15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

درسته که محبوب هستند و موفق و پرفروش ولی دلیل نمیشه همه چیز در MCU گل و بلبل بوده باشه!

 این مقاله هم درباره جنجال های دنیای سینمایی دیسی است.

 

15- ادوارد نورتون اخراج میشود!

 ادوارد نورتون اخراج میشود!

بعد از موفقیت فیلم "آیرون من"، مارول میدونست که تا تنور داغه باید بچسبونه و بنابراین دومین فیلمش ریبوت هالک بود (این در حالی است که یونیورسال همچنان رایت فیلم های اختصاصی هالک را داشت). مارول اون موقع داشت پایه های دنیای سینمایی در هم تنیده خودش رو میگذاشت و بنابراین خیلی روی انتخاب بازیگر دقت میکرد. پس رفت سراغ بازیگر تحسین شده ای مثل «ادوارد نورتون» که سابقه کارگردانی هم داشت. ولی نمیدونست که براش شر میشه! سپس «لوئیز لتریر» به عنوان کارگردان فیلم برگزیده شد ولی نورتون سعی کرد کنترل همه چیز رو داشته باشه! حتی میگن نورتون هر روز خودش فیلمنامه رو بازنویسی میکرده! ولی مارول هم نامردی نکرد و هر چی نورتون نوشته بود رو دور ریخت! او هم بسیار خشمگین شد ولی در نهایت نسخه مورد قبول مارول را تایید کرد. اما این پایان کار نبود. مارول میدونست در آینده قراره زیاد از هالک در فیلم های خودش استفاده کنه و بنابراین با همچین بازیگر بدقلقی به مشکل برمیخوره. در نتیجه نورتون رو اخراج کرد و به جایش «مارک رافلو» را برگزید!

 

14- یونیورسال دست از سر هالک برنمیداره!

 یونیورسال دست از سر هالک برنمیداره!

ادوارد نورتون برای مارول مشکل ساز شد ولی مشکل بزرگتر، یونیورسال بود. درست مثل فاکس و سونی ، یونیورسال خیلی به رایت شخصیت هایی که از مارول گرفته حساسه. جالب و البته عجیبه که یونیورسال هنوز هم رایت ساخت فیلم اختصاصی از هالک رو داره! این باعث شده مارول نتونه از روی این شخصیت فیلم اختصاصی بسازه و فقط در فیلم هایی نظیر "اونجرز" و "ثور: رگنورک" بتونه ازش استفاده کنه. یونیورسال بیخیال هالک نمیشه! مارک رافلو بارها در مصاحبه های خودش اعلام کرده که مارول هرگز نمیتونه فیلم هالک بسازه چون یونیورسال باهاش کنار نمیاد. ولی مارول هم خوب بلده چیکار کنه. عوض اینکه بیاد مثلا فیلم "سیاره هالک" رو بسازه ، فیلم ثور: رگنورک رو میسازه که داخلش از داستان سیاره هالک هم استفاده شده!

 

13- کوین فایگی Vs ایکه پرلماتر

کوین فایگی Vs ایکه پرلماتر

شوخی نمیکنم ... اگه «ایکه پرلماتر» (رئیس  مارول) حرفش رو به کرسی نشانده بود، الان شاید MCU مرده بود. این بشر انگار اصلا حالیش نیست هواداران چی میخوان ببینند و جلوی پیشرفت مارول رو گرفته بود تا اینکه «کوین فایگی» ارباب MCU شد. اولا اینکه پرلماتر خیلی خسیسه و دلش نمیخواد روی فیلم های مارول زیاد پول خرج کنه (مثلا حاضر نبود سر کیسه رو شل کنه تا مارول پول بیشتری به «رابرت داونی جونیور» بده تا در فیلم جنگ داخلی از آیرون من استفاده کنند). دوما اینکه در پشت صحنه تصمیمات جنجالی زیاد میگیره! به طور مثال پرلماتر هستش که نگذاشته تا به حال فیلم اختصاصی با حضور یک شخصیت مونث مارولی ساخته بشه. میگن تقصیر اوست که «جاس ویدون» مارول را ترک کرد. تا اینکه کوین فایگی بالاخره رفت پیش کله گنده های دیزنی و گفت یا بهش اختیار تام میدن یا میذاره میره. و سال 2015 این اتفاق افتاد و فایگی کنترل کامل MCU را به دست آورد. یعنی دیگه پرلماتر نمیتونه در فیلم های مارول دخالتی بکنه. الان اوضاع طوری شده که فایگی فقط وظیفه داره مستقیما به رئیس دیزنی گزارش بده!

 

12- جاس ویدون از مارول میرود

 جاس ویدون از مارول میرود

خداوکیلی هیچ کسی به اندازه جاس ویدون برای دنیای سینمایی مارول زحمت نکشیده. اگر او نبود MCU الان این جایگاه رو نداشت. اونجرزی که او ساخت پرفروش ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ سینماست . ولی یا این حال وقتی داشت قسمت دومش رو میساخت تو کارش دخالت کردند. ویدون گفته در تمام فیلم های فاز 2 مارول نقش داشته ولی بعد از عصر الترون گفته دیگه تمومه و از مارول رفت. او گفته مدیران مارول ازش خواستند صحنه هایی به فیلم اضافه کنه که دوست نداشته و ازش خواستند برخی صحنه هایی که عاشقشون بوده رو حذف کنه (مثل صحنه «هاکای» در مزرعه اش) . این موقع بود که ویدون گذاشت و رفت و الان به دنیای سینمایی دی سی پیوسته.

 

11- فیلم های سینمایی .Vs سریال های تلویزیونی

 فیلم های سینمایی .Vs سریال های تلویزیونی

درسته که کوین فایگی الان همه کاره MCU است ولی این بدان معنا نیست که روی آثار تلویزیونی مارول هم نظارت داره. یعنی اون خیر ندیده «پرلماتر» هنوز هم مسئول سریال هایی مثل "ناانسان ها" و "مامورین شیلد" است. به همین دلیل هنوز هم بین اونا اختلاف هست. مثلا ناانسان ها قرار بود یک فیلم سینمایی باشه ولی پرلماتر اونقدر معطلش کرد تا بالاخره خودش بتونه ازش سریال بسازه. الانم که میدونید سازنده این سریال رسما اعلام کرده که مارول بهش دستور داده تا میتونه سریع و ارزان بسازتش! البته فایگی و دوستانش هم تلافی کرده اند. مثلا برادر جاس ویدون یعنی «جد ویدون» که مسئول ساخت سریال مامورین شیلد است به پرلماتر گفت که حتما باید کاری کنند که این سریال به وقایع فیلم جنگ داخلی ربط پیدا کنه!

 

10- ماشین جنگی تعویض میشود!

ماشین جنگی تعویض میشود!

خب .. اونایی که فیلم ایرون من رو دیدند میدونند که بازیگر نقش «رودی رودز» ، آقای «ترنس هاوارد» بود. او پس از این فیلم مصاحبه های زیادی انجام داد و گفت که خیلی برای این نقش هیجان داره چون میدونه قراره در قسمت های بعدی به شخصیت «ماشین جنگی» (War Machine)  تبدیل بشه . در فیلم حتی صحنه ای است که به زره ماشین جنگی نگاه معنا داری میندازه که نشون میده قراره به این قهرمان تبدیل بشه. اما مساله اینه که وقتی ایرون من اونقدر پرفروش شد، آقای هاوارد درخواست کرد که حقوقش رو بالا ببرند ولی رئیس مارول یعنی اقای پرلماتر که به خسیس بودن شهرت داره گفت نه که نه! او حتی حاضر نشد باهاش مذاکره کنه و اخراجش کرد  و به جایش «دان چیدل» را آورد که حاضر بود با مبلغ کمتری کار کنه. جالبه که پرلماتر در بیانیه های خودش گفت که هیچ کس متوجه این تغییر نمیشه چون هر دو بازیگر سیاه پوست هستند. البته هاوارد خودش میگه رابرت داونی جونیور مقصره چون قبول کرده حقوقش رو بالا ببرن به همین دلیل مارول دیگه پولی نداشته به اون بده!  

 

9- دعوا بر سر کوئیک سیلور

 نبرد بر سر کوئیک سیلور

وقتی جاس ویدون داشت اونجرز: عصر الترون رو میساخت ، نبردی بین مارول و فاکس در جریان بود. البته اونا مدام سر قضیه رایت مردان ایکس و چهار شگفت انگیز با هم مشکل دارند.  ولی مساله اینه که برخی از شخصیت ها هستند که در هر دو عالم هستند و بنابراین میشه مثلا هم در اونجرز باشند و هم در مردان ایکس. یکی از این شخصیت ها «کوئیک سیلور» نام دارد. یعنی ایشون پسر «مگنتو» هستش (یعنی بود چون مارول الان میگه نیست!) و میوتانته (یعنی بود چون مارول الان میگه ناانسانه!) ولی از اعضای قدیمی کمیک های اونجرز هم بوده. وقتی فاکس تصمیم گرفت از کوئیک سیلور در Days of Future Past استفاده کنه فهمید که مارول هم میخواد ازش در عصر الترون استفاده کنه. پس جنگ بالا گرفت! ولی در نهایت کوئیک سیلور در هر دو فیلم حضور یافت. ویدون گفته یکی از دلایلی که کوئیک سیلور را در این فیلم کشت این بود که نمیخواست یک وقت در آینده برای مارول مشکلی بابت رایت این شخصیت به وجود بیاد.

 

8- مارول «پتی جنکینز» را اخراج میکند!

 مارول «پتی جنکینز» را اخراج میکند!

خانم «پتی جنکینز» کارگردان فیلم موفق Wonder Woman هستند ولی قبلش قرار بود برای مارول فیلم "ثور: دنیای تاریک" را بسازند. اما پشت پرده اتفاقاتی افتاد که باعث شد مارول قیدش رو بزنه (و قطعا الان پشیمان است). این اتفاق وقتی افتاد که اون یارو «پرلماتر» به عنوان رئیس مارول ، رئیس MCU هم بود. نمیدونم چرا ولی کلا با شخصیت های مونث مشکل دارند ایشون! جنکینز میتونست اولین کارگردان زن مارول باشه ولی نشد. خودش گفته فیلمنامه ای که مارول بهش تحمیل کرده باعث شده از پروژه خوشش نیاد. یعنی جوری بوده که باعث پسرفت کارگردانان زن در هالیوود میشده!

   

7- ناتالی پورتمن از دست مارول شاکیه!

 ناتالی پورتمن از دست مارول شاکیه!

وقتی مارول همکاری خودش را با پتی جنکینز قطع کرد ، تبعاتی براش داشت. «ناتالی پورتمن» بازیگر تحسین شده ای که نقش معشوقه ثور، «جین فاستر» رو بازی میکنه از شنیدن این خبر بسیار خشمگین شد. البته جنکینز بهش توضیح داد که با رضایت خودش رفته ولی پورتمن هنوز بیخیال نشده! گفته میشه او حتی نمیخواست در ثور 2 بازی کنه ولی نظرش عوض شد چون مارول اولش با جنکینز به توافق رسید. ولی وقتی اخراج شد ، پورتمن هم چاره ای نداشت جز اینکه بمونه چون قرارداد امضا کرده بود. میگن مارول هم به سختی تلاش کرد تا رضایتش رو جلب کنه. ولی الان به نظر میرسه دیگه پورتمن را هرگز در MCU نخواهیم دید.

 

6- آلن تیلور از ثور 2 متنفره!

 آلن تیلور از کارگردانی ثور 2 متنفره!

بعد از خانم جنکینز، مارول با آقای «آلن تیلور» برای ساخت ثور: دنیای تاریک به توافق رسید. ولی به نظر میرسه او هم چندان از فیلمنامه ای که مارول بهش داده بود راضی نبود . تیلور ادعا میکنه که یه فیلم دیگه ساخته! یعنی مارول در اتاق تدوین فیلمش رو زیر و رو کرده! او گفته که دیگه هرگز برای مارول کار نمیکنه! بیخود نیست دنیای تاریک کمترین نمرات را در میان تمام فیلم های MCU از منتقدین گرفته ...

 

5- کلاس «ادریس البا» بالا رفته!

 کلاس ادریس البا بالا رفته!

قضیه «ادریس البا» کمی فرق میکنه. اولش وقتی مارول ایشون رو برای نقش «هایمدال» انتخاب کرد، خیلی از هواداران گفتند چرا پوست این شخصیت را سیاه کرده! ولی او با نقش آفرینی عالی خودش در ثور 1 و 2 بهشون ثابت کرد که گزینه خوبی بوده (در حالی که در صحنه های کوتاهی هم حضور داشت). الان هم احتمالا نقش نسبتا بزرگی در رگنوراک داشته باشه. در هر حال ایشون چند سال پیش وقتی که داشت در فیلم عصر الترون بازی میکرد حرف هایی زد که باعث ناراحتی خیلی از هواداران مارول شد. البا اون موقع در فیلم کاندید اسکار به نام "ماندلا: مسیر طولانی به سوی آزادی" حضور پیدا کرده بود و به روزنامه ها گفت که بعد از این فیلم دیگه براش بی معنیه که جلوی پرده سبز فیلم ابرقهرمانی ظاهر بشه. او گفت حضور در فیلم های ابرقهرمانی براش مثل شکنجه میمونه! البته واقعا عجیبه که ایشون قبول کرد در فیلم ضغیف امسال یعنی Dark Tower بازی کنه! این شکنجه نبود؟! در هر حال اگه مارول هایمدال در رگنورک ها کشت، تعجب نکنید!

 

4- میکی رورک دیگر هوادار مارول نیست!

 میکی رورک دیگر هوادار مارول نیست!

«میکی رورک» بازیگر بزرگیه. خوشم میاد همیشه رک و پوست کنده حرفش رو میزنه و با کسی تعارف نداره. مخصوصا وقتی عصبانی بشه. متاسفانه ایشون در "آیرون من 2 " با مارول به مشکل برخورد کرد. او نقش خبیث داستان یعنی «ویپلش» رو بازی میکرد. خداییش هم خبیث ماندگاری از آب درنیامد. بعد از اکران فیلم، رورک لب به شکایت گشود و گفت که قرار بود کاراکترش لایه های زیادی داشته باشه ولی گروه تدوین اکثر صحنه هایش را حذف کردند و باعث شدند یک ویلن کلیشه ای بشه و پیچیدگی های شخصیتی خودش رو از دست بده. رورک بیخیال مارول نمیشه و بارها و بارها نارضایتی خودش رو بروز داده. او گفته دیگه هوادار مارول  نیست چون همه چیز خوب فیلم هاش رو حذف میکنه!

  

3- اخراج ادگار رایت از فیلم مرد مورچه ای!

 اخراج ادگار رایت از فیلم مرد مورچه ای!

یکی از چیزهایی که واقعا قلب هواداران را شکست وقتی بود که مارول اعلام کرد دیگر با «ادگار رایت» بر سر مرد مورچه ای همکاری نخواهد کرد. ادگار کارگردان بزرگیه . یک نابغه است . کافیه فقط Scott Pilgrim vs. the World رو تماشا کنید تا متوجه حرف من بشید. ایشون از بچه گی عاشق شخصیت مرد مورچه ای مارول بود . 8 سال روی این فیلم کار کرد و از ابتدای فاز اول MCU درگیرش بود. ولی مارول باهاش به مشکل برخورد و به جایش «پایتون رید» را استخدام کرد تا مرد مورچه ای رو بسازه. البته رید هم انصافا فیلم خوبی ساخت ولی من حاضرم همه چیز خودم رو بدم ولی فیلمی که ادگار رایت میخواست بسازه رو ببینم! گفته میشه رایت میخواسته فیلمی بسازه که کاملا حال و هوای فیلم های خودش رو داشته باشند ولی مارول نظرات خودش رو داشته . همچنین مارول میخواسته در فیلمنامه او تغییراتی ایجاد کنه. البته خیلی ها میگن چارچوب فیلم "مرد مورچه ای" همونیه که ادگار رایت در فیلمنامه خودش در نظر داشت. در هر حال رایت رفت و عشقش رو ساخت: Baby Driver!

 

2- خودزنی مارول با کنسل کردن کمیک های چهار شگفت انگیز!

خودزنی مارول با کنسل کردن کمیک های چهار شگفت انگیز!

بازم قراره درباره آقای پرلماتر حرف بزنم! ایشون علاقه داره پل های پشت سر خودش رو خراب کنه و هر چی که به نظرش رقابت برسه رو حذف میکنه. فقط و فقط به خاطر ایشون و تصمیمات احمقانه ایشونه که برخی از بازیگران یا کارگردان ها MCU رو ترک کردند و ضمنا تقصیر ایشونه که هرگز فیلم سینمایی ناانسان ها ساخته نشد. ولی شاید عجیب ترین تصمیمش این بود که وقتی فهمید فاکس به هیچ عنوان حاضر نیست رایت چهار شگفت انگیز و مردان ایکس رو پس بده، سعی کرد به این دو فرنچایز ضربه بزنه! یعنی در اصل خودزنی کرد!  به عبارتی دیگر وقتی مارول فهمید فاکس میخواد فیلم ریبوت شده جدیدی از چهار شگفت انگیز برای 2015 بسازه، دستور داد تا کمیک های چهار شگفت انگیز که قدیمی ترین کمیک های مارول هستند کنسل بشه!!! همچنین برای نویسندگان مارول یادداشتی فرستاد  و بهشون گفت از شخصیت های چهار شگفت انگیز در کمیک های خودشون استفاده نکنند. او در ضمن از ناانسان ها داره به عنوان جانشینی برای میوتانت ها در کمیک های مارول استفاده میکنه و به خاطر همینه که اونا چند ساله اینقدر تو کمیک های مارول جولان میدهند  و مطرح شده اند. همچنین اصرار ایشون برای ساخت سریال ناانسان ها و ربط دادن آنها به سریال مامورین شیلد هم به همین دلیله. الانم که حتما شنیده اید دستور داده شخصیت های مردان ایکس در بازی Marvel vs Capcom به کار گرفته نشوند تا برای فاکس تبلیغ نشه!

 

1- پرلماتر .Vs زنان!

 پرلماتر .Vs زنان!

البته این قضیه هنوز زیاد جدی و جنجالی نشده ولی میگن «اسکارلت جوهنسن» از نحوه برخورد مارول با شخصیت های مونث حسابی شاکیه. او گفته که احتمالا به زودی دیگه نخواد نقش بلک ویدو رو بازی کنه چون به نظرش در فیلم های مارول شخصیت های مونث در مقایسه با شخصیت های مذکر در رده دوم اهمیت قرار دارند. متاسفانه این روند را هم آقای پرلماتر شروع کرد. ایشون به غلط فکر میکنه که دلیل ناکامی فیلم هایی مثل "سوپرگرل"، "الکترا" و "زن گربه ای" این بوده که یک زن محوریت اصلی داستان رو داشته. یعنی اینقدر شعور نداره که بفهمه اونا شکست خوردن چون فیلم های بدی بودن و  بد بودن این فیلم ها ربطی به شخصیت ها نداره! به خاطر همین طرز فکره که تا به حال فیلم اختصاصی بلک ویدو ساخته نشده . اگه اقای پرلماتر هنوز هم رئیس MCU  بود مطمئن باشید فیلم «کاپیتان مارول» هم  در فاز ساخت قرار نمیگرفت! در هر حال تا اینجا رفتار غیر منطقی ایشون به قیمت از دست رفتن پتی جنکینز و ناتالی پورتمن تمام شده ...

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی دی سی (DC FILMS)

10 كمیكی كه با بیشترین جار و جنجال منتشر شدند!

10 داستان جنجالی مرد عنکبوتی در دنیای کمیک

15 شخصیتی که هنوز هم حقوق اونا متعلق به MCU نیست

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

15 دفعه ای که قدرت ابرقهرمانان کمیک بوکی در سریال و فیلم تغییر کرد!

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

CAPTAIN DIAR
#1 CAPTAIN DIAR 1396-07-15 19:28
طرفدارای mcu هرچی میکشن از سونی و فاکس و این پرلماتر میکشن!اگه رایت ff و x-men دسمت مارول بود ما الان میتونستیم همه شون رو در کنار هم مثلا در فیلم اونجرز 3 ببینیم.وقتی هم یاد سونی و اسپایدی میوفتم از عصبانیت دوست دارم سر خودمو بکوبم به دیوار!
نقل قول کردن
movahedm
#2 movahedm 1396-07-15 19:31
من چند تا سوال دارم ....مثلا یکیش اینه که چرا به این یارو پر لمپن(پرلمتار)ار دنگی نمیزنن پرتش کنن بیرون
یکی دیگش اینه که فاز این لمپن چیه
یکی دیگش اینه که.....چرااا :cry: واقعا چرا باید با ادگار رایت قطع همکاری کننن.....چراااا ا..یعنی اگه من این مسئله رو از اول میدونستم تف به فیلم انت من نمیداختم چه برسه این که دساعت وقت تلف کنم(نه فیلم بدی نبود تلف واژه بزرگیه براش)
میدونین این که مارول حال و هوای فیلماشو تغییر نمیده بالاخره یه روزی بهش ضربه میزنه......کم کم ریتم فیلماش داره تکراری میشه....من اگه تو ذهنم بیام استرنج و گاردینز۲ و انت من رو مرور کنم..سه تا فیلم که حال و هواشون و ریتم داستانیشون به شدت. یعنی وقتی میگم به شدت یعنی به شددددددت شبیه همه رو میبینم......تو هر دوتا فیلم شخصیت اصلی یه گیری به کارش میفته این باعث میشه با یه فردی اشنا شه..... تا اواسط همه چی خوبه با مطالعه یا گشت و گذار و تمرین مشغولن اخرشم قهرمان بازی میکنن...درسته این فرمول فیمای ابرقهرمانیه...و لی بحث من جوی که تو فیلم حاکمه....این حال و هوای تکرار شده...و کم کم هم داره لوس میشه یه چیز تازه لازمه....مثلا این فیلم اسپایدی تا حدودی همون چیزی که میخواستم....به قول خارجکیا فرش بود
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#3 Captain Steve Lover 1396-07-15 19:42
خسته نباشيد و تشكر از استاد ...

لعنت به پرلماتر...خاك تو سرت يعنى موفقيت واندروومن يه ذره هم رو طرز فكر مسخرت تاثير نذاشت؟؟؟؟؟
انصافاً اگه اسكارلت جوهانسون ول كنه بره واقعاً اين مَرد بايد بره بميره...يا خدا كاش كاپيتان مارول فيلم خوبى در بياد چون خيلى چيزا رو قراره به ايشون و أمثال ايشون ثابت كنه...
البته هيچ شكى نيس بازيگران مذكر؛كركتر هاي مذكر؛حتى كارگردان هاي مذكر Mcu رو ازآن خودشون كردن كه البته نميشه هم گفت چيز بديه بهرحال موفق بوده...
.....
واقعاً از همه بيشتر ناراحت شدم وقتى استاد ادگار رايت كبير مَرد مورچه اى رو ترك كرد :cry:
همين كه ادگار رايت كارگردانش ميبود رو فروشش كلى تاثير داشت...هواداراي ادگار رايت يه ارتشن تقريباً...فيلمى كه ميتونست شاهكارى در حد دكتر استرنج و محافظان كهكشان باشه فقط يه فيلم "خوب" از آب در اومد...
........
ادريس البا همين چند روز پيش تو يه مصاحبه گفت ((دوست دارم مارول به كركتر مهم تر و بزرگتر بهم پيشنهاد كنه))
.......
جاس ويدون هم كاش خيلى چيزا رو بهش تحميل نميكردن...
......
ثور ٢ هم بيشترين جنجال رو بين فيلم هاي Mcuداشت بنظرم...واقعاً چرا؟؟؟اخه چرا؟؟؟ پتى جنكينز رو با الان تايلور؟! :-x
.....
حالا شايد خيلى ها بدشون اومد ولى من بنظرم كنسل كردن كميك هاي FF كار منطقى اى بود...
......
ولى...همش به طرف...ادگار رايت :cry:
نقل قول کردن
zahed arazi
#4 zahed arazi 1396-07-15 20:15
با تشکر از استاد بابت مقاله خوبتون

ب نظزم واقعا ادوارد نورتون بازیگر خوبی بود و اگه تو mcuمیموند خیلی خوب میشد دیگ فک کنم اوج شاهکارش فیلم معرکه فایت کلاب باشه ک توش بازی کرده ولی مارول اینجا نشون داد که کارش براش خیلی مهمه و چقدر روی برنمه هاش حساسه

واقعا برام عجیبه که چطور ی همچین کسی تو مارول بوده یعنی حتی دلش نمیومد برای موفقیت بیشتر بودجه بیشتر بپردازه که البته بیشترم نسیبش میشد اگه این یارو الانم اختیار تام داشت میتونم بگم واقعا الانmcuمرده بود

حالا که ویدن از mcuرفته امیدوارم ی سروسامانی هم ب dceuبده واقعا کارگردان کار بلدیه البته برادران روسو هم واقعا خوب جاشو پر کردن و حالا هم خیال ما حداقل از لحاظ کارگردان راحته

من که با این یکی موافقم یعنی خودم بیشتر با دان چیدل حال کردم واقعا خیلی خوب نقش ماشین جنگیو بازی کرد و خوب از پسش دراومد

بعد از پرلماتر که بزرگترین ضربه هارو ب مارول زد بعد از اون میتونم بگم مارول واقعا تو انتخاب کارگرداناهم شکست خورد واقعا ادگار رایت دیگه نیازی ب تعریف نداره فیلم هات فاز بنظرم دیگ اوج کارشه و البته بیبی درایور که همین امسال بیرون اومد بعد از اون واقعا پتی چنکینز هم میتونست فیلم ثورو خیلی خوب بسازه حداقل ثور و واندروومن ی تشابهاتی بهم دارن وقتی فیلم واندروومن همچین فیلمی از اب درمیاد چرا فیلم ثور نتوننه واقعا حیف شد مارول این دو کارگردانو از دست داد البته کارگردانای حال حاضرشم خوبن مخصوصا تایکا وایتیتی

اما بزرگترین مشکلی که میتونم بگم مارول الان داره اهمیت ندادن زیاد ب شخصیت های مونثشه که فک کنم همه باهام موافق باشن حتی بلک ویدو هم الان انچنان نقش خاصی تو mcuنداره اما واقعا خیلی طرفدار داره که فک کنم بیشترش بخاطر اسکارلت باشه یکیش خودم اگه اسکارلت این نقشو بازی نکنه دیگه اون جذابیت سابقو هیچوقت نمیتونه داشته باشه که امیدوارم مارول حفظش کنه بهرحال امیدوارم با فیلم کاپیتان مارول بتونه این مشکلو رفع کنه بده و بیشتر ب شخصیت های زنش توجه کنه
نقل قول کردن
winter-soldier-911
#5 winter-soldier-911 1396-07-15 20:20
ایکه پرلماتر اینو بدون که یه ترسو هیچ‌وقت موفق نمیشه

ولی ادوارد نورتون اخه چرا :sigh: واقعا هالک خوشتیپی بود حیف که پر رو بوده

در رابطه با ثور دو هم باید بگم مزخرف ترین فیلم مارول بود

اما مهم تر از همه اگه اسکارلت جوهانسون از مارول بره این پرلماتر رو ترور میکنم
نقل قول کردن
alihdz
#6 alihdz 1396-07-15 20:32
مقاله بسیار خوبی بود
راستی آقای ترابی میشه یه مسبقه نقاشی دیگه بزارین که برای دیسی باشه تا کار بقیه رو تو دیسی هم ببینیم؟
نقل قول کردن
sib khan
#7 sib khan 1396-07-15 20:57
الله اکبر این مرتیکه پرلماتر عجب کرمی بوده! (ببخشید بدجور عصبانیم)پس بگو چرا اینقدر مرد اهنی 2 خبیث شوتی داشت. همش میگفتم خدایا چرا اینجوری شد؟بازیگر ویپلش خیلی خوب بود این چه وضعشه؟تا اینکه این مقاله رو خوندم...عجب چیزی بود.خداروشکر از دستش خلاص شدیم(تا حدودی :-* )به نقل از CAPTAIN DIAR:
طرفدارای mcu هرچی میکشن از سونی و فاکس و این پرلماتر میکشن!اگه رایت ff و x-men دسمت مارول بود ما الان میتونستیم همه شون رو در کنار هم مثلا در فیلم اونجرز 3 ببینیم.وقتی هم یاد سونی و اسپایدی میوفتم از عصبانیت دوست دارم سر خودمو بکوبم به دیوار!

دیگه از کوبیدن به دیوار هم گذشته...
نقل قول کردن
sib khan
#8 sib khan 1396-07-15 20:58
به نقل از Gobby:
خبر مهم!
به سلامتی کت وومن بله رو به بتمن داد!
uplooder.net/.../Untitled.png
بتمن بعد عمری داره سر و سامون میگیره!
خودم عاقدشون میشم!
دوشیزه مکرمه سرکار خانم سلینا کایل ملقب به کت وومن
وکیلم که شما را به عقد جناب آقای بروس وین ملقب به بتمن
با مهریه یک دستگاه بت موبیل و یک دستگاه عمارت بزرگ
و هزاران ارث و میراث دیگر درآورم. وکیلم؟
پویزن آیوی: عروس رفته جواهر بدزده!
وکیلم؟
با اجازه بزرگان و دی سی بله!
:lol:

به به مبارک باشه :lol:
نقل قول کردن
sib khan
#9 sib khan 1396-07-15 21:01
به نقل از winter-soldier-911:

اما مهم تر از همه اگه اسکارلت جوهانسون از مارول بره این پرلماتر رو ترور میکنم

میشه منم کمک کنم؟ :-?
نقل قول کردن
mehran spidey
#10 mehran spidey 1396-07-15 21:02
مقاله ی خوبی بود ، جدا این آقای پرلماتر خیلی آدم عجیبیه :o خداییش چرا از شخصیت های مونث خوشش نمیاد ؟ کاپیتان مارول یکی از برترین شخصیت های ماروله که تا به حال دیدم ، خدا رو شکر الان کوین فایگی MCU رو در دست داره وگرنه خدا میدونه چی میشد !
نقل قول کردن
Best comicfan
#11 Best comicfan 1396-07-15 21:24
سلام و خسته نباشید خدمت استاد ترابی
درسته که MCU بزرگترین ، پر درآمد ترین و قوی ترین یونیورس سینمایی است اما قطعا مشکلات بزرگی پشت پرده اش در جریانه ...
15- نورتون بازیگر خوبیه و در نقش هالک هم جالب ظاهر شد ، اما قطعا مشکلاتی وجود داشته که مارول اون رو با رافالو جایگزین کرده . رافالو هم در نقش بروس بنر خوب کار کرده .
14- امیدوارم بتونیم توی فاز 4 فیلم اخصاصی هالک رو ببینیم ، البته این مورد در صورتی ممکن است اتفاق بیافتد که هالک در اونجرز 4 جان سالم به در ببرد که در غیر این صورت باید با هالک خداحافظی کنیم .
13- قطعا همگی از وضعیت منحصر به فرد mcu خوشحال اند و ما قسمت بزرگی از این خوشحالی را مدیون کوین فیگی هستیم .
12- جاس ویدون هم خیلی برای mcu زحمت کشید و ما قطعا سپاسگزار او هستیم و خواهیم بود ؛ امیدوارم در DCEU با فیلم Justice league و Batgirl موفق باشد . اما وقتی از دخالت های مارول میخونم ، یاد دخالت های سونی و Amazing spider man 2 میفتم . امیدوارم دیگه این موارد تکرار نشه و مارول به موفقیت های پیش روش ادامه بده ...
11- اینکه از روی ناانسان ها سریال ساخته بشه بد نیست اما اگر از روی آنها فیلم میساختند بهتر بود به علاوه اینکه سبب انسجام روابط قسمت های سینمایی و سریالی mcu میشد . اما همین سریال هم میتوانست ماندگار و شاهکار شود ، اما تصمیمات نادرست برخی افراد ، سبب افت کیفیت قابل توجه سریال Inhumans شده .
ربط ماجرای Civil war به سریال محشر Agents of shield هم بسیار معقولانه و بجا بود . طوری که قرارداد سوکوویا و ماجرای تحت نظارت قرار گرفتن قهرمانان توسط دولت ، در روال داستان و رویداد ها ، به شکل زیبایی اجرا شد و نقش مهمی ایفا میکرد .
10- شاید دلیل این اتفاق طمع هاوارد بوده اما دان چیل هم خوب در نقشش ظاهر شده ...
9- قطعا کوئیک سیلور mcu با وجود اینکه ناانسان بود ، پتانسیل بیشتری داشته و دارای شخصیت بهتر و دلنشین تری بوده است . اما شخصا به بازگشت او امیدواری زیادی دارم ؛ روش های زیادی هم برای به وقوع پیوستن این تئوری در mcu فراهم است.
شخصیت های دیگری هم بوده اند که هم در دنیای فاکس و هم در mcu مورد استفاده قرار گرفته اند نظیر بارون وان استراکر ، مادام هایدرا و ...
8- ثور 2 فیلم نسبتا قابل قبول و خوبی بود ، اما مشکلات زیادی هم داشت . من هم شخصا امیدوار بودم خانم جنکینز با روش خودش فیلم را کارگردانی کند .
7- من از خبر کناره گیری ناتالی پورتمن شدیدا ناراحت شدم و با خود گفتم نکنه دیگه جین فاستر رو در mcu نبینیم . اما هنوز هم احتمال حضور دوباره و بازگشت ناتالی پورتمن به mcu وجود دارد .
6- امیدوارم دیگه این دخالت های بیجا و مشکل سازی ها رو در هیچ فیلم سوپر هیرویی نبینیم .
5- من نمیفهمم چرا ادریس البا بعد از این همه مدت این حرف رو زده ؛ اون اخیرا هم گفته که نقش بزرگتری رو توی mcu میخواد . امیدوارم عاقبت او و هایمدال ختم به خیر بشه ...
4- باز هم دخالت های بیجا و مخرب ...
ویپلش دشمن خیلی بیخود و افتضاحی نبود ، اما چندان هم خوب و متفاوت نبود ؛ ولی معلوم بود که میتوانست پتانسیل خیلی بیشتری رو به نمایش بگذارد ...
3- فیلم مرد مورچه ای در کل خوب و جالبی بود ؛ اما من هم خیلی دوست دارم انت منی که کارگردان baby driver ساخته رو ببینم .
2- ای کاش هر چه زود تر رایت این شخصیت ها به مارول بازگردد تا ما هم بتونیم اونها در mcu مشاهده کنیم و هم اینکه کمتر شاهد این لج و لج بازی ها در دنیای کمیک و گیم باشیم .
1- امیدوارم با گسترده شدن روز به روز mcu ، این مشکل هم رفع شود و اینکه ما در پایان هم بتوانیم شاهد فیلم اختصاصی از روی Black widow باشیم .

آقای ترابی از زحماتی که برای ما و Spidey.ir میکشید ، واقعا ممنونم .
نقل قول کردن
spidey noir
#12 spidey noir 1396-07-15 21:24
به نقل از sib khan:
به نقل از winter-soldier-911:

اما مهم تر از همه اگه اسکارلت جوهانسون از مارول بره این پرلماتر رو ترور میکنم

میشه منم کمک کنم؟ :-?

منم هستم.
نقل قول کردن
a.v.s
#13 a.v.s 1396-07-15 21:26
یعنی بخاطر این پرلماتر لعنتیه که نمیتونم ایکس من و چهار شگفت انگیز رو توی لگو مارول 2 ببینم؟؟؟!!!!!
اینقدر آدم نادون؟ اینقدر ترسو؟ اینقدر بی شعور؟ چطور با وجود چنین مرد بی عرضه ای مارول هنوز پابرجا مونده؟ (میدونم باید ادب رو رعایت کنم ولی آخه خیلی کاراش احمقانه بوده)
این رئیس ماروله یا الهام بهش متعصبان جنسیتی؟
من از خوندن این مقاله حرص خوردم وقتایی که اسم اون پَر لبو میومد
درود بر کوین فایگی. مطمئنم خیلیا دست بوسش خواهند بود چون فیلم های مارول رو نجات داد. جاش ویدون هم خدا خیرش بده. ادگار رایت هم که معلومه Baby Driver عشقشه چون از جوانی آرزوش بوده که این فیلم رو بسازه
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#14 CAPTAIN DIAR 1396-07-15 21:37
به نقل از spidey noir:
به نقل از sib khan:
به نقل از winter-soldier-911:

اما مهم تر از همه اگه اسکارلت جوهانسون از مارول بره این پرلماتر رو ترور میکنم

میشه منم کمک کنم؟ :-?

منم هستم.

بدون من میخواین برین؟ 8) 8)
نقل قول کردن
sib khan
#15 sib khan 1396-07-15 21:59
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از sib khan:
به نقل از winter-soldier-911:

اما مهم تر از همه اگه اسکارلت جوهانسون از مارول بره این پرلماتر رو ترور میکنم

میشه منم کمک کنم؟ :-?

منم هستم.

بدون من میخواین برین؟ 8) 8)

اختيار داري كپ مگه بدون كاپيتان امريكا ميشه ترور كرد؟ :lol:
اقا بچه مچه هاي محلو جمع كنين بريم ترور :lol:
نقل قول کردن
a.v.s
#16 a.v.s 1396-07-15 23:24
داداشام میدونم میخواین اون پرلماتر رو ترور کنید (خودمم بدم نمیاد که با شما همراه بشم) ولی بس کنید که یه ذره بیشتر فضای تخصصی سایت حفظ بشه. البته منظوری نداشتید ولی دیگه شوخی بسه
نقل قول کردن
spidey noir
#17 spidey noir 1396-07-16 09:04
به نقل از sib khan:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از sib khan:
به نقل از winter-soldier-911:

اما مهم تر از همه اگه اسکارلت جوهانسون از مارول بره این پرلماتر رو ترور میکنم

میشه منم کمک کنم؟ :-?

منم هستم.

بدون من میخواین برین؟ 8) 8)

اختيار داري كپ مگه بدون كاپيتان امريكا ميشه ترور كرد؟ :lol:
اقا بچه مچه هاي محلو جمع كنين بريم ترور :lol:

عالیه؛ولی اگه اسکارلت یوهنسن از mcuبره ترور لایق پرلماتر نیست؛باید از انگشتاش شروع کرد به تکه تکه کردنش و بعد ذوبش کرد.اینجوری عالیه!
نقل قول کردن
spidey noir
#18 spidey noir 1396-07-16 10:18
اقای ترابی میگم یه نشریه بزنیم به اسم spidey(اگه مارول شکایت کرد اسمشو عوض میکنیم.) درسته این پیشنهاد رو خیلی ها به شما دادند ولی این بار سعیمون رو بکنیم .مقالات سایت رو هم توش چاپ کنیم و ماشاالله تو سایت کلی طراح هست میتونیم کمیک هم چاپ کنیم و عصر طلایی کمیک توی ایران رو شروع کنیم.راستی اقای ترابی شما که اینقدر به دنیای کمیک علاقه دارید؛تا حالا داستانی نوشتید؟یا سعی کردید یه طراح باشید؟
نقل قول کردن
hassan91
#19 hassan91 1396-07-16 12:07
واقعا اگه این پرلماتر نبود MCU شگفت آور از این میشد، من هم خیلی شاکی شدم وقتی دیدم که بازیگر ماشین جنگی رو تغییر دادن، واقعا هاوارد خیلی خوب بود برای این نقش.
چقد مشکلات انداخته سر راه مارول این آقا!
حالا میفهمم که چرا فیلم تور دنیای تاریکی انقد گند از آب دراومد :-|
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#20 CAPTAIN DIAR 1396-07-16 13:08
به نقل از spidey noir:
به نقل از sib khan:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از sib khan:
به نقل از winter-soldier-911:

اما مهم تر از همه اگه اسکارلت جوهانسون از مارول بره این پرلماتر رو ترور میکنم

میشه منم کمک کنم؟ :-?

منم هستم.

بدون من میخواین برین؟ 8) 8)

اختيار داري كپ مگه بدون كاپيتان امريكا ميشه ترور كرد؟ :lol:
اقا بچه مچه هاي محلو جمع كنين بريم ترور :lol:

عالیه؛ولی اگه اسکارلت یوهنسن از mcuبره ترور لایق پرلماتر نیست؛باید از انگشتاش شروع کرد به تکه تکه کردنش و بعد ذوبش کرد.اینجوری عالیه!

به نقل از spidey noir:
به نقل از sib khan:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از sib khan:
به نقل از winter-soldier-911:

اما مهم تر از همه اگه اسکارلت جوهانسون از مارول بره این پرلماتر رو ترور میکنم

میشه منم کمک کنم؟ :-?

منم هستم.

بدون من میخواین برین؟ 8) 8)

اختيار داري كپ مگه بدون كاپيتان امريكا ميشه ترور كرد؟ :lol:
اقا بچه مچه هاي محلو جمع كنين بريم ترور :lol:

عالیه؛ولی اگه اسکارلت یوهنسن از mcuبره ترور لایق پرلماتر نیست؛باید از انگشتاش شروع کرد به تکه تکه کردنش و بعد ذوبش کرد.اینجوری عالیه!

lموافقم باهات حاجی
نقل قول کردن
Marc Spector
#21 Marc Spector 1396-07-16 15:10
خب استاد شما که اینقدر خوبی این مقاله رو سه هفته پیش آماده میکردین که پکو پوز اونایی که میگفتن mcu به زنا اهمیت نمیده و فیلم اختصاصی براشون نمیسازه جمع بشه.در ضمن یه سوال،اینکه مارول چهارشگفت انگیزو داخل کمیکا میخواد برگردونه یا جهش یافته هایی مثل وولورین اوریجینالو برگردونه ربطی به آقای پرلماتر داره؟؟
یه نکته دیگه هم بگم ،اگر این فیلم نا انسان با همین بازیگرا داخل mcu اکران میشد قطعا بهتر از این سریالی میشد که پخش میشه.
راستی استاد مثل همیشه عالی ،سپاس
نقل قول کردن
Dr_AM
#22 Dr_AM 1396-07-16 17:04
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از sib khan:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از sib khan:
به نقل از winter-soldier-911:

اما مهم تر از همه اگه اسکارلت جوهانسون از مارول بره این پرلماتر رو ترور میکنم

میشه منم کمک کنم؟ :-?

منم هستم.

بدون من میخواین برین؟ 8) 8)

اختيار داري كپ مگه بدون كاپيتان امريكا ميشه ترور كرد؟ :lol:
اقا بچه مچه هاي محلو جمع كنين بريم ترور :lol:

عالیه؛ولی اگه اسکارلت یوهنسن از mcuبره ترور لایق پرلماتر نیست؛باید از انگشتاش شروع کرد به تکه تکه کردنش و بعد ذوبش کرد.اینجوری عالیه!

به نقل از spidey noir:
به نقل از sib khan:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از sib khan:
به نقل از winter-soldier-911:

اما مهم تر از همه اگه اسکارلت جوهانسون از مارول بره این پرلماتر رو ترور میکنم

میشه منم کمک کنم؟ :-?

منم هستم.

بدون من میخواین برین؟ 8) 8)

اختيار داري كپ مگه بدون كاپيتان امريكا ميشه ترور كرد؟ :lol:
اقا بچه مچه هاي محلو جمع كنين بريم ترور :lol:

عالیه؛ولی اگه اسکارلت یوهنسن از mcuبره ترور لایق پرلماتر نیست؛باید از انگشتاش شروع کرد به تکه تکه کردنش و بعد ذوبش کرد.اینجوری عالیه!

lموافقم باهات حاجی

میگم چطوره تمام ابرقهرمانی مونث دنیای کمیک رو بفرستیم سراغش تا حالیش بشه افکارش مضخرفه ...
و چه کار های احمقانه ای انجام داد ...
موافقید ؟
نقل قول کردن
The Red Spider Skull
#23 The Red Spider Skull 1396-07-16 17:33
پس بگو چرا مارولی ها و به خصوص فایگی اونقدر از فیلم واندر ومن تعریف کردن! در واقع داشتن به پرلماتر تیکه مینداختن! :lol:
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#24 Pooya-Spidey 1398-03-11 11:49
واقعا لعنت بر این آقای پرلماتر
وقتی ناتالی پورتمن و پتی جنکیز رو از دست دادیم وهمچنین قدیمی ترین کمیک ها رو کنسل کرد بعد گورشو گم کرد.
ای کاش قبل از اینها شرش رو از دنیای محبوب ما یعنی مارول می کند.
ضمن پوزش بابت بدخلقی خیلی حرصم دراومد
نقل قول کردن
we_are_bfe
#25 we_are_bfe 1398-09-14 10:33
ولی الان همه چیز تعقیر کرده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید