صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" فاش شد! + ویدئوی کامل

شاید بشه لقب یکی از سرنوشت ساز ترین صحنه‌های پس از تیتراژ اخیر رو بهش داد!(ویدئوی کامل اضافه شد)

 

خب، اکران رسمی فیلم Venom Let there be carnage در برخی از کشور ها حال انجامه و اطلاعات بسیار زیادی ازش به بیرون درز کرده از فیلمنامه گرفته تا صحنهٔ پس از تیتراژ مهمش که در آیندهٔ فرنچایز در حال توسعهٔ سونی خیلی سرنوشت ساز و مهمه پس اگر لو رفتنش براتون مهم نیست تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

 

***خطر اسپویل فیلم ونوم ۲***

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم "ونوم ۲: بگذارید کارنیج بیاید" فاش شد!

قبل از پخش آزمایشی «تام هاردی» بازیگر «ادیب راک» و «اندی سرکیس» کارگردان فیلم روی صحنه آمدند و از اهمیت زیاد صحنهٔ پس از تیتراژ گفتند. اما حالا پس از اکران رسمی در بعضی از کشورها بالاخره موفق شدیم به صورت کامل این صحنه رو در اختیارتون قرار بدیم:

لینک دانلود و تماشا

 

در صحنهٔ پس از تیتراژ شاهد هستیم ادی و ونوم در خانه‌ای کنار ساحل هستند و بعد از شکست دادن «کارنیج» مخفی شدند. ونوم به ادی میگه که میتونه در عرض یک ثانیه تمام اتفاقاتی که هم‌نوعانش برسرگذاشتن و گذروندن رو به تصویر بکشه که ناگهان همه چیز تغییر می‌کنه و تلویزیونی رو میبینیم که روشنه. تلویزیون مردعنکبوتیِ تام هالند رو نشون میده و ونوم در واکنش بهش میگه: "اون یارو... به نظر خوشمزه میاد" و شروع می‌کنه به لیس زدن شدید شیشه تلویزیون و صحنه سیاه میشه!

ونوم 2 اسپایدرمن

در ادامه شخص لو دهنده درمورد جزئیات توضیح میده که «ادی» معذّب نشون داده می‌شه و یک اتفاقی رخ میده که مطمئن نیست منظورشون از این مدل به تصویر کشیدن چیه که آیا مثلا جاشون عوض شده یا اتفاق دیگه ای افتاد اما در ادامه شخصی از حموم هتل میاد بیرون و از ادی سوال می‌کنه توی اتاق اون چیکار(چه غلطی) می‌کنه! که معنیش اینه که ونوم و ادی به یک جای دیگه تلپورت شده‌اند!!!

ونوم 2 مولتی ورس

بعد از این اتفاق در نگاه اول به نظر می‌رسه که «ونوم» به MCU و دنیای سینمایی مارول راه پیدا کرده و احتمالا این اتفاقات به قسمت سوم مردعنبکوتی یعنی راهی به خانه نیست مربوط باشه از اونجایی که ۶ خبیث مولتی ورسی رو قراره در این فیلم شاهد باشیم.(شاید اصلا یکی از همون ۶تا باشه) ضمن اینکه اون اتفاقات عجیب و غریب تریلر موربیوس توجیه میشه و معلوم شد که چرا «والچر» MCU رو توی فیلم «موربیوس» قراره کنارش ببینیم.

فیلم موربیوس اسپایدرمن

 اما به هرحال هنوز شفاف سازی نشده که دقیقا جریان از چه قراره یعنی گمانه زنی های دیگه ای با توجه به این اتفاق میشه داشت و ما میبایست تا اکران دو فیلم اسپایدرمن ۳ و دکتر استرنج ۲(در مولتی ورس جنون) صبر کنیم ببینیم واقعا پشت این قضیه چیه!

 

نظر شما در رابطه با این اتفاق چیه؟ آیا سونی و دیزنی یواشکی باهم به توافق رسیده بودند و الان تازه فاش کردند؟ آیا ونوم در MCU قرار داره؟

 

مطالب مرتبط:

تجزیه و تحلیل دومین تریلر فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" (VENOM 2: LET THERE BE CARNAGE)

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید": لحظه‌های مهم و سوالات بزرگ

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

داغ داغ!! اولین تریلر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید منتشر شد!

نقد و بررسی نخستین تریلر منتشر شده از فیلم "موربیوس" (MORBIUS)

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" (RAVENCROFT) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت شیریک (SHRIEK) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 سوالی که پس از دیدن فیلم ونوم در ذهن ما ایجاد شد!

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

تاریخچه فیلم های ساخته نشده از ونوم!

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

نقد و بررسی فیلم ونوم (VENOM)

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

حضور مردعنکبوتی در فیلم "موربیوس" و"ونوم ۲" تایید شد؟!

 سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

اطلاعات جدید از فیلم های جدید سونی براساس کمیک بوک های مرد عنکبوتی

10 تفاوت بزرگ ونوم در دنیای کمیک و سینما

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

رتبه بندی تمام حضورهای ونوم در دنیای انیمیشن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Behnam
#1 Behnam 1400-06-24 23:14
سلام و درود.
در یک کلام . MIND BLOWER
اصلا انتظار همچین چیزیو نداشتم.کل فیلم یه طرف، صحنه پس از تیتراژش یه طرف. واقعا دارم برای اینده لحظه شماری میکنم. تصورش هم جذابه!
نقل قول کردن
s3000
#2 s3000 1400-06-24 23:22
این صوت فقط یا تصویر هم لو رفته باهاش ؟
نقل قول کردن
P.Constantine
#3 P.Constantine 1400-06-24 23:26
به نقل از s3000:
این صوت فقط یا تصویر هم لو رفته باهاش ؟

فقط صوت لو رفته.بیچاره تام هاردی بهشون گفت جنبه داشته باشید ولی با اینحال بازم لو رفت! سونی باید خیلی بیشتر از این حرفا مواظب باشه داره از ظرفیتش بیشتر میشه.
نقل قول کردن
amirjjyy
#4 amirjjyy 1400-06-24 23:26
مرسی از پوشش خبر
چند ساعت پیش دیدمش و کلا مغزم پودر شد که تو سر مارول و سونی چی میگذره
بعد که توضیحاتو زیرش دادید دیگ کاملا گیچ تر شدم

اول اینکه اصلا نمیشه هضم کرد از اول این ونوم تو دنیای مارول بوده
مگ میشه اصلا تناقض داره مارول میاد همچین کاری کنه ؟ بگه از اول این ونوم تو دنیای اصلی ما بوده؟

پس دو حالت به نظر من هست
یکی که از اول نظر خودم بود و باز یکم پیچیدش میکنه
این ونوم و تام هالندی که تو تلویزیون هویتش لو رفته نسخه موازی هستن

یا اینکه با توجه به توضیحاتی که دادین خبیث ها و کراکترا های اسپایدرمن به نوعی تله پورت شدن و دنیاشون دگرگون شده (یحتمل به خاطر اسپل استرنج) البته اینم خودش خیلی گیج کنندس و توضیح زیادی میخواد :-|
نقل قول کردن
amirjjyy
#5 amirjjyy 1400-06-24 23:40
بعد نکته گیج کننده دیگه
ونوم از کجا پیتر پاکرو میشناسه ؟ چرا میگه ازش متنفرم؟
پس حتما دکتر اختاپوس هم واقعا با همون پیتر تام هالند از قبل آشنایی داشته

پس یعنی مارول میخواد بگه با توجه به اسپل و خراب کاری استرنج و پیتر کراکتر هایی وارد دنیا mcu شدن که در واقع خودشون دنیای mcu رو دنیای اصلی خودشون میبینن و سر گذشته ای داشتن؟ (اونجایی که استرنج تو تریلر میگفت ما ثبات «فضا مکان» عوض کردیم ) ددپول و دردویل و بقیه کراکترا اینجوری وارد mcu میشن ؟
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#6 AM SM BM SM 1400-06-24 23:40
سلام
ممنون بابت خبر.
این ویدیو و توضیحاتش باعث شد تا بالاخره به این فیلم اهمیتی بدم! بعد از شنیدن این خبر که این فیلم درجه PG-13 گرفته که اصلا با وجود شخصیت بسیار خشنی مثل کارنیج با عقل جور در نمیاد (حتی با اینکه تازگی ها خبر اومده این فیلم لب مرز PG-13 قرار داره) با خودم فکر کردم که باز هم سونی، کیفیت رو فدای فروش کرده و برای همین فیلم PG-13 گرفته تا نوجوانان زیر ۱۷ سال (که بخش اعظمی از هواداران ونوم و کارنیج هستند) رو به سینما ها بکشونه. بعد از اون هم خبر بسیار شوکه کننده دیگه ای هم اومد که این فیلم فقط ۹۰ دقیقه است و شاید سر جمع ۸۰ دقیقه محتوا داشته باشه! این یعنی معلوم نیست نویسنده ها و کارگردان خوابشون میومد و وقت فیلمسازی نداشتند یا اینکه میخواد داستان دیگه ای رو برای فیلم های بعدی بذاره (شاید همین فیلم "مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست") و با این همه مسائل ناامید کننده دیگه اهمیت زیادی به این فیلم نمیدادم و امید نداشتم سونی سر عقل بیاد. اما وقتی که این فیلم به mcu و فیلم "مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست" مربوط بشه پس حائز اهمیت میشه! واقعا اگر مسئله این باشه که ونوم توی mcu بیاد شاید برای همین باشه که ادامه قضایای این فیلم مربوط میشه به فیلم جدید مرد عنکبوتی! البته که حضور چنین ونوم ضعیفی خیلی باعث خوشحالی نیست اما باز هم باعث میشه کلی تئوری پیش بیاد! آیا ونوم هم رفت جزو شش خبیث؟ آیا فرضیه اینکه اندرو گارفیلد بعد از این فیلم به دنیای مارولی سونی میره قوت میگیره؟ و البته این هم هست که ما قبلا آدرین تومز (والچر) رو در تریلر فیلم موربیوس دیدیم پس آیا موربیوس هم به mcu اومده یا والچر سر از دنیای سونی در آورده؟
با تشکر.
نقل قول کردن
s.p.i
#7 s.p.i 1400-06-25 00:00
سلام
راستش من خیلی به این فیلم اهمیتی نمی‌داد اول از همه اینکه فروشش باعث می‌شد سونی توهم بزنه و البته اوی اراد هم تو این ماجرا دخیل هست و خب زمان فیلم هم کمه و البته ونوم هم ضعیفه و شاید تنها نکته مثبت فیلم بازی تام هاردی باشه (درست مثل فیلم جوکر ) شاید یکی از اعضای شش خبیث باشه البته معلوم نیست ونوم از کجا پیترو می‌شناخت البته سونی باید مراقب می‌بود تا چیزی لو نره حالا باید ببینیم این قسمت تا چه حدی خوبه ولی به شخصه دوست داشتم ونوم و ادی تو mcu لاشن نه اینکه از سونی ورس بیان تو جهان اصلی اما در هر صورت ببینیم در آینده چه اتفاقی میفته

تشکر
نقل قول کردن
Agent spidey
#8 Agent spidey 1400-06-25 00:34
کل قضیه برای من ناراحت کننده است بخش مهم ارتباط ونوم و با مردعنکبوتی الآن کجاست ؟ وقتی سیمبیوت به پیتر نچسبیده یعنی اون ارتباط وجود نداره و ونوم میتونه به جای پیتر با هر شخص دیگه ای دشمن باشه اینکه فایگی روی ونوم نظارت نداشته مزید بر علته ، ونوم یک افتضاح بود مارول فیلم متوسط داشته ولی‌ ارزش اون فیلما کجا؟ ونوم کجا؟ مارول قطعا ونوم رو اینجوری به mcu نمی‌چسبوند منتظرم واکنش اش رو ببینم برای من که ظاهر قضیه جالب نیست
نقل قول کردن
masiha_87
#9 masiha_87 1400-06-25 00:57
یوووووو گایز!!!!! ممنون بابت پوشش خبر! عجب چیزی بشه این مولتی ورس! بیخود نبود تام هالند میگفت تریلر no way home فقط تکه ای از یک کوه یخه!!!! انصافا خیلی هایپم برای دیدن فیلم شدید شد.
نقل قول کردن
amirjjyy
#10 amirjjyy 1400-06-25 12:08
به نقل از Agent spidey:
کل قضیه برای من ناراحت کننده است بخش مهم ارتباط ونوم و با مردعنکبوتی الآن کجاست ؟ وقتی سیمبیوت به پیتر نچسبیده یعنی اون ارتباط وجود نداره و ونوم میتونه به جای پیتر با هر شخص دیگه ای دشمن باشه اینکه فایگی روی ونوم نظارت نداشته مزید بر علته ، ونوم یک افتضاح بود مارول فیلم متوسط داشته ولی‌ ارزش اون فیلما کجا؟ ونوم کجا؟ مارول قطعا ونوم رو اینجوری به mcu نمی‌چسبوند منتظرم واکنش اش رو ببینم برای من که ظاهر قضیه جالب نیست


دقیقا حرفای دل منو زدی
منم احساس خوبی ندارم با این قضیه ولی باید تا نو وی هوم باز صبر کنیم ببینیم چه خوابی دیدن

من احساس میکنم همه این اتفاق ها داره به خاطر عجله و پول دوستی سونی اتفاق میوفته ...
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#11 Spiderman 2030 1400-06-25 12:22
سلام .من که واقعا گیج شدم !!!
واقعا دلیل نفرت ونوم از مردعنکبوتی چیه ،وقتی که تا به حال با پیتر پارکر برخوردی نداشته و از سوی اون طرد نشده!!این قضیه کلا با کمیک های مرد عنکبوتی در تناقضه.
به نظر من از اولش ساخت فیلم ونوم اشتباه بود ،چرا ؟؟؟چون ونوم یک شخصیتی که اول باید با مردعنکبوتی ربط پیدا کنه و بعد ما بریم سر قضایای خودش مثل کنال و سیمبیوت های دیگه.هدف سونی فقط و فقط درآمدی بود که از ونوم میتونست در بیاره .
نقل قول کردن
Spider-Damian
#12 Spider-Damian 1400-06-25 12:26
خبر خوبیه..............
خدا رو شکر
اگه سونی بهش گند نزنه :-?
نقل قول کردن
steve
#13 steve 1400-06-25 14:53
حدس زده بودم همچین چیزی میشه 35 دقیقه میگن حضار دست زدن معلوم بود واسه همین تیتراژ بود چون فیلم مثل قبلی احتمالا ضغیفه
نقل قول کردن
Amir ko
#14 Amir ko 1400-06-25 22:39
سلام‌. یکم گیج کنندست، چرا؟ چون ما دیدیم که توی اون صحنه لو رفته ونوم میگه من از این یارو متنفرم ولی چجوری میشه از پیتر متنفر باشه وقتی اصلا با پیتر پارکر هیچ برخوردی نکرده .
و به نظرم بهتر بود که اول یک فیلم می‌ساختن که توی اون فیلم نشون میداد که ونوم با پیتر پارکر برخورد بکنه و بعد بیان سراغ فیلم اختصاصی ونوم! این خیلی بهتر بود واقعا چون ونوم شخصیته که به مرد عنکبوتی ارتباط داره
و از طرفی هم من میترسم دوباره همه چیز خراب بشه، درست مثل فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ اون موقع هم سونی همش عجله کرد و فقط به فکر فروش فیلم بود که فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ اون طوری که باید میشد نشد. و الانم سونی دیده فیلم ونوم فروش داشته جوگیر شده و دوباره توهم زده!
امیدوارم دوباره مثل اون موقع نشه
کلا سونی بعضی وقت ها یک کار هایی میکنه که طرفدارا نمیدونن چی بگن بهش.
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#15 The-Captain-steve 1400-06-26 02:43
اگر قراره تو دنیا MCU باشه چرا لوگو دیلی بیوگل هنوز مثل زمان سم ریمی هست ؟ و یا تصویر اسپایدر من توبی در فیلم موربیوس (نمیدونم درست نوشتم یا نه)
یه مشکلی هست اگر مواردی که تا حالا لو رفته درست باشه
راهی به خانه نیست کلا مرد عنکبوتی 3 سم ریمی رو حذف میکنه انگاری که اصلا پیتر پاکر با ونوم دیداری نداشته و پیوندی رقم نخورده
اما اینطوری نمیشه
یهو بیاد بگه من از این یارو بدم میاد آخه چرا احساس میکنم بعد از راهی به خانه نیست قراره دوتا اسپایدرمن ها باقی بمونند
و یه حسی دیگه ای که دارم بیخود نباید منتظر دشمن شماره 6 تو راهی به خانه باشیم کلا 5 هستند امروز اندرو میگفت زیاد توقع خودتون رو از این فیلم بالا نبرید که یهو نا امید بشید
والا فقط منتظر ایممممم
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#16 SPIDER CARZY 1400-06-26 14:51
یعنی امکان داره خبیث ششم که معلوم نشد تو تریلر هیچ راهی به خانه نیست معلوم نشد کیه ونوم باشه خیلی منتظرشم اگه اینطور بشه خیلی جذاب میشه فقط بیچاره تام هاردی که میگه جنبه داشته باشین فیلم نگیرین حالا خوب شده فقط صوتش لو رفته تصویرشم لو میرف دیگه فیلم بطور کلی خراب میشد و اگر صحنه پس از تیتراژ مربوط به مولتی ورس باشه یعنی ونوم افتاده با شش خبیث تو دنیای مردعنکبوتی تام هالندواما چرا داره تو تلوزیون هنوز نشون میده تام هالندو مگه استرنج تلسمی اجرا نکرد که همه یادشون بره هویت مردعنکبوتیو پس چرا هنوز داره نشونش میده یعنی تلسم الکی بوده یعنی ممکنه میستریو هم باشه خدا میدونه سونی میخاد چکارکنه ولی به احتمال زیاد خبیث ششم یا میستریو هست یا ونوم به هرحال باید منتظر موند و دید که خبیث ششم کیه
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#17 SPIDER CARZY 1400-06-26 15:04
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
ممنون بابت خبر.
این ویدیو و توضیحاتش باعث شد تا بالاخره به این فیلم اهمیتی بدم! بعد از شنیدن این خبر که این فیلم درجه PG-13 گرفته که اصلا با وجود شخصیت بسیار خشنی مثل کارنیج با عقل جور در نمیاد (حتی با اینکه تازگی ها خبر اومده این فیلم لب مرز PG-13 قرار داره) با خودم فکر کردم که باز هم سونی، کیفیت رو فدای فروش کرده و برای همین فیلم PG-13 گرفته تا نوجوانان زیر ۱۷ سال (که بخش اعظمی از هواداران ونوم و کارنیج هستند) رو به سینما ها بکشونه. بعد از اون هم خبر بسیار شوکه کننده دیگه ای هم اومد که این فیلم فقط ۹۰ دقیقه است و شاید سر جمع ۸۰ دقیقه محتوا داشته باشه! این یعنی معلوم نیست نویسنده ها و کارگردان خوابشون میومد و وقت فیلمسازی نداشتند یا اینکه میخواد داستان دیگه ای رو برای فیلم های بعدی بذاره (شاید همین فیلم "مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست") و با این همه مسائل ناامید کننده دیگه اهمیت زیادی به این فیلم نمیدادم و امید نداشتم سونی سر عقل بیاد. اما وقتی که این فیلم به mcu و فیلم "مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست" مربوط بشه پس حائز اهمیت میشه! واقعا اگر مسئله این باشه که ونوم توی mcu بیاد شاید برای همین باشه که ادامه قضایای این فیلم مربوط میشه به فیلم جدید مرد عنکبوتی! البته که حضور چنین ونوم ضعیفی خیلی باعث خوشحالی نیست اما باز هم باعث میشه کلی تئوری پیش بیاد! آیا ونوم هم رفت جزو شش خبیث؟ آیا فرضیه اینکه اندرو گارفیلد بعد از این فیلم به دنیای مارولی سونی میره قوت میگیره؟ و البته این هم هست که ما قبلا آدرین تومز (والچر) رو در تریلر فیلم موربیوس دیدیم پس آیا موربیوس هم به mcu اومده یا والچر سر از دنیای سونی در آورده؟
با تشکر.

بنظرم اینجوریه که شاید هفت خبیثه بشه فیلم راهی به خانه نیست خبیث ششم و هفتم میستریو و ونوم باشن اما یه احتمال هس سیمبیوت از کجا پیتر میشناسه میگه از این یارو متنفرم و لیس میزنه تلویزیونو واما اگه ونوم تو دنیای mcu هست پس چرا داره تلویزیون هنوز پیتر نشون میده مگه استرنج تلسم اجرا نکرد هویت مردعنکبوتی همه از یادشون بره شاید این دروغ باشه و یکی از توهمات میستریو اما از یه راه دیگه هفت خبیثو مردعنکبوتی اندرو و توبی اومده باشن تو دنیای مردعنکبوتی تام هالند ولی احتمالشم هس بجای شش خبیث هفت خبیث ببینیم تو فیلم در کل امیدوارم فیلم خوبی ازآب دربیاد هم ونوم دو هم راهی به خانه نیست با تشکر
نقل قول کردن
Batman_lover897
#18 Batman_lover897 1400-06-26 23:12
سلام،دوستانی که این مقاله رو خوندن،به نظرتون منم بخونمش یا نه؟دوس دارم بدونم چیه ولی در عین حال دلم نمیخواد فیلم برام اسپویل سنگین بشه،چیکار کنم به نظرتون :-?
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#19 The-Captain-steve 1400-07-08 01:21
یه کلام
اگر شما از قسمت اول ونوم خوشتون اومده باشه
از قسمت دوم ونوم هم خوشتون میاد
این نفدیه که خیلی از افرادی که فیلم رو دیدن گفتم
همین طور بازی تام هاردی خیلی خوبه و فیلم بیشتر جنبه فان داره البته فکر نمیکنم در این حد فان باشه کم شخصیتی نیست ونوم
کامنت داری اسپویل می باشد
خیلی دوست داشتم توبی یا اندرو رو ببینم منتها فرقی نمیکنه
ب نظر من این برای صحنه پایانی هیچ راهی به خانه نیست میتونه باشه
بعد از شکست دشمن ها سه مرد عنکبوتی ما همزمان ماسک هاشون رو درمیارند
البته اینو تو نسخه های اولیه لو رفته داستان بودم که یه صحنه داریم که سه مردعنکبوتی ما در نبرد آخر بعد از شکست دشمن هاشون ماسک هاشون رو در میارند
چون دلیلی نداره ونوم اصلا مرد عنکبوتی رو نمیشناسه
ونوم به هیچ عنوان دشمن شیشم تو فیلم هیچ راهی ب خانه نیست ب نظر من کلا پنج نفر هستند داخل فیلم یا اینکه نفر شیشم کسی نیست جز راینو
که گرین گابلین و دکتر اختاپوس و الکترو بیشترین نفش رو دارند
مرد شنی راینو مارمولک بیشتر نفش ساپورت و دارای صحنه های کم تری هستند
نقل قول کردن
Ehsanspidey
#20 Ehsanspidey 1400-07-08 01:58
یعنی توبی و اندرو هم هستن
نقل قول کردن
masiha_87
#21 masiha_87 1400-07-08 10:20
به نقل از Batman_lover897:
سلام،دوستانی که این مقاله رو خوندن،به نظرتون منم بخونمش یا نه؟دوس دارم بدونم چیه ولی در عین حال دلم نمیخواد فیلم برام اسپویل سنگین بشه،چیکار کنم به نظرتون :-?

سلام اگه واقعا نمیخواید فیلم براتون اسپویل بشه نبینیدش. باز تصمیم با خودتونه.
نقل قول کردن
Frank castle
#22 Frank castle 1400-07-08 14:47
کیفیت بهتر و کاملترش رو قرار بدید لطفا(زبان غیر انگلیسی است)
نقل قول کردن
masiha_87
#23 masiha_87 1400-07-09 10:53
استاد نقد های فیلم منتشر شدن؛ تقریبا هیچ کس ازش راضی نیست. البته انتظار بیشتری نمیرفت :-?
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45