10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

اوّلین تریلر فیلم مورد انتظار «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست» 3 روز پیش منتشر شد و به دنبال آن هواداران تئوری‌های دیوانه‌واری را دربارهٔ این فیلم ارائه دادند! در این مقاله، به ده‌مورد از برترینِ این تئوری‌ها می‌پردازیم!

 برای خوندن تحلیل مفصل از این تریلر هم به اینجا بروید. 

 

1- شکل‌گیری گروه «شش خبیث»

شکل‌گیری گروه «شش خبیث»

با این‌که در تریلر تنها «دکتر اختاپوسِ» آلفرد مولینا را به طور واضح و مستقیم دیدیم و البته بمب‌های گابلینی‌ای که بازگشت «گرین گابلینِ» ویلم دفو را تأیید می‌کنند، امّا همان‌طور که در تحلیل این تریلر اشاره کردیم، حضور «لیزارد»، «الکترو» و «مرد شنی» نیز در فیلم عملاً قطعی است. با حضور احتمالی خبیث ششم که می‌تواند «میستریو»، «والچر» یا حتی «عقرب» باشد، بسیاری از هواداران عقیده دارند که در این فیلم برای نخستین‌بار شاهد شکل‌گیری گروه «شش خبیث» در دنیای سینما خواهیم بود!

  

2- بازگشت «چارلی کاکس» در قامت «مت مورداک/دردویل»

 بازگشت «چارلی کاکس» در قامت «مت مورداک/دردویل»

خیلی وقت است که هواداران این تئوری را در ذهن می‌پرورانند که وکیلی که پیتر پارکر با وضعیت فعلی‌اش به شدّت به او محتاج است، در واقع کسی نیست جز «مت مورداک» ملقب به «دردویل». در صحنه‌ای از تریلر هم فردی را با پیراهن سفیدرنگ و کراوات مشکی دیدیم که ظاهرِ او را در سریال‌های مارول-نتفلیکس برایمان تداعی می‌کند. از آن‌جا که سریال‌های مارول-نتفلیکس از ابتدا قرار بود در دنیای سینمایی مارول جریان داشته باشند، آن‌طور که در این مقاله گفتیم آوردنِ شخصیت‌های این دنیای روی پردهٔ نقره‌ای بسیار آسان‌تر از امثال دکتر اختاپوس و الکترو است که همه و همه می‌توانند مهر تأییدی باشند بر صحّتِ این تئوری پرطرفدار...

  

3- دنیای عنکبوتی و سفر پیتر پارکر(ها) در مولتی‌ورس!

دنیای عنکبوتی و سفر پیتر پارکر(ها) در مولتی‌ورس!

با در نظر گرفتنِ وقایع سریال «لوکی» (Loki) و البته کارتون «چه می‌شد اگر...» (What If...?)، درهای مولتی‌ورس به روی دنیای سینمایی مارول باز شده‌است و این تریلر هم خبر از ارتباطِ MCU با دنیای مردعنکبوتی‌های سم ریمی و مردعنکبوتی شگفت‌انگیزِ مارک وب می‌دهد. تئوری دیگری که هواداران دارند این است که پیتر پارکرهای توبی مگوایر و اندرو گارفیلد به دلایلی در MCU گیر افتاده‌اند یا برعکس، تام هالند وارد دنیای سم ریمی شده‌است! لباسِ جادویی جدید اسپایدرمن که در تصاویر تبلیغاتی منتشرشده از اسباب‌بازی‌های این فیلم دیدیم نیز می‌تواند برای سفر بین دنیاها طراحی شده و کارکردی مشابه دیوایس‌هایی داشته باشد که شخصیت‌های عنکبوتی در کمیک «دنیای عنکبوتی» از آن برای سفر به دنیاهای دیگر استفاده می‌کردند.

  

4- «دکتر استرنج» تحت کنترل «مفیستو» (یا خودِ او) است!

«دکتر استرنج» تحت کنترل «مفیستو» (یا خودِ او) است!

دکتر استرنجی که در تریلر فیلم دیدیم نسبت به شخصیتِ متمرکز و محتاطی که از او در فیلم‌های قبلی دیده بودیم خیلی تفاوت دارد و به طرز عجیبی سرخوش و بی‌خیال و بی‌پرواست! (این در حالی‌ست که «واندا» در حال دستکاری نظام جادوست و سیلوی ساختار مولتی‌ورس را نابود کرده‌است!) او هشدار «وانگ» را مبنی بر خطرناک‌بودن طلسمی که حافظهٔ مردم جهان را از هویت مردعنکبوتی پاک می‌کند، جدّی نمی‌گیرد و این‌طور که به نظر می‌رسد به ساختار فضا-زمان آسیب می‌زند. این موضوع منبع بسیاری از تئوری‌ها شده‌است؛ یکی از آن‌ها این است که این دکتر استرنج در واقع تحت تسخیر و کنترل «مفیستو» (تجسم شیطان در دنیای مارول) است یا حتی مفیستو خود را به جای او جا زده‌است! چیزی که باعث شده هواداران پس از ناامیدشدن از حضور مفیستو در سریال‌های «وانداویژن» و «لوکی» باز هم سراغ این تئوری بروند، برخوردهای متعدد دکتر استرنج با این شخصیت در دنیای کمیک و البته معاملهٔ منفور پیتر با او طی داستان «One More Day» است.

  

5- دکتر استرنجی که در تریلر دیدیم، واریانتِ خبیث دکتر استرنج اصلی‌ست!

دکتر استرنجی که در تریلر دیدیم، واریانتِ خبیث دکتر استرنج اصلی‌ست!

می‌دانیم که سریال «لوکی» مفهوم واریانت‌ها را به دنیای مارول معرفی کرد که به تبع آن آن نسخه‌هایی متفاوت از شخصیت‌های مختلف دنیای مارول را در مولتی‌ورس می‌توانند وجود داشته باشند. بعضی از هواداران با تئوری‌هایشان رفتار عجیب دکتر استرنج را در این تریلر به وسیلهٔ این مفهوم توجیه می‌کنند و معتقدند دکتر استرنجی که در تریلر دیدیم، در واقع واریانت خبیثی از این شخصیت است که به نحوی وارد دنیای اصلی شده و جای دکتر استرنج اصلی را گرفته است! از آن‌جا که در دنیای کمیک نیز شاهد نسخه‌های خبیثی از استفن استرنج بوده‌ایم و احتمالاً به زودی چنین شخصیتی در کارتون What If...? حضور می‌یابد، این تئوری چندان غیرمحتمل به نظر نمی‌رسد... همین‌طور این تئوری و تئوری قبلی و بعدیِ این مقاله، می‌توانند گردنبندِ چشم آگاماتو روی سینهٔ دکتر استرنج را توجیه کنند...

  

6- «میستریو» خودش را جای «دکتر استرنج» جا زده‌است

«میستریو» خودش را جای «دکتر استرنج» جا زده‌است

تئوری دیگری که ذهن هواداران را به خود مشغول کرده این است که شاید همهٔ اتفاقات جادویی که در تریلر شاهدشان بودیم تنها توهمی‌ست که توسط میستریو ایجاد شده‌است! طبق این تئوری، میستریو در حقیقت هنوز زنده‌ست و به نحوی توانسته خودش را جای دکتر استرنج جا بزند و پیتر را گمراه کند. تمام آن صحبت‌ها دربارهٔ ساختار فضا-زمان و مولتی‌ورس و ... هم دروغی بیش نبوده و برآمده از علاقهٔ وافر میستریو به داستان‌پردازی و شومن‌بازی است! همین‌طور با ترکیب این تئوری و تئوریِ مفیست، می‌توانیم به داستانی مشابه داستانی که پیش‌تر در کمیک‌های Friendly Neighborhood Spider-Man دیدیم و در حال حاضر در کمیک‌های Amazing Spider-Man در حال توسعه است (برای اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید) برسیم که در آن، میستریویی که پس از مرگ به جهنم رفته با مفیستو معامله می‌کند تا در ازای فریب‌دادن پیتر پارکر برای معامله با او، از جهنم نجات پیدا کند!!! این تئوری اگرچه رفتار خارج از شخصیتِ استرنج و البته حضور بدلکارِ جیک جیلنهال سر صحنهٔ فیلم‌برداری این این فیلم را توجیه می‌کند، امّا با اجرای آن عملاً قضیهٔ مولتی‌ورس و دنیای عنکبوتی به هوا می‌رود که قطعاً نارضایتی و اعتراض هواداران را به دنبال خواهد داشت!

  

7- پیتر پارکرِ «اندرو گارفیلد» خبیث شده‌ است!

پیتر پارکرِ «اندرو گارفیلد» خبیث شده‌ است!

یک تئوری جذّاب امّا غیرمحتمل دیگر این است که در این فیلم، پیتر پارکرِ اندرو گارفیلدی را مشاهده کنیم که پس از مرگ گوئن سخت ضربه خورده و مشابه کینگ‌پین در انیمیشن تحسین‌شدهٔ «Spider-Man: Into The Spider-Verse» در مولتی‌ورس به دنبال نسخه‌ای موازی از معشوقه‌اش می گردد! بنا به این تئوری، این تلاش‌های پیتر پارکر برای سفر در مولتی‌ورس بوده که به ساختار آن ضربه زده و در کنار طلسمِ دکتر استرنج، موجب آسیب‌دیدگی ساختار فضا-زمان شده‌است. این تئوری حتی می‌تواند «گوست اسپایدر» یا همان گوئن عنکبوتی را نیز به MCU وارد کند. البته این نخستین‌باری نخواهد بود که یک نسخهٔ خبیث از پیتر پارکر به مولتی‌ورس ضربه زده‌است؛ چرا که در کارتون Spider-Man: The Animated Series دیدیم که شخصیتی به نام Spider-Carnage (که حاصل پیوند سیمبیوت کارنیج با یکی از کلون‌های پیتر بود) به خاطر صدماتی که خود دیده بود برای انتقام به جان دنیاهای موازی افتاده بود که در نهایت با کمک نسخه‌ای موازی از عمو بن متوقف شد.

  

8- تلاش «اسکارلت ویچ» برای برگرداندن بچّه‌هایش ساختار واقعیت و نظام جادو را ضعیف کرده‌است!

تلاش «اسکارلت ویچ» برای برگرداندن بچّه‌هایش ساختار واقعیت و نظام جادو را ضعیف کرده‌است!

عدّهٔ دیگری از هواداران بر این باورند که اجرای اشتباه یک طلسم به تنهایی نمی‌تواند به این شکل سازوکارِ واقعیت را بر هم بزند و باعث چنین خرابکاری‌ای در ساختار فضا-زمان شود. تئوریِ برخی این است که تلاش‌های اسکارلت ویچ برای آموختن جادوی هرج‌ومرج در پایان سریال وانداویژن و برگرداندن فرزندان‌اش موجب ترک‌خوردگیِ ساختار واقعیت دنیای مارول و تضعیف نظام جادوی آن شود. در نهایت این موجب آسیب‌پذیری این ساختار شده و اشتباهی کوچک در فرآیند اجرای یک طلسم در کنار ناکارآمدیِ فعلی سازمان TVA می‌تواند ورودِ شخصیت‌هایی از دنیاهای دیگر به دنیای اصلی را ممکن کند.

  

9- دکتر اختاپوس بار دیگر خبیث شده است چون بازوان او دوباره کنترل ذهنش را در اختیار گرفته اند

دکتر اختاپوس بار دیگر خبیث شده است چون بازوان او دوباره کنترل ذهنش را در اختیار گرفته اند

یکی از سئوالاتی که در مورد بازگشت دکتر اختاپوس مطرحه اینه که چرا او بعد از آرک دوست داشتنی خودش در فیلم مرد عنکبوتی 2 که باعث شد در نهایت آدم خوبی بشه و دست به فداکاری در انتهای این فیلم بزنه، دوباره خبیث شده؟ برخی از هواداران به این نکته اشاره میکنند که در تریلر بازوهای این شخصیت نور قرمزی دارند که نشان میدهد بار دیگر آنها کنترل ذهنی اوتو اکتاویوس را در دست گرفته اند و همین باعث شده تا او خبیث به نظر برسد (در حالی که در مرد عنکبوتی 2 وقتی او داشت بازوان را کنترل میکرد، رنگشان دیگر قرمز نبود. بلکه سفید بود). اینجوری رستگاری زیبای دکتر اکتاویوس در این فیلم هم دست نخورده باقی میماند.

 

10- همه چیز از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود! (لوکی وانداویژن دکتر استرنج 2)

 همه چیز از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود! (لوکی وانداویژن دکتر استرنج ۲)

سریال لوکی پر بود از ایستراگ‌های شگفت انگیز و ارجاع‌های غیرقابل پیش بینی و فوق العاده! یکی از آن‌ها که در مقالهٔ مختص به آن به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت مربوط بود به همزمانی وقایع فینال دو قسمت وانداویژن و لوکی. به این شکل که اگر دو قسمت آخر را همزمان باهم پخش می‌کردیم دقیقا در همان زمانی که واندا در سریال “وانداویژن” تبدیل می‌شود به اسکارلت ویچ، کنگ هم دیگر قادر نیست آینده را ببیند و همه چیز غیرقابل پیش بینی می‌شود.

حال بعد از پخش تریلر فیلم “مردعنکبوتی راهی به خانه نیست” این فرضیه به وجود آمده که ممکن است از کنترل خارج شدن مولتی ورس توسط طلسم نیمه کاره ‌‌دکتر استرنج دقیقا همزمان با وقایع این دو سریال انجام پذیرفته باشد. گفته می‌شود صحنهٔ پس از تیتراژ وانداویژن و فیلم راهی به خانه نیست در یک زمان اتفاق افتادند به خاطر همین هم واندا ناگهانی صدای فرزندان خود یعنی ویکان و اسپید (بیلی و تامی) را شنید. ضمن این‌که در قسمت آخر لوکی شاهد دو رویداد نکسوسی عظیم بودیم که می‌تواند به وقایع فیلم مرتبط باشد از آن‌جایی که دو اسپایدرمن فرنچایز‌های قبلی یعنی پیتر پارکر «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» و دشمنانشان در فیلم حضور دارند، پس ارتباط آن‌ها می‌تواند بسیار منطقی باشد. باید منتظر بود و دید این درهم تنیدگی شگفت انگیز در نهایت با پخش فیلم “دکتر استرنج: در مولتی ورس جنون” تایید می‌شوند

 

خب نظر شما چیست؟ با کدامیک از این فرضیه ها موافق هستید؟ چرا موافق نیستید؟ فرضیه شما درباره این فیلم و داستان آن چیست؟

 

محمد صالح حیدری

Spider-Fan

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 مطالب مرتبط:

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست"

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

amirjjyy
#1 amirjjyy 1400-06-06 14:50
دوستان بزارید منم یه چیز راجب اون فیلمنامه لو رفته که اقای فقیه ترجمه کرد و به شدت هیترشم و بنظرم خیلی سطحیه بگم

خیلیا با توجه به شباهت های ریزی فکردن اون قراره درست باشه چندتا از تناقض هاشو میگم که بفهمید حداقل ۵۰ درصد چرت پرته .. اول اینکه نویسنده‌ همون اول فیلم اشاره میکنه بعد لو رفتن هویت پیتر ، پیتر با تار زدن و فرار کردن از نیرو های پلیس در پشت یه کامیون قایم میشه... خوب اینکه تناقض داره تو تریلر دیدیم مردم دور پیتر و ام جی (تو همون خیابون ) جمع شدن و پیتر با ام جی فرار میکنه و میره بالای یه پل و اونجا هلیکوپتر ها دورشون کردن (نویسنده اشاره می‌کنه پیتر تنهایی فرار میکنه )

دوم اینکه نویسنده اخر فیلمنامش اشاره میکنه دکتر استرنج با پیشنهاد خودش میاد به پیتر میگه حالا که دنیا رو از شر خبیث های متغایر نجات دادی به پاسش هویتت رو از یاد همه ببرم ( تو تریلر میفهیمم با پیشنهاد پیتر و تو پرده اول فیلم قراره استرنج هویت پیترو از یاد همه ببره و گویا ربطی هم به ورود خبیث ها داره)
سوم هیچ اشاره ای به لباس های پیتر نمیشه
چهارم هیچ اشاره ای به وب شوتر های جدید و جادویی پیتر نمیشه

این از تناقض هایی که با توجه به تریلر و اسباب بازی های لو رفته میشه فهمید که اون فیلمنامه حداقل نصفش غلط و بنظر خودم کلا غلطه


حالا تازه من اشاره ای به حفره های فیلمنامه نکردم (که اقای ترابی خوب و چکیده تو کامنت های همون پست توضیح داد)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-06-06 14:56
سلام
ممنون بابت مقاله.
تریلر فوق‌العاده ای که از فیلم "مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد بسیار مرموز بود و سوالات و تئوری های بسیاری رو برای هواداران درست کرد. تئوری هایی که اکثرا با گرفتن گوشه ای تریلر خود رو توجیه میکنند و بعضا هم به وقایع سریال های "وانداویژن" و "لوکی" هست. بعضی از این تئوری ها احتمال زیادی دارند و طرفداران بیشتری دارند و بعضا هم تئوری هایی کم احتمال هستند. چیزی که کاملا مشخص هست این است که درست مثل دو سریال "وانداویژن" و "لوکی" این فیلم و فیلم "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" تاثیرات زیادی بر فاز جدید دنیای سینمایی مارول دارند و از اهمیت بالایی برخوردارند. این مسئله رو کنار این بگذارید که این فیلم متعلق به محبوب ترین شخصیت تخیلی جهان هست و تریلرش هم رکورد شکنی کرد و مهمترین تئوری اثبات شده این فیلم حضور توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد بازیگران نقش های قبلی پیتر پارکر که تا به حال سابقه نداشته بگذارید تا متوجه بشید این فیلم چقدر مورد انتظار هست و چقدر اهمیت بالایی دارد.
تئوری اول به نظرم احتمال بالایی داره. ما تقریبا پنج خبیث رو در تریلر مشاهده کردیم و با توجه به لگو های این فیلم میشه سه کاندید دیگه برای جایگاه ششم پیدا کرد! و البته چطور میشه شما بیاید و تا پنج خبیث رو کنار هم بیارید و از آوردن خبیث ششم اجتناب کنید؟ این تئوری که میشه بهش گفت "شش خبیث میان بعدی" قبل از اومدن تریلر هم احتمال نسبتا خوبی داشت و با منتشر شدن تریلر احتمالش بالاتر هم رفته. ضمن اینکه با توجه به این مسئله که قبلا ما شاهد تشکیل شدن گروه شش خبیث رو پرده سینما نبودیم پس تشکیل این گروه میتونه برگ برنده مهمی برای این فیلم باشه. و البته این گروه از بقیه گونه هایش یک ویژگی خاص داره و اونم این هست که این گروه شش خبیث از بعد های مختلف به هم ملحق شدند. پس به نظر من این تئوری احتمال بسیار بالایی دارد.
بازگشت چارلی کاکس در نقش مت مورداک/ دردویل دوست داشتنی، یکی از اون تئوری هایی هست که هم احتمال بالایی داره و هم طرفداران زیادی! از مدت ها قبل از منتشر شدن تریلر این فیلم، درباره حضور مت مورداک با بازی چارلی کاکس گمانه زنی های زیادی شد و طرفداران بالایی داشت و حالا با منتشر شدن تریلر این فیلم به دلیل حضور کسی در تریلر با لباس سفید و کروات مشکی، احتمال بالایی هم داره. و البته اگر اون شخص فرد مهمی نبود این تریلر خیلی سعی نمیکرد که چهره اش رو مخفی کنه و نشون نده! البته احتمالا ما چارلی کاکس رو فقط در قالب مت مورداک به عنوان وکیل پیتر ببینیم و دردویل رو مشاهده نکنیم. اما در هر حال این تئوری نه فقط به خاطر حضور این شخصیت بلکه به این دلیل که با حضور او یه جورایی حضور سریال های نتفلیکس در دنیای اصلی مارول رسما تایید میشه و این برای هواداران این سریال ها و در کل هواداران مارول خبر خوبی هست، تئوری خوشحال کننده ای است.
میرسیم به مهمترین تئوری این فیلم که دیگه میشه اون رو اثبات شده خوند! حضور پیتر پارکر های فیلم های قبلی اسپایدرمن و دنیای عنکبوتی دیگه با این همه عکس و فیلم و شایعه و مدارک حالا دیگه چیزی بیشتر از یک تئوری هست و یه جورایی اثبات شده. و البته ما در این تریلر نشانه هایی از حضور توبی مگوآیر دیدیم که تریلر میخواست به ما نشون بده اون شخص پیتر پارکر تام هالند هست! اما این مسئله که اونا چطوری و کجا قراره همدیگه رو ملاقات کنند، مورد بحث قرار گرفته. از این طریق که چطوری قراره این اتفاق بیفته احتمالات زیادی مثل اتفاقات سریال لوکی یا به وجود اومدن شکافی توی مولتی ورس هست و ملاقات این سه اسپایدرمن احتمالا یا در دنیای تام هالند هست یا توبی مگوآیر و یا شاید هم در یک دنیای ثابت نباشه! لباس جادویی پیتر پارکر تام هالند هم ممکنه ربطی به این قضایا داشته باشه. در کل این مسئله یکی مهم ترین شاخصه های فیلم هست و قراره فیلم رو بسیار بسیار هیجان انگیز کنه.
و حالا میرسیم به تئوری های موارد ۴، ۵ و ۶ که بعد از انتشار تریلر بسیار بسیار مورد بحث قرار گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد. دکتر استرنجی که توی تریلر دیدیم انگار به هر نحوی یه گیری داره! اون شخصیت محتاط و سنگین فرق هایی آره و البته معلوم نیست چرا به هشدار وانگ درباره خطرناک بودن طلسم گوش نمیکنه. این مسائل رو در کنار این بگذارید که ما قبلا دیدیم چشم آگاماتو توسط ثانوس نابود شد و دیگه سنگ زمانی هم وجود نداره در حالی که ما چشم آگاماتو رو توی این تریلر دیدیم! همه این نشانه ها به این قضیه میرسند که احتمالا استرنجی که توی تریلر میبینیم (یا شاید بشه گفت "عجیبی که توی تریلر میبینیم"!) اون دکتر استرنجی نیستش که ما میشناسیم. اما پس او کیه؟ مسئله اصلی یه جورایی همینه. یک سری تئوری ها به این مبنا هستند که اون شخص کسی نیست جز شیطان بزرگ مارول، مفیستو! که میشه اشاره ای هم بهش پیدا کرد که روی یکی از پلاکارد های مردم پیتر پارکر به شیطان تشبیه شده. و البته بعضی ها هم چشمک زدن اون رو شبیه چشمک آگاتا هارکنس توی سریال وانداویژن میدونند و میگن که آگاتا دست نشانده مفیستو بود و حالا مفیستو یا خودش رو شبیه دکتر استرنج کرده یا توی جلدش رفته! خیلی از مسائل مثل اینکه دکتر استرنج واقعی الان کجاست رو میشه با قدرت های بسیار فراوان مفیستو توجیه کرد. و البته فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون که طبق گفته ها قراره ترسناک ترین فیلم mcu باشه بهش میخوره که سر و کارش با شیطان بزرگ عالم مارول بیفته! مورد ۵ به یکی از مسائلی میرسه که در سریال لوکی در mcu جا افتاد یعنی واریانت ها. طبق این فرضیه دکتر استرنجی که توی تریلر دیدیم یکی از واریانت های استرنج اصلی هست که البته میتونه ممکن باشه. اما یکی از تئوری های اخیر حضور میستریو جای دکتر استرنج هست که خیلی عجیبه اما در عین حال هم جالبه. البته حضور میستریو در این فیلم احتمال بالایی داره اما این تئوری میگه که شاید اون خودش رو جای دکتر استرنج جا زده و همه حرف هایی هم که زد بازی بودند! خب این تئوری سوالات زیادی رو به جا میذاره مثل اینکه میستریو چطور تونسته توی چنین سطح بالایی این کارها رو انجام بده اما به هر حال غیر ممکنه هم نیست. ولی در کل بین تئوری های این مسئله من مورد ۴ رو محتمل تر میدونم.
به نظرم مورد ۷ احتمال بالایی نداره. یعنی فکر نمیکنم که هواداران اندرو گارفیلد راضی بشن که او جای یک خبیث رو بازی کنه. و البته خط داستانی که توی مقاله هم گفته شد شباهتی به کینگ پین انیمیشن مرد عنکبوتی سفر به دنیای عنکبوتی داره که احتمالش رو کمتر میکنه. اما به نظرم ایده پیتر پارکر خبیث خیلی هم بد نیست و میتونه خیلی جذاب باشه (همونطور که در دنیای کمیک هم داره با داستان سایه عنکبوت این اتفاق میفته.) اما فکر نکن این مسئله گریبانگیر توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد بشه.
تئوری بعدی چیزی هست که اتفاقات سریال وانداویژن احتمالات اون رو به وجود آورد که با توجه به عشق زیاد واندا به بچه هاش احتمال کمی هم نداره.
تئوری مورد ۹ هم به نظرم ممکنه چون فکر نکنم سونی و مارول بیان و توی آرک رستگاری دکتر اختاپوس توی بهترین فیلم کمیک بوکی دست ببرند و اون رو خدشه دار کنند. پس میشه قضیه رو به بازو ها ربط داد که بخش تاریک اکتاویوس رو بیرون میریزند و این مسئله با قرمز بودن بازو ها احتمال بیشتری هم پیدا کرد.
مورد ۱۰ هم بسیار در هم تنیدگی سریال های اخیر مارول با فیلم های پیش رو رو بیشتر میکنه و احتمالش وجود داره چون اتفاقات سریال لوکی احتمالا کل mcu رو درگیر کنند. باید منتظر بود و دید که آیا اتفاق می افتند یا نه.
با تشکر.
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1400-06-06 14:57
به نقل از amirjjyy:
دوستان بزارید منم یه چیز راجب اون فیلمنامه لو رفته که اقای فقیه ترجمه کرد و به شدت هیترشم و بنظرم خیلی سطحیه بگم

خیلیا با توجه به شباهت های ریزی فکردن اون قراره درست باشه چندتا از تناقض هاشو میگم که بفهمید حداقل ۵۰ درصد چرت پرته .. اول اینکه نویسنده‌ همون اول فیلم اشاره میکنه بعد لو رفتن هویت پیتر ، پیتر با تار زدن و فرار کردن از نیرو های پلیس در پشت یه کامیون قایم میشه... خوب اینکه تناقض داره تو تریلر دیدیم مردم دور پیتر و ام جی (تو همون خیابون ) جمع شدن و پیتر با ام جی فرار میکنه و میره بالای یه پل و اونجا هلیکوپتر ها دورشون کردن (نویسنده اشاره می‌کنه پیتر تنهایی فرار میکنه )

دوم اینکه نویسنده اخر فیلمنامش اشاره میکنه دکتر استرنج با پیشنهاد خودش میاد به پیتر میگه حالا که دنیا رو از شر خبیث های متغایر نجات دادی به پاسش هویتت رو از یاد همه ببرم ( تو تریلر میفهیمم با پیشنهاد پیتر و تو پرده اول فیلم قراره استرنج هویت پیترو از یاد همه ببره و گویا ربطی هم به ورود خبیث ها داره)
سوم هیچ اشاره ای به لباس های پیتر نمیشه
چهارم هیچ اشاره ای به وب شوتر های جدید و جادویی پیتر نمیشه

این از تناقض هایی که با توجه به تریلر و اسباب بازی های لو رفته میشه فهمید که اون فیلمنامه حداقل نصفش غلط و بنظر خودم کلا غلطه


حالا تازه من اشاره ای به حفره های فیلمنامه نکردم (که اقای ترابی خوب و چکیده تو کامنت های همون پست توضیح داد)

من خودمم طرفدار اون نسخه ظاهرا لو رفته از داستان نیستم ولی این چیزایی که شما گفتی هم سطحیه به نظرم . مثلا اینکه میره پشت فلان جا قایم میشه ولی تو تریلر اینجوری نبود خب تریلر که کل سکانس افتتاحیه رو شامل نشد و اون صحنه هم میتونه وجود داشته باشه :-*
کلا از من به شما نصیحت .. فعلا هر چی دستتون میاد یا حتی میبینید رو زیاد جدی نگیرید! فرضیه سازی ولی خوبه . قوه تخیل آدمو قوی میکنه! :lol:
نقل قول کردن
hassan91
#4 hassan91 1400-06-06 15:18
با سلام.

در کل چیزی که مشخصه اینه که دکتر استرنج مشکوک میزنه. اینکه ورینت باشه خیلی محتمله. ورینتی که سنگ زمان رو تحویل ثانوس نداده و چشم آگاماتو نابود نشده. بنابراین ظاهرا منطقیه که سنگ زمانش تو دنیای مرد عنکبوتی کار نکنه و اون درخشش رو نداشته باشه. و اینکه این شکلی میشه که مرد عنکبوتی با این دکتر استرنج درگیر میشه! احتمالش هست که دکتر استرنج اصلی یه جایی گیر کرده باشه (زندان فرابعدی شاید) و روحش این خطر بزرگ رو به پیتر پارکر گوشزد کنه و پیترم سعی کنه که دکتر استرنج اصلی رو آزاد کنه. تو تریلرم تو بخشهای نهاییش دکتر استرنج کلا در حال موعظه پیتر بود که میشه گفت فاجعه مولتی ورسی اینجا رقم خورده. اینکه هدف دکتر استرنج ویلن چیه مشخص نیست. شاید اصن همین دکتر استرنج وانگ رو فرستاده تا ابامنیشن تو شانگ چی کارشو تموم کنه! شایدم دکتر استرنج دنیای مرد عنکبوتی سم ریمی باشه.

ما قبلا هم دوبار سر قضیه مفستیو رکب خوردیم. که در نهایت سیلوی و اگنس همون شیطان از اب در اومدن.

یه تئوری دیگم اینه که ممکنه دشمنهای مرد عنکبوتی یه کار کنن که مرد عنکبوتی حس عنکبوتیش از کار بیفته یا اینکه برعکس کلا حس عنکبوتی پیتر رو تا بیخ فعال کنن و این شکلی از کنترل خارجش کنن. که تو اون لباس سیاه ماسکشو در اورد عجیب بود برام و این تئوری به ذهنم رسید.

راستی منتظر ایستراگهای سریال لوکی هستم.
نقل قول کردن
هالک 2
#5 هالک 2 1400-06-06 15:25
سلام
حسودیم شد به کارگردان فیلم مردعنکبوتی ....واقعا تریلر خفن بود .
اما
۱.امیدوارم عقرب بیاد
۲.امیدوارم تولید و اندرو بعد از این فیلم ...فیلم های خودشون را داشته باشند
۳.پرفروش ترین فیلم بشه
۴.رکورد تریلر توسط یک فیلم mcu دیگر شکسته شود ...مثل دکتر دسترنج یا ...
۵.گرین گابلین اندرو هم باحال میشه
۶.حضور ابزار و مرد شنی بیشتر باشه
۷.گزینه ۷شما که درباره اندرو بود هم جالب هست هم نه ولی من دوست دارم نباشه
۸.هوادارای مردعنکبوتی بخواطر فیلم از اون خوششون نیاد و در اصل از شخصیتش خوششون بیا.
حالا یه سوال
بنظرتون میشه یه شخصیت از مردعنکبوتی طرفدارش بیشتر بشه
؟
مثلا فیلم چهار شگفت انگیز جان واتس باعث بشه طرفدارانش بیشتر بشه ...
و اینکه بنظرتون کدام شصیت ....نه بنظرتون گرگ نیمه شب که میگن ساخته میشه سریالش طرفدارش بیشتر بشه
خودم خیلی دوستش دارم
ببخشید وقت گرفتم
اقای ترابی اگر شد نظرتون رو بگید
خدانگهدار
عالی
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#6 AM SM BM SM 1400-06-06 15:25
#3
سلام
واقعا آقای ترابی این مارول با تریلر هاش کاری میکنه که ما حتی به چشم هامون هم اعتماد نمیکنیم.ولی فرضیه سازی کلا هیجان آدم رو برای فیلم میبره بالا! :lol: و البته به قول شما تخیلمون رو بالا میبره. البته مال ما همین جوریش هم زیاد هست.
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1400-06-06 16:46
#5:توهین نباشه دوست عزیز ولی والا چیز خاصی ندیدم تو نظر شما که بخوام درباره ش پاسخ بدم. چون قرار بود نظریه خودتون رو مطرح بفرمایید ولی شما خیلی مختصر و مفید درباره هر مورد نظرت رو گفتی
من فقط لازم میدونم از شما تشکر کنم
نقل قول کردن
parinezhad87
#8 parinezhad87 1400-06-06 17:03
عالی بود. به شدت امیدوارم مرد شنی و توبی و اندرو برگردن. و ببخشید بابت اسپم ولی تو یه سری سایت های دیدم که تریلر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست به سبک انیمیشن های دهه ۹۰ بازسازی شده؟درسته؟ اگه درسته میشه لینکشو قرار بدید. ;-)
نقل قول کردن
master spider
#9 master spider 1400-06-06 17:29
من همون طور که در کامنت تئوری تریلر هم گفتم، نظرم اینه که اون دکتر استرنج خبیث سریال what if هست چون خیلی مارول تاکید کرده که تاثیراتش به اندازه سریال لوکیه. و محتمل تر از بقیه هم هست. درمورد اینکه جاشو میستریو گرفته باشه که کاملا مخالفم. مفیستو هم بنظرم زوده. یعنی فیلم، خودش داره از حجم شخصیت های مربوط به اسپایدرمن منفجر میشه، دیگه تحمل مفیستو که بیشتر به دکتر استرنج ربط داره رو نداره(مارول هم دیگه احمق نیست که بیاد بخواد بخاطر ایستراگ مفیستو رو بیاره که مثلا ما رو یاد معامله پیتر باهاش بندازه(نه اینکه هوادارا دل خوشی از اون داستان دارن تازه بیاد هیزم بریزه)) امیدوارم که مفیستو نباشه چون واقعا تو بحث مولتی ورس حضورش خیلی اضافس.
نقل قول کردن
Scarlet Speedster
#10 Scarlet Speedster 1400-06-06 17:32
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای حیدری عزیز.
خیلی ممنون بابت این مقاله.
تریلر فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» که همین چند روز پیش منتشر شد نوید اتفاقات خیلی بزرگی رو میداد. قطعاً این فیلم از لحاظ وسعت و بزرگی و تعداد شخصیت چیزی در حد دو فیلم آخر انتقام‌جویان ـه؛ شایدم حتی فراتر از اونها.
تئوری هایی که داخل مقاله بهشون اشاره شد خیلی هایپ آدم رو بالا میبرن. شما یه لحظه‌ فکر کنید... حضور خبیث های قدیمی که احتمالاً قراره با هم برای اولین بار روی پرده‌ی نقره‌ای Sinister Six رو تشکیل بدن، حضور پیتر پارکر/اسپایدرمن های توبی مگوایر و اندرو گارفیلد که قطعاً نظر تمام مخاطبان فیلم های اسپایدرمن از اون فیلم اولش در سال ۲۰۰۲ تا الان رو به خودشون جلب میکنن، حضور شخصیت های جذابی مثل دکتر استرنج و مت مورداک و... تازه به همه‌ی اینها پیگیری ماجرای لو رفتن هویت پیتر پارکر تام هالند و به خطر افتادن جون عزیزانش رو هم اضافه کنید تا واقعاً مخ‌تون سوت بکشه...! بووم! قطعاً تا الان هیچ کدوم از فیلم های این شخصیت به بزرگی این فیلم نبودن. که البته این مسئله به جای خودش نگرانی هایی رو هم ایجاد میکنه.
یکی از نگرانی های من شکست خوردن فیلم از لحاظ داستانی ـه. احتمالش خیلی بالاست که این همه خط داستانی موجود داخل فیلم همدیگه رو تحت‌الشعاع قرار بدن؛ مثلاً ممکنه همین جریانات مربوط به لو رفتن هویت پیتر یا قضایای مولتی ورس و حضور پیتر پارکر های دیگه با دشمنان‌شون و... تحت‌الشعاع همدیگه قرار بگیرن و برخی از طرفداران رو راضی نکنن. که در این زمینه فقط کاملاً به کوین فایگی و تیمش اعتماد کنیم.
مسئله دوم تعداد زیاد شخصیت هاست. این احتمال وجود داره که هرکدوم از شخصیت های داستان به اندازه‌ای که مخاطبا میخوان داخل فیلم حضور نداشته باشن و یه جورایی ضد حال بخورن. تیم سازنده حتماً باید حضور شخصیت ها رو به اندازه‌ی اهمیتی که دارن به تعداد مساوی تقسیم کنن. ضمن اینکه به یاد داشته باشیم فیلم هایی مثل مردعنکبوتی 3 سم ریمی یا TASM 2 که سونی با اضافه کردن خبیث های بیشتر یا بی‌اهمیتی به اونها به یکی از دلایل شکست این فیلم ها تبدیل شد. البته در این خصوص هم میتونیم به مارول و فایگی اعتماد کنیم، چون اونها با سابقهٔ داشتن فیلم های شلوغ و پر شخصیتی مثل جنگ بینهایت و پایان بازی کاملاً ثابت کردن که در این زمینه میشه بهشون اعتماد داشت.
تئوری هایی که برای فیلم مطرح شده هم دیوانه کننده ست. واقعاً حتی تصور کردن‌شون هم لذت بخش ـه.
با تئوری های مربوط به دکتر استرنج به شدت موافقم. امکان نداره که این دکتر استرنج بیخیالی که داخل تریلر دیدیم دکتر استرنج اصلی باشه و قطعاً یه نفر دیگه جاش رو گرفته. اون گردنبند چشم آگاماتوی روی سینهٔ استرنج هم این تئوری رو تأیید میکنه. حالا این شخص ممکنه مفیستو باشه یا یه وارینات خبیث از دکتر یا حتی میستریو! قطعاً میستریو بهترین انتخاب روی میزه و ممکنه همون‌طور تو دنیای کمیک استاد توهم و جعل کردن مرگشه، یه مرگ جعلی رو برای خودش ساخته باشه و اون دکتر استرنج و طلسم و همه‌ی اینها توهمی بیش نباشه.
در خصوص مورد ۷ و تئوری تبدیل شدن اندرو گارفیلد به نسخه‌ی خبیثی از اسپایدرمن هم باید بگم که به عنوان یکی از طرفدارای اسپایدرمن اندرو ته دلم دوست ندارم این اتفاق بیفته و به نظرم اینجوری کل شخصیت پردازی که اندرو داخل فیلم های TASM تشکیل داد زیر سوال میره. اما خوبه که هنوز داغدار مرگ گوئن باشه و به این خاطر نسبت به دو اسپایدرمن دیگه یکم سردتر باشه.

نقل قول:
فرضیه شما درباره این فیلم و داستان آن چیست؟
راستش فرضیه‌ای که از خودم ندارم ولی در کل دوست دارم که سه پیتر پارکر/اسپایدرمن داخل فیلم رو به این شکل ببینم:
وضعیت تام هالند و دنیاش که مشخصه و قطعاً فیلم قراره به لو رفتن هویتش و عواقب و پیامد هایی که براش به دنبال داره بپردازه. وای که چقدر جذاب میشه اگه ما در خطر قرار گرفتن عزیزان و نزدیکان پیتر رو تو فیلم ببینیم. با توجه به اینکه این اولین باره که هویت پیتر پارکر داخل فیلم ها فاش میشه، مارول میتونه از این ایده نهایت استفاده رو ببره.
توبی مگوایر رو هم دوست دارم به عنوان یه پیتر پارکر بالغ و با تجربه ببینم که دیگه از اون دوران جوانی و بی تجربه‌ایش خارج شده و الان یه قهرمان سرد و گرم چشیده به حساب میاد. خیلی هم جالب میشه اگه ما ازدواج پیتر و مری جین در این دنیا رو داخل فیلم ببینیم و حتی پیتر یه دختر هم داشته باشه که در آینده تعلیمش بده و اینجوری یه می دی پارکر/دختر عنکبوتی هم به وجود بیاد (واقعاً که یه وقتایی قوه‌ی تخیل آدم تا کجا میره :-* )
و اما در خصوص پیتر پارکر اندرو گارفیلد در صورت رتکان نشدن وقایع فیلم TASM 2 مثل مرگ گوئن استیسی در اون، دوست دارم ببینم که پیتر هنوز هم درگیر مرگ گوئن ـه و زندگیش به این دلیل به هم ریخته، هم‌چنان به اون فکر میکنه و طبیعیه که به خاطر از دست دادن گوئن کمی نسبت به هویت ابرقهرمانی خودش سردتر شده باشه. تقریباً چیزی که باید داخل TASM 3ـی کنسل شده میدیدیم و حالا میشه همه‌ی اونها رو جبران کرد. در حالی که توبی مگوایر با مری جین خوش میگذرونه و تام هالند هم ام جی رو داره، اندرو گارفیلد با خودش و قبر گوئن تنها مونده... [ s4.uupload.ir/.../... ] ( :cry: :sad: )
با نظراتم موافق هستید؟!
در کل خیلی مقاله‌ی جالب و مفیدی بود و بابتش از آقای حیدری عزیز متشکرم.
خسته نباشید.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#11 Spider-Fan 1400-06-06 18:21
من چند روزی یه مقدار سرم شلوغ بود و نتونستم برای تریلر نظری بذارم.
خسته نباشید می‌گم به آقای ترابی و آقای فقیه که این چندروز برای این تریلر سنگ تموم گذاشتن. و خیلی متشکر که این مقاله رو کامل کردید.
تریلر هم به‌نظرم عالی بود و به شخصه خیلی وقت بود برای یه فیلم این‌قدر هیجان نداشتم.
با این‌که بازار شایعات و فن‌تئوری‌ها بعد تریلر داغه، من همچنان هیچ اعتمادی ندارم به تریلرهای مارول!
خصوصاً برای این فیلم که غافل‌گیری‌های احتمالی‌ش می‌تونه علاوه بر پلات خودِ فیلم، داستان و مسیر آثار بعدیِ MCU یا حتی دنیای سونی رو اسپویل کنه.
بنابراین بعید می‌دونم مارول تا قبل از اکران به‌جز یه اپسیلون چیزی ازشون رو فاش کنه!
uplooder.net/.../...
ولی در کلّ امیدوارم فیلم خیلی توی مفاهیم جادویی/علمی‌تخی لی غرق نشه و اولویت رو بذاره روی پرداختن به شخصیت‌ها و تأثیری که اتفاقات فعلی روشون می‌ذارن...
نقل قول کردن
s.p.i
#12 s.p.i 1400-06-06 20:15
سلام
زیاد نمیخوام حرفی بزنم تا اومدن فیلم باید صبر کرد
به نظر مورد ۱ محتمل تر میرسه حضور شش خبیث که تو تریلر اشاره شد در مورد مفیستو خیلی تو سریال واندرویژن و لوکی اشاره میشد تو اینجا معلوم نیست بیاد اما از اونجایی که به حرف وانگ گوش نداد ممکن مفیستو باشه یا مستریو البته بگم مورد ۱۰ میتونه باشه یعنی دکتر استرنج به تنهای باعث خرابی مولتیورس نشده و لوکی و واندا مقصر هستن مورد ۳ بدون شک توبی و اندرو هستن
تشکر از آقای حیدری
نقل قول کردن
Md parker
#13 Md parker 1400-06-06 20:50
مقاله عالی بود مورد پنج منطقیه که دکتر استرنج تریلر نسخه خبیث باشه.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#14 Spider-Fan 1400-06-06 20:55
به نقل از master spider:
من همون طور که در کامنت تئوری تریلر هم گفتم، نظرم اینه که اون دکتر استرنج خبیث سریال what if هست چون خیلی مارول تاکید کرده که تاثیراتش به اندازه سریال لوکیه. و محتمل تر از بقیه هم هست. درمورد اینکه جاشو میستریو گرفته باشه که کاملا مخالفم. مفیستو هم بنظرم زوده. یعنی فیلم، خودش داره از حجم شخصیت های مربوط به اسپایدرمن منفجر میشه، دیگه تحمل مفیستو که بیشتر به دکتر استرنج ربط داره رو نداره(مارول هم دیگه احمق نیست که بیاد بخواد بخاطر ایستراگ مفیستو رو بیاره که مثلا ما رو یاد معامله پیتر باهاش بندازه(نه اینکه هوادارا دل خوشی از اون داستان دارن تازه بیاد هیزم بریزه)) امیدوارم که مفیستو نباشه چون واقعا تو بحث مولتی ورس حضورش خیلی اضافس.

حدس من اینه که دکتر استرنجی که توی تریلر دیدیم همون دکتر استرنج اصلیه.
توی دنیای کمیک کم از این بی‌پروایی‌ها و بی‌احتیاطی‌ها ندیدیم ازش.
این‌که یه مقدار off به نظر میآد (اگه صحنۀ قلابی نداشته باشیم توی تریلر!) یحتمل به این خاطره که در زمینۀ هنرهای جادویی نسبت به قبل خبره‌تر و ماهرتر شده و شاید یه کم مغرور.
فیلم به این شلوغی به نظرم جا و ظرفیت همچین پیچشی رو نداره.
نقل قول کردن
Agent bishop
#15 Agent bishop 1400-06-06 21:16
من یک فرضیه دارم که به احتمال ۹۹ درصد غلطه :-*
شاید ما تو این فیلم بیایم روایت زندگی این سه تا عنکبوتی را با داستان های خودشون مثل فیلم پالپ فیکشن به شکل جدا از هم ببینیم که این سه تا هرکدوم با خبیث های تایید شده تو دنیای خودشون و با داستان های خودشون میجنگند و اواخر فیلم طی یک اتفاقی این سه تا عنکبوتی باهم تو یک دنیا قرار می‌گیرند که این زمینه میشه برای فیلم بعدی مردعنکبوتی . اینجوری هم میشه به زندگی شخصی هر سه تا پیتر پارکر رجوع کرد و تفاوت هاشون هم دید .
امیدوارم این فیلم همانطور که به زندگی شخصی و مشکلات پیتر پارکر تام هالند میپردازه به زندگی و مشکلات مردعنکبوتی های توبی و اندرو هم اشاره کنه که این دو نفر فقط جلوه سورپرایز کردن مخاطب و حضور تو صحنه اکشن تو فیلم نداشته باشند .
نقل قول کردن
hassan91
#16 hassan91 1400-06-06 22:50
به تئوری دیگه هم میشه حدس زد که همه ویلنهای مربوط به توبی و اندرو همشون ورینت هستن یعنی گرین گابلین و دکتر اختاپوس و مرد شنی و لیزارد و الکترو همشون ورینت هستن مثل لوکی که در پایان بازی از اختلالی که اونجرز تو زمان ایجاد کردن استفاده کرد و با تسارکت فرار کرد. این رو میشه از حرفهای خود الفرد مولینا حدس زد که گفته بود این دکتر اختاپوس همون دکتر اختاپوس قبل از رستگاری خودشه! (چقدم فایگی از دستش شاکی بود :-* ) بنابراین میشه گفت که همین اتفاق هم با سایر ویلنهای مولتی ورس همخوانی داره. مثلا گرین گابلین امکان داره که توسط مرد عنکبوتی توبی مگوایر کشته نشده یا از یه خط زمانی اومده که نورمن به اون شکل کشته نشده. در نتیجه اون شایعه رتکان کردن اتفاقات مرد عنکبوتی ۳ سم ریمی و مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ محتمل به نظر میاد. چرا که سریال لوکی نشون داد که میشه زمان رو ریست کرد.(واقعا این دیزنی چقدر خدمت بزرگی میکنه به سونی. امیدوارم که دیزنی سونی رو هم بخره :/ )

حالا اینکه چه دشمنی با پیتر پارکر MCU دارن تا خود اکران فیلم معما باقی خواهد ماند. فعلا که حتی جرات معرفی کردن کست فیلم ندارن و فکر نکنم تا اکران فیلم حضور سایر مرد عنکبوتی ها رو تایید کنن.
نقل قول کردن
P.B.P
#17 P.B.P 1400-06-06 23:09
سلام ممنون از آقای حسدری بابت این مقاله عالی
فرضیه من:
یه جوری مورد ۱۰ رو قبول دارم
به نظرم توبی مگوایر تو فیلم دکتر استرنج ۲ حضور دارد و شاید در نو وی هوم کامئو داشته باشد،دیگه اینکه این فیلم به نظرم مثل اینفینیتی وار ادامه داره
دکتر استرنج هم واقعا هیچی نمیدونم هم میتونه مفیستو باشه و هم میتونه میستریو
شش خبیث هم توی فیلم به وجود میاد
همین!
خسته نباشید.
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1400-06-07 01:18
یه فرضیه جدید هم امشب مطرح شده
که طبق آن در این صحنه مرد شنی با الکترو ترکیب نمیشه بلکه
که در حال محافظت از مرد عنکبوتی در مقابل الکترو هستش:



این با تکامل شخصیای مردشنی در قسمت سوم فیلم ریمی همخوانی داره و یعنی مرد شنی یه قهرمان شده که البته تو دنیای کمیک هم سابقه داشته و او حتی عضو رزرو اونجرز هم بوده

b2n.ir/188087
نقل قول کردن
master spider
#19 master spider 1400-06-07 01:36
به نقل از mtm:
یه فرضیه جدید هم امشب مطرح شده
که طبق آن در این صحنه مرد شنی با الکترو ترکیب نمیشه بلکه
که در حال محافظت از مرد عنکبوتی در مقابل الکترو هستش:

uplooder.net/.../...

این با تکامل شخصیای مردشنی در قسمت سوم فیلم ریمی همخوانی داره و یعنی مرد شنی یه قهرمان شده که البته تو دنیای کمیک هم سابقه داشته و او حتی عضو رزرو اونجرز هم بوده
spidey.ir/.../...
b2n.ir/188087

ببخشید آقای ترابی ولی این تئوری غلطه.
چون مارول و سونی اعلام کردن که فیلمنامه قسمت سوم مردعنکبوتی سم ریمی و قسمت دوم مردعنکبوتی شگفت انگیز رو حذف کردن. پس اصلا همچین اتفاقی نیفتاده که مرد شنی بخواد تغییر بکنه. پس اصلا از ریشه غلطه.
نقل قول کردن
P.B.P
#20 P.B.P 1400-06-07 01:55
به نقل از mtm:
یه فرضیه جدید هم امشب مطرح شده
که طبق آن در این صحنه مرد شنی با الکترو ترکیب نمیشه بلکه
که در حال محافظت از مرد عنکبوتی در مقابل الکترو هستش:

uplooder.net/.../...

این با تکامل شخصیای مردشنی در قسمت سوم فیلم ریمی همخوانی داره و یعنی مرد شنی یه قهرمان شده که البته تو دنیای کمیک هم سابقه داشته و او حتی عضو رزرو اونجرز هم بوده
spidey.ir/.../...
b2n.ir/188087

فرضیه جالبی بود استاد
اگر همون مرد شنی سم ریمی باشه، میشه.
و یک چیز دیگه اگر باشه فرضیه شش خبیث خط میخوره.
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1400-06-07 02:02
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
یه فرضیه جدید هم امشب مطرح شده
که طبق آن در این صحنه مرد شنی با الکترو ترکیب نمیشه بلکه
که در حال محافظت از مرد عنکبوتی در مقابل الکترو هستش:

uplooder.net/.../...

این با تکامل شخصیای مردشنی در قسمت سوم فیلم ریمی همخوانی داره و یعنی مرد شنی یه قهرمان شده که البته تو دنیای کمیک هم سابقه داشته و او حتی عضو رزرو اونجرز هم بوده
spidey.ir/.../...
b2n.ir/188087

ببخشید آقای ترابی ولی این تئوری غلطه.
چون مارول و سونی اعلام کردن که فیلمنامه قسمت سوم مردعنکبوتی سم ریمی و قسمت دوم مردعنکبوتی شگفت انگیز رو حذف کردن. پس اصلا همچین اتفاقی نیفتاده که مرد شنی بخواد تغییر بکنه. پس اصلا از ریشه غلطه.

عه؟ من نشنیدم. کی گفتن؟ چون اگه میگفتن که در واقع مولتی ورس و داستان فیلمو تایید کرده بودن!
یه چیزی شنیدیم اونم به طور رسنی که یه سری چیزا رتکان میشن
نقل قول کردن
mtm
#22 mtm 1400-06-07 02:03
به نقل از P.B.P:
به نقل از mtm:
یه فرضیه جدید هم امشب مطرح شده
که طبق آن در این صحنه مرد شنی با الکترو ترکیب نمیشه بلکه
که در حال محافظت از مرد عنکبوتی در مقابل الکترو هستش:

uplooder.net/.../...

این با تکامل شخصیای مردشنی در قسمت سوم فیلم ریمی همخوانی داره و یعنی مرد شنی یه قهرمان شده که البته تو دنیای کمیک هم سابقه داشته و او حتی عضو رزرو اونجرز هم بوده
spidey.ir/.../...
b2n.ir/188087

فرضیه جالبی بود استاد
اگر همون مرد شنی سم ریمی باشه، میشه.
و یک چیز دیگه اگر باشه فرضیه شش خبیث خط میخوره.

چرا خط میخوره؟ شش خبیث میتونه با عضو دیگری تشکیل بشه
نقل قول کردن
P.B.P
#23 P.B.P 1400-06-07 02:05
#16
سلام
فرضیه شما هم خیلی جالب بود و احتمال این فرضیه هم کم نیست.
راستیتش این فرضیه ها بعضی وقت ها اذیتم میکنن چون مثلا فیلم اند گیم رو که خیلی چیز ها ازش میدونستم هیجانش برام کمتر شد ولی باز هم عالی بود و دوست ندارم این اتفاق رو برای نو وی هوم هم داشته باشمش
اگر چیز کمتری از فیلم بدونی بیشتر اون فیلم بهت حال میده.
نقل قول کردن
P.B.P
#24 P.B.P 1400-06-07 02:13
به نقل از mtm:
به نقل از P.B.P:
[quote name="mtm"]

چرا خط میخوره؟

سلام استاد
این هایی که میگیم همشون فرضیه است که ممکن احتمال داشته باشه که ممکنه هم احتمال نداشته باشه پس ممکنه شش خبیث باشه و ممکنم هست نباشه.
نقل قول کردن
master spider
#25 master spider 1400-06-07 02:14
به نقل از mtm:
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
یه فرضیه جدید هم امشب مطرح شده
که طبق آن در این صحنه مرد شنی با الکترو ترکیب نمیشه بلکه
که در حال محافظت از مرد عنکبوتی در مقابل الکترو هستش:

uplooder.net/.../...

این با تکامل شخصیای مردشنی در قسمت سوم فیلم ریمی همخوانی داره و یعنی مرد شنی یه قهرمان شده که البته تو دنیای کمیک هم سابقه داشته و او حتی عضو رزرو اونجرز هم بوده
spidey.ir/.../...
b2n.ir/188087

ببخشید آقای ترابی ولی این تئوری غلطه.
چون مارول و سونی اعلام کردن که فیلمنامه قسمت سوم مردعنکبوتی سم ریمی و قسمت دوم مردعنکبوتی شگفت انگیز رو حذف کردن. پس اصلا همچین اتفاقی نیفتاده که مرد شنی بخواد تغییر بکنه. پس اصلا از ریشه غلطه.

عه؟ من نشنیدم. کی گفتن؟ چون اگه میگفتن که در واقع مولتی ورس و داستان فیلمو تایید کرده بودن!
یه چیزی شنیدیم اونم به طور رسنی که یه سری چیزا رتکان میشن

والا من خودم چند ماه پیش از خود تلگرام و اینستاگرام سایت فهمیدم که میخوان این دو فیلم رو حذف کنن. البته الان که رفتم باز دیدم نوشته بود شایعه از یه منبع موصق.
ببخشید اشتباهی فکر کردم که خودشون گفتن ولی خب ایشالا که حذفش میکنن.
instagram.com/.../...
نقل قول کردن
P.B.P
#26 P.B.P 1400-06-07 02:15
استاد ترابی یک سوال داشتم راست میگن که بعد از این فیلم نو وی هوم رایت مرد عنکبوتی میره دست سونی؟
نقل قول کردن
amirjjyy
#27 amirjjyy 1400-06-07 02:50
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
یه فرضیه جدید هم امشب مطرح شده
که طبق آن در این صحنه مرد شنی با الکترو ترکیب نمیشه بلکه
که در حال محافظت از مرد عنکبوتی در مقابل الکترو هستش:

uplooder.net/.../...

این با تکامل شخصیای مردشنی در قسمت سوم فیلم ریمی همخوانی داره و یعنی مرد شنی یه قهرمان شده که البته تو دنیای کمیک هم سابقه داشته و او حتی عضو رزرو اونجرز هم بوده
spidey.ir/.../...
b2n.ir/188087

ببخشید آقای ترابی ولی این تئوری غلطه.
چون مارول و سونی اعلام کردن که فیلمنامه قسمت سوم مردعنکبوتی سم ریمی و قسمت دوم مردعنکبوتی شگفت انگیز رو حذف کردن. پس اصلا همچین اتفاقی نیفتاده که مرد شنی بخواد تغییر بکنه. پس اصلا از ریشه غلطه.


شما مثل اینکه فرضیه سفر در زمانی مارولو هنوز نفهمیدن
اول اینکه بخش اول حرفتون راجب اعلام کردن مارول سونی غلطه هیچ چیز تایید نشده دوم اینکه سفر در زمان فیلم های مارول بر حسب مکانیک کوانتومه (اگر اسمشو درست گفته باشم) {هر اتفاقی در گذشته باعث یه رویداد جدید میشه و اون گذشته قرار نیست از صفحه روزگار محو بشه فقط به صورت یک خط زمانی جدید به مسیر خودش در کنار مسیر تغییر نکرده اصلی ادامه میده} یعنی اگر فرضا مارول بیاد تمام اتفاقات اسپایدرمن ۳ رو ریتکان کنه باز قرار نیست کلا اون داستان اتفاق نیوفته (همزمان دوتا دنیا به وجود میاد) این مکانیک کوانتوم تو هر دنیا مسئلش همینه فرقی نمیکنه دنیای توبی مگوایر باشه یا تام هالند
نقل قول کردن
Navidparker
#28 Navidparker 1400-06-07 05:32
خیلی ممنون آقای حیدری و خسته نباشید.

با اجازه من هم میخوام ((تئوری)) خودم رو مطرح کنم:

((با توجه به سریال لوکی فهمیدیم که در خط زمانی مقدس فقط یه دنیا (( در واقع دنیایی که تو این چند سال فیلماشون رو دنبال کردیم))نیست و دنیا های دیگری هم بوده مثل دنیای لیدی لوکی یا لوکی کلاسیک و... و فقط ما از اونها خبر نداشتیم.

وظیفه Tva هم این بود که مراقب باشه خط زمانی مقدسه هر یک از این دنیا ها از مسیر خودش خارج نشه تا مثلا از یک دنیا یه نسخه مشابه ولی متفاوته دیگه به وجود بیاد تا نکنه هرج مرج بشه.((برای مثال لوکی ای که داخل سریال دیدیم یه نسخه مشابه با سرنوشتی متفاوت از دنیای اصلی Mcu بود که در واقع Tva اون خط زمانی رو نابود کرد تا هرج مرج نشه در واقع خوده لوکی هم باید محو میکردن.))

خب آخر سریال لوکی دیدیم خط زمانی مقدس نابود شد و از هر دنیایی که داخل خط زمانی مقدس بود الان بیشمار نسخه از هر کدومشون وجود داره.

خب پس با توجه به سریال لوکی بنظرم مردعنکبوتی توبی مگوایر یا اندرو گارفیلدی که داخل این فیلم قراره ببینیم یه نسخه متفاوت ((واریانت)) از دنیای مردعنکبوتی توبی و اندرو هستش و بخاطره همینه که نورمن آزبورن و دکتر اکتاویوس و الکترو زنده هستن یا بخاطره همینه که الکترو ظاهرش فرق میکنه.((در واقع منظورم اینه توبی و اندرویی که قراره ببینیم ربطی به اون فیلمایی که قبلا دیده بودیم ندارن نسخه متفاوت از اون فیلم ها و اون دنیا هستن.))

این بود از تئوری من برای فیلم Spider-Man No Way Home

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
نقل قول کردن
master spider
#29 master spider 1400-06-07 13:20
به نقل از amirjjyy:
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
یه فرضیه جدید هم امشب مطرح شده
که طبق آن در این صحنه مرد شنی با الکترو ترکیب نمیشه بلکه
که در حال محافظت از مرد عنکبوتی در مقابل الکترو هستش:

uplooder.net/.../...

این با تکامل شخصیای مردشنی در قسمت سوم فیلم ریمی همخوانی داره و یعنی مرد شنی یه قهرمان شده که البته تو دنیای کمیک هم سابقه داشته و او حتی عضو رزرو اونجرز هم بوده
spidey.ir/.../...
b2n.ir/188087

ببخشید آقای ترابی ولی این تئوری غلطه.
چون مارول و سونی اعلام کردن که فیلمنامه قسمت سوم مردعنکبوتی سم ریمی و قسمت دوم مردعنکبوتی شگفت انگیز رو حذف کردن. پس اصلا همچین اتفاقی نیفتاده که مرد شنی بخواد تغییر بکنه. پس اصلا از ریشه غلطه.


شما مثل اینکه فرضیه سفر در زمانی مارولو هنوز نفهمیدن
اول اینکه بخش اول حرفتون راجب اعلام کردن مارول سونی غلطه هیچ چیز تایید نشده دوم اینکه سفر در زمان فیلم های مارول بر حسب مکانیک کوانتومه (اگر اسمشو درست گفته باشم) {هر اتفاقی در گذشته باعث یه رویداد جدید میشه و اون گذشته قرار نیست از صفحه روزگار محو بشه فقط به صورت یک خط زمانی جدید به مسیر خودش در کنار مسیر تغییر نکرده اصلی ادامه میده} یعنی اگر فرضا مارول بیاد تمام اتفاقات اسپایدرمن ۳ رو ریتکان کنه باز قرار نیست کلا اون داستان اتفاق نیوفته (همزمان دوتا دنیا به وجود میاد) این مکانیک کوانتوم تو هر دنیا مسئلش همینه فرقی نمیکنه دنیای توبی مگوایر باشه یا تام هالند

دوست عزیز شما اگه کامنت ۲۵ رو که مال خودمه رو بخونی میبینی که نوشتم شایعه بوده و اشتباه فکر میکردم.
درمورد اینکه میگی فرضیه سفر در زمان رو متوجه نشدم باید بگم که اون مال mcu هست و در دنیای سونی ممکنه از این قضیه پیروی نشه. بعدشم چه ربطی به سفر در زمان داره. مگه اونجرز قراره بده تو زمان اون قسمت رو حذف کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
شایعه شده که خود مارول و سونی میخوان اصلا این دو فیلمنامه رو نادیده بگیرن و اصلا انگار اتفاقی نیفتاده.
من هنوز ربطش رو به سفر در زمان نفهمیدم بنظرم خیلی بی ربط بود
نقل قول کردن
AMIN
#30 AMIN 1400-06-07 18:45
سلام خدمت دوستان
می خواستم یه چند نکته بگم , شایدم اشتباه می کنم ولی گزینه 9 خیلی مهمه تو فرضیه سازی , به نظرم من , چون نشون میده اختاپوس یه خبیث , ولی ما میدونیم که دیگه خبیث نبود و از اونور گرین گابلینی که مرده بود , زنده برگشته

این موارد اینو نشون میده همه ی اونا , دور هم , از زمان های خودشون توی یه زمان واحد جمع شدن.
مثلا توی زمان حال دنیای سم ریمی

احتمالا یک نفر که نقش کلیدی داره تونسته اینکارو کنه شاید میستریو یا مفسیتو یا هرکی , با این تحلیل پس میشه احتمال داد مرد شنی هم خبیث باشه و همینطور تمام خبیث هایی که مردند یا خوب شدند !

پس میشه بگیم ما با توبی و اندرو زمان حال مواجه میشیم , اون موقع فیلم نامه به اصطلاح لو رفته درباره بچه دار بودن پیتر درست درمیاد و حتی ممکنه پیتر تام هالند در دنیای سم ریمی گیر کنه و اینجوری ورودش به دنیای سونی تکمیل بشه

نظر شما چیه ؟!
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#31 AM SM BM SM 1400-06-14 20:37
سلام مجدد خدمت دوستان عزیز.
نکته ای به ذهنم رسیده که خیلی محتمل نیست اما دوست داشتم نظر شما رو هم بدونم.
از وقتی که قسمت چهارم سریال "چه میشد اگر...؟" (?...What If) پخش شد و ما نسخه ای از دکتر استرنج رو در یک دنیای موازی دیدیم که توی اون دکتر استرنج کریستین پالمر رو از دست داد و در به در دنبال این گشت که اون رو زنده کنه و در نهایت باعث نابودی دنیا خودش شد، شایعاتی مطرح شده مبنی بر این که ممکنه ما این دکتر استرنج رو در فیلم "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" یا حتی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" ببینیم. خب میشه گفت طبق چیز هایی که توی این قسمت از سریال "چه میشد اگر...؟" دیدیم و احتمالا این اولین قسمت این سریال بود که طبق وعده سازندگان ممکنه تاثیر مستقیمی بر mcu داشته باشه، این مسئله خیلی دور از ذهن نیست. حالا اگر این اتفاق بیفته سوال اینجاست که دلیل حضور او چه چیزی میتونه باشه؟ آیا مثل موارد ۷ و ۸ این مقاله، (و البته شبیه کینگ پین در انیمیشن "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی") در مولتی ورس دنبال نسخه ای از کریستین پالمر میگرده؟ یا طبق چیزی که در آخر اپیزود چهار دیدیم که او بعد از پی بردن به اشتباهش میخواست دنیاش رو درست کنه، قصد خوبی داره؟ شاید هم دکتر استرنج دنیای خودمون اون رو احضار کرده باشه تا به یه صورتی به کارش بیاد؟
نظر شما چیه؟
نقل قول کردن
hassan91
#32 hassan91 1400-06-15 01:31
به نقل از AM SM BM SM:
سلام مجدد خدمت دوستان عزیز.
نکته ای به ذهنم رسیده که خیلی محتمل نیست اما دوست داشتم نظر شما رو هم بدونم.
از وقتی که قسمت چهارم سریال "چه میشد اگر...؟" (?...What If) پخش شد و ما نسخه ای از دکتر استرنج رو در یک دنیای موازی دیدیم که توی اون دکتر استرنج کریستین پالمر رو از دست داد و در به در دنبال این گشت که اون رو زنده کنه و در نهایت باعث نابودی دنیا خودش شد، شایعاتی مطرح شده مبنی بر این که ممکنه ما این دکتر استرنج رو در فیلم "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" یا حتی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" ببینیم. خب میشه گفت طبق چیز هایی که توی این قسمت از سریال "چه میشد اگر...؟" دیدیم و احتمالا این اولین قسمت این سریال بود که طبق وعده سازندگان ممکنه تاثیر مستقیمی بر mcu داشته باشه، این مسئله خیلی دور از ذهن نیست. حالا اگر این اتفاق بیفته سوال اینجاست که دلیل حضور او چه چیزی میتونه باشه؟ آیا مثل موارد ۷ و ۸ این مقاله، (و البته شبیه کینگ پین در انیمیشن "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی") در مولتی ورس دنبال نسخه ای از کریستین پالمر میگرده؟ یا طبق چیزی که در آخر اپیزود چهار دیدیم که او بعد از پی بردن به اشتباهش میخواست دنیاش رو درست کنه، قصد خوبی داره؟ شاید هم دکتر استرنج دنیای خودمون اون رو احضار کرده باشه تا به یه صورتی به کارش بیاد؟
نظر شما چیه؟

با سلام. راستش خیلی وقت بود که این شکلی واسه یه فیلمی هیجان نداشتیم. میشه گفت که دو سال پیش (که تا اومدنش میشه گفت سه سال پیش) بود که واسه انتقام جویان پایان بازی این شکلی هیجان داشتیم. تا زمان اومدن فیلم هم باید دستاویز این تئوریها باشیم. اما من خودم یه چند وقته یه تئوری به ذهنم رسیده و کامنت شما این بهانه رو داد که اینو مطرح کنم. البته ممکنه حاوی اسپایول باشه شاید اصن درست نباشه به هر حال فرضیه اس دیگه.

این فرضیه دو بخشه:
اونجا که دکتر استرنج حرکاتش مشکوک میزنه این ایده رو میده که یه اتفاقی واسش افتاده و چنتا تئوری هم مطرح شده. اما ممکنه که با توجه به اتفاقاتی که تو سریالهای وانداويژن و لوکی افتاد دکتر استرنج این تغییرات گسترده توی زمان و مکان را متوجه نشه (!!) و ببینه که اجرا کردن این طلسم هیچ تغییری ایجاد نمیکنه. درست مثل همونی که تو سریال وات ایف رخ داد و دکتر استرنج هیچ وقت متوجه عواقب برگرداندن کریستین پالمر نشد! (البته این بازم همخونی نداره باهاش ممکنه باز یه انگیزه شخصی داشته باشه شایدم تو آینده‌های احتمالی که توی اونجرز جنگ بی نهایت مشاهده کرده یه چیزی خطرناک در آینده دیده که بخواد از الان تغییرش بده. شاید اونجا چشم اگاماتو فیک بوده چرا که استرنج دیده بوده که ثانوس صاحبش میشه.)

بخش دوم این تئوریم اینه که دکتر استرنج بعد اینکه طلسم رو انجام میده (که تو تریلر که اینجوری به نظر میرسه) به پیتر گوشزد میکنه که بهای اجرای این طلسم اینه که مرد عنکبوتی بودن رو کنار بزاره وگرنه عواقب بدتری دامن گیرش میشه. در کل اجرا شدن طلسم دکتر استرنج بستگی به این داره که پیتر پارکر مرد عنکبوتی بودن رو کنار بزاره. شاید قراره که تو این فیلم هم ببینیم پیتر یه مدتی مرد عنکبوتی نیست و دنیا اصن خبر نداره که پیتر پارکر مرد عنکبوتیه حتی نزدیکانش. و با برگشتن دوباره‌ی مرد عنکبوتی به میادین دکتر استرنج وارد بشه و بهش راجع به خطرهای دنیاهای موازی هشدار بده که تو تریلر مشاهده کردیم.

بازم میگم همه‌ی اینا فرضیه اس.
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#33 SPIDERBAT 1400-06-15 02:09
به نقل از AM SM BM SM:
سلام مجدد خدمت دوستان عزیز.
نکته ای به ذهنم رسیده که خیلی محتمل نیست اما دوست داشتم نظر شما رو هم بدونم.
از وقتی که قسمت چهارم سریال "چه میشد اگر...؟" (?...What If) پخش شد و ما نسخه ای از دکتر استرنج رو در یک دنیای موازی دیدیم که توی اون دکتر استرنج کریستین پالمر رو از دست داد و در به در دنبال این گشت که اون رو زنده کنه و در نهایت باعث نابودی دنیا خودش شد، شایعاتی مطرح شده مبنی بر این که ممکنه ما این دکتر استرنج رو در فیلم "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" یا حتی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" ببینیم. خب میشه گفت طبق چیز هایی که توی این قسمت از سریال "چه میشد اگر...؟" دیدیم و احتمالا این اولین قسمت این سریال بود که طبق وعده سازندگان ممکنه تاثیر مستقیمی بر mcu داشته باشه، این مسئله خیلی دور از ذهن نیست. حالا اگر این اتفاق بیفته سوال اینجاست که دلیل حضور او چه چیزی میتونه باشه؟ آیا مثل موارد ۷ و ۸ این مقاله، (و البته شبیه کینگ پین در انیمیشن "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی") در مولتی ورس دنبال نسخه ای از کریستین پالمر میگرده؟ یا طبق چیزی که در آخر اپیزود چهار دیدیم که او بعد از پی بردن به اشتباهش میخواست دنیاش رو درست کنه، قصد خوبی داره؟ شاید هم دکتر استرنج دنیای خودمون اون رو احضار کرده باشه تا به یه صورتی به کارش بیاد؟
نظر شما چیه؟

سلام
به نظر منم فرضیه ی محتملیه و میتونه اون چشمک و سرپیچی از وانگ رو توجیه کنه و این دکی خبیث همونطور که قدرتای موجودات مختلف و نیمه ی خودش رو جذب کرد میتونه دکتر استرنج ام سی یو رو هم جذب کرده باشه و اینطوری فیلم علاوه بر شش خبیث یه ویلن دیگه هم خواهد داشت که انگیزه هاش میتونن به داستان زیبایی های خاص خودشو بدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید