جایگزینی بازیگران فیلم های دی سی با بازیگران دنیای سینمایی مارول!

جایگزینی-بازیگران-دنیای-سینمایی-دی-سی-با-بازیگران-فیلم-های-دنیای-سینمایی-مارول

قطعاً دنیای سینمایی مارول بهترین بازیگران تاریخ را دارد، اما اگر بازیگران آن به شخصیت‌های DCEU تبدیل شوند، چه نقشی برایشان مناسب خواهد بود؟

مقدمه: DCEU به سمت آینده ای جدید پیش میرود و امیدواریم این آینده ای بسیار روشن تر باشد. این فرانچایز ابرقهرمانی قصد دارد خود را از طریق فیلم‌هایی مانند «بلک آدام» (Black Adam) بازسازی کند و محبوبیت خود را با محبوبیت رقیبش، یعنی دنیای سینمایی مارول، برابر کند. هر دوی این دو دنیای سینمایی ابرقهرمانی برای انتخاب بازیگرانشان، چه خوب و چه بد، شناخته شده هستند. برخی بازیگران پشت کاراکترهای نمادین دی سی در نقش های خود به خوبی مورد توجه قرار گرفته اند و می توانند به طور مناسب با یک بازیگر مشابه از MCU جایگزین شوند. مقالات زیر را هم بخوانید:

جایگزینی بازیگران دنیای سینمایی مارول با بازیگران فیلم های دی سی!

انتخاب هنرپیشه های ایرانی برای فیلم مرد عنكبوتی!

انتخاب بازیگران ایرانی برای فیلم انتقام جویان!

 

10- لوییس لین -کوبی اسمالدرز

لوییس لین -کوبی اسمالدرز

لوئیس لین بخشی جدایی ناپذیر از دنیای شخصیت های دی سی است، نه تنها به عنوان عشق اصلی سوپرمن، بلکه به عنوان یک گزارشگر معتبر برای دیلی پلنت. مهارت های تحقیقی او بی نظیر است و او را به یک دارایی ارزشمند برای قهرمانان دنیایش تبدیل می کند. در DCEU، او توسط امی آدامز، برای اولین بار در فیلم "مرد پولادین"، به تصویر کشیده شد. کوبی اسمالدرز، بازیگری که نقش مامور سازمان شیلد ماریا هیل را در قسمت‌های مختلف MCU و در سریال آتیِ تهاجم مخفی را دارد، یک بازیگر جایگزین عالی برای این گزارشگر معروف خواهد بود. اسمالدرز رفتاری دارد که برای ایفای نقش شخصیت لوئیس لین بسیار مهم است و آنهم این است که در کارش جدی است و با کسی شوخی ندارد و ثابت کرده است که می‌تواند برجسته باشد، حتی در حالی که در کنار بازیگران بزرگی قرار بگیرد.

 

9- فلش - تام هالند

فلش - تام هالند

بری آلن، با نام مستعار فلش، سریع ترین مرد زنده و عضو جدایی ناپذیر لیگ عدالت است. این شخصیت توسط ازرا میلر به تصویر کشیده شده است که علیرغم جنجال‌های اخیر، همچنان قرار است در سال آینده در نقش این ابرقهرمان در فیلم The Flash ظاهر شود، فیلمی که نوید بازسازی DCEU فعلی را می‌دهد و فرنچایز را برای رشد در آینده آماده می‌کند. تام هالند، با موفقیت شگفت انگیز در "راهی به خانه نیست"، که پردرآمدترین فیلم مرد عنکبوتی است تا به امروز، بری آلن فوق العاده ای برای DCEU خواهد بود. به نظر می رسد که تصویر سینمایی کنونی فلش بسیار تحت تأثیر نسخه پیتر پارکر تام هالند قرار گرفته است و اگر بازیگر مرد عنکبوتی این نقش را بازی کند، که به عنوان یک امتیاز اضافی، سابقه بسیار کمتر و بحث برانگیزتری نسبت به میلر دارد، شخصیتی جذاب تر خواهد بود.

 

8- هارلی کویین - فلورنس پیو

هارلی کویین - فلورنس پیو

هارلی کویین به یکی از شناخته شده ترین چهره ها در DCEU تبدیل شده است. این شخصیت که توسط مارگو رابی به تصویر کشیده شده است، که اخیراً در فرنچایز "جوخه انتحار" به اندازه و اهمیت خود بتمن و سوپرمن ظاهر شده است. به این ترتیب، این شخصیت به عنوان یکی از مهم ترین شخصیت ها در فرانچایز گسترده ابرقهرمانی در نظر گرفته می شود. و اما فلورنس پیو یک بازیگر عالی برای هارلی کویین خواهد بود. به عنوان یلنا بلووا، پیو یکی از بازیگران فیلم آینده Thunderbolts خواهد بود که انتظار می‌رود برداشت مارول از این تیم شبیه به جوخه انتحاری باشد. و با بازی های فوق العاده ای که او به نمایش گذاشته است، مانند "میدسومار" و "لیدی مکبث" و "زنان کوچک"، پیو مطمئناً می تواند انتخاب مناسبی برای ایفای نقش این شخصیت باشد.

 

7- جوکر - اندی سرکیس

جوکر - اندی سرکیس

جوکر نمادین ترین شخصیت شرور در دنیای دی سی است و چندین اقتباس مختلف را در لایو اکشن تجربه کرده است. جوکر رسمی کنونی DCEU توسط جرد لتو به تصویر کشیده می‌شود که اولین و آخرین حضور خود در فیلم "جوخه انتحاری" در سال 2016 را انجام داد، اگرچه این بازیگر برای لیگ عدالت زک اسنایدر بازگشت که نمیتوان آن را cannon به حساب آورد. اگرچه او اخیراً به عنوان یک شخصیت کاملاً متفاوت بتمن به دی سی ملحق شد (نقش آلفرد پنی ورث)، اما اگر این فرصت بهش داده شود، اندی سرکیس یک جوکر فوق العاده خواهد بود. این بازیگر قبلاً توانایی خود را در به تصویر کشیدن شخصیت‌های پیچیده با بازی‌هایش در نقش گولوم در "ارباب حلقه‌ها" و  یولیسیس کلا  در "پلنگ سیاه" ثابت کرده است و مطمئناً به‌عنوان دشمن اصلی شوالیه تاریکی، طرفداران حیرت زده می کند.

 

6- شزم - رایان رینولدز

شزم - رایان رینولدز

شزم، ابرقهرمان کودکانهی زکری لی‌وای ثابت کرده است که یکی از باثبات‌ترین شخصیت‌های این مجموعه است و می‌تواند یکی از رهبران DCEU باشد. با حضور آینده‌اش در "شزم! خشم خدایان" که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های آینده نزدیک DCEU است، آینده برای ابرقهرمان بامزه او روشن به نظر می‌رسد. اگرچه هنوز به طور رسمی بخشی از MCU نیست، اما رایان رینولدز آماده است تا با "ددپول 3" به این فرنچایز بپیوندد، جایی که او نقش یک قهرمان کمدی مشابه را بازی می‌کند، البته بسیار بدتر از شزم. رینولدز مطمئناً پتانسیل کمدی خود برای ایفای نقش چنین قهرمان سرگرم کننده ای دارد و انتخاب بازیگری عالی برای این شخصیت خواهد بود.

 

5- سایبورگ - دونالد گلاور

سایبورگ - دونالد گلاور

سایبورگ سابقه ی پر مشکلی با DCEU داشته است، عمدتاً به دلیل مشکلات پشت صحنه بین بازیگر این نقش یعنی ری فیشر و کارگردان جاس ویدون در فیلم لیگ عدالت بود. علیرغم محبوبیت این شخصیت، هیچ اعلامیه ای مبنی بر حضور فیشر به عنوان سایبورگ در پروژه های آینده DCEU منتشر نشده است. دونالد گلاور، که در نقش آرون دیویس در "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" نقش آفرینی کرد، بهترین ستاره برای زنده کردن شخصیت سایبورگ در سینما خواهد بود. گلاور طرفداران زیادی دارد که اغلب آرزو داشتند او را در نقشی ابرقهرمانی مثل مایلز مورالز ببینند و بدون شک اگر ایفای نقش چنین شخصیتی به او داده شود طرفداران را به وجد می آورد.

 

4- آکوامن - کریس همسورث

آکوامن - کریس همسورث

آکوامن جیسون موموآ یکی از معدود کارهای به چشم آمده ی DCEU بوده است. با موفقیت اولین فیلم اختصاصی خود، حضور بعدی این شخصیت در "آکوامن: پادشاهی از دست رفته" در سال 2023 تایید شد، اگرچه این فیلم، مانند بسیاری از پروژه های آینده دی سی، با درام و جنجال های پشت صحنه پر شده است. اگر بازنویسی شود، کریس همسورث از MCU انتخاب خوبی برای بازی در نقش آکوامن خواهد داشت. همسورث که خدای تندر، ثور، را برای بیش از یک دهه به تصویر کشیده است، اخیراً در فیلم "ثور: عشق و تندر"، به خوبی در ایفای نقش ابرقهرمان مردانه مملو از تستوسترون مهارت دارد. او همچنین شباهت بیشتری به ظاهر آکوامن در دنیای کمیک دارد که با نسخه موموآ از این شخصیت فاصله زیادی دارد.

 

3- واندروومن - جیمی الکساندر

واندروومن - جیمی الکساندر

درسته که بازیگرانی مثل کریس اوانز یا رایان رینولدز در بیش از یک نقش سوپرهیرویی ظاهر شده اند ولی گاهی اوقات وقتی یک نقش کمیک بوکی بازی کنی دیگه فرصت نداری تا بری سراغ یک ابرقهرمان دیگه. چون یه جورایی روی بازیگر برچسب میخوره. این اتفاق برای خانم جیمی الکساندر افتاد. ایشون در فیلم های ثور نقش لیدی سیف را بازی کرده است. ولی یکی از گزینه های اصلی برای ایفای نقش واندروومن هم بود. خودش در مصاحبه ای گفته که خیلی دوست داشت نقش واندروومن را که یکی از شخصیت های محبوبش هست رو بازی کنه ولی به خاطر قراردادی که با مارول داشت اجازه این کار رو پیدا نکرده. در هر حال به نظر که میتونست یک واندروومن خوب باشه. و اگر روزی قرار شد کسی به جای خانم گل گدوت این نقش رو بازی کنه گزینه ی ایده آلی است.

 

2- بتمن - بردلی کوپر

بتمن - بردلی کوپر

DCEU در به تصویر کشیدن بتمن تاریخچه ای پر دردسر داشته است. بن افلک در "بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت" این نقش را بازی کرد، اما از آن زمان از این نقش انصراف داد، اگرچه شایعات اخیر حاکی از آن است که ممکن است او هنوز تصمیمش قطعی نشده باشد. با این وجود، دی سی این نقش را ریکست کرده است و رابرت پتینسون این نقش را در سری فیلم های جدید بتمن به کارگردانی مت ریوز بازی می‌کند. بردلی کوپر با صداپیشگی راکت راکون در فرانچایز پرطرفدار "نگهبانان کهکشان" به مدت هشت سال، مطمئناً یک بتمن جالب خواهد ساخت. این بازیگر برنده جایزه اسکار در حال حاضر شبیه بروس وین است و به اندازه کافی نقش های اکشن را ایفا کرده است تا بتواند خود را در به تصویر کشیدن ابرقهرمانی چون بروس وین ثابت کند. قدرت ستاره ای و خوش نامی او مطمئناً تماشاگران را به سمت هر فیلمی با این بازیگر می کشاند که بدون شک یک شوالیه تاریکی عالی خواهد بود.

 

1- سوپرمن- سباستین استن

سوپرمن- سباستین استن

قرار بود سوپرمن، شخصیت اصلیِ DCEU باشد، هنری کویل نقش مرد پولادین را برای سه فیلم از سال 2013 به تصویر کشیده است (البته در صحنه پس از تیتراژ "بلک آدام" هم حضور دارد). با این حال، آینده این شخصیت در این فرنچایز مبهم مانده است، زیرا به نظر می‌رسد کویل به هیچ پروژه‌ قطعی وصل نیست. سباستین استن، بازیگر باکی بارنز MCU، یک سوپرمن فوق العاده خواهد ساخت. استن تجسم بسیاری از ویژگی های فیزیکی یک ابرقهرمان را دارد اما به اندازه کافی انسانیت خود را حفظ می کند تا مخاطبان بتوانند با شخصیت های او ارتباط برقرار کنند. از آنجایی که این بازیگر به اثبات تطبیق پذیری خود با پروژه های مختلف جدید ادامه می دهد، دشوار است که از او سوپرمن بی نظیری را مشاهده نکنیم.

 

نظر شما چیست؟ آیا با این گزینه ها موافقید؟ اگر شما بودید کدام بازیگران مارول را با بازیگران دی سی معاوضه میکردید؟

 

امیرحسین طاهری

(aht)

منبع: ScreenRant

 All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

جایگزینی بازیگران دنیای سینمایی مارول با بازیگران فیلم های دی سی!

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

15 بازیگر دنیای سینمایی مارول که ابتدا برای یک نقش دیگر تست داده بودند!

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی دی سی (DC FILMS)

15 دفعه ای که نزدیک بود بازیگران از نقش های ابرقهرمانی کنار بکشند!

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

انتخاب هنرپیشه های ایرانی برای فیلم مرد عنكبوتی!

انتخاب بازیگران ایرانی برای فیلم انتقام جویان!

رتبه بندی بازیگران نقش بتمن (BATMAN)

برترین بازیگران فیلم های مارول

15 بازیگر فیلم های کمیک بوکی که خودشان صحنه های بدل کاری را اجرا کردند!

15 ستاره سینما که قرار بود در فیلم های دی سی حضور داشته باشند

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

20 بازیگری که نقش بیش از یک شخصیت را در MCU ایفا کرده اند

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

15 قانونی که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی باید رعایت کنند

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی مارول نمیدانستید

15 ایستراگ برتر فیلم های مارول

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی دی سی نمیدانستید

15 بازیگر بزرگی که هم در فیلم های مارول بوده اند هم در فیلم های دی سی!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

aht
#1 aht 1401-08-15 16:34
اگر من مدیر dcu بودم....

سوپرمن:هنری کویل
لوییس لین:کوبی اسمالدرز
.......................................................
بتمن:رابرت پبنتسون
کت وومن:اما استون
جوکر:واکین فینیکس
جیمز گوردن:گری اولدمن
هارلی کوئین :مارگوت رابی
و....
........................................................
فلش:تام هالند
....................................................
اکووامن:کریس همورث
..................................................
سایبورگ:دونالد گلوبر
.............................‌‌‌....................
واندروومن :جیمی الکساندر
..................................................
در موردفانوس سبز و بقیه هم چندان نظری ندارم
ولی این لیست مورد علاقه من بود
نقل قول کردن
hassan91
#2 hassan91 1401-08-15 16:40
با سلام مقاله ی جالبی بود.
در کل دی سی در زمینه انتخاب بازیگر مخصوصا تو همین DCEU هم خیلی نتونسته درست عمل کنه. مثالش همین اکوامن که ادم واقعا ظاهرش رو اولین بار ببینه بیشتر ادم فکر میکنه جنایتکاره.
به هر حال من خودم به شخصه دوست داشتم و دارم که یه روزی ویلم دفو نقش جوکر رو بازی میکرد. (خوب دیگه جزو بازیگر MCU محسوب میشه). خودشم دوست داره بازی کنه و اینکه خودشم میگه همه همینو بهش میگن :)
آلفرد مولینا هم میتونست نقش پنگوئن رو بازی کنه. اون فرم ظاهریش هم بهش میخوره.
جف بریجز میتونست لکس لوثر خوبی باشه (ویلن مرد آهنی ۱)‌
نقل قول کردن
The Superman
#3 The Superman 1401-08-15 17:52
سلام اقای طاهری عزیز
مقاله فوق العاده جالبی بود
امیدوارم dcu مثلmcu بتونه خوب پیشرفت بکنه و ما شاهد رقابت بین این دو دنیا سینمایی باشیم :-)
نقل قول کردن
Doc Ata
#4 Doc Ata 1401-08-15 22:41
از عکس روی مقاله ، معلوم بود چقدر باحاله ;-)
9- اتفاقا توی فن آرت هایی که اکثرا دیدم خیلیاشون درباره فلش و اسپایدی بود که باهم رفیق شده بودن. چون هردوشون کلی فان و بامزه و مردم پسندن و سرپرستشون پولدار و باهوش و بدون قدرته( برای اسپایدی، ایرون من و برای فلش، بتمن).البته ممکنه که توی فیلم ها اینطور نباشه(گلاب به روتون چون من به جز واندروومن و اکوامن هیچکدوم از فیلم های دیسی رو ندیدم :oops: ) توی کمیک ها گفته شده که بری آلن استعداد کاراگاهیشو از بتمن یاد گرفته به طوری که بتمن اعتراف کرده فلش ازش توی این بهتره(!) :P . پس تام هالند از اونجایی که با اسپایدی اشنایی داره ، نقش بری آلن هم راحت تر میشه براش.
تمام این بازیگرا انقدر شباهت دارن به نقش هایی که گفته شده که آدم فکر میکنه خواهر/برادر دوقلوی این شخصیتان(مثل جیمی الکساندر و گل گدوت
نقل قول کردن
RED DEAD
#5 RED DEAD 1401-08-21 09:41
سلام استاد طاهری
عجب مقاله ای بود خیلی حال کردم
Dcu الان با جیمز گان داره خیلی قوی میشه
مارول باید حواسش رو جمع کنه
نقل قول کردن
THE PUNISER
#6 THE PUNISER 1401-08-21 13:13
به نقل از RED DEAD:
سلام استاد طاهری
عجب مقاله ای بود خیلی حال کردم
Dcu الان با جیمز گان داره خیلی قوی میشه
مارول باید حواسش رو جمع کنه

درسته که جیمز گان کارگردان خوبیه ولی هر کارگردان خوبی نمیتونه ضرورتا برنامه ریز خوبی هم باشه. ایشالا که موفق باشه ولی من شخصا اصلا چشمم آب نمیخوره. چون دی سی برای موفقیت در دنیای سینما به ابزاری نیاز داره که فاقد اوناست و از دست کسی مثل جیمز گان هم کاری ساخته نیست. ضمن آنکه جیمز گان نشون داده هر وقت نظارت روی کارش بوده تونسته فیلم های بهتری بسازه و این خودش ثابت میکنه مدیر خوبی نمیتونه باشه
نقل قول کردن
RED DEAD
#7 RED DEAD 1401-08-21 19:20
به نقل از THE PUNISER:
به نقل از RED DEAD:
سلام استاد طاهری
عجب مقاله ای بود خیلی حال کردم
Dcu الان با جیمز گان داره خیلی قوی میشه
مارول باید حواسش رو جمع کنه

درسته که جیمز گان کارگردان خوبیه ولی هر کارگردان خوبی نمیتونه ضرورتا برنامه ریز خوبی هم باشه. ایشالا که موفق باشه ولی من شخصا اصلا چشمم آب نمیخوره. چون دی سی برای موفقیت در دنیای سینما به ابزاری نیاز داره که فاقد اوناست و از دست کسی مثل جیمز گان هم کاری ساخته نیست. ضمن آنکه جیمز گان نشون داده هر وقت نظارت روی کارش بوده تونسته فیلم های بهتری بسازه و این خودش ثابت میکنه مدیر خوبی نمیتونه باشه


اینو مطمئن باش حداقل از زک اسنایدر خیلی خیلی بهتره
نقل قول کردن
Ahmed
#8 Ahmed 1402-07-26 21:43
کریس همسورث برای گرین آرزو هم خوبه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید