هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

بعد از مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست حالا مارول و سونی وظیفه بزرگتری برای ساخت قسمت چهارم مرد عنکبوتی دارند. اما آیا تام هالند بار دیگر برای ایفای نقش پیتر پارکر باز خواهد گشت؟ امروز در خدمت شما هستیم تا تمام اطلاعات و جزئیاتی را که از مرد عنکبوتی 4 منتشر شده‌ بررسی کنیم.

 

هشدار: این مقاله حاوی اسپویلرهایی درباره داستان فیلم "راهی به خانه نیست" میباشد.

برای دانلود  فیلم راهی به خانه نیست با زیرنویس فارسی به اینجا و برای خواندن نقد سایت اسپایدی به اینجا بروید.

خبرها و شایعات جدید از فیلم "مردعنکبوتی 4"

 

مقدمه: مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست، عظیم ترین فیلم فاز چهار مارول و همچنین بزرگترین فیلم در تاریخ فیلم های مرد عنکبوتی بود. این فیلم موفق شد مولتی ورس را به ملموس ترین شکل به MCU بیاورد. نمرات بالای فیلم و استقبال طرفداران، نشان میدهند که تلاش خلاقانه سازندگان این فیلم چقدر خوب جواب داده. فیلمی سرگرم کننده و هیجان انگیز با بار احساسی بالا که هم خنده به لب شما می‌آورد و هم شما را به گریه می‌اندازد.

بعد از اونجرز اندگیم، انتظارات طرفداران از فیلم های مارول به شدت افزایش یافته و راهی به خانه نیست ثابت میکند که مارول قصد دارد از حماسه بینهایت هم فراتر برود. اما در حال حاضر بحث آینده و احتمال ساخته شدن قسمت چهارم فیلم های مرد عنکبوتی در MCU واقعا داغ است و اکنون توجه ها به این معطوف شده که سونی و مارول در مرحله بعد چه برنامه ای برای این شخصیت دارند. خوشبختانه پایان فیلم راهی به خانه نیست، نویدبخش آن است که ماجرا های اسپایدرمن هنوز ادامه دارند. اما آیا واقعا قرار است که مرد عنکبوتی 4 بیاید؟ اگر آره، چه اطلاعاتی درباره آن فاش شده؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه مقاله با من همراه باشید.

 

آیا مرد عنکبوتی 4 تایید شده؟

مرد عنکبوتی 4

زمانی که خبر از توافق سونی و مارول به گوش ما رسید تنها یک فیلم تکی و یک فیلم کراس اوری را نوید می‌داد بنابراین در نگاه اول همگی ما فکر می‌کردیم اسپایدرمن راهی به خانه نیست آخرین فیلم از فرنچایز در دنبای سینمایی مارول و MCU می‌باشد و کراس اور هم یک فیلمی مانند جنگ بی نهایت با پابان بازی است و با توجه به محوربت مولتی ورس و جهان های موازی کاملا قابل پیش بینی بود اما بعد از پخش اطلاعات بیشتر و اکران فیلم‌های اخیر سونی؛ صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم ونوم ۲ و ساخت سریال دیزنی پلاسی اوریجین و روزهای اولیهٔ پیتر پارکر MCU کم کم به آينده اسپایدرمن و شخصیت‌های فرعی اش در ام سی یو امیدوار شدیم و تریلر موربیوس نبز مزید بر علت شد!

چند وقت پیش خانم «ایمی پاسکال» تهیه کنندهٔ طرف سونی در مصاحبه‌ای با فندانگو رسما تایید کرده که اسپایدرمن راهی به خانه نیست پایان کار مردعنکیونی در ام سی یو نیست: "این آخرین فیلمی نیست که قراره با مارول بسازیم... اين آخرین فیلم اسپایدرمن(راهی به خانه نیست) نیست! " "ما داریم آماده می‌شیم برای ساخت فیلم بعدی مردعنکبوتی با [بازی] تام هالند و [کمک و همراهی] مارول. ما در فکر اين سه فیلم هستم و هم‌اکنون سراغ سه [پروژه] بعدی می‌رویم. اين آخرین فیلم MCU ما نیست." البته خانم پاسکال مدتی بعد حرف هایش را پس گرفت و گفت که اگر به انتخاب او باشد، شراکت مارول و سونی ادامه خواهد یافت. با این حال، به نظر میرسد که مارول و سونی هر دو تمایل دارند که با یکدیگر همکاری کنند و اسپایدرمن MCU را در پروژه های بزرگتری قرار دهند. فروش تجاری که این شخصیت میتواند برای دیزنی به ارمغان بیاورد هم، این احتمال را تقویت میکند و بدون شک اسپایدی هنوز هم پول‌ ساز ترین شخصیت MCU است. ممکن است سونی هنوز برنامه مشخصی برای مرد عنکبوتی 4 نداشته باشد، اما دست کم ما می‌دانیم که اسپایدرمن حداقل در یک فیلم دیگر MCU حضور دارد. در ضمن، رئیس سونی یعنی آقای «تام راثمن» در مراسم افتتاحیه فیلم راهی به خانه نیست گفت که آنها یک شخصیت از مارول قرض گرفته اند (دکتر استرنج) و باید قرض خود رو پرداخت کنند. علاوه بر این ها، کوین فایگی هم رسما خبر ساخته شدن قسمت چهارم مردعنکبوتی تام هالند را تائید کرد. او گفت که آن‌ها در مرحله اولیه توسعه فیلم هستند و تام هالند قرار است در آثار MCU نیز حضور پیدا کند. او گفت که نمی‌خواهد هواداران دچار درگیری‌های عصبی پیش آمده همچون سال ۲۰۱۹ به دلیل دعوای سونی و دیزنی شوند.

بر اين اساس ما می‌دانیم که لااقل یک فیلم دیگر علاوه بر پروژه دیزنی پلاسی اسپایدرمن در دستور ساخت سونی و مارول قرار دارد و قطعا سه گانهٔ بعدی داخل MCU و در خلال رخدادهای فیلم‌های مارول قرار می‌گیرد. ضمن این‌که می‌دانیم فیلم‌های غیر اسپایدرمنی با شخصیب‌های اسپایدرمنی(!) نیز دیگر بی ربط به MCU نخواهند بود و فیلم موربیوس و البته فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون اين مهم را بیش از پیش مشخص خواهد.

 

راهی به خانه نیست زمینه را برای ورود ونوم به داستان های اسپایدرمن آماده کرد

ونوم مرد عنکبوتی 4

مهمترین پرسش این است که حالا که مرد عنکبوتی 4 تایید شده، سونی چه برنامه ای برای این فیلم دارد و راهی به خانه نیست چطور برای آن زمینه چینی کرده است. در پایان راهی به خانه نیست، پیتر پارکر خوشبختی خودش را فدای نجات جهان از یک فاجعه مولتی ورسی کرد، بنابراین او در آخر به شدت تنها شد. زن عمو می مرده، دوستانش او را نمی‌شناسد و حتی اونجرز هم دیگر پشتیبان او نیستند چون از نظر منطقی، آنها هم پیتر پارکر را فراموش کرده اند. از طرفی، کمک گرفتن مرد عنکبوتی از اونجرز محال به نظر میرسد. چون حتی اگر فرض کنیم که اونجرز حاضر میشوند یک قهرمان غریبه را بدون آگاهی از هویتش عضو تیم کنند، باز هم باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر، اوضاع اونجرز نامعلوم است. اعضای بازمانده این گروه در مناطق مختلف جهان پراکنده شده اند، پایگاه آنها با خاک یکسان شده و رهبران آن یا مرده اند یا بازنشسته شده اند و یا خارج از کره زمین هستند. اگرچه ما کاپیتان مارول و هالک را در صحنه بعد از تیتراژ فیلم شانگ چی دیدیم، اما این نمیتواند تایید کند که اونجرز هنوز هم کارایی سابق را دارد. بنابراین پیتر پارکر تنهای تنهاست و در داستان های آینده‌اش شاهد ماجراهای انفرادی او خواهیم بود.

البته این احتمال هم وجود دارد که سونی بخواهد اسپایدرمن را برای فیلم بعدی‌اش به سونی ورس تله پورت کند. البته مشخص نیست که این اتفاق با قرارداد سونی و مارول مطابقت دارد یا خیر. اما حداقل در یکی از صحنه های بعد از تیتراژ راهی به خانه نیست، شاهد بودیم که به لطف ادی براک با بازی تام هاردی، بخشی از سیمبیوت ونوم در MCU باقی ماند. این چیزی نیست که بتوان به سرعت از آن عبور کرد. این اتفاق باعث شده که تئوری اینکه سه گانه بعدی اسپایدرمن مربوط داستان های سیمبیوتی باشد، به محتمل ترین نظریه تبدیل شود. به احتمال زیاد دست پیتر پارکر به نوعی به این سیمبیوت خواهد رسید و بار دیگر شاهد داستان ونوم خواهیم بود، حتی اگر تام هاردی نباشد.

ممکن است تلاش های پیتر پارکر برای ترمیم رابطه اش با ند و ام جی به بخش مهمی از فیلم های بعدی او تبدیل شود، اما با توجه به اینکه هردوی آنها به MIT در شهر بوستون واقع در ایالت ماساچوست رفته اند، پیتر در نیویورک تنها می‌ماند و ممکن است کاراکتر های مکمل جدیدی وارد زندگی او شوند. از طرفی با پاک شدن حافظه مردم جهان، دیگر نه اونجرز پشتیبان پیتر است و نه صنایع استارک. بنابراین او مجبور است برای کسب درآمد روی پای خودش بایستد و شغلی برای خودش دست و پا کند (دیلی بیوگل؟). در نتیجه، پایان فیلم راهی به خانه نیست به نوعی شروع تازه ای برای پیتر بود و هنوز هم داستان های زیادی برای گفتن وجود دارند.

 

آیا ممکن است که توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در مرد عنکبوتی 4 بازگردند؟

در این زمان بعید به نظر میرسد که توبی مگوایر و اندرو گارفیلد دوباره در یک فیلم دیگر اسپایدرمن جلوی تام هالند ظاهر شوند، اما استقبال مخاطبان از نقش های آنها در فیلم راهی به خانه نیست، ممکن است احتمال احیای فرانچایز های قبلی آنها را افزایش دهد. البته هیچکدام از آنها محتمل به نظر نمیرسند مگر اینکه سونی حس کند که این نسخه های اسپایدرمن کارهای ناتمامی دارند که باید به آنها پرداخته شود (یا شاید هم یکی از آنها برای بازی در نقش پیتر پارکر در فیلمی مربوط به مایلز مورالز برگردد). در هر حال، در هالیوود پول حرف اول را میزند و این موضوع کاملا درباره فیلم های کمیک بوکی صادق است. انیمیشن "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی"  ثابت کرد که حضور چند مرد عنکبوتی در یک فیلم چقدر موضوع پرطرفدار و محبوبی‌ است و راهی به خانه نیست هم مهر تاییدی بر آن کوبید. اما مرد عنکبوتی 4 جای این اتفاق نیست، زیرا در راهی به خانه نیست پیتر پارکر به اندازه کافی درگیر این مسائل شده و منطقی نیست که در قسمت بعدی همین اتفاق دوباره تکرار شود. اگر قرار باشد توبی و اندرو دوباره با تام هالند ملاقات کنند، منطقی تر است که این اتفاق در طی کراس اور مولتی ورسی "جنگ های پنهان" رخ دهد. اما به احتمال زیاد این اتفاق فقط یک رویا در ذهن ما خواهد ماند.

 

آیا راهی به خانه نیست برای ورود کریون شکارچی زمینه چینی کرد؟

فیلم کریون شکارچی

فاجعه مولتی ورسی که استرنج هشدار داده بود که نتیجه اجتناب ناپذیر طلسم فراموشی هویت اسپایدرمن است‌، تقریبا در انتهای فیلم به وجود آمد. به همین دلیل با ایجاد شدن شکاف هایی درخشان در سرتاسر آسمان، افراد زیادی اعم از دوستان و دشمنان اسپایدرمن از بی‌نهایت جهان موازی مختلف، که همگی هویت مخفی اسپایدرمن جهان خودشان را می‌دانستند‌، راهی جهان MCU شدند. هویت این افراد با نور شکاف های بین بعدی کاملا پنهان شده بودند. اما نکته جالب اینجاست که یکی از این اشخاص دارای نیزه و خز روی شانه هایش بود که به وضوح یادآور ظاهر کریون شکارچی است. با توجه به اینکه سونی قبلا اعلام کرده که قصد دارد فیلم اختصاصی کریون را برای سال 2023 بسازد، این ایستراگ ممکن است اشاره کوچکی به این احتمال باشد مرد عنکبوتی تام هالند در آینده و در جهانی دیگر، بزرگترین هدف کریون است.

 

لباس جدید مرد عنکبوتی در پایان راهی به خانه نیست معرفی شد

لباس جدید مرد عنکبوتی mcu

در صحنه پایانی فیلم راهی به خانه نیست، پیتر پارکر را دیدیم که بدون استفاده از تکنولوژی صنایع استارک، لباس جدید و دست سازی را برای خودش می‌سازد. فداکاری زیبای پیتر در انتهای فیلم و انتخاب یک ظاهر کلاسیک جدید برای کاستوم بعدی‌اش، نشان دهنده بلوغ و تکامل شخصیتی او هستند. از آن مهمتر، انتخاب لباسی ساده با رنگ های نمادین آبی و قرمز، ممکن است ادای احترامی به توبی مگوایر و اندرو گارفیلد، و درسی که آنها درباره نادیده گرفتن ندای انتقام و نفرت به تام آموختند، باشد.

 

مرد عنکبوتی 4 کی اکران میشود؟

اسپایدرمن 4

با فرض اینکه مرد عنکبوتی 4 از روند معمول فیلم های مرد عنکبوتی برای استفاده از محبوبیت این شخصیت و به سینما کشاندن طرفداران پیروی کند، پایان سال 2023 تاریخ مناسبی برای اکران آن است. شاید فکر کنید که این تاریخ زود است، اما مارول اعلام کرده که برای نیمه دوم سال 2023 دو پروژه در دستور ساخت‌ش دارد و از طرفی فاصله انداختن بین فیلم های مرد عنکبوتی منطقی نیست. در ضمن، اگر فرض کنیم که یکی از آن فیلم ها، کراس اوری باشد که سونی مرد عنکبوتی تام هالند برای آن قرض داده است، ممکن است تاریخ اکران مرد عنکبوتی 4 به اوایل سال 2024 بیفتد. در حال حاضر هیچ تایید قطعی وجود ندارد، پس تمام تاریخ هایی که ما بر اساس بررسی ها بیان میکنیم، در حد حدسیات هستند.

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبعscreenrant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

خبرها و شایعات جدید از فیلم "مردعنکبوتی 4"

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد + زیرنویس فارسی!

10 ویژگی برتر آثار ابرقهرمانی در فیلم "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست"

معرفی همه 7 لباس مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های " مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر توانایی مبارزه

اولین واکنش‌ها به فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 چیزی که باید قبل از دیدن فیلم "اسپایدرمن راهی به خانه نیست" بدانید

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

داغ داغ! داستان فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" لو رفت!

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" + نکات جدید تبلیغات

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

فیلم راهی به خانه نیست به دومین افتتاحیه پرفروش سینما تبدیل شد!!

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-09-27 20:51
آقا اینطوری نمیشه! من دارم شرمنده ی کل سایت میشم. خدا کنه سریع تر فیلم با زیرنویس بیاد و بتونم کامنت بدم. ببخشید آقا کیارش :oops:
نقل قول کردن
refly22
#2 refly22 1400-09-27 22:04
هشدار اسپویل نو وی هوم:
من فکر میکنم حضور ونوم ایده جالبت تری برای اسپایدرمن ۴ باشه و اینکه در پایان نو وی هوم حالا ک همه پیتر پارکر رو فراموش کردن اون میتونه وارد دانشگاه بشه و با مری جین گوئن استیسی دنیای خودش ملاقات کنه از طرفی گربه سیاه هم در کنار ونوم میتونه دوباره طرفدارا اسپایدی رو ب وجد بیاره
ممنون از مقاله خوبت
نقل قول کردن
ali_az
#3 ali_az 1400-09-28 08:24
فیلم نو وی هوم مثل اندگیم بعد از پایان فیلم کلی سوال برای ادم به وجود میاره مثلا(هشدار اسپویل داره فیلم رو ندید نخونید) حالا که نورمن آزبورن درمان شد چه بلایی سرش میاد یا هری آزبورن هم زنده میمونه؟
یا مثلا اینکه دکتر اکتاویس یکی از راکتور های تونی استارک رو با خودش برد با راکتور میخاد چیکار کنه یا حالا که الکترو درمان شد گوئن زودتر اونجارو ترک میکنه زنده میمونه؟ یا هری به جای گوئن پیتر رو میکشه و گوئن اسپایدی به وجود میاد ؟ و با توجه به سریال لوکی الان تایم های مختلف زیادی به وجود اومده که
قاعدتا نباید بزارن این سوالا بی جواب بمونه و به نظر خودم یه سریالی شبیه وات ایف یا شاید اصلا تو فصل دوم وات ایف به این سوالا بپردازن
توی فیلم توبی خیلی مسن نشون داده شده بود که برخلاف انتظار خیلیا بود که خیلیا میگن تو دنیای واقعی پیر شده دیگه اما مولینا از توبی پیرتر بود اما چیزی که انتظار داشتیم بود که میشه نتیجه گرفت سونی خودش میخاسته توبی رو مسن جلوه بده شاید برای توبی و اندرو برنامه داره
الان برای فیلم مردعنکبوتی ۴ کلی ایده میشه داد که هر کدوم جذابیت خودشون رو دارن و واقعا ادم نمیتونه بگه که با چه چیزی شروع میشه مثلا به یه چیزی که اصلا توجه نشده صحنه بعد از تیتراژ هوم کامنیگ هست که اصلا فراموش شده هیچ چیزی ازشون گفته نمیشه که میشه تو اسپایدرمن ۴ بیان سیکس سنیستر و بیارن توی فیلم از یه طرف هم پیتر ونوم رو پیدا کرده باشه و اونارو با ونوم شکست بده بعدش خودش درگیر ونوم بشه که این شبیه اتفاقی که تو انیمیشن اسپکتور اسپایدرمن افتاد میشه
ولی به احتمال ۹۰ درصد توی مردعنکبوتی ۴ هری و گوئن وارد داستان میشن
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#4 CAPTAIN_ARVIN 1400-09-28 08:39
عجب فیلم خفنی بود این نو وی هوم..تازه دیروز این فیلمو دیدم و چقدر آخرش گریه کردم

راستی درباره اسم قسمت چهارم :
مردعنکبوتی- هیچکس تو خونه منتظرت نیست :lol:

مرسی spidey ;-)
نقل قول کردن
Xtriwer
#5 Xtriwer 1400-09-29 19:15
خیلی ممنون از آقای یارویسی بابت مقاله
در رابطه با حضور توبی و اندرو باید بگم دنیل ریچمن لیکر دوست‌داشتنی که تمام شایعاتش از نو وی هوم معتبر بود گفته که اندرو در چند پروژه نامعلوم حضور داره که مشخص نیست آیا این پروژه ها متعلق به mcu هست یا جهان اسپایدرمن سونی و از طرفی هم فندوم کمپین بزرگی رو برای ساخته شدن قسمت سوم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ تشکیل دادن که سونی رو به ساخت قسمت سوم ترغیب کرده
نقل قول کردن
IRON-MERAJ
#6 IRON-MERAJ 1400-09-30 08:35
من نظرم اینه که شاید مارول میخواد کم کم بحث کنترل مولتی ورس رو هم باز کنه و خیلی راحت بتونن برن اینور و اونور و این قضیه باعث بشه که فیلمای بعدی اسپایدرمن با محوریت اسپایدرمن های دیگه باشه
یعنی اسپایدرمن چهار بشه اسپایدرمن 3 اندرو گارفیلد!
اینطوری هم تقاظای ملتو رسیدگی میکنن هم اسپایدرمنای دوست داشتنی برمیگردن (اینجا اسپویل داره)
هم اینکه میتونن خیلی ریز توضیح بدن که بعد از درمان اون 5 تا شخصیت ، چه اتفاقی براشون افتاد!
( :o بنظر خودم جالب میشه)
نقل قول کردن
Amirreza-85
#7 Amirreza-85 1400-09-30 10:59
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
عجب فیلم خفنی بود این نو وی هوم..تازه دیروز این فیلمو دیدم و چقدر آخرش گریه کردم

راستی درباره اسم قسمت چهارم :
مردعنکبوتی- هیچکس تو خونه منتظرت نیست :lol:

مرسی spidey ;-)

:D :D
اتفاقا منم چند روز پیش به این فکر میکردم ولی من میگفتم اسمشو بزارن(مرد عنکبوتی در حال ساخت راه جدید :lol: )یا اینجور چیزی
نقل قول کردن
amirggff
#8 amirggff 1400-11-03 10:44
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
عجب فیلم خفنی بود این نو وی هوم..تازه دیروز این فیلمو دیدم و چقدر آخرش گریه کردم

راستی درباره اسم قسمت چهارم :
مردعنکبوتی- هیچکس تو خونه منتظرت نیست :lol:

مرسی spidey ;-)

مردعنکبوتی: تنها در خانه :lol:
نقل قول کردن
amirggff
#9 amirggff 1400-11-03 12:30
خطر اسپویل
.
.
.
من چندتا ایده جالب واسه سه گانه بعدی تام دارم که البته هم از ذهن مریض خودم زده بیرون :lol:

اولین ایدم واسه ونومه! بنظرم جالب میشه اگه ونوم MCU میزبانش ادی براک نباشه! میتونه مک کارگن/اسکورپین باشه! تو کمیک هم سابقه داشته و الان ما تو MCU هم کارگن رو داریم هم جیمز جونا جیمسون رو و هم سیمبیوت رو! البته کارگن از قبل یه کینه ریز از اسپایدرمن داره و با وجود جیمسون زمینه تبدیل شدنش به اسکورپین(عقرب) هم مهیاست و میتونه یه ونوم جذاب و بسیار متفاوت باشه و بنظرم حداقل میتونه از دوتا ونوم دیگه سینما بهتر باشه!

مایلز مورالز- واسه ورود مایلز مورالز هم یه ایده دارم که بعد از مرگ می مادر مایلز F.E.A.S.T رو بچرخونه و مایلز هم به مادرش تو کارهاش کمک کنه .پدر مایلز هم یه پلیس وظیفه شناسه و میتونه مرگش باعث قهرمان شدن مایلز بشه و عموی مایلز رو هم که از قبل داشتیم! پیتر هم که بعد از مرگ می نسبت به اونجا احساس مسئولیت میکنه و سعی میکنه تو تایم آزادش اونجا به بقیه کمک کنه و این میتونه شروع آشنایی مایلز و پیتر رو رقم بزنه هرچند هرچی فکر کردم ایده ای واسه نحوه تبدیل شدن مایلز به اسپایدرمن به ذهنم نرسید!

دیلی بیوگل- حقیقتش واسه این یه ایده جالب دارم بر اساس اینکه دیگه کسی تو قرن 21 روزنامه نمیخونه و پیتر تام هالندم مهارتی تو عکاسی نداره! روزنامه دیلی بیوگل هم وجود داشته اما به دلیل محبوب نبودن روزنامه ها تو قرن 21 جیمسون که دیگه میبینه داره فراموش میشه میزنه تو کار تلویزیون و اینترنت و اینا و ارتباط خودش رو با بخش روزنامه دیلی بیوگل قطع میکنه!بعد رابی رابرتسون میشه مدیر بخش روزنامه و بخاطر ناراحتیش از جیمسون اسم رو بخش رو به (دیلی گلوب) تغییر میده(اینم خودش میتونه یه ایسترگ خفن یا حتی راهی برای ورود ادی براک به MCU باشه) دیلی گلوب به شدت با مشکلات مالی روبرو شده و به یه عکاس نیاز داره و همون موقع پیتر هم دنبال کار میگرده ولی با توجه به شرایطش دنبال یه کار ساده با یه حقوق بخور و نمیر میگرده و دیلی گلوب هم با توجه به میزان دستمزدی که میتونه پرداخت کنه مجبوره پیتر رو که تجربه خاصی تو عکاسی نداره استخدام کنه! پیتر هم یه دوربین ساده بی کیفیت میگیره و .... بقیش هم که خودتون میدونید! میدونم رابطه پیتر و جوناه میتونست خیلی فان باشه ولی با توجه به اینکه جوناه هم تا حدودی تو نابودی زندگی پیتر دست داشت و تنش هایی که بین این دو هست و با توجه به بی تجربه بودن پیتر تو این زمینه ها به نظرم ایده خودم منطقی تره!

هاب گابلین- من این شخصیت رو زیاد نمیشناسم ولی ازش خوشم میاد و با انیمیشن دهه 90 میلادی اسپایدرمن باهاش خاطره دارم ولی بنظرم بهتره تو قسمت اول نبینیمش و بزارن واسه قسمت های بعد و حتی هاب گابلین میتونه تشکیل دهنده شش خبیث باشه واسه قسمت سوم (کلا با ایده اسپایدرورس تو این سگانه مخالفم و دوست دارم به کمیک های کلاسیک بیشتر وفادار باشه و البته ایده های مدرنیزه شده رو هم بهش اضافه کنن!واسه اسپایدروس یه آرک داستانی جدا نیازه بنظرم اگه خواستن کار اسپایدرمن تام هالند رو هم تموم کنن اینجوری بهتره)

امپایر استیت-نمیدونم چرا ولی به شخصه دوست ندارم پیتر بره MIT و دوست دارم تو نیویورک بمونه و بره همون امپایر استیت خودمون. پیتر بعد از اتفاقاتی که برای خودش و عزیزانش افتاده میترسه زیاد با کسی صمیمی بشه و خیلی تنهاست! اونجا دانشجوی نخبه یعنی گوئن استیسی که اونم بسیار باهوشه و مثل پیتر تو ارتباط برقرار کردن با بقیه مشکل داره و معمولا تنهاست(آره گوئن رو از انیمیشن spectacular spider-man الهام گرفتم) واسه همین پیتر رو درک میکنه و یجور حس دلسوزی واسش داره ولی خب پیتر سر همون دلیل ازش دوری میکنه و خب این قضیه که گوئن همش میخواد به پیتر نزدیک بشه میتونه لحظات فانی رو به وجود بیاره!

اسپایدرمن جدید اما کلاسیک-اسپایدرم ن قراره همون اسپایدرمن کلاسیک و حسابی بذله گو و فان باشه! حالا هم که ما لباس کلاسیک رو داریم! و خب حالا که احتمال خیلی زیاد ند با بازی جیکوب باتالون رو حداقل دیگه کنار پیتر نداریم باید اسپایدرمن با جوک هاش بتونه مارو بخندونه و همون اندازه دشمنانش رو عصبانی کنه !

ادای احترام به بهترین کمیک اسپایدرمن - این سه گانه باید بتونه دل مخالفان تام هالند رو بدست بیاره چه بهتر از اقتباس از بهترین کمیک اسپایدرمن یعنی کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز شماره 248 ! بنظرم خیلی خوب و احساسی میشه و به خوبی شخصیت مهربان و دلسوز پیتر رو نشون میده و قرار هم نیست تو روند داستان اختلالی ایجاد کنه ولی اگه بخوان میتونن تو سکانس پایانی ازش استفاده کنن.

این چیزایی بود که در حال حاضر به یاد داشتم و اینا ایده ها شایدم بشه گفت تئوری هاییه که بعضی جاهاش به ذهن خودم رسیده و امیدوارم خوشتون اومده باشه !

آقای ترابی خیلی دوست دارم نظر شما رو هم بدونم :lol:
نقل قول کردن
Daniel
#10 Daniel 1400-11-15 20:54
فیلم اسپایدرمن NWH انتظارات رو از فیلم بعدی به شدت بالا برده، با فراموش شدن پیتر و تنها شدن اون حالا زمینه ورود خیلی از شخصیت ها فراهم شده. به شخصه دوست دارم که در فیلم بعدی تعامل بین پیتر و سیمبیوت رو ببینم و اینکه بلک کت هم برای پر کردن جای خالی ام جی حضور داشته داشته باشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44