حذف داستان فرعی مرتبط با اسپایدرمن از سریال "فالکون و سرباز زمستان "، حضور «نورمن آزبورن»؟

حذف داستان فرعی مرتبط با اسپایدرمن از سریال "فالکون و سرباز زمستان "، حضور «نورمن آزبورن»؟

بنظر میرسد پایان اولیه در نظر گرفته شده توسط مارول بسیار هیجان انگیزتر از نسخهٔ فعلی بوده است!!!

 

چیزی از پایان فصل نخست سریال "فالکون و سرباز زمستان " نگذشته و چه خوب چه بد چه متوسط داستان‌ها و داستانک‌های خودش را جمع بندی کرد. اما از مدت‌ها پیش خبر رسیده بود که یکی از داستانک‌های فرعی سریال حذف شده و همان زمان گفته می‌شد علت این اتفاق شباهت آن به وضعیت فعلی فراگیری ویروس کروناست! اتفاقا در قسمت‌های ابتدایی سریال این مهم قابل فهمیدن بود از آن‌جایی که گروه فلگ‌اسمشر یا همان پرچم شکن‌ها در حال جا به جایی واکسن‌هایی بودند که در پشت کامیون تحت محافظت کارلی مورگنتا بودند، تا این‌که باکی سر رسید:

قلگ اسمشر

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، محموله‌های زیادی از واکسن‌های نامشخص در تریلی‌های فلگ اسمشر ها وجود دارند که در خلال اتفاقات سریال هیچ‌گاه فاش نشد که دقیقا قضیه آن‌ها چیست و برای چه در سریال بودند. ضمن این‌که در اسپایدی‌شکافی‌های قبلی(در اینجا تماشا کنید) به این نکته که دیالوگ‌ها تغییر یافته اند اشاره کردیم. یکی از سرنخ‌های دیگری که داشتیم حذف داستان مربوط به شخصیت «ماما دنیا» با بازی «ورونیکا فالکون» بود از آنجایی که چنین بازیگر سطح بالایی فقط برای ایفای نقش یک جنازه در سریال حضور داشته که امری بسیار بعید است:

ماما دنیا

همهٔ این سرنخ‌ها به کنار، اخیرا آقای «مالکوم اسپلمن» خالق سریال حرف‌های بسیار جالبی زده که ما را به اصل مطلب که از ابتدا برایش مقدمه چینی میکردیم می‌رساند. همانگونه که سریال پیش می‌رفت سرنخ‌های تغییر در بطن داستان بیشتر و بیشتر می‌شد در نهایت در یکی از مصاحبه‌هایی که از آقای «اسپلمن» شد صراحتا از او سوال شد که داستانی که مرتبط با ویروسی مشابه کرونا بوده چه بوده و چه تاثیری داشته؛ آقای اسپلمن هم که ناچار به پاسخ دادن شد این چنین جواب داد: بهم گفتن درموردش چیزی نگو!!! (منظورش جناب فایگیست!)

اما مسئله به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه او اضافه می‌کند که عاشق این ]داستان[ بوده است و البته این داستان هیچ ربطی به قضایای فراگیری کرونا نداشته است ! به هر حال  از آنجایی که این اتفاق بسیار کلیدی و مهم است و البته ویروس قبل از حتی به وجود آمدن و فراگیر شدن کرونا داستانش برای سریال نوشته شده بود و حتی فیلمبرداری صورت گرفته بود خیلی نمی‌شود روی این قسمت از حرفای ایشان حساب باز کرد. مهم آن قسمتی است که اسپلمن اظهار داشته عاشقش بوده!!!

از مصاحبهٔ قبلی تنها اندکی اطلاعات کسب شد اما جلوتر و در بعدی‌ها قضیه به صورت جدی‌تری فاش شد چرا که واژه‌ای کلیدی عینا برای آن تکرار شد که اتفاقی بودنش دور از ذهن به نظر می‌رسد!!!!

ظاهرا آقای اسپلمن زمانی که برای این پروژه انتخاب شده بوده، بسیار هیجان زده شده بوده و می‌خواسته از شخصیت‌هایی استفاده کند که احتمال زیرسایه قرار دادن پروتاگونیست‌های اصلی سریال را بالا می‌برده و با مخالفت فایگی مواجه شده و به او گفته شده نمی‌شود به خاطر این‌که شما یک شخصیت را دوست‌‌ دارید ناگهان هیجان زده شوید و همهٔ شخصیتای ما را وارد پروژه کنید صرفا بخاطر علاقه‌تان و از او سوال شده آیا اسپایدرمن واقعا به داستان مرتبط است؟!

به هرجهت جدا از این صحبت‌ها سرنخ‌های دیگری نیز وجود دارد که ما را به رد پای ارتباط اسپایدرمن در سریال می‌رساند:

در صحنه‌های بالا در اپیزود نهایی سریال شاهد تجهیزاتی هستیم که رنگ سبز در آن‌ها بولد و در معرض دید هستند و تمام این تسلیحات توسط «شارون کارتر» یا همان پاوربروکر یا «کارگزار قدرت» سریال تهیه شده‌اند!! حال این رنگ سبز چه پیامی را داشته(یا دارد!)؟ اینجاست که منبعی داخلی و نامشخص که ادعای باخبر بودن از اطلاعات درونی سریال را داشته مدعی شده قضیه بسیار جالب تر از این حرفا بوده و می‌توانسته ما طرفداران را به شدت ذوق مرگ کند!!!

طبق ادعای این شخص(که باید شایعه در نظر گرفت) در صحنهٔ پس از تیتراژ سریال بعد از مورد عفو قرار گرفتن «شارون کارتر» هویت شخصیتی که او درحال صحبت کردن پشت تلفن است فاش می‌شود و او کسی نیست جز «نورمن آزبورن» با بازی «ویلم دفو»!!!! او به شارون میگوید بعدا با او تماس خواهد گرفت و تلفن قطع میشود و درنهایت ما نورمن را درحالی که به شیٔ‌ای که نوری سبز رنگ از آن ساطع می‌شود می‌بینیم!

نورمن سپس میگوید: پس بالاخره شروع شد و بعد صحنه به بیرون از برج آزکورپ می‌رود و ما متوجه می‌شویم این همان برج سابق انتقام جویان است!

با توجه به سرنخ‌های موجود در سریال این مهم آنقدرها هم دور از ذهن نبود ضمن اینکه ربط پیدا کردن سرم یک بیماری که ناجی ماما دنیا و افراد تحت پوشش پرچم شکن ها بوده به نورمن آزبورن با همکاری شارون کارتر و در مرحلهٔ بعدی خانم کانتسا والنتینا آلِگرا دِفانتِین(Contessa Valentina Allegra de la Fontaine) یا همان ول میتوانست بسیار هوشمندانه باشد و این دقیقا از پیچش هایی بود که آقای اسپلمن میتوانست عاشقش باشد! شاید ما هیچگاه از صحت این ادعا باخبر نشویم اما در کل با توجه به این‌که نورمن آزبورن شخصیتی است حق استفادهٔ آن به سونی بازمیگردد این اتفاق کمی عجیب به نظر می‌رسد به هرصورت این منبع دلیل این اتفاق را سورپرایز نگهداشتن کارکتر و ذخیره کردن درجه شگفتی مخاطب برای اصل کاری، یعنی فیلم مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست انجام پذیرفته است!

 

نظر شما چیه؟

 

مطالب مرتبط:

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست" (SPIDER-MAN NO WAY HOME

نسخه های عجیب و غریب از فالکون در دنیای کمیک

10 حقیقت مهمی که طرفداران سریال فالکون و سرباز زمستان باید درمورد «جان واکر» (کاپیتان آمریکای جدید) بدانند

15 حقیقت مهمی که باید درباره «سرباز زمستان» (WINTER SOLDIER) بدانید

10 لباس برتر فالکون

10 کمیک برتر «فالکون» (FALCON)

10 کمیک برتر «سرباز زمستان» (WINTER SOLDIER)

10 لباس برتر «یو. اس. ایجنت» (U.S. AGENT)

 15 حقیقتی که باید درباره کاپیتان آمریکا بدانید

15 حقیقتی که باید درباره "فالکون" بدانید (THE FALCON TOP 15 FACTS)

اسپایدی‌شکافی: تحلیل خط زمانی سریال «وانداویژن» در دنیای سینمایی مارول(WANDAVISION)

15 لباس برتر کاپیتان آمریکا

10 نسخه عجیب و غریب از کاپیتان آمریکا در دنیای کمیک !

15 سپر برتر کاپیتان آمریکا

15 کاور برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

اولین حضور کاپیتان آمریکا در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

10 كمیك برتر كاپیتان آمریكا  (CAPTAIN AMERICA)

معرفی 10 دشمن برتر کاپیتان آمریکا  (CAPTAIN AMERICA)

10 نسخه عجیب و غریب از کاپیتان آمریکا در دنیای کمیک !

معرفی شخصیت: جانشینان کاپیتان آمریکا

15 ابرقهرمان عوضی دنیای کمیک!

15 شرور برتر دنیای کمیک که قهرمان شدند

معرفی شخصیت: جانشینان کاپیتان آمریکا

15 دفعه ای که ابرقهرمانان دنیای کمیک دچار نقص عضو شدند

10 حضور غیر منتظره ابرقهرمانان در بازی های رایانه ای + ویدئو

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

CAPTAIN_ARVIN
#1 CAPTAIN_ARVIN 1400-02-13 13:14
خدایی :-|
اسپلمن جان
شما بیشتر به مارول سر بزن
ما نیازت داریم :lol:
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#2 The-Captain-steve 1400-02-13 13:52
سلام ممنون بابت این مقاله
با توجه به پلات لیک های spiderman no way home
این خطی که از سریال فالکون و سرباز زمستان حذف شده کاملا منطقی میاد
اونجا هم گفته شده بود که برج اونجر الان تبدیل شده به آزکورب
و حتی اینکه بازگیر اصلی گرین گابلین ویلایم دفو هم برمیگرده
و دشمن اصلی فیلم خواهد بود
ولی حیف شد حذف کردن اینو خط رو از سریال چیزی خوبی می شد
شاید تو سریال Armor war بهش اشاره بشه بلاخره اونجا قطعا شارون کارتر رو میبینیم و داستان برگیرده به Arc reactor تونی استارک و بقیه داستان
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-02-13 13:55
سلام
خبر واقعا عجیبی بود! یعنی واقعا میشه نورمن آزبورن بیاد توی mcu؟ واقعا اگر ویلم دفو هم باشه که نور علی نور میشه. ورود نورمن هم خیلی مهمه. یعنی اینکه اگر او با یک دسیسه و کار عجیب وارد بشه و اینکه کسی هم ازش خبر نداشته باشه، واقعا عالیه. باید منتظر بمانیم تا قراره چی بشه.
راستی دیدید اون بمب ها چقدر شبیه بمب های گرین گابلین توی سریال مرد عنکبوتی خارق العاده و کمیک های دختر عنکبوتی بودند؟




mcu برای مرد عنکبوتی کم از این سریال الهام نگرفته.
با تشکر
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#4 Ehsan Spider 1400-02-13 13:57
سلام

هنوز این سریال رو ندیدم ولی واقعا جالب میشد اگه اینطوری میشد.
قطعا نورمن آزبورن توی ویلین های مورد علاقه من رتبه اول رو داره و همیشه دوست داشتم همینطوری وارد mcu بشه. خیلی دوست دارم ورودش رمز و راز دار باشه و چه بهتر که در قالب یه خیر خواه به mcu بپیونده، و از اون بهتر ویلم دفو هنرنمای این ابرکاراکتر باشه!!!! وای چی گفتم. به هر حال دیر یا زود نورمن باید بیاد بحث محبوبیت رو اصلا به کنار چون سونی زیاد اهمیت نمیده ولی بحث پول هم که باشه واقعا پول ساز ترین ویلنی هستش که میشه برای اسپایدی در نظر گرفت.

بازم ممنون استاد فقیه
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#5 AmirhoseinJafari2005 1400-02-13 14:21
خسته نباشید... بازی ویلم دفو محشر بود... خیلی عالی نقش آدمی که دچار جنون شده بود رو ایفا کرد... ایشون برای نقش جوکر هم خیلی مناسبه :lol:
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#6 Kia Iron Man 1400-02-13 15:28
حیف و صد حیف(اگه صحت داشته باشه). درست باشه یا نه این سکانس پایانی غوغا میکرد.البته چون رایت نورمن آزبورن دست سونیه این یکم دور از انتظاره. به نظرم گرین گابلین در دنیای سینما به حقش نرسیده و این سکانس میتونست یه زمینه چینی رو در ذهن هواداران برای ورود این ویلین بزرگ ایجاد کنه. برخی منابع هم تایید کردند که ویلم دفو سر صحنه فیلمبرداری مرد عنکبوتی ۳ دیده شده.به امید اینکه گرین گابلین رو با شخصیت پردازی وفادار به دنیای کمیک و بازی عالی ویلم دفو و البته یه کاستوم مناسب :-* در mcu ببینیم.
نقل قول کردن
Silver surfer norin
#7 Silver surfer norin 1400-02-13 18:01
آقا زوج سه نفره اسپویلرای mcu تکمیل شد:هالند، رافلو، اسپلمن
من هنوزم تعجب میکنم چرا هالند یه چیز درست حسابی از راهی به خانه نیست لو نداده.
ببخشید یه سوالم دارم که چندان از بحث دور نیست. بعضی کارکتر هستن که امتیازشون دست دوتا شرکته، مثل کوئیک سیلور که قبل از خرید فاکس توسط دیزنی، چون تا مدت قابل توجهی جهش یافته بود و همچنین عضو انتقام جویان بود، مارول و فاکس هر دو امتیازشون داشتن.
میخواستم بپرسم اگه مارول یه روزی بخواد داستان اونجرز تاریک رو اقتباس کنه(که من منتظر اون روزم) با توجه به اینکه تو همین سایت شمام نورمن آزبورن رو جزو دشمنان برتر انتقام جویان قرار دادین، امکان داره مارول فقط در همین اقتباس بتونه ازش استفاده کنه؟ یا حتما باید با سونی مذاکره کنه؟
نقل قول کردن
hassan91
#8 hassan91 1400-02-13 19:27
خبر هیجان انگیزی بود. یه جاهایی از سریال خیلی شدید افت میکرد ولی بنظرم راضی کننده بود. اینکه نورمن بیاد داخل MCU فکر کنم یا مارول و دیزنی (کنار سونی :-? ) یا برنامه ای واسه این کارکتر ندارن یا اینکه یه برنامه عظیمی واسه این کاراکتر دارن.

از اون جا که شارون کارتر تو سریال نقش منفی شد ادمو یاد مرگ استیو راجرز تو جنگ داخلی تو کمیکها میندازه. چون که همین شارون کارتر بود که به سمتش شلیک کرد. البته خوب همه قضایا زیر سر رد اسکال و کراس بونز و دکتر فاستوس بود که شارون کارتر رو شستشوی مغزی داده بودن. حالا احتمالش بوده که نورمن بخواد از منابع شیلد و هایدرا و قضایایی که به اونجرز مرتبطه بهره ببره و ازش تو شرکتش استفاده کنه.

از اون طرف سریال جنگ زره ها قراره بیاد که احتمالش بوده و اگرم نورمن ازبورن تو MCU حضور داشته باشه هست که نورمن بخواد به تکنولوژی زره ایرومن دست پیدا کنه. اینجوری میشه پیتر پارکر و صنایع استارک یا خود استارک رو به هم ربط داد. شایدم چون فعلا عینک ادیث دست پیتر پارکره نورمن بخواد اینجوری به اسرار صنایع استارک دست پیدا کنه. (نه مثل مستریو که فقط ازش استفاده کنه و یه اطلاعاتش پی نبره. البته اخرش اون رفیقش که قبلا تو صنایع استارک کار میکرد معلوم نیست چی زد تو فلش و در رفت ) یا شایدم بعید نیست که نورمن ویلنها اجیر کنه تا همون عینکه رو به دست بیارن!

از اون طرفم مارول قراره سریال تهاجم مخفی رو بسازه. که میدونید تو جریان داستان نورمن آزبورن کنترل شیلد رو به عهده میگیره و اونجرز خودشو راه میندازه. و به عنوان مهین پرست اهنی مشغول میشه. اسکرالها هم که تو فیلم مرد عنکبوتی حضور داشتن

چه احتمالات دیوانه کننده ای هست و ممکنه که اصن به حقیقت نپیونده. :oops:

چه عالی میشه که اگه مارول دیزنی از ازبورن یه ویلن بین المللی بسازن :)
نقل قول کردن
hassan91
#9 hassan91 1400-02-13 19:31
به نقل از Silver surfer norin:

میخواستم بپرسم اگه مارول یه روزی بخواد داستان اونجرز تاریک رو اقتباس کنه(که من منتظر اون روزم) با توجه به اینکه تو همین سایت شمام نورمن آزبورن رو جزو دشمنان برتر انتقام جویان قرار دادین، امکان داره مارول فقط در همین اقتباس بتونه ازش استفاده کنه؟ یا حتما باید با سونی مذاکره کنه؟


خوبه معلومه باید با سونی هماهنگ شه وگرنه نمیشه که همینم معضل شده
نقل قول کردن
hassan91
#10 hassan91 1400-02-13 19:34
راستی یکم هیجان انگیز شدم. به فکرم خطور کرد که اگه رایت اسپایدی دست فاکس بود چی میشد اونوقت میتونستیم کنار ولوورین و ددپول ببینیمش.
بعدشم چون مولتی ورس اومده وسط خیلی به ولوورین هیو جکمن امیدوارم.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#11 Ehsan Spider 1400-02-13 20:36
به نقل از Silver surfer norin:
آقا زوج سه نفره اسپویلرای mcu تکمیل شد:هالند، رافلو، اسپلمن
من هنوزم تعجب میکنم چرا هالند یه چیز درست حسابی از راهی به خانه نیست لو نداده.
ببخشید یه سوالم دارم که چندان از بحث دور نیست. بعضی کارکتر هستن که امتیازشون دست دوتا شرکته، مثل کوئیک سیلور که قبل از خرید فاکس توسط دیزنی، چون تا مدت قابل توجهی جهش یافته بود و همچنین عضو انتقام جویان بود، مارول و فاکس هر دو امتیازشون داشتن.
میخواستم بپرسم اگه مارول یه روزی بخواد داستان اونجرز تاریک رو اقتباس کنه(که من منتظر اون روزم) با توجه به اینکه تو همین سایت شمام نورمن آزبورن رو جزو دشمنان برتر انتقام جویان قرار دادین، امکان داره مارول فقط در همین اقتباس بتونه ازش استفاده کنه؟ یا حتما باید با سونی مذاکره کنه؟


قطعا رایت نورمن دست سونیه و باید مذاکره کنن البته اینو نمیدونم چطوری میشه شاید اصلا منتظرش نباشیم بهتره چون فیلم مال انتفام جویانه و مارول احتمالا نمیاد واسه یه کاراکتر فروش رو بده دست سونی البته بی صبرانه منتظرم استاد فقیه اون بالا توی اول سایت بنویسن « داغ داغ!!!! مارول رایت اسپایدی را پس گرفت» درست مثل هالک و اکس من.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#12 Mr. Doctor 1400-02-13 21:36
واقعا خیلی هیجان انگیز شده این روزای مارول
هر روز چیزای جدید و باحال تر ازش میشنویم
بنظرم این ایده که نورمن با یه نقشه سری و خبیثانه که کسی ازش خبر نداشته باشه(درست مثل رفتار همیشگیش در کمیک)وارد mcu بشه خیلی خفن میشه
ممنون از شما
نقل قول کردن
P.B.P
#13 P.B.P 1400-02-14 04:23
سلام ممنون از آقای فقیه
خیلی خوب بود.
آقای فقیه شما دیگه دارین می ترکونین(مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست)واقعا چه عالی امید وارم ویلیم دفو رو ببینم.
نظری ندارم فقط عالی بود.
ممنون.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید