جایگزینی بازیگران دنیای سینمایی مارول با بازیگران فیلم های دی سی!

جایگزینی-بازیگران-دنیای-سینمایی-مارول-با-بازیگران-فیلم-های-دی-سی

دنیای سینمایی مارول را به خاطر انتخاب های عالی بازیگران میشناسند ولی برخی از بازیگران DCEU هم میتونستند عملکرد مطلوبی در این نقش ها داشته باشند.

مقدمه: MCU محبوب است و موفق و یکی از دلایلی آن انتخاب های قوی و شگفت انگیز بازیگران برای ایفای نقش های کمیک بوکی است. این فرنچایز همچنان در حال بزرگ تر شدن است و هر بار با انتخاب بازیگری جدید نبوغ مارول در casting بیشتر رخ مینماید. درسته که تقریبا همه هواداران از انتخاب های مارول راضی بوده اند ولی این دلیل نمیشه که بازیگران دیگری نیستند که بتوانند به خوبی این نقش ها را بازی کنند. در حقیقت، برخی از ستاره های فیلم های DCEU هم هستند که قادر میباشند با قدرت و به طور موثری نقش های مختلف در MCU را بازی کنند که در این مقاله میخواهیم به آنها بپردازیم. راستی، مقالات زیر را هم حتما بخونید:

انتخاب هنرپیشه های ایرانی برای فیلم مرد عنكبوتی!

انتخاب بازیگران ایرانی برای فیلم انتقام جویان!

جایگزینی بازیگران فیلم های دی سی با بازیگران دنیای سینمایی مارول!

 

10- مون نایت - ایوان مک‌گرگور

مون نایت - ایوان مک‌گرگور

مون نایت از شخصیت های جدید MCU است که در فاز 4 اضافه شد. اسکار ایزاک این نقش را عالی بازی کرد و به هویت های چندگانه و بیماری روحی ذهنی این شخصیت پرداخت، در حالی که مدام سعی میکرد سر از زندگی جدیدش دربیاورد. اما نقش مارک اسپکتور و هویت های چندگانه ­ی او میتواند برای ایوان مک‌گرگور عالی باشد. این بازیگر اسکاتلندی که در فیلم "پرندگان شکاری" نقش ماسک سیاه را بازی کرد مهارت داره در ایفای نقش کسی که ذهنش داغونه و میتونست مثل اسکار ایزاک به این نقش روح بده.

 

9- پلنگ سیاه - آلدیس هاج

پلنگ سیاه - آلدیس هاج

تی چالا ملقب به پلنگ سیاه قرار بود یکی از شخصیت های بسیار مهم و حیاتی MCU در فازهای آینده باشه ولی مرگ تراژیک چادویک بوزمن در سال 2022 برنامه های مارول را خراب کرد. چندی پیش هم قسمت دوم فیلم "پلنگ سیاه" تحت عنوان "واکاندا برای همیشه" تونست با موفقیت بر روی پرده سینما ظاهر بشه تا جای خالی این بازیگر فقید چندان حس نشه. درسته که هیچ کس دیگری به جز بوزمن نمیتونه حق مطلب را درباره شخصیت پلنگ سیاه ادا کنه ولی آلدیس هاج بازیگر نقش هاوک من در فیلم شکست خورده ی "بلک آدام" میتونست گزینه بدی نباشه. این بازیگر تونسته قابلیت های خودش رو در سالهای گذشته در نقش های درام و جدی ثابت کنه.

 

8- ثانوس – مایکل شنون

ثنوس - مایکل شنون

تایتان دیوانه، ثانوس، را میتوان بزرگترین ویلن دنیای سینمایی مارول لقب داد که در دو فیلم قبلی "اونجرز" مرگ و نابودی را به در خانه ی انتقام جویان آورد. جاش برولین صداپیشه و انجام دهنده حرکات این شخصیت از طریق فن آوری موشن کپچر بود و بی شک یکی از برترین خبیث های تاریخ سینما را تحویل بیننده ها داد. و اما نقش آفرینی مایکل شنونِ بااستعداد در "مرد پولادین" را شاید بتوان از معدود نقاط قوت این فیلم جنجالی دانست. او به خوبی و با مهارتی مثال زدنی شرارت ژنرال زاد را در این فیلم به تصویر کشید و نشان داد میتونه چقدر خطرناک باشه. همین باعث میشه گزینه خوبی برای ثانوس باشه.

 

7- بلک ویدو – ایمی آدامز

بلک ویدو – ایمی آدامز

ناتاشا رومانوف ملقب به بلک ویدو از شخصیت های کلیدی در سه فاز نخستMCU   بود که نقشش را به طور موثری خانم اسکارلت جوهنسن بازی کرد به عنوان یکی از اعضای اصلی ترکیب اولیه گروه اونجرز تا اینکه با فداکاری خودش در وُرمیر در فیلم "پایان بازی" جان خودش را از دست داد. خانم ایمی آدامز که در DCEU نقش لوییس لین را بازی کرده میتونه گزینه های ایده آل برای بلک ویدو باشه. این بازیگر تحسین شده و جایزه گرفته، قابلیت این رو داره که در نقشی بزرگ تر از لوییس لین بازی کنه چون این نقش در DCEU چندان مورد توجه قرار نگرفته و حضور چندانی نداشته است ولی آدامز بازیگر فوق العاده ای است که میتونه در نقش شخصیت پیچیده ای مثل ناتاشا رومانوف غوغا کنه.

 

6- بلک بولت – هنری کویل

بلک بولت – هنری کویل

هواداران مارول شگفت زده شدند وقتی انسون مونت را بار دیگر در نقش بلک بولت در فیلم "دکتر استرنج 2" دیدند. این پادشاه ناانسان ها پس از اون سریال مزخرف شبکه ABC به نظر دیگر شانس مجددی نداشت ولی همین کامئو باعث شد تا فکر کنیم شاید در آینده ی MCU جایگاهی داشته باشد. انسون مونت یک بلک بولت خوب بوده ولی هنری کویل میتونه نقشش رو بی عیب و نقص بازی کنه. این بازیگر انگلیسی تبار از نظر فیزیک بدنی برای این نقش خوبه و قادره به دقت احساسات را برای شخصیتی مثل بلک بولت که صامت است، منتقل کنه.

 

5- کاپیتان مارول – مارگو رابی

کاپیتان مارول – مارگو رابی

کاپیتان مارولِ بری لارسون از قوی ترین ابرقهرمانان MCU است. و قراره که از شخصیت های رهبر در ادامه ی راه MCU باشه و خیلی ها میگن فیلم Marvels در سال 2023 میتونه بر اهمیت این شخصیت به طور چشمگیری اضافه کنه. کارول دنورز در کل در سالهای گذشته شخصیت مهمی در دنیای مارول بوده و بنابراین یکی از ستاره های بزرگ دی سی یعنی مارگو رابی که نقش آفرینی قابل قبولی از شخصیت هارلی کویین داشته میتونه گزینه مناسبی برایش باشه. رابی همچنین در نقش های جدی و درام هم حضور قدرتمندانه ای داشته و دوبار کاندید جایزه اسکار شده. این بازیگر استرالیایی میتونه حتی جایگاه رفیع تری به کاپیتان مارول در MCU ببخشه.

 

4- اسکارلت ویچ - کارا دلوین

اسکارلت ویچ - کارا دلوین

واندا ماکسیموفِ الیزابت اولسن ملقب به اسکارلت ویچ ستاره ی بی چون و چرای فاز 4 MCU بوده و به تدریج به یکی از بزرگترین و قوی ترین ویلن های MCU تبدیل شده. علیرغم مرگ ظاهری این شخصیت در "دکتر استرنج 2" تقریبا همه میدانند که او نمرده و برمیگرده. کارا دلوین شخصیتی که او هم مثل واندا جنبه های دارک در شخصیتش دارد را در فیلم مزخرف "جوخه خودکشی" ایفا کرد:ساحره (انچنترس) که ازش به عنوان یکی از بدترین خبیث های تاریخ فیلم های کمیک بوکی یاد میشه (اینجا را بخوانید). ولی او بازیگر خوبیه و حیفه با همین نقش کمیک بوکی شناخته بشه و میتونه واندای قابل قبولی بهمون ارائه بده.

 

3- ثور – جیسون موموآ

آکوامن - کریس همسورث

آکوامن جیسون موموآ یکی از معدود کارهای به چشم آمده ی DCEU بوده است. با موفقیت اولین فیلم اختصاصی خود، حضور بعدی این شخصیت در "آکوامن: پادشاهی از دست رفته" در سال 2023 تایید شد، اگرچه این فیلم، مانند بسیاری از پروژه های آینده دی سی، با درام و جنجال های پشت صحنه پر شده است. جیسون موموآ قبل از اینکه برای ایفای نقش آکوامن انتخاب شود،‌ برای بازی در نقش درکس در فیلم‌های "نگهبانان کهکشان" (Guardians of the Galaxy) تست داده بود. با این حال، جیسون موموآ در نهایت این نقش را قبول نکرد تا در نهایت، نقش درکس در دنیای سینمایی مارول به دیو باتیستا (Dave Bautista) برسد. اما این روزها که خبر بازنشستگی کریس همسورث از نقش ثور به گوش میرسد، شاید موموآ بتواند گزینه خوبی برای جایگزینی او باشد.

 

2- کاپیتان آمریکا – کریس پاین

کاپیتان آمریکا – کریس پاین

استیو راجرز ملقب به کاپیتان آمریکای اریجینال نخستین اونجر MCU بود و یکی از مهم ترین ستون های این عالم سینمایی. کریس اوانز این نقش را در طول یک دهه عالی بازی و خودش را در "پایان بازی" بازنشسته کرد. کریس پاین هم که در فیلم های واندرومن نقش استیو ترور رو داشته میتونه یک کاپیتان آمریکای عالی باشه. او از نظر تیپ و ظاهر به این نقش میخوره و در ضمن نقش استیو ترور هم به استیو راجرز میخوره چون هردو حاضرند جون خودشان را فدای دیگران کنند و این کار را هم کردند.

 

1- مردآهنی - ناتان فیلیون

مردآهنی - ناتان فیلیون

تونی استارکِ رابرت داونی جونیور قلب سه فاز نخست MCU است. داونی در 10 فیلم این نقش را بازی کرد و به طور پیوسته خودش را به عنوان یکی از بازیگران برتر اقتباس های کمیک بوکی در تاریخ سینما به اثبات رساند. واقعا سخته بازیگر دیگری را در این نقش حتی تصور کرد ولی شاید ناتان فیلیون کسی باشه که هواداران ممکنه بهش نیم نگاهی داشته باشند زیرا بازیگر محبوب هواداران سینمای علمی – تخیلی است و به عنوان بازیگر اونقدر کاریزما داره که بتونه از عهده نقش کاریزماتیک تونی استارک/مرد آهنی بربیاد.

 

نظر شما چیست؟ آیا با این گزینه ها موافقید؟ اگر شما بودید کدام بازیگران دی سی را با بازیگران مارول معاوضه میکردید؟

 

امیرحسین طاهری

(aht)

منبع: ScreenRant

 All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

جایگزینی بازیگران فیلم های دی سی با بازیگران دنیای سینمایی مارول!

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

15 بازیگر دنیای سینمایی مارول که ابتدا برای یک نقش دیگر تست داده بودند!

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی دی سی (DC FILMS)

15 دفعه ای که نزدیک بود بازیگران از نقش های ابرقهرمانی کنار بکشند!

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

انتخاب هنرپیشه های ایرانی برای فیلم مرد عنكبوتی!

انتخاب بازیگران ایرانی برای فیلم انتقام جویان!

رتبه بندی بازیگران نقش بتمن (BATMAN)

برترین بازیگران فیلم های مارول

15 بازیگر فیلم های کمیک بوکی که خودشان صحنه های بدل کاری را اجرا کردند!

15 ستاره سینما که قرار بود در فیلم های دی سی حضور داشته باشند

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

20 بازیگری که نقش بیش از یک شخصیت را در MCU ایفا کرده اند

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

15 قانونی که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی باید رعایت کنند

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی مارول نمیدانستید

15 ایستراگ برتر فیلم های مارول

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی دی سی نمیدانستید

15 بازیگر بزرگی که هم در فیلم های مارول بوده اند هم در فیلم های دی سی!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Pbenjya
#1 Pbenjya 1401-10-07 09:48
سلام مقاله خوبی بود اما به نظرم بهتره واسه سری فیلم ایکس من هم یه مقاله اینجوری بزنین
نقل قول کردن
Spider_bat
#2 Spider_bat 1401-10-07 16:03
مقاله عالی بود بهترین انتخاب ها به نظر من مورد ۲ و ۶ بودن

ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید