معرفی 20 عضو "اترنالز" (Eternals)

معرفی-20-عضو-ابدی-ها-eternals-اترنالز-جاودان-ها

تصمیم گرفتیم برای آشنایی شما با "اترنالز" این مقاله را بنویسیم.

حتما برای آشنا با نژاد «ابدی ها» مقاله زیرا را بخوانید:

20 حقیقت مهمی که باید درباره‌ی "ابدی‌ها" (ETERNALS) بدانید

 

1- کرونوس (Kronos)

 کرونوس (Kronos)

با نیرومند ترین ابدی آغاز میکنیم که زمانی بزرگترین رهبر ابدی ها بوده است ! موجودی مرموز که به ندرت دیده شده و بین گستره زمان و فضا زندگی میکند و بر اوضاع کیهانی دنیای مارول تسلط دارد. گفته میشود سالها پیش جنگی داخلی بین ابدی ها در گرفت بر سر اینکه چرا نباید دیگر گونه ها را فتح کنند. گروهی به رهبری «کرونوس» (Kronos) بودند و گروهی دیگر توسط برادر او یعنی اورانوس (Uranos) رهبری میشدند که جنگ طلب بودند. گروه اورانوس شکست خوردند و به سیاره دیگری مهاجرت کردند. کرونوس هم در زمین باقی ماند و روزی وقتی مشغول آزمایش روی نیروهای کیهانی بود، انفجاری پدید آمد که باعث شد ابدی ها به نیروهای عظیمی دست پیدا کنند. خود کرونوس هم به حالت سحابی (Nebula) درآمد و با انرژهای کیهانی پیوند خورد (سحابی به ابر عظیمی از غبار، گاز و پلاسما در فضاهای میان‌ستاره‌ای گفته می‌شود). کرونوس هوش و عقلی برتر از هر انسان دارد و به خودآگاهی کیهانی مسلط است. میتواند انسان های مرده را نیز کنترل کرده و روی زمان تاثیر بگذارد. ثانوس بارها گفته قدرت های کرونوس با گالاکتوس برابری میکند.

 

2- زوراس (Zuras)

 زوراس (Zuras)

«زوراس» یکی از پسران «کرونوس» است.  زوراس بعد از مرگ پدرش رهبر ابدی ها در کره زمین شد و شهر "المپیا" را در یونان باستان تاسیس کرد و معادل زئوس در دنیای مارول است. او در طول تاریخ قدرت خودش را نشان داده و با موجوداتی نیرومند همچون "سلستیال ها" دست و پنجه نرم کرده و البته با «دیوایانت ها» (Deviants) هم جنگیده. البته در مبارزه با سلستیال ها کشته شد ولی توسط یکی دیگر از ابدی ها به نام «اسپرایت» (Sprite) زنده شد. او قدرت های زیادی دارد. مثلا در مقابل همه بیماری ها مصون است و تقریبا میشه گفت آسیب ناپذیره. ولی توانایی اصلی او برمیگرده به کنترل و دسترسی به نیروهای کیهانی. از این قدرت کیهانی برای شلیک اشعه یا ایجاد سپر محافظتی استفاده میکنه. او همچنین تنها ابدی است که میتونه Uni-Mind درست کنه (یعنی یک ذهنیت واحد برای دیگران).

 

3- ثینا (Thena)

 ثینا (Thena)

«ثینا» نام واقعی آزورا (Azura)، یک از ابدی ها اصلی است. او در شهر خدایان باستان یعنی المپیا در یونان به دنیا آمده و بنابراین از ابدی های نسل دومی به حساب میاد! او دختر زوراس است. وقتی بزرگتر شد به یک محقق و جنگجو تبدیل شد و سپس عشقی میان او و خبیثی به نام Kro که از نژاد «دیوایانت ها» (Deviants) بود شکل گرفت! آنها سپس صاحب دو بچه دوقلو شدند که اولین بچه های دو رگه بین ابدی ها و دیوایانت ها به شمار میان! ثینا همیشه دست راست پدرش بود و پدرش بهش میگفت در غیابش باید نقش ابدی پرایم (Prime Eternal) را ایفا کند (ابدی پرایم لقبی است که به رهبر ابدی ها داده شده است). ولی وقتی زوراس کشته شد، ثینا به نفع ایکاریس کنار کشید تا رهبر ابدی ها شود. قدرت های او عبارت هستند از قدرت، استقامت، و دوام ابرانسانی، شلیک انرژی، اجرای وهم، کنترل ذهن، دورآگاهی، دورجنبی و دورنوردی و پرواز. آنجلینا جولی ستاره مشهور سینما در فیلم Eternals وظیفه بازی در  نقش ثینا را بر عهده دارد.

 

4- ایکاریس (Ikaris)

 ایکاریس (Ikaris)

«ایکاریس» اولین بار در شماره 1 از کمیک "ابدی ها" (Eternals) که توسط استاد «جک کربی» نوشته و طراحی شد، خلق شد. در زمان یونان باستان ، ایکاریس وظیفه پیدا کرد تا جلوی «دیوایانت ها» (Deviants) را بگیره. (دیوایانت ها گروهی از جهش یافته ها بودند که قصد داشتند انسان ها را به وحشت بیندازند). قرن ها بعد آنها دوباره برگشتند و به نیویورک حمله کردند. در این موقع بود که ایکاریس هم برگشت تا با دشمنان قسم خورده خودش مبارزه کنه. پس از نبرد، ابدی ها به فضا رفتند ولی ایکاریس باقی موند تا از کره زمین محافظت کنه تا اگه دیوایانت ها برگردند باهاشون بجنگه. گفته میشه ایکاریس یکی از قوی ترین موجودات نسل ابدی ها است. او قدرت بازوی زیادی داره و زخم هایش نیز زود خوب میشه ولی جالبه که قدرت های ذهنی هم داره. میتونه ذهن دیگران را اسکن کنه و یا با ایجاد توهم خودش رو از دید دیگران مخفی نگه داره. میتونه ترکیب مولکول های هوا را تغییر بده و باهاش یک سپر محافظتی ایجاد کنه. ولی از همه مهم تر این است که میتونه انرژی کیهانی را تحت کنترل خودش دربیاره. اینجوری میتونه انرژی و شلیک های مرگباری از خودش ساطع کنه. البته تله پورت کردن هم بلده ولی به ندرت این کار رو میکنه. ریچارد مدن بازیگر معروف نقش او را در فیلم "ابدی ها"ی مارول ایفا میکنه.

 

5- ثانوس (Thanos)

ثانوس (Thanos)

حتما میدانید که ثانوس همواره پای ثابت اكثر داستان های كیهانی/حماسی مارول بوده است. او در سیاره "تایتان" به دنیا آمده و همانطور که در این مقاله گفته شد، تایتان ها از  نژاد ابدی ها هستند. است اما نكته جالب این است كه ثانوس در خودش ژن  نسخه پَست ابدی ها یعنی «دیوایانت ها» (Deviants)   را نیز دارد! به همین خاطر است كه از همان بدو تولد  ظاهرش با همنوعان خودش فرق داشت و مادرش حتی سعی كرد او را بكشد! ثانوس در دوران مدرسه پسر آرام و صلح طلبی بود ولی در دوران بلوغ به شدت به ایده های پوچ گرایی علاقمند شد و در نتیجه  دلباخته شخصیتی به نام «مرگ» شد. او سپس خانواده خودش را به قتل رساند  و هر كاری را میكرد تا دل مرگ را به دست بیاورد . بنابراین میتوان گفت كه ثانوس زندگی اش را وقف مرگ كرده است! ثانوس بارها با «كاپیتان مارول» و «آدام وارلاك» جنگید و در نهایت در یكی از نبردهای خودش با آدام وارلاك كشته شد . ولی برگشت و این بار سعی كرد به وسیله ای بسیار نیرومند در عالم مارول به نام "دستكش بینهایت" (Infinity Gauntlet) دست یابد. او با دستیابی به این دستكش نیرومند دست به خرابی های بسیاری زد. از آن موقع هم همچنان مشغول خباث های بی شمار بوده است.

 

6- سِرسی (Sersei)

سِرسی (Sersei)

«سرسی» اولین بار تحت نام «کیرکه» (Circe) در شمارهٔ 109 از کمیک Strange Tales (سال 1963) خلق شد. او دختر هلیوس و پرسه است و از وقتی خدایان باستانی در کمیک های مارول به نژاد ابدی ها ربط داده شدند جزو ابدی ها حساب شد و لقب سرسی بهش دادند. در میان ابدی ها، سرسی تنها استاد سطح پنجم، دارای بالاترین حد ممکن در زمینه نوسامانی ماده است. گفته میشه بسیاری از نیرومند ترین ابدی ها از قدرت سرسی هراس دارند! ضمناً در میان ابدی ها او بیشترین سابقه را در تعامل با انسان ها دارد. در دنیای سینمایی مارول، جما چان هنرپیشه انگلیسی در فیلم Eternals وظیفه بازی در این نقش را بر عهده دارد.

 

7- ماکاری (Makkari)

ماکاری (Makkari)

«ماکاری» تقریبا چهار و نیم هزار سال پیش به دنیا آمد. او عضو انجمن فن آوری ابدی ها است و در ساختن وسایل نقلیه پر سرعت تخصص دارد. ماکاری برخلاف بسیاری از ابدی ها بسیار دوست دارد در امور انسان ها دخالت کند. او از کودکی عاشق سرعت بوده و خیلی ها او را با هِرمِس (خدای پیام‌رسان یونانیان باستان) اشتباه گرفته اند! ماکاری خود را یک قهرمان بزرگ میداند و عضو اونجرز هم بوده و وقتی بسیاری از ابدی ها تصمیم به ترک زمین گرفتند اما او در میان مردم زمین باقی ماند. در ضمن او عضو گروه Monster Hunters (شکارچیان هیولا) هم بوده. نکته جالب درباره او اینه که خانم سیاه پوستی به نام لورن ریدلاف قراره نقشش را در فیلم Eternals بازی میکنه!

 

8- گیلگمش (Gilgamesh)

  گیلگمش (Gilgamesh)

در اساطیر بین النهرین «گیل‌گَمِش»، شخصیت مهمی است و بر پایهٔ فهرست شاهان سومر، پنجمین شاه اوروک و پسر لوگالاندا بود که در حدود 2700 سال پیش از میلاد مسیح در یک دورهٔ 125 ساله بر سومریان حکمرانی می‌کرد. اما در کمیک های مارول او یکی از ابدی ها است که بهش لقب «فراموش شده» (The Forgotten One) داده شده. او جوانی خودش را به سفر در سرتاسر کره زمین سپری کرد و مردم او را با شخصیت های اساطیری دیگری مثل هرکول و اطلس و سامسون اشتباه میگرفتند! تا اینکه زوراس به عنوان رهبر ابدی ها بهش امر کرد در شهر المپیا بماند (زیرا گیلگمش زیادی در زندگی انسان ها دخالت میکرد). او سالها در تبعید بود و ابدی ها نیز او را فراموش کردند! اما بعدها دوباره احیا شد و همانطور که در این مقاله گفتیم، یک بار مرد ولی دوباره زنده شد و عضو اونجرز هم بوده. ویژگی بارز او این است که علاوه بر داشتن قدرت های فوق بشری دیگر ابدی ها، بسیار در مبارزه تبحر دارد و در بسیاری از مواقع به یاری ابرقهرمانان مارول آمده است. آقای مادونگ - سیوک نقش این شخصیت را در فیلم Eternals بازی میکند.

 

9- مداخله گر (Interloper)

 مداخله گر (Interloper)

از گذشته و سرگذشت این ابدی مرموز اطلاعات زیادی در دست نیست فقط میدانیم که به دلایل نامعلومی تصمیم گرفته ارتباطی با انسان ها یا دیگر ابدی ها نداشته باشه و عزلت نشینی را انتخاب کرده است. ولی با  «گیلگمش» دوست است. سابقه کمک رساندن به گروه ابرقهرمانی "مدافعین" را نیز دارد. تخصص اصلی او این است که نوعی ترس در وجود حریفانش بیندازد که جرات نکنند باهاش روبرو شوند!

 

10- هایپریون (Hyperion)

 هایپریون (Hyperion)

«مارکوس میلتون» ملقب به «هایپریون» اولین بار در شماره 1 از سری پنجم کمیک های Avengers خلق شد ( به دست «جاناتان هیکمن») . او آخرین بازمانده از نژاد ابدی ها هستش (البته در دنیای دیگر) . وقتی دنیای او با دنیای دیگری برخورد کرد، به دنیای اصلی مارول آمد. مدتی را زیر نظر دانشمندان گروه تروریستی A.I.M سپری کرد تا اینکه اونجرز او را نجات داد و در چند ماموریت این گروه را همراهی کرد. سال 2015 و به خاطر رویداد معروف «جنگ های پنهان» (که در اینجا ترجمه شده است)، به یکی از زیر شاخه های اونجرز به نام Multiversal Avengers پیوست که هدفش فهمیدن دلیل اصلی برخورد دنیاها با هم بود. هایپریون و هم تیمی های او در نبرد با قدرتمند ترین موجودات مالتی ورس مارول یعنی «بیاندرز» (که در اینجا معرفی شده اند) کشته شدند. البته بعد از پایان رویداد جنگ های پنهان ، هایپریون و بسیاری دیگر از قهرمانان مارول دوباره زنده شدند. در هر حال او به عنوان کسی که از نژاد ابدی ها میباشد، میتونه انرژی کیهانی جذب کنه که باعث میشه قدرت های زیادی داشته باشه. او در شماره 4 از سری پنجم کمیک های Avengers خودش رو وسط دو دنیا گذاشت تا از برخورد آنها با یکدیگر جلوگیری کنه!!! یک بار هم شهر آتلانتیس را از اقیانوس درآورد و به هوا برد!! بنابراین هنوز دقیقا حد نهایی قدرت او مشخص نشده چون همیشه کارهایی میکنه که آدم شاخ درمیاره.

 

11- اِجَک (Ajak)

اجک

«اجک» عضو یکی از زیرشاخه های ابدی ها به نام ابدی های پولار (Polar Eternals) است زیرا در یکی از شهرهای ابدی ها به نام پولاریا به دنیا آمده. او 2500 سال پیش در بابل باستان با دیوایانت ها جنگید ولی بیشتر حضورش در آمریکای جنوبی بوده و به عنوان خدای آزتک ها و اینکاهای باستانی پرستیده میشد. او سابقه جنگیدن در کنار ثور را هم داره. وقتی سلستیال ها برای بار دوم به زمین بازگشتند او به عنوان رابط بین آنها و کره زمین عمل کرد. او سپس به خواب رفت و هنگام بازگشت دوباره سلستیال ها به دستور زوراس بیدار شد. از قدرت های اجک میتوان به سرعت، قدرت و استقامت فوق بشری، تله پورت کردن، زوددرمانی، دورپیمایی، پرواز و شلیک انرژی اشاره کرد. همچنین سالها بعد فاش شد او میتواند به راحتی با سلستیال هایی که در نزدیکی او هستند ارتباط برقرار کند. همچنین دانش گسترده ای درباره باستان شناسی دارد. سلما هایک قرار است نقش او را در فیلم "اترنالز" مارول بازی کند.

 

12- درویگ (Druig)

 درویگ (Druig)

یکی از ابدی ها که پدرش «والکین» (Valkin) نام دارد (والکین رهبر ابدی ها در شهر پولاریا است که در این مقاله توضیح دادیم در سیبری واقع شده). بنابراین او مثل پدرش ظاهری شبیه به روس ها دارد. در ضمن او پسرعموی «ایکاریس» است. درویگ از ابدی های خبیث به حساب میاد و در شوروی سابق مامور کا.گ.ب بود و دیگران را شکنجه میکرد و از این کار لذت میبرد. وقتی یکی از سلستیال ها به نام Ziran به پولاریا آمد ، درویگ قصد داشت با استفاده از سلاحی مخصوص او را بکشد ولی با مداخله ایکاریس موفق به این کار نشد. او در حال حاضر معاون نخست وزیر کشوری خیالی به نام Vorozheika در شمال شرقی منطقه چچن است. درویگ قدرت های مرسوم ابدی ها را دارد ولی قابلیت شاخص او ایجاد توهم و کنترل ذهن دیگران است. آقای بری کیوگن نقش او را در فیلم "اترنالز" بازی میکند.

 

13- سیبِل (Cybele)

سیبل

او مادر ثینا و همسر زوراس است و معمولا در منطقه ای متروکه در ایالت کلورادو آمریکا زندگی میکند و علاقه ای به زندگی به در میان هم نوعان خود را ندارد (علیرغم اینکه او وقتی زوراس زنده بود ملکه ابدی ها به شمار می آمد). ولی وقتی یکی از خبیث ها به نام Ghaur که از نژاد دیوایانت ها به شمار می آید توانست قدرت های یک سلستیال را به دست آورد ، به کمک ابدی ها رفت. او را معمولا با گایا (Gaia) که در اساطیر یونانی، تجسم شخصیت زمین و یکی از اصلی‌ترین و کهن‌ترین خدایان یونانی است اشتباه میگیرند. او قدرت های زیادی دارد (مثلا کنترل اتم ها و مولکول های اجسام و اشیا) ولی هیج وقت سعی نکرده با تعلیم دادن خود ، ار قدرت هایش به نحو بهینه ای استفاده کند. درباره گذشته اش نیز اطلاعاتی فاش نشده و فقط میدانیم از ابدی ها نسل دوم میباشد.

 

14- اسپرایت (Sprite)

اسپرایت (Sprite)

«اسپرایت»  یک نیرنگ باز اصلاح نشدنی در میان ابدی ها است که به طور مداوم در حال شوخی کردن و دست انداختن دیگران است. شایعه شده او الهام بخش ویلیام شکسپیر برای خلق شخصیت «پاک» در نمایشنامه "رویای نیمه شب تابستان" بوده است! او که بارها به خاطر عواقب شوخی ها خود مورد مجازات و غضب قرار گرفته ولی همچنان کارهای خود ادامه میدهد. او یک بار شهر المپیا را به طور اتفاقی به منطقه انرژی منفی (Negative Zone) فرستاد! اما در سری کمیک بوک های Eternals نوشته نیل گیمن که سال 2006 منتشر شد متوجه شدیم که اسپرایت کاری کرده که همه ابدی ها فراموش کنند کی هستند و قدرت هایشان را ازشون گرفته و هرگونه اثر و مدرک دال بر حضور آنها در تاریخ را از عالم واقعیت پاک کرده! (ابدی ها هم بدون اینکه از گذشته خودشون چیزی یادشون بیاد داشتند در میان انسان ها زندگی میکردند). خودش هم به عنوان بازیگر در یک سریال کمدی ظاهر شده بود.  او در واقع این کار را کرده بود تا از ابدی ها انتقام بگیره زیرا از آنها تنفر داشت که برای میلیون ها سال با او مثل یک بچه رفتار کرده بودند! (یک ابدی وقتی خلق شد دیگر سنش بالاتر نمیرود و اسپرایت هم چون به شکل یک بچه خلق شده بود قرن ها به این شکل زندگی کرده بود و هرگز سنش بالاتر نمیرفت!). البته خیلی زود ایکاریس به موضوع پی برد و هویت و قدرت های ابدی ها برگشت. در نهایت هم «زوراس» با شکستن گردن اسپرایت، او را کشت(اسپرایت خودش میخواست به قرن ها درد و رنجش پایان داده شود). خانم لیا مک هیو ( دختر نوجوان و بازیگر آمریکایی) نقش این شخصیت را در فیلم "اترنالز" بازی میکند.

 

15- کینگو (Kingo)

 کینگو (Kingo)

او با نام کامل «کینگو سونن» (Kingo Sunen) از آن دسته ابدی هایی است که در کشور ژاپن فعلی به دنیا آمده و چون در قرن 16 این کشور زنده بود ، راه و رسم سامورایی ها را فرا گرفته است. او در زمان حال به یک بازیگر فیلم های اکشن در کشور ژاپن تبدیل شده . جالب اینه که مثل همه ابدی ها دارای بنیه و زور بازوی فوق بشری، قابلیت پرواز کردن، تاثیرگذاری روی مولکول ها و ساطع کردن انرژی میباشد ولی ترجیح میدهد مثل یک سامورایی مبارزه کند! در فیلم "اترنالز" قراره آقای کمیل نانجیانی، استندآپ کمدین، بازیگر و نویسنده پاکستانی-آمریکایی نقش کینگو را بازی کنه!

 

16- تیتانیس (Titanis)

 تیتانیس (Titanis)

از ابدی ها نسل پنجم که پدر و مادرش از ابدی های زاده شده در کره زمین بوده اند و رگ و ریشه اش به یونان میرسد. گفته شده او سابقه گلادیاتور بودن را دارد و جنگجوی قابلی است. از او و سرگذشت او اطلاعاتی در دست نیست و از وقتی در رویداد "رقابت ابرقهرمانان " (Contest of Champions) مارول حضور پیداد تا سالها ازش خبری در دنیای کمیک بوک نبود.

 

17- فاستوس (Phastos)

  فاستوس (Phastos)

یکی از ابدی ها که معمولا او را با هفائستوس (Hephaestus) اشتباه میگیرند (هفائستوس در اساطیر یونانی ایزد آهنگری، صنعت‌گری، تندیس‌گری، فلز، آتشفشان و آتش، پسر ایزد آسمان‌ها زئوس و ملکهٔ ایزدان هرا است). او بیشتر وسایل و تجهیزات ابدی ها را ساخته است (مثل شمشیر کینگو و ...). او معمولا در منطقه رور در آلمان دیده شده است . فاستوس بسیار کم حرف و خجالتی است. وقتی «اپوکالیپس» سعی کرد با دیوایانت ها جنگی جدید به راه بیندازد و ابدی ها تصمیم گرفتند در ملا عام به عنوان ابرقهرمان ظاهر شوند ، او نیز هویت قهرمانیِ «سیزفایر» (Ceasefire) را برای خودش انتخاب کرد. مشخصه اصلی او این است که در فن آوری تخصص دارد و اختراعات منحصر به فردی داشته است. برایان تایری هنری بازیگر سیاه پوست آمریکایی نقشش را در فیلم "اترنالز" بازی میکند.

 

18- استار فاکس (Starfox)

  استار فاکس (Starfox)

در طول سالها شاهد بوده ایم که به مرور اعضای خانواده ثانوس برملا شده اند. مثلا معلوم شد که مادر و پدرش به ترتیب منتور و سوی سان نام داشته اند (در ادامه هر دو را معرفی خواهم کرد).  سپس فاش شد که برادری هم دارد به نام «آراس» (Eros) که برخلاف ثانوس یک قهرمان به شمار میاد و عضو گروه اونجرز هم بوده! آراس از نژاد تایتان ها میباشد که بارها گفته شد از نژاد ابدی ها هستند و بارها رو در روی برادرش قرار گرفته. در گروه اونجرز بهش لقب «استار فاکس» (Starfox) داده اند. او بسیار خانم باز (!) است و قدرتی دارد که باعث میشه خانم ها بهش میل ج.ن.س.ی پیدا کنند! جالبه که بدونید یک بار «الترون» به عنوان دشمن شماره یک اونجرز (که در اینجا معرفی شده) موفق شد سیاره "تایتان" رو به یک ویروس روباتیک مبتلا کنه ولی آراس به کمک اونجرز تونست الترون را شکست بده. او میتونه پرواز هم بکنه و شایعاتی هم به گوش میرسه که احتمالا یا در سریال "شی – هالک" و یا در قسمت سوم فیلم "نگهبانان کهکشان" او را در دنیای سینمایی مارول خواهیم دید.

 

19- سوی سان (Sui-San)

  سوی سان (Sui-San)

تایتان ها از ازدواج بین دو ابدی به نام های «سوی سان» و A'lars (پسر کرونوس که با لقب «مِنتور» شناخته میشود) پدید آمده اند. سوی سان از تبعیدی های ابدی ها بود که به یکی از قمرهای سیاره زحل رفتند و آنجا را تایتان نامگذاری کردند و از برادر کرونوس یعنی «اورانوس» تبعیت میکرد. تا اینکه نسل تمامی ابدی ها در تایتان منقرض شدند به جز سوی سان. وقتی A’lars برای اینکه مجبور به جنگ با برادرش (زاروس) نشود به تایتان رفت، در آنجا با این خانم مواجه و عاشقش شد و باهاش ازدواج کرد و دو نفری  نسل جدید  تایتان ها را به راه انداختند! او دو پسر داشت به نام های آراس و ثانوس . ثانوس که چون ژن دیوایانت ها را داشت از دیگر تایتان ها متمایز بود (زنگ پوست و ظاهری زشت و متفاوت). بنایراین سوی سان سعی کرد ثانوس را در کودکی بکشد ولی با مخالفت شوهرش مواجه شد و به تیمارستان فرستاده شد. پس از بازگشت از تیمارستان ثانوس به تایتان حمله و مادرش را شکنجه کرد و سپس با بیرحمی او را به قتل رساند تا هم وفاداری خودش رو به بانوی مرگ ثابت کنه و هم اینکه با کالبد شکافی مادرش بفهمه چرا با بقیه تایتان ها فرق داره!

 

20- مِنتور (Mentor)

مِنتور (Mentor)

پدر ثانوس! او یکی از پسرهای کرونوس بود که نام واقعی اش A'lars است ولی بیشتر با لقب «منتور» (Mentor)   شناخته میشود و همانطور که گفته شد برای آنکه مجبور به جنگ با برادرش (زاروس) نشود به تایتان رفت در آنجا با ابدی دیگری به نام سوی – سان آشنا شد و آنها نسل جدیدی از ابدی ها به نام تایتان ها را در این سیاره بنا شروع کردند. گفته میشه 25 هزار سال عمر کرده و در  نخستین شهر نخستین ابدی ها به نام تایتانوس به دنیا آمده است. پس از کشته شدن همسرش به دست ثانوس او تصمیم گرفت روح انسانی به نام «آرتور داگلاس» (که به دلیل حادثه ای که ثانوس باعثش شده بود خودش و خانواده اش کشته شده بودند) را با همکاری پدرش (کرونوس) وارد جسم جدیدی کرده و بهش ماموریت بده تا ثانوس را بکشد! (آرتور داگلاس با نام «درکس نابودگر» شناخته میشود). یک بار هم ثانوس ، پدرش منتور را زندانی کرد که توسط کاپیتان مارول اریجینال آزاد شد.

 

 

- ثِین (Thane)

- ثِین (Thane)

پسر ثانوس! مادرش را کسی نمیشناسد ولی میدانیم که از نژاد "نا انسان ها" (Inhumans) بوده است! بنابراین ثین را نمیتوان  یک ابدی خالص نامید و برای همین در لیست 20 تایی این مقاله قرار نگرفته. گفته میشه سالها پیش ثانوس داشت با قبیله ای از نا انسان ها نبرد میکرد که زنی را از میان آنها با خودش برد و وقتی زن برگشت حامله بود! تا اینکه این زن پسر ثانوس را به دنیا آورد. سپس  ثانوس را  در زمان حال دیدیم که در عالم هستی به دنبال پسرش است و به موجودات مختلف حمله میکند و ازشان میخواهد در ازای نابود نکردن سیاره شان ، سر پسرهای بین 16 تا 22 ساله سیاره خود را برایش بیاورند! اما معلوم شد پسرش در سیاره زمین است و در میان نا انسان ها زندگی میکند. بدین ترتیب ثانوس به زمین حمله کرد ولی ثین در نهایت توانست پدرش را شکست دهد و سپس «ایبانی ماو» (از اعضای فرقه سیاه ثانوس) او را تعلیم داد تا به فردی ترسناک تر از ثانوس تبدیل شود و خودش را حاکم عالم بداند! ثین بعدا خودش را به نیروی فونیکس مجهز کرد و دوباره با پدرش جنگید ولی این دفعه ثانوس شکستش داد و به"معدن خدا" (God Quarry) تبعیدش کرد! ( معدن خدا در دنیای مارول قدمت زیادی داره و روی لبۀ جهان هستی واقع شده است. ظاهراً یک جور قبرستان خدایان باستان است که توسط سه جادوگر قدرتمند به اسم the coven محافظت می‌شه. و چون اجساد زیادی از خدایان باستانی درش انباشته میشود به معدن خدا معروف شده است. این مکان جدیداً تبدیل به جایی شده که کسی که در جست‌وجوی قدرت است به آن مراجعه میکند. به این‌ صورت که روح‌شان قضاوت شده و اگه پذیرفته بشوند، قدرت‌های درون معدن خدا را دریافت میکنند وگرنه تا ابد در آن گرفتار میشن). در هر حال، ثین بسیار نیرومند است چون ترکیبی از ژن های ابدی ها و نا انسان ها را دارد. او قدرتی دارد به نام "تماس مرگ" (Death Touch) که اگر با دست چپ خود به هر چیزی دست بزند میمرد! دستش راستش هم قدرتی دارد که اگر باهاش کسی را لمس کند به حالتی موسوم به "مرگ زنده" میروند! وقتی به داخل "گرداب سیاه" (Black Vortex) که توسط یک سلستیال ایجاد شده بود رفت، پتانسیل کیهانی او آزاد شد و بسیار بسیار نیرومند تر از قبل شد.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 حقیقت مهمی که باید درباره‌ی "ابدی‌ها" (ETERNALS) بدانید 

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه انتقام جویان

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

10 زن نیرومند دنیای کمیک بوک های ابرقهرمانی

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

15 سلاح برتر در کمیک های ثور (THOR)

رتبه بندی قوی ترین اهالی ازگارد در دنیای کمیک بوک

20 قدرت فوق بشری برتر در دنیای کمیک بوک

رتبه بندی قوی ترین فلزات در دنیای کمیک

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Knight
#1 Knight 1399-03-21 08:28
کف کردم چقد قوی ان این!ا ببخشید استاد این لیست به ترتیب بود یا نه؟
اصلا تاحالا که مارول میخاد فیلمشونو بسازه اسم یکیشونم نشنیده بودم کلا شخصیتا و داستانای جدید و جالبی میشه باهاشون درست کرد.
اگه میتونید یه مقاله درمورد داستان هایی که شاید مارول برای فیلم ازشون اقتباس کنه بزارید.بازم ممنون برای مقاله جالبتون :lol:
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1399-03-21 08:33
به نقل از Knight:
ببخشید استاد این لیست به ترتیب بود یا نه؟
اصلا تاحالا که مارول میخاد فیلمشونو بسازه اسم یکیشونم نشنیده بودم کلا شخصیتا و داستانای جدید و جالبی میشه باهاشون درست کرد.
اگه میتونید یه مقاله درمورد داستان هایی که شاید مارول برای فیلم ازشون اقتباس کنه بزارید.بازم ممنون برای مقاله جالبتون :lol:

نه، ترتیب خاصی نداره
داستان های اترنالز هم اونقدر نیستن که بشه مقاله ای درباره "کمیک های برتر ابدی ها" یا "داستان هایی که باید اقتباس بشه" نوشت
نقل قول کردن
naymor
#3 naymor 1399-03-21 08:59
شاهکاری دیگر از یگانه مرد کمیک ایران، استاد ترابی بزرگوار.
استاد عالی بود و من حقیقتا اکثرشونو نمی شناختم.
فقط استاد میگم برای اونایی که قراره تو فیلم باشن، مقاله اختصاصی نمیرین؟ اخه احساس میکنم خیلی جالب و اساطیری باشن
نقل قول کردن
Night King
#4 Night King 1399-03-21 09:12
استاد عالی بود واقعادجگرم حال اومد. حقا که یک یکید...
نقل قول کردن
Matingh
#5 Matingh 1399-03-21 10:43
سلام.
مای گاش چقدر جذابن شخصیتاش.
استاد چه کار میکنید با ما؟موهای تنمان سیخ شد.
مقاله ی تکی بود خیلی خوشمان آمد از ابدی ها. :lol:
نقل قول کردن
A comic fan
#6 A comic fan 1399-03-21 11:06
به‌به استاد این چندوقته که غوغا میکنین تو سایت!
من تاحالا هیچ سایتی تو قاره آسیا ندیده‌بودم که چندتا مقاله درمورد شخصیتای درجه ۴ مثل اترنالز بنویسه، دستخوش!
بازم قلم شیوا و روان شما ما شاگردارو مست کرد!واقعا به‌نظرم خوندن مقاله‌های شما دلنشین‌تر از خوندن شعرهای حافظه :lol:
نقل قول کردن
Marvel spidey
#7 Marvel spidey 1399-03-21 11:26
خیلی عالی بود من که حال کردم ممنون از استاد ترابی که این مقاله را نوشتند :-)
نقل قول کردن
Captain-spidey
#8 Captain-spidey 1399-03-21 12:45
استاد ترابی دستتون درد نکنه کارتون حرف نداشت مقاله خیلی روان و قابل فهم بود برای ما که هیچی از ابدی ها سر درنمیاریم
من خودم برا این فیلم هم یکم نگرانم هم یکم دلم قرصه
نگرانم چون خیلی فیلم پر ریسکی هست نکنه مارول گند بزنه :cry: :cry:
مطمعنم چون دست مارول هست و توکارای پر ریسک کارش حرف نداره از طرفی هم بازیگرای خوبی تو فیلم هست

تا پخش این فیلم باید صبر کرد و دید چی میشه
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#9 امیر محمد گلکار 1399-03-21 14:37
ممنون از سایت اسپایدی بخاطر این مقاله.
نقل قول کردن
James Howlett
#10 James Howlett 1399-03-21 15:45
سلام. من کوچک تر از اونی هستم که بخوام حرفی بزنم. پس بهتره خفه خون بگیرم چون اصلا در حد این سایت نیستم و فقط به خاطر منافع شخصی و پدر سوخته بازی عضو شدم چون کلا فقط در این حد میباشم
خاک تو سر من. گه همه شما کاربرا تو دهن من
بازم معذرن میخام وقتتون رو گرفتم. من برم به کثافت کاری های همیشگی خودم ادامه بدم
نقل قول کردن
WOLF DC
#11 WOLF DC 1399-03-21 16:02
سلام استاد ترابی واقعا مقاله عالی بود از بین کسایی که تو مقاله معرفی شدن فقط تانوس رو میشناختم و تاحالا اسم بقیشون به گوشمم نخورده بود
نقل قول کردن
Captain-Parsa
#12 Captain-Parsa 1399-03-21 17:17
باسلام به استاد ترابی و تشکر بابت نوشتن این مقاله.
خواستم بگم شخصیت هایی که قرار است در فیلم ابدی ها حضور داشته باشند نباید یک مقاله جدا داشته باشن تا شناخت بیشتری ازشون داشته باشیم؟
مانند همون کاری که برای هالک،آیرون من،مرد عنکبوتی ووووو
انجام دادین.
نقل قول کردن
naymor
#13 naymor 1399-03-21 17:45
یه سوپر مقاله دیگه از استاد ترابی، پدر کمیک خاورمیانه!
عالی بود و بی نظیر

فقط استاد میگم اونایی که تو فیلم قراره ببینیمشون منم با دوستان موافقم اگه بشه براشون مقاله جداگانه رفت، مثلا ایکاریس به نظر خیلی قراره شخصیت مهمی در اینده mcu بشه و خوبه جزیی تر بشناسیمش

البته من کوچکتر از اونم که نظر بدم. شرمنده بابت فضولیم
نقل قول کردن
marc-spector
#14 marc-spector 1399-03-21 18:35
استاد ترابی نازنین، یک کلا، ختم کلام! عاشقتونم!



به نقل از Captain-Parsa:
باسلام به استاد ترابی و تشکر بابت نوشتن این مقاله.
خواستم بگم شخصیت هایی که قرار است در فیلم ابدی ها حضور داشته باشند نباید یک مقاله جدا داشته باشن تا شناخت بیشتری ازشون داشته باشیم؟
مانند همون کاری که برای هالک،آیرون من،مرد عنکبوتی ووووو
انجام دادین.

موافقم باهات

اگه برا اونایی که هستن تو فیلم برن عااااالیه
نقل قول کردن
Marvel spidey
#15 Marvel spidey 1399-03-21 19:19
عالی بود استاد ترابی خیلی ممنون بابت این مقاله 8)
نقل قول کردن
SPB
#16 SPB 1399-03-21 19:27
سلام مقاله عالی بود فقط یک چیزی می خواستم بگم و اگر هم اسپم بود معذرت می خوام
لطفا درباره کاور های زیر که ادیت کردم نظر بدید:
اصلی :
uupload.ir/.../...
ادیت :
uupload.ir/files/faej_55.jpg
اصلی :
uupload.ir/.../...
ادیت :
uupload.ir/files/vr0v_44.jpg
فقط برای انگلیسی هاش چیزی رو که فهمیدم رو نوشتم
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1399-03-21 19:53
به نقل از naymor:
یه سوپر مقاله دیگه از استاد ترابی، پدر کمیک خاورمیانه!
عالی بود و بی نظیر

فقط استاد میگم اونایی که تو فیلم قراره ببینیمشون منم با دوستان موافقم اگه بشه براشون مقاله جداگانه رفت، مثلا ایکاریس به نظر خیلی قراره شخصیت مهمی در اینده mcu بشه و خوبه جزیی تر بشناسیمش

البته من کوچکتر از اونم که نظر بدم. شرمنده بابت فضولیم

نه لزومی نداره. نکات مهم تو همین مقاله گفته میشه. خواهشا اینقدر این eternals رو بزرگ نکنید. کلا هر چی درباره شون لازم باشه بدونید تو این مقاله و مقاله فکتس گفته میشه
قرار نیست هر شخصیتی که قراره تو mcu بیاد ارزش و غنای اینو داشته باشه که مقاله جدا براش نوشته بشه
در ضمن اینجا سایت اسپایدرمنه. ما در همین حد هم که برای شخصتی هیا دیگه مینویسیم واقعا لطف داریم میکنیم و اینم بگم که من ندیدم این مقالات تخصصی درباره اترنالز که ما الان داریم مینویسیم در سایتی دیگه تو ایران نوشته شده باشه
و نکته اخر اینکه کیفیت از کمیت برای من مهم تره . من دو تا مقاله خوب و کامل تو سایتم نوشته بشه برام مهن تره که الکی بیام مقالات کم ارزش تو سایتم بیاد
لطفا از این به بعد به من نگید چی بهتره برای سایتم و چی خوب نیست. من خودم میدونم باید چی کار کنم.
درباره کمیک بوک هایی که قراره ترجمه بشه هم همینه الویت من همیشه اول اسپایدرمنه چون اینجا سایت اسپایدرمنه اگه چیزی از شخصیت ها دیگه مارول واقعا مهم باشه و باید ترجمه بشه اون وقت بهش فکر میکنم ...
نقل قول کردن
arian.akn
#18 arian.akn 1399-03-22 00:49
خیلی ممنون بابت این مقاله پربار و مفید که در بهترین موقع توسط استاد ترابی نوشته شد
خیلی خیلی اطلاعات کمی در مورد اترنالز داشتم
استاد ترابی مرسی که هستی :lol:
(ببخشید اگه خیلی خودمونی شد ولی منظورم رو رسوند)
نقل قول کردن
Iamjoker
#19 Iamjoker 1399-03-22 02:31
سلام دوستان بعد یک سال استفاده از مطالب عالی سایت حالا عضو شدم و امید وار هستم در کنار شما دوستان اطلاعت کسب کنم مقاله بسیار عالی و جالب بود منتضر ادامه هستم ممنون از نوسنده مقاله
نقل قول کردن
Captain.shiraz
#20 Captain.shiraz 1399-03-23 22:43
مقاله خوبی بود، همشون رو میشناختم ولی الان اطلاعات بیشتری به دست آوردم، ناگفته نماند که ۵۵ جاودانه شناخته شده در دنیای مارول وجود داره.
نقل قول کردن
WOLF DC
#21 WOLF DC 1399-03-29 16:56
استاد وقتی گفته شد با کار اسپرایت همه ابدی ها یادشون رفت که کی هستن و قدرتاشون گرفته شد یعنی برای همیشه بین انسانا زندگی کردن و دیگه از هویت اصلی خودشون با خبر نشدن؟
نقل قول کردن
ali spidey 99
#22 ali spidey 99 1399-03-29 17:09
با تشکر از استاد ترابی.
نمیدونم چرا ولی احساس می کنم فیلم اترنالز موفق نمیشه :-?
البته امیدوارم که حسم اشتباه کرده باشه.
چون خیلی حیفه بعد این همه ترکوندن این فیلم نا موفق بشه.
البته نباید زود قضاوت کرد.همه می گفتن محافظان کهکشان نا موفق میشه و فلان و بهمان ولی همه دیدن که چطوری ترکوند.


باید به این نکته توجه کرد که ناشناخته بودن یه گروه دلیل بر بد بودن اون نیست :-)
البته اینم بگم که با این مقالات استاد ترابی دیگه ناشناخته نیستن.
نقل قول کردن
ali spidey 99
#23 ali spidey 99 1399-03-29 17:10
به نقل از Iamjoker:
سلام دوستان بعد یک سال استفاده از مطالب عالی سایت حالا عضو شدم و امید وار هستم در کنار شما دوستان اطلاعت کسب کنم مقاله بسیار عالی و جالب بود منتضر ادامه هستم ممنون از نوسنده مقاله

خوش اومدی.
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1399-03-29 17:20
به نقل از WOLF DC:
استاد وقتی گفته شد با کار اسپرایت همه ابدی ها یادشون رفت که کی هستن و قدرتاشون گرفته شد یعنی برای همیشه بین انسانا زندگی کردن و دیگه از هویت اصلی خودشون با خبر نشدن؟

نخیر. اول سری کمیک بوک های ابدی ها نوشته نیل گیمن اینطوری بود ولی بعدش دوباره مثل اول شدند
نقل قول کردن
Knight
#25 Knight 1399-03-29 17:24
واااااو دوباره مارو با این ابدی ها شگفت زده کردید. یه سوال اینا که بعضیاشون با سرعت سر و کار دارن چقده ته سرعتشون؟ مثلا به فلش میرسه؟ یا فلش سریع ترینه؟ :o
نقل قول کردن
Night King
#26 Night King 1399-03-29 17:50
مقاله که عالی بود مثل همیشه
نقل قول کردن
Blak panther
#27 Blak panther 1399-03-30 09:55
سلام مقاله بسیار جالبی بود. با تشکر از استاد ترابی
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#28 امیر محمد گلکار 1399-04-03 14:10
مقاله عالی بود وقت کی فکر میکرد ثانوس هم پسر داشته باشه من که خوندن واقعا تعجب کردم :o .
نقل قول کردن
spider flash
#29 spider flash 1399-07-14 14:19
مقاله ی خوبی بود من حتی اسم یکیشون رو هم نشنیده بودم ،فکر نمیکردم اینقدر قوی باشن :eek:
نقل قول کردن
AS-Spider
#30 AS-Spider 1400-08-15 10:29
سلام مقاله خیلی خوبی بود از سایتی که به اسم اسپایدیه ولی همه رو پوشش میده واقعا استاد خیلی عالی پیش میرن.

منتها اونجوری که من نمرات رو دیدم فیلم ضعیفترین فیلم mcu هست که ساخته شده.
از thor dark world هم ضعیفتر.امیدوارم شانگ چی و اسپایدی(اسپایدی که احتمالش هست رکورد اند گیمم بشکنه)مارول رو امسال سربلند کنن.
نقل قول کردن
s.p.i
#31 s.p.i 1400-08-15 13:29
#30
شانگ چی نمراتش خوب شد ولی خب متاسفانه بلک ویدو و اترنالز فیلمای ضعیفی بودن اما احتمال فیلم مرد عنکبوتی چون هم برای دیزنی هم برای سونی مهمه پس خرابش نمی‌کنند
راستش من هنوز شانگ چی ندیدم و حتی اترنالز هم ندیدم که بتونم بگم نظر خودمو بگم راستش نمیخام از روی نمرات منتقدا فیلمی که ندیدمو قضاوت کنم و بگم خوب یا بده
نقل قول کردن
Amirreza-85
#32 Amirreza-85 1400-08-15 18:01
مثل همیشه مقاله عالی بود من که نمیدونستم هایپرون از این نژاده واقعا تعجب کردم.الانم تازه این فیلمو دیدم تو آپارات زبان اصلیشو واقعا خوبه.قشنگ معلومه از روی پرده سینما فیلم برداری کردن ولی خیلی عالیه
نقل قول کردن
ali ghorbany
#33 ali ghorbany 1400-08-16 02:12
به نقل از Amirreza-85:
مثل همیشه مقاله عالی بود من که نمیدونستم هایپرون از این نژاده واقعا تعجب کردم.الانم تازه این فیلمو دیدم تو آپارات زبان اصلیشو واقعا خوبه.قشنگ معلومه از روی پرده سینما فیلم برداری کردن ولی خیلی عالیه

گور بابای منتقدایی که نمره پایین دادن
فیلم عالی بود این سلستیاله اسمش آرشیم یا همچین چیزی هستش
یه سوال سلستیال ها چطوری بوجود میان کسی میدونه؟
چقدر بزرگ بود بود
نقل قول کردن
civil war 2
#34 civil war 2 1400-08-19 05:14
مغزم هنگ کرد
ولی باعث نشد سوال اصلی من از ذهنم پاک بشه
آیا در دنیای مارول اعتقادی به خدای واحدی که خالق همه چیز هست وجود داره؟ اصلا هست؟ اشاره بهش شده؟
چون معمولا تا این جای کار ما فقط خدایان رو دیدیم و قدرت هایی مث فونیکس و سنگ های قدرت که هر کسی با در اختیار داشتن اون ها می خدا می‌تونه خلق کنه و قدرت مطلق باشه.
نقل قول کردن
Amirreza-85
#35 Amirreza-85 1400-08-19 07:45
به نقل از civil war 2:
مغزم هنگ کرد
ولی باعث نشد سوال اصلی من از ذهنم پاک بشه
آیا در دنیای مارول اعتقادی به خدای واحدی که خالق همه چیز هست وجود داره؟ اصلا هست؟ اشاره بهش شده؟
چون معمولا تا این جای کار ما فقط خدایان رو دیدیم و قدرت هایی مث فونیکس و سنگ های قدرت که هر کسی با در اختیار داشتن اون ها می خدا می‌تونه خلق کنه و قدرت مطلق باشه.

بله هست شخصیتیه به اسم والای همگان که قبلا توی مقالات همین سایت بهش اشاره شده بود.
نقل قول کردن
civil war 2
#36 civil war 2 1400-08-19 08:12
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از civil war 2:
مغزم هنگ کرد
ولی باعث نشد سوال اصلی من از ذهنم پاک بشه
آیا در دنیای مارول اعتقادی به خدای واحدی که خالق همه چیز هست وجود داره؟ اصلا هست؟ اشاره بهش شده؟
چون معمولا تا این جای کار ما فقط خدایان رو دیدیم و قدرت هایی مث فونیکس و سنگ های قدرت که هر کسی با در اختیار داشتن اون ها می خدا می‌تونه خلق کنه و قدرت مطلق باشه.

بله هست شخصیتیه به اسم والای همگان که قبلا توی مقالات همین سایت بهش اشاره شده بود.

چه جالب برا اول هست اسمش رو می‌شنوم
عنوان مقاله چی هست؟
نقل قول کردن
masiha_87
#37 masiha_87 1400-08-19 08:16
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از civil war 2:
مغزم هنگ کرد
ولی باعث نشد سوال اصلی من از ذهنم پاک بشه
آیا در دنیای مارول اعتقادی به خدای واحدی که خالق همه چیز هست وجود داره؟ اصلا هست؟ اشاره بهش شده؟
چون معمولا تا این جای کار ما فقط خدایان رو دیدیم و قدرت هایی مث فونیکس و سنگ های قدرت که هر کسی با در اختیار داشتن اون ها می خدا می‌تونه خلق کنه و قدرت مطلق باشه.

بله هست شخصیتیه به اسم والای همگان که قبلا توی مقالات همین سایت بهش اشاره شده بود.

بزرگتر از والای همگان، خود ماروله! اگه کمیک دی سی علیه مارول رو بخونید (که spidey.ir هم ترجمش کرده)، متوجه میشید دو برادر به نام های دی سی و مارول بر علیه هم میشن و دنیاهاشون باهم برخورد میکنه. کاراکتر های خیلی خیلی قدرتمند هر دو دنیا هم (مثل دادگاه زندگی) نمیتونن جلوی این افتضاح رو بگیرن. جالب اونجاست که آخر کمیک برای اینکه نویسنده نشون بده این داستان برای کاراکتر های هر دو دنیا مبهمه، میگه:《بعضی ها به خدایان روی آوردند (برای فهمیدن ماجرا) و بعضی خود خدا بودند و هیچ جوابی نداشتند》!!!!!! البته هیچکدوم از شخصیت های دو دنیا به جز کاپیتان آمریکا و بتمن، از حضور این خدایان خبر نداشتن و ندارن (اگه خواستید بدونید چی استیو و بروس رو متمایز میکنه، حتما کمیکش رو بخونید.
نقل قول کردن
Amirreza-85
#38 Amirreza-85 1400-08-19 10:52
به نقل از masiha_87:
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از civil war 2:
مغزم هنگ کرد
ولی باعث نشد سوال اصلی من از ذهنم پاک بشه
آیا در دنیای مارول اعتقادی به خدای واحدی که خالق همه چیز هست وجود داره؟ اصلا هست؟ اشاره بهش شده؟
چون معمولا تا این جای کار ما فقط خدایان رو دیدیم و قدرت هایی مث فونیکس و سنگ های قدرت که هر کسی با در اختیار داشتن اون ها می خدا می‌تونه خلق کنه و قدرت مطلق باشه.

بله هست شخصیتیه به اسم والای همگان که قبلا توی مقالات همین سایت بهش اشاره شده بود.

بزرگتر از والای همگان، خود ماروله! اگه کمیک دی سی علیه مارول رو بخونید (که spidey.ir هم ترجمش کرده)، متوجه میشید دو برادر به نام های دی سی و مارول بر علیه هم میشن و دنیاهاشون باهم برخورد میکنه. کاراکتر های خیلی خیلی قدرتمند هر دو دنیا هم (مثل دادگاه زندگی) نمیتونن جلوی این افتضاح رو بگیرن. جالب اونجاست که آخر کمیک برای اینکه نویسنده نشون بده این داستان برای کاراکتر های هر دو دنیا مبهمه، میگه:《بعضی ها به خدایان روی آوردند (برای فهمیدن ماجرا) و بعضی خود خدا بودند و هیچ جوابی نداشتند》!!!!!! البته هیچکدوم از شخصیت های دو دنیا به جز کاپیتان آمریکا و بتمن، از حضور این خدایان خبر نداشتن و ندارن (اگه خواستید بدونید چی استیو و بروس رو متمایز میکنه، حتما کمیکش رو بخونید.

خوندم کمیکشو خیلی کمیک قشنگیه ولی تو اون مقاله اسمش یادم نیست درمورد شخصیت والای همگان نوشته بودن این همون الله خودمونه بخاطر اون جمله من این شخصیتو گفتم.
نقل قول کردن
Amirreza-85
#39 Amirreza-85 1400-08-19 10:56
به نقل از civil war 2:
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از civil war 2:
مغزم هنگ کرد
ولی باعث نشد سوال اصلی من از ذهنم پاک بشه
آیا در دنیای مارول اعتقادی به خدای واحدی که خالق همه چیز هست وجود داره؟ اصلا هست؟ اشاره بهش شده؟
چون معمولا تا این جای کار ما فقط خدایان رو دیدیم و قدرت هایی مث فونیکس و سنگ های قدرت که هر کسی با در اختیار داشتن اون ها می خدا می‌تونه خلق کنه و قدرت مطلق باشه.

بله هست شخصیتیه به اسم والای همگان که قبلا توی مقالات همین سایت بهش اشاره شده بود.

چه جالب برا اول هست اسمش رو می‌شنوم
عنوان مقاله چی هست؟

پیداش کردم مقاله رو اسمش هست معرفی نیرو های کیهانی مارول
نقل قول کردن
Amirreza-85
#40 Amirreza-85 1400-08-19 11:11
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از masiha_87:
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از civil war 2:
مغزم هنگ کرد
ولی باعث نشد سوال اصلی من از ذهنم پاک بشه
آیا در دنیای مارول اعتقادی به خدای واحدی که خالق همه چیز هست وجود داره؟ اصلا هست؟ اشاره بهش شده؟
چون معمولا تا این جای کار ما فقط خدایان رو دیدیم و قدرت هایی مث فونیکس و سنگ های قدرت که هر کسی با در اختیار داشتن اون ها می خدا می‌تونه خلق کنه و قدرت مطلق باشه.

بله هست شخصیتیه به اسم والای همگان که قبلا توی مقالات همین سایت بهش اشاره شده بود.

بزرگتر از والای همگان، خود ماروله! اگه کمیک دی سی علیه مارول رو بخونید (که spidey.ir هم ترجمش کرده)، متوجه میشید دو برادر به نام های دی سی و مارول بر علیه هم میشن و دنیاهاشون باهم برخورد میکنه. کاراکتر های خیلی خیلی قدرتمند هر دو دنیا هم (مثل دادگاه زندگی) نمیتونن جلوی این افتضاح رو بگیرن. جالب اونجاست که آخر کمیک برای اینکه نویسنده نشون بده این داستان برای کاراکتر های هر دو دنیا مبهمه، میگه:《بعضی ها به خدایان روی آوردند (برای فهمیدن ماجرا) و بعضی خود خدا بودند و هیچ جوابی نداشتند》!!!!!! البته هیچکدوم از شخصیت های دو دنیا به جز کاپیتان آمریکا و بتمن، از حضور این خدایان خبر نداشتن و ندارن (اگه خواستید بدونید چی استیو و بروس رو متمایز میکنه، حتما کمیکش رو بخونید.

خوندم کمیکشو خیلی کمیک قشنگیه ولی تو اون مقاله اسمش یادم نیست درمورد شخصیت والای همگان نوشته بودن خالق مارول و تمام هستی بخاطر اون جمله من این شخصیتو گفتم.
نقل قول کردن
s.p.i
#41 s.p.i 1400-12-17 01:11
انگار توی کمیک های اخیر این شخصیت ها مثل ماکاری و اجک اخیر توی کمیک ها زن شدن که با توجه به این میخواستن خواننده ها گیج نشن که به نظر من این تغییر چه توی کمیک چه فیلم خوب نیست دلیلش این که حتی با وجود این که این گروه نا شناخته هستن ولی مخلوقات جک کربی هستن حد اقل ایکاش شخصیت که اون خلق کرده تغییر نمیدادید بگذریم احتمالا فیلم فردا یا پس فردا ببینم چطوره شاید ترکوندمش

با تشکر بابت مقاله و البته معرفی اعضا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37