نقد و بررسی فیلم "پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کویین" (Birds of Prey And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn)

نقد و بررسی فیلم "پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کویین" (Birds of Prey And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn)

هارلی کوئین قاتل پرندگان؟ با نقد این فیلم کمیک بوکی همراه ما باشید.

 

سال ۲۰۱۶ بود که فیلم جوخه خودکشی اکران شد و شخصیتی با نام هارلی کوئین به همراه نقش آفرینی فوق العاده «مارگو رابی» به تمامی مخاطبان سینما معرفی شد. با اینکه فیلم جوخه خودکشی فیلم ضعیفی از آب درامد و ضربه بزرگی به آیندهٔ DCEU وارد کرد اما استقبال از شخصیت هارلی کوئین برعکس جوکر بسیار بالا بود. از همین جهت دیدیم که وارنر فیلم های بسیار زیادی را با محوریت این شخصیت در دستور ساخت خود قرار داده است. ما قرار بود حدودا چهار فیلم با حضور این شخصیت داشته باشیم که پرندگان شکاری یکی از آنهاست. حال موفق به دیدن این فیلم شده ایم و برخلاف فیلم جوکر با یک فیلم تماما کمیک بوکی سر و کار داریم. اما مشکلی بر سر راه وجود دارد و آن هم چیزی نیست جز وفاداری!

نقد هارلی کوئین

اگر فیلم "پرندگان شکاری (و رهایی فانتزی یک هارلی کویین) را یک دومینو در نظر بگیریم که از هزاران هزار قطعه تشکیل شده باشد، چینش اشتباه قطعه ای کلیدی که اتفاقا در سطح شیب داری قرار گرفته باعث میشود این دومینوی طویل در اواسط راهش از حرکت بایستد! خوشبختانه در میانه راه «هارلی کوئینی» وجود دارد که ضربه دیگری به دومینو وارد کند و آن ادامه پیدا کند. فیلم پرندگان شکاری نیز دقیقا از همین الگو پیروی می کند. سوال اصلی این است که اگر میخواستند فیلمی بر اساس «هارلی کوئین» بسازند چرا از ابتدا عنوان فیلم را تغییر ندادند. همین اتفاق باعث می شود طرفداران واقعی به شدت عصبانی شوند. از آنجایی که به راحتی میتوان ادعا کرد این فیلم فیلمی کمیک بوکی است و ما به راحتی میتوانیم چارچوب قرار گرفته را بر همین اساس قرار دهیم. طرفداران واقعی دی سی و بتمن میدانند که پرندگان شکاری از دل داستان های بتمن خارج شده است. آسوده است که بگوییم تمامی شخصیت های اصلی این گروه لااقل در یکی از کلیدی ترین جاهای زندگی خود بتمن را داشته اند. درسته که قرار نیست تمامی اقتباس های سینمایی کاملا از روی کمیک بوک های منبع خود برداشته شوند؛ اما این بدان معنا نیست که نقاط عطف از آن ها حذف شود. سازندگان فیلم در پرندگان شکاری به جای اینکه نخ روایت را برمبنای شخصیت های خود گروه قرار دهند براساس شخصیتی کاملا بی ربط یعنی هارلی کوئین قرار دادند علاوه بر این نقش بتمن در داستان هر یک از شخصیت های فیلم را به کلی حذف کرده اند. نتیجه هم چیزی درآمده که هر آدم با مطالعه ای از دنیای دی سی با دل خوش از آن یاد نخواهد کرد.

نقد فیلم دی سی

وفاداری چیزی است که در این مطلب حرف اول را میزند. اما بگذارید اول سری به نکات مثبت این فیلم بزنیم و در نهایت به طور عمیق تری به این مسئله بپردازیم. از نقاط بسیار قوی فیلم بازی شگفت انگیز «مارگو رابی» است. برهمگان ثابت شده که این بهترین نسخه ای است که میتوانست از روی هارلی کوئین اقتباس شود. در چهرهٔ مارگو رابی رگانی با خون دیوانگی جاری است و در جای جای داستان با همین نقطهٔ برجسته می توان لحظاتی مشتاق کننده در دل مخاطب قرار داد که همینطور هم شد. اگر هارلی کوئینی در فیلم وجود نداشت به علت روایت آن اصلا نمیشد آن را تا انتها نگاه کرد. پس این فیلم بیشتر به جای اینکه فیلم پرندگان شکاری باشد فیلم هارلی کوئین است. داستان فیلم نیز بر محور جدایی جوکر و هارلی می چرخد و نشان میدهد چگونه هارلی داستان ما توانسته خودش را از زیر سایهٔ جوکر خارج کند. همین موضوع اصلی روایت نسبتا خوبی دارد اما کمبود های واضحی در آن دیده میشود.

«بلک ماسک» با بازی عالی «یوان مک‌گرگور» یکی دیگر از نقاط مثبت بزرگ فیلم است. او به عنوان خبیث اصلی کاریزمای بسیارخوبی دارد و نقش آفرینی مک‌گرگور برای ایفای این نقش فوق العاده است. او در نشان دادن عدم تعادل و توازن روانی کم نظیر عمل میکند. زوج هنری او نیز «ویکتور زز» با بازی «کریس مسینا» است که شیمی خوبی بین این دو دیده می شود. اما سد بزرگی بازهم در سر راه قرار میگیرد بازهم عدم پرداخت بیشتر به شخصیت پردازی آن هاست. در ظاهر فیلم بلک ماسک عالی ظاهر میشود اما با نگاهی دقیقتر درمیابیم که او خبیثی است که مانند بسیاری از آثار انیمیشنی، فقط قرار است خبیث باشد. هیچ پرداختی برای این خباثت وجود ندارد و اگر هم باشد بسیار سطحی بوده و به راحتی از آن عبور می شود. بلک ماسک در دنیای کمیک گذشته بسیار جالبی دارد و ارتباط خیلی مهمی هم به بتمن دارد که اینجا جای شرح بیشتر آن وجود ندارد. بلک ماسک انگار شخصیتی است که کنترل کامل بر زنان داره اما در پایان کار همین قدرت علیه خودش استفاده میشود. او ما را یاد فصل اول لوک کیج میندازد اما متاسفانه به علت پرداخت سطحی به گذشته و شخصت پردازی اش نمیتواند آنطوری که باید و شاید بدرخشد. خلاصه اگر نویسندگان فیلم میتوانستن این وجه از کارکتر را نشان دهند شاید با یکی از خبیث های چند لایه اخیر طرف میبودیم که متاسفانه چنین نشد.

نقد فیلم پرندگان شکاری

از دیگر نکات مثبت فیلم صحنه های اکشن هیجان انگیز در فیلم هستند. اضافه شدن «چاد استاهلسکی» به عنوان کارگردان دوم و برای ریشوت های فیلم، صحنه های اکشن واقعا خوبی را به ارمغان آورده است. دلیلش هم تجربهٔ بالای ایشان در خلق صحنه های زد و خورد و تعقیب و گریز است که سابقا در سری فیلم «جان ویک» دیده بودیم! اما بازهم اگر دقیق تر به این مسئله نگاهی داشته باشیم با وجود اکشن های خوب، جان ویک بازهم چندین سر و گردن از آن بالاتر قرار میگیرد؛ دلیلش هم کاملا واضح است. اگر به فیلم های جان ویک سری بزنیم میبینیم که کارگردانی کاملا متفاوتی دارند. شات ها و فیلمبرداری زوایای متفاوتی دارند و در تدوین کات خوردگی های متفاوتی را شاهد هستیم به همین علت اکشن های پرندگان شکاری به حد نهایی خود نمیرسند. ولی به هیچ وجه نمیشود از تیم بدلکاری فیلم ایرادی گرفت.

نقد فیلم دیسی

رنگ بندی های موجود در فیلم واقعا عالی کار شده اند و حس شوخ و شنگ آن را در عین حال کمیک بوکی به مخاطب القا می کنند. همین رنگ بندی ها با موسیقی متن و آهنگ های ارجینال ترکیب شده اند و چشم اندازی زیبا را به وجود آوردند. موسیقی متن ها تم فیلم قبلی یعنی جوخه خودکشی را حفظ کرده است و شما را به یاد آن می اندازد. صحنه های فان و بامزه هم در فیلم کم نیست و در درجهٔ متفاوتی از فیلم های این چنینی مثل ددپول قرار میگیرد! راستی گفتم ددپول! پرندگان شکاری ما را به یاد ددپول ۲ میاندازد. هارلی کوئین، داستانِ فیلم را مانند ددپول خودش میسراید و پرندگان شکاری مثل گروه ایکس فورس هستند با این تفاوت که ددپول قصد شوخی کردن با ایکس من را داشت اما هارلی کوئین واقعا قصد معرفی این گروه را دارد. همین مسئلهٔ بسیار مهم ضربه بدی به فیلم زده که هر طرفدار با مطالعه ای را ناراحت خواهد کرد.

مشکل اصلی هر کدام نیز برسر شخصیت پردازی است. نکتهٔ آزار دهنده هم این است که سازندگان به جای اینکه هستهٔ اصلی شخصیت پردازی را نگه دارند به فرعیات بیشتر پرداخته اند. شخصیت پردازی ضعیف کاراکتر های جانبی (!) در صورتی که جانبی نیستند! دور شدن از ذات کمیک بوکی هرکدام. به عنوان مثال «رنه مونتایا» (Renee Montaya) به عنوان افسری شکست خورده کاملا پتانسیل خود را از دست داده و در درجهٔ دومِ بدترین شخصیت های فیلم قرار میگیرد. اگر سریال تحسین شده "بتمن: مجموعه کارتونی" را دیده باشید یا در دنیای کمیک با این شخصیت آشناییت داشته باشید از تفاوت فاحش آن با چیزی که در فیلم وجود داشت باخبر میشوید. این شخصیت شاید تنها شخصیت فیلم باشد که علاوه بر شخصیت پردازی ایراد دارش، نقش آفرینی متوسط رو به پایینی از طرف بازیگر داشته باشد.

نفر بعدی «قناری سیاه/دینا لنس» است که از افراد اصلی کلوپ آقای «رومن سایونس» میباشد. با اینکه ظلم و کنترل مردان بر زنان با توجه به داستانِ این دو شخصیت به نوعی نشان داده می شود ولی به علت پیچیدگی بسیار زیاد ارجین و سرگذشت قناری سیاه در دنیای کمیک ایراد خاصی نمی توان به سرگذشت او گرفت و اتفاقات و سرگذشت او در فیلم جفت و جور شده اما لحظه ای در فیلم به مادر این شخصیت اشاره می شود و همین اشارهٔ مهم پتانسیل بزرگی را به کلی از بین میبرد. اگر فیلم فیلم پرندگان شکاری نبود به شخصه انقدر درگیر مسائل اینچنینی نمیشدم اما با این انتخاب سازندگان دیوار جلوی خود را به بدترین نحو خراب کرده اند.

«هانترس» با بازی «مری الیزابت وینستد» بی نظیر است هر صحنه ای که او درش قرار میگیرد برجسته تر از هر صحنهٔ دیگری است. نقش آفرینی وینستد برای هانترس از نقاط قوت بزرگ فیلم است. سرگذشت هانترس در فیلم مانند دنیای کمیک است اما عدم پرداخت عمیق به این داستانِ مهم باعث شده بازهم از آن لذت نهایی دور شویم. به همین علت شخصیت قابل باوری از هانترس ساخته نشده است برای اینکه اصلا فرصت پرداخت درست و حسابی به گذشته اش ندادند و خیلی سطحی گذشته اش را روایت کردند؛ او در اکثر مواقع عصبی و بی اعصاب است که اتفاقا خیلی باحال و Cool درآمده اما متاسفانه قابل باور نیست.

در نهایت و از همه مهمتر «کاساندرا کین»! کاساندرا کین که مادرش بزرگترین قاتل دنیای دی سی بوده به نحو بسیار بدی به علت فیلمنامه و خواستهٔ استودیو تلف میشود. در مارول ما خدا رو شکر کوین فایگی را داریم و گرنه چپ و راست شخصیتامونو حذف می کردند و یکبار مصرف میشدند. لیدی شیوا مادر کاساندرا کین! و البته پدرش هم یکی دیگر از قاتلان معروف دنیای دی سی بود! نکته خیلی مهم و جالب این است که با این جو فمنیستی که جدیدا همه جا را فراگرفته و اتفاقا این فیلم یکی از مصداق هایش میباشد، با این حال نویسندگان شخصیت به این قدرتمندی (لااقل در مبارزات) را تبدیل کردند به یک دله دزد خیابونی! کاساندرا کینی که برای مدتی بت گرل دوم(سوم) بوده! کاساندرا کینی که از خردسالی آموزش های رزمی دیده و حتی حرف زدن بلد نیست و همه چیزش براساس حرکات رزمی است. مادرش لیدی شیوا بزرگترین زن لیگ قاتلین دی سی! پدرش هم یکی دیگر از اساسین های معروف دی سی، «دیوید کین» !! ارتباط مهم این شخصیت با بتمن، سرگذشت جالبش با پدرش و مبارزه با مادرش که هرکدام میتوانست یکی از داستان های آیندهٔ فیلم های دی سی باشد. هویت های مختلف و مهمی که در طول سرگذشتش داشته از بتگرل و بلک بت تا اورفن! البته تمام این موارد در نویسندگی جمع شده و بسیار عجیب است که سازندگان اسم دیگری را برای او انتخاب نکردند مثل کاری که مارول با میشل جونز(ام جی) اسپایدرمن کرد. چرا که هسته اصلی این شخصیت که هیچ، تمامی موارد مربوط به کاساندرا کین دور ریخته شده و فقط اسم و نژاد آن باقی مانده.

در نهایت باید گفت فیلم «پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کویین» اصلا فیلم پرندگان شکاری نیست و بی خود نیست که اخیرا وارنر تصمیم به تغییر عنوان آن به «هارلی کوئین: پرندگان شکاری» گرفته است. فیلمی که نیاز مبرمی به حضور جوکر به عنوان خبیثش داشت اما بلک ماسک جایگزین او شد! جدایی که میبایست بیشتر به مسئلهٔ چرایی آن بین این دو شخصیت می پرداخت و جنگ بزرگی بین افراد جوکر و هارلی کوئین را نشان میداد و در این بین بتمنی وجود میداشت که نخ روایت سرگذشت شخصیت های جانبی (!) فیلم را برعهده می گرفت. اما در انتها  «هارلی کوئین: پرندگان شکاری»  فیلمی کاملا شاد با صحنه های اکشن بسیارخوب که با بازی مارگو رابی مزین شده و برخلاف جوخه خودکشی به یکبار دیدنش میارزد. فیلمی که اصلا نیازی به درجهٔ R برای موفقیتش نداشت اما اثری قابل قبول را تحویل داد. شاید اگر وارنر برای بخش فیلمسازی اش کسی را مثل کوین فایگی با تمام کم و کاستی هایش داشت چنین اشتباهات اذیت کننده ای برای طرفداران واقعیش به وجود نمی آورد.

 

امتیاز: ۶ از ۱۰

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2020

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی 20 عضو برتر گروه "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY) – قسمت اول

10 کمیک برتر "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY)

10 حقیقت جالبی که باید درباره هارلی کوئین (HARLEY QUINN) بدانید

20 شخصیت برتر مارول و دی سی كه خارج از دنیای كمیك بوک خلق شدند!

10 نویسنده برتر دی سی (DC) در دهه گذشته

15 دستیار برتر بتمن

10 دستیار (SIDEKICK) برتر کمیک های دی سی

10 قهرمان برتری که قدرت های فرابشری ندارند

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

برترین و مهم ترین شخصیت های جدید دی سی در 10 سال گذشته

15 دفعه ای که DCEU هواداران "واقعی" دی سی را عصبانی کرد

10 کمیک برتر جوخه خودکشی (SUICIDE SQUAD)

20 سریال ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده تلویزیون

15 شخصیت دنیای کمیک که یادتون رفته قبلا هم در تلویزیون دیده شده بودند!

20 رفاقت برتر در دنیای کمیک بوک

تمام فیلم ها و سریال های مورد انتظار دی‌سی (DC)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

hassan91
#1 hassan91 1398-11-26 00:03
مرسی از آقای فقیه بابت تحلیل بدون اسپایولتون.
راستش من خودم به شخصه نه تنها از جوخه خودکشی (درست مثل همه) بلکه از هارلی کوئین هم زیاد خوشم نیومده و نمیاد. آخه هارلی مگه چه قدرتی داشت که بتونه با هیولاها و جادوگرها بجنگه. شخصیتش هم زیاد چنگی به دل نمیزد. حالا یه اسم بلند بالایی براش انتخاب کردن که زیاد هم جذاب نیست و بیخود نبود که انقده کم فروش کرد. متاسفانه ما تو این عالم دی سی پیشینه و داستانی از بتمن ندیدیم که حالا بیان پرندگان شکاری رو ازش مشتق کنند و ازش فیلم بسازن. بلکه این هارلی بود که ازش استفاده کردن. بنظرم وارنر تو یه چرخه گیر افتاده که نهایتا در بهترین حالت فیلماش متوسط از آب در میان.
نقل قول کردن
Infinity
#2 Infinity 1398-11-26 08:24
ممنون بابت نقد آقای فقیه
همونطورم که گفته شد،بنظرم اگه مدیرای سینمایی دی سی هم یکم مثل کوین فایگی و...بودن واقعا دی سی پتانسیل اینو داشت که بتونه(حالا نمیگیم جلو بزنه)ولی میتونست بیاد هم سطح و اندازه ی فیلمای مارول شه
واقعا فیلم همچین درجهRهم نباید میخورد :-|
نقل قول کردن
Bucky WS
#3 Bucky WS 1398-11-26 10:11
به نقل از Infinity:
بنظرم اگه مدیرای سینمایی دی سی هم یکم مثل کوین فایگی و...بودن واقعا دی سی پتانسیل اینو داشت که بتونه(حالا نمیگیم جلو بزنه)ولی میتونست بیاد هم سطح و اندازه ی فیلمای مارول شه
|

نه. موافق نیستم
اینکه بگید دی سی و وارنر هم مثل فایگی یکی رو داشته باشن هم سطح مارول میشن اشتباهه . چون اگه قرار بود بشن تو 70 سال گذشته میشدن. مساله اینه که مارول شخصیت های جذاب تر، بهتر، ملموس تر، باور پذیر تر و جذاب تری داره. باید قبول کرد. نه اینکه دی سی شخصیت های بدی داشته باشه ولی تعدادشون خیلی کمه. ولی مال مارول خیلی بیشتره.
نقل قول کردن
MP Spidey
#4 MP Spidey 1398-11-26 15:16
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.
نقل قول کردن
Frank castle
#5 Frank castle 1398-11-26 16:25
به نقل از MP Spidey:
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.


شما جوخه خودکشی رو بخاطر جیمز گان قبول داری ؟چند تا فیلم خوب ساخته جیمز گان ؟مووی ۲۴ اش رو دیدی شما ببینی چه اشغالیه؟تعداد کمی اسمشون برند میشه توی سینما جیمز گان حالا حالا ها کار داره تا اسمش گارانتی موفقیت و برند بشه.
مت ریوز رو میشناسی شما کیه ؟کسی که شاهکار سیاره میمونها رو داد تحویل.let me in اش رو شما ببین چقدر قشنگ درام رو توی یه فیلم ترسناک جا داده.cloverfiel d رو ببین .
بتی جنکینز که فوق العاده توی سریال خوش درخشیده هم همینه فکر میکنی کارگردان کمیه که شما خوش بین نیستی؟
الان اسنایدر کجای فیلم شزم و جوکر هست؟
مشکل دی سی اینه که کسی مثل کوین فیگی رو نداره.وگرنه پتانسیل دی سی کم نیست و نمیشه دست کمش گرفت .ولی مطمین باش پیدا میشه یه روزی
نقل قول کردن
the Batman
#6 the Batman 1398-11-26 16:54
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.


شما جوخه خودکشی رو بخاطر جیمز گان قبول داری ؟چند تا فیلم خوب ساخته جیمز گان ؟مووی ۲۴ اش رو دیدی شما ببینی چه اشغالیه؟تعداد کمی اسمشون برند میشه توی سینما جیمز گان حالا حالا ها کار داره تا اسمش گارانتی موفقیت و برند بشه.
مت ریوز رو میشناسی شما کیه ؟کسی که شاهکار سیاره میمونها رو داد تحویل.let me in اش رو شما ببین چقدر قشنگ درام رو توی یه فیلم ترسناک جا داده.cloverfield رو ببین .
بتی جنکینز که فوق العاده توی سریال خوش درخشیده هم همینه فکر میکنی کارگردان کمیه که شما خوش بین نیستی؟
الان اسنایدر کجای فیلم شزم و جوکر هست؟
مشکل دی سی اینه که کسی مثل کوین فیگی رو نداره.وگرنه پتانسیل دی سی کم نیست و نمیشه دست کمش گرفت .ولی مطمین باش پیدا میشه یه روزی

من فقط به مت ریوز و بتمنش خوشبین هستم
خداوکیلی نه آکوامن رو دوست داشتم ، نه پرندگان شکاری و نه اونقدرا هم با واندرومن حال کردم. (در حالی که هیچ کدوم اسم زک اسنایدر روشون نبود) شزم هم یه بار دیدم و تمام. معمولی بود . در حد یکی از متوسط های مارول
و اینا درجه یک های دیسی هستن!
با کمال احترام باید اعتراف کنم مارول خیلی خیلی خبلی جلوتره
اونا الان کارشون به جایی رسیده که دارن از بلک ویدو و شانگ چی و اترنالز و .. فیلم میسازن اون وقت ما هنوز یه فیلم درست درمون از درجه یک های دیسی مثل فلش و گرین لنترن ندیدیم
و راستش رو بخواهید اینهمه ناکامی فقط به خاطر نداشتن یکی مثل "فایگی" نمیتونه باشه
نقل قول کردن
MP Spidey
#7 MP Spidey 1398-11-26 17:19
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.


شما جوخه خودکشی رو بخاطر جیمز گان قبول داری ؟چند تا فیلم خوب ساخته جیمز گان ؟مووی ۲۴ اش رو دیدی شما ببینی چه اشغالیه؟تعداد کمی اسمشون برند میشه توی سینما جیمز گان حالا حالا ها کار داره تا اسمش گارانتی موفقیت و برند بشه.
مت ریوز رو میشناسی شما کیه ؟کسی که شاهکار سیاره میمونها رو داد تحویل.let me in اش رو شما ببین چقدر قشنگ درام رو توی یه فیلم ترسناک جا داده.cloverfield رو ببین .
بتی جنکینز که فوق العاده توی سریال خوش درخشیده هم همینه فکر میکنی کارگردان کمیه که شما خوش بین نیستی؟
الان اسنایدر کجای فیلم شزم و جوکر هست؟
مشکل دی سی اینه که کسی مثل کوین فیگی رو نداره.وگرنه پتانسیل دی سی کم نیست و نمیشه دست کمش گرفت .ولی مطمین باش پیدا میشه یه روزی

شما فکر کنم اشتباه خوندین. من به خاطر این به جوخه خودکشی جیمز گان امیدوارم که جیمز گان یه اثر عالی کمیک بوکی به اسم نگهبانان کهکشان رو داره و این دو گروه به شدت به هم نزدیکن. من نگفتم که جیمز گان اسطوره فیلم سازیه.
الان اگه دقت کنین اسنایدر توی شزم دخالت نداشته. شزم یه فیلم عالیه. حداقل از نظر من که چیزی کم نداشت. فقط مونده بلک آدام که اونم قراره فیلمشو بسازن. بحث جوکر هم که جداست. چون اصلا توی DCEU نیست.
فیلم بتمن هم معلوم نیست میخوان داستان همون بتمنی رو ادامه بدن که بن افلک نقشش بازی کرده بود یا میخوان کامل همه چی رو ریبوت کنن؟
نقل قول کردن
MP Spidey
#8 MP Spidey 1398-11-26 17:22
به نقل از the Batman:
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.


شما جوخه خودکشی رو بخاطر جیمز گان قبول داری ؟چند تا فیلم خوب ساخته جیمز گان ؟مووی ۲۴ اش رو دیدی شما ببینی چه اشغالیه؟تعداد کمی اسمشون برند میشه توی سینما جیمز گان حالا حالا ها کار داره تا اسمش گارانتی موفقیت و برند بشه.
مت ریوز رو میشناسی شما کیه ؟کسی که شاهکار سیاره میمونها رو داد تحویل.let me in اش رو شما ببین چقدر قشنگ درام رو توی یه فیلم ترسناک جا داده.cloverfield رو ببین .
بتی جنکینز که فوق العاده توی سریال خوش درخشیده هم همینه فکر میکنی کارگردان کمیه که شما خوش بین نیستی؟
الان اسنایدر کجای فیلم شزم و جوکر هست؟
مشکل دی سی اینه که کسی مثل کوین فیگی رو نداره.وگرنه پتانسیل دی سی کم نیست و نمیشه دست کمش گرفت .ولی مطمین باش پیدا میشه یه روزی

من فقط به مت ریوز و بتمنش خوشبین هستم
خداوکیلی نه آکوامن رو دوست داشتم ، نه پرندگان شکاری و نه اونقدرا هم با واندرومن حال کردم. (در حالی که هیچ کدوم اسم زک اسنایدر روشون نبود) شزم هم یه بار دیدم و تمام. معمولی بود . در حد یکی از متوسط های مارول
و اینا درجه یک های دیسی هستن!
با کمال احترام باید اعتراف کنم مارول خیلی خیلی خبلی جلوتره
اونا الان کارشون به جایی رسیده که دارن از بلک ویدو و شانگ چی و اترنالز و .. فیلم میسازن اون وقت ما هنوز یه فیلم درست درمون از درجه یک های دیسی مثل فلش و گرین لنترن ندیدیم
و راستش رو بخواهید اینهمه ناکامی فقط به خاطر نداشتن یکی مثل "فایگی" نمیتونه باشه

چرا من میگم تقصیر اسنایدره؟ چون اسنایدر خشت اول DCEU رو کج گذاشت.
و همونطور که میدونید:
«خشت او چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج»
نقل قول کردن
Frank castle
#9 Frank castle 1398-11-26 19:25
به نقل از MP Spidey:
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.


شما جوخه خودکشی رو بخاطر جیمز گان قبول داری ؟چند تا فیلم خوب ساخته جیمز گان ؟مووی ۲۴ اش رو دیدی شما ببینی چه اشغالیه؟تعداد کمی اسمشون برند میشه توی سینما جیمز گان حالا حالا ها کار داره تا اسمش گارانتی موفقیت و برند بشه.
مت ریوز رو میشناسی شما کیه ؟کسی که شاهکار سیاره میمونها رو داد تحویل.let me in اش رو شما ببین چقدر قشنگ درام رو توی یه فیلم ترسناک جا داده.cloverfield رو ببین .
بتی جنکینز که فوق العاده توی سریال خوش درخشیده هم همینه فکر میکنی کارگردان کمیه که شما خوش بین نیستی؟
الان اسنایدر کجای فیلم شزم و جوکر هست؟
مشکل دی سی اینه که کسی مثل کوین فیگی رو نداره.وگرنه پتانسیل دی سی کم نیست و نمیشه دست کمش گرفت .ولی مطمین باش پیدا میشه یه روزی

شما فکر کنم اشتباه خوندین. من به خاطر این به جوخه خودکشی جیمز گان امیدوارم که جیمز گان یه اثر عالی کمیک بوکی به اسم نگهبانان کهکشان رو داره و این دو گروه به شدت به هم نزدیکن. من نگفتم که جیمز گان اسطوره فیلم سازیه.
الان اگه دقت کنین اسنایدر توی شزم دخالت نداشته. شزم یه فیلم عالیه. حداقل از نظر من که چیزی کم نداشت. فقط مونده بلک آدام که اونم قراره فیلمشو بسازن. بحث جوکر هم که جداست. چون اصلا توی DCEU نیست.
فیلم بتمن هم معلوم نیست میخوان داستان همون بتمنی رو ادامه بدن که بن افلک نقشش بازی کرده بود یا میخوان کامل همه چی رو ریبوت کنن؟

به نقل از MP Spidey:
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.


شما جوخه خودکشی رو بخاطر جیمز گان قبول داری ؟چند تا فیلم خوب ساخته جیمز گان ؟مووی ۲۴ اش رو دیدی شما ببینی چه اشغالیه؟تعداد کمی اسمشون برند میشه توی سینما جیمز گان حالا حالا ها کار داره تا اسمش گارانتی موفقیت و برند بشه.
مت ریوز رو میشناسی شما کیه ؟کسی که شاهکار سیاره میمونها رو داد تحویل.let me in اش رو شما ببین چقدر قشنگ درام رو توی یه فیلم ترسناک جا داده.cloverfield رو ببین .
بتی جنکینز که فوق العاده توی سریال خوش درخشیده هم همینه فکر میکنی کارگردان کمیه که شما خوش بین نیستی؟
الان اسنایدر کجای فیلم شزم و جوکر هست؟
مشکل دی سی اینه که کسی مثل کوین فیگی رو نداره.وگرنه پتانسیل دی سی کم نیست و نمیشه دست کمش گرفت .ولی مطمین باش پیدا میشه یه روزی

شما فکر کنم اشتباه خوندین. من به خاطر این به جوخه خودکشی جیمز گان امیدوارم که جیمز گان یه اثر عالی کمیک بوکی به اسم نگهبانان کهکشان رو داره و این دو گروه به شدت به هم نزدیکن. من نگفتم که جیمز گان اسطوره فیلم سازیه.
الان اگه دقت کنین اسنایدر توی شزم دخالت نداشته. شزم یه فیلم عالیه. حداقل از نظر من که چیزی کم نداشت. فقط مونده بلک آدام که اونم قراره فیلمشو بسازن. بحث جوکر هم که جداست. چون اصلا توی DCEU نیست.
فیلم بتمن هم معلوم نیست میخوان داستان همون بتمنی رو ادامه بدن که بن افلک نقشش بازی کرده بود یا میخوان کامل همه چی رو ریبوت کنن؟


دوست عزیز من اون چیزی خوندم که شما نوشتید شما یبار دیگه متنی که نوشتید رو بخونید متوجه میشید شیوه نگارشتون چجوریه.
پیرو حرف خودتون شما میگید من خوش بین نیستم فقط بخاطر کارگردانی جیمز گان خوش بینم .جیمز گان کسیه که از نظر من فقط و فقط نگهبانان کهکشانش قشنگه نه چیز دیگه.یه فیلم کمیک بوکی خوب یکی بسازه دلیلی نداره بازم بتونه بسازه .نمونه بارزش سم ریمی.حالا قبول دخالت زیاد بوده و فلان ولی نمیشه سم ریمی رو هم بی تقصیر دونست.نمونه خیلی بهتر برایان سینگر هست .بهترین ایکس من ها رو داد تحویل بعد بازگشت سوپر من رو شما ببین.از کجا معلوم جیمز گان همچین اتفاقی نیوفته براش؟نگفتی اسطوره هست منم نگفتم شما گفتی ولی اینجوری که نوشتی استنباط من اینه که شما اسم این فرد رو برند موفقیت میدونید.
نقل جوکر بله منم شنیدم فیلم مستقل هست ولی وارنر تا جایی که من اطلاع دارم اعلام نکرده جزیی از دی سی یو نیست حالا شایدم اعلام کرده باشه من نخوندم.این ضرب المثل هم من زیاد شنیدم.بنظرم چرته محضه.ثور یک و دو دیوارشون کج بود قسمت سومش هم کج شد?.مخصوصا شخصیت پردازی ثور و لوکی توی قسمت یک به این چند لایه ای بود یا شد؟نه توی فیلم های بعدی درستش کردن.ایرون من دو و سه بنظر من اشغالن اونجرز هاش بد شدن؟شزم توی همین خشته قبول دارم جلوه های ویژش فوق العاده ضعیفه ولی مفهوم ارزش های خانوادگی رو هسته فیلم قرار دادن .این خشت اسنایدر هست؟من که پرندگان شکاری رو ندیدم ولی مطمینم اسنایدر و خشتش رفتن به قهقرا
سافت ریبوت همینه .اینه که جلوی اشتباهات مکرر رو بگیری با درس عبرت .من این ضرب المثل رو نه حتی توی فیلم بلکه توی زندگی هم به هیچ وجه قبول ندارم .همیشه میشه امیدوار بود.(ربطی نداره به داستانم در نفی این ضرب المثل احمقانه ، فیلم قاضی یا judge رو ببین داونی جونیور بازی کرده به حرف من میرسی.نمونه بارزشم هم توی زندگی هممون هست.دلیلی نمیشه یه چیز از قدیم گفتن همیشه درست باشه)
همین بن افلک بفرض هم فیلم نامه و خط داستانیش رو الهام گرفتن که من مطمینم اینجوری نیست.از کجا میدونی که فیلم نامش بد بوده ؟اصلا اگر وارنر میخواست داستان رو عوض نکنه فیلم نامه نویس جدید و کارگردان و بازیگر جدید استخدام میکرد؟
موفق باشید.
دی سی حقش نیست این جایگاهش درست ولی حق ما هم این نیست ندید بگیم خوش بین نیستیم.
نقل قول کردن
MP Spidey
#10 MP Spidey 1398-11-26 19:40
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.


شما جوخه خودکشی رو بخاطر جیمز گان قبول داری ؟چند تا فیلم خوب ساخته جیمز گان ؟مووی ۲۴ اش رو دیدی شما ببینی چه اشغالیه؟تعداد کمی اسمشون برند میشه توی سینما جیمز گان حالا حالا ها کار داره تا اسمش گارانتی موفقیت و برند بشه.
مت ریوز رو میشناسی شما کیه ؟کسی که شاهکار سیاره میمونها رو داد تحویل.let me in اش رو شما ببین چقدر قشنگ درام رو توی یه فیلم ترسناک جا داده.cloverfield رو ببین .
بتی جنکینز که فوق العاده توی سریال خوش درخشیده هم همینه فکر میکنی کارگردان کمیه که شما خوش بین نیستی؟
الان اسنایدر کجای فیلم شزم و جوکر هست؟
مشکل دی سی اینه که کسی مثل کوین فیگی رو نداره.وگرنه پتانسیل دی سی کم نیست و نمیشه دست کمش گرفت .ولی مطمین باش پیدا میشه یه روزی

شما فکر کنم اشتباه خوندین. من به خاطر این به جوخه خودکشی جیمز گان امیدوارم که جیمز گان یه اثر عالی کمیک بوکی به اسم نگهبانان کهکشان رو داره و این دو گروه به شدت به هم نزدیکن. من نگفتم که جیمز گان اسطوره فیلم سازیه.
الان اگه دقت کنین اسنایدر توی شزم دخالت نداشته. شزم یه فیلم عالیه. حداقل از نظر من که چیزی کم نداشت. فقط مونده بلک آدام که اونم قراره فیلمشو بسازن. بحث جوکر هم که جداست. چون اصلا توی DCEU نیست.
فیلم بتمن هم معلوم نیست میخوان داستان همون بتمنی رو ادامه بدن که بن افلک نقشش بازی کرده بود یا میخوان کامل همه چی رو ریبوت کنن؟

به نقل از MP Spidey:
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.


شما جوخه خودکشی رو بخاطر جیمز گان قبول داری ؟چند تا فیلم خوب ساخته جیمز گان ؟مووی ۲۴ اش رو دیدی شما ببینی چه اشغالیه؟تعداد کمی اسمشون برند میشه توی سینما جیمز گان حالا حالا ها کار داره تا اسمش گارانتی موفقیت و برند بشه.
مت ریوز رو میشناسی شما کیه ؟کسی که شاهکار سیاره میمونها رو داد تحویل.let me in اش رو شما ببین چقدر قشنگ درام رو توی یه فیلم ترسناک جا داده.cloverfield رو ببین .
بتی جنکینز که فوق العاده توی سریال خوش درخشیده هم همینه فکر میکنی کارگردان کمیه که شما خوش بین نیستی؟
الان اسنایدر کجای فیلم شزم و جوکر هست؟
مشکل دی سی اینه که کسی مثل کوین فیگی رو نداره.وگرنه پتانسیل دی سی کم نیست و نمیشه دست کمش گرفت .ولی مطمین باش پیدا میشه یه روزی

شما فکر کنم اشتباه خوندین. من به خاطر این به جوخه خودکشی جیمز گان امیدوارم که جیمز گان یه اثر عالی کمیک بوکی به اسم نگهبانان کهکشان رو داره و این دو گروه به شدت به هم نزدیکن. من نگفتم که جیمز گان اسطوره فیلم سازیه.
الان اگه دقت کنین اسنایدر توی شزم دخالت نداشته. شزم یه فیلم عالیه. حداقل از نظر من که چیزی کم نداشت. فقط مونده بلک آدام که اونم قراره فیلمشو بسازن. بحث جوکر هم که جداست. چون اصلا توی DCEU نیست.
فیلم بتمن هم معلوم نیست میخوان داستان همون بتمنی رو ادامه بدن که بن افلک نقشش بازی کرده بود یا میخوان کامل همه چی رو ریبوت کنن؟


دوست عزیز من اون چیزی خوندم که شما نوشتید شما یبار دیگه متنی که نوشتید رو بخونید متوجه میشید شیوه نگارشتون چجوریه.
پیرو حرف خودتون شما میگید من خوش بین نیستم فقط بخاطر کارگردانی جیمز گان خوش بینم .جیمز گان کسیه که از نظر من فقط و فقط نگهبانان کهکشانش قشنگه نه چیز دیگه.یه فیلم کمیک بوکی خوب یکی بسازه دلیلی نداره بازم بتونه بسازه .نمونه بارزش سم ریمی.حالا قبول دخالت زیاد بوده و فلان ولی نمیشه سم ریمی رو هم بی تقصیر دونست.نمونه خیلی بهتر برایان سینگر هست .بهترین ایکس من ها رو داد تحویل بعد بازگشت سوپر من رو شما ببین.از کجا معلوم جیمز گان همچین اتفاقی نیوفته براش؟نگفتی اسطوره هست منم نگفتم شما گفتی ولی اینجوری که نوشتی استنباط من اینه که شما اسم این فرد رو برند موفقیت میدونید.
نقل جوکر بله منم شنیدم فیلم مستقل هست ولی وارنر تا جایی که من اطلاع دارم اعلام نکرده جزیی از دی سی یو نیست حالا شایدم اعلام کرده باشه من نخوندم.این ضرب المثل هم من زیاد شنیدم.بنظرم چرته محضه.ثور یک و دو دیوارشون کج بود قسمت سومش هم کج شد?.مخصوصا شخصیت پردازی ثور و لوکی توی قسمت یک به این چند لایه ای بود یا شد؟نه توی فیلم های بعدی درستش کردن.ایرون من دو و سه بنظر من اشغالن اونجرز هاش بد شدن؟شزم توی همین خشته قبول دارم جلوه های ویژش فوق العاده ضعیفه ولی مفهوم ارزش های خانوادگی رو هسته فیلم قرار دادن .این خشت اسنایدر هست؟من که پرندگان شکاری رو ندیدم ولی مطمینم اسنایدر و خشتش رفتن به قهقرا
سافت ریبوت همینه .اینه که جلوی اشتباهات مکرر رو بگیری با درس عبرت .من این ضرب المثل رو نه حتی توی فیلم بلکه توی زندگی هم به هیچ وجه قبول ندارم .همیشه میشه امیدوار بود.(ربطی نداره به داستانم در نفی این ضرب المثل احمقانه ، فیلم قاضی یا judge رو ببین داونی جونیور بازی کرده به حرف من میرسی.نمونه بارزشم هم توی زندگی هممون هست.دلیلی نمیشه یه چیز از قدیم گفتن همیشه درست باشه)
همین بن افلک بفرض هم فیلم نامه و خط داستانیش رو الهام گرفتن که من مطمینم اینجوری نیست.از کجا میدونی که فیلم نامش بد بوده ؟اصلا اگر وارنر میخواست داستان رو عوض نکنه فیلم نامه نویس جدید و کارگردان و بازیگر جدید استخدام میکرد؟
موفق باشید.
دی سی حقش نیست این جایگاهش درست ولی حق ما هم این نیست ندید بگیم خوش بین نیستیم.

بخش زیادی از حرفاتون قانع کننده بودن.
ولی به نظرتون چند سال باید صبر کنیم که دنیای سینمایی دی سی پیشرفت کنه و به اون سطح بالایی که لایق شخصیت های دی سی هست برسه؟
نقل قول کردن
Amir78_King
#11 Amir78_King 1398-11-26 20:51
به نقل از MP Spidey:
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.


شما جوخه خودکشی رو بخاطر جیمز گان قبول داری ؟چند تا فیلم خوب ساخته جیمز گان ؟مووی ۲۴ اش رو دیدی شما ببینی چه اشغالیه؟تعداد کمی اسمشون برند میشه توی سینما جیمز گان حالا حالا ها کار داره تا اسمش گارانتی موفقیت و برند بشه.
مت ریوز رو میشناسی شما کیه ؟کسی که شاهکار سیاره میمونها رو داد تحویل.let me in اش رو شما ببین چقدر قشنگ درام رو توی یه فیلم ترسناک جا داده.cloverfield رو ببین .
بتی جنکینز که فوق العاده توی سریال خوش درخشیده هم همینه فکر میکنی کارگردان کمیه که شما خوش بین نیستی؟
الان اسنایدر کجای فیلم شزم و جوکر هست؟
مشکل دی سی اینه که کسی مثل کوین فیگی رو نداره.وگرنه پتانسیل دی سی کم نیست و نمیشه دست کمش گرفت .ولی مطمین باش پیدا میشه یه روزی

شما فکر کنم اشتباه خوندین. من به خاطر این به جوخه خودکشی جیمز گان امیدوارم که جیمز گان یه اثر عالی کمیک بوکی به اسم نگهبانان کهکشان رو داره و این دو گروه به شدت به هم نزدیکن. من نگفتم که جیمز گان اسطوره فیلم سازیه.
الان اگه دقت کنین اسنایدر توی شزم دخالت نداشته. شزم یه فیلم عالیه. حداقل از نظر من که چیزی کم نداشت. فقط مونده بلک آدام که اونم قراره فیلمشو بسازن. بحث جوکر هم که جداست. چون اصلا توی DCEU نیست.
فیلم بتمن هم معلوم نیست میخوان داستان همون بتمنی رو ادامه بدن که بن افلک نقشش بازی کرده بود یا میخوان کامل همه چی رو ریبوت کنن؟

به نقل از MP Spidey:
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.


شما جوخه خودکشی رو بخاطر جیمز گان قبول داری ؟چند تا فیلم خوب ساخته جیمز گان ؟مووی ۲۴ اش رو دیدی شما ببینی چه اشغالیه؟تعداد کمی اسمشون برند میشه توی سینما جیمز گان حالا حالا ها کار داره تا اسمش گارانتی موفقیت و برند بشه.
مت ریوز رو میشناسی شما کیه ؟کسی که شاهکار سیاره میمونها رو داد تحویل.let me in اش رو شما ببین چقدر قشنگ درام رو توی یه فیلم ترسناک جا داده.cloverfield رو ببین .
بتی جنکینز که فوق العاده توی سریال خوش درخشیده هم همینه فکر میکنی کارگردان کمیه که شما خوش بین نیستی؟
الان اسنایدر کجای فیلم شزم و جوکر هست؟
مشکل دی سی اینه که کسی مثل کوین فیگی رو نداره.وگرنه پتانسیل دی سی کم نیست و نمیشه دست کمش گرفت .ولی مطمین باش پیدا میشه یه روزی

شما فکر کنم اشتباه خوندین. من به خاطر این به جوخه خودکشی جیمز گان امیدوارم که جیمز گان یه اثر عالی کمیک بوکی به اسم نگهبانان کهکشان رو داره و این دو گروه به شدت به هم نزدیکن. من نگفتم که جیمز گان اسطوره فیلم سازیه.
الان اگه دقت کنین اسنایدر توی شزم دخالت نداشته. شزم یه فیلم عالیه. حداقل از نظر من که چیزی کم نداشت. فقط مونده بلک آدام که اونم قراره فیلمشو بسازن. بحث جوکر هم که جداست. چون اصلا توی DCEU نیست.
فیلم بتمن هم معلوم نیست میخوان داستان همون بتمنی رو ادامه بدن که بن افلک نقشش بازی کرده بود یا میخوان کامل همه چی رو ریبوت کنن؟


دوست عزیز من اون چیزی خوندم که شما نوشتید شما یبار دیگه متنی که نوشتید رو بخونید متوجه میشید شیوه نگارشتون چجوریه.
پیرو حرف خودتون شما میگید من خوش بین نیستم فقط بخاطر کارگردانی جیمز گان خوش بینم .جیمز گان کسیه که از نظر من فقط و فقط نگهبانان کهکشانش قشنگه نه چیز دیگه.یه فیلم کمیک بوکی خوب یکی بسازه دلیلی نداره بازم بتونه بسازه .نمونه بارزش سم ریمی.حالا قبول دخالت زیاد بوده و فلان ولی نمیشه سم ریمی رو هم بی تقصیر دونست.نمونه خیلی بهتر برایان سینگر هست .بهترین ایکس من ها رو داد تحویل بعد بازگشت سوپر من رو شما ببین.از کجا معلوم جیمز گان همچین اتفاقی نیوفته براش؟نگفتی اسطوره هست منم نگفتم شما گفتی ولی اینجوری که نوشتی استنباط من اینه که شما اسم این فرد رو برند موفقیت میدونید.
نقل جوکر بله منم شنیدم فیلم مستقل هست ولی وارنر تا جایی که من اطلاع دارم اعلام نکرده جزیی از دی سی یو نیست حالا شایدم اعلام کرده باشه من نخوندم.این ضرب المثل هم من زیاد شنیدم.بنظرم چرته محضه.ثور یک و دو دیوارشون کج بود قسمت سومش هم کج شد?.مخصوصا شخصیت پردازی ثور و لوکی توی قسمت یک به این چند لایه ای بود یا شد؟نه توی فیلم های بعدی درستش کردن.ایرون من دو و سه بنظر من اشغالن اونجرز هاش بد شدن؟شزم توی همین خشته قبول دارم جلوه های ویژش فوق العاده ضعیفه ولی مفهوم ارزش های خانوادگی رو هسته فیلم قرار دادن .این خشت اسنایدر هست؟من که پرندگان شکاری رو ندیدم ولی مطمینم اسنایدر و خشتش رفتن به قهقرا
سافت ریبوت همینه .اینه که جلوی اشتباهات مکرر رو بگیری با درس عبرت .من این ضرب المثل رو نه حتی توی فیلم بلکه توی زندگی هم به هیچ وجه قبول ندارم .همیشه میشه امیدوار بود.(ربطی نداره به داستانم در نفی این ضرب المثل احمقانه ، فیلم قاضی یا judge رو ببین داونی جونیور بازی کرده به حرف من میرسی.نمونه بارزشم هم توی زندگی هممون هست.دلیلی نمیشه یه چیز از قدیم گفتن همیشه درست باشه)
همین بن افلک بفرض هم فیلم نامه و خط داستانیش رو الهام گرفتن که من مطمینم اینجوری نیست.از کجا میدونی که فیلم نامش بد بوده ؟اصلا اگر وارنر میخواست داستان رو عوض نکنه فیلم نامه نویس جدید و کارگردان و بازیگر جدید استخدام میکرد؟
موفق باشید.
دی سی حقش نیست این جایگاهش درست ولی حق ما هم این نیست ندید بگیم خوش بین نیستیم.

بخش زیادی از حرفاتون قانع کننده بودن.
ولی به نظرتون چند سال باید صبر کنیم که دنیای سینمایی دی سی پیشرفت کنه و به اون سطح بالایی که لایق شخصیت های دی سی هست برسه؟

حدود ۳ یا ۴ هزار سالی بشه فکر کنم؟ نه؟
دنیای سینمایی دیسی که اصلا حرفش رو نزنید
دیسی فقط سه گانه نولان
عالی بودن این مجموعه
نقل قول کردن
Infinity
#12 Infinity 1398-11-27 06:09
ببخشید رفقا من کاره ای نیستم تو سایت به جز یه عضو ساده
ولی بنظرم بهتره به قول استاد از شماره کامنتا استفاده کنید
چون کلا11تا کامنته
ولی از 50تا کامنت طولانی تره
و راجب بحثی هم که الان هست
موضوع اینه من نمیدونم چرا هرچی میشه یه بتمن با یه داستان و بازیگر جدید میسازن
راستش یکی از مشکلات دی سی که ازش بدجور بدم میاد اینه که رو قهرمان بیشتر مانور میده تا اون انسان عادی و روابطش و...
مثلا میبینید خیلیا عاشق بتمنن ولی نه بروس وین
بروس وین رو یه ادم خشک و بی روح و...تحویل ملت دادن
یا حداقل از نظر من اینجوریه
نقل قول کردن
spideardevil
#13 spideardevil 1398-11-27 14:41
آقایون دعوا نکنید دنیا که به آخر نرسیده انشاالله یک روز دی سی هم وضعش خوب میشه و سینمای کمیک بوکی انقدر همه گیر میشه که همه اسکارها رو فیلمهای ابرقهرمانی ببرن :-) :-)
نقل قول کردن
spider cap
#14 spider cap 1398-12-14 03:21
من فیلم رو ندیدم ولی الان که خوندم کلا از فیلم ناامید شدم
راستی من عضو جدیدم
نقل قول کردن
MRD
#15 MRD 1399-01-07 17:53
سلام به همه
من در کل با نقدتون موافقم، اما یه مواردی هست که باید در نظر بگیریم، وقتی بتمنی وجود نداره که بخوان رابطه شخصیت ها رو باهاش در نظر بگیرن و نشون بدن، خب نمیتونن دیگه
انتظار داشتین بیان از بتمن رابرت پتینسون کامئویی نشون بدن خب این میشد یه اشتباه بزرگ تر چون ضربه میخورد شخصیت
الان چیزی که مشخصه اینکه dceu میخواد کاری کنه ما justice league و suicide squad رو فراموش کنیم،جوکر جاش تو این فیلم خالی بود( سریال هارلی کویین رو ببینید) اما برگردوندنش بدون پایه ریزی بازم خراب میکرد قضیه رو.
درسته شخصیت پردازی ایراد داشت(مخصوصا هانترس و کاسندرا کین) اما بازم جای تقدیر داره که دارن تلاش میکنن قضیه رو درست کنن. باید شرایط رو در نظر بگیریم، برای شرایط بدون بتمن و جوکر فیلم خوبی بود و همینطور سرگرم کننده
البته من به این فیلم نمره 6.5 رو میدم چون با قضیه شباهتش با ددپول دو مخالفم، درسته شباهت داشت اما این ایراد نبود اتفاقا خیلی هم لذت بخش بود
نقل قول کردن
MRD
#16 MRD 1399-01-07 18:05
به نقل از the Batman:
به نقل از Frank castle:
به نقل از MP Spidey:
ممنون به خاطر نقدتون.
متاسفانه DCEU از سال 2013 شد حرفی برای گفتن نداشت.
مارول آرووم آروم پیش رفت و یه همچین دنیای عظیمی رو خلق کرد. اما DC یه دفعه با سوپرمن شروع کرد و سریع و بدون هیچ مقدمه ای بتمن و واندرومن رو وارد کرد. متاسفانه DC با یه معضل بزرگی به اسم «زک اسنایدر» روبروه و ای زک اسنایدر ول کن DC هم نیست. یعنی الان بعد از مدت ها که اومدن یه تغییری ایجاد کردن، دوباره آقای اسنایدر میخواد جاستیس لیگ رو بده بیرون. به نظرم اگه DCEU بخواد پیش رفت کنه، وارنر باید کل دنیای سینمایی رو بکوبه از نو ریبوت کنه. این تنها راهشه.
در کل من که به فیلمای آیندشون مثل WW84 و Batman امیدوارم نیستم. فقط یه کم به خاطر کارگردانی جیمز گان، به Suicide Squad امید دارم.


شما جوخه خودکشی رو بخاطر جیمز گان قبول داری ؟چند تا فیلم خوب ساخته جیمز گان ؟مووی ۲۴ اش رو دیدی شما ببینی چه اشغالیه؟تعداد کمی اسمشون برند میشه توی سینما جیمز گان حالا حالا ها کار داره تا اسمش گارانتی موفقیت و برند بشه.
مت ریوز رو میشناسی شما کیه ؟کسی که شاهکار سیاره میمونها رو داد تحویل.let me in اش رو شما ببین چقدر قشنگ درام رو توی یه فیلم ترسناک جا داده.cloverfield رو ببین .
بتی جنکینز که فوق العاده توی سریال خوش درخشیده هم همینه فکر میکنی کارگردان کمیه که شما خوش بین نیستی؟
الان اسنایدر کجای فیلم شزم و جوکر هست؟
مشکل دی سی اینه که کسی مثل کوین فیگی رو نداره.وگرنه پتانسیل دی سی کم نیست و نمیشه دست کمش گرفت .ولی مطمین باش پیدا میشه یه روزی

من فقط به مت ریوز و بتمنش خوشبین هستم
خداوکیلی نه آکوامن رو دوست داشتم ، نه پرندگان شکاری و نه اونقدرا هم با واندرومن حال کردم. (در حالی که هیچ کدوم اسم زک اسنایدر روشون نبود) شزم هم یه بار دیدم و تمام. معمولی بود . در حد یکی از متوسط های مارول
و اینا درجه یک های دیسی هستن!
با کمال احترام باید اعتراف کنم مارول خیلی خیلی خبلی جلوتره
اونا الان کارشون به جایی رسیده که دارن از بلک ویدو و شانگ چی و اترنالز و .. فیلم میسازن اون وقت ما هنوز یه فیلم درست درمون از درجه یک های دیسی مثل فلش و گرین لنترن ندیدیم
و راستش رو بخواهید اینهمه ناکامی فقط به خاطر نداشتن یکی مثل "فایگی" نمیتونه باشه

سلام دوست عزیز واقعا چرا هنوز داریم مارول رو با دیسی مقایسه می کنیم، اصلا این مقایسه درست نیست. درسته فیلما براساس کمیک هستن ولی دلیل نمیشه مقایسه بشن. شرایط کاملا متفاوته. زمان شروع، نحوه شروع، حتی شخصیت ها.
نقل قول کردن
F_comic fan
#17 F_comic fan 1399-01-07 18:29
خداییش مارگو رابی فقط برای نقش آفرینی هارلی کوئین به دنیا آمده!!!!
نقل قول کردن
F_comic fan
#18 F_comic fan 1399-01-10 20:41
آقای ترابی،اگر فیلم را تماشا کردید،میتوانید یک نظر کوتاه بگید فیلم بده یا خوبه؟(یا حداقل یک امتیاز بدید؟؟)
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1399-01-10 20:47
به نقل از F_comic fan:
آقای ترابی،اگر فیلم را تماشا کردید،میتوانید یک نظر کوتاه بگید فیلم بده یا خوبه؟(یا حداقل یک امتیاز بدید؟؟)

هنوز ندیدم ولی اگه ببینم حتما اینجا نظرمو میدم
نقل قول کردن
sara
#20 sara 1399-01-24 10:12
به نظر من باز از فیلم های دیگه دی سی بهتر بود
نقش آفرینی ها هم اکثرا عالی بود
ولی خب بعضی شخصیت ها بخاطر روند فیلمنامه حیف شدند
ویلن فیلمم خوب بود
اما خب داستان خیلی بهم ریخته بود و به قول شما شخصیت پردازی ها هم ناقص
ولی بازم از فیلم های دیگه بهتر بود و میشه یه پیشرفت برای دی سی در نظر گرفتش البته باید صبر کنیم تا فیلم های بعدی!!!
با نمره ایی هم که به فیلم دادین کاملا موافقم
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#21 CAPTAIN_ARVIN 1399-02-09 22:23
به نقل از spideardevil:
آقایون دعوا نکنید دنیا که به آخر نرسیده انشاالله یک روز دی سی هم وضعش خوب میشه و سینمای کمیک بوکی انقدر همه گیر میشه که همه اسکارها رو فیلمهای ابرقهرمانی ببرن :-) :-)

آره آره همین الان :-|
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45