رتبه بندی 20 عضو مرگبار جوخه انتحاری

رتبه-بندی-20-عضو-مرگبار-جوخه-انتحاری-خودکشی-suicide-squad-معرفی-شخصیت-اعضای-برترین

به مناسبت اکران فیلم جوخه انتحار نسخه جیمز گان، اسپایدی این مقاله را تقدیم به شما میکند.

مقدمه : اسمی است که هیچکس صدا نمیزند، حتی کله گنده های دولتی هم تا به حال آن اسم را به صورت واضح و رسا نشنیده‌اند. این اسم، نام گروهی است که بزرگترین خطرات را در تاریخ امنیت ملی دارند. اکثر مردم حتی از وجودشان بی خبرند. با این حال، آنها بدترین آفاتی هستند که دنیای دی‌سی می‌تواند ارائه بدهد. آن‌ها افراد ناجوری هستند، اما با توجه به انگیزه و هدفشان، ممکن یه ذره خوبی هم بکنند. نام این گروه «یگان رزم ایکس» (Task Force X) است. آنها چندین بار تحت فرماندهی آماندا والر (Amanda Waller)، نجات جهان را به عهده گرفتند. اما انگیزه آنها نوع‌دوستی یا نجات بشریت نیست. باید بگویم با کوچکترین نشانه از نافرمانی، فورا سرشان زیر آب می‌شود. به همین دلیل است که این گروه نام دیگره نیز دارد : جوخه خودکشی (Suicide Squad). ناگفته پیداست که این تیم از زمانی که سال 1987 توسط جان اوستراندر (John Ostrander) احیا و تبدیل به همانی شد که ما دوست داریم، دچار تغیراتی شده است. در طول سالها، جانی های خطرناک و دشمنان فرا بشری و ماوراء طبیعی در این تیم عضو شده‌اند. در این مقاله با اسپایدی همراه باشید تا به معرفی 20 تا از مهلک ترین و مرگبار ترین آنها بپردازیم.

 

20- پنگوئن (The Penguin)

پنگوئن (THE PENGUIN)

پنگوئن با نام اصلی اسولد کابلپات (Oswald Cobblepot) از دشمنان برتر بتمن است که سابقه عضویت در جوخه انتحار را دارد. پنگوئن بیچاره در طول سالها بارها کوبیده و ساخته شده است، یعنی اینکه ارجین های فراوانی راجب او وجود دارد. در باره او باید گفت که هیچکس او را به عنوان عضو تیمی تصور نمیکند. او اغلب به صورت خود مختار و به عنوان یک قاچاقچی بازار سیاه که خر پول هم است به تصویر کشیده میشود. شاید در نگاه اول زیاد ترسناک نباشد خب اینگونه هم است. اما باید گفت که این عشق پرندگان با منقار (!) عجیبش نباید دست کم گرفته شود. هوش عجیب و بسیارش، قدرت سازماندهی و رهبری او، چتر او به عنوان سلاح و ظاهر نسبتاً ترسناکش همگی گواه میدهند که او خبیث خطرناک و عضوی کارآمد برای جوخه خوکشی است و نباید دست کم گرفته شود.

 

19- الکتروکیوشنر (Electrocutioner)

الکتروکیوشنر (ELECTROCUTIONER)

الکتروکیوشنر با نام اصلی «لستر بوچینسکی» (Lester Buchinsky) یکی دیگر از اعضای مهلک و خطرناک جوخه انتحاری است. باید بگویم قدرت های او که از اسمش پیدا هستند، بسیار جذاب بوده و ما را تقریباً یاد یکی از دشمنان مردعنکبوتی، یعنی شوکر می‌اندازند. در واقع او میتواند با دستکش هایش شوک الکتریکی ایجاد کند. شاید در نگاه اول کاراکتر چندان مهلک و ترسناکی به چشم نیاید ولی باید بگویم که او سابقه افتخار آمیزی دارد که باعث میشود بنده در این مقاله او را قرار دهم. بله سابقه درخشان او، این است که توانسته بتمن را بکشد! قدرت های او موجب میشوند در برابر حریفان از امتیازات مثبت فراوانی برخوردار باشد که این اتفاق در مقابل بتمن برای او افتاد و او موفق شد بتمن بزرگ را (هرچند کوتاه) به قتل برساند. قدرت های جالب او، باعث شد تا توجه آماندا والر (رهبر جوخه انتحاری) به او جلب شود. مطمئناً او میتواند به همکارانش در تیم بسیار کمک کند و با آن ها تیم‌آپ جالبی ایجاد کند.

 

18- جیمز گوردون جونیور (James Gordon Jr.)

جیمز گوردون جونیور (JAMES GORDON JUNIOR)

اگر جز هواداران پر تعداد کمیک بوک های دی‌سی، مخصوصاً خانواده بتمن نباشید، مطمئناً با خواندن این مورد گول میخورید. یعنی با شنیدن اسم جیمز گوردون جونیور، یاد کمیسر گوردون معروف میوفتید که آدم مثبت و خوبی است. اما باید بگویم مثل «پسر کو ندارد نشان از پدر» راجب کمیسر گوردون و پسرش صدق نمیکند. چراکه پسر او یعنی جیمز گوردون جونیور، یک خبیث با ادب (!) و قاتل زنجیره‌ای وحشتناکی است که درست عکس و مخالف پدر درستکارش است. او قاتلی روانی است که دست کمی از جوکر ندارد و همینطور گذشته آسانی نداشته و سختی هایی کشیده است، اما هیچوقت گذشته سخت او، کارهایی که میکند را توجیه نمیکند، زیرا او پسر کمیسر گوردون بزرگ است و طبیعتاً هرکسی فکر میکند که او باید فردی خوشبین و مثبت به بار می‌آمد. باید بگویم که او نیز عضو جوخه خودکشی بوده و در کمیک Suicide Squad #20 به دست آماندا والر (Amanda Waller) به عضویت این تیم در آمد. قطعاً با توجه به توانایی هایش، یعنی آرامی و ادب، مهربانی و عشق خون بودنش، همگی دست به دست هم میدهند تا او خبیثی وحشتناک اما عجیب و غریب و عضوی کارآمد برای جوخه انتحاری باشد.

 

17- کاپیتان بومرنگ (Captain Boomerang)

کاپیتان بومرنگ (CAPTAIN BOOMERANG)

کاپیتان بومرنگ شاید یه کمی لوس و مشنگ باشد ولی از لباس مسخره اش که بگذریم، باید قبول کنیم که یکی از معروف ترین و حتی خطرناک ترین دشمنان فلش است. با اینکه چند تن دیگر از دشمنان فلش در جوخه انتحاری عضو بوده‌اند، اما هیچکدام به اندازه کاپیتان بومرنگ به این تیم خدمت نکرده است. نام واقعی اش «دیگر هارکنس» است. او يك خلافکار بدشانس است که ایده خاصی درباره اینکه چطور از مهارت های خودش یا مجموعه ای که از بومرنگ های خودش داره استفاده کنه، نداره. بنابراین بیشتر مواقع به بومرنگ هاش گجت های انفجاری میبنده و به فلش پرتاب میکنه! البته به فکر پول درآوردن هم هست ولی معمولا ایده های خوبی در این زمینه به سرش نمیزنه. گاهی البته در برخی نقشه های خبیث خرد و كوچك موفق میشه، مثل کشتن بابای «تیم دريك» کاپیتان بومرنگ در سریال Arrow حضور داشته و در فیلم "جوخه انتحاری" هم هست.

 

16- نمسیس (Nemesis)

نمسیس (NEMESIS)

«تام ترسلر» (Tom Tressler) ملقب به «نمسیس» از اعضای کار آمد جوخه انتحار و همینطور یک آفتاب پرست قهار در دنیای کمیک های دی‌سی به حساب می‌آید. او در تغییر چهره بسیار خوب عمل میکند و در مبارزات تن به تن نیز مهارت دارد. او به عنوان یک مامور دولتی برای سازمان سیا کار میکرد و اغلب در کمیک های "جوخه خودکشی" دیده میشد و یا اگر ابرقهرمانی سرو کارش به سازمانی فاسد مخفی میفتاد باهاش تماس میگرفت. بزرگترین آرک داستانی او زمانی بود که برای دپارتمان امور مربوط به متاانسان ها (یعنی انسان هایی که قدرت فرابشری دارند) شروع به کار کرد و با واندروومن همکار شد (اون موقع با توجه به توانایی هایش به عنوان یک مامور مخفی یا جاسوس در نقشی، فرو رفته بود) . ترسلر در این داستان مورد حمله نیش زنبوری از آمازون قرار گرفت و واندرومن به دادش رسید و بعدش هم نوعی رابطه رومانتیک آنها پدید آمد. ولی این رابطه به پایان رسید چون تسلر فهمید دایانا واقعا دوستش نداره و فقط میخواد تشکیل خانواده بده! به هرحال او عضوی بسیار کار آمد برای جوخه انتحاری است و همینطور می‌تواند کاراکتر مرگباری نیز باشد.

 

15- عنکبوت سیاه (Black Spider)

عنکبوت سیاه (Black Spider)

بلک اسپایدر یا عنکبوت سیاه عنوانی است که چندین کاراکتر در دنیای دی‌سی یدک کشیده اند. این شخصیت آشکارا از مرد عنکبوتی مارول تقلید کرده است (این مقاله را بخوانید). عنکبوت سیاه از ویلن های دنیای دی‌سی است که چندان نام آشنا نیست و هواداران زیادی نیستند که او را میشناسند و از وجودش باخبرند. با این حال چیز زیادی از دست نداده‌اند چون اصلا کاراکتر مهمی نیست و هرکسی که پشت این نقاب باشد کاراکتر نه چندان مهم و بی ارزش است. او در شماره 463 از کمیک های کاراگاهی (Detective Comics) خلق شد و از آن موقع عضو گاه با گاه جوخه انتحاری به حساب می‌آید. معمولاً همه بلک اسپایدر ها در زمینه حرکات آکروباتیک عملکرد خوبی دارند و می‌توانند در مبارزات تن به تن از پس حریف بر آیند. با این حال او از آن کاراکتر هایی است که حتی جوخه انتحاری و آماندا والر هم نباید به او اعتماد کنند، چون او سابقه خیانت به این تیم و حتی تلاش برای قتل رهبر این تیم را نیز داشته است.

 

14- ریک فلگ (Rick Flag)

ریک فلگ (Rick Flag)

ریک فلگ از اعضای مهم و شخصیت های بسیار کارآمد جوخه انتحاری است. ریک فلگ سابقه رهبری در این گروه را دارد و همیشه کاراکتری بوده که نسبت به بقیه اعضای این گروه بسیار مهم تر و خاص تر بوده و خواهد بوده و تقریباً همیشه در این تیم حاضره و از ارکان این تیم به حساب میاد. او با بازی جوئل کینامان در فیلم جوخه انتحار حضور دارد و به نظر دست راست آماندا والر است. وظیفه او دور هم جمع کردن و حفظ گروه است و در این حال هم باید مراقب اعضا باشد تا از خیانت نکنند. او آموزش های نظامی دیده و به معنای واقعی کلمه یک نظامی حرفه‌ای است و در استفاده از انواع سلاح و مبارزات تن به تن مهارت دارد. شاید عضو بسیار خطرناک و مرگباری برای این گروه نباشد ولی همیشه مهارت های ویژه و ذهن استراتژیکش، او را به عضوی کار آمد و لازم برای گروه تبدیل کرده است.

 

13- کی‌جی‌بیست (KGBEAST)

کی‌جی‌بیست (KGBEAST)

کی‌جی‌بیست از آن دست کاراکترهایی است که کم کم دارد به فراموشی سپرده میشود و نسل جوان و مدرن دیگر کمتر با او آشنا هستند. اما او از آن دست کاراکترهایی نیست که به سادگی به فراموشی سپرده شود زیرا در چندین اقتباس از جمله BvS حضور داشته و هنوز جای امید است که برگردد و مشهور تر شود. کی‌جی‌بیست که امروزه اسمش به همان «بیست» خالی تغییر پیدا ککرده سابقه چندانی با جوخه انتحاری ندارد ولی با توجه به قدرت فراوانش و همینطور ظاهر و توانایی های سایبرنتیکش میتواند نظر والر و جوخه انتحار را جلب کرده و به این تیم ملحق شود.

 

12- کاتانا (KATANA)

کاتانا (KATANA)

«كاتانا» با نام اصلی «تاتسو ياماشيرو»، مهارت بسیار زیادی در مبارزات تن به تن و شمشیرزنی دارد، که از سنین کودکی هنرهای رزمی را آموزش دیده بود و بعدها نیز توسط سامورایی تاداشی تمرین دید. او یک سامورایی فوق‌العاده است که بوسیله شمشیر مرگبار خود (سول تیکر) برای مبارزه با شیاطین استفاده می کند. این شمشیر اسرارآمیز حاوی روح تمامی کسانی است که توسط آن کشته شده اند و کاتانا قادر است با آنها ارتباط برقرار کند. او پس از مرگ همسرش بدست یاکوزا (خلافکاران ژاپنی)، به آمریکا سفر کرد و در آنجا تبدیل به یک مأمور خودخوانده (وجلنتی) تحت نام كاتانا گشت. او به عنوان یکی از اعضای گروه های آوت سایدرز، پرنده های شکاری، جوخه خودکشی و اخيرا لیگ عدالت آمریکا خدمت نموده است. به هرحال توانایی شمشیر زنی او حرف ندارد و در این مقاله گفته شده که شمشیر زنی در دنیای کمیک نیست که روی دست او بلند شود، به همین دلیل او از مرگبار ترین اعضایی است که جوخه انتحار میتواند داشته باشد.

 

11- کیلر کراک (Killer Croc)

کیلر کراک (Killer Croc)

کیلر کراک از دشمنان وحشی و خطرناک بتمن است که به وحشی گری معروف است. او از بدو تولد به دلیل مشکلات پوستی، همچین ظاهر زشتی داشته،به طوری که در این مقاله از زشت ترین های دنیای کمیک به شمار آمده است. او به دلیل همین ظاهر زشت و ترسناکش از جامعه انسان ها طرد میشده و گفته میشود در فاضلاب ها بزرگ شده است، به همین دلیل خلق و خوی انسانی خودش را از دست داده و بیشتر و بیشتر وحشی شده است. او در شماره ۵۲۴ از سری کمیک های کارآگاهی خلق شد، نام اصلی او وایلن جونز است و به دلیل ترس از خفاش ها، با بتمن کنار نمی‌آید. او بسیار شبیه به لیزارد است و جالبتر این که به دست جری کان وی محبوب خلق شده است. در هرحال قدرت و ذهن احمق او باعث میشود به عضوی بسیار کار آمد یا بهتره بگم عروسک خیمه شب بازی حرف گوش کن خوبی برای آماندا والر باشد. اما نباید وحشی گری او را دست کم گرفت، چرا که او به همین مشهور است.

 

10- ببر برنزی (Bronze Tiger)

ببر برنزی

«بن ترنر» (Ben Turner) ملقب به «ببر برنزی» یا «برانز تایگر» (Bronze Tiger) یکی از برترین و بزرگترین رزمی‌کاران دنیای دی سی است. او اغلب به عنوان شخصیتی مرتبط با گروه "جوخه خودکشی" شناخته شده و با «ریچارد دراگون» رفیق است و در 52 new یکی از اعضای "لیگ قاتلین" بود و نوعی دوستی همراه با رقابت با «دث استروک» داشت. وقتی فقط 10 سالش بود و در سنترال سیتی زندگی میکرد یک روز نیمه های شب از خواب بیدار شد و دید که سارقی به پدر و مادرش حمله کرده. او چاقویی برداشت و باهاش مرتبا به سارق نگون بخت ضربه زد تا اینکه او را کشت! بدتر اینکه خودش اعتراف کرد از این کار لذت برده! پس یک ذره هم در مرگبار بودن و خطرناک بودنش شک نکنید. سپس مشخص شد که در کنترل خشم خود مشکل دارد و از این رو به هنرهای رزمی روی آورد تا بتواند خودش را کنترل کند. استادی داشت به نام O-Sensei که علاوه بر هنرهای رزمی به او در علوم مختلف، فلسفه و تاریخ هم آموزش و سپس بهش ماموریت داد تا دنیا را بگرده و به نقاط مختلف سفر کنه تا تجربه به دست بیاره. ببر برنزی رزمی کاری قابل و مرگبار است و تونسته در برابر امثال بتمن، ریچارد دراگون و لیدی شیوا عملکرد درخشانی از خودش بروز بده.

 

9- هارلی کویین (Harley Quinn)

هارلی کویین

هارلی کویین از کاراکتر محبوب دنیای کمیک است که خارج از دنیای کمیک خلق شده. او از دختران جذاب و محبوبی است که توان بالایی در خباثت و شرارت دارد. او یکی از مرگبار ترین دخترانی است که هرگز نباید بهش نزدیک شوید، البته جوکر فرق میکند. جوکر و هارلی کویین یکی از محبوبترین و برترین زوج های خبیث دنیای کمیک بوک هستند که رابطه و شیمی بسیار خوب و جالب توجهی دارند. با اینکه گاهی رابطه آنها دچار تنش و تغییرات میشود، اما باید گفت که وقتی دو دیوانه روانی کنار هم قرار بگیرند، یه همچین چیزی میشود. به دلیل همین تعاملات با جوکر، هارلی مدتی نسبتاً طولانی دور و بر جوکر میپلکید و شریک او در جرم و جنایت بود. اما این اواخر به گروه جوخه انتحاری ملحق شده و دیگر پای ثابت این گروه است. به طوری که وقتی اسم جوخه انتحاری می‌آید، باید بغلش یک هارلی کویین نیز گذاشته شود. او حتی سابقه رهبری در این گروه را نیز دارد و یکی از مرگبارترین و کار آمد ترین آنهاست. او در انواع فنون رزمی مهارت دارد و معمولاً حرکات خودش را با توانایی های آکروباتیکش ترکیب میکند. او همچنین در استفاده از سلاح های مختلف (مخصوصاً عجیب غریب هایش) تبحر دارد.

 

8- کینگ شارک/ شاه کوسه (King Shark)

کینگ شارک/ شاه کوسه (King Shark)

کینگ شارک یا شاه کوسه از خبیث هایی است که این روز ها با توجه به اقتباس های قابل توجهش، تبدیل به کاراکتری محبوب و معروف شده. او کوسه انسان نما و نیمه خدایی است که با قدرت های کاربردی‌اش تبدیل به کابوس قهرمانان دی‌سی شده. او با بیشتر این قهرمانان در افتاده و جالبه بدانید که پدرش، شاه تمام کوسه ها است. او از اعضای مهم و کاربردی جوخه انتحاری به حساب می‌آید که پوستش بسیار سخت است و حتی توانسته است از انفجار بمب هم جان سالم به در ببرد. به هر حال با توجه به ظاهر وحشتناک و قدرت های کشنده او و اخلاقیات او که بر مبنای شکار انسان ها تنظیم شده، میتوان گفت که او عضوی فوق‌العاده مرگبار برای جوخه انتحاری است و میتواند از جهات بسیاری کمک و یار آماندا والر باشد.

 

7- کنت ورتیگو (Count Vertigo)

کنت سرگیجه

کنت ورتیگو از دشمنان اصلی گرین آروو است، البته سابقه چندین دشمنی با بتمن هم دارد ولی تعاملش با گرین آرو در سطح و حد بالاتری قرار دارد. آنها برای اولین بار، وقتی باهم روبه رو شدند که گرین آرو باید دختری به نام شادو (shadow) را نجات میداد و از آن موقع به بعد بیشتر باهم درگیر شدند. همانطور که از ظاهرش میبنید و حدس میزنید، قدرت او مربوط به هیپنوتیزم و ایجاد سرگیجه می‌شود. همینطور او در مبارزات تن به تن ماهر است و میتواند از سلاح های مختلف استفاده کند، این را هم بدانید که او پرواز هم میتواند بکند. در هر حال او سابقه عضویت در تیم جوخه انتحاری را دارد و توانایی سرگیجه دادن یا هیپنوتیزمش هم باعث میشود یکی از مرگبارترین های این گروه باشد.

 

6- اِل دیابلو (El Diablo)

ال دیابلو (El Diablo)

ال دیابلو با نام اصلی چاتو سانتانا از کاراکترهایی است که در دنیای دی‌سی با قدرت آتش و ظاهر ترسناکشان جولان میدهند. البته افراد زیادی این عنوان را یدک کشیده اند اما قطعاً مهمترین آنها چاتو سانتانا است. او قدرتش را از ال دیابلو اصلی یعنی لازاروس لین دریافت کرده است و همینطور سابقه حضور در جوخه انتحار را دارد و قدرت های او باعث میشوند که یکی از نیرومندترین و مرگبار ترین های این گروه باشد. همانطور که از عکس بالا پیداست، قدرت های او مربوط به آتش میشوند و او میتواند آتش را کنترل کند. او در فیلم اول جوخه انتحاری نیز حضور داشت.

 

5- بلک مانتا (Black Manta)

مانتای سیاه

بلک مانتا یا BLACK MANTA از معروف ترین و محبوب ترین آنتاگونیست‌های دنیای دی‌سی است. او گرین گابلین آکوامن است، یعنی همان نقشی که گرین گابلین برای اسپایدی دارد را او برای آکوامن ایفا میکند. بلک مانتا دشمن شماره یک آکوامن بوده و یکی از عجیب ترین ظاهر ها (مخصوصاً کلاهش) در دنیای کمیک را دارد. آنطور که در ریبوت معروف دی‌سی گفته شد، به معنای واقعی کلمه، او و آکوامن باهم پدرکشتگی دارند، یعنی پدران یکدیگر را کشته‌اند به همین دلیل دشمنی آنها شخصی و ملموس است. با توجه به این که او دشمن شماره یک آکوامن است، باید گفت که قطعاً از مرگبارترین های دنیای کمیک است. او با توانایی های بدنی ارتقاء یافته و همینطور تجهیزات مختلفی که در دست دارد قطعاً عضو باحال و شدیداً کارآمد برای جوخه انتحاری است که حتی رهبری این گروه را هم بر عهده داشته است. برای شناخت بیشتر او این مقاله را بخوانید.

 

4- کیلر فراست (Killer Frost)

کیلر فراست (Killer Frost)

کیلر فراست که میتوان در فارسی «شبنم قاتل» هم گفت، یکی از ابرشروران نسبتاً معروف دنیای دی‌سی است. البته این شهرت نصفه نیمه خودش رو هم مدیون سریال فلش هستش که این کاراکتر با نقش آفرینی خانم دنیل پانابیکر (Danielle Panabaker‎) در این سریال حضور خوب و نسبتاً پر رنگی داشت و همینطور که در این مقاله گفته شد لباسش از زیباترین و برترین ها است. در دنیای کمیک سه کاراکتر تا به حال عنوان «کیلر فراست» را یدک کشیده اند. این سه نفر با نام های کریستال فراست، کیتلین اسنو و لوئیس لینکلن شناخته میشوند که نکته مشترک همه آنها قدرت هایشان است. آنها همگی در ایجاد و کنترل یخ تبحر دارند که قدرت کشنده و مرگباری است که آماندا والر آرزویش را دارد تا در تیمش به کار گیرد. به همین دلیل است که در بازه های زمانی مختلف، هر سه این شخصیت ها در تیم های جوخه انتحاری حضور داشته اند و بعضاً نقششان هم بسیار مهم و تأثیرگذار نیز شده است. کافی است بدانید قرار گیری در رتبه چهارم این مقاله کار هر کاراکتری نیست و حتما کیلر فراست کاراکتر مرگبار و قدرتمندی است.

 

3- پاراسایت (Parasite)

پاراسایت (Parasite)

«پاراسایت» (که در زبان فارسی معنیش میشه «زالو» یا موجودی که برای بقا به دیگران نیاز داره) یکی از دشمنان معروف سوپرمن است که بارها اريجين و سرگذشتش تغییر کرده. اسم واقعی او «ریموند جنسن» هستش که در کمیک بوک های مدرن دی سی به «رودی جونز» تغییر پیدا کرده. او یک کارگر خرده پا در آزمایشگاه بود و به خیال اینکه یکی از ظرف های داخل آزمایشگاه حاوی اشیا قیمتی است، بازش کرد و در نتیجه در معرض ماده ای عجیب و رادیو اکتیو قرار گرفت و به موجودی به نام پاراسایت تبدیل شد. او برای زنده ماندن باید از انرژی تغذیه کنه. اولش این نیاز او با گرفتن انرژی وجود دیگران برطرف میشد و بنابراین پاراسایت با لمس کردن انسان های معمولی آنها را میکشت. اما در مقابل موجوداتی دارای نیروی فوق بشری مثل سوپرمن، تماس مرگبار پاراسایت بهش این امکان رو میده که قدرت و حتی خاطرات آنها را ازشون بگیره و بنابراین میتونه خیلی دشمن خطرناک و عضوی مرگبار برای جوخه انتحار باشه. هر اطلاعات و دانشی را که از این طریق به دست میاره را به خاطر میسپاره پس هویت سوپرمن رو هم میدونه. از یاد نبریم که در داستان های اولیه اش زن و خانواده هم داشت که دیگه نمیتونست لمسشون کنه و همین باعث شد تا شخصیت غم انگیزی باشه. در نتیجه میتوان گفت او عضوی است که آماندا والر برایش میمیرد اما به دلیل قدرت های عجیبش حتی آماندا را نگران نیز میکند، خلاصه اینکه بسیار قدرتمند و مرگباره و با یک لمس ساده ممکنه شما را بکشه. پس دوربرش آفتابی نشید.

 

2- ساحره (Enchantress)

ساحره (Enchantress)

ساحره یا ENCHANTRESS نه تنها یکی از برترین و قدرتمند ترین کاراکترهایی است که تا به حال عضو جوخه انتحار شده بلکه یکی از نیرومندترین کاراکتر های کل یونیورس دی‌سی است. تقریباً میتوان گفت در سطح اسکارلت ویچ خودمون هستش. او با نام اصلی «جون مون» (June Moone) جادوگری بسیار خطرناک و ماهر است. همچنین میتوانند هر اثری از جادو را در یونیورس دی‌سی رد یابی کند. در هر حال، قرار گیری در رتبه دوم مرگبارترین های جوخه انتحاری شوخی نیست و او جز کشنده ترین های جوخه خودکشی بوده است.

 

1- دِدشات (Deadshot)

دِدشات (Deadshot)

در نهایت میرسیم به مرگبارترین عضوی که جوخه انتحاری تا به حال در خود جای داده است. بله! ددشات که این روز ها حسابی شهرت به هم زده، مرگبارترین و خطرناک ترین عضو جوخه انتحاری است. ددشات با نام اصلی فلوید لاوتون (Floyd Lawton) اوایل از دشمنان گم نام و مزخرف بتمن بود و با ظاهری که اصلا بهش نمی‌آمد، به مردم شلیک میکرد. اما بعدا تغییرات اساسی در شکل ظاهری و شخصیت پردازی او به وجود آمد و به کاراکتر بهتری تبدیل شد. شاید شما فکر میکنید این کاراکتر که یک انسان ساده است، چطور از موارد قبلی مرگباره؟؟؟ سوال خوبیه، باید بگم بارها و بارها تجربه نشون داده که هیچکس خطرناک تر از کسی نیست، که چیزی برای از دست دادن ندارد! این بشر، کله شق و یک دنده است و حتی به مرگ خودش هم اهمیت نمیدهد و سابقه داشته که به خودش حتی شلیک کند!! او یکی از برترین تفنگ به دستان و مبارزان دنیای دی‌سی است که میتواند به بهترین شکل از هر سلاحی استفاده کند. همینطور باید بگویم که در وجودش ذره‌ای خوبه هم است، چون بعضاً تبدیل به یک ضد قهرمان میشود که در این مقاله گفته شده از برترین هاست. برای اطلاعات بیشتر درباره این کاراکتر به این مقاله مراجعه کنید.

 

احسان زینالی

Ehsan Spider

Ehsan Spider

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 گروه ابرخبیث (SUPERVILLAIN TEAMS) برتر دنیای کمیک

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت های جوخه انتحار جیمز گان بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «کینگ شارک» (KING SHARK) بدانید

10 قهرمان رزمی کار برتر دنیای کمیک بوک

نقد فیلم "جوخه خودکشی" (SUICIDE SQUAD)

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی دی سی (DCEU)

15 ابرخبیثی که اسم ضایع دارند!

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

مزخرف ترین شخصیت های دنیای کمیک بوک

10 کمیک برتر جوخه خودکشی (SUICIDE SQUAD)

نقد سروش آریا منش برای فیلم "جوخه خودکشی" (SUICIDE SQUAD)

10 حقیقت جالبی که باید درباره هارلی کوئین (HARLEY QUINN) بدانید

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی دی سی (DCEU)

15 دشمن بیخود بتمن!

اتهام کپی برداری به کارگردان فیلم جوخه خودکشی

10 حقیقت مهمی که باید درباره "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY) بدانید

معرفی 20 عضو برتر گروه "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY)

نقد و بررسی فیلم "پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کویین"

10 کمیک برتر "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY)

20 شخصیت برتر مارول و دی سی كه خارج از دنیای كمیك بوک خلق شدند!

15 دستیار برتر بتمن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-05-22 14:03
سلام
ممنون بابت مقاله.
به به آقا احسان دست مریزاد! رفتی سر وقت چنین مقاله سنگینی. یعنی این سایت که سایت تخصصی اسپایدرمن هست مقاله از دی سی میده کل سایت های دی سی فن توش میمونند! برای اکران فیلم جوخه خودکشی سایت دیگه سنگ تموم گذاشته و مقالات پر و پیمونی رو ترتیب داده ولی این یکی دیگه خیلی موضوع جالب و حائز اهمیتی هست. اعضای جوخه خودکشی اغلب یه مشت خلافکاری هستند که حالا بعضی وقت ها که به نفعشون باشه یا تحت فشار باشند کارهای خوبی هم میکنند. جمع کردن و به صورت گروه نگه داشتن این جانور ها قطعا کار سختیه که خب از دست یکی بدتر خودشون مثل آماندا والر بر میاد! و البته نباید نقش بزرگ و موثر شخص شخیص بتمن رو نادیده گرفت! نصف اعضای این گروه یا دشمنان بتمن هستند یا یه ربطی بهش دارند! جیمز گردون جونیور که خیلی عجیب بود! قاتل با ادب توی عمرمون ندیدیم که خدا رو شکر اونم انجام شد. دیگه چی میخواید از این زندگی؟! الکتروکیوشنر هم مثل دومزدی هست. دوتاشون خیلی شخصیت های مهمی نیستند ولی کاری که کردن خیلی مهمه! کشتن قهرمان ها! تا اینجا که مقاله خیلی پر و پیمون بود و منتظر قسمت دوم هم هستیم.
با تشکر.
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#2 Pooyan mirzahosseini 1400-05-22 14:50
سلام خسته نباشید مقاله خیلی خوبی بود
از اسم جوخه خودکشی میشه فهمید که افراد این جوخه افرادی ناجور و خطرناک هستن ( برای همین میتونن داستان متفاوتی رو ارائه بدن و البته اینکه چون همشون ویلن هستن گروه خیلی خفن و خشنی میشن ) درمورد جیمز گوردون جونیور هم باید بگم که میشناختمش ولی بنظرم میتونستن ازش استفاده بهتری بکنن چون هم اینکه پسر گوردون هست و کاملاً هم با اون متفاوت هست برای همین تو داستان ها رابطه جالبی بین اون و گوردون میبینیم و اینکه قاتل روانی هست که البته اون نکته با ادب میتونه مربوط به گذشته و اریجین اون باشه که خب درکل بنظرم شخصیت جالبی اومد
نقل قول کردن
parsa89
#3 parsa89 1400-05-22 15:04
سلام عنکبوت سیاه و کیلرکراک رامیشناختم.
نقل قول کردن
s.p.i
#4 s.p.i 1400-05-22 15:42
سلام
آقا احسان دست مریزاد تو این چند روز سایت برای فیلم جوخه خودکشی سنگ تموم گذاشته و میشه گفت اعضا جوخه خودکشی شامل افراد خطرناک میشن بیشتر موارد مربوط به دشمنان بتمن میشن و الکترکیونشر هم با این در نگاه اول شخصیت مهمی به حساب نیاد ولی تونست بتمن بکشه
جیمز گوردن جونیور قاتل با ادب؟؟!! نه دیدم و نه شنیده بودم عجب کاتانا ما تو فیلم اول جوخه خودکشی دید بودیم کیلر کراک آدم یاد لیزارد میندازه ولی وحشی تر و بی احساس تر و با سر گذشت متفاوت (دشمن های بتمن و مرد عنکبوتی شبیه به هم هستند) ریک فلک هم حضورش در گروه مهم


منتظر قسمت دوم مقاله هستم
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#5 Ehsan Spider 1400-05-22 17:40
سلام
مخلص همه، خیلی ممنون از توجهتون، امیدوارم به اطلاعات شما اضافه شده باشه.


راستش دوست داشتم نقش خوب و مهم جری کان وی رو بگم که توی شکل گیری اعضای گروه جوخه انتحاری خیلی مهم بوده و اگه درست یادم باشه یک چهارم یا یک پنجم این لیست هم به دست ایشون خلق شدن.


به نقل از AM SM BM SM:

تا اینجا که مقاله خیلی پر و پیمون بود و منتظر قسمت دوم هم هستیم.
.


قسمت دوم هم تموم شده و احتمالا توی همین دو سه روز آینده منتشر میشه.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#6 Cap-Spider Potter 1400-05-22 19:24
مثل همیشه کارت عالی بود، آقا احسان گل !
ورودت رو به جمع نویسندگان سایت تبریک می‌گم و عمیقاً امیدوارم که روز به روز پیشرفت کنی و بهتر بشی.
البته از مقالاتت معلومه که دانش بالایی داری و قلم‌ت هم که ماشالله روون و گیراست، آب نمیدیدی، وگرنه شناگر ماهری بودی ! ;-)
منتظر مقالات بعدی‌ت هستیم.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#7 Ehsan Spider 1400-05-22 21:32
به نقل از Cap-Spider Potter:
مثل همیشه کارت عالی بود، آقا احسان گل !
ورودت رو به جمع نویسندگان سایت تبریک می‌گم و عمیقاً امیدوارم که روز به روز پیشرفت کنی و بهتر بشی.
البته از مقالاتت معلومه که دانش بالایی داری و قلم‌ت هم که ماشالله روون و گیراست، آب نمیدیدی، وگرنه شناگر ماهری بودی ! ;-)
منتظر مقالات بعدی‌ت هستیم.


من مخلص شما هستم استاد حیاتی عزیز. ممنون بابت توجه و نظرتون.

خوشحالم کردید. من اینجا توی سایت از شما و بقیه استادان عزیز دارم یاد میگریم و خیلی ارزشمنده وقتی استادت بهت میگه کارتو خوب انجام دادی خدا رو شکر اینو چندین بار توی زندگی تجربه کردم.

بازم ممنون بابت نظرم روحیه بخشتون.
نقل قول کردن
iron-man 2019
#8 iron-man 2019 1400-05-24 11:17
فقط من یک سوال داشتم جمیز گوردون جونیور بعد اینکه یکی از چشماش توسط خواهرش بت گرل کور میشه بعدا چطوری تو سری batgirl 2016 بیناییش رو به دست میاره؟
نقل قول کردن
Ahmadlalami
#9 Ahmadlalami 1400-05-30 11:39
سلام خدمت عزیزان سایت اسپایدی
مقاله جالبی بود ممنون از شما.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#10 AM SM BM SM 1400-05-30 11:56
سلام
ممنون بابت مقاله.
به به چقدر سریع قسمت دوم این مقاله اومد! میگم اسپید فورس اومد سراغت آقا احسان؟! حالا از سرعت بالا بگذریم میرسیم به کیفیت مقاله که فک انداز تشریف داره! این مقاله باعث شد از اون بالایی های دی سی که بگذریم کمی هم با شخصیت های گمنام ترش آشنا بشیم. معلوم هم شد مهم ترین فاکتور برای بودن توی جوخه خودکشی "مرگبار" بودنه! اعضای این گروه از کله خراب ترین شخصیت های دی سی هستند که نگه داشتن اونا کنار هم کار سختیه! ولی خب این آدم های شرور و ضد قهرمان وقتی که توی یک کار مشترک قرار میگیرند داستان های جالبی رخ میده. نکته جالب هم که بعد از خوندن مقاله بهش پی میبرید اینه که شخصیت هایی مثل بلاد اسپورت، رت کچر (موش گیر)، پیس میکر که توی فیلم جوخه خودکشی نقش مهمی داشتند حتی توی لیست ۲۰ تایی این تیم هم نیستند و بعضی هاشون اصلا در این جوخه حضور نداشتند!
دد شات که در فیلم اول جوخه خودکشی بود ضد قهرمان جالبی هست و مخصوصا ظاهر خیلی کارآمدی داره و به درد یه قاتل میخوره! (البته نه اون ظاهر ضایع اولیش! انگار مراسم عروسی دعوتش کردند!) فکر کنم گیمر ها با این ظاهد دد شات ازش خوششون بیاد. (مثل دث استروک!) کینگ شارک هم که با این همه اقتباس و در راس اونا فیلم جوخه خودکشی محبوبیت خوبی داره و البته در این فیلم سعی شده بود که هم خشن باشه و هم بامزه! بلک مانتا که یکی از خشن ترین شرور های دی سی هست و ظاهر عالی و تهدید برانگیزی هم داره و البته دشمنی او با آکوآمن چیزی در حد پلیس و دزد های خیابونی نیست اونا از هم کینه شتری دارند! این پاراسایت قدرت خیلی خطرناک و بدی هم داره! حالا چرا بد؟ چون به هیچ کس نمیتونه دست بزنه! چرا خطرناک؟ خب فکر نکنم نیاز به توضیح باشه! ظاهر وحشتناکش هم خود جنس هست!
بقیه موارد هم چیز های جالب خودشون رو داشتم. ممنون آقا احسان، واقعا یاد گرفتیم!
با تشکر.
نقل قول کردن
s.p.i
#11 s.p.i 1400-05-30 18:19
سلام
خیلی ممنون بابت مقاله
و خسته نباشید میگم به آقا احسان
چقد سریع قسمت دوم این مقاله گذاشته و با شخصیت های گمنان دی سی آشنا شدم و خبیث و ضد قهرمان هستن یه چند مورد اونا مربوط به بتمن
ببر برنز که شبیه پلنگ سیاه و سابقه جنگیدن با بتمن را دارد و در هنرهای رزمی استاد است
هارلی کوئین که نیاز به گفتن نیست هم تو قسمت ۱بود و هم تو قسمت ۲ و توی تیم نقش داره البته توی قسمت ۲ خیلی نقش نداشت
کینگ شارک که از دشمنان آکوامن است و جیمزگان ازش یه موجود بامزه ساخت و توی فیلم آدمارو تیکه تیکه می‌کرد و می‌خورد
کنت ورتیگو که قدرت هیپنوتیزم داره و با بتمن و گیرین ارو درگیر شده است
ال دیابلو که تو قسمت اول دیدیمش که حضورش خوب بود توی کمیک و توی فیلم هم قدرت کنترل آتش داشت
بلک مانتا که ما تو فیلم و مثل کینگ شارک از دشمنان آکوامن است
کیلر فراست که قدرت یخ داره و من سریال فلش دیده شده

پارسایت که دشمن سوپرمن و عضله تیم هم هست
ساحره که نظری ندارم
ددشات که تو قسمت اول دیدیم فقط ایکاش تو قسمت دوم میدیدمش و ضد قهرمانان جالبیه که بولزای دنیای دیسیه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#12 AM SM BM SM 1400-05-30 19:49
سلام
معذرت میخوام بابت اسپم احتمالی.
من میخواستم در این موردی که میخوام راجع بهش حرف بزنم چیزی نگم ولی واقعا نشد! از امروز صبح تا الان این مقاله به این پر و پیمونی با این موضوع بسیار جالب و نگارش عالی آقا احسان گل روی سایت اومده ولی فقط دو تا نظر گذاشته شده! (کل دو قسمت تازه دو رقمی شد!) دیشب هم شماره ۵ رویداد "تولد مجدد قهرمانان" که بهتریت شماره این سری بود منتشر شد ولی فقط ۴ نفر نظر گذاشتند که دو نفرشون آقای ترابی و خانم عفتی بودند! یعنی واقعا همین تعداد کمیک رو خوندن؟ واقعا این مسئله خیلی تلخه. این همه کاربر که توی سایت نیستند حتی یه تشکر هم نمیتونند بکنند؟ خیلی زمانگیر هست؟ حالا خود آقا احسان که همیشه سعی کردند نظر بدن و مفت خونی هم نکنند چیزی نمیگن ولی از صبح تا حالا به دفعات زیادی صفحه مرورگر رو به روز رسانی کردم اما دریغ از یک نظر تازه! وقتی هم که آقای ترابی و آقای حیاتی به حق اعتراض میکنند (که برای اینکه ما چیزی یاد بگیریم و گرنه پولی که نمیخواد اوی جیبشون بره) باز هم همون آش و همون کاسه! من نمیگم قراره خیلی چیز پیچیده و عمیقی بذارید. خود من که نظراتم اصلا مهم نیستند و چیز خیلی جالبی ندارند اما سعی میکنم هر چی بلدم رو بذارم روی دایره. من توی سایت شخص مهمی نیستم که بخوام اعتراض کنم اما واقعا ناراحت شدم چون معلومه چه زحمتی برای این مقاله (و بقیه مقاله ها و کمیک ها کشیده شده.) یعنی واقعا باید آقای ترابی همون کاری که گفتند انجام بدن و فقط روی اسپایدی زوم کنند تا موتور نظر دادن روشن بشه؟ (تازه "اگه" اون موقع هم بشه.) این سایت ارزشش خیلی بالا تر از این حرف هاست چون واقعا در ایران و شاید هم آسیا همتا نداره و خیلی پاش زحمت کشیده شده! بعضی وقت ها هم با خودم میگم چقدر خوب میشد بین اواخر سال ۹۳ تا اواسط سال ۹۷ توی سایت بودم که بزرگانی مثل عمو مختار و آقای ریاحی فعالیت بالایی داشتند و نظرات زیادی هم گذاشته میشد!
باز هم بابت این مقاله تشکر میکنم و عذر میخوام بابت اسپم.
نقل قول کردن
s.p.i
#13 s.p.i 1400-05-30 23:16
ممنون از آقا احسان بابت مقاله
میشه گفت اینجا با دشمنای بتمن طرف هستیم دوتا شون هم از دشمنای آکوامن هستن ال دیابلو که تو قسمت اول دیدیم ولی خیلی حضورش جالب نبود
ددشات که به نشطر من شخصیت جالبیه به خاطر مهارت و...
تشکر
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#14 Ehsan Spider 1400-05-30 23:41
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
معذرت میخوام بابت اسپم احتمالی.
من میخواستم در این موردی که میخوام راجع بهش حرف بزنم چیزی نگم ولی واقعا نشد! از امروز صبح تا الان این مقاله به این پر و پیمونی با این موضوع بسیار جالب و نگارش عالی آقا احسان گل روی سایت اومده ولی فقط دو تا نظر گذاشته شده! (کل دو قسمت تازه دو رقمی شد!) دیشب هم شماره ۵ رویداد "تولد مجدد قهرمانان" که بهتریت شماره این سری بود منتشر شد ولی فقط ۴ نفر نظر گذاشتند که دو نفرشون آقای ترابی و خانم عفتی بودند! یعنی واقعا همین تعداد کمیک رو خوندن؟ واقعا این مسئله خیلی تلخه. این همه کاربر که توی سایت نیستند حتی یه تشکر هم نمیتونند بکنند؟ خیلی زمانگیر هست؟ حالا خود آقا احسان که همیشه سعی کردند نظر بدن و مفت خونی هم نکنند چیزی نمیگن ولی از صبح تا حالا به دفعات زیادی صفحه مرورگر رو به روز رسانی کردم اما دریغ از یک نظر تازه! وقتی هم که آقای ترابی و آقای حیاتی به حق اعتراض میکنند (که برای اینکه ما چیزی یاد بگیریم و گرنه پولی که نمیخواد اوی جیبشون بره) باز هم همون آش و همون کاسه! من نمیگم قراره خیلی چیز پیچیده و عمیقی بذارید. خود من که نظراتم اصلا مهم نیستند و چیز خیلی جالبی ندارند اما سعی میکنم هر چی بلدم رو بذارم روی دایره. من توی سایت شخص مهمی نیستم که بخوام اعتراض کنم اما واقعا ناراحت شدم چون معلومه چه زحمتی برای این مقاله (و بقیه مقاله ها و کمیک ها کشیده شده.) یعنی واقعا باید آقای ترابی همون کاری که گفتند انجام بدن و فقط روی اسپایدی زوم کنند تا موتور نظر دادن روشن بشه؟ (تازه "اگه" اون موقع هم بشه.) این سایت ارزشش خیلی بالا تر از این حرف هاست چون واقعا در ایران و شاید هم آسیا همتا نداره و خیلی پاش زحمت کشیده شده! بعضی وقت ها هم با خودم میگم چقدر خوب میشد بین اواخر سال ۹۳ تا اواسط سال ۹۷ توی سایت بودم که بزرگانی مثل عمو مختار و آقای ریاحی فعالیت بالایی داشتند و نظرات زیادی هم گذاشته میشد!
باز هم بابت این مقاله تشکر میکنم و عذر میخوام بابت اسپم.


دمت گرم داداش واقعاً دسته گل سایتی و همیشه و همه جا حمایت میکنی کلا دست طلا.

راستش منم موافقم این روز ها اعضا با این که آنلاین میشن و میخونن اما نظر نمیدن که خب منم جز اونا شدم و دلیل نظر ندادنم رو هم گفتم. واقعا کمیک هارو نمیتونم دانلود بکنم و بخونم و باید منتظر بمونم تا اوضاع اینترنتمون سر و سامون بگیره. خب من همون آدم سابقم که یک کمیک هم رد نمیکرد و همه مقالات حداقلش یه تشکر خشک و خالی میکردم. اما واقعاً اوضاع اینترنت در این حد خرابه که وقتی توی کامنت ها نظر میدیم او صفحه زرد، سفیده و چی بگم دو ساعت طول میکشه تازه باز بشه. واسه همین کامنت هم کلی زحمت کشیدم!!!

بازم دمت گرم داداش حرفت خیلی درسته منم سعی میکنم بیشتر فعال باشم.

همچنین میخوام از آقای s.p.i هم تشکر کنم که همه مقالات رو حمایت میکنن و خوب میخونن دست شما درد نکنه داداش انشاالله موفق باشی.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#15 AM SM BM SM 1400-05-31 00:09
#14
ممنون. ;-)
آره مثل اینکه باید برای این قضیه نذر بکنیم! شاید هم برای تنبیه تا یه هفته هیچی توی سایت نیاد تا حساب کار دستمون باید! :lol: ولی واقعا اون سال هایی که از اسپایدی گفتم واقعا دوران طلایی بودند! چون قبلش کسی اطلاعات زیادی نداشت و بعدش هم نظرات کم شدند. اما توی اون دوران طلایی کلی کمیک باحال ترجمه شد (که الان هم داره میشه ) خیلی از بزرگان سایت مثل آقای امیر علی آصفی، عمو مختار، آقای ریاحی و خیلی های دیگه فعالیت بالایی داشتند و جو سایت هم خیلی دوستانه بود. (خود آقای ترابی یه بار گفتند که همیشه دوست داشتند جو سایت اینطور باشه. spidey.ir/.../... ) درسته که فن های متعصب (هم دی سی فن هم مارول فن ) هم بیشتر بودند اما کل لشکریان خدا (منظورم بچه های سایته!) خیلی راحت حسابش رو کف دستش میذاشتند! واقعا ای کاش باز هم اون دوران برگرده... اما فکر نکنم دیگه اونطور بشه. به قول آقای ترابی دیگه همه رفتن سراغ کانال های تلگرامی و فیلم دیدن!
فقط یه خواهشی داشتم. وقتی که فیلم جوخه خودکشی رو دیدی و اینترنت هم مساعد بود نظرت رو دربارش توی نقدی که در سایت گذاشته شده بگو. لطف میکنی. باز هم میگم چون هر چی بگم کم گفتم. مقاله عالی بود خیلی چیز های تازه یاد گرفتم. دستت درد نکنه.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#16 Ehsan Spider 1400-05-31 08:17
به نقل از AM SM BM SM:
#14
ممنون. ;-)
آره مثل اینکه باید برای این قضیه نذر بکنیم! شاید هم برای تنبیه تا یه هفته هیچی توی سایت نیاد تا حساب کار دستمون باید! :lol: ولی واقعا اون سال هایی که از اسپایدی گفتم واقعا دوران طلایی بودند! چون قبلش کسی اطلاعات زیادی نداشت و بعدش هم نظرات کم شدند. اما توی اون دوران طلایی کلی کمیک باحال ترجمه شد (که الان هم داره میشه ) خیلی از بزرگان سایت مثل آقای امیر علی آصفی، عمو مختار، آقای ریاحی و خیلی های دیگه فعالیت بالایی داشتند و جو سایت هم خیلی دوستانه بود. (خود آقای ترابی یه بار گفتند که همیشه دوست داشتند جو سایت اینطور باشه. spidey.ir/.../... ) درسته که فن های متعصب (هم دی سی فن هم مارول فن ) هم بیشتر بودند اما کل لشکریان خدا (منظورم بچه های سایته!) خیلی راحت حسابش رو کف دستش میذاشتند! واقعا ای کاش باز هم اون دوران برگرده... اما فکر نکنم دیگه اونطور بشه. به قول آقای ترابی دیگه همه رفتن سراغ کانال های تلگرامی و فیلم دیدن!
فقط یه خواهشی داشتم. وقتی که فیلم جوخه خودکشی رو دیدی و اینترنت هم مساعد بود نظرت رو دربارش توی نقدی که در سایت گذاشته شده بگو. لطف میکنی. باز هم میگم چون هر چی بگم کم گفتم. مقاله عالی بود خیلی چیز های تازه یاد گرفتم. دستت درد نکنه.



مخلصیم داداش حرفت کاملا درسته


چشم منم وقتی دیدم قول میدم براش از اون کامنت ها بدم بازم دستت درد نکنه داداش یه تنه مقالات سایت رو کامل می‌کنی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45