چرا برای بازگشت «بن رایلی» در قامت اسپایدرمن هیجان داریم؟

چرا-برای-بازگشت-بن-رایلی-در-قامت-اسپایدرمن-هیجان-داریم؟-کلون-کلن-مرد-عنکبوتی-ben-reilly

بازگشت قریب‌الوقوع «بن رایلی» در نقش اسپایدرمن خوانندگان بسیاری را هیجان‌زده کرده‌است. حال قصد داریم به دلایل پشتِ این شور و ذوق بپردازیم!

همان‌طور که پیش‌تر این‌جا خبر داده بودیم، «بن رایلی» تا چند روز دیگر طی داستان «Spider-Man: Beyond» باری دیگر به سری «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» باز می‌گردد و نامِ «اسپایدرمن» را یدک می‌کشد (یعنی پس از داستان مهیج "جنگ خبیثان" و اتمام دوره نویسندگی « نیک اسپنسر» در کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز در شماره 74) همین امر هواداران بسیاری را برای بازگشت این شخصیت هیجان‌زده کرده‌است. در این مقاله قصد داریم به دلایلِ این شور و ذوق بپردازیم...

همچنین برای آشنایی بیشتر با بن رایلی، حتماً مقالات زیر را بخوانید:

زندگی، مرگ و بازگشت بن رایلی

"سرگذشت كلون" – قسمت سوم: معرفی كلون های اسپایدرمن!

ترجمه فارسی شماره آخر از کمیک "بن رایلی: اسکارلت اسپایدر"

 

10- مرگِ احتمالی پیتر پارکر و معمایی جدید و هیجان‌انگیز

مرگِ احتمالی پیتر پارکر و معمایی جدید و هیجان‌انگیز

مارول ابتدا با انتشار تیزرهایی که برای این داستان منتشر کرد و سپس با انتشار کاور شمارهٔ 75 از سری «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» که اسپایدرمن را به شدّت مجروح روی تخت بیمارستان نشان می‌دهد، زمزمهٔ مرگ پیتر پارکر را بین هواداران راه انداخت.

مرگ احتمالی این شخصیت که می‌تواند بازگشت بن رایلی در نقش اسپایدرمن را توجیه کند، نوید معمایی جدید را می‌دهد؛ آیا این «کیندرد» است که اسپایدرمن را به این حال و روز انداخته یا پای نیروی دیگری در میان است؟ این معما می‌توانند شور و هیجانی به داستان تزریق کند که هواداران منتظرِ آن‌اند.

 

9- لباس مخصوص و گجت‌های جدیدِ «بن رایلی»

لباس مخصوص و گجت‌های جدیدِ «بن رایلی»

وقتی در جریان کلون ساگای دههٔ 90 میلادی، مارول بن رایلی را با پیتر پارکر جایگزین کرد، لباس مخصوص جدیدی به او داده شد که در واقع ری‌دیزاینی بود از طرح لباس کلاسیک اسپایدرمن که منحصر به بن در همین دوره بود. بنابراین منطقی‌ست که بازگشت بن رایلی در لباسی مشابه این لباس مخصوص رقم بخورد.

لباس جدید اسکارلت اسپایدر

لباس جدیدی که در طراحی‌های «پاتریک گلیسون» بر تن بن رایلی دیدیم، در واقع همان لباس دههٔ 90 است که ظاهری مدرن به خود گرفته و تغییراتی جزئی در آن صورت گرفته‌است؛ برای مثال رنگ آبیِ لباس به رنگ سیاه مایل‌تر شده و وب‌شوترهای سفیدرنگ بیرونِ لباس حذف شده‌است. این لباس مانند لباس دههٔ 90، حتماً با گجت‌های جدیدی نیز همراه است.

 

8- تیم نویسندگی/طراحی جدیدی که بن رایلی را بازمی‌گردانند

شرکت beyond

همان‌طور که این‌جا گفتیم، تیم جدید نویسندگی عنوان «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» متشکل است از «کلی تامپسون»، «صلاح‌الدین احمد»، «کادی زیگلر»، «زب ولز» و در نهایت «پاتریک گلیسون» (هم در جایگاه نویسنده و هم طراح). این تیم در گذشته با آثار متعددی تبحّر خود در نویسندگی را نشان داده‌اند و به دلایل مختلفی حضور هرکدام‌شان هیجان‌انگیز است.

همچنین در بخش طراحی علاوه بر گلیسون، «سارا پیکلی» و «مایکل داولینگ» از خالقان این سری سری خواهند بود. پیکلی را با کار درخشانش در کمیک‌های «مایلز مورالز» و داولینگ را با کارش در سری جدید کمیک‌های «بلک کت» می‌شناسیم. علاوه بر این‌ها حضور نویسنده و طراح کهنه‌کار مارول یعنی «آرتور آدامز» به‌عنوان طراح کاور ما را برای این دورهٔ جدید از کمیک‌های مردعنکبوتی هیجان‌زده و امیدوار می‌کند.

 

7- حضور احتمالی متّحدانی جدید

دختران اژدها بن رایلی

بن رایلی در این دورهٔ جدید دست‌تنها نخواهد بود چرا که در طراحی‌های منتشرشده از شمارهٔ 75 مردعنکبوتی شگفت‌انگیز، شاهد حضور گروه دختران اژدها، یعنی «میستی نایت» و «کالین وینگ» بودیم. از آن‌جا که اخیراً بن رایلی به‌عنوان اسکارلت اسپایدر با میستی نایت در کمیک‌های Iron Man متّحد شد، می‌توان انتظار تیم‌آپ بین این دو قهرمان را در مبارزه با جرم‌وجنایت، و بنا به تبلیغات این کمیک، انجام کارهایی که اسپایدرمن اصلی از عهده‌شان برنیآمد، داشت. همچنین گفته میشود این دو خانم مبارز قراره بن رایلی را تعلیم دهند!

 

6- نگاهی عمیق‌تر به کمپانیِ «بیاند»

کمپاین بیاند

بار دومی که بن رایلی لباس اسپایدرمن را بر تن می‌کند با بار نخست تفاوتی اساسی دارد؛ در دههٔ 90 بن پشتیبانیِ رئسای انتشارات مارول را داشت و این‌بار پشتیبانی رئسای کمپانی «بیاند»! اخبار حاکی از این است که این کمپانی خبیث و البته قدرتمند با منابع خود قصد دارد بن رایلی را به بهترین نسخه از اسپایدرمن تبدیل کند.

حضور کمپانی بیاند در این داستان می‌تواند نگاهی جدید و عمیق‌تر به این کمپانی را (که پیش‌تر در عناوینی چون Nextwave، Captain America و The Mighty Avengers حضور داشت) ممکن کند و اطلاعات جدیدی از آن به خوانندگان بدهد.

 

5- دادن فرصتی دوباره به بن رایلی در هیبت اسپایدرمن

دادن فرصتی دوباره به بن رایلی در هیبت اسپایدرمن

با این‌که هواداران دل خوشی از دورانی که بن رایلی اسپایدرمن بود ندارند، اما نمی‌توان انکار کرد که او در حرفهٔ قهرمانی از چیزی دریغ نکرد و در هیبت یک قهرمان به خوبی از پس وظایفش برآمد. (که قطعاً تلاش‌های مارول در آن دوره در راستای محبوبیت‌بخشیدن به این شخصیت بی‌تأثیر نبود!) همین‌طور طولی نکشید که دوره‌ای که بن رایلی فرصت درخشیدن در قامت اسپایدرمن داشت به لطف کلون ساگا به پایان رسید.

به‌هرحال خوانندگان معتقدند که این شخصیت لیاقت دریافت شانسی دوباره برای تبدیل‌شدن به بهترین اسپایدرمنی که می‌تواند بشود را دارد و انگیزهٔ او در داستان Spider-Man: Beyond نیز همین است.

 

4- اتمام آرک رستگاری بن رایلی

شغال بن رایلی

پس از فداکاری بن رایلی برای نجات جان پیتر، او به‌دست «شغال» بارها و بارها زنده، شکنجه و کشته شد که منجر به جنونِ او و تبدیل‌شدن به «شغال» جدید شد که در داستان «توطئهٔ کلونی» دیدیم. در سری اختصاصی Scarlet Spider و همچنین در رویداد Spider-Geddon شاهد تلاش او برای رستگاری از رفتار خبیثانه‌ای که از خود نشان داده بود بودیم. این داستان جدید می‌تواند بالاخره آرک رستگاری این شخصیت را به اتمام برساند و دوباره او را به قهرمانی شایسته بدل سازد.

 

3- آیندۀ حرفۀ ابرقهرمانی بن رایلی در قالب «اسکارلت اسپایدر» یا هویتی جدید

اسکارلت اسپایدر

با این وجود که این دورهٔ جدید بن رایلی را جایگزین پیتر پارکر می‌کند، می‌دانیم هر چه که بشود پیتر در نهایت به جایگاه اصلی‌اش باز می‌گردد. این به این معناست که داستان Beyond احتمالاً بن را برای آینده‌ای قهرمانانه آماده می‌سازد؛ چه این آینده به عنوان «اسکارلت اسپایدر» رقم بخورد چه به عنوان هویت ابرقهرمانانه‌ای جدید.

 

2- موقعیتی برای بازگشت «کین»

نیروی عنکبوتی

شاید بن رایلی تنها کلونِ پیتر پارکر باشد که رسماً در هویت اسپایدرمن به طور جدّی فعالیت کرده، اما او تنها قهرمانِ کلون‌شده از اسپایدرمن اصلی نیست چرا که «کین پارکر» نیز به‌عنوان نسخه‌ای دیگر از اسکارلت اسپایدر در دنیای ابرقهرمانان فعالیت می‌کند.

اما متأسفانه پس از حضور در رویداد Spider-Geddon (در عنوان فرعی Spider-Force) دیگر او را در کمیک‌های مارول ندیدیم و با توجه به رابطهٔ او با بن رایلی، Spider-Man: Beyond فرصت مناسبی‌ست تا او باری دیگر به عرصه بازگردد.

 

1- احتمال مقدمه‌چینی برای رویدادی جدید شبیه «دنیای عنکبوتی»

دنیای عنکبوتی

داستانی مانند Spider-Man: Beyond می‌تواند مقدمه‌چینی‌ای باشد برای داستانی دیگر با حضور اسپایدرمنِ بن رایلی و با توجه به حضور کمپانی بیاند در این داستان، می‌توان انتظار وقوع رویدادی بزرگ در ابعاد مولتی‌ورس همچون Spider-Verse را داشت. در Spider-Verse شاهد فعّالیت پیتر پارکر به‌عنوان رهبر لشگری از موجودات عنکبوتی در برابر خانوادهٔ خوفناک «وارثان» بودیم، در حالی که این نقش در دنبالهٔ این رویداد یعنی Spider-Geddon به مایلز مورالز و اوتو اکتاویس سپرده شد؛ پس ممکن است رویداد سومی با نقش کلیدی بن رایلی در برنامهٔ مارول باشد...

  

نویسنده و مترجم: محمد صالح حیدری

Spider-Fan

[برگرفته از مقالهٔ وب‌سایت CBR.com]

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

كمیك های مرد عنکبوتی: توطئه کلونی به زبان فارسی ( كامل + لینك دانلود مستقیم)

زندگی، مرگ و بازگشت بن رایلی

تیم نویسندگی جدید عنوان «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» مشخص شد

عكس های زیبا از لباس آهنی مرد عنكبوتی + اسكارلت اسپایدر + بن رایلی

"سرگذشت كلون" – قسمت چهارم: اسپایدرمن حقیقی معرفی میشود!

ترجمه فارسی شماره آخر از کمیک "بن رایلی: اسکارلت اسپایدر" (BEN REILLY: THE SCARLET SPIDER)

شماره آخر از کمیک "نیروی عنکبوتی" (SPIDER-FORCE) ترجمه شد + لینک دانلود

چیزهای جالبی که درباره مرد عنکبوتی نمیدانستید! قسمت 40

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت دوم

"سرگذشت كلون" – قسمت سوم: معرفی كلون های اسپایدرمن!

باز هم پیش بینی نویسنده سایت SPIDEY.IR درست درآمد!

20 کلون برتر در دنیای کمیک

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

مارول کمیک نیروی عنکبوتی (SPIDER-FORCE) را منتشر میکند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-07-19 10:00
سلام خدمت همگی
آقای حیدری عالی بود دمتون گرم
راستش من واسه حضور بن رایلی تو داستانای اسپایدر خیلی شوق ندارم؛ ولی این اواخر نمیدونم چرا جذب شخصیتش شدم. احتمالا به خاطر خوندن مقاله ی "سرگذشت کلون" باشه :-? به هرحال امیدوارم این ماجرای بعد های موازی زود تر از حالت کلیشه ای دربیاد. رویداد های مرتبط با دنیای عنکبوتی دیگه زیادی دارن کش پیدا میکنن. در کل امیدوارم پایان این آرک جدید (مرد حسابی بذار شروع بشه :lol: )، مثل ران اسپنسر عجیب نباشه چون اصلا بعد از کلی معما یهو اومدن همه چیز رو یه جور دیگه تموم کردن. امیدوارم خوب دربیاد؛ همین!

پیتر: بن داداش من تو این ماجراها پاره شدم نیاز به استراحت دارم؛ یه چند روزی بیا تو پاره... چیز یعنی تو بیا جور منو بکش!
نقل قول کردن
master spider
#2 master spider 1400-07-19 10:33
راستش من زیاد از کلون های پیتر خوشم نمیاد و باهاشون ارتباط برقرار نمی کردم و نمیکنم.
امیدوارم مثل سر قضیه مردعنکبوتی برتر، که مارول خواست دکتر اختاپوس در جسم پیتر رو جایگزین پیتر کنه، الان نخواد بن رایلی رو جایگزین همیشگی پیتر کنه.
البته این این اتفاق نمیفته ولی احتمالات رو هم آدم باید در نظر بگیره. :-*
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-07-19 10:45
سلام
ممنون بابت مقاله.
داستان های اخیر مرد عنکبوتی شگفت انگیز هرچی جلوتر میره هیجان انگیز تر میشه. قضیه کیندرد و هویت واقعی او و البته جنگ خبیثان و به هم ریختن کل شهر باعث شده تا این داستان لحظه به لحظه مرموز تر و عجیب تر بشه. جدا از اینکه همگی امیدواریم که اسپنسر بتونه کارش رو خوب انجام بده و داستان هایی که برای اسپایدی نوشته و انصافا خدمت زیادی هم به دنیای پیتر کرده، سربلند تموم بشن. اما جدا از این ها خبر هایی به گوشمون میرسه مبنی بر جایگزینی بن رایلی با پیتر پارکر. از اینکه این مسئله که پیتر رو تا مدت ها قرار نیست ببینیم، تا حدی ناراحت کننده است، اما به دلایلی نمیتونیم هیجانمون رو برای بازگشت بن رایلی کتمان کنیم. اول این رو بگم که به نظرم پیتر قرار نیست کشته بشه. چون فکرنمیکنم مارول بخواد خودش رو درگیر مرگ و بازگشت پیتر و توجیحات اون بکنه. (ضمن اینکه ما از داستان هایی که پیتر توشون مرد مثل "دیگری" (The Other) خیلی دل خوشی نداریم!) به نظرم پیتر اونقدر زخمی و مجروح میشه که دیگه نمیتونه به کارش به عنوان مرد عنکبوتی ادامه بده و بن رایلی جایگزین اون میشه. به هر حال بن رایلی مهم ترین و محبوب ترین کلون پیت هست. بعد از اینکه او به شغال جدید تبدیل شد ما دنبال رستگاری او و بازگشتش در لباس اسپایدی هستیم و البته انگیزه های او حتی در خباثت هم، همدلی برانگیز بود. لباس جدیدی که برای او انتخاب شده همچنان زیباست و البته احتمالا گجت های جالبی هم داره. به اینا یک تیم نویسنده و طراح عالی و پر از ستاره رو اضافه کنید که مثلا صلاح الدین احمد تجربه نویسندگی برای کسی که قراره جای مهم پیتر پارکر رو بگیره در داستان های مایلز مورالز رو داره. و البته اگر رویداد جدیدی هم در کار باشه هم ما فیض میبریم هم بن کلی داستان داره که برای پیتر تعریف کنه! واقعا مقاله عالی بود.
با تشکر.
نقل قول کردن
Agent bishop
#4 Agent bishop 1400-07-19 12:01
به نقل از master spider:
راستش من زیاد از کلون های پیتر خوشم نمیاد و باهاشون ارتباط برقرار نمی کردم و نمیکنم.
امیدوارم مثل سر قضیه مردعنکبوتی برتر، که مارول خواست دکتر اختاپوس در جسم پیتر رو جایگزین پیتر کنه، الان نخواد بن رایلی رو جایگزین همیشگی پیتر کنه.
البته این این اتفاق نمیفته ولی احتمالات رو هم آدم باید در نظر بگیره. :-*


درمورد دکتر اختاپوس نگو که که دلم پره . با مردعنکبوتی برتر بودن به رستگاری و اوج خودش رسید و بعد اینو دوباره آوردن کردن دکتر اختاپوس :-|
نقل قول کردن
s.p.i
#5 s.p.i 1400-07-19 14:28
سلام
خیلی ممنونم از آقای حیدری بابت ترجمه و نوشتن مقاله
خب کم کم باید خودمون برای جانشینی بن رایلی آماده کنیم
۱۰ راستش مرگ یا زخمی شدن راستش بعید میدونم مارول پیترو بکشه چون اگه این کار بکنه موقع بازگشت پیتر باید توضیح بده و به زحمت میفته پس به احتمال زیاد طی نبرد زخمی میشه حالا
۹ کاستوم جالبی داره داره میشه گفت و البته به نظر یک لباس معمولی نیست و قابلیت های زیادی داره
۸تقم نویسندگی و طراح به نظر میرسه کارشون بلدن گرچه امیدوارم اسپسنر برگرده و داستانک هاشو تموم کنه یا نوسنده دیگه مثل دانی کیتس بیاد و داستان هارو پبش ببره
۷ خب قرار شاهد متحدان و دشمنان جدید باشیم میستی کالین وینگ هم توی این runخیلی کمک می‌کنند
۶ این شرکت من خیلی باهش آشنا نیستم کمی تو اینترن چرخ زدم چیزی دستگیرم نشد ولی احتمالا قرار بیشتر باهاش آشنا بشیم و شاید در آینده به چالشی بزرگ تبدیل بشه
۵ من خیلی از بن رایلی خوش نمیاد نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم ولی شاید این داستان فرصت بده تا ازش خوشم بیاد
۴ به رستگاری میرسه
۳ پیتر حتما باید برگرده ولی خب بن هم به احتمال زیاد خارج ازجانشینی به مرد عنکبوتی خوبی تبدیل میشه
۲ کین سروکله اش پیدا میشه حدس میزنم بشه چون خیلی وقته ندیدیمش
۱ بله شاید رویدادی در حد spider vers ببینیم
راستش من امیدوارم خیلی این جانشینی کشش ندن حداقل ۲۰شماره

تشکر
نقل قول کردن
Viera_allen
#6 Viera_allen 1400-07-19 23:51
سلام . مقاله واقعا جالبی بود
راستی خبر سوپرمن هم.ج.ن.س.گ‌.ر.ا . دی سی درسته؟
اگه درست باشه واقعا این دیگه آخرشه هنوز تو شوک فیلیشیا بودم . این یکی دیگه واقعا آخرشه . :-|
نقل قول کردن
Agent bishop
#7 Agent bishop 1400-07-20 06:56
به نقل از Viera_allen:
سلام . مقاله واقعا جالبی بود
راستی خبر سوپرمن هم.ج.ن.س.گ‌.ر.ا. دی سی درسته؟
اگه درست باشه واقعا این دیگه آخرشه هنوز تو شوک فیلیشیا بودم . این یکی دیگه واقعا آخرشه . :-|


سوپرمن زن و بچه داره !
البته شاید تو دنیا موازی باشه
نقل قول کردن
Dr Doom
#8 Dr Doom 1400-07-20 10:09
به نقل از Viera_allen:
سلام . مقاله واقعا جالبی بود
راستی خبر سوپرمن هم.ج.ن.س.گ‌.ر.ا. دی سی درسته؟
اگه درست باشه واقعا این دیگه آخرشه هنوز تو شوک فیلیشیا بودم . این یکی دیگه واقعا آخرشه . :-|

بله متاسفانه درسته تو زمین اصلی هم هست البته پسر سوپرمن یعنی جان کنت هست نه خودش
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-07-20 10:13
به نقل از Agent bishop:
به نقل از Viera_allen:
سلام . مقاله واقعا جالبی بود
راستی خبر سوپرمن هم.ج.ن.س.گ‌.ر.ا. دی سی درسته؟
اگه درست باشه واقعا این دیگه آخرشه هنوز تو شوک فیلیشیا بودم . این یکی دیگه واقعا آخرشه . :-|


سوپرمن زن و بچه داره !
البته شاید تو دنیا موازی باشه

اگر این خبر درست باشه من میدونم با اون دی سی! اه مسخره اش رو در آوردن دیگه! بابا ملت این همه سال با این شخصیت آشنا و بزرگ شدن یعنی چی یهو اینطور بشه. خب شما که میخواید شخصیت های اینطوری داشته باشید بیاید یه شخصیت که در دنیای کمیک این حالت رو داره رو نشون بدید. چرا سر بقیه بلا میارید. اگر این خبر درست باشه کل تاریخچه سوپرمن میره زیر سوال و راستش فکر نکنم دی سی چنین کاری کنه!
نقل قول کردن
s.p.i
#10 s.p.i 1400-07-23 00:38
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Agent bishop:
به نقل از Viera_allen:
سلام . مقاله واقعا جالبی بود
راستی خبر سوپرمن هم.ج.ن.س.گ‌.ر.ا. دی سی درسته؟
اگه درست باشه واقعا این دیگه آخرشه هنوز تو شوک فیلیشیا بودم . این یکی دیگه واقعا آخرشه . :-|


سوپرمن زن و بچه داره !
البته شاید تو دنیا موازی باشه

اگر این خبر درست باشه من میدونم با اون دی سی! اه مسخره اش رو در آوردن دیگه! بابا ملت این همه سال با این شخصیت آشنا و بزرگ شدن یعنی چی یهو اینطور بشه. خب شما که میخواید شخصیت های اینطوری داشته باشید بیاید یه شخصیت که در دنیای کمیک این حالت رو داره رو نشون بدید. چرا سر بقیه بلا میارید. اگر این خبر درست باشه کل تاریخچه سوپرمن میره زیر سوال و راستش فکر نکنم دی سی چنین کاری کنه!


خودتون عصبی نکنید دیسی نمیاد هیچ وقت با شخصیت پول ساز خودش همچین کاری کنه اون پسر سوپرمن هست در ضمن خود سوپرمن که همسر داره نه
نقل قول کردن
Ilya202020
#11 Ilya202020 1400-07-27 12:24
سلام خوبین؟ خوشین سلامتین ؟ خانواده خوبن ؟
مقاله که عالی بود درجه یک ولی خدایی من به جای هیجان دلهره دارم امید وارم نویسنده جدیده گند!نزنه
من تا اسپایدی۷۶خوندم و دیدم چی شد اسپیولم نمیکنم :-)
امید وارم برخلاف مردعنکبوتی برتر پیتر زودی از ....(گفتم اسپیول نمیکنم فقط بیزحمت یکی منو دلداری بده که پیتر خوب میشه )برگرده
ولی یه چیزی هم که هست اینه که پیتر نباید یه روز خوش بینه ؟! اخه بدبختی پشت بدبختی ؟!!!! بعد شکست جانانه یکم رفت استراحت کرد !ولی الان-------
نقل قول کردن
Ilya202020
#12 Ilya202020 1400-07-27 12:26
به نقل از s.p.i:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Agent bishop:
به نقل از Viera_allen:
سلام . مقاله واقعا جالبی بود
راستی خبر سوپرمن هم.ج.ن.س.گ‌.ر.ا. دی سی درسته؟
اگه درست باشه واقعا این دیگه آخرشه هنوز تو شوک فیلیشیا بودم . این یکی دیگه واقعا آخرشه . :-|


سوپرمن زن و بچه داره !
البته شاید تو دنیا موازی باشه

اگر این خبر درست باشه من میدونم با اون دی سی! اه مسخره اش رو در آوردن دیگه! بابا ملت این همه سال با این شخصیت آشنا و بزرگ شدن یعنی چی یهو اینطور بشه. خب شما که میخواید شخصیت های اینطوری داشته باشید بیاید یه شخصیت که در دنیای کمیک این حالت رو داره رو نشون بدید. چرا سر بقیه بلا میارید. اگر این خبر درست باشه کل تاریخچه سوپرمن میره زیر سوال و راستش فکر نکنم دی سی چنین کاری کنه!


خودتون عصبی نکنید دیسی نمیاد هیچ وقت با شخصیت پول ساز خودش همچین کاری کنه اون پسر سوپرمن هست در ضمن خود سوپرمن که همسر داره نه

جالبه که یه تیتری تو cbr بود که نویسندگان درجه یک دی سی ! اینو (ناجور گرایی !)رو یه فرصت میدونن !
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45