10 داستانی که پس از به اتمام رساندن بازی مایلز مورالز میتوانید بخوانید

10 داستانی که پس از به اتمام رساندن بازی مایلز مورالز میتوانید بخوانید

بازی "مایلز مورالز" معرکه است ولی داستانش کوتاهه. ولی غمتون نباشه چون توصیه میکنیم بعدش این داستان ها رو بخونید!

 

10- مرد عنکبوتی سرعت

http://spidey.ir/images/img/content/spiderman-ps4/comics/spiderman-velocity-comic-book.jpg

این داستان کمیک بوکی کاملا در دل دنیای بازی های مرد عنکبوتی برای کنسول انحصاری پلی استیشن رخ میده ولی اریجینال است! یعنی اگه یادتون باشه در بازی اسپایدرمن ps4 لباسی اریجینال داشتیم به نام سرعت یا velocity. این لباس برخلاف لباس های دیگر قابل باز شدن در بازی، از دنیای کمیک اقتباس نشده بود و اریجینال بود. حالا در این داستان متوجه میشید که چرا اسپایدرمن این لباس رو برای خودش درست کرد. داستانش فوق العاده است ضمن اینکه اولش حالت مرموز و معمایی داره و پیتر پارکر و مری جین باید دنبال خبیثی بگردند که حالت روح داره ولی کمک حقایق آشکار میشه ... میتونید این داستان رو در اینجا به صورت کامل و با ترجمه فارسی از سایت ما دانلود کنید و بخونید و لذت ببرید.

 

9- شماره های 13 تا 15 از سری چهارم کمیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز"

شماره های 13 تا 15 از سری چهارم کمیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز"

این داستان در واقعا اولین حضور مهم مایلز مورالز پس از نابودی دنیای آلتمیت و ورود به دنیای اصلی مارول است که در سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز انجام شد و در آن پیتر پارکر و او باید با تهدید بزرگ و جدیدی به نام «ریجنت» مقابله کنند که میتونه قدرت های دیگر ابرقهرمانان را به سرقت ببره و به خودش منتقل کنه! نوع تعامل مایلز با پیتر و حضورش در دنیای اصلی بسیار جالبه. میتونید این سه شماره را اینجا، اینجا و اینجا با ترجمه فارسی بخوانید.

 

8- پایان نهایی (Ultimate End)

 پایان نهایی (Ultimate End)

دنیایی به نام "دنیای نبرد" (Battle World) پدید آمده که در آن دکتر دووم خدا و پادشاه مطلق خوانده میشود و بر قلمروهای مختلف حکمرانی میکند. یکی از این قلمرو ها مختص دنیایی است که در آن قهرمانان دنیای اصلی و دنیای التمیت حضور دارند و داستانش در کمیک Ultimate End (پایان نهایی) روایت میشود. شما در این داستان با نحوه نابودی دنیای آلتمیت که مایلز مورالز در آن خلق شد آشنا میشوید. برایان مایکل بندیس به همراه طراحی شاخصی به نام مارک بگلی که پایه گذار دنیای التمیت بودند این کمیک را خلق کردند پس حتما خوندنش واجبه!

البته پیشنهاد میشود قبل از خواندن این داستان حتما کمیک جنگ های پنهان را با ترجمه روان فارسی بخوانید (اینجا).

 

7- کارنیج مطلق: مایلز مورالز

کارنیج مایلز مورالز

"کارنیج مطلق" یک رویداد باحال و معرکه بود که اینجا به طور کامل ترجمه شده. مایلز مورالز هم در آن حضور داشت و کمیک هایش برای چند شماره به آن ربط پیدا کرد. شما میتونید اونا رو در اینجا بخونید. در هر حال احتمال زیاد در قسمت بعدی بازی مرد عنکبوتی با سیمبیوت ها مواجه خواهیم شد (ونوم و رفقا!) پس چه بهتر که خودتون رو با خوندن این داستان با اونا آشنا کنید!

 

6- سری کمیک بوک های Miles Morales: The Ultimate Spider-Man

کمیک مایلز مورالس

گفتیم که در دهه گذشته شاهد بودیم که «دن اسلات» در اکثر سالها نویسنده اسپایدرمن بود. در واقع او 10 سال کمیک های اسپایدرمن را نوشت، از سال 2008 تا 2018! بدین ترتیب او لقب نویسنده ای که طولانی ترین run اسپایدرمن را نوشته را به خودش اختصاص داد. اما در این مدت نویسنده ای دیگر به نام «برایان مایکل بندیس» نیز داشت کمیک های Ultimate Spider-Man را مینوشت که خودش آنها را پایه گذاری کرده بود. او در این سری اسپایدرمن را برای خوانندگان امروزی مدرن تر کرده بود و در شخصیت پردازی بسیاری از دشمنان کلاسیک او دست برده بود (کمیک های Ultimate در یک دنیای موازی رخ میدهند). با این حال بعد از چندین سال پیتر پارکر را در این دنیا کشت (این مقاله را بخوانید). اما به زودی یک جانشین شایسته برای او انتخاب کرد به نام «مایلز مورالز» که شخصیت بسیار محبوب و مشهوری هم از آب درآمد و مارول برای مدت طولانی کمیک های Ultimate Spider-Man را با حضور این شخصیت منتشر میکرد. بندیس در سری اختصاصی مایلز مورالز  (که میتونید آن را اینجا به زبان فارسی بخوانید) داستان های بسیار هیجان انگیز روایت کرد که  در آن پیتر پارکر و گرین گابلین  برگشتند  و قضیه پدر مایلز و سازمان شیلد و هایدرا و ... پیش آمد که فوق العاده بودند. البته تمام این موضوعات را بندیس با مایه های مشکلات ملموس و خانوادگی یک نوجوان به نام مایلز در هم آمیخت که باعث شد برای خوانندگان جذاب تر بشه. 

 

5- مرد عنکبوتی جنگ در شهر

داستانی که به صورت وفادارانه و زیبایی داستان بازی مرد عنکبوتی PS4 رو اقتباس میکنه. یک سری نکات هم به داستان بازی اضافه میکنه که باعث میشه تکمیل بشه. طراحی و نویسندگی بسیار خوبی داره که برای این جور کمیکی واقعا نادره چون معمولا کمیک بوک هایی که از فیلم یا بازی اقتباس میشن کیفیت خوبی ندارن ولی این یکی استثناء به شمار میاد. پس اگه بازی مایلز رو تموم کردید و دلتون هوای قسمت قبل رو کرد این بهترین اقتباس از داستانشه! این کمیک رو هم میتونید اینجا با ترجمه فارسی تو سایت ما بخونید.

 

4- "جنگ داخلی II " و "قیامت عنکبوتی"

در سالهای اخیر مارول بسیار سعی کرده از شخصیت مایلز مورالز در داستان های خودش استفاده کنه و به قول معروف خیلی بهش پر و بال داده است. به طور مثال در رویداد "جنگ داخلی 2" (که اینجا ترجمه شده) یک نفر از نسل ناانسان ها به نام «یولیسیس» پیشگویی کرد که مایلز قراره کاپیتان آمریکا رو بکشه! (البته نه کاپیتان آمریکای اصلی رو بلکه اون نسخه هایدرایی). بعدش هم در رویداد "امپراتوری مخفی" شاهد بودیم که این پیش گویی عملی نشد (البته مایلز تا دم کشتن Cap پیش رفت ولی در لحظه آخر گفت که یک قاتل نیست) ولی مایلز نقش مهمی در این رویداد داشت.

در رویداد جدید مرد عنکبوتی به نام «قیامت عنکبوتی» که اونم اینجا ترجمه شده، شاهد بودیم که مایلز نقش مهمی داره و در شماره آخر مایلز به قدرت های «کاپیتان یونیورس» دست یافت!

 

3- سری جدید کمیک بوک های مایلز مورالز

کمیک جدید مایلز

سری جدیدی کمیک بوکی مایلز مورالز که به دست آقای صلاح الدین احمد نوشته میشه عالیه! اونایی که تا به حال کمیک های بلک بولت (Black Bolt) نوشته صلاح الدین احمد را نخوانده اند بدانند یکی از بهترین سری های اخیر مارول  را دست داده اند! درسته شاید بلک بولت شخصیت چندان معروف و محبوبی برای مارول نباشه ولی داستان گویی صلاح الدین اونقدر در این سری قوی و قدرتمند بوده که نامزد دریافت چندین جایزه شده است. پس از اتمام این سری ایشان کمیک های مایلز مورالز را برای مارول نوشته است و همچنین Magnificent Ms. Marvel که هر دوی آنها درباره ابرقهرمانان نوجوان هستند و در آنها واقعا گل کاشته است. و این را هم در نظر داشته باشید که هر دوی این عناوین قبلا دارای نویسندگانی ثابت برای مدت طولانی بودند ولی صلاح الدین به خوبی تونسته جای آنها را پر کنه که همین نشون میده چه نویسنده قابلی هستش. شما میتونید این سری را با ترجمه فارسی در اینجا بخوانید.

 

2- مردان عنکبوتی (Spider-Men)

https://www.spidey.ir/images/img/content/translated-spiderman-comics/spider-men/spidermen-comic-farsi.jpg

سال 2012 مارول کمیک بسیار خوبی را منتشر کرد به نام "مردان عنکبوتی" (Spider-Men). ما در سایتمون این کمیک را ترجمه کرده ایم (در اینجا). در این داستان پیتر پارکر به دنیای Ultimate میره و با مایلز مورالز ملاقات میکنه (اون موقع مایلز هنوز تو دنیای Ultimate بود). لخظات بسیار نابی را در این داستان شاهد بودیم (مثل ملاقات حزن انگیز زن عمو می دنیای آلتمیت با پیتر پارکر با در نظر گرفتن اینکه پیتر پارکر آن دنیا کشته شده بود). ضمن آنکه برای اولین بار بود که نوعی تعامل و ارتباط بین دنیای اصلی مارول و دنیای آلتمیت میدیدیم که البته بعدها این تعاملات بیشتر و بیشتر شد ... پیچش جالبی هم در انتهای داستان شاهد بودیم زیرا وقتی پیتر به دنیای خودش برگشت و نام مایلز مورالز را در گوگل سرچ کرد، خیلی تعجب کرد. تا اینکه بعد از 5 سال مارول قسمت دوم این کمیک زیبا را چاپ کرد ... (مورد بعدی رو بخوانید)

 

1- مردان عنکبوتی II

http://www.spidey.ir/images/img/content/miles-morales/SPIMEN2017004-col.jpg 

در قسمت دوم فهمیدیم که در دنیای اصلی مارول هم کسی به نام مایلز مورالز وجود دارد که البته خبیث بوده! او یک زخم بزرگ روی صورتش داشت و عضو خانواده های خلافکاری شهر بود و با «ویلسون فیسک» (کینگ پین) رفاقت صمیمی داشت ولی به خاطر مرگ دختری که دوستش داشت تصمیم گرفته بود به دنیاهای دیگر راه پیدا کند تا بتواند شاید نسخه ای دیگر از عشقش را پیدا کند. دست آخر هم موفق شد و سر از دنیای دوباره احیا شده Ultimate درآورد!

 

امیر علی

   All rights reserved © Spidey.ir 2020

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 لباس برتر مایلز مورالز در دنیای کمیک، انیمیشن و بازی

نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول"

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز (SPIDER-MAN: MILES MORALES)

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

شماره آخر از سری جدید کمیک بوک های "مایلز مورالز: اسپایدرمن" ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر از کمیک "وات ایف ... مایلز مورالز؟" ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 10 دشمن برتر «مایلز مورالز» در دنیای کمیک

10 داستانی که پس از به اتمام رساندن بازی مایلز مورالز میتوانید بخوانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز (SPIDER-MAN: MILES MORALES)

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

نقد و بررسی بازی "مرد عنکبوتی مایلز مورالز" 

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

10 حقیقتی که فقط با خواندن کمیک بوک ها و رُمان "مرد عنکبوتی PS4" کشف میکنید!

 معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

شماره 200 از كمیك "مرد عنكبوتی نهایی" ترجمه شد + لینك دانلود

میراث "مرد عنكبوتی نهایی" (ULTIMATE SPIDER-MAN)

شماره آخر از كمیك "مایلز مورالز: مرد عنكبوتی نهایی" ترجمه شد + لینك دانلود

کمیک "مایلز مورالز": پایان ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر کمیک BATTLEWORLD ULTIMATE END ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی در 10 سال گذشته

شماره آخر از کمیک "مرد عنکبوتی PS4: شهر در جنگ"  ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر از کمیک "مرد عنکبوتی PS4: سرعت" ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر از کمیک بوک "مرد عنکبوتی: گربه سیاه ضربه میزند" ترجمه شد + لینک دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

hmdh
#1 hmdh 1399-10-07 09:36
من فعلا ۱ و ۲ و ۳ و ۵ و ۱۰ رو خوندم که همشون عالی بودن
نقل قول کردن
Agent bishop
#2 Agent bishop 1399-10-07 09:41
به لطف اسپایدی همه کمیک های این مقاله را خونده بودم
فقط من تعجب میکنم با اینکه دنیای ultimate وجود داره مایلز چرا برنمی‌گرده تو اون دنیا وقتی کل دوستان و خانواده و غیره تو اون دنیان و اون داره اینجا وای خودش زندگی میکنه
نقل قول کردن
Captain_rogers
#3 Captain_rogers 1399-10-07 10:52
من اسپایدرمن سرعت و مرد عنکبوتی شگفت انگیز سری جدید کارنیج مطلق مایلز مورالز رو تقریبا کامل خوندم :-) 8)
نقل قول کردن
ArashBigA
#4 ArashBigA 1399-10-07 10:59
دمتون گرم عالی بود حتما همرو میخونم ممنون از اسپایدی برای معرفی کردن این همه کمیک خوب :lol:
نقل قول کردن
hmdh
#5 hmdh 1399-10-07 11:10
به نقل از Agent bishop:
به لطف اسپایدی همه کمیک های این مقاله را خونده بودم
فقط من تعجب میکنم با اینکه دنیای ultimate وجود داره مایلز چرا برنمی‌گرده تو اون دنیا وقتی کل دوستان و خانواده و غیره تو اون دنیان و اون داره اینجا وای خودش زندگی میکنه

بخاطر اینکه مایلز هنوز نمی دونه دنیای التیمت دوباره بوجود اومده و فکر میکنه دنیای التیمت توی قضیه جنگ های پنهان از بین رفته
نقل قول کردن
Captain-spidey
#6 Captain-spidey 1399-10-07 12:57
مرسی مقاله زیبایی بود
من خودم به لطف سایت ۸۰ درصد کمیک هارو خونده بودم
واقعا خیلی خوبن این کمیک ها مخصوصا مردان عنکبوتی یک...
خیلی مشتاقم قضیه این دنیای التیمت سریع تر مشخص شه و شاید مایلز دوباره برگرده و این عالیه
نقل قول کردن
King hermione
#7 King hermione 1399-10-07 14:06
ممنون مقاله جالبی بود و اینم نمیدونستم که مایلز یک نسخه خبیث داره :eek:
خیلی ممنون به خاطر زحماتی که برای این خانواده میکشید
من خودم هر لحظه سایتو چک میکنم بلکه ببینم شما مقاله جدیدی قرار دادید یا نه. امیدوارم سال های دیگه رو هم بتونیم برای سایت تولد بگیریم.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#8 Mr. Doctor 1399-10-07 15:24
ممنون از شما جناب امیرعلی
خیلی عالی و مفید بود
خوشبختانه تمام این کمیک هایی که معرفی کردین سایت اسپایدی با بهترین کیفیت زحمت کشیده و ترجمه کرده(که بسیار بسیار از استاد ترابی و عوامل این کار ممنونم)
واقعا به اسپایدی مدیونیم که این کمیک ها رو رایگان و با بهترین کیفیت ترجمه و ادیت در اختیار ما هوادارا قرار میده
نقل قول کردن
AR PLAYER
#9 AR PLAYER 1399-10-07 16:51
من که خودم عاشق این بازی شدم ممنون بابت این مقاله فقط کاشکی بازی‌ اسپایدرمن مایلز مورالز آنقدر کوتاه نبود ولی با اینکه کوتاه بود از گرافیک گرفته تا شخصیت پردازی آن عالی بود من خودم قبلا بعضیاش رو خونده بودم ولی بعضیاش رو نه
واقعا ممنون :lol:
نقل قول کردن
دوست خوب محله
#10 دوست خوب محله 1399-10-07 19:08
سلام
خب اینم یه مقاله خوب
بازی رو ندارم اصلا پلستیشن 4ندارم فامیلمون طبقه پایین فقط یکش رو داره دو رو نداره
چه کمیک عالی هستش این آخرین بقایا و عالی هست حتما بخونید
نقل قول کردن
Mahdiarvenom
#11 Mahdiarvenom 1399-10-09 22:35
به نام خدا
سلام
به لطف شما همه رو خوندم مخصوصا از مردان عنکبوتی یک و اون سری مایلز مورالز مرد عنکبوتی نهایی خیلی خوشم، البته بازیو نکردم.
سری جدیدشم جالبه تا 17 خوندمش، البته شماره 8 و 9 اگه اشتباه نکنم متنش چقر بود هیچی حالیم نشد، شنیدم قراره یه ایونت مارول بزنه که به اون یارو که داشت تو شماره 9و8رو مایلز آزمایش می کرد ربط داره، کسی میدونه موضوع چیه؟
با تشکر و خسته نباشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45