیج! این نسخه از شش خبیث داشت از یک کلیسا دزدی میکرد با گروه "مبارزان عنکبوتی" مواجه شد و همگی شکست خوردند ولی الکترو موفق به فرار شد.

  

5- شش نهایی (Ultimate Six)

 مرد عنکبوتی هم عضو شش خبیث بوده!

در دنیای آلتمیت (Ultimate)مارول ما شاهد گروه شش خبیث بودیم که البته اسمش شده بود "شش نهایی" (Ultimate Six) که توسط نورمن آزبورن تشکیل شد و اعضایش بودند، مرد شنی، دکتر اختاپوس، کریون شکارچی، الکترو و گرین گابلین. خب .. اگر خوب شمرده باشید تعداد این اعضا 5 تاست نه 6 تا! دلیلش اینه که نورمن آزبورن میخواست پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، عضو ششم باشه! او برای این منظور به پیتر گفت که زن عمویش را گروگان گرفته و مجبورش کرد به عضویت این تیم خبث دربیاد. آنها قرار بود به مقر شیلد حمله کرده و با گروه التمیتس (اونجرز در دنیای التمیت) مبارزه کنند . ولی پیتر فهمید که زن عمویش در جای امنی نگهداری میشود و بنابراین به التمیس کمک کرد تا نورمن و بقیه اعضای شش نهایی را شکست دهند.

 

4- شش حیوان خبیث (Swinester Six)

  شش حیوان خبیث (Swinester Six) 

اسپایدرمن دنیای شماره 8311 مارول ، خوک عنکبوتی (Spider-Ham) نام دارد و در دنیایی كارتونی زندگی میكند (مثل دنیای «میكی ماوس» یا «دانلد داك»). عنكبوتی به نام پیتر در زيرزمین خوكی دانشمند به نام می پوركر زندگی میکرد! می پوركر سعی داشت پس از اختراع نخستین سشوار اتمی جهان، آرايشگاه هاي زنانه را دچار تحولی عظيم كند ولی دچار تشعشعات اتمی شد و در حالتی نامتعادل پیتر را گاز گرفت (!!) در نتیجه پیتر از حالت عنكبوتی خود خارج و درست مثل می پوركر به یك خوك تبدیل شد (!!!) منتهی او فهمید كه هنوز توانایی های عنكبوتی خود را دارد. سپس تصمیم گرفت با جرم و جنایت مبارزه كند و ... همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید ، در این دنیا نسخه ای از شش خبیث به رهبری "دکتر اختاپوس" وجود دارد که همگی حیوان هستند!

 

3- شش مرد خباثت (Six Men of Sinestry)

  شش مرد خباثت (Six Men of Sinestry)

یکی از جالب ترین شخصیت هایی که در رویداد "دنیای عنکبوتی" خلق شد اسمش بود «مِی رایلی» از دنیای 803 که به Lady Spider شهرت داشت. او در قرن 18 میلادی زندگی میکرد و قدرت های فوق بشری عنکبوتی نداشت ولی با اختراعات خود تونسته بود به یک قهرمان تبدیل بشه. بعدا هم به گروه Web Warriors ملحق شد (این کمیک رو بخونید). در کمیک های مرد عنکبوتی 2099 هم حضور داشته (بروید اینجا). خلاصه اینکه در دنیای خانم لیدی اسپایدر هم نسخه ای از شش خبیث وجود دارد به نام "شش مرد خباثت" (!) که توسط گرین گابلین این دنیا تاسیس شده بود و در سرقت مدارک شهردار شهر شرکت داشت که با دخالت لیدی اسپایدر مواجه شد (داستانش اینجا ترجمه شده است).

 

2- شش خبیث جنگ های پنهان

  شش خبیث جنگ های پنهان

به این شش خبیث لقب "جنگ های پنهان" داده شده چون در کمیک های فرعی از این رویداد خلق شدند و ما اینجا کمیکش را براتون ترجمه کرده ایم. در شماره دوم این کمیک شاهد بودیم که شهردار نورمن آزبورن ، شش خبیث متشکل از دکتر اختاپوس، عقرب، الکترو، والچر، سندمن و کریون شکارچی را میفرسته سراغ گروه "مبارزین عنکبوتی". داستان جالبیه که دعوت میکنم حتما در اینجا آن را بخوانید.

 

1- شش گناهکار (Sinner Six)

 شش گناهکار (Sinner Six)

"اسپایدرمن: رِین" (Spider-Man: Reign) یك كمیك 4 قسمتی بود كه مشخص بود نویسنده اش آن را كاملا از روی كمیك تاریخی بتمن یعنی "بازگشت شوالیه تاريكي" (Dark Knight Returns)   تقلید كرده است. یعنی داستان در آینده ای درب و داغان اتفاق می افتاد و در فضایی بسیار بی روح و تاریك و خشن روایت میشد و ما شاهد بودیم كه مرد عنكبوتی به دلایلی عجیب بازنشسته شده ولی دوباره مجبور میشه برای آخرین بار به عرصه برگرده و یک قهرمان بشه و ... قبلا در این مقاله از این داستان به عنوان یکی از بدترین های تاریخ مرد عنکبوتی یاد کرده بودیم. اما در هر حال یک شش خبیث در این داستان بود که بهشون میگفتن "شش گناهکار"! اعضایش عبارت بودند از عقرب، الکترو، میستریو، کریون شکارچی، سندمن و هایدرو من که به زور توسط شهردار فاشیستی شهر نیویورک با اسپایدرمن جنگیدند. در واقع شهردار به آنها تراشه های وصل کرده بود که اگر از دستوراتش سرپیچی میکردند، منفجر میشدند!!! در نهایت اعضای شش گناهکار یا به دست مرد عنکبوتی کشته شدند یا اینکه دستگیرشان کرد.

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

اولین حضور "شش خبیث" (SINISTER SIX) در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

15 حقیقت مهمی که باید در مورد شش خبیث (SINISTER SIX) بدانید

معرفی گروه "شش خبیث" (SINISTER SIX)

10 گروه ابرخبیث (SUPERVILLAIN TEAMS) برتر دنیای کمیک

15 کاور برتر خلق شده توسط استیو دیتکو

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

15 شخصیت برتر دنیای کمیک که توسط «استیو دیتکو» خلق شدند

عكس های فوق العاده از «شش خبیث» - قسمت اول

عكس های فوق العاده از «شش خبیث» - قسمت دوم

چیزهای جالبی که درباره مرد عنکبوتی نمیدانستید! قسمت 7

بزرگان تاریخ كمیك بوک های اسپایدرمن: استن لی و استیو دیتکو

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Marvel spidey
#1 Marvel spidey 1399-03-27 11:33
خیلی مقاله خوبی بود ممنون از استاد ترابی بابت این مقاله ;-)
نقل قول کردن
arian.akn
#2 arian.akn 1399-03-27 12:28
خسته نباشید استاد
خیلی ممنون بابت مقاله
استاد اگه سرتون شلوغ نیست میشه مقاله ای با عنوان 10 شخصیت(یا ابر قهرمان)برتر که در اولین بار در کمیکهای مرد عنکبوتی ظاهر شدند مثل پانیشر و یا ... بنویسید
البته اگه وقتش رو دارید
باز هم تشکر بابت مقاله
نقل قول کردن
ironspider
#3 ironspider 1399-03-27 12:31
استاد ترابی دستتون درد نکنه مقاله فوق العاده است.
نقل قول کردن
mhkh
#4 mhkh 1399-03-27 12:36
سلام آقای ترابی مقاله مفیدی بود. من مورد شش و سه خوشم اومد.
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1399-03-27 12:51
به نقل از arian.akn:

استاد اگه سرتون شلوغ نیست میشه مقاله ای با عنوان 10 شخصیت(یا ابر قهرمان)برتر که در اولین بار در کمیکهای مرد عنکبوتی ظاهر شدند مثل پانیشر و یا ... بنویسید
البته اگه وقتش رو دارید
باز هم تشکر بابت مقاله

سرما برای مقالات اسپایدرمن شلوغ نیست ولی موضوع اینه که نمیشه 10 قهرمان شناخته شده رو نشه برای این مقاله پیدا کرد
نقل قول کردن
Matingh
#6 Matingh 1399-03-27 12:59
سلام دستتون درد نکنه آقای ترابی خیلی مقاله ی جالبی بود گزینه ۴ :D فقط دکتر اختاپوس تو گزینه ۲ هم شلوار پلنگیه کریون شکارچی :D دکتر اختاپوسشم شبیهه حمید لولاییه :lol: خیلی خوب بود از اون مقاله ماندگارا بود واقعا ممنون.
نقل قول کردن
arian.akn
#7 arian.akn 1399-03-27 13:07
به نقل از mtm:
به نقل از arian.akn:

استاد اگه سرتون شلوغ نیست میشه مقاله ای با عنوان 10 شخصیت(یا ابر قهرمان)برتر که در اولین بار در کمیکهای مرد عنکبوتی ظاهر شدند مثل پانیشر و یا ... بنویسید
البته اگه وقتش رو دارید
باز هم تشکر بابت مقاله

سرما برای مقالات اسپایدرمن شلوغ نیست ولی موضوع اینه که نمیشه 10 قهرمان شناخته شده رو نشه برای این مقاله پیدا کرد

درست میگید استاد
نقل قول کردن
Captain-spidey
#8 Captain-spidey 1399-03-27 13:23
دستتون درد نکنه استاد ترابی مقاله عاااالی بود راستش اون شلوار پلنگی‌کریون خیلی من رو خندوند و اینکه شش خبیث ۲۰۹۹ به نظرم خیلی خفن بود
این سری مقاله های ده نسخه عجیب و قریب و ده حقیقتی که نمیدانستید کل اطلاعات رو درمورد یک شخصیت بهمون میدهبه نقل از mtm:
به نقل از arian.akn:

استاد اگه سرتون شلوغ نیست میشه مقاله ای با عنوان 10 شخصیت(یا ابر قهرمان)برتر که در اولین بار در کمیکهای مرد عنکبوتی ظاهر شدند مثل پانیشر و یا ... بنویسید
البته اگه وقتش رو دارید
باز هم تشکر بابت مقاله

سرما برای مقالات اسپایدرمن شلوغ نیست ولی موضوع اینه که نمیشه 10 قهرمان شناخته شده رو نشه برای این مقاله پیدا کرد

سلام استاد ببخشید شما استاد مایی ها، ولی من یه مقاله از سی بی ار خوندم تقریبا با همین منمنظور (www.cbr.com/.../amp) این لینکش
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#9 SPIDERBAT 1399-03-27 13:44
سلام آقای ترابی مقالتون خیلی زیبا بود
من خودم بهه شخصه عین همیشه از نسخه ی زامبی و از نسخه ی 2099 خوشم اومد.
از نظر من بهترین مزایا ی اسپایدی دات آی آر به غیر از کمیک هایی فوق العاده ای که برای ما به بهترین شکل آماده می کنه این مقاله های فکت و تاپ لیست هاشونه.
این مقاله هم که با قلم زیبای شما استاد کبیر فوق العاده شد و من خودم خیلی حال کردم.
ممنون خسته نباشید.
نقل قول کردن
badlight
#10 badlight 1399-03-27 14:15
نسخه زامبی های مارول همیشه هست :D
ممنون بابت مقاله
بیشترشون رو به لطف مقالات و کمیکایی ک تو سایت گذاشتین میشناسم

راستش دیگه خیلی کم پیش میاد مقاله ای بزارید و حداقل نصف مقالرو قبلا توضیح نداده باشید
این نشون میده سایت اسپایدی بهترین سایت کمیکی تو ایرانه و خونه اصلی ما کمیک خونا حساب میشه
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1399-03-27 14:34
به نقل از Captain-spidey:
دستتون درد نکنه استاد ترابی مقاله عاااالی بود راستش اون شلوار پلنگی‌کریون خیلی من رو خندوند و اینکه شش خبیث ۲۰۹۹ به نظرم خیلی خفن بود
این سری مقاله های ده نسخه عجیب و قریب و ده حقیقتی که نمیدانستید کل اطلاعات رو درمورد یک شخصیت بهمون میدهبه نقل از mtm:
به نقل از arian.akn:

استاد اگه سرتون شلوغ نیست میشه مقاله ای با عنوان 10 شخصیت(یا ابر قهرمان)برتر که در اولین بار در کمیکهای مرد عنکبوتی ظاهر شدند مثل پانیشر و یا ... بنویسید
البته اگه وقتش رو دارید
باز هم تشکر بابت مقاله

سرما برای مقالات اسپایدرمن شلوغ نیست ولی موضوع اینه که نمیشه 10 قهرمان شناخته شده رو نشه برای این مقاله پیدا کرد

سلام استاد ببخشید شما استاد مایی ها، ولی من یه مقاله از سی بی ار خوندم تقریبا با همین منمنظور (www.cbr.com/.../amp) این لینکش

اینا که همشون قهرمان نیستن.
یه سری شون هم به عنوان دشمن خود اسپایدرمن شروع به کار کردن
جسیکا جونز هم تو کمیک های اسپایدرمن خلق نشده
در واقع اون چیزی که مد نظر دوستمون بود فقط پانیشر و کلوک و داگر رو شامل میشه
نقل قول کردن
ali spidey 99
#12 ali spidey 99 1399-03-27 15:14
سلام و خسته نباشید استاد.

نمیدونم واقعا باید کدومشون رو به عنوان 《عجیب تر》 انتخاب کنم.

ولی سر دکتر اختاپوس گربه ای خیلی خندیدم :D آخه اصلا بهش نمیاد خبیث باشه.اوریجین مرد عنکبوتی نه نه ببخشید خوک عنکبوتی هم خیلی جالبه.


ولی من نمیدونم چرا اصلا موافق حضور نورمن تو شش خبیث نیستم. :-? چه در دنیای اصلی چه در دنیاهای موازی.


چون نورمن آدمی نیست که برای نابود کردن اسپایدی،با بقیه همکاری کنه.اون آدمیه که کشتن اسپایدی رو فقط به نام خودش میخواد.بخاطر همین تنها ضعف 《مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی》 رو گرین گابلین میدونم.


با تشکر از استاد ترابی
نقل قول کردن
naymor
#13 naymor 1399-03-27 15:17
ممنون از استاد ترابی بابت این مقالات.

خیلی مشتاق دیدن این گروه در ام سی یو هستیم...
نقل قول کردن
ali spidey 99
#14 ali spidey 99 1399-03-27 15:20
واقعا همچین مقاله ای نباید از نظر کامنت و بازدید بترکونه؟؟


البته فقط این مقاله نیست خیلی مقاله ها هستن ولی خب این یکیشونه
نقل قول کردن
Captain-spidey
#15 Captain-spidey 1399-03-27 17:06
به نقل از mtm:
به نقل از Captain-spidey:
دستتون درد نکنه استاد ترابی مقاله عاااالی بود راستش اون شلوار پلنگی‌کریون خیلی من رو خندوند و اینکه شش خبیث ۲۰۹۹ به نظرم خیلی خفن بود
این سری مقاله های ده نسخه عجیب و قریب و ده حقیقتی که نمیدانستید کل اطلاعات رو درمورد یک شخصیت بهمون میدهبه نقل از mtm:
به نقل از arian.akn:

استاد اگه سرتون شلوغ نیست میشه مقاله ای با عنوان 10 شخصیت(یا ابر قهرمان)برتر که در اولین بار در کمیکهای مرد عنکبوتی ظاهر شدند مثل پانیشر و یا ... بنویسید
البته اگه وقتش رو دارید
باز هم تشکر بابت مقاله

سرما برای مقالات اسپایدرمن شلوغ نیست ولی موضوع اینه که نمیشه 10 قهرمان شناخته شده رو نشه برای این مقاله پیدا کرد

سلام استاد ببخشید شما استاد مایی ها، ولی من یه مقاله از سی بی ار خوندم تقریبا با همین منمنظور (www.cbr.com/.../amp) این لینکش

اینا که همشون قهرمان نیستن.
یه سری شون هم به عنوان دشمن خود اسپایدرمن شروع به کار کردن
جسیکا جونز هم تو کمیک های اسپایدرمن خلق نشده
در واقع اون چیزی که مد نظر دوستمون بود فقط پانیشر و کلوک و داگر رو شامل میشه

بعله استاد شما درست میفرمایید من معذرت میخوام ببخشید :oops: :oops:
نقل قول کردن
Ultemate amir
#16 Ultemate amir 1399-03-27 19:13
استاد مقاله مثل همیشه عالی بود من از بین اینا فقط شش خبیث زامبی و شش نهایی رو میدونستم.
نقل قول کردن
AmirK8422
#17 AmirK8422 1399-03-27 20:22
خیلی ممنون مقاله ی فوق العاده ای بود ممنون از اقای ترابی برای نوشتن این مقاله من خودم از دنیا و فضای کمیک های 2099 خیلی خوشم میاد هم دیزاین و هم اریجین کاراکتر ها :D
راستی من عضو جدیدم و خیلی خوشحالم که عضوی از این سایت بزرگ و تخصصی هستم :-)
نقل قول کردن
MaMaD.ZhD
#18 MaMaD.ZhD 1399-03-27 22:44
خسته نباشید مقاله عالی بود
نقل قول کردن
Iamjoker
#19 Iamjoker 1399-03-28 02:22
سلام مقاله جالبی بود ممنون
نقل قول کردن
WOLF DC
#20 WOLF DC 1399-03-28 03:15
سلام استاد ترابی مقاله مثل همیشع عالی بود.میشه جسارتا یکی دوتا مقاله جدید از ددپول و انت من مینویسید؟ :-? چون بعضی از شخصیتا تو سایت خیلی کمتر دربارشون گفته میشه اگه وقت کردید خواهش میکنم یه مقاله دربارشون بنویسید بابت اسپمم معذرت میخام :oops: با سپاس
نقل قول کردن
Bucky WS
#21 Bucky WS 1399-03-28 07:51
به نقل از WOLF DC:
سلام استاد ترابی مقاله مثل همیشع عالی بود.میشه جسارتا یکی دوتا مقاله جدید از ددپول و انت من مینویسید؟ :-? چون بعضی از شخصیتا تو سایت خیلی کمتر دربارشون گفته میشه اگه وقت کردید خواهش میکنم یه مقاله دربارشون بنویسید بابت اسپمم معذرت میخام :oops: با سپاس

واقعا شما ندید مقالات سایت رو درباره این دو شخصیت؟یعنی بیش از این اطلاعات نیاز دارین؟ اینهمه مقاله ازشون هست. استاد ترابی و سایت spidey.ir به مناسبت های مختلف بیشترین و بهترین مقالات رو درباره همه شخصیت ها نوشته اند
انت من:
چند تا مرد مورچه ای داریم؟
bit.ly/30QPKRU
10 حقیقت مهم درباره انت من
bit.ly/2Y6IyPx
10 کمیک مهم مرد مورچه ای
bit.ly/3dam1G2
هویت های مختلف مرد مورچه ای
bit.ly/2YEzIrq
10 حقیقتی که باید درباره واسپ (همسر مرد مورچه ای) بدانید
bit.ly/3eae1Gm
معرفی دشمنان مرد مورچه ای
bit.ly/37zoBnE


ددپول:
20 حقیقتی که باید درباره ددپول بدانید
bit.ly/3hDjzuX
10 کمیک برتر ددپول
bit.ly/2YaF7HU
معرفی دشمنان ددپول
bit.ly/30MwO6I
معرفی 10 نسخه عجیب و غریب ددپول
bit.ly/30LDfHb
معرفی لباس های ددپول
bit.ly/3d44fE9
کاورهای برتر ددپول
bit.ly/2N1N37O
نقل قول کردن
WOLF DC
#22 WOLF DC 1399-03-28 11:35
به نقل از Bucky WS:
به نقل از WOLF DC:
سلام استاد ترابی مقاله مثل همیشع عالی بود.میشه جسارتا یکی دوتا مقاله جدید از ددپول و انت من مینویسید؟ :-? چون بعضی از شخصیتا تو سایت خیلی کمتر دربارشون گفته میشه اگه وقت کردید خواهش میکنم یه مقاله دربارشون بنویسید بابت اسپمم معذرت میخام :oops: با سپاس

واقعا شما ندید مقالات سایت رو درباره این دو شخصیت؟یعنی بیش از این اطلاعات نیاز دارین؟ اینهمه مقاله ازشون هست. استاد ترابی و سایت spidey.ir به مناسبت های مختلف بیشترین و بهترین مقالات رو درباره همه شخصیت ها نوشته اند
انت من:
چند تا مرد مورچه ای داریم؟
bit.ly/30QPKRU
10 حقیقت مهم درباره انت من
bit.ly/2Y6IyPx
10 کمیک مهم مرد مورچه ای
bit.ly/3dam1G2
هویت های مختلف مرد مورچه ای
bit.ly/2YEzIrq
10 حقیقتی که باید درباره واسپ (همسر مرد مورچه ای) بدانید
bit.ly/3eae1Gm
معرفی دشمنان مرد مورچه ای
bit.ly/37zoBnE


ددپول:
20 حقیقتی که باید درباره ددپول بدانید
bit.ly/3hDjzuX
10 کمیک برتر ددپول
bit.ly/2YaF7HU
معرفی دشمنان ددپول
bit.ly/30MwO6I
معرفی 10 نسخه عجیب و غریب ددپول
bit.ly/30LDfHb
معرفی لباس های ددپول
bit.ly/3d44fE9
کاورهای برتر ددپول
bit.ly/2N1N37O

ممنون واسه لینکای مقاله ها چند بار درباره انت من و ددپول جستجو کردم ولی هیچی نمیاورد نمیدونم سایت باگ زده گوشیم خراب شده یا چی واقعا ممنون
نقل قول کردن
Blak panther
#23 Blak panther 1399-03-28 13:37
به نقل از ali spidey 99:
سلام و خسته نباشید استاد.

نمیدونم واقعا باید کدومشون رو به عنوان 《عجیب تر》 انتخاب کنم.

ولی سر دکتر اختاپوس گربه ای خیلی خندیدم :D آخه اصلا بهش نمیاد خبیث باشه.اوریجین مرد عنکبوتی نه نه ببخشید خوک عنکبوتی هم خیلی جالبه.


ولی من نمیدونم چرا اصلا موافق حضور نورمن تو شش خبیث نیستم. :-? چه در دنیای اصلی چه در دنیاهای موازی.


چون نورمن آدمی نیست که برای نابود کردن اسپایدی،با بقیه همکاری کنه.اون آدمیه که کشتن اسپایدی رو فقط به نام خودش میخواد.بخاطر همین تنها ضعف 《مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی》 رو گرین گابلین میدونم.


با تشکر از استاد ترابی

همون قدری که نورمن ازبورن به تنها کشتن مرد عنکبوتی علاقه داره دکتر اختاپوس هم علاقه داره چون یکبار مرد عنکبوتی توسط زهری که از طریق والچر تو غذای مرد عنکبوتی ریخته شده بود داشت میمرد ولی دکتر اختاپوس برای اینکه خودش بکشتش مرد عنکبوتی رو نجات داد ولی دکتر اختاپوس هم در گروه شش خبیث حضور داره.
نقل قول کردن
Bucky WS
#24 Bucky WS 1399-03-28 13:56
#22:
من خودم همیشه تو گوگل سرچ میکنم
مثلا میزنم ددپول spidey.ir
یا "مرد مورچه ای spidey.ir"
همه چی رو میاره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37