نگاهی به ست های لگویی فاش شده از فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" - لباس جدید اسپایدرمن و بازگشت خبیث‌های قبلی! (Spider-Man No Way Home)

نگاهی به ست های لگویی فاش شده از فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" - لباس جدید اسپایدرمن و بازگشت خبیث‌های قبلی! (Spider-Man No Way Home)

از اونجایی که فروش اسباب بازی یک رکن بزرگ اقتصادی برای دیزنی محسوب میشه و ما به زمان اکران نزدیک می‌شیم پس فاش شدن اطلاعات از این محصولات اجتناب ناپذیره!

خب خب؛ از اونجایی که تنها کمتر از ۶ ماه تا اکران فیلم شدیدا مورد انتظار اسپایدرمن ۳ راهی به خانه نیست فاصله داریم پس منطقیه کمپانی‌های اسباب بازی سازی کار و چرخه تولید محصولاتشون رو شروع کنن و عوامل سازنده مجبورن به اونا طرح‌های خودشون رو تحویل بدن تا این مهم انجام بشه. (اگر یادتون باشه اتفاق مشابهی برای فیلم انتقام جویان پایان بازی افتاد و دستکش بی نهایت استارک همونجا به صورت قطعی تایید شد!) حالا امروز عکس‌هایی از ست لگویی این فیلم منتشر شده که اطلاعات جالبی از اون می‌شه دریافت کرد:

لگویی مرد عنکبوتی

لگو اسپایدرمن

در ست اول که در "سنکتوم سنکتوروم" جریان داره شاهد بازگشت ویلن فیلم بازگشت به خانه یعنی «والچر» با بازی «مایکل کیتون» هستیم و این یعنی ممکنه بخاطر اتهاماتی که پیتر بعد از دور از خانه زده شده خبیث‌هایی که توسط او زندانی شدند بازگردند ضمن اینکه در تریلر فیلم موربیوس نیز دیدیم ایشون از زندان خارج شده و داره با جناب موربیوس صحبت می‌کنه(بازیگر بتمن و جوکر سابق و فعلی! دی سی!) پس این فیلم بعد از اتفاقات فیلم موربیوس رخ میده که در مقاله‌ای جداگانه ارتباط دنیای مارولی سونی (SUMC) با MCU رو توضیح میدیم و خیلی هم عجیب غریبه!

ظاهر دکتر استرنج تغییر خاصی نداشته ولی «وانگ» کاملا تغییر کرده و موهاشو مدل به اصطلاح گوسفندی گذاشته(!) و احتمالا این تغییر رو توی فیلم شانگ چی نیز شاهد باشیم. اما از تمام این‌ها مهم‌تر بازگشت لباس آیرون اسپایدره که انگار آپگرید شده و ترکیب شده با لباس فار فرام هوم پیتر و شباهت زیادی داره با یکی از کانسپ آرت‌ها و طرح های مفهومی فیلم جنگ بی‌نهایت ! عکس‌های جداگانه‌ای هم از این لباس منتشر شده:

لباس جدید مرد عنکبوتی

و ضمنا در این تصاویر با توجه به حضور ند و زندایا(میشل جونز) به نظ‍ر می‌رسه اون اولین عکسایی که از فیلم منتشر شده بود واقعا سنکتوم سنکتوروم بوده و مارول حتی به عکساش هم مثل تریلراش رحم نکرده! یه ربات هم درحال حمله اس و توی توضیحاتش نوشته یک روبات حشره‌ای عظیم الجثه ساختنی با پنجه‌های چنگالی با توجه به اینکه با ست لگویی طرفیم نظر قطعی نمیشه روش داد ولی خیلی مارو یاد روبات قاتل عنکبوت می‌ندازه!

لگو ست مرد عنکبوتی

لگو ست spiderman

ست بعدی که بازهم مربوط به والچر و مردعنکبوتی می‌شه شاهد یک پهباد بزرگ هستیم که والچر با ظاهر جدیدش به مردعنکبوتی حمله می‌کنه. نکته قابل توجه این ست اینه که بازهم شاهد یک لباس جدید و کاملا منحصر به فرد از او هستیم که به رنگ مشکی و رگه‌ها و تارهای طلایی رنگی داره و این لباس هم مارو یاد دو لباس MK II و Stealth در دنیای کمیک می‌ندازه ولی شباهتش به لباس Anti-Ock در بازی اسپایدرمن PS5 بسیار زیادتره!!! (این مقاله و این مقاله را بخوانید) و ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کنم که با این حجم از تعداد لباس ممکنه اصلا پیتر زیر نقاب این ست پیتر تام هالند نباشه و مثلا پیتر توبی مگوایر و یا حتی اندروگارفیلد باشه!!!!

عروسک مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی توی toys

مینی فیگور spiderman

در ست آخر هم شاهد بازگشت «میستریو» و «نیک فیوری» (احتمالا اسکرال) هستیم که دو سوال اساسی را ایجاد می‌کند یک اینکه از لحاظ زمانی به چه بازه‌ای مربوط می‌شود؟(فلش بک یا بعد از فارفرام هوم) چرا که فیوری در نبرد نهایی فیلم دور از خانه به صورت مستقیم نزاعی با میستریو نداشت(با توجه به لباس پیتر در تصویر)! سوال بعدی که وجود دارد با فرض بازگشت میستریو در این فیلم چگونه او به تکنولوژی استارک همچنان دسترسی دارد؟ آیا به صحنهٔ فرار دستیار او مربوط می‌شود؟ باید دید جریان از چه قرار است و ضمنا باید یادآور بشم که بدلکار آقای «جک جیلنهال» در نزدیکی فیلمبرداری فیلم راهی به خانه نیست دیده شده بود که این حدسیات از بازگشت او را بیش از پیش تقویت میکند!

 

نظر شما درمورد این ست‌های لگویی چیه؟

 

مطالب مرتبط:
شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست" (SPIDER-MAN NO WAY HOME

حذف داستان فرعی مرتبط با اسپایدرمن از سریال "فالکون و سرباز زمستان "، حضور «نورمن آزبورن»؟

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

 10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

خبر داغ! «آلفرد مولینا» برای ایفای نقش دوبارهٔ «دکتر اختاپوس» در فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست" رسما تایید شد!!

داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

داغ داغ!! تیزر و عنوان معرفی فیلم اسپایدرمن ۳ منتشر شد: «هیچ راهی به خانه نیست» 

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 داستان "وات ایف"(WHAT IF) که ممکنه در MCU ببینیم!

10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-04-11 10:30
سلام
ممنون بابت مقاله.
کم کم داییم به زمان اومدن تریلر و پوستری از این فیلم بسیار مورد انتظار نزدیک میشیم.(البته اگر تا اون موقع از انتظار منفجر نشیم!) و در این زمان بحث و گمانه ها و تریلر های فن مید بسیار زیاد شدند! این ست لویی هم که منتشر شد انگار اطلاعات مفید کم نداره! (میگم دقت کردید قبل فیلم همه خبری رو میخونیم و به همه چیز دقت میکنیم تا یه چیزی از فیلم بفهمیم بعد وقتی فیلم میاد گارد میگیریم تا اسپویل نشیم!!) خیلی دوست دارم که میستریو جیک جینهال رو دوباره ببینم! واقعا خیلی عالی بود و اینکه ببینیم مثل دنیای کمیک (که بارها این کار رو کرد) مرگش رو جعل کنه خیلی جالبه. والچر مایکل کیتون هپ خبیث درخشانی بود که بخش اعظمش برمیگرده به بازی شخص مایکل کیتون که از طریق نقش بتمن در فیلم های تیم برتون با نقش ها ابرقهرمانی بیگانه نبود. بازگشت این دو نفر میتونه قشنگ پیتر رو بندازه تو هچل! حالا اگر خبیث هایی که میخوان از دنیای توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد بیان رو حساب نکنیم! البته اگر از دنیای اندرو گارفیلد خبیثی نیاد واقعا بهتره چون توی سری "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" خبیث های خوبی نداشتیم! (حالا اگر قضیه حذف فیلم های مرد عنکبوتی ۳ و مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ درست باشه پس احتمالا میشه الکترویی ببینیم که به الکترو قبلی ربطی نداشته باشه.) خیلی برای این فیلم انتظار دارم!
با تشکر.
نقل قول کردن
kavtalib
#2 kavtalib 1400-04-11 11:14
واقعا سونی شورشو دراورده باید یه تریلر می داد. ولی واقعا میتونیم ازینها هم اطلاعات خوبی با اینکه کم هستند بدست بیاریم.
تصویر اول: با اینکه نوشنه وانگولی اصله شبیه وانگ نیست نه خودش نه لباساش البته همونطور که گفتید شاید به خاطر اتفاقات تو شانگچیه(لباساش یکم شبیه مردعنکبوتیه). اون رباته به نظر من بیشتر شبیه اسکورپیونه تا قاتل عنکبوت اگه با دقت نگاه کنید می بینید که به جز شش پا و دو چنگگ یک چیز مثل دم عقرب اومده و اونو بیشتر شبیه اسکورپیون می کنه و همونطور که گفتید ممکنه با والچر از زندان فرار کرده باشه.
تصویر دوم: لباس مردعنکبوتی تو تصویر با اون دو تا که شما گفتید فقط از نظر رنگ یکیه و دیگه به هم شباهتی ندارند و به نظر من شبیه لباس مایلز تو بازی مرعنکبوتی مایلزه spidey.ir/.../...
.من قضیه اون پهپاده رو هم متوجه نمیشم هم رنگش با مردعنکبوتی یکیه هم داره شلیک می کنه و من نمی فهمم.
تصویر سوم:به نظر من با توجه به لیاس فلش بک باشه به اون قسمت از فار فرام هوم که پیتر میره برلین گه به فیوری بگه ولی میستریو گولش می زنه و اسم بچه ها رو میگه بعد هم میزه زیر قطار.از ساختمون پشتش هم میشه فهمید
در کل اگه این سه تا باشن الکنرو و دکتز اختاپوس هم تایید شدن گرین گابلین و سند من و لیزارد هم میگن هست در کل کارشون سخت میشه هم کار پیتر هم کار ساخت فیلم و ما مطمئنیم که مارول فیلم بد نمیسازه پس ما به انتظار بزای تریلر ادامه میدیم
نقل قول کردن
Hossein Ojani
#3 Hossein Ojani 1400-04-11 11:38
خیلی ممنون
ولی تو مقاله اصلا به اون ربات عقرب مانند اشاره نشد آیا عقرب قراره بیاد ؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1400-04-11 11:43
به نقل از Hossein Ojani:
خیلی ممنون
ولی تو مقاله اصلا به اون ربات عقرب مانند اشاره نشد آیا عقرب قراره بیاد ؟؟؟


نقل قول:
یه ربات هم درحال حمله اس و توی توضیحاتش نوشته یک روبات حشره‌ای عظیم الجثه ساختنی با پنجه‌های چنگالی با توجه به اینکه با ست لگویی طرفیم نظر قطعی نمیشه روش داد ولی خیلی مارو یاد روبات “قاتل عنکبوت” می‌ندازه!
-
نقل قول کردن
s.p.i
#5 s.p.i 1400-04-11 12:06
سلام
ممنون بابت مقاله
تریلر کم کم داره میاد و دارم لحظه شماری میکنم
البته نمیدونم چرا پیتر دوباره صاحب یه لباس پیشرفته عکس های لگو هم اطلاعات مفیدی میده
تشکر
نقل قول کردن
Mr.A.B
#6 Mr.A.B 1400-04-11 12:09
سلام و خسته نباشید بابت پوشش سریع ، راستش دیشب سر اون بازگشت میستریو و والچر در یکی از کانال های تلگرامی بحث بود که میان یا نمیان ، و اخرش یکی از افراد گفت و معلوم شد که یه نکته جا افتاده و اونم اینه که بالای ستی که والچر حضور داره نوشته " الهام گرفته شده از بازگشت به خانه" و بالای ستی که میستریو هست هم نوشته "الهام گرفته شده از دور از خانه"
(فقط خدا کنه کاری به کاستوم های توبی و اندرو نداشته باشن و به همون صورت بیان )
نقل قول کردن
hassan91
#7 hassan91 1400-04-11 13:26
تا تریلر بیاد ما دق کردیم :sad:

با توجه به جریان مولتی ورس و اینکه قرار دو سری قبلی رو رتکان کنن! (طبق شایعات ) احتمالا قراره که یک اتفاق نکسوسی بیفته که پاشون به اینجا باز بشه. خیلی هم محتمل هستش چرا که پای دکتر استرنج هم به قضیه باز شده. ولی خیلی تو مخه که هنوز ویلن اصلی مشخص نیس.

واقعا با این همه ویلن فیلم کمی شلوغ نمیشه!؟

فعلا که دیزنی پیش دستی کرده و دنیای مولتی ورس رو با لوکی نشونمون داده.
نقل قول کردن
Agent bishop
#8 Agent bishop 1400-04-11 13:41
میستریو هم شده لوکی دوم ، مرگ رو گول میزنه .
من فقط نمی‌فهمم این چه حکمتیه که تریلر رو دیر میدن چه فرقی می‌کنه آخه الان تریلر. و بدن یا یه ماه دیگه تازه مارول تو تریلر های معمولا چیز دندون گیری نشون نمی ده .
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-04-11 15:23
به نقل از hassan91:

واقعا با این همه ویلن فیلم کمی شلوغ نمیشه!؟

سلام
آره شاید کمی شلوغ باشه اما این مسئله هم هست که احتمالا برای اکثر ویلن ها (یا شاید هم همه شون)نیاز نیست اوریجینی داده بشه و اونا قبلا معرفی شدند. پس شاید واقعا ما همون شش خبیث میان بعدی رو شاهد باشیم.
نقل قول کردن
hm
#10 hm 1400-04-11 17:15
همه چیش خوبه جز اسمش ، منو اونت های دی سی میندازه که توی همش یه کرایسیس ( بحران ) هست . این اسم ها هم همینطوره البته اگر هم بخواد یه پیوند ایجاد کنه بین دو فیلم قبلی به نظرم کار جالبی نکرده
نقل قول کردن
Ghost Rider
#11 Ghost Rider 1400-04-11 21:18
من عاشق لگوئم
واقعا خیلی جالب بود و عجیب
کلا من نمیدونم چرا هیچکس با مارول هماهنگ نکرده :D اون از تام هالند که هی تکذیب میکنه و اون از اندرو گارفیلد که دیالوگ معروف جاستین بیبر(هرگز نگو هرگز) رو گفته
خیلی ببخشید اسپم میدم ولی من خیییییلییییی رابرت داونی جونیور رو دوست دارم و واقعا از تمام فیلماش لذت بردم
امروز هم به ترتیب تایم لاین سومین فیلم مارول یعنی مرد آهنی رو دیدم
سوالم اینه که من با اینکه این چهارمین فیلمه رابرت رو میبینم و اولین نقش آفرینیش در نقش مرد آهنی ولی انقدر دوسش دارم میخوام بدونم من شنیدم چون بلک ویدو 2 که قراره بیاد راجع گذشته هست مرد آهنی هم توشه و شنیدم در لیست بازیگراش هست O_o قراره باشه؟البته حق میدم بازی نکنه چون نزدیک 11 تا فیلم امسال رو دوششه :D
راستی لیست بازیگرهای مردعنکبوتی هیچ راهی به خانه نیست اومده؟خبری از اندرو و توبی هم نیست :sad: حالا شاید سوپرایزه ورود دو اسطوره پیش کسوت
بیچاره توبی داشت میگفت فقط منم که 3 تا فیلم اسپایدرمن بازی کردم :D
اینم یه نظر طولانی پس از دو روز غیبت به دلیل مشکل تبلتم(با کامپیوتر به سایت سر زدم البته)
نقل قول کردن
ABOLGAME
#12 ABOLGAME 1400-04-11 23:11
ولی اون دوتا ستی که ولچر توش هست همون جور هم که روی جعبه نوشته اقتباس از فیلم Homecoming هست و اونی که مستریو داره هم مال Far from Home هست. فکر نمی‌کنم این دو شخصیت در فیلم سوم حضور داشته باشن (مگر اینکه بخوان تو خود فیلم سوم به دوتای قبلی اشاره کنن) و تمرکز میره رو دشمنان بین ابعادی. اون لباس مشکی با رگه های طلایی هم توی فیلم Homecoming بود !!! توی صحنه ای که پیتر و ند میرن داخل اتاق هتل تا لباس رو به لپ تاب ند وصل کنن می‌بینیم سطح زیرین لباس اسپایدی همین جور طراحی داره.
نقل قول کردن
P.B.P
#13 P.B.P 1400-05-12 09:17
سلام ممنون از استاد فقیه
خیلی جالب بود و خسته نباشید.
نقل قول کردن
Amirreza-85
#14 Amirreza-85 1400-07-15 09:18
سلام ممنون بابت این اطلاعات ولی یکم با عقل جور در نمیاد اگه میستریو و والچر هم تو فیلم باشه میشه هفت شرور نه شش شرور.نگاه کنید:1-دکتر اختاپوس2-گرین گابلین3-الکترو4 -سندمن5-ونوم یا لیزار که به احتمال زیاد ونوم6-میستریو7-والچر
دارم کم کم به یک نتیجه ای میرسم. نکنه سندمن تو این فیلم دوست مرد عنکبوتی هست با توجه به فیلمش که آخرش دیگه دشمنی با سندمن نداشت و تو تریلر هم سندمن داشت با الکترو میجنگید؟نظر شما چیه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45