10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (Kindred)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (Kindred)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

با خواندن این مقاله، بیشتر با خبیث مرموز و جدید سری کمیک‌بوک‌های «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» (The Amazing Spider-Man) آشنا شوید!

 

مقدمه: نیک اسپنسر وقتی نویسنده داستان های "مردعنکبوتی شگفت انگیز" شد از همان شمارهٔ نخست، خبیثی جدید و مرموز معرفی کرد به نام کیندرد که پس از مدتی نسبتا طولانی سرانجام هویت مخفی او فاش شد. این مقاله به معرفی این شخصیت میپردازد.

 

10-  نخستین‌بار ۱۲ سال پیش از وجود او مطلع شدیم

سال ۱۹۹۹، زمانی که میستریو متوجه شد که سرطان دارد و چیزی به پایان عمرش باقی نمانده، تصمیم گرفت به عنوان آخرین نقشه‌اش اسپایدرمن را به جنون بکشاند. اما مشکلی وجود داشت: آن زمان «بن رایلی» جانشنین اسپایدرمن شده بود. پس میستریو به سراغ «دردویل» رفت تا نقشهٔ شیطانی‌اش را روی او پیاده کند. (این مقاله را بخوانید.) در نهایت، نقشهٔ میستریو ناکام ماند و خودِ او، در شمارهٔ ۷ از سری کمیک‌های Daredevil دست به خودکشی زد.

اما چند سال بعد و در شمارهٔ ۱۲ از سری نخست کمیک‌های Friendly Neighborhood Spider-Man، دیدیم که او احیاء شده و از مرگ بازگشته است. او توضیح اضافه‌ای نداد جز اینکه توسط ”هم‌کاران جدیدش“ از مرگ برگشته است.

و ۱۲ سال پس از انتشار آن کمیک، متوجه شدیم که مسئولیت احیای میستریو به گردن کیندرد (و احتمالاً دستیارانش) بوده.

 

9-  کیندرد یک شیطان است!

کیندرد شیطان

اکثریت دشمنان اسپایدرمن مثل خودش رنگ و بوی ماوراءالطبیعه ندارند و سرگذشت‌شان بیشتر مرتبط است با علم و دانش تا مضامین این‌چنینی. در واقع آن‌ها انسان‌های عادی‌ای بودند که طی حادثه یا آزمایشی به قدرت‌های فوق‌بشری دست پیدا کردند. البته او سابقهٔ دست‌و‌پنجه نرم‌کردن با خبیث‌هایی مانند «مفیستو» (شیطان دنیای مارول) نیز دارد؛ اما کم‌تر سر و کلهٔ چنین افرادی در کمیک‌های او پیدا می‌شود.

اما در ابتدا به نظر میرسید  که کیندرد ترکیبی از دو گروه مذکور باشد! ابتدا مشخص شد که او، انسانی عادی بوده که به جهنم رفته اما سریعاً توانسته به درجات و مراتب بالای آن برسد و خود به یکی از شیاطین آن تبدیل شود.

البته برای مدتی طولانی از کم و کیف رفتن او به جهنم یا انگیزه‌های او برای دشمنی با پیتر پارکر/ اسپایدرمن خبر نداشتیم؛ اما میدانستیم قدرت‌های بسیار مخربِ شیطانی‌ای داره که قطعاً دردسرساز خواهند بود.

 

8- «کوئنتین بِک» (میستریو) به او مدیون است

میستریو مدیون

همان‌طور که بالاتر گفتیم، خوانندگان تا سال‌ها از جزئیات چندانی از نحوهٔ بازگشت میستریو از مرگ باخبر نبودند. تا اینکه در شمارهٔ ۱ از سری ASM، فهمیدیم که یازگرداندن میستریو از مرگ مشروط به شرایطی بوده که کوئنتین زیرشان زده و این باعث شده که کیندرد شخصاً به سراغ او بیاید و با توهماتی که برایش ساخته، او را مجاب به انجام آن‌ها کند. در واقع او به میستریو یک فرصت مجدد داده تا کارهای مدنظرش را (که مربوط به پیتر پارکر هستند) انجام دهد و در عوض او را دوباره به جهنم بازنگرداند! پس میستریو کاملاً فرمان‌بردار او بود.

 

7- کیندرد می‌تواند آفات و حشرات موذی را کنترل کند!

کیندرد کنترل آفات و حشرات موذی

چیزی که از همان ابتدا این خبیث جدید را خاص و متفاوت کرده بود، ظاهر او بود. آن صورتِ باندپیچی‌شده و لباس خاص به همراه حشرات و موجودات موذی‌ای که او را احاطه کرده‌ بودند (بعلاوهٔ آن هزارپاهای روی شانه‌اش!) میتوانستند ترس را به دل هر قهرمانی بیاندازند!

چیزی که واضح بود این است که او بدون تلاش زیادی می‌تواند انواع حشرات و حیوانات موذی را به جان هر کس که می‌خواهد بیاندازد. او به این‌گونه «مندل استرام» را به قتل رساند یا مرگ میستریو را جعل کرد.

 

6-  او می‌تواند برای دیگران توهم ایجاد کند

در همان شمارهٔ اول، دیدیم که کیندرد برای میستریو در دادگاه توهمی ایجاد کرد که در آن، حشرات و موجودات چندش‌آور تحت کنترل او به آن‌جا هجوم می‌آورند و همه‌چیز را نابود می‌کنند! همچنین در شمارهٔ ۲۴ از همین سری، کیندرد میستریو را در کابوس پیتر کشت و اسم مستعارش را برای او فاش کرد.

پس او می‌تواند به سادگی وارد افکار دیگران شود یا برایشان توهم ایجاد کند.

 

5-  او از کشتن افراد بی‌گناه لذت نمی‌برد؛ اما در صورت نیاز این کار را می‌کند!

کشتن افراد بی‌گناه بی لذت

در همان کابوسی که پیتر در شمارهٔ ۲۴ سری ASM دید، کیندرد پس از کشتن ظاهری میستریو رو به پیتر کرد و گفت که از کشتن انسان‌ها به این شکل لذت نمی‌برد؛ اما این‌بار لازم بوده تا این کار را بکند! او همچنین گفت که یک هیولا نیست و از پیتر خواست که نگذارد بانداژ ترسناک روی صورت‌اش او را به اشتباه بیاندازد.

همچنین در شمارهٔ ۲۵ از این سری، زمانی که میستریو را تهدید به کشتن کرد، گفت که علاقه‌ای به کشتن افراد بی‌گناه ندارد، اما در جایی که از آن می‌آید (جهنم!) کسی چندان اهمیتی نمی‌دهد!

پس این هم یک مورد غیرکلیشه‌ای دیگر در مورد این خبیث جدید است. او مثل «کارنیج» یک قاتل سادیست نیست و اگر کسی را می‌کشد، پشت این قتل هدفی دارد و از این حیث، تا حدی شبیه «گرین گابلین» است.

 

4-  میستریو از همان ابتدا از هویت واقعی او آگاهی داشت

میستریو هویت کیندرد

همان‌طور که بالاتر گفتیم، اسپنسر پس از مدتی طولانی هویت مخفی کیندرد را فاش کرد و ما فقط میدانستیم که یک نفر است که نام واقعی او را می‌داند: میستریو!

در شمارهٔ مذکور در مورد قبلی، وقتی که فهمیدیم میستریویی که در شمارهٔ قبلی کشته شد، در واقع روان‌پزشک میستریو بوده که توسط او شست‌و‌شوی مغزی داده شده، کیندرد با عصبانیت از میستریوی واقعی پرسید که آیا او نام واقعی‌اش را برای آن روان‌پزشک بخت‌برگشته فاش کرده بود یا نه! پس مطمئن شدیم که میستریو نام واقعیِ جناب کیندرد را می‌داند.

 

3- او «مندل استرام» را کشت!

مرگ مندل استرام

«مندل استرام» از آن خبیث‌های کلاسیک کمیک‌های اسپایدرمن است که بعد از غیبتی نسبتاً طولانی از کمیک‌های مدرن، در آرک داستانی نخست اسپنسر در سری ASM بازگشت (برای آشنایی کامل با او این مقاله را بخوانید). به او لقب ”استاد ساخت ربات“ (Robot Master) را داده‌اند و حتی زمانی هم با «نورمن آزبورن» شراکت داشت.

به هر حال، سروکلهٔ او زمانی در سری ASM پیدا شد که می‌خواست با ربات «سنتیل سه‌گانه»اش (Tri-Sentinel) کلک اسپایدرمن را بکند که ناکام ماند. اما کیندرد قدم پیش گذاشت و یک لشگر ربات سنتیل سه‌گانه در اختیار او قرار داد! (شمارهٔ ۴ از همین سری را بخوانید)

اما در شمارهٔ بعدی، درست زمانی که مندل استرام بی‌چاره داشت طعم پیروزی بر اسپایدرمن را می‌چشید، کیندرد برگشت و بعد از حرف‌هایی گُنگ و نامفهوم دربارهٔ ”قوانین بازی“، او را به قتل رساند!

 

2- او «کینگ پین» را به زانو درآورد!

ونسا و کینگ پین

کمتر خبیثی را می‌توان در دنیای کمیک‌های اسپایدرمن پیدا کرد که به اندازهٔ «ویلسون فیسک» ملقب به «کینگ پین» مغرور و باابهت باشد. اما به نظر نمیرسید که حتی جناب کینگ پین در برابر کیندرد حرفی برای گفتن داشته باشد!

در شمارهٔ ۷ از سری ASM، دیدیم زمانی که کینگ پین می‌خواهد برای ترساندن «بومرنگ»، هم اتاقی‌اش یعنی پیتر را به قتل برساند، کیندرد مانع می‌شود. در طی همین شماره، فاش شد که کینگ پین و کیندرد با هم سَر و سرّی دارند و کیندرد از نقشه‌های آیندهٔ کینگ پین باخبر است. او به کینگ پین اجازهٔ عملیاتی‌کردن نقشه‌هایش را داد (البته نباید به پیتر گزندی میرسید!) به این شرط: او در مقابل‌اش زانو بزند!

بی‌تعارف، این صحنه یکی از شوکه‌کننده‌ترین صحنه‌های این چند وقت کمیک‌های اسپایدرمن بود...

 

1- و سرانجام حقایق کیندرد فاش شدند

شاید عجیب‌ترین پیچش ران اسپنسر که به هیچ‌وجه با عقل جور در نمی‌آید همین باشد: دوقلوهای استیسی کیندرد هستند! (معلوم شد این دوقلوها موجودات شبیه سازی شده هستند که در راستای نقشه هری آزبورن برای گرفتن انتقام از پدرش خلق شده بودند! حتما این مقاله را بخوانید).

هویت اصلی کیندرد

پیش از این‌که به توضیح این پیچش بپردازیم، لازم است این مسأله را در نظر داشته باشید که در این زمان دخالت انتشارات در برنامه‌های اسپنسر بسیار محتمل به نظر می‌رسد. چرا که اسپنسر داستانک‌های ناتمام زیادی را در شماره‌های قبلی به جا گذاشت که به راحتی می‌توانستند در سال چهارمِ ران او فیصله پیدا کنند و حتی پیش‌مقدمه‌ای برای اتفاقات بعدی باشند. برای مثال صرفِ احیای شخصیت «رز» در پایان آرک داستانی «خون‌بهای پادشاه» و سپس رهاکردن او، در حالی که زمینه‌چینی برای این اتفاق از شمارهٔ اول سری جدید آغاز شده بود، به هیچ‌وجه منطقی جلوه نمی‌کند (کلا انگار اسپنسر داشت برای داستان بزرگ با حضور کینگ پین خودش را آماده میکرد). حدس ما این است که اسپنسر قصد داشته تا شمارهٔ 900 به نویسندگی این عنوان ادامه دهد امّا به دلایلی مجبور به ترک این عنوان شده‌‌است. پایانِ عجولانهٔ ران او و چاپ نیمی از داستان پایانی در قالب رویداد «جنگ خبیثان» (به‌جای سری اصلی) نیز ناشی از همین است.  با تمام این تفاسیر، داستان شمارهٔ 74 به طرز عجیبی گیج‌کننده و با شماره‌های پیشین کاملاً در تناقض است. در این شماره فاش شد که در تمام این مدّت دو کیندرد در داستان‌های اسپایدرمن حضور داشته‌اند که سارا و گابریل استیسی پشتِ نقاب آن‌ها قرار داشته‌اند. این در حالیه که قبلا در شماره 50 گفته شد که کیندرد همان هری آزبورن است:

ولی الان معلوم شده که که کیندرد یا بهتره بگیم کیندردها (!) به کمک آفتاب پرست خودشان را شبیه به هری کرده بودند! در هر حال، از قرار معلوم مفیستو قصد داشت تا با عذاب‌دادن این دو در جهنم به ازای هر دفعه که می‌مردند و در نهایت بخشیدن قدرت‌های ماوراءالطبیعه به آن‌ها، از این دو رقیبان قدرتمندی برای اسپایدرمن بسازد که او را به جای خودشان به قعر جهنم بفرستند! این پیچش باعث می‌شود خیلی از مونولوگ‌ها و حتی اعمال کیندرد در شماره‌های قبلی از هر گونه معنا و مفهومی تهی شوند و تناقضات و سؤالات بسیاری نیز به وجود بیآیند. برای مثال چرا سارا استیسی که در شمارهٔ 73 داستان کلون‌شدن چندین و چندبارهٔ دوقلوها را به مری‌جین توضیح می‌دهد و حتی آن‌ها را با ضمیر سوم شخص صدا می‌زند (انگار روح هری آزبورن یا یکی از شیاطین مفیستو در آن‌ها حلول کرده!) در این شماره خودآگاهی دارد و حتی از کلون‌بودن خود و برادرش تعجب می‌کند؟! به هر صورت، تناقضات و اشتباهات این شماره به قدری زیاد بودند که بعید می‌دانیم کسی از کادر تیم سردبیران مارول هم بتواند برایشان توضیحی ارائه دهد! ضمن اینکه ما نفهمیدیم کیندردی که این همه از پیتر پارکر تنفر داشت و اسپنسر 3 سال این موضوع را در ذهن ما القا کرد، چطور یکدفعه اینجوری شد؟ یعنی الان دقیقا دلیل تنفر آنها از پیتر پارکر بدبخت چی بوده؟!!

 او مدام به پیتر میگفت که از کاری که کرده خبر داره و منطقی این بود که او از قضیه معامله پیتر با مفیستو خبر دارد که اینقدر مساله را مطرح میکنه ولی الانکه معلوم شد او گابریل و سارا استیسی است، واقعا گناه پیتر چی بوده و  اون قضیه "من میدونم تو چیکار کردی" چی میشه؟ این هم باز نشون میده اسپنسر میخواسته قضایای One More Day را پاک کند ولی در نهایت مارول بهش اجازه نداده!

 

نظرات یا سؤالات خود را دربارهٔ این خبیث جدید و مرموز در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید!

 

محمد صالح حیدری

Spider-Fan

[برگرفته از مقالهٔ وب‌سایت CBR.com]

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که در کمیک‌های «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» به نویسندگی نیک اسپنسر فاش شد!

15 دشمن برتر مرد عنکبوتی که در قرن 21 میلادی خلق شده اند!

پیش‌بینی هویت «کیندرد»: 5 شخصیت محتمل و 5 شخصیت غیرمحتمل!

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

شماره 1 از سری جدید کمیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 802 سابق!)

شماره 24 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 825 سابق!)

باز هم پیش بینی نویسنده سایت SPIDEY.IR درست درآمد!

نویسنده و طراح جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز مشخص شدند

هری آزبورن چطور زنده شد؟

همه چيز درباره پدر و مادر «پیتر پاركر»!

مرگ "هری آزبورن" ترجمه شد ! + لینک دانلود

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت دوم

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

زندگی، مرگ و بازگشت بن رایلی

"سرگذشت كلون" – قسمت سوم: معرفی كلون های اسپایدرمن!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Pooya-Spidey
#1 Pooya-Spidey 1398-06-21 16:01
مقاله خیلی خوبی بود ممنون از ترجمه آقای حیدری.
واقعا نیاز بود این موراد رو بدونیم چون بعضی از این ها رو واقعا قابل تشخیص نبودن.
من فکر کردم اسپنسر حداقل تو شماره 30 میره سر وقت هویت کیندرد ولی الان فهمیدم شماره 50 این اتفاق میوفته خیلی نامید شدم.
البته داستان و داستانک های جذابی رو پیش رو داریم تا اون موقع.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#2 Spider-Fan 1398-06-21 16:30
#1:
البته اینکه این اتفاق در شمارهٔ ۵۰ بیفته رو حدس می‌زنیم. رسماً تأئید نشده.
اما خب محتمل‌ترین شماره هم همین‌ـه. تا شمارهٔ ۲۹ که باید آرک فعلی تموم بشه. بعد هم چند شمارهٔ مرتبط با کارنیج مطلق داریم. تازه می‌رسیم به داستانک‌های سال ۲۰۹۹ که مقدمات‌ش رو در شمارهٔ ۲۵ این سری دیدیم. احتمالاً یه آرک کوچک دیگه هم داشته باشیم تا برسیم به آرک اصلی کیندرد.
می‌دونید که، معمولاً اتفاقات بزرگ و مهم و تأثیرگذار توی شماره‌های ۲۵، ۵۰، ۱۰۰ و ... به وقوع می‌پیوندن.
و چه زمانی بهتر از ۲سالگی run اسپنسر در سری ASM برای افشا کردن این رازی که بیش از ۱ سال هست که در این سری جریان داره...؟!
نقل قول کردن
Agent spidey
#3 Agent spidey 1398-06-21 18:12
یه نظریه دارم که ممکنه درست باشه کیندرد قاتل عمو بنه که سکته کرد و مرد هم از پیتر کینه داره هم میستریو رو میشناسه ولی از طرفی شخصیت پردازیش زیاد نمیخوره به هر حال جهنم رو شخصیت آدم تاثیر میزاره خب :-*
نقل قول کردن
sara
#4 sara 1398-06-21 21:24
میگم من یه نظریه خفن دارم:
من میگم کیندرد همون جسیکا کارداین دختر قاتل عمو بن هست
هم از مرد عنکبوتی متنفره هم اونو مقصر مرگ پدرش میدونه
البته نظریه خانم ساداتی فر هم میتونه درست باشه
نقل قول کردن
sara
#5 sara 1398-06-21 21:42
به نقل از Agent spidey:
یه نظریه دارم که ممکنه درست باشه کیندرد قاتل عمو بنه که سکته کرد و مرد هم از پیتر کینه داره هم میستریو رو میشناسه ولی از طرفی شخصیت پردازیش زیاد نمیخوره به هر حال جهنم رو شخصیت آدم تاثیر میزاره خب :-*

با نظریه شما هم موافقم
نقل قول کردن
sara
#6 sara 1398-06-21 21:47
کلا خبیث مرموزیه الان دارم با خودم نتیجه گیری میکنم کلی اسم داره میاد تو ذهنم به نظر من این گزینه ها میتونن باشن:
جسیکا کارداین
هری آزبورن
گوئن استیسی( بعیده نیک اسپنسر همچین کاری کنه ولی خب احتماله )
قاتل عمو بن( بازم اینو شک دارم )
جین دی ولف( اینم میتونه باشه ولی انگیزه دشمنی اش با پیتر... )
نقل قول کردن
Spider-Fan
#7 Spider-Fan 1398-06-21 21:48
به نقل از Agent spidey:
یه نظریه دارم که ممکنه درست باشه کیندرد قاتل عمو بنه که سکته کرد و مرد هم از پیتر کینه داره هم میستریو رو میشناسه ولی از طرفی شخصیت پردازیش زیاد نمیخوره به هر حال جهنم رو شخصیت آدم تاثیر میزاره خب :-*

تئوری جالبی هست. ولی بنظرم خیلی کلیشه‌ای درمی‌آد این‌طوری!
طرف یه دزد ساده بوده. خودش هم سکته کرده و به دست اسپایدرمن کشته نشده. عموش رو هم که زده کشته! دیگه چه کینه‌ای می‌تونه ازش داشته باشه؟!

به نقل از sara:
میگم من یه نظریه خفن دارم:
من میگم کیندرد همون جسیکا کارداین دختر قاتل عمو بن هست
هم از مرد عنکبوتی متنفره هم اونو مقصر مرگ پدرش میدونه
البته نظریه خانم ساداتی فر هم میتونه درست باشه

مارول توی تبلبغات‌ش از ضمیر He استفاده کرده برای کیندرد. پس مؤنث نمی‌تونه باشه!
نقل قول کردن
sara
#8 sara 1398-06-21 21:48
میگم یه سوال آخرین run نیک اسپنسر یا همون شماره ۵۰ کی منتشر میشه
نقل قول کردن
sara
#9 sara 1398-06-21 21:52
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Agent spidey:
یه نظریه دارم که ممکنه درست باشه کیندرد قاتل عمو بنه که سکته کرد و مرد هم از پیتر کینه داره هم میستریو رو میشناسه ولی از طرفی شخصیت پردازیش زیاد نمیخوره به هر حال جهنم رو شخصیت آدم تاثیر میزاره خب :-*

تئوری جالبی هست. ولی بنظرم خیلی کلیشه‌ای درمی‌آد این‌طوری!
طرف یه دزد ساده بوده. خودش هم سکته کرده و به دست اسپایدرمن کشته نشده. عموش رو هم که زده کشته! دیگه چه کینه‌ای می‌تونه ازش داشته باشه؟!

به نقل از sara:
میگم من یه نظریه خفن دارم:
من میگم کیندرد همون جسیکا کارداین دختر قاتل عمو بن هست
هم از مرد عنکبوتی متنفره هم اونو مقصر مرگ پدرش میدونه
البته نظریه خانم ساداتی فر هم میتونه درست باشه

مارول توی تبلبغات‌ش از ضمیر He استفاده کرده برای کیندرد. پس مؤنث نمی‌تونه باشه!

اوه پس یه فرد مذکر البته اون ضمیر he هم میتونه واسه گول زدن خواننده ها باشه
الان که فکرش رو میکنم میگم ممکنه ادی براک باشه ها
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1398-06-21 22:19
به نقل از sara:
میگم یه سوال آخرین run نیک اسپنسر یا همون شماره ۵۰ کی منتشر میشه

"آخرین run نیک اسپنسر" چیه؟! :o
۲۰ شمارهٔ دیگه مونده تا شمارهٔ ۵۰. پس اگه این عنوان به صورت منظم منتشر بشه، ایشالا تا ۱۰ ماه دیگه اون شماره منتشر می‌شه. [انتشار سری ASM ۲ هفته یک‌بار یا bi-month هست]
نقل قول کردن
Spider-Fan
#11 Spider-Fan 1398-06-21 22:22
#9:
می‌گم «گانکه» چطور؟! شاید هم اون باشه! :-* :lol:
uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
sara
#12 sara 1398-06-21 22:23
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از sara:
میگم یه سوال آخرین run نیک اسپنسر یا همون شماره ۵۰ کی منتشر میشه

"آخرین run نیک اسپنسر" چیه؟! :o
۲۰ شمارهٔ دیگه مونده تا شمارهٔ ۵۰. پس اگه این عنوان به صورت منظم منتشر بشه، ایشالا تا ۱۰ ماه دیگه اون شماره منتشر می‌شه. [انتشار سری ASM ۲ هفته یک‌بار یا bi-month هست]

:o :o :o
اوه خیلی طولانیه
نقل قول کردن
sara
#13 sara 1398-06-21 22:29
به نقل از Spider-Fan:
#9:
می‌گم «گانکه» چطور؟! شاید هم اون باشه! :-* :lol:
spidey.ir/.../...

به نقل از Spider-Fan:
#9:
می‌گم «گانکه» چطور؟! شاید هم اون باشه! :-* :lol:
spidey.ir/.../...

من فکر میکنم بیشتر ند لیدز باسه( کلا هر یک دقیقه نظرم عوض میشه :lol:)
میگم از نکنه این کیندرد جریانش مثل هاب گابلین بشه منظورم اینکه پس از مدت خیلی طولانی هویتش فاش بشه
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1398-06-22 00:18
والله حدس زدن در مورد هویت این ویلن خیلی سخته. ولی چون پیتر رو میشناسه گزینه ها محدودن.
البته این ویلن یه چیزی داره که از لحاظ ظاهری خیلی شبیه به یکی از ویلن های مرد عنکبوتی هست. وقتی که اون هزار پاها به بدنش میپیچن خیلی شبیه به دکتر اتو اکتاویس میشن. در بعضی حالات خیلی شبیه دکتر اختاپوس هست و وقتی کیندرد رو میبینم که اون حشرات بزرگ دور بدنش پیچیدن کلا ظاهر دکتر اتو هم برام تداعی میشه با اون بازوهاش.
uplooder.net/.../...

uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#15 Pooya-Spidey 1398-06-22 00:25
من فکر نمی کنم گزینه خیلی پرتی باشه
اگر قاتل عمو بن باشه که اصلا ارزش خوندن پیدا نمیکنه از نظر من!
چون به قول آقای حیدری طرف زده عموش رو کشته و به مرگ طبیعی مرده چه مشکلی با پیتر داره؟
درباره ند لیدز هم میتونم بگم که امکانش صفره چون آدم بدی نبوده که بخواد بره جهنم و به تازگی هم مرده هم خودش هم کلونش!
و درباره شماره های 100،50،25 و... من فکر می کنم طبق این الگو هویت کیندرد طبق پیش بینی آقای حیدری در مقاله توی همین شماره فاش میشه و بعیده نیک اسپنسر بخواد ماجرای هویت کیندرد هاب گابلین وار جلو ببره.
و اما گوئن استیسی دقیقا برای چی اسپنسر باید از این گزینه استفاده کنه؟
دقت کنید داره میگه فردی از جهنم مگه گوئن آدم بدی بود؟
به نظرم ضمیر He درسته
چون طبق بررسی های این مقاله و مقاله خانم ساداتی فر بعیده اسپنسر از گزینه مونث استفاده کنه.
در حال حاضر محتمل ترین گزینه هری آزبورن هست طبق توضیحات مقاله خانم ساداتی فر
و البته حضورش در جهنم میتونه باتوجه به تبدیل شدنش به هیولایی به اسم گرین گابلین باشه و مشکلش با پیتر هم میتونه به OMD مربوط باشه.
به احتمال قوی این هری آزبورن هست که خبیث اصلی هست مگر اینکه نیک اسپنسر بخواد با یک گزینه خفن تر از هری Run خودش رو جذاب تر کنه.
نقل قول کردن
sara
#16 sara 1398-06-22 00:44
به نقل از Pooya-Spidey:
من فکر نمی کنم گزینه خیلی پرتی باشه
اگر قاتل عمو بن باشه که اصلا ارزش خوندن پیدا نمیکنه از نظر من!
چون به قول آقای حیدری طرف زده عموش رو کشته و به مرگ طبیعی مرده چه مشکلی با پیتر داره؟
درباره ند لیدز هم میتونم بگم که امکانش صفره چون آدم بدی نبوده که بخواد بره جهنم و به تازگی هم مرده هم خودش هم کلونش!
و درباره شماره های 100،50،25 و... من فکر می کنم طبق این الگو هویت کیندرد طبق پیش بینی آقای حیدری در مقاله توی همین شماره فاش میشه و بعیده نیک اسپنسر بخواد ماجرای هویت کیندرد هاب گابلین وار جلو ببره.
و اما گوئن استیسی دقیقا برای چی اسپنسر باید از این گزینه استفاده کنه؟
دقت کنید داره میگه فردی از جهنم مگه گوئن آدم بدی بود؟
به نظرم ضمیر He درسته
چون طبق بررسی های این مقاله و مقاله خانم ساداتی فر بعیده اسپنسر از گزینه مونث استفاده کنه.
در حال حاضر محتمل ترین گزینه هری آزبورن هست طبق توضیحات مقاله خانم ساداتی فر
و البته حضورش در جهنم میتونه باتوجه به تبدیل شدنش به هیولایی به اسم گرین گابلین باشه و مشکلش با پیتر هم میتونه به OMD مربوط باشه.
به احتمال قوی این هری آزبورن هست که خبیث اصلی هست مگر اینکه نیک اسپنسر بخواد با یک گزینه خفن تر از هری Run خودش رو جذاب تر کنه.

آره منم هری رو قبول دارم ولی فقط موندم اگه راست باشه و هری همین کیندرد باشه پس اونی که زنده است کیه؟؟؟؟

کلون هریه؟؟؟؟؟

یه نفر دیگست؟؟؟؟؟

یا یه رباته( مثل اون ربات هایی که هری از پدر و مادر پیتر درست کرد )؟؟؟؟

ولی به نظرم ند لیدز میتونه باشه چون یه مدتی هاب گابلین هیپنوتیزمش کرده بود و اخلاق بدی با اطرافیان و زنش بتی داشت و ممکنه تو اون مدت هیپنوتیزم کار های بدی کرده باشه

فلش و ادی براک هم میتونن باشن( ولی فلش چرا باید با پیتر مشکل پیدا کنه بعدشم اون آدم بدی نبود )

من گزینه ها رو محتمل میدونم:

هری آزبورن

ند لیدز

ادی براک
نقل قول کردن
super spider17
#17 super spider17 1398-06-22 11:16
به نقل از sara:
به نقل از Pooya-Spidey:
من فکر نمی کنم گزینه خیلی پرتی باشه
اگر قاتل عمو بن باشه که اصلا ارزش خوندن پیدا نمیکنه از نظر من!
چون به قول آقای حیدری طرف زده عموش رو کشته و به مرگ طبیعی مرده چه مشکلی با پیتر داره؟
درباره ند لیدز هم میتونم بگم که امکانش صفره چون آدم بدی نبوده که بخواد بره جهنم و به تازگی هم مرده هم خودش هم کلونش!
و درباره شماره های 100،50،25 و... من فکر می کنم طبق این الگو هویت کیندرد طبق پیش بینی آقای حیدری در مقاله توی همین شماره فاش میشه و بعیده نیک اسپنسر بخواد ماجرای هویت کیندرد هاب گابلین وار جلو ببره.
و اما گوئن استیسی دقیقا برای چی اسپنسر باید از این گزینه استفاده کنه؟
دقت کنید داره میگه فردی از جهنم مگه گوئن آدم بدی بود؟
به نظرم ضمیر He درسته
چون طبق بررسی های این مقاله و مقاله خانم ساداتی فر بعیده اسپنسر از گزینه مونث استفاده کنه.
در حال حاضر محتمل ترین گزینه هری آزبورن هست طبق توضیحات مقاله خانم ساداتی فر
و البته حضورش در جهنم میتونه باتوجه به تبدیل شدنش به هیولایی به اسم گرین گابلین باشه و مشکلش با پیتر هم میتونه به OMD مربوط باشه.
به احتمال قوی این هری آزبورن هست که خبیث اصلی هست مگر اینکه نیک اسپنسر بخواد با یک گزینه خفن تر از هری Run خودش رو جذاب تر کنه.

آره منم هری رو قبول دارم ولی فقط موندم اگه راست باشه و هری همین کیندرد باشه پس اونی که زنده است کیه؟؟؟؟

کلون هریه؟؟؟؟؟

یه نفر دیگست؟؟؟؟؟

یا یه رباته( مثل اون ربات هایی که هری از پدر و مادر پیتر درست کرد )؟؟؟؟

ولی به نظرم ند لیدز میتونه باشه چون یه مدتی هاب گابلین هیپنوتیزمش کرده بود و اخلاق بدی با اطرافیان و زنش بتی داشت و ممکنه تو اون مدت هیپنوتیزم کار های بدی کرده باشه

فلش و ادی براک هم میتونن باشن( ولی فلش چرا باید با پیتر مشکل پیدا کنه بعدشم اون آدم بدی نبود )

من گزینه ها رو محتمل میدونم:

هری آزبورن

ند لیدز

ادی براک


نمیدون من یه احساسی دارم که میگه خوده پیتره از آینده ای اومده که ام جی مرده و میخواد جلوی پیترو بگیره که ام جی نمیره
نقل قول کردن
sara
#18 sara 1398-06-22 13:15
به نقل از super spider17:
به نقل از sara:
به نقل از Pooya-Spidey:
من فکر نمی کنم گزینه خیلی پرتی باشه
اگر قاتل عمو بن باشه که اصلا ارزش خوندن پیدا نمیکنه از نظر من!
چون به قول آقای حیدری طرف زده عموش رو کشته و به مرگ طبیعی مرده چه مشکلی با پیتر داره؟
درباره ند لیدز هم میتونم بگم که امکانش صفره چون آدم بدی نبوده که بخواد بره جهنم و به تازگی هم مرده هم خودش هم کلونش!
و درباره شماره های 100،50،25 و... من فکر می کنم طبق این الگو هویت کیندرد طبق پیش بینی آقای حیدری در مقاله توی همین شماره فاش میشه و بعیده نیک اسپنسر بخواد ماجرای هویت کیندرد هاب گابلین وار جلو ببره.
و اما گوئن استیسی دقیقا برای چی اسپنسر باید از این گزینه استفاده کنه؟
دقت کنید داره میگه فردی از جهنم مگه گوئن آدم بدی بود؟
به نظرم ضمیر He درسته
چون طبق بررسی های این مقاله و مقاله خانم ساداتی فر بعیده اسپنسر از گزینه مونث استفاده کنه.
در حال حاضر محتمل ترین گزینه هری آزبورن هست طبق توضیحات مقاله خانم ساداتی فر
و البته حضورش در جهنم میتونه باتوجه به تبدیل شدنش به هیولایی به اسم گرین گابلین باشه و مشکلش با پیتر هم میتونه به OMD مربوط باشه.
به احتمال قوی این هری آزبورن هست که خبیث اصلی هست مگر اینکه نیک اسپنسر بخواد با یک گزینه خفن تر از هری Run خودش رو جذاب تر کنه.

آره منم هری رو قبول دارم ولی فقط موندم اگه راست باشه و هری همین کیندرد باشه پس اونی که زنده است کیه؟؟؟؟

کلون هریه؟؟؟؟؟

یه نفر دیگست؟؟؟؟؟

یا یه رباته( مثل اون ربات هایی که هری از پدر و مادر پیتر درست کرد )؟؟؟؟

ولی به نظرم ند لیدز میتونه باشه چون یه مدتی هاب گابلین هیپنوتیزمش کرده بود و اخلاق بدی با اطرافیان و زنش بتی داشت و ممکنه تو اون مدت هیپنوتیزم کار های بدی کرده باشه

فلش و ادی براک هم میتونن باشن( ولی فلش چرا باید با پیتر مشکل پیدا کنه بعدشم اون آدم بدی نبود )

من گزینه ها رو محتمل میدونم:

هری آزبورن

ند لیدز

ادی براک


نمیدون من یه احساسی دارم که میگه خوده پیتره از آینده ای اومده که ام جی مرده و میخواد جلوی پیترو بگیره که ام جی نمیره

فرضیه جالبیه ولی با عقل جور در نمیاد
دیشب کلی درباره اش فکر کردم میگم نکنه کریون شکارچی باشه؟؟؟؟
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#19 Pooya-Spidey 1398-06-22 13:36
#16
به نظرم ادی براک رو کلا فراموش کن
چون نمرده!
ند لیدز هم به تازگی مرده
هویت مخفی کیندرد کسی هست که قبل از سال 1999 مرده
اگر به جز هری آزبورن گزینه ای دیگه ای به ذهنتون رسید که شرایط رو داشت بگید
شرایط :
باید مثل قوم و خویش اون باشه
باید بلد باشه چطور با یک راز زندگی کنه
و باید قبل از سال 1999 مرده باشه
پس کسایی مثل فلش تامپسون ، ند لیدز ، کریون شکارچی :lol: و خود پیتر از آینده رد میشن.
چون هیچکدوم از شرایط رو ندارن.
درباره هری فعلی هم میتونم بگم بعد از OMD اون برگشت و بعدش معلوم شد مرگش جعل شده بوده و زنده بوده به کمک نورمن آزبورن در اروپا مخفی شده بوده.
اما خانم ساداتی فر پیش بینی کردن که هری واقعا مرده بوده و بازگشتش بعد از OMD زیر سر مفیستو و میستریو بوده و این آقای کیندرد همون هری اصلیه که توی جهنم مونده و به یک شیطان رده بالا تبدیل شده.
نقل قول کردن
tab
#20 tab 1398-06-22 13:36
ما که شانس نداریم،تهش می بینی نورمن آزبورن در میاد
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#21 Pooya-Spidey 1398-06-22 13:40
به نقل از tab:
ما که شانس نداریم،تهش می بینی نورمن آزبورن در میاد

من فکر می کنم کسی که پشت ماسک کیندرد هست نه خیلی شخصیت پرت و گمنامی هست نه خیلی کاراکتر کلیشه ای هست یک تفاوت ویژه و خفن قراره رقم بخوره.
فعلا چاره ای جز صبر نداریم تا اطلاعات بیشتری بدست بیاریم چه از تبلیغات مارول ، از اینچنین مقاله ها یا از خود شماره های آینده ASM
نقل قول کردن
sara
#22 sara 1398-06-22 13:47
به نقل از Pooya-Spidey:
#16
به نظرم ادی براک رو کلا فراموش کن
چون نمرده!
ند لیدز هم به تازگی مرده
هویت مخفی کیندرد کسی هست که قبل از سال 1999 مرده
اگر به جز هری آزبورن گزینه ای دیگه ای به ذهنتون رسید که شرایط رو داشت بگید
شرایط :
باید مثل قوم و خویش اون باشه
باید بلد باشه چطور با یک راز زندگی کنه
و باید قبل از سال 1999 مرده باشه
پس کسایی مثل فلش تامپسون ، ند لیدز ، کریون شکارچی :lol: و خود پیتر از آینده رد میشن.
چون هیچکدوم از شرایط رو ندارن.
درباره هری فعلی هم میتونم بگم بعد از OMD اون برگشت و بعدش معلوم شد مرگش جعل شده بوده و زنده بوده به کمک نورمن آزبورن در اروپا مخفی شده بوده.
اما خانم ساداتی فر پیش بینی کردن که هری واقعا مرده بوده و بازگشتش بعد از OMD زیر سر مفیستو و میستریو بوده و این آقای کیندرد همون هری اصلیه که توی جهنم مونده و به یک شیطان رده بالا تبدیل شده.

پس اینجور که به نظر میاد هری آزبورن و بس
ولی باید صبر کرد و دید بالاخره دیگه چه اطلاعاتی از این خبیث خفن گیرمون میاد
نقل قول کردن
tab
#23 tab 1398-06-22 13:58
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از tab:
ما که شانس نداریم،تهش می بینی نورمن آزبورن در میاد

من فکر می کنم کسی که پشت ماسک کیندرد هست نه خیلی شخصیت پرت و گمنامی هست نه خیلی کاراکتر کلیشه ای هست یک تفاوت ویژه و خفن قراره رقم بخوره.
فعلا چاره ای جز صبر نداریم تا اطلاعات بیشتری بدست بیاریم چه از تبلیغات مارول ، از اینچنین مقاله ها یا از خود شماره های آینده ASM

جدا از اینکه کی پشت ماسکه مهم اینه که اسپنسر بتونه دلایل خوبی واسه کیندرد ارائه بده،بشخصه واسه من انگیزه هاش و هدفش مهم تر از هویتش هستش.امیدوارم از این شخصیت هایی که هدفشان فقط انتقامه نباشه و از اهداف خوبی برخوردار باشه.
نورمن رو با توجه به دلایلی که واسه هری گفتن می گم یه بار قبل از اون تاریخ مرده و همون جعلی بودن برگشتی که واسه هری بود می تونه واسش درست باشه ولی به نظر خودم هم صفر درصده و واقعا مسخره می شه و محتمل ترین شخصیت هریه و اینکه به نظر خودم ایده جالبی واسه برگشتش استفاده نکرده بودن و با گفتن اینکه نمرده بود مرگ احساسیش رو خراب کردن و اگه کیندرد باشه یعنی مرگش سرجاشه. جذابیتی که هری بودنش برام داره اینه که باعث می شه اون داستان دست نخورده باقی بمونه و مرگ هری اتفاق افتاده باشه.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#24 Pooya-Spidey 1398-06-22 14:10
#23
امیدوارم...
نقل قول کردن
sara
#25 sara 1398-06-22 14:13
میکم حالا شماره بعدی کی میاد،؟؟؟
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#26 Pooya-Spidey 1398-06-22 14:50
به نقل از sara:
میکم حالا شماره بعدی کی میاد،؟؟؟

در حال حاضر تا شماره 29 منتشر شده و سایت هم تا شماره 27 رو ترجمه کرده.
شماره 29 دو روز پیش وارد بازار شد
من پیش بینی می کنم تا چند روز آینده شماره 28 ترجمه بشه ;-) ;-) :lol:
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#27 Pooya-Spidey 1398-06-22 14:58
و شماره های 30 و 31 هم که مربوط به رویداد کارنیج مطلق هستند و tie-in محسوب میشن(قراره اتفاقات خفنی بیوفته طبق کاور واریانت شماره 31 که به خاطر اسپویل نمیشه بذارمش ;-) ;-) )
کاور های شماره های 28 تا 30
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
sara
#28 sara 1398-06-22 15:16
به نقل از Pooya-Spidey:
و شماره های 30 و 31 هم که مربوط به رویداد کارنیج مطلق هستند و tie-in محسوب میشن(قراره اتفاقات خفنی بیوفته طبق کاور واریانت شماره 31 که به خاطر اسپویل نمیشه بذارمش ;-) ;-) )
کاور های شماره های 28 تا 30
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...

میشه از شماره 25 به بعد رو لینکشون رو قرار بدید؟؟؟؟
هر کاری کردم پیدا نکردم
نقل قول کردن
Spider-Fan
#29 Spider-Fan 1398-06-22 15:51
#28:
چطور پیدا نکردید؟!
باید منوی «دانلود کمیک فارسی» رو چک کنید.
به هر حال، صفحهٔ دانلود شمارهٔ ۲۶:
spidey.ir/.../...
صفحهٔ دانلود شمارهٔ ۲۷:
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Spider-Fan
#30 Spider-Fan 1398-06-22 15:53
به نقل از Pooya-Spidey:
و شماره های 30 و 31 هم که مربوط به رویداد کارنیج مطلق هستند و tie-in محسوب میشن(قراره اتفاقات خفنی بیوفته طبق کاور واریانت شماره 31 که به خاطر اسپویل نمیشه بذارمش ;-) ;-) )
کاور های شماره های 28 تا 30
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...

از لحاظ اسپویل مشکلی نداره.
چون توی خود کمیک‌کان سن دیگو و حتی قبل از انتشار شمارهٔ ۱ Absolute Carnage کاورهای شمارهٔ ۳۰ و ۳۱ رو منتشر کردن. ما هم اینجا توی کانالِ تلگرامی سایت پوشش‌ش دادیم:
t.me/Spidey_Ir/31188
t.me/Spidey_Ir/31321?single
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#31 Pooya-Spidey 1398-06-22 16:47
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Pooya-Spidey:
و شماره های 30 و 31 هم که مربوط به رویداد کارنیج مطلق هستند و tie-in محسوب میشن(قراره اتفاقات خفنی بیوفته طبق کاور واریانت شماره 31 که به خاطر اسپویل نمیشه بذارمش ;-) ;-) )
کاور های شماره های 28 تا 30
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...

از لحاظ اسپویل مشکلی نداره.
چون توی خود کمیک‌کان سن دیگو و حتی قبل از انتشار شمارهٔ ۱ Absolute Carnage کاورهای شمارهٔ ۳۰ و ۳۱ رو منتشر کردن. ما هم اینجا توی کانالِ تلگرامی سایت پوشش‌ش دادیم:
t.me/Spidey_Ir/31188
t.me/Spidey_Ir/31321?single

آها اوکی
اون زمان قند شکنم مشکل داشت به خاطر همین ندیده بودمش ;-)
نقل قول کردن
sara
#32 sara 1398-06-22 17:17
به نقل از Spider-Fan:
#28:
چطور پیدا نکردید؟!
باید منوی «دانلود کمیک فارسی» رو چک کنید.
به هر حال، صفحهٔ دانلود شمارهٔ ۲۶:
spidey.ir/.../...
صفحهٔ دانلود شمارهٔ ۲۷:
spidey.ir/.../...

ممنونم
نقل قول کردن
sara
#33 sara 1398-06-22 21:12
به نظرتون ممکنه پدر ام جی باشه؟؟؟؟؟؟

واقعا میشه ها

شرایط لازم رو هم داره:

- مذکر هست

-مری جین دخترشه( البته بدی هایی هم در حقش کرده )

-ممکنه سر قضیه One more day از پیتر ناراحت شده باشه

-قبل از سال 1999 مرده

فقط تنها چیزی که این وسط میمونه ارتباطش با میستریو هست

نظرتون چیه دوستان؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#34 Pooya-Spidey 1398-06-22 21:42
به نقل از sara:
به نظرتون ممکنه پدر ام جی باشه؟؟؟؟؟؟

واقعا میشه ها

شرایط لازم رو هم داره:

- مذکر هست

-مری جین دخترشه( البته بدی هایی هم در حقش کرده )

-ممکنه سر قضیه One more day از پیتر ناراحت شده باشه

-قبل از سال 1999 مرده

فقط تنها چیزی که این وسط میمونه ارتباطش با میستریو هست

نظرتون چیه دوستان؟؟؟؟؟


پدر ام جی چه ارتباطی با میستریو یا مفیستو داره؟
گزینه خیلی پرت رو گفتم نگید
نقل قول کردن
sara
#35 sara 1398-06-22 22:05
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از sara:
به نظرتون ممکنه پدر ام جی باشه؟؟؟؟؟؟

واقعا میشه ها

شرایط لازم رو هم داره:

- مذکر هست

-مری جین دخترشه( البته بدی هایی هم در حقش کرده )

-ممکنه سر قضیه One more day از پیتر ناراحت شده باشه

-قبل از سال 1999 مرده

فقط تنها چیزی که این وسط میمونه ارتباطش با میستریو هست

نظرتون چیه دوستان؟؟؟؟؟


پدر ام جی چه ارتباطی با میستریو یا مفیستو داره؟
گزینه خیلی پرت رو گفتم نگید

والا به نظرم لزوما نباید همش فکر کنیم حتما باید ارتباط خاصی بین کیندرد و میستریو یا مفیستو باشه ممکنه میستریو تو جهنم باهاش آشنا شده باشه به هر حال احتمال دیگه
نقل قول کردن
sara
#36 sara 1398-06-22 22:07
به نقل از sara:
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از sara:
به نظرتون ممکنه پدر ام جی باشه؟؟؟؟؟؟

واقعا میشه ها

شرایط لازم رو هم داره:

- مذکر هست

-مری جین دخترشه( البته بدی هایی هم در حقش کرده )

-ممکنه سر قضیه One more day از پیتر ناراحت شده باشه

-قبل از سال 1999 مرده

فقط تنها چیزی که این وسط میمونه ارتباطش با میستریو هست

نظرتون چیه دوستان؟؟؟؟؟


پدر ام جی چه ارتباطی با میستریو یا مفیستو داره؟
گزینه خیلی پرت رو گفتم نگید

والا به نظرم لزوما نباید همش فکر کنیم حتما باید ارتباط خاصی بین کیندرد و میستریو یا مفیستو باشه ممکنه میستریو تو جهنم باهاش آشنا شده باشه به هر حال احتمال دیگه

ولی خب اینجور که به نظر میرسه باید صبر کنیم تا اطلاعات دیگه ایی از کیندرد برملا بشه
نقل قول کردن
amazing barbod
#37 amazing barbod 1398-06-22 23:17
به نقل از sara:
به نقل از Pooya-Spidey:
من فکر نمی کنم گزینه خیلی پرتی باشه
اگر قاتل عمو بن باشه که اصلا ارزش خوندن پیدا نمیکنه از نظر من!
چون به قول آقای حیدری طرف زده عموش رو کشته و به مرگ طبیعی مرده چه مشکلی با پیتر داره؟
درباره ند لیدز هم میتونم بگم که امکانش صفره چون آدم بدی نبوده که بخواد بره جهنم و به تازگی هم مرده هم خودش هم کلونش!
و درباره شماره های 100،50،25 و... من فکر می کنم طبق این الگو هویت کیندرد طبق پیش بینی آقای حیدری در مقاله توی همین شماره فاش میشه و بعیده نیک اسپنسر بخواد ماجرای هویت کیندرد هاب گابلین وار جلو ببره.
و اما گوئن استیسی دقیقا برای چی اسپنسر باید از این گزینه استفاده کنه؟
دقت کنید داره میگه فردی از جهنم مگه گوئن آدم بدی بود؟
به نظرم ضمیر He درسته
چون طبق بررسی های این مقاله و مقاله خانم ساداتی فر بعیده اسپنسر از گزینه مونث استفاده کنه.
در حال حاضر محتمل ترین گزینه هری آزبورن هست طبق توضیحات مقاله خانم ساداتی فر
و البته حضورش در جهنم میتونه باتوجه به تبدیل شدنش به هیولایی به اسم گرین گابلین باشه و مشکلش با پیتر هم میتونه به OMD مربوط باشه.
به احتمال قوی این هری آزبورن هست که خبیث اصلی هست مگر اینکه نیک اسپنسر بخواد با یک گزینه خفن تر از هری Run خودش رو جذاب تر کنه.

آره منم هری رو قبول دارم ولی فقط موندم اگه راست باشه و هری همین کیندرد باشه پس اونی که زنده است کیه؟؟؟؟

کلون هریه؟؟؟؟؟

یه نفر دیگست؟؟؟؟؟

یا یه رباته( مثل اون ربات هایی که هری از پدر و مادر پیتر درست کرد )؟؟؟؟

ولی به نظرم ند لیدز میتونه باشه چون یه مدتی هاب گابلین هیپنوتیزمش کرده بود و اخلاق بدی با اطرافیان و زنش بتی داشت و ممکنه تو اون مدت هیپنوتیزم کار های بدی کرده باشه

فلش و ادی براک هم میتونن باشن( ولی فلش چرا باید با پیتر مشکل پیدا کنه بعدشم اون آدم بدی نبود )

من گزینه ها رو محتمل میدونم:

هری آزبورن

ند لیدز

ادی براک

به نظرم انقد خودمونو اذیت نکنیم چون فعلا خانم ساداتی فر بهترین و قانع کننده تربن دلایل رو تو مقالشون گفتن و به احتمال خیلی زیاد هری همون جناب کیندرد هستش و شخصیتش کاملا با جهنم تطبیق پیدا کرده و فقط خودش میخواد با پیتر تسویه کنه.ادی براکو که کلا بیخیالش چون همین الان تو یه رویداد عظیم یکی از اصلی ترین نقشارو داره.
نقل قول کردن
Amiram
#38 Amiram 1398-06-23 01:24
سلام.
به نظرم مهم ترین نکته راجع به کاراکتر کیندرد اینه که از کلیشه‌ی اصلی خبیث هایی که به گذشته کاراکتر اصلی مربوطند، فاصله‌ی قابل توجهی داره. مشخصا عقبه‌ی شخصی و عمیقی با پیتر داشته اما انگار صرفا قصد آسیب زدن به اطرافیانش رو نداره. پیچیدگی خاصی توی دیالوگ ها و حرکاتی که انجام میده وجود داره که ثابت کرده مثل کاراکتر های دیگه نیست و انگیزه و هدف به شدت عمیق تر و پیچیده تری داره. و به نظرم اسپنسر به خوبی ذات نه چندان پلید اون رو با خطرناک بودن ذاتیش ترکیب کرده و شخصیت کاملی تحویل داده، مخصوصا این که از اون خبیث هایی به نظر نمیاد که کسی بتونه تو نبرد تن‌به‌تن شکستش بده.
با این تفاسیر، به نظرم حدس خانم ساداتی‌فر راجع به هویت مرموز و مخفی کیندرد خیلی، خیلی منطقی به نظر میرسه. مثال بارزش به نظرم مذکر بودن شخصیتش، ارتباطش با مری‌جین و این نکته که ادعا میکنه پیتر رو بهتر از خودش میشناسه‌ست، چون افراد زیادی نیستن که بتونن این ادعا رو بکنن.
یه نکته دیگه هم که مونده اینه که چون من تسلط کامل روی زبان انگلیسی ندارم، نمیتونم بفهمم آیا معنی واژه kindred میتونه به هری ارتباط پیدا کنه یا نه اما آقای ترابی یا حیدری میتونن بهتر توضیح بدن.
در هر صورت امیدوارم از این خط داستانی و این کاراکتر، داستان های خوبی نوشته بشه و ما هم با ترجمه و ادیت بی‌نقص سایت، نهایت بهره رو ازش ببریم.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#39 Spider-Fan 1398-06-23 13:13
#38:
سلام.
واژهٔ Kindred توی زبان انگلیسی به معنی «قوم و خویش» هست. یعنی کسی که یا نسبت خانوادگی باهاش دارید، یا اون‌قدر نزدیک و صمیمی هستید باهاش که مثل خانوادهٔ خودتون می‌دونیدش.
هری هم بهترین دوست پیترـه. همین هم فرضیهٔ خانم ساداتی‌فر رو قوت می‌بخشه. چون تاحالا همهٔ سرنخ‌هایی که داریم از این خبیث جدید، با ویژگی‌های هری جور در می‌آن.
نقل قول کردن
Amiram
#40 Amiram 1398-06-24 13:20
#39
ممنون بابت شفاف سازی.
شَک منم روی این نکته بود که واژه‌ی Kindred، صرفا برای اشخاصی با نسبت خونی استفاده میشه یا بسته به صمیمیت فرد هم میشه ازش استفاده کرد.
راستی، انقدر درگیر محتوای مقاله شدم که فراموش کردم بابت زحمتی که واسه تهیه مقاله کشیدید تشکر کنم. ممنونم.
نقل قول کردن
sonicamir13
#41 sonicamir13 1398-11-30 16:08
سلام و خسته نباشید ممنون بابت مقاله خوبتون
من به نظرم میتونه شاییدد دکتر کانرز باشه چون به پیتر ربط داره و برای همین سورتشو باند پیچی کرده چون دیگ خیلی قیافه ش بد شده بوده :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45