فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" با بازی «تام هاردی» رکورد افتتاحیه دوران کرونا را شکست!

فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" با بازی «تام هاردی» رکورد افتتاحیه دوران کرونا را شکست! venom 2

ظاهراً تاخیر یک ساله برای اکران فیلم "ونوم 2" کاملا جواب داد و این فیلم شدیدا مورد انتظار، این هفته با رکورد شکنی، اکران خود را در آمریکا آغاز کرد.

قسمت دوم فیلم ونوم، همانطور که قبلا در کانال تلگرامی خودمون اعلام کرده بودیم روز پیش نمایش خود را با فروش بسیار خوب 11.6 میلیون دلاری پشت سر گذاشته بود تا در کنار فروش روز جمعه، نخستین روز افتتاحیه خود را با فروش بسیار خوب 37 میلیون دلاری، آغاز کرده باشد. اما روند موفق "بگذارید کارنیج بیاید" در دو روز شنبه و یکشنبه نیز همچنان به خوبی ادامه داشت و این فیلم در این دو روز نیز به ترتیب فروش‌های 31 و 21 میلیون دلاری را تجربه کرد.

بدین ترتیب مجموع فروش "ونوم 2" در نخستین آخر هفته خود، به رقم فوق‌العاده 90 میلیون دلار رسید تا با ثبت بهترین رکورد افتتاحیه دوران کرونا، اکران خود را آغاز کرده باشد. شایان ذکر است پیش از این، رکورد بهترین افتتاحیه در دوران کرونا، در اختیار فیلم "بیوه سیاه" (Black Widow) محصول مارول استودیوز قرار داشت که در نخستین آخر هفته اکران خود، به فروش 80 میلیون دلاری دست پیدا کرده بود. این میزان فروش در حالی تبدیل به بهترین رکورد دوران کرونا شد که در مجموع، به دومین رکورد برتر تاریخ در ماه اکتبر نیز تبدیل شد.

لازم به ذکر است که قسمت نخست ونوم در سال 2018، به فروش 80 میلیون دلاری دست یافته بود که در آن زمان یک رکورد محسوب می‌شد. به عبارت دیگر، "ونوم 2 " در دوران کرونا، فروشی بهتر از قسمت نخست خود کسب کرد!

همچنین به نظر میاد منتقدین نیز استقبال بهتری از قسمت دوم ونوم داشته اند و هر چند آن را اثری "شلخته و توخالی ولی سرگرم کننده" نامیده اند اما مقایسه امتیازات قسمت دوم با قسمت اول نشان از از رشد نسبی آن داشته است (ارتقا از نمره بسیار ضعیف 35 از 100 در متاکریتیک به نمره همچنان ضعیف ولی ارتقا یافته 47 از 100 در همین سایت):

امتیاز فیلم ونوم 2

نظر شما چیست؟ انتظار چنین فروشی را داشتید؟ چه چیزی باعث میشود فیلم های ضعیف ونوم فروش بالایی داشته باشند؟ آیا صحنه پس از تیتراژ مهم و جنجالی فیلم (که میتونید در اینجا آن را تماشا کنید) در این فروش بالا نقش داشته؟

 

مطالب مرتبط:

صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" فاش شد! + ویدئوی کامل

تجزیه و تحلیل دومین تریلر فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" (VENOM 2: LET THERE BE CARNAGE)

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید": لحظه‌های مهم و سوالات بزرگ

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

داغ داغ!! اولین تریلر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید منتشر شد!

نقد و بررسی نخستین تریلر منتشر شده از فیلم "موربیوس" (MORBIUS)

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" (RAVENCROFT) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت شیریک (SHRIEK) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 سوالی که پس از دیدن فیلم ونوم در ذهن ما ایجاد شد!

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

تاریخچه فیلم های ساخته نشده از ونوم!

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

نقد و بررسی فیلم ونوم (VENOM)

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

حضور مردعنکبوتی در فیلم "موربیوس" و"ونوم ۲" تایید شد؟!

 سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

اطلاعات جدید از فیلم های جدید سونی براساس کمیک بوک های مرد عنکبوتی

10 تفاوت بزرگ ونوم در دنیای کمیک و سینما

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

رتبه بندی تمام حضورهای ونوم در دنیای انیمیشن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-07-12 07:36
سلام
ممنون بابت این خبر.
به شخصه انتظار فروش بالای این فیلم رو داشتم. سونی هر چقدر توی فیلمسازیش زده باشه ونوم رو داغون کرده باشه اما همه مون خوب میدونیم که سونی بلده چطور بازاریابی کنه. مثلا اینکه با اون همه داد و هوار طرفداران هر دو فیلم ونوم PG-13 گرفتند! این فیلم اولین حضور شخصیت کارنیج در سینما هم محسوب میشه که خب همه میدونیم مثل بقیه موجودات سیمبیوتی محبوبیت بسیار بالایی بین نوجوانان داره. اما باز هم انتظار چنین فروش خیره کننده ای رو نداشتم! این فروش زمانی که کرونا هم نبود همه رو غافلگیر میکرد چه برسه به الان که کرونا هم هست و باز هم مردم به سینماها رفتند و این فیلم رو تماشا کردند. و البته لیست بازیگران این فیلم هم که از تام هاردی و وودی هارلسون تشکیل شده هم به تنهایی خیلی ها رو برای دیدن این فیلم متمایل میکنه. اما به شخصه خیلی چشمم آب نمیخوره که این فیلم قراره چیز خاصی باشه و پیشرفت خیلی خوبی داشته باشه. نه تریلر های این فیلم امیدوار کننده بود نه نقد هاش و نه بعضی خبر ها که ازش منتشر شد. به نظرم با حضور کارنیج میتونه سرگرم کننده تر از فیلم اول بشه و قبل از اینکه حوصله آدم رو سر ببره تموم بشه اما فیلمی که با خیال راحت بگیم یک پیشرفت هست رو، نه به نظرم نمیتونه باشه. این فیلم با ارتباط احتمالی اون به mcu برام معنا پیدا میکنه چون واقعا کنجکاو شدم ببینم قضیه چیه! راستش احتمال داره لو رفتن صحنه پس از تیتراژ این فیلم هم تاثیر در فروش اون داشته باشه ولی نه زیاد. و البته من خیلی دوست ندارم که فیلمی از سونی که ارزشی هم نداره بتونه فروش بالایی رو به دست بیاره چون باعث میشه که سونی توهم بزنه و فکر کنه خبریه! در واقع دقیقا یک سال بعد از فروش عالی فیلم ونوم و بعد از اون فیلم "مرد عنکبوتی دور از خانه" بود که این اتفاقاتی پیش اومد که داشت باعث جدایی اسپایدرمن از mcu میشد! اگر فروش این فیلم کم باشه سونی متوجه میشه که زیر سایه mcu رفتن او براش یک لطف محسوب میشه اما اینطوری فکر میکنه که خودش تنهایی بلد کار هست و نیاز نیست منتظر mcu و فایگی باشه. تقریبا مطمئنم که اگر فروش بالای این فیلم ادامه داشته باشه باز هم یه مسئله و خبر هایی از دعوایی سونی و دیزنی پیش بیاد.
با تشکر.
نقل قول کردن
masiha_87
#2 masiha_87 1400-07-12 07:55
سلام و صبح به خیر خدمت همگی!
این فیلم رو با نسخه ی پرده ای، بدون زیر نویس دیدم. خیلی چیزا ازش فهمیدم با اینکه انگلیسی چندان خوبی ندارم (اگه دوست داشته باشید لینکش رو قرار بدم. مال یکی از سایتای ایرانیه که مطمئنم ۹۰ در صدتون میشناسین) عالی بود. اکشن بیشتر بود، دیالوگ ها بهتر بودن؛ هر چند ضعف هایی داشت ولی دلهره آور و سرگرم کننده بود. راستش من بهش ۷ از ۱۰ میدم. فیلم قبلی رو هم ۵ از ۱۰! از این جهت نگاه نکنید که نمره بالاستا! از این جهت نگاه کنید که فقط دو نمره بالاتر از فیلم قبلیه :-* !!
نقل قول کردن
over drive
#3 over drive 1400-07-12 08:25
دلیل فروش زیاد به نظر من اون شکل شخصیت ونوم هست
که مخاطب های بچه سال از این هیبت و زبان آویزان اینا خوششون میاد

و بقیه ی فروش هم افرادی هستند که یا طرفدار اسپایدی هستند و یا خبر صحنه ی پس از تیتراژ بهشون رسیده


(ممنون میشم کسی بهم بگه چطوری از مقاله نقل قول کرد)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#4 AM SM BM SM 1400-07-12 08:41
به نقل از over drive:

(ممنون میشم کسی بهم بگه چطوری از مقاله نقل قول کرد)

سلام
میتونید با زدن اون گزینه ای که بالای بخش کامنت نویسی قرار داره و شبیه یک حباب مربعی شکل حرف زدن هست و نوشتن جمله ای از مقاله که میخواید، نقل قول کنید.
نقل قول کردن
over drive
#5 over drive 1400-07-12 08:46
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از over drive:

(ممنون میشم کسی بهم بگه چطوری از مقاله نقل قول کرد)

سلام
میتونید با زدن اون گزینه ای که بالای بخش کامنت نویسی قرار داره و شبیه یک حباب مربعی شکل حرف زدن هست و نوشتن جمله ای از مقاله که میخواید، نقل قول کنید.

خیلی ممنون
نقل قول کردن
Ghost Rider
#6 Ghost Rider 1400-07-12 08:48
کل آمریکا دارن میبینن ایرانی هاییم که اینگیلیسی بلدن با کیفیت پرده ای میبینن بعد من منتظر دوبله فارسی 1080 ام :cry: و هایپ بودن گوست رایدر ادامه دارد...
#گوست_رایدر_هایپ
راستی اسپویل نکنین خیلی در انتظارش بودم :lol:
نقل قول کردن
masiha_87
#7 masiha_87 1400-07-12 08:55
به نقل از over drive:
دلیل فروش زیاد به نظر من اون شکل شخصیت ونوم هست
که مخاطب های بچه سال از این هیبت و زبان آویزان اینا خوششون میاد

و بقیه ی فروش هم افرادی هستند که یا طرفدار اسپایدی هستند و یا خبر صحنه ی پس از تیتراژ بهشون رسیده


(ممنون میشم کسی بهم بگه چطوری از مقاله نقل قول کرد)

سلام همون زیر هر کامنت سمت چپ، گزینه ی نقل قول وجود داره. گزینه ی کامنت مورد نظرتون رو میزنید بعدش میتونید جواب یا نظر بدید.
نقل قول کردن
dead spider
#8 dead spider 1400-07-12 09:01
سلام من هنوز منتظرم کیفیت بالای این فیلم بیاد ولی خیلی دوست دارم صحنه پس از تیتراژش رو هم ببینم ایا این صحنه در مورد فیلم خیلی اسپویل داره؟؟
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-07-12 09:20
به نقل از over drive:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از over drive:

(ممنون میشم کسی بهم بگه چطوری از مقاله نقل قول کرد)

سلام
میتونید با زدن اون گزینه ای که بالای بخش کامنت نویسی قرار داره و شبیه یک حباب مربعی شکل حرف زدن هست و نوشتن جمله ای از مقاله که میخواید، نقل قول کنید.

خیلی ممنون

خواهش میکنم. ;-)
به نقل از dead spider:
سلام من هنوز منتظرم کیفیت بالای این فیلم بیاد ولی خیلی دوست دارم صحنه پس از تیتراژش رو هم ببینم ایا این صحنه در مورد فیلم خیلی اسپویل داره؟؟

یه جورایی! اگر کلا نميخوايد اسپویل بشید پیشنهاد میکنم نبینیدش اما اگر خیلی براتون مهمه که هیچی.
به نقل از Ghost Rider:
کل آمریکا دارن میبینن ایرانی هاییم که اینگیلیسی بلدن با کیفیت پرده ای میبینن بعد من منتظر دوبله فارسی 1080 ام :cry: و هایپ بودن گوست رایدر ادامه دارد...
#گوست_رایدر_هایپ
راستی اسپویل نکنین خیلی در انتظارش بودم :lol:

دیگه از الان به بعد منطقه مین گذاری اسپویل هست. :lol: دیگه خودت باید حواست جمع باشه!
نقل قول کردن
masiha_87
#10 masiha_87 1400-07-12 09:25
به نقل از dead spider:
سلام من هنوز منتظرم کیفیت بالای این فیلم بیاد ولی خیلی دوست دارم صحنه پس از تیتراژش رو هم ببینم ایا این صحنه در مورد فیلم خیلی اسپویل داره؟؟

ای کاش فقط درمورد فیلم اسپویل داشت؛ آینده ی فیلم های سونی، موربیوس، و... رو رقم میزنه.
نقل قول کردن
Ilya202020
#11 Ilya202020 1400-07-12 09:43
شما از کجا کیفیت پرده ای فیلم ها رو دانلود میکنید به منم بگید
نقل قول کردن
Ilia koohbor
#12 Ilia koohbor 1400-07-12 09:43
درود :-)
خیلی ممنون بابت این خبر ;-)
و اینکه خواستم بگم که این فیلم خیلی بهتر از نسخه اوله،هر چند خیلی داره تا پیشرفت کنه.
ولی با این وجود خوشحالم که فروش خوی کسب کرده چون باعث میشه بهش بیشتر بها بدن و دستکم وارد mcuشه.
یچیزی توی این فیلم خیلی عالی بود ، اونم نقش آفرینی بازیگر نقش کلتوس کسدی(هر چند اسم بازیگره رو یادم نیس :D )بود.در واقع تو یه کلمه باید بگم که محشر بود.دقیقا همون چیزی بود که میخواستیم ببینیم .
و بهرحال امیدوارم بیشتر به ونوم و شخصیت های مکملش توی سینما اهمیت داده شه.
و اینکه حالا که بحثش شد،خیلی منتظر spider man no way home هستم.اصلا کیه که نباشه؟!!
جدا از این خیلی عالی میشه اگه دشمن های کلاسیک و معروف مردعنکبوتیو در mcu ببینیم.
و اینکه یه سوال داشتم،کسی انیمیشن جدید مردعنکبوتیو میبینه؟(همونی که تازه امساله که اومده)
اگر آره چطور بوده؟
نقل قول کردن
master spider
#13 master spider 1400-07-12 09:53
هنوز نمیتونم درک کنم تو 80 دیقه چجوری هم به رابطه ونوم و ادی، رابطه ونوم و دوست دخترش، رابطه کارنیج و کسدی، رابطه شریک و کسدی یا کارنیج، بپردازه و تازه ونوم و کارنیج هم مبارزه کنن و کارنیج مثل پشم شکست بخوره.
پیشنهاد من اینه حتی منتظر زیرنویس هم نمونین، برین ببینین فیلم رو که از فیلم خود اسپایدرمن و هاکای عقب نیفتین.
چون نوید ارتباط بین سریال هاکای و مردعنکبوتی هم داده شده.
نقل قول کردن
Ilia koohbor
#14 Ilia koohbor 1400-07-12 09:55
به نقل از over drive:
دلیل فروش زیاد به نظر من اون شکل شخصیت ونوم هست
که مخاطب های بچه سال از این هیبت و زبان آویزان اینا خوششون میاد

و بقیه ی فروش هم افرادی هستند که یا طرفدار اسپایدی هستند و یا خبر صحنه ی پس از تیتراژ بهشون رسیده


(ممنون میشم کسی بهم بگه چطوری از مقاله نقل قول کرد)

درود بر شما!
راستش لزوما به این دو مورد خلاصه نمیشه :lol: ونوم تو سالهای اخیر خیلی محبوب تر شده وطبیعیه انقدر فروش بره
;-)
نقل قول کردن
P.B.P
#15 P.B.P 1400-07-12 09:59
سلام ممنون از آقای قادری عزیز
با اینکه میگن فیلم متوسطیه ولی خوب ونومه دیگه و مدر ترین دشمن مرد عنکبوتیه، اونم با کارنیج، معلوم که فروش خوبی باید داشته باشد.(بازیگرانی مثل وودی و تام و میشل)
نقل قول کردن
Ghost Rider
#16 Ghost Rider 1400-07-12 10:10
به نقل از over drive:
دلیل فروش زیاد به نظر من اون شکل شخصیت ونوم هست
که مخاطب های بچه سال از این هیبت و زبان آویزان اینا خوششون میاد

و بقیه ی فروش هم افرادی هستند که یا طرفدار اسپایدی هستند و یا خبر صحنه ی پس از تیتراژ بهشون رسیده


(ممنون میشم کسی بهم بگه چطوری از مقاله نقل قول کرد)

بزرگ سال :-x
نقل قول کردن
s.p.i
#17 s.p.i 1400-07-12 10:13
سلام
ملت چون شده ؟؟؟ چرا این فیلم فروخت یعنی به خاطره تیتراژ آخر بود البته نمرات فیلم نسبت به قبل پیشرفت کرده ولی متاسفانه سونی توهم میزنه و باعث دعوا میشه من امیدوار بود فیلم یه ذره هم فروش نکنه نمیدونم به اون تعدادی که رفتن فیلم تو سینما دیدن چی بگم و البته اون اوی اراد لعنتی هم که پول براش مهمه نه کیفیت فیلم موربیوس و باقی فیلم چرت در میاد ولی در هر حال مثل اینکه پیشرفته کم و بیش داشته ولی بازم از خرابکاری ها و توهم زنی های سونی و اوی اراد نمیشه چشم پوشی کرد سونی دست از سر مارول و مرد عنکبوتی و شخصیتاش بردار امیدوارم فيلم مربیوس و باقی فیلم های آینده سونی شکست بخوره و کنسل بشه
راستش نمیدونم فروش فیلم خبر خوبیه یا خبر بد فکر کنم خبر بد هست خیلی بد


تشکر
نقل قول کردن
masiha_87
#18 masiha_87 1400-07-12 10:46
به نقل از Ilya202020:
شما از کجا کیفیت پرده ای فیلم ها رو دانلود میکنید به منم بگید

از آ.پا.رات میتونی دانلودش کنی. اگه خواستی لینکشو میذارم.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#19 AM SM BM SM 1400-07-12 10:48
البته من اینم بگم که اصلا دوست ندارم این ونوم وارد mcu بشه! فکر کنید ونوم که خودش نسخه های کم با کیفیتی ازش موجوده رو هم بدترین نسخه رو ارائه بدن. همه اینجا با مرد عنکبوتی 3 مشکل دارن و منم کاملا باهاشون موافق هستم. ولی بیاید قبول کنیم که مرد عنکبوتی 3 در بدترین لحظاتش هم غیر از ظاهر تنومند ونوم، ونوم بهتری رو نسبت به فیلم اختصاصی خودش نشون داد. چه از جنبه های ترسناک و چه شخصیتی! و البته خشت اول این ونوم کاملا کج گذاشته شده پس معلومه اون اصلا خبیث خوبی نیست. دوست دارم ونومی مثل ونوم آلتیمت داشته باشیم نه این یکی که از ونوم دنیای اصلی هم فرسنگ ها بدتره. هر چقدر هم این فیلم جدید خوب یا حتی عالی باشه (که تقریبا غیرممکنه) باز هم وقتی فیلم اول و خشت اول کج هست دوست ندارم چنین ونومی که حتی یک فیلم با درجه R هم نداره (که حداقل انتظارات هست) توی mcu بیاد. (البته راستش فضای فیلم های جدید اسپایدرمن خیلی به فضاهای ترسناک ونوم نمیاد ولی میتونستند با یک فیلم برای این مسئله زمینه چینی کنند و ونوم خوبی تحویل بدن.
به نقل از master spider:
هنوز نمیتونم درک کنم تو 80 دیقه چجوری هم به رابطه ونوم و ادی، رابطه ونوم و دوست دخترش، رابطه کارنیج و کسدی، رابطه شریک و کسدی یا کارنیج، بپردازه و تازه ونوم و کارنیج هم مبارزه کنن و کارنیج مثل پشم شکست بخوره.

کاملا باهاتون موافقم! قطعا خیلی چیز ها در این فیلم لنگ میزنه.
نقل قول کردن
masiha_87
#20 masiha_87 1400-07-12 10:52
به نقل از master spider:
هنوز نمیتونم درک کنم تو 80 دیقه چجوری هم به رابطه ونوم و ادی، رابطه ونوم و دوست دخترش، رابطه کارنیج و کسدی، رابطه شریک و کسدی یا کارنیج، بپردازه و تازه ونوم و کارنیج هم مبارزه کنن و کارنیج مثل پشم شکست بخوره.
پیشنهاد من اینه حتی منتظر زیرنویس هم نمونین، برین ببینین فیلم رو که از فیلم خود اسپایدرمن و هاکای عقب نیفتین.
چون نوید ارتباط بین سریال هاکای و مردعنکبوتی هم داده شده.

فیلم ۸۵ دقیقه بود؛ اینو اصلاح کن. به سونی برمیخوره :lol:
ولی انصافا کارنیج مجنون نبود، فقط میخواست بکشه. به جای اینکه یه دیوانه ی قاتل باشه، فقط قاتل بود!!! جنون کاذب نداشت. به اون اندازه هم وحشی و خطرناک نبود. کلتوس طوری بود که انگار برای تمام کاراش هدف داشت! اون یکمی به کمیک وفادار بود؛ ولی کارنیج فقط ۳ در ۱۰!!!
نقل قول کردن
masiha_87
#21 masiha_87 1400-07-12 10:59
به نقل از Ilia koohbor:
درود :-)
خیلی ممنون بابت این خبر ;-)
و اینکه خواستم بگم که این فیلم خیلی بهتر از نسخه اوله،هر چند خیلی داره تا پیشرفت کنه.
ولی با این وجود خوشحالم که فروش خوی کسب کرده چون باعث میشه بهش بیشتر بها بدن و دستکم وارد mcuشه.
یچیزی توی این فیلم خیلی عالی بود ، اونم نقش آفرینی بازیگر نقش کلتوس کسدی(هر چند اسم بازیگره رو یادم نیس :D )بود.در واقع تو یه کلمه باید بگم که محشر بود.دقیقا همون چیزی بود که میخواستیم ببینیم .
و بهرحال امیدوارم بیشتر به ونوم و شخصیت های مکملش توی سینما اهمیت داده شه.
و اینکه حالا که بحثش شد،خیلی منتظر spider man no way home هستم.اصلا کیه که نباشه؟!!
جدا از این خیلی عالی میشه اگه دشمن های کلاسیک و معروف مردعنکبوتیو در mcu ببینیم.
و اینکه یه سوال داشتم،کسی انیمیشن جدید مردعنکبوتیو میبینه؟(همونی که تازه امساله که اومده)
اگر آره چطور بوده؟

منظورت "اسپایدرمن و دوستان شگفت انگیز او" هستش؟ من چند قسمتش رو برای سرگرمی دیدم. فقط شخصیت هایی مثل گوئن و کامالا یکم باهم حرف میزنن بعد راینو میاد پشمک های داخل یه شهربازی رو سوار بر روی یک ماشین مکانیکی میدزده و میره!!!! اونا هم مثل همون پشمک های داخل دست راینو اول له میشن؛ بعد میزنن دشمناشونو تار مالی میکنن. مردم براشون دست میزنن و در نهایت تمام! تا اونجایی هم که میدونم بیشتر قسمت هاش پایین ۵ دقیقه هست :-| !!!!!
نقل قول کردن
Ilya202020
#22 Ilya202020 1400-07-12 12:18
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
شما از کجا کیفیت پرده ای فیلم ها رو دانلود میکنید به منم بگید

از آ.پا.رات میتونی دانلودش کنی. اگه خواستی لینکشو میذارم.



ممنون میشم
نقل قول کردن
hassan91
#23 hassan91 1400-07-12 12:34
این خبر کاملا ترسناکه.

آخه این ونوم اصن با ونوم کمیک بوک ها قرابتی نداره و اصن دوست نداریم کنار مرد عنکبوتی تام هلند قرار بگیره. این برنامه های سونی برای ویلنهای مرد عنکبوتی کاملا بیخوده. اخه چه لزومی داره از تک تک ویلنهای مرد عنکبوتی فیلم بسازی. حالا این فروشش به خاطر اینه که نوجوانا چششون رو گرفته به نظرم. اصن ونوم خودش تو دوران ابتدایی خودش یه خونخوار بود و تهدید جدی به حساب میومد چه برسه به خود کارنیج! اصن مگه داریم یه فیلم با حضور کارنیج درجه سنی ۱۳ بگیره!؟!؟ معلومه که کارنیج رو به اون خونخواری کمیکهاش نشون ندادن.
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1400-07-12 17:45
یه نسخه نسبتا خوب پرده ای اقای فقیه بهم معرفی کرده که البته ظاهرا صداش گیر داره. اگه بد نباشه براتون اپ میکنم لینکشو اینجا میزارم
خودمم دنبال دیدن این فیلمم چون‌میخوام درباره ش نقد بنویسم و یه مقدار درباره ش با هم بحث کنیم
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1400-07-12 17:49
ولی سونی دیگه خدا را بنده نیست! الان دیگه بیش از قبل به برنامه هاش در جهت گند زدن به دنیای اسپایدرمن ایمان داره
خدا بخیر کنه
واقعا فیلم بسازی با نمره ۴۷ اونم با این مدت زمان کم و رکورد فروش بزنی یعنی ته خر شانسی!
و البته بازم قدرت و‌محبوبیت شخصیت های مارولو ثابت میکنه ولی افسوس که خیلی هاشون دست ادمای نا اهل افتادن
دست مارول بود تا الان رفته بودن سراغ زمینه چینی واسه کارنیج مطلق و اومدن کنال
ولی الان تازه رسیدن به معرفی کارنیج و ته هنر و ارزوشون هم اینه که خودشون رو‌ وصل کنن به mcu
نقل قول کردن
master spider
#26 master spider 1400-07-12 18:01
به نقل از mtm:
ولی سونی دیگه خدا را بنده نیست! الان دیگه بیش از قبل به برنامه هاش در جهت گند زدن به دنیای اسپایدرمن ایمان داره
خدا بخیر کنه
واقعا فیلم بسازی با نمره ۴۷ اونم با این مدت زمان کم و رکورد فروش بزنی یعنی ته خر شانسی!
و البته بازم قدرت و‌محبوبیت شخصیت های مارولو ثابت میکنه ولی افسوس که خیلی هاشون دست ادمای نا اهل افتادن
دست مارول بود تا الان رفته بودن سراغ زمینه چینی واسه کارنیج مطلق و اومدن کنال
ولی الان تازه رسیدن به معرفی کارنیج و ته هنر و ارزوشون هم اینه که خودشون رو‌ وصل کنن به mcu

راستش آقای ترابی این حرفم در حد یه فرضیس و مثل نظراتی هست که تو فضای مجازی میگن.
من خودم هم احساس میکنم قضیه شکایت خونواده استیو دیتکو زیر سر خود ماروله و میخواد مردعنکبوتی رو از سونی بگیره و بعد دوباره رایت مردعنکبوتی رو بخره.
شایدم در پشت صحنه یه پول گفتی مارول داده بهشون و نقشه ریخته.
البته اینکه امکانش باشه هم کمه ولی خب، دوست دارم که اینطوری باشه.
شاید اینطوری مارول این ویروس سونی رو از خودش خارج کنه و یه ونوم جدید بسازه برای مردعنکبوتی.
نقل قول کردن
s.p.i
#27 s.p.i 1400-07-12 19:04
هی من خیلی دوست دارم امیدمو از دست ندم و امیدوارم باش مرد عنکبوتی به دست مارول بر میگرده ولی خب این فقط یه آرزو هستش و خب خبر وحشتناک این که باید آماده گند خوردن تو شخصیت های مرد عنکبوتی باشیم
نمی‌فهمم چرا همچین فیلمی فروش رفت هی خدا ایکاش مرد عنکبوتی برگرده به مارول

تشکر
نقل قول کردن
s.p.i
#28 s.p.i 1400-07-12 19:28
به نقل از mtm:
ولی سونی دیگه خدا را بنده نیست! الان دیگه بیش از قبل به برنامه هاش در جهت گند زدن به دنیای اسپایدرمن ایمان داره
خدا بخیر کنه
واقعا فیلم بسازی با نمره ۴۷ اونم با این مدت زمان کم و رکورد فروش بزنی یعنی ته خر شانسی!
و البته بازم قدرت و‌محبوبیت شخصیت های مارولو ثابت میکنه ولی افسوس که خیلی هاشون دست ادمای نا اهل افتادن
دست مارول بود تا الان رفته بودن سراغ زمینه چینی واسه کارنیج مطلق و اومدن کنال
ولی الان تازه رسیدن به معرفی کارنیج و ته هنر و ارزوشون هم اینه که خودشون رو‌ وصل کنن به mcu


میگم که آقای ترابی من دوست داشتم تو قسمت سوم بیشتر به مشکلات و هویت پیتر بپرداز تا مولتی ورس اینجور مسائل البته اشتباه نشه مولتی ورس به نظرم جالبه ولی میگم به نظرتون امکان داره به خاطره فشار سونی روی مارول و فایگی مجبور شده باشن ایده مولتی ورس اجرا کنند که هم سونی ونوم به زور بچسبونه به mcu هم اینکه از فروش قسمت دوم مطمئن شه
آخه فایگی و دیزنی باید با مسخره بازی های سونی کنار بیاند برا همین مجبور شدن قسمت سوم به مولتی ورس بپردازند
نقل قول کردن
masiha_87
#29 masiha_87 1400-07-12 19:49
به نقل از mtm:
یه نسخه نسبتا خوب پرده ای اقای فقیه بهم معرفی کرده که البته ظاهرا صداش گیر داره. اگه بد نباشه براتون اپ میکنم لینکشو اینجا میزارم
خودمم دنبال دیدن این فیلمم چون‌میخوام درباره ش نقد بنویسم و یه مقدار درباره ش با هم بحث کنیم

استاد من لینکش رو تو همین بخش کامنت ها آپلود کردم؛ مشکلی داشت که انتشار ندادین؟
نقل قول کردن
mtm
#30 mtm 1400-07-12 20:31
به نقل از masiha_87:
به نقل از mtm:
یه نسخه نسبتا خوب پرده ای اقای فقیه بهم معرفی کرده که البته ظاهرا صداش گیر داره. اگه بد نباشه براتون اپ میکنم لینکشو اینجا میزارم
خودمم دنبال دیدن این فیلمم چون‌میخوام درباره ش نقد بنویسم و یه مقدار درباره ش با هم بحث کنیم

استاد من لینکش رو تو همین بخش کامنت ها آپلود کردم؛ مشکلی داشت که انتشار ندادین؟

بله . تو قوانین سایت هم گفتیم که لینک نذارین
نقل قول کردن
mtm
#31 mtm 1400-07-12 20:33
لینک دانلود بهترین نسخه موجود از ونوم 2 تا به این لحظه:
b2n.ir/venom2download
نقل قول کردن
Ilya202020
#32 Ilya202020 1400-07-12 21:22
به نقل از mtm:
لینک دانلود بهترین نسخه موجود از ونوم 2 تا به این لحظه:
b2n.ir/venom2download

ممنون بیزحمت وقتی راهی به خانه نیست هم اومد اون موقع هم لینک بگذارین الهی شیرین کام شین :D :lol:
نقل قول کردن
Amir ko
#33 Amir ko 1400-07-12 21:40
سلام، ممنون بابت پوشش خبر
خدا رحم کنه الان این فیلم تو دوران کرونا فروش خوبی داشته و همین باعث میشه سونی توهم بزنه و شاهد اتفاقات خوبی نباشیم
نمیفهمم فیلم اول اصلا خوب نبود ولی باز فیلم دوم فروش خوبی داشته مثل قسمت اول با اینکه قسمت اول هم مثل قسمت دوم اصلا خوب نیست
:cry:
فقط امیدوارم اتفاق بدی نیوفته
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1400-07-12 21:47
به نقل از s.p.i:
به نقل از mtm:
ولی سونی دیگه خدا را بنده نیست! الان دیگه بیش از قبل به برنامه هاش در جهت گند زدن به دنیای اسپایدرمن ایمان داره
خدا بخیر کنه
واقعا فیلم بسازی با نمره ۴۷ اونم با این مدت زمان کم و رکورد فروش بزنی یعنی ته خر شانسی!
و البته بازم قدرت و‌محبوبیت شخصیت های مارولو ثابت میکنه ولی افسوس که خیلی هاشون دست ادمای نا اهل افتادن
دست مارول بود تا الان رفته بودن سراغ زمینه چینی واسه کارنیج مطلق و اومدن کنال
ولی الان تازه رسیدن به معرفی کارنیج و ته هنر و ارزوشون هم اینه که خودشون رو‌ وصل کنن به mcu


میگم که آقای ترابی من دوست داشتم تو قسمت سوم بیشتر به مشکلات و هویت پیتر بپرداز تا مولتی ورس اینجور مسائل البته اشتباه نشه مولتی ورس به نظرم جالبه ولی میگم به نظرتون امکان داره به خاطره فشار سونی روی مارول و فایگی مجبور شده باشن ایده مولتی ورس اجرا کنند که هم سونی ونوم به زور بچسبونه به mcu هم اینکه از فروش قسمت دوم مطمئن شه
آخه فایگی و دیزنی باید با مسخره بازی های سونی کنار بیاند برا همین مجبور شدن قسمت سوم به مولتی ورس بپردازند

نه فکر نکنم. من شخصا یکی از دلایلی که از اسپایدرمن mcu خوشم میاد اینه که چیزایی بهمون نشون دادن که قبلا تو دنیای سینما ندیدیم. خب ما مشکلات پیتر رو دیده بودیم تو سری ریمی یا زندگی عاشقانه ش رو تو سری مارک وب ولی این سری چیزهایی بهمون نشون داده که واقعا قبلا نمیشد و البته مشکلات هم نشون داده میشه و بلوغ شخصیتی هم داریم و قطعا مثلا در لایه های زیرین دور از خانه ما شاهد رشد شخصیتی پیتر بودیم که یاد گرفت مسئولیت پذیر تر باشه و ... و واقعا دیدن مولتی ورس لذت داره و دیدن نسخه های مختلف و بازهم این میتونه به رشد شخصیت پیتر کمک کنه و در عین حال چیزی جدید به ما نشون بده
نقل قول کردن
s.p.i
#35 s.p.i 1400-07-12 22:01
به نقل از AM SM BM SM:
البته من اینم بگم که اصلا دوست ندارم این ونوم وارد mcu بشه! فکر کنید ونوم که خودش نسخه های کم با کیفیتی ازش موجوده رو هم بدترین نسخه رو ارائه بدن. همه اینجا با مرد عنکبوتی 3 مشکل دارن و منم کاملا باهاشون موافق هستم. ولی بیاید قبول کنیم که مرد عنکبوتی 3 در بدترین لحظاتش هم غیر از ظاهر تنومند ونوم، ونوم بهتری رو نسبت به فیلم اختصاصی خودش نشون داد. چه از جنبه های ترسناک و چه شخصیتی! و البته خشت اول این ونوم کاملا کج گذاشته شده پس معلومه اون اصلا خبیث خوبی نیست. دوست دارم ونومی مثل ونوم آلتیمت داشته باشیم نه این یکی که از ونوم دنیای اصلی هم فرسنگ ها بدتره. هر چقدر هم این فیلم جدید خوب یا حتی عالی باشه (که تقریبا غیرممکنه) باز هم وقتی فیلم اول و خشت اول کج هست دوست ندارم چنین ونومی که حتی یک فیلم با درجه R هم نداره (که حداقل انتظارات هست) توی mcu بیاد. (البته راستش فضای فیلم های جدید اسپایدرمن خیلی به فضاهای ترسناک ونوم نمیاد ولی میتونستند با یک فیلم برای این مسئله زمینه چینی کنند و ونوم خوبی تحویل بدن.
به نقل از master spider:
هنوز نمیتونم درک کنم تو 80 دیقه چجوری هم به رابطه ونوم و ادی، رابطه ونوم و دوست دخترش، رابطه کارنیج و کسدی، رابطه شریک و کسدی یا کارنیج، بپردازه و تازه ونوم و کارنیج هم مبارزه کنن و کارنیج مثل پشم شکست بخوره.

کاملا باهاتون موافقم! قطعا خیلی چیز ها در این فیلم لنگ میزنه.


والا هیچکس دوست نداشت ونوم بیاد تو mcu چون هم ونومش خوب نیست و هم اینکه فضای فیلم مرد عنکبوتی و ونوم جور در نمیاد اما سونی دیگه متاسفانه ما هوادار باید با سونی و اون اوی اراد لعنتی بسازیم ولی بارو نمیشه این فیلم رکورد فروش دوران کورنا زد و البته خبر بد اینجاست توهم سونی و گند زدن تو شخصیت های مرد عنکبوتی و راستش امکان داره دوباره سرش دعوا بشه نمیدونم به اون کسایی که فیلم رفتن دیدن چی بگم آخه لامصبا چرا رفتین شما که میدونید سونی چه جوریه
ونوم تو این چند سال به لطف دانی کیتس محبوب شد اما در رابطه با کریون و مربیوس نظر ندارم چون نمیدونم چقدر محبوب هستن اصلا دوست نداشتم به دلایلی که کم نیست ونوم فروش کنه و خبر ترسناک و نگران کننده هست در مورد ونوم تو مرد عنکبوتی ۳ آره به نظر ونوم بهتر بود ولی خب چی بگم والا اوی ارا لعنتی که ونوم به سم ریمی تحمیل کرد و سم ریمی بنده خدا نتونست یه سگانه درست و حسابی بسازه راستش به نظر حق توبی و اندرو خورده شد
به هر حال امیدوارم مربیوس و کریون فروش نکند چون خبر ترسناک هست
نقل قول کردن
masiha_87
#36 masiha_87 1400-07-12 22:12
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
به نقل از mtm:
ولی سونی دیگه خدا را بنده نیست! الان دیگه بیش از قبل به برنامه هاش در جهت گند زدن به دنیای اسپایدرمن ایمان داره
خدا بخیر کنه
واقعا فیلم بسازی با نمره ۴۷ اونم با این مدت زمان کم و رکورد فروش بزنی یعنی ته خر شانسی!
و البته بازم قدرت و‌محبوبیت شخصیت های مارولو ثابت میکنه ولی افسوس که خیلی هاشون دست ادمای نا اهل افتادن
دست مارول بود تا الان رفته بودن سراغ زمینه چینی واسه کارنیج مطلق و اومدن کنال
ولی الان تازه رسیدن به معرفی کارنیج و ته هنر و ارزوشون هم اینه که خودشون رو‌ وصل کنن به mcu


میگم که آقای ترابی من دوست داشتم تو قسمت سوم بیشتر به مشکلات و هویت پیتر بپرداز تا مولتی ورس اینجور مسائل البته اشتباه نشه مولتی ورس به نظرم جالبه ولی میگم به نظرتون امکان داره به خاطره فشار سونی روی مارول و فایگی مجبور شده باشن ایده مولتی ورس اجرا کنند که هم سونی ونوم به زور بچسبونه به mcu هم اینکه از فروش قسمت دوم مطمئن شه
آخه فایگی و دیزنی باید با مسخره بازی های سونی کنار بیاند برا همین مجبور شدن قسمت سوم به مولتی ورس بپردازند

نه فکر نکنم. من شخصا یکی از دلایلی که از اسپایدرمن mcu خوشم میاد اینه که چیزایی بهمون نشون دادن که قبلا تو دنیای سینما ندیدیم. خب ما مشکلات پیتر رو دیده بودیم تو سری ریمی یا زندگی عاشقانه ش رو تو سری مارک وب ولی این سری چیزهایی بهمون نشون داده که واقعا قبلا نمیشد و البته مشکلات هم نشون داده میشه و بلوغ شخصیتی هم داریم و قطعا مثلا در لایه های زیرین دور از خانه ما شاهد رشد شخصیتی پیتر بودیم که یاد گرفت مسئولیت پذیر تر باشه و ... و واقعا دیدن مولتی ورس لذت داره و دیدن نسخه های مختلف و بازهم این میتونه به رشد شخصیت پیتر کمک کنه و در عین حال چیزی جدید به ما نشون بده

سلام استاد ببخشید دخالت میکنم ولی گفتم حالا که بحث باز شد، نظرم رو بگم. راستش مرد عنکبوتی چنان داستان های اختصاصی داره که به نظرم واقعا در فیلم های mcu، به شدت لا به لای داستان های دیگه ی جهان سینمایی گم شده. به عنوان مثال فیلم های مارک وب و سم ریمی اصلا با دخالت بقیه ی قهرمانای مارول شکل نمیگرفت و به همین دلیله که این دو فرنچز اینقدر محبوب هستن. شما از این جهت نگاه میکنید که شخصیت مورد علاقتون داره بالاخره رشد شخصیتی و داستان هایی که پر از پیچش هستن رو دریافت میکنه؛ ولی کسایی که میخوان مثل دو فرنچز قبلی فقط و فقط مرد عنکبوتی رو با داستان های خودش ببینن، واقعا در حقشون ظلم شده! (شاید بگید نه و از نظر خودم هم کم لطفیه، ولی کسایی رو میشناسم که مرد عنکبوتی ۳ رو به بازگشت به خانه ترجیح میدن! :-| )البته امیدوارم این متن رو با لحن آروم بخونید :lol: .
نقل قول کردن
master spider
#37 master spider 1400-07-12 22:25
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
به نقل از mtm:
ولی سونی دیگه خدا را بنده نیست! الان دیگه بیش از قبل به برنامه هاش در جهت گند زدن به دنیای اسپایدرمن ایمان داره
خدا بخیر کنه
واقعا فیلم بسازی با نمره ۴۷ اونم با این مدت زمان کم و رکورد فروش بزنی یعنی ته خر شانسی!
و البته بازم قدرت و‌محبوبیت شخصیت های مارولو ثابت میکنه ولی افسوس که خیلی هاشون دست ادمای نا اهل افتادن
دست مارول بود تا الان رفته بودن سراغ زمینه چینی واسه کارنیج مطلق و اومدن کنال
ولی الان تازه رسیدن به معرفی کارنیج و ته هنر و ارزوشون هم اینه که خودشون رو‌ وصل کنن به mcu


میگم که آقای ترابی من دوست داشتم تو قسمت سوم بیشتر به مشکلات و هویت پیتر بپرداز تا مولتی ورس اینجور مسائل البته اشتباه نشه مولتی ورس به نظرم جالبه ولی میگم به نظرتون امکان داره به خاطره فشار سونی روی مارول و فایگی مجبور شده باشن ایده مولتی ورس اجرا کنند که هم سونی ونوم به زور بچسبونه به mcu هم اینکه از فروش قسمت دوم مطمئن شه
آخه فایگی و دیزنی باید با مسخره بازی های سونی کنار بیاند برا همین مجبور شدن قسمت سوم به مولتی ورس بپردازند

نه فکر نکنم. من شخصا یکی از دلایلی که از اسپایدرمن mcu خوشم میاد اینه که چیزایی بهمون نشون دادن که قبلا تو دنیای سینما ندیدیم. خب ما مشکلات پیتر رو دیده بودیم تو سری ریمی یا زندگی عاشقانه ش رو تو سری مارک وب ولی این سری چیزهایی بهمون نشون داده که واقعا قبلا نمیشد و البته مشکلات هم نشون داده میشه و بلوغ شخصیتی هم داریم و قطعا مثلا در لایه های زیرین دور از خانه ما شاهد رشد شخصیتی پیتر بودیم که یاد گرفت مسئولیت پذیر تر باشه و ... و واقعا دیدن مولتی ورس لذت داره و دیدن نسخه های مختلف و بازهم این میتونه به رشد شخصیت پیتر کمک کنه و در عین حال چیزی جدید به ما نشون بده

آخه برا نشون دادن مولتی ورس آنچنان عجله ای نبود.
خود اون داستان لو رفتن هویت پیتر میتونست یه فیلم پر از صحنه های اکشن خفن بشه و خیلی هم حماسی در میومد. تو فیلم بعدی میرفتند سراغ مولتی ورس.
نکنه عمر تام هالند به دنیا نیست که انقدر عجله دارند؟؟ :-*
ولی خارج از شوخی درسته فاز 4 مارول در مورد مولتی ورس هست ولی لزومی نداره حتما کل فیلم اسپایدرمن به قضیه مولتی ورس بپردازه. همون صحنه پس از تیتراژ یا حتی ده دیقه آخر فیلم میتونه حق مطلب رو ادا کنه و کار رو برای قسمت بعدی بذاره.
اینجوری ما دو تا فیلم فوق العاده از مردعنکبوتی که موفقیتش تضمین شدس داریم.
میترسم این مثل فیلم ونوم وقت کم بیاره برا بیان کلی مطلب.
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1400-07-13 00:58
به نقل از masiha_87:
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
به نقل از mtm:
ولی سونی دیگه خدا را بنده نیست! الان دیگه بیش از قبل به برنامه هاش در جهت گند زدن به دنیای اسپایدرمن ایمان داره
خدا بخیر کنه
واقعا فیلم بسازی با نمره ۴۷ اونم با این مدت زمان کم و رکورد فروش بزنی یعنی ته خر شانسی!
و البته بازم قدرت و‌محبوبیت شخصیت های مارولو ثابت میکنه ولی افسوس که خیلی هاشون دست ادمای نا اهل افتادن
دست مارول بود تا الان رفته بودن سراغ زمینه چینی واسه کارنیج مطلق و اومدن کنال
ولی الان تازه رسیدن به معرفی کارنیج و ته هنر و ارزوشون هم اینه که خودشون رو‌ وصل کنن به mcu


میگم که آقای ترابی من دوست داشتم تو قسمت سوم بیشتر به مشکلات و هویت پیتر بپرداز تا مولتی ورس اینجور مسائل البته اشتباه نشه مولتی ورس به نظرم جالبه ولی میگم به نظرتون امکان داره به خاطره فشار سونی روی مارول و فایگی مجبور شده باشن ایده مولتی ورس اجرا کنند که هم سونی ونوم به زور بچسبونه به mcu هم اینکه از فروش قسمت دوم مطمئن شه
آخه فایگی و دیزنی باید با مسخره بازی های سونی کنار بیاند برا همین مجبور شدن قسمت سوم به مولتی ورس بپردازند

نه فکر نکنم. من شخصا یکی از دلایلی که از اسپایدرمن mcu خوشم میاد اینه که چیزایی بهمون نشون دادن که قبلا تو دنیای سینما ندیدیم. خب ما مشکلات پیتر رو دیده بودیم تو سری ریمی یا زندگی عاشقانه ش رو تو سری مارک وب ولی این سری چیزهایی بهمون نشون داده که واقعا قبلا نمیشد و البته مشکلات هم نشون داده میشه و بلوغ شخصیتی هم داریم و قطعا مثلا در لایه های زیرین دور از خانه ما شاهد رشد شخصیتی پیتر بودیم که یاد گرفت مسئولیت پذیر تر باشه و ... و واقعا دیدن مولتی ورس لذت داره و دیدن نسخه های مختلف و بازهم این میتونه به رشد شخصیت پیتر کمک کنه و در عین حال چیزی جدید به ما نشون بده

سلام استاد ببخشید دخالت میکنم ولی گفتم حالا که بحث باز شد، نظرم رو بگم. راستش مرد عنکبوتی چنان داستان های اختصاصی داره که به نظرم واقعا در فیلم های mcu، به شدت لا به لای داستان های دیگه ی جهان سینمایی گم شده. به عنوان مثال فیلم های مارک وب و سم ریمی اصلا با دخالت بقیه ی قهرمانای مارول شکل نمیگرفت و به همین دلیله که این دو فرنچز اینقدر محبوب هستن. شما از این جهت نگاه میکنید که شخصیت مورد علاقتون داره بالاخره رشد شخصیتی و داستان هایی که پر از پیچش هستن رو دریافت میکنه؛ ولی کسایی که میخوان مثل دو فرنچز قبلی فقط و فقط مرد عنکبوتی رو با داستان های خودش ببینن، واقعا در حقشون ظلم شده! (شاید بگید نه و از نظر خودم هم کم لطفیه، ولی کسایی رو میشناسم که مرد عنکبوتی ۳ رو به بازگشت به خانه ترجیح میدن! :-| )البته امیدوارم این متن رو با لحن آروم بخونید :lol: .

بالاخره هر کسی سلیقه ای داره دیگه . و چند سال دیگه نسلی که با مرد عنکبوتی تام هالند بزرگ شده اصلا فیلم های قبلی رو قبول نداره. تو دنیای کمیک که ما فقط امیزینگ اسپایدرمن رو نداشتیم که. چند سال بعد سری spectacular اومد که به داستان ها و شخصیت های فرعی مرد عنکبوتی میپرداخت. بعدشم مارول تیم آپ اومد که در هر شماره مرد عنکبوتی با یه قهرمان دیگه مارول همکاری میکرد . پس دنیای مرد عنکبوتی تک بعدی نیست. دیگه تو ایران از من هوادار بزرگتر واسه مرد عنکبوتی نیست ، هست؟ یا تو دنیا از فایگی که بزرگتر و دلسوز تر نداریم، داریم؟ و ما هر دومون داریم از این یونیورس لذت میبریم و به نظرم به ذات شخصیت مورد علاقه م وفادار بودن. یه سری هم چشمون عادت کرده به سری های قبلی و از روی تعصب نظر میدن ولی یه هوادار واقعی ذهنش بازه. از تغییر استقبال میکنه، منوط به اینکه در به ذات شخصیت مورد علاقه ش خدشه وارد نکنه. و ضمن اینکه یه سری ها تو ایران واسه کوبیدن اسپایدرمن این حرفا رو میزنن . من که به کفشمم نیست و دارم لذت میبرم. چند سال دیگه اگه عمری باقی بشه این یونیورس هم ریبوت میشه و من اگه خوب باشه از اونم لذت میبرم و یه سری همچنان دارن مزخرف میگن ../!
نقل قول کردن
mtm
#39 mtm 1400-07-13 01:01
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
به نقل از mtm:
ولی سونی دیگه خدا را بنده نیست! الان دیگه بیش از قبل به برنامه هاش در جهت گند زدن به دنیای اسپایدرمن ایمان داره
خدا بخیر کنه
واقعا فیلم بسازی با نمره ۴۷ اونم با این مدت زمان کم و رکورد فروش بزنی یعنی ته خر شانسی!
و البته بازم قدرت و‌محبوبیت شخصیت های مارولو ثابت میکنه ولی افسوس که خیلی هاشون دست ادمای نا اهل افتادن
دست مارول بود تا الان رفته بودن سراغ زمینه چینی واسه کارنیج مطلق و اومدن کنال
ولی الان تازه رسیدن به معرفی کارنیج و ته هنر و ارزوشون هم اینه که خودشون رو‌ وصل کنن به mcu


میگم که آقای ترابی من دوست داشتم تو قسمت سوم بیشتر به مشکلات و هویت پیتر بپرداز تا مولتی ورس اینجور مسائل البته اشتباه نشه مولتی ورس به نظرم جالبه ولی میگم به نظرتون امکان داره به خاطره فشار سونی روی مارول و فایگی مجبور شده باشن ایده مولتی ورس اجرا کنند که هم سونی ونوم به زور بچسبونه به mcu هم اینکه از فروش قسمت دوم مطمئن شه
آخه فایگی و دیزنی باید با مسخره بازی های سونی کنار بیاند برا همین مجبور شدن قسمت سوم به مولتی ورس بپردازند

نه فکر نکنم. من شخصا یکی از دلایلی که از اسپایدرمن mcu خوشم میاد اینه که چیزایی بهمون نشون دادن که قبلا تو دنیای سینما ندیدیم. خب ما مشکلات پیتر رو دیده بودیم تو سری ریمی یا زندگی عاشقانه ش رو تو سری مارک وب ولی این سری چیزهایی بهمون نشون داده که واقعا قبلا نمیشد و البته مشکلات هم نشون داده میشه و بلوغ شخصیتی هم داریم و قطعا مثلا در لایه های زیرین دور از خانه ما شاهد رشد شخصیتی پیتر بودیم که یاد گرفت مسئولیت پذیر تر باشه و ... و واقعا دیدن مولتی ورس لذت داره و دیدن نسخه های مختلف و بازهم این میتونه به رشد شخصیت پیتر کمک کنه و در عین حال چیزی جدید به ما نشون بده

آخه برا نشون دادن مولتی ورس آنچنان عجله ای نبود.
خود اون داستان لو رفتن هویت پیتر میتونست یه فیلم پر از صحنه های اکشن خفن بشه و خیلی هم حماسی در میومد. تو فیلم بعدی میرفتند سراغ مولتی ورس.
نکنه عمر تام هالند به دنیا نیست که انقدر عجله دارند؟؟ :-*
ولی خارج از شوخی درسته فاز 4 مارول در مورد مولتی ورس هست ولی لزومی نداره حتما کل فیلم اسپایدرمن به قضیه مولتی ورس بپردازه. همون صحنه پس از تیتراژ یا حتی ده دیقه آخر فیلم میتونه حق مطلب رو ادا کنه و کار رو برای قسمت بعدی بذاره.
اینجوری ما دو تا فیلم فوق العاده از مردعنکبوتی که موفقیتش تضمین شدس داریم.
میترسم این مثل فیلم ونوم وقت کم بیاره برا بیان کلی مطلب.

دیگه دوران فیلمایی که کلش رو صرف یه تم کنند تموم شده. ما در دوره پسا - پایان بازی زندگی میکنیم. برای بقا باید ایده های بکر داشته باشی و بزرگ وگرنه به چشم نمیایی. حال شما صبر کن ببین شاید هویت لو رفتن هم به خوبی مورد اشاره قرار گرفت! ضمن اینکه من به عنوان یه هوادار خوشم میاد قبل از اینکه دی سی تو فیلم فلش بره سراغ مولتی مورس، مارول و مرد عنکبوتی این ایده رو اجرا کنن! اینم دلیل عجله مون :-*
نقل قول کردن
mtm
#40 mtm 1400-07-13 01:17
حالا با اجازتون من برم قسمت سوم سریال واچمن رو ببینم
خیلی وقت بود تو‌ لیست تماشام بود
و چه لذتی میبرم از تماشای لحظه لحظه این سریال. این دیمین لیندالف به نابغه اعجوبه است و دیگه وقتش رسیده مقاله «بهتربن سریال های کمیک بوکی» رو اپدیت کنم!
نقل قول کردن
s.p.i
#41 s.p.i 1400-07-13 01:17
به نقل از mtm:
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
به نقل از mtm:
ولی سونی دیگه خدا را بنده نیست! الان دیگه بیش از قبل به برنامه هاش در جهت گند زدن به دنیای اسپایدرمن ایمان داره
خدا بخیر کنه
واقعا فیلم بسازی با نمره ۴۷ اونم با این مدت زمان کم و رکورد فروش بزنی یعنی ته خر شانسی!
و البته بازم قدرت و‌محبوبیت شخصیت های مارولو ثابت میکنه ولی افسوس که خیلی هاشون دست ادمای نا اهل افتادن
دست مارول بود تا الان رفته بودن سراغ زمینه چینی واسه کارنیج مطلق و اومدن کنال
ولی الان تازه رسیدن به معرفی کارنیج و ته هنر و ارزوشون هم اینه که خودشون رو‌ وصل کنن به mcu


میگم که آقای ترابی من دوست داشتم تو قسمت سوم بیشتر به مشکلات و هویت پیتر بپرداز تا مولتی ورس اینجور مسائل البته اشتباه نشه مولتی ورس به نظرم جالبه ولی میگم به نظرتون امکان داره به خاطره فشار سونی روی مارول و فایگی مجبور شده باشن ایده مولتی ورس اجرا کنند که هم سونی ونوم به زور بچسبونه به mcu هم اینکه از فروش قسمت دوم مطمئن شه
آخه فایگی و دیزنی باید با مسخره بازی های سونی کنار بیاند برا همین مجبور شدن قسمت سوم به مولتی ورس بپردازند

نه فکر نکنم. من شخصا یکی از دلایلی که از اسپایدرمن mcu خوشم میاد اینه که چیزایی بهمون نشون دادن که قبلا تو دنیای سینما ندیدیم. خب ما مشکلات پیتر رو دیده بودیم تو سری ریمی یا زندگی عاشقانه ش رو تو سری مارک وب ولی این سری چیزهایی بهمون نشون داده که واقعا قبلا نمیشد و البته مشکلات هم نشون داده میشه و بلوغ شخصیتی هم داریم و قطعا مثلا در لایه های زیرین دور از خانه ما شاهد رشد شخصیتی پیتر بودیم که یاد گرفت مسئولیت پذیر تر باشه و ... و واقعا دیدن مولتی ورس لذت داره و دیدن نسخه های مختلف و بازهم این میتونه به رشد شخصیت پیتر کمک کنه و در عین حال چیزی جدید به ما نشون بده

آخه برا نشون دادن مولتی ورس آنچنان عجله ای نبود.
خود اون داستان لو رفتن هویت پیتر میتونست یه فیلم پر از صحنه های اکشن خفن بشه و خیلی هم حماسی در میومد. تو فیلم بعدی میرفتند سراغ مولتی ورس.
نکنه عمر تام هالند به دنیا نیست که انقدر عجله دارند؟؟ :-*
ولی خارج از شوخی درسته فاز 4 مارول در مورد مولتی ورس هست ولی لزومی نداره حتما کل فیلم اسپایدرمن به قضیه مولتی ورس بپردازه. همون صحنه پس از تیتراژ یا حتی ده دیقه آخر فیلم میتونه حق مطلب رو ادا کنه و کار رو برای قسمت بعدی بذاره.
اینجوری ما دو تا فیلم فوق العاده از مردعنکبوتی که موفقیتش تضمین شدس داریم.
میترسم این مثل فیلم ونوم وقت کم بیاره برا بیان کلی مطلب.

دیگه دوران فیلمایی که کلش رو صرف یه تم کنند تموم شده. ما در دوره پسا - پایان بازی زندگی میکنیم. برای بقا باید ایده های بکر داشته باشی و بزرگ وگرنه به چشم نمیایی. حال شما صبر کن ببین شاید هویت لو رفتن هم به خوبی مورد اشاره قرار گرفت! ضمن اینکه من به عنوان یه هوادار خوشم میاد قبل از اینکه دی سی تو فیلم فلش بره سراغ مولتی مورس، مارول و مرد عنکبوتی این ایده رو اجرا کنن! اینم دلیل عجله مون :-*


یکم میترسیدم که شاید حق مطلب در مورد هویت پیتر ادا نکنه ولی دلم آروم گرفت من هم میخام ببینم مارول و دی سی چه جوری مولتیورس اجرا می‌کنند ولی فکر کنم مارول حتما موفق میشه :-* چون براش زمینه چینی کرده و نمیخاد ماستمالی کنه
نقل قول کردن
s.p.i
#42 s.p.i 1400-07-13 01:22
به نقل از mtm:
حالا با اجازتون من برم قسمت سوم سریال واچمن رو ببینم
خیلی وقت بود تو‌ لیست تماشام بود
و چه لذتی میبرم از تماشای لحظه لحظه این سریال. این دیمین لیندالف به نابغه اعجوبه است و دیگه وقتش رسیده مقاله «بهتربن سریال های کمیک بوکی» رو اپدیت کنم!


شب خوش
امیدوارم لذت ببرید
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#43 AM SM BM SM 1400-07-13 01:28
#39
بله دیگه وقتی سه سال پیش قهرمانان مارول روی یک سیاره با ثانوس جنگیدند و او یک ماه به سمتش پرتاب کرد، وقتی سه سال پیش انیمیشن میاد چند تا موجود عنکبوتی از دنیاهای موازی میاره و جایزه های اسکار، گلدن گلوب و... رو درو میکنه، وقتی سه سال پیش فیلم پلنگ سیاه میاد از طریق فیلم های کمیک بوکی تم های سیاسی مطرح میکنه و انیمیشن شگفت انگیزان ۲ روند دیوانه وار فیلم اولش رو پی میگیره، وقتی دو سال پیش در فیلم رکورد شکن و عالی "انتقام جویان پایان بازی" قهرمانان مارول برای فرار از شکست به سفر های زمانی پی میبرند و اون نبرد آخر فیلم رو شاهد هستیم، دیگه نمیشه انتظار داشت فیلم های عادی و اوریجین محور بتونند موفقیت خاصی مخصوصا در گیشه ها کسب کنند. نمونه اش کاپیتان مارول یا هل بوی یا حتی جاستیس لیگ(چه نسخه استودیو چه کارگردان)! این فیلم ها مثل هل بوی عموما مشکلات زیادی دارند اما قضیه دیگه ای هم هست. یکی از مشکلات زیاد جاستیس لیگ اینه که وارنر کورکورانه میخواست از انتقام‌جویان تقلید کنه در حالی که نه تنها نمیدونست اونا برای موفقیتشون چه زحمتی کشیدند بلکه این هم که مربوط به بحث ما هست که وارنر نمیدونست فیلم انتقام‌جویان زمانی موفق شد که کراس اور های معمولی رواج نداشتند و مردم حسابی استقبال میکردند. اون موقع همین هم چیز تازه ای بود. اما مارول در سال های بعد استاندارد ها و اقلیت های جدیدی رو به جا گذاشت. برای همین یک کراس اور خشک و خالی (اصلا ای کاش خشک و خالی بود نه اینکه نسخه استودیو اینقدر افتضاح باشه) در سال ۲۰۱۷ اصلا جواب نمیده. یا خود دارک فونیکس وقتی میخواد دیوانه وار ترین و افسارگسیخته ترین و هیجان انگیز ترین داستان مردان ایکس رو اقتباس کنه، انگار قراره یک فیلم کوچک اوریجین باشه! برای همین هم استودیو ها باید برن سراغ ایده های جدید و داستان های جدید و یکی از این ها دنیاهای موازی است. وقتی منبع کلی از این استاندارد ها خود مارول هست، پس انتظار میره که با هر فیلم مهمش سعی کنه باز هم پیشرفت کنه و برای همین ما میبینیم که ایده دنیاهای موازی در این فیلم ها باید به کار بره تا بتونند موفق باشند.
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#44 Hail Comic Book 1400-07-13 03:34
من هنوز فیلمو ندیدم ولی صحنه پس از تیتراژ دیدم .
خطر اسپویل شدید





اصلا چرا ونوم با طلسم دکتر استرنج اومد تو دنیای اصلی؟مگه طلسم مربوط به کسایی نبود که پیتر پارکر باهاشون ارتباط داشته؟ونوم که اصلا اسپایدرمن رو تا حالا ندیده فقط تو اخبار دیدش.بعد از کجا فهمید اون دلیل اومدنش به این یونیورس هست که تلویزیون رو لیس زد؟یجور حس ونومی یا همچین چیزی داره؟
حالا شاید تو فیلم دور از خانه یک دلیل خوب بتونن بیارن که ونوم چطور اومد اما خدایی خیلی دلیل دشمنیشون تک بعدی میشه اینطوری.امیدوار م یک دلیل درست حسابی بیارن.
نقل قول کردن
masiha_87
#45 masiha_87 1400-07-13 09:50
به نقل از mtm:
به نقل از masiha_87:
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
به نقل از mtm:
ولی سونی دیگه خدا را بنده نیست! الان دیگه بیش از قبل به برنامه هاش در جهت گند زدن به دنیای اسپایدرمن ایمان داره
خدا بخیر کنه
واقعا فیلم بسازی با نمره ۴۷ اونم با این مدت زمان کم و رکورد فروش بزنی یعنی ته خر شانسی!
و البته بازم قدرت و‌محبوبیت شخصیت های مارولو ثابت میکنه ولی افسوس که خیلی هاشون دست ادمای نا اهل افتادن
دست مارول بود تا الان رفته بودن سراغ زمینه چینی واسه کارنیج مطلق و اومدن کنال
ولی الان تازه رسیدن به معرفی کارنیج و ته هنر و ارزوشون هم اینه که خودشون رو‌ وصل کنن به mcu


میگم که آقای ترابی من دوست داشتم تو قسمت سوم بیشتر به مشکلات و هویت پیتر بپرداز تا مولتی ورس اینجور مسائل البته اشتباه نشه مولتی ورس به نظرم جالبه ولی میگم به نظرتون امکان داره به خاطره فشار سونی روی مارول و فایگی مجبور شده باشن ایده مولتی ورس اجرا کنند که هم سونی ونوم به زور بچسبونه به mcu هم اینکه از فروش قسمت دوم مطمئن شه
آخه فایگی و دیزنی باید با مسخره بازی های سونی کنار بیاند برا همین مجبور شدن قسمت سوم به مولتی ورس بپردازند

نه فکر نکنم. من شخصا یکی از دلایلی که از اسپایدرمن mcu خوشم میاد اینه که چیزایی بهمون نشون دادن که قبلا تو دنیای سینما ندیدیم. خب ما مشکلات پیتر رو دیده بودیم تو سری ریمی یا زندگی عاشقانه ش رو تو سری مارک وب ولی این سری چیزهایی بهمون نشون داده که واقعا قبلا نمیشد و البته مشکلات هم نشون داده میشه و بلوغ شخصیتی هم داریم و قطعا مثلا در لایه های زیرین دور از خانه ما شاهد رشد شخصیتی پیتر بودیم که یاد گرفت مسئولیت پذیر تر باشه و ... و واقعا دیدن مولتی ورس لذت داره و دیدن نسخه های مختلف و بازهم این میتونه به رشد شخصیت پیتر کمک کنه و در عین حال چیزی جدید به ما نشون بده

سلام استاد ببخشید دخالت میکنم ولی گفتم حالا که بحث باز شد، نظرم رو بگم. راستش مرد عنکبوتی چنان داستان های اختصاصی داره که به نظرم واقعا در فیلم های mcu، به شدت لا به لای داستان های دیگه ی جهان سینمایی گم شده. به عنوان مثال فیلم های مارک وب و سم ریمی اصلا با دخالت بقیه ی قهرمانای مارول شکل نمیگرفت و به همین دلیله که این دو فرنچز اینقدر محبوب هستن. شما از این جهت نگاه میکنید که شخصیت مورد علاقتون داره بالاخره رشد شخصیتی و داستان هایی که پر از پیچش هستن رو دریافت میکنه؛ ولی کسایی که میخوان مثل دو فرنچز قبلی فقط و فقط مرد عنکبوتی رو با داستان های خودش ببینن، واقعا در حقشون ظلم شده! (شاید بگید نه و از نظر خودم هم کم لطفیه، ولی کسایی رو میشناسم که مرد عنکبوتی ۳ رو به بازگشت به خانه ترجیح میدن! :-| )البته امیدوارم این متن رو با لحن آروم بخونید :lol: .

بالاخره هر کسی سلیقه ای داره دیگه . و چند سال دیگه نسلی که با مرد عنکبوتی تام هالند بزرگ شده اصلا فیلم های قبلی رو قبول نداره. تو دنیای کمیک که ما فقط امیزینگ اسپایدرمن رو نداشتیم که. چند سال بعد سری spectacular اومد که به داستان ها و شخصیت های فرعی مرد عنکبوتی میپرداخت. بعدشم مارول تیم آپ اومد که در هر شماره مرد عنکبوتی با یه قهرمان دیگه مارول همکاری میکرد . پس دنیای مرد عنکبوتی تک بعدی نیست. دیگه تو ایران از من هوادار بزرگتر واسه مرد عنکبوتی نیست ، هست؟ یا تو دنیا از فایگی که بزرگتر و دلسوز تر نداریم، داریم؟ و ما هر دومون داریم از این یونیورس لذت میبریم و به نظرم به ذات شخصیت مورد علاقه م وفادار بودن. یه سری هم چشمون عادت کرده به سری های قبلی و از روی تعصب نظر میدن ولی یه هوادار واقعی ذهنش بازه. از تغییر استقبال میکنه، منوط به اینکه در به ذات شخصیت مورد علاقه ش خدشه وارد نکنه. و ضمن اینکه یه سری ها تو ایران واسه کوبیدن اسپایدرمن این حرفا رو میزنن . من که به کفشمم نیست و دارم لذت میبرم. چند سال دیگه اگه عمری باقی بشه این یونیورس هم ریبوت میشه و من اگه خوب باشه از اونم لذت میبرم و یه سری همچنان دارن مزخرف میگن ../!

ماجرا همینه دیگه! این بین، فقط تام هالند با توبی مگوایر و اندرو گارفیلد مقایسه میشه و فقط طرفدارای واقعی ان که به کمیک ها اهمیت میدن. به خاطر همینه که به قول یکی از دوستام فیلمای مرد عنکبوتی تو mcu یجورین؛ هم متفاوتن هم طوری که نه میتونی ازش لذت ببری و نه ایرادی ازش بگیری؛ همشم به خاطر مقایسه با فرنچز های قبلیه!
به نقل از mtm:
حالا با اجازتون من برم قسمت سوم سریال واچمن رو ببینم
خیلی وقت بود تو‌ لیست تماشام بود
و چه لذتی میبرم از تماشای لحظه لحظه این سریال. این دیمین لیندالف به نابغه اعجوبه است و دیگه وقتش رسیده مقاله «بهتربن سریال های کمیک بوکی» رو اپدیت کنم!

دیگه مزاحمتون نمیشم این مقاله هم یواش یواش داره قدیمی میشه.
نقل قول کردن
s.p.i
#46 s.p.i 1400-07-19 19:29
خب من تو کانال تلگرام سایت خوندم فروش ونوم افت کرده و البته امیدوارم ملت از این جو زدگی دربیان خداییش ملت چشون شده کیفیت براشون صالا مهمه
امیدوارم سونی از خر شیطون بیاد پایین و البته موربیوس و کریون هم فروش نکنند
قسمت ۱ ونوم هم از سر کنجکاوی ملت خوب فروخت فکر کرد دوباره میتونه سود کنه
اگه کریون و موربیوس هم فروش نکنند یه تو دهنی محکم میخوره تو اوی اراد و راثمن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45