معرفی اعضای فرقه سیاه "ثانوس"

معرفی اعضای فرقه سیاه "ثانوس"

در این مقاله به معرفی دستیاران ثانوس در دنیای کمیک میپردازم.

گفته: گفته میشه اعضای فرقه سیاه (Black Order) در فیلم جنگ بینهایت حضور خواهند داشت . پس واقعا لازمه اعضای این گروه خبیث رو بهتر بشناسید!

این گروه در رویداد Infinity خلق شدند . فرقه سیاه از 5 ژنرال تشکیل میشه که ثانوس از سرتاسر عالم جمع کرده تا رهبر لشگرش باشند. پس از نابودی سیاره های بسیار، ثانوس دوباره روی زمین متمرکز شد و سعی کرد با فرستادن هر کدوم از این ژنرال ها به نقطه ای از زمین، سنگ های قدرت بینهایت را به دست بیاره.

 

نکته مهم: در دنیای کمیک فرقه سیاه را با نام Cull Obsidian نیز میشناسند . اما به نظر میرسه در فیلم جنگ بینهایت قراره شخصیتی جدید داشته باشیم به نام Cull Obsidian! 

کال ابسیدیان

گفته میشه او فرزند ارشد ثانوس هستش و عضو فرقه سیاه او میباشد. در هر حال ما در دنیای کمیک چنین شخصیتی نداشته ایم. 

 

1- سوپر جاینت (Supergiant)

 سوپر جاینت (Supergiant)

او یک همه چیز خوان یا Omnipath است . یعنی هر موجودی رو از هر نژادی که باشه میتونه ذهنش رو بخونه و کنترل کنه. یه چور زالوی تله پاتیک هم هست و از ذهن دیگران تغذیه میکنه. وقتی ثانوس و فرقه سیاه به زمین رسیدند ، سوپرجاینت به مدرسه جین گری فرستاده شد تا به دنبال پسر ثانوس (Thane) بگرده. خودش تنهایی تونست به راحتی تمام اعضای ایکس من رو شکست بده . بعدش هم فهمید که پسر ثانوس اونجا نیست. او سپس تونست گروه Illuminati را با کنترل ذهنی بلک بولت شکست بده.

او تنه عضو گروه فرقه سیاهه که گذشته اش تا حدی معلومه . گفته میشه که ثانوس او را در یک یتیم خانه پیدا کرده و چون از دیدن کشته شدن دیگر بچه های یتیم خانه توسط ثانوس لذت میبرد، بنابراین ثانوس تصمیم گرفت به گروه خودش اضافه اش کنه.

 

2- کوتوله سیاه (Black Dwarf)

کوتوله سیاه (Black Dwarf)

او به قول معروف عضله گروه فرقه سیاه است و از قدرت جسمانی بالایی بر خورداره . پوستش هم غیر قابل نفوذه. تبر، سلاح مورد علاقه اش هستش. وقتی با ثانوس به زمین آمد به واکاندا فرستاده شد تا حساب پلنگ سیاه رو برسه. اما خبر نداشتند که واکاندا از اومدنش خبر داره. بنابراین پلنگ سیاه با استفاده از فن آوری های پیشرفته خودش تونست جلوش رو بگیره. شکست او باعث خشم ثانوس شد و از فرقه سیاه اخراجش کرد. ولی بعدا بهش فرصت تازه ای داد تا از ایستگاه فضایی The Peak دفاع کنه و نزاره دوباره به دست اونجرز بیفته.

 

 

3- کوروس گلایو (Corvus Glaive)

 کوروس گلایو (Corvus Glaive)

او دست راست و دستیار اصلی  ثانوس هستش که خیلی هم به ثانوس وفاداره. قدرتش در سلاحش هستش که میتونه اتم رو بشکافه. این سلاح بهش اجازه میده تا نامیرا باشه و هر وقت بمیره دوباره زنده بشه. کوروس گلایو در ضمن یک برنامه ریز قهار هستش و ثانوس خیلی روش حساب میکنه. او رهبری اکثر نبردهای ارتش ثانوس رو برعهده داشته.  او در رویداد Infinity ظاهرا کشته شد ولی دوباره توسط سلاحی که در دست داره زنده شد.

 

4- پروکسیما میدنایت (Proxima Midnight)

پروکسیما میدنایت (Proxima Midnight)

او همسر کوروس گلایو هستش و خشن ترین و ماهرترین مبارز فرقه سیاه محسوب میشه . تقریبا شکست ناپذیره و قدرت، بنیه و سرعت فرابشری داره . نیزه اش رو هم ثانوس شخصا براش ساخته. این سپر از برخورد خورشید با سیاه چاله فضایی ساخته شده و وقتی پرتاب بشه به انرژی بدل میشه. همچنین این نیزه سمی هستش و میتونه دشمن رو فلج کنه و اونقدر قویه که میتونه حتی هالک رو شکست بده و یا اون رو به حالت انسانی خودش برگردونه.

 

5- ایبانی ماو (Ebony Maw)

ایبانی ماو (Ebony Maw)

او برخلاف دیگر اعضای فرقه سیاه بیشتر روی مغز و فکر خودش تکیه میکنه. این نابغه اونقدر باهوش و زیرکه که میتونه همه رو راضی کنه تا هر کاری میخواد براش بکنند و نیازی به درگیری فیزیکی پیدا نمیکنه. وقتی با ثانوس به زمین آمد، فرستاده شد تا حساب دکتر استرنج رو برسه . تونست استرنج رو متقاعد کنه تا شوما گوراث رو احضار کنه (برای اشنایی با شوما گوراث این مقاله رو بخوانید) . بعدش هم کاری کرد تا دکتر استرنج جاسوس در گروه Illuminati بشه و اطلاعاتی به دست بیاره که به درد اربابش ثانوس بخوره.

 

 

امیرعلی قادری

amir a. ghaderi

All rights reserved © Spidey.ir 2018 

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات زیر را هم بخوانید:

10 حقیقتی که باید درباره ثانوس (THANOS) و خانواده اش بدانید

معرفی 20 عضو "اترنالز" (ETERNALS)

20 حقیقت مهمی که باید درباره‌ی "ابدی‌ها" (ETERNALS) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره دستکش بینهایت (INFINITY GAUNTLET) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره سنگ های بینهایت (INFINITY STONES) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

علی قدیانی
#1 علی قدیانی 1396-01-11 12:33
مقاله جالب و خفنی بود تشکر ویژه از آقای قادری عزیز ;-)
سوپر جاینت خیلی برای فرقه سیاه عالیه و تا حد زیادی میتونه
جلوی حملات دشمن رو بگیره و اگه تو جنگ بی نهایت باشه
خیلی برای ابر قهرمانها دردسر سازه

کوتوله سیاه هم بر خلاف اسم خنده دارش خیلی جالب میشه که با هالک رو در رو بشه و خوبه که در فیلم هم یه جا گند بزنه
و ثانوس هم مدتی تردش کنه اینجوری خیلی جالب میشه.

کوروس گلایو هم مثل اون وزیر عوضی های تو کارتونهای
ایرانیه که حتما ضربه بزرگی میتونه تو فیلم به قهرمانها بزنه
و اینکه میتونه اتم رو بشکافه خیلی بیشتر نظرم رو بهش
جلب کرد

پروکسیما مید نایت هم شخصیت خوبیه و حتما نبرد های تن به تن زیادی در کمیک ها داشته که دلم میخواد ببینیمشون

ایبانی ماو هم که دیگه یه شخصیت جالب با قدرتهای خارق العاده

کلا این گروه فرقه سیاه یک گروه همه فن حریفه خیلی از این گروه خوشم اومد و درباره شخصیتهاش هم اطلاعی نداشتم

مرسی از آقای قادری عزیز
TNX
نقل قول کردن
Arya.M
#2 Arya.M 1396-01-11 13:01
ممنون آقای قادری. یه یارویی تو اونجرز و gog بود که خیلی به تانوس احترام می گذاشت و به دست رونان کشته شد. خیلی شبیه کوروس گلایو بود. به نظرتون ممکنه همون بوده باشه و در جنگ بی نهایت دوباره زنده بشه.
نقل قول کردن
mehran spidey
#3 mehran spidey 1396-01-11 13:40
ممنون مقاله خوبی بود حالا که با اعضای فرقه سیاه آشنا شدم یه سوال برام به وجود اومده،راستش چجوری قهرمانا میخوان فرقه سیاه رو شکست بدن :eek: هر کدومشون یه قدرت هایی دارن که آدم میبینه دهنش سه متر باز میمونه :eek: تازه گرایو نامیرا هم هست و هسته اتم هم میشکافه ، اما بی دردسر ترین و بهترینشون ایبانی ماو هستش :lol: کاملا میتونه به ذهن همه حتی دکتر استرنج جادوگر هم نفوذ کنه و اونا رو کلک بزنه ، در کل این گروه تهدید بزرگی هستند برای قهرمانان ما
نقل قول کردن
Dare_Devil
#4 Dare_Devil 1396-01-11 17:23
ممنون مقاله خوبی بود.
خیلی دوست دارم تو قسمت اول این فیلم ابرقهرمان ها شکست سنگینی بخورن و حتی چندتا از قهرمان های معروف که کسی فکرشم نمیکنه بمیرن و دوران تاریکی شروع بشه
آخر این قسمت هم نشون بدن که داره یه روزنه های امیدی داره بوجود میاد
قسمت دوم هم بعد ازجنگ های سنگین نهایتا بزنن پدر ثانوس رو در بیارن
والسلام العلیکم والرحمته البرکاته
تا فیلم نامه بعدی خدانگهدار :lol:
نقل قول کردن
ELEGANT
#5 ELEGANT 1396-01-11 18:59
ممنون بابت مقاله
فقط یک سوال : تو فیلم محافظان کهکشان corvus Glaive همونی بود که توسط رونان کشته شد ؟؟ همونجا که رفت پیش ثانوس و با چکشش گردن یکی رو شکست !!
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#6 Ultimate Comic Fan 1396-01-11 19:11
ممنون اقای قادری به این اطلاعات نیاز داشتم.
#6
اون که اسمش the other بود.
قسمت عجیبش هم اینه که the other توی دنیای کمیک همون عنکبوت غول پیکره ولی توی دنیای سینمایی مارول رهبر چیتاری ها! :o {گیج شدم! :-| }
نقل قول کردن
hassan91
#7 hassan91 1396-01-11 20:57
با این دسته مگه میشه ثاونوس رو شکست داد :eek:
ممنون آقای قادری.
نقل قول کردن
I am the best
#8 I am the best 1396-01-11 21:20
ممنون بابت مقاله وقتی محفل میان زمین تا سنگای بی نهایتو بدست بیارن پسر تانوسو که یه ناانسانه پیدا می کنن بعد هم دستگیرش می کنن چون تانوس می خواد بکشتش(فقط هرچی تحقیق کردم نفهمیدم چرا می خواد بکشتش اگه یه نفر بگه بهم خیلی خوشحال میشم)
میشم) بعد هم اتفاقات منجر میشن به نبرد با انتقام جویان که در حین نبرد کوتوله سیاه و supergiant کشته میشن و ebony maw هم به تانوس خیانت می کنه و پسر تانوسو ازاد می کنه و پروکسیما میدنایت و کوروس گلایو هم میرن به یه جایی به اسم living death (اگه یه نفر درباره ی living death توضیح بده ممنون میشم ) اها راستی تا یادم نرفته کوتوله سیاه و کوروس گلایو برادرن من فکر نمی کنم همه ی اعضای کمیک تو فیلم بی نهایت حضور داشته باشن به نظرم تانوس از بدمن های فیلمای قبلی مثل رد اسکال یا لوکی و... هم به عنوان اعضای black order استفاده میکنه
نقل قول کردن
mokhtar
#9 mokhtar 1396-01-11 21:22
من فکر کنم اعضای فرقه تغییر هم میکنه. تو سیکرت وارز به نظرم قوی سیاه هم بود. الانم که هلا عضو گروه شده
نقل قول کردن
AMIRHUSSEIN
#10 AMIRHUSSEIN 1396-01-11 21:40
ممنون آقای قادری
اما یک سوال دارم ثانوس چندا بچه داره؟؟؟
نقل قول کردن
danivand
#11 danivand 1396-01-11 22:02
کوتوله سیاه منو یاد هالک میندازه. ینی ممکنه این دوتا یه دعوایی داشته باشن؟ :cry:
نقل قول کردن
I am the best
#12 I am the best 1396-01-11 22:02
به نقل از mokhtar:
من فکر کنم اعضای فرقه تغییر هم میکنه. تو سیکرت وارز به نظرم قوی سیاه هم بود. الانم که هلا عضو گروه شده

یه مدت تانوس غیبش میزنه و به خاطر همین کوروس گلایو از فرصت استفاده می کنه و ورژن خودشو از black order میسازه بعد هم شروع میکنه به چپاول سیاره های دیگه بعد دوباره تانوس بر میگرده و طی مبارزه با گلایو نیزشو میشکنه و می خواد بکشتش که گلایو خودشو با نیزه ی شکستش می کشه بعد هم تانوس ورژن دوم black order رو تشکیل میده که شامل پروکسیما میدنایت و قوی سیاه از 1365- earth بعد هم یه سری اتفاق ها میفته که منجر میشه به دیدار با hela و ابراز عشق به ایشان و ...
نقل قول کردن
I am the best
#13 I am the best 1396-01-11 22:09
به نقل از AMIRHUSSEIN:
ممنون آقای قادری
اما یک سوال دارم ثانوس چندا بچه داره؟؟؟
فکر کنم همین یکی که تو مقاله ذکر شده و اسمش thane هستش اخه میدونی چیه تانوس تو کمیکا قبلا فقط عاشق death بود و نمیشه از یه نفر دیگه بچه داشته باشه (اونم از یه ناانسان) یعنی منظورم اینه که اگه با یکی دیگه ارتباط داشته باشه پس عشقش به death دچار خدشه میشه و یجورایی انگار خیانت کرده این یدونرو هم نمیدونم چطوری راست و ریس کرده
نقل قول کردن
I am the best
#14 I am the best 1396-01-11 22:22
راستی ببخشید اسپمه خبر میرسه که برد پیت قرار بوده نقش cable رو تو ددپول بازی کنه ولی با فاکس به توافق نرسیده
نقل قول کردن
mani s.h
#15 mani s.h 1396-01-11 22:35
به نقل از Arya.M:
ممنون آقای قادری. یه یارویی تو اونجرز و gog بود که خیلی به تانوس احترام می گذاشت و به دست رونان کشته شد. خیلی شبیه کوروس گلایو بود. به نظرتون ممکنه همون بوده باشه و در جنگ بی نهایت دوباره زنده بشه.

منم با شما موافقم ولی ممکنم هست که از فامیلاش باشه :P ولی هرچی باشه قیافشون بره تو فیلم حال بهم زن تر میشه :-x راستی دیروز تو گوگل می چرخیدم به چنتا سایت خارجی سر زدم و ادعا میکردن روح سوار در جنگ بینهایت هست ولی نگفتن کدام روح سوار پس اگه باشه کدوم روح سوار دوست دارید باشه!!!!؟؟ :roll:
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#16 Cap-Spider Potter 1396-01-12 12:10
سلام... مقاله واقعا خوب بود
به نظرم حضورشون نوعی تکمیل کننده جریان پشت سر تانوس برای آغاز و وارد شدنش به میدان باشه
در کل ما که فهمیدیم قهرمانان خیلی سد بزرگی رو جلوشون دارن که همین جو فیلم رو تاثیرگذار جلوه میده
نقل قول کردن
the p.a
#17 the p.a 1396-01-12 21:47
مقاله خیلی خوبی بود
ممنون آقای قادری
راستش من فقط پروکسیما میدنایت رو میشناختم و یقین اصلا به گوشم نخورده بود
با وجود این تیم کنار ثانوس مگه میشه شکستش داد؟ :-|
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#18 Captain Steve Lover 1396-01-14 00:58
ایول آقای قادری عالی بود.
همشون رو میشناختم و هیچ اطلاعاتی ازشون نداشتم و خیلی وقت بود منتظر این مقاله بودم .
حتی قبلا پیشنهاد نوشتنشو تو یک کمنت داده بودم.
‌.........
اینا چقدر قوی هستن!!!!! آقا


گلایو یه تنه خودش یه یونیورس رو با خاک یکسان می‌کنه .نامیرا هست ... دست راست و همه کاره و فرمانده در خدمت امپراطور ثانوسه

ایبونی ماو هم که هرکاری بخواد راحت براش انجام میدن.

سوپرجاینت هم که باز تقریبا مثل ایبونی ماو هست .


بلک دوارف هم که یه غول با چند برابر زور هالک و یجورایی کاملا شکست ناپذیری.


پروکسیما میدنایت هم که جای گفتن ندارند... قوی ترین و خشن ترین گروهه...ابزارش از خود کیهان ساخته شدن .

هلا هم احتمالا باهاشون هست...



ثانوس هم که واقعیتو عوض میکنه؛ذهن همه رو کنترل میکنه؛روح ها رو از جسم جدا میکنه؛چرخه زمانی رو عوض میکنه؛مکان هم براش معنی نداره؛ یعنی با دستکش بینهایت قوی ترین ویلین تاریخ میشه.

خدا اونجرز رو بیامرزه....وال فاتحه والصلوات :lol:


........
اقا
کل مارولو و دیسی با هم.... اینایی که بالا نوشتم باهام . دوتا یونیورس رو میترکونن تو هم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید