10 نقشه مزخرف و احمقانه ابرشروران در دنیای کمیک!

10 نقشه مزخرف و احمقانه ابرشروران خبیث سوپر ویلن در دنیای کمیک!

این مقاله را بخوانید تا بفهمید سوپر ویلن های دنیای کمیک گاهی اوقات مضحک ترین نقشه ها رو برای رسیدن به اهداف پلید خود دنبال کرده اند!

 

10- پدر سوپربوی تبدیل به یک خبیث میشه تا بهش کمک کنه یک خبیث دیگر را دستگیر کنه!

  پدر سوپربوی تبدیل به یک خبیث میشه تا بهش کمک کنه یک خبیث دیگر را دستگیر کنه!

باید قبول کرد که کم نبودند داستان هایی از کمیک های دی سی در دهه های 50 و 60 میلادی که موضوعات عجیب و مضحکی داشتند ولی خیلی از آنها در مقایسه با چیزی که در شماره 84 از کمیک Superboy چاپ شد شاهکار محسوب میشن! در این کمیک، گانگستری به نام «ویک مونستر» از خبیث جدیدی برای انجام نقشه های خودش کمک میگیره. در کمال تعجب این خبیث جدید که لقبش مهاجم رنگین کمانی (Rainbow Raider)  است (و البته نباید با شخصیت خبیث دیگری با همین نام که در این مقاله بهش اشاره کرده بودیم اشتباه بگیریدش)، انگار موفق شده بوده  نیروهای پلیس و حتی سوپربوی را به کمک کلاهخود مخصوص خودش شستشوی مغزی داده و ذهنشون رو کنترل کنه ! اما در نهایت معلوم شد که مهاجم رنگین کمانی در واقع پدر زمینی سوپربوی یعنی «جاناتان کنت» بوده که به طور مقطعی در نقش خبیث ظاهر شده بود تا سوپربوی به قدر کافی به ویک مونستر نزدیک بشه و بتونه دستگیرش کنه!!! ولی خب چرا جناب کنت خودش از قدرت های شستشوی مغزی خودش برای دستگیری ویک مونستر استفاده نکرده بود؟!

  

9- لوکی برای تنبیه کردن ددپول او را شبیه به تام کروز میکنه!

  لوکی برای تنبیه کردن ددپول او را شبیه به تام کروز میکنه!

لوکی یک بار وانمود کرد که پدر وید ویلسون ملقب به ددپول است تا اینجوری گولش بزنه تا چکش ثور (میولنیر) را برایش بدزده. علیرغم اینکه ددپول تونست این کار رو برای لوکی انجام بده ولی همچنان قبول نداشت که لوکی پدرشه. در نتیجه لوکی برای تنبیه کردن ددپول او را نفرین کرد. حالا نفرینش چی بود؟ اینکه تا زمانی که با پدرش آشتی نکنه چهره اش مثل تام کروز (هنرپیشه مشهور سینما) دربیاد!!! خب این به نظر طلسم بدی نمیاد، درسته؟ (مخصوصا با در نظر گرفتن صورت داغونی که ددپول داره!) ولی خیلی زود معلوم شد که کلی آدم تو کوچه و خیابون ازش درخواست امضاء میکنند و باعث میشن که کلافه بشه. بنابراین ددپول تصمیم گرفت هر طور که شده از شر این صورتش خلاص بشه! او صورتش رو کوبید به آیینه یا رفت زیر قطار و ... ولی نابود نشدنی نبود که نبود و حتی یک خراش هم رویش نیفتاد! اما ناگهان به طور کاملاً تصادفی ددپول با پدر واقعی خود برخورد کرد و آنها اختلافتشان را کنار گذاشتند و اینجوری طلسم لوکی باطل شد! ضمناً، چکشی که ددپول به لوکی داده بود نیز جعلی از آب درآمد و نقشه مزخرف لوکی نقش بر آب شد! (ضمن اینکه این موضوع معلوم میکنه که ددپول چطور تونسته بوده چکش ثور را بلند کنه!).

 

8- دکتر اختاپوس تصمیم میگیره با زن عموی مرد عنکبوتی ازدواج کنه تا به تاسیسات اتمی دست پیدا کنه!

http://spidey.ir/images/img/content/wedding/biggest/ock-may-wedding.jpg

کلا تو دنیای کمیک همیشه یک نیمچه علاقه یا رابطه ای بین دکتر اختاپوس و زن عموی پیتر پارکر (مِی پارکر) بوده! (البته این به این معنا نیست که بین اونا واقعا چیزی بوده ها!) اولش همه چیز از اونجا شروع شد که به طور اتفاقی دکتر اختاپوس مستاجر خانه زن عمو می شد! البته او این کار رو کرد که بتونه بدون اینکه کسی بهش شک کنه نقشه های شوم خودش را به پیش ببره. اسپایدرمن هم از اینکه دکتر اختاپوس در خانه زن عمویش اتاق اجاره کرده بود حسابی شاکی شد! بعد از چند سال شاهد داستان دیگری در کمیک بوک های مرد عنکبوتی بودیم که دکتر اختاپوس را در دل یک جنگ بین گروه های گانگستری نشان میداد که با خلافکاری به نام «کله چکشی» (Hammerhead) و افرادش میجنگید. او سپس سعی کرد با زن عمو می ازدواج کنه!!! چرا؟ چون زن عمو می بدون اینکه خودش بدونه جزیره ای را به ارث برده بود که در آن تاسیسات اتمی قرار داشت! پس دکتر اختاپوس فکر میکرد اگر با زن عمو می ازدواج کنه صاحب اون جزیره و تاسیسات اتمی میشه! ولی خدا رو شکر که اتفاقاتی افتاد که این وصلت سر نگرفت!!! (البته این قضیه یه کم برام آشناست ... بزار یه کم فکر کنم ... آهان! تو فیلم Superman Returns هم لکس لوثر همین جوری صاحب یه جزیره شد!). ولی خدا رو شکر که آخرش همه چیز به خیر گذشت!

 

7- دکتر دووم چهار شگفت انگیز رو میفرسته به گذشته تا برایش گنج پیدا کنند!

دکتر دووم چهار شگفت انگیز رو میفرسته به گذشته تا برایش گنج پیدا کنند!

«دکتر دووم» یکی از برترین شخصیت های خبیث دنیای کمیک است ولی باید قبول کرد که اولین حضورش در دنیای کمیک در شماره 5 از کمیک Fantastic Four روی داد چنگی به دل نزد! او کل ساختمان بکستر (مقر گروه چهار شگفت انگیز) را با شبکه ای الکتریکی پوشاند و سپس چهار شگفت انگیز را به قلعه خودش تله پورت کرد. او از سوزان استورم (زن نامرئی) به عنوان گروگان استفاده کرد و به بقیه اعضای تیم دستور داد تا با استفاده از ماشین زمانش به گذشته سفر کنند و گنج مشهور دزد دریایی به نام "ریش مشکی" (Blackbeard) را برایش پیدا کنند! پس آنها به قرن 18 میلادی میروند و دزدان دریایی بهشان حمله میکنند و بن گریم (ثینگ) خودش را به شکل ریش مشکی درمیاره (با گذاشتن یک ریش مصنوعی و پوشیدن لباس دزدان دریایی!). علیرغم اینکه او پوستش نارنجیه ولی دزدان دریایی گول میخورند ! در نهایت صندوقچه گنج رو پیدا میکنند ولی قبل از اینکه به تایم لاین خودشون برگردند محتویات آن را خالی میکنند. وقتی صندوق را به دست دووم میدن او بهشون میگه که جواهر مرلین باید در آن باشه که باعث میشه شکست ناپذیر بشه ولی از آنجاییکه صندوق خالیه پس نقشه اش شکست میخوره! واقعا چرا دکتر دووم کبیر باید همچین نقشه ای که به طور غیر ضروری پیچیده بود را طراحی کنه در حالی که خودش یا حتی روبات هایش را میتونست بفرسته به گذشته تا گنج را برایش پیدا کنند؟!

 

6- جوکر با بازی با کلمات دست به هرج و مرج میزنه!

 جوکر با بازی با کلمات دست به هرج و مرج میزنه!

در شماره 12 از کمیک Batman که سال 1942 منتشر شد شاهد هستیم که جوکر از نقشه جدید خودش برای ایجاد هرج و مرج در شهر پرده برداری میکنه : بازی با کلمات! او نامه ای را به کمیسر گوردون میفرسته که در آن نوشته میخواد "شهر رو قرمز کنه" (Paint the town Red). "شهر رو به رنگ قرمز درآوردن" در زبان انگلیسی یک اصطلاح است که معنی "خوشگذرانی کردن" یا "بیرون رفتن و جشن گرفتن" میدهد. وقتی گوردون نامه را دریافت میکنه با خودش به این نتیجه میرسه که جوکر منظورش از خوشگذرانی اینه که میخواد عده زیادی را به قتل برسونه. بنابراین نیروهای خودش را به حالت آماده باش درمیاره ولی جوکر به جای کشتن ، واقعا با هواپیما روی ساختمان های گاتهام رنگ قرمز میریزه! او سپس شوخی های مشابه دیگری میکنه و مثلاً میگه که میخواد "دنیا را به آتش بکشه" (set the world on fire)   و بتمن متوجه میشه که او میخواد به یک آسمان خراش ضد آتش حمله کنه! شش سال پس از چاپ این کمیک بود که دی سی به ذهنش رسید شخصیت خبیث جدیدی به نام «ریدلر» خلق کنه که با طرح کردن معما دست به جنایت میزد!

 

5- سیوانا سربازان را به بچه تبدیل میکنه تا بتونه سلاحشون رو بدزده!

 سیوانا سربازان را به بچه تبدیل میکنه تا بتونه سلاحشون رو بدزده!

اونایی که "شزم" رو دیدن احتمالا شاید با خودشون فکر کنند که خبیث این فیلم یعنی «دکتر سیوانا» خیلی خفنه! ولی این شخصیت (که اینجا معرفی شده است) اکثرا در کمیک های اولیه شزم نقشه های مزخرف و بیخودی میکشید (مثلا یک بار سعی کرد با اختراع کردن پماد خنده دنیا را تسخیر کنه!). اما همه آنها در مقابل نقشه ای که در شماره 13 از کمیک Whiz Comics کشید واقعا هیچ بودند! در این داستان بیلی بتسون متوجه میشه که مردم شهر دارند تبدیل به بچه های خردسال میشن و دکتر سیوانا پشت قضیه قرار داره (او این کار را به وسیله پمادی انجام داده بود که میتونست 30 سال از عمر مردم را کاهش بده!). خب آدم اگه فقط  کمی به موضوع دقیق نگاه کنه متوجه میشه که او با این فرمولی که اختراع کرده بوده میتونسته ثروتمند ترین مرد جهان بشه ولی ازش برای چی استفاده کرد؟ برای اینکه سربازان را در یک پایگاه به بچه تبدیل کنه تا بتونه سلاح هاشون رو بدزده!

 

4- نازی ها با گران کردن قیمت شیر به دنبال به زانو درآوردن مردم آمریکا بودند!

 نازی ها با گران کردن قیمت شیر به دنبال به زانو درآوردن مردم آمریکا بودند!

در یکی از داستان های زن شگفت انگیز (Wonder Woman) که سال 1942 منتشر شد، دایانا پرینس به این نتیجه عجیب میرسه که قیمت شیر بالا رفته! دایانا که حس میکنه یک نقشه خبیثانه ای در جریان است (!) میره سراغ رئیس اداره شیر و لبنیات و میفهمه که رئیس یکی از شرکت های تولید محصولا لبنی نوعی حق انحصاری در این زمینه داره و با نازی های آلمان نیز همکاری میکنه! او در نهایت میفهمه که نازی ها نقشه شون این بوده که میلیون ها دلار را صرف خرید شیر بکنند و سپس قیمت آن را آنقدر بالا ببرند که کسی از مردم آمریکا توانایی خرید شیر را نداشته باشه تا در نتیجه استخوان های کودکان این کشور ضعیف بشن  و وقتی بزرگ شدن  نتونن با آلمان ها جنگ کنند!!! این نقشه نه تنها عجیب و غیر قابل باور بلکه غیر منطقی و احماقانه هم هست چون این کودکان حداقل 15 سالی طول میکشه تا اونقدر بزرگ بشن که به جبهه بروند و با آلمان ها بجنگند!

 

3- لکس لوثر 40 تا کیک میدزدد!

  لکس لوثر 40 تا کیک دزدیده!

شما احتمالا با این یکی آشنا باشید زیرا چند سال پیش تبدیل شد به یک meme بامزه در اینترنت! ریشه اش برمیگرده به ابرفرهنگ (Super Dictionary) که سال 1978 منتشر شد که در واقع یک کتاب آموزشی بود که سعی میکرد به بچه های کم سن و سال ریاضی یاد بده. شخصیت های معروف دی سی مثل سوپرمن، بتمن، فلش و واندرومن در این کتاب حضور داشتند ولی خنده دار ترین بخش آن مربوط به صفحه ای میشد که رویش نوشته بود"وقتی هیچ کس حواسش نبود، لکس لوثر 40 عدد کیک دزدید. او 40 کیک برداشت. یعنی 4 تا 10 تا. و این خیلی کار بدی بود"!!! خب لکس لوثر دشمن برتر سوپرمنه  و یک نابغه است که میتونه به راحتی برای خودش 40 کیک بخره تا مجبور به دزدیدن نشه. قطعا الان میگید که این کتاب درسی چه ربطی به وقایع دنیای کمیک بوک داره؟ راستش سال 2011 شماره 709 از کمیک Superman منتشر شد که در آن فلش بکی رو دیدیم که نشان میداد لکس وقتی نوجوان بوده 40 کیک دزدیده! (تصویرش اینجاست).

 

2- مگنتو اعضای مردان ایکس رو با بالون به هوا میفرسته تا نابود بشن!

 مگنتو اعضای مردان ایکس رو با بالون به هوا میفرسته تا نابود بشن!

سال 1966 و در شماره 17 از کمیک بوک X-men، مگنتو به عمارت ایکس من نفوذ میکنه تا طی نقشه جدید خودش ایکس من رو نابود کنه. این نقشه چه میتونه باشه؟ هک کردن دستگاه مهمی مثل سریبرو؟ منفجر کردن عمارت ایکس؟ دزدیدن برخی از اعضای مردان ایکس؟ نه! او تیم اولیه مردان ایکس رو سوار یک بالون میکنه و سپس آن را به آسمان میفرسته زیرا تصورش بر اینه که وقتی به ارتفاع مورد نظر (100 هزار پا) برسه به دلیل کمبود اکسیژن نابود میشوند !!! اما سایکلاپس با اشعه خودش سوراخ کوچکی در بالون ایجاد میکنه که باعث میشه خیلی نرم و آهسته به سمت زمین فرود بیاد و سپس میرن سراغ مگنتو و میفهمن که در حال انجام  یک نقشه احمقانه دیگر است: خلق ارتشی از کلون های جهش یافته!

 

1- خلافکاران گاتهام تلاش میکنند برای بتمن زن بگیرن تا سرش گرم بشه و وقت نکنه تو کاراشون دخالت نکنه!

 خلافکاران گاتهام تلاش میکنند برای بتمن زن بگیرن تا سرش گرم بشه و وقت نکنه تو کاراشون دخالت نکنه!

در شماره 214 از کمیک Batman که سال 1969 منتشر شد شاهد بودیم که تبهکاران گاتهام اونقدر از دست اینکه بتمن نقشه هاشون را خراب کرده جون به لب شدند که به این نتیجه رسیدند اگر بتمن زن بگیره دیگه اونقدر وقت نداره که در شهر گشت بزنه و اینجوری میتونن نقشه هاشون رو عملی کنند!!! پس یک میلیون دلار صرف تبلیغ کردن برای چاپ تبلیغاتی میکنند که رویشان نوشته بود: wanted for marriage    ! وقتی زنان شهر این آگهی ها را میبینند از هیجان دیوانه میشوند و میفتند دنبال بتمن تا ازش خواستگاری کنند! در نتیجه ده ها دختر میریزن سر بتمن و رابین (خیلی هاشون میرن و در جاهای خطرناک شهر انتظار میکشند زیرا میدونند احتمال اینکه بتمن بیاد اونجاها بیشتره!). آخرش هم معلوم میشه تبهکارانی که این نقشه کشیده بودند فقط میخواستند چند تا لباس بدزدند!!! پس یعنی 1 میلیون دلار صرف کردند برای دزدیدن یک مشت لباس!

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 دفعه ای که ابرشروران کمیک بوکی به شیوه ای عجیب و احمقانه شکست خوردند!

مزخرف ترین مرگ های دنیای کمیک بوک!

مزخرف ترین شخصیت های دنیای کمیک بوک

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

بیخود ترين دشمنان مرد عنكبوتی !

15 دشمن بیخود بتمن!

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند 

10 سلاح عجیب و مسخره در دنیای کمیک!

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

15 تغییر لباس در شخصیت های کمیک بوکی که باعث عصبانیت هواداران شد

15 ابرخبیثی که اسم ضایع دارند!

10 ابرشروری که بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند!

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

بدترین لباس های ابرقهرمانان (SUPERHEROES) در دنیای کمیک

10 شخصیت برتر مارول که قدرت‌ های چندش‌ آور دارند

بدترین گروه های ابرقهرمانی دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1399-06-20 12:37
لطفا اگه اشتباه تایپی تو مقاله میبینید بگید تا درست بشه
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#2 Mr. Doctor 1399-06-20 13:03
سلام.خسته نباشید استاد.
مقاله ی خیلی بامزه ای بود،مخصوصا شماره1 و شماره4. :lol:
ولی شماره4 بیشتر احمقانه بنظر میرسید :o
ممنونم ازتون
نقل قول کردن
O.P.M
#3 O.P.M 1399-06-20 13:18
مقاله جالبی بود استاد.
یک میلیون دلار خرج کردن که لباس بدزدن :o
مثل این بود که تو سریال ارو خواهر الیور دزدی میکرد مادرش به مغازه داره باج میداد خو دیوونه برو لباس بخر :-|
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#4 Ehsan Spider 1399-06-20 13:38
ایول کارتون عالیه چه مقاله ای واقعا دستتون درد نکنه
مورد ۱و ۴ و ۹ خیلی عجیب و احمقانه هستند .
بخصوص ۱ خخخخ .
دست گلتون درد نکنه استاد
نقل قول کردن
ironspider
#5 ironspider 1399-06-20 13:39
سلام استاد وقت بخیر
استاد دستتون درد نکنه مقاله خیلی چالبی بود.

تشکر استاد
نقل قول کردن
slade wilson
#6 slade wilson 1399-06-20 13:41
به نقل از mtm:
لطفا اگه اشتباه تایپی تو مقاله میبینید بگید تا درست بشه

سلام به سلطان کمیک بوک اول از مقاله جالب و باحال شما تشکر میکنم راستی گفتین غلط تایپی بگیرید در شماره 6 خط سوم کمیسر نوشتین کمیسیر گفتم تا مثل هر مقاله زیبا و بدون غلط باشه ;-)
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1399-06-20 14:45
به نقل از slade wilson:
به نقل از mtm:
لطفا اگه اشتباه تایپی تو مقاله میبینید بگید تا درست بشه

سلام به سلطان کمیک بوک اول از مقاله جالب و باحال شما تشکر میکنم راستی گفتین غلط تایپی بگیرید در شماره 6 خط سوم کمیسر نوشتین کمیسیر گفتم تا مثل هر مقاله زیبا و بدون غلط باشه ;-)

ممنون گه گفتی
تصحیج شد
نقل قول کردن
Bat_spidey
#8 Bat_spidey 1399-06-20 15:25
واقعا ممنون بابت مقاله خیلی جالب و خنده دار بود امیدوارم از این دست مقالات بیشتر بنویسین تو سایت
به نظرم شماره 4 می تونست رتبش بالاتر باشه چون خیلی خیلی مسخره بود
شماره 6 یادمه تو یکی از قسمت‌های سریال انیمیشنی the batman بود داستانش که توش جوکر پنگوئن و ریدلر شهر رو رنگ میکردن تا نشون بدن کدوم قسمت شهر مال اوناست
نقل قول کردن
slade wilson
#9 slade wilson 1399-06-20 15:36
به نقل از mtm:
به نقل از slade wilson:
به نقل از mtm:
لطفا اگه اشتباه تایپی تو مقاله میبینید بگید تا درست بشه

سلام به سلطان کمیک بوک اول از مقاله جالب و باحال شما تشکر میکنم راستی گفتین غلط تایپی بگیرید در شماره 6 خط سوم کمیسر نوشتین کمیسیر گفتم تا مثل هر مقاله زیبا و بدون غلط باشه ;-)

ممنون گه گفتی
تصحیج شد

خواهش میکنم استاد من هر کاری برای سایت انجام میدم درسته که نه مقاله نویسم نه مترجم هستم و نه ادیتور ولی هر کاری برای این سایت میکنم تا مفید باشم استاد شما خیلی به گردن ما حق دارید روز و شبتون این سایت خوبه کسی دیگری بود می‌گفت ای با با خسته شدم ولی شما اصلا خستگی نمی‌شناسید و تبدیل شدیند به یک اسطوره که من خیلی دوستش دارم موفق و پیروز باشید ارادتمند شما ناصر
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1399-06-20 15:38
به نقل از Bat_spidey:
واقعا ممنون بابت مقاله خیلی جالب و خنده دار بود امیدوارم از این دست مقالات بیشتر بنویسین تو سایت

به قدر کافی نوشتیم
یه نگاهی به انتهای مقاله و بهش "مقالات مرتبط" بندازید متوجه میشید
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1399-06-20 15:39
به نقل از slade wilson:
به نقل از mtm:
به نقل از slade wilson:
به نقل از mtm:
لطفا اگه اشتباه تایپی تو مقاله میبینید بگید تا درست بشه

سلام به سلطان کمیک بوک اول از مقاله جالب و باحال شما تشکر میکنم راستی گفتین غلط تایپی بگیرید در شماره 6 خط سوم کمیسر نوشتین کمیسیر گفتم تا مثل هر مقاله زیبا و بدون غلط باشه ;-)

ممنون گه گفتی
تصحیج شد

خواهش میکنم استاد من هر کاری برای سایت انجام میدم درسته که نه مقاله نویسم نه مترجم هستم و نه ادیتور ولی هر کاری برای این سایت میکنم تا مفید باشم استاد شما خیلی به گردن ما حق دارید روز و شبتون این سایت خوبه کسی دیگری بود می‌گفت ای با با خسته شدم ولی شما اصلا خستگی نمی‌شناسید و تبدیل شدیند به یک اسطوره که من خیلی دوستش دارم موفق و پیروز باشید ارادتمند شما ناصر

ممنون
نظر شما خستگی منو از تن و جانم درآورد
نقل قول کردن
Alisa_Aryana
#12 Alisa_Aryana 1399-06-20 15:51
واقعا یک میلیون دلار خرج کردن واسه چند تا لباس؟؟؟ این کار خیلی احمقانه‌ست مثل این میمونه که میخوای یک بستتی چهار هزار تومنی بخری بعد ببینی مغازه دار خوابش برده بعدش بیای هفتاد میلیون تومن بدی به دریل بعدش پونصد هزار تومن بدی به یک نفر تا برات زمینو الکی بکنه و گند بزنه تو آسفالت تا صداش مغازه دار رو از خواب بیدار کنه و متوجه نشه که نقشه تو بوده و تو باعث شدی از خواب بپره و فقط فکر کنه یک کارگر ساده داشته کار میکرده طبق معمول واقعا اینکار این دزدا تو شماره یک خیلی احمقانه بود دقیقا مثل همین کاری که گفتم فقط ضرر میخوری :-|
نقل قول کردن
Captain-spidey
#13 Captain-spidey 1399-06-20 16:07
:lol: :lol: :lol: :lol:
استاد دستتون درد نکنه مقاله خیلی جالب و اسمی بود انصافا
من مورد بک رو دیدم پوکبدم از خنده
ایشالله همیشه پاینده باشید و بتونید از این مقاله ها واسه سایت بنویسید
نقل قول کردن
magic sinbad
#14 magic sinbad 1399-06-20 16:39
البته مشابه اینها تو دنیای واقعی هم دیده میشه برای مثال در طول جنگ سرد که سازمان های جاسوسی سعی می کردند به جای انسان ها از حیوانات برای جاسوسی استفاده بکنن ! سازمان سیا هم بیش از چند صد میلیون دلار ! برای آموزش بچه گربه ها ! برای جاسوسی از شوروی ، خرج کرد که البته انواع وسایل جاسوسی رو تو احشام گربه ها جا میذاشتن و در هنگام آموزش بچه گربه ها خوب عمل میکردن ولی موقع خود عملیات غریزه ی حیوانیشون بر اونها غلبه میکرد و دیگه ... .
شماره ی یک فکمو درآورد! بتمن چقدر دشمن های خیرخواهی داره ! بیچاره بتمن !.
من فکر میکنم که ابرشرورها چون معمولا کودکی بدی داشتند و نمیتونستن بازیگوشی و سرگرمی های مضحک بکنن ، بنابراین براشون عقده شد و دیگه چه کسی بهتر از ابرقهرمان ها !.
نقل قول کردن
old man omid
#15 old man omid 1399-06-20 21:22
عالی بود استاد خسته نباشید.
اقای ترابی من دوتا سوال دیگه ام دارم ک کسی رو بهتر و وارد تر از شما نمیشناسم تا ازش بپرسم .
1 - اگه تو کمپانی دیگه ای از ایده ی جهش یافته ها استفاده بشه ، تقلید از ایکس من ب حساب میاد ؟
2 - امکانش هست که ی مقاله مربوط به نحوه ی انتشار کمیک های مارول بنویسید ؟
مثلا در ماه چند تا نسخه از چند سری به چاپ میرسه ؟
نقل قول کردن
AmirAbbas
#16 AmirAbbas 1399-06-20 22:06
خیلی مقاله خوبی با پسرعمه م داشتیم میخوندیم سرشماره 1 خیلی خندیدیم :D :D :D
نقل قول کردن
Bat_spidey
#17 Bat_spidey 1399-06-20 22:39
به نقل از mtm:
به نقل از Bat_spidey:
واقعا ممنون بابت مقاله خیلی جالب و خنده دار بود امیدوارم از این دست مقالات بیشتر بنویسین تو سایت

به قدر کافی نوشتیم
یه نگاهی به انتهای مقاله و بهش "مقالات مرتبط" بندازید متوجه میشید

ببخشید شاید من منظورم رو اشتباه رسوندم منظورم این بود که این مقالات چون بامزه اند هر چی بیشتر بنویسین بهتره !
نقل قول کردن
Xtriwer
#18 Xtriwer 1399-06-20 23:03
شماره یک واقعا عالی بود ممنون استاد ترابی بابت مقاله
نقل قول کردن
hassan91
#19 hassan91 1399-06-21 00:40
با تشکر بابت مقاله.
مورد اول عندش بود :D :D
نقل قول کردن
Red_Right_Hand
#20 Red_Right_Hand 1399-06-21 02:56
فقط شماره 4.
انصافاً ایده از این مضحک‌تر نمی‌شه!
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1399-06-21 20:39
به نقل از old man omid:
عالی بود استاد خسته نباشید.
اقای ترابی من دوتا سوال دیگه ام دارم ک کسی رو بهتر و وارد تر از شما نمیشناسم تا ازش بپرسم .
1 - اگه تو کمپانی دیگه ای از ایده ی جهش یافته ها استفاده بشه ، تقلید از ایکس من ب حساب میاد ؟
2 - امکانش هست که ی مقاله مربوط به نحوه ی انتشار کمیک های مارول بنویسید ؟
مثلا در ماه چند تا نسخه از چند سری به چاپ میرسه ؟

1- بستگی داره
2- اونم بستگی داره الان به خاطر کرونا خیلی نحوه انتشار فرق کرده. قبلا هر عنوان ماهیانه بود بعضی هم مثل امیزینگ اسپایدرمن هر ماه دو بار میان
نقل قول کردن
Super-spider
#22 Super-spider 1399-06-21 22:12
مثل همیشه مقالتون عالی بود استاد

من که سر. خوندن مقاله کاملا هنگ کردم یعنی چطور نویسنده ها همچین چیز های عجیبی به ذهنشون رسیده بعد برای همچین شخصیت های خفنی مثل بتمن
نقل قول کردن
old man omid
#23 old man omid 1399-06-22 03:45
به نقل از mtm:
به نقل از old man omid:
عالی بود استاد خسته نباشید.
اقای ترابی من دوتا سوال دیگه ام دارم ک کسی رو بهتر و وارد تر از شما نمیشناسم تا ازش بپرسم .
1 - اگه تو کمپانی دیگه ای از ایده ی جهش یافته ها استفاده بشه ، تقلید از ایکس من ب حساب میاد ؟
2 - امکانش هست که ی مقاله مربوط به نحوه ی انتشار کمیک های مارول بنویسید ؟
مثلا در ماه چند تا نسخه از چند سری به چاپ میرسه ؟

1- بستگی داره
2- اونم بستگی داره الان به خاطر کرونا خیلی نحوه انتشار فرق کرده. قبلا هر عنوان ماهیانه بود بعضی هم مثل امیزینگ اسپایدرمن هر ماه دو بار میان


1- اها ممنون
2 - استاد منظورم اینه که در ماه چند عنوان ماهیانه داره؟ یعنی هم کمیک های امیزینگ اسپایدرمن هم سری کمیک های ونوم هم ولورین و ...
چند تا عنوانه مختلف در ماه منتشر میشه منظورم این بود
ممنون میشم جواب بدید
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1399-06-23 20:34
به نقل از old man omid:
به نقل از mtm:
به نقل از old man omid:
عالی بود استاد خسته نباشید.
اقای ترابی من دوتا سوال دیگه ام دارم ک کسی رو بهتر و وارد تر از شما نمیشناسم تا ازش بپرسم .
1 - اگه تو کمپانی دیگه ای از ایده ی جهش یافته ها استفاده بشه ، تقلید از ایکس من ب حساب میاد ؟
2 - امکانش هست که ی مقاله مربوط به نحوه ی انتشار کمیک های مارول بنویسید ؟
مثلا در ماه چند تا نسخه از چند سری به چاپ میرسه ؟

1- بستگی داره
2- اونم بستگی داره الان به خاطر کرونا خیلی نحوه انتشار فرق کرده. قبلا هر عنوان ماهیانه بود بعضی هم مثل امیزینگ اسپایدرمن هر ماه دو بار میان


1- اها ممنون
2 - استاد منظورم اینه که در ماه چند عنوان ماهیانه داره؟ یعنی هم کمیک های امیزینگ اسپایدرمن هم سری کمیک های ونوم هم ولورین و ...
چند تا عنوانه مختلف در ماه منتشر میشه منظورم این بود
ممنون میشم جواب بدید

من از کجا بدونم؟! چیز ثابتی نیست که
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#25 AmirhoseinJafari2005 1399-10-16 15:51
مورد ۱ خیلی خنده دار بود :lol:
نقل قول کردن
THE PUNISER
#26 THE PUNISER 1402-10-05 12:42
اوه اوه. فقط مورد شماره 1 و بتمن. واقعا داستانای بتمن آبرو ریزی بودنا :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45