10 ابرقهرمان فوق العاده ای که در دنیای سینما خراب شدند

10 ابرقهرمان فوق العاده ای که در دنیای سینما خراب شدند

ایده اصلی این مقاله از مقاله مشابه ای که چند روز پیش در سایت cbr منتشر شد، گرفته شده است.

مقدمه: تماشای فیلم های ابرقهرمانی همیشه fun است. همیشه. مهم هم نیست که آیا خوب هستند یا بد چون یا تجربه مهیج و دیوانه وار هستند که انسان را به فکر می اندازند یا ناکامی های که به طور مضحکی احمقانه هستند. اما چیزی که اصلا fun نیست این است که واقعا برای دیدن ابرقهرمانان مورد علاقه خویش روی پرده سینما هیجان داشته باشیم ولی بعد شاهد باشیم که در فیلم از نظر شخصیت پردازی غلط به تصویر کشیده شده اند. این اتفاق چندین بار رخ داده و در این مقاله متوجه میشوید که کدام فیلم ها گند زدند به ذات و شخصیت کارکترهای مورد علاقه ما. این مقاله از نظر درجه "ناامیدکنندگی" رتبه بندی شده است . یعنی میزان محبوبیت شخصیت ها به همراه اندازه ای که فیلم های انها قبل از اکران خود توانسته بودند هواداران را مشتاق یا اصطلاحا "هایپ" کنند و سپس ناکامی انها در راضی کردن طرفداران کمیک بوکی در رتبه بندی لحاظ شده است. همچنین، سعی شده به فیلم های ابرقهرمانی که پس از سال 2000 اکران شده اند چون از این سال به بعد بود که اقتباس های کمیک بوکی بیشتر جدی گرفته شدند . بنابراین خبری از اثار فاجعه باری همچون "بتمن و رابین" یا Steel در این مقاله نیست.

 

10- چهار شگفت انگیز در ریبوت سال 2015

سری فیلم های اولیه چهار شگفت انگیز (ساخته "تیم استوری") ناامید کننده بودند ولی با این حال هرگز به اندازه فیلمی که "جاش ترنک" براساس این شخصیت ها در سال 2015 ساخت ، فاجعه نبودند. ما کاری به حفره های موجود در فیلمنامه نداریم. بحث ما بر سر شخصیت پردازی مستر فنتستیک، زن نامریی، ثینگ و هیومن تورچ است. چرا انها به جای اینکه به صورت خانواده ای با احساس و پیچیدگی باشند همچون جوانانی کله خر و بی ملاحظه به تصویر کشیده شدند؟ هدف ما این نیست که صرفا به خاطر ایجاد تغییر در شخصیت ها از فیلم ایراد بگیریم. چون هیچ کس نباید انتظار داشته باشه فیلمسازان سینما به طور صد در صد به دنیای کمیک وفادار باشند. با این حال برخی از این تغییرات مثل جوان تر کردن شخصیت های اصلی ، اجرای ضعیفی داشتند و در نهایت به سود داستان یا هیچ جنبه دیگری از فیلم تمام نشدند.  (چون هیچ کس توقع خاصی از این فیلم نداشت ، در این رتبه از مقاله قرار گرفته)

 

9- موج سوار نقره ای در فیلم "چهار شگفت انگیز 2: ظهور موج سوار نقره ای"

موج سوار نقره ای در فیلم "چهار شگفت انگیز 2: ظهور موج سوار نقره ای"

قبل از اکران فاکس جوری روی موج سواری نقره ای مانور میداد که ادم حس میکرد قراره با یک دشمن واقعا نیرومند چهار شگفت انگیز طرف باشبم ولی وقتی فیلم را دیدیم متوجه شدیم که خبیث اصلی نیست، بلکه شخصیتی است که فاکس از محبوبیتش در دنیای کمیک سواستفاده کرده تا تماشاچیان را راضی کند برای دیدن دنباله فیلمی متوسط بار دیگر به سینماها بروند. موج سوار نقره ای دیالوگ کمی در فیلم دارد و پیشینه اش هم عجله ای و هول هولکی است و در کل فقط انگار ظاهر و عضله های جالبی دارد! این اولین حضور سینمایی موج سوار نقره ای بود و علیرغم مشکلاتی که قسمت اول چهار شگفت انگیز داشت ولی هواداران انتظار داشتند حضور او در قسمت دوم (و اضافه شدن اجتناب ناپذیر "گالاکتوس"  به داستان) از نقاط اصلی باشه که اینگونه نشد. البته چند تا جنبه شخصیتی او درست بود. مثل صدای او (که توسط "لارنس فیشبورن" با استعداد تامین شد) و همچنین عصاره اریجین و قدرت های او. با این حال خیلی بهتر میشد اگر فیلم کمتر روی "منازعه به زور چپانده شده شخصیت ها در داستان" ، تمرکز میکرد و به جای آن بیشتر به عمق شخصیت ها میپرداخت.

 

8- زن گربه ای در فیلم اختصاصی خودش

 زن گربه ای در فیلم اختصاصی خودش

جذابیت جنسی بخش بزرگی از شخصیت "کت وومن" است. سلینا از آن لذت میبره ، ازش به عنوان یک سلاح استفاده میکنه و به عنوان روشی برای اینکه آزاد باشه.  او اینکار رو میکنه چون مثل انسان ها در زندگی واقعی، شخصیتی پیچیده دارد که باید با شیاطین درون خودش که از گذشته ای زجر کشیده بر جای مانده اند مبارزه کند. علیرغم اینکه بیشتر اوقات براساس انگیزه های خبیثانه عمل کرده اما بارها ثابت نموده که آدم خوبی است و مثل هر قهرمانی، برای حیات و رفاه دیگران ارزش قایل میباشد. هیچ کدام از این خصوصیات در فیلم اختصاصی کت وومن (به کارگردانی "پیتوف") به نمایش گذاشته نمیشود (در این مقاله این فیلم را از بدترین های تاریخ سینما برشمردم). در عوض، ما "پیشنس فیلیپس" (با بازی "هالی بری") را میبینیم که یک طراح گرافیک ترسو و بی آزار است که به طوری ناخواسته وارد  توطئه ای تاریک در یک شرکت لوازم آرایشی میشود. بعدش میمیره و با روش های مرموز به شکل زن گربه ای حیات مجدد پیدا میکنه. سپس یک آنتی هیرو میشه که از جذابیت جنسی خودش استقبال میکنه و ... فقط همین! درسته کلا نمیشه انتظار موفقیت خیلی بالایی برای فیلم هایی که با محوریت یک ابرقهرمان مونث ساخته میشوند، داشت ولی فیلم کت وومن پتانسیل زیادی داشت که همه اش تلف شد.

 

7- هاکای در فیلم های ساخته شده توسط "مارول استودیوز"

 هاکای در فیلم های ساخته شده توسط "مارول استودیوز"

دنیای سینماتیک مارول (MCU) بیشتر به سوی ابرقهرمانان واقعا نیرومند تمایل داره. بنابراین یه جورایی قابل انتظاره که قهرمانی مثل "هاکای" ( با نقش آفرینی "جرمی رنر") مجبور بشه به پس زمینه رانده بشه. ولی با توجه به اینکه او شخصیتی است که فراتر از تیر و کمانه، صحنه هایی که در آنها حضور دارد را میتوان ناامیدکننده خطاب کرد. البته دارای لحظات عالی هم بوده ولی در مجموع شخصیت کاریزماتیکی که از او به عنوان "کلینت بارتون" در دنیای کمیک سراغ داریم، به هدر رفته است. تازه، ما الان دیگه تقریبا به انتهای دوران فعلی MCU رسیده ایم ولی تقریبا هیچ چیزی درباره هاکای نمیدانیم. فقط میدونیم که رییس "فیوری" خودش شخصا انتخابش کرده و دیگر بخش های گذشته و اریجین او برای ما شناخته شده نیست. در واقع سوالات زیادی درباره او داریم که پاسخ انها داده نشده، به خصوص درباره ماجراجویی هایش با بلک ویدو!

 

6- گرین لنترن در فیلم اختصاصی خودش

 گرین لنترن در فیلم اختصاصی خودش

خب، از کجا شروع کنیم؟ راستش را بخواهید مشکل خاصی در نقش آفرینی "رایان رینولدز" در قالب گرین لنترن وجود ندارد. البته او بهترین گزینه ممکن برای این نقش نیست ولی نباید مشکلات فیلم را گردن او انداخت. مشکل اصلی اینجا بود که این بازیگر وسط فیلمی با فیلمنامه ضعیف و جلوه های ویژه تصنعی گیر افتاده بود. فیلمنامه اصلا اجازه نمیداد به عمق شخصیت "هل جوردن" پرداخته شود و او عملا یک قهرمان تک بعدی و کلیشه ای شده بود که نمونه اش را بارها و بارها در فیلم های سینمایی دیده بودیم. به نظر میرسید سازندگان فیلم کمی بیش از حد روی خلق صحنه های پر زرق و برق کامپیوتری وقت گذاشته اند . در حالی که باید باید روی قهرمان اصلی تمرکز میکردند. جالب اینه که صحنه هایی که قرار بود ما را با عظمت خود شگفت زده کنند نیز چیز خاصی از آب در نیامدند! مخصوصا لباس کامپیوتری گرین لنترن که خلا ناشی از شخصیت پردازی قهرمان داستان را پر نکرد. گرین لنترن فیلمی بود که خیلی ها انتظارش را داشتند چون شخصیتی کلیدی در دنیای دی سی به شمار میرود. امیدواریم در نسخه ریبوت شده که قراره "سپاه گرین لنترن ها" باشه ، اشتباهات قبلی تکرار نشه.

 

5- "الکترا" در فیلم اختصاصی خودش

الکترا جنیفر گارنر

وقتی الکترا (با نقش آفرینی "جنیفر گارنر") برای اولین بار در فیلم سینمایی "دردویل" (2003) به عنوان یکی از شخصیت های اصلی ظاهر شد، به نظر میرسید تا حد نسبتا قابل قبولی به ذات خودش وفادار است البته گارنر برای این نقش چندان مناسب نبود ولی در حضور  ستاره ای مثل بن افلک در نقش اصلی، به چشم آمد.   تا اینکه فیلم اسپین آفی الکترا سال  2005 ساخته شد . قرار بود این نینجای احیا شده، عمق بیشتری پیدا کند و با گذشته رمزآلود او آشنا شویم اما اینطور نشد و عملا شاهد عمیق تر شدن کاراکتر او نبودیم. در نتیجه  الکترا  تبدیل شد به یک فیلم معمولی در ژانر هنرهای رزمی ! این در حالی است که گارنر خیلی سعی کرد نقش آفرینی خوبی داشته باشه ولی فیلمنامه دستش را بسته بود. الکترا معمولا یک قاتل قدرتمنده که روی لبه خیر و شر حرکت میکنه و هر کسی رو که لازم باشه حذف میکنه. حتی وقتی داره با دیگران خیلی عادی و معمولی حرف میزنه آنچنان جذبه ای داره که آدم شیفته اش میشه. ولی الکترای جنیفر گارنر شبیه به زنی خوب و منزه بود که انگار همیشه میخواست کاری که درسته رو انجام بده. در فیلم الکترا هم انگار یک توانایی های ذهنی خاص داشت و میتونست آینده رو ببینه در حالی که در کمیک بوک ها هرگز همچین قدرت هایی نداشته. حتی اون لباس نمادین قرمز رنگ او هم خیلی کم به تصویر کشیده نشد.

 

4- سایکلاپس در سه گانه نخست فیلم های "ایکس من"

 سایکلاپس در سه گانه نخست فیلم های "ایکس من"

سایکلاپس در دنیای کمیک شخصیت بسیار مهمیه. او ستون فقرات کمیک های مردان ایکسه و توانایی بسیاری در رهبری گروه داره. ولی راستش را بخواهید هرگز  شخصیت چندان جذاب و کاریزماتیکی نداشته . منتهی در دنیای سینما حتی اگر همان سایکلاپس دنیای کمیک را هم میدیدیم باز هم مشکلی نبود . البته شاید یکی دو بار هم سعی شد این کار را بکنند ولی نشد چون انگار نقش سایکلاپس در سری فیلم های ایکس من به درستی تعریف نشده بود و او کاملا تحت الشعاع ولورین بود. یعنی بیشتر شبیه به کسی بود که حسودی میکرد و آدم را یاد آنتن کلاس مدرسه می انداخت! ما نه اقتداری از او دیدیم و نه سکانسی واقعا به یاد ماندنی که قدرت های شگفت انگیزش را نشان میداد از همه بدتر اینکه او را به  بیخود ترین شکل ممکن در فیلم "مردان ایکس: آخرین ایستادگی" کشتند!

  

3- مرد عنکبوتی در فیلم "اسپایدرمن شگفت انگیز 2"

مرد عنکبوتی

فیلم اسپایدرمن شگفت انگیز که سال 2012 اکران شد، فیلم خوبی بود. درسته که به قول معروف perfect نبود (به طور مثال اون قضیه اسکیت سواری پیتر پارکر خیلی روی مخ بود) ولی ایراد خاصی که بشه ازش گرفت و ذات او را خدشه دار بکنه در آن یافت نمیشد. ضمن اینکه اندرو گارفیلد و اما استون واقعا بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشتند و شیمی خوبی بین انها برقرار بود. لیزارد هم خبیث بدی نبود. همه چیز آماده بود تا با یک شاهکار در قسمت دوم مواجه شویم مخصوصا اینکه زمزمه هایی مبنی بر اقتباس داستان مشهور و محبوب "مرگ گوئن استیسی" هم به گوش میرسید. اما اینطور نشد. از شخصیت پردازی غلط "هری آزبورن" و ضعف الکترو به عنوان ویلن اصلی که بگذریم، به خود شخصیت پردازی پیتر پارکر /مرد عنکبوتی میرسیم که دو ایراد بزرگ داشت: اولا اینکه انگار رشد شخصیتی خاصی نسبت به فیلم اول در او رخ نداده و بر خلاف قولی که به سروان استیسی داده اما نسبت به سرنوشت دخترش، گوئن، به قدر کافی مسولیت پذیر نیست. اما مشکل دوم که هم بزرگ تر است و هم کاملا نابخشودنی، اینه که فهمیدیم دست یافتن پیتر به نیروهای فوق بشری بر خلاف دنیای کمیک، "تصادفی" نبوده. یعنی پدرش به نوعی در این قضیه دست داشته (او DNA خودش را در عنکبوت های خاص و پیوندی شرکت  "آزکورپ" وارد کرده بود). این کاملا بر خلاف ذات مرد عنکبوتی است چون پیتر پارکر اساسا یک ادم معمولی است که تصادفا قدرت غیر معمولی دست پیدا میکنه. همین پارادوکس پایه شخصیت محبوب  و دوست داشتنی او شده که میشه باهاش ارتباط گرفت.  ولی در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 مشخص شد که از قبل برنامه و نقشه ای در کار بوده که منجر شده به قدرت های فرابشری دست پیدا کنه.

 

2- سوپرمن در فیلم "مرد پولادین" و "بتمن علیه سوپرمن: سرآغاز عدالت"

مرد پولادین

متاسفانه سوپرمن در دنیای گسترده سینمایی دی سی (DCEU) به هیچ وجه شخصیت پردازی مناسبی ندارد. او در فیلم مرد پولادین انگار در مبارزه با ژنرال زاد و افرادش به جان مردم عادی اهمیت نمیدهد و دست آخر هم که در اقدامی عجیب که صد در صد با ذاتش در دنیای کمیک در تضاد است ، گردن ژنرال زاد را میشکند! برای شرح وضعیت اسفناک او در فیلم بتمن علیه سوپرمن هم اکتفا میکنم به نقل قول مختصری از نظر نویسنده بزرگ دنیای کمیک یعنی پیتر دیوید که قبلا در اینجا تو سایتمون گذاشته بودیم:

مشکل اینه که از اونجایی که سوپرمن مثل یک خدا به تصویر کشیده شده پس نمیتونه انسان باشه. و به عنوان یک تماشاچی سینما، شما با کسی همذات پنداری میکنید که شخصیتش انسانی باشه. 90 درصد زمانی که کویل روی پرده دیده میشه در حالت سوپرمن قرار داره، حتی وقتی کلارک کنته. به عنوان سوپرمن او هرگز لبخند نمیزنه، هرگز جوک نمیگه و هرگز اون لایه ای که در ان فرو رفته را نمیشکنه. حتی وقتی که یک ساختمان در کنارش منفجر میشه و همه رو به جز خودش میکشه ، او همین طور اونجا بی تفاوت ایستاده. او سعی نمیکنه بفهمه آیا کسی از این انفجار زنده مونده یا نه. او هیچ کاری نمیکنه. او فقط همونجا ایستاده؛ درست مثل خدایی که داره مشاهده میکنه این موجودات فانی و احمق (یعنی انسان ها) چطور عمل میکنند.

من اصلا اهمیتی به مرگ سوپرمن ندادم. اگر کریستوفر ریوز در فیلم "سوپرمن 2" میمرد من نابود شده بودم. حتی اگر براندون روث در فیلم "بازگشت سوپرمن" کشته میشد ، ناراحت میشدم. اما وقتی سوپرمنِ هنری کویل مرد، من هیچ حسی نداشتم. کاملا بی تفاوت بودم. با خودم فکر کردم که قطعا مثل کمیک ها او را برمیگردونند ولی بعدش به خودم گفتم که اگه برش نگردونند بهتره. 

 

1- بتمن در فیلم "بتمن علیه سوپرمن: سرآغاز عدالت"

 بتمن در فیلم "بتمن علیه سوپرمن: سرآغاز عدالت"

واقعا همه برای دیدن فیلم بتمن علیه سوپرمن (ساخته "زک اسنایدر") هیجان زده بودند چون قرار بود شروعی همه جانبه برای دنیای گسترده سینمایی دی سی (DCEU) باشد و البته که وعده داده شده بود قراره شاهد نبردی حماسی بین مرد پولادین و شوالیه سیاه پوش باشیم. ولی این فیلم به معنای واقعی ما را ناامید کرد (در این مقاله به مشکلات عدیده آن اشاره شده است). هر چند بن افلک بازی قابل قبولی در نقش بتمن داشت و بعضی ها او را برترین بتمن تاریخ میدانند (که البته من جزو آن بعضی ها نیستم!) ولی قطعا یکی از بزرگترین مشکلات فیلم در ارایه شخصیت غلط از بتمن بود. یعنی ما اون بتمنی را ندیدیم که در کمیک ها همواره تحسین کرده بودیم. ما در این مقاله هم گفته بودیم که این شخصیت پردازی حتی با منبع اصلی الهام بخش فیلم یعنی کمیک "بازگشت شوالیه تاریکی" هم در تضاد است). در واقع  او دیگر یک کارآگاه خبره یا مبارز شنل پوشی که برای احقاق عدالت میجنگد، نبود بلکه همچون دیوانه ای بی ملاحظه و قاتل که لباس خفاشی بر تن و میلیاردها دلار هم پول در بانک دارد، به تصویر کشیده شده بود . البته سعی شد توضیحاتی ارایه شود. مثلا گفتند که سالها مبارزه با خلافکاران و قاتلین بالفطره باعث شد سرد و بدبین و بیش از حد جدی بشه (مخصوصا قتل رابین) . از همه بدتر اینکه از کشتن دیگران هیچ ابایی نداره! ولی مساله اینه که در کمیک ها بتمن سالهاست که داره با جنایتکاران میجنگه ولی هرگز اجازه نمیده این موضوع او را از هدف اصلی خودش منحرف کنه. ضمن اینکه هرگز به خودش اجازه نمیده مرتکب قتل بشه چون میدونه با این کار تبدیل به یکی از اون هیولاهایی میشه که هر شب باهاشون میجنگه. متاسفانه تا اینجا در دنیای سینمایی دی سی، ویژگی های کلیدی شخصیت بتمن ازش گرفته شده و جای خود را به بیرحمی و تاریکی بی جهت داده اند.

 

نظر شما چیست؟ یه نظرتون کدوم قهرمان دیگر است که در دنیای سینمایی تخریب شده؟

  

 مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

اگر از این مقاله خوشتون اومده پس حتما مقالات زیر را هم بخوانید:

بدترین پیچش های داستانی در فیلم های کمیک بوکی

15 شخصیت مارول که توسط دیگر استودیوهای هالیوودی نابود شدند!

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

10 فیلم ناامید كننده ابرقهرمانی

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

50 دلیل برای تنفر از فیلم "بتمن علیه سوپرمن"

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1396-05-16 18:18
همانطور که گفتم ایده اصلی این مقاله از مقاله سایت cbr گرفته شده:
www.cbr.com/.../
البته من در مقاله تغییراتی ایجاد کردم چون با بخش هایی ازش موافق نبودم
نقل قول کردن
Morteza.az
#2 Morteza.az 1396-05-16 18:49
ولی انصافا بتمنی که بن افلک ارائه داد خیلی بهتر از قبلیا بود
توی این لیست میتونس ونومی که تو فیلم مرد عنکبوتی ۳ بود هم باشه
یا هالک ۱ یا کوئیک سیلور انتقام جویان ۲ یه جورایی اصلا نچسب بود یا بلک ویدو
ولی حیفم میاد برای شخصیت گرین لنترن هل جوردن که میتونست شاهکار ب تمام بشه حیف که نشد بشه
نقل قول کردن
hassan91
#3 hassan91 1396-05-16 18:55
خیلی هم عالی استاد ترابی!
چهار شگفت انگیز دو نسخه ی اولی که به زور میتونن یه فیلم معمولی باشن، نسخه ی چهارشگفت انگیز ریبوت شده هم که واقعا فاجعه بار بود، به خصوص سیاه پوست شدن هیومن تورچ.
زن گربه ای و الکترا رو ندیدم. ضعف کلینت بارتون هم اینه که زیاد از گذشته اش خبر نداریم ولی تو اونجرز یک وقتی که لوکی ذهنشو دستکاری کرده بود، برای لوکی خیلی موثر کار کرد.
مرد عنکبوتی شگفت انگیز دو هم واقعا همینطور بود، برخلاف مرد عنکبوتی دو سم ریمی که پیتر در قبال مری جین خیلی احساس مسئولیت میکرد ولی تو این نسخه اصن برای پیتر مهم نبود برخلاف قولی که به پدرش داده بود، کلا بعضی چیزای مرد عنکبوتی مارک وب با شخصیت مرد عنکبوتی تضاد داشت.
سوپرمن و بتمن عالم دی سی هم که تا بدین جای فاجعه بار بودن، به خصوص اخمو بودن سوپرمن، انگار که عصا قورت داده، شخصیت بتمن هم که خیلی با بتمن دنیای کمیک تضاد داشت، چون صحنه های اکشن خوبی داشت نمیشه گفت که بتمن عالی کل تاریخ سینما بود، در ضمن اون اواخر هم فقط ایستاده بود، داشت دعوای دومزدی و زن شگفت انگیز رو نگاه میکرد، دلیل خاصی هم برای جنگ با سوپرمن نداشت، داشت قصاص قبل از جنایت میکرد.
کوئیک سیلور اونجرز هم زیاد خوب نبود. شاید تحت تاثیر کوئیک سیلور مردان ایکس قرار گرفت، البته میشه گفت متوسط بود.
میشه گفت ددپول مردان ایکس هم فاجعه بار بود که با ساختن فیلم اختصاصی ددپول، فاکس جبرانش کرد.
نقل قول کردن
Arshia1
#4 Arshia1 1396-05-16 19:16
ممنون از مقاله
واقعا از مورد سه بدم مياد كلا نميدونم چرا از پيتر اندرو گارفيلد خوشم نميومد
#2 عنوان مقاله نوشته ابرقهرمان
ونوم ابرقهرمان نيست
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1396-05-16 19:31
به نقل از Morteza.az:
ولی انصافا بتمنی که بن افلک ارائه داد خیلی بهتر از قبلیا بود
توی این لیست میتونس ونومی که تو فیلم مرد عنکبوتی ۳ بود هم باشه
یا هالک ۱ یا کوئیک سیلور انتقام جویان ۲ یه جورایی اصلا نچسب بود یا بلک ویدو
ولی حیفم میاد برای شخصیت گرین لنترن هل جوردن که میتونست شاهکار ب تمام بشه حیف که نشد بشه

این مقاله درباره نقش افرینی بازیگر ها نیست. درباره اینه که شخصیت پردازی ها یهو غلط شد
تو همون مقاله cbr نگاه کنی بتمن رو اول لیستش گذاشته

www.cbr.com/.../
هالک و کوئیک سیلور و بلک ویدو رو موافق نیستم چون من تضاد برجسته و بزرگی در شخصیت اونا نسبت به کمیک ها نمیبینم
ولی قبول دارم که یه جورایی هنوز از پتانسیل شون استفاده نشه
اگر مقاله ای باشه که به "شخصیت هایی که پتانسیل انها در دنیای سینما هنوز محقق نشده" اونوقت میشه اون شخصیت هایی که شما گفتی رو هم اورد
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1396-05-16 19:33
به نقل از Arshia1:

#2 عنوان مقاله نوشته ابرقهرمان
ونوم ابرقهرمان نيست

درست گفتی
البته قبلا تو این مقاله به ونوم اشاره شده بود:
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
goorlan
#7 goorlan 1396-05-16 19:36
مقاله که مثل همیشه عالی بود
فقط اگه جای رتبه 1 و 2 عوض میشد بهتر نبود؟ چون درسته که بتمن بن افلک یه بتمن خشن و بی احساس بود ولی حداقل 30 درصدش هنوز بتمن بود در حالیکه سوپرمن حتی 10 درصدش هم سوپرمن نبود و انگار موقعی که میخواستن شخصیت سوپرمن رو شکل بدن با خودشون گفتن چی میشد اگه بتمن قدرت سوپرمن رو داشت؟
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1396-05-16 20:00
به نقل از goorlan:
مقاله که مثل همیشه عالی بود
فقط اگه جای رتبه 1 و 2 عوض میشد بهتر نبود؟ چون درسته که بتمن بن افلک یه بتمن خشن و بی احساس بود ولی حداقل 30 درصدش هنوز بتمن بود در حالیکه سوپرمن حتی 10 درصدش هم سوپرمن نبود و انگار موقعی که میخواستن شخصیت سوپرمن رو شکل بدن با خودشون گفتن چی میشد اگه بتمن قدرت سوپرمن رو داشت؟

دربخش مقدمه هم گفتم که رتبه بندی به خاطر میزان هایپ شدنی هستش که قبل از دیدن این فیلم ها داشتیم
بتمن در رتبه 1 قرار داره چون اولین بار در dceu دیده میشد و خیلی بهش امید میرفت اما سوپرمن ما رو قبل از bvs در مرد پولادین نا امید کرده بود و میشد حدس زد دوباره همون اش و همون کاسه!
نقل قول کردن
Dixon
#9 Dixon 1396-05-16 20:12
گرین لنترن متاسفانه بد خراب شد تو فیلمی که فک کنم ۲۵۰ میلیون دلار بودجه اش بود. البته بازی رینولدز بی انصافیه بگیم بد بود مشکل فیلمنامه ی واقعا ضعیف فیلم بود و اینکه بیشتر از بحثای نرم افزاری (داستان و محتوا) به سخت افزار کار (جلوه های ویژه) پرداخته بودن که تو همونم خراب کردن. نگرانی من بعنوان یه گرین لنترن فن اینه که نمیدونم وارنر سال ۲۰۲۰ میخواد چه بلایی سر لنترن هایی بیاره که کلی با کمیکاشون خاطره دارم.
نکته ی بعدی درمورد بتمن بن افلک هس که اونم بنظرم بازی خوبی رو از ایشون شاهد بودیم اما به خاطر مشکلات عدیده ی فیلمنامه شخصیت پردازیش درست از آب درنیومد.
نقل قول کردن
علی قدیانی
#10 علی قدیانی 1396-05-16 20:13
مرسی بابت مقاله به نظرم سوپرمنه از همه بدتر بود نه به قول خودمون خاکی بود نه روحیاتش با دنیای کمیک مطابق بود انگار میخواست کلا دنیارو به خاطر لوییز نجات بده.
راستی یه چیزی آقا مهدی
نظرتون درباره ی زن عمو می جدیده چیه؟
من که زیاد ازش خوشم نیومد! زیاد به نظر دلسوز و مهربان نمیومد. البته بعضی جاها هم خوب ایفای نقش کرد. آخرش هم که گفت :lol:
...What the f
:D
زیاد باهاش حال نکردم با چهره و سنشونم کاری ندارم به نظرم بهترین زن عمو می همون خانم رز مری هریس بود. کاملا منو یاد زن عمو می دنیای کمیک می انداخت.
البته چندان زیاد توی فیلم حضور نداشت و احتمال داره که توی فیلمای بعدی هوم کامینگ نسخه بهتری از ایشون روببینیم.
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#11 Captain Steve Lover 1396-05-16 20:50
همه رتبه بندي ها درستن...غير قابل انكار...

رتبه سوم و اول واقعاً جاي تاسف داره چون دوتا شخصيت محبوب دنياي كميك وقتي تو سينما خراب بشن ديگه انتظاري از بقيه شخصيت ها نداريم...ولي فاجعه بار ترينشون گرين لنترن بود بنظرم...
.......
هاكاي تو دنياي سينما شخصيت مكمل خوبيه...ولي مشكل اينه كه فقط شخصيت مكمل هست! هيچ عنوان و داستانك خاصي براي خودش نداره...ولي با اين حال شخصيت مكمل خيلي خوبيه و تونسته لحظات و صحنات بسيار عالي اي بسازه...

در مورد كت وومن و گرين لنترن حرف نميزنم چون ارزش تايپ نداره
Ff هم كه با سه تا فيلم نااميد كننده هم برترين ويلين تاريخ مارول رو خراب كرد هم اولين خانواده مارول رو خراب كرد

در مورد سوپرمن هم بنظرم پتانسيل خيلي بيشتري داشت و نه تنها با اين فيلم هاي استاد زك ذات خودش زير سوال رفت بلكه از نظر سينمايي (اصلا جدا از كميك) باز هم شخصيت كاريزماتيكي نبود ...

بنظرم بايد هالك هم تو ليست ميبود...
نقل قول کردن
pegahmm
#12 pegahmm 1396-05-16 20:52
به نظر من هم بهترين بتمن كريستين بيل بود،نه فقط از لحاظ فيلمنامه و اينا،بلكه حتي بازيش هم از افلك خيلي بهتر بود شايد چون قيافش بيشتر به يه مرد پولدار و خوشگذرون ميخورد تا افلك كه قيافش فلك خوردس يجورايي:))
ولي سوپرمن حقيقتا فاجعه نهايي بود
راجع به هاكاي هم من چون كميك هاشو تاحالا نخوندم نميتونم نظر بدم ولي احساس ميكنم تو اونجرز دو داشتن سعي ميكردن اين مشكلو رفعش كنن(ولي موفق نشدن!)
اسكارلت ويچ چطور؟؟البته اون هم بيشتر ميشه گفت از پتانسيلش استفاده نميشه،ولي احساس ميكنم يكم وضعيت هاكاي رو داره؟
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#13 Captain Steve Lover 1396-05-16 20:57
به نقل از Morteza.az:
ولی انصافا بتمنی که بن افلک ارائه داد خیلی بهتر از قبلیا بود
توی این لیست میتونس ونومی که تو فیلم مرد عنکبوتی ۳ بود هم باشه
یا هالک ۱ یا کوئیک سیلور انتقام جویان ۲ یه جورایی اصلا نچسب بود یا بلک ویدو
ولی حیفم میاد برای شخصیت گرین لنترن هل جوردن که میتونست شاهکار ب تمام بشه حیف که نشد بشه

بنظر من هم هالك بايد ميبود...
ولي كويك سيلور هيچ ضعفي نسبت به دنياي كميك كه نداشت بلكه از نظر سينمايي براي مخاطب عادي هم شخصيت جذاب و كاريزماتيك فوقالعاده اي بود و مرگ خيلي احساسي اي هم داشت (كه احتمالا بزودي برگرده...)
بتمن بن افلك از نظر كميكي ضعف هايي داشت ولي خوبي هايي هم داشت...ظاهر منتسب بن افلك براي اين نقش خيلي ميتونست بدرخشه ولي از نظر سينمايي به قدري ضعيف بود كه بن افلك تمشك طلايي رو نامزد شد!
بن افلك جوري نقش بتمن رو بازي كرد كه مخاطب عادي(غير كميك فن) اصلاً نميفهميد كه چرا اينجوري رفتار ميكنه؟ چكار ميكنه؟ چرا يه قهرمان بايد انقدر خشن باشه؟
و از نظر سينمايي ضعف هاي زيادي داشت ...
نقل قول کردن
Mr.Harper
#14 Mr.Harper 1396-05-16 21:58
ممنون بابت مقاله. واقعا همشون درست بود
من ریبوت چهار شگفت انگیز رو ندیدم. یعنی وقتی پوسترش رو دیدم کلا ناامید شدم ازش و وقتی فهمیدم چه افتضاحی بود خیالم راحت شد چیزی رو از دست ندادم
موج سوار نقره ای واقعا تو فیلم یه شخصیت ماست به تصویر کشیده شد. فقط یه خدمتگذار که داره زمینه ورود اربابش رو آماده میکنه. درصورتی که تریلرش رو دیده بودم اصلا یه فکر دیگه ای کردم
کت ومن رو که هیچوقت ندیدم
هاکای یه جورایی مثل بلک ویدو شد تو دنیای مارول. البته گذشته نامعلوم بلک ویدو خیلی بیشتر استقبال شد و حتی وقتی شایعه مرگش تو جنگ داخلی پخش شد شنیده بودم که خیلیا ترجیح میدادن از گذشتش چیزی رو نشه. ولی خب نمیشه رو هاکای اینو گفت. بهتر بود تو فیلمی ازش پرده برداشته میشد
گرین لنترن هم چون از شخصیت و کلا داستانش خوشم نمیاد و طرفدارش نیستم هیچوقت طرف فیلمش نرفتم. حتی تو بازی اینجاستیس هم انتخابش نکردم. ظاهرا اینم مثل چهار شگفت انگیز چیزی رو از دست ندادم
الکترا که برام دقیقا شد یه فیلم رزمی. سایکلاپس هم یه آدم مزاحم و تو دست و پا بود تو سه گانه ایکس من. فقط هم کتک میخورد.اسپایدرم ن هم که ایرادش گفته شد
میرسیم به سوپرمن. یه جورایی شخصیتش تو این فیلم منو یاد گوست رایدر نیکلاس کیج انداخت. یه ابرقهرمان بی اعصاب و خشن. تو فیلم هم که اصلا تخریب براش مهم نبود. من اف استیل باعث شد سوپرمن تو ذهنم بشه یه شخصیت گولاخ که خیلی راحت میتونه کره زمینو نابود کنه. و سوالم این بود که چرا خب نکرد ؟ منتظر چی بود ؟
و مهم تر از همه بتمن بن افلک. که وقتی شنیدم بازیگرش افلک شده دلهره بدی داشتم. افلک خب بازیگر خیلی خوبیه ولی زمان زیادی از اتمام سه گانه شوالیه تاریکی نولان نگذشته بود و هنوز نقش آفرینی بی نظیر کریستین بیل تو ذهن همه بود. اونوقت بلافاصله بتمن برگرده. این واقعا نگرانی ایجاد میکرد و نگرانی منم به جا بود. من تو اون فیلم بتمنی ندیدم. به شخصیت ردهود که خیلی راحت میزنه میکشه خیلی بیشتر شبیه بود. متاسفانه امیدی هم به فیلم جاستیس لیگ ندارم. دی سی خیلی عجله کرد فقط برای زمین زدن مارول که هم به ضررش تموم شد هم شخصیتای خوبی رو تو فاز اولش زد خراب کرد که واندرومن استثنا شد
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#15 Samwel Tarly 1396-05-16 22:06
با تشکر از استاد ترابی به خاطر مقاله و کاملا با تمامی موارد موافق بودم ولی سر قضیه اندروگارفیلد تا حدودی غافلگیر شدم چون خیلی ها اندرو رو بهترین اسپایدرمن سینما میدونستن و بنده خدا قربانی تصمیمات اشتباه سونی شد و باید بگم من هم از دیدن tasm2 واقعا ناراحت شدم و یادش بخیر قبل اکران این فیلم چقدر همینجا بحث میکردیم و بی صبرانه منتظرش بودیم و ناخوداگاه خودمون توقعات رو خیلی خیلی بالا بردیم.
در رابطه با bvs باید بگم که بیشتر از یکسال از اکرانش گذشته و تا الان خیلی تو این سایت راجع به مشکلاتش بحث شده و تا حدودی برام تکراریه فقط همین رو بگم که امروز کمیک SUPERMAN FOR ALL SEASONS رو خوندم و اون لحظه درک کردم که چرا سوپرمن مهم ترین شخصیت تخیلی امریکا است و امریکایی ها روش خیلی غیرت دارن و شیفته شخصیت پردازیش شدم و نشون داد که سوپرمن چه ادم معصوم و شریفیه و ما که ندیدیم زیاد اخم بکنه!
بازم ممنون از استاد ترابی به خاطر مقاله که همیشه برای کمیک فن های ایران وقت میزارن.
نقل قول کردن
AmirM. IX9
+1 #16 AmirM. IX9 1396-05-17 12:26
سلام آقای ترابی، امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشید و با انرژی به کارتون ادامه بدید. من که واقعا مدیون این سایت و شخص شما هستم و اسپایدی تاثیر زیادی تو روند زندگی شخصی و تفکرات و تصمیماتم نسبت به مسائل و مشکلات داشته، با راهکار کمیک خواندن و فیلم دیدن های عمقی. الان چند ساله که واقعا دارم آسوده زندگی میکنم. بدون توجه به مشکلات متعدد زندگی، حتی با این که الان سرباز هستم. همیشه هم ریسک میکنم گوشی همرام دارم تا پیگیر خبرهای جدید باشم. مگر 2 ماه آموزشی تو ارومیه که لب مرز ترکیه تو کوه با سرمای طاقت فرسا و برف و امکانات ضعیف سپری شد. همیشه هم یاد خدا و شخصیت های اسطوره ای کمیک (بروس و پیتر) رو تو ذهنم داشتم و توانم بیشتر میشد. از 700 نفر کل گردان، تو تیراندازی جز 5 نفر برتر شدم و تو آزمون علمی جز 3 نفر. حالا چند تا سوال که جوابشون برام مهمه: اول این که میخواستم بدونم بتمن مورد علاقه شما در سینما کیه؟ و نظرتون رو راجع به بتمن و جوکر غیر کمیکی نولان بدونم. دوم این که شما قول نداده بودین که زیرنویس فیلم جدید اسپایدرمن رو انجام بدین؟ نکنه از فیلم راضی نبودین و شاید از نظر شما ارزش وقت گذاشتن نداره، درسته؟ راستی شما تو وزارت خارجه آقای حامد حسین پور میشناسین؟ (از فامیلامون هستن).
نقل قول کردن
mehran spidey
#17 mehran spidey 1396-05-17 12:31
مقاله ی خیلی خوبی بود و من با هیچکدومش مشکلی نداشتم و از نظر من همگی واقعا در دنیای سینمایی خراب شدند .

در مورد چهار شگفت انگیز باید بگم که فراتر از انتظار نا امید کننده ظاهر شد مخصوصا از شخصیت پردازی مستر فنتستیک اصلا خوشم نیومد بقیه شخصیت ها هم که دیگه بماند .

موج سوار نقره ای شخصیتی بود که همیشه وقتی فیلم رو میدیدم دلم واسش میسوخت خداییش شخصیت به این باحالی که از گالاکتوس اطاعت میکنه انتظار نداشتم اینقدر سوسول ببینمش .

در مورد الکترا و بلک کت هیچ حرفی ندارم که بزنم :D راستش وقتی فیلم بلک کت رو دیدم اصلا فکر نمیکردم که این همون بلک کت معروف کمیک های بتمن هستش :-? فکر میکردم که یه نفر دیگست

فیلم گرین لنترن رو هیچ وقت فازش رو درک نکردم اصلا بهم حال نمیداد هروقت که فیلم رو میدیدم اما خب بازی رایان رینولدز نمیشه گفت که بد بود همین طور که تو مقاله هم اشاره شد دیگه با اون فیلم نامه ای که داشت نمیتونست هم به خوبی شخصیت هال جوردن رو به ما نشون بده .

هاکای هم خب واقعا خیلی دوست داشتم که بیشتر تو MCU بهش پرداخته بشه و بیشتر باهاش آشنا شیم البته الان یکم دیره ولی خب بازم وقت هست برای آشنا شدن با این شخصیت .

در سه گانه ی ایکس من تنها مشکل من با این سایکلاپس بود :sigh: آخه هروقت کمیک های ایکس من رو میخوندم انگار رئیس بود و خیلی اعتماد به نفس داشت اما تو این فیلم های ایکس من خیلی آسیب پذیر بود و اعتماد به نفس هم در کارهاش نداشت و خب منو نا امید کرد .

و بالاخره میرسیم به اسپایدی ، کسی که تو همه جای زندگیم با من بود و منو هیچوقت تنها نذاشت ، منم مثل همه شما ها هایپ شده بودم و انتظاراتم خیلی بالا بود مخصوصا وقتی تریلر هارو میدیدم دیگه دست و پامو گم میکردم اما وقتی فیلم رو دیدم نظرم به کلی تغییر کرد این اون اسپایدرمنی نبود که من انتظارش رو داشتم همون طور که تو مقاله هم اشاره شد من انتظار داشتم که اسپایدرمنی نسبتا با تجربه رو ببینم و در ضمن از اینکه فهمیدم تبدیل شدن پیتر به مردعنکبوتی اتفاقی نبوده خیلی ناراحت شدم فعلا نا امید کننده ترین فیلمی که تا به حال دیدم همین بود .

در مورد سوپرمن واقعا دیگه نمیدونم چی بگم دیگه تموم ایرادات سوپرمن تو این مقاله گفته شده راستش وقتی من سوپر من انیمیشن های لگویی رو میدیدم بیشتر خوشم میومد تا این سوپرمن رو :lol: خداییش این دیگه چه سوپرمنی بود آخه :o

بتمن هم که دیگه شده بود آرخام نایت سری بازی های آرخام ! والا ما تابه حال ندیدیم بتمن کسی رو بکشه درسته بتمن آدم جدی و دارکیه اما دیگه نه در حدی که دشمناشو بکشو اگه اتفاقات گذشته اینقدر سرد و بی رحمش کرده خب پس چرا جوکر رو نمیکشه ؟ فعلا بهترین بتمنی که دیدم یدونه کریستین بیل بود یدونه مایکل کیتون با بقیه ی بتمن ها اصلا حال نمیکردم از نظر من اگه شخصیت پردازی بتمن تو bvs مثل بتمن سری بازی های آرخام بود واقعا خیلی عالی تر از اینی میشد که الان تو dceu هست !

ممنون از آقای ترابی بابت این مقاله ;-)
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1396-05-17 13:13
به نقل از Terminatrix IX9:
سلام آقای ترابی، امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشید و با انرژی به کارتون ادامه بدید. من که واقعا مدیون این سایت و شخص شما هستم و اسپایدی تاثیر زیادی تو روند زندگی شخصی و تفکرات و تصمیماتم نسبت به مسائل و مشکلات داشته، با راهکار کمیک خواندن و فیلم دیدن های عمقی. الان چند ساله که واقعا دارم آسوده زندگی میکنم. بدون توجه به مشکلات متعدد زندگی، حتی با این که الان سرباز هستم. همیشه هم ریسک میکنم گوشی همرام دارم تا پیگیر خبرهای جدید باشم. مگر 2 ماه آموزشی تو ارومیه که لب مرز ترکیه تو کوه با سرمای طاقت فرسا و برف و امکانات ضعیف سپری شد. همیشه هم یاد خدا و شخصیت های اسطوره ای کمیک (بروس و پیتر) رو تو ذهنم داشتم و توانم بیشتر میشد. از 700 نفر کل گردان، تو تیراندازی جز 5 نفر برتر شدم و تو آزمون علمی جز 3 نفر. حالا چند تا سوال که جوابشون برام مهمه: اول این که میخواستم بدونم بتمن مورد علاقه شما در سینما کیه؟ و نظرتون رو راجع به بتمن و جوکر غیر کمیکی نولان بدونم. دوم این که شما قول نداده بودین که زیرنویس فیلم جدید اسپایدرمن رو انجام بدین؟ نکنه از فیلم راضی نبودین و شاید از نظر شما ارزش وقت گذاشتن نداره، درسته؟ راستی شما تو وزارت خارجه آقای حامد حسین پور میشناسین؟ (از فامیلامون هستن).

سلام !
با تشکر از نظر خوب شما
ممنون از لطف تون
درباره سوالات شما باید بگم که بتمن مورد علاقه من هنوز اقای مایکل کیتون است
من وقتی به بتمن سینمایی فکر میکنم بی اختیار بتمن کیتون و موسیقی دنی الفمن تو ذهنم میاد
درباره بتمن و جوکر نولان نظر خاصی ندارم
من کلا از بتمن/بروس وینی که داخل batman begins دیدم خیلی خوشم میاد. به نظرم بهترین فیلم تاریخ بتمنه. برای اولین بار بروس وین برام جذاب شد و دوست داشتم باهاش همراه بشم. ولی فیلم های بعدی نولان باعث شد زیاد با بروس وین و بتمن حال نکنم
مثل قبل باهاشون ارتباط برقرار نکردم
ولی جوکر رو دوست داشتم. به نظرم بهترین جوکره. البته من کلا هیچ وقت کشته مرده جوکر نبودم و نیستم! برام خیلی تک بعدیه (این البته نظر منه)
راستش من تازه میخوام این هفته اگه بشه فیلم هوم کامینگ رو ببینم
زیرنویس هم واقعا فرصتش رو نداشتم و ندارم
اون عزیزی رو که گفتید رو هم متاسفانه نمیشناسم . وزارت خارجه کارمند زیاد داره و سخته آدم همه رو بشناسه
نقل قول کردن
علی قدیانی
#19 علی قدیانی 1396-05-17 13:36
به نقل از Gobby:
مرسی بابت مقاله به نظرم سوپرمنه از همه بدتر بود نه به قول خودمون خاکی بود نه روحیاتش با دنیای کمیک مطابق بود انگار میخواست کلا دنیارو به خاطر لوییز نجات بده.
راستی یه چیزی آقا مهدی
نظرتون درباره ی زن عمو می جدیده چیه؟
من که زیاد ازش خوشم نیومد! زیاد به نظر دلسوز و مهربان نمیومد. البته بعضی جاها هم خوب ایفای نقش کرد. آخرش هم که گفت :lol:
...What the f
:D
زیاد باهاش حال نکردم با چهره و سنشونم کاری ندارم به نظرم بهترین زن عمو می همون خانم رز مری هریس بود. کاملا منو یاد زن عمو می دنیای کمیک می انداخت.
البته چندان زیاد توی فیلم حضور نداشت و احتمال داره که توی فیلمای بعدی هوم کامینگ نسخه بهتری از ایشون روببینیم.

آقای ترابی نظرتون چیه؟
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1396-05-17 14:19
به نقل از Gobby:
به نقل از Gobby:
مرسی بابت مقاله به نظرم سوپرمنه از همه بدتر بود نه به قول خودمون خاکی بود نه روحیاتش با دنیای کمیک مطابق بود انگار میخواست کلا دنیارو به خاطر لوییز نجات بده.
راستی یه چیزی آقا مهدی
نظرتون درباره ی زن عمو می جدیده چیه؟
من که زیاد ازش خوشم نیومد! زیاد به نظر دلسوز و مهربان نمیومد. البته بعضی جاها هم خوب ایفای نقش کرد. آخرش هم که گفت :lol:
...What the f
:D
زیاد باهاش حال نکردم با چهره و سنشونم کاری ندارم به نظرم بهترین زن عمو می همون خانم رز مری هریس بود. کاملا منو یاد زن عمو می دنیای کمیک می انداخت.
البته چندان زیاد توی فیلم حضور نداشت و احتمال داره که توی فیلمای بعدی هوم کامینگ نسخه بهتری از ایشون روببینیم.

آقای ترابی نظرتون چیه؟

ایشالا تو سینما فیلم رو ببینم نظرم رو میگم!
نقل قول کردن
Amir.H Spider
#21 Amir.H Spider 1396-05-17 21:26
به نقل از Terminatrix IX9:
سلام آقای ترابی، امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشید و با انرژی به کارتون ادامه بدید. من که واقعا مدیون این سایت و شخص شما هستم و اسپایدی تاثیر زیادی تو روند زندگی شخصی و تفکرات و تصمیماتم نسبت به مسائل و مشکلات داشته، با راهکار کمیک خواندن و فیلم دیدن های عمقی. الان چند ساله که واقعا دارم آسوده زندگی میکنم. بدون توجه به مشکلات متعدد زندگی، حتی با این که الان سرباز هستم. همیشه هم ریسک میکنم گوشی همرام دارم تا پیگیر خبرهای جدید باشم. مگر 2 ماه آموزشی تو ارومیه که لب مرز ترکیه تو کوه با سرمای طاقت فرسا و برف و امکانات ضعیف سپری شد. همیشه هم یاد خدا و شخصیت های اسطوره ای کمیک (بروس و پیتر) رو تو ذهنم داشتم و توانم بیشتر میشد. از 700 نفر کل گردان، تو تیراندازی جز 5 نفر برتر شدم و تو آزمون علمی جز 3 نفر. حالا چند تا سوال که جوابشون برام مهمه: اول این که میخواستم بدونم بتمن مورد علاقه شما در سینما کیه؟ و نظرتون رو راجع به بتمن و جوکر غیر کمیکی نولان بدونم. دوم این که شما قول نداده بودین که زیرنویس فیلم جدید اسپایدرمن رو انجام بدین؟ نکنه از فیلم راضی نبودین و شاید از نظر شما ارزش وقت گذاشتن نداره، درسته؟ راستی شما تو وزارت خارجه آقای حامد حسین پور میشناسین؟ (از فامیلامون هستن).

دوست عزیز الان روی زیرنویس فارسی داره کار میشه و اگه خدا بخواد آخر این هفته یا هفته بعد تو سایت گذاشته میشه
البته برای نسخه بلوری بعدا باید یه زیرنویس دیگه درست کنیم
چون صحنه های بیشتری داره
نقل قول کردن
amir_avengers
#22 amir_avengers 1396-05-21 19:17
مثل همیشه مقاله عالی بود
به نظرم از همه بدتر چهار شگفت انگیز بود کلا تخریبش کردند
نقل قول کردن
Fire storm
#23 Fire storm 1396-06-23 13:16
آقای ترابی مقاله عالی بود .
قبل اینکه مقاله رو بخونم میدونستم که بتمن و سوپرمنِ DCEU
اول دوم میشن.ب قدری افتضاح ب تصویر کشیدنشون ک bvs 4 تا جایزه تو تمشک طلایی برد :cry:
نقل قول کردن
Hems_rednoir
#24 Hems_rednoir 1396-06-30 17:52
بنظر من تنها شخصیتی که تو مارول خراب نشده ( و چند اکتر فیلماشونو بازی نکردن)
لوگان یا همون ولورین خودمونه...
دقت کردین؟؟
:-)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#25 AmirhoseinJafari2005 1399-12-08 17:21
عالی بود ولی بنظرم بتمن تو جاستیس لیگ بیشتر خراب شد :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید