10 پرسشی که پس از تماشای انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" برایمان پیش می آید!

10-پرسشی-که-پس-از-تماشای-انیمیشن-مردعنکبوتی-در-میان-دنیای-عنکبوتی-برایمان-پیش-می-آید

اینها 10 سئوالی هستند که باید یافتن جوابشان تا قسمت بعدی باید صبر کنیم ...

 

ناگفته پیداست که این مقاله دارای اسپویلر است و داستان فیلم را لو میدهد.

"در میان دنیای عنکبوتی" چندین پیچش غیرمنتظره داشت و باعث شد سئوالات زیادی برامون ایجاد بشه. ضمنا برای خواندن نقد ما برای این فیلم به اینجا بروید. مقاله های زیر هم خوندنش توصیه میشه:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش دوم

10 ایده ای که از انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" حذف شدند

10 صحنه برتر و تاثیرگذار انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" 

10 اسپویل بزرگ "مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" (2023)

15 شخصیت خبیثی که از انیمیشن "مردعنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" حذف شدند

10 واریانت برتر عنکبوتی که از انیمیشن "در سرتاسر دنیای عنکبوتی" حذف شدند

15 حضور افتخاری/کامئو (CAMEO) برتر در کارتون "اسپایدرمن: آنسوی دنیای عنکبوتی"

 

1- آیا سرنوشت مایلز مورالز این بود که مردعنکبوتی بشه؟

عنکبوت 42

در یک سوم انتهایی "در میان دنیای عنکبوتی" با یک خبر واقعا شوکه کننده مواجه میشیم. یعنی فاش میشه که او اصلا قرار نبوده که مردعنکبوتی دنیای خودش باشه! در حقیقت، عنکبوتی که او را نیش زد (عنکبوت شماره 42) از یک دنیای دیگر به نام دنیای شماره 42 آمده بوده. این عنکبوت قرار بود مایلز مورالز دنیای شماره 42 رو نیش بزنه ولی با انتقال به دنیای مایلز مورالز او را نیش زد! میگل اهارا (مردعنکبوتی 2099) ادعا میکنه که مایلز سرنوشت اسپایدرمن دنیای شماره 42 رو ازش دزدیده. ولی شایدم "شبکه بزرگ حیات و سرنوشت" برنامه خاصی برای مایلز داشته و همه ی اینها قراره در نهایت باعث بشه مایلز یک هدف بزرگی را در عالم به انجام برسونه. باید صبر کرد و دید در قسمت بعدی از این نظر چی پیش میاد!

 

2- آیا اتفاقات "راهی به خانه نیست" باعث بروز این اختلالات شده؟

ما در "در میان دنیای عنکبوتی" میبینیم که یک والچر از دنیای دیگر وارد دنیای گوئن عنکبوتی شده و از این جور اختلالات میان بعدی زیاد پیش اومده و میگل اهارا و افرادش دارن اون رو درست میکنن. همچنین  فهمیدیم که میگل انگار اطلاعات بسیار کاملی هم از دنیای عنکبوتی داره چون در جایی میگه "و نذارید از دکتر استرنج و اون خرخون کوچولوی دنیای شماره 199999براتون بگم!" و میدونید که دنیای شماره ی 199999 همون دنیای سینمایی مارول یا MCU هستش! (البته کوین فایگی اصرار داره به این دنیا بگه دنیای شماره 616!) پس میگل داره آشکارا به وقایع فیلم شاهکار "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" و مردعنکبوتی تام هالند اشاره میکنه! پس آیا اتفاقات آن سبب شده این اتفاقات رخ بدن؟ (یعنی همون طلسم دکتر استرنج که پیتر گند زد توش و ...).

 

3- چه بر سر دنیای مردعنکبوتی هندی آمد؟

دنیای مردعنکبوتی هندوستانی

دنیای مردعنکبوتی هندی (زمین شماره 50101) باحال بود و مرد عنکبوتی هندی (پاتویر پربهکر) هم یک واریانت باحال از اسپایدرمن بود. ما در طول داستان دیدیم که اسپات و مایلز مورالز به این دنیا رفتند. سپس اسپات به مرکز "الکمکس" رفت و قدرت هایش را افزایش داد و باعث شد حادثه ای پیش بیاد که در آن جان دوست دختر پاتویر (که یک سروان پلیس است) به خطر بیفته. این یک اتفاق Canon بود و باید حتما رخ میداد ولی با دخالت مایلز از آن پیشگیری شد. بعدش دیدیم که افرادی از انجمن عنکبوتی اومدن تا از نابودی و فروپاشی آن جلوگیری کنند ولی در نهایت متوجه نشدیم که چه بر سر این دنیا آمد. آیا نابود شد یا نجات پیدا کرد؟ یا اینکه فعلا دارن سعی میکنن نجاتش بدن؟

 

4- بالاخره دنیای سینمایی مارول (MCU) دنیای شماره ی 199999 هستش یا دنیای شماره ی 616؟

دنیای سینمایی مارول

تا قبل از فیلم "دکتر استرنج 2: چند جهانی جنون"، دنیای سینمایی مارول را دنیای شماره 199999 میدانستند ولی در این فیلم از آن به عنوان دنیای شماره 616 یاد شد! (دنیای شماره 616 در عالم کمیک به دنیای اصلی مارول گفته میشود). حتی کوین فایگی (مغز متفکر MCU) هم تایید کرد که از 616 باید استفاده کنیم. ولی خیلی از هواداران مثل خانم ایمان ولانی (بازیگر نقش «کاملا خان» در MCU) اصرار دارن که 199999 درسته! در این انیمیشن نیز همانطور که در مورد شماره 2 گفته شد، بار دیگر به 199999 اشاره شد. پس ما الان واقعا گیج شده ایم!

 

5- پیتر بی پارکر طرف کیه؟

پیتر بی پارکر

یه صحنه حذف شده توی قسمت اول هست که بخشیش تو تریلر بوده و اگه بگردید کاملشم پیدا می‌کنید. تو این صحنه پیتر بی. پارکر (همان مرشد و راهنمای مایلز که در این قسمت صاحب یک دختر بانمک شده) به مایلز میگه که مردعنکبوتی بودن، نجات دنیا نیست، نجات یک نفره! ولی اینجا توی این انیمیشن شخصیت او متناقض شده. یعنی پیتر بی. پارکر از قضیه ی کشته شدن قریب الوقوع پدر مایلز به دست اسپات خبر داشته و به روی خودش نیاورده و تمام این مدت به مایلز سر نزده تا باباش بمیره و اوضاع به خیر بگذره! (این مشکل اساسی من با این فیلمه که در نقد خودمم بهش اشاره کردم) و درسته که در انتهای فیلم به گروه شورشی های گوئن عنکبوتی پیوست ولی واقعا معلوم نیست که آیا کاملا به مایلز وفاداره یا قراره در قسمت بعد بهش نارو بزنه و بره طرف میگل!

 

6- پدر بچه ی «جسیکا درو» کیه؟

جسیکادرو

جسیکا درو (زن عنکبوتی) یکی از قوی ترین واریانت های عنکبوتی در این اثره چون علیرغم اینکه بارداره ولی به قهرمان بازی ادامه میده! ما نمیدونیم که پدر این بچه کیه و شاید هم مهم نباشه ولی دیالوگ هایی در این فیلم هست که ناخودآگاه نظر ما را به این موضوع جلب میکنه. در دنیای کمیک هم جسیکا درو باردار و صاحب یک پسر شد به نام جری. ولی تا جایی که من میدونم تا الان به طور دقیق مشخص نشده پدر این بچه کیه! پس احتمالا این رمز و راز در این انیمیشن هم ادامه پیدا کنه و باید صبر کرد و دید آیا در قسمت بعدی فاش میشه یا نه!

 

7- مایلز چطور قراره از دنیای شماره 42 فرار کنه؟

مایلز چطور قراره از دنیای شماره 42 فرار کنه؟

در انتهای فیلم معلوم شد که اون دستگاه مایلز رو به جای دنیای خودش فرستاده به دنیای شماره 42 (همون دنیایی که اون عنکبوتی که نیشش زد و بهش قدرت داد ازش اومده بود). اونجا هم مردعنکبوتی نداشته و مایلز مورالزش پدرش رو از دست داده و به خاطر عموی خلافکارش (آرون) تبدیل به پراولر خبیث شده! در آخر هم دیدیم که مایلز رو اسیر کردن. و سئوال اینه که مایلز در قسمت بعدی چطور از اونجا فرار میکنه. شاید بشه گفت که گروه شورشی های گوئن عنکبوتی نجاتش میدن ولی بعیده چون از کجا باید بدونن کجا باید دنبالش بگردن؟ پس احتمالا مایلز خودش باید خودشو از دست نسخه خبیث خودش نجات بده!

به روز رسانی: همانطور که در این مقاله گفته شد، ظاهرا این مایلز دنیای شماره 42 اونقدرا هم خبیث نیست، بلکه یک نوع ضدقهرمانه!

 

8- آیا میگل اهارا آدم بد اصلی داستانه؟

میگل اهارا

دیدیم که میگل اهارا یک "انجمن عنکبوتی" در دنیای آینده نگرانه ی خودش به راه انداخته و کلی عنکبوتی از دنیاها و زمان های مختلف گرد هم آورده تا با اختلالات میان بعدی روبرو بشه و اونا رو حل کنه. خودش میگه که یک بار بدجوری چوب این اختلال رو خورده (تشریف برده بوده دنیایی که میگل اهاراش توش به قتل رسیده بود و خودشو جایگزینش کرده تا صاحب خانواده بشه ولی این کارش سبب شد تا یک اختلال کنونی به وجود بیاد و اون دنیا نابود بشه). این واقعه قرار بود در دنیای مردعنکبوتی هندی هم رخ بده و پدر عشق مردعنکبوتی هندی کشته بشه ولی مایلز با دخالت خودش باعث بروز یک اختلال بزرگ شد. تا دو روز دیگه هم یک اتفاق کَنونی (canon event) قراره در دنیای مایلز رخ بده: پدر مایلز سروان میشه و بدست اسپات کشته میشه. پس اونا میخوان مایلز رو تو مقر خودشون زندانی کنند تا نره و پدرش رو نجات بده و اینجوری دنیاش نجات پیدا کنه! او جوری با مایلز رفتار میکنه و جوری به تعقیبش میپردازه که کاملا میشه بهش لقب ویلن داستان را داد. ولی او در دنیای کمیک یک قهرمانه. پس شاید در قسمت بعدی با مایلز متحد بشه تا اسپات را که حالا خیلی خیلی نیرومند شده رو شکست بدن، ها؟

 

9- اسپات دقیقا چقدر نیرومند شده؟

اسپات - مردعنکبوتی

اسپات در این انیمیشن دقیقا همونیه که باید باشه و به مرور از یک شخصیت لوده که نمیتونیم جدی اش بگیریم تبدیل میشه به یک ویلن قوی و خطرناک. حتی گفته میشه قرار بوده تو صحنه ی پس از تیتراژ هم حضور داشته باشه و ببینیم که همه ی شرورهایی که قبلا مسخره ش میکردن رو به قتل میرسونه! (این صحنه در نهایت حذف شده) میشه هم باهاش همذات پنداری کرد چون کسی بوده که همه چیزش رو از دست داده و مایلز رو مقصر میدونه و میخواد کاری کنه که اونم همه چیزش رو از دست بده ... در پایان داستان میبینیم که او انگار رفته به دنیاهای دیگه و انرژی جذب کرده و بسیار نیرومند تر از قبل شده. مشخصه که کاملا روی قدرت های خودش احاطه پیدا کرده و میتونه به سادگی به دنیاهای دیگه سفر کنه. پس میشه نتیجه گرفت که اونقدر قدرت داره که مایلز و خانواده اش را تهدید کنه. ولی برای متوقف کردن او باید چیکار کرد؟

 

10- آیا قوانین Canon رو میشه تغییر داد؟

بابای مایلز مورالز

تا قبل از اکران "در میان دنیای عنکبوتی" فکرش را هم نمیکردیم همه چی مربوط بشه به وقایع کَنونی. یعنی همه چی مربوط میشه به اینکه اتفاقات ثابت و مهم مثل "مرگ عمو بن"، "مرگ سروان استیسی" (پدر گوئن استیسی) و ... اگر این وقایع مختل بشوند آن وقت دنیایی که این اختلال در آن به وجود آمده از بین میره! این خیلی جالبه و اوج وفاداری به خط داستانی کمیک بوک های مردعنکبوتی رو نشان میده و ما حتی شاهد هستیم که دقیقا پانل های کمیک بوکی شماره 90 از "مردعنکبوتی شگفت انگیز" (اینجا ترجمه شده) که در آن پدر گوئن استیسی در نتیجه ی یک اقدام قهرمانانه (نجات جان یک پسربچه) کشته میشه به نمایش در میان. ولی سئوال اینه که آیا هرگونه تغییر در یک واقعه ی Canon صد در صد منجر به نابودی اون دنیا میشه؟ ما دیدیم که پدر گوئن عنکبوتی از اینکه سروان بشه منصرف شده. پس آیا مثلا مایلز میتونه پدرش رو مجاب کنه که دیگه افسر پلیس نباشه و اینجوری از مرگ او پیشگیری کنه؟

 

 مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2023

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش دوم

10 ایده ای که از انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" حذف شدند

15 شخصیت خبیثی که از انیمیشن "مردعنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" حذف شدند

10 صحنه برتر و تاثیرگذار انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" 

15 حضور افتخاری/کامئو (CAMEO) برتر در کارتون "اسپایدرمن: آنسوی دنیای عنکبوتی"

15 لباس برتر مایلز مورالز در دنیای کمیک، انیمیشن و بازی

شماره آخر از سری جدید کمیک بوک های "مایلز مورالز: اسپایدرمن" ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر از کمیک "وات ایف ... مایلز مورالز؟" ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 10 دشمن برتر «مایلز مورالز» در دنیای کمیک

10 اسپویل بزرگ "مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" (2023)

نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول"

داغ ! لینک دانلود انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" 2023 – کامل

تحلیل و موشکافی تریلر دوم از انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" 

خبر داغ! حضور مردعنکبوتی خارق العاده در انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" تایید شد!

تحلیل تریلر انیمیشن سینمایی "مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی"

اطلاعات جدید درباره انیمیشن "مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" منتشر شد

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت «اسپات» (THE SPOT) بدانید

10 دلیلی که به خاطرش برای "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" هیجان داریم!

شرح 15 دقیقه ابتدایی به نمایش درآمده از "سفر به دنیای عنکبوتی 2" در جشنواره سینما کان

تحلیل و بررسی تریلر انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" + اشارات و ایستراگ ها

داغ داغ! اولین نگاه به قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" منتشر شد ! + اطلاعات تکمیلی

10 واریانت برتر عنکبوتی که از انیمیشن "در سرتاسر دنیای عنکبوتی" حذف شدند

تمام چیزی که تا به حال درباره انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به درون عنکبوتی 2" میدانیم

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی"

10 اسپایدرمن جدیدی که دوست داریم در انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

 کدام شخصیت‌های عنکبوتی در دنبالهٔ انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" حضور خواهند داشت؟

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

خبر داغ! سونی رسماً تاریخ اکران قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" را اعلام کرد!

معرفی مردان و زنان عنکبوتی در جهان های موازی مارول

7 درسی که دی سی باید از انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی " یاد بگیرد

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" 

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت دوم

صحنه ی حذف شده از انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" هویت مایلز مورالز دنیای شماره 42 را تایید میکند!

بررسی ریشه های اصلی انیمیشن "اسپایدرمن : به درون دنیای عنکبوتی"

خبر داغ: سونی انیمیشن سینمایی "زن عنکبوتی" (SPIDER-WOMAN) را میسازد!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Armin_Marvel
#1 Armin_Marvel 1402-03-18 10:41
سلام آقای ترابی(توی نقد این انیمیشن گفتین از لقب استاد بدتون میاد منم دیگه نمیگم :-) )
بنظرم میگل اوهارا ویلن به حساب نمیاد.این رو میشه به دکتر استرنج و پیتر تو مردعنکبوتی نو وی هوم تشبیه کرد. میگل هم مثل دکتر استرنج بدنبال نجات دنیا بود حتی میبینیم دکتر استرنج هم یه نبرد با اسپایدرمن کرد. بنظرم ایشون نه قهرمان داستانه و نه ویلن و فقط کسی هست که بدنبال نجات مولتیورس هست.
بنظرم اگر مایلز قرار نبود اسپایدرمن بشه پس اصلا نباید میشد!
منظورم اینه که بالاخره یه قدرت بزرگی اون بالا هست که نگذاره هر اتفاقی بیوفته(منظورم خدا نیست)پس اگر قرار نبود اصلا جزو سرنوشتش نمیشد.بنظرم تمام اینها قرار بود اتفاق بیوفته و دقیقا چیزی که نباید اتفاق بیوفته مرگ بابای مایلزه درسته که کنونی و این داستانا توش دخیل هست اما شاید برای نجات دنیا باید این اتفاقا بیوفته. مثل آینده بینی دکتر استرنج تو فیلم اینیفیتی وار که باید برای شکست ثانوس سنگ زمان رو بهش میداد در لحظه همه فکر میکردند اشتباهه ولی باید این اتفاق همراه با فداکاری تونی استارک رخ میداد تا ثانوس شکست بخوره.
درکل سوال های زیادی هم شاید وجود داشته باشه.
از شما آقای ترابی ممنونم بابت مقاله خوبتون :-)
نقل قول کردن
aht
#2 aht 1402-03-18 11:21
بعد از پایان دیدنش حس و حال no way home بهم دست داد
فقط همین رو میتونم بگم
نقل قول کردن
m.spidey
#3 m.spidey 1402-03-18 11:50
ممنون بابت مقاله
استاد این مقاله سایت سی بی آر را دیدید؟
www.cbr.com/.../

میگه میگل اهارا شاید مرتبط باشه با خاندان وارثان!!! :eek:
نقل قول کردن
advanced spidey
#4 advanced spidey 1402-03-18 12:19
خیلی مقاله خوبی بود . ولی من راستشو بگم بعد اینکه فیلمو دیدم فقط شوکه بودم هیچ سوالی تو ذهنم نیومد :lol:
آقای ترابی فقط یه سوال داشتم . شما از این پلی لیست آهنگ ۱۹ تایی مترو بومین برای فیلم خوشتون اومد؟ دربارش چه نظری دارید؟
من که خودم فک میکنم بهترین پلی لیست دنیائه!
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1402-03-18 12:31
به نقل از m.spidey:
ممنون بابت مقاله
استاد این مقاله سایت سی بی آر را دیدید؟
www.cbr.com/.../

میگه میگل اهارا شاید مرتبط باشه با خاندان وارثان!!! :eek:

چرته!
دلیل اصلیش دندون های میگله که تو دنیای کمیک و قبل از اینکه حتی وارثان خلق بشن اونا رو داشت


نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1402-03-18 12:31
به نقل از advanced spidey:

آقای ترابی فقط یه سوال داشتم . شما از این پلی لیست آهنگ ۱۹ تایی مترو بومین برای فیلم خوشتون اومد؟ دربارش چه نظری دارید؟
من که خودم فک میکنم بهترین پلی لیست دنیائه!

والا هنوز گوش نکردم
نقل قول کردن
ABOLGAME
#7 ABOLGAME 1402-03-18 14:04
ممنون بابت این مقاله دلم میخواد بدونم آیا بعد این حوادث فیلم مردعنکبوتی دنیای اینسامنیاک تو بازی بعدی بهش اشاره می کنه یا نه چون بعد از حوادث کمیک اسپایدر گدن با اینکه پیتر با مایلز حرف زد ولی هیچ اشاره ای بهش تو بازی نکرد
نقل قول کردن
advanced spidey
#8 advanced spidey 1402-03-18 14:18
به نقل از mtm:
به نقل از advanced spidey:

آقای ترابی فقط یه سوال داشتم . شما از این پلی لیست آهنگ ۱۹ تایی مترو بومین برای فیلم خوشتون اومد؟ دربارش چه نظری دارید؟
من که خودم فک میکنم بهترین پلی لیست دنیائه!

والا هنوز گوش نکردم

justnaija.com/.../...
نقل قول کردن
fnS
#9 fnS 1402-03-19 02:12
سلام خدمت همگی و جناب ترابی و تشکر از شما به خاطر مقاله.
درباره‌ی پیتر بی. پارکر، از اونجایی که دیالوگ ذکر شده جزو قسمتای حذف شده بوده، شاید اصلاً دلیل حذف کردن اون دیالوگ، برنامه ریزی ساندگان برای این قسمت بوده و حذف شده تا تناقض به وجود نیاد. چون با توجه به گلیچ شدن عنکبوت ۴۲ که مایلز رو نیش زد در قسمت اول، بعید نیست که از همون قسمت اول سازندگان ایده‌ی قسمت دوم رو داشتن و به فکرش بودن. البته حتی بدون توجه به اون دیالوگ هم باز ایراداتی به پیتر بی. پارکر وارده به خاطر پیتر پاکری عمل نکردنش!
.
و در مورد نحوه فرار مایلز از دنیای ۴۲، ممکنه توسط گوئن و بقیه کسایی که کمکش میکنن فرار کنه. که شما فرمودید بعیده چون اونا از کجا باید بدونن مایلز توی کدوم دنیاست. ولی اگه دقت کنید آخرای فیلم گوئن یه دیالوگی داره که میگه میدونم از کجا باید شروع کنم دنبال مایلز بگردم. بعید نیست که گوئن چون با ساختار سفر در مولتی ورس آشنا شده، بدونه که مایلز با توجه به دی ان ای جا به جا شده و به دنیای عنکبوتی که ازش نیش خورده میره. و فهمیده باشه مایلز توی دنیای ۴۲ هست.
احتمال دیگه هم اینه که مایلز خودمون بتونه روی مایلز دنیای ۴۲ تاثیر بزاره و تغییرش بده و حتی از خود مایلز ۴۲ کمک بگیره. چون بالاخره اونم یه مایلزه چ حتی با وجود اینکه روی ذات خوبش پا گذاشته، ته تهش شرور و بدذات نیست و احتمالش هست تغییر کنه.
.
راجع به میگل هم باید بگم من رو یاد دکتر استرنج توی نو وی هوم میندازه. توی نو وی هوم پنج خبیث ویلن ها بودن و دکتر استرنج ضد قهرمان بود یه جورایی. که البته آخرش هم به کمک پیتر اومد. اینجا هم ویلن اسپاته و میگل فعلا یه جور ضد قهرمانه و اون هم بعید نیست مثل دکتر استرنج در آخر به قهرمان فیلم بپیونده و کمکش کنه.
.
در مورد اسپات هم میتونم بگم فلفل نبین چه ریزه، بشکن ببین چه تیزه! اسپات بنظرم خیلی توانایی‌های خودشو نمیشناخت و از وقتی رفت توی یکی از پورتال‌های خودش و به چندتا دنیا سفر کرد، انگار تازه فهمید چه خبره و چقد خودشو دست کم می‌گرفته! همچنین آدمی از صدتا ویلن پر آوازه میتونه خطرناک تر و مجنون تر بشه.
.
وقایع کنون هم بنظرم قطعاً امکان تغییر دارن. کنون ها و کلا چیزی که میگل بهش میگه سرنوشت، قاعدتاً باید قابل تغییر باشن. مثلاً میگل میگه نیش خوردن مایلز توسط عنکبوت ۴۲ اشتباه بوده و مایلز خود ناهنجاری اوریجیناله! ولی خب فعلاً که مایلز زندست، دنیاشم سالمه، دنیای ۴۲ هم سالمه، و این -به قول میگل- ناهنجاری اوریجینال، صحیح و سالمه هیچ اتفاقیم نیفتاده! درضمن، سرنوشت تعیین شده، ولی خود آدما تعیینش میکنن. و همونطور که توی یکی دیگه از نظراتم هم گفتم، بنظرم مایلز نیازی نداره برای نجات جون باباش یا بابای نامزد پاوتیر پرابهکار از وقایع کنون و میگل و سرنوشت(به معنایی که میگل بهش معتقده) اجازه بگیره.
نقل قول کردن
Matin football doost
#10 Matin football doost 1402-04-07 04:08
ببخشید من الان یه سوال دارم پرتالی که مد داخل نو وی هوم باز کرد یک کنن اونت بود یا نه؟ یا اینکه اندرو گارفیلد mj رو نجات داد به مولتی پرس صدمه زدن یا نه؟ :o
یا کلا اینکه همه ویلن ها رو خوب کردن دوباره فرستادن مولتی ورس خودشون روی مولتی ورسای دیگه تاثیر گذاشت؟
آخه داخل آنسوی دنیای عنکبوتی فقط به اتفاقات بین استرنج و اسپایدرمن توجه میشه
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1402-04-10 16:49
یه عکس عجیب و در عین حال بسیار مهم در اینترنت منتشر شده که میتونه پایان در میان دنیای عنکبوتی رو به طور کامل متحول کنه:


این عکس از کتاب تولید این انیمیشن گرفته شده و اطلاعاتی درباره پراولر در دنیای ۴۲ به ما میده. طبق این اطلاعات ، پراولر در این دنیا یک وجلنتی یا بهتره بگیم یک ضد قهرمانه که تحت آموزش عموش بوده !!! :eek:
بنابراین میشه نتیجه گرفت که برخلاف تصورات ما ، مایلز دنیای ۴۲ شخصیت خبیثی نیست و مثل عمو آرونش یه جور ضدقهرمان هستش ! و اگر درست نتیجه گیری کنیم اونا قراره به متحدین مابلز در قسمت بعدی تبدیل بشن
نظر شما چیه؟
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#12 AM SM BM SM 1402-04-10 19:42
به نقل از mtm:
یه عکس عجیب و در عین حال بسیار مهم در اینترنت منتشر شده که میتونه پایان در میان دنیای عنکبوتی رو به طور کامل متحول کنه:


این عکس از کتاب تولید این انیمیشن گرفته شده و اطلاعاتی درباره پراولر در دنیای ۴۲ به ما میده. طبق این اطلاعات ، پراولر در این دنیا یک وجلنتی یا بهتره بگیم یک ضد قهرمانه که تحت آموزش عموش بوده !!! :eek:
بنابراین میشه نتیجه گرفت که برخلاف تصورات ما ، مایلز دنیای ۴۲ شخصیت خبیثی نیست و مثل عمو آرونش یه جور ضدقهرمان هستش ! و اگر درست نتیجه گیری کنیم اونا قراره به متحدین مابلز در قسمت بعدی تبدیل بشن
نظر شما چیه؟

ممکنه اینطور باشه که مایلز این دنیا هدف و نیتش مبارزه با جرم و جنایت باشه، اما با روش‌های خشنی باهاش برخورد کنه و برای همین بین اون و مایلز خودمون درگیری‌هایی رخ بده. ضمن اینکه در نبود پدرش الگوش میشه عموش که با اینکه آدم بدی نیست، اما برای یه الگوی کامل خیلی گزینه خوبی به نظر نمیاد. من راستش خیلی فکر‌نمیکنم که به متحد مایلز تبدیل بشه. البته این موضوع هم هست که‌ چون اون پدر خودش رو از دست داده شای نخواد که برای این مایلز هم این اتفاق بیفته و کمکش کنه و متحدش بشه. خیلی فکرنمیکنم دیدگاهش مثل میگل باشه و سعی کنه از این کار جلوش رو بگیره.
نقل قول کردن
advanced spidey
#13 advanced spidey 1402-04-10 22:37
به نقل از mtm:
یه عکس عجیب و در عین حال بسیار مهم در اینترنت منتشر شده که میتونه پایان در میان دنیای عنکبوتی رو به طور کامل متحول کنه:

spidey.ir/.../...
این عکس از کتاب تولید این انیمیشن گرفته شده و اطلاعاتی درباره پراولر در دنیای ۴۲ به ما میده. طبق این اطلاعات ، پراولر در این دنیا یک وجلنتی یا بهتره بگیم یک ضد قهرمانه که تحت آموزش عموش بوده !!! :eek:
بنابراین میشه نتیجه گرفت که برخلاف تصورات ما ، مایلز دنیای ۴۲ شخصیت خبیثی نیست و مثل عمو آرونش یه جور ضدقهرمان هستش ! و اگر درست نتیجه گیری کنیم اونا قراره به متحدین مابلز در قسمت بعدی تبدیل بشن
نظر شما چیه؟

فقط میتونم بگم.








یا حضرت عباس....
نقل قول کردن
Asghar8Dast
#14 Asghar8Dast 1402-04-11 14:25
مقاله ی جالبی بود
برای منم یه سوالی پیش اومده، ممنون میشم جواب بدید استاد ترابی
با توجّه به اینکه توی یه سکانس این انیمیشن، بالای در اتاق گوئن پرچم ترنس ها دیده شد و اینکه مایلز و گوئن کمی تا قسمتی به هم علاقه دارن و اینکه جدیداً نمایش هر عمل شنیعی ( :-* ) توی سینمای آمریکا عادّی‌سازی شده، ممکنه سونی برنامه ای داشته باشه که بعد از خوابیدن ماجرای مولتی‌ورس توی قسمت x دنیای عنکبوتی، بخواد به هر نحوی با تغییر جنسیت گوئن، اون و مایلز رو به سوی یه رابطه ی ه.م.ج.ن.س.گرایا نه سوق بده؟
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1402-04-11 14:32
به نقل از Asghar8Dast:
مقاله ی جالبی بود
برای منم یه سوالی پیش اومده، ممنون میشم جواب بدید استاد ترابی
با توجّه به اینکه توی یه سکانس این انیمیشن، بالای در اتاق گوئن پرچم ترنس ها دیده شد و اینکه مایلز و گوئن کمی تا قسمتی به هم علاقه دارن و اینکه جدیداً نمایش هر عمل شنیعی ( :-* ) توی سینمای آمریکا عادّی‌سازی شده، ممکنه سونی برنامه ای داشته باشه که بعد از خوابیدن ماجرای مولتی‌ورس توی قسمت x دنیای عنکبوتی، بخواد به هر نحوی با تغییر جنسیت گوئن، اون و مایلز رو به سوی یه رابطه ی ه.م.ج.ن.س.گرایانه سوق بده؟

نخیر بعیده همچین اتفاقی بیفته و من چندین بار در این باره توضیح دادم که اینا مسائل استعاری و پس زمینه ای هستند. و اگر یه نفر پرچم حمایت از فلان قشر رو تو اتاقش داره دلیل نمیشه که خودشم جزو اونا باشه
نقل قول کردن
ادریس نصراللهی
#16 ادریس نصراللهی 1402-05-28 17:02
جواب های شخصی من :

1 - بنظرم جواب این سؤال خیلی پیچیده ست و بستگی به اعتقادات خودمون داره بعضی ها به قسمت اعتقاد دارن بعضی ندارن و بعضیا ، هم دارن و هم ندارن !
2 - ممکنه واقعا اینجوری باشه
3 - بنظرم گزینه سوم درسته و دارن سعی میکنن نجات اش بدن
4 - راستش با عفت کیفیتی بسیار شدید mcu از فاز چهارم و اینکه زمین 616 سال هاست به عنوان زمین اصلی دنیای کمیک های مارول شناخته میشه راستش کوین فایلی رو عددی نمیبینم که با اصرار غلطی که داره بتونه همینجوری عشقی چیزی رو تغییر بده ، زمین mcu همون زمین 199999 هست
5 - پیتر بنظرم دیگه کاملا رفته سمت مایلز چون اگه بهش نارو بزنه دیگه خیلی عوضی بازی میشه
6 - راستش واسم چندان مهم نیست
7 - دو حالت بیشتر نداره یا راضی شون میکنه که آزاد اش کنن یا اینکه فرار میکنه حالا یا خودش یا به واسطه گوئن و بقیه ...
8 - نه نیست به هیج وجه
9 - اسپات الان به نهایت پتانسیل قدرت های خودش رسیده و امیدوارم در قسمت بعدی از طرفند واقعا منطقی و جالبی واسه شکست دادنش استفاده کنن
10 - به نظر میرسه میشه این قوانین رو به نحوی تغییر داد ولی شایدم نشه راستش نتیجه گیری خواصی ندارم باید صبر کرد و دید ...
نقل قول کردن
sina.s.h.i
#17 sina.s.h.i 1402-06-01 15:50
خیلی مقاله خوبی بود.من دیشب این انیمیشن رو دیدم و واقعا فقط چشمم به تلویزیون بود.و فیلمی بود که واقعا در حد قسمت اول عالی ظاهر.
و یک مورد دیگه. به نظرم این که فیلم رو دوبخش کردن بهترین کار است و میتونن بیشتر روی داستان کار کنن.
و من کامنت ها رو میخوندم دیدم که همه کاملا حق می‌گویند.
واقعا مقاله خوبی بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید