10 دفعه ای که ابرقهرمانان کمیک بوکی دشمنان خود را لت و پار کردند!

10 دفعه ای که ابرقهرمانان کمیک بوکی دشمنان خود را لت و پار کردند خفن ترین خشن ترین مبارزه نبرد کتک

در این مقاله جالب میخواهیم شما را با برترین مبارزاتی که در آنها ابرقهرمان به شدیدترین شکل ممکن ابرشرور را کتک زده است آشنا کنم!

مقدمه: اینکه ابرقهرمانان با استفاده از قدرت ها و قابلیت های ویژه خود به جنگ با ابرشروران بروند و برای خاتمه دادن به جنایات آنان به زور متوسل شوند امری کاملا مرسوم و قدیمی در دنیای کمیک بوک است. آنها معمولا وقتی حریف را شکست میدهند منتظر میشوند تا پلیس یا دیگر نیروهای انتظامی از راه رسیده و ابرشرور مورد نظر را با خود به زندان ببرند. ولی گاهی اوقات اوضاع اینطور پیش نمیرود. یعنی به دلایل مختلف مثل انگیزه های شخصی یا عصبانیت بیش از حد شاهد بوده ایم که ابرقهرمان به قول معروف به سیم آخر زده و تا میتونسته خبیث داستان را کتک زده است! خب بالاخره طاقت آدم حدی داره و این طبیعی است که در زندگی و حرفه ابرقهرمانی یک قهرمان از این جور موارد پیش بیاد. من در این مقاله میخواهم به 10 مورد از بهترین و خفن ترین دفعاتی که قهرمان داستان دشمنش را آش و لاش کرد بپردازم! مقاله ی زیر را هم بخوانید:

10 دفعه ای که مردعنکبوتی حال دیگر قهرمانان مارول را گرفت!

 

10- «پلنگ سیاه» علیه «اسکرال ها»

  پلنگ سیاه و استورم علیه اسکرال ها

چاپ شده در شماره 39 تا 41 از سری چهارم کمیک بوک های Black Panther

علیرغم اینکه اکثر ابرقهرمانان سعی میکنند تا جای ممکن از کشتن پرهیز کنند اما تی چالا ملقب به پلنگ سیاه نمیتونه چنین ریسکی بکنه. چون او پادشاه یک ملت بسیار پیشرفته از نظر تکنولوژی است به نام واکاندا و بسیاری هستند که چشم طمع به آن دوخته اند؛ از خبیث های قدرتمند زمینی گرفته تا نژادهای متخاصم بیگانه. بنابراین او باید کاملا به مهاجمین نشان بده که در صورت تعرض به واکاندا چه سرنوشت بدی در انتظارشان است. وقتی فضایی های "اسکرال" در رویداد "تهاجم مخفی" (که اینجا ترجمه شده) برای چندمین بار سعی کردند زمین را تصاحب کنند ، گذرشان به واکاندا هم افتاد. در ابتدا تی چالا به همراه استورم (که آن موقع با هم زن و شوهر بودند) به نظر رسید بدون  مقاومت کافی تسلیم شدند اما مشخص شد همه ش نقشه بوده تا حساب اسکرال ها را برسند! پس از اینکه اسکرال ها فریب خوردند تا اشتباهاً افراد خودشان را به جای پلنگ سیاه و استورم دستگیر کنند و شکنجه دهند، بهترین جنگجویان خود را فرستادند تا پادشاه و ملکه واکاندا را شکار کنند. درست به محض اینکه این جنگجویان سفینه خود را ترک کردند، ارتشی از سربازان واکاندایی به سفینه اسکرال ها یورش برد و همه را کشتند! در همین زمان، پلنگ سیاه هم دمار از روزگار آن جنگجویان درآورد. سپس  وقتی همه مهاجمین کشته شدند تی چالا با خون آنها پیغامی روی پل آنها نوشت: "این بلایی هستش که سرتون میاد وقتی به واکاندا حمله کنید" (عکسش اینجاست).

  

9- «ایکس 23» علیه «زندار رایس»

 ایکس 23 علیه زاندر رایس

چاپ شده در شماره 6 از کمیک X-23

لورا کینی ملقب به ایکس 23 از کلون های ولورین به حساب میاد (این مقاله را بخوانید). او به خاطر حضورش در فیلم تحسین شده "لوگان" بسیار شناخته شده تر از قبل شده و شخصیت پردازی اش هم معقول تر شده ولی در داستان های اولیه خودش خیلی خشن تر، عصبانی تر و بی رحم تر بود (دلیلش هم به خاطر آزمایشاتی هستش که از دوران کودکی رویش انجام شده). در شماره 6 از مینی سریز X-23 که سال 2005 منتشر شد به وضوح این مساله را در مبارزه او با خبیثی به نام دکتر زندار رایس (Dr. Zendar Rice) مشاهده میکنیم. زندار رایس دانشمند ارشد پروژه ای بود که باعث شد تا ایکس 23 قدرت های خودش رو به دست بیاره. در داستان موقعیت جالبی پیش میاد چون فقط دقایقی مونده بود که پایگاه رایس منفجر بشه و لورا یا باید فرار میکرد و جون خودش رو نجات میداد یا باید میموند و حساب رایس رو میرسید. سپس رایس از پشت بهش تیر زد و دیگه انتخاب برای لورا سخت نبود! او حتی از چنگال هایش نیز استفاده نکرد و فقط مشت و لگد نثارش کرد تا مطمئن بشه آخرین دقایق عمر رایس با بیشترین زجر برایش همراه میشه ! آخرش هم رایس را ول میکنه تا در انفجار بمیره.

 

8- «بیلی بوچر» علیه «پِی بَک»

 بیلی بوچر علیه پی بَک

چاپ شده در شماره 32 و 33 از کمیک The Boys

اگر دنبال دیدن و خواندن خشونت افسار گسیخته تا سر حد پوچی مضحک هستید پس سری کمیک های The Boys نوشته «گارث انیس» برایتان مناسب است. درسته که همه آثار گارث انیس ارزش خوندن ندارند ولی ایشون در یک زمینه تخصص ویژه داره: نشان دادن بی عیب و نقص نحوه مجازات شدن خبیثی که لایق مجازات شدنه ! (ناسلامتی آقای انیس شماری از بهترین داستان های "مجازاتگر" رو نوشته). شما این تخصص را به طور آشکار در سری The Boys میبینید، مخصوصا در شماره 33. یعنی در جایی که بیلی بوچر (Billy Butcher) با گروه خبیث پِی بَک (Payback) که در واقع هجویه ای از تیم انتقام جویان مارول است، مبارزه میکنه.  پس از اینکه بیلی به بقیه گروه خودش میگه که محل رو ترک کنند، فقط خودش میمونه و سگش (به نام Terror) علیه شماری از قدرتمند ترین شخصیت های دارای قدرت مافوق بشری در جهان ولی بهشون ثابت میکنه که از پسشون برمیاد و خوبم برمیاد! به طور مثال شخصیت کنتس ارغوانی (Crimson Countess) رو خفه میکنه، استورم فراست (Stormfrost) را با یک بطری شیشه ای کور میکنه ، جمجمه سواتو (Swatto) را با یک کلنگ دوسر سوراخ میکنه و ... کلا شاید همه جزئیات را تو پانل ها ندیدیم ولی کاملا مشخص بود کسی رو زنده باقی نگذاشته!

  

7- «هارلی کوئین» علیه «جوکر»

  هارلی کوئین علیه جوکر

چاپ شده در شماره 25 از سری دوم کمیک بوک های Harley Quinn

بدون شک مشهورترین زوج ابر خبیث در دنیای کمیک ، جوکر و هارلی کوئین هستند که با ترکیبی از جنون و شیمی خودشان را در دل هواداران کمیک باز کرده اند. عشق آنها وقتی شروع شد که دکتر هارلین کوئینزل وظیفه پیدا کرد به عنوان روانپزشک اختصاصی جوکر در تیمارستان آرکهام فعالیت کند. جوکر با چرب زبانی تونست بعد از مدتی کاری کنه که هارلین عاشقش بشه و در نهایت به دستیارش در جرم و جنایت بدل گشت. اما ذات رابطه آنها با یکدیگر بر پایه احترام نبوده و نیست و جوکر در مدتی که با هارلی در رابطه بود مدام ازش سو استفاده و بهش اهانت میکرد و خوانندگان کمیک بوک منتظر بودند تا یه روز هارلی حق جوکر را کف دستش بزاره و اون روز در شماره 25 از سری دوم کمیک های Harley Quinn (که سال 2006  منتشر شد) فرا رسید. آن موقع هارلی وارد رابطه رمانتیکی شده بود با یک نفر به نام «میسون» و وقتی میسون به زندان میفته، میره تا آزادش کنه که ناگهان با جوکر روبرو میشه. در واقع جوکر داخل یک سلول بود که هارلی میره سراغش. جوکر سعی میکنه دوباره مُخ هارلی رو بزنه ولی هارلی بهش میگه که دیگه گول حرفاشو نمیخوره و خامش نمیشه و بعد با هم درگیر میشن و هارلی پس از چند ضربه ای که میخوره خودش رو جمع و جور میکنه و مثل سگ میزنتش! او در عین حال به جوکر میگه که رابطه شون همواره بر پایه درد و رنج بوده و در پایان اعلام میکنه دیگه همه چی بینشون تمومه و میره تا میسون رو پیدا کنه ...

 

6- «مرد عنکبوتی» علیه «سین ایتر»

چاپ شده در شماره 110 از کمیک Peter Parker, the Spectacular Spider-Man

یکی از خفن ترین و بی رحم ترین دشمنان مرد عنکبوتی کسی نیست جز  استن کارتر  ملقب به  سین ایتر ! او برخلاف خیلی از خبیث های مرسوم نه یک ابرشرور بود و نه یک هیولا یا موجودی که از بعدی دیگری به زمین آمده است. قدرت فوق بشری یا سلاح خاصی هم نداشت ولی شاید بتوان گفت یکی از بدترین قاتلین یا آدم کُش هایی بود که اسپایدرمن تا به حال باهاش روبرو شده بود. در واقع استن کارتر، یک کارآگاه پلیس نیویورک بود که سابقه خدمت در سازمان "شیلد" را هم داشت و رویش هم یک سری آزمایشاتی انجام شده بود. بعد از چند سال مغزش یه جورایی قاطی کرد. در نتیجه اینطور بهش الهام شد که انگار از سوی خدا ماموریتی دارد که گناهکاران را بکشد! اولین قربانی او نیز همکارش بود به نام «جین دی وُلف» (جین دی ولف از معدود پلیس های شهر بود که با اسپایدرمن دوست بود). سپس دست به قتل های دیگری هم زد. وقتی اسپایدرمن سرانجام وی را دستگیر کرد و فهمید که استن کارتر قاتل جین دی ولف بوده خیلی خشمگین شد مخصوصا وقتی فهمید میخواد «بتی برنت» را به قتل برساند. اینجا بود که به معنای واقعی کلمه به سیم آخر زد؛ به طوری‌ که اگر دردویل سر نمی‌رسید کارتر زیر مشت و لگدهایش کشته می‌شد! بعدا مشخص شد کتکی که استن از اسپایدرمن خورده اونقدر شدید بوده که دچار معلولیت شده ! (او لکنت زبان گرفته بود و مجبور بود با عصا راه بره). پیتر پارکر به همین دلیل برای مدتی کوتاه میترسید با دشمنانش روبرو بشه چون فکر میکرد ممکنه بهشون آسیب بزنه! شما میتونید این داستان تاریخی رو اینجا با ترجمه فارسی بخونید).

 

5- «بی باک» علیه «بولزآی»

 ی باک علیه بولزآی

چاپ شده در شماره 49 از سری دوم کمیک بوک های Daredevil

بولزآی (Bullseye) از شخصیت های خفن مارول است که از دشمنان اصلی مت مورداک ملقب به «بی باک/دردویل» به حساب میاد. دشمنی آنها بارها به نقاط واقعاً حساسی رسیده و حتی بولزآی با کشتن عزیزان مت مورداک مثل الکترا و کرن پیج بهش ضربات سهمگینی وارد آورده ولی داغی دشمنی آنها در دورانی که «برایان مایکل بندیس» نویسنده کمیک های بی باک بود به اوج خود رسید. در شماره 49 از سری دوم کمیک های Daredevil شاهد بودیم که وقتی بولزآی به خانه مت مورداک میره تا دوست دختر جدیدش رو به قتل برسونه مت واقعا صبرش لبریز میشه چون دیگه نمیخواد بهش اجازه بده تا زنان بیشتری را از زندگیش قربانی کنه. نبرد بین آنها بسیار وحشیانه و سیاه است ولی در نهایت مت کنترل مبارزه رو به دست میگیره و دمار از روزگار بولزآی درمیاره. او بولزآی رو روی زمین قرار میده و تا میخوره بهش مشت میزنه و بهش بد و بیراه هم میگه! (به بولزآی میگه که تنها دلیلی که نمیکشتش اینه که ارزشش رو نداره چون کسیه که حتی پدر و مادرش هم ارزشی براش قائل نبودند). واقعاً آدم برای یه لحظه دلش برای بولزآی میسوزه!

 

4- «بتمن» علیه «جوکر»

  بتمن علیه جوکر

چاپ شده در شماره 614 کمیک بوک Batman

"بتمن: هاش" (Batman:Hush) را خیلی ها از برترین داستان های بتمن میدانند (البته به نظر من اینطور نیست چون عمق کافی نداره ولی کمیک هیجان انگیزیه که به لطف طراحی های جیم لی آدم از دیدنش لذت میبره . صحنه های اکشن زیادی هم داره و دشمنان زیادی از بتمن در آن به کار رفته اند که باعث میشه مهیج بشه). این داستان بین سالهای 2002 تا 2003 و در بین شماره های 608 تا 619 از کمیک Batman به چاپ رسید و در آن  شاهد ظهور خبیثی جدید ملقب به هاش هستیم که به نظر میرسه دوست داره از راه دور برای بتمن تله بگذاره. همچنین لحظات داغی بین بتمن و زن گربه ای در آن وجود داره ! در هر حال ... در طول داستان یکی از دوستان قدیمی بروس وین به نام تامی الیوت به شهر گاتهام برمیگرده و جوکر بهش شلیک میکنه و به نظر میرسه که میکشتش. این باعث میشه بروس بسیار عصبانی بشه تا در قالب بتمن به تعقیب جوکر بپردازه و قبل از اینکه جوکر بتونه حرفی بزنه بتمن امانش نمیده و شدیدا کتکش میزنه و اگر کمیسر گوردون از راه نرسیده بود شاید بتمن قانون معروف خودش رادر نکشتن  زیر پا میگذاشت. راستش این زد و خورد با جوکر به پای نبردهای به یاد ماندنی این دو شخصیت که در این مقاله بهش اشاره کرده بودم نمیرسه ولی واقعا شدید و وحشیانه بود.

 

3- «بی باک» علیه «کینگ پین»

  بی باک علیه کینگ پین

چاپ شده در شماره 50 از سری دوم کمیک بوک های Daredevil

شاید بتوان ادعا کرد که ویلسون فیسک ملقب به کینگ پین تنها شروری باشد که حتی از بولزآی هم لیاقتش بیشتر باشد که از بی باک تا سر حد مرگ کتک بخورد! او بلاهای زیادی سر مت مورداک آورده که باعث شده زندگی اش جهنم بشود (داستان مشهور Born Again را بخوانید). پس کاملاً قابل درکه که مت یه نقطه ای برسه که دیگه نتونه تحمل کنه و بزنه به سیم آخر. در نتیجه ما بلافاصله پس از اون نبرد وحشیانه بین بی باک و بولزآی که در مورد شماره 5 بهش اشاره کردم شاهد دعوا با کینگ پین بودیم (در شماره 50 از سری دوم کمیک های Daredevil). بی باک این بار دشمن شماره یک خودش را جلوی چشمان افرادش به شدت کتک زد. درسته که کینگ پین به هیچ وجه حریف دست و پا بسته ای نیست ولی هر چی زد دو تا خورد! در نهایت از او چیزی نماند جز پوسته ای از مردی با نفوذ و قدر قدرت به نام ویلسون فیسک. بعدشم بی باک رو کرد به اراذل و اوباش شهر و بهشون گفت: "این کینگ پین شماست. من با دستای خالی شکستش دادم و قراره تا آخر عمرش تو زندان بپوسه. پس ببینید اگه من تونستم همچین بلایی سرش بیارم با شماها میتونم چیکار کنم!  اگر از این به بعد بخواهید تو این شهر مواد بفروشید، دزدی کنید یا بی ناموسی هیچ راهی براتون باقی نمیمونه جز اینکه گورتون رو از اینجا گم کنید تا دستم بهتون نرسه. از این بعد اینجا شهر منه. اینجا قلمرو منه. برید به همه بگید". (این صفحه رو اینجا بخونید).

 

2- «لوک کیج» علیه «کیل گریو»

  لوک کیج علیه کیل گریو

چاپ شده در شماره 3 از سری اول کمیک بوک های New Avengers

اگر یک خبیث باشه که بیش از همه سزاوار آش و لاش  شدن به دست ابرقهرمانان باشه قطعا اون خبیث اسمش « زبدیاه کیل‌گِریو» ملقب به مرد بنفش (Purple Man) است. برای اینکه بدونید او چه کثافتی است بهتره این مقاله و این مقاله را بخوانید. و چقدر هم لذت بخش هستش وقتی کسی مثل لوک کیج او را مورد ضرب و شتم قرار بده چون حتما میدونید لوک کیج همسر جسیکا جونز هستش و جسیکا قربانی اصلی جنایات وحشیانه مرد بنفش بوده. در آرک نخست از کمیک های "انتقام جویان جدید" (که اینجا ترجمه شده است) شاهد بودیم که یک سری ابرشرور از زندان فرار میکنند و تعدادی از ابرقهرمانان مارول که لوک کیج هم در میان آنها بود میرن تا جلوی فرارشون رو بگیرند و اینجوری لوک با مرد بنفش روبرو میشه. او اولش میخواد از قدرت های ذهنی خودش علیه لوک استفاده کنه و بهش دستور میده تا اعضای اونجرز رو بکشه ولی متوجه میشه به خاطر داروهایی که در زندان بهش تزریق شده قدرت هایش کار نمیکنند و سپس لوک شروع میکنه به لت و پار کردنش! یکی از شدیدترین کتک خوردن ها را در کمیک های مارول شاهد بودیم چون لوک یک لحظه هم امانش نمیده تا اینکه کاپیتان آمریکا سر میرسه و جلوش رو میگیره تا نکشتش!

 

1- «مرد عنکبوتی» علیه «کینگ پین»

مرد عنکبوتی علیه کینگ پین

چاپ شده در شماره 542 از کمیک The Amazing Spider-Man

علاقمندان به کمیک میدانند كه در جریان رویداد معروف "جنگ داخلی" (Civil War)   که اینجا ترجمه شده، اسپایدرمن ابتدا به گروه مرد آهنی پیوست و حتی به تشویق او هویت مخفی خود را در مقابل دوربین های تلویزیونی فاش كرد. اما سپس فهمید كه اشتباه كرده و در نتیجه به گروه  كاپیتان آمریكا ملحق شد. در هر حال اسپایدرمن از جانب دولت آمریكا تحت تعقیب قرار گرفت. به طوریكه خانواده او یعنی  زن عمو می  و  همسرش ، مری جین، مجبور شدند همراه او از شهری به شهری دیگر بروند تا از دست مامورین دولتی فرار كنند. در این میان و در شماره 538 از کمیک "اسپايدرمن شگفت انگيز" ، کینگ پین كه در زندان به سر میبرد و حالا از هویت مخفی اسپايدرمن با خبر شده بود، یك قاتل ماهر را استخدام كرد و از او خواست تا پیتر پاركر را با گلوله بزند. این تك تیرانداز قاتل هم  این كار را كرد منتهی در آخرین لحظه پیتر متوجه شد و جا خالی داد. در نتیجه گلوله به طور ناجوانمردانه ای به زن عمو می اصابت كرد  و او روانه بیمارستان شد و به كما رفت. پیتر كه فوق العاده خشمگین شده بود و از یك طرف خودش را مسئول تیر خوردن زن عموی خود میدانست و از طرف دیگر میدید كه خانواده اش آواره شده اند و از ترس پلیس حتی نمیتواند به بیمارستان سر بزند،  پس از مدتها دوباره سراغ لباس مشكی رنگ غير فضايي خود رفت.  او ابتدا زمين و زمان را به هم ريخت تا قاتلی را كه به زن عمو می شلیك كرده بود را پيدا كند و سپس به نحوی خشن او را مجبور كرد تا اعتراف كند از چه كسی دستور گرفته. سپس به سراغ كینگ پین در زندان رفت. او ابتدا در حالیكه لباس سیاه خود را بر تن داشت با او جنگید و آنچنان ضربات سهمگینی بهش وارد آورد كه نظیرش را كمتر در داستان های اسپایدرمن دیده بودیم. در واقع كینگ پین حتی نتوانست یك ضربه كوچك به اسپايدرمن وارد كند. اسپایدرمن سپس ماسك خود را درآورد و به كینگ پین گفت كه "اين پیتر پاركر است كه  آمده او را بكشد نه اسپایدرمن"!. بعدش باز هم به شدت او را مورد حمله قرار داد و دمار از روزگارش درآورد و كاری كرد كه در مقابل دیدگان زندانیان بهت زده كاملاً تحقیر شده و ابهت اش شكسته شود.

فیسک

پیتر سپس كینگ پین را گرفت و بهش گفت : "اگر زن عموی من در بیمارستان بمیرد... برمیگردم و همین جا كلك ات را میكنم". او در آخر كینگ پین را همانطور آش و لاش در مقابل زندانيان دیگر گذاشت و رفت.

واقعا کتک کاری از این خفن تر در دنیای کمیک ندیده ایم...

  

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

  

مطالب مرتبط:

10 مبارزه برتر دنیای کمیک بوک

10 دفعه ای که مردعنکبوتی حال دیگر قهرمانان مارول را گرفت!

20 "آخرین ایستادگی" (LAST STAND) برتر در دنیای کمیک

20 نبرد برتر مرد عنکبوتی و گرین گابلین در دنیای کمیک، انیمیشن، بازی و سینما

10 نبرد برتر بتمن و جوکر (BATMAN VS. JOKER)

10 مبارزه برتر مرد عنكبوتی در دنیای كمیك – قسمت اول

15 صحنهٔ نمادین در فیلم های ابرقهرمانی که دقیقا از روی صفحات کمیک بوک اقتباس شده اند

برترین "آخرین ایستادگی" (LAST STAND) های ولورین در دنیای کمیک

10 مبارزه برتر مرد عنكبوتی در دنیای كمیك – قسمت دوم

قسمت آخر از کمیک "اسپایدرمن: مرگ جین دی ولف" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

10 نبرد برتر کاپیتان آمریکا

آزار دهنده ترین پانل های کمیک بوکی!

10 شخصیت خبیث مارول که از جوکر خفن تر هستند!

لحظات ماندگار در كمیك‌ های مرد عنکبوتی: «پیتر پاركر» دمار از روزگار «كینگ پین» در می آورد!

15 نبرد حماسی برتر بین قهرمانان مارول و دی سی!

5 مبارزه برتر ولورین و هالك (WOLVERINE VS HULK)

15 صحنه در دنیای سینمایی مارول که مستقیما از کمیک بوک گرفته شدند!

10 اتفاق بدی که برای ولورین افتاده است!

10 مبارزه برتر هالک با ثور (HULK VS. THOR) + ویدئو

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mr. Doctor
#1 Mr. Doctor 1399-06-04 16:58
سلام.
اقای ترابی مقاله تون بینظیر بود.شماره1 رو که دیدم شوکه شدم،تا حالا بغیر از کمیک مرگ جین دی ولف ندیده بودم پیتر اینطوری خشمگین باشه،و کینگ پین هم واقعا چنین کتکی حقش بود.
نقل قول کردن
Spider-Knight
#2 Spider-Knight 1399-06-04 17:23
واقعا خسته نباشید.باز هم یک مقاله تخصصی دیگه از سایت اسپایدی.
نقل قول کردن
master spider
#3 master spider 1399-06-04 18:06
سلام ببخشید که اینو میگم چون برام یه سوء تفاهمی پیش اومده که میخوام رفع شه. من میدونم که هارلی کویین یه خبیث است از اونجایی هم که عنوان مقاله ابرقهرمانان هست پس فکر میکنم بهتر بخش هارلی کویین رو میاوردین تو بدون شماره ها. بازم ممنون میشم که اگه حرف کاملا غلطه به من بگید که از اشتباه در بیام. ممنون
نقل قول کردن
omid darijany
#4 omid darijany 1399-06-04 18:25
داخل کمیک بتمن شوالیه سفید هم بتمن جوکر رو لت و پار میکنه بعدشم یه قوطی قرص تو دهنش خالی میکنه .تو این داستان انگار جای بتمن و جوکر عوض شده بود این کار اصلا به اخلا قیات بتمن نمی خورد
نقل قول کردن
omid darijany
#5 omid darijany 1399-06-04 18:33
شاید لوک کیج غیرتی شده بود به خاطر کاری که کیل گریو در شمار 25 کمیک alias با جسیکا جونز میکنه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به نظر من همچین آدمی حقش بود که بمیره بازم به خاطر مقاله خوبتون متشکرم
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1399-06-04 19:32
به نقل از master spider:
سلام ببخشید که اینو میگم چون برام یه سوء تفاهمی پیش اومده که میخوام رفع شه. من میدونم که هارلی کویین یه خبیث است از اونجایی هم که عنوان مقاله ابرقهرمانان هست پس فکر میکنم بهتر بخش هارلی کویین رو میاوردین تو بدون شماره ها. بازم ممنون میشم که اگه حرف کاملا غلطه به من بگید که از اشتباه در بیام. ممنون

والا برام عجیب بود که این موضوع برات مساله شده :-*
ولی در هر حال میگم بهت که گیرت رفع بشه. هارلی کوئین یه جورایی قهرمان شده یا بهتره بگیم ضد قهرمان
در هر حال اصل اینه که تو اون داستان شده بود قهرمان داستان و جوکر هم خبیث داستان
نقل قول کردن
sina.masoumkhani
#7 sina.masoumkhani 1399-06-04 20:04
سلام استاد دمتون گرم مقالاتتون خیلی عالیه :P
عضو جدید سایتم ;-)
نبرد هاوک آی و بولز آی توی کمیک پیر مردی به نام هاکای هم میتونست اینجا باشه :-*
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#8 SPIDERBAT 1399-06-04 20:08
سلام آقای ترابی جسارتا فکر کنم یه مشکل املایی وجود داره توی مقاله.

توی شماره ی 2 خط اول اون جایی که قرار اسم کیل گریو معرفی بشه نوشته شده زبدیاه کیل گریو.من نمی دونم کلمه ی زبدیاه معنا داره یا نه و اگر معنا داشت جسارت من رو ببخشید.
مقاله هم عالی بود و من یکی که وقتی اون ابرشرورا این طوری کتک می خوردند دلم خنک می شد.
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1399-06-04 20:17
به نقل از SPIDERBAT:
سلام آقای ترابی جسارتا فکر کنم یه مشکل املایی وجود داره توی مقاله.

توی شماره ی 2 خط اول اون جایی که قرار اسم کیل گریو معرفی بشه نوشته شده زبدیاه کیل گریو.من نمی دونم کلمه ی زبدیاه معنا داره یا نه و اگر معنا داشت جسارت من رو ببخشید.

اسم کوچیکشه . یه سرچ تو ویکی پدیا میکردی متوجه میشدی
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#10 SPIDERBAT 1399-06-04 20:22
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDERBAT:
سلام آقای ترابی جسارتا فکر کنم یه مشکل املایی وجود داره توی مقاله.

توی شماره ی 2 خط اول اون جایی که قرار اسم کیل گریو معرفی بشه نوشته شده زبدیاه کیل گریو.من نمی دونم کلمه ی زبدیاه معنا داره یا نه و اگر معنا داشت جسارت من رو ببخشید.

اسم کوچیکشه . یه سرچ تو ویکی پدیا میکردی متوجه میشدی

آخ تو رو خدا ببخشید تاحالا نشنیده بودم.
نقل قول کردن
Frank castle
#11 Frank castle 1399-06-04 20:28
سلام
ممنون بخاطر مقاله

مورد بعدی همین شماره سه توی داستان فصل سه دردویل هم بود.فکر کنم یکی از معدود داستان های ابرقهرمانی ای بود که واقعا دلم میخواست ویلن داستان بمیره بس که هم دونوفریو و چارلی کاکس عالی بازی کرده بودن.واقعا صحنه به یاد موندنی در ذهن من خواهد بود.حیف و صد حیف که کنسل شد فصل چهار
نقل قول کردن
Erfan nakhaee
#12 Erfan nakhaee 1399-06-04 20:57
سلام استاد ترابی فقط می خواستم بدونم نبرد بین گرین گابلین و مرد عنکبوتی بعد از مرگ گوئن استسی می توانست توی این مقاله بیاد یا ببخشید بابت اسپم




ممنون از مقاله
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1399-06-04 21:00
به نقل از Erfan nakhaee:
سلام استاد ترابی فقط می خواستم بدونم نبرد بین گرین گابلین و مرد عنکبوتی بعد از مرگ گوئن استسی می توانست توی این مقاله بیاد یا ببخشید بابت اسپم




ممنون از مقاله

اره میشد
نقل قول کردن
slade wilson
#14 slade wilson 1399-06-04 22:34
سلام مقاله مثل همیشه عالی بود استاد واقعا موضوع بکر و جالبی نوشتین
نقل قول کردن
Bat_spidey
#15 Bat_spidey 1399-06-04 23:31
ممنون استاد مقاله خیلی جالبی بود
من از 6و5و4و3 خوشم اومد
شماره 1 واقعا خفن بود
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#16 SPIDERBAT 1399-06-05 02:34
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDERBAT:
سلام آقای ترابی جسارتا فکر کنم یه مشکل املایی وجود داره توی مقاله.

توی شماره ی 2 خط اول اون جایی که قرار اسم کیل گریو معرفی بشه نوشته شده زبدیاه کیل گریو.من نمی دونم کلمه ی زبدیاه معنا داره یا نه و اگر معنا داشت جسارت من رو ببخشید.

اسم کوچیکشه . یه سرچ تو ویکی پدیا میکردی متوجه میشدی

استاد با نقد سری اول از کمیک های اسپایدرمن نوآر جبران می کنم.
نقل قول کردن
Captain-spidey
#17 Captain-spidey 1399-06-05 10:44
استاد ترابی دستتون درد نکنه مقاله خیلی جالب و باحال بود
راستش من بعد از مدت ها تونستم قبل تر از اینکه به مورد یک برسم اون رو حذف بزنم راستش یادمه این اتفاق رو قبلا تو یکی دیگه از مقاله ها خونده بودم و واقعا عاشقش این قسمت شده بودم
من به این نتیجه رسیدم که کلا کینگ پین ادمی که مرض داره و دوست داره زندگی ابرقهرمان هارو نابود کنه اخه هم اسپایدی ردش هم بی باک
نقل قول کردن
magnus
#18 magnus 1399-06-05 13:33
هر 10 مورد خیلی خوب بود ولی بنظر من کشته شدن سیبرتوث توسط ولورین از همه اینا خشن تر و بی رحم تر بود با اینکه حتی سیبرتوث برادر ناتنیش بود ولی به خاطر کارایی که کرد ولورین به وقیح ترین شکل ممکن دخلشو اورد و توی پیکسل به پیکسلش میشد درد و نفرتو احساس کرد
کمیکش هم weopen x شماره 16
نقل قول کردن
123654
#19 123654 1399-06-05 14:30
به نقل از magnus:
هر 10 مورد خیلی خوب بود ولی بنظر من کشته شدن سیبرتوث توسط ولورین از همه اینا خشن تر و بی رحم تر بود با اینکه حتی سیبرتوث برادر ناتنیش بود ولی به خاطر کارایی که کرد ولورین به وقیح ترین شکل ممکن دخلشو اورد و توی پیکسل به پیکسلش میشد درد و نفرتو احساس کرد
کمیکش هم weopen x شماره 16

ولی این مقاله درباره کشتن نبود به نظرم. به جز یه مورد عمدتا درباره لت و پار کردن بود . چون کشتن خودش یه مقاله جدا میطلبه و خیلی موارد زیادی ازش هست
نقل قول کردن
master spider
#20 master spider 1399-06-05 21:23
به نقل از mtm:
به نقل از master spider:
سلام ببخشید که اینو میگم چون برام یه سوء تفاهمی پیش اومده که میخوام رفع شه. من میدونم که هارلی کویین یه خبیث است از اونجایی هم که عنوان مقاله ابرقهرمانان هست پس فکر میکنم بهتر بخش هارلی کویین رو میاوردین تو بدون شماره ها. بازم ممنون میشم که اگه حرف کاملا غلطه به من بگید که از اشتباه در بیام. ممنون

والا برام عجیب بود که این موضوع برات مساله شده :-*
ولی در هر حال میگم بهت که گیرت رفع بشه. هارلی کوئین یه جورایی قهرمان شده یا بهتره بگیم ضد قهرمان
در هر حال اصل اینه که تو اون داستان شده بود قهرمان داستان و جوکر هم خبیث داستان

ممنون آقای ترابی بابت کمکتون. راستی بنظرم نبرد بین اسپایدرمن با نورمن آزبورن در کمیک کارنیج مطلق آنجایی که پیتر داشت از نورمی آزبورن و پسر ادی براک محافظت میکرد خیلی جذاب بود و اکشنشم زیاد بود البته که هم مردعنکبوتی و هم گابلین هر دوتاشون لت و پار شدند. بنظرم این مبارزه هم میتونست در این مقاله قرار بگیره. اینطور نیست؟؟؟!
نقل قول کردن
Iron Captain
#21 Iron Captain 1399-06-06 18:57
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از master spider:
سلام ببخشید که اینو میگم چون برام یه سوء تفاهمی پیش اومده که میخوام رفع شه. من میدونم که هارلی کویین یه خبیث است از اونجایی هم که عنوان مقاله ابرقهرمانان هست پس فکر میکنم بهتر بخش هارلی کویین رو میاوردین تو بدون شماره ها. بازم ممنون میشم که اگه حرف کاملا غلطه به من بگید که از اشتباه در بیام. ممنون

والا برام عجیب بود که این موضوع برات مساله شده :-*
ولی در هر حال میگم بهت که گیرت رفع بشه. هارلی کوئین یه جورایی قهرمان شده یا بهتره بگیم ضد قهرمان
در هر حال اصل اینه که تو اون داستان شده بود قهرمان داستان و جوکر هم خبیث داستان

ممنون آقای ترابی بابت کمکتون. راستی بنظرم نبرد بین اسپایدرمن با نورمن آزبورن در کمیک کارنیج مطلق آنجایی که پیتر داشت از نورمی آزبورن و پسر ادی براک محافظت میکرد خیلی جذاب بود و اکشنشم زیاد بود البته که هم مردعنکبوتی و هم گابلین هر دوتاشون لت و پار شدند. بنظرم این مبارزه هم میتونست در این مقاله قرار بگیره. اینطور نیست؟؟؟!

با سلام.
فکر نکنم اون جزو اینا باشه چون توی اون شماره اسپایدرمن اصن در حد اینا نورمنو نزد توی این شماره ها همه ی قهرمانا یا ضد قهرمانا به قصد کش ویلن ها زدن ولی بعد منصرف شدن اون نبرد اینجوری نبود
نقل قول کردن
Uncle Stan lee
#22 Uncle Stan lee 1399-06-08 12:01
مقاله جذابی بود
راستش،هیچوقت من اسپایدی رو انقدر خشن ندیده بودم :-*
شاید چون زیاد وقت برای خوندن کمیک نمیکنم

مقاله عالی بود
بازم تشکر میکنم ازتون
و خسته نباشید
نقل قول کردن
magic sinbad
#23 magic sinbad 1399-06-10 19:20
فقط ، بدبخت کینگ پین که دوبار کتک خورده و بیشتر !.
راستی ، کنستانتین کتک کاری نمیکنه ؟.
نقل قول کردن
master spider
#24 master spider 1399-06-11 00:36
به نقل از magic sinbad:
فقط ، بدبخت کینگ پین که دوبار کتک خورده و بیشتر !.
راستی ، کنستانتین کتک کاری نمیکنه ؟.

تا حالا جن گیری دیدی که با ارواح دست به یقه بشه؟؟؟؟؟!!!!!!! ! :-*
نقل قول کردن
ironman
#25 ironman 1399-06-20 20:30
سلام وخسته نباشید فراوان وقتی مقاله رو دیدم قبل اینکه بخونم با خودم گفتم دو نفر حتما باید تو لیست باشن بتمن و بی‌باک
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45