10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

10-خط-داستانی-که-ممکن-است-پس-از-راهی-به-خانه-نیست-در-فیلم-های-آینده-مرد-عنکبوتی-ببینیم-اسپایدرمن-فیلم-نو-وی-هوم-spiderman-no-way-home

"اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" یک عالمه احتمالات جورواجور روی میز برای پیتر پارکرِ MCU باقی میگذارد. او ممکن است در فیلم بعدی به کجا برود؟

 

هشدار: این مقاله حاوی اسپویلرهایی درباره داستان فیلم "راهی به خانه نیست" میباشد.

 

مقدمه: فیلم Spider-Man: No Way Home پایانی بود بر سه گانه هوم کامینگ در دنیای سینمایی مارول (MCU). با توجه به پایان معرکه این فیلم و همچنین این حقیقت که مارول استودیوز قراره با مشارکت سونی سه گانه بعدی رو بسازه ، آینده فیلم های مرد عنکبوتی بیش از هر زمان دیگری روشن است. در واقع یک سری داستان ها و شخصیت های سه گانه قبلی با پایان مذکور به پایان راه رسیدند ولی در عوض کلی احتمال جدید برای قسمت های بعدی به وجود آمده است که ما سعی میکنیم در این مقاله به 10 تا از آنها بپردازیم.

 

برای دانلود این فیلم با زیرنویس فارسی به اینجا و برای خواندن نقد سایت اسپایدی به اینجا بروید.

 

1- بازگشت عمو بن

عمو بن

مرگ زن عمو می یکی از اشک درآور ترین صحنه های "راهی به خانه نیست" میباشد که شباهت زیادی هم به مرگ معروف عمو بن در دنیای کمیک یا فیلم های قبلی اسپایدرمن داشت. مخصوصا با اون جمله مهمی که می قبل از مرگ خود به پیتر گفت حالا میتوان با قاطعیت گفت که او جا پای عمو بن به عنوان مرشد اصلی مرد عنکبوتی گذاشته است زیرا باعث شد او به قهرمان بالغ تری تبدیل شود. ولی حالا این سئوال مطرحه که تکلیف عمو بن چه میشود؟ او در MCU کجاست و چه بر سرش آمده است؟ آیا ممکن است زنده باشد و در سری بعدی برگردد؟ ما قبلا در اینجا به 10 احتمال درباره سرنوشت او اشاره کرده بودیم که شاید بتواند سرنخ های خوبی بهتان بدهد.

 

2- بازگشت نِد و اِم.جی.

فینال "راهی به خانه نیست" با تصمیم تراژیک پیتر پارکر مبنی بر فراموش شدنش در ذهن همگان همراه بود که این شامل بهترین رفقایش یعنی ند و ام جی هم میشد. او به آنها قول داد که پس از طلسم پیداشون میکنه و همه چیز رو بهشون میگه تا دوباره یادشون بیاد ولی در پایان وقتی اون چسب زخم روی پیشانی ام جی را دید به این نتیجه رسید که بهتره برای حفظ جان عزیزانش این کار رو نکنه و به نفع خودشونه که از حقیقت باخبر نشوند. ولی احتمال داره که مسیر زندگی پیتر و آنها در آینده دوباره تلاقی پیدا کنه و باید دید آیا آنها رابطه گذشته خود را با پیتر به خاطر می آورند یا نه.

 

3- حرفه پیتر پارکر در دیلی بیوگل

هواداران خیلی ذوق کردن وقتی جی.کی. سیمونز در صحنه پس از تیتراژ فیلم "دور از خانه" در نقش آقای جی. جونا جیمسون برگشت و در "راهی به خانه نیست" نیز نقش بیشتری داشت. پس حالا این احتمال وجود داره که در فیلم های بعدی نقش او و "دیلی بیوگل" بیشتر هم بشه چون به نظر میاد قراره با حال و هوای کلاسیک تری روبرو بشیم. ضمن اینکه این پیتر پارکر الان بیش از هر موقع دیگری تنهاست و نیاز به منبع درآمد داره و کجا بهتر از دیلی بیوگل برای استخدام شدن؟

 

4- حضور در دانشگاه

مرد عنکبوتی دانشگاه

در پایان فیلم و پس از اجرای کامل طلسم فراموشی توسط دکتر استرنج، به نظر میرسه که سوابق او در دبیرستان هم پاک شده باشد و دیدیم که در آپارتمان پیتر کتاب GED وجود داره که نشان میده در فیلم بعدی او در دانشگاه حضور خواهد داشت. از اون جایی که ند و ام جی هم تایید شده که در دانشگاه MIT خواهند بود پس شاید پیتر هم به ایالت ماساچوست (محل این دانشگاه) عزیمت کند. ولی چون شخصیت پیتر پارکر با نیویورک عجین شده است احتمالا او در همین شهر به دانشگاه میرود که شاید همان دانشگاه "امپایر استیت" باشد! (برای آشنایی با این دانشگاه، این مقاله را بخوانید).

 

5- بلوغ بیشتر در قالب مرد عنکبوتی

ویلم دفو مرد عنکبوتی

فیلم های هوم کامینگ بیشتر روی دوران نوجوانی پیتر پارکر زوم کرده بودن و در بیشتر مواقع او را در دبیرستان دیدیم. در نتیجه، پیتر پارکرِ تام هالند تا حد زیادی ناپخته و حتی گاهی مغرور به تصویر کشیده شد که منطقی و قابل باور هم بود. با این حال "راهی به خانه نیست" پیتر را به شدت پخته کرد و مصائبی برایش به وجود آورد که وی را به بلوغ شخصیتی بالایی رساند. تام هالند که بهترین بازی عمرش را در این فیلم ایفا کرد قطعا توانایی داره که در ادامه این بلوغ رو حتی بیشتر و بهتر نیز نشون بده و این چیزیه که هواداران ازش استقبال خواهند کرد.

 

6- هویت مخفی

با فراموش شدن هویت مخفی مرد عنکبوتی در ذهن شخصیت های مکمل فیلم های اخیر مرد عنکبوتی شاهد نوعی reset هستیم که احتمالات زیادی را برای آینده مطرح میسازند. یعنی ما بار دیگر همچون داستان های کلاسیک مرد عنکبوتی تمرکزی مجدد روی موضوع ضرورت حفظ هویت مخفی او خواهیم داشت که به خودی خود میتواند زمینه ساز داستان های بسیار جالبی باشد. این یعنی اینکه شخصیت های مکمل جدیدی خواهیم داشت که قراره برای پیتر عزیز شوند و در نتیجه پیتر برای محافظت از آنان اجازه نخواهد داد دشمنانش از هویت مخفی او باخبر شوند.

 

7-  آزکورپِ نورمن آزبورن در MCU

اسکورپ

"راهی به خانه نیست" تایید کرد که "آزکورپ" در دنیای سینمایی مارول حضور ندارد و این خبر خوبی نیست چون این شرکت بسیار مهم متعلق به شخصیت بسیار مهمی به نام نورمن آزبورن ملقب به گرین گابلین است و در دنیای کمیک خیلی از شرارت ها توسط این شرکت تولید شده اند. ولی مشخص نشد که آیا واقعا خانواده آزبورن در این دنیا حضور دارند یا نه و ما هنوز هم از هویت صاحب خانه جدید برج اونجرز مطمئن نیستیم (البته خود نورمنِ دنیای توبی مگوآیر گفت که اثری از آزکورپ در این دنیا پیدا نکرده) پس ممکنه که در آینده نورمن آزبورن یا پسرش ، هری، را ببینیم که این شرکت را تاسیس میکنند و خبیث های زیادی هم در آنجا به وجود می آیند که با اسپایدرمن دشمن میشوند.

 

8-  لباس کلاسیک مرد عنکبوتی

یکی از بزرگترین شکایات هواداران از نسخه MCU مرد عنکبوتی اتکای بیش از حد او بر فن آوری بوده است. این مساله بیش از هر چیزی در کاستوم های او که توسط شرکت استارک ساخته شدند یا بهش ربط داشتند ، نمود داشت. اما خوشبختانه در صحنه نهایی فیلم "راهی به خانه نیست" این مشکل به طور کامل حل شد و پیتر پارکر را دیدیم که با چرخ خیاطی یک لباس کلاسیک و پارچه ای برای خودش دوخته است! این لباس قطعا لبخند بزرگی روی لبان هواداران میاره و قراره نقش مهمی در فیلم های آینده داشته باشد.

 

9- دشمنان جدید

کریون شکارچی (Kraven The Hunter)

پیتر در "راهی به خانه نیست" با برخی از بهترین دشمنان کلاسیک خودش مثل دکتر اختاپوس و گرین گابلین و لیزارد  و ... جنگید. قبلا هم با والچر و میستریو جنگیده بود ولی هنوز هم خبیث های دیگری هستند که میتونه باهاشون بجنگه. در واقع مرد عنکبوتی با داشتن متنوع ترین مجموعه از ویلن های کمیک بوکی از این نظر هیچ مشکلی رو احساس نمیکنه. در انتهای فیلم نیز ما به نوعی سایه خبیث هایی را دیدیم که دکتر استرنج داشت سعی میکرد نگذاره وارد دنیاشون بشن که در میان اونا هواداران تیزبین مرد عنکبوتی ، کریون شکارچی، راینو، عقرب و حتی گربه سیاه را مشاهده کردند! مثلا این انگار کریونه:

پس میشه تقریبا مطمئن بود شخصیت های خبیث جدیدی رو دید. مخصوصا شخصیتی مثل گربه سیاه که حالا که پیتر از نظر عاطفی خلاء حس میکنه میتونه یک عشق رومانتیک جنجالی برایش باشه!

 

 10- سیمبیوت ونوم

ونوم

وقتی در صحنه پس از تیتراژ جنجالی "ونوم 2" شاهد تله پورت شدن ادی و سیمبیوت به MCU بودیم خیلی ها فکر کردند قراره که در "راهی به خانه نیست" نوعی رویارویی  بین اسپایدرمن و ونوم ببینیم  ولی صحنه پس از تیتراژ این فیلم نشان داد که بدون هیچ تعاملی ادی و سیمبیوت به دنیای خودشون برگردانده شدند و البته تکه ای از سیمبیوت از خود بر جای گذاشتند. این نشون میده سونی و مارول برای سیمبیوت و احتمالا یک ونوم جدید در MCU برنامه دارند! ولی خب با توجه به محبوبیت زیاد نسخه ادی براک از ونوم در دنیای سینما آیا آنها ریسک میکنند و نسخه متفاوتی از ونوم در MCU به مخاطبین تحویل میدهند؟ باید منتظر ماند و دید ...

 

نظر شما چیست؟ به نظرتان در فیلم های آینده مرد عنکبوتی شاهد چه جور موضوعات و خطوط داستانی خواهیم بود؟

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع:سایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد + زیرنویس فارسی!

10 ویژگی برتر آثار ابرقهرمانی در فیلم "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست"

معرفی همه 7 لباس مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های " مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر توانایی مبارزه

اولین واکنش‌ها به فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 چیزی که باید قبل از دیدن فیلم "اسپایدرمن راهی به خانه نیست" بدانید

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

داغ داغ! داستان فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" لو رفت!

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" + نکات جدید تبلیغات

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

فیلم راهی به خانه نیست به دومین افتتاحیه پرفروش سینما تبدیل شد!!

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1400-10-02 18:17
دوستان همچون گذشته دقت کرده و اشتباهات تایپی در مقاله را متذکر شوند تا تصحیح شوند. در مقالات دیگر که توسط دیگر نویسنده ها اماده میشوند هم همین طور. چون جدیدا احساس میکنم با دقت مطالب رو نمیخونید!
نقل قول کردن
king venom
#2 king venom 1400-10-02 19:07
همه میدونن که مک گارگن تو mcu هنوز هستش!! پس اگه مارول بخواد برای فیلمای اینده از یه ونوم شرور استفاده کنه اون بهترین میزبان ممکنه ست و میتونه جلوه ترسناک و تهدید آمیزی از ونوم به نمایش بزاره که ما تا حالا مثلش رو تو سینما ندیده باشیم!!
یکی از ویلن ها هم به غیر از ونوم حضورش خیلی محتمله به نظرم ، مورلان هستش! با توجه به قضیه مولتیورس مورلان یه انتخاب ایده آله ، و از اون گذشته میتونه اسپایدرمن هالند رو از نظر جسمی و روانی حسابی داغون کنه همونطور که تو کمیک ها بارها کرده و این باز به بلوغ و رشد شخصیتیش حسابی کمک میکنه و میتونه یه داستان دارک و احساسی رو روایت کنه!!
نقل قول کردن
mtdjjp
#3 mtdjjp 1400-10-02 19:21
1_ پیتر باید توی سه گانه بعدی یک مرشد داشته باشه و چه کسی بهتر از عمو بن
2_ شاید ند و ام جی به عنوان یک دوست به مرد عنکبوتی کمک کنند و پیتر بهشون هویت اش رو نگه برای حفظ جون ند و ام جی یا توی قسمت آخر سه گانه ی بعدی بهشون بگه
3_ پیتر باید یه منبع درآمد داشته باشه و چون جیمسون هم توی راهی به خانه نیست معرفی شد پس بهترین کار همینه که برای جیمسون کار کنه که عکس از مرد عنکبوتی بگیره و داخل یکی از مقاله ها گفته بودین که شاید عمو بن یک خبرنگار باشه توی mcu اگه این نظریه درست باشه پیتر میتونه راه عمو بن رو ادامه بده
4_ نظری در موردش ندارم
5_پیتر توی بعضی از جا ها خیلی مغرور میشد پس این که همه هویت اش رو فراموش کردن و ند و ام جی رو با هم دیدش یکم حس کنم بهتر باشه و شاید باعث این بشه که کمتر مغرور باشه
6_ توی بعضی از مواقع بعد از کمیک وان مور دی یک اتفاقی می اقتاد که هیچکس نتونه پیتر رو به زور ماسک رو از صورت اش برداره مثل همون طور که توی مقاله قبل گفتید جانی ماسک رو به زور برداشت و سوزان به طور نا خواسته صورت پیتر رو نامرئی کردش بعدش همون طور که میدونیم فیلم چهار شگفت انگیز در دست ساخت هستش پی توی فیلم های آینده احتمالا شاهد کراس اور بین مرد عنکبوتی و چهار شگفت انگیز هستیم
7_ احتمال داره کسی که برج انتقام جویان رو خرید ویلسون فیسک باشه نه نورمن یا هری آزبورن
8_ نظری ندارم
9_ یک عضوی گفته بودش که مورلان رو دیده واقعا هم شباهت زیادی به مورلان داشت وقتی که داشت روح یک نفر یا یکی از افراد عنکبوتی رو میخورد
10_ازنظر من بهتره تام هاردی رو بیارن تا یک بازیگر دیگه رو اونجوری یه حس دپرسی به من دست میده حداقل اش من بعد یه نکته دیگه ما مک کارگن رو دیدیم ولی اسکورپین رو نه که میتونن اول اسکورپین بیاد بعدش ونوم مک کارگن


جدا از این ها دوست دارم هاب گابلین رو هم ببینم چون یه حس انتقام جویی به پیتر شاید بده که فقط بخاطر مرگ زن عمو می دیده بودیم
نقل قول کردن
tynixer
#4 tynixer 1400-10-02 20:14
دست شما درد نکنه با یک مقاله ی عالی دیگه .
راجه به گزینه ی 1 ، به نظر میاد که اصلا این نسخه از پیتر پارکر توی دنیای خودش عمو بنی نداره . ولی به نظر من اینظور نیست چون که اصلا پیتر پارکر با مرگ عمو بن مردعنکبوتی شد و حتی توی اپیزود 5 What IF هم اشاره به عمو بن داشتیم . البته که اون یک دنیای موازی بود .

گزینه ی دو رو من خیلی دوست دارم اتفاق بیفته ولی از اونجایی که به نظر میاد یکجورایی پیتر پارکر mcu ریبوت شده ، به نظرم پیتر به سمت کمیک های کلاسیک داره سوق پیدا می کنه و احتمالا شاهد حضور گوئن استیسی ، هری آزبون ، فلیشیا هاردی ، مری جین واتسون ، دوباره شاهد فلش تامپسون و ... باشیم .

گزینه ی سه به نظرم خیلی احتمالش بالاست و به نظرم در قسمت بعدی homecoming شاهد حضور پیتر توی دیلی بیوگل هستیم .

گزینه ی چهار به نظرم خیلی واضحه و جای توضیح نداره .

گزینه ی پنج هم که واضحه چون هر کسی توی مسیر زندگیش هر چقدر هم که آدم بالغی باشه ، باز هم از اتفاقاتی که میفته آدمو بالغ تر می کنه .

گزینه ی شش هم حتمی چون با اینکه پیتر پارکر همیشه تعادل خوبی بین حرفه ی ابرقهرمانی و زندگی شخصی برقرار میکنه ، ولی همیشه کسانی بودند که از هویت مخفیش خبر داشته باشند .

گزینه ی هفت یکجورایی عجیبه . چون پیتر راجع به نورمن و آزبورن و هری آزبورن کلی اطلاعات (به لطفا ماجرا های نو وی هوم و توبی و اندرو) کسب کرده و قطعا این که با هری مواجه شه و بخواهد به عنوان دوست صمیمی خطابش کنه ، یکم دشواره . پس به نظرم یک نفر دیگه میتونه صاحب برج اونجرز بشه . مثلا ویلسون فیسک یا شایدم هپی هوگان .

گزینه ی هشت هم که قطعیه . شاید لباسش دقیقا مثل کلاسیک نباشه ، ولی به نظرم بیشتر شبیه لباس کلایک میشه نسبت لباس هایی که تونی براش ساخته .

گزینه ی نه ، میتونه ثابت کنه که big bad فیلم بعدی کیه . البته به نظرم ویلن قسمت بعدی میتونه ونوم باشه که طبق سیمبیوت باقی مانده توسط ادی توی mcu و چسبیدنش به یکی دیگر ، این حدس رو محتمل تر میکنه . و شاید هم ویلن قسمت بعد به اونجرز خطم بشه . یعنی یک دشمنی از آب در بیاد که در حد اونجرز باشه . مثلا مورلان . و اگه میشه یکی عکس بقیه ی ویلن ها رو هم که نام برده شده رو بزاره چون من واقعا جز کریون کس دیگه ای رو ندیدم .

گزینه ی آخر و ده هم به نظرم قطعیه ولی حتی اگر هم ونوم رو در قسمت بعدی نبینیم ، به نظرم حتما باید بهش یک اشاره ای بشه چون قطعا سیمبیوت به یکی پیوند می خوره و دست روی دست نمیزاره !

باز هم تشکر می کنم راجع به مقاله . حتما نظرتون رو بگین .
نقل قول کردن
Anarchy
#5 Anarchy 1400-10-02 20:24
ممنون از استاد ترابی بابت این مقاله.
۱.از نظر من به علت حضور عمو بن در سری های قبلی و صحبت های پیتر راجب عمو بن تو جنگ داخلی ما قرار نیست عمو بن رو ببینیم.البته این نظر بنده هستش.

۲.شاید ام جی و ند دیگه پیتر رو یادشون نیاد و از همین موضوع استفاده بشه برای شروع دشمنی بین ند و پیتر و به وجود اومدن هاب گابلین!و چقدر چالش بزرگی خواهد بود برای پیتر که با صمیمی ترین دوستش که الان اون رو یادش نمیاد بجنگه!!

۳.چالش بعدی پیتر میتونه کار کردن تو بیوگل باشه.جایی که رئیسش بدخواه اصلی مردعنکبوتیه ولی پیتر مجبوره برای کسب درآمد اونجا کار کنه.و این هم یکی دیگر از عواقب فداکاری پیتر در پایان فیلمه.

۴.حضور پیتر تو دانشگاه میتونه خطوط داستانی و شخصیت های جدیدی به داستان اضافه کنه.از جمله گوئن استیسی و مایلز وارن!یا حتی ورژن دکتر کانرز این دنیا که ملاقاتش با پیتر می‌تونه خیلی جالب باشه.حالا که پیتر تنها شده به چند شخصیت مکمل نیاز داره و کی بهتر از اینا؟؟

۵.پیتر پارکر با توجه به اتفاقات فیلم قبلی خیلی مرد شده و بیشتر شبیه کمیکاش شده و حالا میدونه که خودش مسئول همه ی کاراشه.در نتیجه خیلی بیشتر رو کاراش و عواقبش تمرکز میکنه و هر کاری رو بی دلیل انجام نمیده چون میدونه کسی نیست که حمایتش کنه.

۶.مرگ زن عمو می،جهنم شدن زندگی پیتر و در نهایت از دست دادن تمام دوستاش باعث شده که بیشتر از قبل حواسش به هویت مخفیش باشه و نزاره هرکسی ازش خبردار شه.البته که هویت مخفیش همیشه در خطره!

۷.رویارویی مردعنکبوتی با نورمن آزبورن دنیای موازی،باعث میشه پیتر این موجود خبیث رو بشناسه و اگه تو این دنیا کسی به اسم نورمن آزبورن ببینه خیلییی حواس جمع باشه!چون میدونه اگه دست کم بگیرتش چه عواقب ناگواری داره!

۸.دیدن لباس قرمز و آبی و پارچه ای بدون هیچ تکنولوژی تنه تام هالند واقعا لبخند به صورت آدم میاره.و اینکه پیتر تو این لباس میشه همون دوست خوب و دوست داشتنیه محله:)

۹.همونطور که در مقاله اشاره شد اسپایدرمن انواع و اقسام ویلن ها تو داستان هاش هست و کسانی مثل شغال و...در هیچ اقتباس سینمایی استفاده نشده.

۱۰.از نظر من تام هاردی خیلی ونوم فان و باحالیه و اگر وارد MCU بشه خیلی میتونه جذاب باشه.حالا تصور کنید تام هالند با لباس سیمبیوتی و تام هاردی در قامت ونوم باهم دیگ فایت یا تیم آپ داشته باشن!!چه شود!!
نقل قول کردن
mjkp
#6 mjkp 1400-10-02 20:35
سلام خسته نباشید مقاله ی جالبی بود
ممکنه مایلز مورالز یا تبدیل شدن ند به هاب گابلین یا بازگشت اندرو و توبی هم ببینیم؟
نقل قول کردن
Amir ko
#7 Amir ko 1400-10-02 21:04
[quote name="mjkp"]سلا م خسته نباشید مقاله ی جالبی بود
ممکنه مایلز مورالز یا تبدیل شدن ند به هاب گابلین یا بازگشت اندرو و توبی هم ببینیم؟[/quote
سلام
در مورد که مرد عنکبوتی اندرو که انگاری این روزا فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ ترند شده و همه از سونی میخوان این فیلم ساخته بشه پس ممکنه فیلم های مخصوص مرد عنکبوتی اندرو ادامه داشته باشن!
اما در مورد مرد عنکبوتی توبی نمیدونم
نقل قول کردن
Amir ko
#8 Amir ko 1400-10-02 21:07
سلام
مقاله عالی بود با تشکر از استاد ترابی
و به نظرم همه گزینه ها احتمال زیاد اتفاق می افتن
به جز اینکه پیتر یک راهنما و کسی رو داشته باشه که حمایتش کنه داشته باشه
چون پیتر دیگه مستقل شده و بعید میدونم این اتفاق بی افته
در مورد بازگشت عمو بن هم فکر نمیکنم اتفاق بی افته مگر اینکه به عمو بن اشاره بشه
نقل قول کردن
Agent bishop
#9 Agent bishop 1400-10-02 21:25
یک سوال وقتی گرین گابلین دوباره به دنیاش برگشت آیا تجهیزاتش مثل گلایدر هم به دنیا توبی برگشت ؟ اگه جواب نه باشه این می‌تونه زمینه ساز هابگابلین باشه یعنی کینگزلی به تجهیزات گرین گابلین رو پیدا می‌کنه و از اون برای اهداف خودش استفاده می‌کنه و یا ممکنه موقع هایی که نورمن تو دنیا آزادانه چرخ میزد به یک آزمایشگاه رفته باشه و برای خودش سرم گابلینی بسازه که اینجوریه هم میشه پای هابگابلین رو باز کرد .
کلا من خیلی دوست دارم این شخصیت رو تو سینما ببینم .
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1400-10-02 21:34
به نقل از Agent bishop:
یک سوال وقتی گرین گابلین دوباره به دنیاش برگشت آیا تجهیزاتش مثل گلایدر هم به دنیا توبی برگشت ؟ اگه جواب نه باشه این می‌تونه زمینه ساز هابگابلین باشه یعنی کینگزلی به تجهیزات گرین گابلین رو پیدا می‌کنه و از اون برای اهداف خودش استفاده می‌کنه و یا ممکنه موقع هایی که نورمن تو دنیا آزادانه چرخ میزد به یک آزمایشگاه رفته باشه و برای خودش سرم گابلینی بسازه که اینجوریه هم میشه پای هابگابلین رو باز کرد .
کلا من خیلی دوست دارم این شخصیت رو تو سینما ببینم .

بسیار نظر خوب و جالبی بود
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1400-10-02 21:36


به جز کریون کسی تونست راینو و عقرب و گربه سیاه رو پیدا کنه؟
نقل قول کردن
Agent bishop
#12 Agent bishop 1400-10-02 21:37
پیرو نظر قبلی یکی دیگه دلایلی که دوست دارم هابگابلین تو فیلم های بعدی باشه اینه که ما تو فیلم های مردعنکبوتی انواع و اقسام مدل خبیث های مختلف با اهداف مختلف رو دیدیم ولی تا حالا یک شخص زیرک و مکاری که قصدش اینه که رئیس خلافکارای شهر بشه رو ندیدیم و اینجوری حتی میشه فضای گانگستری هم ایجاد کرد که برای مردعنکبوتی که دوباره داره از صفر شروع می‌کنه مناسبه و اینکه وقتی بحث خلافکارای خیابانی پیش میاد به راحتی میشه از شخصیت های مثل گربه سیاه ، ماژیا ، کینگ پین ، توم استون و غیره استفاده کرد .
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1400-10-02 21:40
کسی دقت کرده الان چند روزه داریم به جای "روزی 1 مقاله"، "روزی 2 یا 3 مقاله" کار میکنیم؟ :-*
نقل قول کردن
mtdjjp
#14 mtdjjp 1400-10-02 21:45
به نقل از mtm:
spidey.ir/.../...

به جز کریون کسی تونست راینو و عقرب و گربه سیاه رو پیدا کنه؟

گوشه چپ فکر کنم راینو باشه چون راینو توی کانسپت آرت های مرد عنکبوتی شگفت انگیز2 دیدیم که راینو اون لباس مکانیکی اش رو چهار پا حرکت میکرد گوشه راست هم بلک کت هستش
بالا کنار کریون سمت راست فکر کنم عقرب باشه
نقل قول کردن
mtdjjp
#15 mtdjjp 1400-10-02 21:50
به نقل از mtm:
کسی دقت کرده الان چند روزه داریم به جای "روزی 1 مقاله"، "روزی 2 یا 3 مقاله" کار میکنیم؟ :-*

بله عجیب پر کار شدید فکر کنم قراره یه چند روز مقاله نزارید
میخواید جبران کنید باز حرف در نیاد(شوخی بودش :lol: )
نقل قول کردن
amin Hajati
#16 amin Hajati 1400-10-02 21:53
به نقل از mtm:
کسی دقت کرده الان چند روزه داریم به جای "روزی 1 مقاله"، "روزی 2 یا 3 مقاله" کار میکنیم؟ :-*

بله استاد من واقعا شگفت زده شدم که چقدر مقاله اضافه شده من دنبال شماره ۰ کمیک جدید ونوم بودم که فهمیدم باید برم صفحه ی ۲! از ۲۶ اذر تا امروز حداقل روزی یک مقاله داخل سایت هست
واقعا به سرعت مقاله داخل سایت قرار میدهید
با تشکر فراوان
نقل قول کردن
mtdjjp
#17 mtdjjp 1400-10-02 22:03
به نقل از mtm:
spidey.ir/.../...

به جز کریون کسی تونست راینو و عقرب و گربه سیاه رو پیدا کنه؟

یه نظریه دارم اونم اینه که اون کسایی که با نور مشخص شدن رو ما قبلا دیدیم و قراره دوباره هم ببینیم ولی به مااین نگفتن که کدوم شخصیت هستش یا گفتن و ما هم دقت نکردیم
نقل قول کردن
masiha_87
#18 masiha_87 1400-10-02 22:39
سلام
ممنون بابت مقاله
داستان هایی که شدیدا علاقه دارم در آینده ی این سگانه بهشون پرداخته بشه، اینان:
۱. کلون ساگا (به نظرم بد نمیشه) میتونه حتی مقدمه ی توطعه ی کلون بشه و بعد ها شغال و اینا!
۲. مرد_عنکبوتی در حومه ی شهر (وااااای! خیلی خوب میشه :lol: فقط فک کنید اون قیافه ی باحال تام رو موقعی که یه بچه کوچولو بهش بگه "عمو"! :lol: )
۳. اون داستان آشنایی پیتر با بچه ی سرطانی هم میتونه به صورت ایستراگ باشه.
۴. حضور مورلان از طریق مولتی ورس نو وی هوم
۵. مطابقت دادن لباس سیاه (ونوم) و آخرین شکار کریون که به نظرم میتونه واقعا دارک و خفن بشه. البته بعدا! مثلا تو قسمتای آخر سگانه ی جدید.
آخریش هم رابطه ای پر از پیچش با گوئن یا یه رومانس جدید (حداقل یه اسم جدید مثل میشل برای مری جین که روی گوئن اعمالش کنن) برای اشاره به دنیای عنکبوتی میتونن اسمشو گوئاندا بذارن و پیتر گوئن صداش کنه (مثلا)
البته همشون باهم که نمیتونن اقتباس بشن ولی به اینا خیلی علاقه دارم.
خلاصه اینکه خیلی ذوق دارم و امیدوارم مارول بترکونه
نقل قول کردن
mtdjjp
#19 mtdjjp 1400-10-02 22:39
به نقل از mtm:
کسی دقت کرده الان چند روزه داریم به جای "روزی 1 مقاله"، "روزی 2 یا 3 مقاله" کار میکنیم؟ :-*

استاد یه سوال وقتی که ند توی کمیک زنده موندش چطور بن رایلی تو سری توطئه کلونی ازش تونست کلون بسازه؟
نقل قول کردن
masiha_87
#20 masiha_87 1400-10-02 22:47
10#:
من پیدا کردم راینو رو
s4.uupload.ir/.../...
تشخیص ندادین؟
s4.uupload.ir/.../...
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نظر??????????
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#21 AM SM BM SM 1400-10-02 22:53
به نقل از mtm:
کسی دقت کرده الان چند روزه داریم به جای "روزی 1 مقاله"، "روزی 2 یا 3 مقاله" کار میکنیم؟ :-*

خیلی ممنون از همه نویسندگان سایت، واقعا دمشون گرم.
حیف که من هنوز نتونستم فیلم رو ببینم و نمیتونم مقالات رو بخونم و نظر بدم. :cry: :cry: :cry: دقیقا موقعی که خواستم فیلم رو ببینم، مشکلاتی پیش اومد.
نقل قول کردن
masiha_87
#22 masiha_87 1400-10-02 22:56
بلک کت رو یافتممممممم!!!!!!!!
s4.uupload.ir/.../...
اگه دقت کنید مثل نسخه ی ps4، موهاشو بسته.
s4.uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
goorlan
#23 goorlan 1400-10-02 23:56
1- احتمال بازگشت عمو بن تقریبا صفره چون برای پیترmcu هیچ بار معنایی نداره فک کنم از اول هم دنبال این بودن که تو روایت جدید از عمو بن استفاده نشه برای همین کل تاثیرات مهمی که روی اوریجین اولیه اسپایدرمن داشته رو گذاشتن برعهده باقی شخصیت ها یعنی اون حالت پدرانه و مرشد بودن به عهده تونی استارک بود و کشته شدن زن عمو می و اون جمله معروف و چیزی که توبی و اندرو هم گفتن که اون عمو بنه رسما تیر خلاصی بود به ایده بازگشت عمو بن :cry: و بنظرم عمو بن mcu خیلی وقته فوت کرده
7-آزبورن و آزکورپ هم کلا توی mcu نیستن چون نورمن حتی قبل گرین گابیلن شدن یه شخص باهوش و جاه‌طلب طلب بوده و آزکورپ هم از شرکت های مهم دنیای فناوری و پیتر mcu و ند هم به عنوان یه نوجوون خوره و نرد نشون داده شدن ولی اسم آزبورن واسشون ناشناختست تازه اصلا جذابیت اسپایدرمن و گرین گابلینی که آشنایی قبلی نداشتن و پیتر قراره اونی باشه که بخاطر اطلاعاتی که داره از رابطه صمیمی که ممکنه در آینده با نورمن بوجود بیاد سواستفاده بکنه چیه :-*
خریدار برج اونجرز هم صددرصد چهار شگفت انگیز هستن در این حد مطمئنم که تو فیلمشون قراره یه صحنه از نمای ساختمان ببینیم که دارن اسم بکستر رو روش میذارن و بعد دوربین بیاد تو محوطه داخلی و اعضا رو نشون میده :lol:
10-در این مورد اصلا در وهله اول ونوم برای چی اومد mcu؟ اشاره ای به حضور اسپایدرمن یا پیتر پارکر که نبوده و دو تا شهر کاملا جدا هم زندگی میکنن پس ادی براک چطوری میدونسته پیتر اسپایدرمنه تا تو اون دسته ای قرار بگیره که بخاطر مشکل طلسم به این دنیا اومدن؟جدا از این مسئله بنظرم اون تیکه ی جا مونده یه دلیل برای بازگشت ونومه تا جلوی تولد یه سیمبیوت دیگه که ممکنه مثل کارنیج بشه رو بگیره نه اینکه یه ونوم جدید بوجود بیاد چون هم تام هاردی خودشو واسه این نقش ثابت کرده و محبوبه هم طبق چیزی که تو فیلمای ونوم دیدیم(و تا جایی که یادمه تو کمیکا هم همینطور بوده همیشه) تیکه ی جدا شده اگه بتونه زنده بمونه یه سیمبیوت نسل بعدی میشه و خودآگاهی ونوم رو نداره
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1400-10-03 15:31
به نقل از mtdjjp:
به نقل از mtm:
کسی دقت کرده الان چند روزه داریم به جای "روزی 1 مقاله"، "روزی 2 یا 3 مقاله" کار میکنیم؟ :-*

استاد یه سوال وقتی که ند توی کمیک زنده موندش چطور بن رایلی تو سری توطئه کلونی ازش تونست کلون بسازه؟

والا متوجه سوال نشدم دقیقا ولی خب شغال از روی یه عالمه شخصیت کلون ساخت که یکیشون ند لیدز بود . ولی بعدا معلوم شد که تد این همه مدت زنده بوده
نقل قول کردن
fnS
#25 fnS 1400-10-03 17:27
سلام و تشکر بابت مقاله.
وقتی نو وی هوم رو دیدم با دیدن اینکه پیتر تنها شد و برای خودش لباس دست‌ساز درست کرد و... اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که انگار پیتر شبیه روزهای اول تبدیل شدنش به مرد عنکبوتی شده. با این تفاوت که خیلی رشد شخصیتی داشته.
حس میکنم که انگار شبیه روزهای اول مرد عنکبوتی شدن توبی یا اندرو شده.
ولی مارول ثابت کرده که اسپایدرمن mcu قراره کاملاً با اسپایدرمن های قبلی متفاوت باشه و دیگه قرار نیست همون داستان‌های تکراری رو به تصویر بکشه.
چون حقیقتا اسپایدرفن ها از دیدن دوباره‌ی اریجن تکراری اسپایدی یا مرگ عمو بن و یا مواجهه‌اش با آزکورپ و آزبورن‌ها و... خسته شدن.
درضمن، اسپایدرمن mcu علاوه بر متفاوت بودنش، همیشه غافلگیر کننده ترین اسپایدی هم بوده و داستان‌های متفاوت تر و عجیب غریب تری داشته و داره. برای همین حدس زدن در مورد چیزهایی که قراره در فرانچایز جدید اسپایدرمن mcu ببینیم واقعاً سخته. ولی به شخصه دوست دارم توی mcu به ورژن‌های دیگه‌ی اسپایدرمن پرداخته بشه. مثل مایلز مورالز یا بن رایلی و اسپایدروومن و....
خلاصه که از همین الان خیلی خیلی برای سه‌گانه‌ی جدید اسپایدی هیجان دااااارم
نقل قول کردن
mtdjjp
#26 mtdjjp 1400-10-03 18:30
به نقل از mtm:
به نقل از mtdjjp:
به نقل از mtm:
کسی دقت کرده الان چند روزه داریم به جای "روزی 1 مقاله"، "روزی 2 یا 3 مقاله" کار میکنیم؟ :-*

استاد یه سوال وقتی که ند توی کمیک زنده موندش چطور بن رایلی تو سری توطئه کلونی ازش تونست کلون بسازه؟

والا متوجه سوال نشدم دقیقا ولی خب شغال از روی یه عالمه شخصیت کلون ساخت که یکیشون ند لیدز بود . ولی بعدا معلوم شد که تد این همه مدت زنده بوده

وقتی که بن توی هیبت شغال اومدش ما دیدیم که از ند هم کلون ساخته و برای ساخت کلون هم باید دی ان ای داشته باشیم وقتی که ند توی سردخونه مثل نورمن زنده شدش یعنی توی خاک نرفت و دی ان ای هم ازش نموند پس بن چطور از ند تونست دی ان ای بدست بیاره؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44