15 ایستراگ برتر فیلم های مارول

15 ایستراگ برتر فیلم های مارول

اینها را با دقت و وسواس زیادی انتخاب کردم چون هر کدام برام معنای خاصی دارد....

مقدمه: الان دنیای سینما و مخصوصا دنیای فیلم های سوپرهیرویی بدون ایستر اگ (Easter Egg) یا نکات مخفی و اشارات به دنیای کمیک و فیلم و گیم... معنایی نداره. فیلم های مارول در این زمینه پیشگام بوده و هستند و ما هم تو سایت مون یه بخش مجزا داریم به نام "ایستراگ" (اینجا) که کاملا اختصاص داره به این موضوع. بنابراین حتما توصیه میشه بهش سر بزنید و مقالاتش رو بخونید. کلا مقالاتی که درباره ایستراگ نوشته میشن خیلی سخت هستند چون دقت زیادی میخواد ولی وقتی نوشته میشن خیلی لذت بخشه. حالا من در این مقاله اومدم و 15 ایستراگ برتر مارول رو که خودم بیشتر از بقیه دوست دارم و با کشف شون کیف کردم، براتون آوردم. امیدوارم خوشتون بیاد!

 

15- کاپیتان آمریکا سارق ماشین؟!

این ایستراگ شاید به اهمیت دیگر ایستراگ های این مقاله نباشه ولی برای من خیلی مهمه چون اولا درباره فیلمی هستش که در کودکی دیدم و ازش خاطره دارم و دوما اینکه نشون میده مارول چقدر حواسش به همه چیز هست!

ما در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی میبنیم که اسکارلت جوهنسن (بلک ویدو) به استیو جمله عجیبی میگه: "از کی تا حالا کاپیتان آمریکا  یاد گرفته ماشین بدزده؟"

کاپیتان آمریکا سارق ماشین؟!

خب ... این جمله آیا چه معنی میتونه داشته باشه؟ راستش این رو فقط کسانی میدونن که مثل من اون فیلم قدیمی و بیخود کاپیتان آمریکا رو که تو دهه 90 میلادی ساخته شد رو دیده باشن. در یکی از صحنه های این فیلم، کاپیتان آمریکا خودش رو به مریضی میزنه و تا راننده میاد ببینه چی شده، میدوه و میره سوار ماشینش میشه و   ورش میداره!!! (چون باید ماموریتی رو انجام میداد).

نکات جالب کاپیتان آمریکا

 

14- ددپول به رفیقش، باب، رحم میکنه!

در دنیای کمیک، «ددپول» یه رفیقی داره به نام Bob که عضو هایدرا هستش. در فیلم ددپول هم دیدیم که یکی از افراد Ajax هستش که ددپول بهش رحم میکنه. این همون باب دنیای کمیک هستش!

رفیق ددپول

ولی مساله اینه که چون فاکس حق استفاده از شخصیت های مربوط به هایدرا رو نداره ایشون رو عضو گروه شخصیت خبیث فیلم کرده!

 

 13- اشاره به «فین فنگ فوم» و کمیک ثور در پوستر و بیلبورد!

«فین فنگ فوم» از هیولاهای درجه یک کمیک های ماروله که دشمن ایرون من هم محسوب میشه (اینجا راجع بهش توضیح داده شده). در فیلم مرد آهنی 1، او را روی یک پوستر میبینیم:

 اشاره به فین فنگ فوم و کمیک ثور در پوستر و بیلبورد!

در فیلم ثور 1 هم وقتی ثور وارد شهر نیو مکزیکو میشه، یک بیلبورد تبلیغاتی میبینیم که روش نوشته "به دل رمز و راز سفر کنید" (Journey into Mystery) 

  Journey into Mystery نام کمیک قدیمی ماروله که ثور اولین بار در آن خلق شد!

کمیک ثور

 

12- «ینسین»، وقتی جوان تر بود!

در فیلم "مرد آهنی 3" یک صحنه فلش بکی میبینیم که به کنفرانس شهر برن اختصاص داره. تونی استارک اون موقع مغرور بود و جوانی که بهش مراجعه میکنه را بهش کم محلی میکنه ولی نمیدونه این همونیه که بعدا جونش رو نجات میده:

«ینسین» وقتی جوان تر بود!

بله ایشون  همون اقای «ینسین» (Yensin) هستند که در فیلم ایرون من 1 به تونی کمک میکنه تا زره اش رو بسازه و خیلی هم در تحول شخصیتی او تاثیر داره. جالبه که تو ایرون من 1، خود ینسین به تونی میگه که من قبلا تو رو در  کنفرانس تخصصی برن دیدم!

مرد آهنی 1

واقعا فقط ماروله که به خاطر یه جمله در فیلمی که سالها پیش ساخته بوده، پول خرج میکنه تا همچین فلش بکی بسازه (بعد میگن چرا یونیورس ما نمیتونه عین یونیورس سینمایی مارول موفق باشه!!!)

 

11- یک تخته سیاه پر از اطلاعات!

در فیلم ثور : دنیای تاریک، دانشمند باهوش و تا حدی عجیب و غریب، «اریک سلویگ» را میبینیم که روی تخته سیاه کلی اطلاعات نوشته تا قضیه 9 دنیا (Nine realms) را توضیح بده و میشه از توش ایستراگ های جالبی پیدا کرد.

 یک تخته سیاه پر از اطلاعات!

مثلا:

من ثینگ

در پشت سلویگ نوشته Nexus of all reality، جایی که همه دنیاها با هم تلاقی میکنند. جالبه که Nexus در کمیک های مارول در باتلاق های فلوریدا واقع هستش و محافظش هم هیولایی هستش به نام Man-Thing (برای کسب اطلاعات درباره این شخصیت این مقاله را بخوانید).

ولی از اون جالب تر شاید چیزی باشه که بالای سر سلویگ نوشته:

هالک خبیث شیطان

Fault در کمیک های مارول خیلی مهمه. یک جور دروازه ای هستش به دنیایی شیطانی به نام "دنیای سرطان" (cancerverse). در این دنیا مرگ وجود نداره و همین باعث شده همه یه جورایی قاط بزنند! به طور مثال هالک در آنچا به یک موجود دیو مانند تبدیل شده است (شاخ هم داره!)

 

10- «هیومن تورچ» اریجینال در دنیای سینمایی مارول!

علاقمندان به مارول میدونند که قبل از اینکه  «جانی استورم» ملقب به «هیومن تورچ» را  به عنوان آتشین گروه "چهار شگفت انگیز" در دنیای کمیک ببینیم، مارول یک قهرمان دیگر هم به همین نام داشت. ولی این هیومن تورچ یک روبات بود با نام مستعار «جیم هاموند». او از شخصیت های بسیار قدیمی ماروله که سال 1939 میلادی خلق شد. بنابراین هم دوره کاپیتان آمریکا و دیگر قهرمانان دوران Golden Age کمیک هستش. ما هم در فیلم "کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو"  که وقتی باکی و استیو به نمایشگاه World’s Fair میروند تا اختراعات جدید را ببینند در یک لحظه این هیومن تورچ را در یک محفظه شیشه ای دیدیم:

 «هیومن تورچ» اریجینال در دنیای سینمایی مارول!

و البته خیلی جالبه که بدونید این هیومن تورچ اولش در دنیای کمیک هم در یک محفظه شیشه ای  خلق شد:

هیومن تورچ اصلی - اریجینال

 

9- کاپیتان آمریکا در صحنه حذف شده از فیلم هالک!

علاقمندان به فیلم های مارول حتما يادشون هست كه در فیلم انتقام جویان بروس بنر یه جایی تعریف میكنه كه یه بار سعی كرده با گذاشتن گلوله ای در دهانش خودكشی كنه ولی "اون یكی (یعنی هالك)، گلوله رو تف كرد بیرون"  (the Other Guy spit it out). شاید وقتی این جمله رو شنیدید با خودتون گفتید مربوط به وقتی در گذشته میشه و ما قبلا همچین چیزی رو ندیدیم ولی همچین صحنه ای اتفاق افتاده! در واقع این صحنه قرار بود صحنه افتتاحیه در فیلم The Incredible Hulk باشه و  قرار بود در این صحنه بروس بنر در میان كوه های برفی دست به خودكشی بزنه.

خودکشی هالک

من شخصا حدس میزنم این صحنه بیش از حد دارك و خشن بوده و مارول تصمیم گرفته حذفش كنه چون دوست نداشته این فیلم با همچین سكانسی آغاز بشه. خوشبختانه این صحنه در اینترنت منتشر شده و میتونید در این لینك اون رو تماشا كنید (هر چند كه متاسفانه كیفیت بالایی ازش موجود نیست).

یك ایستر اگ خیلی جالب هم توش هست . یعنی اگه خوب به جایی كه بهمن میاد  دقت كنید ، در گوشه سمت چپ پایین صفحه میتونید كاپیتان آمریكا را در میان یخ ها ببینید:

واقعا برنامه ریزی را حال میکنید؟!

 

8- پانیشر دوبار در کاپیتان امریکا: سرباز زمستانی به کمک قهرمانان فیلم می آید!

پانیشر دوبار در کاپیتان امریکا: سرباز زمستانی به کمک قهرمانان فیلم می آید!

الان مطمئن هستم که شگفت زده شده اید و از خودتون میپرسید مگه پانیشر در فیلم سرباز زمستانی بود؟! بله بود ولی ما خودش رو هرگز ندیدیم. اما در دو صحنه یک کامیون زرد رنگ است که به کمک قهرمانان داستان می آید. یکی اونجایی که دو پلیس های بد دنبال «نیک فیوری« میرن و میبینیم که میاد و میزنه بهشون:

پانیشر در فیلم کاپیتان امریکا

بعدش هم مامور خائن شیلد یعنی «جاسپر سیتول»  توسط همون کامیون له میشه:

پانیشر در فیلم کاپیتان امریکا 2

«جو روسو» درباره راننده این کامیون گفته: "اون مرد آموزش های بالایی دیده. قوانین خاص خودش رو داره. برنامه هایی داره که با مهارت های خاص خودش به اجرا درمیاره"

خب... این کاملا با شخصیت پانیشر مطابقت داره!

 

7- دشمنان معروف دردویل!

سریال تحسین شده دردویل در نتفلیکس پر بوده از ایستراگ های معروف که ما هم قبلا در اینجا و اینجا به معرفی آنها پرداخته ایم. ولی دو تا از بقیه باحال تره. یکی اشاره به یک کارت ورق بازی است که نشان از دشمن معروف دردویل یعنی «بولزآی» داره:

 دشمنان معروف دردویل!

و دیگری هم وقتی بود که پاهای «استیلت من» (stilt man) را در کارگاه «ملوین» دیده می شد :

استیلت من - دردویل

در کمیک های دردویل استیلت من شخصیتی به نام ویلبر دی(Wilbur Day) است که زرهی با پاهای بلند میسازد تا بتواند از ساختمان های بلند دزدی کند.

 

6- لیست علایق استیو راجرز در هر کشوری فرق میکنه!

در فیلم "سرباز زمستانی" میبینیم که استیو راجرز که مدتی رو در یخ ها بوده حالا یک لیست داره که داخلش نوشته تو این سالها چه چیزهایی رو از دست داده تا سر فرصت اون کارها رو انجام بده یا درباره شون اطلاعات کسب کنه. تو این لیست چیزهایی مثل فیلم راکی، جنگ ستارگان، سریال I Love Lucy، استیو جابز و ... به چشم میخوره.

لیست علایق استیو راجرز در هر کشوری فرق میکنه!

اما آیا میدانستید که نسخه های این فیلم در کشورهای مختلف لیست های متفاوتی داشت که مختص همان کشور بود؟!! ببینید:

در نسخه ای که از این فیلم در انگلستان پخش شد ، در لیست استیو میتوان اسامی همچون شان کانری، گروه بیتلز و ... را دید که همگی مربوط به انگلستان هستند. در نسخه روسی هم همین طور. شاید جالب تر از همه لیست مختص کشور کره جنوبی باشه که در آن نام فیلم معروف Oldboy که از روی مانگای ژاپنی ساخته شده به چشم میخوره!!!

 

5- اشاره به شماره 121 كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"

پس از كشته شدن «گوئن استیسی» و درست بعد از صحنه گریه کردن پیتر بالای سر گوئن ، تصویری از ساعت بالای برج میبینیم:

ساعت چنده ؟ 1:21

این یعنی چی؟ یعنی اشاره زیرکانه «مارک وب» به عدد 121 ! ولی حالا چرا 121؟ چون گوئن تو شماره 121 از امیزینگ اسپایدرمن مرد!

مرگ گوئن استیسی

خداییش کف کردید؟!

  

4- اتاق "کالکتور"

در فیلم محافظین کهکشان با شخصیتی اشنا شدیم به نام "مجموعه دار" یا "کالکتور" (collector). او علاقمنده که موجودات و نمونه های نادر را از نقاط مختلف عالم جمع کنه . بنابراین اتاقش مثل یک معدن طلا میمونه برای یافت ایستر اگ! انصافا هم در هر یک از محفظه های او یک اشاره ای به دنیای کمیک یا دیگر بخش های دنیای سرگرمی یافت میشه!

 اتاق "کالکتور"

پشت سر اون مستخدمه صورتی رنگش جناب کالکتور، ما یک «الف تاریک» (Dark Elf) میبینیم که در فیلم "ثور: دنیای تاریک" خبیث های اصلی بودند.

دارک الف

در یکی دیگر از محفظه ها هم یکی دیگر از دشمنان ثور یعنی «غول یخی» (frost giant) رو میبینیم:

غول یخی

در پشت «راکت» هم میشه یکی از موجودات نژاد «چیتاری» را دید که حتما میدونید در فیلم اونجرز به شهر نیویورک حمله کردند:

چیتاری

این سگ خوشگل هم کسی نیست جز «کازمو» (Cosmo):

کازمو

«کازمو» سگی هستش که در دوران شوروی سابق رویش آزمایش های خاصی انجام میدادن. سپس به فضا فرستاده شد ولی در دهه 60 میلادی کاملا در فضا سرگردان شد . بعدش هم جهش یافته شد و به هوش بالا و توانایی برقراری ارتباط تله پاتیک دست یافت (البته با یک لهجه روسی غلیظ!!!). او رئیس بخش امنیتی ایستگاه فضایی Knowhere و یکی از اعضای گروه "محافظین کهکشان" است.

اینهم پیله معروفی که «آدام وارلاک» در دنیای کمیک از داخلش بیرون اومد:

پیله آدام وارلاک

در یکی دیگر از محفظه ها موجوداتی کرم مانند را مشاهده میکنیم که در فیلم کمدی /ترسناک Slither به کار رفته بودند. جیمز گان (کارگردان "محافظین کهکشان") تهیه کننده اصلی فیلم Slither بود (در این فیلم «ناتان فیلون» بازی کرده که رفیق فابریک جیمز گان هستش و گان سعی کرده فیلون را در قالب شخصیت «Wonder Man» وارد دنیای سینمایی مارول بکنه!):

فیلم slither

در یکی دیگر هم میشه یه فضانورد بدبخت رو دید:

فضانورد ناسا

و البته برترین ایستراگ این بخش متعلق است به شخصیت «هاوارد اردکه» که در یکی از محفظه ها بود و در صحنه پس از تیتراژ هم دیدیم که آزاد شده:

هاوارد اردکه

لازم به ذکره که هاوارد اردکه را در فیلم محافظین کهکشان 2 هم دیدیم که تو این مقاله بهش اشاره شده. برای اشنایی با شخصیت هاوارد اردکه هم این مقاله را بخوانید.

 

3- اشاره به کلی شخصیت مختلف مارول در تریلر فیلم "ثور: راگناروک"!

بله دوستان مارول تو تریلر فیلمی که هنوز منتشر نشده هم کلی تریلر میذاره! در تریلر جدیدی که از این ثور: راگناروک منتشر شد یک صحنه کوتاهی را دیدیم که یک ستون بلند را در سیاره Sakaar را نشان میداد. داخل این ستون نقش و نگارهایی است که در واقع سر شخصیت های ماروله!

 اشاره به کلی شخصیت مختلف مارول در تریلر فیلم "ثور: راگناروک"!

به طور مثال سر شخصیت «من – ثینگ»:

«بتا ری بیل»:

(برای آشنایی با بتا ری بیل این مقاله را بخوانید).

آرس خدای جنگ:

آرس خدای جنگ

و Bi-Beast که از دشمنان کلاسیک هالکه:

 Bi-Beast که از دشمنان کلاسیک هالک

اینهم از «فین فنگ فوم»:

 «فین فنگ فوم»

خب چرا این مجسمه ها رو اون بالا گذاشتند؟ اونا کسانی بودند که در مسابقات گلادیاتوری شرکت کردند و شکست خوردند؟ قهرمانان دوره های قبلی بودن؟ فعلا که نمیشه مطمئن بود ...

 

2- ادای احترام به صحنه معروف فیلم "جنگ ستارگان: امپراتوری دوباره ضربه میزند"

لوک اسکای یواکر

اگه خوره سینما باشید یا جنگ ستارگان قطعا با من و منتقدین هم عقیده هستید که The Empire Strikes Back برترین فیلمی است که تا به حال در دنیای جنگ ستارگان ساخته شده. این فیلم یک صحنه بسیار تاریخی داره که در آن «لوک اسکای واکر» دستش قطع میشه. اقای «کوین فایگی» به عنوان رئیس مارول استودیوز بارها اعلام کرده که شیفته جنگ ستارگان و این فیلم است و به همین دلیل تمام فیلم های فاز 2 مارول یک صحنه قطع شدن دست دارند تا به این صحنه ماندگار ادای احترام بشود.

مثلا در فیلم ثور - دنیای تاریک:

دنیای تاریک

یا صحنه ای که تونی دست خبیث داستان را در فیلم "مرد آهنی 3" قطع میکنه:

مرد آهنی 3

یا شخصیت سرباز زمستان که کلا دستش فلزیه (و البته در فیلم "جنگ داخلی" هم بازویش قطع میشه):

یا قطع شدن بازوی «گروت» به دست «گامورا» در فیلم محافظین کهکشان:

گروت 

 

1- ادای احترام به پانل های معروف کمیک بوکی

خب .. به عنوان یک طرفدار کمیک بوک واقعا کیف میکنم هر وقت میبینم پانل های ماندگار را در دنیای سینما بهشون ادای احترام میکنند. این مساله در فیلم های مارول بارها اتفاق افتاده که من سعی میکنم به مهم ترین آنها اشاره کنم:

ادای احترام به اولین کاور تاریخ کمیک های کاپیتان آمریکا و مشت زدن استیو راجرز به هیتلر در فیلم "کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو":

کمیک cap

ادای احترام به مرگ تاریخی الکترا در فیلم دردویل (2003):

مرگ الکترا

ادای احترام به ژست معروف لوکی در فیلم "ثور: - دنیای تاریکی":

لوکی

ادای احترام به پانل شگفت انگیز و تاریخی مرد عنکبوتی در فیلم "مرد عنکبوتی 2":

و این اواخر هم که ادای احترام به پانل تاریخی مرد عنکبوتی که خودش رو از زیر آوار خلاص میکنه و به شکل بسیار تاثیرگذاری در فیلم "اسپایدرمن: بازگشت به خانه" بازخلق شد:

ادای احترام به مرد عنکبوتی 

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

ایستراگ ها (EASTER EGGS) و اشارات فیلم «انتقام جویان 4 : پایان بازی» – بخش سوم

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "انتقام جویان جنگ بی نهایت" – قسمت دوم

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "ددپول 2"

ایستر اگ(EASTER EGG)ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "پلنگ سیاه" – بخش اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فصل سوم سریال "دردویل"

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت دوم

15 ایستراگ (EASTER EGG) برتر فصل دوم سریال "مجازاتگر" 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mehran spidey
#1 mehran spidey 1396-06-08 20:57
عجب مقاله ای بود ! واقعا کیف کردم ، از حق نگذریم فهمیدن این ایستراگ ها هم چشم تیزی میخوادا :-* ، مخصوصا شماره ی 3 فهمیدنش سخت بود ، این واقعا خیلی خوبه که مارول حتی تو تریلر ها هم دست از ایستراگ بر نمیداره :lol: واقعا خوشم اومد ....

شماره ی 2 و 1 هم جالب بودند مخصوصا شماره ی 1 که کاملا لیاقتش رو داشت 8)

ممنون بابت مقاله ;-)
نقل قول کردن
amir_avengers
#2 amir_avengers 1396-06-08 21:00
یکی از شگفت انگیزترین مقاله هایی بود که خوندم همشون عالی بودند به خصوص مورد هشتم ولی این کلیپ مورد هشت تو بازی که از هالک واسه ps2 منتشر شده بود موجود بود اول بازی با این صحنه شروع میشد
نقل قول کردن
ghost_venom
#3 ghost_venom 1396-06-08 21:05
مقاله محشری بود اقای ترابی
وقتی ادم ادای احترام کمیکی که خوندرو تو فیلما میبینه خیلی کیف خاصی به ادم میده :lol:
نقل قول کردن
sib khan
#4 sib khan 1396-06-08 21:19
مقاله شگفت انگيزي بود :lol: واقعا پيدا كردن اين ايستراگ ها كار هر كسي نيست و البته قرار دادن اون ها هم كار سختيه :-)
من شماره هاي ١٥ تا ١٢ و ٦،٤،٢ و ١ بودن.شماره ٨ فهميدنش خيلي سخت بودچجوري متوجه شدين استاد؟در كل خيلي عالي بود
نقل قول کردن
Captain Majid
#5 Captain Majid 1396-06-08 21:20
مقاله ی فوق العاده ای بود . آدم وقتی این دقت ها و اهمیت دادن های سازندگان فیلم های مارولو می بینه تازه میفهمه که چه شاهکارهایی خلق شده و با برنامه ریزی میشه موفق شد . در مورد ۱ اون قسمت های فیلم جنگ داخلی مثل مبارزه کپ با ایرون من هم شبیه پنل کمیک بوک بود . ممنون بازم از این مقاله ی زیبا . خسته نباشید .
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#6 Captain Steve Lover 1396-06-08 21:33
همه ايستراگ ها جالب بودند...
((اتاق كالاكتور و تخته سلويگ ))واقعاً پر از ايستراگ هستن...واسم از همه جالب تر بودن...
گزينه يك كه در همه فيلم هاي مارول بوده...از ايرون من تا همين اسپايدرمن ...تو كل Mcu بوده...بهترين اداي احترام به كميك هم بنظرم اين بود
......
ولى فكر ميكردم از ((محافظان كهكشان ٢ و دكتر استرنج)) زياد تو مقاله استفاده كنيد ولى نبود حتى يكى هم...بنظرم ميشد اشارات فيلماي مارول به Abstracts Entities حداقل يكى باشه...
.........
مقاله عالى بود...با تشكر از استاد بخاطر مقاله خوبتون ...
نقل قول کردن
spidey noir
#7 spidey noir 1396-06-08 21:49
سپاس اقای ترابی.با دفترچه ی کاپیتان و اونجایب که بلک ویدو میگه میگه دزدی ماشین رو ازکجایاد گرفته خیلی کیف میکنم.(البته اگه اسکارلت یوهانسون نمی گفت کیف نمی کردم.) و درباره پوستر فین فنگ فولان و اون ساختمون توی ثور رگنوراک دهنم وا موند. یعنی مارول میخواد از شخصیت هایی مثل هیومن تورچ و من ثینگ تو اونجرز یک و دو استفاده کنه؟
نقل قول کردن
The Unique man
#8 The Unique man 1396-06-08 21:53
جدیدا تو سریال دفندرز با قطع شدن دست میستی نایت دوباره مارول ادای احترامی کرد به قطع شدن دست لوک اسکای واکر
نقل قول کردن
AmirM. IX9
#9 AmirM. IX9 1396-06-08 22:00
واقعا ممنونم آقای ترابی. من که به شخصه عاشق ایستراگ هستم. با دقت همه رو میخونم و میرم تو فیلمها و سریالها پیدا میکنم. بعد به کسایی که اولین بار میخوان یه فیلمو ببین، تذکر میدم که حتما با دقت ببینن و خودم هم بعد فیلم براش تعریف میکنم تا ببینه با اثر عمیقی طرفه... درضمن منم کاپتان 1990 رو دیدم، واقعا چرت بود. جالب ترین ها تو این مقاله هم به نظر من پانیشر و لیست علاقه مندی های کاپ بود
نقل قول کردن
PersonalCipher
#10 PersonalCipher 1396-06-08 22:12
بنده هم یک ایستراگ پیدا کردم توی فیلم اونجرز 2 عصر اولتران ؛ البته مطمعنم خودتون قبلا میدونستید اینو :-|

توی عصر اولتران اونجرز دور هم جمع میشند و ثور از تونی سوال میپرسه که چرا چیزی خلق کردی که قدرت کنترلش رو نداشتی (اولترون)؟

و تونی هم جواب میده :
چیزی اون بالاست که پایان بازیه
شما رفقا برای شکسش چه برنامه ریزی کردین ؟؟

استیو : میجنگیم :-|
تونی : میبازیم
استیو : پس با هم دیگه انجامش میدیم

این دلیل تونی برای ساخت اولترونه و اشاره به تانوس
:o چون که ثور تنها کسی از تیم بود که توی فضا بود و بهش اشاره ای نکرده بود
و همون 3 جمله بالا که گفتم : میجنگیم و میبازیم و با هم دیگه و ...
اول اون تیزی که از جنگ بینهایت لو رفته بود ، 2 تا جمله ازش پخش شد

Tony: We'll lose.
Steve: Then we'll do that together, too.

خیلی دوست دارم بدونم تونی چطور از وجود تانوس مطلع بود :-|
نقل قول کردن
DarkHero
#11 DarkHero 1396-06-08 22:35
واقعا عالی بود...
شماره چهار هم اگه بگردی حتما ایستر اگ های دیگه ای هم پیدا میشه اونم خیلی زیاد...
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#12 The-Captain-steve 1396-06-08 22:58
#11
تونی که تانوس رو ندیده که
اصلا نمیدونه چه شکلی هست
فقط وقتی از سیاه چال رفت داخل و موشک رو انداخت اونجا
یه چیزی های فهمید
بلاخره کنترل اون همه نیرو باید دست یه نفر خبره باشه دیگه با قدرت زیاد احتمالا وقتی تونی برای اولین بار تانوس رو ببینه شوکه شه
نقل قول کردن
fbs
#13 fbs 1396-06-08 23:07
نکته جالب اقای ناتان فیلون در محافظان کهکشان 1 حضور داشت
نقل قول کردن
marshal2020
#14 marshal2020 1396-06-09 00:24
به نظرم دستکش تانوس به همراه سنگ های بی نهایت(چه واقعی یا الکی)باید در مقاله می بود!

راستی مقاله محشری بود!
نقل قول کردن
Marc Spector
#15 Marc Spector 1396-06-09 00:42
استاد ببخشید یه سوال داخل اون ایستراگ مربوط به کالکتور اشاره به پیله آدام وارلاک ،اون پانل کمیک بوکی که کنارش گذاشتید که تور هم توش حضور داره با اون سکانسی که ثور باعث شد ویژن بیدار بشه به هم ربط ندارن.(یعنی اشاره به اون باشه مثلا)
دستتونم درد نکنه بابت مقاله
نقل قول کردن
Superior avenger
#16 Superior avenger 1396-06-09 00:54
خسته نباشید استاد خیلی لذت بردم .گزینه های 3 8 12 خیلی جالب بودن .
به نقل از PersonalCipher:
بنده هم یک ایستراگ پیدا کردم توی فیلم اونجرز 2 عصر اولتران ؛ البته مطمعنم خودتون قبلا میدونستید اینو :-|

توی عصر اولتران اونجرز دور هم جمع میشند و ثور از تونی سوال میپرسه که چرا چیزی خلق کردی که قدرت کنترلش رو نداشتی (اولترون)؟

و تونی هم جواب میده :
چیزی اون بالاست که پایان بازیه
شما رفقا برای شکسش چه برنامه ریزی کردین ؟؟

استیو : میجنگیم :-|
تونی : میبازیم
استیو : پس با هم دیگه انجامش میدیم

این دلیل تونی برای ساخت اولترونه و اشاره به تانوس
:o چون که ثور تنها کسی از تیم بود که توی فضا بود و بهش اشاره ای نکرده بود
و همون 3 جمله بالا که گفتم : میجنگیم و میبازیم و با هم دیگه و ...
اول اون تیزی که از جنگ بینهایت لو رفته بود ، 2 تا جمله ازش پخش شد

Tony: We'll lose.
Steve: Then we'll do that together, too.

خیلی دوست دارم بدونم تونی چطور از وجود تانوس مطلع بود :-|

تونی منظورش تانوس نبوده بنظرم منظورش این بود که غیر از لوکی موجودات خطرناک دیگه ای هم توی فضا هستن که میتونن کار اونجرزو تموم کنن (همونطور که تو رویا دید) و قراره رویاش تو جنگ بینهایت به واقعیت تبدیل بشه.
دوتا سوال هم خودم داشتم :
این بزرگترین ایستراگ گاردینز 1 چی بود؟
و آقای ترابی نظرتون درباره هوم کامینگ چی بود؟
نقل قول کردن
amirx79x
#17 amirx79x 1396-06-09 01:38
جالب بود
نقل قول کردن
hassan91
#18 hassan91 1396-06-09 08:14
واقعا کف کردم با همچین مقاله ای، چه ایستراگ هایی!
راستی من نمیدونستم که یک ایستراگ از دکتر استرنج تو فیلم مرد عنکبوتی دو سم ریمی هست، اونجا که جیمسون میخواد واسه اکتاویوس اسم بزاره از مشاورش میپرسه اسم این یارو رو چی بزاریم، اسم دکتر استرنج رو میاره، جیمسون هم میگه این عالیه، ولی تکراریه. :lol:
توی مرد عنکبوتی یک هم از سوپرمن و شزم ایستراگ است که فک کنم همه میدونن. اونجا که پیتر میخواد برای اولین بار تار پرتاب کن، اسم شزم رو میاره، در آخرای فیلم هم زن عمو می به پیتر میگه که تو سوپرمن نیستی، البته اینا خیلی واضح بودن ولی تا چن وقت پیش ازشون خبر نداشتم.
کاپیتان آمریکا جالبه که تو فیلم اولین انتقام جو هم ماشین میدزده.
واقعا خیلی وسواس میخواد که برترین ایستراگ ها رو انتخاب کرد، ولی واقعا اینها بهترینها هستن.
تریلر ثور که معرکه بود.
واقعا سریالی مثل بی باک چقدر میتونه خوب باشه، ایستراگ هاشم عالیه.
ولی کمک کردن پانیشر به کاپ خیلی غیره منتظره بود.
#11
واقعا واسه منم سوال بود که تونی از کجا میدونه؟ ولی چن بار که فیلم رو دیدم، فهمیدم که اولا این تونی بود که اول فیلم اون رویای ترسناک رو دید و فهمید که یک نفر پشت غضایا هست و اینکه تو فیلم اونجرز یک داخل اون سیاهچال رفت، بعدشم که ثور آخر فیلم خودش به ثانوس اشاره کرد. جالبه که دو تا ایستراگ از ثانوس تو عصر الترون هست.

یه ایستراگ معرکه دیگه مربوط به ایستراگ لیدر در هالک شگفت انگیز، واقعا حیف شد که حضور این شخصیت کنسل شد.
واقعا مارول خیلی خوب همه چیزو تو یونیورسش بهم ربط داده.
نقل قول کردن
alispider
#19 alispider 1396-06-09 14:13
خسته نباشید استاد مقاله خیلی عالی بود.پیدا کردن این استر اگ ها کار هر کسی نیست. :-)
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#20 Spidey Reigns 1396-06-09 14:22
مرسی واقعا مقاله خیلی جالبی بود...
پیدا کردن اینا دقت خیلی بالایی میخواد...
/////
کیا فیلم gifted 2017 رو دیدن؟
کریس ایوانز واقعا تو این فیلم، خوب درخشیده و نشون میده که استعدادش رو داره که فیلم غیر ابرقهرمانی هم بازی کنه...
یکی از شگفتی های فیلم، بازی دختربچه بامزه داستانه که استعدادش در بازیگری، خیلی من رو یاد استعداد لارا کینی لوگان میندازه...
فیلم واقعا عالیه، خیلی هم بامزه ـس...
نقل قول کردن
Unknown
#21 Unknown 1396-06-10 00:04
خسته نباشید استاد واقعا عالی و بی نقص بود 8)
واقعا پیدا کردن همچین ایستراگ هایی به این سختی مهارت،تجربه،وقت و حوصله و از همه مهم تر چشم خیلی تیزی میخواد :-)
واقعا مارول با برنامه ریزی چندین ساله فیلم هایش رو میسازه به خاطر همین هم موفقه و یک سر و گردن از فیلم های دی سی بالا تره به خاطر برنامه ریزی دقیق و درسته
نقل قول کردن
amazing barbod
#22 amazing barbod 1396-06-10 00:09
واقعا با ایستراگ پانیشر حال کردم.خیلی عالی بود.واقعا یه مرد خشن که با کامیون له میکنه!(همه رو!)کاملا هم منطقیه.چون پانیشر برای کپ احترام زیادی قائله.ولی یه جوری ربطش دادن که انگار واقعیه!
نقل قول کردن
Punisher 2019
#23 Punisher 2019 1398-01-01 00:12
واقعاً مورد 8 رو چجوری فهمیدید؟
اصلاً پانیشر مگه از قضیه کاپیتان آمریکا و این که چیکار میکنه خبر داشت؟
آقا لطفاً اگه خبرش تو یک تلگرامی،ویدئویی یا هرچی هست که این موضوع گفته شده اگر امکانش هست لینک یا آدرسش رو بذارید.ممنون. :lol:
نقل قول کردن
Punisher 2019
#24 Punisher 2019 1398-01-01 00:15
به نقل از Punisher 2019:
واقعاً مورد 8 رو چجوری فهمیدید؟
اصلاً پانیشر مگه از قضیه کاپیتان آمریکا و این که چیکار میکنه خبر داشت؟
آقا لطفاً اگه خبرش تو یک تلگرامی،ویدئویی یا هرچی هست که این موضوع گفته شده اگر امکانش هست لینک یا آدرسش رو بذارید.ممنون. :lol:

میگم نامردی نبود که این سریال ها کنسل شدند؟قطعاً بود.
یک سوال دیگه،شخصیت های دیگه ای غیر از مجازاتگر در (فیلم های سینمایی مارول) حضور داشتند؟
نقل قول کردن
marvel is best
#25 marvel is best 1398-04-29 11:13
عجب مقاله فوق العاده ای هست این مقاله
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#26 AmirhoseinJafari2005 1400-01-09 22:28
عالی بود ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید