داغ داغ! داستان فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" لو رفت!

https://spidey.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84/7006-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%B9%D9%86%DA%A9%D8%A8%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%84%D9%88-%D8%B1%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%85%D9%86-%D9%86%D9%88-%D9%88%DB%8C-%D9%87%D9%88%D9%85-no-way-home-leak-%D9%84%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF.html

احتمال درست بودن نکاتی که در مقاله هست بسیار بالاست پس نخونید اگه دوست ندارید اسپویل بشید!

یک منبع چینی ادعا میکنه فیلم رو دیده و داستان اصلی به همراه رخدادهای آن را لو داده.

فقط توجه داشته باشید که این متن از چینی به انگلیسی ترجمه شده و ما هم اون رو از انگلیسی به فارسی ترجمه کرده ایم. بنابراین ترجمه ممکنه زیاد واضح نباشه. ضمن اینکه ترتیب خاصی هم نداره و انگار کسی که لو داده هر چی به ذهنش رسیده و یادش بوده رو نوشته!

بازهم اخطار میدهیم که این متن حاوی اسپویلرهای احتمالی شدیدی است!

 

1- دکتر استرنج نتونست طلسم رو به خوبی اجرا کنه و با پیتر جر و بحث میکنه که چطور با خبیث ها روبرو بشن.

2- توبی مگوآیر نمیمیره ولی گرین گابلین بهش خنجر میزنه (از کلمه stab به معنی "خنجر زدن"، "سوراخ کردن"، ضربت با چیز نوک تیز استفاده شده) و اوست که جلوی تام رو میگیره تا نگذاره گرین گابلین رو بکشه.

3- پیتر و استرنج نبرد نزدیکی دارند ولی پیتر برنده میشه و اون مکعب جادویی رو میگیره و حلقه sling استرنج رو میگیره (همونی که میتونه باهاش پورتال درست کنه). او این حلقه رو میده به ند.

3- ند و ام جی از پیتر جدا میشوند. آنها سعی میکنند از حلقه استفاده میکنند تا پیتر رو پیدا کنند و وقتی دنبال پیتر پارکر میگردند ناگهان یک آدم با کلاه هودی وارد میشود که نقاب دارد و او اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد است. آنها از ازش میخواهند که ثابت کنه مرد عنکبوتیه و او هم از دیوار بالا میرود. ند دوباره سعی میکنه پیتر را احضار کنه و این بار مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر میاد که لباس های معمولی تنشه.

4- وقتی پیتر تسبیح روح رو به دست میاره خیلی جالبه (تسبیح روح؟!!!) وقتی به دستش میگیره میتونه به طور خودکار از ضربات استرنج جاخالی بده.

5- در یک صحنه شنل دکتر استرنج ، ند رو نجات میده و باعث میشه شبیه به یک جادوگر اعظم چاق بنظر برسه. راستی، ند فقط میتونه پورتال باز کنه و نمیتونه اونا رو ببنده. در نیمه دوم فیلم شاهد حضور 30 دقیقه ای مردان عنکبوتی هستیم.

6- مایلز مورالز در این فیلم نیست.

7- گارفیلد، ام جی رو از سقوط نجات میده. تام سعی میکنه نجاتش بده ولی گرین گابلین جلوش رو میگیره. در نتیجه اندرو میاد و نجاتش میده. با این کار او به نوعی خطای خودش رو در نجات جان گوئن استیسی دنیای خودش جبران میکنه.

8- چیزی از صحنه های پس از تیتراژ نمیدانم.

9- اثری از ونوم، فالکون، اسکورپیون، والچر یا هالک در این فیلم نیست. هیچ خبری از کامئوهای غافلگیر کننده دیگر شخصیت های دنیای سینمایی مارول نیست.

10- بی باک در یک صحنه کوتاه در ابتدای فیلم حضور پیدا میکنه و یک آجر که به سمت پیتر پارکر پرت شده را با رفلکسی عالی میگیره.

11- فقط یک گرین گابلین وجود داره و اونم گرین گابلینِ ویلم دفو هستش.

12- لباس سیاه و طلایی در واقع همون لباس اسپایدرمنه منتهی به صورت پشت و رو و با یک سری تجهیزات ارتقا یافته.

13- تام دلش برای خبیث ها میسوزه و باور نداره که حقشونه که بمیرن زیرا همه شون تا حدی میشه باهاشون همذات پنداری کرد.

14- زن عمو می توسط گرین گابلین کشته میشه. ند، هپی و ام جی همگی اونجا هستن.

15- مرد عنکبوتی (تام هالند) و دو عنکبوتی دیگر درباره اونجرز حرف میزنن ولی صحبتی از آیرون من نمیشه.

16- در تریلر ، اون صحنه ای که در آن ند، ام جی و پیتر به اسم دکتر اختاپوس میخندن گمراه کننده نیست (یعنی چی آخه؟!).

17- برخلاف آنچه تصور میشه نقش دکتر استرنج در طول فیلم اونقدرها هم زیاد نیست. یعنی در جایی اسیر میشه و نمیتونه بیاد بیرون و وقتی مردان عنکبوتی میان او نیست و اون حلقه sling خودش رو هم نداره که پورتال درست کنه. ولی ند یک پورتال به طور تصادفی درست میکنه که باعث میشه او به نبرد نهایی و سرنوشت ساز فیلم برگرده و در آن حضور پیدا کنه. او در طول این نبرد سعی میکنه شکاف های میان بعدی رو در مالتی ورس ببنده.

18- سه مرد عنکبوتی با هم نقشه میکشند و استراتژی میچینند. مرد عنکبوتی تام هالند به دو تای دیگه از اونجرز میگه و مکالمه زیبایی بینشون هست. وقتی هم برای نبرد نهایی با هم تیم آپ میکنند اولش با هم همکاری خوبی ندارند و از هم انگار میترسند.

19- اون عکسی که لو رفته بود و هر سه مرد عنکبوتی را در کنار داربست نشان میداد واقعیه و مربوط به قبل از نبرد نهایی میشه.

20- پیتر اولش از دکتر استرنج میخواد که زمان رو به عقب برگردونه . یعنی به زمانی که میستریو هویتش رو فاش کرد ولی نمیشه چون سنگ زمان وجود نداره. سپس استرنج ایده فراموشی حافظه دیگران به ذهنش میرسه.

21- دکتر اختاپوس در نهایت به قهرمانان داستان کمک میکنه.

22- پیتر پارکر (تام هالند) به اون پل میره تا یکی از اساتید رو راضی کنه تا با ورود او و ند و ام جی به دانشگاه MIT موافقت کنه (؟!) ولی متوجه حضور دکتر اختاپوس میشه و اون نبرد که در تریلرها دیده ایم رخ میده.

23- ذرات نانو در لباس آیرون اسپایدر توسط دکتر اختاپوس جذب میشه. وقتی او ذهنش دوباره خوب میشه، ذرات رو به آیرون اسپایدر برمیگردونه.

24- دکتر اختاپوسه که الکترو رو شکست میده.

25- زن عمو می توسط گرین گابلین کشته میشه. پیتر پارکر (تام هالند) سعی میکنه گرین گابلین رو بکشه ولی توبی جلویش رو میگیره و گرین گابلین از پشت بهش خنجر میزنه.

26- توبی را با رایانه جوان تر نکرده اند و او شبیه به یک عمو یا دایی به نظر میاد!

27- زن عمو می هنگام مرگ به پیتر میگه " قدرت زیاد، مسئولیت زیادی به همراه میاره".

28- در پایان دکتر استرنج طلسمی رو اجرا میکنه که توبی و اندرو رو برمیگردونه. ولی قبل از رفتن همدیگر رو بغل میکنند و به هم لبخند میزنند.

29- مهم ترین صحنه های اکشن فیلم مربوط میشه به 1- نبرد روی پل 2- مبارزه با گرین گابلین در خیریه "ف.ی.س.ت" که منجر به مرگ زن عمو می میشه و 3- نبرد نهایی (روی مجسمه آزادی)

30- به محض اینکه مرد شنی میاد به کمک پیتر، استرنج لباس پیتر رو جادویی میکنه و باعث میشه مرد شنی به زندان تله پورت بشه.

31- (همانطور که حدس زده میشد) صحنه ای که در تریلر دوم دیدیم و در آن مرد عنکبوتی (تام هالند) به سوی سه خبیث شیرجه میره تا با اونا بجنگه، ادیت شده. در واقع دو مرد عنکبوت دیگر هم هستند. ولی فرقش اینه که اونا همزمان نمیپرن و یکی یکی هجوم میبرن. ضمنا در اون صحنه که تام فرود میاد، دو مرد عنکبوتی دیگر هم فرود میان ولی ژست شون فرق داره.

32- در پایان فیلم خبیث ها برمیگردن به دنیاهای خودشون در حالی که اصلاح شده اند (منظور از اصلاح احتمالا اینه که علاجی براشون پیدا شده که باعث میشه قدرت هاشون خنثی بشه). آنها نمیمیرن.

33- آرک رآکتوری که الکترو بر تن داره از تونی استارک بر جای مونده و خبیث ها اونو وقتی که علیه آدم خوبا شورش کردن به دستش آوردن.

34- شورش خبیث ها زیر سر گرین گابلین بود زیرا حس میکرد مردان عنکبوتی میخواهند آنها را بکشند.

35- فقط 5 تا خبیث هست. خبیث ششمی وجود نداره.

36- طلسم استرنج خراب شد زیرا پیتر مدام داشت استثنا میاورد. یعنی میگفت زن عمو می باید هویت مخفی منو بدونه، ام جی و ند هم همین طور و ...

37- پیتر پارکرِ اندرو گارفیلد چیزی از مرگ گوئن نمیگه ولی متوجه میشه که پیتر و ام جی با هم نزدیک هستن و تحت تاثیر قرار میگیره. اینو از طریق صحنه های کلوز- آپ (نمای نزدیک) میبینیم.

38- هیچ ارتباطی بین این فیلم و "دکتر استرنج 2" ایجاد نمیشه.

39- گارفیلد و اندرو در "ف.ی.س.ت" حضور ندارند (این مورد واضح نیستو میتونه حتی متناقض باشه. اگر منظورش نبرد خیریه "ف.ی.س.ت" هستش که قبلا گفته شد توبی اونجا هست و نمیگذاره پیتر یعنی تام هالند، گرین گابلین رو بکشه).

40- اون جایی که در تریلر انگار یک مشت نامرئی به صورت لیزارد میخوره، گارفیلده که داره بهش ضربه نيم وارو (backflip) میزنه (!).

41- در تریلر اول دیدیم که پیتر داره در لباس سیاه و طلایی خودش میدوه و به "ف.ی.س.ت" میاد. دلیلش اینه که میدونه نورمن اونجا هستش. او نگرانه و میره تا نجاتش بده.

42- اون صحنه که هپی رو نشون میداد و در ماشین داشت گریه میکرد مربوط به مرگ زن عمو می میشه. او تازه از "ف.ی.س.ت" با ماشین آمده.

43- گرین گابلین هم در نبرد روی پل با دکتر اختاپوس حضور داره.

44- ریس ایفنس و توماس هیدن چرچ به ترتیب نقش لیزارد و مرد شنی رو بازی میکنند.

45- مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد لباس خودش از فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" رو بر تن داره.

46- وقتی لیزارد را میبینیم او توسط استرنج گرفته شده است (یعنی استرنج او را قبلا زندانی کرده).

47- مرگ زن عمو می! تیغ جلویی گلایدر گابلین به او ضربه میزنه و او میفته. سپس گابلین بمب کدویی پرت میکنه تا کارش رو تموم کنه. ولی پیتر (تام هالند) میپره و اون رو میگیره (مثل صحنه ای که در تریلر دوم دیدیم) . او فکر میکنه با این کارش جون زن عموش رو نجات داده زیرا بیشترِ ضرب بمب رو میگیره . بعدش زن عمو می رو از زیر آوار بیرون میاره. اولش فکر میکنیم او حالش خوبه ولی بابت خونریزی از اون ضربه گلایدر جون میده. اینجا دست و صورت پیتر تام هالند خونی میشه.

48- الکترو ، آرک رآکتور رو به دست میاره زیار استارک برای پیتر گجت های فن آورانانه زیادی بر جای گذاشته که یکی از اونا همین دستگاهه.

49- جلوه های ویژه بسیار خوب هستند و ما میبینیم که تمام اسپایدرمن ها با ظرافت و هماهنگی تاب میخورن. خیلی خوب و باحاله.

50- در صحنه از تریلر دوم دیدیم که جیمسون به آسمان لبخند میزنه. این وقتیه که او مرد عنکبوتیِ تام هالند رو میبینه . کلا او حضور زیادی نداره. در وسط فیلم او ماشین دیلی بیوگل رو به "ف.ی.س.ت" میبره تا حواس خبیث ها رو پرت کنه. در پایان فیلم، جیمسون به مرد عنکبوتی لقب یک قهرمان میده.

51- معلوم نیست دکتر استرنج میخواد جلوی کی رو بگیره تا از طریق شکاف بین بعدی وارد دنیاشون نشه. همش تصاویر نورانی میبینیم ولی کسی نمیاد.

52- پایان فیلم قبلی دقیقا آغاز فیلم جدیده. پیتر، ام جی رو میبره و از صحنه فرار میکنه و سپس به زیر زمین و به خانه اش. هپی و می دارن با هم تو خونه عشق و حال میکنن (!)

 53- در پایان پیتر هپی رو میبینه که رفته سر مزار می ولی پیتر رو به یاد نمیاره.

54- توبی تار انداز (وب شوتر) نداره. بقیه عنکبوتی ها براشون این موضوع عجیبه و او را دست میندازن!

55- پایان فیلم اینجوریه که استرنج این دفعه طلسم رو درست اجرا میکنه و همه یادشون میره که او مرد عنکبوتیه. پیتر میره به مغازه ای که ام جی کار میکنه میره و میبینه او دیگر او را به یاد نمیاره. صحنه تلخیه. او دوباره میره ام جی رو پیدا کنه و به کافی شاپ میره و او و ند رو با هم میبینه ولی میزاره میره زیرا از دیدن آنها با هم خوشحاله. این صحنه بسیار تاثیر گذاره و موسیقی عالی داره و با آن عکس هایی که ماه ها پیش از سر صحنه فیلمبرداری فیلم منتشر شد مطابقت داره.

56- در صحنه آخر پیتر رو میبینیم که تنها در آپارتمان زندگی میکنه و با لباسی آبی و قرمز که خودش درست کنه تاب میخوره و میره (در یکی از تبلیغات اخیر هم یه اشاره‌ای به این مسئله شد).

57- دکتر استرنج بود که پیتر و دکتر اختاپوس رو از روی پل تله پورت کرد ولی گرین گابلین رو به موقع نگرفت تا  بتونه تله پورتش کنه.

58- در نبرد نهایی ، دکتر اختاپوس رآکتور الکترو رو از کار میندازه. استرنج میاد و طلسم رو تکمیل میکنه و دیگه او را نمیبینیم (کی رو نمیبینیم؟ دکتر اختاپوس یا دکتر استرنج؟).

59- در انتها همه یادشون میره که پیتر پارکر مرد عنکبوتیه ولی میدونن که مرد عنکبوتی وجود داره.

60- توبی و گارفیلد اولش درگیر تحقیقات علمی میشن تا راهی برای حل مشکل مالتی ورس و برگرداندن خبیث ها به دنیاهای خودشون پیدا کنند. آنها فقط برای نبرد نهایی هستش که لباس رزم بر تن میکنند.

61- برخی از خبیث ها با عنکبوتی های خودشون دیالوگ دارن.

62- اون صحنه بوسه بین پیتر و ام جی که در تریلر دیدیم مربوط میشه به صحنه خداحافظی آخر آنها قبل از اینکه طلسم دکتر استرنج کامل بشه و همه یادشون بره پیتر پارکر مرد عنکبوتیه.

63- مرد عنکبوتیِ تام هالند باعث میشه دکتر استرنج گیر بیفته و نتونه برگرده و ند هستش که تصادفی یک پورتال باز میکنه و باعث میشه برگرده. استرنج همچنین تارهای او را جادویی میکنه تا وقتی به خبیث ها اصابت کنند ، به زندان تله پورت بشن.

64- وقتی گرین گابلین شورش میکنه، دکتر اختاپوس از دست بازوهاش خلاص شده و داشت به الکترو کمک میکرد تا خودش رو آزاد کنه. وقتی بقیه شون شورش میکنن، الکترو آرک رآکتور رو برمیداره و او را به سینه خودش وصل میکنه. در پایان همه خبیث ها شفا پیدا میکنند (یعنی راهی پیدا میشه که قدرت هاشون خنثی بشه). علاج الکتر روی سینه اش نصب میشه. علاج لیزاد یک گاز است. علاج مرد شنی نوعی نور است. علاج دکتر اختاپوس نوعی دستگاه روی کمرش است و گرین گابلین هم یک تزریق روی گردنش!

 

خب نظر شما چیه؟ اگه درست باشه به نظرمون با یکی از بهترین ، هیجان انگیز ترین و تاثیرگذارترین فیلم های تاریخ اقتباس های کمیک بوکی طرف هستیم!

 

مهدی ترابی مهربانی

 

احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2021

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" + نکات جدید تبلیغات

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست"

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-09-21 16:32
ببخشیدا ببخشیدا ببخشید ولی ای گند بزنن به این تیم امنیت سونس و مارول! نمیخونم تا اسپویل نشم ولی عکسا و تیتر وسوسه کنندس! به هرحال دمتون گرم مرسی!
نقل قول کردن
Agent bishop
#2 Agent bishop 1400-09-21 16:47
تونستم به حس کنجکاوی غلبه کنم و این فیلمنامه رو نخوندم و فقط بهم بگین این فیلم می اکران میشه و اسپایدی کیفیت های مختلف رو تو سایت قرار میده ؟
نقل قول کردن
tynixer
#3 tynixer 1400-09-21 17:06
نه ! اصلا دوست ندارم اون صحنه ی فراموش کردن ام جی رو ! واقعا خیلی ناراحت کننده است که بعد از تمام این قضایا ام جی پیتر رو یادش نیاد و همینطوری تموم شه !
نـــــــــــــــــــــــــــه !
نقل قول کردن
tynixer
#4 tynixer 1400-09-21 17:21
حتی به خاطر همین یک صحنه هم که شده ، امیدوارم این حرف ها الکی باشه !
ولی واقعا ممکنه یک کمپانی به این مهمی و مطرحی اینقدر راحت اطلاعات لو بده ؟ حالا جدا از عکسا و فیلم های لو رفته ، ولی اینقدر سونی بی در و پیکره که کل فیلم رو یک نفر ببینه و تعریف کنه ؟ ولی بعید هم نیست که این اطلاعات هم الکی باشه (هی به خودم میگم که الکیه تا این اتفاق ام جی نیفته !) مثل همون فیلمنامه ی قبلی که گفتند لو رفته و تقریبا هیچی اش درست از آب در نیومد . ولی به نظرم الکی نیست ، خیلی شبیه اطلاعات قبلیه که لو رفته . پس دو حالت داریم :
1 - اطلاعات درسته و تیم امنیتی سونی هم به هیچ درد نمیخورند !
2 - این کسی که این اطلاعات رو داده خیلی تخیلات خوبی داشته و تونسته خیلی ها رو گول بزنه !
نقل قول کردن
Amirreza-85
#5 Amirreza-85 1400-09-21 17:21
به خودم قول داده بودم دیگه چیزی رو نبینم که این فیلمو لو بده ولی نتونستم جلومو بگیرم.فیلم خوبی میشه ولی اون صحنه ای که پیتر پارکر تام هالند وقتی که رن عمو می رو از دست میده و اونجایی که ام جی اونو یادش نمیاد رو تو ذهنم تصور میکنم خیلی ناراحت میشم :cry: الحق که تام راست میگفت که فیلم دارکیه.ولی یه سوال ام جی مرد عنکبوتی بودن پیتر رو فراموش کرد و همه ی تجربه هایی که با اون داشت ولی هنوز باید همکلاسی به اسم پیتر پارکر رو یادش باشه دیگه؟پیتر بعدا میتونه بهش بگه.ولی راستشو بگم اولش خیلی هیجان زده شدم ولی به این موردا که رسیدم خیلی ناراحت شدم :oops: ولی یادتونه توی مقاله ی دیگه داشتین بحث میکردین که خبیث ششم کیه من و یکی دیگه از کابرا گفتیم ممکنه اصلا خبیث ششمی نباشه.درست از آب دراومد :lol:
نقل قول کردن
AS-Spider
#6 AS-Spider 1400-09-21 18:21
سلام فک نکنم همش درست باشه و شاید بشه مثه قبلیه
چون یسریاش که واضحات بود که میدونستیم یسریاشم میشد حدس زد،بعد اگه دکتر استرنج سنگ زمانو نداره دقیقا برا چی گردنبندو انداخته گردنش؟ یسریاشم متناقضه،درکل دوست دارم با این هم فرق داشته باشه و بهترباشه.ولی اینم بد نیست.
نقل قول کردن
Ehsanspidey
#7 Ehsanspidey 1400-09-21 18:28
اگر فیلم نامه واقعی باشه من با دیدن توبی و اندرو از حال میرم و معرکه ترین فیلم کمیک بوکی میشه صد در صد
نقل قول کردن
Abolfazl1380
#8 Abolfazl1380 1400-09-21 18:30
خسته نباشید میگم خدمت آقای ترابی و فقیه
احتمال زیاد داستان فیلم همینیه که این بنده خدا گفته
نقل قول کردن
AS-Spider
#9 AS-Spider 1400-09-21 18:47
به نقل از Amirreza-85:
به خودم قول داده بودم دیگه چیزی رو نبینم که این فیلمو لو بده ولی نتونستم جلومو بگیرم.فیلم خوبی میشه ولی اون صحنه ای که پیتر پارکر تام هالند وقتی که رن عمو می رو از دست میده و اونجایی که ام جی اونو یادش نمیاد رو تو ذهنم تصور میکنم خیلی ناراحت میشم :cry: الحق که تام راست میگفت که فیلم دارکیه.ولی یه سوال ام جی مرد عنکبوتی بودن پیتر رو فراموش کرد و همه ی تجربه هایی که با اون داشت ولی هنوز باید همکلاسی به اسم پیتر پارکر رو یادش باشه دیگه؟پیتر بعدا میتونه بهش بگه.ولی راستشو بگم اولش خیلی هیجان زده شدم ولی به این موردا که رسیدم خیلی ناراحت شدم :oops: ولی یادتونه توی مقاله ی دیگه داشتین بحث میکردین که خبیث ششم کیه من و یکی دیگه از کابرا گفتیم ممکنه اصلا خبیث ششمی نباشه.درست از آب دراومد :lol:

احتمال اشتب بودنش هم هستا چرا باید ته دور از خانه نشون بدن که اون مرد فلشو از لپتاپه کند؟فقط برای فرستادن به جی جی؟الان تو این هیچ اشاره ای برای خبیث شدن دوباره مرد شنی نیست و همچنین لیزارد،بعد مگه ما جیمسون رو به عنوان یکی که همیشه میخواست اسپایدیو بکوبه نمیشناسیم؟چطور در پایان فیلم بهش لقب قهرمانو میده(چون مثه دنیای سم ریمی نیست که بهم نزدیک باشن) بعد چیزی از صحنه های پس از تیتراژ نمیدانیم؟؟؟ یا تسبیح روح؟؟ بعد این فیلم به دکتر استرنج دو چرا نباید ارتباط داشته باشه؟ مگه مربوط به مولتی ورس نیست؟
در کل اگه این درست باشه من یکم خورده تو ذوقم.
نقل قول کردن
Behnam
#10 Behnam 1400-09-21 19:12
سلام وقت بخیر
کامنت حاوی اسپویل است










طبق این فرضیه بسیار قوی! زن عمو می به پیتر اون جمله معروفو میگه. شخصا خیلی خوشم نمیاد از این قضیه. البته بد نیست. طبیعتا می برای پیتر فوق العاده عزیزه و براش معنای زیادی داره ولی میگن که توبی توی فیلم هم انگار یه عمو یا داییه! شخصا دلم میخواد توبی به پیتره هالند جمله معروفو و نمادین رو بگه. بنظرم اینطوری فنا بیشتر حال میکنن!
نقل قول کردن
bn8
#11 bn8 1400-09-21 19:19
تاجایی که خوندم تقریبا اکثرا اطلاعاتیه که از قبل داشتیم وتوی تحلیل تریلرا خوده سایت رفته بود مطالبو مگ میشه صحنه بعد تیتراژ نداشته باشه یا ربطی به فیلم دکتر استرنج نداشته باشه!
به هرحال هرچی که هست امیدوارم فیلمی بشه بمونه تو تاریخ سینما که قطعا پتانسیلشو داره
مرسی اسپایدی
نقل قول کردن
s3000
#12 s3000 1400-09-21 20:15
این مطلب واسه من گنگه
وقتی دکتر طلسم رو آخر فیلم تکمیل میکنه مگه همه نباید رابطه پیتر و مرد عنکبوتی رو فراموش کنن ؟ پس چرا میشل اصلن پیتر رو فراموش میکنه ؟ مگه پیتر و میشل همکلاسی نیستن ؟ تازه هپی هم وقتی می رو یادش هست چرا نباید فامیلش که پیتر هست رو یادش بیاد ؟ نا سلامتی با می توی یه خونه زندگی میکردن یعنی اینا باید پیتر رو یادشون باشه ولی نباید بدونن مرد عنکبوتیه
مگر اینکه همه یادشون بره اصلن پیتری وجود داشته
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#13 The-Captain-steve 1400-09-21 20:30
chinese plot leaks
مرسی بابت ترجمه
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1400-09-21 20:36
خب کی بود بلوغ و رشد شخصیت میخواست؟
بفرمایید!
پسرمون بزرگ شد ، اونم اساسی :cry:
واقعا به به از این پایان . به به از این لحظات احساسی
و مهم تر از اینکه چه پایانی چون دقت کنید میبینید یه شروع تازه است. پیتر از این به بعد میره دانشگاه (تام هم گفته بود که پیتر میره کالج) و سگانه بعدی با هری ازبورن و گوئن استیسی ملاقات میکنه و کلی داستان دیگه (من که میگم باید برن سراغ کلون ساگا و شغال و بن رایلی و ...)
و این همون پیتر آشنای منه. تک و تنها تو آپارتمان و با لباس جدیدی که خودش درست کرده و ... تونی استارک و دیگران هم که دیگه نیستن
:cry:
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1400-09-21 20:42
به نقل از s3000:
این مطلب واسه من گنگه
وقتی دکتر طلسم رو آخر فیلم تکمیل میکنه مگه همه نباید رابطه پیتر و مرد عنکبوتی رو فراموش کنن ؟ پس چرا میشل اصلن پیتر رو فراموش میکنه ؟ مگه پیتر و میشل همکلاسی نیستن ؟ تازه هپی هم وقتی می رو یادش هست چرا نباید فامیلش که پیتر هست رو یادش بیاد ؟ نا سلامتی با می توی یه خونه زندگی میکردن یعنی اینا باید پیتر رو یادشون باشه ولی نباید بدونن مرد عنکبوتیه
مگر اینکه همه یادشون بره اصلن پیتری وجود داشته

حاجی چرا سئوال ریاضی درست میکنی؟ طلسم میکنه هیشکی یادش نیاد پیتر مرد عنکبوتیه. همین. چرا سختش میکنی؟ یه کم به خودت راحت بگیر. از زندگی لذت ببر ...
نقل قول کردن
masiha_87
#16 masiha_87 1400-09-21 20:54
به نقل از mtm:
خب کی بود بلوغ و رشد شخصیت میخواست؟
بفرمایید!
پسرمون بزرگ شد ، اونم اساسی :cry:
واقعا به به از این پایان . به به از این لحظات احساسی
و مهم تر از اینکه چه پایانی چون دقت کنید میبینید یه شروع تازه است. پیتر از این به بعد میره دانشگاه (تام هم گفته بود که پیتر میره کالج) و سگانه بعدی با هری ازبورن و گوئن استیسی ملاقات میکنه و کلی داستان دیگه (من که میگم باید برن سراغ کلون ساگا و شغال و بن رایلی و ...)
و این همون پیتر آشنای منه. تک و تنها تو آپارتمان و با لباس جدیدی که خودش درست کرده و ... تونی استارک و دیگران هم که دیگه نیستن
:cry:

من فقط خراب زمان عرضه ی نسخه ی بلوریم؛ تا اون موقع هممون دق کردیم. خیلی دیره! واقعا هر کسی برای این فیلم قابلیت صبر داشته باشه و حسابی از اسپویل شدن جلوگیری کنه، در طرفدار بودنش شک اعمال میشه :lol:
نقل قول کردن
AS-Spider
#17 AS-Spider 1400-09-21 21:38
به نقل از mtm:
به نقل از s3000:
این مطلب واسه من گنگه
وقتی دکتر طلسم رو آخر فیلم تکمیل میکنه مگه همه نباید رابطه پیتر و مرد عنکبوتی رو فراموش کنن ؟ پس چرا میشل اصلن پیتر رو فراموش میکنه ؟ مگه پیتر و میشل همکلاسی نیستن ؟ تازه هپی هم وقتی می رو یادش هست چرا نباید فامیلش که پیتر هست رو یادش بیاد ؟ نا سلامتی با می توی یه خونه زندگی میکردن یعنی اینا باید پیتر رو یادشون باشه ولی نباید بدونن مرد عنکبوتیه
مگر اینکه همه یادشون بره اصلن پیتری وجود داشته

حاجی چرا سئوال ریاضی درست میکنی؟ طلسم میکنه هیشکی یادش نیاد پیتر مرد عنکبوتیه. همین. چرا سختش میکنی؟ یه کم به خودت راحت بگیر. از زندگی لذت ببر ...

استاد بنده خدا سوال پرسید چرا اینجوریش میکنید :lol: بعد استاد تازه سوالای منم هست نکنه اونام مسئله ریاضیه؟ :D
بعد شما گفتید هری آزبورن،خب اگه هری آزبورنی قراره باشه نورمن آزبورنی هم صد در صد باید باشه دیگه ؟ خب مگه ما تو این فیلم نورمن آزبورن رو نمیبینیم که تو فیلم به جاهایی میرسه که ماسک نداره پس کسیم نمیشناستش پس چجوری پیتر میخواد با هری رفیق باشه؟ اگه نورمن باشه پیترم باید بشناستش اونموقع پیتر تام هالند باید بدونه که نورمن گرین گابلینه بعد باید اون شرکتی که تونی برج اونجرزو فروخت باید آزکورپ باشه ولی خب صددرصد معلوم نیست که،شاید مال کینگ پین باشه در کل احتمال میدم که همه این چیزایی که منبع گفته شاید درست نباشه
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1400-09-21 22:20
#17: بله شما هم بپرسی سئوال ریاضیه. باید بری از معلم ریاضی مدرسه تون بپرسی.من بلد نیستم
نقل قول کردن
amirjjyy
#19 amirjjyy 1400-09-21 22:43
به نقل از mtm:
خب کی بود بلوغ و رشد شخصیت میخواست؟
بفرمایید!
پسرمون بزرگ شد ، اونم اساسی :cry:
واقعا به به از این پایان . به به از این لحظات احساسی
و مهم تر از اینکه چه پایانی چون دقت کنید میبینید یه شروع تازه است. پیتر از این به بعد میره دانشگاه (تام هم گفته بود که پیتر میره کالج) و سگانه بعدی با هری ازبورن و گوئن استیسی ملاقات میکنه و کلی داستان دیگه (من که میگم باید برن سراغ کلون ساگا و شغال و بن رایلی و ...)
و این همون پیتر آشنای منه. تک و تنها تو آپارتمان و با لباس جدیدی که خودش درست کرده و ... تونی استارک و دیگران هم که دیگه نیستن
:cry:

ولی استاد بنظرم اگر فیلمنامه همین باشه یکم تو ذوقه
اول اینکه فاز نورمن چیه میزنه عمه می پیتر تام رو میکشه
این انگیزه نورمن برای ضجر دادن پیتر پاکر تام یه جوری اصلا مملموس نیست اخه این بد بخت که کاری نکرده ( یاد دیالوگ جواد رضویان تو پاورچین افتادم که می‌گفت من چیکاره بیدم)

بعدم بنظرم حضور خبیث ششم و میستریو میتونست در پرده اخر فیلم کارو جذاب تر کنه
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1400-09-21 23:21
به نقل از amirjjyy:
به نقل از mtm:
خب کی بود بلوغ و رشد شخصیت میخواست؟
بفرمایید!
پسرمون بزرگ شد ، اونم اساسی :cry:
واقعا به به از این پایان . به به از این لحظات احساسی
و مهم تر از اینکه چه پایانی چون دقت کنید میبینید یه شروع تازه است. پیتر از این به بعد میره دانشگاه (تام هم گفته بود که پیتر میره کالج) و سگانه بعدی با هری ازبورن و گوئن استیسی ملاقات میکنه و کلی داستان دیگه (من که میگم باید برن سراغ کلون ساگا و شغال و بن رایلی و ...)
و این همون پیتر آشنای منه. تک و تنها تو آپارتمان و با لباس جدیدی که خودش درست کرده و ... تونی استارک و دیگران هم که دیگه نیستن
:cry:

ولی استاد بنظرم اگر فیلمنامه همین باشه یکم تو ذوقه
اول اینکه فاز نورمن چیه میزنه عمه می پیتر تام رو میکشه
این انگیزه نورمن برای ضجر دادن پیتر پاکر تام یه جوری اصلا مملموس نیست اخه این بد بخت که کاری نکرده ( یاد دیالوگ جواد رضویان تو پاورچین افتادم که می‌گفت من چیکاره بیدم)

بعدم بنظرم حضور خبیث ششم و میستریو میتونست در پرده اخر فیلم کارو جذاب تر کنه

من فکر کنم شما قضیه رو اشتباه گرفتی. این فیلمنامه نیست که انگیزه ها رو مشخص کنه.
، plot یا داستان کلی فیلمه. جزئیات رو که نگفته. فیلمنامه معمولا چند صد صفحه است . این که کلا چند خط بود که یارو به زور تو ذهنش نگه داشته بود :-*
(منم یاد مهران مدیری افتادم که تو مرد هراز چهره میگفت "من اصلا اشتباهی بودم")!
در ضمن اون عمه نیست، زن عموست!
نقل قول کردن
masiha_87
#21 masiha_87 1400-09-21 23:31
به نقل از AS-Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از s3000:
این مطلب واسه من گنگه
وقتی دکتر طلسم رو آخر فیلم تکمیل میکنه مگه همه نباید رابطه پیتر و مرد عنکبوتی رو فراموش کنن ؟ پس چرا میشل اصلن پیتر رو فراموش میکنه ؟ مگه پیتر و میشل همکلاسی نیستن ؟ تازه هپی هم وقتی می رو یادش هست چرا نباید فامیلش که پیتر هست رو یادش بیاد ؟ نا سلامتی با می توی یه خونه زندگی میکردن یعنی اینا باید پیتر رو یادشون باشه ولی نباید بدونن مرد عنکبوتیه
مگر اینکه همه یادشون بره اصلن پیتری وجود داشته

حاجی چرا سئوال ریاضی درست میکنی؟ طلسم میکنه هیشکی یادش نیاد پیتر مرد عنکبوتیه. همین. چرا سختش میکنی؟ یه کم به خودت راحت بگیر. از زندگی لذت ببر ...

استاد بنده خدا سوال پرسید چرا اینجوریش میکنید :lol: بعد استاد تازه سوالای منم هست نکنه اونام مسئله ریاضیه؟ :D
بعد شما گفتید هری آزبورن،خب اگه هری آزبورنی قراره باشه نورمن آزبورنی هم صد در صد باید باشه دیگه ؟ خب مگه ما تو این فیلم نورمن آزبورن رو نمیبینیم که تو فیلم به جاهایی میرسه که ماسک نداره پس کسیم نمیشناستش پس چجوری پیتر میخواد با هری رفیق باشه؟ اگه نورمن باشه پیترم باید بشناستش اونموقع پیتر تام هالند باید بدونه که نورمن گرین گابلینه بعد باید اون شرکتی که تونی برج اونجرزو فروخت باید آزکورپ باشه ولی خب صددرصد معلوم نیست که،شاید مال کینگ پین باشه در کل احتمال میدم که همه این چیزایی که منبع گفته شاید درست نباشه

ببین من فک کنم منظور استاد از هری آزبورن در واقع همون آشنایی با کاراکتر های مکمل همیشگیه نه دقیقا هری! تازه اونم درست میکنن مشکلی نداره. بعد اینکه وقتی mj و هپی پیتر رو فراموش کنن، مولتی ورس آف مدنس بیشتر با عقل جور درمیاد. این نشون میده دکتر تونسته هویت پیتر رو از یاد همه ببره ولی خب به خاطر اون حرف زدن های پیتر و اینکه زن عموش و mj و ند هویتش رو فراموش نکنن بود که مولتی ورس به هم ریخت. پس با این حساب کاملا طبیعیه استرنج اون ها رو مجددا اعمال نکنه تا از خرابی های بیشتر جلوگیری کنه. پس اگه همه چیز رو از یه جهت دیگه ببینیم، اتفاقا با عقل جور درمیاد.
نقل قول کردن
parinezhad87
#22 parinezhad87 1400-09-21 23:40
خدایا بسه دیگه
خدایا خسته شدیم. :cry:
چرا آخه
یعنی اصلا دلم نمیخواد صحنه آخر واقعی باشه

(البته ببخشید اسپم میکنم ولی دیدم یه مقاله نو وی هومی گذاشتین گفتم منم یکی از کانسپت آرت های کوچولوی خودمو که برای گرین گابلین طراحی کردم بذارم ببشخید :lol: )


imgurl.ir/.../...
نقل قول کردن
masiha_87
#23 masiha_87 1400-09-22 00:13
.
.
یه اسپم خیلی خیلی خیلی کوچولو
استاد میدونم از تولدتون گذشته و الانم دیروقته ولی خب یه بازآفرینی پروفایل تنها کاری بود که میتونستم بابت تشکر از زحماتتون به عنوان کادوی تولد بهتون بدم:
s4.uupload.ir/.../...
انشاالله خوشتون بیاد. هر جا هستید سالم و سلامت باشید ;-)
مرسی بابت این ۹ سال
نقل قول کردن
parinezhad87
#24 parinezhad87 1400-09-22 00:22
[quote name="parinezha d87"]خدایا بسه دیگه
خدایا خسته شدیم. :cry:
چرا آخه
یعنی اصلا دلم نمیخواد صحنه آخر واقعی باشه

(البته ببخشید اسپم میکنم ولی دیدم یه مقاله نو وی هومی گذاشتین گفتم منم یکی از کانسپت آرت های کوچولوی خودمو که برای گرین گابلین طراحی کردم بذارم ببشخید :lol: )

imgurl.ir/.../...
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#25 THE AMAZING ACH20 1400-09-22 01:56
خدا کنه آخرش درست باشه
هم پایان احساسی و رومانتیک که من واقعا دوست دارم ببینم
هم شروع شدن یه فصل جدید از زندگی پیتر پارکر، اسپایدرمن دوست داشتنی :cry:

تام هالند این فرصته داره برای خودشو تو دل طرفدارای بازیگرهای قدیمی هم جا باز کنه
سه گانه بعدی اگر مثل بازی ps4 یه اسپایدی باتجربه و داستان معرکه و رمانس خفن و ... داشته باشه ، عالیییییی می شه
نقل قول کردن
mtdjjp
#26 mtdjjp 1400-09-22 09:37
خدا کنه توی قسمت های 4.5.6 دوباره بعضی ها یادشون بیاد مثل ام جی و ند به احتمال زیاد هم که ونوم میاد توی 4 تا 6
نقل قول کردن
masiha_87
#27 masiha_87 1400-09-22 10:42
به نقل از parinezhad87:
[quote name="parinezhad87"]خدایا بسه دیگه
خدایا خسته شدیم. :cry:
چرا آخه
یعنی اصلا دلم نمیخواد صحنه آخر واقعی باشه

(البته ببخشید اسپم میکنم ولی دیدم یه مقاله نو وی هومی گذاشتین گفتم منم یکی از کانسپت آرت های کوچولوی خودمو که برای گرین گابلین طراحی کردم بذارم ببشخید :lol: )

imgurl.ir/.../...

سلام
دیدم کانسپت آرتت دستیه گفتم دیجیتالیش کنم شاید خوشت بیاد. البته با گوشی درست کردم ببخشید اگه بد شده:
s4.uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
parinezhad87
#28 parinezhad87 1400-09-22 12:22
به نقل از masiha_87:
به نقل از parinezhad87:
[quote name="parinezhad87"]خدایا بسه دیگه
خدایا خسته شدیم. :cry:
چرا آخه
یعنی اصلا دلم نمیخواد صحنه آخر واقعی باشه

(البته ببخشید اسپم میکنم ولی دیدم یه مقاله نو وی هومی گذاشتین گفتم منم یکی از کانسپت آرت های کوچولوی خودمو که برای گرین گابلین طراحی کردم بذارم ببشخید :lol: )

imgurl.ir/.../...

سلام
دیدم کانسپت آرتت دستیه گفتم دیجیتالیش کنم شاید خوشت بیاد. البته با گوشی درست کردم ببخشید اگه بد شده:
s4.uupload.ir/.../...

نه اصلا بد نشده خیلی ممنونم خیلی خوبه.

فقط اون o اول آزکورپ رو شاخش(!) یخورده تاره وگرنه خیلی باحال شده :-*
نقل قول کردن
AS-Spider
#29 AS-Spider 1400-09-22 13:01
ظاهراً تام هالند توی اون تریلر دومی که سینما پخش شد و تام هم اونجا بود یجاش گفته بود که خبیث هایی از سه یونیورس :-* ما میدونیم که داک آک و گرین گابلین مال ورس توبی هستن،الکترو مال ورس اندرو،دوتا احتمال وجود داره:یا لیزارد و سندمن مال ورس توبی و اندرو نیستن و مال تامن یا اینکه خبیث ششمی هست.کدوم میتونه باشه؟
نقل قول کردن
masiha_87
#30 masiha_87 1400-09-22 14:51
به نقل از parinezhad87:
به نقل از masiha_87:
به نقل از parinezhad87:
[quote name="parinezhad87"]خدایا بسه دیگه
خدایا خسته شدیم. :cry:
چرا آخه
یعنی اصلا دلم نمیخواد صحنه آخر واقعی باشه

(البته ببخشید اسپم میکنم ولی دیدم یه مقاله نو وی هومی گذاشتین گفتم منم یکی از کانسپت آرت های کوچولوی خودمو که برای گرین گابلین طراحی کردم بذارم ببشخید :lol: )

imgurl.ir/.../...

سلام
دیدم کانسپت آرتت دستیه گفتم دیجیتالیش کنم شاید خوشت بیاد. البته با گوشی درست کردم ببخشید اگه بد شده:
s4.uupload.ir/.../...

نه اصلا بد نشده خیلی ممنونم خیلی خوبه.

فقط اون o اول آزکورپ رو شاخش(!) یخورده تاره وگرنه خیلی باحال شده :-*

اونو از قصد مات کردم؛ خواستم برجستگی و جنس زره گابلین رو نشون بده.
نقل قول کردن
sh12345678
#31 sh12345678 1400-09-22 19:15
من که جلوی خودمو میگیرم(احتمالا تا دوروز آینده :lol: :cry: )
نقل قول کردن
tynixer
#32 tynixer 1400-09-22 19:29
به نقل از masiha_87:
به نقل از parinezhad87:
[quote name="parinezhad87"]خدایا بسه دیگه
خدایا خسته شدیم. :cry:
چرا آخه
یعنی اصلا دلم نمیخواد صحنه آخر واقعی باشه

(البته ببخشید اسپم میکنم ولی دیدم یه مقاله نو وی هومی گذاشتین گفتم منم یکی از کانسپت آرت های کوچولوی خودمو که برای گرین گابلین طراحی کردم بذارم ببشخید :lol: )

imgurl.ir/.../...

سلام
دیدم کانسپت آرتت دستیه گفتم دیجیتالیش کنم شاید خوشت بیاد. البته با گوشی درست کردم ببخشید اگه بد شده:
s4.uupload.ir/.../...


دمت گرم پسر
خیلی خوب شده
به نظرم شما برو پوستر های MCU رو درست کن !
نقل قول کردن
tynixer
#33 tynixer 1400-09-22 19:42
به نقل از AS-Spider:
ظاهراً تام هالند توی اون تریلر دومی که سینما پخش شد و تام هم اونجا بود یجاش گفته بود که خبیث هایی از سه یونیورس :-* ما میدونیم که داک آک و گرین گابلین مال ورس توبی هستن،الکترو مال ورس اندرو،دوتا احتمال وجود داره:یا لیزارد و سندمن مال ورس توبی و اندرو نیستن و مال تامن یا اینکه خبیث ششمی هست.کدوم میتونه باشه؟

به نظرم همون خبیث ششم محتمل تره ، چون اگه بخواهد بیاد به داستان این لیزارد و سندمن برسه ، باید فیلم 3 ساعت باشه !
ولی خب اگه این مقاله داستانش حقیقی باشه ، خب یکم اوضاع گیج کننده میشه !
شما مطمعنی تام این رو گفته ؟
نقل قول کردن
parinezhad87
#34 parinezhad87 1400-09-22 20:38
به نقل از masiha_87:
به نقل از parinezhad87:
به نقل از masiha_87:
به نقل از parinezhad87:
[quote name="parinezhad87"]خدایا بسه دیگه
خدایا خسته شدیم. :cry:
چرا آخه
یعنی اصلا دلم نمیخواد صحنه آخر واقعی باشه

(البته ببخشید اسپم میکنم ولی دیدم یه مقاله نو وی هومی گذاشتین گفتم منم یکی از کانسپت آرت های کوچولوی خودمو که برای گرین گابلین طراحی کردم بذارم ببشخید :lol: )

imgurl.ir/.../...

سلام
دیدم کانسپت آرتت دستیه گفتم دیجیتالیش کنم شاید خوشت بیاد. البته با گوشی درست کردم ببخشید اگه بد شده:
s4.uupload.ir/.../...

نه اصلا بد نشده خیلی ممنونم خیلی خوبه.

فقط اون o اول آزکورپ رو شاخش(!) یخورده تاره وگرنه خیلی باحال شده :-*

اونو از قصد مات کردم؛ خواستم برجستگی و جنس زره گابلین رو نشون بده.


آها ;-)
نقل قول کردن
s3000
#35 s3000 1400-09-22 22:44
امروز انگار فیلم تو لوس آنجلس زودتر اکران شده یا کران میشه ( 13 دسامبر ) آیا درسته دوستان ؟ و آیا بعد این تاریخ 13 دسامبر نسخه پرده ایی این فیلم گیر میاد یا هست الان ؟
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#36 AmirhoseinJafari2005 1400-09-23 13:13
آقای ترابی ، نمره فیلم نو وی هوم شد ۷۱ تو سایت متاکریتیک.... خبر دارین؟
نقل قول کردن
Hellblazer
#37 Hellblazer 1400-09-23 13:50
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی ، نمره فیلم نو وی هوم شد ۷۱ تو سایت متاکریتیک.... خبر دارین؟

البته فکر کنم ۷۲ شده بود (خیلی هم فرقی نداره! ;-) ).
توی Rotten Tomatoes هم نمره‌ی ۱۰۰ گرفته که خیلی عالیه! :D
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#38 AM SM BM SM 1400-09-23 14:39
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی ، نمره فیلم نو وی هوم شد ۷۱ تو سایت متاکریتیک.... خبر دارین؟

۷۱ هم خوبه. من فکر میکردم کمتر باشه. آخه منتقدهای سینمایی کلا با چنین فیلم های شلوغ و پر شخصیت و پر زرق و برقی و حتی "کمیک بوکی" خیلی حال نمیکنند. سر قضیه جنگ بی نهایت هم همینطور بود دیگه. بیشتر دوست دارم نظر نویسنده های کمیک بوک یا کسایی که توی این کار سررشته دارند و مرد عنکبوتی رو میشناسند مثل سم ریمی یا حتی جاش ویدون رو بدونم. اتفاقا حالا که میبینم امتیازش ۷۱ هست امیدم به فیلم بیاور شد.
نقل قول کردن
s.p.i
#39 s.p.i 1400-09-23 15:16
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی ، نمره فیلم نو وی هوم شد ۷۱ تو سایت متاکریتیک.... خبر دارین؟


البته من نمیدونم چند تا منتقد دیگه باید فیلم نقد کنند ولی خب ۷۱ خوبه منتقدا سر فیلم های کمیک بوکی سخت میگرند زیاد از فیلم های شلوغ خوششون نمیاد بیشتر از فیلمای تکی و خلوت تر خوششون میاد یا هنری
من پیش بینی میکردم نمرات بین ۷۵ تا ۸۵ بیگره
نقل قول کردن
AS-Spider
#40 AS-Spider 1400-09-23 15:31
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی ، نمره فیلم نو وی هوم شد ۷۱ تو سایت متاکریتیک.... خبر دارین؟

۷۱ هم خوبه. من فکر میکردم کمتر باشه. آخه منتقدهای سینمایی کلا با چنین فیلم های شلوغ و پر شخصیت و پر زرق و برقی و حتی "کمیک بوکی" خیلی حال نمیکنند. سر قضیه جنگ بی نهایت هم همینطور بود دیگه. بیشتر دوست دارم نظر نویسنده های کمیک بوک یا کسایی که توی این کار سررشته دارند و مرد عنکبوتی رو میشناسند مثل سم ریمی یا حتی جاش ویدون رو بدونم. اتفاقا حالا که میبینم امتیازش ۷۱ هست امیدم به فیلم بیاور شد.

هیچوقت به سایت های نمره دهی نباید اعتنا کرد مخصوصاً برای فیلمای کمیک بوکی(فقط یذره راتن قابل اعتناس) همیشه باید رفت سراغ کسایی که مخصوص کمیک بوکن و همونجوری که من تو یوتیوب و غیره دیدم ری اکشنا منفجر کننده بوده براشون(فکر میکنید سایت های نمره دهی براشون مهمه؟ یچیزی مثل imdbکه هوادارای دارک نایت به گادفادر 0 میدن و بالعکس؟) فقط نمیدونم نسخه پرده ای کی میاد میخوایم با دوستام تو مدرسه ببینیم :lol: کلاس پیچوندن برای این موقع هاست دیگه
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#41 AmirhoseinJafari2005 1400-09-23 18:41
به نقل از AS-Spider:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی ، نمره فیلم نو وی هوم شد ۷۱ تو سایت متاکریتیک.... خبر دارین؟

۷۱ هم خوبه. من فکر میکردم کمتر باشه. آخه منتقدهای سینمایی کلا با چنین فیلم های شلوغ و پر شخصیت و پر زرق و برقی و حتی "کمیک بوکی" خیلی حال نمیکنند. سر قضیه جنگ بی نهایت هم همینطور بود دیگه. بیشتر دوست دارم نظر نویسنده های کمیک بوک یا کسایی که توی این کار سررشته دارند و مرد عنکبوتی رو میشناسند مثل سم ریمی یا حتی جاش ویدون رو بدونم. اتفاقا حالا که میبینم امتیازش ۷۱ هست امیدم به فیلم بیاور شد.

هیچوقت به سایت های نمره دهی نباید اعتنا کرد مخصوصاً برای فیلمای کمیک بوکی(فقط یذره راتن قابل اعتناس) همیشه باید رفت سراغ کسایی که مخصوص کمیک بوکن و همونجوری که من تو یوتیوب و غیره دیدم ری اکشنا منفجر کننده بوده براشون(فکر میکنید سایت های نمره دهی براشون مهمه؟ یچیزی مثل imdbکه هوادارای دارک نایت به گادفادر 0 میدن و بالعکس؟) فقط نمیدونم نسخه پرده ای کی میاد میخوایم با دوستام تو مدرسه ببینیم :lol: کلاس پیچوندن برای این موقع هاست دیگه

اصلا اینجوری نیست... نمرات متاکریتیک خیلی قابل اعتماد و معتبره... تو همین سایت ، امتیاز فیلم های مرد عنکبوتی ۲ و شوالیه تاریکی یکیه.... (نمره ۸۵)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#42 AmirhoseinJafari2005 1400-09-23 18:44
به نقل از Hellblazer:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی ، نمره فیلم نو وی هوم شد ۷۱ تو سایت متاکریتیک.... خبر دارین؟

البته فکر کنم ۷۲ شده بود (خیلی هم فرقی نداره! ;-) ).
توی Rotten Tomatoes هم نمره‌ی ۱۰۰ گرفته که خیلی عالیه! :D

من اصلا از راتن خوشم نمیاد.... چون به معمولی ترین فیلم ها هم در کنار بهترین فیلم ها نمره بالا میده... (البته منظورم از معمولی ، این فیلم نیست..)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#43 AmirhoseinJafari2005 1400-09-23 18:48
به نقل از AS-Spider:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی ، نمره فیلم نو وی هوم شد ۷۱ تو سایت متاکریتیک.... خبر دارین؟

۷۱ هم خوبه. من فکر میکردم کمتر باشه. آخه منتقدهای سینمایی کلا با چنین فیلم های شلوغ و پر شخصیت و پر زرق و برقی و حتی "کمیک بوکی" خیلی حال نمیکنند. سر قضیه جنگ بی نهایت هم همینطور بود دیگه. بیشتر دوست دارم نظر نویسنده های کمیک بوک یا کسایی که توی این کار سررشته دارند و مرد عنکبوتی رو میشناسند مثل سم ریمی یا حتی جاش ویدون رو بدونم. اتفاقا حالا که میبینم امتیازش ۷۱ هست امیدم به فیلم بیاور شد.

هیچوقت به سایت های نمره دهی نباید اعتنا کرد مخصوصاً برای فیلمای کمیک بوکی(فقط یذره راتن قابل اعتناس) همیشه باید رفت سراغ کسایی که مخصوص کمیک بوکن و همونجوری که من تو یوتیوب و غیره دیدم ری اکشنا منفجر کننده بوده براشون(فکر میکنید سایت های نمره دهی براشون مهمه؟ یچیزی مثل imdbکه هوادارای دارک نایت به گادفادر 0 میدن و بالعکس؟) فقط نمیدونم نسخه پرده ای کی میاد میخوایم با دوستام تو مدرسه ببینیم :lol: کلاس پیچوندن برای این موقع هاست دیگه

خب تو همه وب سایت ها هیتر هست... این یه چیز طبیعیه... چون بالاخره هواداران متعصب برای هر فیلمی هست... مثلاً تو سایت متاکریتیک، تو بخش نظرات کاربران برای یکی از فیلم های آل پاچینو ، بی دلیل نمره ۱۰ میزدن.... بدون اینکه هیچ دلیلی داشته باشن...
نقل قول کردن
Ahmadlalami
#44 Ahmadlalami 1400-09-25 09:50
خطر اسپویل شدید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
من فیلمو دیشب با کیفیت پرده دیدم دقیقا همینه که تو این مقاله نوشته. فقط چطور بگم هنوز نمیتونم از ذهنم بیرونش بیارم عجب پایانی عجب فکری اصلا واو. واقعا سکانسای آخر خیلی دردناکه. پیتر دقیقا مثل پیتر نسخه توبی تو آپارتمان کوچکی زندگی میکنه و به گزارشای پلیس گوش میده و میره دنبال خلافکارا اونم با لباس کلاسیک. دیگه از این مستقل تر نداریم. توبی و اندرو هم حضورشون عالی بود و چه دیالوگای فانی رد و بدل شد به شخصه سر این فیلم اشک ریختم...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44