15 تغییر لباس در شخصیت های کمیک بوکی که باعث عصبانیت هواداران شد

15 تغییر لباس در شخصیت های کمیک بوکی که باعث عصبانیت هواداران شد

مقاله ای جالب که قطعا به معلومات شما اضافه خواهد کرد!

مقدمه: در دنیای کمیک رسمه که هر از گاهی به خاطر ایجاد تنوع لباس مخصوص یا کاستوم شخصیت های کمیک بوکی را عوض کنند. این کار معمولا میتونه به بالا رفتن فروش کمیک بوک کمک کنند. درسته که این تغییرات همیشه مقطعی هستند و همیشه آخرش دوباره ظاهر کلاسیک برمیگرده ولی در هر حال هواداران به تغییرات اینچنینی خیلی حساس هستند و خیلی وقتها شاکی میشوند. در این مقاله با 15 دفعه ای که این اتفاق افتاد، آشنا میشویم.

 

15- لباس دکتر فیت در دهه 90 میلادی

لباس دکتر فیت در دهه 90 میلادی

«دکتر فیت» (Dr. Fate) جادوگر بزرگ دنیای دی سی است. لباس خوب و کلاسیکی هم دارد که به رنگ طلایی و آبی است. اون کلاهخودی که کل صورتش رو میپوشونه واقعا جالبه و بر مرموزیت او اضافه میکنه! اما دی سی دهه 90 حسابی گند زد به این لباس. البته در این دهه یک دکتر فیت جدید را شاهد بودیم به نام «جرد استیونز» که اسمش رو گذاشته بود Fate. کاملا معلومه طراحان لباس او از روند غالب دهه 90 میلادی پیروی کرده اند و تا میتونستند ایشون رو افراطی جلوه دادند به طوری که آدم با دیدنش یاد «پانیشر» میفتاد!!! از موهای رنگ کرده بگیر تا تتوی های رو صورت، وسایل غیر ضروری روی لباس و چاقو! این نسخه از دکتر فیت اونقدر آشغال بود که خیلی زود به صورت خیلی بیخود کشته شد و دکتر فیت سابق دوباره برگشت.

 

14- لباس ناف نمای ثور!

 لباس Crop Top

این شاید بهترین لباس ثور نباشه و بعضی ها ازش خوششون نمیاد ولی به بهترین شکل ممکن اون حال و هوای خاص دنیای کمیک در دهه 90 میلادی را که همه چیز حالت اغراق آمیز داشت را نشان میده. لباسش به این دلیل crop top نامیده میشه چون عضلات بالای شکمش را نشان میده! (crop top یعنی لباس ناف نما) اون ماسکی که آدم را یاد «گمبیت» میندازه یا اون محافظ (pad) های  روی شانه (که یادآور لباس شخصیت های مثل Cableهستند)، همه و همه آدم رو یاد فضای دیوانه وار دهه 90 میلادی می اندازند. 

 

13- لباس جدید واندروُمن در اواسط دهه 90 میلادی

لباس جدید واندروُمن در اواسط دهه 90 میلادی

سال 1994 مادر واندروُمن برنامه ای ترتیب داد تا از دخترش محافظت نماید. یعنی فهمیده بود که دست سرنوشت چنین رقم زده که دایانا در نبردی کشته شود بنابراین نقشه ای کشید تا دخترش دیگر واندرومن نباشد! (همچین سناریویی را قبلا اودین برای پسرش ثور طراحی کرده بود!). سپس رقابت جدیدی ترتیب داد تا طی آن واندرومن جدیدی را انتخاب کند و همزمان قدرت های دخترش را نیز کاهش داد تا نتواند در رقابت پیروز گردد. در نتیجه واندرومن جدیدی به نام «ارتمیس» انتخاب شد که تاریخچه واقعا عجیبی هم دارد. ولی دایانا از دست مادرش ناراحت شد و دوست داشت همچنان یک ابرقهرمان باقی بماند. لباس جدیدی هم بر تن کرد که به Leather Biker Wonder Woman Costume معروف است. خیلی هم عجیب و غریب بود این لباس! شورتش خیلی کوتاه بود. یک کاپشن موتور سواری هم پوشیده بود که زیرش تقریبا هیچی نبود (!!!). در هر حال شرمنده که نمیشه عکسش رو به طور سانسور نشده نشان داد!

 

12- لباس آبی و الكتریكی سوپرمن

لباس ابي سوپرمن

سال 1998 داستانی از سوپرمن چاپ شد كه در آن منشا نیروهای او الكتریكی  شد و بنابراین لباسی پوشید تا از انتشار آن جلوگیری كند.  البته سوپرمن هنوز قدرت های فوق بشری خودش را داشت ولی حالا میتوانست انرژی های مختلفی كه در پیرامون اش بودند را حس كنند، مثل رادیواكتیو، الكتریسیته، نیروهای مغناطیسی و .... ضمن اینكه لحظات مضحكی هم برایش پیش می آمد مثلا اگر زياد به دستگاه تست نان نزدیك میشد، منفجرش ميكرد !!!   بعد از مدتی سوپرمن به دو شخصیت متضاد تقسیم شد: یكی سوپرمن آبی رنگ كه آرام و منطقی تر بود و دیگری سوپرمن قرمز رنگ كه خشن تر و جسور تر بود:

سوپرمن قرمز

هواداران از این ایده زیاد استقبال نكردند و در نهایت آنها با هم جنگیدند و بار دیگر با تركیب سوپرمن آبی با قرمز همان سوپرمن همیشگی شكل گرفت.

   

11- لباس «زن نامرئی» دهه 90 میلادی

لباس «زن نامرئی» دهه 90 میلادی

در دهه 80 میلادی «جان بیرن» نویسنده و طراح بزرگ كمیك های چهار شگفت انگیز داستانی نوشت كه در آن روح شخصیتی خبیث به نام Malice به «سوزان استورم» يا همان زن نامرئي  نفوذ كرد. سپس در دهه 90 میلادی مارول بار دیگر به این ایده رجوع كرد . یعنی این بار در بحبوحه داستان «جنگ بینهایت" (infinity war) دیدیم كه هنوز آثاری از Malice  در وجود سوزان باقی مانده و او نسبت به قبل عصبی تر و پرخاش گر شده است.  لباس سوزان هم خيلي تغيير كرد. یعنی  لباس آبی تیره  کلاسیک چهار شگفت انگیز کنار گذاشته شد و .......خب.....دقیقا چگونه می توان آنچه که سو استورم پوشید را توصیف كرد ؟ شاید فقط بتوان گفت این لباس خیلی جلف و منشوری بود (به خاطر همینه که عکس بالا سانسور شده و  شما تقریبا هیچی از آن مشاهده نمیکنید! ) متاسفانه این لباس هم  بخشی از  جز روندی بود كه  که ناشران درطول دهه 90 پیش میگرفتند تا میزان فروش را بالا ببرند.

 

10- لباس بتمن روبوکاپ!

 لباس بتمن روبوکاپ!

یادتون باشه تو این مقاله گفتم که لباس «عزرائیل» که در دهه 90 میلادی برای مدتی جانشین بتمن شد یکی از بدترین هاست. ولی لااقل اون لباس تا حدی به لباس کلاسیک بتمن شباهت داشت و آدم وقتی بهش نگاه میکرد یاد بتمن میفتاد. ولی لباس زرهی که چند وقت پیش آقای «جیم گوردون» بر تن کرد تا جانشین بتمن شود قضیه اش فرق میکنه. هیچ چیز این لباس آدم رو به یاد بتمن نمیندازه به جز اون لوگویی که روی سینه نصب شده است. اون گوش های مضحک هم که دیگه نگو! بیشتر آدم رو یاد خرگوش مینداخت تا خفاش! چراغ های پلیسی هم داشت که باعث میشد گند بخوره به مخفی کاری (stealth)!

 

9- لباس تماما سیاه معماگو

 لباس تماما سیاه معماگو

«معماگو» (Riddler) از دشمنان مطرح و کلاسیک بتمنه. لباسش هم خیلی نمادینه و آدم با دیدنش دقیقا یاد معما و این جور چیزا میفته. در داستان معروف Hush او یکی از نقش آفرینان اصلی بود که هویت مخفی بتمن را کشف کرد. این اطلاعات برای او خیلی خوش یمن نبود مخصوصا وقتی Hush برگشت و سعی کرد او را بکشه. بعدشم معماگو مجبور شد به جوکر مراجعه کنه تا ازش محافظت بشه. در نهایت هم او یک آواره و بی خانمان شد! بعدشم به نوعی احیا شد و جراحی پلاستیک انجام داد و لباسی پوشید که فقط سیاه بود! (یک تتوی علامت سئوال هم روی گردنش داشت!). ولی واقعا چه چیزی داشت که آدم با دیدنش بگه این همون معماگوی معروفه؟! او تونست عملکرد خوبی علیه بتمن و و گرین اروو داشته باشه ولی در نهایت به کما رفت و وقتی هم بهوش آمد هویت بتمن رو یادش نمیومد و دوباره برگشت سر ظاهر کلاسیک خودش!

  

8- لباس مدیر مدرسه مگنتو! 

لباس مدیر مدرسه مگنتو!

در شماره 150 از کمیک Uncanny X-men فاش شد که مگنتو از بازماندگان واقعه هلوکاست نازی ها میباشد. بنابراین نویسندگان مارول سعی کردند به آهستگی برای او یک داستان بنویسند که به نوعی تبدیل بشه به یک شخصیت مثبت! البته قبلا هم دیده بودیم که مگنتو دوست خوب پرفسور اگزاویر هستش و با هم سابقه همکاری هم دارند. تا این که این داستان در شماره 200 به سرانجام رسید و مشاهده کردیم که اگزاویر مجبور میشه به فضا بره و از مگنتو میخواد تا به جایش مدرسه جهش یافته را مدیریت کند! بنابراین شاهد لباس جدیدی برای او بودیم که دیگر آن کلاهخود نمادین را نداشت (چون کلاهخود به نوعی سمبل قدرت و خباثت مگنتو هستش). در هر حال لباس او عجیب بود چون یک M بزرگ روی سینه اش بود و آستین های کوتاه هم داشت! واقعا چرا آدم پا به سن گذاشته ای مثل مگنتو چنین لباسی بپوشد؟!

 

7- لباس "خفن" گای گاردنر در دهه 90 میلادی!

 لباس گای گاردنر در دهه 90 میلادی

در سال 1994 دی سی کامیکس تصمیم گرفت تغییرات عمده ای را در سری کمیک بوک های گرین لنترن خودش به وجود بیاورد (اون موقع 4 عنوان مختلف از روی گرین لنترن منتشر میشد). برنامه هم این بود که در نهایت یک شخصیت جدید به عنوان گرین لنترن انتخاب گردد. در نتیجه دی سی دو تا از عناوین رو کنسل کرد تا زمینه را برای تغییرات عمده در کمیک Guy Gardner: Warrior آماده کنه. در این کمیک «گای گاردنر» (که اینجا راجع بهش توضیح داده شده)، از یک حلقه قدرت زرد رنگ استفاده میکرد. او این حلقه را گم کرد (چون دیگر سپاه لنترنی وجود نداشت که منبعش باشه) و دی سی میخواست که او قدرت های جدیدی پیدا کنه. اون موقع پاور رنجرز خیلی محبوب شده بودند و دی سی هم ازش برای ظاهر جدید گای گاردنر الهام گرفت. در نتیجه او نیمه بیگانه شد و میتونست بخش هایی از بدنش رو به سلاح های مختلف تغییر بده! او همچنین طبق نژاد فضایی جدید خودش لباس میپوشید و روی بدنش تتو بود!

 

6- لباس سیرکی هاکای!

لباس سیرکی هاکای!

همانطور که در این مقاله گفتم پس از آنکه «کلینت بارتون» ملقب به «هاکای» به گروه اونجرز ملحق شد تصمیم گرفت هویت و قدرت های جدیدی به نام «گولیات» رو برای خودش انتخاب کنه. خود همین لباس گولیات او هم زیاد جالب نبود. ولی بعدش و طی داستان معروف "جنگ کری/اسکرال" گروه اونجرز به فضا رفتند و بعدش هم برگشتند البته همه به جز گولیات! بعدا معلوم شد او هم تونسته فرار کنه ولی سر از اروپای شرقی درآورده و شغلی هم در سیرک پیدا کرده بود. و عجب لباس مسخره و بیخودی هم برای خودش درست کرده بود! (شلوار پاش نبود!!!)

 

5- لباس قناری سیاه در دهه 80 میلادی

 لباس قناری سیاه در دهه 80 میلادی

در اوایل دهه 80 میلادی «قناری سیاه» (Black Canary) درگیر یکی از عجیب ترین تغییرات شخصیتی در طول تاریخ دنیای کمیک شد. یعنی معلوم شد که مادر خودشه که در جسم به کما رفته دخترش زندگی میکنه! اما بعدش  تونست کنترل جسم خودش رو به دست بگیره و برای این که خودش رو از مادرش مجزا کنه یک لباس جدید برای خودش دست و پا کرد. منتهی مساله اینه که اون موقع دهه 80 میلادی بود و مد لباس مردم تحت تاثیر دیسکوها و رقص و این جور چیزا بود! واقعا این لباس چه ربطی به قناری سیاه داشت آخه؟!

 

4- لباس واندرمن در گروه West Coast Avengers

 لباس واندرمن در گروه West Coast Avengers

«واندرمن» (Wonder Man) سلطان لباس های بیخود و مسخره است! یعنی تا دلتون بخواد لباس های مزخرف داشته که میشه یه Top 10 اختصاصی براش نوشت! این یکی دیگه از همه بدتره و به سال 1986 برمیگرده. اون موقع واندرمن به هالیوود برگشته بود تا یک بازیگر بشه و وقتی گروه جدیدی به نام West Coast Avengerrs تشکیل شد به آن پیوست. اما همزمان در یک فیلم هم بازی میکرد که اسمش بود Arkon و از فیلم های "کونان" آرنولد الهام گرفته بود! لباسش هم واقعا بیخود بود. هوادران هم اصلا ازش استقبال نکردند و به مارول نامه شکایت نوشتند. نکته جالب اینه که نویسنده خیلی جالب این قضیه رو تو داستان منعکس کرد. یعنی تو کمیک های West Coast Avengers دیدیم که هواداران فیلم Arkon به واندرمن نامه نوشته اند و گفته اند که چه لباس بیخودی تو فیلم داشته!

 

3- لباس جدید هرکول در دهه 90 میلادی

لباس جدید هرکول در دهه 90 میلادی

«هرکول» همواره کاراکتر سختی بوده برای نویسندگان مارول چون خدایی محسوب میشه در میان انسان های فانی! از نظر شخصیتی هم جوری بوده که آدم به سختی میتونه باهاش ارتباط برقرار کنه. بیشتر مواقع به عنوان زور بازو یا کسی که لحظات بامزه ممکنه خلق کنه به تصویر کشیده شده. در دهه 90 میلادی سعی شد شخصیت انسانی و ملموس تری از وی به نمایش گذاشته بشه. قدرت هایش را هم کمتر کردند. لباس جدیدش هم که در واقع یک تاپ (Top) بود! اون ریش معروفش رو هم زده بودن براش! در واقع آدم با دیدنش یاد یه «راکی بالبوآ» ی افسرده میفتاد!!!

 

لباس لوبو در سری New 52

 لباس لوبو در سری New 52

«لوبو» (Lobo) یکی از شخصیت های متفاوت دی سی است. او یک بیگانه دیوانه و مزدور و جایزه بگیر است که سوار بر موتور سیکلت دیده میشه (موتورش رو اینجا معرفی کرده ایم).  همانطور که در این مقاله گفته شد، لوبو ترکیبی است از دو شخصیت معروف مارول یعنی «پانیشر» و «ولورین». اون روحیه دعوایی و علاقه اش به سیگار کشیدن و دیگران رو به کفش خودشم حساب نکردن (!) ، دقیقا از روی ولورین گرفته شده و علاقه اش به کشتن و خونریزی و تفنگ بر دست گرفتن هم از پانیشر. ضمن اینکه حتما میدونید لوبو هم مثل ولورین نیروی زود درمانی داره. در هر حال سال 2011 دی سی دست زد به یکی از ریبوت های بزرگ در دنیای خودش که به New 52 معروف شد. خیلی از شخصیت های بزرگ و کوچک دی سی دستخوش تغییرات شدند و یکی از آنها لوبو بود که دی سی واقعا گند زد بهش. در واقع دی سی اعلام کرد که لوبوی قدیمی که هوادارا عاشقش بودند قلابی بوده و لوبوی واقعی در طی این همه سال در کهکشان سفر میکرده تا این لوبوی قلابی رو پیدا کنه و بکشه! و این لوبوی جدید هیچ شباهتی با اون لوبوی دوست داشتنی قبلی نداشت چه از نظر ظاهر و چه از نظر شخصیت که باعث شد هواداران خیلی عصبانی بشوند.

 

1- لباس بازگشت سوپرمن در دهه 90 میلادی

 لباس بازگشت سوپرمن در دهه 90 میلادی

بیش از 25 سال از زمان انتشار داستان مرگ سوپرمن در شماره 75 كمیك Superman میگذرد . هنوز هم خیلی از هواداران و منتقدین بر این باور هستند كه این داستان آغازگر دورانی شد كه ناشرین كمیك فقط به كمیت اهمیت میدادند و با چاپ داستان های اغراق آمیز و پر زرق و برق  فقط به فكر پر كردن جیب خودشان بودند. ولی بی شك همه عقیده دارند كه صرفنظر از هیاهوهای تبلیغاتی كه در اطراف این داستان معروف به وجود آمد، انصافا مرگ سوپرمن  بسیار غم انگیز بود. پس از مرگ او شاهد بودیم که 4 شخصیت دیگر ادعای جانشینی وی را داشتند ولی خب معلوم بود که سوپرمن واقعی به زودی برمیگرده و برگشت. اونم با یه لباس جدید و سیاه رنگ! موهای بلندش رو میشد تحمل کرد ولی واقعا چرا تفنگ بر دست گرفته بود و مثل قهرمانان های فیلم های اکشن خشاب روی شانه داشت؟!!! این تیپ جدید اصلا در شان شخصیتی مثل سوپرمن نبود. 

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 تغییر ظاهر در دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی که باعث نارضایتی هواداران شد

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون درست مثل کمیک ها هستش!

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

برترین و بدترین لباس های ابرقهرمانان در سینما

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 تغییر لباس مهم در قهرمانان كمیك

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

10 لباس برتر سریال های دی سی

بدترین لباس های ابرقهرمانان در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

kiyan
#1 kiyan 1397-08-12 17:04
عجب مقاله ای
بازم مثل همیشه به معلومات ما اضافه شد
ممنون استاد ترابی
من خودم از ظاهر جدید سوپرمن در دهه 90 میلادی با اون تفنگا حالم خورد :-x
نقل قول کردن
Eragon
#2 Eragon 1397-08-12 17:22
درود استاد
چه تغییر های بیخودی بودن که البته بیشترشون هم برای دهه 90 بود کمیک های اون دوره رو ندیدم ولی این طور که از وجناتش پیداست خیلی بیخود بوده .
نقل قول کردن
hassan91
#3 hassan91 1397-08-12 19:05
واقعا چه ریخت و قیافه هایی،‌اصن نمیشه تحملشون کرد. آخه سوپرمنو چه به اسلحه، واقعا از طراحش باید پرسید چرا اینجوری آخه؟
اون یکی ها هم واقعا خیلی گند بود مخصوصا هاک آی؟؟؟ چرا به اون شکل آخه؟؟؟ مثل زنا لباس پوشیده.

ماشالله موهای ثور چقده درازه :-|
نقل قول کردن
AmirM. IX9
#4 AmirM. IX9 1397-08-12 22:45
واقعا تاثیر گذاری سیلوستر استالون در نقش جان رمبو اون موقع چقدر زیاد بوده. هم سوپرمن و هم هرکول رو شبیه به اون کردن. لوبو و قناری سیاه رو که واقعا با ایده های عجیب و غریبشون گند زدن. جیم گوردون که از همه بدتر... :sigh:
نقل قول کردن
darth vader
#5 darth vader 1397-08-13 06:18
از لباس لوبو جدید خوشم اومد ولی اینکه این لوبو باشه یه جوریه و اصلا جالب نیست و بهتر بود یک شخصیت جدید درست می کردن و این لباس رو براش می ساختن .
#4
آره رمبو مثل اینکه عالی عمل کرده و نه تنها روی مردم بلکه در شخصیت های کمیکی هم نفوذ کرده
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#6 Miguel-OHara 1397-08-14 00:40
15-دکتر فیت یکی از نمادین ترین لباسا رو داره . ادم به دکتر فیت فکر میکنه ناخودآگاه اون کلاهخود میاد تو ذهنش. این چیه دیگه!
14-این ظاهرو تو کمیک مارول علیه دی سی دیدم. :-? :-| هیچی ... حرفی ندارم
13-لباس اصلی واندرومن هرچقدرم منشوری(!) باشه بازم از زیباترین لباسای کمیکه.اونوقت ......
12-اگه برای یه دنیای دیگه بود شاید داستان خوبی میشد اما نه برای دنیای اصلی
11-این لباس واقعا جلفه و اصلا برازنده کسی مثل سو استورم که مادر خانواده ی ۴ شگفت انگیزه نیست
10-بتمن هم همیشه دارای خفن ترین لباسا بوده. به نظرم سلیقه ((جیم گوردون)) مشکل داشته. :lol: وگرنه بروس وین لباس زرهی میوشید.
9-این ریدلره؟ واقعا!!?
8-لباس اصلی مگنتو هم واقعا زیباست. این لباس چی میگه کلاهخودش کجاست؟ اون M چی میگه؟؟؟!!!!!!
7-گای گاردنر بیچاره...هر آزمایشی خواستن رو این بدبخت
انجام دادن.
6-شلوار پاش نبود؟؟??!!!!!!!!!
5- :o :-|
4-اگه برا لباسای‌ واندر من لیست بزاریم این لباس اول از آخره
3-بابا طرف خدای یونانیه اینتارو نکنین باهاش
2-وقتی پرینس اف پرشیاهارو میریزی تو لوبوها :D
1-سوووووپرمن!کس ی که زمینو با دست خالی جابجا کرد!!! تفنگ میخواد چیکار؟؟؟؟؟
در اخر تشکر کنم از استاد که معلومات کمیکی مارو بازم بالاتر برد.
نقل قول کردن
old man omid
#7 old man omid 1397-08-14 15:32
سلام من عضو جدید سایت هستم :-)
مقاله عالی بود و واقعا لباس لوبو خیلی مسخره بود!
من با ظاحر لوبو بیشتر از هر ابرقهرمان دیگری حال کردم ولی تغییر لباسش باعث شد که بالا بیارم :-x
لباس سوپرمن هم که......هیچی نگم بهتره!
نقل قول کردن
old man omid
#8 old man omid 1397-08-15 21:58
به نقل از old man omid:
سلام من عضو جدید سایت هستم :-)
مقاله عالی بود و واقعا لباس لوبو خیلی مسخره بود!
من با ظاحر لوبو بیشتر از هر ابرقهرمان دیگری حال کردم ولی تغییر لباسش باعث شد که بالا بیارم :-x
لباس سوپرمن هم که......هیچی نگم بهتره!

خوش اومدی من ! :-|
نقل قول کردن
omiDeadpool
#9 omiDeadpool 1397-10-15 08:18
اقا چرا عکسا رو محو میکنید؟ خب بزارید حالشو ببریم آخه :lol:
نقل قول کردن
moali
#10 moali 1397-11-23 19:23
وااااقعا مقاله عالی ای بود و حقا دانشمکن رو باز بالا برد.
ولی راستش من به نظرم لباس ریدلر یا ثور خیلی هم رو مخ نبود ولی واندرمن و لوبو واقعا آشغال بود. هاکای هم خیلی مضحک بود.
بازم دمتون گرم
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#11 AmirhoseinJafari2005 1399-11-06 10:34
من از لباس سوپرمن الکتریکی خوشم اومد. دیزاین جالبی داره :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45