10 پیچش شوکه‌کننده در آثار سینمایی مردعنکبوتی

۱۰-پیچش-شوکه‌کننده-در-آثار-سینمایی-مردعنکبوتی

از سه‌گانهٔ اصلی سم ریمی و سری «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» گرفته تا دنیای سینمایی مارول و انیمیشن‌های دنیای عنکبوتی، فیلم‌های مردعنکبوتی پیچش‌های داستانی عجیب و شوکه‌کننده‌ای را پیش روی مخاطب قرار دادند که گاهی تنه به تنهٔ چندی از پیچش‌های باورنکردنی در دنیای کمیک‌های مارول می‌زدند. در این مقاله به سراغ 10 مورد از شوکه‌کننده‌ترینِ این موارد می‌رویم...

 

10- هری آزبورن قصد تشکیل «شش خبیث» را دارد | مردعنکبوتی شگفت‌انگیز 2

شش خبیث

هری آزبورن در فیلم «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز 2» پس از این‌که در قامت گرین گابلین تبدیل به یک خبیث شد و برای بار اوّل با مردعنکبوتی مبارزه کرد، دستور تشکیل تیمی کوچک را به فردی به نام «گوستاو فایرز» (ملقب به «جنتلمن») برای مقابله با مردعنکبوتی داد. در واقع مشخص شد که بخشی از شرکت آزکورپ با ساخت تکنولوژی‌های مختلفی (از جمله بازوهای دکتر اختاپوس یا بال‌های والچر) وظیفهٔ تشکیل تیم «شش خبیث» را بر عهده دارد. این پیچش البته نهایتاً با معرفی مردعنکبوتیِ تام هالند در دنیای سینمایی مارول و تغییر رویکرد سونی نسبت به این فرنچایز به جایی نرسید...

 

9- گلایدر «گرین گابلین» قاتل جان خودش می‌شود | مردعنکبوتی (2002)

در فیلم اوّل «مردعنکبوتیِ» سم ریمی، نورمن آزبورن در هیبت گرین گابلین ابتدا مردعنکبوتی را مخیّر به نجات جان مری جین یا یک اتوبوس پُر از کودک می‌کند (که مردعنکبوتی موفق به نجات هر دو می‌شود) و سپس مستقیماً با او رو در رو می‌شود. بعد هم وقتی در یک قدمی شکست‌خوردن قرار می‌گیرد، به‌عنوان آخرین تلاش سعی می‌کند با گلایدرِ مسلح به خنجرش از پشت کارِ مردعنکبوتی را یک‌سره کند که در نهایت مردعنکبوتی به لطف حس عنکبوتی‌اش جای خالی داده و گلایدر جان نورمن را می‌گیرد.

 

8- فداکاری «دکتر اختاپوس» | مردعنکبوتی 2

همان‌طور که در فیلم «مردعنکبوتی 2» دیدیم، پیتر دکتر اختاپوس را مجاب می‌کند تا بر تأثیر فاسدکنندهٔ بازوهای مکانیکی‌اش فائق آمده و کنترل خودش را دوباره به دست آورد. در نتیجه، اتو اکتاویس دست به فداکاری بزرگی زد و برای نجات نیویورک، راکتور هم‌جوشی ساختهٔ خود را همراه خودش در دریاچه غرق کرد. این پیچش جالب همچنین یک پایانِ پویا و غیرکلیشه‌ای را برای فیلم به ارمغان آورد چرا که در انتها به‌جای یک مبارزهٔ معمول بین قهرمان و خبیث داستان، در واقع شخصیت خبیث تصمیم به تغییر گرفت و در صدد جبران اعمال گذشته‌اش برآمد.

 

7- «مرد شنی» قاتل عمو بن بوده است! | مردعنکبوتی 3

در فیلم نخست مردعنکبوتیِ سم ریمی درست مثل دنیای کمیک، دزد خرده‌پایی به اسم دنیس کاراداین به عنوان قاتل عمو بن معرفی شده بود. اما در فیلم سوم این موضوع دچار یک رتکان اساسی شد و طی یک پیچش عجیب (که چندان به مذاق هواداران هم خوش نیامد) مشخص شد که در واقع این فلینت مارکو (مرد شنی) به عنوان شریک جرم کاراداین بوده که به عمو بن تیراندازی کرده و جانش را می‌گیرد (این مقاله را بخوانید). این پیچش در آخر تأثیر به‌سزایی در قوس شخصیتی مردعنکبوتی و نزدیک‌شدنِ او به خباثت تحت تأثیر سیمبیوت ونوم داشت.

 

6- پرسونای «گابلین» خودش را نشان می‌دهد | مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست

پرسونای «گابلین» خودش را نشان می‌دهد | مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست

یکی از پرتعلیق‌ترین سکانس‌های فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست» جایی رقم خورد که پیتر با حس عنکبوتی خودش توانست تغییر شخصیت نورمن آزبورن به گرین گابلین را تشخیص دهد. در واقع پس از این‌که دکتر اختاپوس توسط پیتر درمان می‌شود، متوجه می‌شویم مدّتی‌ست که پرسونای خبیث گابلین کنترل نورمن آزبورنِ بیچاره را به دست گرفته است. او سپس دیگر خبیث‌های داستان را فراری می‌دهد و مبارزهٔ جانانه‌ای نیز با پیتر انجام می‌دهد که منجر به قتل زن‌عمو مِی می‌شود. پیچشی نفس‌گیر که فضای فیلم و به طور کلّی زندگی پیتر را به کلّی دگرگون کرد...

 

5- مایلز به دنیای اشتباهی فرستاده می‌شود + هویت «پراولرِ» دنیای 42| مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

دقایق پایانی انیمیشن خارق‌العادهٔ «مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» با دو پیچش جالب همراه‌اند: اوّل این‌که مایلز مورالزی که می‌شناسیم، به اشتباه به دنیای اشتباهی فرستاده شده است. در واقع عنکبوت رادیواکتیوی که در فیلم قبلی او را گزید از دنیای دیگری (دنیای 42) آمده بود که موجب شد آن دستگاه عنکبوتی خاص، این دنیا را دنیای اصلی‌اش تشخیص دهد و او را آن‌جا بفرستد. و دوم هم این‌که دنیای 42 به علّت نبودن آن عنکبوت کذایی، مردعنکبوتی ندارد و مایلز مورالز آن‌جا هویت پراولر را انتخاب کرده است. دو پیچش مرتبط و بسیار خلاقانه که هواداران را بی‌صبرانه منتظر دنبالهٔ این انیمیشن نگه می‌دارد...

 

4- همه‌چیز زیر سرِ ریچارد پارکر | مردعنکبوتی شگفت‌انگیز 2 (+ صحنهٔ حذف‌شده)

مردعنکبوتی شگفت‌انگیز 2 یک پیچش عجیب و غریب دیگر هم داشت که صدای هواداران را درآورد: ریچارد پارکر (پدر پیتر) دی‌اِن‌اِی خودش را وارد عنکبوت‌هایی که در آزکورپ دستکاری ژنتیکی شده بودند کرده بود. همان عنکبوت‌هایی که یکی‌شان پیتر را نیش زد و قدرت‌های فرابشری به او داد. هدف ریچارد پارکر در داستان جلوگیری از این بود که نورمن آزبورن بدونِ او از آزمایش‌هایش استفاده کند اما در نهایت باعث حذف فاکتور مهمی از شخصیت پیتر یعنی اتفاقی‌بودنِ تبدیل‌شدنش به مردعنکبوتی شد (این مقاله را بخوانید). این موضوع باعث می‌شود که پیتر دیگر نه یک فرد معمولی و قابل‌هم‌ذات‌پنداری توسط عامهٔ مردم، بلکه نوعی انسان برگزیده تلقی شود. در این‌جا بد نیست به پیچش عجیب‌تری که در نهایت از فیلم حذف شد نیز اشاره کنیم: ریچارد پارکر مرگ خود را جعل کرده بود و اکنون زنده‌است و به سراغ پسرِ عزادارش آمده است! پیچشی که شاید قرار بود در دنبالهٔ ساخته‌نشدهٔ این فیلم به کار گرفته شود. شما میتونید این صحنه ی حذف شده را در اینجا مشاهده کنید.

 

3- هری آزبورن هویت مردعنکبوتی را می‌فهمد! | مردعنکبوتی 2

فیلم مردعنکبوتی ۲ یک پیچش دیگر هم به همراه داشت. هری آزبورن که مردعنکبوتی را مقصر مرگ پدرش می‌دانست تمام منابعی که در اختیار داشت را وقف پیدا کردن او کرد و در نهایت فهمید او کسی نیست جز بهترین دوستش یعنی پیتر پارکر. از طرفی هم مردعنکبوتی که وقتی برای توضیح و رفع سوءتفاهم‌ها نداشت (به‌خاطر تهدید دکتر اختاپوس و گروگان‌گرفته‌شدنِ مری جین) هری را به حال نزارِ خودش رها کرد. در نهایت توهمِ خیانتی که به هری دست داد و خاطرات پدرش، او را تبدیل به گابلین جدیدِ تشنهٔ انتقامی کرد که در فیلم بعدی شاهدش بودیم.

 

2- «والچر» پدرِ «لیز» است! | مردعنکبوتی: بازگشت به خانه

بدون شک یکی از درخشان‌ترین پیچش‌هایی که در فیلم‌های مردعنکبوتی دیده‌ایم مربوط به جایی از فیلم «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه» است که پیتر می‌فهمد پدرِ «لیز» (دختری که می‌خواهد به مراسم دبیرستان ببرد) کسی نیست جز آدریان تومز یا همان «والچر». در واقع نویسندگان با هوشمندی به نام خانوادگی لیز اشاره نکرده بودند و هواداران هم فرض کرده بودند با همان لیز آلنِ دنیای کمیک مواجه‌اند. در ادامه مکالمۀ تنش‌زایی بین پیتر و آدریان تومز درمی‌گیرد که به فهمیدن هویت مخفی پیتر توسط تومز منجر می‌شود. یک پیچش فوق‌العاده که با بازی درخشان هالند مخاطب را کاملاً درگیر می‌کند... (این مقاله را بخوانید).

 

1- «میستریو» هویت مردعنکبوتی را لو می‌دهد! | مردعنکبوتی: دور از خانه

قطعاً هیچ پیچشی مثل این یکی ما را شوکه نکرد! در انتهای فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» ویدیویی از میستریو در دقایق پایانی زندگی‌اش منتشر شد که هویت مردعنکبوتی را به مردم دنیا لو داد و با وارونه جلوه‌دادن اتفاقاتی که افتاده بود، او را مقصر جنایت‌هایش و در نهایت قتل خودش معرفی کرد! این پیچش، حسابی مخاطبان را غافلگیر کرد و برای نشان‌دادن تبعات وحشتناکش آن‌ها را تا فیلم بعد منتظر نگه داشت. و البته فراموش نکنیم که بازگشت جی. کی. سیمونز در نقش جی. جونا جیمسون در این فیلم و دنباله‌اش هم دست کمی از یک پیچش غافلگیرکننده نداشت!

 

محمد صالح حیدری

Spider-Fan

منبع: وب‌سایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 پیچش داستانی برتر در سریال های کمیک بوکی

10 صحنه فیلم های کمیک بوکی که ما را غافلگیر کردند!

10 دفعه که فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قلب ما را شکست

رتبه بندی شخصیت های فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" از نظر هوش و نبوغ!

10 پیچش داستانی برتر در فیلم های کمیک بوکی

بدترین پیچش های داستانی در سریال های کمیک بوکی

بدترین پیچش های داستانی در فیلم های کمیک بوکی

20 پایان برتر در فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش دوم

صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت اول

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

10 صحنه برتری که در تریلرهای دنیای سینمایی مارول بودند ولی در خود فیلم نبودند!

جزئیات جدید از فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" و "شش خبیث"

رتبه بندی 10 غافلگیری برتر در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

50 چیز جالبی که درباره مردعنکبوتی سم ریمی نمیدانستید

صحنه های حذف شده از فیلم های مرد عنكبوتی

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز"

10 صحنه آغازین (سکانس افتتاحیه) برتر در فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی

رتبه بندی صحنه های آغازین (سکانس افتتاحیه) در فیلم های مردعنکبوتی

رتبه بندی صحنه های پایانی (سکانس اختتامیه) در فیلم های مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Parham
#1 Parham 1402-07-23 13:49
عالی
به نظرم مرگ گوئن استیسی هم میشد یکی از گزینه ها باشه
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#2 The Spectacular Burmun 1402-07-23 15:13
سلام.مقاله جالبی بود و کاری کرد که از یه نگاه دیگه به هر سکانس بنگرم:طوری که چجوری باعث شدن داستان فیلم عوض بشه و به یه سمت دیگه بره(که به قولی داستانکی هم باشه برای خودش)و دیدم بله،از رتبه ۱۰ تا ۱ هرکدوم عالی تونستن عمل کنن؛چه در بد بودن و چه در خوب بودن.
تشکر میکنم از آقای صالحی بابت نگارش مقاله
#۱:
مرگ گوئن استیسی یه مورد تعریف شده است.یعنی در سال ۱۹۷۳ در کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز اتفاق افتاد.آره،سری مارک وب رو تحت تاثیر خودش گذاشت ولی شوکه کننده نبود و خیلی ها اون موقع میدونستن این اتفاق میفته.ولی کسی موقع اکران Homecoming یا Far From Home میدونست اون اتفاقا قراره بیفتن؟نه.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#3 AmirhoseinJafari2005 1402-07-23 17:49
سلام و عرض ادب خدمت شما.
مقاله خیلی خوبی بود. به خصوص آیتم اول.
خسته نباشید.
نقل قول کردن
Vibranium Man
#4 Vibranium Man 1402-07-23 18:30
به نقل از The Spectacular Burmun:

مرگ گوئن استیسی یه مورد تعریف شده است.یعنی در سال ۱۹۷۳ در کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز اتفاق افتاد.آره،سری مارک وب رو تحت تاثیر خودش گذاشت ولی شوکه کننده نبود و خیلی ها اون موقع میدونستن این اتفاق میفته.ولی کسی موقع اکران Homecoming یا Far From Home میدونست اون اتفاقا قراره بیفتن؟نه.

خب مرگ گرین گابلین هم تو پانل آخر شماره 122 (یک شماره بعد گوئن اتفاق افتاده بود.ولی تو مورد 9 بهش پرداخته شده.
نقل قول کردن
OK
#5 OK 1402-07-24 06:18
شرکت در مسابقه :
عنوان مقاله جدید استاد ترابی: 10 دوست دختر بتمن در مقایسه با 10 دوست دختر مردعنکبوتی
نقل قول کردن
Mr.A.B
#6 Mr.A.B 1402-07-24 06:58
سلام
اول یه تشکر بابت مقاله، همه پیچشا درسته عجیب بودن ولی لزوما خوب نبودن یعنی اون بحث مرد شنی یا حالا صحبگنه حذف شده اسمایدرمن دو به نظرم صرفا میتونستن جنجالی باشن نه پیچش دراماتیک و معقول و کارا !

مسابقه :
ده شکست عشقی غیر قابل انتظار دنیای کمیک!
یا ده پیچش عشقی غیر منتظره دنیای کمیک!
ده قهرمانی که از زندگی عشقی شانس نیاوردند!
نقل قول کردن
OK
#7 OK 1402-07-24 08:51
به نقل از Vibranium Man:
به نقل از The Spectacular Burmun:

مرگ گوئن استیسی یه مورد تعریف شده است.یعنی در سال ۱۹۷۳ در کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز اتفاق افتاد.آره،سری مارک وب رو تحت تاثیر خودش گذاشت ولی شوکه کننده نبود و خیلی ها اون موقع میدونستن این اتفاق میفته.ولی کسی موقع اکران Homecoming یا Far From Home میدونست اون اتفاقا قراره بیفتن؟نه.

خب مرگ گرین گابلین هم تو پانل آخر شماره 122 (یک شماره بعد گوئن اتفاق افتاده بود.ولی تو مورد 9 بهش پرداخته شده.

اون فرق میکنه. مرگ گوئن اونقدر نمادین و تاریخیه که اقتباسش تو دنیای سینما قطعی بود. نمیتونه پیچش غیرمنتظره محسوب بشه
نقل قول کردن
ابوالفضل مهرعلیزاده
#8 ابوالفضل مهرعلیزاده 1402-07-24 12:59
سلام خدمت عزیزان سایت دوست‌داشتنی اسپایدی. تازه به جمع‌تون اضافه شدم :)

درباره مسابقه:

۱۰ ماجرا از عشق، از نوع خطرناکش!
۱۰ داستان عشقی، خیالی یا واقعی؟
۱۰ داستان جنجالی از عشق ابرقهرمان ها
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#9 The Spectacular Burmun 1402-07-24 13:36

اون موقع که فیلم مردعنکبوتی ساخته شد،هنوز فیلم های کمیک بوکی زیاد نبودن و کلیشه ها هم کم بودن.بنابراین شاید تو تریلر دوم میدیدیم که گابلین هست،ولی توقع نداشتیم بمیره(خدایی خودم برای اولین بار که فیلمو دیدم،میدونستم گابلین کیه،ولی تا سکانس نجات تراموا با خودم گفتم چجوری قراره از شرش راحت بشن؟اون شوکه کننده بود!)ولی واسه امیزینگ ۲ تقریبا همه میدونستن و تنها شوکه شدنشون واسه نحوه بازی اندرو بوده باشه.
نقل قول کردن
Spider-Kang
#10 Spider-Kang 1402-07-24 14:54
به نقل از ابوالفضل مهرعلیزاده:
سلام خدمت عزیزان سایت دوست‌داشتنی اسپایدی. تازه به جمع‌تون اضافه شدم :)

درباره مسابقه:

۱۰ ماجرا از عشق، از نوع خطرناکش!
۱۰ داستان عشقی، خیالی یا واقعی؟
۱۰ داستان جنجالی از عشق ابرقهرمان ها


۱۰ باری که ابرقهرمانان شکست عشقی خوردند؟
نقل قول کردن
Vibranium Man
#11 Vibranium Man 1402-07-24 15:22
برای مسابقه باید بگم نکته انحرافیه! این کاور شماره ۱ کمیک crimes of passionهستش که جای نایت وینگ عکس پاول رابین رو گذاشتن ! ( البته من پاول رابین رو نمی شناسم و اسمش رو از تو مارول ویکی گیر آوردم.)و این به کل انتخاب ها رو تغییر میده! نمی دونم چه موضوعی رو بگم که منطقی باشه ولی:
۱- عکس های برتری که هواداران به سبک وات ایف خلق کردند
۲-چه می شد اگر جای شخصیت های کمیک های اسپایدرمن و بتمن عوض می شد؟
۳- مقایسه شخصیت های کمیک های بتمن و اسپایدرمن
و اگه بخوایم به ادیت توجه نکنیم و فکر کنیم کاور اصلی مورد سوال قرار گرفته ، پاسخ من میشه:
۱- خیانت های برتر دنیای کمیک بوک
۲- ۱۰ رابطه برتر بین هیرو ها و ویلن ها
۳- کمیک های برتر مناسبتی
۴- بهترین کمیک های مناسبتی ولنتاین
نقل قول کردن
Spider-Kang
#12 Spider-Kang 1402-07-24 15:44
سلام آقای حیدری ، ممنونم بابت مقاله
حقیقتا موضوع جالبی داشت.
در مورد نظرات بالاتر هم باید بگم من هم با بقیه موافقم ، یه جورایی اکثر افراد انتظار مرگ گوئن توی امیزینگ دو رو داشتند و اونقدرا شوکه کننده نبود
نقل قول کردن
ابوالفضل مهرعلیزاده
#13 ابوالفضل مهرعلیزاده 1402-07-24 15:51
به نقل از Spider-Kang:
به نقل از ابوالفضل مهرعلیزاده:
سلام خدمت عزیزان سایت دوست‌داشتنی اسپایدی. تازه به جمع‌تون اضافه شدم :)

درباره مسابقه:

۱۰ ماجرا از عشق، از نوع خطرناکش!
۱۰ داستان عشقی، خیالی یا واقعی؟
۱۰ داستان جنجالی از عشق ابرقهرمان ها


۱۰ باری که ابرقهرمانان شکست عشقی خوردند؟

اینم میشه واقعا بهتر هم هس. حدس‌تونه یا ادمینین؟ :)
نقل قول کردن
محمدمهدی رضائی
#14 محمدمهدی رضائی 1402-07-24 16:04
سلام به سایت عزیز و قشنگمممم. با افتخار ۷ ساله که فن‌تونم و کلی از خاطره های قشنگمو ساختین:)

درباره مسابقه کمیک. با نام و یاد خدا:

۱۰ باری که ابرقهرمان ها عاشق شخص اشتباهی شدند
۱۰ شخصیتی ماجرای عشق جالبی داشتند
۱۰ ابرقهرمان که شکست عشقی خوردند

اگه کمیک رو هم برنده بشم پز شو به کل دانشگامون میدم DD:

اگه نشدم هم اوکیه. فقط یه خواهش از من به اسپایدی:
خوب بمونید :))
نقل قول کردن
Hellblazer
#15 Hellblazer 1402-07-24 16:15
درباره‌ی مسابقه پس منم همینجا کامنت میدم.
نمی‌دونم چند تا میشه حدس زد ولی من ۳ تا حدس می‌نویسم:

۱ـ ۱۰ کاور واریانت بتمن/دی سی که از جلد اصلی بهتر بودند

۲ـ ۱۰ حضور افتخاری/مخفیانه نویسندگان در کمیک های بتمن/دی سی

۳ـ ۱۰ شوخی/ادیت برتر هواداران با {جلد} کمیک های بتمن/دی سی

(اولویت با اولی و سومی هستش ولی هر ۳ تا ممکن هستن.)
نقل قول کردن
Spider-Kang
#16 Spider-Kang 1402-07-24 16:24
به نقل از Vibranium Man:
برای مسابقه باید بگم نکته انحرافیه! این کاور شماره ۱ کمیک crimes of passionهستش که جای نایت وینگ عکس پاول رابین رو گذاشتن ! ( البته من پاول رابین رو نمی شناسم و اسمش رو از تو مارول ویکی گیر آوردم.)و این به کل انتخاب ها رو تغییر میده! نمی دونم چه موضوعی رو بگم که منطقی باشه ولی:
۱- عکس های برتری که هواداران به سبک وات ایف خلق کردند
۲-چه می شد اگر جای شخصیت های کمیک های اسپایدرمن و بتمن عوض می شد؟
۳- مقایسه شخصیت های کمیک های بتمن و اسپایدرمن
و اگه بخوایم به ادیت توجه نکنیم و فکر کنیم کاور اصلی مورد سوال قرار گرفته ، پاسخ من میشه:
۱- خیانت های برتر دنیای کمیک بوک
۲- ۱۰ رابطه برتر بین هیرو ها و ویلن ها
۳- کمیک های برتر مناسبتی
۴- بهترین کمیک های مناسبتی ولنتاین


همون پاول تو سری جدید امیزینگ اسپایدرمنه دیگه :-*
دوست جدید مری جین

images.app.goo.gl/.../
نقل قول کردن
Spider-Kang
#17 Spider-Kang 1402-07-24 16:27
به نقل از ابوالفضل مهرعلیزاده:
به نقل از Spider-Kang:
به نقل از ابوالفضل مهرعلیزاده:
سلام خدمت عزیزان سایت دوست‌داشتنی اسپایدی. تازه به جمع‌تون اضافه شدم :)

درباره مسابقه:

۱۰ ماجرا از عشق، از نوع خطرناکش!
۱۰ داستان عشقی، خیالی یا واقعی؟
۱۰ داستان جنجالی از عشق ابرقهرمان ها


۱۰ باری که ابرقهرمانان شکست عشقی خوردند؟

اینم میشه واقعا بهتر هم هس. حدس‌تونه یا ادمینین؟ :)


مگه سایت ادمین هم داره؟ :-*
نقل قول کردن
omid23
#18 omid23 1402-07-25 00:41
مقاله خیلی خوبی بود تشکر از آقای حیدری. من به شخصه از پیچش های ۵،۶،۲ و ۱ خیلی خوشم اومد.
مسابقه:
جنجالی ترین داستان های عشقی دنیای کمیک
خیانت های عشقی در دنیای کمیک
شکست های عشقی ابرقهرمانان در دنیای کمیک
نقل قول کردن
ابوالفضل مهرعلیزاده
#19 ابوالفضل مهرعلیزاده 1402-07-25 10:24
به نقل از Spider-Kang:
به نقل از ابوالفضل مهرعلیزاده:
به نقل از Spider-Kang:
به نقل از ابوالفضل مهرعلیزاده:
سلام خدمت عزیزان سایت دوست‌داشتنی اسپایدی. تازه به جمع‌تون اضافه شدم :)

درباره مسابقه:

۱۰ ماجرا از عشق، از نوع خطرناکش!
۱۰ داستان عشقی، خیالی یا واقعی؟
۱۰ داستان جنجالی از عشق ابرقهرمان ها


۱۰ باری که ابرقهرمانان شکست عشقی خوردند؟

اینم میشه واقعا بهتر هم هس. حدس‌تونه یا ادمینین؟ :)


مگه سایت ادمین هم داره؟ :-*


بله بله. منظورم مثلا آقای استاد ترابی و عمو مختار و سونیا و بقیه هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید