10 واریانت برتر عنکبوتی که از انیمیشن "در سرتاسر دنیای عنکبوتی" حذف شدند

10-واریانت-برتر-عنکبوتی-که-از-انیمیشن-در-سرتاسر-دنیای-عنکبوتی-حدف-شدند

انیمیشن تحسین شده Spider-Man: Across the Spider-Verse یک عالمه عنکبوتی مختلف داره ولی یه سری دیگه هم بودن که در نهایت از آن حذف شدند!

مقالات زیر را هم حتما درباره این انیمیشن بخوانید:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش دوم

10 ایده ای که از انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" حذف شدند

نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول"

معرفی مردان و زنان عنکبوتی در جهان های موازی مارول

10 صحنه برتر و تاثیرگذار انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی"

15 حضور افتخاری/کامئو (CAMEO) برتر در کارتون "اسپایدرمن: آنسوی دنیای عنکبوتی"

15 شخصیت خبیثی که از انیمیشن "مردعنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" حذف شدند

10 اسپویل بزرگ "مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" (2023)

10 پرسشی که پس از تماشای انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" برایمان پیش می آید!

10 حفره داستانی در انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی"

 

10- مَن - اسپایدر (Man-Spider)

من اسپایدر

 این نسخه از مردعنکبوتی قرار بود در انیمیشن "در میان دنیای عنکبوتی" به عنوان سرآشپز در "انجمن عنکبوتی" حضور داشته باشه! چون کتاب طراحی های این انیمیشن نشان میده که او قرار بوده به لطف دست های بیشتری که داره بتونه خوب آشپزی کنه! ولی این مردعنکبوتی از کجا آمده؟ جونم براتون بگه که در شماره 1 از کمیک Marvel Fanfare که سالها پیش چاپ شد، مرد عنکبوتی به همراه «آنجل» (از اعضای ایکس من) به سرزمین ماقبل تاریخ در دنیای مارول که بهش "سرزمین وحشی ها" (Savage Landمیگویند، رفت. آنجا توسط یکی از افراد «مگنتو» به نام «برین چایلد» اسیر شد و اشعه یک دستگاه او را به حالت بدوی و هیولا مانند درآورد که بهش گفتند «مَن اسپایدر» (Man-Spider) ! ناگفته پیداست که در نهایت مرد عنکبوتی دوباره به حالت اصلی خودش برگشت. ما شاهد به کار رفتن «من اسپایدر» در سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" بودیم (عکسش اینجاست) که در آنجا میتوانست از دهانش اسید شلیک کند و همچنین از دست و پاهایش نیز تار عنکبوتی ساطع میکرد و قدرت جسمانی بیشتری هم داشت. اما به سختی میتوانست ارتباط کلامی برقرار کند ولی در نهایت تونست از «کی-زار» بخواد تا بکشتش زیرا دوست نداشت یک هیولا باقی بمونه ولی خوشبختانه به زودی به حالت نرمال خودش برگشت.

 

9- زامبی اسپایدرمن (Zombie Spider-Man)

زامبی اسپایدرمن (Zombie Spider-Man)

سال 2005 با خشن ترین و نابودگر ترین مرد عنکبوتی تاریخ آشنا شدیم! یعنی در شماره 22 از کمیک Ultimate Fantastic Four. در این کمیک گروه چهار شگفت انگیز به دنیایی میروند که یک ویروس اکثر قهرمانان و خبیثان را به زامبی تبدیل کرده است.  یکی از آنها مرد عنکبوتی بود که اونقدر گرسنه بود که مری جین و زن عمو می را خورده بود! این زامبی های قدرتمند همه چیز را خوردند تا رسیدند به «گالاکتوس» و به نیروی کیهانی دست یافتند و با آن به دنیاهای دیگر رفتند تا آنها را هم بخورند! البته آخرش مرد عنکبوتی زامبی به یک قهرمان تبدیل شد چون بعد از مدتی عقل خودش رو به دست آورد و «مرد شنی» را به یک سلاح زامبی کش تبدیل کرد. قبلا سه سری از زامبی های مارول را در اینجا و اینجا و اینجا براتون ترجمه کرده بودیم. در کمال تعجب یک طراحی از این شخصیت در کتاب Across The Spider-Verse: The Art of the Movie دیدیم که این مردعنکبوتی را نشان میداد که قرار بوده جزو واریانت های عنکبوتی باشه ولی حذف شده بوده. خب خداییش هم دلیل حضورش در مثلا "انجمن عنکبوتی" میتونسته غیرقابل توجیه باشه چون واقعا چرا باید یک زامبی گرسنه را به همچین جایی راه داد؟!!!

 

8- اکشن فیگور مردعنکبوتی (Action Figure Spider-Man)

اکشن فیگور اسپایدرمن

اخیراً یکی از کارگردان در میان دنیای عنکبوتی در مصاحبه ای با مجله ی "امپایر" فاش کرد که یکی از واریانت های عنکبوتی که قرار بوده در سکانس مربوط به "انجمن عنکبوتی" حضور داشته باشد، یک اکشن فیگور اسپایدرمن ساخته شده توسط شرکت Toy Biz بوده که دست بزرگ‌ یک‌ پسر بچه هدایتش میکرده!!! (یا شایدم یه دست میومده و اون رو ورمیداشته میبرده!). ولی تصمیم گرفتند آن را حذف کنند چون زیادی عجیب بنظر میرسیده! در واقع، کارگردان گفته که این صحنه ی فکاهی میتونسته سکانس شگفتی مایلز مورالز از حضور در انجمن عنکبوتی رو بیش از حد تحت تاثیر خودش قرار بده و بنابراین حذف شده.

 

7- مرد عنکبوتی دنیای شماره 92100 (ملقب به «مرد عنکبوتی شش دستی»)

- مرد عنکبوتی دنیای شماره 92100 (ملقب به «مرد عنکبوتی شش دستی»)

در دنیای اصلی  مارول و در شماره 100 از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز که اینجا ترجمه شده، اتفاق مهمی افتاد: پیتر پارکر که از قدرت های عنکبوتی خودش خسته شده بود سعی کرد با درست کردن محلولی از دست قدرت های خودش خلاص بشه. ولی این محلول بهش 4 تا دست اضافه داد! او سپس با استفاه از خون «موربیوس» (که یک خون آشام است) تونست به حالت اولیه خودش برگرده. اما در دنیای شماره 92100 مارول یک مرد عنکبوتی را دیدیم که به موربیوس دسترسی نداشته و بنابراین در همون حالت 6 دستی باقی مونده بود! او در هر حال یک قهرمان محبوب در دنیای خودش بود و حتی تونست «گوئن استیسی» را از دست گرین گابلین نجات بده. او متاسفانه در رویداد "دنیای عنکبوتی" به دست "وارثان" کشته شد. در هر حال، این مردعنکبوتی قرار بود در این انیمیشن حاضر باشه ولی به دلایل نامعلومی از آن حذف شد.

 

6- مرد عنکبوتی دنیای شماره 51778 (ملقب به Supaidaman)

مرد عنکبوتی دنیای شماره 51778 (ملقب به Supaidaman)

«فیل لُرد» به عنوان مغز متفکر انیمیشن های "سفر به دنیای عنکبوتی" در ماه نوامبر سال 2019 تایید کرد که این مردعنکبوتی قراره در قسمت دوم حضور داشته باشه و حتی گفت که ظاهرش را هم دیزاین کرده اند ولی در نهایت او در فیلم حضور نداشت (یه حسی بهم میگه او را برای قسمت بعدی نگه داشته اند چون فکر میکنم یکی از لوکیشن های قسمت بعدی کشور ژاپن باشه). در هر حال، این مرد عنکبوتی اسمش هست «تاكویا یاماشیرو» و در واقع در همون دنیای سریال ژاپنی مرد عنکبوتی است که در دهه 70 میلادی ساخته شد (قبلا در این مقاله اطلاعات کافی راجع به این سریال داده بودیم). در این سریال تاکویا با یك بیگانه فضایی كه به عنوان آخرین بازمانده از سیاره "عنكبوت ها" به كره زمین آمده، دیدار میكند. این بیگانه به تاكویا قدرت های فوق بشری عنكبوت مانند میدهد. در ضمن تاكویا قادر میشود روباتی غول پیكر به نام «لئوپاردون» (Leopardon) را احضار كند تا با دشمنان عظیم الجثه اش بجنگد! تازه او علاوه بر توانایی های معمول اسپایدرمن حس شنوایی و بویایی بسیار قوی داشت و چشمانش میتوانست در شب ببیند. او دستبندی هم بر دست داشت كه پر از تجهیزات بود و او را قادر میساخت تا تارافكنی كند و یا خودرویی به نام  GP7 و یك سفینه فضایی را در مواقع لزوم فرا بخواند!!!

 

5- نایت اسپایدر (Night-Spider)

نایت اسپایدر (Night-Spider)

در دنیای شماره 194 مارول شاهد بودیم که چطور «فلیشیا هاردی» به عنوان یک سارق حرفه ای بود که میخواست مجسمه و نماد ملی کشور دلوادیا که شبیه به یک عنکبوت بود را از «آنتونیو میگل رودریگز» بدزده. ولی مجسمه گازش گرفت و نیروهای عنکبوتی پیدا کرد (داستانش اینجا ترجمه شده) ولی همچنان به انجام سرقت های خودش ادامه داد تا اینکه توسط «آرانا» (آنیا کورازون) از دنیای اصلی استخدام شد تا به ارتش عنکبوتی ملحق شود تا علیه نیروهای شاثرا بجنگند. بنابراین او در رویداد "پایان دنیای عنکبوتی" که همین چند ماه پیش منتشر شد. از شخصیت های اصلی بود که با تکیه بر مهارت های خودش در سرقت کمک زیادی هم به قهرمانان اصلی کرد تا یک طلسم یا مجسمه جادویی متعلق به نیث را از معبدی در آمریکای جنوبی بدست بیاورند. چیز زیادی از خلقت این شخصیت نگذشته و برامون عجیب بود که کتاب طراحی های این انیمیشن، عکسی از او را منتشر کرده و نوشته بود که قرار بوده در آن حضور داشته باشه ولی حذف شده!

 

4- اسپایدر رُبات (Spider-Robot)

اسپایدر رُبات (Spider-Robot)

در دنیای کمیک چند اسپایدرمن سایبورگی دیده بودیم (مثل مردعنکبوتی دنیای شماره 2818 که در این مقاله معرفی شده است) ولی همچین شخصیتی که کاملا رُباتیک باشه رو حداقل من یادم نمیاد که در کمیک های اسپایدرمن دیده باشیم! بنابراین یکی از شخصیت های اُریجینالی بوده که مختص این انیمیشن خلق شده بوده. ولی دیزاینش (که در همون کتاب Across The Spider-Verse: The Art of the Movie منتشر شده) به نظر جالب میاد.

 

3- زن عنکبوتی نقره ای (Silver Spider-Woman)

زن عنکبوتی نقره ای (Silver Spider-Woman)

در طبق تصویر فوق، تعداد قابل توجهی از واریانت های زن عنکبوتی هم قرار بوده در این انیمیشن حاضر باشند ولی حذف شده اند. اونی که در سمت چپ قرار داره از بقیه جالب تره. لوگوی عنکبوتی اش با بقیه داره و نوعی ظاهر متالیک هم داره. معلوم نیست که چه عقبه ای داره ولی ظاهرش ما رو به یاد یونیفرم های گروه "بنیاد آینده" که توسط «رید ریچاردز» در دنیای کمیک تاسیس شد و مرد عنکبوتی هم عضو آن بوده (این مقاله را بخوانید) میندازه.

 

2- مردعنکبوتی کت و شلوار پوش (Suited Spider-Man)

مردعنکبوتی کت و شلوار پوش (Suited Spider-Man)

کتاب The Spider-Man: Across the Spider-Verse: The Art of the یک واریانت شیک پوش از مردعنکبوتی را هم نشان ما میده! این مردعنکبوتی ماسک همیشگی و آشنای اسپایدرمن را داره ولی کت و شلوار بر تن داره! گفته میشه در یک کانپست آرت دیگه در این کتاب، همین شخصیت با یک اسلحه دیده میشه! پس میشه نتیجه گرفت که از «جیمز باند» برایش الهام گرفته بودند! یعنی احتمالا قرار بوده جاسوس "انجمن عنکبوتی" بوده باشه!

 

1- قاتل عنکبوتی (Spider Assassin)

مردعنکبوتی قاتل

او اسپایدرمن خشنی بود در دنیای شماره 8351 مارول كه از كشتن دیگران ابایی نداشت. در دنیای خودش یك قاتل حرفه ای شده بود و با «ولورین» دنیای خودش كار میكرد و بهش لقب Spider Assassin داده بودند. او از مری جین جدا شده بود تا با زن دیگری به نام «الكس» ازدواج كند (چون الكس شباهت ظاهری فراوانی با عشق اول او یعنی «گوئن استیسی» داشت). خوشبختانه (!) در رویداد دنیای عنکبوتی کشته شد و خوشبختانه از این انیمیشن حذف شد چون او هم مثل مردعنکبوتی زامبی هیچ توجیهی برای حضورش در "انجمن عنکبوتی" قابل تصور نیست!

 

 مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت ScreenRant

 All rights reserved © Spidey.ir 2023

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش دوم

10 ایده ای که از انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" حذف شدند

15 شخصیت خبیثی که از انیمیشن "مردعنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" حذف شدند

10 صحنه برتر و تاثیرگذار انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" 

شماره آخر از کمیک "وات ایف ... مایلز مورالز؟" ترجمه شد + لینک دانلود

10 اسپویل بزرگ "مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" (2023)

نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول"

معرفی مردان و زنان عنکبوتی در جهان های موازی مارول

داغ ! لینک دانلود انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" 2023 – کامل

تحلیل و موشکافی تریلر دوم از انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" 

خبر داغ! حضور مردعنکبوتی خارق العاده در انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" تایید شد!

تحلیل تریلر انیمیشن سینمایی "مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی"

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت «اسپات» (THE SPOT) بدانید

10 دلیلی که به خاطرش برای "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" هیجان داریم!

تحلیل و بررسی تریلر انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" + اشارات و ایستراگ ها

داغ داغ! اولین نگاه به قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" منتشر شد ! + اطلاعات تکمیلی

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی"

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

7 درسی که دی سی باید از انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی " یاد بگیرد

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" 

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت دوم 

بررسی ریشه های اصلی انیمیشن "اسپایدرمن : به درون دنیای عنکبوتی"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

advanced spidey
#1 advanced spidey 1402-05-04 02:27
خوب شد من اسپایدر و زامبی اسپایدی حذف شدن! خداییش دیگه مسخره میشد!
و خیلی خیلی خیلی اشتباه بزرگی کردن که اسپایدرمن ژاپنی رو نشون ندادن! کاش اسپودر من(spooder man) هم بود :lol:
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#2 AmirhoseinJafari2005 1402-05-04 02:29
چقدر حیف شدند... مخصوصاً سه تای آخر... مرد عنکبوتی اکشن فیگور به نظرم خیلی جالب میومد.
نقل قول کردن
m
#3 m 1402-05-04 06:38
یه ایده واسه مرد عنکبوتی کت و شلوار پوش

می تونن بگن کاملون زیر ماسکشه بهش هم میخوره چون تو کمیکا جاسوسه
نقل قول کردن
HERO_X
#4 HERO_X 1402-05-04 08:44
خداییش چرا نایت اسپایدر و زامبی اسپایدرمن رو حذف کردن ؟! اون نسخه ژاپنی دیگه چراااااا ؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1402-05-04 08:52
به نقل از HERO_X:
خداییش چرا نایت اسپایدر و زامبی اسپایدرمن رو حذف کردن ؟! اون نسخه ژاپنی دیگه چراااااا ؟؟؟

زامبی رو آخه چرا باید راه بدن تو انجمن عنکبوتی؟! نسخه ژاپنی هم فکر کنم تو قسمت دوم تو لوکیشن خودش معرفیش کنند
نقل قول کردن
The amazing A.M
#6 The amazing A.M 1402-05-04 19:39
جالب بود
نقل قول کردن
alireza0110af
#7 alireza0110af 1402-05-04 20:25
متأسفانه مرد عنکبوتی برتر حضور نداشت ، به نظرم حضورش و مثلا کشمکش و دعواش با میگل خیلی می تونست جذاب و دیدنی باشه ، حیف امیدوارم تو قسمت بعدی از این شخصیت جذاب استفاده بشه
نقل قول کردن
نینجای یخی
#8 نینجای یخی 1402-05-06 11:37
سلام . مرسی از مقاله زیباتون که متأسفانه نظر هاش کمه :cry: مورد شماره ۷ رو من خیلی دوست دارم . این ایده کلا جالبه . مورد شماره ۸ هم انیمیشن رو حالت باب اسفنجی مانند میکرد :-| قاتل عنکبوتی و زامبی اسپایدرمن رو هم اصلا کلا دوست ندارم . و یه اسپمی هم داشتم ، ببخشید البته : نظرتون راجع به کمیک های marvel action spider man چیه ؟ شماره دهشو ترجمه شده فیزیکی دارم و خیلی خوشم اومد . انیمیشن اقتباسیش هم مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیزش بنظرم به کمیک ها خیلی وفادار بود چون ما مثلا میدیدیم گوئن طبل می زنه که تو کمیک ها هم همینطور بود . یا مثلا مایلز بعد اشعه ی ونومیش خسته میشد . به هرحال ببخشید بابت اسپم .
نقل قول کردن
نینجای یخی
#9 نینجای یخی 1402-05-06 12:36
ببخشید ، یه چیز رو یادم رفت بگم . من حساب کردم دیدم طبق قانون ایالات متحده که بعده نود سال حقوق کپی رایت ازاد میشه ، سال ۱۴۳۱ حقوق مرد عنکبوتی هم ازاد میشه و همه از روش فیلم میسازن ! :cry: حتی ممکنه مثل وینی پوی بیچاره از روش فیلم ترسناک بسازن اسمشم بزارن مرد عنکبوتی زامبی . :sigh: بعد ممکنه کلی فیلم با محتوای نامناسب بسازن از روی مرد عنکبوتی . :cry: استاد درسته ؟ بگید که درست نیست ؟ :cry:
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1402-05-06 13:27
به نقل از نینجای یخی:
ببخشید ، یه چیز رو یادم رفت بگم . من حساب کردم دیدم طبق قانون ایالات متحده که بعده نود سال حقوق کپی رایت ازاد میشه ، سال ۱۴۳۱ حقوق مرد عنکبوتی هم ازاد میشه و همه از روش فیلم میسازن ! :cry: حتی ممکنه مثل وینی پوی بیچاره از روش فیلم ترسناک بسازن اسمشم بزارن مرد عنکبوتی زامبی . :sigh: بعد ممکنه کلی فیلم با محتوای نامناسب بسازن از روی مرد عنکبوتی . :cry: استاد درسته ؟ بگید که درست نیست ؟ :cry:

نه درست نیست
کپی رایت شخصیتی که هنوز صاحب زنده داره بعد از گذر زمان آزاد نمیشه.
نقل قول کردن
Spider-Kang
#11 Spider-Kang 1402-05-06 13:53
به نقل از mtm:
به نقل از نینجای یخی:
ببخشید ، یه چیز رو یادم رفت بگم . من حساب کردم دیدم طبق قانون ایالات متحده که بعده نود سال حقوق کپی رایت ازاد میشه ، سال ۱۴۳۱ حقوق مرد عنکبوتی هم ازاد میشه و همه از روش فیلم میسازن ! :cry: حتی ممکنه مثل وینی پوی بیچاره از روش فیلم ترسناک بسازن اسمشم بزارن مرد عنکبوتی زامبی . :sigh: بعد ممکنه کلی فیلم با محتوای نامناسب بسازن از روی مرد عنکبوتی . :cry: استاد درسته ؟ بگید که درست نیست ؟ :cry:

نه درست نیست
کپی رایت شخصیتی که هنوز صاحب زنده داره بعد از گذر زمان آزاد نمیشه.


و صاحب مرد عنکبوتی شرکت ماروله که همیشه هم زندست! درسته؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید