برترین بازیگران فیلم های مارول

هیو جکمن/ولورین

اینها بازیگرانی هستند كه به بهترین شكل ممكن به ابرقهرمانان مارول جان بخشیدند

 

6-کریس ایوانز:استیو راجرز/کاپیتان آمریکا

استیو راجرز/کاپیتان آمریکا

کریس در سال 1983 در ماساچوست آمریکا به دنیا آمد. پدر کریس دندانپزشک و مادرش نیز یک رقاص بود. وی در دوران کودکی به دلیل اعتقاد شدیدی که خانواده اش به مذهب کاتولیک داشتند،  به مدرسه کاتولیک ها فرستاده شد. اما کریس بجای اینکه در این مکان مناسبات مذهبی را فرا گیرد، به بازیگری علاقه مند شد و تصمیم گرفت تا بصورت جدی آن را دنبال کند. بنابراین وی به کلاسهای بازیگری رفت و تحصیلات مربوطه را در این رشته به پایان رساند و حالا نوبت آن بود برای حضور در پرده ی نقره ایی در مکان های مختلف تست بازیگری دهد. او بعد از اینکه موفق شد با کمک مدیر برنامه هایش در تعدادی از فیلمهای متوسط نظیر « امتیاز کامل » ، « یک فیلم نوجوانانه دیگه نه!» حضور پیدا کند، بالاخره با حضور در نقش جانی استورم در فیلم « 4 شگفت انگیز » تبدیل به چهره ایی مشهور شد.

 

5-اسکارلت جوهانسون:ناتاشا رومانوف/بلک ویدوو

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون در 22 نوامبر سال 1984 در شهر نیویورک آمریکا دیده بر جهان گشود. پدرِ اسکارلت یک معمار اهل دانمارک بود که از وضعیت مالی چندان مطلوبی برخوردار نبود. اما اسکارلت کوچک در دوران کودکی توسط مادرش که شیفته هنر و سینما بود ترغیب به فراگیری متد بازیگری شد. اسکارلت به همین دلیل خیلی زود به بازیگری علاقه مند شد و در دوران تحصیلات پایه ای اجرای نمایش را بطور تخصصی فراگرفت و دیگر زمان آن فرا رسیده بود که مادرش او را به پروژه های مختلف برده تا اسکارلت کمن سن و سال در آنجا تست بازیگری دهد.

اولین نقش آفرینی اسکارلت جوهانسون در مقابل دوربین به سال 1994 و بازی در فیلم « شمال » باز می گردد و پس از آن، نقش آفرینی جوهانسون در فیلم « Manny & Lo» بود که توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و از اسکارلت چهره ای نوظهور درعرصه بازیگری بسازد. سپس وی به « نجوای اسب » به کارگردانی رابرت ردفورد پیوست و اینبار نیز توانست نام خود را به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیگران هالیوود مطرح سازد و از اعتباری ارزشمند برخوردار گردد. جوهانسون با اینکه اغلب در نقش دختران نوجوان ظاهر می شد اما در سال 2003 به واسطه حضور در فیلم « گمشده در ترجمه » به کارگردانی سوفیا کاپولا توانست اولین قدم برای حضور در آثار بزرگسالانه را محکم بردارد و نامزد جوایز ارزشمندی از جمله گلدن گلاب و بفتا گردد و در سالهای بعد نیز با حضور در فیلمهای مهمی از جمله « دختری با گوشواره های مروارید » و « Match Point » بار دیگر نامزد دریافت جایزه گلدن گلاب گردد و نام خود را به عنوان یک ستاره در هالیوود تثبیت کند.

 

4-کریستن همزورث/تور

کریستن همزورث/تور

کریس هَمسوُرث  در ۱۱ اوت ۱۹۸۳ در ملبورن، ویکتوریا متولد شد. کریس یک بازیگر استرالیایی اهل ملبورن است که در فیلم هایی از جمله ثور و انتقام‌جویان وهمچنین با نقشی کوتاه در فیلم کابین در جنگل بازی کرده است. او همچنین در فیلم درحال ساخت ثور ۲ که ادامه ثور میباشد نیز ایفای نقش می کند. او جوانتر از برادرش لوک همسورث و برادر بزرگ لیام همسورث است و هر دو برادرش نیز بازیگر هستند. نقش آفرینی او در نقش ثور بینظیر است چون تركیبی است از خصوصیات اشرافی و مغرورانه پسر اودین و همچنین جذابیت های مردانه و همچنین آسیب پذیری هایی كه در شخصیت های مارول سراغ داریم.

 

3-اندرو گارفیلد:پیترپارکر/اسپایدرمن

اندرو گارفیلد:پیترپارکر/اسپایدرمن

بله اندروووووووو گارفیلد کسی که همه ی ما طرفداران spidermanوmarvel این بازیگر را میشناسیم و همیشه بازی او در نقش پیتر پارکر را تحسین میکنیم کسی که در فیلم های TASM2وTASM1 به خوبی عواطف و احساسات این کاراکتر محبوب دنیای کامیک را به خوبی به صحنه بکشد ,خب مثل اینکه خیلی ازش تعریف کردم بیخیال بریم بیوگرافی این بازیگر محبوب دنیای سینما را بخوانیم.
خب اندرو گارفیلد در لس آنجلس کالیفرنیا بدنیا اومد.خانواده ی او جزو قشر متوسط جامعه به حساب می آمدند اما دوره ی بازیگری او از 16 سالگی شروع شد زمانیکه تازه استعداد خودش را در بازیگری کشف کرده بود و تصمیم خودرا گرفته بود که این رشته را ادامه دهد و تبدیل به بازیگری بزرگ شود و برای همین تصمیم گرفت که این رشته را به صورت آکادمیک بخواند و سرانجام اودر همین رشته فارغ التحصیل شد.او اولین کار غیر حرفه ای اش را در تیاتری به اسم<<بوگسی مالونه>>شروع کرد و سپس پس از تلاشهایی توانست وارد سریالهای تلویزیونی شود و زمان شهرت او از بازی کردن در همین سریالها شروع شد و او سپس در سریال<<دکتر هو>> بازی کرد و توانست به شهرتی دست پیدا کند.بله او سرانجام پس از بازی کردن در سریالها و تیاترهای گوناگون وچندین فیلم مارک وب با دیدن چنین بازیگری او را به عنوان بهترین گزینه برای بازی در نقش پیتر پارکر انتخاب کند.

 

2-هیو جکمن/ولورین

هیو جکمن/ولورین

هیوجکمن در سال 1968 در شهر سیدنی ایتالیا به دنیا آمد.اما هیوجکمن اصالت استرالیایی ندارد بخاطراینکه پدرومادرش انگلیسی تبار هستند ودر سال 1967 به استرالیا مهاجرت کرده بودند.اما هیوجکمن در دوران کوچکی خود وبخصوص در مدرسه علاقه ی خاصی به بازیگری داشت واین علاقه ی خود را با تشکیل گروه های کوچک تیاتر علاقه ی خود را به دنیای سینما وبازیگزی نشان میداد. جکمن پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در رشته روزنامه نگاری، تصمیم به یادگیری رشته درام و تئاتر را در آکادمی هنرهای زیبای غرب استرالیا گرفت و خیلی زود پیشنهاد بازی در مجموعه تلویزیونی « کوره لی » ( 1995 ) را دریافت کرد که این مجموعه اتفاقی جدید در زندگی حرفه ای جکمن محسوب می شد. پس از این مجموعه و حضور در چندین نقش کوچک دیگر در مجموعه های تلویزیونی ، ستاره اقبال جکمن بالاخره در سال 1999 درخشید چراکه در این سال بریان سینگر از وی درخواست کرد تا نقش اصلی فیلم « مردان ایکس » را ایفا کند و همین نقش هیو جکمن را مبدل به ستاره ای در هالیوود کرد.سپس همین ویژگی های هیو موجب شد که مارول اورا به عنوان بازیگری عالی برای شخصیت ولورین انتخاب کند بازیگری که توانست به خوبی ازپس بازی در این نقش دربیاید .

 

1-رابرت داونی جونیور:استارک/آیرون من

رابرت داونی جونیور:استارک/آیرون من

رابرت دونی جونیور در 4 آپریل 1965 در نیویورک متولد شد او کسی بود که خیلی سریع عاشق دنیای بزرگ سینما وبازیگری شد و بیش تر علاقه مندی او به سینما را مدیون پدرش بود چون پدرش کارگردانی مستقل بود و برای خودش فیلم میساخت.البته البته شهرت رابرت از جایی شروع شد که او در یک شوی تلویزیونی وارد وهمین باعث شد برای اولین بار در فیلمی در سال 1987 بازی کند خب بگذریم ولی پس از این که او با بازی خودش در نقش چارلی چاپلین کاندیدایی اسکار را گرفت وبا بازی در فیلمهایی دیگر باعث شد که سرانجام مارول این بازیگر را به عنوان تونی استارک/iron man پذیرفته شد کسی که حتی از نظر ما طرفداران مارول 60 سالش هم بشه بازم میتونه نقش تونی استارک را بازی کند.

 

نويسندگان:

مهران پورموسویان و ابولفضل شیروانی

All rights reserved © Spidey.ir 2014

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 لحظه برتر ولورین در عالم سینما

10 فیلم ابرقهرمانانه ای که همه را غافلگیر کردند

15 ستاره سینما که قرار بود در فیلم های مارول حضور داشته باشند

برترین بازیگران فیلم های مارول

15 قانونی که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی باید رعایت کنند

کدام بازیگر سینما بیشترین نقش کمیک بوکی را بازی کرده است؟

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول

20 بازیگر درجه 2 که به لطف فیلم های مارول درجه 1 شدند!

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

10 بازیگر زن برتر فیلم های ابرقهرمانی

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

20 نکته جالبی که شاید درباره فیلم های X-MEN نمیدانستید

15 دفعه ای که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی را اسپویل کردند!

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 بازیگر فیلم های کمیک بوکی که خودشان صحنه های بدل کاری را اجرا کردند!

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

15 دعوای معروف بین بازیگران فیلم های هالیوودی

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

10 بازیگری که میتوانند جانشین هیو جکمن در نقش ولورین شوند

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

20 خبیث برتر دنیای سینما به انتخاب مجله امپایر

10 بازیگری كه چیزی نمانده بود در نقش ابرقهرمان ظاهر شوند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mehrider2099
+6 #1 mehrider2099 1393-08-14 16:25
آقای ترابی واقعا ممنون . یکی از آرزوهام همیشه این بود که در سایت اسپایدی یک مطلب بتونم بزارم. :-)
نقل قول کردن
SLH Hero
+5 #2 SLH Hero 1393-08-14 16:44
خیلی مقاله قشنگی بود. واقعاً ایول! امیدوارم در آینده مقاله های بیشتری از شما ببینم ;-) .

ولی واقعاً راست میگید؛ عمراً کسی نمیتونه به قشنگی رابرت داونی جونیور نقش آیرون من رو بازی کنه.
هیو جکمن هم از بچّگی دوست داشتم. همیشه در نقش ولورین برام خیلی خفن بوده.
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #3 Bad joke 1393-08-14 16:50
دستت درد نکنه ولی خب میدونی که من تو این اطلاعات خدای ادعام ولی خب برای بچه ها خوبه
یه مسئله ای هستش همه بازیگرایی که گفتی همشون به مارول مدیونن چون یا حرفه شون را شکل داده یا ستاره نابود شدشون را برگردوننده غیر از اسکارلت جوهانسون که احتمالا بدون بلک ویدو هم همین ستاره ای بود که الان هست
کریس اوانز هم بازیگر عجیبیه اصلا کارش مشخص نیست اصلا پرکار نیست و تقرییبا فعلا کاپیتان امریکاست و زده تو خط کارگردانی قراره یه کار را کارگردانی کنه
ساموئل جکسون هم خوب که نیست اخه این بشر هر نقشی بهش پیشنهاد بشه را قبول میکنه
تام هیدلسون هم بود خوب بود یه جورایی از خود ثور هم معروفتره بازیگر خوبی هم هست
نقل قول کردن
Soheil spidey
+4 #4 Soheil spidey 1393-08-14 16:51
واقعا دستتون درد نکنه. خیلی مقاله جالبی بود. ;-)
ممنتظر مقاله های بعدی هستیم.
نقل قول کردن
M. goblin
+6 #5 M. goblin 1393-08-14 17:57
مقاله ی خوبی بود ولی به نظرم مقاله ی تخصصی ای نبود و بیشتر شبیه یه نظر شخصیه تا مقاله با اطلاعات کامل :-|
مثل همین تام هیدلسون یا بازیگر الکساندر پیرس تو فیلم 2 برترین بازی رو کردن :-)
و این که کرستین همسورث فکر کنم طرافداراش کمتر از استیو باشن چرا شده سوم؟؟و بعضی جاها هم غلط توش بود. :-*
و در کل خوب بود ولی باز میتونه بهتر باشه.یعنی خیلی بهتر .برای این مقاله هم بهتره با اقای ترابی مشورت می کردین تا ایشون هم بهتون در راستای این کار کمک کنه.به نظرم بهتره این مقاله رو چند بار دیگه هم تحقیق کنید و دوباره بنویسید چون زیاد تخصصی نیست و کسای بیشتر و بهتری در این زمینه وجود دارن.در کل بگم که 6 تا کمه.
راستی مارک رافالو هم خیلی در نقش هالک عالی کار کرد
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #6 mokhtar 1393-08-14 18:05
#5:

باهات موافقم محمد
اين مقاله بيشتر شبيه به شرح حال بيوگرافي بود
در صورتيكه spidey.ir به داشتن مقالات تخصصي و تحليلي مشهوره
:-*
نقل قول کردن
Victor
+5 #7 Victor 1393-08-14 18:11
لطفا شرایط مطلب نویسی رو همینجا بنویسید تا بقیه هم فیض ببرن
میدونم باید ایمیل داد ولی خواهشاً اینحا هم بنویسید
نقل قول کردن
mokhtar
+9 #8 mokhtar 1393-08-14 18:14
به نقل از wolverine:
لطفا شرایط مطلب نویسی رو همینجا بنویسید تا بقیه هم فیض ببرن
میدونم باید ایمیل داد ولی خواهشاً اینحا هم بنویسید


بايد اريجينال باشه

از جاي ديگه كپي برداري نشده باشه

مطلب اش جديد باشه و قبلا تو سايت ما كار نشده باشه

تحليلي باشه (البته خداييش اين مقاله تحليلي نيست :-* )

ضد دي سي باشه و تا ميتونه به بتمن فحش بده
(اين اخري رو جدي نگيريد! :lol: )
نقل قول کردن
Victor
+5 #9 Victor 1393-08-14 18:46
#8
مگه میشه کپی برداری کرد اونم از یه سایت انگلیسی زبان؟ :-*
نقل قول کردن
sobhani
+4 #10 sobhani 1393-08-14 19:44
خیلی ممنونم برای زحماتی که برای این مقاله کشیدید من هم تقریباً با عمو مختار وm.goblinموافقم.
ولی برای شروع خوب بود.
نقل قول کردن
mehrider2099
+3 #11 mehrider2099 1393-08-14 20:34
ممنون بچه ها مطمین باشید سعی میکنم بیشتر کار کنم ودر دفعات بعدی مقاله ی بهتری بنویسم با این حال از نظراتتون ممنونم.
نقل قول کردن
mtm
+5 #12 mtm 1393-08-14 22:42
ببینید این اقای مهران پورموسویان موضوع نسبتا سختی رو برای عنوان اولین مقاله اش انتخاب کرده

انصافا هم برای چنین مقاله ای تجربه زیادی لازمه

ولی به نظرم برای شروع خیلی هم خوب بود. مطمئنم رفته رفته بهتر و بهتر میشی ;-)
نقل قول کردن
Banshee
+1 #13 Banshee 1393-08-15 01:43
#9
ببین مقالات سایت باید اختصاصی باشن .
حالا اختصاصی به دو دسته تقسیم میشه .
ترجمه ، که خودم همه ی مقالاتم ترجمه هستن .
یکی هم مقالات یونیک . ( باور کنید نمیتونم معادل فارسیشو پیدا کنم ) مقاله یونیک دیگه آخر اختصاصیه . همون مقالاتی هستن که آقای ترابی و یا عمو مختار معمولا کار میکنن و براساس دانسته های خودشون مقاله رو کامل میکنن .
فرق بین مقاله ترجمه و یونیک هم اینه که به عنوان مثال مقاله ترجمه رو ممکنه یه سایت دیگه هم ترجمه کنه. ولی مقاله یونیک در یک کلام واقعا یونیکه و ترجمه نیست. میدونم یکم شلخته توضیح دادم ولی امیدوارم متوجه شده باشی.
نقل قول کردن
ELEGANT
+1 #14 ELEGANT 1393-08-15 02:05
مقاله خوبی بود
فقط کاشکی به یه سری مسائل حاشیه ای هم اشاره میکردین , مثلا رابرت دونی جونیور قبل مرد اهنی یه دوره ای به شدت اعتیاد داشته و به سختی از اعتیاد تونسته خودشو نجات بده
و متوجه یه موضوع نشدم , این ترتیب بندی بر اساس خوب بودنه یا کلا فقط شماره گذاریه ؟
و جای توبی مک گوایر هم خالی بود :دی

ولی اگه دقت کنید کاملا هم واقعیه :D
نقل قول کردن
mehrider2099
+1 #15 mehrider2099 1393-08-15 21:23
نه این فقط شماره بندیه.
نقل قول کردن
Sepehr Joker
#16 Sepehr Joker 1400-09-13 18:15
بجای اندرو باس توبی رو میزاشتین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید