10 مبارزه ای که میخواهیم در دنیای سینمایی مارول (MCU) ببینیم

ام-سی-یو-استودیوز-10-مبارزه-ای-که-میخواهیم-در-دنیای-سینمایی-مارول-mcu-ببینیم-نبرد-سینماتیک-یونیورس

با معرفی شخصیت های قدرتمند در MCU و قرار گرفتن آنها در کنار شخصیت های قبلی، مبارزات زیادی هست که هواداران میخواهند تماشا کنند!

مقدمه: مخاطبین به نیمه فاز چهار دنیای سینمایی مارول رسیده اند و شخصیت های قدرتمندی هم در این فاز به جمع قهرمانان و خبیث های قبلی پیوسته اند. الان MCU بیش از گذشته تنوع دارد و پویا تر است و به همین دلیل طرفداران به دنبال دیدن مبارزات ویژه ای بین شخصیت ها هستند. در یونیورسی که در آن رزمی کار، جادوگر، نگهبانان کیهانی و قهرمانان لباس مبدل پوش مزه پران وجود دارد، احتمالات بی پایان است. و برخی از این نبردها اونقدر میتونند خارق العاده باشند که مارول استودیوز باید حتما قبل از به پایان رسیدن فاز 4 اونا رو به ما نشون بده. اینا 10 تا از اونا به انتخاب سایت CBR هستند.

 

10- بلک بولت علیه کاپیتان مارول

بلک بولت علیه کاپیتان مارول

کرول دنورز احتمالا قوی ترین اونجر است و تقریبا خودش را به عنوان حریفی شکست ناپذیر در MCU ثابت کرده است. او چه به عنوان یک اژدر انسانی عمل کند یا کسی که یک تنه ارتش سفینه های فضایی را نابود میکند یا کسی که در برابر ضربات بزرگترین تهدید علیه اونجرز (ثانوس) دوام می آورد، به طور مستمر به هواداران نشان داده که بهترین بهترین هاست. ولی اگر کسی باشد که بتواند حالش را جا بیاورد کسی نیست به جز بلک بولت، پادشاه نا انسان ها (یا حداقل واریانتی از او) که وارد MCU شده است و بسیار نیز قدرتمند است. او که با یک نجوا تونست دکتر استرنج دنیای خودش (دنیای 838) را پودر کند میتونه حریف فوق العاده ای برای کاپیتان مارول باشه.

 

9- دکتر استرنج سوپریم علیه اسکارلت ویچ

دکتر استرنج سوپریم علیه اسکارلت ویچ

وقتی برای اولین بار تریلر "دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی" به عنوان یکی از صحنه های پس از تیتراژ "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" رونمایی شد، هواداران با دیدن یکی از واریانت های دکتر استرنج خیلی حال کردند که به نظر میرسید همان استرنج سوپریمِ خبیث از سریال "وات ایف ...؟" باشد. درسته که در نهایت او آنچه که فکر میکردیم نبود ولی هواداران را به فکر انداخته که اگر روزی وارد دنیای اصلی MCU شود چه میشود زیرا نه تنها قدرت های لاوکرافتیانی دارد بلکه میتونه حریف قدری برای اسکارلت ویچ باشد. شگفت انگیز خواهد بود دیدن این دو موجود قدرتمند جادویی در حال نبرد و استفاده از قدرت های خود علیه یکدیگر (قدرت هرج و مرج واندا علیه قدرت های هیولایی استرنج سوپریم!).

 

8- وایت ویژن علیه وار ماشین

وایت ویژن علیه وار ماشین

وایت ویژن (ویژن سفید) نوعی کلون از ویژن است که با استفاده از بقایای ویژن اصلی پس از مرگش به دست ثانوس ساخته شده است. حالا که سازمان "سورد" (S.W.O.R.D) ثابت کرده میتونه به فن آوری های پیشرفته که حتی میتونه از دیزاین های تونی استارک هم پیشی بگیره مسلط باشه، پس قادر خواهد بود این نسخه از ویژن را به راه بیندازه. و البته از یاد نبریم که ویژن بود که به نوعی مقصر فلج شدن رودی رودز ملقب به وار ماشین (ماشین جنگی) بود. و آنها هر دو به نوعی مخلوقات تونی هستند ولی به شیوه های متفاوتی تکامل یافته اند. وایت ویژن انگار حد نهایی ویژن از نظر قدرت است. رودی هم به طور پیوسته تجهیزات و سلاح های خود را ارتقا داده، تا حدی که به نوعی نیروی هوایی تک نفره بدل گشته است. نبردی بین آنها به طور انفجارآمیزی غیر قابل پیش بینی خواهد بود.

 

7- ثور علیه ایکاریس

ثور علیه ایکاریس

"ثور: راگناروک" ظاهرا نشان داد که ثور قادر است تا هالک را شکست دهد. "اونجرز: جنگ بینهایت" هم نشان داد که چیزی تا قطع کردن سر ثانوس فاصله نداشت، در حالی که او از نیروهای سنگ های بی نهایت بهره میبرد. پس انگار کسی را یارای مقابله با او را نیست. تا اینکه ایکاریس وارد MCU شد. این آنتی – خبیث خداگونه عضو سابق "اترنالز" به نظر میاد که قدرت هایی نظیر سوپرمن دارد و برای شکست دادنش به تمام قدرت ها و هم تیم هایش نیاز بود. شگفت آور خواهد بود که نبردی بین این دو تایتان کیهانی را در MCU شاهد باشیم.

 

6- شانگ چی علیه مون نایت

شانگ چی علیه مون نایت

"شانگ چی و افسانه ده حلقه" محصول سال 2021، نگرش جدید و شیکی را وارد MCU کرد و نشان داد به مخاطبین که شخصیت هاش چقدر در هنرهای رزمی استاد میتونند استاد باشند. به طور مشابه، سریال "مون نایت" سطح بی رحمانه ای از خشونت را نشان داد که هواداران پس از سریال "دردویل" نظیرش را ندیده بودند. هر دوی سیمو لیو و اسکار ایزاک تمرین های گسترده ای انجام دادند تا از پس صحنه های رزمی خود برآیند و مبارزه بین آنها این شانس را به مخاطبین میدهد تا شاهد رویارویی دو شخصیتی باشند که در مبارزات تن به تن تبحر دارند.

 

5- باکی بارنز علیه بارون هلموت زیمو

باکی بارنز علیه بارون هلموت زیمو

آخرین باری که طرفداران بارون زیمو را دیدند در سریال "فالکون و سرباز زمستان" بود که او به زندان "رَفت" برده شد تا زندانی شود. از سوی دیگر باکی بارنز حضوری جانانه در همین سریال داشت و خب حتما میدانید که سابقه زیادی هم با زیمو داشته زیرا تحت کنترل ذهنی قرارش داده بود تا اونجرز را از هم بپاشد. ولی به نظر رسید که باکی تونسته بر حس انتقام خودش غلبه کنه ولی زیمو هنوز باهاش کار داره و کلا تا همه ابرسربازان را نابود نکنه آروم نمیشینه. پس هواداران میتونند امیدوار باشند که نبردی بین آنها رو که خیلی وقته منتظر دیدنش هستند تماشا کنند!

 

4- میستریو علیه دکتر استرنج

میستریو علیه دکتر استرنج

به خاطر قدرت های بسیار زیاد جادوگر اعظم سابق مارول و تهدیدات کیهانی بزرگی که از پسشون براومده خیلی ها با دیدن عنوان این نبرد فورا دکتر استرنج را برنده خواهند دانست. ولی از یاد نبریم که قدرت اصلی استرنج در توانایی اش در ارزیابی اوضاع نهفته است. از سوی دیگر، میستریو که به ناوگان پهپادهای استارک مجهز است میتونه با استفاده از تخصص تیم جلوه های ویژه اش باعث گیج شدن استرنج بشه. و از یاد نبریم که مرد عنکبوتی تونست در "راهی به خانه نیست" دکتر استرنج را در قلمرو خودش یعنی بعد آیینه شکست بده پس چرا میستریو نتونه؟!

 

3- مت مورداک علیه جنیفر والترز

مت مورداک علیه جنیفر والترز

برخلاف موردهای قبلی هواداران بیشتر دوست دارند این دو تا را در نبردی حقوقی ببینند در حالی که دارند بر سر مدارک و ادله های دادگاه با یکدیگر بحث میکنند چون ناسلامتی هردوشون وکیل هستند! مت مورداک (دردویل) با بازی چارلی کاکس سرانجام از طریق فیلم "راهی به خانه نیست" وارد MCU شد و البته مخاطبین الان فقط چندین هفته با انتشار سریال اختصاصی "شی هالک" در دیزنی پلاس فاصله دارند. قطعا رقابت آنها با یکدیگر در دادگاه دیدنی خواهد بود به ویژه که هرکدوم وکالت یکی از قهرمانان مارول را برعهده بگیرند و نهایتا بستگی خواهد داشت به نوع پرونده و موکلی که دفاعش را برعهده گرفته اند ولی باید دید کدومشون میتونه بهتر هیئت منصفه را متقاعد کنه.

 

2- مرد عنکبوتی علیه ددپول

مرد عنکبوتی علیه ددپول

وید ویلسون و پیتر پارکر رابطه پیچیده و براساس عشق/نفرت را در دنیای کمیک دارند که به خاطر پتانسیل بالای کمیک مورد توجه خوانندگان قرار گرفته است. آنها دو ابرقهرمان هستند که خیلی حرف میزنند و قطعا نبرد بین آنها با جوک ها و متلک های زیادی همراه خواهد بود که نظیرش را در MCU ندیده ایم. از اون گذشته، هردوشون از سبک مبارزه غیرقابل پیش بینی، منحصر به فرد و فی البداهه بهره مند هستند و این باعث میشه که طراحان سکانس های زد و خورد در سینما کار سختی داشته باشند ولی هواداران سر ذوق خواهند آمد!

 

1- دارک اونجرز علیه اونجرز جوان

دارک اونجرز علیه اونجرز جوان

در اپیزود نهایی سریال "فالکون و سرباز زمستان" شاهد حضور غافلگیر کننده خانم «لا کنتسا والنتینا الگرا د فونتین» بودیم که نقشش را خانم جولیا لوئی درایفوس بازی میکرد. او به جان واکر که عنوان کاپیتان آمریکا ازش گرفته شده بود نزدیک شد و بهش گفت که افرادی که برایشان کار میکنه ممکنه به خدمات او نیاز داشته باشند. این باعث شد که هواداران تصور کنند ایشون میخواد نسخه خاص خودش را از اونجرز درست کنه به نام Dark Avengers یا شاید هم "تاندربولتس". این تئوری با حضور مجدد وی در "بلک ویدو" تقویت شد. از سوی دیگر، مارول استودیوز در فیلم ها و سریال های خودش مشغول معرفی قهرمانان جوان تر بوده که به نظر میرسه منجر به شکل گیری گروه "اونجرز جوان" بشود. در این صورت درگیری این دو گروه با هم میتونه اجتناب ناپذیر باشه و واقعا چه شود!

  

صدف فقیه پور

صدف

منبعCBR

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

زیباترین لوکیشن ‌های طراحی ‌شده در کتاب اول MCU

10 تغییری که دیگر کشورهای جهان در فیلم های MCU ایجاد کردند!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

رتبه‌بندی بهترین کاستوم‌ها در دنیای سینمایی مارول

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 سوال بی پاسخ MCU که سریال لوکی باید به آنها جواب دهد

۱۵ لحظه برتر و به‌ یادماندنی مردعنکبوتی در MCU

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

20 زره برتر مرد آهنی در دنیای سینمایی (MCU)

10 خط زمانی احتمالی که ممکنه پس از وقایع فیلم "پایان بازی" در MCU ایجاد شده باشه!

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

10 چیزی که ثابت میکند "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" بهترین فیلم فاز 4 دنیای سینمایی مارول است

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

15 سلاح نیرومند که در دنیای سینمایی مارول مخفی شده اند!

10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mhz
#1 mhz 1401-03-16 15:22
وای فکرش رو بکن !
اسپایدرمن علیه ددپول چی بشه :D :D
نقل قول کردن
stranger616
#2 stranger616 1401-03-16 20:18
برای من مورد ۱۰ و ۹ همراه با مورد ۲ توی سه تای اولی قرار میگیرن.
شاید اسم دارک اونجرز یا یانگ اونجرز سنگین و دهن پر کن باشه ولی به شخصه فکر میکنم هنوز جای کار داره تا شخصیت و پتانسیل کاراکتر های این دو گروه که اغلب تازه وارد mcu شدن کامل بشه. ولی قطعا بعد از اینکه مخاطب بتونه با کاراکتر ها ارتباط برقرار کنه قطعا شایسته رتبه ی اوله.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید