20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی دی سی نمیدانستید

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی دی سی نمیدانستید – قسمت اول

مقاله ای جالب درباره اسرار پشت پرده بازیگران محبوب و معروف دنیای سینمایی دی سی!

 درباره بازیگران مارول هم در لینک زیر بخوانید:

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی مارول نمیدانستید

 

20- هنری کویل قرار بود سال 2002 نقش سوپرمن رو بازی کنه!

هنری کویل قرار بود سال 2002 نقش سوپرمن رو بازی کنه!

پروژه Superman: Flyby رو خاطرتون هست؟ اگه نیست برید و این مقاله رو بخونید . در کل پروژه سینمایی و جدید سوپرمن بود که قرار بود «جی جی آبرامز» اون رو بسازه ولی هرگز ساخته نشد. همچنین گفته میشه ایده های او برای این فیلم بسیار متفاوت و غیر معمول بوده و او میخواسته تغییرات زیادی در اریجین سوپرمن ایجاد كنه. مثلا در كریپتون هرگز منهدم نشده بوده و لكس لوثر هم یكی از اهالی این سیاره بوده!!! پدر سوپرمن هم خودكشی میكنه! ضمنا آبرامز میخواست از سبك فیلم های رزمی و "ماتریكس" برای این فیلم استفاده كنه!!! گفته میشه یکی از کاندیدهای نهایی برای ایفای نقش سوپرمن/کلارک کنت آقای هنری کویل بود که تست هم داد و اگر این فیلم ساخته میشد ایشون احتمالا نقش سوپرمن رو از قبل "مرد پولادین" ایفا کرده بود.

 

19- ایمی آدامز هم قرار بود سال 2002 نقش لوئیس لین رو بازی کنه!

ایمی ادامز - سوپرمن

اون پروژه Superman: Flyby که در مورد قبلی گفتم ظاهرا قرار بوده بخت خیلی ها رو باز کنه که متاسفانه نشده که بشه! خانم ایمی آدامز که الان داره نقش لوئیس لین رو در دنیای سینمایی دی سی (DCEU)  بازی میکنه نیز اون موقع برای این نقش تست داده بوده که پروژه کنسل شد و ایشون هم به نقش نرسیده. اما درباره ایشون یک نکته جالب دیگه هم هست. ایمی ادامز قبل از اینکه بازیگر بشه پیشخدمت رستوران بوده! میگن چند ماه هم در یک رستوران کار میکرده تا اینکه 900 دلار پول جمع میکنه و یه ماشین میخره و میره دنبال بازیگری!

 

 

18- لارنس فیشبورن درباره سن خودش دروغ گفته!

لارنس فیشبورن

«لارنس فیشبورن» بازیگر خوب و تحسین شده ای است که کاندید جایزه اسکار هم شده. همه او را به خاطر ایفای نقش «مورفیوس» در سه گانه "ماتریکس" میشناسند . ولی او کلا از بچه گی خیلی به دنیای کمیک بوک علاقمند بوده (مخصوصا کمیک های مارول) . یک بار هم در فیلم "چهار شگفت انگیز: ظهور موج سوار نقره ای" به جای شخصیت سیلور سرفر حرف زده و قرار هم هست به زودی در نقش «بیل فاستر» در فیلم "انت من و واسپ" حضور پیدا کنه. اما در دنیای دی سی هم با نقش «پری وایت» (سردبیر روزنامه دیلی پلنت) شناخته میشه. وقتی که گفتن برای اولین بار یک سیاه پوست میخواد این نقش رو بازی کنه جنجال شد ولی در هر حال براتون شاید جالب باشه که بدونید اقای فیشبورن یک بار وقتی 14 ساله بود قرار شد نقش یک سرباز 17 ساله را در فیلم برجسته "اینک آخر الزمان" بازی کنه. بنابراین برای به دست آوردن نقش به کارگردان دروغ گفت که 17 سالشه!

 

17- کوین کاستنر نقش یه جسد رو بازی کرده!

کوین کاستنر - جسد

«کوین کاستنر» بازیگر بزرگیه که دو تا اسکار هم برده ، یکی به خاطر بهترین فیلم و دیگری به خاطر بهترین کارگردان برای فیلم "با گرگ ها میرقصد" (1991). او در دنیای فیلم های دی سی نقش پدر زمینی سوپرمن (جاناتان کنت) رو بازی کرده. ولی راستش مرگ او در فیلم "مرد پولادین" واقعا ضایع و احمقانه بود. ولی از اون بدتر هم نقش داشته! کاستنر سال 1983 در فیلم The Big Chill بازی کرد . در این فیلم چند دوست بعد از سالها در مراسم ختم یکی از هم کلاسی های خودشون دوباره دور هم جمع میشوند. کاستنر نقش «الکس مارشال» رو بازی میکرد که خودکشی کرده بود و دوستانش به خاطر مراسم او گرد هم آمده بودند. اولش قرار بود کاستنر در چند صحنه فلش بکی ظاهر شود ولی همه این صحنه ها موقع تدوین حذف شدند. بنابراین تنها نقش او ذر فیلم همان نقش جسد رو بازی کرد! (تازه ما فقط مچ دست او را دیدیم!) البته کارگردان این فیلم یعنی «لارنس کاسدان» بعدا جبران کرد و در فیلم های وسترن Silverado و Wyatt Earp نقش های مهمی به کاستنر داد.

 

16- دایان لین: مادر سوپرمن و معشوقه بتمن؟ یا شایدم هر دو!

 دایان لین: مادر سوپرمن و معشوقه بتمن؟ یا شایدم هر دو!

یکی از صحنه هایی که خیلی در فیلم "بتمن علیه سوپرمن: شروع عدالت" مورد تمسخر قرار گرفته اون جایی هستش که سوپرمن با گفتن کلمه "مارتا" باعث میشه ناگهان بتمن تمام خشم و نفرت خودش رو فراموش کنه و با سوپرمن متحد بشه. اما جالبه که بدونید «دایان لین» که نقش مادر سوپرمن را در این فیلم بازی میکنه قبلا در سال 2006  با بازیگر نقش بتمن یعنی «بن افلک» در فیلم Hollywoodland همبازی بوده. جالبتر اینکه داستان فیلم درباره مرگ واقعی و مرموز بازیگر سابق سوپرمن یعنی «جورج ریوز» است. از اون جالب تر اینکه افلک نقش آقای ریوز رو بازی میکرد و لین هم نقش معشوقه او یعنی «تونی مانیکس»!

  

15- مایکل شنون به جلوه های ویژه رایانه ای اعتماد نداره!

مایکل شنون به جلوه های ویژه رایانه ای اعتماد نداره!

«مایکل شنون» بازیگر نقش «ژنرال زاد» در فیلم "مرد پولادین" است و انصافا هم از خبیث های قابل قبول فیلم های کمیک بوکی بوده. ضمنا شاید براتون جالب باشه که قبلا در فیلم "پرل هاربر" با بن افلک بازی کرده. همچنین در فیلم کمیک بوکی "جونا هکس" هم بوده. در هر حال او وقتی داشت در مرد پولادین بازی میکرد اصلا باورش نمیشد که قراره به طور قانع کننده ای در فیلم پرواز کنه! خودش گفته:"من از CGI خوشم نمیاد. اولین شاتی که انجام دادم این بود که از سفینه میام بیرون . البته سفینه که نبود. یه سری پلکان چوبی بود که رنگ سبز بهش زده بودن و  قرار بود بعدا بشه سفینه. بعدش ازش اومدم بیرون تا پرواز کنم. واقعا میگفتم یعنی اینجوری میخوان پرواز کردن منو نشون بدن؟ فکر میکردم هیچ کس این صحنه ها رو جدی نمیگیره. میخواستم برم خونه و بشینم گریه کنم! خیلی ناراحت بودم".

 

14- بن افلک سوپرمن!

 بن افلک سوپرمن

«بن افلک» که در حال حاضر نقش بتمن رو در فیلم های دی سی بازی میکنه، از 9 سالگی تصمیم گرفت بازیگر بشه. در 16 سالگی هم در یک تبلیغ بازرگانی از  Burger King ظاهر شد. او نقش کمیک بوکی زیاد بازی کرده. یکی بار سال 2003 نقش «بی باک» (Daredevil) رو بازی کرد. اما همانطور که قبلا نیز در این مقاله گفته شد، او سال 2006 در فیلم تحسین شده Hollywoodland نقش سوپرمن رو هم بازی کرده! این فیلم درباره زندگینامه واقعی آقای «جورج ریوز» است که سالها پیش نقش سوپرمن را در سریال تلویزیونی بازی میکرد ولی ناگهان دست به خودکشی زد (برای اشنایی با او ، این مقاله را بخوانید). البته در فیلم میبینیم که یک کارآگاه خصوصی تلاش میکنه بفهمه خودکشی کرده یا به قتل رسیده. در هر حال بن افلک تنها بازیگر تاریخ سینماست که هم نقش سوپرمن رو بازی کرده و هم بتمن!

 

13- جرمی ایرونز نقش دو قلوی خودش رو بازی کرده!

جرمی ایرونز نقش دو قلوی خودش رو بازی کرده!

«جرمی ایرونز» بازیگری هستش که الان مدتیه داره نقش «الفرد پنی ورث» دستیار باوفای بتمن را در فیلم های دنیای سینمایی دی سی بازی میکنه. او بازیگر بزرگیه و بارها هم جایزه گرفته. مثلا 1991 برای فیلم Reversal of Fortune اسکار گرفت، سه تا جایزه "امی" برده" و یک بار هم به خاطر فیلم The Real Thing برنده جایزه "تونی" شده. او انقدر بازیگر ماهریه که یک بار در فیلم "شباهت کامل" (Dead Ringer) نقش برادر دوقلوی خودش رو بازی کرد! یعنی در فیلم دو نقش داشت: خودش و برادر دو قلوی خودش!

dead ringer فیلم

کارگردانش آقای «دیوید کرانبرگ» هستش که به ساختن فیلم های عجیب و غریب شهرت داره. داستانش گفته میشه واقعی بوده و  درباره دو برادر دو قلو هستش که هر دو متخصص زنان و زایمان هستند. ولی یکی از این برادر ها هر وقت زنی رو اغوا میکنه و فریب میده ، اونا رو میفرسته سراغ داداشش که خجالتیه و همیشه تو خودشه. اونا هم که متوجه نمیشن چون هر دوشون شبیه به هم هستند ولی این وسط یک خانم بازیگر متوجه قضیه میشه و ...

 

12- جسی آیزنبرگ تو یه تبلیغ ضایع بازی کرده!

جسی آیزنبرگ تو یه تبلیغ ضایع بازی کرده!

«جسی آیزنبرگ» بازیگر خوبیه ولی حتی اون متعصب ترین هواداران دی سی هم اعتراف میکنند ربطی به نقش «لکس لوثر» نداشت و گزینه خوبی برای این نقش نبود. خودش هم گفته که نمیدونه چرا برای این نقش انتخابش کردن. در هر حال شاید ندانید که ایشون سال 2002 در تبلیغی برای شرکت Dr Pepper  حاضر شد که در آن در یک سوپرمارکت زیر یک عالمه جنس گیر میکنه و بعدش بچه های امداد و نجات سر میرسن و برای اینکه آزادش کنند مجبور میشن شلوارش رو در بیارن ! اونم بیچاره تصاویرش از تلویزیون پخش میشه و آبروش میره! من براتون ویدئوش رو پیدا کردم. میتونید اینجا اون رو تماشا کنید.

  

11- چیزی نمونده بود که رابی نقش هارلی کوئین رو از دست بده!

چیزی نمونده بود که رابی نقش هارلی کوئین رو از دست بده

خانم «مارگت رابی» نقش «هارلی کوئین» را در فیلم های دی سی بازی میکنه و موفق هم بوده. او در فیلم "جوخه خودکشی" با «ویل اسمیت» همبازی بود. اما یک سال قبل از اون هم با ایشون در فیلم Focus همبازی بود. رابی همچنین گفته که چیزی نمونده بود نقش هارلی کوئین رو از دست بده. یعنی یه شب رفته بوده مهمونی که برمیگرده میبینه نزدیک به 100 تماس ناموفق باهاش گرفتن! مسئول برنامه هاش براش پیغام گذاشته بوده که فردا قراره برای هارلی کوئین تست بازیگری بده ( به همراه ویل اسمیت). اگر هم نیاد نقش رو از دست میده. در نتیجه او به سرعت و هر چی دستش اومده رو گذاشته داخل چمدون و با هواپیما اومده نیویورک تا تست بده.

 

10- ویل اسمیت به خاطر فرار از مالیات تحت پیگرد قانونی قرار داشته!

ویل اسمیت - ددشات

«ویل اسمیت» با نقش های کمیک بوکی بیگانه نیست و در دنیای سینمایی دی سی هم نقش «ددشات» را در سری فیلم های "جوخه خودکشی" بازی میکنه. اما جالبه که بدونید او از 20 سالگی تو کار موسیقی و آواز بوده و گروه رپ دو نفره Jazzy Jeff and The Fresh Prince را تشکیل داده بود که سال 1988 برنده جایزه "گرمی" هم شد. ولی بعد از مدتی مقامات اداره مالیات افتادند دنبالش و چون مالیاتش رو پرداخت نکرده بود ، 2.8 میلیون دلار جریمه اش کردند! ولی اسمیت شانس آورد که در سریال کمدی The Fresh Prince of Bel-Air بازی کرد و بعدشم پیشنهادهای سینمایی بهش شد و در نتیجه تونست جریمه رو پرداخت کنه! یک نکته هم درباره نقشش ددشات در جوخه خودکشی بگم که آقای اسمیت برای اینکه آماده این نقش بشه مدتی رو با "سپاه تفنگداران دریایی آمریکا" (Us Marines Corps) تمرین کرد!

 

9- وایولا دیویس از اقوام مایک کولتر هستش!

مایک کولتر - ویولا دیویس

«وایولا دیویس» که نقش «آماندا والر» را در سری فیلم های "جوخه خودکشی" ایفا میکنه از یک نسبت فامیلی با «مایک کولتر» (بازیگر نقش لوک کیج در سریال های مارول/نتفلیکس) داره! البته اونا در کودکی در شهرهای دور از هم زندگی میکردند. درباره دیویس این رو هم بدونید که ایشون اولین بازیگر سیاه پوست هستش که تونسته هر سه جایزه معتبر بازیگری رو ببره. یعنی سال 2015 برای How to Get Away with Murde جایزه "امی" برد. سال 2017 برای فیلم Fences اسکار گرفت و البته دو جایزه "تونی" هم داره.

 

8- گدوت موقع فیلمبرداری واندروومن باردار بود!

 گدوت موقع فیلمبرداری واندروومن باردار بود!

خانم «گل گدوت» خودش اعتراف کرده اولش مدل لباس بوده و وقتی بازیگر شد زیاد موفق نبود . به طوری که میخواست بازیگری رو کنار بذاره. زمانی هم که زک اسنایدر ایشون رو برای نقش واندرومن در فیلم "بتمن علیه سوپرمن" انتخاب کرد واقعا شوکه شده! در هر حال وقتی قرار شد که فیلمبرداری مجدد (reshoots) برای فیلم "واندروومن" صورت بگیره، وارنر از خانم «گل گدوت» خواست تا دوباره سر صحنه فیلمبرداری ظاهر بشه. اما مشکل اینجا بود که ایشون 5 ماه بود که حامله شده بود! بنابراین یک پارچه سبز رنگ روی شکم او گذاشتند تا بعدا توسط رایانه حذف بشه. گفته میشه در این حالت گدوت مجبور بود خیلی کارهای سختی حین فیلمبرداری  بکنه ولی خدا رو شکر که بچه سالم به دنیا آمد (اسمش رو گذاشتند Maya. ضمنا گدوت یه دختر دیگه هم داره).

 

7- کریس پاین به ویلیام شاتنر نامه نوشته

 کریس پاین به ویلیام شاتنر نامه نوشته

«کریس پاین» بازیگر با استعدادی هستش که در فیلم "واندروومن" نقش «استیو ترور» رو عالی بازی کرد و باعث شد تا تماشاچی با این کاراکتر ارتباط برقرار کنه. اما او مدتیه در سری فیلم های جدید "پیشتازان فضا" (Star Trek) هم نقش نسخه جوان تر شخصیت معروف «جیمز تی کرک» (James T. Kirk)  رو بازی میکنه که در سریال کلاسیک "پیشتازان فضا" این نقش رو «ویلیام شاتنر» بازی میکرد. البته شاتنر خیلی ناراحت شد که سازندگان سری جدید فیلم های پیشتازان فضا از او دعوت نکرده اند تا در این فیلم حضور داشته باشه. تا اینکه کریس پاین بهش نامه نوشت و گفت: "ببین، من یک بازیگر هستم و این نقش رو که شما خلق کردی به من دادند ولی قصد ندارم جایگاه تو را غصب کنم. تو کاپیتان کرک اریجینال هستی . من فقط دارم سعی میکنم نقشم رو خوب بازی کنم". شاتنر هم در جواب به پاین گفت: "برایت آرزوی موفقیت میکنم".

 

6- مادر واندروومن یک بازیگر بین المللی است!

 مادر واندروومن یک بازیگر بین المللی است!

«کانی نیلسن» (Connie Nielsen) که نقش مادر پرنسس دایانا را در فیلم Wonder Woman بازی کرد، یک بازیگر بین المللی است که در کشور دانمارک به دنیا آمده ولی ابتدا در فیلم های ایتالیایی و فرانسوی بازی میکرد. اولین فیلم او در آمریکا، "وکیل مدافع شیطان" (1997) نام داشت که در آن با «کیانو ریوز» همبازی شد . سپس در فیلم معروفی همچون "گلادیاتور" هم به ایفای نقش پرداخت. ضمنا این رو هم باید بدونید که ایشون علاوه بر انگلیسی و دانمارکی به زبان های فرانسه، ایتالیایی ، نروژی، اسپانیولی و سوئدی هم تسلط داره!

 

5- جیسون ماموآ صورتش در یک دعوا کافه ای زخمی شده!

 جیسون ماموآ صورتش در یک دعوا کافه ای زخمی شده!

«جیسون ماموآ» بازیگر نقش «آکوامن» در فیلم های دی سی میباشد. او قبلا به خاطر حضور در فیلم "کونان بربر"  و همچنین سریال "بازی تاج و تخت " شناخته میشد. ولی در کل بازیگر مطرحی نبود. خودش گفته این زک اسنایدر بود که با انتخاب او در نقش آکوامن حرفه اش را دوباره احیا کرد. در هر حال، ایشان برخلاف نقش های خفنی که بازی میکند قبلا یک پسرخوشگل به حساب می آمد (بیخود نیست که دو سال در سریال Baywatch: Hawaii حضور داشت!) . ولی یک بار در سال 2008 در یک کافه با فردی دعواش میشه و صورتش 140 تا بخیه میخوره! به همین خاطر روی ابروی چپ او جای زخم دیده میشود. از اون موقع بود که ظاهرش فرق کرد و بیشتر برای نقش های خفن و خشن مناسب شد.

 

4- بازیگر نقش فلش در دوران کودکی لکنت زبان داشت!

بازیگر نقش فلش در دوران کودکی لکنت زبان داشت!

«ازرا میلر» بازیگر نقش «فلش/بری الن» در فیلم های دی سی وقتی بچه بود لکنت زبان داشت. وقتی 6 سالش بود معلم مهد کودک او بهش پیشنهاد کرد که برای اینکه بر مشکلش پیروز بشه آموزش اپرا ببینه ! خود میلر گفته که گفتار درمانی میرفته ولی اصلا بهش کمکی نمیکرده ولی حضور در کلاس اپرا بهش کمک زیادی کرد چون لکنت زبانش از مقدار نفسی که موقع حرف زدن میکشید ناشی میشد و اپرا بهش کمک کرد نفس کشیدنش رو تحت کنترل دربیاره. میلر وقتی بچه بود در the Metropolitan Opera آواز خوند و بعدش کلاس های بازیگری رفت . اولین فیلمش Afterschool بود (سال 2008) که اثری مستقل به حساب میاد.

 

3- جو مورتون  در ساخت سایبورگ تخصص داره!

ترمیناتور 2

اقای «جو مورتون» (Joe Morton)  در دنیای سینمایی دی سی نقش «سیلاس استون» رو بازی میکنه که پدر «ویکتور استون» ملقب به «سایبورگ» هستش . او در اریجین یا نحوه تبدیل   شدن پسرش به سایبورگ نقش داره . اما جالبه که بدونید قبلا در شاهکاری به نام "ترمیناتور 2" که سال 1991 ساخته شد، نقش یک مهندس رو بازی میکنه که داره روی سیستمی کار میکنه که قراره در آینده به "اسکای نت" تبدیل بشه و این سیستم مسئول ساخت سایبورگ های قاتل موسوم به ترمیناتور هستش! انگار ایشون در ایفای نقش هایی که منجر به خلق سایبورگ میشن تخصص داره!

 

2- حضور افتخاری زک اسنایدر در فیلم واندرومن!

 حضور افتخاری زک اسنایدر در فیلم واندرومن!

ما میدونیم که مارول استاد حضورهای افتخاری یا کامئو (Cameo) هستش و به خاطر همینه که «استن لی» تقریبا در تمام فیلم های مارول حداقل یه نقش کوتاه داشته. اما فیلم های دی سی هم دوست دارند کامئو داشته باشند. اون عکسی که مربوط به جنگ جهانی میشد و در فیلم "بتمن علیه سوپرمن" دیدیم رو یادتونه؟ اون عکس در اولین روز فیلمبرداری فیلم "واندروومن" گرفته شده . اما جالبه که بدونید اون سربازی که در پس زمینه دیده میشه آقای «زک اسنایدر» هستش (آره همون معمار دنیای سینمایی دی سی و کارگردان "مرد پولادین" و "بتمن علیه و سوپرمن")!

 

1- بن افلک قرار بود مرد پولادین رو بسازه!

بن افلک قرار بود مرد پولادین رو بسازه!

حالا که صحبت از زک اسنایدر شد باید بهتون بگم که گزینه اصلی ساخت فیلم "مرد پولادین" در سال 2010 آقای «بن افلک» بود! اون موقع فیلم The Town از افلک ساخته شده بود و تحسین آمیز هم شده بود . بنابراین وارنر به شدت دوست داشت افلک مرد پولادین رو بسازه ولی ایشون گفت علاقه ای به این کار نداره. بعدش وارنر رفت سراغ زک اسنایدر! و جالب اینکه مدتی بعد زک اسنایدر بن افلک رو برای نقش بتمن انتخاب کرد! دنیای کوچیکیه، نه؟!

 

 مهدی ترابی مهربانی

مهدی ترابی مهربانی 

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی مارول نمیدانستید

15 فن تئوری برتر درباره DCEU که ممکنه درست باشند!

رتبه بندی بازیگران نقش بتمن (BATMAN)

10 بازیگر زن برتر فیلم های ابرقهرمانی

10 بازیگر که چند نقش کمیک بوکی بازی کردند‎

15 بازیگر بزرگی که هم در فیلم های مارول بوده اند هم در فیلم های دی سی!

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

15 ستاره سینما که قرار بود در فیلم های دی سی حضور داشته باشند

15 ستاره سینما که قرار بود در فیلم های مارول حضور داشته باشند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mobin.md
#1 mobin.md 1396-11-12 11:58
عالی بود استاد
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1396-11-12 12:12
به نقل از mobin.md:
استاد بابت اسپم معذرت ولی ایستراگ های ثور رو امروز میزارین

انشاله . اره احتمالا امروز
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1396-11-12 12:15
کلیپ شگفت انگیز از فیلم پلنگ سیاه:
www.aparat.com/v/lzBja
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1396-11-12 12:16
تریلر جدید فیلم پلنگ سیاه (عالیه)
www.aparat.com/v/OJa4W
نقل قول کردن
tab
#5 tab 1396-11-12 12:24
مقاله عالی بود،اصلا می مونم این اطلاعات رو از کجا می یاریید.
آقای ترابی جواب اینکه چرا تونی به ثور گفت point break رو دادم برید ببینید درسته یا نه.
نقل قول کردن
alihdz
#6 alihdz 1396-11-12 13:07
به نقل از tab:
مقاله عالی بود،اصلا می مونم این اطلاعات رو از کجا می یاریید.
آقای ترابی جواب اینکه چرا تونی به ثور گفت point break رو دادم برسد ببینید درسته یا نه.

بهش لقب داد دیگه اینکه سوال نداره
الان شده تا حالا سوال بشه چرا مری جین به پیتر گفت تایگر؟؟
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1396-11-12 13:18
اولین ویدئو از فصل دوم سریال لژیون منتشر شد
www.aparat.com/v/jyU52
نقل قول کردن
mobin.md
#8 mobin.md 1396-11-12 13:30
به نقل از mtm:
به نقل از mobin.md:
استاد بابت اسپم معذرت ولی ایستراگ های ثور رو امروز میزارین

انشاله . اره احتمالا امروز


ممنون استاد.یه تشکر ویژه هم از شما و دیگر نویسنده های سایت بکنم باید بگم 80درصد اطلاعاتم رو از سایت شما بدست آوردم من خیلی به کمیک علاقه نداشتم فقط فیلمارو نگاه میکردم ولی سایت شما باعث شد که به کمیک علاقه مند بشم و اطلاعاتم رو به سایت شما مدیونم
نقل قول کردن
tab
#9 tab 1396-11-12 13:32
به نقل از alihdz:
به نقل از tab:
مقاله عالی بود،اصلا می مونم این اطلاعات رو از کجا می یاریید.
آقای ترابی جواب اینکه چرا تونی به ثور گفت point break رو دادم برسد ببینید درسته یا نه.

بهش لقب داد دیگه اینکه سوال نداره
الان شده تا حالا سوال بشه چرا مری جین به پیتر گفت تایگر؟؟

تایگر دلیلی نداره ولی point break یه جورایی ایستراگه.تونی به ثور لقب point break داد به خاطر اینکه شبیه یکی از شخصیت های فیلم point break با بازی پاتریک سوایزی هستش.خود آقای ترابی هم تایید کردن می تونی تو نظرات پست برسی و تحلیل تریلر اول انت من و واسپ ببینی.پوستر فیلم رو هم اونجا گذاشتم،اگه ببینیش متوجه شباهت می شی.
نقل قول کردن
hassan91
#10 hassan91 1396-11-12 14:20
وقتی اسم چوخه خودکشی میاد مور مورم میشه :-x
ولی کارای بن افلک خیلی جالبه، ماشالله سینوسی میره جلوه. اصن نمیدونستم نقش سوپرمن رو بازی کرده :o البته اون فیلم زندگی نامه بود زیاد توفیقی نداره، ولی بن افلکم جونش در میره واسه نقش ابرقهرمانی.
جسی آیزنبرگ :lol: :D خودش از نقشش شاکیه اونوقت برخی از دوستان میگن نقشش عالیه :-?
نقل قول کردن
superhero123
#11 superhero123 1396-11-12 17:47
به نقل از hassan91:

جسی آیزنبرگ :lol: :D خودش از نقشش شاکیه اونوقت برخی از دوستان میگن نقشش عالیه :-?

توجهی نکن. بعضی ها حرف مفت زیاد میزنن. از نظر بعضی ها همه فیلم های دی سی شاهکارن و همه بازیگرانش هم خدا! کلا از نظرشون دی سی هرگز فیلم حتی متوسط نساخته ، نمیسازه و نخواهد ساخت. فقط شاهکار :lol:
هر کی هم نظرش این نیست یا ضد دی سی و متعصبه یا از دیزنی پول گرفته :D
نقل قول کردن
Diana Prince
#12 Diana Prince 1396-11-26 17:39
با سلام به تمامی اعضای سایت.
اول بابت اسپم معذرت میخوام ولی از وقتی که دیدم در چند مقاله قبل گفته بودین چکش جدید ثور احتمالا استورم بریکر هست و با دسته ای از جنس چوب گروت چند تا سوال مهم و خیلی مهم دارم لطفا پاسخ بدین :
در این مورد سه تا سوال داشتم :
1- اینکه ایا ثور میتونه با این چکش جدیدش پرواز کنه؟؟!!
2- اینکه با توجه به اینکه گفتین دسته این چکش جدید با چوب گروت ساخته میشه ( خوب در فیلم محافظین کهکشان 1 هم دیدیم که گامورا با یک شمشیر معمولی دست گروت رو به راحتی قطع کرد و البته دیدیم که تیر اسلحه به راحتی به چوب گروت اسیب میزد.) ، خوب به نظرتون چوب گروت یکم برای استفاده در دسته چکش ثور ضعیف نیست؟!؟!
و 3 - اینکه امکان داره از قدرت سنگ بینهایت حقیقت ( ایتر ) برای ساخت چکش ثور استفاده کنند؟؟!!( اخه به تصویر 1 که دقت کنین میبینین که داخل دستگاهی که ثور داره باهاش چکشش رو میسازه یک شیئی هست که خیلی شباهت داره با شیئ موجود در تصویر 2 ،یعنی همونی که کاپیتان داره ازش محافظت میکنه و گفتین ممکنه سنگ ابدیت روح باشه.!!!)
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#13 Captain Steve Lover 1396-11-26 19:06
مقاله بسیار زیبا بود...اون حضور زک در‌ww خیلی باحال بود...و اینکه بن افلک قرار بود نقش سوپرمن رو بازی کنه یا مرد پولادین رو بسازه واقعا عجیب بود برام...
با تشکر از استاد ترابی بابت مقاله خوبشون...
....
اسپم مهم!:
متا اسکور نهایی فیلم پلنگ سیاه با ۴۶ نقد مثبت و بدون هیچ نقد متوسط و منفی شد ۸۷
همچنین راتن تومیتوز با نزدیک به ۲۰۰ نقد نمره ی ۹۷ رو به فیلم داده...که شاید نهایتا به نمره بالاتر یا پایین تر بیاد که فرق زیادی نمیکنه...
نقل قول کردن
Diana Prince
#14 Diana Prince 1396-11-26 19:17
چرا کسی جواب نمیده من که هر چی سوال پرسیدم کسی جواب نداده.
کامنت 12 ، جواب بدین لطفا.
نقل قول کردن
مرتضی رئیسی
#15 مرتضی رئیسی 1396-11-26 22:46
به نقل از Diana Prince:
با سلام به تمامی اعضای سایت.
اول بابت اسپم معذرت میخوام ولی از وقتی که دیدم در چند مقاله قبل گفته بودین چکش جدید ثور احتمالا استورم بریکر هست و با دسته ای از جنس چوب گروت چند تا سوال مهم و خیلی مهم دارم لطفا پاسخ بدین :
در این مورد سه تا سوال داشتم :
1- اینکه ایا ثور میتونه با این چکش جدیدش پرواز کنه؟؟!!
2- اینکه با توجه به اینکه گفتین دسته این چکش جدید با چوب گروت ساخته میشه ( خوب در فیلم محافظین کهکشان 1 هم دیدیم که گامورا با یک شمشیر معمولی دست گروت رو به راحتی قطع کرد و البته دیدیم که تیر اسلحه به راحتی به چوب گروت اسیب میزد.) ، خوب به نظرتون چوب گروت یکم برای استفاده در دسته چکش ثور ضعیف نیست؟!؟!
و 3 - اینکه امکان داره از قدرت سنگ بینهایت حقیقت ( ایتر ) برای ساخت چکش ثور استفاده کنند؟؟!!( اخه به تصویر 1 که دقت کنین میبینین که داخل دستگاهی که ثور داره باهاش چکشش رو میسازه یک شیئی هست که خیلی شباهت داره با شیئ موجود در تصویر 2 ،یعنی همونی که کاپیتان داره ازش محافظت میکنه و گفتین ممکنه سنگ ابدیت روح باشه.!!!)

استورم بریکر در حقیقت پتک بتا ری بیل هستش که بله قابلیت پرواز داره، ولی این امکان هم وجود دارد که در جنگ بینهایت این قابلیت رو نداشته باشه. پس باید صبر کنیم تا فیلم اکران بشه تا متوجه بشیم.
سوال دومتون هم الان که نمیشه قاطعانه چیزی گفت ولی این احتمال زیاده که به شیوه مخصوصی پتک جدید ساخته بشه و شاید پشکل اینه که تصویر ذهنی ایجاد شده که وقتی قسمت فلزی پتک آماده شد گروت میاد بهش دسته چوبی اضافه می کنه که من فکر نمی کنم اینقد ساده باشه قضیه


آقای ترابی تشکر بابت مقاله. مقاله های این سایت در بین تمام سایت های ایرانی نظیر نداره.
نقل قول کردن
hassan91
#16 hassan91 1396-11-26 23:17
کاش همون بن افلک کارگردان مرد پولادین میشد، حیف شد.
فیلم جاستیس لیگ هم که خیلی لوس و لوده بود، اصن بازیا حس نداشت، نمیشد احساسشون کرد. اصن من نفهمیدم استپان ولف از کجا اومد، کی بود، مادر باکس چیه، چه نقشی تو داستان داره و .... :-* تیتراژ بعد از فیلم چه ربطی به جاستیس لیگ داشت آخه :D
نقل قول کردن
Navidparker
#17 Navidparker 1399-08-16 03:06
مقاله زیبایی بود واقعا استاد ترابی واقعا دستتون درد نکنه تمام گزینه ها جالب بودن :-) :-)

فقط استاد سوالی داشتم که البته به این مقاله مربوط نیست اونم اینه که قضیه اولترامن چیه؟؟این کرکتر رو یادم میاد داخل تلویزیون دیده بودم چیزی مثل پاور رنجرز بود الانم که چند وقته دیدم مارول انگار ازش کمیک میسازه وو این مسئله باعث شد کمی گیج بشم اونم اینه که این شخصیت برای مارول بوده همیشه؟؟وو اینکه آیا داستاناش به عالم اصلی مارول مرتبطه یا مثل جنگ ستارگان یه چیز یا یه دنیای جداست از دنیای اصلی مارول؟؟ممنون میشم که پاسخ بدین. :-) :-)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#18 AmirhoseinJafari2005 1399-11-13 02:46
عالی :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید