15 قانونی که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی باید رعایت کنند

15 قانونی که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی باید رعایت کنند

این مقاله را بخوانید تا بفهمید بازیگران نقش های کمیک بوکی چه مشقت هایی را باید تحمل کنند!

این روزها بازیگران دنیای سینما برای حضور در فیلم های ابرقهرمانی سر و دست میشکنند! چون نه تنها میتونند به ثروت و محبوبیت برسند بلکه اونقدر این ژانر کمیک بوکی پیشرفت کرده و معتبر شده که فرصت پیدا میکنند استعداد بازیگری خودشان را به رخ بکشند. ولی مساله اینجاست که به تصویر کشیدن ابرقهرمانان کمیک بوکی روی پرده نقره ای نیازمند یک سری قوانین و مشقت های خاص است که هر بازیگر باید آن را رعایت نماید. در این مقاله جالب به 15 تا از آنها میپردازیم.

 

15- فقط باید در یک یونیورس سینمایی باشند!

- فقط باید در یک یونیورس سینمایی باشند!

سال 2017 فاش شد که بازیگران اصلی فیلم های مارول قراردادی امضا کرده اند که طبق آن باید حتما در دنیای سینمایی مارول (MCU) باقی بمانند. یعنی کریس همسورث (بازیگر ثور) در یکی از مصاحبه های خودش اعلام کرد که طبق این قرارداد او اجازه ندارد وارد دنیای دی سی شود و نقش یکی از شخصیت های این شرکت با بازی کند. البته شرایط فرق میکند و برای همه یکسان نیست. یعنی قطعا مارول برای کسی مثل همسورث مقررات سختی گذاشته چون او بازیگر اصلی یک فرنچایز اختصاصی به نام ثور است. اما مثلا کسی مثل جاش برولین اجازه داشته هم در فیلم "جنگ بینهایت" در نقش ثانوس ظاهر شود و هم در فیلم "ددپول 2" نقش «کیبل» را بازی کند.

 

14- باید تن به ریشوت (Reshoot) بدهند!

باید تن به ریشوت (Reshoot) بدهند

در زبان انگلیسی یکی از معانی کلمه shoot، فیلمبرداری کردن است. بنابراین کلمه reshoot یعنی فیلمبرداری مجدد. فیلمبرداری مجدد الان در هالیوود بسیار مرسوم است. یعنی مثلا فلان پروژه دی سی قراره بین ماه های آگوست و نوامبر فیلمبرداری بشه. اما وارنر در قرارداد با بازیگران مینویسه که ممکنه بعد از این تاریخ کارگردان بخواد صحنه های جدیدی به فیلمش اضافه کنه. پس بازیگران مجبورند ریشوت را هم بپذیرند. این مساله میتونه بسیار براشون دردسر ساز بشه (حتی برای استودیوها). به طور مثال جناب هنری کویل نقش سوپرمن رو در فیلم "جاستیس لیگ" بازی کرد. بعدش رفت سر فیلمبرداری فیلم "ماموریت غیر ممکن: فال آوت". اما زک اسنایدر (کارگردان "جاستیس لیگ") برکنار شد و وارنر جاس ویدون رو مامور کرد تا یک سری ریشوت مفصل انجام بده که بیشتر اونا مربوط به سوپرمن میشد. اما مساله این بود که کویل مجبور بود برای نقش خودش تو فیلم "ماموریت غیر ممکن" ، سبیل بذاره! وارنر هم هر کاری کرد نتونست اجازه زدن سبیل کویل رو بگیره! در نتیجه کویل در ریشوت ها با سبیل ظاهر شد و بعدش به صورت دیجیتالی سبیل او را حذف کردند! نتیجه هم خیلی بد شد و همه از صورت مصنوعی سوپرمن تو فیلم "جاستیس لیگ" شاکی بودند. همچنین میگند مارول از ادریس البا (بازیگر نقش هایمدال در MCU) خواسته که در ریشوت های فیلم "ثور: دنیای تاریک" ظاهر بشه. این در حالیه که البا اون موقع به تازگی کار روی پروژه پرفشار Mandela: Long Walk To Freedom را تمام کرده بود. یعنی مجبور بوده بلافاصله پس از ایفای نقش سخت نلسون ماندلا (که 8 ماه به طول انجامیده بود) در ریشوت های مارول ظاهر بشه که براش خیلی طاقت فرسا بوده.

 

13- باید در تورهای مطبوعاتی (Press Tours) حضور پیدا کنند

 باید در تورهای مطبوعاتی (Press Tours) حضور پیدا کنند

همه هواداران عاشق این هستند که یک فیلم کمیک بوکی اکران بشه و به همین مناسبت کلی مصاحبه های مختلف با بازیگران این فیلم ها انجام بشه. بنابراین استودیوها در قرارداد خودشون با بازیگران بندی را قرار میدهند که طی آن بازیگران مجبور باشند به نقاط مختلف دنیا سفر کرده و با انجام مصاحبه های مختلف برای فیلم تبلیغ کنند. ولی این مساله واقعا میتونه برای بازیگران خسته کننده و عذاب آور باشه. شما حتما اون meme معروف بن افلک را دیده اید که موقع مصاحبه درباره فیلم "بتمن علیه سوپرمن" چه قیافه خسته و داغونی داشت! به همین دلیل بود که او و گل گدوت از مصاحبه کردن راجع به "جاستیس لیگ" روی فرش قرمز طفره رفتند. ضمن اینکه واقعا میتونه سخت باشه که آدم برای چند ماه پشت سرهم به یک سری سئوال ثابت پاسخ بده!

 

12- صورت شان دیگه مال خودشان نیست!

صورتت دیگه مال خودت نیست!

استودیوهای فیلم سازی منابع درآمد زیادی دارند. یکی از اونا ساخت اسباب بازی از روی شخصیت های فیلم های کمیک بوکی هستش که اتفاقا خیلی هم سودآوره! به همین دلیل در قرارداد بازیگران کمیک بوکی میاد که استودیو اجازه داره از صورت بازیگر برای ساخت اسباب بازی و اکشن فیگور و محصولا جانبی مثل لیوان و ... استفاده کنه! الان جوری شده که هر چی صورت فلان اکشن فیگور به بازیگر شبیه تر باشه و جزئیات بیشتری داشته باشه، قیمت بیشتری هم داره!

 

11- باید تمرینات بدنی و مهارتی زیادی انجام دهند

بسیاری از بازیگران فیلم های کمیک بوکی برای اینکه بتوانند نقش آفرینی بهتر و دقیق تری انجام دهند سعی میکنند ویژگی های جسمانی آن شخصیت را هم رعایت کنند. مثلا کسانی مثل مارگو رابی (بازیگر نقش هارلی کوئین در فیلم " جوخه خودکشی" ) یا اولیویا مان (بازیگر نقش سایلوک در فیلم "ایکس من: آپوکالیپس") مجبور شدند مهارت های زیادی را فرا بگیرند. مثلا اون صحنه ای که جوکر میذاره تا هارلی کوئین در لامبورگینی غرق بشه. برای این صحنه خانم مارگو رابی مجبور شد تا اونقدر تمرین کنه تا بتونه 5 دقیقه زیر آب نفس بکشه. او این تکنیک را از یک غواص یاد گرفت تا این صحنه طبیعی تر به نظر بیاد. خانم مان هم رفت و شمشیر بازی یاد گرفت چون شخصیت سایلوک در دنیای کمیک استاد شمشیر بازی است.

 

10- باید از نظر جسمانی برای نقش آماده شوند

 باید تمرینات بدنی و مهارتی زیادی انجام دهند

این یکی از بزرگترین و مهم ترین قوانین برای بازیگران نقش های ابرقهرمانی است. همه میدونند که مارول برای کریس پرات شرط گذاشته بوده که اگر خودش رو لاغر نکنه نمیتونه نقش استار لرد را در فیلم "نگهبانان کهکشان" بازی کنه! در نتیجه بازیگران اصلی فرنچایزهای سوپرهیرویی باید از رژیم غذایی خاص و تمرینات بدنی ویژه ای پیروی کنند تا از نظر فیزیکی شبیه به نقش خود باشند. بازیگرانی مثل هیو جکمن (بازیگر نقش ولورین) یا کریس اوانز (بازیگر نقش کاپیتان آمریکا) از سخت های تمرینات طاقت فرسای خودشون گفته اند تا بتونند شبیه به شخصیتی بشوند که هواداران در دنیای کمیک باهاش آشنا هستند. میگن اسکارلت جوهنسن از بر تن کردن لباس تنگ بلک ویدو میترسیده (چون فکر میکرده به اندازه کافی لاغر و خوش هیکل نیست که توش جا بشه!). همچنین کریستین بیل (بازیگر نقش بتمن) مجبور شده بعد از فیلم The Machinist، حسابی وزن خودش رو بیشتر کنه! (این عکس رو ببینید).

 

9- ممکنه مجبور بشوند برای سالها در یک فرنچایز گیر کنند!

ممکنه مجبور بشوند برای سالها در یک فرنچایز گیر کنند!

استودیوها مخصوصا برای بازیگران اصلی فرنچایزهای ابرقهرمانی خودشون قوانین سفت و سختی دارند. مثلا برای اینکه یه وقت به فکرشون نرسه که ول کنند و برن، باهاشون قراردادهای طولانی مدت میبندند. یعنی مثلا قرارداد حضور برای 6 فیلم یا حتی بیشتر! این واقعا میتونه برای برخی بازیگران سخت و محدود کننده باشه و بهشون اجازه نده با فراغ بال روی پروژه های دیگر کار کنند. ضمن اینکه اگر بعد از مدتی از نقش خودشون خوششون نیاد مجبورن تا آخر تحملش کنند!

 

8- باید وجهه اجتماعی خوبی برای خودشون داشته باشند

 باید وجهه اجتماعی خوبی برای خودشون داشته باشند

وقتی بازیگری وارد دنیای سینمایی مارول یا دی سی میشه باید استانداردهای خاصی رو در زمینه وجهه عمومی و اجتماعی رعایت بکنه. صاحب مارول استودیوز، دیزنی هستش و این کمپانی همیشه سعی میکنه چهره ای قابل قبول و مثبت از خودش بروز بده. یعنی دیزنی یا مثلا وارنر اصلا خوششون نمیاد بازیگران فیلم های ابرقهرمانی حرکتی در ملا عام ازشون سر بزنه که باعث بشه سرافکنده بشن! آقای رابرت داونی جونیور (بازیگر نقش مرد آهنی) قبلا مشکل اعتیاد داشت ولی چون مربوط به گذشته میشد دیزنی باهاش کاری نداشت! ولی همانطور که حتما هم میدونید چند وقت پیش جیمز گان کارگردان سرشناس هالیوودی که در چند سال گذشته با مجموعه فیلم‌های "نگهبانان کهکشان"‌ مشهور شده بود، پس از رو شدن چند توییت قدیمی، اخراج شد. این فیلمساز آمریکایی پس از رو شدن توییت‌های قدیمی که حاوی جوک‌های جنسی و توهین‌آمیز بود، از مردم عذرخواهی کرد اما آلن هورن رئیس کمپانی دیزی اعلام کرد که این کمپانی بیش از این با او همکاری نخواهد کرد! رئیس دیزنی مطالب منتشر شده در توییتر گان را خلاف ارزش‌های کمپانی دیزنی خواند و اعلام کرد که این نوع رفتارها به هیچ‌وجه قابل دفاع نیست.

 

7- باید آمادگی جایگزینی یا اخراج را داشته باشند!

باید خودشون را آماده جایگزینی یا اخراج کنند!

یکی از قوانین نانوشته برای بازیگران نقش ابرقهرمانی این است که هالیوود وفا نداره! یعنی باید خودشون رو آماده کنند که بنا به هر دلیلی کنار گذاشته بشوند و استودیو بره سراغ یکی دیگه! نمونه بارز این این قانون، فیلم های اسپایدرمن هستند. در سالهای گذشته شاهد بوده ایم که سه بازیگر مختلف به نام های توبی مگوآیر، اندرو گارفیلد و تام هالند نقش این شخصیت محبوب را بازی کرده اند. حتی گاهی اوقات بازیگران با دلخوری شدیدی از نقش های خود خداحافظی کرده اند. مثلا بازیگر معروفی همچون ادوارد نورتون پس از ایفای نقش هالک از سوی مارول کنار گذاشته شد چون میدونست ایشون به قول معروف بازیگر بدقلقی هستش که براش در آینده دردسر درست خواهد کرد. یا مثلا آقای ترنس هاوارد که در فیلم "مرد آهنی" نقش رودی رودز را بازی کرد و قرار بود در فیلم های بعدی مارول نقش ماشین جنگی رو بازی کنه ولی چون درخواست پول بیشتری کرد، از نقش کنار گذاشته و بازیگر دیگری به نام دان چیدل جایش را گرفت!

 

6- باید خیلی احتیاط کنند!

گاهی باید خیلی احتیاط کنند!

خیلی از بازیگران هستند که سعی میکنند تا جای ممکن صحنه های خطرناک را خودشان بازی کنند و نگذارند پای بدلکار به میان آید. ولی به برخی از بازیگران اجازه چنین کاری داده نمیشود! دلیلش اینه که هزینه های بیمه برای بازیگران گران قیمت بسیار بالا است و اگر خدای ناکرده براشون مشکلی پیش بیاد استودیو باید پول زیادی بابت بیمه پرداخت کنه! مثلا رابرت داونی جونیور به عنوان بازیگر نقش تونی استارک به چهره اصلی MCU تبدیل شده است و هر چقدر بیشتر در فیلم های خودش ریسک بکنه هزینه های بیمه او هم بالاتر میره. به همین دلیل خیلی وقتها استودیوها از بازیگران خواهش میکنند دست به انجام حرکات ریسکی نزنند!

 

5- باید ساعت ها سختی های گریم را تحمل کنند!

 باید ساعت ها سختی های گریم را تحمل کنند!

برخی از شخصیت های کمیک بوکی هستند که برای اینکه در دنیای سینما ظاهر بشوند باید خیلی از نظر گریم و چهره پردازی روشون کار کرد. بنابراین  بازیگران نقش های کمیک بوکی باید سختی و مشقت بکشند و ساعتها در اتاق گریم بمانند تا چهره شون آماده بشه. میشه از این بازیگران به ربکا رومین بازیگر نقش میستیک در فیلم های "مردان ایکس" یا ران پرلمن بازیگر نقش پسر جهنمی اشاره کرد که واقعا پدرشون تو اتاق گریم دراومد! از مثال های اخیر میشه پل بتانی بازیگر نقش ویژن در فیلم های مارول را گفت که ساعت ها روی صندلی مینشست تا آماده حضور جلوی دوربین بشه. یا مثلا زویی سالدانا و دیو باتیستا که بدنشون باید برای فیلم های "نگهبانان کهکشان" رنگ میشدند!

  

4- باید درباره نقش خود تحقیق کنند!

 بازیگران باید درباره نقش خود تحقیق کنند!

بسیاری از شخصیت های دنیای کمیک بوک که از رویشان فیلم ساخته میشود سالهای سال سابقه و قدمت دارند بنابراین بازیگران باید درباره اونها و تاریخچه شون اطلاعات کسب کنند چون ممکنه در همایش یا مصاحبه های تلویزیونی ازشون سئوالات سختی بشه که باید جواب بدن وگرنه جلوی هواداران ضایع میشن! پس باید تا جای ممکن راجع به نقش تحقیق کنند. البته هواداران انتظار ندارند که اونا برن و مثلا تمام 1000 شماره اکشن کامیکس و Detective Comics رو بخونند (!) ولی بالاخره باید حداقل دو سه داستان اصلی فلان شخصیت رو بخونند. گفته میشه ارزا میلر بازیگر نقش فلش حتی رفته و اکثر داستان های دوره های نقره ای و طلایی شخصیت فلش رو خونده. یا مثلا بیری لارسن بازیگر نقش کاپیتان مارول عکس هایی از خودش منتشر کرد که وی را در حال خواندن کمیک بوک های کاپیتان مارول نشان میداد!

 

3- گاهی وقتها باید با بازیگرانی کار کنند که ازشون متنفرن!

http://www.spidey.ir/images/img/content/news/Controversy/dc-movies/TOMMY-LEE-JONES-JIM-CARREY.jpg

گاهی وقتها پیش اومده که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی با هم درگیر بشوند! معروف ترین این دعواها مربوط میشه به فیلم "بتمن برای همیشه". دو خبیث این فیلم که سال 1995 اکران شد، دو چهره (با بازی تامی لی جونز) و ریدلر (با بازی جیم کری) بودند. اونا با هم متحد شده بودند تا بتمن را نابود کنند ولی انگار در پشت صحنه داشتند با خودشون میجنگیدند! جیم کری در یکی از مصاحبه های اخیر خودش فاش کرده که جونز در اولین ملاقاتشون بهش گفته: "من ازت متنفرم. واقعا ازت خوشم نمیاد". خود جونز هم همیشه گفته از دلقک بازی و لودگی کری بیزاره. جیم کری گفته شاید به این خاطر ازش متنفره چون فیلم Cobb او ناموفق بود (این فیلم همزمان با فیلم پرفروش کری یعنی "خنگ و خنگ تر" اکران شد). بنابراین جونز هنوز ازش کینه داره. درسته اونا در بتمن برای همیشه شیمی خوبی با هم دارند ولی در پشت صحنه با هم قهر بودند! میگن در فیلم "جوخه خودکشی" نیز جرد لتو (بازیگر جوکر) برای اینکه بهتر در نقش خودش فرو بره بازیگران دیگر رو اذیت میکرده و اونا رو عمدا میترسونده!

 

2- باید کاستوم های تنگ و عذاب آور بپوشند!

مجبور میشوند کاستوم های تنگ و عذاب آور بپوشند!

شاید خیلی ها فکر کنند که بازیگران وقتی لباس های ابرقهرمانی میپوشند کلی حال میکنند! ولی اینطور نیست. چون اکثرا این لباس ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند مخصوصا اینکه اونقدر تنگ و چسبان هستند که بازیگران وقتی اونا رو میپوشن مجبورن مثل چی عرق کنند! میگن خانم جوهنسن مجبور بوده سر صحنه فیلم های "اونجرز" عرقش رو از طریق جوراب هایش تخلیه کنه! کریستین بیل هم با لباس بتمن در فیلم "بتمن آغاز میکند" مشکلاتی داشته به طوری که قبل از شروع فیلمبرداری "شوالیه تاریکی" درخواست کرد تا لباسش رو عوض کنند چون در لباس قبلی برای حرکت دادن گردنش در سکانس های مبارزه با مشکل مواجه بود.

 

1- باید قراردادهایی رو امضا کنند تا چیزی از داستان فیلم لو ندهند!

مجبور هستند قراردادهایی رو امضا کنند تا چیزی از داستان فیلم لو ندهند!

بازیگران و سلبریتی های هالیوود گاهی اوقات یا غفلت میکنند یا اینکه عمدا برای خود شیرینی یا جو گرفتگی (!) چیزهایی میگن که نباید بگن! مخصوصا تو این دوره و زمونه که برای استودیوها حیاتی است که چیزی از فیلمشون لو نره تا تماشاچی رو بتونند غافلگیر کنند. قبلا تو این مقاله به طور مفصل به 15 دفعه ای که بازیگران داستان فیلم را اسپویل کردند اشاره کرده بودیم و دیگه نمیخوام سرتون رو درد بیارم. بنابراین استودیوهای هالیوودی (مخصوصا مارول استودیوز) مقررات سفت و سختی رو در این زمینه وضع کرده اند که بازیگران نقشهای کمیک بوکی باید ازشون پیروی کنند وگرنه جریمه میشوند.

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 دفعه ای که نزدیک بود بازیگران از نقش های ابرقهرمانی کنار بکشند!

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی دی سی (DC FILMS)

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

20 مبارزه برتر در فیلم های كمیك بوكی : قسمت اول + لینك دانلود

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

15 دفعه ای که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی را اسپویل کردند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

moali
#1 moali 1397-12-03 10:28
خیلی جالب بود پرده برداری از این مشکلات اما قطعا به سبب همین مشکلاتی که نام بردید قراردادها و دستمزدها به مراتب بیشتر از سایر بازیگران هالیوود است چرا که آن بازیگران با علم به این اتفاقات وارد یک فرانچایز می شوند و برای دستمزد حواسشان جمع است مثلا اسکارلت جوهانسون به پردرآمد ترین بازیگر زن هالیوود در سال ۲۰۱۸ بدل شد و...
نقل قول کردن
end game
#2 end game 1397-12-03 10:29
واقعا مقاله ی فوق العده ای بود
ممنون بابت زحماتتون.
از مورد های 1,4,5,10خوشم اومد
نقل قول کردن
hosien
#3 hosien 1397-12-03 11:25
ولی از حق نگذریم صد برابر مشقت هایی که میکشن دستمزد میگیرن
نقل قول کردن
rocket racer
-1 #4 rocket racer 1397-12-03 12:24
با تیکه اول مقاله کاملا مخالفم اصلا بازیگرا نمیتونن استعداد بازیگری خودشون رو به خوبی تو نقش های قهرمانی نشون بدن شما بگید اخه کی دیدین بازیگر یه نقش قهرمانی نامزد اسکار بشه. بازیگری کریستین بیل تو بروس وین کجا و تو فیلم های دیگش کجا. اصلا خیلی فرق میکنه و بهتره. هر چن خدایی بروس وین کسل کنندست به نظرم.
نقل قول کردن
Tara
#5 Tara 1397-12-03 12:57
به نقل از rocket racer:
با تیکه اول مقاله کاملا مخالفم اصلا بازیگرا نمیتونن استعداد بازیگری خودشون رو به خوبی تو نقش های قهرمانی نشون بدن شما بگید اخه کی دیدین بازیگر یه نقش قهرمانی نامزد اسکار بشه. بازیگری کریستین بیل تو بروس وین کجا و تو فیلم های دیگش کجا. اصلا خیلی فرق میکنه و بهتره. هر چن خدایی بروس وین کسل کنندست به نظرم.

اتفاقا خیلی از بازیگرا توی نقش های ابرقهرمانیشون جاودانه شدن
نمونه اش همین هیو جکمن که فوق العاده محبوب شد و همه ازش تعریف کردن مخصوصا تو فیلم لوگان
توی نقش های منفی هم که هیث لجر رو میشه مثال زد چون به هر حال اونم بازیگر فیلم ابرقهرمانی بود که اسکار هم برد بخاظر بازیش و توی مقاله هم گفته شده که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی پس اینجوری که شما میگی هم نیست
و فیلمهای ابرقهرمانی همونطور که توی مقاله گفته شده خیلی وقتا میشه یه شانس برای ترقی بازیگرا باشن
نقل قول کردن
Tara
#6 Tara 1397-12-03 13:01
به نقل از rocket racer:
با تیکه اول مقاله کاملا مخالفم اصلا بازیگرا نمیتونن استعداد بازیگری خودشون رو به خوبی تو نقش های قهرمانی نشون بدن شما بگید اخه کی دیدین بازیگر یه نقش قهرمانی نامزد اسکار بشه. بازیگری کریستین بیل تو بروس وین کجا و تو فیلم های دیگش کجا. اصلا خیلی فرق میکنه و بهتره. هر چن خدایی بروس وین کسل کنندست به نظرم.

بازیگری تو این نقشا هم راحت نیست !
جدا از کار هایی که برای بازیگری و ارتباط برقرار کردن با نقششون باید بکنن که خودش خیلی سخته ؛ باید خیلی کار های دیگه هم انجام بدن و سختی هایی بکشن که نمونه اش رو میتونید با خوندن این مقاله ای که اقای ترابی زحمت ترجمه شو کشیدن بخونید
نقل قول کردن
hassan91
#7 hassan91 1397-12-03 14:36
آقای ترنس هاوارد خیلی بهتر از دن چیدل بود. سطح بازیگریش خیلی بالاتر بود واقعا حیف شد که واسه ماشین جنگی با مارول ادامه نداد و واسه درامد کمتر باهاش قطع کردن.
خوبه که پسر جهنمی رو وارنر نساخت وگرنه فاجعه ای مثل گرین لانترن میشد.
وضعیت بازیگری هم به فیلمنامه بستگی داره همین اقای کریس ایوانز تو نقش هیومن تورچ زیاد خوب نبود ولی الان کاپیتان امریکا ماندگار شده یا همین رایان رینولدز با گرین لانترن و ددپول عجیب اولش خیلی گند زد ولی با فیلم خود ددپول عالی بود.
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1397-12-03 20:16
به نقل از hassan91:

وضعیت بازیگری هم به فیلمنامه بستگی داره همین اقای کریس ایوانز تو نقش هیومن تورچ زیاد خوب نبود ولی الان کاپیتان امریکا ماندگار شده .

نه. خداییش هیومن تورچ تنها نقطه قوت اصلی اون فیلما بود
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1397-12-03 20:21
به نقل از rocket racer:
با تیکه اول مقاله کاملا مخالفم اصلا بازیگرا نمیتونن استعداد بازیگری خودشون رو به خوبی تو نقش های قهرمانی نشون بدن شما بگید اخه کی دیدین بازیگر یه نقش قهرمانی نامزد اسکار بشه. بازیگری کریستین بیل تو بروس وین کجا و تو فیلم های دیگش کجا. اصلا خیلی فرق میکنه و بهتره. هر چن خدایی بروس وین کسل کنندست به نظرم.

یعنی اونقدر نظرت اشتباهه و بی انصافی داره که نمیدونم چی بگم بهت!
به درک که هیچ کدوم کاندید اسکار نشدن. درد و بلای بازیگرای کمیک بوکی بخوره تو سرش
خاک تو سر اسکار . اعضای احمق اکادمی اصلا فیلم های فانتزی و علمی تخیلی رو ادم حساب نمیکنن که بخوان کسی رو کاندید بهترین بازیگر کنند . اون وقت شما خیر سرت طرفدار کمیک بوکی اون وقت سنگ اونا رو به سینه میزنی؟!!!
ادمو برق بگیره ولی جو نگیره
نقل قول کردن
IRON spidey 2
#10 IRON spidey 2 1397-12-03 23:19
بابت این مقاله خیلی از شما ممنونم آقای ترابی عزیز :-) واقعا چیز های خیلی باحالی فهمیدم :lol: به دردم خورد.مخصوصا قسمت 4 و 5 :D
با تشکر از شما IRON SPIDEY
نقل قول کردن
moein0080
#11 moein0080 1397-12-04 18:35
مقاله خیلی خوبی بود
جالبه من یجا خونده بودم که توبی مگوایر ( بازیگر پیتر پارکر / اسپایدرمن در سه گانه سم ریمی ) گفته که لباس اسپایدرمن خیلی راحت بوده و به راحتی توش حرکت میکرده فقط بعضی اوقات خراب شدن زیپاش مشکل ساز میشده براش
نقل قول کردن
hosien
#12 hosien 1397-12-04 21:39
به نقل از rocket racer:
با تیکه اول مقاله کاملا مخالفم اصلا بازیگرا نمیتونن استعداد بازیگری خودشون رو به خوبی تو نقش های قهرمانی نشون بدن شما بگید اخه کی دیدین بازیگر یه نقش قهرمانی نامزد اسکار بشه. بازیگری کریستین بیل تو بروس وین کجا و تو فیلم های دیگش کجا. اصلا خیلی فرق میکنه و بهتره. هر چن خدایی بروس وین کسل کنندست به نظرم.

مگه حتما باید یه بازیگر اسکار بگیره که بگن :آره این بازیگره خوبه
تازه کی گفته بازیگر نمیتونه خودشو توی نقش ابر قهرمانی خوب نشون بده آدم توی این نقشا میتونه قابلیت های ورزشی ، استایل و... رو نشون بده
نقل قول کردن
shl
#13 shl 1397-12-08 00:27
منو باش میگفتم چقدر بازی تو فیلم های کمیک بوکی اسونه زهی خیال باطل :lol:
نقل قول کردن
marvel is best
#14 marvel is best 1398-05-22 15:57
عجب مقاله فوق العاده ای
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#15 AmirhoseinJafari2005 1399-11-05 13:10
خیلی خوب بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45